Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe eigenlijk alleen maar quick match en kom altijd in (redelijk) volle servers...
Enige probleem is wanneer ik met 2 of 3 personen tegelijk een quick match wil joinen, dan duurt het vaak even ;)

Ze moeten eens stoppen met een balanceren van wapens;
Straks zijn alle wapens even sterk en is er helemaal geen onderscheid meer in de verschillende wapens.
Als je de damage charts bekijkt dan zijn de verschillen al niet zo heel groot.
My 2 cents.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:45
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:28:
[...]

Helicopter met tankshell uitgeschakeld.... check :)
Jet met tankshell uitgeschakeld..... check :P

De Mobile AA is erg sterk, maar er zijn er niet veel van inderdaad.
Bij de defenders op Noshuar Canals staat er één, net als op Wake Island (beide rush mode).
Nadat de eerste set mcoms is opgeblazen moet je 'm wel heel houden, volgens mij krijg je 'm daarna niet meer.
Je moet wel het geluk hebben dat je er het meest dischtbij spawned, ze zijn altijd snel bezet
.
Ze spawnen gewoon bij elke base, dus geen zorgen als je hem een keer kwijtraakt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:12
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:33:
Gisteren een epische destroy gemaakt :)
Ik stond het op aanvallers spwanpunt op Operation Firestorm (rush).
Stap net mijn tank in als ik een Frogfoot zie naderen: "trrrrr trrrrr trrrrr" doet ie.
Ik bedenk me geen moment, richt de loop omhoog en doe Bam!
melding: "vehicle disabled" :P
paar tellen later: "vehicle destroyed" :P

Aanvaller op Davamond Peak, in ging in de CENTURION C-RAM zitten, zie de vijandelijke heli en open het vuur. De heli raakt disabled voordat ie uit het zicht verdwijnt...
Paar tellen later: "vehicle destroyed". Ik denk: mooi :)
Paar tellen later: "zuperkiwi roadkill unlucky basterd" :P Denk dat de heli op 'm viel of zo?
Had er laatst ook 3 in een potje disabled en 2 destroyed op Noshar Canals met conquest. eentje op best verre afstand nog. Ik was verbaasd dat het me lukte. Had het al vaker geprobeerd natuurlijk.
zenith schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:13:
ik word erg moe van die lui die met hun straaljager dwars door je chopper heen vliegen. de chopper is kapot en het straaljagertje is niks mee aan de hand..... tijd voor een update! :)
Ja dat soort triest gasten kom ik ook vaak tegen. Maar met air radar kan je ze blijven volgen snel keren en afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus de servers zijn nog steeds niet gefixt, achja typische DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:34:
Ja maar je kan toch op de usa servers spelen. ;)
Veel schieten en niks om je heen dat in elkaar zakt. Super. EA en Dice kunnen hier trots op zijn. Heb vandaag op het officieele forum zitten lezen. Iedereen heeft er last van. Maar enige reactie vanuit EA/DICE is er niet.
We zouden eigenlijk wereldwijd het spel gewoon ff links moeten laten liggen. Kijken of ze dan wel wat harder te werk gaan. Onee ze hebben ons geld al, dus dat zal wel niet gebeuren.

Helemaal ruk.

Hopen op betere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:34:
Stelletje lutsers zijn het, als ze nou eens gewoon eerlijk zijn wat het probleem met de hardcore servers dan kan de community misschien begrip opbrengen maar constant hetzelfde bericht van '' we zijn er mee bezig '' en '' er zijn problemen '' daar kunnen we niks mee natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:54:
[...]

Stelletje lutsers zijn het, als ze nou eens gewoon eerlijk zijn wat het probleem met de hardcore servers dan kan de community misschien begrip opbrengen maar constant hetzelfde bericht van '' we zijn er mee bezig '' en '' er zijn problemen '' daar kunnen we niks mee natuurlijk....
Je doet nu net of er alleen een probleem is met hardcore servers. Volgens mij hebben alle server soorten een probleem. Vanmiddag geprobeerd een server te vinden via de serverbrowser. Geen enkele Dice server te vinden. Alleen van die vage UK servers die je niet kunt joinen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jackal131 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:38:
[...]

Je doet nu net of er alleen een probleem is met hardcore servers. Volgens mij hebben alle server soorten een probleem. Vanmiddag geprobeerd een server te vinden via de serverbrowser. Geen enkele Dice server te vinden. Alleen van die vage UK servers die je niet kunt joinen.
Ik vind meer dan 1000 normale servers, dus daar ligt het probleem niet, op twitter ook alleen maar klachten over gebrekkige hardcore servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normale servers zijn op de PS3 schaars. Als ze er al zijn, dan zitten ze vol.
Ook veel lag op de servers...gaat lekker Dice :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Persoonlijk vind het vreemd dat het zo lang duurt, en dat ze niet wat meer open zijn over wat er aan de hand is.

Een probleem op de servers vind ik nog één, maar dat het al 3 dagen moet duren vind ik toch vreemd eerlijk gezegd. Moet dan toch wel een verdomde groot probleem zijn... Moet sowieso iets softwarematigs zijn. Dat alle servers een hardwarematig probleem hebben is statistisch onmogelijk lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:12:
Persoonlijk vind het vreemd dat het zo lang duurt, en dat ze niet wat meer open zijn over wat er aan de hand is.

Een probleem op de servers vind ik nog één, maar dat het al 3 dagen moet duren vind ik toch vreemd eerlijk gezegd. Moet dan toch wel een verdomde groot probleem zijn... Moet sowieso iets softwarematigs zijn. Dat alle servers een hardwarematig probleem hebben is statistisch onmogelijk lijkt me...
Helemaal eensch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten jullie altijd handmatig op servers te zoeken (evt met specifieke eisen)?
Zo ja, wat is dan het voordeel ten opzichte van het simpele quick match, wat ik altijd gebruik en werkt?
Ik heb tot nu toe nog geen server problemen gehad, alleen het meerdere mensen in een squad wat vaak niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:26:
... alleen het meerdere mensen in een squad wat vaak niet werkt.
En daar zit nou net het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niet bij elkaar in de squad komt dan kan je makkelijk een nieuwe squad maken in de game, of jouw squad leaven en de squad van je friend joinen.
Niet in hetzelfde team: switch team en dan zoals hierboven.
Of denk ik nu te simpel?
Bij gebrek aan beter lukt dat bij mij wel regelmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Jackal131 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:58:
Normale servers zijn op de PS3 schaars. Als ze er al zijn, dan zitten ze vol.
Ook veel lag op de servers...gaat lekker Dice :(
't is echt dramatisch ja!
Het is dat het een beetje lekker ging vanavond, maar anders was ik al veel eerder gestopt, met die lag!
Je kon gerust een beetje rond sprayen als er een enemy voorbij kwam rennen.
Gericht schieten had toch geen nut...
En als je gezoemd gaat lopen hapert het beeld gewoon, dus beweeg je met stoten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:00
Wat een drama met die servers. Kon eindelijk met squad in een server komen, daar ook flink wat potjes ingezeten, want er waren verder gewoon geen servers te vinden.. (Met quick match, server browser alle filters uit niks te vinden)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Probleem met de servers zijn al 3 dagen aan de gang voor zowel de ps3 ALS de 360.
Zie : http://twitter.com/battlefield

@Battlefield
Battlefield
We are aware of issues affecting console hardcore servers and working to correct them. Thanks to everyone who reported - much appreciated!
12 minuten geleden ( 0:43 15-01-2012) via Twitter for iPhone

Dat zeggen ze dus al 3 dagen.......

Waarom heeft EA uberhaupt forums ? Waarom moet je het internet afzoeken voor een officieel antwoord ??
Zet gewoon neer in het forum van EA dat er problemen zijn. Dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Is het op het moment bijna niet te doen. minimaal 5 mensen in de queue voor een hardcore server.
Heb wel even 'normal' gespeeld maar ik kan mij echt niet voorstellen dat iemand de 'normal' mode wat aan vind. Wat een bagger spel wordt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het is alleen met Hardcore servers? Vandaar dat ik er niets van merk. Ik schiet gewoon (meerdere keren) raak dus heb geen probleem met normal.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2012 01:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PS3 zijn het niet alleen de hardcore servers. Ook de gewone servers zijn schaars. Je ziet heeeeeeeel veel UK servers, maar daar kunnen we niet in komen....
Als ze alleen de hardcore servers op de PS3 gaan aanpakken dan hebben we een probleem.

Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil eigenlijk tussen normale servers en hardcore servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:30:
Wat is het verschil eigenlijk tussen normale servers en hardcore servers?
Op hardcode more heb je bijvoorbeeld geen minimap en crosshair. Ook zijn wapens iets effectiever geloof ik.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 09:40
Ik kan helemaal niet meer spelen. Ik heb de yellow light of death... PS3 kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conundrum51 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:40:
Ik kan helemaal niet meer spelen. Ik heb de yellow light of death... PS3 kapot.
Dat is geen fijn begin van de zondag ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Dat is geen fijn begin van de zondag ochtend.
eigen vrijdag avond laat al. Maar ik was gister de hele dag weg en kon geen nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe oud was die?
Garantie wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
nee is al meer dan 2 jaar oud dus gewoon een nieuwe halen. Ik ben allang blij dat ik BF eruit heb weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
-

[ Voor 100% gewijzigd door Joagertje op 15-01-2012 11:53 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Hier ook geen DICE servers te vinden op de PS3. Al drie dagen ofzo inderdaad. Speel op normale servers en vind dan allemaal non-DICE servers. Soms echt maar 6 ofzo. Maar meestal rond de 30. Maar veel te weinig en joinen is heel lastig. Hoop niet dat ze bij DICE een naaistreek gaan uithalen en minder servers online gaan zetten om kosten te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:15

scorpie

Supra Addict

Ben ik dan een van de weinigen die er totaal niks van merkt? Ik ga gewoon een quick match starten en klaar. Wat is het voordeel om op een DICE server te zitten? Zolang de server waar ik op speel maar stats doorgeeft (hoe heet dat.. laddered?) vind ik alles best..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
De DICE servers hebben het voordeel dat ze een wachtrij kunnen hebben.
Is namelijk wel zo makkelijk als je iemand wilt joinen, die op zo'n server aan het spelen is, in plaats van de hele tijd proberen te joinen.

Stats door geven noemen ze Ranked servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Servers op de xbox draaien EINDELIJK weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-10 16:00
eigenlijk nooit veel problemen gehad alleen nu net een vastloper en daarna kan ik de server waar we in het spelen waren niet meer joinen (game no longer available).. ondanks de invite die ik van iemand op die server heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Als je afgelopen dagen nergens last van heb gehad, dan heb je in Normale servers gespeeld, die waren niet getroffen door wat dan ook het probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Fatal Mind schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:39:
Servers op de xbox draaien EINDELIJK weer...
Hier op de PS3 lijkt het ook, ik kon eerder deze middag namelijk genoeg DICE servers vinden. Vandaag al weer lekker geknald, zelfs weer een keer 28/1 maar ik moet toe geven dat er een hoop 'kerstnaabs' in het team van de tegenstander zaten :P

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus, wat heb een schijthekel aan mensen die: niet snappen wat de bedoeling van rush is; niet weten dat je NIET weg moet rennen als de vijand de mcom aan heeft gezet; als engineer of assault op 200m vanaf een dak liggen te snipen; als piloot uit een volle heli springen; een heli als 1persoonstaxi gebruiken; hun rpg's gebruiken voor mensen ipv de zwaar ownende mobile AA aan te pakken; niet reageren op ammo health of transport requests; nooit van het woord objective hebben gehoord; baserapen; enz. enz.
Een paar onzettend frustrerende potjes, daar kan ik niet tegen!
Ik weet dat ik niet zo goed ben, maar er zitten echt veel baklappen bij tegenwoordig...

En maar door de tv schreeuwen, wetende dat ze het niet kunnen horen maar toch doen hè ;)

Ik wil het verschil tussen mijn deaths en kills "beperkt" houden (zeg maar onder de 500), maar dankzij zo veel frustrerende potjes kan ik die wens ook wel laten varen... K/D's van 0.3 haal je makkelijk als jij de enige bent die probeert mcoms te armen. Dat jouw teamgenoot dan veel beter scoort door op het veld ernaast poppetjes af te slachten zonde zich druk te maken over mcoms vind ik jammer ga dan TDM spelen...
De keren dat potjes echt leuk waren, met 2 goed spelende teams zijn helaas schaars.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PS3 zijn de servers nog steeds niet aanwezig zowel soft als hardcore. UK servers zijn er genoeg maar daar kunnen wij niet op.

@lockmustang: hardcore heb je inderdaad geen crosshair minimap geen health meter etc. Wat belangrijker is dat je minder health hebt.

Wapens zijn bijna hetzelfde qua damage. Maarja omdat je minder health hebt lijken de wapens sterker te zijn.

Veel mensen zijn van mening dat hardcore simpel is omdat je iemand eerder dood schiet. Dit is echter niet waar je moet nog steeds een goede aim hebben je hebt geen kruisje inbeeld dus je moet altijd via je scope richten. Als jij niet optijd reageert ben je de pineut en dat is bij softcore wel anders.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:46:
Op PS3 zijn de servers nog steeds niet aanwezig zowel soft als hardcore. UK servers zijn er genoeg maar daar kunnen wij niet op.
Ik heb anders genoeg DICE servers gezien. Misschien niet zoveel als in het begin, maar het is duidelijk dat ze bezig zijn met de servers. De laatste paar dagen waren er maar 2 pagina's met servers (voornamelijk UK), vandaag al een stuk of 6 pagina's. Maar dat is nog steeds geen 22 pagina's zoals in het begin toen het spel uit kwam.

Je hebt dus deels gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:57:
[...]

Ik heb anders genoeg DICE servers gezien. Misschien niet zoveel als in het begin, maar het is duidelijk dat ze bezig zijn met de servers. De laatste paar dagen waren er maar 2 pagina's met servers (voornamelijk UK), vandaag al een stuk of 6 pagina's. Maar dat is nog steeds geen 22 pagina's zoals in het begin toen het spel uit kwam.

Je hebt dus deels gelijk.
Ik heb het idee dat ze aan het wisselen zijn van servers. Dat ze de servers hebben overgeheven naar Star Wars The Old Republic. De meeste problemen zijn nu ongeveer ergens in december begonnen en dat was ook de launch van SWTOR. Daar hadden ze in het begin veel te weinig servers en nu is dat helemaal geen probleem meer. Ik denk dat ze nu zo langzaamaan wel wat meer servers aan het inzetten zijn voor BF3, maar dat ze eventjes de prioriteit van de servers hadden verplaatst omdat het bij SWTOR echt een drama was (terwijl er op de consoles veel lege of halfvolle servers waren).

Ik hoop trouwens dat ze nog wel een keer wat private servers gaan regelen zodat er nog eens een competitie kan ontstaan. Nu is dat gewoon niet mogelijk op zowel 360 als ps3 omdat je nooit een eigen server kunt starten en altijd met wat n00bs blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Martinspire schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:16:
[...]

Ik heb het idee dat ze aan het wisselen zijn van servers. Dat ze de servers hebben overgeheven naar Star Wars The Old Republic. De meeste problemen zijn nu ongeveer ergens in december begonnen en dat was ook de launch van SWTOR. Daar hadden ze in het begin veel te weinig servers en nu is dat helemaal geen probleem meer. Ik denk dat ze nu zo langzaamaan wel wat meer servers aan het inzetten zijn voor BF3, maar dat ze eventjes de prioriteit van de servers hadden verplaatst omdat het bij SWTOR echt een drama was (terwijl er op de consoles veel lege of halfvolle servers waren).

Ik hoop trouwens dat ze nog wel een keer wat private servers gaan regelen zodat er nog eens een competitie kan ontstaan. Nu is dat gewoon niet mogelijk op zowel 360 als ps3 omdat je nooit een eigen server kunt starten en altijd met wat n00bs blijft zitten.
Epic war met de FOK naabs FTW _/-\o_

Zou wel een toevoeging zijn die er wat mij betreft al in had moeten zitten, ik bedoel met BC2 zat het er ook direct in. Wat zou het probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
The Great HooD schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:18:
[...]

Epic war met de FOK naabs FTW _/-\o_

Zou wel een toevoeging zijn die er wat mij betreft al in had moeten zitten, ik bedoel met BC2 zat het er ook direct in. Wat zou het probleem moeten zijn?
Tijd is simpelweg het probleem! EA heeft Dice onder druk gezet door de release voor die van MW3 te willen hebben :( Het meest voor de hand liggende voorbeeld daarvoor is het VoIP probleem, wat al sinds 25 september (beta) bekend is en waarover nog steeds geen concrete informatie bekend is.

Het begint een hele slechte trend te worden in de game industrie om half klare games te releasen. Bij KZ3 werd bijvoorbeeld ook heel veel functionaliteit die wel in het vorige deel zat achterwege gelaten. Doodzonde!

[ Voor 19% gewijzigd door Dynamix op 16-01-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:16

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Is er al een Platoon #2 voor de PS3? Kon die niet vinden afgelopen vrijdag...

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die is er, kan zo snel niet de link vinden.
Misschien iets voor de TS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Grazi! Ik kreeg em niet bij de zoekresultaten... Platoon 1 wel, 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Gisteren paar lekkere rondes gespeeld met Dangerpaki, geen merkbare lag. Op Caspian bijna hele ronde in de chopper, op Metro domineerde ons team, op Kharg veel tank play, paar medals (o.a. 20uur in de tank medal) erbij en de voice werkte gewoon goed!

Ook verliefd geworden op de M240B (support class), ben nu pas bezig om die vrij te spelen en dat gaat sneller dan verwacht! Lange scopes vind ik op voorgaande niet fijn werken, RDS of Holo ftw.

Had gebruik gemaakt van de Quick Match optie. Zag wel dat veel GoTters afwezig waren.

[edit]
Op Firestorm erg vies uit de lucht gekegeld door een plane, dat is hatelijk! Dat mogen ze van mij ook wel aanpakken.

[ Voor 10% gewijzigd door aramdin op 16-01-2012 11:58 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:56:
Had gebruik gemaakt van de Quick Match optie. Zag wel dat veel GoTters afwezig waren.
Gisteravond was het weer een drama met die kerstcadeautjes die geen idee hebben wat ze moeten doen met de Mcoms als defender. Misschien dat er ergens op het inet instructies staan dat wanneer ze gearmed zijn dat je zo snel mogelijk dekking moet gaan zoeken. 8)7 Disarmen lijkt wel verboden...

Ook kwamen we op een gegeven moment in een server waar het eerst 5 vs 8 was en snel daarna 4 vs 9.
Dan ben je kansloos tegen een tank en een MTRAC...was er meteen klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
MTRAC kan btw echt de beslissende factor zijn (tijdens Rush), wel vaker bij Gulf of Oman gezien. MTRAC volladen, full speed ahead naar MCOM, allemaal uitstappen (behalve gunner+driver) en GAAN!

De granaten doen flinke damage en maakt van elk mannetje gehakt. Daarnaast is de MTRAc een mobile spawn voor het hele team en niet voor een enkele squad.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft heb ik liever een amtrac dan een tank in de buurt van de aan te vallen Mcom.

Ik pak altijd de Mtrac. Zet hem goed voor Mcom neer gen blijf gewoon schieten als de bom is geplaatst.
Mtrac is gewoon fijn omdat je zoals genoemd een mobile spawn plaats hebt bij je mcom en hij kan redelijk wat schade hebben voordat hij echt disabled is.

Gisteren was het inderdaad weer een bende. Ranks kwamen niet boven de 25 uit haha

Heb ook maar even mijn TAG veranderd tegenspelers smeren hem als ze GoT zien staan??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Zaterdagavond was de voice chat redelijk goed, ja. (Ben benieuwd of dat zo blijft als alle servers weer up zijn en er dus meer bandbreedte nodig is.) Uiteindelijk de nodige low ranks flink van kant gegeven met een uno die de MAV fantastisch bediende op Metro (vijand is niet voorbij het park gekomen). Ook veel fun gehad op Bazaar door de nodige tegenstanders op te blazen met C4 in de smalle gangetjes en een geplande flank met uno die de nodige kills opleverde :)

Een goede voicechat maakt deze game zo veel beter, he!

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 16-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:46:
Wat dat betreft heb ik liever een amtrac dan een tank in de buurt van de aan te vallen Mcom.

Ik pak altijd de Mtrac. Zet hem goed voor Mcom neer gen blijf gewoon schieten als de bom is geplaatst.
Mtrac is gewoon fijn omdat je zoals genoemd een mobile spawn plaats hebt bij je mcom en hij kan redelijk wat schade hebben voordat hij echt disabled is.

Gisteren was het inderdaad weer een bende. Ranks kwamen niet boven de 25 uit haha

Heb ook maar even mijn TAG veranderd tegenspelers smeren hem als ze GoT zien staan??
Het is niet dat GoT afschrikt, het feit dat er 4 man in een server zitten met dezelfde tag kan soms al de dooddoener zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:10:
Het is niet dat GoT afschrikt, het feit dat er 4 man in een server zitten met dezelfde tag kan soms al de dooddoener zijn.
Wat niet altijd wil betekenen dat ze ook ownen natuurlijk ;)
Maar ik heb het ook hoor; als er 4 be-adelaarde clanmates tegen mij spelen peer ik 'm ook :P

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 16-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:15

scorpie

Supra Addict

Mjah ik vind het nog steeds ziekelijk om te zien dat er mensen met level 20 adelaar (of hoe je het noemen wilt..) rondlopen.. Laat je ook weer bedenken hoeveel tijd die mensen hebben.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:46:
Maar dan wel blijven staan met de AMTRAC. Zodra je namelijk beweegt wordt het voor de gunner behoorlijk lastig om doelen te raken. De gun beweegt namelijk met de AMTRAC mee...
scorpie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:17:
Mjah ik vind het nog steeds ziekelijk om te zien dat er mensen met level 20 adelaar (of hoe je het noemen wilt..) rondlopen.. Laat je ook weer bedenken hoeveel tijd die mensen hebben.
Valt wel mee. Als ik beter was geweest, dan was ik ook wel in de buurt geweest van level 20 (adelaar). Heb nu 240+ uur gespeeld. En dat voor iemand met een 36 urige werkweek.
Het is gewoon hoeveel tijd je vrijmaakt om te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Jackal131 op 16-01-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ook leuk, je parkeert hem op een strategische plek, en dan gaat een (kerstmis)teamlid er mee aan de rit.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:31:
[...]

Maar dan wel blijven staan met de AMTRAC. Zodra je namelijk beweegt wordt het voor de gunner behoorlijk lastig om doelen te raken. De gun beweegt namelijk met de AMTRAC mee...
Ik had het door ja, later zat ik zelf te schieten en inderdaad je kan dan niet meer mikken, sorry hahaha.
johan bos schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:33:
Ook leuk, je parkeert hem op een strategische plek, en dan gaat een (kerstmis)teamlid er mee aan de rit.
Owja dat is ook leuk ja zit je lekker te schieten op een super plek en rijdt ie opeens weg hahaha.
Wat ook veel gebeurt is dat ze uitstappen en vervolgens sta je stil op een plek waar je niets kan aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Oe dat zuigt, ben je gelijk nergens meer met je Amtrac. Dat is denk ik wel het enige echte noemenswaardige nadeel van de Amtrac. Weet "iedereen" btw dat de Amtrac twee vuurmodes heeft? Hoewel ik eigenlijk altijd de zware granaten gebruik :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerlijk gezegd vind ik de Amtrac wil iets te sterk. Je moet er behoorlijk wat RPG's op afvuren eer dat ding kapot is. Gisteren zelfs een Amtrac beplakt met 4 C4 en nog was dat ding niet stuk (wel diabled)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat ding heeft ook wel zn nadelen (zoals eerder benoemd). Heb wel vaker gehad dat je er bij bijv. Gulf of Oman niet door de muur van RPG's heen kwam.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:39:
Eerlijk gezegd vind ik de Amtrac wil iets te sterk. Je moet er behoorlijk wat RPG's op afvuren eer dat ding kapot is. Gisteren zelfs een Amtrac beplakt met 4 C4 en nog was dat ding niet stuk (wel diabled)...
Normaal moet ie bij drie al stuk zijn. Vind het gezien zijn nadelen juist een pluspunt dat ie zo sterk is. Met goede communicatie met je driver is dat ding echt geweldig.

Smoke werkt btw ook op amtrac.

(Als je heel sneaky bent wacht je ff met je C4 laten exploderen tot je het aantal passagiers erin ziet toenemen >:), gebeurt bijna altijd )

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 16-01-2012 15:01 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Gisteren bij Gulf of Oman nog een Amtrac-team tegen ons dat zwaar domineerde met dat ding.
Zat vol met engineers en een zeer behendige Gunner.
Viel niet in de buurt te komen voor C4 en RPG's deden niet genoeg damage t.o.v. het reppen wat de engineers deden.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:22:
Oe dat zuigt, ben je gelijk nergens meer met je Amtrac. Dat is denk ik wel het enige echte noemenswaardige nadeel van de Amtrac. Weet "iedereen" btw dat de Amtrac twee vuurmodes heeft? Hoewel ik eigenlijk altijd de zware granaten gebruik :)
Zeer handig die 2e firemode. Ik gebruik ze allebei! Granaten reload gaat gewoon door als je van modus wisselt. Je kan door het wisselen van modus bijna zonder te stoppen schieten. Welliswaar niet constant met granaten, mar die machine geweer is ook effectief.
Je moet er behoorlijk wat RPG's op afvuren eer dat ding kapot is. Gisteren zelfs een Amtrac beplakt met 4 C4 en nog was dat ding niet stuk (wel diabled)...
Zekers je hebt minimaal 4 a 5 C4 packs (afhankelijk wat er vooraf is gebeurt duh) nodig om dat ding te mollen en Mijnen die stellen helemaal niets voor (op een gegeven moment disable je wel, maar niet zo snel als met een tank). Het blijft wel een transport vehicles welke zeer kwetsbaar is dus beter belegd met armor!

Maarja de Amtrac is gewoon een zeer waardevol transport middel voor rush mode/game vooral als je chauffeur een Engineer is!
BatmanHorizon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:52:

(Als je heel sneaky bent wacht je ff met je C4 laten exploderen tot je het aantal passagiers erin ziet toenemen >:), gebeurt bijna altijd )
Hahaha daar komt de aap uit de mouw ;) Oppassen dus als in KingofCunnus als tegenstander heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:19:
[...]

Zeer handig die 2e firemode. Ik gebruik ze allebei! Granaten reload gaat gewoon door als je van modus wisselt. Je kan door het wisselen van modus bijna zonder te stoppen schieten. Welliswaar niet constant met granaten, mar die machine geweer is ook effectief.
Zelfde geldt ook voor LAV, ik heb altijd die extra shells als secundaire wapen. Je kan bijna onafgebroken schieten op deze manier.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft kan je je KD behoorlijk opkrikken met en Amtrac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Zekers je hebt minimaal 4 a 5 C4 packs (afhankelijk wat er vooraf is gebeurt duh) nodig om dat ding te mollen ....[...]
Soms doen 2 of 3 pakjes op de achterkant de job ook ;)
Maar soms plak ik er 4 op en is ie inderdaad nog niet kapot...
Als je er een opblaast met 4 of 5 man erin geeft dat wel een vrolijk gevoel haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(afhankelijk wat er vooraf is gebeurt duh)
Waarschijnlijk heeft iemand anders er eerst een RPG tegenaan geschoten.

@ Johan bos: je hebt me bijna ingehaald met je Headshot van 623.30 meter hahaha
weet je nog welke snipergun?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:40
Heerlijk, net in 3 uurtjes even alle resterende Coop missies voltooid met vriend met headset. Werkt iets beter dan public :) Alleen laatste gun nog niet unlocked, maar dat komt wel :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:08:
[...]@ Johan bos: je hebt me bijna ingehaald met je Headshot van 623.30 meter hahaha
weet je nog welke snipergun?
Jou bijna ingehaald? Dit was al in de begindagen, met de SV98. Ik Recon trouwens weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jeroenimoes schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:36:
Heerlijk, net in 3 uurtjes even alle resterende Coop missies voltooid met vriend met headset. Werkt iets beter dan public :) Alleen laatste gun nog niet unlocked, maar dat komt wel :P
Als je het mij vraagt, laat je die laatste gun lekker zitten. Vorige week vrijgespeeld en al snel tot de conclusie gekomen dat deze echt slechter is dan de meeste andere wapens van assault.

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 16-01-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:50:
[...]

Als je het mij vraagt, laat je die laatste gun lekker zitten. Vorige week vrijgespeeld en al snel tot de conclusie gekomen dat deze echt slechter is dan de meeste andere wapens van assault.
Sommige mensen willen gewoon de beschikking over alle wapens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
nog geen een keer coop gedaan. misschien toch eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jackal131 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:01:
[...]

Sommige mensen willen gewoon de beschikking over alle wapens >:)
Klopt, waaronder ikzelf :) Uiteindelijk echt teleurgesteld, de G3 in BF3 is echt kak! Die andere wapens uit de co-op zijn wel leuk speelgoed.

[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 16-01-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

El_V schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:03:
nog geen een keer coop gedaan. misschien toch eens proberen :)
Same here! Op de PS3 of de XBOX360? Wat ook een nadeel is, ik heb (nog) geen headset....

-edit-

PSN zie ik staan. Mocht je het eens willen proberen....

[ Voor 11% gewijzigd door Flimovic op 16-01-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Jou bijna ingehaald? Dit was al in de begindagen, met de SV98. Ik Recon trouwens weinig.
Klopt, je bent later toegevoegd en keek net weer even naar de stats. Ik recon ook niet veel althans niet met een snipergun dan he. Knap met de SV98 ik vind dat een brakke gun. M98B is mijn fav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Klopt, waaronder ikzelf :) Uiteindelijk echt teleurgesteld, de G3 in BF3 is echt kak! Die andere wapens uit de co-op zijn wel leuk speelgoed.
93R is wel heel erg fijn. M39 is super kak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dynamix schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Correctie: KAK gemaakt!

De laatste update heeft de G3 serieus verkracht |:( . Voor de update was hij wel degelijk bruikbaar, veel power, maar lage rof. Nu is het geen power en lage rof = min of meer useless.

[ Voor 2% gewijzigd door aramdin op 16-01-2012 17:09 . Reden: spoiler tag weg ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Is het overigens mogelijk om BF3 met muis en toetsenbord te spelen op een of andere manier?
Zo ja, wie doet dat allemaal? Of spelen jullie gewoon met de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
aramdin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:56:
Gisteren paar lekkere rondes gespeeld met Dangerpaki, geen merkbare lag. Op Caspian bijna hele ronde in de chopper, op Metro domineerde ons team, op Kharg veel tank play, paar medals (o.a. 20uur in de tank medal) erbij en de voice werkte gewoon goed!

Ook verliefd geworden op de M240B (support class), ben nu pas bezig om die vrij te spelen en dat gaat sneller dan verwacht! Lange scopes vind ik op voorgaande niet fijn werken, RDS of Holo ftw.

[edit]
Op Firestorm erg vies uit de lucht gekegeld door een plane, dat is hatelijk! Dat mogen ze van mij ook wel aanpakken.
Yep yep. Die m240b is echt relaxed, says Arnold Pechenegger :) kijken of er vandaag wat lastigere potjes zijn nu er meer servers zijn volgens berichten.
johan bos schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:33:
Heel bekend. En dan nog een paar meter verder volledig in het zicht van de tegenpartij laten staan. Irriteer me mateloos eraan.
Flimovic schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:20:
Is het overigens mogelijk om BF3 met muis en toetsenbord te spelen op een of andere manier?
Volgens mij niet mogelijk met een normale toetsenbord en muis. En volgens mij speelt op een enkele uitzondering na iedereen gewoon met een controller hier. En dat werkt ook prima als je het even gewend bent.

Overigens ben al die mensen de laatste tijd ook zat die niet op de objectives spelen maar gewoon maar in een hoekje staat te schieten of van 500 meter hopeloos proberen te snippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

dangerpaki schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:32:

[...]

Volgens mij niet mogelijk met een normale toetsenbord en muis. En volgens mij speelt op een enkele uitzondering na iedereen gewoon met een controller hier. En dat werkt ook prima als je het even gewend bent.

Overigens ben al die mensen de laatste tijd ook zat die niet op de objectives spelen maar gewoon maar in een hoekje staat te schieten of van 500 meter hopeloos proberen te snippen.
Het is meer dat ik het grove mikken wel kan, maar de fijne correcties doen me vaak de das om... Dus ik heb diep respect voor mensen die veel hitten! Overigens ben ik ondertussen wel gewend aan de controller, maar ik vind BF3 gewoon minder fijn mikken dan MW3 (of MW2). Doe mij maar een tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Zo sterk als hij is, zo weinig wordt hij effectief gebruikt. Af en toe kom je wel 2 man in de Amtrac tegen die roeleren, maar aangezien je als bestuurder niks stuk kan maken laten velen hem staan. Bij 6 C4 gaat hij volgens mij wel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Flimovic schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:20:
Ik speel op de PS3 met muis en toetsenbord middels een Eagle Eye Converter van Penguin United (www.penguinunited.com). Kost $50 hier bij Fry's en ze hebben een actieve firmwareontwikkeling. Onlangs ook uitgekomen voor X360!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Flimovic schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:48:
Het is meer dat ik het grove mikken wel kan, maar de fijne correcties doen me vaak de das om... Dus ik heb diep respect voor mensen die veel hitten!
Dat probleem heb ik dus ook.
Na 50+ uur gespeeld te hebben, zou je onderhand denken dat je het wel onder de knie begint te krijgen, maar nee hoor.
Dat fijne bijsturen wil maar niet lekker lukken, of ik doe te weinig of ik schiet er finaal voorbij...
Vind het allemaal wat 'houterig' aanvoelen.
Ook de snipers zijn maar lastige wapens nu, met de dansende scopes. Leuk voor de PC maar totaal onhandig voor de consoles imo. Mede omdat ik niet goed ben met het fijne bijsturen. :P

Gisteren BC2 weer is even opgestart, omdat ik dacht dat het richten daar wat beter ging.
En wat blijkt, het gaat gewoon een stuk soepeler, kleine correcties maken gaat ook gewoon veel beter als in BF3.
Het voelt allemaal veel 'natuurlijker' aan. In BF3 heeft de joystick zo'n raar karakter, kan er maar niet aanwennen eigenlijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Dirk149 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:05:
[...]

Na 50+ uur gespeeld te hebben, zou je onderhand denken dat je het wel onder de knie begint te krijgen, maar nee hoor.
Dat fijne bijsturen wil maar niet lekker lukken, of ik doe te weinig of ik schiet er finaal voorbij...
Ook de snipers zijn maar lastige wapens nu, met de dansende scopes. Leuk voor de PC maar totaal onhandig voor de consoles imo. Mede omdat ik niet goed ben met het fijne bijsturen. :P

Gisteren BC2 weer is even opgestart, omdat ik dacht dat het richten daar wat beter ging.
En wat blijkt, het gaat gewoon een stuk soepeler, kleine correcties maken gaat ook gewoon veel beter als in BF3.
Het voelt allemaal veel 'natuurlijker' aan. In BF3 heeft de joystick zo'n raar karakter, kan er maar niet aanwennen eigenlijk. :/
Ja, dat is inderdaad ook precies waar ik niet aan kan wennen. Ik heb geen BC2 gespeeld, maar wel MW2 en MW3. Daar gaat het mikken veel natuurlijker en soepeler. Vandaar ook dat ik me afvroeg of er veel mensen met toetsenbord en muis speelden.

Zijn er nog mensen die hetzelfde ervaren en die op 1 of andere manier hun settings hebben weten te finetunen?

[ Voor 4% gewijzigd door Flimovic op 16-01-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

BC2 heeft dan ook geen horizontale recoil tijden het schieten. Daar hoef je in bc2 geen correcties voor te maken. Dat het wel zit in BF3 maakt het allemaal wat lastiger wennen. "Natuurlijker" is daarom niet het juiste woord aangezien BF3 hier realistischer in is. BC2 is gewoon iets simplistischer en kan daarom ook gewoon als iets fijner aanvoelen.

Ik moet zeggen dat ik de minder realistische wapens van bc2 ook iets fijnere gameplay vind hebben dan dit realistischere, al is het nog zeker goed te doen. Vond de wapens in het begin ook meer een MoH feel hebben ipv bc2. Vind dit allemaal zeker geen minpunt, slechts kwestie van voorkeur :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry gasten ps3 liep vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-10 15:09
[...]

[...]

Zekers je hebt minimaal 4 a 5 C4 packs (afhankelijk wat er vooraf is gebeurt duh) nodig om dat ding te mollen en Mijnen die stellen helemaal niets voor (op een gegeven moment disable je wel, maar niet zo snel als met een tank). Het blijft wel een transport vehicles welke zeer kwetsbaar is dus beter belegd met armor!

Maarja de Amtrac is gewoon een zeer waardevol transport middel voor rush mode/game vooral als je chauffeur een Engineer is!

[...]

Hahaha daar komt de aap uit de mouw ;) Oppassen dus als in KingofCunnus als tegenstander heb :P
hoezo vooral als je chauffeur engineer is? Klasse doet er toch weinig toe? Passagiers kunnen er ook uit jumpen en repairen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
@King
Het is puur het richten (aimen voor het eerste schot), waar ik meer moeite mee heb in BF3.
Er zit een heel andere curve in de joystick in BF3 dan in vergelijking met BC2.
Iig lastiger te controleren voor mij.
Of zou het de 'input lag' kunnen zijn, waar ik mee te maken heb?

[ Voor 13% gewijzigd door Dirk149 op 16-01-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
sommige mensen zijn gewoon minder goed in dingen.. hoeveel tijd je er ook instopt.

ik heb over het algemeen weinig problemen met raak schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me zojuist aangemeld voor de 2e platoon. Speel op de vrijdag avonden wel eens met vrienden, maar voor de rest alleen als 'lone wolf'. Met een paar mensen in de squad samenwerken is natuurlijk leuker.

Ik ben nu level 19, geen topper maar kan over het algemeen aardig meekomen. ;)
Nu heb ik tot nu toe altijd quick matches gespeeld, hoe werkt het met zo'n platoon? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

El_V schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:48:
sommige mensen zijn gewoon minder goed in dingen.. hoeveel tijd je er ook instopt.

ik heb over het algemeen weinig problemen met raak schieten
Natuurlijk heb je altijd mensen die meer talent hebben dan anderen. Maar het ik kan gewoon niet goed wennen aan de aim. Aan zaken zoals recoil etc. kan ik me aanpassen. Maar de beweging die je maakt als je je stick verplaatst voelt gewoon onnatuurlijk aan. Met name de kleine correcties. Als je je stick heel iets verplaatst, geef je meteen een enorme zwieper aan je crosshair. Imho niet de bedoeling.
Zoals gezegd, het globale mikken is geen probleem, maar kleine correcties staan te gevoelig ingesteld.
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:56:
Heb me zojuist aangemeld voor de 2e platoon. Speel op de vrijdag avonden wel eens met vrienden, maar voor de rest alleen als 'lone wolf'. Met een paar mensen in de squad samenwerken is natuurlijk leuker.

Ik ben nu level 19, geen topper maar kan over het algemeen aardig meekomen. ;)
Nu heb ik tot nu toe altijd quick matches gespeeld, hoe werkt het met zo'n platoon? :$
Ik heb me ook aangemeld voor platoon 2! Ben nu level 31. Begin het ondertussen aardig te snappen :) Ondanks dat ik wat moeite heb met die "rare" sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flimovic schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:22:
[...]

Met name de kleine correcties. Als je je stick heel iets verplaatst, geef je meteen een enorme zwieper aan je crosshair. Imho niet de bedoeling.
Kontrolfreeks zijn misschien jouw ding. Zet je bovenop de stick waardoor je kleinere bewegingen kan maken. Handig voor kleine correcties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, niet nodig. Grote bewegingen: rechter stick, kleine aanpassingen: linker stick. Oftewel met je lopen kleine aanpassingen doen. Je loopt minder snel als je in ADS zit dus dat scheelt enorm. Verder helpt sproeien met een LMG ook wel wat, maar bij alle guns geld dat ze in burst fire (als fire-mode instellen of gewoon zelf doseren) beter schiet dan auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan er vanmiddag nog mensen Rush mode (normal) spelen?
Ik ga er eens een middagje tegenaan :)
Hopelijk is de Mobile AA op Noshuar Canals vrij, daar wil ik wel eens een rondje in zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Hillie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:43:
[...]

Ik speel op de PS3 met muis en toetsenbord middels een Eagle Eye Converter van Penguin United (www.penguinunited.com). Kost $50 hier bij Fry's en ze hebben een actieve firmwareontwikkeling. Onlangs ook uitgekomen voor X360!
Dit is interessant! Werkt dit goed? Heb je dan ook nog een speciale muis en toetsenbord nodig? of is usb prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:32:
[...]

hoezo vooral als je chauffeur engineer is? Klasse doet er toch weinig toe? Passagiers kunnen er ook uit jumpen en repairen toch?
Klasse doet er zeker wel toe! Als je geen engineer in je amtrac hebt of iemand in de buurt dan kan je je amtrac niet laten repairen.

Ze kunnen eruit jumpen maar niet repairen als ze support, assault of recon zijn.

Begin je net toevallig? No hard feelings! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
thejoker80 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:28:
[...]

Dit is interessant! Werkt dit goed? Heb je dan ook nog een speciale muis en toetsenbord nodig? of is usb prima?
De reviews hiervan zijn niet zo lovend anders.

[ Voor 72% gewijzigd door johan bos op 17-01-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Kom net deze BF3 Propaganda posters tegen, vet :)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7018/6632773977_726818de20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7149/6638274639_dabba9c1a4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7173/6711650217_974062bda7.jpg

Staan er nog een paar in deze thread: http://battlefieldo.com/t...anda-poster-project.3328/

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond weer behoorlijk wat irritaties en saaie potjes rush gespeeld! Nog steeds problemen met de servers! Wel een aantal DICE servers kunnen vinden maar helaas totaal niet spectaculair. Sommige matches maar gewoon verlaten door de slecht verdeling. Veel beginners en een aantal vastlopers!

http://battlelog.battlefi...how/21918342/4/230420491/

Rare teams 9 tegen 3 en nog een aantal leuke teams! Nou ja toen ben ik maar gaan rotzooien met C4 samen met Dyna :) Achteraf heb ik me bescheurt van het lachen en was het dus een geslaagde avond. ;) :O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:29:
[...]

Klasse doet er zeker wel toe! Als je geen engineer in je amtrac hebt of iemand in de buurt dan kan je je amtrac niet laten repairen.

Ze kunnen eruit jumpen maar niet repairen als ze support, assault of recon zijn.

Begin je net toevallig? No hard feelings! ;)
Ik neem aan dat hij bedoeld: als een lifter engineer is, hoeft de chauffeur dat niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:44:
Meh, niet nodig. Grote bewegingen: rechter stick, kleine aanpassingen: linker stick. Oftewel met je lopen kleine aanpassingen doen. Je loopt minder snel als je in ADS zit dus dat scheelt enorm. Verder helpt sproeien met een LMG ook wel wat, maar bij alle guns geld dat ze in burst fire (als fire-mode instellen of gewoon zelf doseren) beter schiet dan auto.
alleen als je lopend schiet met je LMG raak je geen drol..

om goed kleine correcties te kunnen doen heb ik de sensitivity naar beneden gegooid. speelt een stuk fijner.. behalve als je als gunner in een tank zit (dan gaat het veel te traag)

met de instellingen zo speel ik eigenlijk altijd bovenin mee.. net even naar mn ribbons gekeken en heb 112x conquest en 118x rush gespeeld en dan 72x MVP, 43x MVP2 en 30x MVP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
aramdin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Correctie: KAK gemaakt!

De laatste update heeft de G3 serieus verkracht |:( . Voor de update was hij wel degelijk bruikbaar, veel power, maar lage rof. Nu is het geen power en lage rof = min of meer useless.
Aha, dat wapen is dus generfed :( In de meeste shooters is de G3 een uitstekend wapen namelijk.
[...]

Ik ben er wel aan gewend geraakt, maar ik ben nog steeds ervan overtuigd dat het niet zo hoort te zijn, die acceleratie. In de beta voelden de controls veel lekkerder.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:00:

Rare teams 9 tegen 3 en nog een aantal leuke teams! Nou ja toen ben ik maar gaan rotzooien met C4 samen met Dyna :) Achteraf heb ik me bescheurt van het lachen en was het dus een geslaagde avond. ;) :O
Het mooiste vond ik nog die GAZ die op zijn kant werd gelegd en automatisch weer rechtop kwam te staan :P C4 is prachtig speelgoed!
Pagina: 1 ... 35 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.