PSN: Deere6030
Verwijderd
Ja, door ze te moven van HDD naar USB. Lijkt me geen probleem aangezien het alleen om data gaat. Ze doen het dan gewoon.innerchild schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:21:
[...]
ThankxDacht dat het wel de moeite waard was om te posten.
Maar ik lees uit je update dat je een 8 Gb stick had geprobeerd ? Dat had ik in eerste instantie ook gedaan maar bij de installatie van bf3 kon ik de stick niet kiezen omdat ik door het formateren op de 360 maar 6.7 GB over hield van de 8GB.
En verder geef je aan dat je de textures op je usb stick staan geinstalleerd maar hoe heb je dat dan gedaan ? Zover ik weet komt er een melding in beeld dat je de hd texture map niet kan installeren op de usb stick.
Edit: mijn hemel de slaapdronkenheid moet hoog hebben gelegen. Heb kennelijk de hele grote melding dat HD pack niet geinstalleerd was gemist. Dus negeer mijn gebazel van hierboven. Je kan de HD texture pack dus niet gebruiken vanaf een USB stick en ex is aan het falen deze ochtend.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 11:32 ]
Dan snap ik het toch nog niet helemaal... Hoe krijg je dan die advanced dog tags?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:24:
10 ribbons is dog tag
30 ribbons is dog tag
50 ribbons is dog tag
medals krijgje vaak bij 50ribbons of 30.
Zo heb ik al bijv. 23x accuracy ribbon gehaald maar niet de dog tag.

Zou het dan betekenen dat je voor deze 50 ribbons moet halen??
PSN: Von_Smallhausn
Dat is idd iets waar ik nog niet aan had gedacht....moven van data...maar hoe weet het spel dan dat die textures op een andere plek staan ? of kan je dat selecteren bij het opstarten van het spel ?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:25:
[...]
Ja, door ze te moven van HDD naar USB. Lijkt me geen probleem aangezien het alleen om data gaat. Ze doen het dan gewoon.Althans ze doen het voor zo ver mijn slaap dronken kop dat kon bevatten. Ga zo, nu ik koffie op heb en wat nuttigs heb gedaan, nog eens kijken.
Blijkbaar werkt het gezien je commentaar.
Wat werkt dan beter...
- Het hele spel op de harddisk en de hd textures op de usb schijf
- Het hele spel op de usb disk en de hd textures op de harddisk... ?!
Voordeel van het installeren van het hele spel op de harddisk is dat je meer ruimte over hebt voor de map packs. Map pack 'back to karkand' was iets van 1.5 GB als ik mij niet vergis. Dat kan op de usb stick.
Verwijderd
voor accuracy dog tag moet je idd 50 ribbons hebbenMon0lith schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:30:
[...]
Dan snap ik het toch nog niet helemaal... Hoe krijg je dan die advanced dog tags?
[afbeelding]
Ik snap je probleem niet, google ff op die dogtags, krijg je zo alle informatie die je wil hebben erover, wanneer je ze krijgt, hoe je ze krijgt, meeste zijn prima te halen trouwens.Mon0lith schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:30:
[...]
Dan snap ik het toch nog niet helemaal... Hoe krijg je dan die advanced dog tags?
[afbeelding]
Rustig aan, denk je dat ik het zelf niet opgezocht heb?Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:33:
Ik snap je probleem niet, google ff op die dogtags, krijg je zo alle informatie die je wil hebben erover, wanneer je ze krijgt, hoe je ze krijgt, meeste zijn prima te halen trouwens.
Ik vraag het niet voor niks als ik het niet snap
Dan is het nu allemaal duidelijkVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:32:
voor accuracy dog tag moet je idd 50 ribbons hebben
Bedankt!
[ Voor 101% gewijzigd door Mon0lith op 09-12-2011 11:35 ]
PSN: Von_Smallhausn
Omdat ik in goede bui wasMon0lith schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:33:
[...]
Rustig aan, denk je dat ik het zelf niet opgezocht heb
Dan is het nu allemaal duidelijk
Bedankt!
http://www.tradelibrary.o...dog-tag-unlocks-list.html
Verwijderd
Uhhm. Je kan je cursor over een dogtag houden in battlelog om te zien wat je moet doen om hem te unlocken.Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:35:
[...]
Omdat ik in goede bui was![]()
http://www.tradelibrary.o...dog-tag-unlocks-list.html
Onderstaand het resultaat. Mocht iemand hier iets aan toe te voegen hebben, dan verneem ik het graag. Dit is wel degelijk interessant, als het mogelijke performance / kwaliteit ten goede komt.
HDD: 8,35 - 9,31 MB/s, ook weer afhankelijk van type / model / spel / etc.

http://www.eurogamer.net/...ash-factor-article?page=3
DVD: 10,25 MB/s (SL) / 7,93 MB/s (DL), maar dit is ook weer afhankelijk van type / model / etc.
http://www.gamespot.com/forums/topic/26296680
USB: 13,66 Mb/s
http://usbflashspeed.com/15852
Maar alleen al op basis van dit wikipedia-artikel vraag ik me af in hoeverre de genoemde prestatieverbeteringen op eenieder van toepassing zouden kunnen zijn. Bijna iedere verkochte xbox is wel weer opgebouwd uit andere onderdelen.
Wikipedia: Xbox 360 hardware
Kortom lijkt het wel degelijk aannemelijk te zijn om vanaf USB te spelen, maar is daarmee niet gegarandeerd dat je ook werkelijk performancewinst hebt.
Hm, USB 2.0 zou tot maximaal (profesionele toepassing) 60 MB/s aankunnen, afgaande op dit Wikipedia artikel...
Wikipedia: USB
Wat weer betekent dat de Sandisk USB-stick wellicht ondermaats presteert ten aanzien van het maximaal haalbare, of is dat te voorbarig?!
[ Voor 11% gewijzigd door p.habo op 09-12-2011 12:08 ]
http://www.paradigit.nl/P...102P_16G_RGY/default.aspx
Kijken of dat wat performance oplevert.
XBL: MRE Inc
In a round get 5 headshot voor 1 ribbon. Je moet 50 ribbons halen voor de Accuray Medal. De accuracy medel levert je bovenstaande dogtag op.Mon0lith schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:30:
[...]
[afbeelding]
Ik heb hem en ik hem 56x accuracy ribbon, dus 1x de accuracy medal.
Bedankt voor je tips! Alle beetjes helpen!innerchild schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:49:
Optimalisatieverhaal
Ik heb gelijk even een TRANSCEND JetFlash 700 16GB USB3 besteld. Moest zowiezo nog een stickie hebben.
PSN ID Binloading_nl
Kijk ik er over heen?
Staat er toevallig een update geplanned die er voor zorgt dat je niet verblind wordt door de reddots en flashlights van teammates, wordt er knettergek van.
[ Voor 20% gewijzigd door steefje op 09-12-2011 12:17 . Reden: toevoeging ]
PSN ID Binloading_nl
Of je doet dat gewoon,Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:39:
[...]
Uhhm. Je kan je cursor over een dogtag houden in battlelog om te zien wat je moet doen om hem te unlocken.
www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden
Gisteravond de HDMI-connect functie uitgezet, maar het maakte niets uit. Bij een kleine beweging gaat de cursor nog steeds terug naar de vorige positie.cheiron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:10:
[...]
Werkt ook met samsung tv's. Het is een hdmi-generiek iets. Ik heb het wel aan staan, en ga het vanavond eens uitzetten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ga eerst eens proberen om mn huidige installatie te moven van hdd naar usb disk. Daarna de resolutie aanpassen van mn xbox.....innerchild schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:31:
[...]
Dat is idd iets waar ik nog niet aan had gedacht....moven van data...maar hoe weet het spel dan dat die textures op een andere plek staan ? of kan je dat selecteren bij het opstarten van het spel ?
Blijkbaar werkt het gezien je commentaar.
Wat werkt dan beter...
- Het hele spel op de harddisk en de hd textures op de usb schijf
- Het hele spel op de usb disk en de hd textures op de harddisk... ?!
Voordeel van het installeren van het hele spel op de harddisk is dat je meer ruimte over hebt voor de map packs. Map pack 'back to karkand' was iets van 1.5 GB als ik mij niet vergis. Dat kan op de usb stick.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/
So, Volume Two of the Future Balance Changes. We've recently updated with patches that have changed some balance items, and the community has responded with feedback. This list includes some direct responses to that feedback, as well as a very important issue close to several player's hearts: Aggressive Recon.
Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
Why are we making this change?
-Aggressive Recon was a popular (and controversial) play style in BFBC2, the fact that the playstyle is essentially not present in BF3 has been a disappointment to many players.
-The balance issues of BC2 (Magnum ammo increasing the 1 hit kill range) is not present in BF3, the range is set and cannot be improved by players. Additionally the 1 hit kill is not guaranteed in BF3, the target is small and can be blocked by the player's arms.
-Additionally, all kits have access to the Slug shotguns, the 870 pump with slugs is still far superior to a bolt action rifle at close range. It is faster, and it can hit anywhere in the torso to 1 hit kill, though it lacks the accuracy of the snipers at range.
-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.
And yes, for those of you who follow me on Twitter, I changed my mind. I hope this change pleases the Recon players, and I believe it will not negatively impact the game for the rest of you.
-Alan "Demize99" Kertz
It’s important to note:
• This list is provided as a way for the Community to give us feedback on potential Balance changes to the game.
• This list is specifically focused on Balance changes. Feature requests and bug fixes are purposefully absent from this list.
• There is no guarantee that any of these Balance changes will make it into a future update at all, nor is this list a guarantee that there will be future updates.
Slightly increased the AEK971 recoil.
Slightly increased the ASVAL recoil.
Added Extended Mags to the ASVAL.
Slightly increased the recoil on the M249.
Reduced the recoil of the SKS rifle.
Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.
Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.
9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
Increased the damage of the 9x39mm rounds.
Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.
Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.
The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.
Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks.
AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
Reduced the damage AA missiles do to jets.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Slightly reduced the damage of Jet cannons.
Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
Helicopter guns should now suppress correctly.
Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Adjusted the F35's Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
You can now spot with the EODbot.
Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
Reduced the black screen fade in time on spawn.
Wat een bullshit zeg. "He, de recon wordt in close combat weinig gebruikt. Wat moeten we hier aan doen? Weet je wat, we maken van de sniper rifle weer een shotgun. Jottum-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.
Vage redenering.
Flickr PSN ID= cheironnl
Positief:
* all kits have access to the Slug shotguns, the 870 pump with slugs is still far superior to a bolt action rifle at close range.
* Claymores now also persist through death
* Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry
* Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4
* Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
* Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
* Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
* Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets
* etc.
[ Voor 14% gewijzigd door ThijsWTF op 09-12-2011 13:08 ]
Verwijderd
-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.
als je recon weer naar close combat terug wil moet je gewoon die magnum er weer in gooien, in bfbc2 werkte dit erg lekker in close combat.
alhoewel quickscopen wel erg makkelijk ging daar.
www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 13:16 ]
Verwijderd
Je speelt nu veel recon heVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:16:
@Great Hood. Niet? hmm dacht ik (speel bijna nooit meer engi)
LOL maarja wat is wel realitisch? Als je dood gaat toch weer terugkomen, reincarnatie als een andere soldaatVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:13:
Ook prima dat AT mines nu ook blijven liggen als je doodgaan (tot een bepaald maximum). Dacht dat ze nu weggaan als je doodgaat, wat minder realistisch is.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 13:18 ]
Javelin dmg geupgrade, mooi! Misschien dat hij dan nog een keer gebruikt gaat worden
Mooi, had al het idee dat ik er niet echt veel mee uithaalde op o.a. Tehran Highway tegen bijv een tank. Kon nog beter de missile nemen.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters
Wordt nog spannend in de lucht zo!
Goed punt, wel beter dat je iets sneller kan reageren.
Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Kijk dat is goed nieuws, nodigt uit tot tank sniping hehe
zat je wel met 4 man? Gisteravond een paar rondjes gespeeld, maar na het eerste rondje werd het weer onverstaanbaar.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:20:
Gister gespeeld en moet eerlijk zeggen dat VOIP de gehele sessie zich voorbeeldig heeft gedragen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
gisteren nog iemand geraakt in de vliegtuig maar alleen disabeld.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:20:
Javelin dmg geupgrade, mooi! Misschien dat hij dan nog een keer gebruikt gaat worden
Mooi, had al het idee dat ik er niet echt veel mee uithaalde op o.a. Tehran Highway tegen bijv een tank. Kon nog beter de missile nemen.
klopt ging bij mij goed
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters
Wordt nog spannend in de lucht zo!
dan zouje disabeld moeten hebben heb ik nog niet gehad.
Goed punt, wel beter dat je iets sneller kan reageren.
Kijk dat is goed nieuws, nodigt uit tot tank sniping hehe
Eerst kon je oneindig veel Mines leggenVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:16:
@Great Hood. Niet? hmm dacht ik (speel bijna nooit meer engi)
Mjha, gebruik het toch niet meer sinds je mijnen kan spotten.
Al is de zichtbaarheid wel korter nu mischien toch weer gebruiken na de patch.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Niet oneindig btw. Je kon het dubbele aantal neerleggen die je vast kon houden. 6 zonder Explosives upgrade, 12 met explosives upgrade.Phyt_ schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:34:
[...]
Eerst kon je oneindig veel Mines leggen, nu dus max 6.
Mjha, gebruik het toch niet meer sinds je mijnen kan spotten.
Al is de zichtbaarheid wel korter nu mischien toch weer gebruiken na de patch.
Ik had idd explosives upgrade, dus zal nu max 6 ondanks explosive upgrade
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Met twee man werkte bij mij meestal al wel.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:25:
Nope met zn 2en, maar dat ging voorheen ook fout...
Flickr PSN ID= cheironnl
Click: http://www.bol.com/nl/p/g...04004011767472/index.html
Verwijderd
(PS3)
Grote kans dat ik dan wel online ben.
Echter vind mn dinnetje het niet altijd leuk om te horen dus heb ik me een tijd terug een hoofdtelefoon aangeschaft.
Is BF3 multiplayer een beetje te spelen met een stereo koptelefoon?
Whatever.
Ik heb de draadloze stereo koptelefoon van Sony met virtueel 7.1 geluid.Harmen schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:32:
...
Is BF3 multiplayer een beetje te spelen met een stereo koptelefoon?
Dat gaat erg goed
Voor coop moet ik nog steeds The_Great_Hood toevoegen maar ik zal Mark-A (Hole-NL) en Phyt_ ook toevoegen als jullie het goed vinden. Ik ben altijd in voor een potje coop als ik online ben.
PSN: Monjo
heb een headset uiteraard.
Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it
Nou 16GB HighSpeed stick erin gedaan, format en daarna geprobeerd om de zooi te moven. Zowel Disc1 als Disc 2 van BF3 konden NIET gemoved worden naar USB disk. Het HDD Textures pack kon daarentegen WEL naar USB disk gezet worden via de move optie.innerchild schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:21:
[...]
ThankxDacht dat het wel de moeite waard was om te posten.
Maar ik lees uit je update dat je een 8 Gb stick had geprobeerd ? Dat had ik in eerste instantie ook gedaan maar bij de installatie van bf3 kon ik de stick niet kiezen omdat ik door het formateren op de 360 maar 6.7 GB over hield van de 8GB.
En verder geef je aan dat je de textures op je usb stick staan geinstalleerd maar hoe heb je dat dan gedaan ? Zover ik weet komt er een melding in beeld dat je de hd texture map niet kan installeren op de usb stick.
Edit: Wat denken jullie, zal dit dezelfde performance winst gaan opleveren ?
Dus:
Disc1 naar USB
HDD Texture pack naar HDD
= performance winst
of
Disc 1 naar HDD
HDD Texture pack naar USB
= performance winst ?
Zou er verschil zitten tussen beide configuraties qua snelheidswinst ?
2e vraag is het mogelijk om je tv via een Harmony One AB op Game modus te zetten ? Ik moet dat speciaal nu nog met de AB van Panasonic doen via het Instellingen menu. Zou handig zijn als dat gewoon met de Harmony One kan.
[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 09-12-2011 18:09 ]
Is voor de alle ps3 / xbox servers die toch allemaal van dice / ea zijn, de rotatie allemaal hetzelfde ?aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:54:
Kom er net pas achter dat je in de Server Browser de map rotation kan zien lol. Server "aanklikken" en dan pijltje naar rechts, voila!
Wat dat aangaat snap ik nog steeds niet wat de consoles met een server browser moeten, die van bfbc2 was prima naar mijn idee.
[ Voor 15% gewijzigd door Fatal Mind op 09-12-2011 21:08 ]
Beter gaan ze daar voor xbox eens mee opschieten, deze maps komen na zo'n 100 uur m'n neus wel redelijk uit.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:12:
Ik zat net op een server met alleen de B2K maps
Ondanks dat ik ze nog niet gespeeld heb, kan ik daar wel inkomen, die map is ondertussen antiek, ze hadden van mij ook wel een andere mogen kiezen.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:17:
Het is een welkome toevoeging, alleen Wake Island vind ik niet zo.
Ik vond m nog best leuk, maar ben ook een fan van vehiclesFatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:27:
[...]
Ondanks dat ik ze nog niet gespeeld heb, kan ik daar wel inkomen, die map is ondertussen antiek, ze hadden van mij ook wel een andere mogen kiezen.
Ik vind het jammer dat de B2K maps zo 'gritty' (grauw, grijs) zijn. Wake Island was een tropisch paradijs, nu is het een grote bouwput. Alle maps zijn grote bouwputten. Daar had DICE wat mij betreft wel wat creatiever in mogen zijn met hun 'it is a few years later' in de maps.aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:17:
Het is een welkome toevoeging, alleen Wake Island vind ik niet zo.
Hm, ik vraag het me af of deze headphone goed in elkaar zit, hij ziet er erg fragiel uit. Aangezien ik slechte ervaringen heb met de bouwkwaliteit van Sony headphones ben ik erg sceptisch om weer 100 euro neer te tellen. Iemand ervaringen met het apparaat? Ik ben aan het azen op de logitech headset?aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:19:
Tipje voor de PS3 spelers die nog een headset zoeken, de Sony 7.1 PS3 headset is ook te koop bij bol.com
Click: http://www.bol.com/nl/p/g...04004011767472/index.html
[ Voor 42% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2011 23:56 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat vind ik ook wel jammer. Die hele map is zo grijs. Wat een verschil met BF1943.Jeroenimoes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:49:
[...]
Ik vind het jammer dat de B2K maps zo 'gritty' (grauw, grijs) zijn. Wake Island was een tropisch paradijs, nu is het een grote bouwput. Alle maps zijn grote bouwputten. Daar had DICE wat mij betreft wel wat creatiever in mogen zijn met hun 'it is a few years later' in de maps.
En wat kan ik mij ergeren een sommige teammates joh... Server in Rush, zit de helft te sniperen van een verre afstand.. Wat heb je daar nou aan

Wat van mij ook wel weg mag is dat als je een m-com heb geplant en je hoort al dat ie op z'n einde zit, dan duurt het nog enkele seconden, maar als er dan een vijand aankomt die hem nog probeert te defusen blijft die m-com ineens 10 sec langer aan ofzo zodat die nog gedefused kan worden. Erg irritant

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dat vind ik juist fantastisch. Dan weet je iig zeker dat je niet voor niks je leven waagt om de MCOM te defusen.Erulezz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:33:
[...]
Dat vind ik ook wel jammer. Die hele map is zo grijs. Wat een verschil met BF1943.
En wat kan ik mij ergeren een sommige teammates joh... Server in Rush, zit de helft te sniperen van een verre afstand.. Wat heb je daar nou aan![]()
Wat van mij ook wel weg mag is dat als je een m-com heb geplant en je hoort al dat ie op z'n einde zit, dan duurt het nog enkele seconden, maar als er dan een vijand aankomt die hem nog probeert te defusen blijft die m-com ineens 10 sec langer aan ofzo zodat die nog gedefused kan worden. Erg irritant

Ik heb nog maar 1 suppression ribbon... ze zijn moeilijk te halen.
Ik denk als je constant met 2 man op 1 poppetje schiet dat ze wel sneller binnenkomen.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2011 07:05 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Als het je niet lukt zou je de volgende problemen kunnen hebben:
Je aim is zo poor dat je niet eens 3 meters in de buurt komt van je tegenstanders met je kogel regen.
Of je aim is zo fucking goed dat je hem meteen afschiet met een head shot
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 09:46 ]
Haha geniaal.dvdkiwi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 06:59:
Deze kwam ik tegen, wel grappig
[afbeelding]
Ik heb nog maar 1 suppression ribbon... ze zijn moeilijk te halen.
Ik denk als je constant met 2 man op 1 poppetje schiet dat ze wel sneller binnenkomen.
Ik heb die ribben inderdaad ook nog niet vaak gehaald (in tegenstelling tot de accuracy ribbon, gna gna) maar speel ook meestal als Assault. Volgens mij krijg je hem als Support al sneller maar mij viel op dat ik ze als Recon ook makkelijker krijg. Wanneer ik een tegenstander spot is deze meestal al getagt of tag ik hem en vuur ik vervolgens. Zeker met een autosniper mis je nogal eens een kogel en wordt de persoon vervolgens door een team mate gekillt. Probeer dat eens op mappen als Teheran, Metro en Bazaar. (ACOG scope erop natuurlijk)
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 18:26 ]
Mijn laatste potje was mijn beste ooit
http://battlelog.battlefi...how/12212904/4/245657072/
Maar die potjes duren nog gigantisch lang. Bovendien is 5000 nou ook weer niet gigantisch veel, kun je beter Rush doen. Toch blijft het bij elke gamemode gewoon: als je geen positieve k/d haalt, gaat je score ook niet snel. Objectives halen gaat meestal wel prima, maar is nooit zo. Zoiezo is het focussen op 1 map erg lastig, als je er echt in wilt komen moet je meestal de map ervoor pakken, anders kom je in halve potjes terecht met ongebalanceerde teams.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:20:
Als je graag snel je wapens wilt levelen, moet je vooral conquest op Caspian Border gaan spelen. Die map is veel te groot voor 12v12 en met vijf vlaggen rij je gewoon constant met een buggy heen en weer van vlag naar vlag, waarbij je elke keer +450 punten voor een neutralize + cap krijgt. Het is niet moeilijk om op die manier richting de 5.000-10.000 per potje te krijgen. Stuk sneller dan Team Deathmatch.
Ik heb vanochtend/middag even TDM zitten doen en daar haalde ik ook telkens wel 4000 a 5000 punten en die potjes gaan gigantisch snel. Dat haal je met Conquest echt niet (in die tijd). Verder denk ik niet dat het echt nodig is om veel punten te halen, alles komt vanzelf wel. Als je gewoon een wapen pakt en daarmee tot de eerste service star gaat en daarna de volgende pakt: gaat het prima zat. Het duurt even voordat je al je favoriete attachments hebt, maar zoveel moeite kost dat nou ook weer niet.
Over het algemeen maakt het meer uit hoe goed je zelf bent. Ik ga erg hard met een k/d van 1.71, SPM van 565 en level 50. Heb inmiddels al 120 MVP ribbons gehaald, dus kan wel stellen dat ik wel weet waar ik over praat. Ik denk dat het meer uitmaakt of je met een 4-man squad speelt wat goed weet waar ze mee bezig zijn, dan gaat het met je score veel harder ongeacht welke modus je doet.
Verwijderd
Dat gezegd; wat boeit je SPM? Is net zo een betekenisloos getal als KD/WL. Alle cijfers liggen aan je zelf. De helft van mijn potjes heb ik solo gespeeld, dat is slecht voor WL. Ik ga altijd vol op objectives. Vaak zinloos en ontactisch maar goed. Slecht voor KD. Ik kut veel met MAV, vol C4 geplakte jeeps, smoke ipv medkit/M20 enz dat is allemaal slecht voor mijn SPM. Als 1 van deze activiteiten doorslaat; ben ik dan een betere of slechtere speler van BF3? Ik geloof dat ik precies dezelfde speler blijf alleen met andere stats. Je komt me even min of graag tegen als tegenstander.
Wat heb je sowieso aan rank? Ben nu een vogel rang. Geloof niet dat vogel x 2 of 9 iets maakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 20:16 ]
Verwijderd
Jij heb het over die spot ribbon ? Is redelijk makkelijk te halen, gewoon in teheran highway ( kleine, compacte map ) constant me je MAV rondvliegen, als je een beetje opletten team heb dan haal je makkelijk 4 ~8 ribbons per match,Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:37:
Wie weet hoe je sneller en beter kan spotten? Want die 50 spot assists gaan zo fucking langzaam?
Verwijderd
Dus het ligt aan je team of je de spot assists krijgt want ik had er net maar 2 spot assist voor de hele pot. Toen ben ik maar gaan raod killen. Kan je dan het best CQ of rush spelen?Fatal Mind schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:39:
[...]
Jij heb het over die spot ribbon ? Is redelijk makkelijk te halen, gewoon in teheran highway ( kleine, compacte map ) constant me je MAV rondvliegen, als je een beetje opletten team heb dan haal je makkelijk 4 ~8 ribbons per match,
Ik speel puur en alleen conquest, de rest kan me niet heel veel intresseren, maar als je team niet goed op hun minimap let, dan ga je nooit een spot ribbon krijgen. Oftewel, alle ventjes die je ziet met select spotten, en in de buurt blijven van groepjes met teammates, zo heb ik het gedaan, had de ribbons + medal zo in de pocket.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:55:
[...]
Dus het ligt aan je team of je de spot assists krijgt want ik had er net maar 2 spot assist voor de hele pot. Toen ben ik maar gaan raod killen. Kan je dan het best CQ of rush spelen?
Verwijderd
Ga anders 1 pot TDM doen. Ik garandeer je minstens 2 ribbons. Ook al vlieg je alleen maar de verkeerde kant op. En daar let niemand op zijn mini-map.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 23:11 ]
Klopt, als je laag over vliegt spot de MAV ze vanzelf, speel je het wat veiliger om langer met je MAV te doen, en zit je dus hoger, dien je ze handmatig te spotten.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:10:
LoL. Je hoeft alleen maar een beetje rond te vliegen om assists te krijgen. Het gaat om motion sensor assists voor de ribbon. Ik kreeg ze al voordat ik uberhaupt door had dat je kon spotten. Als je al in de buurt vliegt krijg je een assist.
Ga anders 1 pot TDM doen. Ik garandeer je minstens 2 ribbons. Ook al vlieg je alleen maar de verkeerde kant op. En daar let niemand op zijn mini-map.
Verwijderd
handmatig spotten ik ben een leek in de BF serie dit is mijn eersteFatal Mind schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:18:
[...]
Klopt, als je laag over vliegt spot de MAV ze vanzelf, speel je het wat veiliger om langer met je MAV te doen, en zit je dus hoger, dien je ze handmatig te spotten.
Vooral de jets in B2K vind ik veel chiller dan de jets in de andere standaard mappen.
Ik hoop serieus dat de volgende Battlefield (die hopelijk veel minder lang op zich laat wachten, aangezien de vernieuwde Frostbite engine alleen maar getweaked hoeft te worden) weer terug gaat naar de Tweede Wereldoorlog setting. Een Battlefield game die zich afspeelt vanaf 1939 tot en met 1945 met deze nieuwe engine!
1 service star en 2 medals. Dat tikt wel aan
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Ja, maar als je hoger zit kun je niet roadkillen. En wat moet je anders met een klein helicopertje?Fatal Mind schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:18:
[...]
Klopt, als je laag over vliegt spot de MAV ze vanzelf, speel je het wat veiliger om langer met je MAV te doen, en zit je dus hoger, dien je ze handmatig te spotten.
Netjes met select alles spotten wat er te spotten valt, en de ribbons laten binnen stromen, roadkills zijn leuk, maar dat levert geen ribbons op.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 02:00:
[...]
Ja, maar als je hoger zit kun je niet roadkillen. En wat moet je anders met een klein helicopertje?
Score is ook weer lekker vooruit gegaan, dus dat is wel nice. Ook aardig wat unlocks erbij. Ben zo langzaamaan alle unlocks wel aan het halen op wapens die ik wel vaker wil gebruiken (zitten er een paar bij waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb). Dus ben nu telkens langzaam aan het overgaan naar wapens die ik het fijnst vind. Daardoor gaat mn score ook weer iets omhoog omdat ik nu gewoon veel makkelijker mensen kan raken (met sommige guns gaat dat toch minder).
Volgende week Karkand maps, dus daar heb ik ook enorm veel zin in. Denk dat ik daar een dagje vrij voor ga nemen, want die maps lijken me echt tof. Iemand nog een review van de rush-modus in die maps? Daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit.
Verwijderd
Soms is tegen iemand zijn hoofd aanvliegen belangrijker dan een ribbon.Fatal Mind schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:37:
[...]
Netjes met select alles spotten wat er te spotten valt, en de ribbons laten binnen stromen, roadkills zijn leuk, maar dat levert geen ribbons op.
Waar ik met soms altijd bedoel
@Hood. Je hebt nog een weg te gaan voordat je XS inhaalt. Hij zit inmiddels boven de 1000 kills ermee.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 12:59 ]
http://battlelog.battlefi...how/12307415/4/291855299/
http://battlelog.battlefi...how/12302907/4/291855299/
En nog vele andere. Overigens quit ik wel telkens net voor het end, heb geen zin om weer 3 min te wachten voordat ik weer kan quitte en een nieuwe server kan uitzoeken.

TROLOLOLOLOLOLOL
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ik heb geen battelog maar ik kan wel deze pagina's bekijken.
Alleen als ik op home klik dan krijg ik een log in scherm te zien.
Ik kom zelfs op het forum
Bugje in de beveiliging ??
Verwijderd
Is juist een feature.innerchild schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:05:
[...]
Ik heb geen battelog maar ik kan wel deze pagina's bekijken.
Alleen als ik op home klik dan krijg ik een log in scherm te zien.
Ik kom zelfs op het forum![]()
Bugje in de beveiliging ??
Je kan linkjes naar wedstrijd verslagen altijd zien. Ook is het forum gewoon te bekijken. Je kan alleen niet posten.
Tank, Jeep en allerlei land dingen stap ik zonder problemen in. Helikopters en Jets waag ik mezelf niet aan na 2 suïcides. Is dit ook gewoon een kwestie van instappen en trial and error of is er een manier om te trainen?
Het verschil in teamwork is enorm per server. Ik heb eens 3/4 potje in een tank gezeten. Net ongeveer 2 minuten en toen had ik 2 javelins gekopt..

Ik denk dat iedereen de eerste paar keren wel gecrashed is. Is inderdaad een beetje trial and error.m4yall schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:28:
Helikopters en Jets waag ik mezelf niet aan na 2 suïcides. Is dit ook gewoon een kwestie van instappen en trial and error of is er een manier om te trainen?
Op een gegeven moment zal het je steeds beter af gaan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je kunt ook zoeken naar fly practice servers, gewoon de naam filter toevoegen.m4yall schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:28:
Helikopters en Jets waag ik mezelf niet aan na 2 suïcides. Is dit ook gewoon een kwestie van instappen en trial and error of is er een manier om te trainen?
Het is in principe inderdaad gewoon een kwestie van oefenen. Je moet ook eens met de controller instellingen experimenteren, dat heet mij enorm geholpen, want ik vond de standaard instellingen behoorlijk brak. Nu speel ik met Lefty/Southpaw geloof ik en dat gaat me uitstekend af. Daarnaast kun je goed oefenen in de 2e coop missie, die staat volledig in het teken van vliegen met een chopper.m4yall schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:28:
Tank, Jeep en allerlei land dingen stap ik zonder problemen in. Helikopters en Jets waag ik mezelf niet aan na 2 suïcides. Is dit ook gewoon een kwestie van instappen en trial and error of is er een manier om te trainen?
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 11-12-2011 13:49 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Goeie tip. Zal eens kijken. Speel wel op de ps3, werkt dat daar ook?ihre schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:32:
[...]
Je kunt ook zoeken naar fly practice servers, gewoon de naam filter toevoegen.
Controllerinstellingen heb ik al aangepast naar hetgeen wat me 'logisch' en fijn leek voor vliegen.
Trail and error is prima, maar vaak stappen mensen bij je in en dat kost dan meteen 4 tickets en een berg frustratie
Zelf dan nog: ik heb momenteel alles vrijgespeeld voor de jets en overleef soms vrij spectaculaire dogfights op lage hoogte. Dat belet me echter niet van op een rustig moment stomweg een antenne mee te scheppen af en toe.Jackal131 schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat iedereen de eerste paar keren wel gecrashed is. Is inderdaad een beetje trial and error.
Op een gegeven moment zal het je steeds beter af gaan.
Ik denk dat Ihre in het verkeerde topic heeft gepost.m4yall schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:57:
[...]
Goeie tip. Zal eens kijken. Speel wel op de ps3, werkt dat daar ook?
Op de PC zal het misschien wel zo werken, maar op de PS3 gaat dat niet.
Haha, dat komt me bekend voor.zezke schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:09:
[...]
Zelf dan nog: ik heb momenteel alles vrijgespeeld voor de jets en overleef soms vrij spectaculaire dogfights op lage hoogte. Dat belet me echter niet van op een rustig moment stomweg een antenne mee te scheppen af en toe.
Soms gaat het inderdaad lekker en dan vlieg je weer tegen een kraan, antenne, of wat voor obstakel ook.
[ Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 11-12-2011 14:12 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maar ik vind een paar wapens echt heavily overpowered lijken, zoals de G36C.. maarja, gewoon niet zeuren, meer spelen en dat ding ook halen.. (al duurt het nog wel erg lang, want ik ben pas level 20
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Dat zijn echt de lekkerste potten. Die waarbij je met veel moeite toch weet te winnen.
Haha, ja ik zie het ook nu pasJackal131 schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:10:
[...]
Ik denk dat Ihre in het verkeerde topic heeft gepost.![]()
Op de PC zal het misschien wel zo werken, maar op de PS3 gaat dat niet.

Heb je op de console eigenlijk nog een serverbrowser, of werkt het via matchmaking ?
Ondertussen ga ik in het PC topic wel verder
Als het echt een leuke pot is, waar je er met zijn allen echt aan moet trekken, vind ik het zelfs niet erg om te verliezen. Gewoon leuk.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:41:
Oh zo lekker. We speelden tegen twee squads van 4. Ze wonnen op de laatste M-Com in Damavand Peak als verdediger. Ze gleden als een mes door warm boter door de 1e twee stations in de pot daarna toen wij verdedigden..
Dat zijn echt de lekkerste potten. Die waarbij je met veel moeite toch weet te winnen.
Heb nu een paar keer gehad dat eigen team mensen de eigen thuisbasis alle jets en heli's blijven bestoken, dat snap ik niet helemaal wat daar leuk aan is.
En voor de 2e platoonmembers: sorry dat ik me nog niet als volwaardig lid gedraag, ben nog teveel in m'n eentje aan het spelen en vooral dingen uitproberen, leren vliegen etc. Maar komt goed!
Het is in iedergeval ENORM verbeterd. Ik heb er eigenlijk totaal geen last meer van. Af en toe wel een hapering maar over het algemeen werkt VOIP naar behoren nu.its_Lochii schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:30:
Is de voicechat lag op de PS3 eigenlijk al gefixed? Sinds enkele weken gebruik ik met mijn maten namelijk continu skype. Ik meen gelezen te hebben dat het met de B2K patch opgelost zou zijn maar heb dit zelf nog niet geprobeerd.
Hoe kun je ervoor zorgen dat je gelijk Squad leader wordt aan het begin van het potje? Was namelijk net 6x achter elkaar squad leader, door toeval werd ik dat in het eerste potje.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dit topic is gesloten.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.