Een andere keer sta ik op een klein afstandje en dan gaat het reviven wel goed. Ik snap het niet meer.
Ook nog ff gevlogen met de JSF (F35)...kon er niet echt mee overweg.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Daarbuiten frustreer ik me daarbij altijd behoorlijk aan die nietsnutten die eens met een Jet gaan vliegen en hem vervolgens vrolijk in je chopper boren...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN: Deere6030
Tot nu toe krijg ik er alleen maar een machine gun bij.El_V schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:25:
in de expansion mn eerste kill met de jet gemaakt.. was wel blij maar blijf het lastig vinden. heb je op het begin als jet alleen maar machine gun en nog geen raketten? of verschil het per jet?
En wat ik ook doe, het lukt me niet om iets te raken
Of is dit wat door velen input lag genoemd wordt??
Probleem is dat dat vaak niet het geval is (of resultaat is van brakke VOIP = geen communicatie). Ik verlies ook redelijk vaak in dogfights, vaak is dat door verkeerde timing van flares droppen en het feit dat ik soms ook vergeet te schakelen naar de normale raketten die ook flink damage kunnen doen (belangrijk: pre aimen! Raketten gaan redelijk langzaam tov 30mm kogels).Jackal131 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 06:41:
@Ton: het is ook eeeeeeerg handig om een goede gunner bij je te hebben. Dat helpt enorm in dogfights!
[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 07-12-2011 08:35 ]
Sorry, maar op een lagere rank is het vrijwel ondoenlijk om een helicopterpiloot met een hogere rank met een IGLA of Stinger neer te halen. De beste optie is dan om na een respawn eventjes een onbenutte jet voor een hoger doel op te (d)offeren. Zeer effectief, voor het geval u daar nog niet genoeg van doordrongen bent. En ja, ook ik scheld de boel helemaal stijf, als het mijzelf in een helicopter betreft.Mr Ton schreef op woensdag 07 december 2011 @ 03:00:
Hebben jullie misschien tips voor dog fights tussen helicopters? Ik heb de attack helicopter heel goed onder controle en pak de voertuigen op de grond er flink mee aan maar wanneer ik in gevecht kom met een andere attack helicopter dan verlies ik ze heel vaak.. Erg frustrerend. Ik probeer vaak hoog te gaan vliegen zodat je boven de andere chopper komt, werkt redelijk, maar toch moet het beter kunnen.
Daarbuiten frustreer ik me daarbij altijd behoorlijk aan die nietsnutten die eens met een Jet gaan vliegen en hem vervolgens vrolijk in je chopper boren...
Lijkt me handig, anders ben je een echte Japanse Kamikaze.aramdin schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:49:
Moet je dan nog eruit springen als jetpiloot zijnde?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik leek er gister meer last dan ooit van te hebben. Het leek wel alsof de sensitivity werd opgeschroeft zodra de marker bij een tegenstander in de buurt kwam. Constant voor-achter-voor-achter een tegenstander aan het schieten. Voelde erg vervelend.Jackal131 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:23:
De wapenhandling in BC2 was naar mijn gevoel ook een stuk beter dan in BF3. Speelde ik BC2 nog met een sensitivity van 100%, nu haal ik nog niet eens 30%. Het liefts zou ik 'm nog iets lager zetten, maar dan draai je zoooooo traag. Nog steeds schiet ik mijn doel voorbij als ik op iemand wil richten (of ik stop net te vroeg.)
Of is dit wat door velen input lag genoemd wordt??
Hier gister nog steeds niet..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:58:
VOIP probleem op PS3 lijkt ook opgelost trouwens. Gisteren met 4 man in een squad kraakhelder geluid... alleen jammer dat ze Pools spraken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik snap ook niet hoe dat dan moet werken voor mensen die geen B2K kopen, maar goed, ik ga er niet over vragen want dan krijg ik weer of mijn sodemieter hier, net als gisteren
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 09:01 ]
Kan iemand mij trouwens zijn voorlopige mening geven over B2K?
Enige wat ik nu lees is wat kritiek over een aantal mappen en een enkele nieuwe feature.
Verwijderd
Sowieso vind ik dat veel mensen echt alleen maar aan het zeiken zijn. Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker MW3 spelen, of Singstar..
Extra guns heb ik nog niet vrijgespeeld. De Sandbuggy is dik, heeft een beter geluid gekregen en is erg snel en wendbaar. De JSF VSTOL heb ik nog niet mee gevlogen.
Gister o.a. Gulf of Oman gespeeld (grote versie) en dat was toch wel erg vet, tijdje in chopper gezeten en daarna als aanvallende recon gespeeld (veel open ruimtes tussen flags). Sharqi Peninsula (ook de grote versie) vond ik ook weer erg fijn om te spelen (met die bouwput en flag op het dak).
Overal positief gestemd hier!
Was het wel kraakhelder, of klonk het door de slechte kwaliteit pools?Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:58:
VOIP probleem op PS3 lijkt ook opgelost trouwens. Gisteren met 4 man in een squad kraakhelder geluid... alleen jammer dat ze Pools spraken.
Ontopc:
Mijn eerste ervaringen met B2K was geweldig. Ik was wel kansloos omdat ik deze maps duidelijk nog moet leren. Ik was nu een wandelende schietschijf. Maar geweldig genoten. Ook hoveren in de F35 was erg leuk.
Jammer dat gister avond sommig DICE servers in de war waren en je in Seine Crossing gooide ipv Wake Island.
Daarnaast startte de ronde vervolgens niet.
PSN: Monjo
Precies. Dat gebeurde heel vaak. Ook rent meteen iedereen weg uit de server zodra de volgende map niet een B2K map is. Beetje jammer. Maar dat zal na verloop van tijd wel weer minder worden.john.monster schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:08:
[...]
Jammer dat gister avond sommig DICE servers in de war waren en je in Seine Crossing gooide ipv Wake Island.
De urban maps van B2K zijn wel heel tof, met allemaal gebouwen waar je in kan, en waar je het dak op kan

This is a Rapture reminder..
Uiteindelijk had ik een server gevonden met alleen B2K maps, dat was wel handig.Sssquirrel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:29:
[...]
Precies. Dat gebeurde heel vaak. Ook rent meteen iedereen weg uit de server zodra de volgende map niet een B2K map is. Beetje jammer. Maar dat zal na verloop van tijd wel weer minder worden.
De urban maps van B2K zijn wel heel tof, met allemaal gebouwen waar je in kan, en waar je het dak op kanWake Island vond ik minder leuk, te open (naar mijn mening), helemaal nadat die attack heli alle gebouwen neer gemaaid heeft
Maar over een week zal iedereen de oude maps toch ook wel weer vaker spelen denk ik.
Einde van de avond was ik er denk ik niet meeraramdin schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:02:
@Cheiron
Ik ook niet echt. Was een 2 man squad en opeens hoorde ik 2 duitsers erdoorheen praten voor geruime tijd. Sloeg helemaal nergens op! Op het einde van de avond was de voip echter goed te doen (lees: helder geluid)
heb B2K in bezit
JupVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:01:
Heb je Back to Karkand? daar schijnt de patch in te zitten.
Wat een onzin. Als iemand opmerkingen over het spel heeft moet je die hier ook kwijt kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:07:
Sowieso vind ik dat veel mensen echt alleen maar aan het zeiken zijn. Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker MW3 spelen, of Singstar..
Persoonlijk vond ik:
- Wake Island op conquest ruk vanwege de overkill aan voertuigen op een kleine map.
- Wake Island op Rush wel leuk (zowel aanvallend als verdedigend gespeeld). Wel zorgen dat je de AA gun snel uitschakelt, mijn hemel wat is dat ding sterk
- Sharqi ...: Leuke map! Veel vlaggen, hoogteverschil, wat vehicles leuk!
De rest nog niet voldoende gespeeld.
Dat had ik ook inderdaad: Grand bazaar startte: 14 man in de server, maar er gebeurde maar niets. Op een gegeven moment zag je steeds nieuwe mensen binnenkomen en weer weg gaan. Toen ben ik ook maar weg gegaan. Had ik nog niet eerder meegemaakt.john.monster schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:08:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door cheiron op 07-12-2011 09:36 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Zeker, bedoelde ook niet zozeer Tweakers.net, maar m.n. BF3 fora.[b][message=37275546,noline]
[...]
Wat een onzin. Als iemand opmerkingen over het spel heeft moet je die hier ook kwijt kunnen.
ahVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:34:
[...]
Zeker, bedoelde ook niet zozeer Tweakers.net, maar m.n. BF3 fora.
Flickr PSN ID= cheironnl
Alle modi zijn beschikbaar op de B2K maps enkel is CQ iets anders op deze maps. De 'oude' maps krijgen deze mode niet en de B2K maps hebben de standaard CQ niet.Martinspire schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:46:
Effe een vraagje over B2K die ik nog niet heb gezien: zijn alle modussen beschikbaar in de maps? Dus zowel Conquest als Rush (en TDM/SDM/SRush). En daarbij is de conquest zeker verschillend bij een paar maps waar het dus Conquest assault is (of is dat bij alle maps toegevoegd?)
Zoals ik dus uit jullie reacties lees, is het nu vooral knallen en punten bij elkaar schrapen?
Ik heb maar 1 potje gespeeld, maar tot 3x dat ik bij een capture point stond, was het 1 vs 1, 24 man op zo'n map (met gemiddeld 3-4 doden gelijktijdig), waarvan standaard al 3 per kant in jet/heli, 2 per kant in tank/APV, zit je dus met 5 man die random op de map lopen.. kans dat je iemand tegenkomt, is eigelijk bijzonder klein.Hiroj schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:01:
Zoals ik Wake Island ken uit BF2 (was tevens mijn eerste battlefield game en pc game!) was het altijd episch, waarbij iedereen enorm tactisch moest zijn om niet direct neer geknald te worden.
Zoals ik dus uit jullie reacties lees, is het nu vooral knallen en punten bij elkaar schrapen?
Het is dat het gratis was, maar ik verwacht 100x meer van de PC versie, Wake Island met 64 man lijkt me een bizar stuk intenser dan dit.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2011 10:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Sorry, flauw, en ik vind het k*t dat het niet werkt, maar deze moet evenMivadebe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:18:
. Ik word daar echt niet vrolijk van:<

Ik heb veeeeeeel minder vastlopers met BF3 dan met BC2.Mivadebe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:18:
Sinds de B2K patch lijkt bf3 nog vaker vast te lopen dan ooit. in 3 uur spelen 6 of 7 vastlopers. Ik word daar echt niet vrolijk van:<
Volgens mij is CQ vervangen door CQAMartinspire schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:46:
Effe een vraagje over B2K die ik nog niet heb gezien: zijn alle modussen beschikbaar in de maps? Dus zowel Conquest als Rush (en TDM/SDM/SRush). En daarbij is de conquest zeker verschillend bij een paar maps waar het dus Conquest assault is (of is dat bij alle maps toegevoegd?)
PS3 versie is gewoon gaar. iedereen ervaart wat anders; bij mij is 't namelijk weer precies andersom. BF3 loopt geregeld vast, en BC2 zelden. Hoop echt dat dice die problemen gaat oplossen maar heb d'r mijn twijfels over.Jackal131 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:27:[...]Ik heb veeeeeeel minder vastlopers met BF3 dan met BC2.
Gerechtigheidhimlims_ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:18:
[...]
PS3 versie is gewoon gaar. iedereen ervaart wat anders; bij mij is 't namelijk weer precies andersom. BF3 loopt geregeld vast, en BC2 zelden. Hoop echt dat dice die problemen gaat oplossen maar heb d'r mijn twijfels over.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo te zien heb ik mazzel.
Heb inmiddels een klein kwartier B2K gespeeld. Erg vette maps, veel plekken waar je kan gaan zitten enz.
Ik heb ook wat materiaal geschoten, al ik zometeen even uploaden.
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat ik, sinds dat ik een notebook cooler (3 fans) onder de PS3 heb gezet, geen vastloper meer heb gehad.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:58:
1x een vastloper gehad, maar dat was hitte gerelateerd (had TV meubel dicht gedaan, dus weinig ventilatie)
Dan zal ik ook wel mazzel hebben... Ook ongeveer 65 uur online, nog geen vastlopers... Denk dat sommige mensen niet netjes met hun ps3 omgaan, je moet h'm iedere dag goed afstoffen en een beetje aaienjohn.monster schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:44:
Na 65 uur online en wat offline 1 keer een vastloper gehad.
Zo te zien heb ik mazzel.
Verwijderd
én op tijd water geven!Nol_NL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:24:
[...]
Dan zal ik ook wel mazzel hebben... Ook ongeveer 65 uur online, nog geen vastlopers... Denk dat sommige mensen niet netjes met hun ps3 omgaan, je moet h'm iedere dag goed afstoffen en een beetje aaien
Verwijderd
Van de originele BF3 maps vind ik er namelijk maar 2 of 3 echt leuk om te spelen, de andere maps in de rotation blijf ik wel spelen omdat ik geen zin heb om elke 15 min van server te wisselen..
Ook gaar trouwens dat de tickets zo laag staan, meestal is een potje CQ na 15-20 min wel over, zit je vervolgens weer meer dan 1 minuut te wachten
Verwijderd
maar de map rotation uitschakelen/omzeilen kan dus niet?aramdin schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:31:
Werkt bij mij prima als anti RSI tijd of plas/drinkpauze
Ik zou ook heel graag een paar maps uit de lijst blokkeren of iets dergelijks. Ergens gelezen dat degene die je in de server settings aanvinkt, ook in de quickmatch gelden, maar het tegendeel is waar.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:29:
Is er trouwens al een manier bekend om aan die ontiegelijk gare Map Rotation te ontkomen?
Van de originele BF3 maps vind ik er namelijk maar 2 of 3 echt leuk om te spelen, de andere maps in de rotation blijf ik wel spelen omdat ik geen zin heb om elke 15 min van server te wisselen..
Verwijderd
tsja, is ook niet echt de ideale oplossingaramdin schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:10:
Nope, kan soms hatelijk zijn. Je kan alleen tussendoor quitten door de PSN knop ingedrukt te houden het spel/PS3 af te sluiten.
DICE/EA moet gewoon niet zo moeilijk doen en behoorlijke servers opzetten! Gewoon een aantal full map rotating servers voor de quick joiners, met daarnaast de server browser waar je lekker je 1000 tickets Firestorm server op kunt zoeken
Of in ieder geval een splitsing maken in Huge Ass/Close Combat map servers.
Dit zou voor mij idd al genoeg zijn![b]Dennisdn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:11:
Ik zou ook heel graag een paar maps uit de lijst blokkeren of iets dergelijks. Ergens gelezen dat degene die je in de server settings aanvinkt, ook in de quickmatch gelden, maar het tegendeel is waar.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:16 ]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Niet heel extreem kunnen scoren, maar wel veel mooie assists.
(vooral als defender bij D. Peak
Zelfs een goed teamwork voor de verandering.
Me alleen even zitten ergeren aan iemand die achterin de base ging staan met een tank
en daarop besloot non-stop op een berg te schieten...
Nieuwe maps kwam ik nog niet tegen in de rotatie, maar dat gaan we vanavond maar eens doen.
(ik weet, het kán ook handmatig, maar toch
PSN ID: Ancta
Verwijderd
1t/m4 in rotation/fixed server (+ meer tickets op CQ)
1t/m/4 & 5t/m7 in de Quick Match rotation
8&9 regelrecht de prullenbak in.... deze zijn echt beneden niveau!
1.Operation Firestorm
2.Kharg Island
3.Caspian Border
4.Damavand Peak
-------------------
5.Tehran Highway
6.Grand Bazaar
7.Seine Crossing
-------------------
8.Operation Métro
9.Noshahr Canals
*B2K maps nog buiten beschouwing gelaten.
Verder mogen ze ook nog wel wat aan de Rush modus doen, ik vind de maps in BF3 echt niet lekker spelen.
Maarja, er is nog genoeg tijd om de game op te patchen, duurt waarschijnlijk nog wel een jaar voordat we op niveau zitten
XBL: MRE Inc
Juistem. Heerlijk blijft dat om te doen.MRELynx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:07:
Metro fan meldt zich...Heerljk om als defender met een USAS met frag rounds om te lopen als de attacker de mcoms in het metro station boven de rolltrappen moeten cappen. Giister stond daar 8 man boven aan de trap. 3 man neer kunnen leggen met de usas, nog 1 met een granaat en toen moest ik herladen en spawnden ze achter me. Maar blijft leuk die map...
Verwijderd
Voor mij maakt dat niet zoveel uit. BF = BF of het nou op Metro is of op Wake Island. Ik heb bij beide een heerlijk gevoel als ik dat spel speel.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:17:
klopt, maar geeft mij niet echt een Battlefield gevoel, als ik 4 mensen in 2 seconde neer wil maaien in een ruimte van 5 vierkante meter dan ga ik wel UT spelen
Verwijderd
Zo vallen vanzelf de klote maps af. Bij een nieuw potje als je de map heb uitgevinkt wordt ie voor jou niet geladen en gaat het systeem opzoek naar een nieuwe server.
Burp
Das leuk als je altijd alleen speelt, maar ik speel alleen maar met een party van ongeveer 3 tot 8 man. Als iedereen dan een andere map heeft aangevinkt, blijft er weinig van de party over.Wii4all schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:28:
Weet je wat een mooie oplossing zou zijn als elke speler bij elke map kan aangeven of die in zn mapcycle zou moeten voorkomen.
Zo vallen vanzelf de klote maps af. Bij een nieuw potje als je de map heb uitgevinkt wordt ie voor jou niet geladen en gaat het systeem opzoek naar een nieuwe server.
En ik heb pas 1 advanced dog tag (resupply).
Hoe krijgt iedereen ze zo snel?
[ Voor 15% gewijzigd door Mon0lith op 07-12-2011 14:41 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Vraag me ook af waar sommige collega's van mij de tijd vandaan halen om nu al 200uur+ gespeeld te hebben,Mon0lith schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:36:
Ik zie iedereen met zoveel verschillende dog-tags.
En ik heb pas 1 gecustomde (resupply dog tag).
Hoe krijgt iedereen ze zo snel?
zit nu pas op 35 ofzo
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Is me gisteren 2 of 3 keer overkomen. Heb voor de rest met andere spellen geen problemen.
Heb eigenlijk het idee dat battlefield 3 zelf gewoon een beetje crappy in elkaar steekt. Dat idee had ik met de beta op de xbox al, en hoewel het nu beter is voelt het gewoon niet strak aan.
Ook veel last van texture popup.
Same here... 33 uurVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:41:
[...]
Vraag me ook af waar sommige collega's van mij de tijd vandaan halen om nu al 200uur+ gespeeld te hebben,
zit nu pas op 35 ofzo

Dan krijg je ze wel maar kan je ze niet zelf gebruiken (dacht ik).scorpie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:41:
Mensen kniven en ze zo afpakken..?
[ Voor 30% gewijzigd door Mon0lith op 07-12-2011 14:43 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Ik heb sinds B2K ook veel meer last van vastlopers. Ook wordt ik vaak uit een server gegooid "connection lost"
Wel relaxte mappen voor veel game plezier en irnv werkt weer haha was ook wel te merken!
Serieus op de Xbox nergens last van. Party chat werkt perfect, BF3 werkt perfect.....
Zoals eerder al door Kingofcunnus opgemerkt, lijkt of het voor iedereen verschillend is. De een had veel last van vastlopers bij BC2 en bij BF3 juist veel minder en de ander juist precies andersom.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:41:
@jackel131
Ik heb sinds B2K ook veel meer last van vastlopers. Ook wordt ik vaak uit een server gegooid "connection lost"
Wel relaxte mappen voor veel game plezier en irnv werkt weer haha was ook wel te merken!
Ingame heb ik trouwens nog geen enkele vastloper of disconnect gehad. Alleen nog maar bij het laden van een map of als ik terug wilde naar de lobby/ menu.
Verwijderd
Verwijderd
Jazeker, hij is bijgewerkt en is opzich nu wel bruikbaar.Unomomentodado schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:57:
IRNV werkt weer?
Het nut van een Specops pak is daar nu wel.
IRNV pikt nu haast geen warmte op als je zon pak aanhebt.
Dat vind ik nog veel. Ik zit op precies 10 uur....Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:41:
[...]
Vraag me ook af waar sommige collega's van mij de tijd vandaan halen om nu al 200uur+ gespeeld te hebben,
zit nu pas op 35 ofzo
Dit lijkt me meer aan de ontwikkelaar te liggen dan aan de console. Vrijwel alle andere spellen hebben niet last van crashes en dergelijke.MRELynx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:57:
Nou als ik de problemen met de PS3 hier zo lees dan heb ik sterk het gevoel dat de Play in Playstation meer staat voor het afspelen van media (bluray etc) dan voor het spelen van games. Net alsof Sony zoiets had van: Tadaa, hier is onze media speler, en hij kan ook een beetje gamen....
Serieus op de Xbox nergens last van. Party chat werkt perfect, BF3 werkt perfect.....
Zit nu te twijfelen om de B2K DLC wel of niet te kopen.
Verwijderd
Ach, ik zit nu ook even in een groot BF3 dal. voornamelijk door de achterlijke map rotations en korte rondjes. Ik heb vooralsnog mijn hoop gevestigd op aankomende patches het komende half jaar.warcow schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:55:
[...]
Dit lijkt me meer aan de ontwikkelaar te liggen dan aan de console. Vrijwel alle andere spellen hebben niet last van crashes en dergelijke.
Zit nu te twijfelen om de B2K DLC wel of niet te kopen.
edit: ik heb juist voor BF3 een PS3 gekocht, maar als ik van te voren had geweten dat het zo erg was met de servers had ik mijn PC wel een upgrade gegeven. Alle ergenissen die ik beleef aan BF3 zijn te wijten aan console specifieke issues.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:04 ]
Gisteravond wel paar ultra gare potjes erbij gehad met <1000 punten. 1 keer zat ik op een server met 10 vogeltjes die elke ronde weer bij elkaar in het team zaten. Soms was het team wel 14 tegen 6 ofzo met van die 14 dus 10 met een vogeltje. Dat was vrij kansloos. Na paar potjes vertrokken en later had ik veel last van lag (veel schieten maar nooit iets raken) en ook een keer een vastloper (de eerste die ik heb gehad!)
Vind de B2K aanvulling erg leuk
Had ik gisteren inderdaad ook. Dacht dat ik lekker had meegedaan... nog geen 300 puntenOkasha schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:03:
Gisteravond wel paar ultra gare potjes erbij gehad met <1000 punten.
Een aantal rondjes waren inderdaad errug snel afgelopen.
Verwijderd
Ik neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat het geen doen is om mensen in een verplichte map rotation te zetten. Met deze opzet is die server browser ook compleet waardeloos.
Ja viel mij gisteren ook op! Ik doe normaal op PS3 altijd de quick connect, maar wilde nu B2K maps doen, maar dan speel je er 1 en kom je weer op een normale map terecht. Moet je weer disconnecten en reconnecten etc. Zou leuk zijn als ze servers zouden maken met bepaalde maps, of bijvoorbeeld repeat van 1 mapVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:09:
Heeft iemand trouwens ooit iets gelezen over de mening van DICE/EA m.b.t. map rotations en tickets?
Ik neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat het geen doen is om mensen in een verplichte map rotation te zetten. Met deze opzet is die server browser ook compleet waardeloos.
Verwijderd
Volgens mij hebben ze dat soort server ook maar die zijn niet van Dice.Okasha schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:26:
[...]
Ja viel mij gisteren ook op! Ik doe normaal op PS3 altijd de quick connect, maar wilde nu B2K maps doen, maar dan speel je er 1 en kom je weer op een normale map terecht. Moet je weer disconnecten en reconnecten etc. Zou leuk zijn als ze servers zouden maken met bepaalde maps, of bijvoorbeeld repeat van 1 map
Even verbetertVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:02:
[...]
Alle ergenissen die ik beleef aan BF3 zijn te wijten aan console PS3 specifieke issues.
Mijn console loopt gewoon stabiel, zelfs in hectische situaties. 2x een vastloper gehad op een onverwacht moment (niet druk bezig ofzo), maar verder loopt ie als een zonnetje.
Ik heb er inmiddels aardig wat uur in zitten en heb natuurlijk ook wel eens last van rubberbanding (door downloadende huisgenoten), maar kan prima in party-chat en vrijwel alle servers snel joinen.
Op de PC schijnt het niet veel beter te zijn (daar is me toch een enorme bak met kritiek telkens), al vraag ik me af of het niet zeiken om het zeiken is, zoals hier op tweakers wel vaker gebeurd.
Server-rotatie vind ik ook wel vaag. Veel servers hebben dezelfde rotatie, maar soms kom ik weer op 1 die net effe anders doet. Dan kun je ook niet echt voorspellen of je in een server moet blijven zitten omdat mogelijk je favo map komt.
Custom servers (unranked dan denk ik) moeten nog worden toegevoegd, maar zal het ook eindelijk mogelijk maken om clan-matches te doen. Geloof dat ze daar nog mee bezig waren, maar blijkbaar heeft dat geen prioriteit.
B2K lijkt me in ieder geval wel weer een aangename afwisseling. Vooral ook omdat er meerdere modussen meteen meegeleverd worden (en niet zoals bij BFBC2 een andere versie van dezelfde map).
Deze week heb ik het (gelukkig toch) nog effe druk, maar volgende week kunnen wij (360) dan ook eindelijk los gaan.
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2011 16:49 ]
Verwijderd
Idd, eerst moet je wachten voordat de oude server de nieuwe map geladen heeft, dan quiten en voordat je weer up and running bent in een server met een goede map ben je zo weer 3-4-5 minuten verder.Okasha schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:26:
[...]
Ja viel mij gisteren ook op! Ik doe normaal op PS3 altijd de quick connect, maar wilde nu B2K maps doen, maar dan speel je er 1 en kom je weer op een normale map terecht. Moet je weer disconnecten en reconnecten etc. Zou leuk zijn als ze servers zouden maken met bepaalde maps, of bijvoorbeeld repeat van 1 map
Daar bovenop gesteld dat een potje maar 15-20 minuten duurt ben je dus 20% van de tijd kwijt aan server meuk
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:57 ]
Verwijderd
Mijn ergernissen zijn wel console specifiek, heb nagenoeg geen last van performance issues, waar ik wel last van heb:Martinspire schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:45:
[...]
Even verbetert
Mijn console loopt gewoon stabiel, zelfs in hectische situaties. 2x een vastloper gehad op een onverwacht moment (niet druk bezig ofzo), maar verder loopt ie als een zonnetje.
Ik heb er inmiddels aardig wat uur in zitten en heb natuurlijk ook wel eens last van rubberbanding (door downloadende huisgenoten), maar kan prima in party-chat en vrijwel alle servers snel joinen.
Op de PC schijnt het niet veel beter te zijn (daar is me toch een enorme bak met kritiek telkens), al vraag ik me af of het niet zeiken om het zeiken is, zoals hier op tweakers wel vaker gebeurd.
- map rotation
- nutteloze serverbrowser (veroorzaakt door bovenstaand)
- weinig tickets
- weinig players (is lang niet altijd een nadeel, maar soms wel jammer)
Ik zou ook graag map a server only zien, kun je gewoon eens lekker oefenen of als het je favo map is gewoon veel spelen.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ze hebben een server browser in de consoleversie geplaatst...dat is al heel wat. Voor dit soort geavanceerde functies zullen we vermoedelijk moeten wachten tot BF5.rgarretsen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:03:
Yep mijn grootste ergenis is ook dat je altijd in een rotation zit.
Ik zou ook graag map a server only zien, kun je gewoon eens lekker oefenen of als het je favo map is gewoon veel spelen.
Dit topic is gesloten.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.