Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Vanaf hier gaan we weer gewoon met elkaar om. Als er een troll in het topic loopt kan je die gewoon negeren, dan gaan ze vanzelf weg. Zonde dat het nu weer een 1 user gelukt is om een compleet topic te laten ontsporen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:22
Nou is het wel een goed moment om het even aan te halen weer: het gebeurd me ook regelmatig dat op eigen base, ploeggenoten alle voertuigen blijven vernielen. Waarschijnlijk zijn ze even overgestapt uit het andere team om op die manier het spel te beinvloeden. Zo erg, dat het soms hele potjes niet meer lukt om jets en helis de lucht in te krijgen. In conquest kun je geen teamkills maken, maar dus wel voertuigen slopen. Ik begrijp eigenlijk niet dat het uberhaupt kan. Je zou zeggen dat het niet moeilijk is om te programmeren dat kogels of raketten niets doen op eigen voertuigen. Daarnaast pleit ik voor een systeem om zulke gasten makkelijk bij Dice te melden zodat ze na een waarschuwing gewoon een ban krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Je kan ze sowieso op Battlelog opzoeken en reporten

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:20

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Dennisdn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:00:
Nou is het wel een goed moment om het even aan te halen weer: het gebeurd me ook regelmatig dat op eigen base, ploeggenoten alle voertuigen blijven vernielen. Waarschijnlijk zijn ze even overgestapt uit het andere team om op die manier het spel te beinvloeden. Zo erg, dat het soms hele potjes niet meer lukt om jets en helis de lucht in te krijgen. In conquest kun je geen teamkills maken, maar dus wel voertuigen slopen. Ik begrijp eigenlijk niet dat het uberhaupt kan. Je zou zeggen dat het niet moeilijk is om te programmeren dat kogels of raketten niets doen op eigen voertuigen. Daarnaast pleit ik voor een systeem om zulke gasten makkelijk bij Dice te melden zodat ze na een waarschuwing gewoon een ban krijgen.
Het zou mooi zijn als bij de spawn iets instelt zou worden waarmee friendly fire op voertuigen wordt uitgeschakeld.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pff het is echt erg met de xmas n00bs. Gister gewoon 4 level 1 gasten in 1 team en dan nog een paar level 3,4 9 gasten. Samen met nog 2 andere tweakers toch nog de pot kunnen winnne. Kijk je naar de scores, hebben wij 4000+ punten met ongeveer 20+ kills. De rest kwam niet boven de 1500 en 10 kill uit. Het andere team ook trouwens..... Echt die gasten weten echt niet wat ze moeten doen. Beetje dom liggen te snipen in de heuvels op Damavand Peak.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
aramdin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:03:
Je kan ze sowieso op Battlelog opzoeken en reporten
Ik denk niet dat eigen gesloopte voertuigen in de battlelog terugkomen. Je krijgt er verder ook geen punten ofzo voor, dus in dat opzicht weet het spel al wel of je eigen voertuigen of die van de tegenstander sloopt. Daarmee lijkt het wel of Dice er bewust voor gekozen heeft dat je -al dan niet perongeluk- je eigen voertuigen kunt slopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 18-01-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26

-tom-562

Oliesjeik

MRELynx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:49:
Pff het is echt erg met de xmas n00bs. Gister gewoon 4 level 1 gasten in 1 team en dan nog een paar level 3,4 9 gasten. Samen met nog 2 andere tweakers toch nog de pot kunnen winnne. Kijk je naar de scores, hebben wij 4000+ punten met ongeveer 20+ kills. De rest kwam niet boven de 1500 en 10 kill uit. Het andere team ook trouwens..... Echt die gasten weten echt niet wat ze moeten doen. Beetje dom liggen te snipen in de heuvels op Damavand Peak.
Ach, je moet toch ergens beginnen?
In het begin bakte ik er ook niet veel van.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Misschien worden die stats wel bijgehouden door EA/Dice, maar zijn ze niet zichtbaar voor de spelers. Tis wel een goed vraagstuk. Kan volgens mij sowieso geen kwaad om ze alsnog te reporten, als meerdere mensen dat zouden kun kan het alsnog zo zijn dat ze worden "gestraft".

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Precies, we zijn allemaal n00b geweest. Om eerlijk te zijn, ik ben nog steeds relatief nieuw in het BF-universum. Ik denk wel dat ik het ondertussen redelijk door heb, maar er zijn nog genoeg fijne kneepjes voor mij om onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar op moderatie mag je gewoon via DM met ons afhandelen

[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
aramdin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:53:
Misschien worden die stats wel bijgehouden door EA/Dice, maar zijn ze niet zichtbaar voor de spelers. Tis wel een goed vraagstuk. Kan volgens mij sowieso geen kwaad om ze alsnog te reporten, als meerdere mensen dat zouden kun kan het alsnog zo zijn dat ze worden "gestraft".
Zal dat idd maar gaan doen, baat het niet, schaad er vast ook niets. Ben alleen bang dat er niet veel meer zijn die dat doen, want op die momenten zie je teamgenoten massaal het spel verlaten. Jammer, want daarmee hebben ze wel hun doel bereikt.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:55:
Vindt het wel jammer dat mensen anderen gaan reporten omdat ze het oneens zijn met de speelstijl van die persoon. Dus als ik het spel deze week koop en met mijn maat ga campen met shotgun of mortier word ik gereport? Wat zijn de gevolgen dan?
Campen met shotgun of mortier vindt ik geen valsspelen. Ik geloof nooit dat je daar gezeik mee kan krijgen. Of je ploeggenoten er blij mee zijn is een ander punt. Maar zelf doe ik ook wel eens ff een verscholen plekje opzoeken om even flink te stangen met mortieren.

[ Voor 33% gewijzigd door Dennisdn op 18-01-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-10 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

-tom-562 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:52:
[...]

Ach, je moet toch ergens beginnen?
In het begin bakte ik er ook niet veel van.
Mjah BF3 is ook mijn eerste BF. In COD Black ops deed ik wel eens objective based potjes met wat gotters, maar dat was lang zo leuk niet als in BF3. Vanaf het begin heb ik me helemaal aangepast aan de speelstijl zoals die bij BF hoort. Dus niet wegrennen bij een gearmde mcom, wel wachten op team genoten als je in een voertuig zit, wel reviven, wel ammo uitdelen en vooral voor de obective gaan. Als je een spel koopt als BF3 verdiep je dan tenminste een klein beetje in het hele gebeuren. Dat heeft niks met n00b te maken. Ik zie ook level 10 gasten die gewoon wel goed mee spelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt, denk ook dat er genoeg mensen zijn die of niet op BL zitten of niet eens weten dat je kan reporten.

Ik heb BL altijd ernaast open staan (mn iMac staat naast mn gamestation), zodat ik wat gerichter kan spelen (ok nog x kills voor een service star/scope/unlock). Maar vergeet zelf dat je ook kan reporten mocht het nodig zijn.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Idd, ik heb altijd m'n iPad met battlelog open naast me liggen (en om mensen te reporten). Altijd makkelijk te kijken welke unlocks er aan zitten te komen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
aramdin schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:00:
Klopt, denk ook dat er genoeg mensen zijn die of niet op BL zitten of niet eens weten dat je kan reporten.

Ik heb BL altijd ernaast open staan (mn iMac staat naast mn gamestation), zodat ik wat gerichter kan spelen (ok nog x kills voor een service star/scope/unlock). Maar vergeet zelf dat je ook kan reporten mocht het nodig zijn.
Zo speel ik ook, maar dan met een ipad naast me op de bank. Maar dat komt misschien uit mijn gewoonte om voordat ik de PS3 aanzet, als vast ritueel even de BL en dit tweakers topic te bekijken.

Daarna blijft ie naast me liggen om af en toe te kijken wat ik ga unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 18:15

scorpie

Supra Addict

Ik zie trouwens mensen met een gouden adelaar en mensen met donker grijze adelaars, en dan ook nog met verschillende levels.. hoe zit dat nou weer precies?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Mensen met gouden adelaars hebben te veel tijd. Ik geloof dat je vanaf level 70 of zo een gouden adelaar krijgt. Max level is 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

scorpie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:12:
Ik zie trouwens mensen met een gouden adelaar en mensen met donker grijze adelaars, en dan ook nog met verschillende levels.. hoe zit dat nou weer precies?
Na level 45 krijg je een grijze adelaar. Daarna telt het gewoon door, tot -ik meen- je level 50 (+45) hebt gehaald, dan heb je een goude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb de game sinds een paar weken, maar sinds deze week eigenlijk veel meer aan het gamen. Heb me zojuist ook aangemeld voor het GoT Platoon #2 PS3, Soldier Thunder8nl.

Ik speel met de Aimon PS Elite en dat bevalt me prima. Zou het alleen fijn vinden als ik de controls helemaal zou kunnen customizen, zodat ik bepaalde acties op meer logische plekken op de controllers zou kunnen zetten.

Qua score kom ik niet al te super mee met de rest, maar dat komt denk ik ook dat ik tegenwoordig veel meer een casual gamer ben en van origine een PC Gamer (Hence the Aimon PS Elite)

Wat me gister heel erg opviel is hoe sterk de USAS met Frag ammo is. Vooral in de tunnel in Damavand Peak maakte ik met mijn M4 met ACOG, Grip en Laser geen enkele kans. 1 - 2 shots en ik was neer. Voor de rest vind ik het jammer dat het zo gruwelijk moeilijk is om een heli of jet af te schieten met de Stinger of Igla. Sommige levels worden volledig geowned door een paar heli's en door de haast onmogelijkheid om dit te pareren.

Maar affijn, moet er ook nog wat meer uren insteken, zodat mijn level en vrijgespeelde speeltjes groter worden. :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Als je doelt op de scoutheli in davamand peak:
Neem even een LMG met statief en probeer de piloot uit de kockpit te schieten.
Dat is een zwakke plek. En met wat geluk is de piloot dood en valt de heli zodat je hem nog kan stelen ook :9

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:03:
[...]

Zo speel ik ook, maar dan met een ipad naast me op de bank. Maar dat komt misschien uit mijn gewoonte om voordat ik de PS3 aanzet, als vast ritueel even de BL en dit tweakers topic te bekijken.

Daarna blijft ie naast me liggen om af en toe te kijken wat ik ga unlocken.
Lache ik heb altijd me iphone naast me. Helaas laat de ipad nog ff opzich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
http://battlelog.battlefi...#post_2832654347851194918

Middag mannen, svp even voten op de petitie.
En een mooie rant reactie droppen zou ook mooi zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de n00bs in het team neem ik steeds vaker smoke mee. Sniped niet lekker als je niets kunt zien namelijk (die IR scopes hebben ze toch niet).

Heb er zelf weinig last van. Als ze zitten sniperen gaan ze in ieder geval niet om de haverklap dood waardoor ik meer tickets overhou. Tuurlijk, het frustreerd omdat er niemand meeloopt, maar als ze snipen zit toch een paar tegenstanders zich daar weer mee bezig te houden en is dus afgeleid.

C4 detonaten wil ook nog wel eens wakker schudden :+
Zoiezo als ze op zand liggen, want dan verzakt hun campspot een beetje 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 18-01-2012 17:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:33

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

thejoker80 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 08:28:
Dit is interessant! Werkt dit goed? Heb je dan ook nog een speciale muis en toetsenbord nodig? of is usb prima?
Jep, werkt prima, maar het is niet echt plug & play, je moet wel alles goed inregelen qua gevoeligheden. Zie ook hun support en forum. Het beste zijn gewoon standaardmuizen en reguliere toetsenborden. Alles wat een speciale driver nodig heeft werkt niet. Zie ook de topics over supported muizen, en dan met name wat ook onder de nieuwste firmware werkt. Steelseries muizen werken bijvoorbeeld voor geen meter meer, maar Razer werkt goed. Wireless wordt afgeraden.

Zelf heb ik een Wolf King bordje, zo'n rond gaminggeval, met een Razer Abyssus.

edit: Over "xmas noobs": Ik ben zelf ook pas level 11 of 12, en speel sinds release date. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hillie op 18-01-2012 19:38 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:40:
[...]
Lache ik heb altijd me iphone naast me. Helaas laat de ipad nog ff opzich wachten.
Ja wat dat betreft is het wel ideaal. Tijdens het wachten op een nieuwe level even op het log kijken is beter dan naar een saai scherm. Ik vind het dan ook een gemiste kans dat ze de battlelog en psn niet samen laten werken. Dat je niet mensen apart in je psn hoeft toe te voegen en dan tussen de battles zou kunnen chatten ofzo.

*edit
En dat je op die manier je wapens kunt kiezen en customizen zou helemaal fantastisch zijn, omdat er een duidelijke beschrijving van wapens en addons bij zit. Handig voor leken als ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 18-01-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er poptje een idee op in mijn hoofd:
Net als bij Blu-rays of dvd's die je koopt krijg je eerst al die Brein-sh*t en zo te zien die je NIET door kan spoelen de eerste keer.
Bij BF3 zouden ze bij de eerste keer opstarten een filmpje moeten laten zien met wat objectives zijn, wat de bedoeling van de verschillende game-modi is en wat je met de verschillende klasses kan...
Soort "How not to be a noob at BFBC2" (youtube), maar dan voor BF3.
Lijkt me fantastisch :P

*De PS3 weer aan slingeren gaat*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heeft er iemand nog tips om beter te kunnen schieten met de Little Bird/ZW11? Blijf het lastig vinden om echt te kunnen "ownen" in die chopper.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Engineer meenemen >:) Hou je het langer vol

[ Voor 33% gewijzigd door johan bos op 18-01-2012 23:45 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Kan helaas niet altijd hehe, scheelt wel veel!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10 12:40
Flimovic schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:14:
Mensen met gouden adelaars hebben te veel tijd. Ik geloof dat je vanaf level 70 of zo een gouden adelaar krijgt. Max level is 100.
De volledig gouden adelaar krijg je alleen bij de allerlaatste rang, lvl 145 (adelaar service star 100). Daarvoor krijg je eerst tierelantijntjes op je adelaar, later zijn die goud idd.

Wat betreft die februari patchlijst uit het pc topic: een nerf voor de famas met foregrip en silencer zou me pijn doen, dat is mijn favo setup!

PS, heb ook altijd mijn tab 10.1 met battlelog open als ik speel :-) superfijn idd om je stats en unlocks in de gaten te houden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een paar keer in een vrije Viper mogen spawnen, maar ik moet toch eens een cursus vliegen krijgen ;)
Verder dan in een rechte lijn vliegen, vuren, rondje draaien en weer terug kom ik niet.
Als ik probeer te strafen of iets dergelijks (wat ik niet kan) is het vaak kiele-kiele of ik 'm in de lucht kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:28:
Net een paar keer in een vrije Viper mogen spawnen, maar ik moet toch eens een cursus vliegen krijgen ;)
Verder dan in een rechte lijn vliegen, vuren, rondje draaien en weer terug kom ik niet.
Als ik probeer te strafen of iets dergelijks (wat ik niet kan) is het vaak kiele-kiele of ik 'm in de lucht kan houden...
Kwestie van veel oefenen.
Kleine tip: stel je wilt links om strafen, laat dan de heli iets naar rechts overhellen en (default rechter stick) en stuur naar links. Speel ook een beetje met R2. Als je R2 namelijk in gedrukt houdt, maak je teveel snelheid en hoogte. Voor agressieve turns (niet strafen) tilt je de heli naar dezelfde kant als dat je op wilt draaien. Pas dan wel op aangezien de heli dan de neiging heeft om te duiken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Hebben er gisteravond meer mensen last gehad door niet online te kunnen? Het menu werd supertraag, en steeds de foutmelding dat er geen contact kon worden gemaakt omdat m'n verbinding te traag zou zijn. Een speedtest trok het in twijfel, en een HD stream van icefilms bevestigde dat er met mn snelheid niets aan de hand was. Gebeurd dit vaker of zou het probleem in mn playstation kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 18-10 18:15

scorpie

Supra Addict

Gisteren dan eindelijk de heat seekers op m'n jets behaald. Dat scheelt echt een berg, je kunt eindelijk een beetje normale dog fights houden. Erg fijn :)
Gisteren ook de canister shells voor tanks unlocked, maar ik weet niet wat nou relaxter is.. canister shells of guided missiles, ik wissel nu maar een beetje af.

Al met al blijft het leuk dingen unlocken :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:06:
Gisteren dan eindelijk de heat seekers op m'n jets behaald. Dat scheelt echt een berg, je kunt eindelijk een beetje normale dog fights houden. Erg fijn :)
Grappig...heatseekers gebruik ik nooit!.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Real men use rocket pods? :p

@Scorpie
Beiden zijn fijn, Guided shell handig tegen een mix van choppers en armor. Canister tegen infantry, vodniks en light armour.

Bijvoorbeeld (om voor mezelf te spreken):
Guided shell: o.a. Kharg Island, Caspian Border
Canister: o.a. Tehran Highway

@Dvdkiwi
Je kan oefenen in de Coop modus, missie 2. Belangrijkste is om niet te wild met je sticks te bewegen in het begin dat je voor het eerst gaat vliegen. Daarna is het oefenen en grenzen opzoeken. Suc6!

[ Voor 26% gewijzigd door aramdin op 19-01-2012 08:37 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Canister shell heb ik sinds een paar dagen ook. Ik heb er nog geen effectieve kills mee gemaakt. Ik denk dat ik ze weer omwissel voor guided missiles. Altijd handig om van een afstand eerst een voertuig te bestoken met een missile, dan iets dichterbij rijden en er meteen een kanonkogel achteraan te jagen :P
Werkt de speedloader trouwens ook bij de guided missiles? Ik heb er eigenlijk niet op gelet, aangezien ik nu met thermal camouflage speel i.p.v. speedloader

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Goede vraag, dat kan wel handig zijn. Al ben ik groooooooot voorstander van Reactive Armor. Zorgt ervoor dat je toch wat meer hits kan verdragen dan een "normale" tank.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
-tom-562 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:41:
Canister shell heb ik sinds een paar dagen ook. Ik heb er nog geen effectieve kills mee gemaakt. Ik denk dat ik ze weer omwissel voor guided missiles. Altijd handig om van een afstand eerst een voertuig te bestoken met een missile, dan iets dichterbij rijden en er meteen een kanonkogel achteraan te jagen :P
Het is ook de snelste manier om een tank uit te schakelen. Als je snel bent, lukt het om een combo te maken van 1x guided - 2x gewone kanon, en dan staat de 2e guided klaar die het werk afmaakt. Dan weten ze in de tank niet wat ze overkomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat klopt, sowieso met een goedgeplaatste Guided shell en een tank shell in zn achterste kan het heel snel gaan!

Gister een beetje met de MG36 gespeeld, fijne gun! Zelfs met de iron sights is het goed te doen, alleen jammer dat hij bugged is op de B2K maps. Daarnaast ook erachter gekomen dat de T88 met een suppressor veel handzamer is en preciezer lijkt te schieten (minder vertical climb)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Mijn tanksetup is:
Proximity scan - Fijn om sneakende mannetjes tegen te houden, aangezien je lang niet altijd een gunner hebt
Zoom optics - Kun je ook van afstand nog wat raken
HMG - Heerlijk tegen infanterie. Dat ding gaat echt als een warm mes door de boter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanx Aradmin & Jackal! :)
Als er vanavond een heli vrij is zal ik eens wat gaan oefenen met het strafen...

Gisteren wel een heel lekker laatste potje gehad:
http://battlelog.battlefi...how/22363536/4/184351504/
Anti-vehicle ribbon, disable vehicle ribbon, armored warfare ribbon, transport warfare ribbin, combat efficiency ribbon en een anti vehicle medal :P

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
aramdin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:43:
Goede vraag, dat kan wel handig zijn. Al ben ik groooooooot voorstander van Reactive Armor. Zorgt ervoor dat je toch wat meer hits kan verdragen dan een "normale" tank.
Hier ook altijd reactive armour in gebruik. Gisteravond nog profijt van gehad: C4 op mijn tank, tank disabled ipv ontploft, uitstappen en die C4-plakker neerknallen :)

Gister overigens nog een epic moment op Operation Firestorm als aanvallers vanuit de eerste spawn. Ik had met C4 twee jeeps omgetoverd tot "Al Qaida jeep". Een squadmember over links naar de tank, ikzelf over rechts. Gelijktijdig de jeeps uit laten rollen richting de tank... en KABOOM :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Aramdin ;) (Dat krijg je met een hindoestaanse vader :p)

Je moet ook even googlen/youtube op "red dragon battlefield 3", die heeft ook wel interessante gameplay videos (waaronder heli)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:03:
Thanx Aradmin & Jackal! :)
Als er vanavond een heli vrij is zal ik eens wat gaan oefenen met het strafen...

Gisteren wel een heel lekker laatste potje gehad:
http://battlelog.battlefi...how/22363536/4/184351504/
Anti-vehicle ribbon, disable vehicle ribbon, armored warfare ribbon, transport warfare ribbin, combat efficiency ribbon en een anti vehicle medal :P
We kunnen de chopper missie (co-op) wel een keer samen doen. Misschien dat ik je dan nog wat aanwijzingen kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

aramdin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:43:
Reactive armor heb ik helaas nog niet, die speel ik volgens mij binnenkort als 1e vrij. Firestorm en Kharg Island zijn wat dat betreft ideaal om je tankskills te upgraden.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel gisteren gekocht gelijk als support gaan spelen. Op welk level unlock je nu die mortier? Kan alleen zien wat je op het volgende level vrijspeelt, en dat worden claymores. Leuke game maar sommige maps vind ik toch wel krom.. Zoals die bergafdaling waar je bij Rush als attackers gewoon als sitting ducks wordt afgeknald vanuit de basis. Wel de nodige lol gehad met het planten van 6xC4 om in 1 keer een gebouw onderuit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:04:
Spel gisteren gekocht gelijk als support gaan spelen. Op welk level unlock je nu die mortier? Kan alleen zien wat je op het volgende level vrijspeelt, en dat worden claymores. Leuke game maar sommige maps vind ik toch wel krom.. Zoals die bergafdaling waar je bij Rush als attackers gewoon als sitting ducks wordt afgeknald vanuit de basis. Wel de nodige lol gehad met het planten van 6xC4 om in 1 keer een gebouw onderuit te halen.
Als je een EA-acount aanmaakt, en je aanmeldt op battlelog, dan kun je dat soort dingen zien. Kun je je meteen aanmelden voor het GOT-platoon2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:04:
Spel gisteren gekocht gelijk als support gaan spelen. Op welk level unlock je nu die mortier? Kan alleen zien wat je op het volgende level vrijspeelt, en dat worden claymores.
Je unlocked mortar nadat je claymore hebt unlocked ;)
Als je een profiel aanmaakt op battlelog dan kan je precies zien wat en wanneer je iets unlocked!

Edit: zie hierboven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 19-01-2012 11:47 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:46:
[...]

Je unlocked mortar nadat je claymore hebt unlocked ;)
Als je een profiel aanmaakt op battlelog dan kan je precies zien wat en wanneer je iets unlocked!

Edit: zie hierboven :)
En dat is bij 40000 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Correct!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@aramdin vraag aan Jackal131 of joshjeowd hoe je moet richten met je little birth/zw11 hun zijn verrekte goed met die scouts. Ik bak er ook niets van hahaha, viper en jets wel. (heb ik veel voor moeten oefenen als BF noob haha)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Bij deze de oproep aan Jackal en Joshje om hun "geheim" te delen :)

[edit]
Mag ook via PM

[ Voor 16% gewijzigd door aramdin op 19-01-2012 12:00 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:05:
[...]

Hier ook altijd reactive armour in gebruik. Gisteravond nog profijt van gehad: C4 op mijn tank, tank disabled ipv ontploft, uitstappen en die C4-plakker neerknallen :)

Gister overigens nog een epic moment op Operation Firestorm als aanvallers vanuit de eerste spawn. Ik had met C4 twee jeeps omgetoverd tot "Al Qaida jeep". Een squadmember over links naar de tank, ikzelf over rechts. Gelijktijdig de jeeps uit laten rollen richting de tank... en KABOOM :*)
Ja jullie waren goed bezig. Wat ook echt weer klote was is dat ik eindelijk bij jullie in het team zat en daarna met de volgende pot ik weer in het andere team werd geplaatst.
Dan merk je wel dat je tegen allemaal mensen zit te spelen die echt samenwerken. Er was vaak geen doorkomen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Even voor de sport mijn scoutheli-tactiek:
Bij dreiging of damage dekking zoeken achter gebouwen (of aan de klif in davamand)
Voor aanvallen op infantry vrij laag en traag vliegen zodat ik ze lang in het zicht heb.
Bij 'duiken' heb je minder tijd om nauwkeurig te richten.
En ik gebruik EMC-jammer, handig omdat ie sneller herlaadt dan flares :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Het voordeel van een EMC is de herlaadtijd, maar wat is het het nadeel van een EMC jammer?

Laat maar, ik zie het al, ECM moet je inschakelen voordat je gelocked bent en Flares nadat je gelocked bent.

[ Voor 39% gewijzigd door Flimovic op 19-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
ECM heeft ook als voordeel dat electronische locks (oa soflam) worden onderbroken. De ECM heeft een werking van 5 seconden en een cooldown van 10 seconden. Effectief heb je dus maar 5 seconden dat je "unprotected" bent, bij Flares is dat veel langer (10 seconden).

In een helicopter wordt aangeraden: piloot met ECM en gunner met flares.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Dynamix schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:05:
[...]
Al qaida'tje van gister was mooi gelukt inderdaad, BOOM tank weg meteen doorlopen en de objective bij A armen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al Quaida tje is toch niet zo gek moeilijk? Soms gaat ie wel eens mis. Je moet het eens met een transport heli proberen.

Maar inderdaad wel heel erg vermakelijk!! >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zin om zo nu en dan te spele ad me dan ff op PSN als luukjuhNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:29:
Tja opzich wel zin gisteren niet kunnen spelen. Maarja ik zit op mijn werk dus helaas!

Voeg mij maar in iedergeval toe op PSN ik accep wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:29:
Zal je 1 dezer dagen toevoegen! :)

Heb ook een eigen platoon aangemaakt, BadKarma.(Tag: =BK=) Mag je je ook voor aanmelden. :) Geldt ook voor andere geïnteresseerden. :P

[ Voor 6% gewijzigd door thunder8 op 19-01-2012 12:44 . Reden: Stukkie toevoegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat de back 2 karkand dlc precies inhoud? Zit op't werk linkje zal niet werken :(. Vondt het toch wel een leuk spel na gister gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:50:
Kan iemand mij vertellen wat de back 2 karkand dlc precies inhoud? Zit op't werk linkje zal niet werken :(. Vondt het toch wel een leuk spel na gister gespeeld te hebben.
De belangrijkste zijn een boel nieuwe levels die veel leuker en mooier zijn dan de standaard levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Het was gisteravond weer hilarisch. Enkele potjes op servers met alleen maar nieuwe spelers.
Goed je bent de enige in het team die M-Coms armed of defused. Maar je kunt heerlijk aankloten met voertuigen.

Rush op Khar island als gunner in de Viper en een K/D van 70-5.
http://battlelog.battlefi...how/23531547/2/232770628/
Beide flares en de enige bedreiging was het andere vliegtuig.

Uitbreiding zijn alleen maps. Dit is ook iets persoonlijks. Ik vind ze bijvoorbeeld niet leuk en quit standaard altijd als er zo'n map komt.

En over aankloten / irriteren. Dan kun je volgens mij beter voor een MAV gaan. Mortier is vrij nutteloos doorvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:58:
[...]

Ja jullie waren goed bezig. Wat ook echt weer klote was is dat ik eindelijk bij jullie in het team zat en daarna met de volgende pot ik weer in het andere team werd geplaatst.
Dan merk je wel dat je tegen allemaal mensen zit te spelen die echt samenwerken. Er was vaak geen doorkomen aan.
Als je bij elkaar in een squad zit, dan gaat dat wel goed. Ik had overigens pas laat door dat jij ook in de server zat, anders hadden we wel even een squad gemaakt.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:27:
Al Quaida tje is toch niet zo gek moeilijk? Soms gaat ie wel eens mis. Je moet het eens met een transport heli proberen.

Maar inderdaad wel heel erg vermakelijk!! >:)
Klopt, alleen deze keer had ik twee Al Qaida jeeps onder de knop zitten >:) Binnenkort wel eens upgraden naar helicopters dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTB schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:19:
Het was gisteravond weer hilarisch. Enkele potjes op servers met alleen maar nieuwe spelers.
Goed je bent de enige in het team die M-Coms armed of defused. Maar je kunt heerlijk aankloten met voertuigen.

Uitbreiding zijn alleen maps. Dit is ook iets persoonlijks. Ik vind ze bijvoorbeeld niet leuk en quit standaard altijd als er zo'n map komt.

En over aankloten / irriteren. Dan kun je volgens mij beter voor een MAV gaan. Mortier is vrij nutteloos doorvoor.
Een MAV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:28:
[...]

We kunnen de chopper missie (co-op) wel een keer samen doen. Misschien dat ik je dan nog wat aanwijzingen kan geven.
Dat is een puik plan!!
Als je bij mij in de choppah durft te stappen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
johan bos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Denk je; ik kan daar wel tussendoor zigzaggen, ben je even vergeten dat je in de Havoc zit ipv Viper

Voor diegene die het nog niet weten; met pijltje naar beneden + rechter stick kun je rond kijken in een jet of heli, handig mocht je de enemy kwijt zijn. Hou je iets meer controle dan schakelen naar 3rd person.
Waaat, ik dacht dat het gewoon niet kon. Ik mistte het al. Zocht me potdomme een ongeluk. Dacht dat het niet kon vanwege beperkingen van de PS3 ofzo.. 7(8)7

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Die moet ik goed onthouden! Wist al wel dat het kon, maar welke combi was t ook alweer.... Frustratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Google is your friend: http://lmgtfy.com/?q=mav+battlefield+3

En nog iets:
SayWhatAgain! schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:32:
Voor mensen die online willen gamen vanavond, inloggen op PSN vóór 17:00 i.v.m. onderhoud: http://nl.playstation.com...g-19-01-2012-vanaf-17-00/

[ Voor 48% gewijzigd door aramdin op 19-01-2012 13:52 . Reden: extra info ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Klote... Ben pas 6 uur terug van werk of zo. Dat wordt de singleplayer dan maar eens uitspelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Hmm goed dat ik vanavond wat anders gepland heb staan, ben ook niet voor 5 uur thuis..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Is er een Xbox speler met headset die met mij die sniper co-op missie wilt doen binnenkort?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De singleplayer is nog steeds erg vermakelijk :)
Het is geen rollercoaster zoals COD dat is, maar het zit wel leuk in elkaar.
Ik moet 'm nog steeds op hard afmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hij is prima te doen op Hard, had hem moeilijker verwacht. Zat wel als een idioot te spotten (dat kijg je als je de MP voor de SP gaat spelen) met mn select knopje, maar dat werkt uiteraard niet.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:41:
[...]

Dat is een puik plan!!
Als je bij mij in de choppah durft te stappen haha :P
Kan ik me aansluiten bij de les. Misschien kun je een klasje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Enkele potjes op servers met alleen maar nieuwe spelers.
Waarom heb ik dat geluk nou nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ik hou de heli gelukkig wel in de lucht, maar zoek wel een slachtoffer die met mij wil co-oppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat vliegen echt zo lastig dan? Waar komt dat dan door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:30

Licko

ZVDK

Een ronde van 55 mins.... zou willen dat ze bij ons zo lang duurden. Meestal zijn we gewoon te goed en is het zo voorbij :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Vliegen is een stukje moeilijker vergeleken met BFBC2, de pookjes zijn wat gevoeliger en uit mn hoofd gezegd ook standaard omgedraaid. Falen is een stuk makkelijker vergeleken met het vorige deel

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hetzelfde als het wennen aan een FPS op de console met controller.
Alleen gebruik je de grond-controls constant, in tegenstelling tot de flight controls.
Veel ruimte en tijd om te oefenen heb je online niet omdat er altijd gevaar loert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:30

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:49:
Zwaartekracht.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flimovic schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:48:
Ik hou de heli gelukkig wel in de lucht, maar zoek wel een slachtoffer die met mij wil co-oppen.
Ik hou me aanbevolen. Moet ook nog oefenen dus da tkomt goed uit. Wellicht vanavond ff
psn: jeanlock
Of stond je al op de lijst bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Evolutionaire beperkingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere die je heel vervelend uit de lucht willen knallen.
Maar zwaartekracht is denk ik wel de ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:55:
[...]

Ik hou me aanbevolen. Moet ook nog oefenen dus da tkomt goed uit. Wellicht vanavond ff
psn: jeanlock
Of stond je al op de lijst bij mij
Nog niet, zal je even adden. Wel een kleine kanttekening, heb (nog) geen headset, maar ben niet te beroerd, te volgen ipv te leiden. Vanavond ligt PSN er uit ivm maintenance las ik een paar posts terug. Morgenavond moet het wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben laatste tijd een hoop met Mortier aan het spelen, maar wat een waardeloos apparaat is het eigelijk. Begrijp met niet verkeerd, zolang je iemand heb die met een MAV aan het spelen is, dan raak je nog wel wat, maar als niemand spot dan kan je net zo goed stoppen...

Dan nog het feit dat het lompe ding maar zo'n 75% damage doet... Hoe bedoel je 75% damage, je krijgt een volwaardige bom op je kop... ( en ja het is raak... )

Lichtelijk vermoeiend, maar zit bijna op de 150, en dan zit ik op de helft van m'n medal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu word ik door meerdere mensen getrolled, zou ook wel een gevolg aan vast mogen zitten. Kan ik ergens reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:08:
Nu word ik door meerdere mensen getrolled, zou ook wel een gevolg aan vast mogen zitten. Kan ik ergens reporten?
LOL. Wat heb je gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Hij was gister als een malle aan het trollen en kijkt nu raar op als mensen zijn vragen minder serieus beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, negeren is het beste bij dat jochie

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar weer op de man af. Ik ga er in ieder geval niet meer op in, PWM heeft dat netjes afgehandeld. Nu hoop ik wel dat iemand jullie 2 even afhandelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:05:
Ben laatste tijd een hoop met Mortier aan het spelen, maar wat een waardeloos apparaat is het eigelijk. Begrijp met niet verkeerd, zolang je iemand heb die met een MAV aan het spelen is, dan raak je nog wel wat, maar als niemand spot dan kan je net zo goed stoppen...

Dan nog het feit dat het lompe ding maar zo'n 75% damage doet... Hoe bedoel je 75% damage, je krijgt een volwaardige bom op je kop... ( en ja het is raak... )

Lichtelijk vermoeiend, maar zit bijna op de 150, en dan zit ik op de helft van m'n medal..
Mortar doet meestal 50% damage. 2 hits = kill dus. Maar alleen bij andere mortargasten doet ie wel 100% damage. Ik gebruik hem de laatste tijd ook niet vaak meer aangezien die damage verminderd is. Vind het eigenlijk helemaal niet erg want zo leuk vond ik het niet.

Al heb ik eigenlijk nooit getest hoe het met smoke gaat. Lijkt me wel handig om gewoon te gebruiken om de tegenstander mee te bestoken om het zicht te beperken ipv damage te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

-tom-562 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:13:
Ja, negeren is het beste bij dat jochie
Mwah, zolang hij zich gedraagt wil ik hem best normaal behandelen. Vandaag geen gezeur met em gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Martinspire schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Mortar doet meestal 50% damage. 2 hits = kill dus. Maar alleen bij andere mortargasten doet ie wel 100% damage. Ik gebruik hem de laatste tijd ook niet vaak meer aangezien die damage verminderd is. Vind het eigenlijk helemaal niet erg want zo leuk vond ik het niet.

Al heb ik eigenlijk nooit getest hoe het met smoke gaat. Lijkt me wel handig om gewoon te gebruiken om de tegenstander mee te bestoken om het zicht te beperken ipv damage te doen.
Dus als ik het goed begrijp doet een mortar op een andere assault met mortar wél 100%? Vroeg me altijd al af hoe het kon dat ik wel ineens neerging als ik een keer met een mortar speel. Aan de andere kant, vind het ook vrij suf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik de mortier niet supervaak.
Maar als een tegenstander 'm gebruikt switch ik er altijd even naar:
mooi plekje zoeken, de mortier-man uitschakelen en weer terug het gevecht in.
Als mortierende spelers gemortierd worden zie je ze vaak niet meer terug met hun pijpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:08:
Volgens mij valt het wel mee.
Er worden eerlijke antwoorden gegeven over hoe het vliegen gaat door mensen die dit vaak doen. Zwaartekracht heb je echt last van. Indien geen gas geeft val je naar beneden. En vele zullen je proberen uit de lucht te knallen.
Probeer het eens dan merk je wat het is om te vliegen in BF3. Iets wat voorheen vele malen makkelijker was.
Pagina: 1 ... 37 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.