Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Mooi verwoord :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:58:
[...]

Je moet nog iets doen dacht ik.

Bah de famas is echt gruwelijk maar het probleem zit hem in de uitvoering zonder scope. Je zicht is zo beperkt en die heb je toch nodig bij hardcore. Dus na de Agoc 4x krijg je barrel en daarna Kobra en dan is het gruwelijk veel bloed vergieten >:)
Zelfde als de AEK 971 dus. Gruwlijk lekker om mee te schieten....als je een RDS of Holo hebt. Zonder is het gewoon niet te doen. Iron sight van die gun is echt nauwelijks wat mee te raken als het beweegt. (Ja het lukt wel, maar je accuracy % gaat flink om laag). Je zult zonder RDS of HOLO flink moeten sproeien of flink op jacht gaan naar snipers die stil liggen op een heuveltje.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:04:
[...]

Zelfde als de AEK 971 dus. Gruwlijk lekker om mee te schieten....als je een RDS of Holo hebt. Zonder is het gewoon niet te doen. Iron sight van die gun is echt nauwelijks wat mee te raken als het beweegt. (Ja het lukt wel, maar je accuracy % gaat flink om laag). Je zult zonder RDS of HOLO flink moeten sproeien of flink op jacht gaan naar snipers die stil liggen op een heuveltje.
Inderdaad precies wat je zegt. Zonder scope is ie gewoon nutteloos door de zichts belemmerde scope.

Range is redelijk ver van de Famas

Ik ben nu zelf bezig met mijn laatste B2K wapen unlock maar heb er op het moment niet veel tijd voor:

Scarred Veteran (MK3A1 Jackhammer)
10 PP-19 Kills
5 DPV Kills
10 BTR-90 Kills
2 hours on sharqui
2 hours on Oman
Familiar territory completed

Moet zeggen dat de PP-19 super is voor Metro, Karkand in de huisjes, squar.... nog iets (close range combat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:59:
[...]

Laat je niet gek maken. Een RPG is een prima instrument om tegenstanders die te voet zijn mee neer te knallen. Er zijn puristen die het noob vinden. Maar ik het vermoeden dat zij juist noob zijn. :P Als je de keuze hebt tussen iemand in een raampje beschieten met een Carbine of zijn raam inclusief muur te vernietigen lijkt mij keuze twee praktischer.

Uh BF3 onthoudt per wapen je config.
+1

Ik heb de meest epische kills gemaakt met mijn rpg...:)
Zelfs mijn dogtags bevatten de rpg afbeelding :)

En in de metro is de rpg erg handig.. ( vooral in volle smalle gangetjes >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:30:
[...]
Daar doelde ik op: de stats van een dev kunnen om allerlei redenen scheef zijn. Eén ding weet ik wel: de dev dogtags kunnen wij op geen enkele manier krijgen!
Waarom niet? Als je hem knifed, dan zijn de dogtags voor jou.
Je kunt deze alleen niet zelf gebruiken :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:20:
[...]

Waarom niet? Als je hem knifed, dan zijn de dogtags voor jou.
Je kunt deze alleen niet zelf gebruiken :+
LOL 8)7 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:30:
[...]

Daar doelde ik op: de stats van een dev kunnen om allerlei redenen scheef zijn. Eén ding weet ik wel: de dev dogtags kunnen wij op geen enkele manier krijgen!
jawel; 1x game sessie geweest; USA ofcourse, verder zul je op de PC moeten spelen wil je dice-dogtags verzamelen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Laat ze voip fixen ipv te statpadden :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:28:
Laat ze voip fixen ipv te statpadden :+
Daar heb je helemaal gelijk in! Moet zeggen dat het al iets beter is maar nog steeds poor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Met hoeveel speel jij in een squad die voip hebben? Als we met 3/4 man zijn is het bij mij altijd drama, niks verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom bijna nooit mensen tegen die hun mic gebruiken.. Wel jammer aangezien het een groot voordeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatste een squad van 4, 3 NL 1 engelse alles was redelijk goed te verstaan.
Af en toe viel het weg. Je kon wel merken als het weg viel performance was meten ver te zoeken evenals teamwork.

Het was Btw wel Squad rush dus maar in totaal 8 man op server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
himlims_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:27:
[...]
verder zul je op de PC moeten spelen wil je dice-dogtags verzamelen
Heb ze ook op de PS3 voorbij zijn komen in youtube filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat de tijd wat sneller gaan moet die famas echt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:44:
laat de tijd wat sneller gaan moet die famas echt hebben :P
Hahaha morgenavond pas voor jou waarschijnlijk ;) en dan nog de RDS Kobra scope vrijspelen!
Dan kan het vergieten beginnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

johan bos schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:39:
[...]

Heb ze ook op de PS3 voorbij zijn komen in youtube filmpjes
klopt; 1x is er een dice game sessie geweest, als je mij kunt laten zien dat anders is of in toekomst vaker voor komt ben ik benieuwd na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Is er ook een lijst welke wapens het meeste damage aanrichten shortrange?
Merk de laatst tijd dat ik face to face het altijd moet afleggen tegen 30+ gerankte spelers.

Speel met de volgende (standaard) wapens. (RDS)
AKS-74u
M4A1
M27 IAR

[ Voor 12% gewijzigd door Harmen op 12-12-2011 15:04 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:48:
[...]

Hahaha morgenavond pas voor jou waarschijnlijk ;) en dan nog de RDS Kobra scope vrijspelen!
Dan kan het vergieten beginnen >:)
hoeveel kills tot kobra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vraag, op battlelog kan je nog niets zien waarschijnlijk wachten ze met voeren totdat Xbox en PC B2K hebben. Ik dacht dat ik inmiddels 3 a 4 attachements had dus ik denk 60.... maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, sorry.

Wat ik wel weet is dat je eerst Agoc krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:57:
[...]

klopt; 1x is er een dice game sessie geweest, als je mij kunt laten zien dat anders is of in toekomst vaker voor komt ben ik benieuwd na
Ik heb een keer bij iemand in de game gezeten die DICE in zn clantag had, maar geen idee of die legit was (weet ook niet of dat kan)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Martinspire schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:15:
[...]

Ik heb een keer bij iemand in de game gezeten die DICE in zn clantag had, maar geen idee of die legit was (weet ook niet of dat kan)
heb ik ook gehad :P
maar ze zijn echt van DICE want je kan zelf niet zo een tag nemen. heb het namelijk meteen geprobeerd.

Edit: hier heb je zijn profiel: http://battlelog.battlefi...lone/stats/202468700/ps3/

[ Voor 12% gewijzigd door joshje op 12-12-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:03:
Is er ook een lijst welke wapens het meeste damage aanrichten shortrange?
Merk de laatst tijd dat ik face to face het altijd moet afleggen tegen 30+ gerankte spelers.

Speel met de volgende (standaard) wapens. (RDS)
AKS-74u (Engeneer)
M4A1 (Engeneer)
AK74-M (assault) toevoeging Moulin30

M27 IAR
Uuh volgens mij kan je het beste beginnen met de eerste 3 wapens en Assault M416 en engeneer SCAR-H vrijspelen, daarna kom je er wel. Maar aan je battlelog te zien heb je nog heel wat te doen. :P ;)

Maaruh ligt het wel aan de wapens....No hard feelings het kunnen meerdere factoren zijn zoals input lag etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joshje schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:19:
[...]

heb ik ook gehad :P
maar ze zijn echt van DICE want je kan zelf niet zo een tag nemen. heb het namelijk meteen geprobeerd.

Edit: hier heb je zijn profiel: http://battlelog.battlefi...lone/stats/202468700/ps3/
Tja, DICE kunnen we er allemaal neerzetten, toch? Of is dat restricted

Ik moet je eerlijk zeggen wie neemt nou zon tag krijg je alleen maar gezeur mee, allemaal zeikers die je PMen via psn etc dat ze dingen willen hebben veranderd en ga zo maar door!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:57:
[...]

Jij hebt BF3 toch al verkocht? :P
:+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:17:
[...]Jij hebt BF3 toch al verkocht? :P :+
dan is reageren niet meer toegestaan?
ps; bf3 ligt bij maatje, ik heb zijn codmw27

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 12-12-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

himlims_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:23:
[...]
Volgens mij komt CoD MW28 volgende week alweer uit, dus schiet maar op met die SP uit spelen. Ja, wie heeft daar nog een half uur de tijd voor tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:23:
[...]
Tuurlijk is dat toegestaan ;)

Maar ik maakte uit jou reply op dat je meteen zou gaan inloggen als je wist dat er een Dice dev op een bepaalde server actief was (lijkt me lastig als je BF3 niet meer in bezit hebt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffff, wat er aan de hand was vandaag geen idee...
Al mijn potjes afgesloten met een K/D van tussen de 0.2 en 0.4 :(
Een potje positief, gelijk mvp2 en mijn eerste nemisis ribbon...
Ik verloor echt bijna al mijn 1 op 1 gevechten, de ander had iedere keer maar een paar kogels nodig terwijl ze vrolijk door huppelden als ik op ze schoot...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat komt morgen back to karkand op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg dit draadje nu al enkele weken en wil iedereen even bedanken voor alle tips en tricks. Heb ik erg veel aan gehad.

Ben nu een dikke 56 uur bezig en pas level 30 http://battlelog.battlefi...rmen/stats/182586345/ps3/ Volgens mij is dat niet heel erg goed -zie ook weleens spelers met een hogere rank, maar met minder uur gespeeld-, K/D en W/L ratio ook niet optimaal, maar ik heb erg veel fun. Gelukkig wel steeds meer potjes met een positieve K/D en met meer wins, ga m'n stats nu wel langzaam wat opplussen.

Misschien zie ik dit helemaal verkeerd (moet toegeven dat dit mijn eerste shooter is die ik echt lekker online speel), maar ik zie niet zoveel balance/OP problemen. Als er eens iets mis gaat wijt ik dat voornamelijk aan mezelf. Heb dan juist een extra motivatie om het de volgende keer goed te doen. Het lijkt me echt super lastig om als dev een afweging te maken in het creëren van een gevarieerde game die ook aan de wensen voldoet van de spelers. Ik vind het allemaal prima zo eigenlijk.

Heb overigens de voip (ook na patch & B2K) op de PS3 nog niet goed werkend gekregen. Als ik eens met vrienden online ga, gebruiken we Skype o.i.d. om e.e.a. kort te sluiten. Met onbekende team-mates is het wel wat lastiger.

Anyway, ik ga weer even lekker verder.. Wil zsm alle wapens van Engineer en Support unlocken (Assault alles al binnen, behalve de co-op wapens. Daarna zal ik me eens op de Recon gaan storten. Zal mijn, toch niet al te hoge, SPM etc. wel weer wat naar beneden halen, maargoed, het gaat mij voornamelijk om 't spelen.

Zou graag eens een squad of co-op met een van jullie spelen. PSN = HarmFulHarmen. Lijkt me cool :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:20:
Hoe laat komt morgen back to karkand op xbox live?
* Kijkt in glazen bol: 11.56 uur.

Om even serieus te zijn, volgens mij is het niet bekend, gewoon morgen een keer kijken of ie er al is, zo niet jammer. Zo wel, mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Nieuw record: 16 anti explosive ribbons in een ronde. Blies een keer een heel mijnenveld op voor de brug bij de spawn in Seine Crossing, inclusief vijandelijke tank en 4 andere soldaten haha. Maar ze moeten echt een max in gaan stellen voor het aantal mijnen dat gelegd kan worden, dat wordt ook gefixt binnenkort toch? Echt heel Seine lag vol, kon geen 10 meter rijden zonder eerst even op de grond te schieten..

Ook waardeloos dat je de vijandelijke mijnen niet ziet met thermal optics, dat is bij de PS3 en PC wel zo toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Mr Ton op 12-12-2011 17:39 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:37:
Nieuw record: 16 anti explosive ribbons in een ronde. Blies een keer een heel mijnenveld op voor de brug bij de spawn in Seine Crossing, inclusief vijandelijke tank en 4 andere soldaten haha. Maar ze moeten echt een max in gaan stellen voor het aantal mijnen dat gelegd kan worden, dat wordt ook gefixt binnenkort toch? Echt heel Seine lag vol, kon geen 10 meter rijden zonder eerst even op de grond te schieten..

Ook waardeloos dat je de vijandelijke mijnen niet ziet met thermal optics, dat is bij de PS3 en PC wel zo toch?
Dit zit in de patch die de PS3 heeft gekregen. (Max mijnen en visible/spottable mijnen.) Ik verwacht dat hij tegelijk met B2K voor Xbox uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:28:
Volg dit draadje nu al enkele weken en wil iedereen even bedanken voor alle tips en tricks. Heb ik erg veel aan gehad.

Ben nu een dikke 56 uur bezig en pas level 30
Dan moet ik me denk ik heel ver weg in een hoekje gaan zitten schamen, want ik heb na een uur of 30 pas level 11 bereikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:10:
Dan moet ik me denk ik heel ver weg in een hoekje gaan zitten schamen, want ik hem na een uur of 30 pas level 11 bereikt
Misschien heb ik wel 'n verkeerd referentiekader en valt 't wel mee :). Moet zeggen dat levellen op een gegeven moment wel sneller ging, ondanks dat je er steeds meer XP voor nodig hebt. Denk dat ik 't gewoon wat begin te leren ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 18:13 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:28:
[...]

* Kijkt in glazen bol: 11.56 uur.

Om even serieus te zijn, volgens mij is het niet bekend, gewoon morgen een keer kijken of ie er al is, zo niet jammer. Zo wel, mooi :P
Glazen google bol zegt;
13th December
- Xbox 360: starting at 09:00 GMT
- PC digital: starting at 08:00 GMT
http://help.ea.com/article/back-to-karkand-release-schedule

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:10:
[...]

Misschien heb ik wel 'n verkeerd referentiekader en valt 't wel mee :). Moet zeggen dat levellen op een gegeven moment wel sneller ging, ondanks dat je er steeds meer XP voor nodig hebt. Denk dat ik 't gewoon wat begin te leren ;)
Het gaat ook steeds sneller omdat je beter wordt waardoor je meer ribbons krijgt per pot en je meer medals en service stars krijgt. (Die krijg je ook al ben je niet denderend goed. :P)

Levelen vind ik zelf niet zo boeiend. Iig niet na rang 45 (55 uurtjes over gedaan. :P) Maar ook daarvoor. Ik snap niet dat je wapens 'moet' vrijspelen. Maar nog erger dan wapens vind ik vehicle unlocks. Dat verpest de boel wat, vind ik. Ik rij nauwelijks in tanks rond. Als ik nu in een tank wil geinen speel ik tegen mensen met guided shells en weet ik wat voor spul erop. Dat verlies je best vaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:34
Hallo, laatst stond hier iets over hdmi aansluiting op een full hd samsung tv dat je de resolutie op 1360x768 moet zetten om de lag te verminderen. Volgens mij had ik hier niet zoveel last van. Maarr nu heb ik als resolutie 1360x768 en volgens ziet BF3 er beter uit omdat er een soort anti aliasing wordt toegepast. Kan dat kloppen of ben ik gewoon scheel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

Toppertje

www.davideografie.nl

Iemand zin in co-op?

PSN: TopperDje
Battlelog: Klikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:33:
[...]

Het gaat ook steeds sneller omdat je beter wordt waardoor je meer ribbons krijgt per pot en je meer medals en service stars krijgt. (Die krijg je ook al ben je niet denderend goed. :P)

Levelen vind ik zelf niet zo boeiend. Iig niet na rang 45 (55 uurtjes over gedaan. :P) Maar ook daarvoor. Ik snap niet dat je wapens 'moet' vrijspelen. Maar nog erger dan wapens vind ik vehicle unlocks. Dat verpest de boel wat, vind ik. Ik rij nauwelijks in tanks rond. Als ik nu in een tank wil geinen speel ik tegen mensen met guided shells en weet ik wat voor spul erop. Dat verlies je best vaak. :)
Erg vervelend vind ik dat unlocken niet, het geeft me wel steeds een doel (naast gewoon winnen natuurlijk :P). Idem dito voor levellen. Daarnaast dwingt het me om soms een class te spelen die ik niet direct zou kiezen.

Mijn favo op dit moment is support met claymore en de QBB-95 (jammer dat m'n stats daarvan nog niet op Battlelog verschijnen.. Misschien morgen?), maar ik vind 't dan wel een leuke afwisseling om ook Engineer even te pakken, al was het maar omdat ik dan weer nieuwe dingen unlock. Ik heb niet het idee dat een start-vanilla-wapen echt veel slechter is dan een ge-unlockte met alle add-ons, maar vind t verzamelen van die dingen wel leuk.

Hebben jullie een favoriete class & weapons? Of verschilt dit steeds per map en/of unlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:55:
[...]
Hebben jullie een favoriete class & weapons? Of verschilt dit steeds per map en/of unlocks?
Bij mij is het vrijwel altijd Assault of Engineer, waarbij dat afhankt van de hoeveelheid voertuigen in een level en in hoeverre ik daar last van heb. Vind de Engineer wapens niet echt fijn, hopelijk biedt de G36a mij uitkomst, die heb ik nog steeds niet unlocked aangezien ik niet heel veel punten haal als Engineer infanterie. Assault is gewoon geweldig, je bent alleen vrijwel machteloos wanneer je tegenover een voertuig staat die jou heeft gespot. AEK en F2000 zijn koning, en daarbij een granaat-, smokewerper of medkits werkt top.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de M320 en de M320 Buck?

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 12-12-2011 20:03 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:02:
[...]

Wat is eigenlijk het verschil tussen de M320 en de M320 Buck?
1 is een noobtube en de ander een brakke shotgun.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de M320 Buckshot en de M320 Mass?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
Toppertje schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:38:
Iemand zin in co-op?

PSN: TopperDje
Battlelog: Klikje
Sgoei! Kom zo online...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

Toppertje

www.davideografie.nl

Nice, de invite is jou kant al op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot. EA is een keer top!

Ik heb BF3 voor zowel PC als Xbox. Op de PC heb ik LE, op Xbox regular. Even op livechat gevraagd of ze een BF veteran die de PC versie 2 uur gespeeld heeft en de Xbox versie 60 tegemoet willen komen met gratis LE upgrade voor Xbox. Meteen was dat goed. Code binnen enkele minuten na chat opstarten gekregen. :) Morgen gaan we B2K-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw persoonlijk killstreak record: 12 :)
In een Abrams met zoom optics.
Zoom optics werken fijn, begin steeds meer de baan van de shell door te krijgen.
Verder vandaag niet veel soeps, het verschill tussen mijn kills en deaths is vandaag bijna 100 uitgelopen,
in negatieve zin... tijd om te stoppen maar dan...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:45:
Nieuw persoonlijk killstreak record: 12 :)
In een Abrams met zoom optics.
Zoom optics werken fijn, begin steeds meer de baan van de shell door te krijgen.
Verder vandaag niet veel soeps, het verschill tussen mijn kills en deaths is vandaag bijna 100 uitgelopen,
in negatieve zin... tijd om te stoppen maar dan...
Wacht maar tot je de thermal vision hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Jackal131 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:13:
[...]

Wacht maar tot je de thermal vision hebt... ;)
Die met de patch toch weer nutteloos is gemaakt. Naar het schijnt op de PS3.
Gebruik hem zelf ook veel maar volgens mij had DICE gehoor gegeven aan die camper klagers die het niet leuk vonden dat mensen hun konden zien met de IR scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aantal mijnen wat je neer mag leggen verschilt ook wel enorm. Bij Caspian Borders lijkt het vaak wel oneindig, maar bij Theran Highway was het echter weer max 12. Snap niet precies waar dat telkens aan ligt, maar ik probeer het gewoon nog lekker uit te buiten zolang het kan.

Ik twijfel nog effe of ik nog vrij wil nemen woensdag. Denk dat ie morgen pas wat laat online staat, waardoor ik geen zin heb om door problemen later te kunnen beginnen.

Ik zag al dat er van 10 tot 11 uur morgenochtend maintenance is, dus verwacht hem zoiezo niet voor 11 uur. De meeste DLC op Xbox Live staat er zoiezo pas rond 14 uur op altijd, ik verwacht dat dit niet anders is.

Is er trouwens al iets bekend van een nieuwe patch voor de 360? We zouden er toch nog 1 krijgen, maar daar hoor je niets meer over

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch zal wel tegelijk met B2K komen. Ik verwacht dat B2K direct na de maintenance komt. Zou raar zijn als dat niet zo was.

Net lekker squad rush. Ik lig in een container terwijl ik rondvlieg met een MAV. 4 roadkills. Ze armen en staan met 4 man bij de eerste basis op Damavand Peak (huisje naast waar A staat bij normaal Rush). Met de M9 + lampje naar binnen en een quad kill. :P (de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een teamgenoot begon te schreeuwen dat hij 3 dikke assists had _/-\o_ )

Pot daarna vegen we de container hal leeg als aanvaller. Iemand armt. MRE knalt er 3 tegelijk met een M320 af. Terwijl ze aan komen rennen vanaf hun spawn om te defusen spring ik van een dak af voor de tweede quad van de avond (ditmaal laf met een F2000. :P)

Pot daarna hadden we geen tegenstanders meer. :( Dat is sowieso het nadeel van Squad Rush. Je wint of verliest altijd zo kansloos dat het hele team vaak quit. Ook is het niet top voor je SPM omdat iedereen net wat voorzichtiger speelt vanwege de lage hoeveelheid tickets en het feit dat je echt de lul bent als verdediger als je hele squad tegelijk dood gaat.

Nu nog de balans vinden tussen goed spotten met de MAV en roadkillen. Ben nu iets te fanatiek op snipertjes aan het jagen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Obvious schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:28:
[...]

Die met de patch toch weer nutteloos is gemaakt. Naar het schijnt op de PS3.
Gebruik hem zelf ook veel maar volgens mij had DICE gehoor gegeven aan die camper klagers die het niet leuk vonden dat mensen hun konden zien met de IR scope.
we hebben het hier over 2 verschillende dingen ;)
Jij hebt het over de IRNV (idd nutteloos) en ik heb het over de thermal vision van een tank en die werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 01:46:
Die patch zal wel tegelijk met B2K komen. Ik verwacht dat B2K direct na de maintenance komt. Zou raar zijn als dat niet zo was.

Net lekker squad rush. Ik lig in een container terwijl ik rondvlieg met een MAV. 4 roadkills. Ze armen en staan met 4 man bij de eerste basis op Damavand Peak (huisje naast waar A staat bij normaal Rush). Met de M9 + lampje naar binnen en een quad kill. :P (de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een teamgenoot begon te schreeuwen dat hij 3 dikke assists had _/-\o_ )

Pot daarna vegen we de container hal leeg als aanvaller. Iemand armt. MRE knalt er 3 tegelijk met een M320 af. Terwijl ze aan komen rennen vanaf hun spawn om te defusen spring ik van een dak af voor de tweede quad van de avond (ditmaal laf met een F2000. :P)

Pot daarna hadden we geen tegenstanders meer. :( Dat is sowieso het nadeel van Squad Rush. Je wint of verliest altijd zo kansloos dat het hele team vaak quit. Ook is het niet top voor je SPM omdat iedereen net wat voorzichtiger speelt vanwege de lage hoeveelheid tickets en het feit dat je echt de lul bent als verdediger als je hele squad tegelijk dood gaat.

Nu nog de balans vinden tussen goed spotten met de MAV en roadkillen. Ben nu iets te fanatiek op snipertjes aan het jagen :P
Dat was ik met me 3 assists eikel nee geintje mooie kills waren dat jonge alleen jammer dat ik daarna weer tripple assist had toen schoot mre ze af was wel lelijk maar als team gingen we als een speer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

More Statistics Kills 8 911
Deaths 9 247
K/D Ratio 0.964
KILL ASSISTS 2 058
Score/Min 368
Quits 12%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Hmm.. ik kan helaas geen BF3 meer spelen. Mijn PS3 wilt gek genoeg het blueray'tje niet meer inlezen, misschien de lens vies? Hebben mensen eventueel tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff het ging gisteravond weer behoorlijk klote!! Wel wat dingetjes losgespeeld en veel nieuwe camp spots gezien. (doordat de tegenstander alleen maar zat te campen) Alleen maar B2K maps gespeeld en dat was ook wel te merken! Moet er heel erg aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:56:
More Statistics Kills 8 911
Deaths 9 247
K/D Ratio 0.964
KILL ASSISTS 2 058
Score/Min 368
Quits 12%
Jaja, nog maar een paar uur en je kan B2K spelen! En je Famas los spelen, maar eerst even stage lopen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Owja, vandaag is het D-day voor de Xbox en PC spelers :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:13:
[...]

Jaja, nog maar een paar uur en je kan B2K spelen! En je Famas los spelen, maar eerst even stage lopen :P ;)
haha heb de middag vrij genomen wil niks missen :P!!
http://battlelog.battlefi...how/13353752/2/352487550/
gister wel zwaar wisselvallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaá hoe lang nog man jeetje kan niet wachten ben zelf Colonel nu en zit bijna op prestige colonel 1 dus heb alles al ge-unlocked gelukkig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:22:
Jaaaá hoe lang nog man jeetje kan niet wachten ben zelf Colonel nu en zit bijna op prestige colonel 1 dus heb alles al ge-unlocked gelukkig......
om 12:30 moeten ze het vrijgeven ben ik net thuis :P heb ook bijna alles vrijgespeeld nog wat recon wapens en co-op moet ik nog ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:24:
[...]

om 12:30 moeten ze het vrijgeven ben ik net thuis :P heb ook bijna alles vrijgespeeld nog wat recon wapens en co-op moet ik nog ff doen
Ik moet alles van Co-op nog doen en alleen nog 1 wapen van B2K vrijspelen. Eigelijk moet ik alleen nog een aantal medals vrijspelen en dan is battlefield 3 klaar om geKDed te worden want die is beroerd!

EDIT: ik moet trouwens die verrekte jet attachements nog vrijspelen heb pas 1 kill hahaha Heli ben ik al wat verder.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:14:
[...]

haha heb de middag vrij genomen wil niks missen :P!!
http://battlelog.battlefi...how/13353752/2/352487550/
gister wel zwaar wisselvallig
Dit was gisteren mijn beste @%$(*#^ pot:

http://battlelog.battlefi...how/12814001/4/230420491/

Echt belachelijk!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zit zelf best vaak in de tank,heb alles ook en vooral de laatste unlock 3de persoon in tank kun je lock on doen op helikopters en jets gruwelijk!!!! alleen moet die ander wel guided shells hebben,maar dan wordt het wat leuker ja....vlieg alleen nooit want besturing is nogal kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:24:
[...]

Ik moet alles van Co-op nog doen en alleen nog 1 wapen van B2K vrijspelen. Eigelijk moet ik alleen nog een aantal medals vrijspelen en dan is battlefield 3 klaar om geKDed te worden want die is beroerd!

[...]

Dit was gisteren mijn beste @%$(*#^ pot:

http://battlelog.battlefi...how/12814001/4/230420491/

Echt belachelijk!
das niet best maarja heeft iedereen wel zulkse dagen niet te lang doorspelen is de tip dag erop frisse start en niet te hard rennen alles wat rustiger aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:31:
[...]

das niet best maarja heeft iedereen wel zulkse dagen niet te lang doorspelen is de tip dag erop frisse start en niet te hard rennen alles wat rustiger aanpakken
Ja opzich niet raar die scores was meer bezig met unloacken van mijn laatste B2K wapen. 5 DVP kills en zoeken naar BTR-90 dat wagentje kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Er zijn al 8 b2k servers up, wtf???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Donnie schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:35:
Er zijn al 8 b2k servers up, wtf???
Je ziet het verkeerd, je moet hopen dat het daar niet bij blijft... anders voorspel ik dat ze weer een hoop klachten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:22:
Prestige....??
Ik dacht dat ik in het BF3 topic zat te lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering dice lijkt GVD ziggo wel lekker te spelen server eruit nahhh

Aha ze zijn ermee bezig onderhoudt balen!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:
Als je Battlelog had geraadpleegd kan je zien dat ze een onderhoud aan het plegen zijn.
Jackal131 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:57:
[...]

Prestige....??
Ik dacht dat ik in het BF3 topic zat te lezen 8)7
LOL ze hebben MW in de kop!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoe noem je dat dan als je colonel 1 bent...? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:14:
Komt omdat ze aan het updaten zijn, battlelog is ook down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Mr Ton schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:37:
En waarom zou dat waardeloos zijn :

Volgens de BF3 wiki:http://battlefield.wikia.com/wiki/Thermal_Optics zie je HEAT signatures. Met andere woorden zolang iets hitte/warmte afgeeft, is het zichtbaar, dus motoren die in voertuigen zitten, warmte van het menselijk lichaam. Een mijn is gewoon een stuk plasic met een explosief en geeft geen warmte af, dus ook niet zichtbaar. Lijkt me vrij realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:
[...]

En waarom zou dat waardeloos zijn :

Volgens de BF3 wiki:http://battlefield.wikia.com/wiki/Thermal_Optics zie je HEAT signatures. Met andere woorden zolang iets hitte/warmte afgeeft, is het zichtbaar, dus motoren die in voertuigen zitten, warmte van het menselijk lichaam. Een mijn is gewoon een stuk plasic met een explosief en geeft geen warmte af, dus ook niet zichtbaar. Lijkt me vrij realistisch.
Misschien kan je op de Xbox de mijnen niet zien.....op PS3 kan je ze gewoon zien met thermal sight en uiteraard ook op de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:16:
[...]

Komt omdat ze aan het updaten zijn, battlelog is ook down.
Kan kunnen we eindelijk zien hoeveel kills je nodig hebt om B2K wapen attachements te unlocken en hoever je bent met je assigments.

KUT ik ben aan het slowchatten oeps, sorry mensen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffffffffff nog anderhalf uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Hehehe, was best leuk. Als defender hebben we het lang uitgehouden. Als attacker was het redelijk snel voorbij.

In de container hal, wist ik effe niet waar de mcom stond. Dus trap op om vijand van boven te bestoken. Zie ik in eens die mcom staan. Meteen maar gearmd terwijl ik nog door de headset riep dat er 3 aan kwamen rennen de trap op vanaf de andere kant. Na het armen idd de 320 erop losgelaten. De hele muur eruit geschoten en als "collateral damage" O-) 3 man meegenomen....

Altijd leuk om te zien:

Enemy killed 100
Enemy killed 100
Enemy killed 100
Mcom destroyed 500

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:15:
ja hoe noem je dat dan als je colonel 1 bent...? hahaha
Dan ben je gewoon een "vogel" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSSSS ik download the new maps NU JAAAAAAAAAAAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:21:
[...]

Altijd leuk om te zien:

Enemy killed 100
Enemy killed 100
Enemy killed 100
Mcom destroyed 500

*O*
Het zijn dit soort momenten waarop mijn koopbehoefte voor een TV/Monitor met component aansluitingen met 100% toeneemt. Die Roxio Gamecap card moet er aan gehangen worden! :)

Jammer dat BF3 niet een theatre mode heeft a la MW3. Een minuutje opnemen zou voor de leukste acties voldoende zijn. (Zoals een 8 man killfeed bij de eerste basis B op Grand Bazaar gisteren. Go M249 met extended mags en veel tegenstanders die door de voordeur menen te kunnen lopen.) :P

Squad Rush ging echt lekker ja. Denk wel dat de tegenstanders baalden toen wij 4en binnen kwamen bij hun potje. Ze waren al bij de 2e station en al bijna aan het planten toen wij spawnden. hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:24:
YESSSSS ik download the new maps NU JAAAAAAAAAAAAA
Goh, heb je de jackpot gewonnen? Er is wel meer dan B2K in het leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:
[...]

Helemaal niet, allemaal leugens 8)7 |:( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Behalve regen en wind ? ne niet veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Buiten dat, hier is nog niks te downloaden... dussss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn jullie allemaal iets jonger dan ofzo (No hard feelings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:28:
Buiten dat, hier is nog niks te downloaden... dussss...
Hij is de nieuwe maps van Battlefield 1943 aan het downloaden haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:28:
Waarschijnlijk zijn jullie allemaal iets jonger dan ofzo (No hard feelings)
Ben zelf 23, maar als je '' jonger '' zou zijn, dan zou je nu op school moeten zitten lijkt me...

Edit: Zou die vanzelf worden aangeboden de mappack, of, moet je weer code redeemen in de store ?

[ Voor 14% gewijzigd door Fatal Mind op 13-12-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:
[...]

Ben zelf 23, maar als je '' jonger '' zou zijn, dan zou je nu op school moeten zitten lijkt me...
18, maar op stage 12 uur vrij halve dag vrij genomen ;) we moeten wel beetje fantsoenlijk spelen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:
[...]

Edit: Zou die vanzelf worden aangeboden de mappack, of, moet je weer code redeemen in de store ?
Waarschijnlijk wel, maarja je hebt altijd aparte gevalletjes >:)

Op PS3 kreeg je hem via ingame store en hoefde je niets in te vullen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Zo schokkend is B2K nu ook weer niet hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan b2k hier ook al downloaden , maar ik zou em gratis kunnen downloaden , hoe doe ik dat?(xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

[...]

Het zijn dit soort momenten waarop mijn koopbehoefte voor een TV/Monitor met component aansluitingen met 100% toeneemt. Die Roxio Gamecap card moet er aan gehangen worden! :)

Jammer dat BF3 niet een theatre mode heeft a la MW3. Een minuutje opnemen zou voor de leukste acties voldoende zijn. (Zoals een 8 man killfeed bij de eerste basis B op Grand Bazaar gisteren. Go M249 met extended mags en veel tegenstanders die door de voordeur menen te kunnen lopen.) :P

Squad Rush ging echt lekker ja. Denk wel dat de tegenstanders baalden toen wij 4en binnen kwamen bij hun potje. Ze waren al bij de 2e station en al bijna aan het planten toen wij spawnden. hihi.
Als zo'n ding ook via het netwerk kan wegschrijven dan zou ik het nog wel overwegen die aanschaf. Binnenkort weer wat geld over namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:38:
Ik kan b2k hier ook al downloaden , maar ik zou em gratis kunnen downloaden , hoe doe ik dat?(xbox 360)
In de in-game store zie ik een update van 2 GB staan. Die ben ik aan het downloaden. Lijkt me dat dit B2K is + patch. Je zal ook een kleine update moeten hebben om hem te unlocken (zoals bij BC2). Die zal er straks wel bij komen. Die was bij mij gewoon gratis. Heb de LE code ingevoerd onder redeem code. Maar dat zul je al gedaan hebben als je al online speelt.

Vreemd overigens dat je de update handmatig moet aanzetten. En dat hij (nog) niet op Xbox.com wordt vermeld. Al zal dat waarschijnlijk gebeuren wanneer de kleine aanschafsupdate verschijnt.

@MRE vooralsnog heeft zowel Roxio Gamecap als Hauppage PVR een werkende PC er naast nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Is het bevestigd dat de (balance)patches voor de Xbox tegelijk met B2K komen? Er is op PC en PS3 al aardig wat gepatched en hoop dat dit onze Xdoos zsm volgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

GO GO GO :)

Oops te vroeg gejuicht nu weer op lockdown :(

[ Voor 71% gewijzigd door Donnie op 13-12-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 had een bestand van 1.4 GB dus bij Xbox zal de andere patch ook wel bij zitten om aalles te levelen met de ps3 en pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:44:
[...]

In de in-game store zie ik een update van 2 GB staan. Die ben ik aan het downloaden. Lijkt me dat dit B2K is + patch. Je zal ook een kleine update moeten hebben om hem te unlocken (zoals bij BC2). Die zal er straks wel bij komen. Die was bij mij gewoon gratis. Heb de LE code ingevoerd onder redeem code. Maar dat zul je al gedaan hebben als je al online speelt.

Vreemd overigens dat je de update handmatig moet aanzetten. En dat hij (nog) niet op Xbox.com wordt vermeld. Al zal dat waarschijnlijk gebeuren wanneer de kleine aanschafsupdate verschijnt.

@MRE vooralsnog heeft zowel Roxio Gamecap als Hauppage PVR een werkende PC er naast nodig.
Bedankt ik ben nu de update eerst aan het downloaden. :*)
Ik had deze helemaal over het hoofd gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05-2021
Battlelog is weer up na de maintenance. Netjes binnen het uur, zoals beloofd...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok server draait de nieuwe maps, joinen maar voor wie er zin heeft ;)

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.78:20677/b_560_95_1.png

Pagina: 1 ... 19 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.