Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ipodkiller een echte nachtmap heeft geen nut voor diegene die geen IR scope hebben vrijgespeeld maar die sneeuw map zou niet slecht zijn. Wel geinig een keer wat anders.

@Mr Ton ik denk dat VB2 best eens kan lukken. Maar het is zeer moeilijk want die verrekte guided missle van die tanks zijn klote snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:01:
@Mr Ton ik denk dat VB2 best eens kan lukken. Maar het is zeer moeilijk want die verrekte guided missle van die tanks zijn klote snel!!
Ja klopt daar moet je mee uitkijken en dit trucje moet je dan ook alleen doen als je zeker bent waar de missle vandaan gaat komen zodat je je beweging de goede kant op kan maken. Anders eerder de ECM aanzetten zodat de lock niet tot stand komt maar dan zul je weg moeten vliegen voordat de ECM uitgaat. Het is dan ook een situatie die ik meer toepas in chopper vs chopper gevechten (missle ontwijken) maar vond chopper vs tank een leuker voorbeeld. ;)

Al probeer ik als pilot altijd wel in een zijdelingse beweging te blijven zodat het lastiger is om de chopper te raken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 24-01-2012 14:06 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Een guided missle ontwijken met ECM kan ik nog inkomen, maar een guided shell laat zich toch niet foppen voor zo ver ik begrijp toch?

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha je bedoel spectaculairder! groot gelijk heb je!

@Uno: Hij is nog steeds guided! dus niet op heat ! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 16:55
Echte jungle maps zou ook wel leuk zijn. Mis dat wel uit BF Vietnam, BF2. En op video's van BC2 zitten daar ook leuke jungle- en sneeuwmaps in. Ik vind de omgevingen uit BF3 eigenlijk wat te flets en eentonig, al zijn Seine crossing en metro daar wel een lekkere wisseling van. Las dat de overige maps uit BF2, met de chinese kant, niet zouden worden nagemaakt omdat het 'Chinese' karakter niet in BF3 zou passen. Erg jammer, want ik vond die maps in BF2 toch wel erg leuk.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:44:
[...]

Dat stukje kan ik wel beantwoorden. Een missle die zijn lock kwijtraakt gaat niks raars meer doen en vliegt gewoon rechtdoor, dat geldt zowel voor laserguided als heatseeking missles. Als de missle al recht op zijn doel afkoerst en hij verliest zijn lock kan deze dus alsnog zijn doel raken.

Vb1: Ik ben gunner in de chopper bij een maat en we maken een run op een tank die op onze air radar is veschenen. Ik vuur eerst een vol salvo af en de tank is al flink beschadigd. Vervolgens lock ik de guided missle en kan ik deze nog net afvuren voordat ik mijn lock kwijtraak omdat de chopper over de tank heen raast. De lock valt weg maar ik hit nog altijd de tank omdat de missle een rechtstreekse baan naar de tank had, vehicle destroyed en enemy killed.

Vb2: Ik ben pilot in de attack chopper en merk dat er een citv/guided combinatie in een tank actief is en besluit de tank aan te vallen. We blijven stil en op een redelijke hoogte hangen en mijn gunner neemt de tank vol onder vuur. Ik hoor dat de laser lock voltooid is en de guided is afgevuurd. Op dat moment druk ik de ECM jammer in en straffe ik een stukje naar links. De missle vliegt vrolijk rechts voorbij en mijn gunner vernietigd de tank.
Het gebeurd vaak zat bij vliegtuigen (die dus achter een berg duiken en nog steeds in beweging zijn), choppers die niet meer gelocked zijn maar nog wel steeds vliegen en meer, waardoor die rocket dus eigenlijk naar de oude positie zou moeten vliegen en niet in de nieuwe richting mee moet gaan. Dat bedoel ik. Dat die naar oude positie gaat zoals een stilstaande tank is prima, maar als ik de lock kwijt ben en de tank gaat rijden dan zou ie niet moeten raken. Dat gebeurd nu soms wel en dat klopt niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jeroenimoes: inderdaad een jungle map is ook wel sick. Over rots hangende lianen waar je achter kan verstoppen dicht begroeide stukken met in de center een vietnamnese dorp met huisjes etc misschien een tunnelstelsel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10 12:18

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:29:
@Jeroenimoes: inderdaad een jungle map is ook wel sick. Over rots hangende lianen waar je achter kan verstoppen dicht begroeide stukken met in de center een vietnamnese dorp met huisjes etc misschien een tunnelstelsel ofzo...
Heb jij ooit black-ops gespeeld? }:|
Ik in ieder geval wel, en ik hoop dat ze het niet doen

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 24-01-2012 16:02 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mon0lith: Kan je ook je mening beargumenteren?

Ik heb zelf ook BO gespeeld en kan niet zeggen dat ie klote is.
Liefste zie ik hem groter en heel anders dan die van BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:09:
@Jeroenimoes:
Rush op Wake Island vind ik ook helemaal niks...
Ben altijd blij als die voorbij is.
Ik heb daar maar enkele leuke potjes gespeeld.

Over de leaderboards:
Ik vroeg me altijd af hoe mensen zo'n hoge SPM halen; ik heb zelf een SPM van 270.
Filterend op SPM blijkt dat je K/D wel degelijk invloed heeft op je SPM.
Logisch, want minder vaak doodgaan en meer killen equals meer punten :)
Die ga ik dus niet snel omhoog krikken ;)
Heb mijn K/D naar een voor mij hele mooie waarde van 0.90 gehaald, en veel hoger gaat dat ook niet worden. Maar het gaat lekker zo die gaat dus geen probleem :P
(In BFBC2 had ik na ruim 8000 kills een K/D van 0.97, maar dat komt grotendeels door het erg toegankelijke snipen, in tegenstelling tot BF3 waar ik daar niks van bak en de sniper rifles dus links laat liggen)
Rush vind ik ook de minste map van alle maps momenteel.

Over de hoge SPM, kan niet anders zeggen dan:
-Zoveel mogelijk squad based dingen doen die punten opstrijken (cap die vlag/arm die Mcom)
-Als je Squad Leader bent: zet je objectives aan dmv select! Zie het zo vaak gebeuren dat SL dat niet doen. Elke kill etc in de buurt van dat punt geeft extra punten
-Heal/Repair/Resupply wanneer je kan
-Speel gericht, stel doelen voor jezelf op. Het helpt om Battlelog naast je game open te hebben staan.
-Speel tactisch, loop om de vijand heen en capture een verder liggend punt waar (hopelijk!) niemand zich bevindt.
-Maak die kills en kill die squads >:) !

Ik speel 98% van de gevallen conquest en zag dat ik momenteel 7de stond :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:29:
In BFBC2 zat er eentje die ik best leuk vond. Ook zo'n eilandje wat altijd een grote slachtpartij was (waar ik geregeld aan de ontvangende kant zat :)).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Komop man al die moeite voor de punten :) Stel je vindt healen niet leuk, lekker laten :) Doe wat je leuk vind en kom je op 190 SPM uit, who cares.
aramdin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:56:
[...]

Over de hoge SPM, kan niet anders zeggen dan:
-Zoveel mogelijk squad based dingen doen die punten opstrijken (cap die vlag/arm die Mcom)
-Als je Squad Leader bent: zet je objectives aan dmv select! Zie het zo vaak gebeuren dat SL dat niet doen. Elke kill etc in de buurt van dat punt geeft extra punten
-Heal/Repair/Resupply wanneer je kan
-Speel gericht, stel doelen voor jezelf op. Het helpt om Battlelog naast je game open te hebben staan.
-Speel tactisch, loop om de vijand heen en capture een verder liggend punt waar (hopelijk!) niemand zich bevindt.
-Maak die kills en kill die squads >:) !

Ik speel 98% van de gevallen conquest en zag dat ik momenteel 7de stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:44:
Komop man al die moeite voor de punten :) Stel je vindt healen niet leuk, lekker laten :) Doe wat je leuk vind en kom je op 190 SPM uit, who cares.

[...]
Hoe bedoel je je vind healen niet leuk?

Als ik op de grond lig dood te gaan dan is het de bedoeling dat je mij revived... als je jezelf dan in groot gevaar brengt vind ik het best dat je dat niet doet maar als ik naast jou op een veilige plek lig te creperen en je revived mij niet omdat je dat niet leuk vind moet je snel een ander spel zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:16:
@Mon0lith: Kan je ook je mening beargumenteren?
Dat kan ik!
Ik vond in BO dat jungle level verschrikkelijk!
Alles eentonig en grauw, iedereen die loopt te campen in die hutjes en bergrichels.
Ik voorspel hetzelfde als ze dat ook bij BF3 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:56:
[...]

pfff als ik geen zin heb in voertuigen doe ik alleen maar rush tegenwoordig. 10 x zoveel actie als qonquest !!!! beetje vlaggetjes heen en weer rijden op sommige maps. Maarja het is een persoonlijke mening in qonquest heb je choppers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister examens gehad, s'avonds sportschool en toen nog ff goed wat joints gerookt. Ik was helemaal kapot fysiek :P dus ik dacht dit gaat niks worden toen ik bf3 opstarte. Tot men verbazing ging het nog redelijk, hier wat potjes!

http://battlelog.battlefi...how/24992813/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/24995156/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/24997596/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/25012958/2/352487550/
http://battlelog.battlefi...how/25002469/2/352487550/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gister in een van mijn laatste games werd mijn team compleet kapot geschoten door een chopper. Zag dat 6-7 man probeerde met een rocket hem uit de lucht te schieten, maar er was geen doorkomen aan. Echt ongelovelijk dat 1 chopper zoveel chaos kan veroorzaken, zonder neergeschoten te worden. Een aantal keer werd ik binnen 2 seconden na respawn alweer aan gort geschoten..... Leefde ik wat langer en probeerde ik een lock te krijgen met de stinger, hop jammer aan, draaien, en ja hoor, dood......

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een avond gisteren van een aantal top games:

http://battlelog.battlefi...how/23803860/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/23795378/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/23797976/4/230420491/

En toen tja de volgende linkjes spreken voor zich:

http://battlelog.battlefi...how/23800836/4/230420491/

En het werd nog veel beroerder:

http://battlelog.battlefi...how/23811492/4/230420491/

Gelukkig liep de PS3 weer vast en had ik geen reden om terug te gaan.

Het is gewoon ongelofelijk in wat voor team ik zat. Volgens mij weten ze niet hoe ze CITV moeten gebruiken. De Viper maakte ons helemaal af en nog laten ze de Viper zijn gang gaan! :( :( :(

Het was een zeer goede piloot en niet mogelijk om in je 1tje de Viper neer te halen. En ik maar roepen in het engels, duits en nederlands dat iemand in CI module moet zitten om de Viper neer te halen! Geen reactie??? nu weet ik ook waarom ik liever met bekende speel.

Brakke teamplay, zie je op je minimap dat je teammaten je volgen om de bom te armen, je armt de bom en vervolgens schieten ze allemaal weg en dan zit je daar alleen in een hoekje terwijl er een stoot aan tegenstanders aan komt zetten wat resulteert in een FAIL!

Wat dat betreft is de teamwork zeer ver te zoeken!

@Thunder8nl verdomde slechte game was dat, die viper was makkelijk uit de lucht te schieten met een Guided missle. Maar niemand kwam in mij tank helpen. Ik heb in totaal maar 2 man gezien die stonden met een stinger! Piloot was veel te goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat was deze speler:
http://battlelog.battlefi...o/vehicles/233664001/ps3/

35+ uur in de Viper
17+ uur in de Havoc

4600 heli kills

Als je naar z'n battlelog kijkt qua gespeelde spellen, wisselt hij van server zodra er een map komt zonder heli

[ Voor 44% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-01-2012 09:57 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kwal maarja die Steffen gast heeft dat ook hij is verrekte goed in de Jet maar op de grond sucked hij als de pest!

Dan heb ik liever wat minder kills in mijn Jet en heli's. Ik ben liever een random speler.

Die infamous_geno is niet verkeerd bezig gezien zijn stats.

Ik ga dat straffe ook maar eens proberen met een heli, volgens mij wel heel erg lastig maar eenmaal door maakt dat het verschil.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:39:
Gelukkig liep de PS3 weer vast en had ik geen reden om terug te gaan.
Dat was voor mij gisteren tegen 21.00 uur ook de reden om te stoppen. We speelden al met een team dat niet wist wat te doen en dan krijg je ook nog een crash om je oren...

Wel vreemd, we speelden met genoeg 'vogeltjes' en toch waren het voornamelijk de mensen van onze squad die bij de Mcoms van de tegenpartij te vinden waren (Dynamix, Jeroenimous en Sync). Frustrerend als de rest niet leuk meespeelt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was ik 1 van jullie tegenstander, ik weet wel dat ik bijna nooit bij jullie kom te spelen als ik iemand join.

Tevens zijn jullie de enige van jullie kant welke bezig zijn om te communiceren.

Normaal ben ik niet blij met een Crash maar gisteren was ie zeer welkom!

Kunnen we niet gewoon een keer squad rush spelen? LOL heb nog 6 ribbons nodig om de Medals te krijgen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Mijn SPM zuigt, but i dont care.
Het is niet zichtbaar tijdens de match dus mensen weten toch niet hoe goed of slecht je speelt.

Daarbij speel ik vaak een ondersteunende rol. Veel resupplies, pas begonnen met Assault, dus veel healing.
Dat gaat soms ten koste van je score of kills. Maar dat maakt me niet uit. Vind het leuk om te doen.

Als support en engineer ben ik vaak bezig met het uitschakelen van tanks, het spelen met C4 en mines.. Daar gaat wat tijd inzitten om mooie boobytraps te maken of C4 jeeps te maken. Dus lage SPM...

wanneer ik me puur zou focussen op kills en zoveel mogelijk vlaggen veroveren, dan weet ik zeker dat ik stukken beter scoor. Maar weet ook zeker dat ik het stukken minder leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lasteraar; mij maakt het ook niet uit wat voor SPM ik heb. Ik speel met de klasse waar ik op dat moment zin in heb. Als ik in teamverband speel stel ik meestal mijn klasse op hun af. Als je maar plezier hebt in de game, daarvoor koop je hem tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook niet dat mensen met spm rond de 600 relaxt spelen. Mijn spm is 380 en lig lekker relaxed op de bank al hoewel ik af en toe ff omhoog moet als het minder gaat. Maar met 600 zit je met je ogen in het scherm volgens mij xD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Geldt voor mij ook.
Ik vind het leuk om mee te hobbelen en mensen van ammo te voorzien.
Of te healen / reviven. (zeker in Metro)
Op andere maps met een Stinger op m'n rug om heli's te slopen.
(hoewel het vaak meer afleiden is dan slopen... maar dat geeft niet. Dan focussen ze zich iig op mij ipv. de anderen)
Daardoor ook een lage spm, maar toch een goed gevoel na afloop. :)
Mensen met die enorme getallen moeten volgens mij in de tv zitten, aangesloten op een infuus van redbull. :P

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostley schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:45:
Geldt voor mij ook.
Ik vind het leuk om mee te hobbelen en mensen van ammo te voorzien.
Of te healen / reviven. (zeker in Metro)
Op andere maps met een Stinger op m'n rug om heli's te slopen.
(hoewel het vaak meer afleiden is dan slopen... maar dat geeft niet. Dan focussen ze zich iig op mij ipv. de anderen)
Daardoor ook een lage spm, maar toch een goed gevoel na afloop. :)
Mensen met die enorme getallen moeten volgens mij in de tv zitten, aangesloten op een infuus van redbull. :P
haha idd of ze spelen alleen metro, als mijn spm alleen op metro berekent zou zijn had ik ook wel 600 spm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan uiteraard met je USAS hahaha dan kan je het inderdaad wel halen. Zie mijn posts eerder deze dag. 37 kills met mijn USAS hahaha in seine crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:54:
En dan uiteraard met je USAS hahaha dan kan je het inderdaad wel halen. Zie mijn posts eerder deze dag. 37 kills met mijn USAS hahaha in seine crossing
haha gekte speel er zelf bijna nooit meer mee alleen als ik 100x er door afgeschoten wordt of iemand echt vreselijk erg campt. Ben nu bezig voor elk wapen alle unlocks te halen verneukt me score wel een beetje. Maarja who care's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:59
ik heb net geen 500 spm en speel ook gewoon relaxed hoor.. gewoon zoals hierboven al gezegd werd met een doel spelen en alles in het spel gebruiken. en raker schieten dan je tegenstander ;)

en ik zit niet in de tv of aan een infuus van red bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook wel. Ik haal de 300 niet eens maarja ik heb alle ribbons behaald en ben nu bezig om alle medals te behalen. Dat kost ff tijd en je moet met wapens spelen waarmee je nooit of haast niet mee speelt. Sniper ribbons en handgun ribbons ben ik nu mee bezig.

Net als mijn KD die is ook niet echt goed. Maarja als je met een handgun tegenover een USAS of Famas staat heb je toch wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
moet surveillance efficiency nog maar speel nooit recon. iemand een goede plek om die een keertje te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:08:
moet surveillance efficiency nog maar speel nooit recon. iemand een goede plek om die een keertje te halen?
Met een MAV haal je die makkelijk 2 keer in 1 rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
eens even vrijspelen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:39:
Het is gewoon ongelofelijk in wat voor team ik zat. Volgens mij weten ze niet hoe ze CITV moeten gebruiken. De Viper maakte ons helemaal af en nog laten ze de Viper zijn gang gaan! :( :( :(

Het was een zeer goede piloot en niet mogelijk om in je 1tje de Viper neer te halen. En ik maar roepen in het engels, duits en nederlands dat iemand in CI module moet zitten om de Viper neer te halen! Geen reactie??? nu weet ik ook waarom ik liever met bekende speel.

Brakke teamplay, zie je op je minimap dat je teammaten je volgen om de bom te armen, je armt de bom en vervolgens schieten ze allemaal weg en dan zit je daar alleen in een hoekje terwijl er een stoot aan tegenstanders aan komt zetten wat resulteert in een FAIL!

Wat dat betreft is de teamwork zeer ver te zoeken!

@Thunder8nl verdomde slechte game was dat, die viper was makkelijk uit de lucht te schieten met een Guided missle. Maar niemand kwam in mij tank helpen. Ik heb in totaal maar 2 man gezien die stonden met een stinger! Piloot was veel te goed!
Ik kreeg niet eens kans fatsoenlijk te spawnen, laat staan dat ik tijd had naar een tank te komen. Die gast strafde met die chopper als een malle, en zijn stats liegen er ook niet om. Op bijna elk wapen meer dan 1 kill per minuut en een SPM van 600+. Kom ik aan met mijn 143.... Trouwens die Pilouix22 in ons team, waar was die eigenlijk? Topscorer in het team en niet dood gaan. Lag die ergens aan de rand van de map op zijn buik ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@el_v: Klopt ja, moet je TDM spelen in Tehran en plaats je MAV op een dak waar heel veel word gekilled, dan heb je heel snel je ribbons. Je kan gewoon je MAV met rust laten en zelf gaan schieten.

@Thunder8: Dat vraag ik me ook af waar zat hij. Maar ik heb het vermoeden dat hij op een berg lag te sniperen met een suppressor.

By the way: straffen ga ik straks ff leren hahah werkt super.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Over het Havoc vs Viper verhaal en dat de Viper wendbaarder is enzo. Ik heb dat gevoel ook altijd gehad en vlieg best vaak in een chopper maar gister heb ik de bevestiging gekregen. Ik was met een maat bezig met de chopper alle tanks op Caspian CQ te vernietigen en toen besloten we eens de vijandige chopper te jatten. Ik had net daarvoor gevlogen en was nu gunner en na een sneaky aanvlieg route zagen we de chopper spawnen en ik neem hem snel mee. Toen switchte ik dus van Havoc naar Viper en het verschil is echt heel groot. Ik kan me niet voorstellen dat een Viper sneller lockt of iets dergelijks maar ik kan er wel veel sneller mee draaien en scherpe bochten maken om een Jet kwijt te raken.

En straffen werkt echt heel goed ja, altijd doen, vooral in de scout helicopters erg handig! In de attack chopper kies ik meestal voor de grote bochten en 'runs' op een tank, je bent dan toch een stuk minder kwetsbaar. En een roadkill op een IGLA mannetje geeft me nog altijd de meeste voldoening, die gasten zitten zich al te frustreren en dan worden ze zo te kijk gezet :+

Ik bedenk me net dat ik eignelijk niemand hier op Xbox Live als vriend heb. Wie een keer mee wilt knallen voeg me maar toe, speel vrijwel altijd Conquest!

[ Voor 21% gewijzigd door Mr Ton op 25-01-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hduinkerken
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 21:28
Mooi om te lezen dat iedereen wel eens klote potjes heeft, speel voornamelijk in mijn uppie, en ben maar afgehaakt van Rush, wordt er alleen maar gefrustreerd van haha, speel voornamelijk Conquest nu heb alleen een bloed hekel aan Conquest Assault, hier zouden ze toch echt een aparte playlist van moeten maken.

Ben nu bezig om 5 service stars op alle wapens te krijgen maar daar ben ik nog wel eventjes mee bezig denk ik, gemiddeld 1.5 kill per minuut per wapen.

Maar goed als iemand een teamspeler zoekt kun je me altijd toevoegen via psn hedu1984
of http://battlelog.battlefi...1984/stats/229107631/ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hduinkerken: Ik ben juist van Conquest naar Rush gegaan omdat er niet genoeg actie te vinden was in de Conquest games. En nadat ik Conquest Assault had gespeeld was ik er helemaal klaar mee. Nu zoek ik bijvoorbaat al niet meer naar een server met Gulf of Oman terwijl deze best leuk is maar dan wel CQ normaal.

Voeg mij trouwens maar toe indien je eerder bent: Moulin11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Is er trouwens iemand die me kan vertellen hoe je moet sniperen met een scope met chevrons? Ik kan daar op 1 of andere manier nooit iemand mee raken, terwijl een normale dotted scope wel wil. Is er ook een indicatie van de drop en hoe je distance moet incalculeren in je scope raise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:12:
[...]
Met een MAV haal je die makkelijk 2 keer in 1 rondje
Als ik met de MAV speel op teheran highway, dan ben ik teleurgesteld als ik niet om en nabij de 10 ribbons heb. Record is 28 spot ribbons op Metro Rush. Volgens mij heb ik in dat potje iedereen gespot en kreeg ik punten bij elke keer dat iemand het licht uit de ogen werd geschoten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29
Jackal131 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:36:
[...]

Dat was voor mij gisteren tegen 21.00 uur ook de reden om te stoppen. We speelden al met een team dat niet wist wat te doen en dan krijg je ook nog een crash om je oren...

Wel vreemd, we speelden met genoeg 'vogeltjes' en toch waren het voornamelijk de mensen van onze squad die bij de Mcoms van de tegenpartij te vinden waren (Dynamix, Jeroenimous en Sync). Frustrerend als de rest niet leuk meespeelt.
Ik kwam wat later op die server, maar het was inderdaad waardeloos. Eerste rondje maar gebruikt om mn sniper-lintje te halen (had ik nog niet). Daarna pikte ik jouw plekje in ( ;) ), maar werd het eigenlijk alleen maar erger. In het team aan de overkant kwamen echt goede gasten, waarbij ik ook razendsnel dood ging.
Toen we daarna ook nog niet eens op een andere server kwamen met zn 4'en had ik er ook tabak van.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:54:
[...]

.... maar werd het eigenlijk alleen maar erger. In het team aan de overkant kwamen echt goede gasten, waarbij ik ook razendsnel dood ging.
.....
Sorry :)
En dank voor het compliment :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thunder8: wtf is een chevrons? Opzich moet je gewoon testen wat de bullet drop is. M98B dat is een super sniper gun met heel weinig drop. Echter als ik een RDS erop heb zitten kan ik ook de drop op langere afstanden niet inschatten. Maarja RDS, bolt en laser of tac light op M98B gebruik ik alleen bij Metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

You have been playing too much BF3 when....

...you send the kids to bed by looking in the general direction of their room and mimic pressing 'back'

...while driving you regularly check your sat nav looking out for mines or awesome trying to C4 your car.

...your phone beeps and you immediately jump out of the car thinking someone has a solfam\citv lock on you.

...you claim to be so drunk that you cannot walk and can only crawl when in actually fact you're trying not to set off any claymores.

....you throw your backpack down after a long day you say...."heres your ammo" .

...you stand next to a empty parking space hoping a IFV will appear.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:04:
@thunder8: wtf is een chevrons? Opzich moet je gewoon testen wat de bullet drop is. M98B dat is een super sniper gun met heel weinig drop. Echter als ik een RDS erop heb zitten kan ik ook de drop op langere afstanden niet inschatten. Maarja RDS, bolt en laser of tac light op M98B gebruik ik alleen bij Metro.
Chevron is 1 van die haakjes die ook in het merkteken van Citroën zitten. dit teken: > en dan met de punt naar boven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Sorry :)
En dank voor het compliment :9
Iedereen vloog weg omdat het blijkbaar te moeilijk werd hahahaha alle GoT tegenstanders liepen weg

Wat dat betreft hadden wij wel een goede team, dat was ook wel te dat zien potje erna volgens mij had jij ook een leuke KD opkrikker 19/4 dacht ik. En dynamix mij maar uitnodigen mooi niet eerst ff een ownage potje afmaken lol 38/12 volgens mij, ik nam teveel risico met C4 op de tank hahaha

Dit was het potje erna:

http://battlelog.battlefi...how/23795378/4/230420491/
thunder8 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:59:
[...]

LOL zeg dat dan! :) Die heb ik ook een keer gebruikt maar niet mijn scope dus heb maar een andere scope gepakt.

Chevron is 1 van die haakjes die ook in het merkteken van Citroën zitten. dit teken: > en dan met de punt naar boven. :D

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Gister ook een keer teveel risico met een tank. Gast stond de tank te repareren, ik ook vanaf dat ie er weer insprong. Helaas had hij het door voordat zijn tankje poef deed. :(

Heb nog geen andere scope op dat klerewapen, dus zal er mee door moeten worstelen tot een andere scope.

[ Voor 23% gewijzigd door thunder8 op 25-01-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thunder8: over welke wapen heb je het? Je kan altijd CQ Metro spelen zonder een scope voordat je het weet heb je je scope te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
speelde bij BC2 ook altijd rush maar hier over gestapt op conquest.. the frustrerend om rush te spelen (mensen die het spel niet snappen/fatsoenlijk spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Volgens mij zowel de SKS als de SVD. De laatste moet ik nog 5 kills mee tot een andere scope en de SKS nog 6 kills. Heb er nog nauwelijks mee gespeeld, terwijl ik normaal gesproken tot echt een snipert ben ;)

Maar ik wil ze nu in ieder geval vrijspelen en zover dat ik in ieder geval die SOFLAM heb. Dit komt het team ook ten goede, voor in een ronde als gister waar die heli ons helemaal dol speelt. Guided shells en Javelins op de heli en BOEM! :P

Gister trouwens op Seine Crossing een USAS met Frag ammo gevonden en niet normaal die combo. Had er zelf nog niet eerder mee gespeeld, maar kan me voorstellen dat je daar heel snel veel kills mee binnenhaald. Na het oprapen scoorde ik meteen 2 kills binnen 3 seconden. Tis dat ik werd geknived van achter, anders had ik snel veel kills kunnen halen......

[ Voor 28% gewijzigd door thunder8 op 25-01-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:52:
speelde bij BC2 ook altijd rush maar hier over gestapt op conquest.. the frustrerend om rush te spelen (mensen die het spel niet snappen/fatsoenlijk spelen)
Het is wachten tot dat het BF3 publiek Rush heeft begrepen.. In BC2 werd dit heel goed/leuk gespeeld op een gegeven moment. Ik vind Rush in BF3 in ieder geval nog geen kont aan nu.
Vanavond BC2 maar weer eens aanslingeren, kijken of er nog wat gebeurt daar :) Iemand een idee of BC2 nog wordt gespeeld online (ps3)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
thunder8 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:55:
Gister trouwens op Seine Crossing een USAS met Frag ammo gevonden en niet normaal die combo. Had er zelf nog niet eerder mee gespeeld, maar kan me voorstellen dat je daar heel snel veel kills mee binnenhaald. Na het oprapen scoorde ik meteen 2 kills binnen 3 seconden. Tis dat ik werd geknived van achter, anders had ik snel veel kills kunnen halen......
USAS is ownage op short range, daarna is hij snel inaccuraat en alleen nog effectief als je vijand vlak bij een object/muur staat. Wel een reden om door te spelen en te ranken zodat je die ook in je arsenaal hebt :) Je vliegt wel echt door je ammo heen, dus ammo perk en/of Support klasse zijn helpt ook wel ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
De DAO is best goed op afstand ( met frag rounds ).
Gewoon wat hoger mikken ivm de bullitdrop.

Ben nu met de famas bezig. Puur omdat iedereen er zo lyrisch over is.
Maar wat een boutding vind ik het ! Zonder optic zie je gewoon geen drol via je vizier.
Heb nu een 4x zoom unlock, maar ik wil gewoon holo , of iets wat niet vergroot. Nog ff wachten en uitproberen dus... Maar mijn eerste indruk is negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Het is wachten tot dat het BF3 publiek Rush heeft begrepen.. In BC2 werd dit heel goed/leuk gespeeld op een gegeven moment. Ik vind Rush in BF3 in ieder geval nog geen kont aan nu.
Vanavond BC2 maar weer eens aanslingeren, kijken of er nog wat gebeurt daar :) Iemand een idee of BC2 nog wordt gespeeld online (ps3)
Ik zit vaak in goeie rush games. Veel samenpel, goeie spelers. Zit alleen op DICE servers, misschien is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 16:55
Lasteraar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:20:

Maar wat een boutding vind ik het ! Zonder optic zie je gewoon geen drol via je vizier.
Heb nu een 4x zoom unlock, maar ik wil gewoon holo , of iets wat niet vergroot. Nog ff wachten en uitproberen dus... Maar mijn eerste indruk is negatief.
Wacht maar zodra je inderdaad holo of cobra hebt, samen met de forgrip. Machtig wapen: vuurt snel en accuraat. Nadeel is dat je wel zo door je kogels heen bent...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:44

-tom-562

Oliesjeik

Bij gebrek aan USAS heb ik de fragrounds voor de m1014 vrijgespeeld, niet veel later de acog. Best grappig, snipen gaat redelijk als je rekening houdt met de gigantische bulletdrop. Verder is het makkelijk scoren op metro, maar niet echt mijn ding

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Lasteraar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:20:

Even volhouden.
De ironsight is idd erg ruk, maar zodra je de reddot hebt vrijgespeeld is het een machtig fijn wapen.
Samen met de M416, zijn dit mijn 2 beste wapens tot nu toe.

[ Voor 60% gewijzigd door Semper Fight op 26-01-2012 08:48 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ligt het aan mij of zijn op de PS3 de canister shells niet zo krachtig en effectief als op de pc??
Speel ook wel eens op de pc en daar heb je op een afstand van 10 meter (ja zo dichtbij) ook
een kill met canister shells... En op de PS3 geen effect.

Meerdere mensen die dit opgevallen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je op de PS3 meer lag hebt waardoor je hit net niet goed wordt geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:12:
Ligt het aan mij of zijn op de PS3 de canister shells niet zo krachtig en effectief als op de pc??
Speel ook wel eens op de pc en daar heb je op een afstand van 10 meter (ja zo dichtbij) ook
een kill met canister shells... En op de PS3 geen effect.

Meerdere mensen die dit opgevallen is?
Bij de Hardcore servers gaat die Canister wel lekker maar softcore gebruik ik hem niet meer ik vond hem heel erg tegenvallen. Heb ik toch liever de Guided Shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wtf, gister paar servers die ik joinde hadden geen vehicles d.w.z. geen tanks/APC's/jets en attack choppers. Snapte er niets van, had ik nog niet eerder meegemaakt. Er waren dus alleen een paar jeeps en de transport choppers.

Canister Shell is niets mis mee, 1 shot 1 kill mits een beetje goed gericht op een infantry unit. Helicopters zijn ook mooie doelwitten. Alleen heavy amor doe je niets tegen met je Canister dacht ik zo.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aramdin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:15:
Wtf, gister paar servers die ik joinde hadden geen vehicles d.w.z. geen tanks/APC's/jets en attack choppers. Snapte er niets van, had ik nog niet eerder meegemaakt. Er waren dus alleen een paar jeeps en de transport choppers.

Canister Shell is niets mis mee, 1 shot 1 kill mits een beetje goed gericht op een infantry unit. Helicopters zijn ook mooie doelwitten. Alleen heavy amor doe je niets tegen met je Canister dacht ik zo.
Heb je genoteerd wat de parameters zijn om deze servers te herkennen? Ik heb namelijk in mijn voorkeuren (R3) aangevinkt dat ik Inf Only servers wil, maar ik kan ze niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Aramdin: Klopt ze hebben aparte infantry servers. Zie server browser. Aangezien er nog steeds niet veel server EU van DICE/EA zijn is het mogelijk dat je op een Infantry server komt.

@all: een aantal GoT ters en ik hebben gisteren op een US server gespeeld werkt perfect! Geen LAG ofzo en heel veel keuze. Op een of andere manier heeft US meer dan genoeg servers en EU haast geen....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Goed om te weten Moulin30. Die Squad Rush was gister ook wel leuk, alleen jammer dat ik op een gegeven moment tegen je moest spelen :P

Wat is trouwens de beste/betere rifle voor engineer. Heb nu naar de M4 gespeeld met de A91, maar daar raak ik minder mee dan dan M4. De G36C beter, vanwege de 7.62 ammo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:38:
Goed om te weten Moulin30. Die Squad Rush was gister ook wel leuk, alleen jammer dat ik op een gegeven moment tegen je moest spelen :P

Wat is trouwens de beste/betere rifle voor engineer. Heb nu naar de M4 gespeeld met de A91, maar daar raak ik minder mee dan dan M4. De G36C beter, vanwege de 7.62 ammo?
Gevoel dat je zelf bij/met een wapen hebt is wat bepaalt welk wapen beter/slechter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier wat promo codes neerzet voor een Battlefield 3 statistieken iPad applicatie die ik ontwikkeld heb, met deze promo codes kan je het product ophalen voor niets.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ronaldmathies schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:41:
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik hier wat promo codes neerzet voor een Battlefield 3 statistieken iPad applicatie die ik ontwikkeld heb, met deze promo codes kan je het product ophalen voor niets.
Neerzetten mag niet. Je kan wellicht wel een PM actie houden. Vraag het anders even aan een Modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oke, voordat ik inderdaad onrust veroorzaak..

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:39:
[...]

Gevoel dat je zelf bij/met een wapen hebt is wat bepaalt welk wapen beter/slechter is
Ok, maar er zijn toch gewoon wapens die echt beter zijn? Of ik er dan mee overweg kan is een tweede, maar heb een hekel aan experimenteren :P
ronaldmathies schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:41:
Interesse! :*)

Trouwens die IGLA/STINGER werken echt voor geen meter. Hitrates van 24 en 17% en alleen met de IGLA 2 kills.........

[ Voor 25% gewijzigd door thunder8 op 26-01-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:38:

Wat Allseeyineye al aangeeft is correct, je moet kijken wat je zelf fijn vind.

Ik kan je alleen mijn mening geven:

M4 vind ik zelf niet echt fijn, Ik zou verder spelen met de A91 en inderdaad voor de G36C gaan deze is best wel fijn. Maarja aan je battlelog te zien moet je nog een heel eind.

Die paar potjes Squad rush was om mijn laatste 5 ribbons te halen voor mijn Squad rush medal.
Opzich wel leuk squad rush maar je moet echt met je friends spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:50:
[...]

Wat Allseeyineye al aangeeft is correct, je moet kijken wat je zelf fijn vind.

Ik kan je alleen mijn mening geven:

M4 vind ik zelf niet echt fijn, Ik zou verder spelen met de A91 en inderdaad voor de G36C gaan deze is best wel fijn. Maarja aan je battlelog te zien moet je nog een heel eind.
Ja heb nog zat te gaan en met de weinige kills die ik maak, gaat dat ook nog wel ff duren. :( De G36C heb ik vrijgespeeld, vanavond maar eens kijken of ik dat wat vind. Speel trouwens puur voor de fun en vind het ook leuker voor de objectives te gaan. Alleen zijn anderen me iedere keer te snel af met de MCOMS. :P Gister ff zitten campen bij onze MCOM B in die container, heel wat enemies te grazen genomen. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thunder8: heb je een headset? Het gaat gewoon makkelijker als je een headset hebt. (VoiP is nog niet goed maar hij werkt vaak gewoon wel, maar niet optimaal)

Ook is het makkelijk als je bij wat GoT mensen in de squad zit. Loop je gewoon mee en pas je jezelf aan.

Wat misschien wel zal werken is eerst even Conquest (CQ) spelen. Dat is toch net wat makkelijker qua objectives en je kan er veel punten halen zonder dat je helemaal vooraan moet lopen en je jezelf moet haasten. Je kan er veel kills krijgen als je objectives bewaakt (rondlopen is leuker en levert ook de nodig kills op.

LOL mijn laatste awards zijn 3 medals haha nog maar 25 te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik heb een headset, maar op de PS3 is deze niet lekker in te stellen. Gister geprobeerd en op niveau 1 blijft de microfoon openstaan.

Heb afgelopen weekend wel ingelogd op het TeamSpeak kanaal en dat werkt een stuk beter. Kan via me iPad inloggen en de headset hieraan koppelen. Moet alleen de push to talk gebruiken, want anders blijft mijn gameaudio meelopen en daar is niemand bij gebaat.

Gister zat jullie squad met 4 man vol. Toen ik er eindelijk in kon, was iedereen binnen 5 minuten weg helaas.

CQ speel ik sowieso meer dan Rush, vind ik zelf de leukere gamemode. En ben geen rookie, speel al sinds DeltaForce 1 online en heb de meeste tijd verdaan met CS sinds 0.65 volgens mij. BF2 veel gespeeld als ook 2142. En natuurlijk heel veel tijd in COD4: Modern Warfare gestoken. De latere delen gingen nergens meer over.

Echter alles was op de PC en toch is het gamen op de PS3 wel heel anders. Speel wel met een muis/nunchuck combo voor de PS3, de Aimon PS Elite. Dit maakt het voor mij speelbaar op de PS3, PS-Controller is een nono voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel online vanaf Tactical-ops en daarna AoT en CS ik moest ook ontzettend wennen aan de controller maar ik moet zeggen dat ik nu lekker kan spelen met de controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Moet zeggen dat de Aimon op zich ook lekker werkt. Heb de knoppen nu wat logischer staan en eergister heb ik de zoomed gevoeligheid hoger gezet. Daarvoor kon ik moeilijk draaien met turrets en dat is nu een stuk beter. Enige nadeel is dat vliegen niet gaat met een muis nunchuck combi. Vooral de movement is met de muis en dan lukt je op de PC ook niet ;) (Daar had ik zelfs een flightstick voor :P)

In den beginne hadden we een eigen kanaal met de clan op Kali. Elke avond eerst daar inloggen en dan gamen, iedereen wist waar je uithing en binnen de kortste keren zat de server vol met clanleden. Heb in Dutchbat en Codename November Rain gezeten. :) (R6 was ook 1 van onze games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen ben jij ook een old school Tactical gamer LOL

Pfff ik heb net even een filmpje bekeken van de Aimon PS Elite. Het ziet er geinig uit maar ik denk dat het e niet makkelijker van wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Tja alleen vaak te weinig geduld, vandaar ook de vele deaths. :P Het gebeurt me altijd dat ik rustig aan het rondkijken ben, overal vliegen spelers van mijn team heen en als ik move stuit ik op een tegenstander die me weet te killen. En als er 4 man voor een enemy staat, guess who gets killed first? Blijkbaar ben ik een bullitmagnet. ;)

Hoe vaak het me nu in BF3 al niet gebeurd is dat ik iemand op 2-3% heb staan en zelf dood ben... :( Moet denk ik mijn sweetspot wapen vinden, in COD4 was dat de P90, heerlijk wapen waar ik heel veel kills mee pakte. BF3 is een hele andere game, dus rustig zoeken wat voor mij het juiste wapen is.

Naast het gamen heb ik trouwens ook een tijdlang competatief gepaintballed. Daar kan geen game tegenop trouwens, dat is pas een adrenaline rush. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:43:
Pfff ik heb net even een filmpje bekeken van de Aimon PS Elite. Het ziet er geinig uit maar ik denk dat het e niet makkelijker van wordt.
Is quite easy. USB dongle aan de PC. Via de software firmware updaten en dan het BF3 profiel laden. Daarna heb ik zelf de sensitivity aiming down sight verhoogd en dan dit profiel saven naar de dongle. Daarna de dongle in de PS3 en gamen. Je kan via shortcuts on the fly aanpassingen doen aan de settings, maar die gebruik ik nooit. Maar het richten is met de muis veel fijner dan de analoge stick, vooral als ex-PCgamer. Maar je bent er niet beter mee, dan een goede PS controller gamer.

Dit komt ook voornamelijk door de emulatie die plaatsvind, die Aimon moet een PS controller emuleren. Als het een echte muis controller zou zijn, als op de PC, dan zouden de PS controller gamers zwaar in het nadeel zijn.

Voor de Xbox is er de XIM3. Duur, maar wel een 1:1 muiscontroller. Daar hang je je eigen toetsenbord en gamemuis aan en dan ben je zwaar in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik snap dat ex PC gamers moeite hebben met het aimen met een controller en dat kan ik me ook goed voorstellen maar ik zeg gewoon blijven oefenen. Je koopt toch een console zodat je relaxed achterover op de bank kan gamen (voor je 42'' plasma en met je Dolby Set)? Dat is naar mijn mening het grote voordeel van console tegenover PC. Als je zo met muis/toetsenbord gaat werken dan kun je net zo goed gewoon op de PC gaan gamen.

Zet die sensivity eens flink omlaag dat helpt al heel erg, wanneer je beter wordt kun je hem weer omhoog zetten. Als er een enemy achter je zit ben je toch altijd de lul op de console, daar hoef je het niet voor te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mr Ton op 26-01-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Spelen met sens kan zeker uitmaken, ik "overschoot" vaak mn doel, verlagen kan dan zeker helpen. Nu staat mn sens weer op default en heb ik mezelf aangeleerd om niet zo spastisch met de pook om te springen :)

+1 wat je zegt over de controller btw

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:05:
[...]

Dit komt ook voornamelijk door de emulatie die plaatsvind, die Aimon moet een PS controller emuleren. Als het een echte muis controller zou zijn, als op de PC, dan zouden de PS controller gamers zwaar in het nadeel zijn.

Voor de Xbox is er de XIM3. Duur, maar wel een 1:1 muiscontroller. Daar hang je je eigen toetsenbord en gamemuis aan en dan ben je zwaar in het voordeel.
Die is er voor de PS3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke manier van kills maken.

De destruction 3.0 kills, hadden ze net zo mogen noemen als in bc2. Zou wel grappig zijn om te zien hoeveel van dat soort kills je hebt gemaakt als ze in een aparte categorie werden bijgehouden :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha dat is wel geniaal!!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
haha die is wel echt nice. ga ik volgende keer ook proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat filmpje staat ook in funny videos topic. Wel geinig, bij seine crossing doe ik dat nog wel eens met de M340. Werkt perfect.

@Allseeyineye: Allemaal leuk dat muis en keyboard gaming op de PS3 maar ga je dan niet de bedoeling van een console voorbij? Ik ben blij dat ik wel heb kunnen wennen anders had ik nu waarschijnlijk kramachtig met een keyboard en muis moeten spelen op de bank ownee dat wordt een beetje lastig als je je muis ook nog moet kunnen navigeren.

Maarja aan de andere kant iedereen moet zelf maar weten hoe hij/zij speelt en met wat voor hardware.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Mr Ton schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:28:
Ik snap dat ex PC gamers moeite hebben met het aimen met een controller en dat kan ik me ook goed voorstellen maar ik zeg gewoon blijven oefenen. Je koopt toch een console zodat je relaxed achterover op de bank kan gamen (voor je 42'' plasma en met je Dolby Set)? Dat is naar mijn mening het grote voordeel van console tegenover PC. Als je zo met muis/toetsenbord gaat werken dan kun je net zo goed gewoon op de PC gaan gamen.
Ik lig/hang nog steeds relaxed voor mijn 46" LCD op de bank met mijn 7.1 surroundset. Heb een laptoptafeltje op de leuning liggen voor de muismat en game net zo relaxed als met een controller. Alleen nu kan ik tenminste voor mijn doen normaal gamen. Ik heb de Aimon nu anderhalve maand en het bevalt me prima.
De Eagle Eye is niet hetzelfde als de XIM3. Lees de reviews er maar op na. Heb heel veel gelezen over dergelijke controllers, omdat ik geen zin had 2-3 verschillende te kopen om 1-2 FPS shooters te spelen. Daarnaast wilde ik geen toetsenbord op schoot, dus viel de Eagle Eye al af. Nu heb ik een halve controller met directional keys, analoge stick en de 3 buttons (L1 t/m L3) en de rest zit op de muis. Lopen is dus hetzelfde als met de PS controller en alleen het richten is dus ipv een analoge stick een muiscontroller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Hmm, gevoelsmatig lijkt mij een "halve" controller juist onnatuurlijk om mee te spelen. Krijg je dan geen last van je pols omdat je niet echt je hand/arm kunt laten rusten?

En ja, je moet oefenen om met een controller goed te kunnen richten. Ik was eerst ook fanatiek CS speler en dan doet het wel pijn en wekt frustraties op als je ipv altijd in de top te staan ineens onder aan de lijst staat. Vooral als je weer voor de zoveelste keer niet goed een doel kunt volgen.

Dat was ook een reden om op de console over te stappen. Alles is voor iedereen gelijk. Ik werd een beetje moe van alle scripts en .ini aanpassingen grapjes om zo andere kleuren, geen schaduw, lage resoltie, geen recoil enz te krijgen. Alleen maar omdat je anders niet kon winnen.

Maar als het voor jou het spelen speelbaar :D maakt.
En om te voorkomen dat we zo weer pagina's een discussie krijgen. ontopic

Weet iemand of het nu mogelijk is om een Jet te raken met een TV-missile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

VTB schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:28:
Hmm, gevoelsmatig lijkt mij een "halve" controller juist onnatuurlijk om mee te spelen. Krijg je dan geen last van je pols omdat je niet echt je hand/arm kunt laten rusten?
Een PS move en nunchuck voelt juist heel erg fijn. Ik hoop dan ook nog altijd dat de Killzone 3 besturing naar BF3 gepatcht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@VTB ik heb bijna de TV missle vrijgespeeld, nog even een paar pountjes verzamelen en dan kan ik je een antwoord geven. Nou als je denkt dat een TV missle het level in een Chopper aangenamer maakt moet je deze maar even bekijken.

Hierbij een antwoord op je vraag in een mooi filmpje:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6N1NcFvYmw8]

Het is allemaal moeilijker dan dat het lijkt! Maar alles is te leren.

PS Er is een tijdje geleden gepost dat er een bug/of een cheater in BF3 zat welke te maken had met het net opstijgen en meteen dood gaan door een missle. Dit is dus geen bug de TV Missle kan vanaf begin (spawn van tegenstander) moment afgeschoten worden en je spawn plaats bereiken.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
ik heb vaak problemen met het joinen van servers (ps3) meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
[b][message=37571772,noline]
Weet iemand of het nu mogelijk is om een Jet te raken met een TV-missile?
Waarschijnlijk wel maar ik heb hem 2x gebruikt en ben er toen mee gestopt. Ik vind dat ding echt lastig te besturen, je moet goed communiceren met de pilot want hij moet dat ding richten en de reload time is heel erg lang. Ik gebruik liever de guided missle als gunner zijnde en wanneer je in gevecht bent met een chopper gewoon de gun gebruiken.
[b][message=37571885,noline]
PS Er is een tijdje geleden gepost dat er een bug/of een cheater in BF3 zat welke te maken had met het net opstijgen en meteen dood gaan door een missle. Dit is dus geen bug de TV Missle kan vanaf begin (spawn van tegenstander) moment afgeschoten worden en je spawn plaats bereiken.
Nooit geprobeerd maar volgens mij kan dat niet. Ik dacht dat je maar 4 seconden lang de missle kan besturen en dat hij dan ontploft ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door Mr Ton op 26-01-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 22:12
walterwhite schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:31:
ik heb vaak problemen met het joinen van servers (ps3) meer mensen last van?
Normaal gesproken geen problemen mee op een enkele keer na!

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:41:
@VTB ik heb bijna de TV missle vrijgespeeld, nog even een paar pountjes verzamelen en dan kan ik je een antwoord geven. Nou als je denkt dat een TV missle het level in een Chopper aangenamer maakt moet je deze maar even bekijken.

[video]

Hierbij een antwoord op je vraag in een mooi filmpje:

[video]

Het is allemaal moeilijker dan dat het lijkt! Maar alles is te leren.

Bedankt!!

Gaan we het vanavond als ik tijd heb, het nog eens proberen. Nu had ik steeds het idee dat ik recht door een jet vloog.

Je kunt TV-missile inderdaad maar voor een paar seconden besturen en dan "ontploft" die.

[ Voor 4% gewijzigd door VTB op 26-01-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik vind het echt knap dat mensen in een heli of vliegtuig kunnen vliegen.. Als ik dat probeer lig ik meestal binnen 30seconden gecrashed..

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

thunder8 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:56:
De Eagle Eye is niet hetzelfde als de XIM3. Lees de reviews er maar op na. Heb heel veel gelezen over dergelijke controllers, omdat ik geen zin had 2-3 verschillende te kopen om 1-2 FPS shooters te spelen. Daarnaast wilde ik geen toetsenbord op schoot, dus viel de Eagle Eye al af. Nu heb ik een halve controller met directional keys, analoge stick en de 3 buttons (L1 t/m L3) en de rest zit op de muis. Lopen is dus hetzelfde als met de PS controller en alleen het richten is dus ipv een analoge stick een muiscontroller.
Ik heb zelf de eagle eye met een minitoetsenbordje van Wolf King. Worden geloof ik niet meer gemaakt door hun, maar wel overgenomen door andere toko. Dat i.c.m. een laptopdesk voor op schoot werkt best goed. EEC zelf is fijn, wordt ook actief onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik blijf dat soort controllers jammer vinden. leer gewoon met een controller omgaan zoals iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

El_V schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:21:
ik blijf dat soort controllers jammer vinden. leer gewoon met een controller omgaan zoals iedereen :)
Ik blijf dit soort gezeur grappig vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Vuurvoske schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:31:
Ik vind het echt knap dat mensen in een heli of vliegtuig kunnen vliegen.. Als ik dat probeer lig ik meestal binnen 30seconden gecrashed..
Zet de instellingen op 'Lefty' en 'Southpaw' en ga met een maat oefenen in de Coop missie, zo heb ik het ook geleerd. Voor de rest is het vooral gevoel krijgen maar dat lukt wel in die missie! Geen chopper in een game pakken als je weet dat je hem na 20 seconden in een boom duwt, help je het team niet mee en dan raken er een hoop gefrustreerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik begin nu echt weer chagarijnig van dat spel te worden. Telkens eindig ik onderaan en als ik bovenaan eindig is mijn k/d 2 tot 12 ofzo. Telkens als ik een vijand zie schiet ik echt langs hem heen en het lijkt wel alsof ik in close-combat -niet- kan winnen. Zit er een soort auto aim achtig iets in dit spel? Een shooter op de console is anders haast onmogelijk voor me. Ik frusteer me helemaal dood nu.

Beroeps brabander

Pagina: 1 ... 40 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.