Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:08:
Zoals Tom562 al zei je kan op een fout HC server komen en dan heb je veel campers etc. Ik speel alleen nog maar softcore door TK mongolen. Ik zie de laatste tijd ook alleen maar sniper op SC servers. Ik denk dat het om het even gaat qua campers.
Nu is het me duidelijk en kan ik hierop iets zeggen: "Nooit gehoord van headshots of explosives? Shotguns doen ook vaak gewoon 1 shot = kill. Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar." Headshots en explosives genoeg gezien, gekregen en gegeven, shotguns idem van dichtbij LOGISCH! Nu kom ik op het punt waar ik net al iets wilde opmerken maar wist niet zeker of ik je begreep.
Jij zegt:
Ik vind het damage-verschil tussen normal en hardcore echt verwaarloosbaar, dus het is wel degelijk een feit dat je meer raak moet schieten bij hardcore ipv wat je suggereert in deze post.
Of bedoel je dat een wapen in Hardcore meer damage geeft? Dan moet ik je helaas teleurstellen met dit voorbeeld: Ik was bezig met mijn M98B op HC server gaf een headshot meteen was ie dood! vervolgens wilde ik de volgende pakken en gaf hem een body shot niet meteen dood hij hield nog 5% over precies hetzelfde als bij Softcore.
Eigenlijk hoef je juist minder raak te schieten aangezien ze sneller dood moeten gaan.
Toch blijf ik het krom vinden dat je zelfs in hardcore met een sniper mensen niet altijd met 1 schot dood krijgt. Daarom snap ik ook niet precies wat er zoveel anders is aan hardcore qua damage, want ik heb het idee dat het misschien 25% scheelt ipv de 50% of 75% van hardcore modussen in andere games. Let wel: dit is de indruk die ik krijg. Misschien dat de statistieken wat anders aangeven, maar op een 1 of andere manier kloppen die gewoon niet lekker met wat ik zie of doe.
Bovendien, als mensen minder health zouden hebben of je dus minder vaak raak te schieten omdat ze sneller neergaan. Daarom moet je dus bij normal gewoon meer raak schieten
n00bs heb je in beide modussen, maar in Hardcore heb je er gewoon sneller last van.
Wat ik in dit topic vooral merk is dat mensen in Hardcore servers gaan zitten om zo te kunnen patsen dat ze hardcore spelen. Niet zozeer omdat het zoveel voordelen bied (of die hebben ze zichzelf aangepraat), maar omdat het blijkbaar stoerder is.
[
Voor 5% gewijzigd door
Martinspire op 30-01-2012 18:14
]