Die G36C is idd heerlijk, ben zelf level 19, maar heb veel engineer gespeeld dus heb hem al. Lekker wapentje, allround goed, veel power en hoge fire rate. Top ding. Maar ik vind de M416 ook lekker trouwens, al is die op short range weer veel minder. G36C is allround fijnerscorpie schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:20:
Net goeie pot gespeeld, ging eindelijk eens echt lekker(Zal ook wel door de wapens komen, heb nu eindelijk wat mods op m'n M4).
Maar ik vind een paar wapens echt heavily overpowered lijken, zoals de G36C.. maarja, gewoon niet zeuren, meer spelen en dat ding ook halen.. (al duurt het nog wel erg lang, want ik ben pas level 20)
Ging inderdaad niet verkeerd. Het is dat ik vandaag een ruk-verbinding heb omdat huisgenoten weer zitten te downloaden/voetbal kijken via internet (via een bittorrent achtige toepassing volgens mij). Dus ik kan gewoon niet lekker spelen dan. Hele wisselvallige ping, ene keer prima zoals normaal, andere keer gaat ie makkelijk richting 300. Dus dat is echt enorm irritant.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:41:
Oh zo lekker. We speelden tegen twee squads van 4. Ze wonnen op de laatste M-Com in Damavand Peak als verdediger. Ze gleden als een mes door warm boter door de 1e twee stations in de pot daarna toen wij verdedigden.. Bij de derde (na de base jump) gingen ze stuk. B hadden ze zonder ticket verlies. Daarna waren wij volledig ingegraven. Heerlijk gewoon. Zat op een gegeven moment lekker een spawn beacon te campen. Ze spawnden alle 4 in de loop van een M249. Mwahaa. En het mooie is. Dat deden ze daarna nog een keer.(Het was tactisch verantwoord want ze spawnden op een goed opgestelde beacon die ik met een detective pet op had opgespeurd.
)
Dat zijn echt de lekkerste potten. Die waarbij je met veel moeite toch weet te winnen.
Verwijderd
Wel klote van je verbinding. We zaten wel even lekker te ownen voordat je vertrok. De strijd om de nr1 plaats is vaak even spannend als de pot.Martinspire schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:03:
[...]
Ging inderdaad niet verkeerd. Het is dat ik vandaag een ruk-verbinding heb omdat huisgenoten weer zitten te downloaden/voetbal kijken via internet (via een bittorrent achtige toepassing volgens mij). Dus ik kan gewoon niet lekker spelen dan. Hele wisselvallige ping, ene keer prima zoals normaal, andere keer gaat ie makkelijk richting 300. Dus dat is echt enorm irritant.
Ik vind trouwens van de voorgestelde veranderingen (is van een toekomstige patch toch?) deze wel een van de fjnste:
Ik irriteer me daar zo aan, dat langzaam infaden, het heeft geen enkel nut. De tegenstander ziet jou toch ook niet infaden? Daar sta je instant voor zijn neus en knalt hij je neer. Geef dan gewoon 0 fadetijd zodat je nog fatsoenlijk kan reageren...Reduced the black screen fade in time on spawn.
What's in the case?
Staat het sneller wisselen van server ook op de wishlist? Dus de mogelijkheid tot verlaten naar het homescreen in de schermen tussen de verschillende potjes. Echt een must imho
Je mist dan wel die Ace Squad, CQ Winner en MVP bonus, dat kan best optellen. Niet dat het nou onwijs boeit maarja... Wat ik altijd doe is op het scherm van het scorebord op de ronde xbox knop drukken, X (sign out), A , en daarna weer hetzelfde om in te signen. Kost je 15 seconden en je kan weer een server zoeken! Tenzij het natuurlijk een topserver is.The Great HooD schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:20:
En nog vele andere. Overigens quit ik wel telkens net voor het end, heb geen zin om weer 3 min te wachten voordat ik weer kan quitte en een nieuwe server kan uitzoeken.
TROLOLOLOLOLOLOL
Oh is wel op de Xbox360 overigens...
What's in the case?
Hebben jullie trouwens ook vaak dat als je met een friend speelt dat degene niet altijd in je squad terecht komt? Bij mij gebeurt het steeds vaker zo lijkt het wel..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Soms zelfs in het ander team! Laatst met een vriend in een server die maar half vol was, en toch kwamen we niet eens bij elkaar in het team. Dus ja, het werkt nog niet echt optimaal!scorpie schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:27:
Hebben jullie trouwens ook vaak dat als je met een friend speelt dat degene niet altijd in je squad terecht komt? Bij mij gebeurt het steeds vaker zo lijkt het wel..
Bij mij gaat het ook wel eens fout, maar een stuk minder dan voorheen. Vooral in servers (via de serverbrowser) die leeg zijn, schijn je nu vaker bij elkaar te komen. (ondanks dat het voor onbalans zorgt, wat niet lang duurt als ie weer verder opgevuld wordt)Mivadebe schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:36:
[...]
Soms zelfs in het ander team! Laatst met een vriend in een server die maar half vol was, en toch kwamen we niet eens bij elkaar in het team. Dus ja, het werkt nog niet echt optimaal!
Was net de CB aan het spelen (party met martinspire, bramster en nog een paar). Echter liep de sessie vast, had een blauwe waas over het scherm.
Morgen ff verder.... Wel lachen!
Whatever.
Kargh Island, headshot van iemand die stond te wachten op een chopper, 581 meter. Stond niet eens in de achterkant van de basis. Was iets minder dan 2 streepjes op de 8x scope.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:29:
Net een headshot op 392 meter (Wake Island). Onwaarschijnlijkheid ten top
Volgens mij kun je die makkelijk oplossen door even start in te drukken en dan weer terug ingame te gaan?Harmen schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:30:
Was net de CB aan het spelen (party met martinspire, bramster en nog een paar). Echter liep de sessie vast, had een blauwe waas over het scherm.
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2011 22:34 ]
Geen van de knoppen werkte. Vreemd!
Naja, morgen weer een dag. Moet wel flink oefenen bak er nog niet zoveel van.
Rank 5 gehaald vandaag.
Naja, morgen weer een dag. Moet wel flink oefenen bak er nog niet zoveel van.
Rank 5 gehaald vandaag.
Whatever.
Dat is een buitengewoon vervelende bug ! Gebeurt hier ook heel af en toe, xbox rebooten is vaak enige oplossing.Harmen schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:30:
Ik snap er niks van. Het is me opgevallen dat de B2K map Gulf of Oman twee varianten conquest heeft. Meest opvallend (voor mij), is dat je bij de ene wel jets hebt en bij de ander niet.
Het was me in ieder geval nog niet eerder opgevallen bij andere maps dat er twee varianten conquest waren.
Het was me in ieder geval nog niet eerder opgevallen bij andere maps dat er twee varianten conquest waren.
Goede tip thanks.Ron!n schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:25:
[...]
Je mist dan wel die Ace Squad, CQ Winner en MVP bonus, dat kan best optellen. Niet dat het nou onwijs boeit maarja... Wat ik altijd doe is op het scherm van het scorebord op de ronde xbox knop drukken, X (sign out), A , en daarna weer hetzelfde om in te signen. Kost je 15 seconden en je kan weer een server zoeken! Tenzij het natuurlijk een topserver is.
Oh is wel op de Xbox360 overigens...
Heb ook een 360 staan.
PS3 maakt mijn stats niet zo heel veel uit, al zijn die wel beduidend beter.
Mijn hoogste skill level die ik daar heb gehaald was 981.
Net een paar heerlijke potjes gehad en maar op mijn hoogtepunt gestopt. Jammer dat we de overwinning uiteindelijk niet binnen konden trekken maar toch!
http://battlelog.battlefi...how/13179214/2/221037276/
http://battlelog.battlefi...how/13179214/2/221037276/
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Je hebt drie varianten van alle BtK mappen, namelijk een voor rush, een voor conquest en een voor conquest assault, de nieuwste game modus.Uniciteit schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:57:
Ik snap er niks van. Het is me opgevallen dat de B2K map Gulf of Oman twee varianten conquest heeft. Meest opvallend (voor mij), is dat je bij de ene wel jets hebt en bij de ander ni
et.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Je bent dus gewoon een vieze camper, grapje:pTimocos schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:46:
Aah net heerlijk 6 potjes Conquest achter elkaar gewonnenWaarbij ik gewoon 2 x 1ste, 2x 2de en 2 x 3de ben geworden
Heerlijk om te verdedigen in Seine bij C bij dat kleine gangetje
18 kills gehaald daar met 2 x dood.
Hoe kun je ervoor zorgen dat je gelijk Squad leader wordt aan het begin van het potje? Was namelijk net 6x achter elkaar squad leader, door toeval werd ik dat in het eerste potje.
Idd Seine Crossing heeft een paar goede plekken waar je goed kunt verdedigen.
Klopt het nou dat de aanpassing aan de IRNV alleen werkt op de B2K mappen? Ik had op Metro gewoon nog steeds de oude manier, dat langzaam die 'mist' optrekt als je gaat scopen etc.
Ik wordt een beetje gek van de TomTom als ik Conquest speel. Als ik met mijn sniper rifle in de buurt van de onze vlag lig, dan boeit het me niet zo dat die vlag 10 meter van mij vandaan ligt. Vooral omdat die tekst midden in mijn scherm staat. Is er een manier om die ongein uit te zetten?
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Afgelopen dagen ook weer ff lekker gegamed, een aantal B2K wapens vrijgespeeld, skid loader gereden, alle ribbons gehaald etc.
Na het behalen van de MG36 wilde ik de wapen gebruiken maar helaas was deze niet bruikbaar. Ik zie de wapen niet in beeld...... Op een of andere houd ik hem boven mijn hoofd en kan ik niet richten???
Helaas lukt het me niet een foto toe te voegen.
Na het behalen van de MG36 wilde ik de wapen gebruiken maar helaas was deze niet bruikbaar. Ik zie de wapen niet in beeld...... Op een of andere houd ik hem boven mijn hoofd en kan ik niet richten???
Helaas lukt het me niet een foto toe te voegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 08:57 ]
Verwijderd
Ik heb daar ook regelmatig last van je ziet dan de Mcom of flag daardoor kan je niets anders zien!.steefje schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:53:
Ik wordt een beetje gek van de TomTom als ik Conquest speel. Als ik met mijn sniper rifle in de buurt van de onze vlag lig, dan boeit het me niet zo dat die vlag 10 meter van mij vandaan ligt. Vooral omdat die tekst midden in mijn scherm staat. Is er een manier om die ongein uit te zetten?
Ook heb ik wel eens last dat ik de tegenstander aanzie voor mijn teamgenood omdat er toevallig een teammaat een paar honderd meter achter loopt. Je ziet dan de naam van je maat. Ik speel veel hardcore dus dan schiet ik niet ivm TK vervolgens ben ik de lul en wordt neergeknald.
Nouja gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem.
Ik had gister last van een bug waardoor ik geen wapens meer kon gebruiken noch zien. Wou ik het spel opnieuw opstarten, liep me playstation vervolgens enorm vast en kreeg ik me blue ray'tje er niet meer uit. Fijn is dit zeg..
Heb ook al een paar keer gehad dat ik bovenop een jet wordt gespawnd.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:14:
Laatst ook een vage bug tegengekomen, net na het laden van een level kies je voor een chopper en als iemand net voor jou ook chopper kiest, spawn je op de rotors...Dit kan voor 2 personen, zodat de andere persoon op de tailrotor wordt gespawned. Vaag!
Wat ik nog vervelender vind is dat ik gister 5x (ja echt, 5x) achter elkaar in een potje wordt gezet dat voor het spawnen al is afgelopen. Met daarna natuurlijk een level die ik niet wil spelen.
Verwijderd
Die bug is er al een tijdje het is ook met Jets, ik weet niet of het ook met tanks is dacht het niet.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:14:
Laatst ook een vage bug tegengekomen, net na het laden van een level kies je voor een chopper en als iemand net voor jou ook chopper kiest, spawn je op de rotors...Dit kan voor 2 personen, zodat de andere persoon op de tailrotor wordt gespawned. Vaag!
Dus je kan wel voor een klasse kiezen maar vervolgens zie je geen wapen of heeft de karakter het wapen boven zijn hoofd??Hiroj schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:24:
Ik had gister last van een bug waardoor ik geen wapens meer kon gebruiken noch zien.
Bij mij is het alleen als ik voor de MG36 kies bij support dacht ik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 09:33 ]
Verwijderd
Dat is zeker irritant! Ik heb het ook al een aantal keer gehad. Misschien is het handig van DICE om te laten zien hoeveel tijd de game nog duurt. Maarja dat zou alleen bij server browsers kunnen. En bij Quick search gewoon bij nieuw gestartte games laten toevoegen.Dennisdn schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:26:
[...]
Heb ook al een paar keer gehad dat ik bovenop een jet wordt gespawnd.
Wat ik nog vervelender vind is dat ik gister 5x (ja echt, 5x) achter elkaar in een potje wordt gezet dat voor het spawnen al is afgelopen. Met daarna natuurlijk een level die ik niet wil spelen.
Voor conquest weet ik niet, maar voor minimaal 1 map is er wel een grote en een kleine variant (3 vlaggen of 5 vlaggen) of dit het verschil is tussen conquest of conquest assault....zou best kunnen, is me alleen niet opgevallen.AllSeeyinEye schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:12:
[...]
Je hebt drie varianten van alle BtK mappen, namelijk een voor rush, een voor conquest en een voor conquest assault, de nieuwste game modus.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bij mij heeft het zeker wel een vette performance winst opgeleverd. Dat mijn HD-textures nu niet meer ingesteld staan terzijde...MRELynx schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:05:
[...]
Nou 16GB HighSpeed stick erin gedaan, format en daarna geprobeerd om de zooi te moven. Zowel Disc1 als Disc 2 van BF3 konden NIET gemoved worden naar USB disk. Het HDD Textures pack kon daarentegen WEL naar USB disk gezet worden via de move optie.
Edit: Wat denken jullie, zal dit dezelfde performance winst gaan opleveren ?
Dus:
Disc1 naar USB
HDD Texture pack naar HDD
= performance winst
of
Disc 1 naar HDD
HDD Texture pack naar USB
= performance winst ?
Zou er verschil zitten tussen beide configuraties qua snelheidswinst ?
2e vraag is het mogelijk om je tv via een Harmony One AB op Game modus te zetten ? Ik moet dat speciaal nu nog met de AB van Panasonic doen via het Instellingen menu. Zou handig zijn als dat gewoon met de Harmony One kan.
Had Disc 2 geinstalleerd op m'n stick. Of moet ik Disc 1 installeren op de stick? Geen idee wat nu het meest praktisch is. Weet wel dat ie nu iedere keer als ik opstart vraagt om de te kiezen storage device.
Gister kreeg ik steeds een leeg scorebord als ik gerevived werd, en als je die weg drukt ook geen Crosshair meer
PSN: Deere6030
http://battlelog.battlefi...how/13095651/2/226599075/
Gisteren lekker gescoord, inclusief service medal voor Anti-Vehicle... Dikke 17.000 punten reward aan het einde van het potje, ondanks de score van 5.148
Gisteren lekker gescoord, inclusief service medal voor Anti-Vehicle... Dikke 17.000 punten reward aan het einde van het potje, ondanks de score van 5.148

Dat van dat wapen niet meer zien en kunnen gebruiken had ik gisteren ook opeens. Misschien een nieuwe bug in een recente patch ofzo? Ik kreeg het trouwens opgelost door het scoreboard te bekijken. Toen die weer weg was kwam m'n wapen weer in beeld.Hiroj schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:24:
Ik had gister last van een bug waardoor ik geen wapens meer kon gebruiken noch zien. Wou ik het spel opnieuw opstarten, liep me playstation vervolgens enorm vast en kreeg ik me blue ray'tje er niet meer uit. Fijn is dit zeg..
Jongens, ik heb dit nu al verschillende malen meegemaakt.. En het is frustrerend.
Ik ben engineer en speel bijv Operation Metro.
Nu kennen we allemaal het stukje bovenaan de roltrap richting de kluisjes.. Waar je bij conquest een baseflag vind enzo.
Wanneer ik bij de kluisjes wat ruimte probeer te creeeren door een zelfmoordmissie aan te gaan, gaat er wat fout. Ik ren bijv met mijn rpg een gangetje in waar veel enemy's staan om vervolgens mijn rpg af te vuren.
Uiteraard word ik gelijk doorzeefd met kogels.. Maar ik vuur mijn rpg nog wel af voordat ik dood ga.
Maar het vreemde is, mijn rocket komt niet tot ontplofing....
Diverse malen gehad dat ik oog in oog sta met iemand, ik vuur mijn rpg, hij vuurt zijn wapen , ik ga dood en niks gebeurt er met mijn tegenstander. Geen damage aan de muur erachter doordat ik eventueel gemist zou hebben..
Erg vreemd.
Zelfde overigens met handgranaten waar je de pin er al uit hebt getrokken, doorgeschoten wordt maar het ding ontploft niet meer..
Nu kennen we allemaal het stukje bovenaan de roltrap richting de kluisjes.. Waar je bij conquest een baseflag vind enzo.
Wanneer ik bij de kluisjes wat ruimte probeer te creeeren door een zelfmoordmissie aan te gaan, gaat er wat fout. Ik ren bijv met mijn rpg een gangetje in waar veel enemy's staan om vervolgens mijn rpg af te vuren.
Uiteraard word ik gelijk doorzeefd met kogels.. Maar ik vuur mijn rpg nog wel af voordat ik dood ga.
Diverse malen gehad dat ik oog in oog sta met iemand, ik vuur mijn rpg, hij vuurt zijn wapen , ik ga dood en niks gebeurt er met mijn tegenstander. Geen damage aan de muur erachter doordat ik eventueel gemist zou hebben..
Erg vreemd.
Zelfde overigens met handgranaten waar je de pin er al uit hebt getrokken, doorgeschoten wordt maar het ding ontploft niet meer..
[ Voor 7% gewijzigd door Lasteraar op 12-12-2011 10:21 ]
Frustrerend, maar zo werkt het spel nu eenmaal volgens mij.
Er was toch een wijziging aangekondigd/meegenomen in de patch?
Granaten zouden nu toch nog afgaan, en damage zou door gaan ook na je dood?
Granaten zouden nu toch nog afgaan, en damage zou door gaan ook na je dood?
Een RPG/SMAW heeft een minimale vlucht afstand nodig voordat hij tot ontploffing gaat komen.Lasteraar schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:18:
Jongens, ik heb dit nu al verschillende malen meegemaakt.. En het is frustrerend.
Erg vreemd.
Los daarvan: Een RPG in Metro

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
HDD Textures kunnen dus niet op USB.p.habo schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:41:
[...]
Bij mij heeft het zeker wel een vette performance winst opgeleverd. Dat mijn HD-textures nu niet meer ingesteld staan terzijde...
Had Disc 2 geinstalleerd op m'n stick. Of moet ik Disc 1 installeren op de stick? Geen idee wat nu het meest praktisch is. Weet wel dat ie nu iedere keer als ik opstart vraagt om de te kiezen storage device.
Heb de hele game verwijderd behalve save game. Daarna Disc 1 (Multiplayer + COOP) geinstalleerd op USB. Daarna HDD textures pack op HDD geinstalleerd. Disc 2 (singleplayer) heb ik niet eens meer geinstalleerd nu. SP heb ik toch op veteran uitgespeeld.
Tevens mijn tv op game mode gezet. Te kort gespeeld om echt performance verbetering te merken. Vanavond maar eens wat langer testen....
XBL: MRE Inc
Hmm, te snel getypt, niet snel genoeg gelezen dus... Had ook al zo'n heel diep donkerbruin vermoeden. Straks in de middagpauze maar eens even fixen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:25:
[...]
Ja, door ze te moven van HDD naar USB. Lijkt me geen probleem aangezien het alleen om data gaat. Ze doen het dan gewoon.Althans ze doen het voor zo ver mijn slaap dronken kop dat kon bevatten. Ga zo, nu ik koffie op heb en wat nuttigs heb gedaan, nog eens kijken.
Edit: mijn hemel de slaapdronkenheid moet hoog hebben gelegen. Heb kennelijk de hele grote melding dat HD pack niet geinstalleerd was gemist. Dus negeer mijn gebazel van hierboven. Je kan de HD texture pack dus niet gebruiken vanaf een USB stick en ex is aan het falen deze ochtend.
Hehehe, fail van mij. Had het wel gelezen, maar vergeten wat Tor schreef.
Iemand enig idee hoe laat de B2k maps voor de xbox360 vergegeven gaan worden ? Denk dat ik gewoon mijn xbox aanzet voordat ik morgen ochten naar mn werk rijdt. Neem toch aan dat ze via xbox.com gewoon in de download wachtrij gezet kunnen worden. Ga er toch vanuit dat het een ongeveer 1.5Gb aan data is. Iets zegt me dat het flink minder snel gaat als iedereen 's avonds thuis is en gaat downloaden.
Iemand enig idee hoe laat de B2k maps voor de xbox360 vergegeven gaan worden ? Denk dat ik gewoon mijn xbox aanzet voordat ik morgen ochten naar mn werk rijdt. Neem toch aan dat ze via xbox.com gewoon in de download wachtrij gezet kunnen worden. Ga er toch vanuit dat het een ongeveer 1.5Gb aan data is. Iets zegt me dat het flink minder snel gaat als iedereen 's avonds thuis is en gaat downloaden.
Wat is er zo vreemd aan een RPG in Metro? Kan je veel mee uithalen (vernietigen van muren etc), naast een mogelijke killAllSeeyinEye schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:40:
[...]
Een RPG/SMAW heeft een minimale vlucht afstand nodig voordat hij tot ontploffing gaat komen.
Los daarvan: Een RPG in MetroHet is de enige kaart (in conquest) zonder voertuigen....
Om de welbekende discussie over de inzet van RPG tegen voetvolk, hetgeen doorgaans door de meest trieste n00bies wordt toegepast, niet uit de hand te laten lopen, zal ik hier verder niet op in gaanaramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:49:
[...]
Wat is er zo vreemd aan een RPG in Metro? Kan je veel mee uithalen (vernietigen van muren etc), naast een mogelijke kill
Ik vind het trouwens wel een gemis dat ze geen uitrustingsconfiguraties hebben in Battlefield. De laatste Call of Duty die ik speelde had het in elk geval (MW2), en het is toch wel fijn dat je verschillende configuraties kunt saven voor bijvoorbeeld een open map in tegenstelling tot bijvoorbeeld Metro. Zou dit er nog inkomen of is dit standaard bij Battlefield games om dit niet te hebben? (Dit is m'n eerste Battlefield game.. (en het bevalt me prima ;p)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
nee dit kan helaas niet, maar wat is de moeite. aan het begin van elke map heb je zon 30 seconden om dit nog te veranderen dusja. ben blij dat het je bevalt want bf is toch wel heel anders dan CoDscorpie schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:56:
Ik vind het trouwens wel een gemis dat ze geen uitrustingsconfiguraties hebben in Battlefield. De laatste Call of Duty die ik speelde had het in elk geval (MW2), en het is toch wel fijn dat je verschillende configuraties kunt saven voor bijvoorbeeld een open map in tegenstelling tot bijvoorbeeld Metro. Zou dit er nog inkomen of is dit standaard bij Battlefield games om dit niet te hebben? (Dit is m'n eerste Battlefield game.. (en het bevalt me prima ;p)
www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden
Verwijderd
Laat je niet gek maken. Een RPG is een prima instrument om tegenstanders die te voet zijn mee neer te knallen. Er zijn puristen die het noob vinden. Maar ik het vermoeden dat zij juist noob zijn.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:49:
[...]
Wat is er zo vreemd aan een RPG in Metro? Kan je veel mee uithalen (vernietigen van muren etc), naast een mogelijke kill
Uh BF3 onthoudt per wapen je config.
Ik niet. Zo als het geimplementeerd is in BF3 is het vele malen flexibeler. In MW2/Blackops had je vaste sloten, wanneer die gevuld waren, kon je niks meer in game aanpassen. Dus als je geen slot had met anti air, dan moest je wachten tot de pot was afgelopen. In BF3 kun je, als je dood bent, gewoon je class aanpassen zoals jij die wilt. Engineer met RPG ipv IGLA ? Geen probleem nadat je dood bent gewoon je RPG omzetten naar IGLA en alsnog die chopper of jet uit de lucht knallen.scorpie schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:56:
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/13093855/2/352487550/Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:59:
[...]
Laat je niet gek maken. Een RPG is een prima instrument om tegenstanders die te voet zijn mee neer te knallen. Er zijn puristen die het noob vinden. Maar ik het vermoeden dat zij juist noob zijn.Als je de keuze hebt tussen iemand in een raampje beschieten met een Carbine of zijn raam inclusief muur te vernietigen lijkt mij keuze twee praktischer.
Uh BF3 onthoudt per wapen je config.
Daar gebruik ik toch echt de m320 voor rpg is nutteloos daar
sorry ff aangepast had verkeerde link
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 11:04 ]
Je moet dan wel win/win denken als je aan aanpassingen denkt heMRELynx schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:59:
[...]
Ik niet. Zo als het geimplementeerd is in BF3 is het vele malen flexibeler. In MW2/Blackops had je vaste sloten, wanneer die gevuld waren, kon je niks meer in game aanpassen. Dus als je geen slot had met anti air, dan moest je wachten tot de pot was afgelopen. In BF3 kun je, als je dood bent, gewoon je class aanpassen zoals jij die wilt. Engineer met RPG ipv IGLA ? Geen probleem nadat je dood bent gewoon je RPG omzetten naar IGLA en alsnog die chopper of jet uit de lucht knallen.
Wat nu als je en configuraties kunt saven, en dat je die kunt aanpassen terwijl je bezig bent met een potje? Dan heeft iedereen toch wat hij / zij wilt? Lijkt me ook dat je er niemand ergens mee opzadelt, want het is nog altijd mogelijk om het niet te gebruiken en het telkens in die 30 seconden om te zetten.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/13163472/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13093855/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13169359/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13173583/2/352487550/
dit ging wel ff lekker
samen met team
http://battlelog.battlefi...how/13169359/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/13173583/2/352487550/
dit ging wel ff lekker
Verwijderd
Niet helemaal mee eens RPG of een SMAW kan perfect werken in Metro.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:00:
[...]
Daar gebruik ik toch echt de m320 voor rpg is nutteloos daar
sorry ff aangepast had verkeerde link
Ik maak er echter geen gebruik van, geef mij maar de M320, veel fijner! Lekker compact
en dat past precies in de compacte map zoals Metro of Bazaar.
Voor Bazaar is het echter wel makkelijk om een Rpg te hebben voor die fijne LAV lovers
onder ons.
Maarja smaken verschillen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:19:
[...]
Niet helemaal mee eens RPG of een SMAW kan perfect werken in Metro.
Ik maak er echter geen gebruik van, geef mij maar de M320, veel fijner! Lekker compact
en dat past precies in de compacte map zoals Metro of Bazaar.
Voor Bazaar is het echter wel makkelijk om een Rpg te hebben voor die fijne LAV lovers
onder ons.
Maarja smaken verschillen.
Verwijderd
Haha ik ken het is inderdaad ziek om zo een kill te maken. C4 rocked inderdaad! Ik doe nog wel eens zon Kamikaze rit met een buggy of heli met C4 maar op 1 of andere manier werkt dat niet zo makkelijk meer.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:24:
[...]
voor lav en tanks heb ik leuk trucje gebruik ALTIJD c4
al 31 tanks destroyed en ook 31 kills ermee
geeft echt zo'n vet gevoel als het lukt maar ook vaak genoeg heb ik de c4 er al op wordt ik nog geschoten das extra rot
Repair torch kill is ook leuk vooral als je het bij een tank doet hahaha
Ik pak ook nog wel eens van die lekkere base campers. Sneaky achter ze komen en een C4 pack neerleggen of een clay more haha en dan langslopen hahaha dat de tegenstander gaat opstaan BOEM claymore kill!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 11:30 ]
Verwijderd
kijjk dat was ik dus vergeten wil ook nog zo'n repair torch kill maken kun je gewoon iemand een sniper bijvoorbeeld met zo''n ding killen geen speciaal trukje die je hoeft te doen ofzo?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:28:
[...]
Haha ik ken het is inderdaad ziek om zo een kill te maken. C4 rocked inderdaad! Ik doe nog wel eens zon Kamikaze rit met een buggy of heli met C4 maar op 1 of andere manier werkt dat niet zo makkelijk meer.
Repair torch kill is ook leuk vooral als je het bij een tank doet hahaha
recht op zijn kop gaat het snelst
Verwijderd
Opzich kan je gewoon naar een camper lopen en deze in de rug torchen geen aparte strategie. Wel moet je crouchen maar ik zou even wachten totdat je B2K hebt unlock je meteen een fijne gun.
Tevens moet je een tank repair torch killen die is wat lastiger, maar wel te doen! Inmiddels weet iedereen het en wordt er goed opgelet.
Tevens moet je een tank repair torch killen die is wat lastiger, maar wel te doen! Inmiddels weet iedereen het en wordt er goed opgelet.
Verwijderd
hehe headshot damn moet ik echt effe proberen k*t dat ik stage heb morgen B2K !
Nog steeds geen kill met jet of heli weet echt niet wat ik fout doe kan ze nu al redelijk besturen met de nadruk op redelijk tank daarintegen begint wel lkkr te gaan
Verwijderd
Ik heb nou eindelijk alle ribbons, veel trophys, 9 B2K wapens moet er nog 1 en wil nu alle vehicle attachment vrijspelen. Dus mijn KD zal wel sterk dalen.
Tanks en IFV zijn easy, Heli redelijk wat kills al alleen die Jets dat is zon crime! Ik vind het heel lastig en vaak is het zo dat je meteen gelocked bent en de pineut bent als je nog geen flares hebt.
Btw als je voor de IFV de attachement APFSDS-T SHELL hebt ben je super sterk tegen tanks en IFV.
Vette damage man. Ik werd met mijn tank afgeslacht door een paar van die shells in mijn flank.
Tanks en IFV zijn easy, Heli redelijk wat kills al alleen die Jets dat is zon crime! Ik vind het heel lastig en vaak is het zo dat je meteen gelocked bent en de pineut bent als je nog geen flares hebt.
Btw als je voor de IFV de attachement APFSDS-T SHELL hebt ben je super sterk tegen tanks en IFV.
Vette damage man. Ik werd met mijn tank afgeslacht door een paar van die shells in mijn flank.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 11:42 ]
ik heb gister een tip hiervoor gekregen, heb hetzelfde probleem namelijk.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:39:
Ik heb nou eindelijk alle ribbons, veel trophys, 9 B2K wapens moet er nog 1 en wil nu alle vehicle attachment vrijspelen. Dus mijn KD zal wel sterk dalen.
het gaat zo: spawn als engi met Mines en leg deze neer op plekken waar veel tanks langs komen. ( als het goed is blijven dezze nu liggen(?) ) spawn dan in vliegtuig en er een tank over je mines heenrijd krijg je punten voor je jet. heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar hij had het zo gedaan
www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden
Ik ervaar het precies andersom, heb niet het idee dat ik veel dmg uithaal met die sabot shells voor IFV. In komende patch zal de damage ook worden geboost stond er al. Heb zwaar het idee dat ik met de raket attachment veel meer dmg doe.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:39:
spotten als je in een jet zit, als een gek
zo sprokkel je stiekem wel wat jet punten bij elkaar...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Met heli had ik ook altijd moeite om punten te scoren, totdat ik gisteren bedacht om vlaggen te cappen met m'n heli. Ging twee keer heel goed, toen kreeg de tegenstander het door en was het afgelopen. Wel 900 punten gescoord op die manier.
Verwijderd
Hahaha ja zo zou je het ook kunnen doen om eerst die flares te krijgen! Dan kan je tenminste rockets dodgen.Maxjee schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:46:
[...]
ik heb gister een tip hiervoor gekregen, heb hetzelfde probleem namelijk.
het gaat zo: spawn als engi met Mines en leg deze neer op plekken waar veel tanks langs komen. ( als het goed is blijven dezze nu liggen(?) ) spawn dan in vliegtuig en er een tank over je mines heenrijd krijg je punten voor je jet. heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar hij had het zo gedaan
Ik kreeg ze tegen me en dat ging heeeel snel ik moet ze nog even unlocken.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:49:
[...]
Ik ervaar het precies andersom, heb niet het idee dat ik veel dmg uithaal met die sabot shells voor IFV. In komende patch zal de damage ook worden geboost stond er al. Heb zwaar het idee dat ik met de raket attachment veel meer dmg doe.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...oo42/stats/269173857/ps3/
What the fuck! Heb je dan een leven?? of is BF3 je leven??
Voor de eerste keer gecamped toen eigenlijkCaptain Obvious schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:37:
[...]
Je bent dus gewoon een vieze camper, grapje:p
Idd Seine Crossing heeft een paar goede plekken waar je goed kunt verdedigen.
M416 + Holo + bipod + Supressor is geweldig voor verdedigen dan
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Dat kan niet in 150 uur is hacker of boosterVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:00:
Hint: check dogtagVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:00:
Verwijderd
Je bedoel die dice dog tag.
Ik heb geen idee of het kan in 150 uur. Maar kijk eens naar zijn vehicles hij houd niet van vliegen of rijden volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:04:
[...]
zie het idd maar kan niet door gewoon spelen
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 12:06 ]
Als squadleader de objective bonussen binnen halen helpt ookdvdkiwi schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:51:
spotten als je in een jet zit, als een gek![]()
Dat dus, heb ze atm ook op m'n IFV zitten, maar om te zeggen dat ze veel damage doen, niet bepaald.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:49:
[...]
Ik ervaar het precies andersom, heb niet het idee dat ik veel dmg uithaal met die sabot shells voor IFV. In komende patch zal de damage ook worden geboost stond er al. Heb zwaar het idee dat ik met de raket attachment veel meer dmg doe.
Ik had van het weekend een goed potje waarbij ik in een heli zat bij iemand, en dat was echt een heli jedi ofzo, want ik had gewoon een groot boordkanon tot m'n beschikking, en de heli werd zelf ook snel gerepaired. We bleven gewoon 10 minuten in die heli rondcirkelen over het veld en ik kon iedereen van de daken schieten. Het was volgens mij Desert Khahali level ofzo, die ene in de woestijn in elk geval ;p
Verwijderd
Nou dan heb je geluk gehad ik heb al zo vaak gehad dat ik bij iemand in de heli zat welke niet eens rechtuit kon vlieg en meteen neerstortte!scorpie schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:50:
Ik had van het weekend een goed potje waarbij ik in een heli zat bij iemand, en dat was echt een heli jedi ofzo, want ik had gewoon een groot boordkanon tot m'n beschikking, en de heli werd zelf ook snel gerepaired. We bleven gewoon 10 minuten in die heli rondcirkelen over het veld en ik kon iedereen van de daken schieten. Het was volgens mij Desert Khahali level ofzo, die ene in de woestijn in elk geval ;p
Maar het is inderdaad makkelijk als je iemand hebt die goed kan vliegen.
Vliegen is niet gemakkelijk heb ik gemerkt.
Jammer dat er geen simulator oid op zit. Dan kan je van te voren ff oefenen.
Whatever.
Verwijderd
hehe jammer dat nergens vermeld staat op battlelog of ergens anders hoe vaak je neergestort bent denk dat ik al wel keertje of 25 minimaal neergestort benHarmen schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:59:
Vliegen is niet gemakkelijk heb ik gemerkt.![]()
Verwijderd
Moet zeggen dat ik vaak ben neergestort. Af en toe let ik niet op masten/hoge gebouwen hahaha vooral niet als ik in een dogfight zit met een andere heli. Ik wil nog wel eens een missile willen ontwijken en dan tegen een mast of gebouw aanvliegenVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:00:
[...]
hehe jammer dat nergens vermeld staat op battlelog of ergens anders hoe vaak je neergestort bent denk dat ik al wel keertje of 25 minimaal neergestort ben

Idd, maar ja, als dev'er is statpadding waarschijnlijk wel toegestaan.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:04:
[...]
zie het idd maar kan niet door gewoon spelen
Maar lvl 145 in 150 uur is niet mogelijk.
Misschien hebben ze een setlevel commando gebruikt om hem op lvl 145 te krijgen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
ja zoiets zal het wel zijn ja een level per uur is onmogelijkJackal131 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:11:
[...]
Idd, maar ja, als dev'er is statpadding waarschijnlijk wel toegestaan.![]()
Maar lvl 145 in 150 uur is niet mogelijk.
Misschien hebben ze een setlevel commando gebruikt om hem op lvl 145 te krijgen.
Daar doelde ik op: de stats van een dev kunnen om allerlei redenen scheef zijn. Eén ding weet ik wel: de dev dogtags kunnen wij op geen enkele manier krijgen!Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:15:
[...]
ja zoiets zal het wel zijn ja een level per uur is onmogelijkiemand nog tips voor een lekkere machine gun speel nu vooral f2000 m416 aek m27iar rpk wie weet nog een paar fijna wapens ?
Verwijderd
Je noemt nu wapens van verschillende klasse welke klasse heeft je voorkeurVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:15:
[...]
ja zoiets zal het wel zijn ja een level per uur is onmogelijkiemand nog tips voor een lekkere machine gun speel nu vooral f2000 m416 aek m27iar rpk wie weet nog een paar fijna wapens ?
P90, G36C en A-91 zijn opzich fijne wapens
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:33 ]
100 nemisis medals, gok eens wat die gast heeft gedaan. Dikke booster dus. 151 uur is wel aardig wat gespeeld, maar lvl 100 is dan echt onmogelijkVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:00:
Vraag me nou af wat beter is op een gun.
heavy barrel of flash supressor
Iemand?
Iemand?
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Ligt eraan wat je wilt bereiken en welke map je speelt,Mon0lith schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:37:
Vraag me nou af wat beter is op een gun.
Iemand?
Supressor zien ze je niet op minimap (dacht ik) echter je accuracy wordt minder.
Heavy barrel heb je minder recoil en wordt daardoor ook je accuracy beter.
Wil dus de meeste accuracy bereiken icm gripVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:40:
Ligt eraan wat je wilt bereiken en welke map je speelt,
Supressor zien ze je niet op minimap (dacht ik) echter je accuracy wordt minder.
Heavy barrel heb je minder recoil en wordt daardoor ook je accuracy beter.
Gewoon Foregrip + heavy barrel + IR scope = epic win.Mon0lith schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:42:
[...]
Wil dus de meeste accuracy bereiken icm grip
Heavy barrel is meer damage, maar ook meer recoil.
Bijkomend voordeel van de supressor is dat de recoil verminderd wordt, terwijl je short/medium range niet minder damage hebt.
Bijkomend voordeel van de supressor is dat de recoil verminderd wordt, terwijl je short/medium range niet minder damage hebt.
Meer damage = sneller ventje dood, dus lijkt me nuttiger als iets minder recoil tbh.Unomomentodado schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:46:
Heavy barrel is meer damage, maar ook meer recoil.
+ Op long range gewoon single shot gebruiken,
[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 12-12-2011 13:50 ]
Verwijderd
Waarom IRNV scope die is haast niet speelbaar hij is namelijk weer gewijzigd volgens mij.Fatal Mind schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:44:
[...]
Gewoon Foregrip + heavy barrel + IR scope = epic win.
Hmmmm.... IR scope?Fatal Mind schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:44:Gewoon Foregrip + heavy barrel + IR scope = epic win.
Die is toch verneukt sinds de laatste patch?
Edit: zie hierboven
[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 12-12-2011 13:51 ]
Op de xbox geen patch gehad ? Dus prima te gebruikenMon0lith schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:51:
[...]
Hmmmm.... IR scope?
Die is toch verneukt sinds de laatste patch?
Edit: zie hierboven
Dus niet de sound supressor. Bij de Flash suppressor lever je accuracy in volgens de omschrijvingMon0lith schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:37:
flash supressor
Verwijderd
Tegenwoordig is de Famas EPIC win! met een Kobra scope, grip en barrel
HC = 3 kogels mors dood!
SC ook zeer snel
Dus die zal wel weer aangepast worden
HC = 3 kogels mors dood!
SC ook zeer snel
Dus die zal wel weer aangepast worden

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:54 ]
Ik speel op ps3Fatal Mind schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:53:Op de xbox geen patch gehad ? Dus prima te gebruiken
Sound supressor levert toch in qua afstand?johan bos schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:53:
Dus niet de sound supressor. Bij de Flash suppressor lever je accuracy in volgens de omschrijving
[ Voor 40% gewijzigd door Mon0lith op 12-12-2011 14:02 ]
Verwijderd
Je moet nog iets doen dacht ik.aramdin schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:55:
Zoiets hoorde ik ook al van mn neef. Ik zie hem ook vaak gebruikt worden tbh, is ook snel behaald met B2K pack (10 revives, 10 heals).
Bah de famas is echt gruwelijk maar het probleem zit hem in de uitvoering zonder scope. Je zicht is zo beperkt en die heb je toch nodig bij hardcore. Dus na de Agoc 4x krijg je barrel en daarna Kobra en dan is het gruwelijk veel bloed vergieten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.