Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Volgens mij kan gewoon een teamgenoot de C4 snel opblazen dmv. een handgranaat voor de respawn van de planter.

[ Voor 7% gewijzigd door johan bos op 30-01-2012 13:45 ]

PSN: Deere6030

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jackal131 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:00:
Heb al een week BF3 niet aangeraakt en nog geen moment gemist...Dat had ik met BC2 nou nooit.
Dat komt zo bekend voor he... En ik speel weer met de gedachte om er maar in z'n geheel mee te stoppen, zeker als je alleen speelt ( zoals ik soms nog wel eens doe overdag ) dan is er werkelijk geen kut aan, ik word alleen maar door zwakzinnige level 80 ventjes uitgeroeid, alleen maar geteamkilled, en gebaseraped...

Tis vaak nog wel leuk met maten spelen in de avond... maar voor die paar uurtjes..

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Fatal Mind schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Dat komt zo bekend voor he... En ik speel weer met de gedachte om er maar in z'n geheel mee te stoppen, zeker als je alleen speelt ( zoals ik soms nog wel eens doe overdag ) dan is er werkelijk geen kut aan, ik word alleen maar door zwakzinnige level 80 ventjes uitgeroeid, alleen maar geteamkilled, en gebaseraped...

Tis vaak nog wel leuk met maten spelen in de avond... maar voor die paar uurtjes..
Voor die paar uurtjes stoppen met BF3 wanneer je het spel toch al in je bezit hebt. Volg je niet helemaal, dan doe je overdag toch een andere game?

Ik speel eigenlijk nooit alleen, tenzij ik beetje de chopper ga levelen ofzo. Maar anders is er niet veel aan idd, teamplay is er geen en tis ook niet zo gezellig als een beetje lullen op xbox live.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Fatal speelt altijd Hardcore, en dan kan ik me voorstellen dat je helemaal gek wordt van dat TK. Dat is een van de belangrijkste redenen dat ik geen hardcore meer speel. Heb ik de Chopper, word ik gewoon beschoten door mijn teammaat???? Bam headshot terwijl ik in de chopper zit. Ik ga dood en zie dat hij instapt! Sinds ik die actie heb gezien speel ik geen hardcore meer.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:41

Vrijdag

De Zwarte

Beter zou reflective damage zijn, maar dat is roepen in de woestijn vrees ik? ;( Ik speel ook alleen maar hardcore maar maak gelukkig niet zo vaak mee dat ik expres ge-TK word. Behalve dan laatst met die lifter :( :P

Natuurlijk wel eens overhoop geschoten door team/squadleden maar dat is vrijwel altijd per ongeluk of mijn eigen schuld. Als een blinde kip dwars door een vuurgevecht rennen is nooit slim :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Fatal Mind schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:00:
[...]
Waarom die mannetjes zwakzinnig noemen? Dit soort reacties snap ik niet, voor zover ik kan beoordelen speelt vogeltje 80 dan op dat moment beter dan jou. Don't hate the player, hate the game O-) ?

Instagram / YouTube

Mja ik snap zelf ook niet waarom mensen hardcore spelen.
Ik bedoel, enige verschil is dat je je wapeninfo mist uit de hud (why the fuck is dat? Wel een gigantische kaart tonen, maar geen ammo-count?)
Geen 3d spots hebt en misschien wat minder damage kunt vangen (al is het nog steeds best flink ivm normaal). Bij de meeste servers kun je gewoon op iedereen ipv squad leader spawnen.
Teamkilling doet meer slecht dan goed.
Aantal servers met hardcore is echt miniem.
Op hardcore zitten veel meer snipers of mensen die er gewoon inzitten om irritant te doen ipv teamplay of objectives.

Nou nou nou wat een voordelen. Doe mij dan maar gewoon normale modus. Leer je nog eens raak te schieten met meerdere kogels ook!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:20:

Nou nou nou wat een voordelen. Doe mij dan maar gewoon normale modus. Leer je nog eens raak te schieten met meerdere kogels ook!
Veel voordelen zijn er niet. Maar wat je zegt over "leer je ook nog eens raak schieten met meerdere kogels" ben ik het totaal niet mee eens.

Bij hardcore moet je over het algemeen ook wat meer kogel raken dan 1 voor je iemand dood hebt. Echter bij hardcore moet je direct raak schieten anders ben je de pineut, dat is bij softcore wel anders. Trouwens ik denk dat je als hardcore speler een betere of hogere reactie vermogen moet hebben.

Heb jij uberhaupt wel eens hardcore gespeeld?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:37

-tom-562

Oliesjeik

Je moet geluk hebben om in een goede/leuke HC server te komen. De laatste paar keren zat ik in een aantal servers waar heel veel snipers zaten. Dan is er geen zak aan en is het zwaar irritant om voor de zoveelste keer neer geknald te worden als je gewoon Conquest speelt en vlaggen probeert te pakken. Idem voor TDM. Ik speel TDM omdat ik snelle actie wil en veel CQC wil doen, niet om door snipers die aan de rand van de map liggen afgeknald te worden.

Vaak bu'j te bang!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Net toch wel het mooiste potje gehad, lopen tankrapen als de malle. 1x doodgegaan in het begin, verder alleen maar mensen lopen afslachten.

Eindscore 28-1 met 27000 punten (dankzij ribbons etc), voelt goed :D

http://battlelog.battlefi...how/25159483/4/198936456/
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:42:
[...]

Veel voordelen zijn er niet. Maar wat je zegt over "leer je ook nog eens raak schieten met meerdere kogels" ben ik het totaal niet mee eens.

Bij hardcore moet je over het algemeen ook wat meer kogel raken dan 1 voor je iemand dood hebt. Echter bij hardcore moet je direct raak schieten anders ben je de pineut, dat is bij softcore wel anders. Trouwens ik denk dat je als hardcore speler een betere of hogere reactie vermogen moet hebben.

Heb jij uberhaupt wel eens hardcore gespeeld?
Jup, gister nog. Kwam bij iemand in de party die op hardcore bezig was. Totaal geen spanning aangezien de helft zat te snipen en de meesten ook zaten te campen. Door het spotten wordt er veel meer van plaats gewisseld bij softcore en moet je dus veel beter opletten. Bij hardcore al vaak zat gezien dat er iemand gewoon een hele pot op een objective zat en zich minder dan 5 meter heeft verplaatst.

En hoezo hoef je bij normal niet direct raak te schieten? Nooit gehoord van headshots of explosives? Shotguns doen ook vaak gewoon 1 shot = kill. Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar.

Verwijderd

Zoals Tom562 al zei je kan op een fout HC server komen en dan heb je veel campers etc. Ik speel alleen nog maar softcore door TK mongolen. Ik zie de laatste tijd ook alleen maar sniper op SC servers. Ik denk dat het om het even gaat qua campers.

Nu is het me duidelijk en kan ik hierop iets zeggen: "Nooit gehoord van headshots of explosives? Shotguns doen ook vaak gewoon 1 shot = kill. Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar." Headshots en explosives genoeg gezien, gekregen en gegeven, shotguns idem van dichtbij LOGISCH! Nu kom ik op het punt waar ik net al iets wilde opmerken maar wist niet zeker of ik je begreep.

Jij zegt: Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar, dus het is wel degelijk een feit dat je meer raak moet schieten bij hardcore ipv wat je suggereert in deze post.
Martinspire schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:20:
Doe mij dan maar gewoon normale modus. Leer je nog eens raak te schieten met meerdere kogels ook!
Of bedoel je dat een wapen in Hardcore meer damage geeft? Dan moet ik je helaas teleurstellen met dit voorbeeld: Ik was bezig met mijn M98B op HC server gaf een headshot meteen was ie dood! vervolgens wilde ik de volgende pakken en gaf hem een body shot niet meteen dood hij hield nog 5% over precies hetzelfde als bij Softcore.

Maarja deze discussie is al een keer eerder de revue gepasseerd en we kwamen toen op hetzelfde uit. Dus laat maar.

Ik speel tegenwoordig gewoon softcore omdat ik genoeg had van de massale TK.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Lasteraar schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:30:
@Martine
Met C4 spelen is ook een v/d leukere dingen !

Mijn dogtags showt dan ook vol trots mijn C4 silver star :-D
C4 maakt het inderdaad leuk en afwisselend, vooral om bizarre acties uit te halen.

Zo was er laatst een die zijn tank verliet om een flag te veroveren. Ondertussen zijn Tank volgeplakt met C4 en wachten tot hij weer instapte... had hem ook kunnen neerschieten, maar dit was toch leuker!

Strategisch werkt het ook goed, vooral om openingen (bij verdedigen) vol te plakken en bij voldoende vijanden op te blazen.

Maar een granadelauncher(M320) blijft een van mijn favorieten.

wijze woorden

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik ben in softcore mode al snel genoeg dood. Wil hardcore niet eens meer proberen :')

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

lol ik zag het laatst ;) :P

Nou ja ik heb de laatste dagen alleen maar mijn KD naar beneden gehaald. Heb alleen maar met M9 Tact. gespeelt om de handgun medel te behalen.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 16:33 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik zat laatst op Rush in Canals in de mobile AA. Wat is dat ding overpowered zeg... Maar wel leuk voor een keer :P Dat was ook nog eens op de hardcore server, dus je hoefde maar naar iemand te kijken en hij was zo ongeveer al dood....

Ah, het battle report:
http://battlelog.battlefi...how/24730943/4/271822019/

[ Voor 18% gewijzigd door Flimovic op 30-01-2012 17:02 ]

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd

Softcore precies hetzelfde met die mobile AA.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:08:

Of bedoel je dat een wapen in Hardcore meer damage geeft?
Wapens doen niet meer damage. Spelers hebben minder health.

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:02:
Softcore precies hetzelfde met die mobile AA.
Oh, het was ook een normale server zie ik in de report.
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:04:
[...]

Wapens doen niet meer damage. Spelers hebben minder health.
Dat is precies wat ik merk in Hardcore mode. Vind het eigenlijk een erg leuke modus! Nog niet zo lang Hardcore gespeeld en ook nog weinig tot geen TK's.

[ Voor 44% gewijzigd door Flimovic op 30-01-2012 17:05 ]

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:08:
Zoals Tom562 al zei je kan op een fout HC server komen en dan heb je veel campers etc. Ik speel alleen nog maar softcore door TK mongolen. Ik zie de laatste tijd ook alleen maar sniper op SC servers. Ik denk dat het om het even gaat qua campers.

Nu is het me duidelijk en kan ik hierop iets zeggen: "Nooit gehoord van headshots of explosives? Shotguns doen ook vaak gewoon 1 shot = kill. Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar." Headshots en explosives genoeg gezien, gekregen en gegeven, shotguns idem van dichtbij LOGISCH! Nu kom ik op het punt waar ik net al iets wilde opmerken maar wist niet zeker of ik je begreep.

Jij zegt: Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar, dus het is wel degelijk een feit dat je meer raak moet schieten bij hardcore ipv wat je suggereert in deze post.

Of bedoel je dat een wapen in Hardcore meer damage geeft? Dan moet ik je helaas teleurstellen met dit voorbeeld: Ik was bezig met mijn M98B op HC server gaf een headshot meteen was ie dood! vervolgens wilde ik de volgende pakken en gaf hem een body shot niet meteen dood hij hield nog 5% over precies hetzelfde als bij Softcore.
Eigenlijk hoef je juist minder raak te schieten aangezien ze sneller dood moeten gaan.
Toch blijf ik het krom vinden dat je zelfs in hardcore met een sniper mensen niet altijd met 1 schot dood krijgt. Daarom snap ik ook niet precies wat er zoveel anders is aan hardcore qua damage, want ik heb het idee dat het misschien 25% scheelt ipv de 50% of 75% van hardcore modussen in andere games. Let wel: dit is de indruk die ik krijg. Misschien dat de statistieken wat anders aangeven, maar op een 1 of andere manier kloppen die gewoon niet lekker met wat ik zie of doe.

Bovendien, als mensen minder health zouden hebben of je dus minder vaak raak te schieten omdat ze sneller neergaan. Daarom moet je dus bij normal gewoon meer raak schieten ;)

n00bs heb je in beide modussen, maar in Hardcore heb je er gewoon sneller last van.

Wat ik in dit topic vooral merk is dat mensen in Hardcore servers gaan zitten om zo te kunnen patsen dat ze hardcore spelen. Niet zozeer omdat het zoveel voordelen bied (of die hebben ze zichzelf aangepraat), maar omdat het blijkbaar stoerder is.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2012 18:14 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Martinspire schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:12:
[...]
....
Wat ik in dit topic vooral merk is dat mensen in Hardcore servers gaan zitten om zo te kunnen patsen dat ze hardcore spelen. Niet zozeer omdat het zoveel voordelen bied (of die hebben ze zichzelf aangepraat), maar omdat het blijkbaar stoerder is.
Dude... het is en blijft gamen. In de regel is dat nog steeds niet stoer.

wijze woorden

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Kheb de game nu al een tijd niet aangeraakt. Op zowel 360 als Ps3 niet.

Is de input-lag op de PS3 versie inmiddels gefixt?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 14:45
Nope

• The Great HooD
OMG. Wat the hell zijn die mensen daar in Zweden in godsnaam aan het doen?!

• Unomomentodado
Aan hun pik aan het trekken ofzo, i.i.g. niet de game aan het fixen.

• The Great HooD
Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen?

Verwijderd

Is er al nieuws over de patch.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 18:33
BatmanHorizon schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik weet niet of ik iets fout doe, maar als het goed is kunnen enkel de enineers mijnen oppikken en zo kunnen ook enkel support C4 oppikken. Volgens mij kan het dus alleen heel omslachtig door het kitje van de dode support op te pikken :O.
[...]
stom idd support pakt alleen c4, te lang niet gespeeld :).
dit ivm de irritante geen servers alleen uk servers perikelen, ben er ff klaar mee :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The Great HooD schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:05:
Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen?
50-60% via marktplaats/pricewatch

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Kan iemand mij wat meer uitleg geven over de platoon?

Staan die mensen die ook member zijn gelijk op je ps3 friendslist? Of moet je met die gene afspreken om samen te gamen?

PSN ID = steppa87

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

je moet die mensen weer individueel op je ps3 toevoegen - op de console heeft battlelog geen meerwaarde om samen te spelen (wel hendig voor stats)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Er staat op battlelog ook een knop 'add friend' dat is gewoon een lijst in battle log begrijp ik?

PSN ID = steppa87

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Vanavond weer eens een paar rondjes Bad Company 2 gespeeld. Maar dan valt pas op hoe soepel dat speelt in vergelijking met BF3. Het lijkt veel soepeler te lopen, het mikken lijkt minder ingewikkeld, en natuurlijk de voicechat die werkt.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 13:59
steppa87 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:14:
Er staat op battlelog ook een knop 'add friend' dat is gewoon een lijst in battle log begrijp ik?
Ja dat klopt.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Upcoming Maintenance January 31st
By: zh1nt0 Posted: 6 hours ago 293 comments
There will be some downtime tomorrow during a regular maintenance period at

12:00 AM PST - 3:00 AM PST
03:00 AM EST - 06:00 AM EST
08:00 GMT - 11:00 GMT
09:00 CET - 12:00 CET

This will affect online connectivity on platforms PC, Xbox 360 and PS3.

During this downtime, Battlelog will be updated. More information on this tomorrow.
http://battlelog.battlefi...view/2832654778265619245/

Instagram / YouTube

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Upcoming Maintenance January 31st
By: zh1nt0 Posted: 6 hours ago 293 comments
There will be some downtime tomorrow during a regular maintenance period at

12:00 AM PST - 3:00 AM PST
03:00 AM EST - 06:00 AM EST
08:00 GMT - 11:00 GMT
09:00 CET - 12:00 CET

This will affect online connectivity on platforms PC, Xbox 360 and PS3.

During this downtime, Battlelog will be updated. More information on this tomorrow.
Hopelijk gaan ze de weergave van de medals verder verbeten, vindt dat groene balkje niets... nu kan je niet snel zien hoeveel je nog moet doen... Nu moet je elke keer de bijbehorende ribbon erbij zoeken om te kijken hoeveel je er voor meet halen, zo kan je je niet lekker focussen op iets.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

cheiron schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:45:
Vanavond weer eens een paar rondjes Bad Company 2 gespeeld. Maar dan valt pas op hoe soepel dat speelt in vergelijking met BF3. Het lijkt veel soepeler te lopen, het mikken lijkt minder ingewikkeld, en natuurlijk de voicechat die werkt.
Speelt inderdaad veeeeel lekkerder dan BF3 en eindelijk weer een beetje kunnen ouwehoeren op de voip.
Moet wel zeggen dat er dan weer veel meer snipers aanwezig waren. Op BF3 heb ik nog niet vaak meegemaakt dat er zoveel snipers speelden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

ronaldmathies schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:12:
[...]

Hopelijk gaan ze de weergave van de medals verder verbeten, vindt dat groene balkje niets... nu kan je niet snel zien hoeveel je nog moet doen... Nu moet je elke keer de bijbehorende ribbon erbij zoeken om te kijken hoeveel je er voor meet halen, zo kan je je niet lekker focussen op iets.
Ik zou zeggen download op je smartphone de app van BF3stats van bjorn ofzo. Deze app laat heel goed zien wat je voortgang is mbt alles!
Jackal131 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:22:
[...]

Moet wel zeggen dat er dan weer veel meer snipers aanwezig waren. Op BF3 heb ik nog niet vaak meegemaakt dat er zoveel snipers speelden.
Nou soms heb je van die server waar verrekte veel snipers zitten. Moet je eerlijk zeggen dat ik er niet veel last van heb. Het is niet zo dat 12 man zitten te snipen en anders pak ik mijn MAV!

@ ALL: ik merk dat het steeds beroerder wordt om op een server te komen. Wanneer kom er weerk servers van DICE zoals in het begin? US server en UK servers zijn er in overvloed maar daar schieten wij niets mee op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 08:40 ]

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Gisteravond nog de Frag rounds voor de USAS weten te unlocken.

Maar snap niet echt waar men zo over ligt te klagen. Je zit steeds heel snel zonder kogels. En ik had heel veel moeite mensen dood te schieten van dichtbij. Rent er een poppetje op nog geen 10 meter langs me. alle 11 kogels in en op de grond bij hem..... niets, rent gewoon door. Met een buckshot was hij met 1-2 kogels dood geweest.

Daarnaast eindelijk eens gelukt om met 2 man op Wake (rush) de helicopter te bemachtigen. Maat vliegt altijd en heeft nu ook het circle straving on de knie, waardoor het voor mij heerlijk prijsschieten was.

Wat je nu wel merkt is dat men ineens gebruik gaat maken van SOFLAMS + Stingers. Waardoor we na 2 keer dood te zijn gegaan toch maar naar een ECM jammer + Flares combo zijn gegaan. ipv 2 x flares.
Vervolgens werd het iedere keer een gevecht om de SOFLAM te vinden en vernietigen om zo weer rustig rondjes te draaien boven de M-Coms.

Verwijderd

Ik snap het klagen over de USAS ook niet echt maarja.

Ik ben ook bezig om dat circle straving onder de knie te krijgen maar het lukt me nog niet echt.

• Unomomentodado
Ik denk dat je Soflams + Javalin bedoelt. Javalins kunnen door de Soflam namelijk locken op jets/choppers.

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:37:
[...]

Ik zou zeggen download op je smartphone de app van BF3stats van bjorn ofzo. Deze app laat heel goed zien wat je voortgang is mbt alles!
Ik gebruik nu iStats for Battlefield 3, een iPad app die het mooi weergeeft, vindt ik wat overzichtelijker omdat hij meer informatie tegelijk kan weergeven met inderdaad het aantal wat je hebt en moet gaan inclusief grafiekje en sortering. Dus degene die bovenaanstaan zijn ook de eerste die je moet halen.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Unomomentodado schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat je Soflams + Javalin bedoelt. Javalins kunnen door de Soflam namelijk locken op jets/choppers.
Inderdaad ik bedoelde de stingers.

Dat painten is wel wennen, ben je op het lock geluidje aan het wachten om je flares te gebruiken. Boem dood.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:49:
Ik snap het klagen over de USAS ook niet echt maarja.

Ik ben ook bezig om dat circle straving onder de knie te krijgen maar het lukt me nog niet echt.
De USAS wordt simpelweg overused en dat gaat ten koste van de fun bij veel gamers hier.

Gisteren dus ook BC2 gespeeld en dan merk je maar weer hoe slecht de BF3 naar de PS3 geport is. BC2 is voor de console ontwikkeld en dat voel je bijvoorbeeld al aan de controls, zo soepeltjes!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Een week geleden weer eens BC2 geprobeerd maar wat ben ik blij met de gameplay van BF3 zeg. Het zijn 2 compleet verschillende spelen. Zelf vind ik BC2 een stuk makelijker. Zo is het snipen gewoon richten en schieten. In BF3 beweegt alles mee en kan je zelfs je adem in houden.

Rush in BC2 was wel beter opgezet. De Mcoms in BF3 zitten vaak op een bijzondere lastige plek na een chokepoint waardoor flanken vaak niet lukt. Hopelijk komen er wat oude maps (Arica Harbor!) naar BF3.

En dat gezeur over input lag? Ik speel in een squad van 3 man en we hebben er nog nooit last van gehad (k/d's en W/L's dik boven de 1). Is er enig bewijs van deze lag? Of is het een gevoel wat iedereen maar na roept?

Enige waar we wel last van hebben is eenvoudig samen spelen. Met z'n 3 en een server vinden waar we met z'n 3'en in het zelfde team zitten is af en toe lastig. Al merk ik dat dit de laatste week een stuk beter gaat.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-11 21:10

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dynamix schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:32:
[...]

De USAS wordt simpelweg overused en dat gaat ten koste van de fun bij veel gamers hier.

Gisteren dus ook BC2 gespeeld en dan merk je maar weer hoe slecht de BF3 naar de PS3 geport is. BC2 is voor de console ontwikkeld en dat voel je bijvoorbeeld al aan de controls, zo soepeltjes!
Ik ga hem volgende maand voor de pc kopen. Ik word geschift van dat mikken.

Beroeps brabander

• Flimovic

Flimovic

Wel jammer dat je niet net als met Portal 2, het spel ook kunt spelen op de PC.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 19:37
snipen gaat idd echt een stuk beter bij BC2 maar of dat een pluspunt is weet ik ook niet ;)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

El_V schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:29:
snipen gaat idd echt een stuk beter bij BC2 maar of dat een pluspunt is weet ik ook niet ;)
Ik vind het voor BF3 juist wel weer een uitdaging om een goede sniper te zijn op de console

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Conundrum51 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:48:
En dat gezeur over input lag? Ik speel in een squad van 3 man en we hebben er nog nooit last van gehad (k/d's en W/L's dik boven de 1). Is er enig bewijs van deze lag? Of is het een gevoel wat iedereen maar na roept?

Enige waar we wel last van hebben is eenvoudig samen spelen. Met z'n 3 en een server vinden waar we met z'n 3'en in het zelfde team zitten is af en toe lastig. Al merk ik dat dit de laatste week een stuk beter gaat.
Input lag is wel aanwezig! De filmpjes liegen er niet om. Ik heb er zelf niet veel last van maar ik kan begrijpen dat het irritant is. Vooral als je reactie tijd van je tv al langzaam is wordt het nog ergers.

@all; dat sniperen in BC2 is dus makkelijker als ik het goed begrijp. Ik moet zeggen dat ik sniperen in BF3 zeer bruut vind. Adem inhouden en bullet drop mooi in beeld gebracht. Vooral als je tegenstander jou in het vizier heeft en jij hem zie je gewoon dat ie omhoog schiet en dat de bullet in een boogje maakt. Hele mooi feature. Nee qua graphics, instorten van gebouwen en ga zo maar door, WOW super!

Ik ben nog steeds tevreden over de game en vermaak me opzich wel. Alhoewel ik wel helemaal gek wordt van het aanbod van de servers EU en ????.

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Een week geleden weer eens BC2 geprobeerd maar wat ben ik blij met de gameplay van BF3 zeg. Het zijn 2 compleet verschillende spelen. Zelf vind ik BC2 een stuk makelijker. Zo is het snipen gewoon richten en schieten. In BF3 beweegt alles mee en kan je zelfs je adem in houden.

Rush in BC2 was wel beter opgezet. De Mcoms in BF3 zitten vaak op een bijzondere lastige plek na een chokepoint waardoor flanken vaak niet lukt. Hopelijk komen er wat oude maps (Arica Harbor!) naar BF3.

Ik moet je zeggen dat ik ook totaal geen besef heb van wat mensen nou met de input lag bedoelen. Ik heb er inmiddels > 110 uur op zitten en ik heb totaal nergens last van, noch heb ik maten er over horen praten.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Verwijderd

Ik heb er nu 300 uur opzitten en ben gestopt voor zowieso 2 week, op 1 of andere manier als ik schiet.
Gaan de eerste 10 kogels niet raak terwijl ik wel raak schiet gewoon geen hit :S. Vooral met support wapens alsof het wapen eigenlijk helemaal nog niet gedraaid is terwijl dat wel zo is :S. Word er schijtziek van !

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:34:
Ik heb er nu 300 uur opzitten en ben gestopt voor zowieso 2 week, op 1 of andere manier als ik schiet.
Gaan de eerste 10 kogels niet raak terwijl ik wel raak schiet gewoon geen hit :S. Vooral met support wapens alsof het wapen eigenlijk helemaal nog niet gedraaid is terwijl dat wel zo is :S. Word er schijtziek van !
Is jou verbinding wel optimaal? Zit je met Wifi of bekabeld? Heb je UPC?

Jou probleem lijkt namelijk op een beroerde verbinding. Ook kan het zijn dat er wat polen of beter gezegd oost europeanen bij jou op de server zitten welke een kut verbinding hebben.

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Jou probleem lijkt namelijk op een beroerde verbinding. Ook kan het zijn dat er wat polen of beter gezegd oost europeanen bij jou op de server zitten welke een kut verbinding hebben.
Of je connect per ongeluk naar servers in Amerika of zo ;p (filter checken)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Unomomentodado
Kijk naar deze video (of een van de vele andere filmpjes op youtube) en vertel me dan nog eens dat er geen input lag is.

Ik heb er zelf wel last van. Ik merk als ik op targets aim dat mijn crosshair dan een stuk doorschiet. Dit terwijl ik met een lage sensitivity (30%) speel. In BC2 kon ik moeiteloos met sensitivity 80% spelen en snel op een target richten.

[ Voor 18% gewijzigd door Unomomentodado op 31-01-2012 13:32 ]

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:27:
[...]

Kijk naar deze video (of een van de vele andere filmpjes op youtube) en vertel me dan nog eens dat er geen input lag is.
[video]

Ik heb er zelf wel last van. Ik merk als ik op targets aim dat mijn crosshair dan een stuk doorschiet. Dit terwijl ik met een lage sensitivity (30%) speel. In BC2 kon ik moeiteloos met sensitivity 80% spelen en snel op een target richten.
Als ik BF3 op zichzelf bekijk dan heb ik eigenlijk geen last van de input lag, blijkbaar compenseert mijn hoofd dit toch ergens 8)7
Als ik daarna BC2 of MW3 opstart dan merk ik toch wel degelijk dat er iets goed mis is met BF3!

edit: ik bedoel dus te zeggen dat ik van de input lag an sich geen last heb, maar dat de hele aim gewoon klote is. Dat dit direct te wijten is aan de input lag mag best zo zijn.

Zoals RogierH hierboven al beschrijft ben ik bij de andere games met een hogere sensitivity veel vaker "spot on" dan met BF3. Wat wel grappig is dat je in BF3 dan ook merkt dat iedereen als een halve zool rondzwaait met zijn/haar gun :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 14:21 ]

Verwijderd

Dat zwaaien viel mij ook al op. Ik dacht dat het aan mij lag blijkbaar niet.

• Flimovic

Flimovic

Zou het dan toch de "beruchte" inputlag zijn waardoor ik het idee heb dat ik niet lekker kan mikken? Eens uitproberen.... Ik dacht dat het de sensitivity was of zo....

Verwijderd

Nee dat ligt gewoon aan je aim! ;) :P

Geintje >:)

Flimovic wat is de reactie tijd van je TV?

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:36:
Nee dat ligt gewoon aan je aim! ;) :P

Geintje >:)

Flimovic wat is de reactie tijd van je TV?
<1ms dacht ik (Panasonic TX-P42G20)

Verder heb ik mijn PS3 bekabeld, en heb ik nooit echt bewust inputlag ervaren. Maar kleine correcties geven blijf ik lastig vinden. Geen last van bij andere spellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Flimovic op 31-01-2012 14:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:42:
[...]

Verbinding van mij is het zowieso niet ziggo oftewel stabiele kabel verbinding, ook nog pluspakket alleen maar xbox en 1 laptop op aangesloten.
Heb filter op alleen european en dice servers oftewel of 7/10 servers zijn focktop of er is een zware inputlag :S !
Speel op een plasma tv van 2006/2007 van philips 107cm niet echt het nieuwste maarja!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 14:51 ]

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:27:
[...]

[video]

ik zie gewoon dat ik raak schiet maar krijg geen hitmarker gaat soms wel een paar seconden over heen :S

• Flimovic

Flimovic

Ha, net even de responstijd van mij TV opgezocht, 0,001 ms zelfs!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:58
Flimovic schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:01:
Ha, net even de responstijd van mij TV opgezocht, 0,001 ms zelfs!
Dat is wel extreem snel. Waar heb je dit gevonden als ik mag vragen? Misschien moet de milliseconde, seconde zijn?

Verwijderd

walletje-w schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Dat is wel extreem snel. Waar heb je dit gevonden als ik mag vragen? Misschien moet de milliseconde, seconde zijn?
haha ja dat moet wel ! !!!

Verwijderd

Plasma heeft inderdaad 1ms responsetijd en geen 0.0001 ms LOL ;)

Ik heb een LED en die heeft dacht ik een responsetijd van 53 ms en heb toch beduidend minder last van input lag dan met mijn oude plasma scherm.

Even terugkomend op de input lag door DICE/EA ingame, dit wordt natuurlijk erger als je een trage tv hebt.

Ik heb het tevens getest met Black Ops en kan je melden dat ik nergens last van heb ik heb het zowel 2D als 3D geprobeerd en kon geen input lag vinden. Als je BO gaat vergelijken met BF3 dan kan je het wel zien dat er een vertraging in zit.

Maarja ik speel geen BO meer dus merk het verschil niet zo erg.

Dus het ligt wel aan de game.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 15:15 ]

• Flimovic

Flimovic

Nee hoor, het is wel degelijk 0,001 ms.

http://www.panasonic.nl/h...index.html?trackInfo=true

Dit is een iets nieuwer model, maar die van mij heeft 100% zeker dezelfde spec. qua responstijd. Wat evt. wel zou kunnen is dat we beide een andere definitie van responstijd hebben.....

Edit:

Dit op internet gevonden qua gaming:
Gaming Performance

I measured the TX-P42G20 as having around 21ms of input lag when compared to a lag-free CRT computer monitor. This result was consistent regardless of which picture preset the TV was operating in – that is to say, the "Game" mode on this display appears to be largely for marketing purposes. This is not surprising, because as a Plasma display, the G20 produces clear motion naturally and does not have to resort to additional response time compensation processing like an LCD would. As a result of this low figure, games were fluid and fun. (An interesting psychological effect of low input lag is that the game feels like it's running at a smoother frame rate, if you're used to playing it on a lagging screen).

http://www.avforums.com/r...0-Plasma-HDTV-Review.html

[ Voor 55% gewijzigd door Flimovic op 31-01-2012 15:16 ]

Verwijderd

Zou kunnen flimovic. Wat ik bedoel te zeggen is als je een tv met reactie tijd van 1ms hebt je minder last hebt van de input lag van de game dan dat je een tv hebt met 100ms.

• Flimovic

Flimovic

Snapte je ook wel 8)7

Gaan we nou weer verder over de game? Inputlag is een bekend probleem voor PS3. Het is dus meer iets voor het problemen-topic dan dit en het zit niet in de tv of verbinding als het met andere games gewoon prima gaat.

Voor battlelog was er weer een update gekomen, maar die brengt geen indrukwekkende veranderingen:
Here is the change log for Battlelog Update #5:
- The News section is now available without logging in.

- Changed browser detection to be less invasive (the yellow bar is no more). Instead, an inline popup will be displayed when trying to launch the game from unsupported software of devices, detailing what is wrong.

- Anyone who has played BF3 can now log in to Battlelog. Previously an Online Pass was required.

- When getting disconnected from the game, the Game Manager will display a "Reconnect" button.

- The game server detail page will now display the server description and server message, if available.

+ lots of bug fixes
Komende maand (februari dus) moet de nieuwe patch uitkomen. Hoop dat het niet eind van de maand is (voor consoles bv), maar dat er eindelijk wat grote fixes komen. Die flashlight-fix was ook al maanden geleden opgelost, maar nog steeds niet in een patch verwerkt. Ook andere zaken liggen al op de planken, waarvan ik weet dat ze een hoop zullen verbeteren. Toch heb ik Dice over een hoop zaken nog niet gehoord en dat vind ik toch wel jammer. Of ik moet het gemist hebben op de forums (battlelog forums zijn redelijk nutteloos eigenlijk) en de twitter.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2012 16:00 ]

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Gewoon op 576p spelen, problem solved. Speel al weken op die manier en mis d'r niets minder om, alleen maar meer.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is die service downtime voor een patch?

Verwijderd

osc4r schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:00:
Gewoon op 576p spelen, problem solved. Speel al weken op die manier en mis d'r niets minder om, alleen maar meer.
Kan maar het oog wilt ook wat toch
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:52:
[...]

Kan maar het oog wilt ook wat toch
Kan wel zijn, maar BF3 wordt op 572p gerenderd en vervolgens upscaled. Nou hangt het van je tv af welke beter is in upscalen, je console (ps3/360) of je tv. Maar veel verschil zit er ook weer niet tussen.

• mngm
  • Laatst online: 29-11 12:04
Martinspire schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Kan wel zijn, maar BF3 wordt op 572p gerenderd en vervolgens upscaled. Nou hangt het van je tv af welke beter is in upscalen, je console (ps3/360) of je tv. Maar veel verschil zit er ook weer niet tussen.
bullshit, waar heb je dat vandaag? BF3 wordt gerenderd op 704p ofzo (net geen 720).
Ik speel ook op 572p door de input lag, ik voel een groot verschil. Maar het ziet er inderdaad niet uit. Hopelijk wordt dit snel opgelost, maar ik vrees ervoor (net zoals voip).
mngm schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:52:
[...]

bullshit, waar heb je dat vandaag? BF3 wordt gerenderd op 704p ofzo (net geen 720).
Ik speel ook op 572p door de input lag, ik voel een groot verschil. Maar het ziet er inderdaad niet uit. Hopelijk wordt dit snel opgelost, maar ik vrees ervoor (net zoals voip).
Excuus, ik weet het ook niet precies. Volgens mij was dat in een vorig BF3 topic gemeld (al kan het ook een andere game zijn). Meeste games worden in ieder geval niet op 1080p gerendered en volgens mij is het ook geen 720p want daarvoor is de gui volgens mij gewoon te groot (als ik het vergelijk met 1080p op de pc). Maar goed, op mijn 360 ziet het er op 720p net iets mooier uit dan op 1080p (blijkbaar is mijn monitor beter in upscalen).

Ik kan het binnenkort wel effe kijken als ik filmpjes kan opnemen. Morgen krijg ik een kastje binnen wat mijn hdmi split en dan kan ik normaal gamen terwijl ik op mijn pc aan het opnemen ben (geen delay door het gebruik van capture card).

Interessant gerucht:
Battlefield 3 DLC Rumor – All American Map Pack

Today, we have a very interesting rumor coming from YouTuber, TheAustrianToast, regarding DICE’s plans for future Battlefield 3 DLC.

In a dual commentary with DCRUColin, TheAustrianToast revealed, ”I have a source telling me that there will be an all American DLC.” He added that these maps would be based on locations like “New York City, Miami, New Jearsey, and I think it was San Francisco.”

Before Battlefield fans get a little too excited, since his sources were never revealed, we have to consider this a fairly wild but rather likely rumor. Rather likely, because if we take a look at the recent Back to Karkand maps, they are already based on various cities in the Middle East. This also seems to be the overall theme with Battlefield 3 – environments within city limits, as opposed to Battlefield: Bad Comany 2′s more open environments. It would make sense for DICE to stick with what the Frostbite 2 engine seems to do really well.

TheAustrianToast later stated in this commentary, ”I mean, the all American DLC pack is a great idea and should actually come out middle, or in the beginning of summer.

Lastly, a while back, DICE mentioned that they weren’t into making “map packs,” but rather “expansions.” This would most likely mean that we would also see a new set of weapons, vehicles, and assignments much like the recent Back to Karkand expansion. On top of Battlefield 2143 rumors, DICE also considered the idea of a snow-themed expansion, something many Battlefield 3 fans have been craving since Battlefield: Bad Company 2.

Let us know your thoughts in the comments. Does this rumor seem likely to you? Would you love to drive a tank down the streets of New York City in an all American themed DLC?

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2012 18:41 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Laat ze eerst maar eens de problemen met de game zoals die nu is oplossen voordat ze weer met dingen komen waarmee ze willen dat je ervoor betaalt.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De tering, wat een kut avond, om te beginnen zijn er opeens weer weinig servers, had er vandaag hoogstens 40 waar ik er een paar dagen geleden ruim 100 had... Vervolgens alleen maar servers met onsterfelijke kut ventjes... Uiteindelijk met m'n maten maar ragequit gedaan... Niet te spelen op deze manier.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eindelijk roadkills met de MAV onder de knie. Ik weet het, het is pussy, maar het blijft leuk mensen te laten ragen.

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik dit wegkrijg?

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg52/scaled.php?server=52&filename=updatesw.png&res=medium

Ik moest updaten. Zo gezegd zo gedaan, alleen dit schermpje blijft hangen, pc opnieuw opgestart, repar gedaan op bf3, van alles geprobeerd, schermpje blijft verschijnen en ik kan het spel verdomme niet in :(

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:48:
Iemand enig idee hoe ik dit wegkrijg?

[afbeelding]

Ik moest updaten. Zo gezegd zo gedaan, alleen dit schermpje blijft hangen, pc opnieuw opgestart, repar gedaan op bf3, van alles geprobeerd, schermpje blijft verschijnen en ik kan het spel verdomme niet in :(
Sorry, maar dit is de 360/PS3 topic.

Voor problemen moet je hier zijn.

Ik had je graag geholpen, maar ik heb BF3 nu niet op mijn PC.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:22:
Eindelijk roadkills met de MAV onder de knie. Ik weet het, het is pussy, maar het blijft leuk mensen te laten ragen.
MAV kills vind ik echt gaar :) Sowieso irritant als je aan het spelen bent en er de hele tijd zo'n MAV aan het hunten is op kills en als een soort wesp om je heen blijft vliegen. ' Normaal ' ram je zon ding natuurlijk zo uit de lucht, met grote (financiele) gevolgen voor de eigenaar, maar in BF3 is dat vrijwel onmogelijk. Gaan liggen helpt overigens best goed :) Meestal lukt het ze dan niet en zijn ze vlug weer weg.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tja, dat ding kan wel ontzettend veel helpen door het spotten. Dan is mijn team op de hoede.

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:18:
De tering, wat een kut avond, om te beginnen zijn er opeens weer weinig servers, had er vandaag hoogstens 40 waar ik er een paar dagen geleden ruim 100 had... Vervolgens alleen maar servers met onsterfelijke kut ventjes... Uiteindelijk met m'n maten maar ragequit gedaan... Niet te spelen op deze manier.
Same here, echt een klote avond of softcore veel gasten die alleen maar zaten te snipen en op vipers en jets te wachten. Wat betreft de servers het leken meer te zijn dan eergisteren.

En dat onsterfelijke zie ik ook steeds meer.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Dan eindelijk officieel aangekondigd voor 6 februari: VoIP fix!

http://blogs.battlefield....-slated-for-february-6th/

(Het blijft walgelijk dat ze het hebben over "some players" en dat het door bepaalde headsets zou komen... dikke vinger!)

[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 01-02-2012 09:14 ]

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik kan soms gebruik maken van m'n headset, maar ik hoop dat het teamgebeuren wat meer vooruit gaat nu.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Weet er iemand of de guided rockets bij de attack heli een grote verbetering zijn?
Heb deze bijna unlocked en ben wel benieuwd.
Naar het schijnt werken ze ook goed tegen andere heli's :D

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Dynamix schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:12:
Dan eindelijk officieel aangekondigd voor 6 februari: VoIP fix!

http://blogs.battlefield....-slated-for-february-6th/

(Het blijft walgelijk dat ze het hebben over "some players" en dat het door bepaalde headsets zou komen... dikke vinger!)
Ach we vermaken ons nog wel met BC2 ;)

Heb af en toe wel medelijden met die polen

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

Alquan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:57:
Weet er iemand of de guided rockets bij de attack heli een grote verbetering zijn?
Als je een piloot hebt met een laser painter, of teamgenoten op de grond met een SOFLAM/CITV etc, dan kun je ze gebruiker tegen choppers. Anders kun je ze alleen gebruiken tegen grond vehicles.

Alquan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:57:
Guided rockets zou ik alleen maar selecteren als gunner en niet als piloot. Als piloot heb je meer aan heat seecking missiles.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zou het daadwerkelijk zo zijn ....
http://mp1st.com/2012/01/...n-dlc-rumor-and-much-more

Verwijderd

Ik weet het niet, ik hoop wel dat ze binnenkort wat nieuws naar buiten brengen over de VOIP problemen 8)7

edit: m.a.w. neem even de moeite om ook de 5 laatste posts te lezen voordat je linkjes neerkwakt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 10:33 ]

• Alquan

Alquan

Licko schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:09:
[...]

Als je een piloot hebt met een laser painter, of teamgenoten op de grond met een SOFLAM/CITV etc, dan kun je ze gebruiker tegen choppers. Anders kun je ze alleen gebruiken tegen grond vehicles.
Ik denk dat jullie het hebben over guided missiles (die enkel door de gunner kunnen geselecteerd worden)

Ik bedoelde deze:
Guided rockets

Het zijn je rocket pods (van de pilot) die hun eigen koers licht corrigeren voor hogere precisie.

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

Alquan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat jullie het hebben over guided missiles (die enkel door de gunner kunnen geselecteerd worden)

Ik bedoelde deze:
Guided rockets

Het zijn je rocket pods (van de pilot) die hun eigen koers licht corrigeren voor hogere precisie.
O die, die heb ik bijna ;D

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:43
Alquan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Ik bedoelde deze:
Guided rockets

Die zijn wel goed alleen heb ik ze er na een tijdje maar weer afgehaald voor stealth. De tanks knal ik toch wel af. Het is wel grappig om van extreem ver een gespotte tank kapot te schieten.

• Alquan

Alquan

Net unlocked, vanavond maar eens testen.
Ik vermoed dat ze vooral bij rush erg handig zijn wanneer je enkel gronddoelen aanvalt
Lekker van ver de AA's en tanks afschieten :P

Verwijderd

Ik had gisteren die TV missiles unlocked wat een moeilijke sturing zeg dat wordt weer wennen en daar komt nog eens bij als je de TV missile hebt afgevuurt dan moet je een eeuwigheid wachten. Ook kan je niet sturen zoals je met de machine gun doet. Dus met machine gun moet je iets zoeken en dan kan je overschakelen naar TV missile. Als je een target hebt gaat het wel heel erg snel voordat je het weet ben je er al voorbij

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:38:
Ik had gisteren die TV missiles unlocked wat een moeilijke sturing zeg dat wordt weer wennen en daar komt nog eens bij als je de TV missile hebt afgevuurt dan moet je een eeuwigheid wachten. Ook kan je niet sturen zoals je met de machine gun doet. Dus met machine gun moet je iets zoeken en dan kan je overschakelen naar TV missile. Als je een target hebt gaat het wel heel erg snel voordat je het weet ben je er al voorbij
Die wil ik dus ook nog unlocken... Vind in deze dagen alleen geen goede piloot die mij hierbij kan helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 01-02-2012 15:51 ]

PSN: Von_Smallhausn

Dersan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:40:
[...]

Die zijn wel goed alleen heb ik ze er na een tijdje maar weer afgehaald voor stealth. De tanks knal ik toch wel af. Het is wel grappig om van extreem ver een gespotte tank kapot te schieten.
Of laser painter als alternatief. Ligt ook aan de situatie. Als je met een buddy speelt kan je ook nog laser painter zodat de guided missile van de gunner ook op choppers/jets e.d. kan worden toegepast. In je eentje zijn stealth of guided rockets het betere alternatief. Waarbij je met guided rockets gelijk hebt wat betreft die long range kills (firestorm CQ of wake rush :P).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Mon0lith schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Die wil ik dus ook nog unlocken... Vind in deze dagen alleen geen goede piloot die mij hierbij kan helpen
Gelukkig heb ik alles al unlocked, maar inderdaad goede piloten zijn moeilijk te vinden! Ik heb een paar keer met een goede piloot mogen meevliegen maar verders heb ik het zelf moeten doen. De meeste mensen willen niet vliegen maar lekker gunner spelen.
Pagina: 1 ... 42 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.