Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vuurvoske schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:20:
Ik begin nu echt weer chagarijnig van dat spel te worden. Telkens eindig ik onderaan en als ik bovenaan eindig is mijn k/d 2 tot 12 ofzo. Telkens als ik een vijand zie schiet ik echt langs hem heen en het lijkt wel alsof ik in close-combat -niet- kan winnen. Zit er een soort auto aim achtig iets in dit spel? Een shooter op de console is anders haast onmogelijk voor me. Ik frusteer me helemaal dood nu.
Lol, ken het gevoel, heb het ook gehad.. Bij mij werd veel opgelost door de PS3 met kabel aan te sluiten ipv wifi :) En heb nog steeds (zoals gister) perioden dat ik niets raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bekabelde netwerkverbinding
sensitivity omlaag
niet te veel van wapen wisselen
veel dezelfde kaarten spelen
evt gaan campen tot je meer gevoel hebt met de besturing

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29
Ben er wel weer even klaar mee. Hele avond voor mijn flikker geschoten door shotguns met fragshells. Dichtbij of veraf? Maakt niets uit, want dat ding heeft genoeg splashdamage om je toch wel dood te krijgen.
Daarnaast de hele avond gasten gezien die niet dood te krijgen waren (tankshell vol erop? Niets aan de hand!

De lol is er zo wel af hoor. Misschien dat ik Bad Company 2 weer eens opstart

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
cheiron schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:15:
Mocht je BC2 weer gaan spelen, ik join je graag!

Ben op 't moment ook wel even klaar met dit spel, combinatie van een hoop factoren wat het spelen meer frustrerend maakt, dan dat ik er echt werkelijk plezier aan beleef. :|

Ik hoop dat de patch snel uitkomt, en dat het een hoop (of allemaal natuurlijk) van de meest irritante dingen fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben er wel weer even klaar mee. Hele avond voor mijn flikker geschoten door shotguns met fragshells. Dichtbij of veraf? Maakt niets uit, want dat ding heeft genoeg splashdamage om je toch wel dood te krijgen.
Daarnaast de hele avond gasten gezien die niet dood te krijgen waren (tankshell vol erop? Niets aan de hand!

Ik moet nog altijd 13 Destruction 2.0 kills voor de platinum..... ga m ook weer eens opstarten binnenkort

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu ongeveer een week niet gespeeld (Darksiders eerst even platten :P ), maar binnenkort ga ik 'm toch weer oppakken.
Het is natuurlijk wel zo dat veel mensen al redelijk wat unlocked hebben, en daar horen de irritante unlocks zoals de USAS met frags ook bij ;)
Zag dat Moulin daar aardig hard mee gaat, dus ik ga 'm snel ook eens proberen!!

*Kiwi moet nog 3 friends knifen voor de platinum in BFBC2, maar dat duurt een eeuwigheid lol*

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2012 22:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:44

-tom-562

Oliesjeik

Me 2, laatste 2 dagen gaan ruk. Afgelopen 2 weken ofzo alleen hardcore gespeeld, en dat ging goed. Maar de laatste tijd krijg ik alleen servers met of heel veel sniper campers, of gasten die alleen maar met usas + frag lopen. Daar kan ik niet tegenop met mn level 27 guns. Helemaal niet als je dan ook nog eens in een rukteam zit en het andere team bijna elke keer uit alleen adelaars bestaan.
Heb dus net maar gewoon weer ouderwets automatisch een game gejoined. Ging meteen een stuk beter, temeer omdat het allemaal meer mijn niveau was :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:38

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren ook lekker geknald, soms genadeloos afgelegd tegen de USAS-vrinden, maar da's gelukkig niet de meerderheid van de spelers (in mijn beperkte ervaring natuurlijk). Wel nog even fijn een tank die voorbijreed beplakt met C4 en een doublekill gekregen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:26
-tom-562 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:12:
[...]

Me 2, laatste 2 dagen gaan ruk. Afgelopen 2 weken ofzo alleen hardcore gespeeld, en dat ging goed. Maar de laatste tijd krijg ik alleen servers met of heel veel sniper campers, of gasten die alleen maar met usas + frag lopen. Daar kan ik niet tegenop met mn level 27 guns. Helemaal niet als je dan ook nog eens in een rukteam zit en het andere team bijna elke keer uit alleen adelaars bestaan.
Heb dus net maar gewoon weer ouderwets automatisch een game gejoined. Ging meteen een stuk beter, temeer omdat het allemaal meer mijn niveau was :P
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er niet automatisch mensen in een potje worden gegooid die kwa level aan wapens aan elkaar gewaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44

Het was echt triest inderdaad: conquest op Metro waar van de 24 man er 18 met frag shells aan het spelen waren, leuk man! ;w Join je daarna een andere server, weer overal die USAS... aaargh! Je kunt merken dat veel spelers zich richten op frag shells of de USAS, waarschijnlijk omdat er zoveel over gesproken wordt. Ik snap overigens niet waarom de frags shells uberhaupt in de game zitten, niet echt balans bevorderend namelijk. Check je accuracy maar eens in Battlelog van de wapens met frags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Damn gister een potje op de GOT server en 4x verloren met een gigantisch verschil. Tsurany zat in het andere team met een squad dat telkens alle vlaggen pakte (heel gemeen) probeerde ze te counteren maar met een half functioneel squad wilde dit toch niet zo lekker.

Wat wel lekker was is dat we op een gegeven moment een super actief anti-tank squad hadden, iemand riep maar via de chat tank @ ... en we rushden er met 4 engis naar toe :)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk149 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:40:
[...]

Mocht je BC2 weer gaan spelen, ik join je graag!

Ben op 't moment ook wel even klaar met dit spel, combinatie van een hoop factoren wat het spelen meer frustrerend maakt, dan dat ik er echt werkelijk plezier aan beleef. :|

Ik hoop dat de patch snel uitkomt, en dat het een hoop (of allemaal natuurlijk) van de meest irritante dingen fixed.
Gisteravond weer BC2 gedaan, feels like comming home :)
Duidelijk merkbaar dat hier bijna alleen nog maar gasten spelen die het spel ook daadwerkelijk willen spelen!

Leg BF3 nog wel een half jaartje aan de kant ofzo, ga er van uit dat het tegen die tijd net zo lekker speelt als BC2 nu doet. Blijf wel zeggen dat BF3 kwa graphics/sound niet te overtreffen valt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dynamix schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:52:
[...]

Het was echt triest inderdaad: conquest op Metro waar van de 24 man er 18 met frag shells aan het spelen waren, leuk man! ;w Join je daarna een andere server, weer overal die USAS... aaargh! Je kunt merken dat veel spelers zich richten op frag shells of de USAS, waarschijnlijk omdat er zoveel over gesproken wordt. Ik snap overigens niet waarom de frags shells uberhaupt in de game zitten, niet echt balans bevorderend namelijk. Check je accuracy maar eens in Battlelog van de wapens met frags.
USAS-12 + extended mag + Frag rounds is de cheat van BF3. Ding heeft bijna geen recoil voor een shotgun.

Leuk voor eventjes, maar na een tijdje wordt het wel irritant. Als andere mensen je ermee kapot maken in een kleine map zoals Grand bazaar in rush dan moet je wel de USAS pakken.. Anders red je het bijna niet.

[ Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 27-01-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

roy-t schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:55:
Damn gister een potje op de GOT server en 4x verloren met een gigantisch verschil. Tsurany zat in het andere team met een squad dat telkens alle vlaggen pakte (heel gemeen) probeerde ze te counteren maar met een half functioneel squad wilde dit toch niet zo lekker.

Wat wel lekker was is dat we op een gegeven moment een super actief anti-tank squad hadden, iemand riep maar via de chat tank @ ... en we rushden er met 4 engis naar toe :)
Euhm... Volgens mij post je dit dan nu in het verkeerde topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
iPodKiller schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:23:
[...]

USAS-12 + extended mag + Frag rounds is de cheat van BF3. Ding heeft bijna geen recoil voor een shotgun.

Leuk voor eventjes, maar na een tijdje wordt het wel irritant. Als andere mensen je ermee kapot maken in een kleine map zoals Grand bazaar in rush dan moet je wel de USAS pakken.. Anders red je het bijna niet.
Precies wat ik gisteren heb gedaan, maar ik beleef er echt geen fun aan. Ik heb met de USAS 175 kills gemaakt: 100 om de ster te halen en die andere 75 als gevolg van frustratie... :X

Laten we hopen dat het een hype is die snel over gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
wat is usas en fragshells? ben pas lvl 15 dus heb dat vast nog niet unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

walterwhite schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:39:
wat is usas en fragshells? ben pas lvl 15 dus heb dat vast nog niet unlocked
USAS is een full auto shotgun met een acceptabele magazijn grootte.
Het apparaat heeft geen recoil en spuwt z'n kogels er met zo'n 4 a 5 per seconde uit.
Frag shells zijn kogels die ontploffen op impact (behalve op een lichaam).

Met een USAS heb je met max 3 hits een kill.
De frag rounds hebben splash damage. Als je dus mist, en je tegenstander staat in de buurt van een muur / object of op de grond, dan doet de gemiste kogel alsnog damage.

Met een USAS kan je dus het beste op een muur schieten naast je tegenstander(s), daarmee kan je dus ook multikills maken.
Is er geen muur in de buurt, schiet je simpelweg op de grond in de buurt van je tegenstander en hij zal sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:43:
[...]

USAS is een full auto shotgun met een acceptabele magazijn grootte.
Het apparaat heeft geen recoil en spuwt z'n kogels er met zo'n 4 a 5 per seconde uit.
Frag shells zijn kogels die ontploffen op impact (behalve op een lichaam).

Met een USAS heb je met max 3 hits een kill.
De frag rounds hebben splash damage. Als je dus mist, en je tegenstander staat in de buurt van een muur / object of op de grond, dan doet de gemiste kogel alsnog damage.

Met een USAS kan je dus het beste op een muur schieten naast je tegenstander(s), daarmee kan je dus ook multikills maken.
Is er geen muur in de buurt, schiet je simpelweg op de grond in de buurt van je tegenstander en hij zal sterven.
Je moet wel uitkijken btw, die frag rounds zijn zo krachtig, je kunt er zelfs suicide mee plegen als het de dicht tegen je aankomt.

Heb ik zo vaak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
iPodKiller schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:52:
[...]

Je moet wel uitkijken btw, die frag rounds zijn zo krachtig, je kunt er zelfs suicide mee plegen als het de dicht tegen je aankomt.

Heb ik zo vaak gehad.
Geniaal als je begint te schieten en iemand van je team even voor je gaat staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Geniaal irritant dan ja :p Nog leuker is als je in de paniek modus schiet omdat er een vijand voor je neus verschijnt en je eerder dan hem doodgaat door de splash damage op jezelf

[edit]
Tip voor walterwhite: gewoon op youtube zoeken naar "bf3 <zoekterm wat je wilt weten>"

[ Voor 21% gewijzigd door aramdin op 27-01-2012 10:23 . Reden: tip voor walterwhite ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
thnx AllSeeyinEye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Je ziet die usas + frag vooral tevoorschijn komen bij de verliezende partij.
Als ze het niet op de normale manier kunnen winnen pakken ze massaal dat ding.
Soms erg frustrerend, want het verpest het potje.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:25:
[...]

Euhm... Volgens mij post je dit dan nu in het verkeerde topic ;)
Doh! meestal staat het PC topic bovenin, sorry :)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen iedereen loopt te zeuren over de USAS, ik irriteer me er wel aan maar dan is het simpel gewoon zelf ook de USAS nemen.
Waar ik me erger aan irriteer is dat mensen zomaar verdwijnen als ze verliezen of dreigen te verliezen!

Gisteren had ik wel een hele mooie pot Conquest. Joshje was er al en ik kwam binnen wij zaten in het team welke aan het verliezen was. Op een gegeven moment was de score 5 - 40 in ons nadeel nog geen 2 minuten later stond het 2 - 10 in ons nadeel. Daarna waren opeens alle flags gecaptured en nog gewonnnen ook! HAHA

Ik had niet eens de tijd om nog bij een flag te komen zo snel ging het haha! >:)

http://battlelog.battlefi...how/24210823/4/230420491/

Na dat potje duurde het niet lang of de iedereen was vertrokken en alles was weer helemaal uit balans.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Laatst online: 21-10 15:48
Moet je die USAS wel vrijgespeeld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Remz schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:03:
[...]

Geniaal als je begint te schieten en iemand van je team even voor je gaat staan _/-\o_
It happens.... :P

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:55:
...ik irriteer me er wel aan maar dan is het simpel gewoon zelf ook de USAS nemen...
True, dat is inderdaad wat ook gebeurd.
Beide partijen gaan er mee rondlopen, elkaar afknallend, waardoor er nog maar 1 of 2 zijn die op de objectives spelen. :)

Verder heb ik meestal wel leuke potjes, gister toevallig niet omdat ik irl aan het schieten was. :P

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja de USAS zit nou eenmaal in het spel ik kan je melden dat hij heel erg fijn is als je Squad rush speelt. Maarja iedereen zit nu te zeuren dat ie veel gebruikt wordt en dat ie te sterk is. Straks wordt de USAS weer generfd en dan zit iedereen weer te zeuren dat de USAS een nutteloze wapens is........ precies hetzelfde is gebeurd met de IR scope en UMP.

Ik heb gisteren avond een top rush avond gehad met Joshje ff lekker lopen klote veel gespot en gesniped en nog allebei bovenaan staan terwijl we geen Mcom hadden gearmt. Geef wel aan hoe ons team was, levels kwamen niet hoger dan 26 dacht ik. Maarja dan heb je geen last van de USAS!

Dus dat gemiemel over kerstkado spelers moet ook maar eens stoppen die gasten komen vaak niet boven de niveau 30 en kunnen geen USAS nemen. Dus dat is een voordeel voor het spel, hoef je tenminste niet tegen 12 USAS's te spelen.

Misschien een beetje flauw maar we zeuren teveel over punten die misschien niet het belangrijkste zijn.
Voor de PS3 al helemaal niet! Geef mij maar een goed werkende ???? dat vind ik net wat belangrijker.

PS3 mensen zullen begrijpen wat ik bedoel haha ik wil het niet meer noemen anders zitten er een aantal Xbox ers te zeuren!

En ja hoor daar hebben we het weer we ZEUREN teveel!

PS voor het geval dat ik weer van trollen beschuldigt wordt, zit niet te ZEUREN over trollen! ;) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Doen de Koreanen een keertje iets goed, meteen weer gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:49:
Doen de Koreanen een keertje iets goed, meteen weer gezeik :P
Het is een design uit de USA hoor
Wordt alleen in Korea geproduceerd omdat ze daar niet zoveel centjes krijgen aan het eind van de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Gisteren heat missels vrijgespeelt voor de helicopter..
Toen ging het opeens hard met de chopperscore :-) vet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Guided missile voor gunner of Heat Seekers voor de piloot? Beide zijn handig :)

Wie gebruikt er hier btw Fire Extinguisher voor bv de Scout choppers? Heb ECM nog (lang) niet vrijgespeeld en ben beetje aan het experimenteren, vandaar :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je beter niet nemen. Neem gewoon de flares en laat een maat engineer spelen en jou repairen. Als je een heat seeker wilt dodgen moet je behoorlijk goed kunnen vliegen en een fout met de Scoutchoppers betekend over het algemeen instand DEATH

Maarja aan de andere kant kunnen ze je ook pakken met guided shells en dan ben je 100% zeker dood.

@all: Hebben jullie (PS3 spelers) ook last van het niet komen op een server via Quick Match - Find Server.
Gisteren kreeg ik steeds: Matchmaking.... vervolgens joining.... en vervolgens Connection failed check you network bla bla.

Het lijkt of BF3 je naar een UK server stuurt, kan dat kloppen heeft iemand anders daar ook last van?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Inslag van 2 heatseekers (van andere scout) zijn volgens 55% damage. Dodgen is mij nog niet gelukt (volgens mij ook niet geprobeerd). Als iemand weet hoe dat moet, graag hier delen :D

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:03:
@all: Hebben jullie (PS3 spelers) ook last van het niet komen op een server via Quick Match - Find Server.
Gisteren kreeg ik steeds: Matchmaking.... vervolgens joining.... en vervolgens Connection failed check you network bla bla.

Het lijkt of BF3 je naar een UK server stuurt, kan dat kloppen heeft iemand anders daar ook last van?
Al die servers met die vage namen komen uit de UK en daar kan je op 1 of andere vage wijze niet mee connecten. Soms probeert hij met quick match ook naar te connecten. Als je met een EU account niet kan inloggen op die krengen, dan lijkt het me toch niet zo moeilijk die servers helemaal niet te laten zien cq met quick match er proberen naar te connecten? Vind het sowieso vreemd dat je wel op een US server kan komen, maar niet op een UK server..... 8)7

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:03:

Jup, al de hele week.

Overigens zat ik in aan de overkant in het potje dat je net beschreef. Maar ik kan je vertellen dat er leukere dingen zijn dan 3 rondes achter elkaar overhoop worden geschoten door iemand die de muur naast je raakt. Na het belachelijke einde op grand bazaar (we stonden met 60+ tickets tegen iets van 15 van jullie) had ik er echt genoeg van. Dezelfde gasten die mij de hele tijd al met 1 schot hadden kwamen mij toen echt de keel uit.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Wordt alleen in Korea geproduceerd omdat ze daar niet zoveel centjes krijgen aan het eind van de maand :)
Oh, my bad, je hebt gelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:14:
Inslag van 2 heatseekers (van andere scout) zijn volgens 55% damage. Dodgen is mij nog niet gelukt (volgens mij ook niet geprobeerd). Als iemand weet hoe dat moet, graag hier delen :D
Op Davamand Peak heb ik 1x een scout heli uit de lucht geschoten met heat seakers vanuit een scout heli.
Ik had 3 missiles nodig voor de destroy.
Super sterk zijn ze niet, maar ik vind ze zeker wel vermakelijk :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 15-10 16:37

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Wikipedia zegt dat hij daar geproduceerd wordt, omdat er geen ander bedrijf gevonden kon worden die dit wapen in productie wilde/kon nemen. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dmn meeste mensen hier moeten leren niet zo te janken man! Sommige dingen worden hier wel 1000x herhaald zoals usas+frag pak zelf ook1tje schiet ze 2x klaar.
En ik snap het probleem zowieso niet ik schiet ze vaak genoeg 1 op 1 af met normale wapens!
Its all about the speed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

Ik vind die USAS met frag rounds en extended mags echt niet meer leuk. Iedereen loop er mee rond en op Métro is het helemaal erg!!!11 Ik word de hele tijd afgeschoten en heb al drie controllers kapot gegooid. BF is helemaal niet meer leuk zo :(
En ondanks speed speel ik nog steeds slecht.

(trolling Mario, again :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Licko op 27-01-2012 14:53 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:53:
Ik vind die USAS met frag rounds en extended mags echt niet meer leuk. Iedereen loop er mee rond en op Métro is het helemaal erg!!!11 Ik word de hele tijd afgeschoten en heb al drie controllers kapot gegooid. BF is helemaal niet meer leuk zo :(

(trolling Mario, again :P)
Ja dan heb je geen skills en een agressieregulatie probleem :D Bij mij pas 1 controller en 3 glazen gesneuveld :( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extra platoon aangemaakt voor 360 gamers:
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391514138440/

Nou niet meteen lid worden, want dit is voor meer leden. Mocht je de stats willen vergelijken op je leaderboards dan kun je ze wel aan je friends toevoegen. Reageren op de tijdlijn van de platoon gebeurd toch niet veel dus dat is ook niet erg om te moeten missen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Jup, al de hele week.

Overigens zat ik in aan de overkant in het potje dat je net beschreef. Maar ik kan je vertellen dat er leukere dingen zijn dan 3 rondes achter elkaar overhoop worden geschoten door iemand die de muur naast je raakt. Na het belachelijke einde op grand bazaar (we stonden met 60+ tickets tegen iets van 15 van jullie) had ik er echt genoeg van. Dezelfde gasten die mij de hele tijd al met 1 schot hadden kwamen mij toen echt de keel uit.
Ik weet het hahaha. Maarja daarom ging iedereen opeens weg. Wel jammer want je moet de grootste moeite doen om een server te vinden waar iedereen in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:01:
Extra platoon aangemaakt voor 360 gamers:
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391514138440/

Nou niet meteen lid worden, want dit is voor meer leden. Mocht je de stats willen vergelijken op je leaderboards dan kun je ze wel aan je friends toevoegen. Reageren op de tijdlijn van de platoon gebeurd toch niet veel dus dat is ook niet erg om te moeten missen.
Waarom niet direct aanmelden? Er is plek voor nog 359 gamers, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL en jij bent wakker hahaha ga je vanvond tegen een uurtje of 23:00 nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Gélukkig. Was al bang dt het aan mijn verbinding lag, maar bij jullie dus ook zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:51:
[...]

Gélukkig. Was al bang dt het aan mijn verbinding lag, maar bij jullie dus ook zo slecht.
Bij mij ook, ik had het gister vooral bij Conquest. Dat speel ik als ik even rustig wil spelen, maar kreeg geen server. Klikte ik rush had hij meteen beet. Daarna weer conquest lukte het weer niet. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Lol, wist niet zoveel van die USAS-12, maar net even zitten kijken op youtube en dat is inderdaad ongelovelijk zeg. Lijkt me wel een uitdaging om een wapen met zoveel vuurkracht zo ongelovelijk recht te houden :)

YouTube: USAS-12 Frag rounds - BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Okasha schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Bij mij ook, ik had het gister vooral bij Conquest. Dat speel ik als ik even rustig wil spelen, maar kreeg geen server. Klikte ik rush had hij meteen beet. Daarna weer conquest lukte het weer niet. Vaag.
Goed dat ik dat weet. Ik speel eigenlijk alleen qoncuest dus dan de andere spellen maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:39:
LOL en jij bent wakker hahaha ga je vanvond tegen een uurtje of 23:00 nog spelen?
hangt van de baas af (ben getrouwd ;)), is weekend hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja dat probleem heb ik ook maar ben nog niet getrouwd hahaha het is weer vrijdag dus nu wilt ze
The voice for Kids kijken! Brrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:34:
Nou ja dat probleem heb ik ook maar ben nog niet getrouwd hahaha het is weer vrijdag dus nu wilt ze
Niet zo zeuren, joh! Mogen wij ook niet van je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Usas is leuk voor als je de afstand niet nodig hebt, maar als ik zie dat er zoveel in zitten met dat ding ga ik liggen met mn LMG en vanaf grote afstand gewoon wat hoofdjes poppen. Knappe usas die me dan stuk krijgt.

Gewoon niet de dichte confrontatie op gaan zoeken, dat red je niet. Maar ik vind usas zelf gewoon niet leuk om mee te spelen (niet alleen makkelijk maar ook redelijk muf en beleef er gewoon geen plezier aan). Het afschieten van usas prutsers destemeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:34:
Laat haar dit maar zien en maybe verandert ze dan van gedachten.

Afbeeldingslocatie: http://www.geenstijl.nl/archives/images/tvoh534klein.jpg
Met dank aan: http://www.geenstijl.nl/m...jd_al_dacht_over_tvo.html

In the meantime, sterkte :9

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Martinspire schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:33:
Usas is leuk voor als je de afstand niet nodig hebt, maar als ik zie dat er zoveel in zitten met dat ding ga ik liggen met mn LMG en vanaf grote afstand gewoon wat hoofdjes poppen. Knappe usas die me dan stuk krijgt.

Gewoon niet de dichte confrontatie op gaan zoeken, dat red je niet. Maar ik vind usas zelf gewoon niet leuk om mee te spelen (niet alleen makkelijk maar ook redelijk muf en beleef er gewoon geen plezier aan). Het afschieten van usas prutsers destemeer.
USAS korte afstand? Hahahah, ding kan zelfs lange afstanden bereiken als je goed mikt. Je moet niet alles in een keer opmaken op lange afstand, anders krijg je teveel recoil en dan raak je niks. Je moet in bursts(gecontroleerd) schieten.

LMG is ook maar medium range btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:03:
[...]

Laat haar dit maar zien en maybe verandert ze dan van gedachten.

[afbeelding]
Met dank aan: http://www.geenstijl.nl/m...jd_al_dacht_over_tvo.html

In the meantime, sterkte :9
dat werkt ook alleen bij mensen die nog nooit van een hoax hebben gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de OCD mensen onder ons, het limiet van het aantal medals (en service stars?) is 100 en medals voor x aantal uur in een voertuig/fractie worden slechts 1x toegekend :P. Genoeg te doen dus :+.

Mijn doelstelling aan het begin van de game om alle ribbons/medals/service stars behalen gaat me ook nooit lukken (oa medals voor SQDM, Mortar, Melee, TDM, SQrush, stationary, mcom defender etc). Als goede patch komt ga ik alle unlocks nog wel proberen :).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZRE7H.png
(niet mijn plaatje overigens)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10 16:55
Martinspire schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:33:

Oh dus dan laat je de objectives maar gewoon zitten, lekker campen en de noobtubers het potje laten winnen. Wat is daar leuk aan?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:53:
[...]

USAS korte afstand? Hahahah, ding kan zelfs lange afstanden bereiken als je goed mikt. Je moet niet alles in een keer opmaken op lange afstand, anders krijg je teveel recoil en dan raak je niks. Je moet in bursts(gecontroleerd) schieten.

LMG is ook maar medium range btw.
Jeroenimoes schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Oh dus dan laat je de objectives maar gewoon zitten, lekker campen en de noobtubers het potje laten winnen. Wat is daar leuk aan?
Als je mn statistieken op battlelog bekijkt zul je zien dat ik meer dan gemiddeld de objectives binnenhaal, dus dat is niet waar. Maar het gaat mij erom dat mensen zo vaak de confrontatie opzoeken met die gasten en daardoor gewoon afleggen. Leuk dat jullie die gang gebruiken met de usas, maar als ik via de straat van dat Bazaar level kan lopen en daar iedereen af kan schieten om A te armen (of B te backstabben) dan doe ik dat met plezier. Ik ga niet proberen om door zo'n drukke clusterfuck te gaan omdat je het dan toch veel te vaak aflegt.

En iedereen zich maar afvragen waarom die k/d niet omhoog gaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 10:24:
[...]

dat werkt ook alleen bij mensen die nog nooit van een hoax hebben gehoord :P
Of niet weten dat veel promo's en tussenfilmpjes vooraf worden opgenomen....

Ontopic: heb eindelijk de guided voor de jets vrijgespeeld. Vliegen is nu wel een stuk leuker geworden zeg.

Vraag: soms zit ik en een tank en wordt er ineens een heli gelocked. Hoe gebeurd dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Dat gebeurt met iemand die in de CITV-station van jouw tank zit.
Die werkt zoals de SOFLAM, je kan met guided shell, guided missile of javelin locken op de gemarkeerde doelen.
Heel handig om ground-to-ground raketten dus te laten locken op air-targets.

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ieder weekend is het GVD weer hetzelfde, ik heb zo veel last van rubberbanding,
En het feit dat ik gewoon niet vooruit kom, maar ik heb het idee dat ik de enige ben.
Als ik me internet verbinding test, lijkt het allemaal ok te zijn.
Heb hoofdpijn van het me boos maken erover pfff........

Heb verschillende servers gepakt, maar overal hetzelfde.

Edit : Ok gears heeft ook problemen, dus ligt wel degelijk aan UPC.

[ Voor 9% gewijzigd door KunDun op 28-01-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Martinspire schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:13:
[...]

[...]

Als je mn statistieken op battlelog bekijkt zul je zien dat ik meer dan gemiddeld de objectives binnenhaal, dus dat is niet waar. Maar het gaat mij erom dat mensen zo vaak de confrontatie opzoeken met die gasten en daardoor gewoon afleggen. Leuk dat jullie die gang gebruiken met de usas, maar als ik via de straat van dat Bazaar level kan lopen en daar iedereen af kan schieten om A te armen (of B te backstabben) dan doe ik dat met plezier. Ik ga niet proberen om door zo'n drukke clusterfuck te gaan omdat je het dan toch veel te vaak aflegt.

En iedereen zich maar afvragen waarom die k/d niet omhoog gaat :S
Als je de objectives speelt is dat top, maar kreeg meer de indruk dat je bedoelde oom er een stand-off van te maken. Flanken etc is ultiem! :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-10 22:12
Wie heeft er zo zin rond half 8 om qat bf3 te knallen? Op de ps 3
Nick: steppa87

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
Probeerde zojuist lid te worden van de ps3 platoon maar zegt dat max members bereikt is. Kan dit kloppen?

2de platoon gevonden half gekeken sorry :-)

[ Voor 20% gewijzigd door steppa87 op 28-01-2012 19:06 ]

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2LenqYFkxjo]

Ook voor jullie
en kijk even goed in de ogen bij 1.40
Dan hoor ik het wel.....

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:29:
[...]

Als je de objectives speelt is dat top, maar kreeg meer de indruk dat je bedoelde oom er een stand-off van te maken. Flanken etc is ultiem! :)
Ik bedoel ook juist dat je niet dom naar die clusterfucks moet gaan en je perse moet aanpassen om met Usas te gaan spelen. Battlefield is juist een game met veel mogelijkheden. Dus ga lekker flanken. Cover geven met LMG. Op grote afstand met recon of op andere manieren zorgen dat de vijand toch niet zoveel kills ermee kan halen.

Eventueel trut-acties maken om ze erop te wijzen (iets met C4 kun je altijd wel bedenken).

Ik beleef overigens de laatste tijd erg veel plezier aan assisted suicide. Hoewel je er bij CoD altijd een assist voor krijgt, kun je ervoor zorgen dat iemand zichzelf killt. Iemand die net naar beneden wil springen nog even raken voor ie de grond raakt bijvoorbeeld. Uit een jeep stappen en die over een enemy heen laten doorrijden. Omdat je vliegtuig kapot is die maar op een vijandelijke tank laten neerstorten (uiteraard net even uitspringen). Iemand op je tank laten schieten om vervolgens uit te stappen als hij bij je in de buurt loopt, waarna hij denkt slim te zijn om in jouw tank te gaan en je af te schieten, maar de damage al te veel is waardoor ie zichzelf vermoord (jup, it was awesome >:) )

Je krijgt er wel geen punten voor maar ik blijf het hilarisch vinden.

Ik merk trouwens dat je C4 nog best goed als defensive kunt gebruiken. Niet alleen rond de mcom neergooien, maar ook op de grond en dan detonaten als er een tank/jeep overheen rijd. Moet je wel goed timen, maar erg tof als het lukt.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heerlijk potje net met mijn M98b, 17 killstreak totdat een sulletje mij gaat killen. Daarna even 2x teruggepakt incl. knife.

http://battlelog.battlefi...how/24770004/4/214073243/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Gisteren tijdens Metro werden we richting cafe gedrongen door vogeltjes met USAS.
Iemand kreeg het voor elkaar een spawnbacon tussen A en B te zetten. Om vervolgens met een 3tal heel hun frontlinie uit te schakelen ( veel knifes )

Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Gisteren lekker gespeeld met 3 mensen, HP-Leo, Sontax en Nickname. Was echt top om te spelen met mensen die het tenminste ook snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
@Martine
Met C4 spelen is ook een v/d leukere dingen !

Mijn dogtags showt dan ook vol trots mijn C4 silver star :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:12
In welk level is de BTR-90 IFV te vinden? Ik wil die 10 kills maken voor de laatste assigment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Laatst online: 19-09 10:24
Conundrum51 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:44:
In welk level is de BTR-90 IFV te vinden? Ik wil die 10 kills maken voor de laatste assigment.
Volgensmij Grand Bazaar.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conundrum51 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:44:
Die schijnt ergens op Gulf of Oman te staan

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:12
Jackal131 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Die schijnt ergens op Gulf of Oman te staan
Thanks, klinkt aannemelijk omdat die assigment zich richt op de BtK maps. En ik heb nog 0 kills met dat ding terwijl ik op de vanilla maps toch wel met zo'n beetje elk voertuig heb gereden en geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag:
Gisteren met de SOFLAM lopen spelen. Ik had hem op de meest mooie plekjes in mijn ogen neergezet. Dit omdat hij volgens de gegevens Semi auto is. (op hoge punten met veel uitzicht)

SOFLAM
The AN/PEQ-1 SOFLAM allows the Recon soldier to designate enemy vehicles for precision strikes. The SOFLAM is semi-autonomous and will designate targets even when unattended.

Daarna ben ik in een tank gestapt met Guide missle en hopen op locks, maar helaas bleef dit uit. Doe ik iets fout is eigenlijn mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Laatst online: 13-10 19:24
Oeps verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door SW Simplicity op 29-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conundrum51 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Thanks, klinkt aannemelijk omdat die assigment zich richt op de BtK maps. En ik heb nog 0 kills met dat ding terwijl ik op de vanilla maps toch wel met zo'n beetje elk voertuig heb gereden en geschoten.
Staat in Gulf of Oman bij de russische kant als LAV. Meestal bij de hoge torens (conquest) naast de constructie-site (en de gebouwen waar je meestal wel wat snipers zult vinden.

10 kills is niet moeilijk in dat ding, maar er gaat vaak een teammate in zitten of hij is stuk en dan moet je lang wachten. Ben je wel een ronde of 2 mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Staat in Gulf of Oman bij de russische kant als LAV. Meestal bij de hoge torens (conquest) naast de constructie-site (en de gebouwen waar je meestal wel wat snipers zult vinden.

10 kills is niet moeilijk in dat ding, maar er gaat vaak een teammate in zitten of hij is stuk en dan moet je lang wachten. Ben je wel een ronde of 2 mee bezig
Je bedoeld de '' D '' Vlag in Golf of Oman.

Hij staat ook op de RU hoofdbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvm, not sure

[ Voor 97% gewijzigd door KngfCnns op 29-01-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:06:
FF een vraag:
Gisteren met de SOFLAM lopen spelen. Ik had hem op de meest mooie plekjes in mijn ogen neergezet. Dit omdat hij volgens de gegevens Semi auto is. (op hoge punten met veel uitzicht)

SOFLAM
The AN/PEQ-1 SOFLAM allows the Recon soldier to designate enemy vehicles for precision strikes. The SOFLAM is semi-autonomous and will designate targets even when unattended.

Daarna ben ik in een tank gestapt met Guide missle en hopen op locks, maar helaas bleef dit uit. Doe ik iets fout is eigenlijn mijn vraag?
Heb je wel locks gekregen toen je erbij bleef? Hij paint inderdaad ook als je er niet bij bent, maar zoals met target locken kunnen obstakels dat voorkomen, of blijven de voertuigen buiten bereik. Zijn de plekjes misschien toch niet zo mooi (grote afstand?). Blijven experimenteren, want het is een bijzonder nuttige tool voor je team!

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2012 19:28 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
Guster mijzelf aangemeld voor de platoon @ ps3 moet dit nog door iemand bevestigd worden??

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:06:
FF een vraag:

SOFLAM

Soflam richt zich alleen op targets waar jij hem op laat richten. Draai je dus mee dan kun je alles in 360 graden locken. Laat je hem staan en ga je zelf wat anders doen, dan zal ie alleen targets locken die in de richting van de soflam staan (dus vanuit de Soflam-view in het midden van het scherm). Je kunt dus makkelijk een soflam laten staan en die richten op het midden van een grote weg. Grote kans dat je dan automatisch wat tanks zult locken.

Toch moet je zelf draaien, wil je ook choppers, jeeps en andere voertuigen buiten dat stuk willen locken. Hij kan voor je team erg handig zijn, maar zelf zul je dan weinig punten halen want je moet er vrijwel de hele tijd mee bezig zijn.

Net een paar heerlijke potjes gedaan met Schimanski. Ik was niet al te serieus bezig, maar het ging toch niet slecht. Als Recon bij defensive team van Firestorm aardig wat snipers neergeschoten, maar ook op objectives zitten verdedigen (4 man met 1 magazijn van pistool w00p w00p).

Daarna echt gigantisch veel lol gehad in Theran Highway als verdediger (nadat het als attacker niet verkeerd ging maar ons team was nogal raar bezig. Al had ik een paar stukjes als recon echt prijsschieten).
Tijdens verdedigen maar als support gegaan nadat voorgaande maps telkens nooit ammo werd gegeven. In het gezicht schijnen met laser/light, roepen om ammo en torchen met de support tool was blijkbaar nog geen goede hint :S

Uiteindelijk in die ronde een stuk of 7 tanks, 3 amtracks, 1 jeep en een stuk of 10 man (naast de voertuigen) met C4 gekilled. Echt zo focking awesome. 1x zelfs 2 tanks en mtrack achter elkaar. Gewoon in de rook er tussendoor lopen, rustig ammo pakketjes strooien en wat c4 plakken. Ondertussen waren ze nog aan het repairen dus dat nemen we dan ook maar mee :+

Paar keer ook granaat gegooid om die uitgebreid te volgen en te wachten tot ie ontploft (met 5 tickets te gaan zonder mcom in danger, wat wil je dan haha). Ook grappig dat mensen op een gegeven moment in de 2e basis naar beneden springen en niet zien dat ik daar dan van boven c4 sta te strooien.

Nadat basis 1 helaas kapot was ben ik met een tank net voor het stuk met rotsen tussen base 1 en base 2 gaan staan (dus nog wel op het vlakke gedeelte van basis 1) en daar zeker een lange tijd lopen irriteren. 1 tank kapot gemaakt. Tegen een amtrack aangereden om die vervolgens rustig kapot te schieten. Tussendoor nog wat n00bs killen die eruit springen en dachten mij bang te maken door rond mn tank te lopen. Gelukkig zag ik dat het een paar Assault gasten waren dus daar heb ik even mn rupsbanden overheen geparkeert.

Heb enorm veel lol door gewoon lekker irritant te zijn als verdediger door met c4 op de grond te strooien, gebouwen in te laten storten waar enemies in zitten, tussen voertuigen door te lopen en daar uitgebreid c4 te plakken. Zelfs bovenop een amtrack gaan staan om daar uitgebreid de tijd te nemen om dat ding te mollen. Snipers knifen, etc etc.

Ging heel lekker en ondanks dat ik niet bepaald serieus bezig was toch enorm veel kills gehaald. Telkens 3/1 k/d, ace squad, mvp en gigantisch veel lol. Zo mogen alle potten wel zijn :9 . Schimanski heeft me in ieder geval goed horen lachen.

Ik merk dat ik niet altijd een relaxte verbinding heb met de servers van EA. Op een 1 of andere manier Lag ik harder met bf3 (of iig is de kans daarop groter) dan met andere games, maar als het dan effe lekker gaat kan ik echt een hoop gasten met bosjes tegelijk neerschieten.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
haha ik had vandaag ook lol met Rush, kwam er opeens achter dat je C4 blijft liggen als je bent doodgegaan, nooit geweten. Dus iedere keer netjes de M-COMS en omgeving beplakt en dan als er actie is ter plaatse de boel de lucht in knallen. Leuke multi-kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:52:
haha ik had vandaag ook lol met Rush, kwam er opeens achter dat je C4 blijft liggen als je bent doodgegaan, nooit geweten. Dus iedere keer netjes de M-COMS en omgeving beplakt en dan als er actie is ter plaatse de boel de lucht in knallen. Leuke multi-kills :)
Dat het blijft liggen is pas sinds de laatste patch. Geen bug maar een "feature". Vind het enerzijds wel jammer (n nu loont het wat meer om een suicide richting tank te doen, maar goe. Geeft wel wat nieuwe mogelijkheden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:45:
[...]

Dat het blijft liggen is pas sinds de laatste patch. Geen bug maar een "feature". Vind het enerzijds wel jammer (n nu loont het wat meer om een suicide richting tank te doen, maar goe. Geeft wel wat nieuwe mogelijkheden ja.
Idd, vind het ook jammer. Stomme van die feature is dat je niet makkelijk de enemy C4 van je tank af kan halen. Het is dat crate bashing a la bc2 met C4 gelukkig niet kan, maar zorg er dan iig wel voor dat je geplaatste C4 van je tank kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Okasha schreef op zondag 29 januari 2012 @ 21:52:
Zeeer leuk inderdaad. Tankje beplakken, dood gaan voordat je kan armen. Tankje heeft schijnveiligheid, maar ik spawn in de buurt en is het alsnog BOEM :)

Maar goed, dat kan ook tegen je werken. Als ik in een tank zit en ik merk dat er flink wat C4 op is geplakt, verlaat ik de tank als ik me in een hotzone bevindt. Ik plak er dan wat eigen C4 bij, want de tank wordt dan voor de vijand een lokeend en draai ik de rollen weer om :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Suspicious Stats - Please contact us at http://nonamegamer.ca/ - The ban duration is permanent.
Leuk, die Amerikanen :')

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik begin het ook onder de knie te krijgen. Gisteren A-91 en FAMAS gekregen, een aantal knife kills. Het ging echt goed! Was zelfs in een potje eerst van mijn team met 4700+ punten :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al een week BF3 niet aangeraakt en nog geen moment gemist...Dat had ik met BC2 nou nooit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:24

Vrijdag

De Zwarte

Gloeiende :( Zat ik van de week in dat bulldozertje en reed ik recht op een wookie af, wordt ik door iemand van mijn kant (niet mijn squad) neergeschoten, hij pakt dat wagentje en maakt er mee een roadkill :( Daarna verliet hij de server, vuile vuile... :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Jackal131 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:00:
Heb al een week BF3 niet aangeraakt en nog geen moment gemist...Dat had ik met BC2 nou nooit.
Bij mij gaat vanavond BC2 erin. Join me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende weken ben ik niet te vinden op bf3 beetje zat van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die weer BC2 gaan doen? :) voeg me maar toe PSN: Nathuran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als ik eerlijk ben, BF3 wordt ook een beetje saai. Niet dat het slecht is, verre van zelfs.

Maar DICE, ik zeg het niet vaak, maar kom op met nieuwe maps!

Jammer dat ik BC2 niet meer heb..

[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 30-01-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:42
BatmanHorizon schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:57:
[...]

Idd, vind het ook jammer. Stomme van die feature is dat je niet makkelijk de enemy C4 van je tank af kan halen. Het is dat crate bashing a la bc2 met C4 gelukkig niet kan, maar zorg er dan iig wel voor dat je geplaatste C4 van je tank kan verwijderen.
Kun je die als engineer niet oppakken net als de mijnen ?

ikzelf heb het nooit geprobeerd maar moet wel lukken lijkt mij?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:50:
Voor de OCD mensen onder ons, het limiet van het aantal medals (en service stars?) is 100 en medals voor x aantal uur in een voertuig/fractie worden slechts 1x toegekend :P. Genoeg te doen dus :+.

Mijn doelstelling aan het begin van de game om alle ribbons/medals/service stars behalen gaat me ook nooit lukken (oa medals voor SQDM, Mortar, Melee, TDM, SQrush, stationary, mcom defender etc). Als goede patch komt ga ik alle unlocks nog wel proberen :).

[afbeelding]
(niet mijn plaatje overigens)
Op zich zijn ze redelijk te doen. Ik heb nu 30 van de 50 Medals. Ik moet echter wel nageven dat de Melee, suppression, mortar, stationary en Mcom defender heel moeilijk te halen zijn!

SQRUSH heb ik reeds behaald en de SQDM bijna. Gisteren ben ik maar voor de Handgun medal gegaan.
En die heb ik nu ook, als het goed is alleen nog de Snipergun medal en melee dan heb ik de wapens medals binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyt_ schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:43:
[...]

Kun je die als engineer niet oppakken net als de mijnen ?

ikzelf heb het nooit geprobeerd maar moet wel lukken lijkt mij?
Ik weet niet of ik iets fout doe, maar als het goed is kunnen enkel de enineers mijnen oppikken en zo kunnen ook enkel support C4 oppikken. Volgens mij kan het dus alleen heel omslachtig door het kitje van de dode support op te pikken :O.
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:49:
[...]

Op zich zijn ze redelijk te doen. Ik heb nu 30 van de 50 Medals. Ik moet echter wel nageven dat de Melee, suppression, mortar, stationary en Mcom defender heel moeilijk te halen zijn!

SQRUSH heb ik reeds behaald en de SQDM bijna. Gisteren ben ik maar voor de Handgun medal gegaan.
En die heb ik nu ook, als het goed is alleen nog de Snipergun medal en melee dan heb ik de wapens medals binnen. :)
Ik zal ze zelf nooit halen omdat ik SQrush/dm/tdm niet zo leuk vind.
Eigenlijk zou mcom defender als hele ribbon moeten worden gepatcht, het behalen van die ribbon zou net als conquest (vlag) kills in de buurt van de mcom moeten zijn (net als bc2).

Pagina: 1 ... 41 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.