Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:59:
[...]

Het is jouw mening hoor, maar hoezo jammer dat TDM erin zit? Gaan we nu ook al klagen dat er iets TEVEEL in het spel zit? Als je het niet leuk vindt, speel je het niet (doe ik ook niet, TDM is saai).

Overigens:

[...]

Ik denk inderdaad dat dat wel meespeelt in je beleving van het spel.

Voor de goede orde: niet persoonlijk bedoeld. Ik snap dat je TDM in BF3 niet leuk vind en dat is prima.
team deathmatch is helemaal geen speltype voor battlefield.
battlefield heeft altijd de conquest en later de rush mode ingeschakeld.
dit zijn echt dingen die battlefield heeft bedacht!
en is hiermee ook beroemd geworden onder de pc gamers.(later dus ook console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:59:
[...]

Het is jouw mening hoor, maar hoezo jammer dat TDM erin zit? Gaan we nu ook al klagen dat er iets TEVEEL in het spel zit? Als je het niet leuk vindt, speel je het niet (doe ik ook niet, TDM is saai).

Overigens:

[...]

Ik denk inderdaad dat dat wel meespeelt in je beleving van het spel.

Voor de goede orde: niet persoonlijk bedoeld. Ik snap dat je TDM in BF3 niet leuk vind en dat is prima.
''jammer'' had er inderdaad niet in moeten staan, en natuurlijk is het geen punt als er iets extra's in een game zit, no offence :)
persoonlijk speel ik altijd rush, geweldig wat voor actie dit soms opleverd!
welke game modes worden door jou (jullie) het meest gespeeld

[ Voor 20% gewijzigd door Maxjee op 08-12-2011 13:07 . Reden: toevoeging van tekst verdween opeens bij post ]

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxvandenberg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:03:
[...]

team deathmatch is helemaal geen speltype voor battlefield.
battlefield heeft altijd de conquest en later de rush mode ingeschakeld.
dit zijn echt dingen die battlefield heeft bedacht!
en is hiermee ook beroemd geworden onder de pc gamers.(later dus ook console)
Ieder zijn eigen toch? Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat het er meteen uit moet zijn genoeg spelers die het wel leuk vinden waaronder ik maar qonquest en rush vindt ik even leuk dus tja ieder zijn eigen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDM vind ik meesterlijk maar dan wel voor MW3 hahaha. Het klopt wel wat Maxjee zegt rare spawn. Maarja
ik speel graag CQ, Rush of een van de Squad versies ook TDM maar dan alleen met bekende in 1 squad anders is het niet te doen. (alles in HArdcore)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:04:
[...]

''jammer'' had er inderdaad niet in moeten staan, en natuurlijk is het geen punt als er iets extra's in een game zit, no offence :)
persoonlijk speel ik altijd rush, geweldig wat voor actie dit soms opleverd!
welke game modes worden door jou (jullie) het meest gespeeld
Mooi, dan denken we er hetzelfde over.

Ik speel voornamelijk Conquest, bij Rush loop ik altijd achter de feiten aan lijkt het wel, ben altijd net te laat op de verkeerde plek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar tdm is ook niet voor 30 plussers he weet niet of iemand 30 + plus is maar als je dat wel bent en het lukt niet tja 30plussers hebben nou eenmaal minder snelle reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:13:
Maar tdm is ook niet voor 30 plussers he weet niet of iemand 30 + plus is maar als je dat wel bent en het lukt niet tja 30plussers hebben nou eenmaal minder snelle reactie :P
ook mensen onder de 30+ worden lame van achter gekilled.

ps: ben zelf nog lang geen 30 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha!.. :+
ben 39

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

FU, 36 hier en sta 9 van de 10x in de top 3 bij TDM met de meeste kills.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Oude tijden herleven met Wake Island en Strike at Karkand, wat een gave levels nu alles kapot kan _O_

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:18:
[...]

LOL lekker happen. :) 30 hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:53:
[...]

Heb precies hetzelfde als jou ik speel gewoon met elke wapen nu bijvoorbeeld met Famas en HK53. Alleen maar voor de afwisseling. Echter heb ik wel redelijk wat kills met de AE-971 die is gewoon fijn en daarmee haal ik altijd mijn score omhoog.
Reload animatie van de AEK-971 is gruwlijk. Bijna hetzelfde als die van de FAL in MW2. Met het nieuwe magazijn de oude eruit wippen.....

YouTube: #2 BF3 Twixtor Slow-Mo Reload: USAS-12 + AEK-971 + PP-2000 + DAO-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie trouwens mijn link nog bekeken welke ik deze morgen had gepost? Het ging over
een combatsimulatie voor Battlefield 3 echt ziek de moeite waard om even the checken.

Als de kerstman genoeg geld had, dan stond ie nou in mijn achtertuin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:26:
Hadden jullie trouwens mijn link nog bekeken welke ik deze morgen had gepost? Het ging over
een combatsimulatie voor Battlefield 3 echt ziek de moeite waard om even the checken.

Als de kerstman genoeg geld had, dan stond ie nou in mijn achtertuin!!
Een koepel tentje heb ik al :D nu nog de 5 beamers de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:27:
[...]

Een koepel tentje heb ik al :D nu nog de 5 beamers de rest :D
Echt bruut man, dan denk ik dat mijn vriendin me nooit meer in de woonkamer ziet hahahaha
>:) En dat ik behoorlijk onder de blauwe plekken zit van de kogeltjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
<- 32 :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

haha we zullen zien vnf >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Nog iemand van 30 hiero (1981 ftw!).
Speel voornamelijk cq inderdaad, dat is waar ik BF voor koop en waar ze onbetwist het beste in zijn. BF 1942 was een echte openbaring!
TDM heb ik wel eensgeprobeerd, maarat heeft idd niks meer met BF te maken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
40+ ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:53
Als jij net zoals ik achter elkaar neergeknald wordt en het bijna onmogelijk lijkt om te richten op je tegenspeler terwijl hij jouw met 1 shot neerhaalt. (tot aan frustratie toe)
Er zit dus een bug in de PS3 versie dat als je op 1080p speelt er een halve seconde vertraging is tussen je input en wat er op het scherm gebeurd. Dit maakt het bijna onmogelijk om goed te richten op je tegenspelers (Je merkt dat het lastig is om in 1 beweging meteen op het juiste punt te mikken)

Gellukig is er een oplossing, niet echt ellegant, maar je moet je playstation op 568p instellen en dan is het probleem helemaal weg. Dice heeft het probleem inmiddels erkend en zegt aan een oplossing te werken.

Ik dacht ik laat het even weten, aangezien ik hier al een paar avonden op het punt stond mijn gamepad door mijn tv te rammen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
ro8in schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:06:
Als jij net zoals ik achter elkaar neergeknald wordt en het bijna onmogelijk lijkt om te richten op je tegenspeler terwijl hij jouw met 1 shot neerhaalt. (tot aan frustratie toe)
Er zit dus een bug in de PS3 versie dat als je op 1080p speelt er een halve seconde vertraging is tussen je input en wat er op het scherm gebeurd. Dit maakt het bijna onmogelijk om goed te richten op je tegenspelers (Je merkt dat het lastig is om in 1 beweging meteen op het juiste punt te mikken)

Gellukig is er een oplossing, niet echt ellegant, maar je moet je playstation op 568p instellen en dan is het probleem helemaal weg. Dice heeft het probleem inmiddels erkend en zegt aan een oplossing te werken.

Ik dacht ik laat het even weten, aangezien ik hier al een paar avonden op het punt stond mijn gamepad door mijn tv te rammen. :*)
Is hier al inmiddels bekend. Gelukkig gaat DICE er iets aan doen. Anno 2011/12 kan dit natuurlijk echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inputlag is zeker géén 500ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:16
Jeroenimoes schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:59:
Nog iemand van 30 hiero (1981 ftw!).
1981 Was dan ook een zeer goed jaar, hier dus nog 1 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Het is onspeelbaar. Klaar.
WE hebben deze discussie al zo lang gevoerd. De 1 ervaart het wel, de ander niet. Als je het ervaart is het gewoon storend, het is direct onspeelbaar, tenminste als je een beetje fanatiek speelt, en dus ook meestal hoog eindigt ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ook al joke bedoeld he, maar 40+ en nog vol battlefielden netjes keep it up d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro8in
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:53
The Great HooD schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:08:
[...]

Is hier al inmiddels bekend. Gelukkig gaat DICE er iets aan doen. Anno 2011/12 kan dit natuurlijk echt niet
Helemaal met je eens, begon zelfs eerst aan mijzelf te twijfelen. (ben ik zo slecht geworden in shooters??) Gellukig ben ik toch even gaan googlen en kwam ik al gauw erachter dat meer mensen dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copy/paste from another thread about input lag.

Just got this message via PSN about input lag being fixed even at 720p:

Go to:

Settings > System Settings > Control for HDMI

and make sure it is turned OFF.

I don't know if this works or not as I don't suffer from input lag, but my setting has been off all the time.
Geen idee of het werkt, maar misschien dat iemand die thuis zit het kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

Me2, maar ik speelde een jaar geleden nog COD dus vind het qua snelheid ook wel meevallen. Ben dan een jaartje jonger, maar goed. Speel bij BF3 Bij geen Rush en Squad deathmatch terwijl ik dat alleen maar speelde bij BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben 31 en ik speel erg wisselvallig. Niet alleen van dag tot dag maar gewoon van ronde tot ronde. Als ik slecht begin wordt het meestal niks. Dan zakt de motivatie en wordt ik minder scherp. Ik hoop ooit nog eens voor cheater uitgemaakt te worden. Dat lijkt mij het ultieme compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Als je maar fun hebt dat is het belangrijkste!

Me deaths of lvl maakt me echt niets uit (al is het natuurlijk nooit leuk als je alleen maar afgeknalt wordt).

Leeftijd maakt denk ik niet zoveel uit, ik ben alleen pc gewend voor FPS en dat speelt toch totaal anders als op de console met een controller.

Tevens waren de games quake / unreal etc etc dus ook totaal andere shooters, wel veel BF1942 gespeeld in de tijd, maar geen battlefield 2.

Relaxe van een console is gewoon lekker de console aanslingeren en lekker vanaf de bank gamen.

Maar ga binnenkort wel ff de pc versie ook proberen voor erbij, 32 vs 32 lijkt me gewoon een hele andere ervaring dan 12vs12

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wisselvallig als de pest irritant pff maar als ik één keer in een flow zit dan blijft het wel lekker gaan al heb ik het zelden had laatst nog dat ik een berichtje kreeg van een tegenstander er stond in great skills men dus ik stuur een berichtje terug met ty erin krijg ik een berichtje terug met erin: not really shotgun noob DIE hahaha vondt em wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:40:
Ik ben ook wisselvallig als de pest irritant pff maar als ik één keer in een flow zit dan blijft het wel lekker gaan al heb ik het zelden had laatst nog dat ik een berichtje kreeg van een tegenstander er stond in great skills men dus ik stuur een berichtje terug met ty erin krijg ik een berichtje terug met erin: not really shotgun noob DIE hahaha vondt em wel geinig :P
LOL 8)7 He dont like

Screw him hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Iemand met die repair torch omleggen werd gister ook niet gewaardeerd. :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:45
Serieus, wanneer komt op Wake Island nou de jet dan? Heb nu 2 rondes gespeeld en geen jet gezien. Map is wel erg klein trouwens, elke keer supersnel voorbij... Of je gaat toch niet menen dat die jet niet in rush zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:46:
Iemand met die repair torch omleggen werd gister ook niet gewardeerd. :+
Leuk is dat he en dan mag je nu een voertuig mollen met een repair torch

Die torch kill gaat nog best wel snel, ik dacht dat duurt wel even voordat de tegenstander dood is maar nee

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:46:
Serieus, wanneer komt op Wake Island nou de jet dan? Heb nu 2 rondes gespeeld en geen jet gezien. Map is wel erg klein trouwens, elke keer supersnel voorbij... Of je gaat toch niet menen dat die jet niet in rush zit?
Volgens mij was dat gisteren ook al gepost, de jet zit in CQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
BC2 was eigenlijk leuker met een aparte award ervoor; "the Dentist"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja had ik ook een keer gezien geweldig dan waarderen ze niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dat is gewoon ultimate shame :p Die gasten zijn gefrustreerd op zichzelf, ik kan er wel om lachen mocht ik op zo'n manier wordt omgelegd hahah

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:53:
[...]

haha ja had ik ook een keer gezien geweldig dan waarderen ze niet nee :P
Als je B2K hebt moet je iemand met een torch killen om zo die wapen vrij te spelen. Ik dacht dat dat de HK53 is, welke overigens zeer relax is als je een scope hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:16:
[...]

Geen idee of het werkt, maar misschien dat iemand die thuis zit het kan proberen?
Ik ga het nu proberen!

Ik heb trouwens de MAV uitgevonden, hoe geniaal dat is om roadkills te maken!

HeerlijK!

Zou eigenlijk aan school moeten werken maar kan gewoon niet nu :P

[ Voor 26% gewijzigd door The Great HooD op 08-12-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met je TV, dan bedoel ik je input lag welke door je TV gegenereerd wordt?

Mijn tv heeft 53ms. Wat ik heb gezien dat veel tv op 100 tot 200 zitten. In combinatie met BF3 kan dit natuurlijk oplopen tot 500+ en dan merk je het meteen!

Ik ben wel benieuwd of het werkt dan gaan we dat ook even doen alleen om te kijken of het invloed heeft op mijn gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Even gekeken, maar het staat alleen bij zogenaamde BRAVIA tv's.

Ik heb een Samsung Syncmaster 2032MW, een tv + monitor in 1.

Tevens ligt het sowieso niet aan mijn TV, mijn Xbox heeft geen last van input lag oid. Dus het is geheel aan BF3 op de PS3 te wijten, aangezien ik andere games wel gewoon op 720p zonder input lag kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 boycotten? Allemaal een Xbox kopen! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:31:
PS3 boycotten? Allemaal een Xbox kopen! hahaha
en dan betalen voor online? echt niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

En dan een brakke voip oplossing hebben. Liever 2 euro per maand voor een goed werkend party systeem dan gratis online functionaliteit waarvan je gegevens op straat liggen en de dienst ruim een maand offline is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:33:
En dan een brakke voip oplossing hebben. Liever 2 euro per maand voor een goed werkend party systeem dan gratis online functionaliteit waarvan je gegevens op straat liggen en de dienst ruim een maand offline is....
voip word al aan gewerkt :) het duurt effe voordat ea en dice wakker worden :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:33:
Spijtig genoeg hebben de gegevens van xbox ook op straat gelegen.
Dit is niet groots in het nieuws geweest maar was er wel.

Bron: familie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me iets herinneren van Xboxen die discs beschadigden....dus ook de Xbox is niet zonder problemen.

Heb er nog nooit op gespeeld, dus geen idee hoe het werkt, maar zal vast prachtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:43:
Ik kan me iets herinneren van Xboxen die discs beschadigden....dus ook de Xbox is niet zonder problemen.

Heb er nog nooit op gespeeld, dus geen idee hoe het werkt, maar zal vast prachtig zijn.
Ze hebben niet voor niets zo patch gekregen om het beeld/graphics mooier te krijgen, maarja het is nog steeds minder mooi dan bij ps3 volgens mijn neef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Eerste model xbox kon discs beschadigen wanneer die (volgens mij) rechtop stond. Heb er zelf zoeen gehad voor 5 jaar, geen problemen. Tot het moment (enige maanden geleden) dat ik hem uit de kast moest halen, op zijn kop moest leggen en er op moest gaan staan om hem aan te kunnen zetten...

Bron: YouTube: Easiest Way To Fix Red Ring Of Death Without Opening Xbox 360 / Towel Trick
(met de hand drukken lukte mij niet, er op staan wel)

Heb die xbox overigens weggegeven voor nop, aan iemand die dat wel graag deed. Zelf een nieuwe (slim) gekocht met een grotere schijf. Werkt geweldig, en stil ook! Het huidige model heeft voor zover ik heb kunnen bemerken geen kuren meer.

De bovengenoemde problemen gaan echter geheel aan de discussie BF3 op PS3 / Xbox voorbij... Er wordt gegooid met hardware / software problemen die inhoudelijk niets toevoegen.

Het is gewoon een feit dat over de (eventuele) tekortkomingen van de xbox-versie van BF3 minder gezeken wordt. En voor zover ik kan zien werkt BF3 op de xbox360 ook perfect, behalve dat die kloterige toren op Caspian Border nog steeds niet om wil in CQ?! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harder duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jij was gisteravond getuige van mijn torch-kill :P

Vind overigens dat wapen wat je vrijspeelt met die assignment geen succes. De ironsight is kak en de 12x scope die er op zit.... 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Dynamix op 08-12-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 19:33
The Great HooD schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:23:
Even gekeken, maar het staat alleen bij zogenaamde BRAVIA tv's.

Ik heb een Samsung Syncmaster 2032MW, een tv + monitor in 1.

Tevens ligt het sowieso niet aan mijn TV, mijn Xbox heeft geen last van input lag oid. Dus het is geheel aan BF3 op de PS3 te wijten, aangezien ik andere games wel gewoon op 720p zonder input lag kan spelen.
Werkt ook met samsung tv's. Het is een hdmi-generiek iets. Ik heb het wel aan staan, en ga het vanavond eens uitzetten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Dynamix schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:06:
[...]Vind overigens dat wapen wat je vrijspeelt met die assignment geen succes. De ironsight is kak en de 12x scope die er op zit.... 8)7
Die 12x die er als verrassing standaard opzit ..... 8)7 . Heb de Famas ook, maar nog niet geprobeerd. Ben er gister best vaak mee omgelegd, dus maar eens testen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:16:
[...]

Als je B2K hebt moet je iemand met een torch killen om zo die wapen vrij te spelen. Ik dacht dat dat de HK53 is, welke overigens zeer relax is als je een scope hebt
Tuurlijk heb ik B2K maar voor xbox komtie volgende week pas dan zal ik dat wel ff doen om die wapen vrij te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuw ook naar de nieuwe wapens, maar heb het idee dat je ze wel erg snel vrij kunt spelen (als je er voor gaat kun je ze volgens mij binnen een dag allemaal wel (bijna allemaal) hebben? Had gehoopt dat er toch wel wat meer moeite voor gedaan moet worden. 10 revives en 10 ammo vind ik wel heel karig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:17:
Ben wel benieuw ook naar de nieuwe wapens, maar heb het idee dat je ze wel erg snel vrij kunt spelen (als je er voor gaat kun je ze volgens mij binnen een dag allemaal wel (bijna allemaal) hebben? Had gehoopt dat er toch wel wat meer moeite voor gedaan moet worden. 10 revives en 10 ammo vind ik wel heel karig.
Dat is voor de 1ste class assignment. De tweede is wat pittiger. Nog niet echt heel moeilijk maar wel meer dan 10 revives/repairs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm die input lag zet me aan het denken, heb echt een zwaar aim probleem, gevalletje allebei tegelijk een gangetje indraaien, elkaar tegelijk zien, voor mijn gevoel dan, maar dan vervolgens al gekilled zijn voordat ik een schot gelost heb. Blijft zo gaan. Ik vroeg het al eerder, maar helaas geen antwoord, welke sensitivity hebben jullie ingesteld op PS3?

Hier van 1983 en ook erg wisselvallig :) Maar volgens mij heeft leeftijd er weinig mee te maken, gisteren 2 potjes in onderste regionen en toen opeens een potje gewonnen. Gaat nergens over. Hoe dan ook, ik heb plezier.

Als ik iemand hoor zeggen, " nice 40+ keep ik going " dan bevliegt mij toch wel het gevoel dat het natuurlijk niet bepaald een dubbele marathon is dat je aan het lopen bent :) Maar als je kunt meekomen met de ukken dei 40+ uur per week spelen dan is dat natuurlijk wel respectabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:16
Okasha schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:50:
Hmm die input lag zet me aan het denken, heb echt een zwaar aim probleem, gevalletje allebei tegelijk een gangetje indraaien, elkaar tegelijk zien, voor mijn gevoel dan, maar dan vervolgens al gekilled zijn voordat ik een schot gelost heb. Blijft zo gaan. Ik vroeg het al eerder, maar helaas geen antwoord, welke sensitivity hebben jullie ingesteld op PS3?
Ik heb hetzelfde, maar altijd gedacht dat ze gewoon beter zijn dan ik. Maar aan de lag zou het niet kunnen liggen, want dan zou de tegenstander het ook moeten hebben aangezien die ook een ps3 heeft.

Heb de sensitivity op de standaard staan, zal er vanavond eens mee gaan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
cheiron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:10:
[...]

Werkt ook met samsung tv's. Het is een hdmi-generiek iets. Ik heb het wel aan staan, en ga het vanavond eens uitzetten.
Bij mij staat die optie er dus niet tussen, tenzij ik iets over het hoofd zie, maar ik heb al tig keer gekeken bij Settings -> System Settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:56:
[...]

Bij mij staat die optie er dus niet tussen, tenzij ik iets over het hoofd zie, maar ik heb al tig keer gekeken bij Settings -> System Settings
Heb ook ff gekeken en het staat er bij mij ook niet...

Vanmiddag ook nog aan het raggen geweest met de littlebird, waarbij een squadmate me bij iedere hit repairde in de lucht. Ging echt geweldig!! Zo kun je de little bird heeeeeeel lang in de lucht houden.

[ Voor 24% gewijzigd door Jackal131 op 08-12-2011 18:14 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Jackal131 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:
[...]

Vanmiddag ook nog aan het raggen geweest met de littlebird, waarbij een squadmate me bij iedere hit repairde in de lucht. Ging echt geweldig!! Zo kun je de little bird heeeeeeel lang in de lucht houden.
Dat was idd echt een sick potje. Jij bleef het hele potje levend. Echt gruwelijk.

Ik was lekker aan het trollen met mijn MAV, echt super vet man. Ben daar nu ff 'verslaafd' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Verkeerde topic, excuus :X -

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
hoe kan je een GoT server vinden op xbox? wat in te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Kom op he. Het is geen PC.
Op de Xbox moet je met een squad wat joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
meende het ergens gelezen te hebben, excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:13
Shit sinds vanavond word ik na een minuut van iedere server gegooid "Game disconnected: you were kicked from the game." Punkbuster is up to date, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
CopyCatz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:19:
Shit sinds vanavond word ik na een minuut van iedere server gegooid "Game disconnected: you were kicked from the game." Punkbuster is up to date, iemand een tip?
Misschien in het PC topic vragen. Wil nog wel es helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:
[...]

DAt heb ik gisteren ook gedaan. Ik deed de repairs. Super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net even 2 potjes gespeeld voor het eerst op LAN ipv via WIFI op PS3 en dat leek ook wel wat te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psn: jeanlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
2 bevindingen die ik heb uitgevoerd mbt bf3 op de xbox 360 en erg goed werken in de praktijk

- 99 % verminderen van de texture laadtijden
- hogere response tijd en beter beeld kwaliteit textures

xbox 360 - hdmi full hd geaktiveerd
samsung c7700 plasma

--

99 % verminderen van de texture laadtijden
Dit probleem heb ik opgelost door het volgende te doen :

- Men neme een high speed usb stick ( Transcend USB Stick 16GB ) 32 MB read en 20 MB write
!!! let op de stick moet echt high speed zijn en minimaal 16 GB anders kan je het spel niet installeren

- Deinstall van je game van je hd maar de hd textures laat je staan
- Vervolgens formateer je je usb stick op je xbox 360 ( bij memory instellingen )
- Daarna installeer je bf3 opnieuw maar nu op je stick

Als alles klaar is heb je nog zo een 7.8 GB over van de 16 GB genoeg voor de eerste 2 map packs.

Start het spel op en je zal zien dat het laden van de hd textures minder dan 2 seconden duurt voor het hele spel. !!!!! niet alleen waar jij op het moment bent. Ook als je inzoomed met je sniper blijft het ok.
Soms zie je bij het starten van een nieuwe ronde waar je nog even niet kan bewegen, een soort van wave van textures die worden geladen. Duurt iets van 2 seconden. Echt grappig om dat te zien en dan zal je opmerken dat het spel er veel beter uit ziet..

Ik had op het bf 3 forum iets gelezen dat doordat EN het spel EN de textures op de schijf PLUS het lezen van de cache op die drive, de performance niet ten goede kwam. Er werd 2 keer gelezen ipv 1 keer. 1 keer de standaard textures en daarna de hd textures.

In iedergeval daar werd ook gewezen op de mogelijkheid van het gebruik van een usb stick. Omdat zo de hd minder wordt belast met schrijven en lezen. Helaas kan je de textures niet op de usb disk schrijven..

Dikke performance zo..

----------------------

- hogere response tijd en beter beeld kwaliteit textures ( deze werkt trouwens ook voor de ps3 !!! )

Veel moderne tv's doen aan buffering van het beeld en tijdens zo een buffer wordt het beeld beter gemaakt en een x aantal ms later op het beeld vertoond.

Voor tv kijken geen issue maar bij gamen is dat wel een probleem omdat jij als gebruiker de controle hebt over de beweging. Dit is wat gamers dus als 'lag' ervaren tijdens het spelen van games waarbij zeer snel van beeld wordt verwisseld. Zoals shooters.

Het effect kan je vergelijken als je bv onder water staat met een stok recht vooruit en als je snel beweegt zal het uiteinde pas een x aantal ms later bewegen. Beweeg je langzaam dan merk je dat effect niet zo op ( beter dan dit kan ik het niet uitleggen )

Dus op daarom hebben ze tv's de game mode ontwikkeld. Die slaat dat stukje buffering over of bij sommige tv's verminderd deze het aantal ms aan bewerkingstijd van het beeld.

Hoe kan je dit proces nu helemaal overslaan ?

Door bij de gamemode OOK !! op je tv het hdmi inkomend signaal te laten denken dat het van een pc afkomt. Dan stopt de tv met het aktiveren van alle beeld opmeuk. Het signaal wordt dan 1 op 1 doorgegeven.

( !! Let wel, ik heb dit alleen kunnen toetsen op een Samsung tv met de mogelijkheid om er een pc op aan te sluiten. Dit zou ook kunnen gelden voor andere tv's en de procedure kan dus ook anders zijn. )

Maar ja hoe je dat dan ? Door een truukje toe te passen.

Op de meeste recente Samsung tv's zit de pc ( dvi ) aansluiting samen op de eerste hdmi aansluiting hdmi1/pc. Daar sluit je je hdmi kabeltje op aan die dus van de xbox 360 afkomt.

Vervolgens ga je naar de source optie en zie je een naam achter hdmi1 staan. Standaard is het tv.
Klik dan op tools op je afstandsbedieing en vervolgens op naam en verander de naam naar pc ( niet dvi want dan krijg je geen geluid )

Het beeld zal dan knipperen en vervolgens schakelt de tv alle opmeuk buffering uit en is je signaal 1 op 1..

Dit levert niet alleen betere respons tijd op ( zeker voor tv's die op game mode niet echt alles uit doen qua buffering ) maar het zorgt er ook voor dat het beeld er veel beter uitziet.

Je kan dit truukje trouwens ook toepassen door je resolutie aan te passen op je xbox 360 zelf. Ipv je output te zetten naar 1080p hdmi zet je deze op 1360x768 en dan switcht je tv ook terug naar 1 op 1 signaal..

Oh en trouwens als mensen op de 360 moeite hebben met het vinden van hardcore servers... ik weet hoe het komt na lang zoeken....

Als je mp wilt spelen en je krijgt deze melding in beeld ""you have disabled user generated content. All servers will not be shown " dan moet je het volgende doen :

- log in met je 360 account
- klik op je avatar
- klik 2 keer rechts
- klik op verander instellingen
- selecteer aanpassen
- set member content op 'iedereen'
- save het

Ik speel nu met 0,0 lag op mijn tv. hd textures die gelijk laden en niet meer langzaam naar voren komen waar ik ook loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we hebben een nieuw OP wapen: de AN-94. Ik werd iedere keer door 1 soms 2 kogels met dat wapen gekilled. Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 19:33
Dat conquest attack, wat een matige modus. Mijn hemel

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/12498097/2/352487550/

Ging weer heerlijk met aek en m320 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer wat B2K wapens unlocked! Wat is dat een crime zeg om met de repair torch een tank te mollen. Eerder kon het wat makkelijker omdat niemand erop bedacht was. Maar nu weet men dat je een unlock krijgt en dat proberen ze tegen te houden. Maarja ik heb em 50 AT rocket kill(takes some time), 5 request wins (easy) and 1 vehicle repair torch kill! Vanavond maar een kijken wat we nog meer kunnen unlocken, volgens my was dat die sniper gun 50 headshots heb ik al nu de rest nog lekker Mavven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een lijstje met wat je kunt unlocken dat van die repair torch wist ik niet eens je hoeft toch alleen iemand er mee te doden toch niet perse een tank vernietigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:30:
Heeft iemand een lijstje met wat je kunt unlocken dat van die repair torch wist ik niet eens je hoeft toch alleen iemand er mee te doden toch niet perse een tank vernietigen ?
De tweede wapen die je moet unlocken moet je het volgende behalen:

50 Anti tank rocket kills
5 CQ wins
1 vehicle repair torch kill
FAMAS unlock

Ik zal ff voor je zoeken ik heb het ergens zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:26:
Best friend forever (Famas)
10 Revives
10 Heals

Professional Russian (L85)
100 Assault rifle kills
20 Underslung grenade launcher kills
5 SQDM Wins
Famas Unlocked

Fixing it (HK53)
10 Repairs
1 Repair torch kill

It Goes Boom (QBZ-95B)
50 AT rocket kills
1 enemy vehicle kill with repair torch
5 Conquest Wins
HK53 Unlocked

Let it Rain (QBB-95)
20 Kills LMG
2 Mortar Kills

Keep your head down (MG36)
100 LMG Kills
50 Supression assists
50 Ammo resupplies
Let it rain completed

Specops (QBU-8
20 Sniper rifle kills
5 lazer designations

Creeping death (L96A1)
50 headshots
50 spot assists
5 knife takedowns
Specops completed

Familiar territory (PP-19)
10 MCOM Arms
10 Flag Captures
2 Hours on Strike at Karkand

Scarred Veteran (MK3A1 Jackhammer)
10 PP-19 Kills
5 DPV Kills
10 BTR-90 Kills
2 hours on sharqui
2 hours on Oman
Familiar territory completed
Hierbij een lijst

Trouwens als je in je BF3 menu bent moet je kiezen voor my soldier en daar staat ook assignments en je kan daar zien wat je nog moet doen om de B2K wapen vrij te spelen. Ik heb het wel over PS3 ik weet niet precies hoe het bij xbox zit... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:36:
[...]

Hierbij een lijst

Trouwens als je in je BF3 menu bent moet je kiezen voor my soldier en daar staat ook assignments en je kan daar zien wat je nog moet doen om de B2K wapen vrij te spelen. Ik heb het wel over PS3 ik weet niet precies hoe het bij xbox zit... :)
bedankt top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:36:
[...]

Hierbij een lijst

Kunnen wij nog niet zien 13 december pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:23:
[...]

Kunnen wij nog niet zien 13 december pas
Al wel spelen of komt op de xbox alles 13 december? Klopt trouwens ik had het ergens gelezen dat xbox en pc iets later waren met de b2k

FAMAS en HK53 zijn aanraders met een normale scope (hardcore)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:55:
[...]

Al wel spelen of komt op de xbox alles 13 december? Klopt trouwens ik had het ergens gelezen dat xbox en pc iets later waren met de b2k

FAMAS en HK53 zijn aanraders met een normale scope (hardcore)
Nee we kunnen helemaal nog niks 13 december kunnen we los op de nieuwe maps famas lijkt mij idd ook wel HEEL erg vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat bijna alle guns van B2K niet fijn zijn zonder scope. Je raakt zoveel zicht kwijt als je aimt zonder scope.

Ik weet niet of je de Scar zonder scope hebt gebruikt? daar heb je al weinig zicht de B2K wapens hebben dat nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
innerchild schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:49:
2 bevindingen die ik heb uitgevoerd mbt bf3 op de xbox 360 en erg goed werken in de praktijk

samsung c7700 plasma

--

[...knip!...]

Ik speel nu met 0,0 lag op mijn tv. hd textures die gelijk laden en niet meer langzaam naar voren komen waar ik ook loop.
Dit kan best in de TS worden opgenomen!

[ Voor 79% gewijzigd door aramdin op 09-12-2011 10:17 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat bijna alle guns van B2K niet fijn zijn zonder scope. Je raakt zoveel zicht kwijt als je aimt zonder scope.

Ik weet niet of je de Scar zonder scope hebt gebruikt? daar heb je al weinig zicht de B2K wapens hebben dat nog erger.

Pkp pecheneg is ook zo rot zonder scope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

innerchild schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:49:

samsung c7700 plasma

--

99 % verminderen van de texture laadtijden
Dit probleem heb ik opgelost door het volgende te doen :

- Men neme een high speed usb stick ( Transcend USB Stick 16GB ) 32 MB read en 20 MB write
!!! let op de stick moet echt high speed zijn en minimaal 16 GB anders kan je het spel niet installeren

- Deinstall van je game van je hd maar de hd textures laat je staan
- Vervolgens formateer je je usb stick op je xbox 360 ( bij memory instellingen )
- Daarna installeer je bf3 opnieuw maar nu op je stick

Als alles klaar is heb je nog zo een 7.8 GB over van de 16 GB genoeg voor de eerste 2 map packs.

Start het spel op en je zal zien dat het laden van de hd textures minder dan 2 seconden duurt voor het hele spel. !!!!! niet alleen waar jij op het moment bent. Ook als je inzoomed met je sniper blijft het ok.
Soms zie je bij het starten van een nieuwe ronde waar je nog even niet kan bewegen, een soort van wave van textures die worden geladen. Duurt iets van 2 seconden. Echt grappig om dat te zien en dan zal je opmerken dat het spel er veel beter uit ziet..

Ik had op het bf 3 forum iets gelezen dat doordat EN het spel EN de textures op de schijf PLUS het lezen van de cache op die drive, de performance niet ten goede kwam. Er werd 2 keer gelezen ipv 1 keer. 1 keer de standaard textures en daarna de hd textures.

In iedergeval daar werd ook gewezen op de mogelijkheid van het gebruik van een usb stick. Omdat zo de hd minder wordt belast met schrijven en lezen. Helaas kan je de textures niet op de usb disk schrijven..

Dikke performance zo..

KNIP

Interessant om te lezen. Ik denk idd dat het welk klopt. Gister speelde ik op Neushaar Canals. Ik kom van de defender spawn aflopen en ben net van het perron afgesprongen. Rechtsvoor ligt mcom B en ik ben op weg naar mcom A. Links heb je de sluizen en naast de sluizen staat een 2 laags bouwkeetje. Vijand spring uit de heli en land tussen het water/kade en die bouwkeet links. Tussen mij en hem liggen "ineens" 3 buizen op elkaar. Dit is wat er gebeurde:

Ik kijk in de richting en zie de vijand lopen. Ik wil hem neerschieten en doe een ADS (aim down sight) met mn M416 met Holo. Vijand is weg en ineens zie ik die 3 buizen in de weg liggen. Ik laat mn wapen weer zakken, dus normaal kijken en ik zie die vijand weer lopen.

Dus normaal kijken = vijand zien
ADS kijken = vijand niet zien omdat de 3 buizen "ineens" mn line of sight blocken.

Dit zou dus idd te maken kunnen hebben met het laden van die textures.
Naar mate ik verder naar de vijand liep, dus richting de kade, werden die 3 buizen ook zichtbaar in mn normale view.

[ Voor 31% gewijzigd door MRE-Inc op 09-12-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hax! })

[ Voor 33% gewijzigd door aramdin op 09-12-2011 10:17 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

offtopic:
Als je een lang verhaal quote, zet er dan een knip in ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:16:
offtopic:
Als je een lang verhaal quote, zet er dan een knip in ;)
Aight...done....maakt het wat leesbaarder.... 8)

Ik ga iig eens kijken of dat truukje werkt. Ook ga ik eens kijken of dat met die tv instellingen werkt. Ik heb een panasonic plasma van 2009. Zit volgens mij geen game mode op en ook geen dvi geloof ik, staat wel in gesteld op full HD. Misschien eens kijken bij de instellingen van de xbox om die relolutie aan te passen. Als ik het zo lees dan kun je het dus op 2 mannieren tweaken.

1. Via de instellingen van je tv
2. via de instellingen van je xbox

Right ?

[ Voor 48% gewijzigd door MRE-Inc op 09-12-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op 92% van alle tropy's met battlefield

maar ik vraag me af wat dit voor wapen of iets is: Get a kill with the skid loader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:38:
ik zit nu op 92% van alle tropy's met battlefield

maar ik vraag me af wat dit voor wapen of iets is: Get a kill with the skid loader
Bulldozertje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt had effe snel op internet gekeken geinig ding :P
vanavond maar is uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:11:
[...]

Dit kan best in de TS worden opgenomen!
Dat vind ik ook! Bedankt innerchild! :)

Edit: Ben momenteel al mijn USB sticks kwijt behalve een 8GB high-speed versie. Heb daar net de textures opgezet. De disk install staat op de HDD. Je merkt daar ook al verbetering door. Enige jammere is dat je mappacks niet op de USB stick kan zetten. Anderzijds lijkt me niet dat dat wat uit gaat maken. Die komen nu op dezelfde locatie als alle andere maps, namelijk op de HDD. Dus de splitsing van data is hetzelfde en je hoeft een minder groot stick te gebruiken. :)

^^Slaapdronken gebazel

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Andere tips en tricks ook lijkt mij, keep em coming :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje mensen, wanneer kan je ook zien wat de status is van je B2K assignments op Battlelog.

Is dit pas nadat PC en Xbox hun pack ook kunnen downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik snap dat dog tag systeem toch nog steeds niet.
Wat bepaald nou wanneer jij een dog tag krijgt?

xx ribons --> xx medals = dog tag???

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:51:
[...]

Dat vind ik ook! Bedankt innerchild! :)

Edit: Ben momenteel al mijn USB sticks kwijt behalve een 8GB high-speed versie. Heb daar net de textures opgezet. De disk install staat op de HDD. Je merkt daar ook al verbetering door. Enige jammere is dat je mappacks niet op de USB stick kan zetten. Anderzijds lijkt me niet dat dat wat uit gaat maken. Die komen nu op dezelfde locatie als alle andere maps, namelijk op de HDD. Dus de splitsing van data is hetzelfde en je hoeft een minder groot stick te gebruiken. :)
Thankx ;) Dacht dat het wel de moeite waard was om te posten.

Maar ik lees uit je update dat je een 8 Gb stick had geprobeerd ? Dat had ik in eerste instantie ook gedaan maar bij de installatie van bf3 kon ik de stick niet kiezen omdat ik door het formateren op de 360 maar 6.7 GB over hield van de 8GB.

En verder geef je aan dat je de textures op je usb stick staan geinstalleerd maar hoe heb je dat dan gedaan ? Zover ik weet komt er een melding in beeld dat je de hd texture map niet kan installeren op de usb stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:21:
Ik snap dat dog tag systeem toch nog steeds niet.
Wat bepaald nou wanneer jij een dog tag krijgt?

xx ribons --> xx medals = dog tag???
10 ribbons is dog tag
30 ribbons is dog tag
50 ribbons is dog tag

medals krijgje vaak bij 50ribbons of 30.
Pagina: 1 ... 16 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.