thunder8 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:32:
[...]
Ik kan ook een map ingaan als Recon, de SOFLAM plaatsen en na een death respawnen als Engineer. SOFLAM werkt semi-autonoom, na het plaatsen en het instellen in de goede richting is het een stand-alone totdat hij vernietigd wordt. Ik heb de combi nog niet mogen gebruiken, maar wat ik lees is het een supercombi. En de guidedshell uit de tank kunnen dan ook worden gebruikt tegen luchtdoelen!

* Martinspire de Soflam eigenaar meld zich
Zet hem de laatste tijd steeds vaker neer als ik met wat GoTters speel. Dan kun je tenminste afspreken dat men met een javalin moet lopen, anders is het ook vrij nutteloos. Sommige chopperpiloten weten het ding wel te raken, maar als je team op een gegeven moment als verdediger de vijand ver genoeg heeft teruggedrongen komen ze niet meer van het vliegdekschip af.
Lock duurt meestal nog best lang om te hebben, maar is een stuk beter dan de handmatige javalin lock. Hij houd hem makkelijk vast en je hebt soms nog wat tijd om bij te sturen als een chopper over je heen vliegt (dus niet 100% van de tijd op de target hebben omdat je niet zo snel kunt sturen).
Jets zijn lastig om te locken omdat ze er snel buiten kunnen komen. Daarom moet je eigenlijk ook met de jet die Soflam uitschakelen. Niet met de chopper.
Als ik hem neerzet is het altijd een mooi gezicht om er vervolgens 3 of 4 rockets op af te zien gaan. Soms doen de rockets effe raar doen en er rondjes om vliegen (erg irritant als ie net de lock kwijt is), maar meestal raakt er altijd wel 1 de target. Als je dan als support rondloopt kun je aardig wat punten scoren met resupply.
Wat me opvalt is dat het tegenwoordig na het wegvallen van de lock nog wel mogelijk is dat de afgevuurde javalin zijn target raakt. Nou weet ik niet of dat is omdat ik zelf nog de laser op de target probeer te houden (al lukt dat soms niet omdat er iets voor zit), maar het is wel opvallend. Dat mensen bijvoorbeeld uit een voertuig stappen om de lock kwijt te raken, maar het voertuig alsnog stuk gaat terwijl ik mijn soflam lock kwijt ben.
Nouja, leuk ding om mee te spelen, maar voor de punten hoef je het niet te doen. 1 rondje echt een stuk of 20 locks gehad waarvan meer dan de helft ook stuk ging, blijkt dat ik er maar 400 punten voor had gekregen ofzo, terwijl ze door mijn soflam gewoon geen ene drol konden doen bij de tegenstanders.
Over hoe de game bevalt:
Ik speel het elke dag met plezier. Op de 360 werkt de voicechat gewoon prima, dus speelt het gewoon net zo makkelijk als andere games. Joinen gaat ook steeds beter en met een groepje tweakers spelen is altijd erg leuk.
Sommige tegenstanders zijn maar irritant bezig, anderen geven leuke tegenstand. Soms gaat het bij mij gewoon echt klote, maar andere keren own ik de pan uit.
Ik vind de gameplay een stuk leuker dan die van voorgaande games. Balans lijkt wat beter te zijn, ondanks sommige bugs. Ik erger me zoiezo niet echt aan bugs. De vernietiging, de animaties, het overweldigende geluid en de vette actie maken het voor mij 1 groot feest.
Ik weet niet hoe het komt maar vaak als ik in de game met exactor zit gaat het echt kut met peren, maar zodra ik eruit ga en een andere zoek is het prima
[
Voor 14% gewijzigd door
Martinspire op 24-01-2012 13:19
]