innerchild schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:49:
2 bevindingen die ik heb uitgevoerd mbt bf3 op de xbox 360 en erg goed werken in de praktijk
- 99 % verminderen van de texture laadtijden
- hogere response tijd en beter beeld kwaliteit textures
xbox 360 - hdmi full hd geaktiveerd
samsung c7700 plasma
--
99 % verminderen van de texture laadtijden
Dit probleem heb ik opgelost door het volgende te doen :
- Men neme een high speed usb stick ( Transcend USB Stick 16GB ) 32 MB read en 20 MB write
!!! let op de stick moet echt high speed zijn en minimaal 16 GB anders kan je het spel niet installeren
- Deinstall van je game van je hd maar de hd textures laat je staan
- Vervolgens formateer je je usb stick op je xbox 360 ( bij memory instellingen )
- Daarna installeer je bf3 opnieuw maar nu op je stick
Als alles klaar is heb je nog zo een 7.8 GB over van de 16 GB genoeg voor de eerste 2 map packs.
Start het spel op en je zal zien dat het laden van de hd textures minder dan 2 seconden duurt voor het hele spel. !!!!! niet alleen waar jij op het moment bent. Ook als je inzoomed met je sniper blijft het ok.
Soms zie je bij het starten van een nieuwe ronde waar je nog even niet kan bewegen, een soort van wave van textures die worden geladen. Duurt iets van 2 seconden. Echt grappig om dat te zien en dan zal je opmerken dat het spel er veel beter uit ziet..
Ik had op het bf 3 forum iets gelezen dat doordat EN het spel EN de textures op de schijf PLUS het lezen van de cache op die drive, de performance niet ten goede kwam. Er werd 2 keer gelezen ipv 1 keer. 1 keer de standaard textures en daarna de hd textures.
In iedergeval daar werd ook gewezen op de mogelijkheid van het gebruik van een usb stick. Omdat zo de hd minder wordt belast met schrijven en lezen. Helaas kan je de textures niet op de usb disk schrijven..
Dikke performance zo..
KNIP
Ik speel nu met 0,0 lag op mijn tv. hd textures die gelijk laden en niet meer langzaam naar voren komen waar ik ook loop.