Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt doink_1982 was een beetje aan het cheaten hahaha hij was met niets dood te krijgen. Ik kreeg een animatie met de knife en hij ging niet eens dood in plaats daarvan schoot hij mij neer???

Gaan we vanavond weer met de hele GoT bende lekker schieten???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk149 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Dat was in deze ronde, die gast (D-O-I-N-K_1982) was met kogels niet neer te krijgen... :?
Echt raar was dat ja, je kreeg geen enkele hit marker als je op hem schoot.
Dat is echt frustrerend spelen dan, gelukkig dat ie na die ronde weg ging.
Maar goed C4 werkt gelukkig wel om hem één keer dood te krijgen. :P
Huh, ik dacht dat deze bug gepatcht was. Heeft iets met reviven te maken. De bug maakt je onsterfelijk voor alles behalve explosies. Je kan het bewust doen echter heb ik het minstens drie keer het gehad zonder dat bewust te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 16:55
Ik vermoedde al zoiets. Heb die gast zijn battlelog bekeken, en is niet veel beter/slechter dan ik ben. Daarom ook niet gerapporteerd als cheater.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me idd de god mode bug. Wel kut dat je daardoor een potje verliest.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:09:
[...]

Misschien een ander leuk onderwerp:
Nu B2K al een tijdje uit is, wanneer komt de volgende mappack en waar denk/hoop je dat die over gaat?
Ik hoop zelf op nieuwe maps. Geen remakes van oude BF1942, BF2, BC1/2 of andere BF game remakes, maar gewoon lekker originele maps die echt goed bij de nieuwe engine passen. Iets moois ala Caspian Borders of een beter stadslevel uit New York of Parijs (daar speelt de SP namelijk ook nog). Mooi nachtlevel lijkt me eigenlijk ook wel tof.

Nieuwe coop missies lijkt me misschien ook wel iets leuks, maar daar kun je helaas niet zo lang mee doen als een nieuwe mp-map

Wat denken jullie?
Nieuwe map pack hoeft van mij nog niet zo snel. Mag wel over een maandje of 2 ofzo. Vermaak me nog prima met de oude en B2k mappen. Al moet ik wel zeggen dat de B2k mappen me minder doen dat ik had gedacht. Vind sommig standaard mappen leuker zoals Damavand Peak, Seine crossing en op een of andere manier vind ik Grand Bazar ook steeds leuker worden. Zal ook wel aan mn speelstijl liggen van omlopen en de vijand van achter genadeloos met een MG36 neer maaien. Ik vind e B2k mappen te veel op elkaar lijken en Wake Island is gewoon een klote map. De ergste map die er is. Verder ben ik altijd wel fan van sneeuw levels zoals er een paar in Black Ops zaten. Mag van mij wel terug komen

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:59:
Klopt doink_1982 was een beetje aan het cheaten hahaha hij was met niets dood te krijgen. Ik kreeg een animatie met de knife en hij ging niet eens dood in plaats daarvan schoot hij mij neer???

Gaan we vanavond weer met de hele GoT bende lekker schieten???
Denk het wel. Alleen wel pas laat. Komt eerst kraam visite. Ik join wel als je online bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

MRELynx schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:51:
[...]

...uitleg over welke maps MRELynx leuk vindt...
Als ik zou mogen een map erbij zetten, zou het Arica Harbour worden uit BFBC2. Daar heb ik me uren geamuseerd. :P
Wake Island vind ik ook niet zo tof. Enkel als attacker met de AH-Viper krijg ik soms leuke potjes daar...

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:10:
Lijkt me idd de god mode bug. Wel kut dat je daardoor een potje verliest.
De volgende keer als we weer zo'n iemand tegen komen, met explosieven bombarderen. (Granaten, RPG en C4)
De god mode bug werkt alleen maar voor of tegen (net hoe je er tegen aan kijkt :P ) kogels.
Het was voor mij ook de eerste keer dat ik zo'n iemand tegen kwam in BF3, hoop dat deze glitch met de volgende patch wordt verholpen. Het verpest het spel wel behoorlijk...

Ik ben er vanavond weer bij, ik hoop dat er weer een stel mensen TeamSpeak joinen.
Maakt het spel een stuk leuker en gezelliger om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:56
Alquan schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:46:
[...]

Als ik zou mogen een map erbij zetten, zou het Arica Harbour worden uit BFBC2. Daar heb ik me uren geamuseerd. :P
Arica Harbour, Port Valdez, Valparaiso, Laguna Presa, Nelson Bay; allemaal maps die van mij 1 op 1 over mogen naar BF3. Zo veel lol gehad in die game.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand een filmpje waarin je kunt zien hoe iemand, met de controller, een heli bestuurd? Ik krijg het echt niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:32:
Weet iemand een filmpje waarin je kunt zien hoe iemand, met de controller, een heli bestuurd? Ik krijg het echt niet voor elkaar!
Zo moeilijk is het niet. Als het mij lukt om te vliegen, dan kan iedereen vliegen.
Gewoon blijven oefenen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Jackal131 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:50:
[...]

Zo moeilijk is het niet. Als het mij lukt om te vliegen, dan kan iedereen vliegen.
Gewoon blijven oefenen.
Ik neem de gunner seat wel, dat bevalt me toch beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net 2 weken niet gespeeld (was veel sneeuw in oostenrijk :)) en net weer even paar potjes gedaan. Kwam vrij snel weer in en wel leuk dat je dan toch weer dingen opvallen. Zoals dat het op de PS3 allemaal best mooi is! Teamplay was weer jammer. Wat me in Metro opviel is dat je zonder USAS (voor mij nog behoorlijk ver weg) weinig ver meer komt. Zaten in andere team 7 man met een vogeltje, gebruikten allemaal de usas en we hadden echt het nakijken.

Oja en wat blijven die lampjes irritant :) Wat mij betreft 2 fixes: USAS en tactical light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Okasha schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:47:
Net 2 weken niet gespeeld (was veel sneeuw in oostenrijk :)) en net weer even paar potjes gedaan. Kwam vrij snel weer in en wel leuk dat je dan toch weer dingen opvallen. Zoals dat het op de PS3 allemaal best mooi is! Teamplay was weer jammer. Wat me in Metro opviel is dat je zonder USAS (voor mij nog behoorlijk ver weg) weinig ver meer komt. Zaten in andere team 7 man met een vogeltje, gebruikten allemaal de usas en we hadden echt het nakijken.

Oja en wat blijven die lampjes irritant :) Wat mij betreft 2 fixes: USAS en tactical light.
Jep, de USAS moet minder accuraat worden, meer zoals de MK3A1. Daarnaast moeten ze de FAMAS wat nerfen zodat hij meer recoil krijgt. Dan zijn de wapen aanpassingen wat mij betreft wel goed.

Ik hoop dat ze de transport chopper flink gaan uitbereiden. Het teambalang van die choppers is heel groot maar ze worden op dit moment gewoon niet in de lucht gehouden. Ik kwam ook dit topic tegen en daar staan echt goede ideeen in. De belangrijkste ideeen:
  • Meer punten voor de piloot, zowel bij spawns in de chopper als wanneer hij soldaten afzet in bepaalde zones dichtbij een objective.
  • Fast ropes om de bepaalde hoogte te overbruggen (15-20 meter) waarin een uitspringende soldaat geen parachute kan gebruiken en dus valschade lijdt. Dit als een van de laatste unlocks zodat de goede piloten te herkennen zijn en dat beheersing van een chopper nodig is om deze stil te laten hangen voor de fast ropes.
  • Een upgrade schema vergelijkbaar met de andere choppers, maar defensief gericht. Dus upgrades als Stealth, Below radar e.d.
  • CITV station in de passenger seat. Echte transport choppers kunnen meestal ook laser painten en het zou een goede extra zijn.
  • Specops upgrade: Soldaten die gedropt worden zijn gedurende een bepaalde tijd (30 sec?) niet zichtbaar op de radar.
  • Ammo en medkit drops zodat de chopper de soldaten op de grond kan assisteren.
  • Kit drops: de standaard kits (dus bijv. US Assault kale M16A3 met defiblirrator) zodat soldaten van kit kunnen wisselen.
Ik vind dit erg goede ideeen, al zullen de choppers op meer maps beschikbaar moeten zijn. Naar mijn mening kunnen ze erg belangrijk zijn in de teamplay en zullen deze updates het gebruik alleen maar aanwakkeren. Het is wel een grote upgrade dus ik verwacht dat, wanneer ze dit zouden doen, dit in de volgende addon zit. Behalve de verandering in het punten systeem, dat kunnen ze best snel aanpassen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik ken de maps van BC2 niet. Heb alleen de SP campain gespeeld en de demo destijds. Ik kon er toen niet aan wennen of was een te grote COD freak. Ben daar gelukkig van genezen :D Maar die map van de demo was toen wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Mr Ton schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:55:
[...]
...ideëen voor transport helicopter
Wow, ik ben onder de indruk van de goede ideëen die hierin staan.
Het zou idd goed zijn om de transport heli te promoten door unlocks.
En wat een GENIAAL PLAN om inzittenden met de fast ropes te laten afdalen!
Voor mij mag dit direct ingevoerd worden :)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nice Rogier!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een reden om aan te nemen dat Dice dit ook daadwerkelijk wil invoeren? Dat ze ook maar iets gaat uitbreiden behalve weapon fixes?

Mensen met de PS3 versie.

Kom gezellig in de teamspeak tot dat het VOIP probleem is verholpen. Het is erg gezellig en je kan er squads opzetten om lekker te gaan gamen met diepgang en teamwork.

Channel IP:195.200.192.251:10000

Group name: RNG met password: gold

Tot ziens!

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in metro veel last hebt van usas gasten moet je zorgen dat je met minstens 1 squad ook niet de close-combat confrontatie op gaat zoeken. Usas is alleen sterk op een afstand van max 20 meter, daarna moet ie het van splashdamage hebben en dan ben je niet zo snel dood. Dus met een lmg gaan liggen om een gang te dekken is dan al erg effectief. Ook 1 of 2 rifleman (snipers zonder huge-ass scope) op de lange afstand laten werken zodat ze niet genoeg reinforcements krijgen. Verder helpt het veel om met smoke te werken (zien ze je niet dan kunnen ze ook niet goed raak schieten.

Ik vind het meestal wel leuk met USAS maar haal de laatste tijd als rifleman spelen ook wel veel kills (en veel minder deaths. Ga je als support dan kan het ook prima of als assault met smoke/noobtubes. Ik kies als aanvaller liever smoke omdat je dan toch wat langer kunt coveren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:57

scorpie

Supra Addict

Lekker potje gespeeld net op Seine Crossing :)
http://battlelog.battlefi...how/23113477/4/200981224/

M'n tank skills worden weer veel beter :D
(M'n jet skills zijn ver te zoeken btw.. probeerde net op Operation Firestorm een heli neer te halen, vlieg ik er per ongeluk tegenaan.. (zelf dood, maar ook 4 enemies :$ ))

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
(M'n jet skills zijn ver te zoeken btw.. probeerde net op Operation Firestorm een heli neer te halen, vlieg ik er per ongeluk tegenaan.. (zelf dood, maar ook 4 enemies :$ ))
Je bent niet de enige, ik ben rank 46,5 en heb nog nooit een kill met jet gemaakt. Ik heb mezelf dan ook voorgenomen om er maar gewoon niet in te spawnen en enkel te gaan voor chopper of tank, waar ik tenminste wel goed mee overweg kan :9
http://battlelog.battlefi...chii/stats/334853026/ps3/

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Voor BF3 heb ik niet de illusie ooit de platinum te kunnen halen :'(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:14:
Als je in metro veel last hebt van usas gasten moet je zorgen dat je met minstens 1 squad ook niet de close-combat confrontatie op gaat zoeken. Usas is alleen sterk op een afstand van max 20 meter, daarna moet ie het van splashdamage hebben en dan ben je niet zo snel dood. Dus met een lmg gaan liggen om een gang te dekken is dan al erg effectief. Ook 1 of 2 rifleman (snipers zonder huge-ass scope) op de lange afstand laten werken zodat ze niet genoeg reinforcements krijgen. Verder helpt het veel om met smoke te werken (zien ze je niet dan kunnen ze ook niet goed raak schieten.

Ik vind het meestal wel leuk met USAS maar haal de laatste tijd als rifleman spelen ook wel veel kills (en veel minder deaths. Ga je als support dan kan het ook prima of als assault met smoke/noobtubes. Ik kies als aanvaller liever smoke omdat je dan toch wat langer kunt coveren.
Thanks for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik gebruik de DAO-12 ( http://bf3blog.com/battlefield-3-dao-12/ ) de laatste tijd vaak.
Ben nog 'maar' lvl 30... Maar dit geweer vind ik erg fijn voor close combat.

En het is gewoon lekker om bruut wat in het rond mee te schieten :*-)
Dit zijn mijn stats overigens:
http://battlelog.battlefi...nt3/stats/356487562/xbox/

Absoluut geen pro. Maar ik vind het dan ook heerlijk om wat 'aan te kloten'.
Zodra ik een jeep vind, gaat ie vol met C4 en ga ik op tankenjacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
cheiron schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Voor BF3 heb ik niet de illusie ooit de platinum te kunnen halen :'(
Ik wil nog proberen de trophy te halen waarin je in 1 leven een jetkill, tankkill en assault-wapen kill moet maken. Aangezien ik niet kan vliegen, nog best een uitdaging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Ik wil nog proberen de trophy te halen waarin je in 1 leven een jetkill, tankkill en assault-wapen kill moet maken. Aangezien ik niet kan vliegen, nog best een uitdaging. :)
ff een lame tip als het echt niet lukt. Als enemy op wake island B vlag airfield in bezit heeft; met F-35 gaat landen makkelijk door hooveren, vlak voor/achter één van de twee jets die spawnen bij de hangars, gun erop gericht houden. Zodra enemy in jet spawned --> profit. Wel veel factoren waardoor het altijd mis kan gaan en timing + nutteloos bezig, maar voor die ene keer O-).

Vind zelf ook jammer dat ik de singleplayer niet kan spelen als je offline bent/ea down. Zoals afgelopen donderdag. Klein obstakel voor de platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Deze telt dan weer niet mee voor de platinum, aangezien het een dlc trophy is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-10 16:00
kun je de singeplayer niet spelen als je offline bent? wat is dat voor iets mafs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El_V schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:45:
kun je de singeplayer niet spelen als je offline bent? wat is dat voor iets mafs..
Als ea servers down zijn krijg ik connection with ea is lost. Als ik niet ingelogd ben krijg ik You have been disconnected from psn. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar zijn genoeg posts op fora die helaas hetzelfde probleem hebben. Erg zonde iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Als ea servers down zijn krijg ik connection with ea is lost. Als ik niet ingelogd ben krijg ik You have been disconnected from psn. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is, maar zijn genoeg posts op fora die helaas hetzelfde probleem hebben. Erg zonde iig.
Is op de Xbox ook. Vrij irritant aangezien ik alleen de SP van BF3 aanraak als ik niet online kan spelen. :P Nog steeds niet uitgespeeld. Door een combinatie van een corrupte savegame en het feit dat het een zeer slecht SP campagne is waar je meer frustratie dan lol uit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik speel de SP altijd offline. Dan kun je toch gewoon spelen zonder enige connectie met EA?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:29:
Ik speel de SP altijd offline. Dan kun je toch gewoon spelen zonder enige connectie met EA?
Als het wel kan dan ligt het misschien aan de savegame. Al blijft het dan vreemd dat ik m wel kan spelen als ik online ben. Tsja, heel rouwig ben ik er ook niet om :P. Denk exact hetzelfde over de SP als exactor :)

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 22-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
"Complete warrior" achievement gehaald op Wake Island. :) Legit, dus zonder de tip van King. Wel met de hulp van Dynamix die me de laatste kill in de tank liet maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Op dit moment is battlefield voor mij onspeelbaar online op de 360,
Heel erg veel lag, dacht dat het door UPC kwam , maar haalde 40mbit down and 4 up,
Dus dat kan het niet zijn lijkt me.

Ik heb trouwens nog twee ribbons die ik moet halen, 3 Mcoms opblazen, en 6 air kills.
Iemand die deze ribbons een keer met me boosten wil ?
Ook hulp met complete warrior, en de co-op achievement in de drop-em like liquid missie, sla ik niet af :)

Als iemand me wil toevoegen, me GT is DaNiSeL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Lasteraar schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:16:
Ik gebruik de DAO-12 ( http://bf3blog.com/battlefield-3-dao-12/ ) de laatste tijd vaak.
Ben nog 'maar' lvl 30... Maar dit geweer vind ik erg fijn voor close combat.
Wacht maar totdat je de USAS vrijspeelt ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
aramdin schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:45:
[...]

Wacht maar totdat je de USAS vrijspeelt ;)
Heb de filmpjes al bekeken :)
Kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Lasteraar schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:19:
[...]

Heb de filmpjes al bekeken :)
Kan niet wachten....
Ik zou hem ook graag willen hebben, of de MK3A1.
Die andere shotties zijn te traag met de rof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
De DAO gaat best lekker moet ik zeggen.
Op dit moment is battlefield voor mij onspeelbaar online op de 360,
Gisterenavond ( na 24.00 uur ) ook last van... hoop dat het vanavond minder is.. Verschilde overigens wel van server. De een had het meer dan de ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lasteraar schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:25:
De DAO gaat best lekker moet ik zeggen.

[...]

Gisterenavond ( na 24.00 uur ) ook last van... hoop dat het vanavond minder is.. Verschilde overigens wel van server. De een had het meer dan de ander..
Toen ik vanmiddag speelde nergens last van, liep als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, ben benieuwd wat er van die USAS overblijft na de inevitable patch. Ik maak me ook geen illusies dat ik die level 43 anytime soon ga halen.. ben gisteren pas level 30 geworden na 50+ uur gespeeld te hebben :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb de shotgun(varianten) nu pas ontdekt eigenlijk, opzich wel sterk maar op afstand natuurlijk bagger.
Ik bedoel.. het ultieme geweer zal toch afhankelijk zijn van de situatie.

Dat je zomaar rond kan rennen met een USAS en een killstreak van 12 haalt, zegt meer over de tegenpartij dan degene met de USAS in zijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:17:
[...]
.......*knip*..............en het feit dat het een zeer slecht SP campagne is .........*knip*................
Hier ben ik het niet mee eens...
De SP campaign is weliswaar geen 6uur durende achtbaanrit a la COD, maar slecht is ie zeker niet.
Het speelt vrij rustig op sommige momenten, maar ik heb me er 2 keer uitstekend mee vermaakt.
Mooie cutscenes tussendoor die het verhaal vertellen en een aantal zeer leuke en mooie levels.
Op hard ben ik nog niet zo ver maar dat maak ik nog wel een keer af.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Net weer een paar heerlijke potjes gespeeld met mijn maten, echt zwaar gedomineerd. Maar battlefield werkt echt te verslavend, nu snel gaan pitten! De mooiste potjes (niet de beste persoonlijk maar gewoon de mooiste):

http://battlelog.battlefi...how/24615191/2/221037276/
http://battlelog.battlefi...how/24619769/2/221037276/
http://battlelog.battlefi...how/24622815/2/221037276/

En in deze ronde even laten zien dat je met een squad en een transport chopper een flinke stempel op het spel kan drukken:
http://battlelog.battlefi...how/24610149/2/221037276/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was het voor mij niet speelbaar. 4 crashes achter elkaar bij het opstarten van de game.
Vervolgens een connection lost.
Op een gegeven moment had ik het voor elkaar om een game te joinen, maar had ik ongelofelijke last van lag.
Achteraf was dit de voorbode van een nieuwe connection lost, gevolgd door een crash.

Heb het toen maar voor gezien gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nothing new Jackal het gebeurt mij ook zo vaak! Beroerder is als je net aan het domineren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Heerlijk gespeelt gisteren.
Explosive rounds in mijn DAO-12 en gaan :).........

Hier zelfs een keer eerste geworden:
http://battlelog.battlefi...how/24605954/2/356487562/

Tevens 2 silver stars behaald. Een voor de DAO-12 en een voor C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Lasteraar schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:55:
Ik heb de shotgun(varianten) nu pas ontdekt eigenlijk, opzich wel sterk maar op afstand natuurlijk bagger.
Ik bedoel.. het ultieme geweer zal toch afhankelijk zijn van de situatie.

Dat je zomaar rond kan rennen met een USAS en een killstreak van 12 haalt, zegt meer over de tegenpartij dan degene met de USAS in zijn handen.
Ben ik niet met je eens. Zaterdag een paar tegenstanders gehad die al een servicestar 100 hebben op de USAS, dat is meer dan 10.000 kills met dit wapen. Ook komt het me regelmatig voor dat ik met dit wapen wordt gekilled op meer dan 50 meter met 1-2 hits, zelfs in crouch of prone. Dat is voor een shotgun een nagenoeg onmogelijke range, waarbij normaal gesproken je ook nog eens een behoorlijk spread zou moeten hebben. Van mij mag dit wapen worden generfd.

Vooral als je ziet dat je met een M4 op een metertje of 50-60 minimaal 3-4 hits center mass nodig hebt om iemand neer te leggen. Ik schiet vaak single shot, omdat ik dit fijner vind, maar je moet iemand vaak raken, tenzij het een headshot betreft.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
dvdkiwi schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:06:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens...
De SP campaign is weliswaar geen 6uur durende achtbaanrit a la COD, maar slecht is ie zeker niet.
Het speelt vrij rustig op sommige momenten, maar ik heb me er 2 keer uitstekend mee vermaakt.
Mooie cutscenes tussendoor die het verhaal vertellen en een aantal zeer leuke en mooie levels.
Op hard ben ik nog niet zo ver maar dat maak ik nog wel een keer af.
Cutscenes (die interviews) was ik op een gegeven moment snel klaar mee hahah. Dus die heb ik geskipped. Ondanks dat het geen wilde achtbaan rit is als CoD, heb ik me ook prima vermaakt met de SP. Dat geluid... :9~

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend eindelijk tijd gemaakt om me laatste 2 ribbons te halen. En ik kan melden dat het is gelukt, op het einde stond me skill wel op 133 :P. De laatste ribbon die ik gehaald heb was de sniperrifle ribbon heb hier 4 potjes over gedaan. Dmn ben echt een slechte sniper :P !!!!! nu de complete warrior nog maarja ik bak er echt niks van met de jets. Iemand tips voor het vliegen in een jet al meerdere malen gevraagd hierna. Maar niet echt goeie antwoorden gehad!

Oja martin ik heb ook een gerucht gehoord dat er een expansion pack met allemaal dinosauriers komt soort jurassic park lijkt mij wel vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:23:
Dit weekend eindelijk tijd gemaakt om me laatste 2 ribbons te halen. En ik kan melden dat het is gelukt, op het einde stond me skill wel op 133 :P. De laatste ribbon die ik gehaald heb was de sniperrifle ribbon heb hier 4 potjes over gedaan. Dmn ben echt een slechte sniper :P !!!!! nu de complete warrior nog maarja ik bak er echt niks van met de jets. Iemand tips voor het vliegen in een jet al meerdere malen gevraagd hierna. Maar niet echt goeie antwoorden gehad!

Oja martin ik heb ook een gerucht gehoord dat er een expansion pack met allemaal dinosauriers komt soort jurassic park lijkt mij wel vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DICE schijnt iets te hebben met dinosaurussen :9 Het schijnt dat er eens op 4chan gezegd is dat Modern Warfare zuigt omdat 'er niet genoeg dinosaurussen' in zouden zitten. Daarom zou DICE gezegd hebben dat er in BF3 wel dinosaurussen zouden zitten. In de map Wake Island zijn ook 5 dino's verstopt, zie:

De expansion pack lijkt me een grap trouwens :p Maar ik weet ook niet of jouw reactie serieus was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_Lochii schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:29:
[...]

DICE schijnt iets te hebben met dinosaurussen :9 Het schijnt dat er eens op 4chan gezegd is dat Modern Warfare zuigt omdat 'er niet genoeg dinosaurussen' in zouden zitten. Daarom zou DICE gezegd hebben dat er in BF3 wel dinosaurussen zouden zitten. In de map Wake Island zijn ook 5 dino's verstopt, zie:
[video]

De expansion pack lijkt me een grap trouwens :p Maar ik weet ook niet of jouw reactie serieus was haha
haha nee was er serieus van overtuigd maar nu ik dit zie ben ik ook gewoon pranked door 1 of andere site :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Er moet mij iets van het hart.

Waarom is het zo dat minimaal 9 van de 10 keer als ik op een aantal GoTters join, alle door GoTters gecreeerde squads op slot zitten?!
Lekker veel zin heeft het dan als ik join.... Ik zie dat toch wel als een grote domper.

Volgens mij ging het in BFBC2, toen er nog geen slot mogelijkheid was, toch ook bijna altijd goed...
thunder8 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Ben ik niet met je eens. Zaterdag een paar tegenstanders gehad die al een servicestar 100 hebben op de USAS, dat is meer dan 10.000 kills met dit wapen. Ook komt het me regelmatig voor dat ik met dit wapen wordt gekilled op meer dan 50 meter met 1-2 hits, zelfs in crouch of prone. Dat is voor een shotgun een nagenoeg onmogelijke range, waarbij normaal gesproken je ook nog eens een behoorlijk spread zou moeten hebben. Van mij mag dit wapen worden generfd.

Vooral als je ziet dat je met een M4 op een metertje of 50-60 minimaal 3-4 hits center mass nodig hebt om iemand neer te leggen. Ik schiet vaak single shot, omdat ik dit fijner vind, maar je moet iemand vaak raken, tenzij het een headshot betreft.
Fragrounds ;)
Daarmee hoef je je tegenstander niet te raken (sterker nog, het is vaak beter als je mist), zolang je maar de grond of een muur/object/obstakel dat vlak bij het doelwit is raakt. Max drie kogels en je hebt een kill door de splash damage.

Daarnaast is een Fraground een single bullit zodat spread veel kleiner (nihil) is dan bij buckshot.

[ Voor 68% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-01-2012 11:52 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:43:

Waarom is het zo dat minimaal 9 van de 10 keer als ik op een aantal GoTters join, alle door GoTters gecreeerde squads op slot zitten?!
Lekker veel zin heeft het dan als ik join.... Ik zie dat toch wel als een grote domper.

Volgens mij ging het in BFBC2, toen er nog geen slot mogelijkheid was, toch ook bijna altijd goed...
Als je als squad een server joined, is de squad automatisch private. Volgens mij zat de optie public/private ook al in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:43:

Hmm een squad op slot zetten kan volgensmij niet maar waarschijnlijk zit de squad dan vol of de spelers hebben elkaar geinvite en samen een spel gejoind. Een functie om handmatig een squad 'op slot' te zetten is er namelijk naar mijn weten niet.

Wat je wel kunt doen is wat mensen toe voegen en regelmatig even informeren wanneer ze gaan spelen. Mij mag je gerust toe voegen, maar weet wel dat ik niet met de ingame voip praat maar altijd op skype zit met de personen waar ik mee speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dynamix schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:52:
[...]

Als je als squad een server joined, is de squad automatisch private. Volgens mij zat de optie public/private ook al in BC2.
Ah, in BC2 dan toch nooit last van gehad (en zelf nooit private geselecteerd).
Is het dan wellicht een idee om in het vervolg direct na het betreden van een server een squad op public te zetten?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_Lochii schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:53:
[...]

Hmm een squad op slot zetten kan volgensmij niet maar waarschijnlijk zit de squad dan vol of de spelers hebben elkaar geinvite en samen een spel gejoind. Een functie om handmatig een squad 'op slot' te zetten is er namelijk naar mijn weten niet.

Wat je wel kunt doen is wat mensen toe voegen en regelmatig even informeren wanneer ze gaan spelen. Mij mag je gerust toe voegen, maar weet wel dat ik niet met de ingame voip praat maar altijd op skype zit met de personen waar ik mee speel :P
tuurlijk kun je een squad op slot zetten. Gewoon naar options squad dan op private ztten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:54:
[...]

Ah, in BC2 dan toch nooit last van gehad (en zelf nooit private geselecteerd).
Is het dan wellicht een idee om in het vervolg direct na het betreden van een server een squad op public te zetten?!
Hier plakt wel een nadeel aan vast, dat er dus onbekenden in je squad worden bijgeplaatst door "find me a squad" of door auto-balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Let wel, als er iemand uit je friendslist in het squad zit en er is nog een plekje kun je via het PS menu (naar gebruiker en dan "join session") toch gewoon joinen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:54:
[...]

tuurlijk kun je een squad op slot zetten. Gewoon naar options squad dan op private ztten!
Ah dat is dan iets wat ik nooit gevonden heb :P Ik kwam er zelfs pasgeleden achter dat je ook servers op naam kunt zoeken en favorieten toe kunt voegen. Kun je na gaan hoe goed ik kijk naar de mogelijkheden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_Lochii schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:56:
[...]

Ah dat is dan iets wat ik nooit gevonden heb :P Ik kwam er zelfs pasgeleden achter dat je ook servers op naam kunt zoeken en favorieten toe kunt voegen. Kun je na gaan hoe goed ik kijk naar de mogelijkheden :9
Laat ik het zo zeggen zo werkt het bij xbox je kan daar als leader ook mensen uit de squad kicken, neem aan dat dit bij ps3 hetzelfde is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt, kicken is ook mogelijk bij de PS3

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:56:
[...]

Laat ik het zo zeggen zo werkt het bij xbox je kan daar als leader ook mensen uit de squad kicken, neem aan dat dit bij ps3 hetzelfde is!
Ik denk dat je gelijk hebt mario, ik wilde laatste bij wat GoT ers in de squad spelen maar kon er niet in! terwijl er maar 2 in de squad zaten. Volgens mijn doen ze dat onbewust.

@Allseeyineye: ik zag je laatst inderdaad joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:10:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt mario, ik wilde laatste bij wat GoT ers in de squad spelen maar kon er niet in! terwijl er maar 2 in de squad zaten. Volgens mijn doen ze dat onbewust.

@Allseeyineye: ik zag je laatst inderdaad joinen.
Ik speel gemiddeld 2 a 3 avonden per week. Meestal vanaf een uur 22.30 a 23.00 uur. Ik join in eerste instantie altijd op aanwezigen uit mijn friendlist.

In BFBC2 speelde minimaal de helft van de sessies met friends
In BF3 speel ik maximaal 1 op 10 van de sessies met friends

Nu ja, dat iedereen het vanaf nu weet: haal die verdomde slotjes eraf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Ik speel gemiddeld 2 a 3 avonden per week. Meestal vanaf een uur 22.30 a 23.00 uur. Ik join in eerste instantie altijd op aanwezigen uit mijn friendlist.

In BFBC2 speelde minimaal de helft van de sessies met friends
In BF3 speel ik maximaal 1 op 10 van de sessies met friends

Bij xbox werkt wel anders wij spelen 75% met elkaar !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De reden dat die squads op private gaan is om ervoor te zorgen dat er geen n00bs bijkomen en er altijd plaats is voor vrienden. Als je niet in de private squads kunt komen moet je ervoor zorgen dat je de spelers in de squad in je vriendenlijst krijgt, anders kom je er niet in (tenzij je even vraagt of ze je willen laten joinen). Handig is dus om (bij de 360) eerst even de Xbox Live Party te joinen en daarna ingame erbij te komen. Als je in de squad wilt komen en je gebruikt geen headset, is het zoiezo al niet zo heel spannend om erbij te komen, dan kun je niet zeggen dat je hulp nodig hebt of wat de tactiek gaat zijn.

Mensen toevoegen aan je friendslist is dus erg handig en zorgt ervoor dat er dus altijd iemand van je friendslist in de squad kan, zonder dat je daarvoor elke keer zo'n n00b eruit moet kicken. Als ik alleen speel gebeurd het vrijwel nooit dat ik samen kom te zitten in een squad waarbij ik met goede teammates zit. Het kost je vaker tickets dan dat het je de overwinning opleverd.

Ook als je later een game in komt is het wel fijn om in de party te komen, dan weten wij ook dat je erin zit en zorgen we wel dat we opletten of er plek is. Switchen kun je alleen als je niet gespawned bent, dus is het soms wat lastiger om dat te zien. Team balance is af en toe wel wat irritant (mensen uit de party naar de tegenstander gooien), maar omdat de game soms gewoon niet vol loopt, kun je dan ook een tijdje niet switchen, wat wel irritant is. Dan is het handig als de rest even meekijkt of er eindelijk plaats is.

Vaak gebeurd het private-squad aanmaken dus expres, maar is het wel logisch: kom gezellig in de party en in de friendlist, dat gamed echt zoveel leuker!

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 23-01-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

cheiron schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:55:
Let wel, als er iemand uit je friendslist in het squad zit en er is nog een plekje kun je via het PS menu (naar gebruiker en dan "join session") toch gewoon joinen.
@ allseeyineye, deze niet gelezen? ;)

Overigens. Voor wie het interessant vind. Samenstelling van leaderboard ff verandert. Zal kijken of het lukt om om de maand de laatste vier stats telkens te veranderen. Voor nieuwkomers of wie zich nog niet heeft geadd, dit kan je gewoon zelf doen, plek zat ;)

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 23-01-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
thunder8 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Dat zijn idd de fragrounds.. Erg fijn :-)

Maar let wel, juist doordat er behoorlijk wat spread is moet je 3x schieten voordat je iemand neer kan halen.
In small corners, gangetjes werkt dit super. In de wat meer open maps ben je kansloos.
Ik spreek overigens nog over de DAO. Vrijwel hetzelfde, alleen ( veel ) meer recoil.
Herladen duurt wat langer, en is je tegenstander een geoefend schutter, dan heeft deze al 25 bullits door zijn Famas gejaagd voordat jij 3x je trekker over hebt gehaald.

Het is een krachtig wapen, maar absoluut met een goed team moet je de USAS gewoon uit kunnen schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
De reden van de slotjes is duidelijk. We willen geen randoms in onze squad als we zien dat er ook nog GoT'ers aan de andere kant zitten. Middels join session kun je een squad met een slotje joinen. Lukt dat niet, stuur dan ff een berichtje naar de persoon in de squad met het slotje en je krijgt een invite!

Kortom: slotje blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Bij xbox werkt wel anders wij spelen 75% met elkaar !!!
Ik zoek ook nog xbox bf3 buddy's.
Voor degene die me willen toevoegen:
Amarant3

Ik speel ook meestal pas vanaf 22.00/22.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lasteraar schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Ik zoek ook nog xbox bf3 buddy's.
Voor degene die me willen toevoegen:
Amarant3

Ik speel ook meestal pas vanaf 22.00/22.30.
Meld je aan bij Gotlive.nl

http://www.gotlive.nl

Edit: Zie dat de Gotlive.nl platoon 100 members heeft en dus aan zn max zit. Nieuwe members kon ik net niet meer toevoegen...

Zien we je vanavond wel. :D

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 23-01-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het slotje is alleen voor mensen die niet uit de PSN friendlist komen. Dus als ik op de friendlist sta van PSN kom ik altijd in een squad.

@Allseeyineye: ik voeg je vanavond wel toe. Meestal ben ik ook pas vanaf 22:00 pas aanwezig! of in staat om normaal te spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:52:
Dus het slotje is alleen voor mensen die niet uit de PSN friendlist komen. Dus als ik op de friendlist sta van PSN kom ik altijd in een squad.
Tenzij de squad vol zit natuurlijk ;)

Hoewel...Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik in een squad van 5 personen zat.

[ Voor 12% gewijzigd door Jackal131 op 23-01-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL jij bent geinig jij moet meespelen in die Battlefield 3 film ;)

Zie post: Battlefield 3: acteurs gezocht

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn, matchmaking is nu echt onmogelijk ofzo.. Kan geen enkele server joinen.. wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Welke RANDDEBIEL heft trouwens Rush op Wake Island verzonnen? Dat gaat dus echt helemaal nergens over, als attacker ben je helemaal nergens...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:21
BatmanHorizon schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:27:
[...]

[...]

@ allseeyineye, deze niet gelezen? ;)

Overigens. Voor wie het interessant vind. Samenstelling van leaderboard ff verandert. Zal kijken of het lukt om om de maand de laatste vier stats telkens te veranderen. Voor nieuwkomers of wie zich nog niet heeft geadd, dit kan je gewoon zelf doen, plek zat ;)

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360
Lekker hoor, sta gelijk in de top 28 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jeroenimoes:
Rush op Wake Island vind ik ook helemaal niks...
Ben altijd blij als die voorbij is.
Ik heb daar maar enkele leuke potjes gespeeld.

Over de leaderboards:
Ik vroeg me altijd af hoe mensen zo'n hoge SPM halen; ik heb zelf een SPM van 270.
Filterend op SPM blijkt dat je K/D wel degelijk invloed heeft op je SPM.
Logisch, want minder vaak doodgaan en meer killen equals meer punten :)
Die ga ik dus niet snel omhoog krikken ;)
Heb mijn K/D naar een voor mij hele mooie waarde van 0.90 gehaald, en veel hoger gaat dat ook niet worden. Maar het gaat lekker zo die gaat dus geen probleem :P
(In BFBC2 had ik na ruim 8000 kills een K/D van 0.97, maar dat komt grotendeels door het erg toegankelijke snipen, in tegenstelling tot BF3 waar ik daar niks van bak en de sniper rifles dus links laat liggen)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2012 01:29 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Kiwi, gewoon oefenen. Ik heb mijn KD opgekrikt van 0.7 naar nu bijna 1.1. Maak nu wel meer kills dan deaths dus zal langzaam klimmen. Ook mijn spm steeg van 150 naar 230. Nog steeds slecht maar goed...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die de komende tijd wat potjes willen spelen op de Xbox?
Ik ben vaak s'avonds online, maar de komende weken waarschijnlijk ook genoeg in de middag.
GT: Timnation

Mijn stats: http://battlelog.battlefi...ion/stats/183112586/xbox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:09:
Welke RANDDEBIEL heft trouwens Rush op Wake Island verzonnen? Dat gaat dus echt helemaal nergens over, als attacker ben je helemaal nergens...
Je bedoelt waarschijnlijk dat je als defender helemaal nergens bent...Als de Tanguska (of hoe dat ding ook heet) is uitgeschakeld, dan is de combinatie van de Viper en de Amtrac de winnende combinatie. Geen tegenstander die daar iets aan kan veranderen, mits je natuurlijk een goede piloot en gunner in de heli hebt zitten.
Ik kan me niet herinneren dat de defender ooit gewonnen heeft op Wake Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jackal131; je hebt gelijk als je die Tangunska ofzo niet hebt ben je de pineut, niet alleen bij rush ook bij CQ.

Ik vind Wake opzich wel leuk maar dan wel TDM of in een Tunganska ofzo.

By the way: ik merk steeds meer hoe erg beroerd de Hovac zich manoeuvreert. Sommige moves kan je gewoon niet maken met de Hovac, Viper rocks dus!! Ook lijkt het locken en reloaden langzamer te gaan bij de Hovac iemand daar ook last van of verbeeld ik dit me?

Wat betreft de servers het lijkt of Europa haast geen DICE servers heeft ik krijg steeds matchmaking... en vervolgens knal ik eruit of ik kom uit in een andere map! (blijkbaar geen server met die map draaiend) Nu heb ik gekeken bij de US servers en dat waren en heel erg veel zowel hardcore als softcore.

Is dit een straf van DICE/EA omdat de europeanen zo erg lopen te klagen ofzo? (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo terug kijk op de afgelopen paar maanden BF3 dan moet ik bekennen dat ik aan BFBC2 meer plezier heb beleefd. Ligt er denk ik vooral aan dat ik het map design in BC2 velen malen beter vind, met name de Rush maps!

Ook vind ik het hele weapon&upgrades unlock systeem in BF3 een beetje "over the top" gaan. De structuur in BC2 werkt mijns inziens beter, b.v. gewoon 1x de RDS unlocken voor alle wapens in plaats van op elk wapen apart een RDS unlocken.

De grafische vooruitgang is daarentegen weer niet te onderkennen :)

Wat zijn jullie meningen na een paar maanden gespeeld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:24:
By the way: ik merk steeds meer hoe erg beroerd de Hovac zich manoeuvreert. Sommige moves kan je gewoon niet maken met de Hovac, Viper rocks dus!! Ook lijkt het locken en reloaden langzamer te gaan bij de Hovac iemand daar ook last van of verbeeld ik dit me?
Dat had ik inderdaad ook al eerder opgemerkt. De Viper owned de Havoc.
Zelfde geldt trouwens voor de Littlebird t.o.v. ZW-11. Probleem is dan ook nog eens een keer dat er bij CQ Nashar Canals 2 Littlebirds zijn tegen 1 ZW-11. Met een goede squad die alle 2 de Littlebirds besturen, kun je daar flink ownen (samenwerking tussen de 2 Littlebirds). In de praktijk zie je dit trouwens maar weinig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:24:
Wat betreft de servers het lijkt of Europa haast geen DICE servers heeft ik krijg steeds matchmaking... en vervolgens knal ik eruit of ik kom uit in een andere map! (blijkbaar geen server met die map draaiend) Nu heb ik gekeken bij de US servers en dat waren en heel erg veel zowel hardcore als softcore.

Is dit een straf van DICE/EA omdat de europeanen zo erg lopen te klagen ofzo? (PS3)
Het lijkt wel of Dice op de achtergrond aan het sleutelen is... Ik kan me voorstellen dat ze een aantal servers ingezet hebben voor het nodige testwerk, aangezien ze een aantal zaken (oa. squadsysteem en voip) willen gaan verbeteren met de komende patch.

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 24-01-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:35:
Als ik zo terug kijk op de afgelopen paar maanden BF3 dan moet ik bekennen dat ik aan BFBC2 meer plezier heb beleefd. Ligt er denk ik vooral aan dat ik het map design in BC2 velen malen beter vind, met name de Rush maps!

Ook vind ik het hele weapon&upgrades unlock systeem in BF3 een beetje "over the top" gaan. De structuur in BC2 werkt mijns inziens beter, b.v. gewoon 1x de RDS unlocken voor alle wapens in plaats van op elk wapen apart een RDS unlocken.

De grafische vooruitgang is daarentegen weer niet te onderkennen :)

Vond de de meeste maps en de hele beleving in bc2 ook leuker. Het unlock systeem vind ik wel weer een welkome aanvulling, al ben je in voertuigen als nieuwkomer wel zwaar benadeeld. Het gehele rank systeem dat gaat naar level 45-145 vind ik toch iets afgeraffeld. Ook al zegt rank weinig, had wel wat creatiever gemogen van mij. Ook B2K CQ is jammer dat je niet normaal kan kiezen. Een wonder feb. patch en goede mappacks oid is wel gewenst :). Was toch een belofte dat tov bc2 3x zo veel dlc zou krijgen? (<-- edit: kwartje valt, dlc klaarstomen heeft natuurlijk priority bij dice, fix voor voip krijg je geen money meer voor)

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 24-01-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024

Ik vind de maps in bf3 eigenlijk wel leuker dan die in bc2.
Vooral omdat er een aantal CQB stukken in zitten waar lekker zwaar gevochten kan worden.
In bc2 vond ik het persoonlijk toch erg vaak 1 groot sniper-fest,
waardoor je na 5 stappen alweer op de grond lag.
(alhoewel ze van mij Valparaiso wel toe mogen voegen in bf3 :9)

Unlocksysteem geen klachten over, hoewel soms vreemd...
Zo weet ik niet wat ik met een sniper-scope op een lmg aan moet. :)
Het idee van KwarteL om iedere attachment 1x te unlocken is een goeie,
maar dan lijkt het me beter om dat per type wapen te doen. (ipv. alles in 1)
Dus lmg / carbine / shotgun / sniper / etc. apart levellen als groep.

Voertuigen zijn goed, maar wat Batman al zegt, als nieuweling ben je redelijk snel het haasje.
(vooral alles dat vliegt, maar dat kan ook aan mijn stuurmanskunst liggen :P)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ghostley: Vliegen in een Jet is inderdaad moeilijk en als je geen flares hebt ben je kansloos! Bij de Jet is de ECM jammer wel handig.

@iedereen: Heeft de guide missle voor de Viper en Hovac (Piloot) een beetje nut? Ik vind voor de gunner de schade een beetje tegenvallen. En de lock lijkt ook iets te lang duren...

Klein tipje voor de Heli piloten gebruik je Laser Painter op de Hovac of Viper het is op die manier makkelijker richten met de rocketpods. Althans dat is mijn ervaring. Gisteren ook nog uitgevonden dat mijn guide missles als gunner ook heli's kan neerhalen, zolang hij maar gepaint wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:12:
@iedereen: Heeft de guide missle voor de Viper en Hovac (Piloot) een beetje nut? Ik vind voor de gunner de schade een beetje tegenvallen. En de lock lijkt ook iets te lang duren...

Klein tipje voor de Heli piloten gebruik je Laser Painter op de Hovac of Viper het is op die manier makkelijker richten met de rocketpods. Althans dat is mijn ervaring. Gisteren ook nog uitgevonden dat mijn guide missles als gunner ook heli's kan neerhalen, zolang hij maar gepaint wordt.
Iedere hit op de vijandelijke heli is natuurlijk wel weer 1 stap in de richting van een destroy...

Laser painter heb ik standaard aan op de heli. Ik wordt er echter wel moe van dat er maar weinig gunners ook flares hebben geselecteerd. Gelukkig hebben de meeste GoT'ers dit wel, maar de randoms vrijwel nooit.
Dus voor iedereen die de flares nog niet hebben geselecteerd als gunner...doen!!!!
De eerste flare deploy is voor de piloot, de tweede is voor de gunner. In geval van ECM jammer...je merkt dat de lock op een gegeven moment verdwijnt, als je daarna toch gelockt wordt, dan moet je als gunner de flares gebruiken. In tussentijd laadt de ECM van de piloot alweer op (5 sec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dit is waarschijnlijk al 100x gezegd,Ik wil een sneeuw map en een nachtmap(waarbij de IR scope een keer van pas komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Denk dat ik maar eens een tijdje moet spelen met de recon kit om die SOFLAM vrij te spelen. Zodoende kan je met je team met een zooi Javelins de heli's en jets veel makkelijker uit de lucht pikken. Vooral omdat je met de SOFLAM geen last meer hebt van de flares, daar de SOFLAM ze paint met laser en je lock actief blijft. Daarnaast heb je de SOFLAM of een painter nodig om met de Javelin uberhaupt een Jet of Heli te raken. Eigenlijk zou je willen dat je als Engineer beschikking hebt om de SOFLAM vrij te spelen en te kunnen plaatsen. Dan zou je bijvoorbeeld de Repairtool of de Mines niet mee kunnen nemen.

Een echte nachtmap waarbij de IR scopes handig zijn is leuk, maar zolang je die niet vrijgespeeld hebt, ben je zwaar in het nadeel op een dergelijke map......

[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 24-01-2012 11:43 . Reden: wat aanpassingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:12:
@Ghostley: Vliegen in een Jet is inderdaad moeilijk en als je geen flares hebt ben je kansloos! Bij de Jet is de ECM jammer wel handig.

Guided Mille heeft wel degelijk nut! Ik maak wel vaker mee dat ik met de gun net niet genoeg damage doe voor een kill. De missile die traag vliegt komt dan als een geschenk uit de lucht en brap! Kills :)

Ik ga zo te lezen de Laser Painter weer een nieuwe kans geven, heb nu de laatste unlock voor de chopper piloot standaard equipped (die missile perk), maar merk niet echt verschil? Dan liever 10 punten per paint en 45 punten extra voor damage per paint.

het is btw Havoc zoals Jackal aangeeft, niet Hovac ;)

Over de levels, ik denk dat ik ook voor BF3 ga, gezien het feit dat ik daar al veel meer tijd aan heb besteed vergeleken met BFBC2. Betere afwisseling tussen short en long range icm vehicles en infantry. Unlocksysteem heeft zn voor en nadelen, voordeel is sneller stijgen in punten (unlock = 200 punten), nadeel, je moet "alles" vrijspelen :P

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
thunder8 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:41:
Denk dat ik maar eens een tijdje moet spelen met de recon kit om die SOFLAM vrij te spelen. Zodoende kan je met je team met een zooi Javelins de heli's en jets veel makkelijker uit de lucht pikken. Vooral omdat je met de SOFLAM geen last meer hebt van de flares, daar de SOFLAM ze paint met laser en je lock actief blijft. Daarnaast heb je de SOFLAM of een painter nodig om met de Javelin uberhaupt een Jet of Heli te raken. Eigenlijk zou je willen dat je als Engineer beschikking hebt om de SOFLAM vrij te spelen en te kunnen plaatsen. Dan zou je bijvoorbeeld de Repairtool of de Mines niet mee kunnen nemen.

Een echte nachtmap waarbij de IR scopes handig zijn is leuk, maar zolang je die niet vrijgespeeld hebt, ben je zwaar in het nadeel op een dergelijke map......
Nee, wanneer de engineer zowel soflam als javelin mee zou krijgen dan wordt die combinatie zwaar overpowered. Battlefield draait om teamwork. Als chopper piloot is het al lastig zat om met een soflam/javelin crew of tank met city/guided af te rekenen.

Verder ben ik ook echt wel in voor een nachtmap en sneeuwmap. En een IR scope unlock je al bij 100 kills dat moet toch gewoon te doen zijn, een beetje moeite mag er wel ingestoken worden.

En het unlock systeem van attachments vind ik juist geweldig in deze Battlefield, zo blijf je tenminste lekker bezig. Bovendien leer je het wapen goed kennen en heb je alle noodzakelijke addons vaak wel binnen 70-80 kills binnen. Speel de juiste maps en dat is 4 a 5 rondjes.
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:09:
Over de leaderboards:
Ik vroeg me altijd af hoe mensen zo'n hoge SPM halen; ik heb zelf een SPM van 270.
Filterend op SPM blijkt dat je K/D wel degelijk invloed heeft op je SPM.
Logisch, want minder vaak doodgaan en meer killen equals meer punten :)
Die ga ik dus niet snel omhoog krikken ;)
Heb mijn K/D naar een voor mij hele mooie waarde van 0.90 gehaald, en veel hoger gaat dat ook niet worden. Maar het gaat lekker zo die gaat dus geen probleem :P
(In BFBC2 had ik na ruim 8000 kills een K/D van 0.97, maar dat komt grotendeels door het erg toegankelijke snipen, in tegenstelling tot BF3 waar ik daar niks van bak en de sniper rifles dus links laat liggen)
Ja goede vraag. Ik scoor toch meestal behoorlijk veel punten en hoor vrijwel altijd bij de beste 5/6 van de server, maar heb een SPM van 377. Ik snap dan niet hoe mensen 500+ kunnen halen. Ok dit is mijn eerste Battlefield dus mijn begin was niet van hoog niveau maar toch, dan moet je gewoon elk potje heel serieus en vol voor de punten spelen lijkt me. Terwijl ik toch ook regelmatig lekker zit te ouwehoeren met maten en met de chopper ga kloten enzo, niet heel goed voor je SPM.

[ Voor 28% gewijzigd door Mr Ton op 24-01-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Mr Ton schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Nee, wanneer de engineer zowel soflam als javelin mee zou krijgen dan wordt die combinatie zwaar overpowered. Battlefield draait om teamwork. Als chopper piloot is het al lastig zat om met een soflam/javelin crew of tank met city/guided af te rekenen.
Ik kan ook een map ingaan als Recon, de SOFLAM plaatsen en na een death respawnen als Engineer. SOFLAM werkt semi-autonoom, na het plaatsen en het instellen in de goede richting is het een stand-alone totdat hij vernietigd wordt. Ik heb de combi nog niet mogen gebruiken, maar wat ik lees is het een supercombi. En de guidedshell uit de tank kunnen dan ook worden gebruikt tegen luchtdoelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dat ik over het geheel eigenlijk wel teleurgesteld ben, en dat begon eigenlijk al met de beta. Metro op rush met de bijbehorende glitches uit de beta gaf gewoon een vervelende nasmaak.

Nu dat ik de volledige game toch ruim heb gespeeld merk ik dat het niet de trekkracht heeft die BC2 wel op mij had. Datheeft deels te maken met de maps en de feel van de game. Maar ook iets heel basis als de voiocechat. Tijdens BC2 heb ik toch een aantal spelers best "leren kennen". Dan weet je een beetje wat je van elkaar ken verwachten, je geint wat tussendoor. Dat is nu compleet weg eigenlijk doordat je elkaar toch niet verstaat. Verder lijkt het moeilijker dan ooit om met bekenden samen in een squad een leuk potje te spelen.

Mede door de gemankeerde voicechat ben ik veel actiever op zoek naar informatie over patches, wat ik bij BC2 eigenlijk helemaal niet had. En dat speelt toch mee in het gevoel dat je bij een game hebt.

Natuurlijk nog genoeg leuks in de game hoor, en ik vermaak mij best, maar het is niet een sprong voorwaarts vanaf BC2. En dat had ik wel gehoopt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Ik kan ook een map ingaan als Recon, de SOFLAM plaatsen en na een death respawnen als Engineer. SOFLAM werkt semi-autonoom, na het plaatsen en het instellen in de goede richting is het een stand-alone totdat hij vernietigd wordt. Ik heb de combi nog niet mogen gebruiken, maar wat ik lees is het een supercombi. En de guidedshell uit de tank kunnen dan ook worden gebruikt tegen luchtdoelen! :)
* Martinspire de Soflam eigenaar meld zich

Zet hem de laatste tijd steeds vaker neer als ik met wat GoTters speel. Dan kun je tenminste afspreken dat men met een javalin moet lopen, anders is het ook vrij nutteloos. Sommige chopperpiloten weten het ding wel te raken, maar als je team op een gegeven moment als verdediger de vijand ver genoeg heeft teruggedrongen komen ze niet meer van het vliegdekschip af.

Lock duurt meestal nog best lang om te hebben, maar is een stuk beter dan de handmatige javalin lock. Hij houd hem makkelijk vast en je hebt soms nog wat tijd om bij te sturen als een chopper over je heen vliegt (dus niet 100% van de tijd op de target hebben omdat je niet zo snel kunt sturen).

Jets zijn lastig om te locken omdat ze er snel buiten kunnen komen. Daarom moet je eigenlijk ook met de jet die Soflam uitschakelen. Niet met de chopper.

Als ik hem neerzet is het altijd een mooi gezicht om er vervolgens 3 of 4 rockets op af te zien gaan. Soms doen de rockets effe raar doen en er rondjes om vliegen (erg irritant als ie net de lock kwijt is), maar meestal raakt er altijd wel 1 de target. Als je dan als support rondloopt kun je aardig wat punten scoren met resupply.

Wat me opvalt is dat het tegenwoordig na het wegvallen van de lock nog wel mogelijk is dat de afgevuurde javalin zijn target raakt. Nou weet ik niet of dat is omdat ik zelf nog de laser op de target probeer te houden (al lukt dat soms niet omdat er iets voor zit), maar het is wel opvallend. Dat mensen bijvoorbeeld uit een voertuig stappen om de lock kwijt te raken, maar het voertuig alsnog stuk gaat terwijl ik mijn soflam lock kwijt ben.

Nouja, leuk ding om mee te spelen, maar voor de punten hoef je het niet te doen. 1 rondje echt een stuk of 20 locks gehad waarvan meer dan de helft ook stuk ging, blijkt dat ik er maar 400 punten voor had gekregen ofzo, terwijl ze door mijn soflam gewoon geen ene drol konden doen bij de tegenstanders.

Over hoe de game bevalt:
Ik speel het elke dag met plezier. Op de 360 werkt de voicechat gewoon prima, dus speelt het gewoon net zo makkelijk als andere games. Joinen gaat ook steeds beter en met een groepje tweakers spelen is altijd erg leuk.

Sommige tegenstanders zijn maar irritant bezig, anderen geven leuke tegenstand. Soms gaat het bij mij gewoon echt klote, maar andere keren own ik de pan uit.

Ik vind de gameplay een stuk leuker dan die van voorgaande games. Balans lijkt wat beter te zijn, ondanks sommige bugs. Ik erger me zoiezo niet echt aan bugs. De vernietiging, de animaties, het overweldigende geluid en de vette actie maken het voor mij 1 groot feest.

Ik weet niet hoe het komt maar vaak als ik in de game met exactor zit gaat het echt kut met peren, maar zodra ik eruit ga en een andere zoek is het prima :+

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 24-01-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Martinspire schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:16:
[...]

* Martinspire de Soflam eigenaar meld zich

Wat me opvalt is dat het tegenwoordig na het wegvallen van de lock nog wel mogelijk is dat de afgevuurde javalin zijn target raakt. Nou weet ik niet of dat is omdat ik zelf nog de laser op de target probeer te houden (al lukt dat soms niet omdat er iets voor zit), maar het is wel opvallend. Dat mensen bijvoorbeeld uit een voertuig stappen om de lock kwijt te raken, maar het voertuig alsnog stuk gaat terwijl ik mijn soflam lock kwijt ben.
Dat stukje kan ik wel beantwoorden. Een missle die zijn lock kwijtraakt gaat niks raars meer doen en vliegt gewoon rechtdoor, dat geldt zowel voor laserguided als heatseeking missles. Als de missle al recht op zijn doel afkoerst en hij verliest zijn lock kan deze dus alsnog zijn doel raken.

Vb1: Ik ben gunner in de chopper bij een maat en we maken een run op een tank die op onze air radar is veschenen. Ik vuur eerst een vol salvo af en de tank is al flink beschadigd. Vervolgens lock ik de guided missle en kan ik deze nog net afvuren voordat ik mijn lock kwijtraak omdat de chopper over de tank heen raast. De lock valt weg maar ik hit nog altijd de tank omdat de missle een rechtstreekse baan naar de tank had, vehicle destroyed en enemy killed.

Vb2: Ik ben pilot in de attack chopper en merk dat er een citv/guided combinatie in een tank actief is en besluit de tank aan te vallen. We blijven stil en op een redelijke hoogte hangen en mijn gunner neemt de tank vol onder vuur. Ik hoor dat de laser lock voltooid is en de guided is afgevuurd. Op dat moment druk ik de ECM jammer in en straffe ik een stukje naar links. De missle vliegt vrolijk rechts voorbij en mijn gunner vernietigd de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Gezien het nu toch over heli's en missiles gaat.

Kun je met de TV-missile een Jet neerhalen?
Pagina: 1 ... 39 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.