Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Wat B2K gameplay van mij:

Let op, ik zuig hier zwaar door de input lag, doordat die op 720p staat.

Ga een nieuw filmpje erop zetten, echter is deze in 576p, dat s ook geen gezicht...

[ Voor 21% gewijzigd door The Great HooD op 07-12-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe gevoelig hebben jullie de controller staan op de PS3? Ik heb hem nu op 25%, maar schiet nog regelmatig te ver door (nog steeds beetje aant leren te FPS'en op PS3) maar vind nadeel dat hij zo traag omdraait

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:33:

[video]

Ga een nieuw filmpje erop zetten, echter is deze in 576p, dat s ook geen gezicht...
Heb zelf het filmpje nog niet kunnen bekijken, maar om gelijk een "blame it to the input lag" kaart te spelen :+.

(zelf nooit opgevallen die inputlag op 720p)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 15:54

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik begin BF3 steeds leuker te vinden, enemy's spotten ben ik afgelopen dagen erg bedreven in geworden, en ook voertuigen repareren, en het betere teamwork begin ik al onder de knie te krijgen.

Maar eigenlijk zoek ik nog wat mensen om af en toe leuk Co-op mee te doen, voeg me dus maar toe: Toppertje

Status: Lerende beginner ;).

Heb mn playstation 3 sinds vorige maand, dus het was (en is nog een beetje) erg wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 07:18

SG

SG surft naar info hardewaren

Ook B2K op PS3 gepeeld.
Geen HC servers dat minder.
Maar wel geinig ook dat je weer 10 extra wapens kan vrij spelen.

Net level 40.

Maar speel in mijn uppie ook op PC.
Ben benieuwed naar B2k 64 mappen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Toppertje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:38:
Ik begin BF3 steeds leuker te vinden, enemy's spotten ben ik afgelopen dagen erg bedreven in geworden, en ook voertuigen repareren, en het betere teamwork begin ik al onder de knie te krijgen.

Maar eigenlijk zoek ik nog wat mensen om af en toe leuk Co-op mee te doen, voeg me dus maar toe: Toppertje

Status: Lerende beginner ;).

Heb mn playstation 3 sinds vorige maand, dus het was (en is nog een beetje) erg wennen ;)
Domme vraag..hoe spot je op de xbox ?
Welke knop moet je ( standaard ) indrukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Gisteren voor het eerst groen flikkerend beeld gehad. (PS3)
Was op zo'n nieuwe map uit het B2K pakket.
Man wat is dat irritant zeg! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:03:
[...]

Domme vraag..hoe spot je op de xbox ?
Welke knop moet je ( standaard ) indrukken ?
Google eens naar: how not to be a noob at battlefield. Bevat een grappig filmpje met t antwoord. (select)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Voor de PS3 spelers die last hebben van "jumpy" aim, de verklaring staat hieronder. Ik heb het zelf net getest en helaas is het echt zo...

[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 07-12-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Meer mensen last van Xbox live dat niet werkt atm ?

Edit: was gelukkig van korte duur, ut werkt weer !

[ Voor 34% gewijzigd door Lasteraar op 08-12-2011 00:33 . Reden: paniek , paniek , paniek !! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://youtu.be/3WJx3SURWV0

Eindelijk gevonden, gameplay van Wake Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Net toch de B2K DLC maar gekocht, en net nu ik BF3 op start krijg ik gewoon een zwart scherm en de ps3 reageert niet eens meer op de uit knop.
Wel erg triest voor een spel waar ik 48 + 15 euro voor heb neergelegd.

edit: leuk, de ps3 uit moeten doen met de stekker van de voeding. :')

[ Voor 14% gewijzigd door warcow op 07-12-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
BatmanHorizon schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:57:
[...]

Heb zelf het filmpje nog niet kunnen bekijken, maar om gelijk een "blame it to the input lag" kaart te spelen :+.

(zelf nooit opgevallen die inputlag op 720p)
Ik upload vannacht nog een 576p filmpje. Je ziet gelijk het verschil, sowieso in richten + skill. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:41:
[...]

Ik upload vannacht nog een 576p filmpje. Je ziet gelijk het verschil, sowieso in richten + skill. ;)
Zal t zelf ook nog ff testen :). Maar het oog wilt ook wat :P. Vind het vooralsnog goed te doen op 720p. Filmpje van dynamix laat echter zeker het zorgwekkende tegendeel zien van mijn bevindingen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
BatmanHorizon schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:53:
[...]

Zal t zelf ook nog ff testen :). Maar het oog wilt ook wat :P. Vind het vooralsnog goed te doen op 720p. Filmpje van dynamix laat echter zeker het zorgwekkende tegendeel zien van mijn bevindingen.
Schijnt ook aan TV te liggen, zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Zijn de nieuwe te unlocken guns via de assignments nog de moeite waard? Heb de eerste engineer assignment rond en de geunlockte gun lijkt op het eerste gezicht niet onaardig. Heb tot op heden nog geen stats kunnen vinden dus blijf voorlopig even bij de m4a1 maar sta open voor nuttige informatie om eventueel te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:33:

[video]

Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik niets kan zien in je filmpje. Volgens mij sucked iedereen wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister de back to Karkand maps gespeeld, en tot de conclusie gekomen dat
die maps eigenlijk alleen geschikt zijn voor de pc.

Op de console zijn er gewoon te weinig spelers (max 24) in 1 map, waardoor
je de helft van de tijd kwijt bent met zoeken naar de tegenstander :/ ipv full scale battle te houden

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 08-12-2011 08:34 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:56:
[...]

Schijnt ook aan TV te liggen, zeggen ze.
Tja dat heb ik al wel vaker geroepen maar dat zou niet zo zijn! volgens de "kenners"
Maarja als je gaat zoeken naar imput lag kom je toch echte tegen dat het ook met je
TV te maken heeft!

Ik heb zelf niet veel last van Input lag. Ik heb BF3 ook getest in 576p en merk niet veel
verschil behalve dat het "oog" niet tevreden was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
In het filmpje hier boven is toch echt het verschil tussen BF3 en BC2 te zien. De Setup is hetzelfde, dus in die test is de TV uit te sluiten als boos doener.

Helaas ervaar ik dus ook precies het zelfde als daar getoond ;(

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:41:
In het filmpje hier boven is toch echt het verschil tussen BF3 en BC2 te zien. De Setup is hetzelfde, dus in die test is de TV uit te sluiten als boos doener.

Helaas ervaar ik dus ook precies het zelfde als daar getoond ;(
De TV en instellingen ervan hebben er echt ook mee te maken. Echter BF3 heeft er extreem veel last van door een of andere reden. Dus je hebt mogelijk input lag van je TV en daarna nog eens van het spel, daarom is het bij sommige spelers erger dan bij andere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Vind het bij verschillende B2K maps mooi dat je als infantry door allemaal verschillende sneaky wegen kan verdwijnen om seconden later een SMAW/RPG op een tank/lav zn achterste te vuren.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:39:
Zijn de nieuwe te unlocken guns via de assignments nog de moeite waard? Heb de eerste engineer assignment rond en de geunlockte gun lijkt op het eerste gezicht niet onaardig. Heb tot op heden nog geen stats kunnen vinden dus blijf voorlopig even bij de m4a1 maar sta open voor nuttige informatie om eventueel te switchen.
Op zich is het wel de moeite waard om die wapen vrij te spelen. Zelf vind ik de Famas en HK53 super.
Inmiddels heb ik de eerste rij reeds vrijgespeeld en kan "mijn mening" geven. Andere wapens vind ik iets minder. Ik speel hardcore dus heb geen crosshair om te richten en elke wapen heeft een kleine kijkgat.

Kortom opzich wel de moeite waard maar ik kan me voorstellen dat sommige assigments wat onmogelijk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:50:
Vind het bij verschillende B2K maps mooi dat je als infantry door allemaal verschillende sneaky wegen kan verdwijnen om seconden later een SMAW/RPG op een tank/lav zn achterste te vuren.
Ziek he en leuke is 1 hit is meteen disable met een SWAM. Enige irritante is dat er veel snipers zijn (HC server). Verder zijn het mooie maps. Ik moet echter nog wel even wennen ik ken ze namelijk absoluut niet?

Dit is mijn eerste BF spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Laat ik ook weer eens post maken:

Laatste daagjes niet veel kunnen spelen, ik gok rond de 2uurtjes sinds weekend. Ik ben mezelf toch Sniperen aan het leren, omdat dat gewoon de class is die bij mij past. Het went inderdaad wel snel met mikken en alles.
Gisteren kreeg ik ook ineens een par keer spot bonus achter elkaar. Zoals een paar berichten eerder werd gezegd, Google "How not to be a noob at BF3" lijkt me wel lachen en begrijp ik gelijk hoe dat spotten werkt! :P

De input lag heb ik zelf geloof ik last van, maar is tot nu toe niet echt een hinder. Wanneer ik me pookje heel snel een tik geef naar rechts en terug, dan is mijn pookje eerder terug in zijn normale stand en dan pas gaat mijn scherm een klein tikje naar rechts.
Helaas weet ik niet hoe ik de tv naar een lagere modus kan zetten om het uit te proberen. Het is Samsung... Had van de week nog het nummer ergens gezien. Wellicht dat die in de loop van de dag weer binnen schiet.

Helaas nog geen B2K gekocht, maar dat zal niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels 105uur gespeelt en battlefield blijft leuk!

alleen zijn er een paar dingen wat ik me afvraag..

er is een dr pepper promotion en Act of Valor promotion die geld alleen voor de US maar alsje een beetje google't dan kanje die codes ook krijgen en via een us psn acc kanje ze activeren na het activeren download je ze en installeer je ze. kijk ik in mn dog tag list zitten ze er niet bij how come?

b2k is wel vet soms wel een beetje te groot omdat je soms niet eens iemand tegen komt xD
sommige assingments zijn aardig lastig maar wel cool om zoiets te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:01:

er is een dr pepper promotion en Act of Valor promotion die geld alleen voor de US maar alsje een beetje google't dan kanje die codes ook krijgen en via een us psn acc kanje ze activeren na het activeren download je ze en installeer je ze. kijk ik in mn dog tag list zitten ze er niet bij how come?

b2k is wel vet soms wel een beetje te groot omdat je soms niet eens iemand tegen komt xD
Dr. Pepper dogtags had ik ook (x360) en nadat ik de game later die dag opstartte kreeg ik een melding dat ze waren toegevoegd (ingame dus). Misschien die melding niet gehad? Overigens staan ze zoiezo allemaal bij de rechtse dogtags.
Mon0lith schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:34:

je de helft van de tijd kwijt bent met zoeken naar de tegenstander :/ ipv full scale battle te houden
Laat me raden, conquest zeker? Daar is het altijd wel rustig op consoles. Vooral in de meeste nieuwe maps uit B2K zal het wel opvallen want daar waren altijd veel vlaggen. Bij Rush zal het wel een stuk normaler zijn (hektischer dus), maar dat moet je wel liggen.

Ik blijf het overigens jammer vinden dat het 12x12 is en niet 18x18. Dat zorgt bij de meeste maps al voor veel meer actie rond de vlaggen. Nu heb je vaak last dat er 1 iemand in een jeep aan het rondcrossen is tussen de lege vlaggen en daardoor kun je dus ineens je grip op de game verliezen omdat er niemand is die daar iets tegen doet (behalve in een jeep stappen en niet die jeep uitschakelen)

Ook omdat iedereen dingen wil unlocken, is 6/12 mensen uit je team bezig met die dingen en niet aan het spelen zoals ze normaal gesproken zouden doen. Veel in een verkeerde class of voertuig en meer met zichzelf bezig. Daarom vind ik Rush ook wel wat leuker want daar heb je er minder last van. Omdat je als team snel zult verliezen als niemand op zit te letten of een class heeft die hij/zij niet bevalt, zul je vaak hebben dat op de helft van de match een hoop mensen omswitchen naar hun favo uitrusting om toch nog te winnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2011 09:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste game gisteren: http://battlelog.battlefi...how/11495768/4/366067567/

na 2 minuten zit ik nog alleen in het team, en die andere gasten met z'n negenen allemaal bij de US spawn staan om te proberen mij te killen :S. Niemand die even van team wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:01:

werken enkel op US account!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze link al eens langsgekomen maar voor diegene die het nog niet hebben gezien dit wil ik jullie niet onthouden.

YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Build & Test (Full Video) - The Gadget Show

Hoe echt wil je battlefield 3 hebben!

Dus als je nog iets te wensen hebt voor Kerst kan ik je aanraden op dit maar eens te vragen hahaha

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wist ik daarom heb ik ook een Us acc gemaakt :)

[quote]Martinspire schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:08:
[...]

Dr. Pepper dogtags had ik ook (x360) en nadat ik de game later die dag opstartte kreeg ik een melding dat ze waren toegevoegd (ingame dus). Misschien die melding niet gehad? Overigens staan ze zoiezo allemaal bij de rechtse dogtags.

ik heb nu al 2 weken dit probleem zelfs opnieuw gedownload en weer geinstaleerd?

weet je toevallig mn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Mon0lith schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:34:

Grotere TV aanschaffen, dan zie je ze eerder lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.habo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:49:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

p.habo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:49:
[...]

}:| serieus :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Yep... reverse engineering... Wat denk jij, dat 64 spelers op pc toeval is als je op 17" - 24" speelt? Nee, doe mij dan maar een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij mag er ook een 64 players game komen op de ps3 lijkt me wel hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:36:
MAG gemist?

Edit: Dan krijg je zoiets YouTube: MAG - The 128 Stampede 2

[ Voor 24% gewijzigd door p.habo op 08-12-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
is 't het uberhaupt wel waard om battlefield 3 op ps3/xbox te kopen?
want ik ben druk aan 't sparen voor m'n nieuwe game computer(geen kinderachtig spul) en wil ondertussen wel kunnen gamen.
dus wat is de beste keuze voor battlefield 3 op console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:36:
MAG 128x128 - imho DE beste shooter die ps3 gekend heeft (helaas heeft onwikkelaar middels laatste patch enkele systemen ingewikkelder gemaakt dan voorheen)

@max; battlefield is een pc game - zo zegt Dice in presentatie bij nvidia - console is slappere port. Wil je de beste ervaring koop 'm op de PC. Maar consoles geeft ook nodige spectakel hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2011 10:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
of kan ik beter m'n geld bewaren en gewoon een extra'tje uitgeven aan pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max, wij kunnen niet voor jou kiezen of je wel of niet een console wilt kopen.

a. wij kunnen niet in je portemonnee kijken
b. gamen op een console is anders dan op een PC. Zeker bij een FPS (toetsenbord+muis vs controller) is dat een redelijk groot verschil. Wij weten niet wat jou het beste ligt.

Maar, als je toch van plan bent om een game PC te maken, waar je BF3 op wilt spelen, dan zou ik niet 'even voor d'rbij en om te kunnen gamen' een consolegame kopen. Maar dat is dus zéér persoonlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 14:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er ook servers voor 'beginners'? Merk wel dat ik beetje bij beetje beter wordt, maar het is wel fijn dat je weerstand kan bieden.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
portemonnee houd in 230 :$
nee snap ook wel dat je niet voor mij kunt kiezen maar ik bedoelde meningen van anderen die ongeveer dezelfde ideeen hebben als ik!
en ik kan tevens zeer lekker met zowel toetsenbord+muis omgaan als met controller.
heb al een ps3 gehad alleen weer verkocht vanwege aanschaf computer -_-'
maar ook bedankt voor jou mening!
staat nu vast! ik ga lekker doorsparen :P
tenzij iemand mij zo gek krijgt om weer console te gaan spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door w4v3g0d op 08-12-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Harmen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:48:
Zijn er ook servers voor 'beginners'? Merk wel dat ik beetje bij beetje beter wordt, maar het is wel fijn dat je weerstand kan bieden.
Geen idee wat je speelstijl is, maar ik zou me niet blind staren op het K/D-ratio. Beetje als Medic of Support meehobbelen in het begin en af en toe een pakje naar teammaten gooien of sneaky met een grote boog om de linie heen lopen en een vlag die ver achteraf ligt capturen. Tegen de tijd dat er iemand op je af komt is het in ieder geval nog te overzien, het zijn er dan niet direct een stuk of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een xbox gekocht tijdens het sparen voor een PC. Die PC heb ik inmiddels driekwart jaar. Als hij 10 aan geweest is het veel. Het gemak van consoles weegt voor mij zwaarder dan de graphics en besturing van de PC.

Als je BF3 op een console gaat spelen zou ik voor Xbox gaan. Lees de posts in dit topic over problemen maar na. Allemaal PS3.

Als je grote conquest potten wil wordt de console versie een deceptie. 12v12 is brak in CQ. Zeker als 32v32 je ding is. Rush blijft echter spektakel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
En squads joinen!

Wat p.habo zegt klopt wel, staar je niet blind op K/D, zorg ervoor dat je jouw teammates healed of van munitie voorziet. Conquest spelen en vlaggen capturen zorgt voor snelle punten.

@Max
Voor allebei de consoles is wat te zeggen, ik "voel" me beter bij de PS3. Online multiplayer is (nog) gratis en de exclusives (God of War, Killzone, Uncharted) vind ik vetter.

Wat exactor zegt lijkt wel te kloppen, de Xbox spelers hebben geen/minder last van de issues die PS3 spelers wel hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 08-12-2011 11:33 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:33:
En squads joinen!

Wat p.habo zegt klopt wel, staar je niet blind op K/D, zorg ervoor dat je jouw teammates healed of van munitie voorziet. Conquest spelen en vlaggen capturen zorgt voor snelle punten.

@Max
Voor allebei de consoles is wat te zeggen, ik "voel" me beter bij de PS3. Online multiplayer is (nog) gratis en de exclusives (God of War, Killzone, Uncharted) vind ik vetter.

Wat exactor zegt lijkt wel te kloppen, de Xbox spelers hebben geen/minder last van de issues die PS3 spelers wel hebben.
Of hun klagen gewoon minder, volgens mij was daar laatst ook een post over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 09:30
volg dit forum al een tijdje vanaf mijn werk, dus ook maar eens accountje aangemaakt.

OT: ik ben net begonnen met spelen (3 dagen geleden) en bij sommige maps krijg ik (automatisch) een of andere ruk scope op m'n gun terwijl ik dit niet kan veranderen. als je meer vrijspeeld kan je dit neem ik aan zelf veranderen of is dit een hele domme vraag? (A)

ook aangemeld voor GoT platoon voor xbox btw.

GT: Maxjee

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxjee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:35:
volg dit forum al een tijdje vanaf mijn werk, dus ook maar eens accountje aangemaakt.

OT: ik ben net begonnen met spelen (3 dagen geleden) en bij sommige maps krijg ik (automatisch) een of andere ruk scope op m'n gun terwijl ik dit niet kan veranderen.
Tuurlijk kan je dat veranderen. Ga naar customize kit (o.i.d.) dan kan je die ruk scope er af halen tot je een ged scope unlocked.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Wat mijn ervaring tot nu toe is, is dat juist de server waar spelers met hogere levels rondhobbelen prettiger spelen.
(vooral als je, zoals al gezegd hierboven, als support of medic meewandelt)
Wanneer ik op een server beland met voornamelijk low level spelers, dan merk ik dat er vrij veel vooral met zichzelf bezig zijn. (er zijn uitzonderingen ;))
Dan is de pret snel over, want ik speel BF tenslotte voor teamplay.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:34:
[...]

Of hun klagen gewoon minder, volgens mij was daar laatst ook een post over.
Ik heb beide nu minstens 24u gespeeld, en de PS3 versie is stukken minder..

Als je al gaat voor een console ga dan voor 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal is de balans in sommige teams ver te zoeken, waardoor je al snel het idee hebt dat je weinig kans maakt. Doe gewoon lekker mee met een GoT platoon en je zult zien dat het al beter gaat. Verder helpt het om in een squad te gaan zitten en te kijken hoe andere spelers bepaalde situaties aanpakken. Staar je overigens niet blind op de levels van de spelers. Meestal kun je beter op het scorebord kijken wie er bovenaan staan en kijken hoe die dat doen. Over het algemeen haal je meer punten met kills maken als infantrie rond de objectives dan dat je in tanks/air doet.
Mocht je een potje frustrerend vinden, dan moet je er vooral niet te lang in blijven zitten. Grote kans dat je dan tegen een clan aan het spelen bent en zodra jouw team weinig tegenstand kan bieden is elk potje snel afgelopen.
Maxjee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:35:

OT: ik ben net begonnen met spelen (3 dagen geleden) en bij sommige maps krijg ik (automatisch) een of andere ruk scope op m'n gun terwijl ik dit niet kan veranderen. als je meer vrijspeeld kan je dit neem ik aan zelf veranderen of is dit een hele domme vraag? (A)

ook aangemeld voor GoT platoon voor xbox btw.

GT: Maxjee
Moet je even je gun customizen (X als je ingame zit en dan effe op A rammen). Kun je onder andere scopes veranderen, maar ook wisselen tussen bipod/groter magazijn/heavy barrel, etc. Je moet ze alleen wel zelf vrijspelen, maar om de 1 of andere domme reden zet het spel bij de eerste unlock meteen die scope op je wapen.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2011 11:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb op zich weinig aan te merken op de balance tussen wapens, maar man o man, af en toe word ik zo moe van gasten die rondrennen met de USAS en die explosive ammo. Dat mogen ze wat mij betreft best aanpassen...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:39:
[...]

Ik heb beide nu minstens 24u gespeeld, en de PS3 versie is stukken minder..

Als je al gaat voor een console ga dan voor 360!
Ben je serieus? Een Xbox aanbevelen ipv een PS3? Neh, dat kan geen serieuze opmerking zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
Martinspire schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:42:
[...]

Moet je even je gun customizen (X als je ingame zit en dan effe op A rammen). Kun je onder andere scopes veranderen, maar ook wisselen tussen bipod/groter magazijn/heavy barrel, etc. Je moet ze alleen wel zelf vrijspelen, maar om de 1 of andere domme reden zet het spel bij de eerste unlock meteen die scope op je wapen.
Oke top! zal als ik thuis ben even proberen. heb zelf namelijk veel bfbc2 gespeeld en vond het persoonlijk wat overzichtelijker qua wapens.

Nog even vraagje over die platoon, zijn er bepaalde eisen voor om hier in te worden toegelaten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan niet Xbox vs PS3 doen hier he!

@Maxjee PS3 platoon #2 is open voor alle GoT-ers..#1 is al vol.. zie mijn sig.

ow wacht, je bent Xboxert

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sssquirrel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:43:
Ik heb op zich weinig aan te merken op de balance tussen wapens, maar man o man, af en toe word ik zo moe van gasten die rondrennen met de USAS en die explosive ammo. Dat mogen ze wat mij betreft best aanpassen...
Valt best mee, speel nu met precies bovenstaande wapen en mods, maar het valt echt wel mee hoe sterk die dingen zijn. Usas is een leuk wapen, lekker sterk in close combat, maar als je ook maar 10 meter verderop staat, is het ding compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
K/D ratio is inderdaad niet zo belangrijk.

Ik zit zelf op 0.650 ofzo (ook erg laag, maar komt ook dat ik begonnen ben met TDM te spelen.... voordat ik conquest (meer boring) en rush (vet) begon te spelen met een squad.

Tegenwoordig elke avond wel even online op de xbox en elke avond hebben we wel weer een squad bij elkaar van Gotlive.

Nog steeds geen Martinspire die de god functie geloof ik aan heeft staan ;-), maar ik begin nu elke ronde toch steeds meer punten bij elkaar te sprokkelen.

Enige probleem waar ik regelmatig tegen aanloop is dat ik de tegenstander gewoon niet snel genoeg zie, en als ik ze zie hebben ze mij net iets eerder gezien :)

Maar dat gaat ook zelfs veel beter, het is ook de eerste FPS game die ik eigenlijk niet op de pc speel.

Ga hem nog wel een keer voor de pc aanschaffen gewoon om 32vs32 te kunnen spelen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:46:
Valt best mee, speel nu met precies bovenstaande wapen en mods, maar het valt echt wel mee hoe sterk die dingen zijn. Usas is een leuk wapen, lekker sterk in close combat, maar als je ook maar 10 meter verderop staat, is het ding compleet nutteloos.
Ja tuurlijk, in open ruimtes zal hij minder handig zijn, maar er hoeft maar een muurtje of een boom bij je in de buurt te staan waar die ammo tegen aan kan exploderen dan krijg je nog steeds veel damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Sssquirrel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:49:
[...]

Ja tuurlijk, in open ruimtes zal hij minder handig zijn, maar er hoeft maar een muurtje of een boom bij je in de buurt te staan waar die ammo tegen aan kan exploderen dan krijg je nog steeds veel damage :)
Ik vind als ik eerlijk ben dat ie zelfs wat slap is, bereik van het ding is 0 ~ 10 meter, en dan verdwijnen de kogels gewoon in het niets naar mijn idee.

Binnenkort unlock ik slugs, maar ook die schieten niet erg op ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:46:
[...]

Usas is een leuk wapen, lekker sterk in close combat, maar als je ook maar 10 meter verderop staat, is het ding compleet nutteloos.
Echt niet hoor, dan kun je gewoon niet met het wapen omgaan op lange afstand. Heb menig sniper met mn usas en fragrounds over afstanden >10meter het loodje laten leggen. Je moet gewoon rekening houden met de drop van de fragrounds, want die gaan in een boogje, net zoals de granaten die uit de M320 komen. Ik kan dat ding prima voor de lange afstand gebruiken. Heerlijk wapen overigens.....

En Xbox vs PS3 en dan met name op basis van BF3 ? Ja dan zou ik iedereen een xbox aanraden. De ps3 gebruikers klagen oa dat BF3 voor PS3 een soort van rippoff is, maar hoe kan het dan dat Sony een flinke bak geld heeft betaald om het B2K pakket eerder te laten releasen op de PS3? Dat doen ze niet omdat de PS3 versie van BF3 minder ontwikkeld is voor de ps3. Enne... je resolutie naar 576p terugschroeven om het lekker te kunnen spelen 8)7 Om maar te zwijgen van de imput lag op de ps3....En voor de bluray player hoef je het ook al niet te doen. Het gros heeft toch eenmediaplayer staan die alles afspeelt wat er van usenet wordt getrokken. Nee dit is geen flame naar ps3 of ps3 gebruikers. Ik zit er namelijk al langer over na te denken om een PS3 te kopen naast mn 360slim puur voor bepaalde games die niet op de 360 uitkomen. Maar als ik het zo bekijk, dan zou het bijna zonde zijn van mn geld. Krijg steeds meer het gevoel dat de ps3 meer een media player is en dat onderaan het rijtje bij de specs erbij staat dat je er ook nog op kunt gamen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:57:
[...]

Echt niet hoor, dan kun je gewoon niet met het wapen omgaan op lange afstand. Heb menig sniper met mn usas en fragrounds over afstanden >10meter het loodje laten leggen. Je moet gewoon rekening houden met de drop van de fragrounds, want die gaan in een boogje, net zoals de granaten die uit de M320 komen. Ik kan dat ding prima voor de lange afstand gebruiken. Heerlijk wapen overigens.....
Hier moet ik je gelijk geven die USAS met fragrounds kan je heel goed gebruiken bij langere afstanden. Het is echter wel even wennen. Maarja M320 is ook wennen en die gebruik ik best vaak om bij metro een baan te maken in die verrekte drukte bij de trappen en roltrappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:57:
[...]
Ik zit er namelijk al langer over na te denken om een PS3 te kopen naast mn 360slim puur voor bepaalde games die niet op de 360 uitkomen. Maar als ik het zo bekijk, dan zou het bijna zonde zijn van mn geld. Krijg steeds meer het gevoel dat de ps3 meer een media player is en dat onderaan het rijtje bij de specs erbij staat dat je er ook nog op kunt gamen.
Nou, er draait toevallig een game niet lekker op de PS3... bijna alle games draaien prima op de PS3, helemaal de exclusives. Dus als je een PS3 wil aanschaffen voor de exclusives die niet op de XBox beschikbaar zijn, dan is dat zeker niet zonde van je geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik heb in BF3 nog geeneen bug of probleem geconstateerd op de PS3. Dus het valt allemaal wel mee. (behalve de VIOP dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..en laat de VOIP nu sinds de update van B2K beter (bij mij: perfect) werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:02:
[...]

Nou, er draait toevallig een game niet lekker op de PS3... bijna alle games draaien prima op de PS3, helemaal de exclusives. Dus als je een PS3 wil aanschaffen voor de exclusives die niet op de XBox beschikbaar zijn, dan is dat zeker niet zonde van je geld...
Kijk bijvoorbeeld een naar GT5 echt super de luxe! Ook in 3D is ie super en loopt als een trein!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:05:
..en laat de VOIP nu sinds de update van B2K beter (bij mij: perfect) werken...
Dan ben jij een van de weinig gelukkigen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik kan echt nog niet omgaan met de slugs in BF3, in BC2 was ik er groot fan van (Saiga platinum, naast mn G3 platinum), maar hier moet ik er echt nog teveel aan wennen dat ik het liever oversla en long range of vermijdt of oplos met een Magnum scope ofzo.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de QBU-88 unlocken als ik niet weet hoe ik 5 laser designations kan krijgen?
jeweetwel die requirements voor deze gun. en kan iemand mij vertellen welke gun een light machine gun is?\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laser designation = Soflam

LMG's zijn de meeste van de support, M249 en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Support heeft LMG. Laser designations kan door SOFLAM of CITV in tank en volgens mij ook via MAV

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:09:
hoe kan ik de QBU-88 unlocken als ik niet weet hoe ik 5 laser designations kan krijgen?
jeweetwel die requirements voor deze gun. en kan iemand mij vertellen welke gun een light machine gun is?\
Gebruik Sfonam ofzo en spot tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:10:
Support heeft LMG. Laser designations kan door SOFLAM of CITV in tank en volgens mij ook via MAV
.
Ik denk niet via MAV, je spot ze alleen en gebruikt geen laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2de wapen voor Engeneer is beroerd, dan moet je met Repair tool een voertuig mollen van de tegenstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Doable als je een nietsvermoedende bestuurder hebt. Of 1 raket schieten op de achterkant en dan repair tool galore :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:14:
Doable als je een nietsvermoedende bestuurder hebt. Of 1 raket schieten op de achterkant en dan repair tool galore :)
Ik dacht dat het te lang duurde, maar een zeer goede tip om eerst een rpg ofzo te schieten. De meeste hebben het wel door als je staat te klooien met een torch. Althans ik stap meteen uit en begin te maaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Viel me laatst nog iets anders op, mannetjes met zo ontiegelijk veel sterren voor hun wapen, dat ik me serieus afvroeg of het geen cheaters waren, gewoon snipers met 52x een ster voor hun hun m98, ben je dan serieus zo'n autist dat je gewoon niets anders wil of kan spelen ? bedoel kom op zeg, dr zijn nog wel meer wapens.

Voor de dogtags hoef je het niet te doen, de laatste dogtag krijg je bij 500 kills van een wapen dacht ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:01:
[...]

Hier moet ik je gelijk geven die USAS met fragrounds kan je heel goed gebruiken bij langere afstanden. Het is echter wel even wennen. Maarja M320 is ook wennen en die gebruik ik best vaak om bij metro een baan te maken in die verrekte drukte bij de trappen en roltrappen!
M320 is ook erg fijn. Vooral om camp plekken in gebouwen te onthullen in bv Seine crossing of Metro. 1 fraground van je M320 en de gevel komt naar beneden vallen. Granaat er in of met de M60 suppressen en je kunt verder.

Wat ik te weinig gebruik op de M320 is smoke. Het is gewoon lekker om vewarring te zaaien in het team van de tegenstander door smoke te gooien tussen hun spawn en de mcoms. Dan moeten ze wel uit hun sniping spot komen. De balans van de 320 is ook wel goed moet ik zeggen. Menig keer een multi kill gemaakt, maar ook menig keer mis geschoten of alleen maar damage ipv kills met dat ding. Niet zo als in MW2 met danger close dat je de halve map raak schoot. Absoluut geen n00b tube dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Moet zeggen dat het gebruik ervan een tijdje geleden een stuk hoger lag dan momenteel (in mijn perceptie). Smoke wordt echt onderschat en kan me goed voorstellen dat het in een Rush game echt effect heeft.

Mooiste vind ik als nieuwere tankbestuurders IR smoke hebben equipped, stilstaan en dan de smoke deployen Zie je voor langere tijd geen shit hahaha (we're sitting ducks over here :p )

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:22:
Viel me laatst nog iets anders op, mannetjes met zo ontiegelijk veel sterren voor hun wapen, dat ik me serieus afvroeg of het geen cheaters waren, gewoon snipers met 52x een ster voor hun hun m98, ben je dan serieus zo'n autist dat je gewoon niets anders wil of kan spelen ? bedoel kom op zeg, dr zijn nog wel meer wapens.

Voor de dogtags hoef je het niet te doen, de laatste dogtag krijg je bij 500 kills van een wapen dacht ik ?
Ik speel ook hoofdzakelijk met (sniper)rifles omdat ik dat het leukste vind. (http://battlelog.battlefi...NL/weapons/366067567/ps3/)

Kills halen is denk ik met een (sniper)rifle lastiger, zeker met een bolt-action, omdat je niet echt kunt "sproeien" met je gun.

5200 kills met een m98 is absurd veel...dat haal je volgens mij niet met normale gameplay. M98 is wel een beest moet ik zeggen, makkelijker kills te halen dan met SV98 bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:27:
[...]

Ik speel ook hoofdzakelijk met (sniper)rifles omdat ik dat het leukste vind. (http://battlelog.battlefi...NL/weapons/366067567/ps3/)

Kills halen is denk ik met een (sniper)rifle lastiger, zeker met een bolt-action, omdat je niet echt kunt "sproeien" met je gun.

5200 kills met een m98 is absurd veel...dat haal je volgens mij niet met normale gameplay. M98 is wel een beest moet ik zeggen, makkelijker kills te halen dan met SV98 bv.
Kijk, begrijp me niet verkeerd, iedereen moet spelen waar die fijn mee kan spelen, voor de een is het een assault rifle, voor de ander een sniperrifle,

Maar alleen maar met 1 wapen spelen vind ik vreemd, volgens mij zit je dan gewoon teveel vast in een patroon, of je kan gewoon niks anders. En 5200 kills, hoe krijgt iemand het voor elkaar, is wel extreem ziek veel, zoveel kills heb ik niet eens ondanks dat ik erg veel speel...

Speel zelf met alle beetje intressante wapens, wapen uitgespeeld ( dus geen unlocks meer voor te halen ) op naar de volgende ( http://battlelog.battlefi...tim/stats/242263456/xbox/ )

[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 08-12-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Had laatst gewoon M98 zonder scope in Gulf of Oman, nog redelijk makkelijk om headshots te maken tegen stilstaande targets (op medium range).

M98 is gewoon erg fijn tov de andere bolt action rifles!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m320 is super vooral op tdm heb je van die bepaalde plekjes daar moeten ze gewoon langs zou niet weten waarom flank soms liever en dan 1 bullet BAM 3 a 5 neer soms :D
M320
650 Kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:31:
[...]

Maar alleen maar met 1 wapen spelen vind ik vreemd, volgens mij zit je dan gewoon teveel vast in een patroon, of je kan gewoon niks anders. En 5200 kills, hoe krijgt iemand het voor elkaar, is wel extreem ziek veel, zoveel kills heb ik niet eens ondanks dat ik erg veel speel...

Speel zelf met alle beetje intressante wapens, wapen uitgespeeld ( dus geen unlocks meer voor te halen ) op naar de volgende ( http://battlelog.battlefi...tim/stats/242263456/xbox/ )
Het mooie vind ik dat het allebei kan. Wil je liever longe range kills maken met je sniper, ipv als een gek rondrennen met je assaultrifle. Prima (nee jongens en meisjes, dat is geen campen, dat doen snipers nu eenmaal!). Wil je rondrennen met je assaultrifle i.p.v. suf op 1 plek blijven liggen en maar hopen dat je een kill krijgt? Ook prima !! (nee jongens en meisjes, dat is geen "ga CoD spelen", dat doen assaults nu eenmaal!)

Mooi spel, dat BF3!

Als je je niet druk maakt over SPM, K/D of W/L ratio's, dan speelt het ook gewoon prettiger is mijn ervaring.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top Weapons
1
M416
1568 Kills

2
F2000
1347 Kills

3
USAS-12
826 Kills

4
AEK-971
701 Kills

5
M320
650 Kills

Lekker rushen :D !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:36:
Top Weapons
1
M416
1568 Kills

2
F2000
1347 Kills

3
USAS-12
826 Kills

4
AEK-971
701 Kills

5
M320
650 Kills

Lekker rushen :D !!!!!!!!!
Kijk, en jij ben dus zo eentje waar ik het over heb, wat is in godsnaam het nut van 1500 kills met je m416 ? na 500 heb je de laatste dogtag al gehad, en unlocks zijn er dan ook niet meer voor ?

Waarom ga je dan niet met een nieuwe wapen spelen, en begin overnieuw, levert veel meer op qua punten ( niet altijd interessant ! ) En het houd je spel ervaring wat leuker lijkt me ? Word zo eentonig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:40:
[...]

Kijk, en jij ben dus zo eentje waar ik het over heb, wat is in godsnaam het nut van 1500 kills met je m416 ? na 500 heb je de laatste dogtag al gehad, en unlocks zijn er dan ook niet meer voor ?

Waarom ga je dan niet met een nieuwe wapen spelen, en begin overnieuw, levert veel meer op qua punten ( niet altijd interessant ! ) En het houd je spel ervaring wat leuker lijkt me ? Word zo eentonig ?
Misschien is het voor hem gewoon een fijn wapen? Bij iedere shooter zijn er wapens die je beter bevallen... Niet iedereen hoeft verwend en gemotiveerd te worden door rewards en unlocks. Speel gewoon met het wapen dat je fijn vind.

[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 08-12-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:40:
[...]

Omdat ik in het begin van het spel er niks van bakte eerste online shooter zo ongeveer dus tja m416 was het enige die ik kon handelen nu speel ik alles wel een beetje alleen je kan die wapens buiten top 5 om niet zien heb bijv ook al 202 knifes :D mja blijft leuk of ik nou 500 of 1500 met een wapen heb als ik het wapen fijn vindt speel ik ermee ben nu met aek bezig om die 1000+ te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Ik speel ook niet voor de unlocks, ik wil gewoon paar leuke potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

NMjah....ik hoop vanavond ook n 21 ster voor de M416 te halen. Vind ik gewoon het fijnste wapen en heb de meeste die ik unlocked heb wel getest...Maar de M416 schiet gewoon lekker, net als de IA27.

Werd eergister ook voor camper uitgemaakt. Zat in een TDM potje op Metro. Tja, dan ga ik op de 1ste verdieping zitten in een van de huizen en scherm de deuren af met claymores. Van het ene raam naar het andere en terug, beide kanten in de gaten houden. EN af en toe naar beneden om een nieuwe claymore te plaatsen, wel net op een ies andere plek dan de vorige natuurlijk. Gewoon om die sukkels voor een 2e of 3e keer te pakken. Je kunt het campen noemen, ik noem het gewoon een stukje tactiek. Net als in het echt. Wat denk je dat ze bv in WW2 deden ? Zouden de Amerikanen echt met een portofoon tegen de Duitsers hebben gezegd dat ze uit hun huizen moesten komen omdat ze zaten te campen ? Dat is juist de horror van urban warfare. In elk huisje, achter elk raampje/deurtje/dak kan een vijand zitten die je op de korrel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:43:
NMjah....ik hoop vanavond ook n 21 ster voor de M416 te halen. Vind ik gewoon het fijnste wapen en heb de meeste die ik unlocked heb wel getest...Maar de M416 schiet gewoon lekker, net als de IA27.

Werd eergister ook voor camper uitgemaakt. Zat in een TDM potje op Metro. Tja, dan ga ik op de 1ste verdieping zitten in een van de huizen en scherm de deuren af met claymores. Van het ene raam naar het andere en terug, beide kanten in de gaten houden. EN af en toe naar beneden om een nieuwe claymore te plaatsen, wel net op een ies andere plek dan de vorige natuurlijk. Gewoon om die sukkels voor een 2e of 3e keer te pakken. Je kunt het campen noemen, ik noem het gewoon een stukje tactiek. Net als in het echt. Wat denk je dat ze bv in WW2 deden ? Zouden de Amerikanen echt met een portofoon tegen de Duitsers hebben gezegd dat ze uit hun huizen moesten komen omdat ze zaten te campen ? Dat is juist de horror van urban warfare. In elk huisje, achter elk raampje/deurtje/dak kan een vijand zitten die je op de korrel heeft.
Idd daar is het ook normaal daar heb ik gewoon noobtube voor schiet ik ze uit die gebouwen maar geef toe als ze bij mcom liggen te campen is het soms FLINK irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:42:
[...]

Omdat ik in het begin van het spel er niks van bakte eerste online shooter zo ongeveer dus tja m416 was het enige die ik kon handelen nu speel ik alles wel een beetje alleen je kan die wapens buiten top 5 om niet zien heb bijv ook al 202 knifes :D mja blijft leuk of ik nou 500 of 1500 met een wapen heb als ik het wapen fijn vindt speel ik ermee ben nu met aek bezig om die 1000+ te maken :D
Zoals ik net ook al zei, iedereen moet spelen waar die fijn mee kan spelen, anders heeft het hele spel geen nut.
Maar persoonlijk heb ik altijd zoiets van, als het niet lukt, gewoon blijven proberen tot het wel lukt, is voor iedereen anders, dat moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:44:
[...]

Zoals ik net ook al zei, iedereen moet spelen waar die fijn mee kan spelen, anders heeft het hele spel geen nut.
Maar persoonlijk heb ik altijd zoiets van, als het niet lukt, gewoon blijven proberen tot het wel lukt, is voor iedereen anders, dat moge duidelijk zijn.
Daar heb je gelijk in zo heb ik mij voorgenomen om wat er ook gebeurd 1ste van me vrienden te worden qua knifen en het lukte ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha goed bezig Mario. Binnekort (vanavond misschien) maar weer een paar potjes TDM doen ? Rush gaat me de laatste tijd minder goed af. Effe wat anders voor de afwisseling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:46:
Haha goed bezig Mario. Binnekort (vanavond misschien) maar weer een paar potjes TDM doen ? Rush gaat me de laatste tijd minder goed af. Effe wat anders voor de afwisseling....
Jaa is wel goed :D rush is bij mij echt totaal niks gaat gelukkig wel iets vooruit qonquest daar in tegen heb ik nu ook wel onder de knie gemiddeld 1 a 2 flag attacker ribbons per potje maar we gaan vnf wel effe ownen op tdm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:44:
[...]

Heb precies hetzelfde als jou ik speel gewoon met elke wapen nu bijvoorbeeld met Famas en HK53. Alleen maar voor de afwisseling. Echter heb ik wel redelijk wat kills met de AE-971 die is gewoon fijn en daarmee haal ik altijd mijn score omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
jammer dat dice team deathmatch erin heeft, heb het even gecheckt maar dit is gewoon call of duty...
het ging bij mij zo: spawnen achter enemy, killen (geen supr), gekilld worden. ook totaal geen idee waar je heen moet of waar de enemies vandaan kunnen komen. zou kunnen komen door mijn gebrek aan ervaring met de maps en spawns maar bij CoD leerde je dit met de tijd wel. Met squads kan je dus letterlijk overal spawnen en geeft een onoverzichtelijk beeld waar ze kunnen zijn.
jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:53:
[...]

Heb precies hetzelfde als jou ik speel gewoon met elke wapen nu bijvoorbeeld met Famas en HK53. Alleen maar voor de afwisseling. Echter heb ik wel redelijk wat kills met de AE-971 die is gewoon fijn en daarmee haal ik altijd mijn score omhoog.
Dat heb ik dus ook, heb met de M249 500 kills, geweldig wapen, lekker sproeien, maar nadat ik er klaar mee was, gewoon m60 gepakt, en daarmee gaan knallen ( beduidend moeilijker spelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:53:
[...]

Aek is heerlijk vooral op tdm met suppressor + Holo firerate 850 kunnen ze gewoon niet tegenaan als je een beetje kan aimen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjee schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:55:
jammer dat dice team deathmatch erin heeft, heb het even gecheckt maar dit is gewoon call of duty...
het ging bij mij zo: spawnen achter enemy, killen (geen supr), gekilld worden. ook totaal geen idee waar je heen moet of waar de enemies vandaan kunnen komen. zou kunnen komen door mijn gebrek aan ervaring met de maps en spawns maar bij CoD leerde je dit met de tijd wel. Met squads kan je dus letterlijk overal spawnen en geeft een onoverzichtelijk beeld waar ze kunnen zijn.
jammer
Het is jouw mening hoor, maar hoezo jammer dat TDM erin zit? Gaan we nu ook al klagen dat er iets TEVEEL in het spel zit? Als je het niet leuk vindt, speel je het niet (doe ik ook niet, TDM is saai).

Overigens:
ik ben net begonnen met spelen (3 dagen geleden)
Ik denk inderdaad dat dat wel meespeelt in je beleving van het spel.

Voor de goede orde: niet persoonlijk bedoeld. Ik snap dat je TDM in BF3 niet leuk vind en dat is prima.
Pagina: 1 ... 15 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.