@dynamix: liep hij gisteren op canals ook vast bij jullie?
Nee, bij mij niet. Moulin kreeg geloof ik wel een disconnect.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:41:
Als engineer kun je mijnen van de enemy oprapen. Je krijgt daar geen punten voor volgens mij terwijl je die wel krijgt als je ze opblaast. Dat klopt toch eigenlijk niet.
Of kun je wat anders doen met de opgepakte mijnen? Ik liep op dat moment met de repair torch rond maar komen ze misschien bij je voorraad mijnen als je die wel geselecteerd hebt?
Of kun je wat anders doen met de opgepakte mijnen? Ik liep op dat moment met de repair torch rond maar komen ze misschien bij je voorraad mijnen als je die wel geselecteerd hebt?
Verwijderd
Ik blaas mijnen direct op als ik ze zie, lekker die ribbons scoren. Leuke is dat mensen er vaak 5 of 6 naast elkaar leggen xD Die kettingreactie ziet er altijd leuk uit.
Normaal doe ik dat ook wel vanwege de ribbon. Maar als je al zonder handgranaat zit en bijvoorbeeld met de javelin of stinger loopt lukt dat niet.
Verwijderd
Dat is niet waar het om gaat. Dat je moet bij-aimen met strafe (wat alleen horizontaal werkt) heeft niets te maken met hoe een pookje werkt. Omdat de beweging in het midden een kleinere oppervlakte heeft dan aan de zijkant kun je minder nauwkeurig mikken. Als je je pook verlengt kun je in dat middenstuk wel goed corrigeren. Andere optie is je sensitivity verlagen. Dat maakt dat je grotere bewegingen moet maken wat weer betekent dat je kleine aanpassingen makkelijker kan doen. Verlies van sens vind ik in BF3 veel minder erg dan in COD. Hoge accuracy > verbeterde wendbaarheid in BF3 terwijl het in CoD andersom is.Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:44:
Meh, niet nodig. Grote bewegingen: rechter stick, kleine aanpassingen: linker stick. Oftewel met je lopen kleine aanpassingen doen. Je loopt minder snel als je in ADS zit dus dat scheelt enorm. Verder helpt sproeien met een LMG ook wel wat, maar bij alle guns geld dat ze in burst fire (als fire-mode instellen of gewoon zelf doseren) beter schiet dan auto.
Verwijderd
Eerst liep mijn hele PS3 vast, daarna was ik weer bij jullie ingame en daarna kreeg ik disconnect.....en toen zag ik jou offline gaan en dacht meteen jij ook vastgelopen LOL.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:41:
@Dyna: toen ik in die GAZ zat blies jij me ook op, was wel geinig schoot een stuk omhoog. Alleen jammer dat het niet met die shopper lukte.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 12:11 ]
Je duidt in ieder geval goed aan wat het probleem is. Wat mij betreft is de verhouding tussen de sensitivity voor grote en kleine bewegingen verkeerd. De absolute sensitivity voor grote bewegingen is goed, maar voor kleine bewegingen is de absolute sensitivity te groot.... Bij CoD MW3 ervaar ik de problemen mniet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:57:
[...]
Dat is niet waar het om gaat. Dat je moet bij-aimen met strafe (wat alleen horizontaal werkt) heeft niets te maken met hoe een pookje werkt. Omdat de beweging in het midden een kleinere oppervlakte heeft dan aan de zijkant kun je minder nauwkeurig mikken. Als je je pook verlengt kun je in dat middenstuk wel goed corrigeren. Andere optie is je sensitivity verlagen. Dat maakt dat je grotere bewegingen moet maken wat weer betekent dat je kleine aanpassingen makkelijker kan doen. Verlies van sens vind ik in BF3 veel minder erg dan in COD. Hoge accuracy > verbeterde wendbaarheid in BF3 terwijl het in CoD andersom is.
Misschien dat een langer pookje helpt, maar of dat ergonomisch verantwoord is...
Steam/Discord: Flimovic
bij cod hoef je ook minder accuraat te zijn heb ik het gevoel.. je schiet sowieso meer over korte afstanden en alle ruimtes zijn kleiner dus de bewegingen van je tegenstander beter te voorspellen
Dat is ook zo, maar toch mikt het anders.
Maar goed, genoeg gewhined over de besturing, zo meteen denken jullie dat ik een vastgeroeste ouwe lul ben die alleen maar kan zeuren. Ik vind BF3 een heerlijk spel, met een paar kleine verbeterpunten. Ik heb in tijden niet meer zo veel plezier gehad in een game.
Maar goed, genoeg gewhined over de besturing, zo meteen denken jullie dat ik een vastgeroeste ouwe lul ben die alleen maar kan zeuren. Ik vind BF3 een heerlijk spel, met een paar kleine verbeterpunten. Ik heb in tijden niet meer zo veel plezier gehad in een game.
[ Voor 76% gewijzigd door Flimovic op 17-01-2012 12:29 ]
Verwijderd
@Flimovic ik heb je geaccepteerd als GoT member. ik zal je meteen toevoegen aan mijn psn account.
Ik heb tegenwoordig geen GoT meer voor mijn naam. CarP is het nu
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 12:41 ]
Verwijderd
Ja man we stonden net bij A. En in 1 keer stond heel de wereld stil. PS3 deed helemaal niks meer. Uitgezet en lekker naar bed gegaan. (eerst natuurlijk de kleine voeding en verschonen)Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:09:
[...]
Eerst liep mijn hele PS3 vast, daarna was ik weer bij jullie ingame en daarna kreeg ik disconnect.....en toen zag ik jou offline gaan en dacht meteen jij ook vastgelopen LOL.
Gelukkig heb ze lekker doorgeslapen.
Vanavond weer ff gamen.
Leuk om weer met 4 of meer te gaan.
Verwijderd
Beetje jammer dat je GoT heb weg gehaaltVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:40:
@Flimovic ik heb je geaccepteerd als GoT member. ik zal je meteen toevoegen aan mijn psn account.
Muchos gracias señor! Zal vanavond als ik thuis ben eens wat mensen gaan addenVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:40:
Verwijderd
De laatste tijd gebruik ik veel de FAMAS. Moet zeggen dat me dat goed bevalt. Echter om de andere klasse te spelen ben ik op zoek naar iets wat vergelijkbaar is.
Wat is een goed alternatief. Ben pas wel level 23 dus de keus is niet veel.
Gisteren ook een paar keer een contra mortar strike gegeven. Heerlijk gevoel is dat. eenmaal dood door zón ram figuur ff opzoeken en plat knallen met de mortar.
Gisteren ook een paar keer een contra mortar strike gegeven. Heerlijk gevoel is dat. eenmaal dood door zón ram figuur ff opzoeken en plat knallen met de mortar.
Verwijderd
Ik zou dan eerst zorgen dat je hoger level wordt. Aangezien er nog veel lekkere wapens komen, zoals de G36C en de UMP (heb je denk ik al).
Het is toch juist leuk om met ieder wapen enigszins overweg te kunnen? Dat de FAMAS een geliefd wapen is, is overduidelijk. Maar ook deze gasten kunnen neer met de andere wapens. Improvise, adapt and overcome!Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:08:
De laatste tijd gebruik ik veel de FAMAS. Moet zeggen dat me dat goed bevalt. Echter om de andere klasse te spelen ben ik op zoek naar iets wat vergelijkbaar is.
Om je vraag te beantwoorden: probeer de wapens met een hoge fire rate.
[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 17-01-2012 14:18 ]
Verwijderd
@lockmustang: Jazeker als het goed is ben ik vanavond weer present met headset en al. Inderdaad lachen als je met zijn vieren bent. Gaat alles goed met de joelle (dacht ik te herinneren).
We zaten steeds met 3 a 4 GoT-ers in een squad en mensen gingen gewoon weg.
Ik zou ff die HK53 vrijspelen voor engineer die is ook fijn. F2000 speel je bijna vrij die is ook wel fijn. A-91 is ook super maar die moet je ook nog vrijspelen.
We zaten steeds met 3 a 4 GoT-ers in een squad en mensen gingen gewoon weg.
Ik zou ff die HK53 vrijspelen voor engineer die is ook fijn. F2000 speel je bijna vrij die is ook wel fijn. A-91 is ook super maar die moet je ook nog vrijspelen.
Waar kun je die vinden dan? Ik speel ook voornamelijk als engineer maar dat wapen ben ik nog niet tegengekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:03:
Ik zou ff die HK53 vrijspelen voor engineer die is ook fijn.
Verwijderd
B2K assigments:
http://battlelog.battlefi...ssignments/230420491/ps3/
Fixing it:
10 REPAIRS
1 TORCH KILL
http://battlelog.battlefi...ssignments/230420491/ps3/
Fixing it:
10 REPAIRS
1 TORCH KILL
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:20 ]
Heeft dat ding een andere naam dan? Ik zie hem echt niet staan bij mijn assignments.
"fixing it" levert de G53 op en "it goes boom" levert de QBZ-95B op.
"fixing it" levert de G53 op en "it goes boom" levert de QBZ-95B op.
Haha, ik was al bang dat mijn limited edition echt limited was!
Verwijderd
The G53 (also named HK-53) is one of ten new weapons available in the Back to Karkand Expansion Pack.
Compact assault rifle developed in Germany. Based on the famous G3 design. It fires the 5.56x45mm NATO round.
Compact assault rifle developed in Germany. Based on the famous G3 design. It fires the 5.56x45mm NATO round.
En een lekker wapen is het zekerVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:34:
The G53 (also named HK-53) is one of ten new weapons available in the Back to Karkand Expansion Pack.
PSN: Von_Smallhausn
Ik kom net in de Stats de Skid Loader tegen. Welke map+mode staat dat ding?
Ah ok, ken dat apparaat nog niet namelijk
En heb pas sinds kort de DLC van BF3.
Ja ik zag het op battlelog. Volgens mij is het een shoveltje
Maar kniesoor die daar op let. Binnenkort eens scheuren met dat ding!
haha cool ding ja 
je kan er met zijn 3-en op volgens mij ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Gister was het btw dramatisch om een server te joinen, zowel vanuit Quick Match als via de browser. Lukte pas toen ik de game modus op Conquest (dat speel ik het liefste) en de map op Any had gezet.
Las op de forums dat het probleem bekend was, maar ze krijgen het weer voor elkaar om geen reactie te geven, snap niet dat ze geen reactie geven. Al is het maar om te weten dat eraan gewerkt wordt, denk dat meerdere mensen het idee hebben dat ze niet serieus worden genomen.
Las op de forums dat het probleem bekend was, maar ze krijgen het weer voor elkaar om geen reactie te geven, snap niet dat ze geen reactie geven. Al is het maar om te weten dat eraan gewerkt wordt, denk dat meerdere mensen het idee hebben dat ze niet serieus worden genomen.
Ik zet de server-modus vrijwel altijd op quick, conquest en any. Lukt bijna altijd! Alleen als ik zo "brutaal" ben de voorkeur voor een map op te geven dan krijg ik regelmatig nul op het rekest. Dan blijft ie hangen in het "Join Server" scherm. Ook handmatig een server joinen lukt bijna nooit.
Verwijderd
Zoeken op map doe ik meestal niet, aangezien ik dan vaak in vrij lege servers beland.. Nu paar dagen niet meer gespeeld dus kan niet zeggen of het vinden van een server nu moeilijker gaat dan voorheen.
Ik begin het spuugzat te worden met DICE: gisterenavond waren er een handje vol EU servers; maar die waren vrijwel allemaal vol. Van alle servers was 70% UK, die je weer niet kunt joinen: waarom zie ik die *&@# dingen dan!?aramdin schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:06:
Gister was het btw dramatisch om een server te joinen, zowel vanuit Quick Match als via de browser. Lukte pas toen ik de game modus op Conquest (dat speel ik het liefste) en de map op Any had gezet.
Als je tweet dat BF3 zo gaaf is, heb je binnen 5 minuten reactie. Tweet je dat er iets volledig mis gaat, hoor je niets.

Heeft iemand ervaring met een VPN naar de UK zodat je die servers kunt gebruiken, of moet je ook een PSN account hebben om te mogen joinen?
Ik joinde laatst ook een server met Grand Bazaar als volgende map. Je kon wel spawnen maar vervolgens stond ik met een groepje bij elkaar te wachten maar ik kon niet bewegen. Bij een heleboel teammembers liep de score echter wel op met telkens 10 punten. Sommigen zaten al aan 11000 punten door domweg niks te doen....zAo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:14:
[...]
Daarnaast was er nog een server die niet wilde starten (Grand Bazaar) waardoor je voor nop aan het wachten bent tot de ronde begint.

Zat niks anders op dan te quitten!
Verwijderd
Klopt maar diegene die de skidloader bestuur en iemand overrijd krijgt de trophy!Phyt_ schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:42:
haha cool ding ja
Zojuist de laatste unlock voor de Support gekregen. Heb nu van alle guns voor deze classe alles unlocked. Ik vind sommige guns nog wel lastig om te gebruiken, maar vind ze best goed schieten. Vooral met Laser erop (ipv big ammo bv) is de gun een stuk makkelijker te hanteren (de auto-aim lijkt zo veel makkelijker de tegenstander te vinden). Grip is meestal wel een vereiste net als een RDS of Holo.
Ik vind overigens C4 ook erg leuk om mee te spelen en blaas er veel spelers mee op. Ook gebruik ik hem vaak om muren kapot te maken om een ingang te creëren, flank-routes te maken of beter overzicht op de objective te hebben. Doordat de tegenstanders het nog niet vaak verwachten kun je zo soms erg snel een objective innemen.
Ik vind overigens C4 ook erg leuk om mee te spelen en blaas er veel spelers mee op. Ook gebruik ik hem vaak om muren kapot te maken om een ingang te creëren, flank-routes te maken of beter overzicht op de objective te hebben. Doordat de tegenstanders het nog niet vaak verwachten kun je zo soms erg snel een objective innemen.
Chauffeur en gunner kunnen het best blijven zitten om zicht te verdedigen tegen inkomend vuur (chauffeur dmv draaien van de voorkant richting de bedreiging). Hun klasse doet er daarbij weinig toe. Verdere passagiers kunnen dan repairen, natuurlijk alleen als je engineer bent. Dont state the obvious.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:29:
[...]
Klasse doet er zeker wel toe! Als je geen engineer in je amtrac hebt of iemand in de buurt dan kan je je amtrac niet laten repairen.
Ze kunnen eruit jumpen maar niet repairen als ze support, assault of recon zijn.
Begin je net toevallig? No hard feelings!
Zou fijn zijn als dat daadwerkelijk zo zou werken. Wat je nu ziet is dat mensen de amtrac gebruiken als spawn om vervolgens weer alle kanten op te vliegen. Als de engi niet in je squad zit en je daar geen afspraken over maakt, dan kun je lang wachten eer je gerepareerd wordt.Snuurtje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:51:
[...]
Chauffeur en gunner kunnen het best blijven zitten om zicht te verdedigen tegen inkomend vuur (chauffeur dmv draaien van de voorkant richting de bedreiging). Hun klasse doet er daarbij weinig toe. Verdere passagiers kunnen dan repairen, natuurlijk alleen als je engineer bent. Dont state the obvious.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Aim assist is wel wat anders dan een auto aim die je beschrijft.;).Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:45:
Zojuist de laatste unlock voor de Support gekregen. Heb nu van alle guns voor deze classe alles unlocked. Ik vind sommige guns nog wel lastig om te gebruiken, maar vind ze best goed schieten. Vooral met Laser erop (ipv big ammo bv) is de gun een stuk makkelijker te hanteren (de auto-aim lijkt zo veel makkelijker de tegenstander te vinden). Grip is meestal wel een vereiste net als een RDS of Holo.
Dat zal wel dezelfde server zijn geweest :-) Dat punten krijgen kun je trouwens doen door met minimaal 2 mensen pakketjes te gooien: op het moment dat je dat doet heb je 1 pakketje 'te kort'. Als je op een ammo pakketje staat, krijgt hij dus "(Squad) Resupply 10/20"Jimmy-time1 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:11:
[...]
Ik joinde laatst ook een server met Grand Bazaar als volgende map. Je kon wel spawnen maar vervolgens stond ik met een groepje bij elkaar te wachten maar ik kon niet bewegen. Bij een heleboel teammembers liep de score echter wel op met telkens 10 punten. Sommigen zaten al aan 11000 punten door domweg niks te doen....![]()
Zat niks anders op dan te quitten!
Ik heb nog nooit iets gemerkt van aim assist. Moet ik daar iets voor doen of gaat dat vanzelf?
Staat onder opties ergens, ik denk standaard ingeschakeld. Het houdt in dat bij het richten langs een poppetje je sensitivity daalt met de bedoeling dat je er makkelijker op kan richten/minder snel voorbij richt. (Dus niet dat je aim automatisch naar het poppetje beweegt = auto aim)Dennisdn schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:32:
[...]
Ik heb nog nooit iets gemerkt van aim assist. Moet ik daar iets voor doen of gaat dat vanzelf?
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 17-01-2012 18:41 ]
Verwijderd
Auto aim zou wel lekker zijn hahahahBatmanHorizon schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:10:
[...]
Aim assist is wel wat anders dan een auto aim die je beschrijft.;).
HAHAHAHAHAHA dat ga ik testen!!!aramdin schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:31:
Skid Loader is een vorkheftruck, je moet op zoek gaan naar dit dingetje:
[afbeelding]
M26 shotgun maar eens gaan proberen:
(alle kills zijn uit 1 potje)
Vanavond een potje 7 om 17... dramatisch team wat niks deed.
Ik probeerde iedere kee in m'n uppie de mcom aan te zetten, maar dat waren suicide missies :-
Mijn squadmates (allen sniper) een pb gestuurd:
"nice k/d, but ever heard of objectives??"
Na dat potje was ik het beu en ben ik van team geswitched.
Pakte ik ze terug met 17 om 9 zoiets
Ook een lekker potje gehad op Karg met vrijwel alleen maar Tank-, Amtrac- en Viperkills
En een potje met 8 vijandelijke tanks destroyed, een unicum voor mij
Enige jaamere is dat er zo veel zijn die geen flikker uitvoeren
Guided shells ook maar uit gezet; niemand straalt aan en als ik in de 3e tankspot zit gebruikt of heeft niemand guided shells...
Verder leuk spelletje hoor
Ik probeerde iedere kee in m'n uppie de mcom aan te zetten, maar dat waren suicide missies :-
Mijn squadmates (allen sniper) een pb gestuurd:
"nice k/d, but ever heard of objectives??"
Na dat potje was ik het beu en ben ik van team geswitched.
Pakte ik ze terug met 17 om 9 zoiets
Ook een lekker potje gehad op Karg met vrijwel alleen maar Tank-, Amtrac- en Viperkills
En een potje met 8 vijandelijke tanks destroyed, een unicum voor mij
Enige jaamere is dat er zo veel zijn die geen flikker uitvoeren
Guided shells ook maar uit gezet; niemand straalt aan en als ik in de 3e tankspot zit gebruikt of heeft niemand guided shells...
Verder leuk spelletje hoor
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah, eindelijk een lekker avondje / nachtje knallen. 
Aantal medailles, service stars binnen.
Unieke momenten gehad: aantal heli's een tankshell op hun donder gegeven
Tanks wat guided missiles kadeau gedaan zonder dat ze mij konden zien op Caspian, USAS noobtubers op hun donder gegeven met mijn FAMAS, enfin.... goed bezig geweest
Aantal medailles, service stars binnen.
Unieke momenten gehad: aantal heli's een tankshell op hun donder gegeven
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat zijn de betere potjes inderdaad.
Gister nog een paar keer last van het feit gehad dat een match die goed begint (voorsprong van vele tickets) uit handen wordt gegeven om 1 of andere vage reden. Echt dat je dan denkt: team...DOE IETS!
Gister ook de ECM jammer een kans gegeven, als je snapt hoe hij werkt (zag filmpje op battlefieldo.com) is hij effectiever dan de flare. Downtime van 5 seconden is ook een grote verbetering tov 10 seconden cooldown van de flare.
[edit]
Nam net een kijkje in het PC topic en was gelijk genezen. Cheaters en admins die denken dat ze godlike zijn en mensen kicken als het hun niet aanstaat. Console ftw
Nog een interessant stukje over de komende februari patch, al gaan sommige dingen niet op voor de consoles. Meer info: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
Gister nog een paar keer last van het feit gehad dat een match die goed begint (voorsprong van vele tickets) uit handen wordt gegeven om 1 of andere vage reden. Echt dat je dan denkt: team...DOE IETS!
Gister ook de ECM jammer een kans gegeven, als je snapt hoe hij werkt (zag filmpje op battlefieldo.com) is hij effectiever dan de flare. Downtime van 5 seconden is ook een grote verbetering tov 10 seconden cooldown van de flare.
[edit]
Nam net een kijkje in het PC topic en was gelijk genezen. Cheaters en admins die denken dat ze godlike zijn en mensen kicken als het hun niet aanstaat. Console ftw
Nog een interessant stukje over de komende februari patch, al gaan sommige dingen niet op voor de consoles. Meer info: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
[ Voor 61% gewijzigd door aramdin op 18-01-2012 10:21 . Reden: extra info ]
Jets zijn nog niet echt mijn ding. Gister ook gewoon 10 minuten achter een andere jet aangezeten, diverse locks gehad op hem en tig raketten op hem afgeschoten. Eindigt de ronde voordat ik em neer kon halen.... Grrrrrr.
Helikopters vind ik nog wel leuk, ben er nog niet echt goed in, maar weet er toch wel wat kills mee te maken af en toe.
Helikopters vind ik nog wel leuk, ben er nog niet echt goed in, maar weet er toch wel wat kills mee te maken af en toe.
ZIjn die gasten allemaal blind ofzoUnomomentodado schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:34:
[video]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Das juist de bedoeling, zoveel mogelijk hatemail verzamelen, daar kunnen we altijd om lachen. Hij had ook al het idee om tanks met c4 te beplakken en deze dan te detoneren als er een teamgenoot instapt.
HAHAHAHAH dat is ook vet
Volgens mij kan je geen tank opblazen als er een friendly is ingestapt. Als je hatemail wil verzamelen moet je Tekken 6 kopen 
Niet zo heel lang geleden kreeg mn neef het voor elkaar om in een jeep te rijden in de basis en uit te stappen op hoge snelheid (we waren aan het wahten op een tank op Op Firestorm). De jeep reed uiteraard door en killde een teamgenoot die net was gespawned hahhah, je kan begrijpen dat we helemaal stuk gingen.
Niet zo heel lang geleden kreeg mn neef het voor elkaar om in een jeep te rijden in de basis en uit te stappen op hoge snelheid (we waren aan het wahten op een tank op Op Firestorm). De jeep reed uiteraard door en killde een teamgenoot die net was gespawned hahhah, je kan begrijpen dat we helemaal stuk gingen.
Laat jij en je nu al irriterende maatje dat spel lekker in de schappen liggen. Wij kunnen prima zonder dit soort trieste acties... Je irriteert op die manier alleen maar je teammates die misschien wel serieus willen spelen. + Na 5 teamkills word je hoe dan ook uit de server geknikkerd.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:14:
Das juist de bedoeling, zoveel mogelijk hatemail verzamelen, daar kunnen we altijd om lachen. Hij had ook al het idee om tanks met c4 te beplakken en deze dan te detoneren als er een teamgenoot instapt.
Tja je moet doen wat je niet laten kunt. Als jij je plezier haalt uit het verzieken van het spel voor de rest, dan hoop ik dat je daar gelukkig van wordt. Verder ga ik er niet op reageren en aan je hatemail-fetish voldoen.
Fatal Mind schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Laat jij en je nu al irriterende maatje dat spel lekker in de schappen liggen. Wij kunnen prima zonder dit soort trieste acties... Je irriteert op die manier alleen maar je teammates die misschien wel serieus willen spelen. + Na 5 teamkills word je hoe dan ook uit de server geknikkerd.

En, lichtelijk off topic:

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Moet je vrienden zoeken en daarmee samenspelen. Ik join altijd mensen in mn lijst die een beetje samen kunnen werken en weten wat ze doen.Jackal131 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:56:
[...]
Zou fijn zijn als dat daadwerkelijk zo zou werken. Wat je nu ziet is dat mensen de amtrac gebruiken als spawn om vervolgens weer alle kanten op te vliegen. Als de engi niet in je squad zit en je daar geen afspraken over maakt, dan kun je lang wachten eer je gerepareerd wordt.
Thxaramdin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:24:
Het is wel een dure investering voor een hatemail fetish
[afbeelding]
[edit]
En idd gefeliciteerd Fatal Mind
Thx
Dacht dat Mario Pekel hier ook wel eens te vinden was, op tweakers that is ?
Zat daarnet met hem in server puur toeval, wel amusant. Helaas keertje moeten teamkillen
[ Voor 37% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2012 11:30 ]
Verwijderd
Gozer post ff je PSN dan.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:14:
Want dan weten wij wie we NIET moeten accepteren als vriend. Want gastjes zoals jij en je zogenaamde maat moeten lekker ergens anders gaan rond hangen. Op dit forum wordt normaal gespeelt en niet op de ziekelijke manier zoals jij nu beschrijft.
Pssst.... Don't feed the trolls. (Hoewel het soms lastig is om daar weerstand aan te bieden)
Verwijderd
Ik speel op de 360, das een betere console imo.
Maarja ik zie al dat mensen hier geen gevoel voor humor hebben.
En bedankt voor de tip dat je na 5 teamkills gekicked wordt, dan kunnen we er samen dus 8 maken?
En bedankt voor de tip dat je na 5 teamkills gekicked wordt, dan kunnen we er samen dus 8 maken?
Verwijderd
Ja je hebt helemaal gelijk. Maar zie zijn post. Wij op de ps3 hebben geen last van heFlimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:37:
Pssst.... Don't feed the trolls. (Hoewel het soms lastig is om daar weerstand aan te bieden)
So trueVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:40:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk. Maar zie zijn post. Wij op de ps3 hebben geen last van he
Ik heb zeker humor, maar als ik ergens nieuw binnenkom probeer ik me eerst aan te passen en vervolgens pas de misplaatste grapjes te maken, zodat mensen weten dat het een grap is.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:37:
Ik speel op de 360, das een betere console imo.
[ Voor 18% gewijzigd door Flimovic op 18-01-2012 11:41 ]
Verwijderd
Het was verder ook geen grap, het is echt de bedoeling dat we zo gaan spelen, en ik zie er de humor wel van in om de speelstijl te hebben. Zo hebben we het ook altijd gedaan in Gears of War 2 door samen de spawn exit bijvoorbeeld te blokkeren op bepaalde maps zodat het team er niet uit kon, of gewoon 1 persoon blokkeren zodra die in een nauw hoekje ging staan. In Halo Reach natuurlijk altijd teamkillen in living dead mode. Bij racegames in tegengestelde richting gaan rijden etc om de nr1 onderuit te halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 11:44 ]
Waarom je dan op het Tweakers.net forum zit is me een raadsel, dat zijn over het algemeen toch wat volwassener mensen met een serieuze insteek. Maar goed, ik ga nu weer met de grote mensen in dit topic praten.
Ga eens aan het werk jij
Vaak bu'j te bang!
Knip
[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:22 ]
Vaak bu'j te bang!
Knip
[ Voor 142% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:22 ]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Uiteraard eerst even de mortier unlocken, maar ondertussen nog wat maniertjes vinden om het nog lastiger voor het team te maken, de opties zijn in shooters meestal eindeloos.
De eerste hatemail is al binnen zo te zien!
Wees welkom hoor. We kunnen we wat schietvlees gebruiken
Wees welkom hoor. We kunnen we wat schietvlees gebruiken
Knip
[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:23 ]
Vaak bu'j te bang!
Off-topic:
Tom, ga eens aan het werk man! Beetje veul te grote plaatjes te posten. En negeer em nu gewoon
On-topic
Tom, speel jij ook BF3 ja? Wat is je psn?
Tom, ga eens aan het werk man! Beetje veul te grote plaatjes te posten. En negeer em nu gewoon
On-topic
[ Voor 20% gewijzigd door Flimovic op 18-01-2012 12:30 ]
Nee, ik speel op de XboxFlimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:
Off-topic:
On-topic
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Ik heb het filmpje is zitten bekijken. Bij 0,38 sec krijg hij ASSAULT: M26 FRAG Kogels. Maar als ik op Battlelog kijk zie ik geen upgrades staan voor de M26 MASS. Is dit soms alleen bij de pc versie?Unomomentodado schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:34:
[video]
Off Topic:
Negeer de troll
On Topic:
Hoe zit dat nu met die FRAG munitie, is die niet heel erg overpowered?
Negeer de troll
On Topic:
Verwijderd
Over welk wapen heb je het?Flimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:35:
Off Topic:
Negeer de troll (eens) soms lastig te negeren.
On Topic:
USAS heeft dat toch? Heb dat nog niet unlocked, dus weet er niet echt wat van. Maar zag zo'n gast ownen laatst met die USAS en volgens mij had ie FRAG ammo.
Verwijderd
JA klopt. tegen de USAS leg je het af. Snel vrij spelen is ook mijn idee. alleen jammer dat het ff duurt. Zo zie je ook in het filmpje dat je snel omligt met de m26. Mij lukt dat tot op heden niet met dat ding.Flimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:46:
USAS heeft dat toch? Heb dat nog niet unlocked, dus weet er niet echt wat van. Maar zag zo'n gast ownen laatst met die USAS en volgens mij had ie FRAG ammo.
M26 met frag ammo is inderdaad erg fijn. Maakt weinig geluid dus eigenlijk best handig en je kunt er nog een normale gun naast gebruiken ook. Niet dat je er veel aan hebt als ze staan te sproeien maar ok.
Over het algemeen is op 0-5 meter gewoon instakill, 5-10 is 1/2 (1 als ie echt recht op het hoofd gaat of middenrif) en daarboven wel wat meer (dus gewoon switchen van gun).
Knip
Over het algemeen is op 0-5 meter gewoon instakill, 5-10 is 1/2 (1 als ie echt recht op het hoofd gaat of middenrif) en daarboven wel wat meer (dus gewoon switchen van gun).
Knip
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:24 ]
Ik heb in het verleden ook wel m'n rants tegen frag ammo gehad, maar ik heb het zelf ook al een tijd in combinatie met de USAS, en geloof me, tenzij ik iemand tegenkom met de zelfde setup, dan ga je echt het loodje leggen ( sowieso close range ) Bullet Drop is daarintegen wel immens, dus als je verder als 10 meter wil schieten, dan zal je daarvoor moeten compenseren.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:48:
[...]
JA klopt. tegen de USAS leg je het af. Snel vrij spelen is ook mijn idee. alleen jammer dat het ff duurt. Zo zie je ook in het filmpje dat je snel omligt met de m26. Mij lukt dat tot op heden niet met dat ding.
FRAG ammo zal ik neem ik aan vrijspelen door kills te maken met de USAS. De USAS zelf speel ik vrij hoe? Heb er al keer naar gezocht op battlelog, maar kon het niet vinden...
[ Voor 25% gewijzigd door Flimovic op 18-01-2012 13:59 ]
Verwijderd
EL_V Hoelang heb je nodig om de mortier vrij te spelen vanaf lvl 1 en hoe werkt deze precies? Kun je gewoon ergens verschuilen en een mortier locatie op de map aangeven?
Correct, zie ook: https://battlelog.battlef...o/usas-12/242263456/xbox/Flimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:59:
FRAG ammo zal ik neem ik aan vrijspelen door kills te maken met de USAS. De USAS zelf speel ik vrij hoe? Heb er al keer naar gezocht op battlelog, maar kon het niet vinden...
En wat El_V zegt, je speelt hem vrij bij level 43
[ Voor 6% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2012 14:11 ]
Frag Ammo speel je ook vrij voor de M26, gewoon meer kills mee maken en dan komen ze vanzelf. Staat ook gewoon bij upcoming unlocks als je eenmaal zover bent. Dat was de eerste keer dat ik contact kwam met Frag rounds, gebruikte ze toen op Metro et voila.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:26:
[...]
Ik heb het filmpje is zitten bekijken. Bij 0,38 sec krijg hij ASSAULT: M26 FRAG Kogels. Maar als ik op Battlelog kijk zie ik geen upgrades staan voor de M26 MASS. Is dit soms alleen bij de pc versie?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.