Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:18:
Ik gebruik de mortier niet supervaak.
Maar als een tegenstander 'm gebruikt switch ik er altijd even naar:
mooi plekje zoeken, de mortier-man uitschakelen en weer terug het gevecht in.
Als mortierende spelers gemortierd worden zie je ze vaak niet meer terug met hun pijpje :P
O-) mooi is dat heh.
Je wordt geraakt door mortier. en daarna hij door jou mortier. En idd ze komen dan vaak niet terug en als ze wel terug komen doe je het nog een keer.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flimovic schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Dus als ik het goed begrijp doet een mortar op een andere assault met mortar wél 100%? Vroeg me altijd al af hoe het kon dat ik wel ineens neerging als ik een keer met een mortar speel. Aan de andere kant, vind het ook vrij suf...
Wanneer krijg je smoke mortieren dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:53

-tom-562

Oliesjeik

In het gangetje bij Grand Bazaar is het vaak wel effectief. Eerst wat smoke droppen en dan bestoken voor een tijdje. Dan kan de rest van je team vaak zo de vlag pakken

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook bekend hoelang de boel plat gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Fatal Mind schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:05:
Ben laatste tijd een hoop met Mortier aan het spelen, maar wat een waardeloos apparaat is het eigelijk. Begrijp met niet verkeerd, zolang je iemand heb die met een MAV aan het spelen is, dan raak je nog wel wat, maar als niemand spot dan kan je net zo goed stoppen...

Dan nog het feit dat het lompe ding maar zo'n 75% damage doet... Hoe bedoel je 75% damage, je krijgt een volwaardige bom op je kop... ( en ja het is raak... )

Lichtelijk vermoeiend, maar zit bijna op de 150, en dan zit ik op de helft van m'n medal..
Hoe verklaar je dan het feit dat je een andere mortier dude met 1 schot kan doden? Volgens mij is het dan zelfs geen eens een headshot.

Moet je 300 kills hebben voor de medal....? Zucht, dat gaat dan nogwel even duren :)

[ Voor 59% gewijzigd door aramdin op 19-01-2012 15:40 . Reden: Quote erbij voor de duidelijkheid ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-10 09:05

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Volgens mij is het zo dat met de mortar je kan instellen bij het customizen of je smoke granaten of explosive rounds will gebruiken. Maar het zou ook een firing mode kunnen zijn.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Firing mode ja :) dan kan je kiezen tussen smoke of grenades

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-10 16:18

Licko

ZVDK

Flimovic schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:29:
Volgens mij is het zo dat met de mortar je kan instellen bij het customizen of je smoke granaten of explosive rounds will gebruiken. Maar het zou ook een firing mode kunnen zijn.
met D-pad idd.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
aramdin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Hoe verklaar je dan het feit dat je een andere mortier dude met 1 schot kan doden? Volgens mij is het dan zelfs geen eens een headshot.

Moet je 300 kills hebben voor de medal....? Zucht, dat gaat dan nogwel even duren :)
Volgens mij is dat omdat zijn mortier apparaat opgeblazen wordt, waardoor de vijand ook dood gaat.
-tom-562 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:33:
Firing mode ja :) dan kan je kiezen tussen smoke of grenades
Nooit geweten, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
[...]

Ik heb nu al een aantal keer met de mortar gespeeld en toch meerdere kills kunnen halen, lees: tegenstander in 1 keer dood kunnen krijgen. (lijkt me stug dat een heel team met mortar speelt :p )

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dynamix schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Volgens mij is dat omdat zijn mortier apparaat opgeblazen wordt, waardoor de vijand ook dood gaat.
Mythbusters: plausible 8) ?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat je vaak ziet bij mortier gebruik is dat iemand de hele tijd op 1 plek blijft zitten. Dan is het vaak erg makkelijk om het te counter mortieren of om hem gewoon om te legegn door er naar toe te lopen. Wat ik vaak doe als ik met de mortier speel, is 3 rounds af vuren, mortier oppakken, andere plek op zoeken, weer 3 rounds afvuren, weer een andere plek zoeken. Zo maak je het wat moeilijker. Maar goed, sommigen snappen het spelletje ook nog niet helemaal. Ik zie regelmatig gasten die in TDM aan het mortieren gaan. Verder is het ook nog zo dat je suppresive bezig bent waardoor de rest van je team kan oprukken. Hoe klote is het om telkens onder vuur te liggen van een mortier. Je hele vision gaat heen en weer en je kunt veel moelijker richten. Makkelijker voor je team dus om wel meer kills te maken.

Vaak speel ik met de mortar gewoon om het team te helpen ipv de kills te maken. Kills maken is mooi meegenomen, maar als je bv een groep tegenstanders het moeilijker maakt om te aimen omdat ze telkens onder vuur liggen, dan lever je een leuke bijdrage aan de overwinning, ook al merk je dat soms niet.

[ Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 19-01-2012 15:49 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Dat wordt testen dus :) Het zou ook kunnen zijn dat een vijand alleen dood gaat als deze zich precies in het midden van de crosshair bevindt. Ik heb toch best wat kills met de mortier kunnen maken. Ik gebruik 'm voornamelijk als counter mortier, of gericht op snipers of voertuigen. Random spammen is kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spam er elk potje wel random mee meestal en sta dan toch altijd op 10+ mortar kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat stond een tijdje geleden ergens inderdaad, dat de vijand zich precies in het midden van de crosshair moet bevinden.
Een hit binnen een meter of 2 van het slachtoffer is dodelijk, daarbuiten niet.
Voor snipers, campers en mortiergasten dus ideaal :P
Ook handig tegen tanks trouwens of om een gearmde mcom te beveiligen tegen unarmen (beetje noobish maar goed)!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortar doet helaas weinig damage tegen voertuigen, maar met smoke zou je het ze wel lastig kunnen maken.

Maar je hoeft dus niet zoals met de andere guns/gadgets de smoke te unlocken? En je neemt altijd normale mortar + smoke mee? Kan dan wel handig zijn voor wat maps denk ik. Seine Crossing of Bazaar lijkt me dan een stuk makkelijker.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
MRELynx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:46:
Vaak speel ik met de mortar gewoon om het team te helpen ipv de kills te maken. Kills maken is mooi meegenomen, maar als je bv een groep tegenstanders het moeilijker maakt om te aimen omdat ze telkens onder vuur liggen, dan lever je een leuke bijdrage aan de overwinning, ook al merk je dat soms niet.
Agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Het doel heiligt de middelen. Als het mogelijk wordt gemaakt..., gebruiken!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
aramdin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:02:
Het doel heiligt de middelen. Als het mogelijk wordt gemaakt..., gebruiken!
Met het hele team! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Haha, dat zou echt briljant zijn, met 15 man mortar schieten op een MCOM XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Flimovic schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:51:
Haha, dat zou echt briljant zijn, met 15 man mortar schieten op een MCOM XD
filmpje maken! only in battlefield 3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Mortar doet meestal 50% damage. 2 hits = kill dus. Maar alleen bij andere mortargasten doet ie wel 100% damage. Ik gebruik hem de laatste tijd ook niet vaak meer aangezien die damage verminderd is. Vind het eigenlijk helemaal niet erg want zo leuk vond ik het niet.

Al heb ik eigenlijk nooit getest hoe het met smoke gaat. Lijkt me wel handig om gewoon te gebruiken om de tegenstander mee te bestoken om het zicht te beperken ipv damage te doen.
Mortier kan me eerlijk gezegd gejat worden, vind het niet leuk, ik loop liever voorop om ventjes bruut te slachten met paar kogels in de kop, dat gezegd wil ik toch de medaille hebben
Flimovic schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Dus als ik het goed begrijp doet een mortar op een andere assault met mortar wél 100%? Vroeg me altijd al af hoe het kon dat ik wel ineens neerging als ik een keer met een mortar speel. Aan de andere kant, vind het ook vrij suf...
Is inderdaad vreemd, maar inderdaad ook wel mijn ervaring.
[...]

Geen idee. En inderdaad, 300 kills met mortier...
MRELynx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:46:
Wat je vaak ziet bij mortier gebruik is dat iemand de hele tijd op 1 plek blijft zitten. Dan is het vaak erg makkelijk om het te counter mortieren of om hem gewoon om te legegn door er naar toe te lopen. Wat ik vaak doe als ik met de mortier speel, is 3 rounds af vuren, mortier oppakken, andere plek op zoeken, weer 3 rounds afvuren, weer een andere plek zoeken. Zo maak je het wat moeilijker. Maar goed, sommigen snappen het spelletje ook nog niet helemaal. Ik zie regelmatig gasten die in TDM aan het mortieren gaan. Verder is het ook nog zo dat je suppresive bezig bent waardoor de rest van je team kan oprukken. Hoe klote is het om telkens onder vuur te liggen van een mortier. Je hele vision gaat heen en weer en je kunt veel moelijker richten. Makkelijker voor je team dus om wel meer kills te maken.

Ik speel met die mortier puur voor de kills, me teammates kunnen me gejat worden ( tenzij ik met maten speel, dan is het een ander verhaal ) Over het algemeen snappen m'n random teammates toch niet wat de bedoeling van de game is. Daar steek ik dus geen moeite in om die te helpen.

Blijf vaak wel zitten met m'n mortier, vaak gewoon in de hoofdbasis, en gewoon m'n ogen openhouden voor counter mortars, en dan ga ik een keer dood, boeit ook niet, hoort erbij lijkt me.
Martinspire schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:01:
Mortar doet helaas weinig damage tegen voertuigen, maar met smoke zou je het ze wel lastig kunnen maken.

Maar je hoeft dus niet zoals met de andere guns/gadgets de smoke te unlocken? En je neemt altijd normale mortar + smoke mee? Kan dan wel handig zijn voor wat maps denk ik. Seine Crossing of Bazaar lijkt me dan een stuk makkelijker.
Het is wel mogelijk om ze te slopen, maarja dan moet je wel het geluk hebben dat er een n00b inzit die op dezelfde plek blijft zitten als ie beschoten word, al menig IFV gesloopt met m'n mortar.

Betreffende je vraag: Smoke heb je standaard, en er zijn geen unlocks voor mortar. De maps die je aanhaalt zijn er idd perfect voor, vanuit de hoofdbasis kan je zo ongeveer heel de map bestoken.

Mijn algehele ervaring met mortier is dat ze eerst sterker waren ( <patch dus ) En hij is best handig om te gebruiken, maar 'tis vooral afhankelijk van de vijand, hoe slim die zijn, en of je lag heb in de server ( laatste tijd ook niet nieuw... ) Heb wel potje of 2 gehad dat ik serieus gewoon 26 kills had met alleen mortieren, dat is leuk. Aan de andere kant, als de server niet lekker loopt en je heb 3 rounds nodig om campend ventje te vermoorden... dan is het snel gebeurd met de lol.

[ Voor 85% gewijzigd door Fatal Mind op 19-01-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:08:
Nu word ik door meerdere mensen getrolled, zou ook wel een gevolg aan vast mogen zitten. Kan ik ergens reporten?
Serieus? Dan mag ik wel van geluk spreken dat ik hier nog mag posten... Een beetje onzin op zijn tijd kan geen kwaad. Verder had je gewoon de pech dat ik onder andere even "iets" moest posten om te kijken hoeveel geheugen ik ook al weer in m'n pc had zitten :+

Voor de rest was mijn reply geloof ik on-topic en niet persoonlijk bedoeld, of er moeten nu opeens 7 miljard mensen voor hun hoofd gestoten zijn...

Neem daarom niet alles te letterlijk, in-game kom je waarschijnlijk meer onzin tegen :)

[ Voor 12% gewijzigd door p.habo op 19-01-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar... als ik in het menu op My Soldier of Multiplayer klik gebeurt er niets en moet ik de game afsluiten...
Ik blijf proberen :)
Zou het met het onderhoud te maken kunnen hebben?
Ik ben wel ingelogd op psn.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
mn PS3 vanavond al 3x vastgelopen grrrr, het ging net een paar weken goed....

psn = smeersbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ongelofelijk lekker potje als Recon met de QBU (4x scope) op Metro (ja metro ja):
http://battlelog.battlefi...how/23727579/2/173743702/

Gewoon lekker mee gaan rushen en 3x meegeholpen om door de linie te breken. Mcom arms lekker aan de rest overgelaten (met usas frag ammo) en lekker zelf zitten schieten. 1x revived en rest gewoon echt helemaal 100% zelf gedaan (met nog iets van 10 assists).

Nergens echt zitten campen en omdat ik er aardig wat afschoot ook telkens van positie wisselen om ze maar te laten zoeken. Had ook nog wat kills met mn Magnum 44 (die ik als secondary heb for lolz)

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 19-01-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk wat meer videos waar ook de UH-1Y VENOM of de Kasatka flinke ownage hebben. Voor repair mannetjes gaat t vrij snel zo te zien, dan kan je nog best lang uithouden lijkt me. Alleen is het niet zo lucratief qua punten voor de piloot...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanvulling op mijn eerdere post :
Vanuit het hoofdmenu kan ik wel offline modi openen (opties, singleplayer ed),
multiplayer modi niet, dan blijft het "loading" oneindig in beeld staan.
Denk dat het het onderhoud is, mogen weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:03:
[video]Eindelijk wat meer videos waar ook de UH-1Y VENOM of de Kasatka flinke ownage hebben. Voor repair mannetjes gaat t vrij snel zo te zien, dan kan je nog best lang uithouden lijkt me. Alleen is het niet zo lucratief qua punten voor de piloot...
Nou ownage?? Moet je de video nog eens kijken. Die Viper/Havoc piloten laten het ook gebeuren. Ze hebben geen idee wat er rond hen gebeurd. Als dat dan wel het geval is, dan hebben ze of geen gunner of een gunner die zich op hele ander doelen richt. Het is niet dat de gunner van de Huey zo goed is, maar de piloten van de Viper/Havoc icm gunner zijn gewoon vreselijk slecht...

Ik ben niet erg onder de indruk eerlijk gezegd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-10 18:03
@BatmanHorizon: dat repairen gaat inderdaad vrij snel wat betreft de punten maar je wordt er ook regelmatig uitgeschoten. Je zit niet beschermd binnen in de chopper maar hangt aan de buitenkant. Ik ben regelmatig door een salvo van een enemy chopper/jet/tank etc eruit geschoten. Of als de pilot iets te lang stil hangt om een vlag te cappen door een sniper geraakt. Maar als de pilot in je eigen squad zit kun je er wel weer op spawnen.

Er zijn helaas geen unlocks te halen voor die genoemde choppers dus daar hoef je het niet voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ja die heb ik laatst zitten kijken, erg informatief!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Gister even potje gespeeld met Moulin en Unomomentodado. Aangezien ik (vrijwel) nooit Rush speel, was dat wel even flink wennen. Maar wel mooi om te zien dat als je een plan hebt, het heel veel beter gaat dan wanneer je als een kip zonder kop rond rent (zoals ik haha). Helaas was het geluid van de VoIP echt bagger, verstond geen zak van wat Moulin en Uno allemaal zeiden...
Toen uiteindelijk Caspian Border kwam had ik eindelijk mn tank en kon ik ook nog wat van waarde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Wie van de PS3'ers hier heeft de optie om gebruik te maken van Teamspeak?

Ik ben echt helemaal klaar met die ingame voip troep, die voorlopig toch niet gefixt gaat worden (check status: http://www.intodarkness.nl/got/voip20012012.png)

Ik heb Teamspeak inmiddels werkend op mijn Android foon: heb mijn officiële PS3 headset via bluetooth gekoppeld. Door middel van de app BTMono heb ik het geluid kunnen redirecten naar mijn headset, zodat ik de chat in mijn oor hoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Dynamix op 20-01-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Gisteren weer sinds 3 maanden bf3 gespeeld! Vanavond weer. Als mensen mij kunnen toevoegen: (PSN) Vuurvoske zorg ik dat erbij ben :)
Dynamix schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:12:

Ik ben echt helemaal klaar met die ingame voip troep, die voorlopig toch niet gefixt gaat worden (check status: http://www.intodarkness.nl/got/voip20012012.png)

Ik heb Teamspeak inmiddels werkend op mijn Android foon: heb mijn officiële PS3 headset via bluetooth gekoppeld. Door middel van de app BTMono heb ik het geluid kunnen redirecten naar mijn headset, zodat ik de chat in mijn oor hoor.
Ahaa relaxed, dit ga ik vanavond ook proberen :))

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Cool, ga kijken naar de TS app voor iPhone/iPad. Vind het wel weer leuk om met mensen te chatten tijdens het gamen. Moet alleen het schelden dan dimmen, want soms moet de frustratie er even uit.... :P

Vanavond eens kijken of het mijn BT headsetje kan gebruiken met TS op mijn iApparatuur. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

thunder8 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:29:
Cool, ga kijken naar de TS app voor iPhone/iPad. Vind het wel weer leuk om met mensen te chatten tijdens het gamen. Moet alleen het schelden dan dimmen, want soms moet de frustratie er even uit.... :P

Vanavond eens kijken of het mijn BT headsetje kan gebruiken met TS op mijn iApparatuur. :P
Ik heb een android + iphone. Laat je weten als je dat aan de praat hebt? De geluidskwaliteit is beter op de iphone dan htc desire namelijk :)

-edit: Teamspeak kost 3,99 op itunes store voor iOS...

[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvoske op 20-01-2012 10:33 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ben hem nu ff via illegale weg aan het downloaden. Als het werkt op de iPhone cq iPad, dan koop ik hem gewoon, maar 3,99 om te gokken vind ik net ff teveel. Moet alles dan vanavond nog ff een TS servertje vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
thunder8 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:36:
Ben hem nu ff via illegale weg aan het downloaden. Als het werkt op de iPhone cq iPad, dan koop ik hem gewoon, maar 3,99 om te gokken vind ik net ff teveel. Moet alles dan vanavond nog ff een TS servertje vinden. ;)
Je kunt heel eenvoudig een channel aanmaken op de Teamspeak Public server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:31:
[...]

Nou ownage?? Moet je de video nog eens kijken. Die Viper/Havoc piloten laten het ook gebeuren. Ze hebben geen idee wat er rond hen gebeurd. Als dat dan wel het geval is, dan hebben ze of geen gunner of een gunner die zich op hele ander doelen richt. Het is niet dat de gunner van de Huey zo goed is, maar de piloten van de Viper/Havoc icm gunner zijn gewoon vreselijk slecht...

Ik ben niet erg onder de indruk eerlijk gezegd.
True, maar dat is altijd in ownage videos/montages. Dus in dat opzicht niet verassend. Ingame kom je ook vaker slechte piloten tegen dan goede piloten. Punt wat ik meer wilde maken is dat het ons ook vast wel lukt, ook tegen viper/havocs. In bc2 ging met de juiste samenwerking de bhawk ook bijna nooit neer met x tientallen kills. Moet in bf3 ook kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

thunder8 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:36:
iphone is van de zaak, dus geen jailbreak voor mij ;)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vuurvoske schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
[...]

iphone is van de zaak, dus geen jailbreak voor mij ;)
Prive Iphone, dus geen problemen. Laat het zsm weten of het goed werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Dynamix schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:12:

Skype is ook wel het proberen waard, dat gebruik ik altijd tijdens het spelen. Is ook te krijgen op je telefoon en volgensmij gratis.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb een bigben headset: http://www.bigbeninteractive.nl/produit/produit/id/3985 (maar dan in camouflage). Werkt deze ook met BTmono? Overigens er zit standaard toch al bluetooth op je telefoon, waarom heb je BTmono uberhaupt nodig?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:
[...]
True, maar dat is altijd in ownage videos/montages. Dus in dat opzicht niet verassend. Ingame kom je ook vaker slechte piloten tegen dan goede piloten. Punt wat ik meer wilde maken is dat het ons ook vast wel lukt, ook tegen viper/havocs. In bc2 ging met de juiste samenwerking de bhawk ook bijna nooit neer met x tientallen kills. Moet in bf3 ook kunnen :)
Ach so....
Tuurlijk kunnen wij dat, King. 8)

Maar dan wel met betere voip.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Vuurvoske schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:48:
Ik heb een bigben headset: http://www.bigbeninteractive.nl/produit/produit/id/3985 (maar dan in camouflage). Werkt deze ook met BTmono? Overigens er zit standaard toch al bluetooth op je telefoon, waarom heb je BTmono uberhaupt nodig?
Het geluid van Teamspeak wordt standaard naar de speaker van je telefoon gestuurd. Met BTMono kun je dit doorlussen naar je headset. Let op: het kan zijn dat BTMono in eerste instantie Teamspeak enorm vertraagd, maar dat wordt beter na een aantal minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dynamix schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:51:
[...]

Het geluid van Teamspeak wordt standaard naar de speaker van je telefoon gestuurd. Met BTMono kun je dit doorlussen naar je headset. Let op: het kan zijn dat BTMono in eerste instantie Teamspeak enorm vertraagd, maar dat wordt beter na een aantal minuten.
Oke bedankt voor de heldere uitleg, ik had ondertussen ook al via google begrpen dat het voornamelijk gebruikt wordt om audio te streamen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Is het op 1 of andere manier ook mogelijk om mijn Sennheiser PC151 (met 2x jack) aan te sluiten op de PS3? Ik heb wel een headset, maar geen bluetooth-headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Dat zou met een usb geluids kaart/stick moeten lukken.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het weer over battlefield 3 hebben? Dit gaat echt vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

johan bos schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:26:
Dat zou met een usb geluids kaart/stick moeten lukken.
Zit op mn werk, dus geen tijd om te zoeken, maar kan ik daar een huis-tuin-en-keuken-usb-geluidskaart insteken? Heb zo'n ding namelijk. Of moet ik een speciale PS3-unit voor aanschaffen? (wellicht dat ik het uit kan proberen, maar dat kan pas vanavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Flimovic schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Zit op mn werk, dus geen tijd om te zoeken, maar kan ik daar een huis-tuin-en-keuken-usb-geluidskaart insteken? Heb zo'n ding namelijk. Of moet ik een speciale PS3-unit voor aanschaffen? (wellicht dat ik het uit kan proberen, maar dat kan pas vanavond)
Een laptop met Teamspeak werkt natuurlijk ook gewoon, he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een modje hier ingrijpen? Dit is echt niet waarvoor ik f5 spam in het shooter forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:28:
Kunnen we het weer over battlefield 3 hebben? Dit gaat echt vervelen.
Ten eerste: Het verveelt jou. Aangezien er zoveel mensen reageren vinden veel mensen dit interessant. Het heeft met battlefield 3 spelen (communicatie) te maken, dus in principe ook battlefield 3 - on topic.

Ten tweede: Als je het over battlefield 3 wilt hebben is het leuk als je zelf het initiatief toont door een onderwerp aan te halen waarover we het kunnen hebben.

Ten derde: Het duurt nog lang het voordat het weekend is hea! :+ :p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Dynamix schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Een laptop met Teamspeak werkt natuurlijk ook gewoon, he ;)
True, maar dat werkt kut ivm noise-cancelling. Dan hoort iedereen continue mn battlefield op de achtergrond. Of ik moet push-to-talk gaan doen, maar dat is ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Flimovic schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:44:
[...]

True, maar dat werkt kut ivm noise-cancelling. Dan hoort iedereen continue mn battlefield op de achtergrond. Of ik moet push-to-talk gaan doen, maar dat is ook waardeloos.
Duidelijk, voor mij ook de reden waarom ik mijn PS3 headset wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Niks is irritanter als er iemand in je squad zit waarbij je het gamegeluid hoort ja :P Dat is voor mij een reden om die betreffende squad te verlaten

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik heb teamspeak geinstalleerd (PC), wil het zometeen wel even proberen als er nog iemand online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Hebben we een TS-server voor BF3 dan? Zit wel op mn werk overigens, dus misschien vanavond ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Flimovic op 20-01-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Dit is voor een aantal mensen hier een laatste waarschuwing:

Kappen met trollen, en kappen met het reageren op een troll! Heb je klachten over iemand zijn posts, kan je die linksbovenin kwijt, en wel onder dit plaatje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

De volgende troll en/of de volgende vervelende reactie op die troll heeft gevolgen. Laten we weer lekker verder gaan met BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ben nog niet zo bekend met Teamspeak , maar ik heb een channel aangemaakt op de public server om te testen: BF3PS3GOT (ww=GOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:07:
Ben nog niet zo bekend met Teamspeak , maar ik heb een channel aangemaakt op de public server om te testen: BF3PS3GOT (ww=GOT).
Heb ook ff snel geinstalleerd. Ben er ook niet helemaal bekend mee, kan straks ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Ik gebruikte TS zeer regelmatie voor CS 1.6 en CSS. Maar goed, nu dus PS3. Eens even kijken of ik het geluid van de PS3 over mijn headset kan krijgen en het microfoontje aan kan sluiten op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het toevallig de app Teamspeak for android BETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:16:
Is het toevallig de app Teamspeak for android BETA?
Ja klopt! Ik ga hem straks ook even proberen.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man hij gaat via speaker en laat mijn manager net binnenkomen hahaha werk perfect maar is zeer gevoelig met achtergrond geluiden denk ik.

Straks maar even proberen hahaha als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het werkt prima. Net getest met King en Moulin30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:30:
Het werkt prima. Net getest met King en Moulin30.
Zeker! Als meer mensen de mogelijkheid hebben om m te joinen tijdens bf3 zou dat mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Flimovic schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:12:
Ik gebruikte TS zeer regelmatie voor CS 1.6 en CSS. Maar goed, nu dus PS3. Eens even kijken of ik het geluid van de PS3 over mijn headset kan krijgen en het microfoontje aan kan sluiten op de laptop.
Dit kan 100% zeker weten met een Turtle Beach, die heeft een jack mic input en een USB aansluiting. Mn neefje speelt nu ook met voice over Skype. Ik kan dat niet omdat mn Sony 7.1 headset alleen een USB receiver heeft die in mn PS3 zit. Bluetooth headsetje vind ik niets omdat dat 1 oor afgeschermd is en de ruimtelijkheid vh geluid verloren gaat, daarnaast kan ik niet altijd met speakers spelen omdat ik ook rekening moet houden met andere mensen :)

Gister weer paar lekkere rondes gespeeld, waarvan CQ Op Metro weer een spannende was. Was 1 dude flink aan het ownen in het andere team met de bekende USAS Frag combo. Op een gegeven moment ook even USAS erbij gepakt (heb echter nog geen frag). Vergaat aan het einde vd ronde dat ik Squad Flak had moeten kiezen (ik heb meestal Squad Suppression aanstaan). Verschil van 1 ticket aan het eind. Paar service stars (support wapens) en volgens mij 2 medals. Begin ook steeds bedreven te worden in C4 vehicle kills, blijft erg vet.

Helaas geen mogelijkheid meer gehad om Scout choppers te spelen, vh weekend weer proberen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
BatmanHorizon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Zeker! Als meer mensen de mogelijkheid hebben om m te joinen tijdens bf3 zou dat mooi zijn :)
Heeft TS dan geen last van de bijgeluiden?
Dat wanneer iemand naast z'n subwoofer zit iedereen mee kan genieten. :)

Skype gebruikte ik nog weleens bij gta... maar had dan altijd het genot van de ander zijn 5.1 set.

[ Voor 13% gewijzigd door Ghostley op 20-01-2012 12:39 ]

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:37:
[...]

Heeft TS dan geen last van de bijgeluiden?
Dat wanneer iemand naast z'n subwoofer zit iedereen mee kan genieten. :)
Dat hebben we niet getest, maar als pc gamers het best veel gebruiken dan zou je denken dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:39:
[...]

Dat hebben we niet getest, maar als pc gamers het best veel gebruiken dan zou je denken dat het wel meevalt.
Noise cancelling op je headset is wel gewenst voor diegene die hun surround hebben aan staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit is het BF3 topic en niet een headset topic, nu graag weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Voor de PS3'ers een topic aangemaakt, zodat we daar verder kunnen over Teamspeak:
BF3PS3GOT Teamspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:
Ik heb het hele verhaal over de headset zitten lezen. Iets waar we in bf3 (ps3 versie) erg veel last van hebben en waar dus een oplossing voor gezocht wordt.
Ik kan dus daarom ook niet begrijpen dat de Moderator dit niet toe staat. Het heeft echt met BF3 te maken.
Ik vind het jammer dat de Moderator mee gaat in dit doordat één zeker iemand hier wat over roept. Terwijl degene in kwestie de laatste dagen zelf zich niet hield aan de regels binnen dit topic.

Zie eerste post van dit topic:
Natuurlijk zijn er eisen voor teamplay verband :
1. Heb respect voor elkaar: Dus niet teamkillen.
2. Heb respect voor de tegenstander base campen valt hier dus onder
3. Headset is een pre/verplicht Dus als het niet goed werkt mogen we het hierover hebben toch?
4. Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
5. Goeie zin meenemen. Dus niet lopen f*cken ingame
6. Join een beschikbaar squad ingame, lonewolfing wordt niet op prijs gesteld.
7. Campen/wachten voor/bij voertuigen wordt niet gewaardeerd.

We hebben in dit topic het al vaker over de headsets en Viop gehad en daar waren geen problemen over. En nu wel.
De lol wordt nu verpest omdat de moderator meegaat in de onzin.
Wellicht zal dit verwijdert worden en zullen er straffen volgen, dat is dan maar zo.

Er zit hier een hele club mensen die het spel op één manier willen spelen en hier het graag over hebben. Jammer dat er grenzen worden getrokken over wat wij hier wel en niet mogen posten.

In het kort pak de personen aan die het verdienen en niet degene die het topic inleven houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Misschien wordt het toch nog ooit opgelost:
@Battlefield
We have a fix coming up for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect your patch soon. #BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:29:
Misschien wordt het toch nog ooit opgelost:

[...]
Ik heb 2 weken geleden nog met EA aan de lijn gezeten ivm een kapotte disk. Zij konden mij toen vertellen dat in de Feb. patch het opgelost ging worden.
Afwachten dus.
Wat ook op valt is dat als je maar met ze 2en in een game zit het ook beter gaat dan met 4 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Unomomentodado schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:47:
Voor de PS3'ers een topic aangemaakt, zodat we daar verder kunnen over Teamspeak:
BF3PS3GOT Teamspeak
Kan dit in de topic start gezet worden?
We hebben namelijk al werkende oplossingen!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
Patch voor PS3 voicechat?!

Battlefield Battlefield
We have a fix coming up for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect
your patch soon. #BF3

"Some players" ook.. stelletje falers.

[ Voor 12% gewijzigd door cheiron op 20-01-2012 19:08 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
In our largest crackdown yet, this week sees us banning a significant number of cheaters. Because you deserve a fair game.

Also, we have a fix on its way for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect your patch soon (stay tuned for exact timing), and have a great gaming weekend!
http://www.facebook.com/battlefield
http://battlelog.battlefi...view/2832654777875433247/

Some......rrrrrrriight!

Afbeeldingslocatie: http://umadbro.co/wp-content/uploads/2012/01/U-MAD-BRO-Arnold.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 20-01-2012 19:30 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg problemen besproken nu, tijd voor wat BF3 awesomeness:

Tripple airplane roadkill awesomeness!!

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 20-01-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

cheiron schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:07:
Patch voor PS3 voicechat?!

Battlefield Battlefield
We have a fix coming up for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect
your patch soon. #BF3

"Some players" ook.. stelletje falers.
wat een idioten ook, heeft half jaar geduurd (closed beta meergerekend) maar krijgen we nu dan toch echt teamplay?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Martinspire schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:19:
Genoeg problemen besproken nu, tijd voor wat BF3 awesomeness:
[video]
Die laatste is nice *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
himlims_ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:03:
[...]

wat een idioten ook, heeft half jaar geduurd (closed beta meergerekend) maar krijgen we nu dan toch echt teamplay?
Het is inderdaad te gek voor woorden. Een van de redenen dat ik totnutoe echt minder plezier aan bf2 heb beleefd dan aam bc2. En een reden om volgende keer te wachten met een Dice aankoop

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed ook dat het nu dan eindelijk gefixed wordt. Verrekte teamspeak werkt voor geen ene meter. Hij loopt steeds vast en hij geeft aan dat het max aantal clones reeds draait. Dus voor de iOS ers onder ons koop teamspeak NIET!!

Op de PC werkt het misschien beter althans vroeger wel (CS tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:29:
Offtopic:
Ik heb het hele verhaal over de headset zitten lezen. Iets waar we in bf3 (ps3 versie) erg veel last van hebben en waar dus een oplossing voor gezocht wordt.
Ik kan dus daarom ook niet begrijpen dat de Moderator dit niet toe staat. Het heeft echt met BF3 te maken.
Ik vind het jammer dat de Moderator mee gaat in dit doordat één zeker iemand hier wat over roept. Terwijl degene in kwestie de laatste dagen zelf zich niet hield aan de regels binnen dit topic.

Zie eerste post van dit topic:
Natuurlijk zijn er eisen voor teamplay verband :
1. Heb respect voor elkaar: Dus niet teamkillen.
2. Heb respect voor de tegenstander base campen valt hier dus onder
3. Headset is een pre/verplicht Dus als het niet goed werkt mogen we het hierover hebben toch?
4. Niet boosten/exploiten (vanzelfsprekend)
5. Goeie zin meenemen. Dus niet lopen f*cken ingame
6. Join een beschikbaar squad ingame, lonewolfing wordt niet op prijs gesteld.
7. Campen/wachten voor/bij voertuigen wordt niet gewaardeerd.

We hebben in dit topic het al vaker over de headsets en Viop gehad en daar waren geen problemen over. En nu wel.
De lol wordt nu verpest omdat de moderator meegaat in de onzin.
Wellicht zal dit verwijdert worden en zullen er straffen volgen, dat is dan maar zo.

Er zit hier een hele club mensen die het spel op één manier willen spelen en hier het graag over hebben. Jammer dat er grenzen worden getrokken over wat wij hier wel en niet mogen posten.

In het kort pak de personen aan die het verdienen en niet degene die het topic inleven houden!
Omdat het de spuigaten uit liep ? De PS3 spelers hebben het nauwelijk meer over wat anders dan de voice chat problemen. Heel irritant voor de overigen die geen problemen ondervinden (lees xbox spelers). We weten het nu onderhand wel dat voice chat niet werkt. Daar hoeft niet elke week 60x over gepost te worden. Als die ene gast niet had aangevraagd om een mod in te laten grijpen, dan had ik het wel gevraagd. Begin het zelf ook spuugzat te worden. Een van de redenen waarom xbox en ps3 een eigen bf3 topic hebben, is omdat de pc spelers continue zaten te klagen over cheaters op de pc. Nog even en we hebben voor elke game een apart topic voor pc, xbox en ps3.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MRElynx: Het is nu eenmaal zo over het algemeen VoiP want dat is gewoon een ergernis.
Soms moeten allemaal iets horen wat we niet willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:27:
@MRElynx: Het is nu eenmaal zo over het algemeen VoiP want dat is gewoon een ergernis.
Soms moeten allemaal iets horen wat we niet willen!
Want er is nu helemaal niets anders meer om over te praten? Sorry hoor, maar ik zie genoeg dingen op internet verschijnen (zie filmpjes hierboven) die wel gewoon leuk zijn om over te praten. Op de Xbox vermaak ik me nog elke keer met plezier. Ene keer omdat het gewoon erg goed gaat, andere keren omdat er zulke toffe, rare, mooie of vette acties gebeuren.
PS3 problemen zijn er al een lange tijd en nu kunnen jullie lekker in het console PS3 Voip problemen/alternatieven topic terecht, dus nu maar weer gewoon lekker BF3 related...

Misschien een ander leuk onderwerp:
Nu B2K al een tijdje uit is, wanneer komt de volgende mappack en waar denk/hoop je dat die over gaat?
Ik hoop zelf op nieuwe maps. Geen remakes van oude BF1942, BF2, BC1/2 of andere BF game remakes, maar gewoon lekker originele maps die echt goed bij de nieuwe engine passen. Iets moois ala Caspian Borders of een beter stadslevel uit New York of Parijs (daar speelt de SP namelijk ook nog). Mooi nachtlevel lijkt me eigenlijk ook wel tof.

Nieuwe coop missies lijkt me misschien ook wel iets leuks, maar daar kun je helaas niet zo lang mee doen als een nieuwe mp-map

Wat denken jullie?

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 21-01-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wop wop vanavond in een team dat leuk samenwerkte en goed op objectives speelde :)
Heb ruim 4 uur lang in hetzelfde team gezeten; zulke spelers wil ik vaker tegenkomen ;)
1 mannetje zal wel blij geweest zijn : toen ik de transport vehicle bestuurde (die waar je als driver geen gun hebt), heb ik zeker een stuk of 12-15 driver kill assists in beeld zien komen :)
Jammer dat dat maar 10 puntjes per keer zijn, net als het target designaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:40

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hoe gaan jullie een respawn in? Gewoon op een punt of squadlid in de rol die je wilt doen? Of let je een beetje op wat er aan de hand is? Zelf doe ik meer en meer het laatste. Zijn 1 of 2 squadleden midden in een vuurgevecht, dan spring ik er vaker als assault tussen om tussen de salvo's te reviven en medpakketjes te droppen, als support naast een teamsniper om een ammopack te geven of als engineer bij vrindjes in een voertuig of als ze in gevecht zijn met een tank/ifv ofzo.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:09:
Maar goed ook dat het nu dan eindelijk gefixed wordt. Verrekte teamspeak werkt voor geen ene meter. Hij loopt steeds vast en hij geeft aan dat het max aantal clones reeds draait. Dus voor de iOS ers onder ons koop teamspeak NIET!!

Op de PC werkt het misschien beter althans vroeger wel (CS tijd)
Hier geen enkel probleem met Teamspeak op Ios. Heb de hele avond ts gebruikt zonder disconnect of andere problemen op mijn iPad2.

Mooie avond bf3 gespeeld en zo met betere spelers samenwerken geeft ook meer voldoening en natuurlijk betere scores. Niet dat ik mee komt met de aces hier, maar het helpt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle begin is lastig, Iedereen die op die server speelde posten normaal hier ook berichten 2 van de 24 waren niet van GoT hahahaha was heel druk

Hoe goed je gaat ligt ook aan je team, op een gegeven moment zaten wij met wat kerstinkopers en toen ging het helemaal verkeerd!

http://battlelog.battlefi...how/22790316/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/22793247/4/230420491/

en toen ging het fout zie de teams en let op de vogeltjes bij de tegenstander.

http://battlelog.battlefi...how/22803477/4/230420491/

Maarja je kan niet altijd winnen he! Wat ik alleen niet snap is dat die team indeling zo brak is!

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen begon de dag weer pfff BF3 werkt toch best wel verslavend hahaha :O :O :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Mijn god, hoezo verslaafd? Ben al anderhalf uur aan het werk.... :P

Moulin11, kan jij mij toevoegen een GoT Platoon #2? Heb de aanvraag gedaan, maar ben nog niet accepted. :)

[ Voor 45% gewijzigd door thunder8 op 21-01-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 16:55
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:19:
Alle begin is lastig, Iedereen die op die server speelde posten normaal hier ook berichten 2 van de 24 waren niet van GoT hahahaha was heel druk

Hoe goed je gaat ligt ook aan je team, op een gegeven moment zaten wij met wat kerstinkopers en toen ging het helemaal verkeerd!
...
Pfff wat heb ik ruk gespeeld zeg :) Sommige potjes gingen wel lekker, maar met zoveel GoT talent tegen je is het soms maar lastig scoren :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Martinspire schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:09:
[...]

Misschien een ander leuk onderwerp:
Nu B2K al een tijdje uit is, wanneer komt de volgende mappack en waar denk/hoop je dat die over gaat?
Ik hoop zelf op nieuwe maps. Geen remakes van oude BF1942, BF2, BC1/2 of andere BF game remakes, maar gewoon lekker originele maps die echt goed bij de nieuwe engine passen. Iets moois ala Caspian Borders of een beter stadslevel uit New York of Parijs (daar speelt de SP namelijk ook nog). Mooi nachtlevel lijkt me eigenlijk ook wel tof.
Parijs en NY lijken me wel mooi, maar het lijkt me ook wel tof om Las Vegas helemaal in puin te slopen. Wat me helemaal mooi lijkt is een groot voetbalstadion of een gigantisch verlaten festivalterrein of wat inderhaast is ontruimt.... Maar een nacht-level zou ook leuk zijn of bijvoorbeeld een zonsondergang op golf oman zodat het begin in het licht is, en eindigd in het donker.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 21-01-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Day - Night cycle zou echt bruut zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-10 16:18

Licko

ZVDK

Doe mij maar een map met een paar vliegdekschepen, elk team twee ofzo. En veel choppers :)
Voor de rest alleen water ;b Misschien ergens een olieplatform (beetje zoals oilrig in cs) Veel destruction, shit die gaat zinken etc.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:19:

http://battlelog.battlefi...how/22790316/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/22793247/4/230420491/

en toen ging het fout zie de teams en let op de vogeltjes bij de tegenstander.

http://battlelog.battlefi...how/22803477/4/230420491/

Maarja je kan niet altijd winnen he! Wat ik alleen niet snap is dat die team indeling zo brak is!
Het waren idd leuke potten. Weer veel op kunnen steken. Wel raar op het eiland dat die gast niet dood te krijgen was.
Verder mooi samen kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:08:
[...]

Het waren idd leuke potten. Weer veel op kunnen steken. Wel raar op het eiland dat die gast niet dood te krijgen was.
Verder mooi samen kunnen spelen
Dat was in deze ronde, die gast (D-O-I-N-K_1982) was met kogels niet neer te krijgen... :?
Echt raar was dat ja, je kreeg geen enkele hit marker als je op hem schoot.
Dat is echt frustrerend spelen dan, gelukkig dat ie na die ronde weg ging.
Maar goed C4 werkt gelukkig wel om hem één keer dood te krijgen. :P
Pagina: 1 ... 38 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.