Dan speel je niet tegen pr0'sOkasha schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 07:55:
[...]
MAV kills vind ik echt gaarSowieso irritant als je aan het spelen bent en er de hele tijd zo'n MAV aan het hunten is op kills en als een soort wesp om je heen blijft vliegen. ' Normaal ' ram je zon ding natuurlijk zo uit de lucht, met grote (financiele) gevolgen voor de eigenaar, maar in BF3 is dat vrijwel onmogelijk. Gaan liggen helpt overigens best goed
Meestal lukt het ze dan niet en zijn ze vlug weer weg.
Ik had gisteren een ronde lang dat al mijn kills (als piloot) in de Havoc als 'roadkill' geregistreerd werden
Maakte niet uit wat ik uit de lucht of van de grond plukte, heli's, vliegtuigen, infantry of tanks/lav's, en de manier waarop maakte ook niet uit (destruction, heat seekers, rocketpods).
Maakte niet uit wat ik uit de lucht of van de grond plukte, heli's, vliegtuigen, infantry of tanks/lav's, en de manier waarop maakte ook niet uit (destruction, heat seekers, rocketpods).
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
gisteren met martinspire (en volgens mij nog een gotter) een paar potjes gespeeld, ging redelijk goed ookal werden we finaal ingemaakt door de andere partij, zat op een gegeven moment in een squad die letterlijk in een hoekje ging verstoppen met zn 3en en niets aan het doen waren en maat van me zat in een andere en had psies hetzelfde.
al met al 2 ranks omhoog dus dat schiet ook weer op
zag ook dat ik nu inmiddels toegevoegd ben bij de got groep helemaal top !
al met al 2 ranks omhoog dus dat schiet ook weer op
zag ook dat ik nu inmiddels toegevoegd ben bij de got groep helemaal top !
Angel00008: Wat is je psnid, voeg ik je 1 dezer dagen toe aan psn, kunnen we makkelijker elkaar vinden in de games.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Xbox vermoed ikthunder8 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:27:
Angel00008: Wat is je psnid, voeg ik je 1 dezer dagen toe aan psn, kunnen we makkelijker elkaar vinden in de games.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ah ok, dan wordt het een beetje moeilijk
Je kunt ook gewoon een party aanmaken en dan BF3 gaan spelen op de xbox. Heb je gewoon de geluidskwaliteit die je altijd hebt.angel00008 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:55:
x-doos idd![]()
stats
overigens speel ik bijna alleen maar met 1/2 maten via skype omdat de ingame voice gewoon drama is werkt in mijn opzicht veel beter kwa communicatie (ookal luisteren we zelfs dan amper naar elkaar)
Met de guided missiles kun je al van heel ver op voertuigen schieten. Vrij handig als piloot zijnde.
Paint geval zie ik (nog) niet het nut van in omdat je als gunner gevoelsmatig veels te dicht bij het object moet komen en dus laat een lock krijgt. Daarnaast speel ik alleen Rush waardoor je niet echt meerdere heli's of jets tegenover je hebt.
Het is me trouwens nog steeds niet gelukt om een jet neer te halen met de tv-missile. Al meerdere keren recht door een jet heen "gevlogen" maar geen kill.
@ moulin30 van wat ik in sommige squads uit mn speakers hoorde komen wel ja.
@ VTB ik hoor de 360 een geluidskwaliteit ala skype echt nog niet geven. met party + skype aan en dan praten geeft me +- 1 seconden lag op de xbox en direct op skype.
daarnaast game ik nu standaard met de laptop naast me met battlelog open dus skype met headset is geen probleem.
@martinspire vanavond doen we weer een potje met zn 3en geloof ik miss dat je ons kan joinen + skype ? ik zal je zo even toevoegen.
@ VTB ik hoor de 360 een geluidskwaliteit ala skype echt nog niet geven. met party + skype aan en dan praten geeft me +- 1 seconden lag op de xbox en direct op skype.
daarnaast game ik nu standaard met de laptop naast me met battlelog open dus skype met headset is geen probleem.
@martinspire vanavond doen we weer een potje met zn 3en geloof ik miss dat je ons kan joinen + skype ? ik zal je zo even toevoegen.
Je zat met The XS in de gameangel00008 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:19:
gisteren met martinspire (en volgens mij nog een gotter) een paar potjes gespeeld, ging redelijk goed ookal werden we finaal ingemaakt door de andere partij, zat op een gegeven moment in een squad die letterlijk in een hoekje ging verstoppen met zn 3en en niets aan het doen waren en maat van me zat in een andere en had psies hetzelfde.
Neuh, werkt prima. angel0000069 en ik zijn alleen gewend om met Skype te communiceren aangezien we dat ook deden met TeamFortress 2 en andere games. De geluidskwaliteit is vele mate beter. Angel zit met z'n bluetooth headset op Skype terwijl hij voor de TV zit. Ik heb een headset waar twee audio-inputs op zitten; 1x van de xbox en 1x van m'n Mac Pro/Skype.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:08:
Dus Xbox heeft ook voip problemen?
Vanavond maar weer eens chatten via een xbox-party, maar volgens mij ga ik me dan ergeren aan de audio....
We zijn gewoon verwend met de audio kwaliteit van Skype, that's it. Vanavond komen we gewoon weer met een groepje van GoT spelen en joinen we je party. GoT'ers zitten hier trouwens niet maar komen van het fotografie forum. Deze jongens (met zoals je ziet, "echte" warfare ervaringMartinspire schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:13:
Mja daar snap ik dus niets van maar dat moet je me binnenkort maar eens even uitleggen.
Anders voeg me maar effe op skype toe ofzo m.spierings want ik snap niet precies wat er zo brak aan Xbox Live Party Chat zou zijn.
voor mensen met ps3. wil je online spelen dan moet je voor 15.00 ingelogd zijn op psn
Als jullie vanavond een xbox live party starten voor BF3, wil ik ook wel mee doenGerardHenninger schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:59:
[...]
Je zat met The XS in de gameWas best leuk om jullie allemaal te killen, ook al wilde ik eigenlijk liever met jullie samenspelen. Misschien dat jullie dan ook hadden gewonnen
[...]
Neuh, werkt prima. angel0000069 en ik zijn alleen gewend om met Skype te communiceren aangezien we dat ook deden met TeamFortress 2 en andere games. De geluidskwaliteit is vele mate beter. Angel zit met z'n bluetooth headset op Skype terwijl hij voor de TV zit. Ik heb een headset waar twee audio-inputs op zitten; 1x van de xbox en 1x van m'n Mac Pro/Skype.
Vanavond maar weer eens chatten via een xbox-party, maar volgens mij ga ik me dan ergeren aan de audio....
[...]
We zijn gewoon verwend met de audio kwaliteit van Skype, that's it. Vanavond komen we gewoon weer met een groepje van GoT spelen en joinen we je party. GoT'ers zitten hier trouwens niet maar komen van het fotografie forum. Deze jongens (met zoals je ziet, "echte" warfare ervaring) :
[video]
Vaak bu'j te bang!
I'm in!-tom-562 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:16:
[...]
Als jullie vanavond een xbox live party starten voor BF3, wil ik ook wel mee doen
Zal de xbox vanavond ook weer eens aanslingeren. Eergister voor het eerste weer gespeeld sinds een week. Eerste 2 potjes meteen weer MVP ondanks dat het aimen effe klote ging. Daarna maar Rush gespeeld en effe flink met de usas lopen trutten: http://battlelog.battlefi...how/26685993/2/226915812/
@GerardH: Leuk filmpje !!!!
@GerardH: Leuk filmpje !!!!
XBL: MRE Inc
Shit there goes my planning! Ach ja, avondje zonder kan geen kwaad.El_V schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:02:
voor mensen met ps3. wil je online spelen dan moet je voor 15.00 ingelogd zijn op psn
Maarre, wat staat er op de planning om gefixed te worden?
Kloten, ga ik niet redden. 
Binnenkort maar eens kijken naar een fatsoenlijke headset voor bij de PS3. Als VOIP ingame goed werkt, wil ik wel met een headset werken, dat is voor de anderen ook fijner, anders krijg je continue de gamesound over voice.
Binnenkort maar eens kijken naar een fatsoenlijke headset voor bij de PS3. Als VOIP ingame goed werkt, wil ik wel met een headset werken, dat is voor de anderen ook fijner, anders krijg je continue de gamesound over voice.
Skype is inderdaad wel nice, maar het werkt gewoon minder makkelijk. Xbox opstarten, party starten of ingaan en eventueel meer mensen uitnodigen en je bent klaar. Maakt het niet uit welke game ze doen.
Het kan overigens nog wel schelen of je geluid via headset doet of via je speakers. Als je speakers op je headset hebt, is die soms wat beter van geluid dan die crappy port die de controller standaard heeft. Als je zo'n standaard MS ding hebt dan is die niet echt geweldig, maar mijn mic doet het prima. Moet nog wel effe uitzoeken hoe ik die badkamer-modus uitzet, maar daar ben ik zoals gewoonlijk te lui voor momenteel
Ook moet je niet in de game-chat gaan zitten maar lekker in party-chat blijven. Die is kwalitatief beter. Weet overigens niet wanneer je voor het laatst in een party zat, maar die was met de laatste patch ook weer iets verbeterd in kwaliteit. Al heb je bij game-chat weer als voordeel dat de rest van je team/squad die niet in de party zit je ook kan horen. Als je dus met meer dan 8 man in een team zit kan dat wel handig zijn, maar meestal lukt het je toch niet om met zoveel man in een server te komen en ook nog aan dezelfde kant te zitten.
Lag bij voice (die merkbaar is) heb ik nog nooit gehad. Wel dat ie stotterd als huisgenoten weer lekker de internetverbinding vol trekken, maar dat is dan ook alles.
Overigens heb je de meeste tijd tegen mij, Schimanski, XS NL, Xx Deem xX, Oo0ch en/of Daze E Cutter gespeeld. (laatste 3 gingen weg/kwamen erbij). Zaten wat lekkere potjes bij maar toen schimanski weer weg ging, was het weer effe wat minder. Jullie hadden overigens ook wat laggende camphoertjes in jullie team zitten en er zaten bij ons soms ook mensen die de hele tijd zwaar negatief stonden. Ga dan lekker een game doen die je wel kunt, zo heeft niemand er wat aan... [zucht]
Het kan overigens nog wel schelen of je geluid via headset doet of via je speakers. Als je speakers op je headset hebt, is die soms wat beter van geluid dan die crappy port die de controller standaard heeft. Als je zo'n standaard MS ding hebt dan is die niet echt geweldig, maar mijn mic doet het prima. Moet nog wel effe uitzoeken hoe ik die badkamer-modus uitzet, maar daar ben ik zoals gewoonlijk te lui voor momenteel
Ook moet je niet in de game-chat gaan zitten maar lekker in party-chat blijven. Die is kwalitatief beter. Weet overigens niet wanneer je voor het laatst in een party zat, maar die was met de laatste patch ook weer iets verbeterd in kwaliteit. Al heb je bij game-chat weer als voordeel dat de rest van je team/squad die niet in de party zit je ook kan horen. Als je dus met meer dan 8 man in een team zit kan dat wel handig zijn, maar meestal lukt het je toch niet om met zoveel man in een server te komen en ook nog aan dezelfde kant te zitten.
Lag bij voice (die merkbaar is) heb ik nog nooit gehad. Wel dat ie stotterd als huisgenoten weer lekker de internetverbinding vol trekken, maar dat is dan ook alles.
Overigens heb je de meeste tijd tegen mij, Schimanski, XS NL, Xx Deem xX, Oo0ch en/of Daze E Cutter gespeeld. (laatste 3 gingen weg/kwamen erbij). Zaten wat lekkere potjes bij maar toen schimanski weer weg ging, was het weer effe wat minder. Jullie hadden overigens ook wat laggende camphoertjes in jullie team zitten en er zaten bij ons soms ook mensen die de hele tijd zwaar negatief stonden. Ga dan lekker een game doen die je wel kunt, zo heeft niemand er wat aan... [zucht]
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 02-02-2012 13:43 ]
onderhoud psn.. van 15.00 tot 9.00 vrijdag. wat er precies gebeurt weet ik ook nietaramdin schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:36:
[...]
Shit there goes my planning! Ach ja, avondje zonder kan geen kwaad.
Maarre, wat staat er op de planning om gefixed te worden?
Verwijderd
Ze zeggen wel vaker dat je voor een bepaalde tijd online moet zijn maar vaak kan je nog gewoon op psn komen.
Maarja aan de andere kant het ook wel eens lekker om ff een keer vroeg naar bed te gaan LOL
op een of andere manier kan ik steeds niet stoppen en wordt het weer veel te laat.
Maarja aan de andere kant het ook wel eens lekker om ff een keer vroeg naar bed te gaan LOL
op een of andere manier kan ik steeds niet stoppen en wordt het weer veel te laat.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2012 14:13 ]
Ze mogen wat mij betreft die partys wel groter maken, 12 man max ofzo. Zou makkelijk werken imho.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
het zijn dan ook geen party's maar squad, het idee ervan is juist dat het kleine georganiseerde teams zijn.Licko schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:28:
Ze mogen wat mij betreft die partys wel groter maken, 12 man max ofzo. Zou makkelijk werken imho.
Was niet helemaal duidelijk verwoord. Ik bedoel de party op Xbox Live. Squads van 4 man is prima idd.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:31:
[...]
het zijn dan ook geen party's maar squad, het idee ervan is juist dat het kleine georganiseerde teams zijn.
Gister een keer team deathmatch gedaan ! Is voor de verandering ook wel een keer leuk kunnen de tegenstanders van alle kanten komen
PSN ID = steppa87
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:56:
Als ik zin heb in TDM ga ik wel MW3 spelen
Gelukkig lag psn er nog niet uit. Ben nu ingelogd in bf3, kan ik vanavond lekker gamen!
TDM heb ik laatst ook gespeeld, maar was er snel klaar mee. Had toch hele tijd het gevoel dat ik ergens heen moest en als ik me dan realiseerde dat ik nergens heen hoefde voelde dat toch beetje onbevredigend
Verwijderd
Achja TDM is verrekte handig om bepaalde ribbons/medals te halen. Wat ik veel beroerder vind is Squad Death Match. Je bent zo afhankelijk van je teammaten! En op een of andere manier ben ik altijd de pieneut en moet ik alles zelf doen! Heb ik aan het eind een score van 22/7 en mijn teammaten komen niet boven 7/19 uit???? En dan......tja ragequit!!!!
Ik heb net nog even BF:BC2 gespeeld en ik moet zeggen dat het verschil qua besturing wel heel erg te merken is tegenover BF3. BC2 voelt veel directer aan als het gaat om besturing.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een groepje mensen om semi-serieus squad rush mee te spelen op de PS3. In elk geval met voice chat (Skype of in game) en in elk geval proberen om iets van teamwork te doen. Heb een aantal filmpjes gekeken op YouTube waarbij clans squad rush tegen elkaar spelen en dit lijkt me erg vet!
Mijn profiel: http://battlelog.battlefi...ames/stats/186103855/ps3/
Ik ben zeker niet de beste BF3 speler maar zou in elk geval graag met een vast groepje willen spelen. Speel 's avonds en in het weekend.
Mijn profiel: http://battlelog.battlefi...ames/stats/186103855/ps3/
Ik ben zeker niet de beste BF3 speler maar zou in elk geval graag met een vast groepje willen spelen. Speel 's avonds en in het weekend.
Ik zou team-based vormen nog best leuk vinden, als ik ook echt een keer met 4 bekenden zat. Elke keer als ik het probeer wordt iedereen over verschillende teams verspreid.
1 keer wel gelukt, en toen zat er een vreselijk goed team waardoor we nog niet wonnen
1 keer wel gelukt, en toen zat er een vreselijk goed team waardoor we nog niet wonnen
Flickr PSN ID= cheironnl
Sneeuw....... De beste smoes voor een middagje BF3 :-)
Ik snap die ophef ook niet helemaal. Ik zie er niets van, misschien bij de volgende mappackDennisdn schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:41:
Sneeuw....... De beste smoes voor een middagje BF3 :-)
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/26072377/4/186103855/
Jammer dat dit potje moest eindigen
tank whoring
40-1
Jammer dat dit potje moest eindigen
40-1
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 22:13 ]
Het is niet óf heatseekers (3e slot) óf guided rockets (1e slot). Je kan ze ook alebei aan hebbenUnomomentodado schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:14:
Wat hebben jullie als chopper pilot? Heatseekers of guided rockets (icm laser pointer als pilot)? Wat werkt beter?
Guided rockets zijn je normale rocket pods die worden bijgestuurdnaar je target, waardoor je ze op lange afstand vrij accurraat kan raken (werkt dus niet met laser painter)guided rockets (icm laser pointer als pilot)?
[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 04-02-2012 20:13 ]
Ah, niet gezien dat ze in andere slots zaten, thanks :-)
Back to Karkand (3 vlaggen): 3 minuten, 30 seconden..
[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 05-02-2012 00:23 ]
12 tegen 5 en iemand naar het andere team stappen? Ho maar...
Op wake direct de AA en de heli jatten...
Leuk gespeeld??
Leuk gespeeld??
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik voel me aangesproken
Was geen 12 tegen 5 (gemiddeld genomen) en voordat je binnen kwam hadden we ook al een paar potjes in de minderheid gespeeld (-2/3 mand), met bovendien een suckend team. Dus ja, dan haal je alles uit de kast. Netjes dat je toch nog bleef hangen aan de andere kant toen het daar minder ging. Met bekenden spelen (voicechat, etc.) = leuker, dus vandaar mijn invite.
Wat ik niet wist is dat een ronde over is op Rush Conquest als je de verdedigende partij in zijn geheel hebt omgebracht. Op het moment dat we de 3e vlag pakten waren er nog voldoende tickets, maar dus geen enkele defender meer. Ik was dus eigenlijk wel verbaast dat het zo snel voorbij was.
http://battlelog.battlefi...how/26409869/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26406175/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26401721/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26398030/4/207136844/
Wat ik niet wist is dat een ronde over is op Rush Conquest als je de verdedigende partij in zijn geheel hebt omgebracht. Op het moment dat we de 3e vlag pakten waren er nog voldoende tickets, maar dus geen enkele defender meer. Ik was dus eigenlijk wel verbaast dat het zo snel voorbij was.
http://battlelog.battlefi...how/26409869/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26406175/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26401721/4/207136844/
http://battlelog.battlefi...how/26398030/4/207136844/
[ Voor 18% gewijzigd door Unomomentodado op 05-02-2012 02:37 ]
Even een berichtje voor de mensen die mij regelmatig invites sturen, als ik speel dan ben ik vrijwel altijd met wat maten aan het spelen. Vandaar dat ik de invites bijna nooit accepteer. Zo zie ik o.a. van unomomentodado regelmatig een invite langs komen. Ik negeer je niet hoor, maar ik vind het zonde om een potje te verlaten wanneer ik als samen met iemand aan het spelen ben
Ook vind ik het berichtjes sturen op PSN echt vreselijk. Als dat proces wat sneller kon dan had ik wel een reactie terug gestuurd.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
@hierboven
Volgens mij kun je in Raptr ook PSN accounts toevoegen. Daarnaast kan je ook xbox live, steam en andere networks erin zetten om daar te zien wie er online zijn, wat ze doen en berichten te sturen. Gaat wel makkelijk met toetsenbord.
Eventjes een compilatie van mijn kant uit. Met awesome stukjes en geinige stukjes.
Heb sinds kort een capture-card om mijn gesplitte hdmi-signaal op te nemen op pc. Nu kan ik dus lekker relaxed gamen en ondertussen filmpjes maken. Footage van het filmpje heb ik afgelopen week verzameld, dus het kan nog beter, maar ik wilde effe kijken hoe ik moest video-editten, opnemen en had nogal gekloot met codecs waardoor een paar stukjes er nog niet bij konden. Anyways, have fun:
Volgens mij kun je in Raptr ook PSN accounts toevoegen. Daarnaast kan je ook xbox live, steam en andere networks erin zetten om daar te zien wie er online zijn, wat ze doen en berichten te sturen. Gaat wel makkelijk met toetsenbord.
Eventjes een compilatie van mijn kant uit. Met awesome stukjes en geinige stukjes.
Heb sinds kort een capture-card om mijn gesplitte hdmi-signaal op te nemen op pc. Nu kan ik dus lekker relaxed gamen en ondertussen filmpjes maken. Footage van het filmpje heb ik afgelopen week verzameld, dus het kan nog beter, maar ik wilde effe kijken hoe ik moest video-editten, opnemen en had nogal gekloot met codecs waardoor een paar stukjes er nog niet bij konden. Anyways, have fun:
In wake conquest is dat gewoon een basis. Dat is niet baserapen/stealing oid, gewoon geoorloofd imo (vooral als je team ze zelf niet pakt)AllSeeyinEye schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:57:
12 tegen 5 en iemand naar het andere team stappen? Ho maar...
Leuk gespeeld??
Dat was dit potje toch? http://battlelog.battlefi...how/26388885/4/173496158/ Ronde tijd van 3:30 (als staat in report iets langer). Kortste ronde ooit. Iedereen op één speler na gewoon nul killsUnomomentodado schreef op zondag 05 februari 2012 @ 02:28:
[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 05-02-2012 11:44 ]
Ik switch niet als ik in het mindere team zit
is part of the game. En als er nou meer mensen met die instelling zouden spelen dan worden er veel servers een stuk leuker en is er minder verloop.
Op wake zijn de amerikanen trouwens flink in het voordeel omdat je in de voertuigen kan spawnen en zo eerder bij de mec voertuigen bent dan mec zelf. Hierdoor kan je hoverend direct de heli en de AA uitschakelen, uitstappen en jatten.
Op wake zijn de amerikanen trouwens flink in het voordeel omdat je in de voertuigen kan spawnen en zo eerder bij de mec voertuigen bent dan mec zelf. Hierdoor kan je hoverend direct de heli en de AA uitschakelen, uitstappen en jatten.
Daar bedoel ik ook niet. Dat behoort niemand te doen, switchen als je in het mindere team zit. Tenzij je met degenen in je lijst wilt spelen en samenwerkenAllSeeyinEye schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:13:
Ik switch niet als ik in het mindere team zitis part of the game.
Ik ben toch van mening dat de verdedigende partij flink in het voordeel is. De jets zijn beter en je hebt meteen beschikking tot de tank en met enige vertraging tot de AA. Allen voertuigen waarmee je heel goed kan verdedigen mits juist gebruikt.AllSeeyinEye schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:13:
[ Voor 37% gewijzigd door KngfCnns op 05-02-2012 12:28 ]
Ach, heb een hoop lol gehad met het omleggen van bekenden
vooral op Karkand, mijn alltime favoriete kaart, Seine en die met die steeg.
Ik speel dan ook het liefst city maps en/of infantry only.
[ Voor 18% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-02-2012 12:31 ]
Vorige week eindelijk de fragshells voor de Usas unlocked. ben er achter gekomen dat mijn frustratie als veelvuldig slachtoffer van deze combi helemaal terecht was
Die setup is echt ontzettend sterk. Met name in maps als Metro, Seine Crossing en Bazaar, waar je nog wat splashdamage van de omgeving krijgt is het een ontzettend sterk wapen.
Die setup is echt ontzettend sterk. Met name in maps als Metro, Seine Crossing en Bazaar, waar je nog wat splashdamage van de omgeving krijgt is het een ontzettend sterk wapen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tegen elkaar spelen heeft ook wel wat. Gebeurt volgens mij nog vaak zat door al die volle servers als het nog vroeg isAllSeeyinEye schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:28:
Ach, heb een hoop lol gehad met het omleggen van bekendenvooral op Karkand, mijn alltime favoriete kaart, Seine en die met die steeg.
Netjes! Goede gameplay en play the objective, knife revengesMartinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:27:
[video]
Mooie clips, vooral die eerste killstreak. Ik ben ook wel een fan van de LMG's (Pecheneg, M240)Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:27:
[,,,]
[video]
Thanks. Die eerste was inderdaad wel nice. Hield het nog best lang uit, maar was daarom ook erg verbaasd dat ik ineens geknifed werd. Ik stond met een aantal teammates om me heen en dan pakt ie mij. Maar goed, gelukkig kon ik hem terugpakken. Ook die gast die ik 3x terugpak vond ik wel grappig eigenlijk.Unomomentodado schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:47:
[...]
Mooie clips, vooral die eerste killstreak. Ik ben ook wel een fan van de LMG's (Pecheneg, M240)
De knifekill had ik beloofd erin te zetten. Was ie helemaal trots op. Wat je misschien niet direct ziet is dat ik iemand voor de party aan het uitnodigen was dus ik was een redelijk makkelijke target.
Jammer dat ik er nog niet een paar anderen aan toe kon voegen. Filmpjes lopen telkens out of sync. Heb nog wel 3 andere stukjes die echt tof / grappig zijn. Het is jammer dat ik vandaag telkens weer lag heb door huisgenoten (studentenhuis, je weet wel). Dan gaat het gewoon voor geen meter. Zo had ik vandaag een heli met een smaw uit de lucht geschoten, maar door de lag zie je de rocket echt veel eerder inslaan dan de kill/crash.
Ik heb nog een andere killstreak van ik geloof 18 man die ik dan maar in de volgende probeer te krijgen. Het is leuk dat ik ze nu ook daadwerkelijk kan sharen. Maak een hoop leuke acties mee en dat kon ik eerst lastig uitleggen. Zo heb ik een keer een roadkill gemaakt met een jeep waarbij ik net dood was geschoten en mijn lichaam + jeep nog iemand aanreed. Dat soort dingen vind ik echt hilarisch.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2012 14:50 ]
Gisteren de back to karkland editie gekocht voor de 360. Man man man, wat een geinstalleer en gedownload joh, het lijkt net een pc!
Multiplayer is wel heel tof, even wennen voor een CoD speler.
Hoe kom ik trouwens in dat Karkland level? Ik snap het systeem nog niet zo. In Team Deathmatch zijn geen voertuigen te bekennen?
O ja, gamertag is ChrisLNFF. Ben nog wel een n00b, but working on it....
Hoe kom ik trouwens in dat Karkland level? Ik snap het systeem nog niet zo. In Team Deathmatch zijn geen voertuigen te bekennen?
Wat ik altijd doe is niet een quickmatch doen maar naar server browser. Daar kan je allemaal filters instellen, onder meer voor de Back to Karkand mapsChrisLNFF schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:07:
Gisteren de back to karkland editie gekocht voor de 360. Man man man, wat een geinstalleer en gedownload joh, het lijkt net een pc!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ah kijk, thanks!Vrijdag schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:12:
[...]
Wat ik altijd doe is niet een quickmatch doen maar naar server browser. Daar kan je allemaal filters instellen, onder meer voor de Back to Karkand maps
En dan zou ik ook nog een pistooltje (m19 nog wat) moeten hebben, staat vooralsnog niet bij mijn wapens.
Voor die M1911 moet je een EA/Origin account hebben en inloggen op de Gunclub van EAChrisLNFF schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:14:
[...]
Ah kijk, thanks!
En dan zou ik ook nog een pistooltje (m19 nog wat) moeten hebben, staat vooralsnog niet bij mijn wapens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is dat de moeite of alleen maar vervelende spam?Vrijdag schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:19:
[...]
Voor die M1911 moet je een EA/Origin account hebben en inloggen op de Gunclub van EA
Nah, erg veel krijg je niet van EA, hooguit om de zoveel tijd een mailtje met nieuws, Ik had toevallig toch al een EA account voor andere spellen van ze dus dat was wel zo makkelijk.
Op zich is battlelog nog best handig. Kun je snel (ook tijdens het gamen even op je pc/laptop) kijken wat voor unlocks je nog moet. Gunclub heb je weinig last van denk ik, maar zo geweldig is dat pistool nou ook weer niet.ChrisLNFF schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:20:
[...]
Is dat de moeite of alleen maar vervelende spam?
Overigens kun je ook een hoop downloads via xbox.com regelen. Dat gaat misschien wat sneller dan op de xbox (gewoon alles in nieuwe tabbladen openen en toevoegen aan je download wachtrij). Al werkt de ingame store ook prima.
Handig ook om even disc 2 op je console te installeren. Naar dashboard gaan en op X of Y rammen (game info of options is dat geloof ik) en dan install. Als je een HD hebt tenminste. Je game laad daardoor iets sneller en textures zijn iets mooier. De installatie van Disc 1 moet je ook effe uitvoeren. Alles zorgt er weer voor dat het sneller/mooier is.
Karkand maps draaien in 2 roelaties mee. Er zijn er in totaal 3. BF3 only, BF3 + Karkand en Karkand only. Bij de server-browser word Karkand met B2K aangegeven. Kijk of je nog in de GoTLive 360 platoon (zie Topicstart) wilt komen en voeg eventueel wat gasten daarvan toe aan je xbox. Als je een microfoon hebt kun je dan lekker in onze parties komen om lekker samen te spelen. Kan zowel serieus als lekker ontspannen zijn.
dit kwam omdat de tegenstander alleen op een vlag kan spawnen of op teammates als iedereen dood is. is het potje meteen af omdat je geen tegenstanders meer hebt[b]BatmanHorizon schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:41:
Dat was dit potje toch? http://battlelog.battlefi...how/26388885/4/173496158/ Ronde tijd van 3:30 (als staat in report iets langer). Kortste ronde ooit. Iedereen op één speler na gewoon nul kills. Laatste op Oman gelukkig wel een lekker potje die vrij spannend was. Alle vlaggen kwijt met min 60 tickets toch gewonnen.
Lekker filmpje hoorMartinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:27:
@hierboven
[video]
Jij speelt lekker met die gun Martinspire!!
Schiet je in snelle bursts of hou je je trigger in?
Ik wou dat ik zo kon spelen met een LMG
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PKP + grip + laser = awesomenessOkasha schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:46:
[...]
Lekker filmpje hoorJij lijkt welhaast geen recoil te hebben met die PKP, wat is je setup? Ik speel weinig met machineguns, maar ga na dit filmpje weer eens een poging wagen!
Truuk is wel om hem niet te lang in te houden maar ook een beetje tegensturen zodat je niet veel last van recoil hebt. Zoiezo down-sight aimen voor lange afstand. Close range kun je gewoon trigger inhouden, dan maakt het qua recoil toch weinig meer uit.
Meestal gebruik ik snelle bursts, maar zo snel achter elkaar dat het soms wel full auto lijkt. Aan het geluid kun je mogelijk horen wanneer ik hem loslaat en opnieuw indruk. Op wat rampage stukjes na waarbij ik gewoon constant en no-scope blijf schieten. Meestal kijk ik wel down-sight maar dat is over het algemeen alleen bij assault rifles of snipers nodig. Laser op je gun zetten helpt overigens nog wel een beetje en ook met grip werkt een lmg echt veel beter.dvdkiwi schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:
Jij speelt lekker met die gun Martinspire!!
Overigens is mijn belangrijkste skill dat ik zowel op het scherm als op de kaart aan het kijken ben. Daarom zag ik in het begin ook die gast om de hoek komen (en ging ik alvast liggen). Soms ben ik wel eens te laat omdat ze nog niet op de kaart staan, maar meestal kun je ze wel te snel af zijn.
Binnenkort meer awesome footage
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2012 18:17 ]
Netjes gedaan hoor. Zit er in de volgende aflevering een gastrol voor mij?
Hoe heb je de video's eigenlijk opgenomen? Extern kastje?
Misschien dat je er al in voor komt. Als ik de laatste filmpjes nog in sync kan krijgen dan kom je er zoiezo in voor.GerardHenninger schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:52:
[...]
Netjes gedaan hoor. Zit er in de volgende aflevering een gastrol voor mij?
Hoe heb je de video's eigenlijk opgenomen? Extern kastje?
Anyways, vanuit mijn Xbox gaat er een kabel naar HDMI splitter (König kastje) en vervolgens 1 kabel in mn monitor. Andere hdmi gaat in mn AverTV Capture HD PCI kaart en daar neem ik dan weer op met een programma genaamd Aver Mediacenter 3d. En dat gaat vervolgens weer in Adobe After Effects om dat weer op youtube te zetten. Niet zo makkelijk als 1 click upload oid, maar nu gaat het (nu het aangesloten is) best snel. Kwaliteit is prima. Ik speel momenteel op 720p (kan ook 1080i maar dat vind ik minder prettig spelen en bf3 is toch upscaled naar 720p).
Mn pc is overigens snel genoeg om 5 streams tegelijk op te nemen of te verwerken geloof ik, dus dat trekt ie prima. Nu ik geswitched ben van codec moet het mogelijk zijn om met minder problemen de filmpjes in elkaar te draaien. Had eerst met After Effects wat sync problemen.
Vanavond ook bezig geweest met PKP
60 kills na 1:15 spelen. Wel lekker wapen, heb nu fijne uitbreidingen (holo en grip) dus binnenkort nog maar eens spelen. Hiermee ga ik de service star voor Support wel halen
Sowieso gaat het ook snel door lekker wat tankjes te c4'en
Heb je de MG36 nog niet unlocked (via assignments)?
Deze vond ik persoonlijk een heel stuk fijner dan de logge LMG's.
Deze voelt een beetje meer als een Assault rifle aan.
De MG36 is inderdaad wat handzamer maar doet minder damage. Recoil is ook iets minder, maar hij sproeit net zo goed. Als je echter een lange tijd met de "logge" lmg's speelt, zul je daarna ook een stuk beter met de rest schieten.dvdkiwi schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:36:
Heb je de MG36 nog niet unlocked (via assignments)?
Ik ga het gewoon een keer proberen binnenkort met de M249 of de PKP 
Thanx
Thanx
Heb alles geinstalleerd op mijn 250 gig. Grafisch is het best ok. Zal eens kijken voordat GoT gebeuren.
Op volgorde van makkelijk naar moeilijk (gerangschikt volgens persoonlijke ervaring):dvdkiwi schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:26:
Ik ga het gewoon een keer proberen binnenkort met de M249 of de PKP
Thanx
M27 IAR -> T88 -> MG36 -> M249 -> QBB95 -> M240B -> RPK 74M -> M60E4 -> PKP
Persoonlijke voorkeur gaat bij mij uit naar de PKP op dit moment omdat ie de meeste damage doet. Toch valt mij de M27 het fijnst. Heeft minder ammo maar is eigenlijk een iets zwaardere M416. RPK is eigenlijk wel een flut wapen. Veel teveel spray, weinig ammo en niet zoveel damage. T88 vind ik stiekem toch ook erg fijn. Heeft wel wat minder damage, maar spray is echt minimaal. MG36, M249 vind ik erg relaxed. M240B is iets lastiger te handlen dan de 249, maar is ook wat zwaarder volgens mij. QBB is maar middenmotor. Leuk om even unlocks mee te halen, maar niet zo bijzonder. M60 en PKP zijn echte heavy MG's imo. Veel recoil en veel damage ivm overige guns. M60 is gewoon vet om rambo mee te doen al is die PKP net effe wat sterker.
Zal wel weer wat veranderen bij de patch dus het kan zo maar anders zijn.
Thx voor de info. Al blijf ik het zelf allemaal maar klote wapens vinden, speel alleen Support icm de USAS, maar zal toch ooit een keer die service star willen halen.Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:42:
[...]
Op volgorde van makkelijk naar moeilijk (gerangschikt volgens persoonlijke ervaring):
Persoonlijke voorkeur gaat bij mij uit naar de PKP op dit moment omdat ie de meeste damage doet. Toch valt mij de M27 het fijnst. Heeft minder ammo maar is eigenlijk een iets zwaardere M416. RPK is eigenlijk wel een flut wapen. Veel teveel spray, weinig ammo en niet zoveel damage. T88 vind ik stiekem toch ook erg fijn. Heeft wel wat minder damage, maar spray is echt minimaal. MG36, M249 vind ik erg relaxed. M240B is iets lastiger te handlen dan de 249, maar is ook wat zwaarder volgens mij. QBB is maar middenmotor. Leuk om even unlocks mee te halen, maar niet zo bijzonder. M60 en PKP zijn echte heavy MG's imo. Veel recoil en veel damage ivm overige guns. M60 is gewoon vet om rambo mee te doen al is die PKP net effe wat sterker.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Lol cid RPK74M is gewoon een soort klappertjes pistool. Dat vind ik echt een bagger ding zeg.Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:42:
[...]
Op volgorde van makkelijk naar moeilijk (gerangschikt volgens persoonlijke ervaring):
Vandaag zou de patch toch komen? Hopen dat dat enige verbeteringen met zich meebrengt (in ieder geval voip).
De laatste tijd vind ik de game om te huilen zo slecht.
Gelukkig is Rocksmith onderweg
Gelukkig is Rocksmith onderweg
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gave compilatie. Wat zonde dat je niet even cover zoekt om te reloaden tijdens die heerlijke killstreak.
Yes, vandaag de PS3 VoIP fix van 20MB 11MB. Is alleen voor de VoIP, dus andere aanpassingen kunnen we deze maand nog verwachten op alle platforms.Jackal131 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:29:
Vandaag zou de patch toch komen? Hopen dat dat enige verbeteringen met zich meebrengt (in ieder geval voip).
Gelukkig is Rocksmith onderweg![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 06-02-2012 11:02 ]
Yes eindelijk, het zou eens tijd worden!
PKP en M60 zijn wel echte beesten, voldoening is wel het hoogste met de PKP
De T88 vind ik ook prut, de BC2 versie was imho vele malen beter. Pas na het equippen van een silencer had ik die een beetje onder controle. De RPK74M vond ik ook niets, om precies dezelfde redenen die je noemde. M240b prefereer ik zelf boven de M249, de b2K guns heb ik nog niet veel mee gespeeld.Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:42:
[...]
PKP en M60 zijn wel echte beesten, voldoening is wel het hoogste met de PKP
Vind het trouwens wel raar. Heb van het weekend de M240 unlocked, en de volgende unlock is de M60. Waarom zou ik met de M240 gaan spelen? Naar mijn idee zit die tussen de M249 en M60 in. Ik speel nog ff verder met de M249 (heb al 2 service stars volgens mij ermee). M249, frontgrip, laser en acog sight!
Ik speel dus nog ff door met de M249 en ga dan wel meteen voor de M60
Vaak bu'j te bang!
Gisteren lekker potje gehad met c4 voor de eerste keer 
http://battlelog.battlefi...how/27858436/2/195225844/
Wil ik wel meer hebben.
Misschien kijken of ik ook nog een paar players voor xbox kan vinden.
Gamertag: N3oblaster
http://battlelog.battlefi...how/27858436/2/195225844/
Wil ik wel meer hebben.
Misschien kijken of ik ook nog een paar players voor xbox kan vinden.
Gamertag: N3oblaster
Xbx360 live id = N3oblaster
Voor mij is de M240B veel bruikbaarder dan de M249; de kogels doen wat meer damage, wat ik prettiger spelen vind.-tom-562 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:46:
Vind het trouwens wel raar. Heb van het weekend de M240 unlocked, en de volgende unlock is de M60. Waarom zou ik met de M240 gaan spelen? Naar mijn idee zit die tussen de M249 en M60 in. Ik speel nog ff verder met de M249 (heb al 2 service stars volgens mij ermee). M249, frontgrip, laser en acog sight!
Grrrr laatste tijd weinig tijd om te gamen, en heb bf3 ook eens op de PC geprobeerd (kan nu echt merken dat ik teveel consoles speel, met muis is op het moment ff nix)......
Zal van de week eens kijken of ik weer wat tijd heb om met alle GoT folks op de xbox weer een paar potjes te knallen.
Zal van de week eens kijken of ik weer wat tijd heb om met alle GoT folks op de xbox weer een paar potjes te knallen.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Yep, en de reacties zijn heel positief! Eindelijkaramdin schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:02:
Is de VOIP fix al uitgerold?
[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 06-02-2012 13:10 . Reden: hyperlink toegevoegd ]
Jij ook dynamix ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Positief over de voip fix
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Nog niet... Na het werk gelijk checken!Phyt_ schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:23:
Positief over de voip fix
De teamchat schijnt overigens ook goed te werken, dus dan kunnen we met 12 man ouwehoeren
[ Voor 21% gewijzigd door Dynamix op 06-02-2012 13:31 ]
Kan je dan eigenlijk ook kiezen welke mensen je wilt muten in de teamchat?
Unomomentodado schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:39:
[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-02-2012 13:54 ]
Je schijnt via het scorebord teamgenoten te kunnen muten. Deze optie zou er vanaf de release al in zitten.Unomomentodado schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:39:
Nooit gevonden. Wel in de beta volgens mij.Dynamix schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Je schijnt via het scorebord teamgenoten te kunnen muten. Deze optie zou er vanaf de release al in zitten.
Vanavond lekker eens proberen. Merk dat ik afgelopen week wel weer veel had gespeeld
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik ook niet, ik baseer me nu even puur op reacties op het Battlelog forum.cheiron schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:59:
[...]
Nooit gevonden. Wel in de beta volgens mij.
Vanavond lekker eens proberen. Merk dat ik afgelopen week wel weer veel had gespeeld
Vanavond maar ff checken dan.
@ Martinspire
Speel jij met muis toetsenbord? Of kun jij gewoon wél fatsoenlijk mikken met een controller? Leuke compilatie btw!
Speel jij met muis toetsenbord? Of kun jij gewoon wél fatsoenlijk mikken met een controller? Leuke compilatie btw!
Steam/Discord: Flimovic
Nope, normale controller, geen hulpmiddelen en volgens mij staat mn sensitivity ook gewoon nog standaard. Gewoon veel spelen, dan leer je het vanzelfFlimovic schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:05:
@ Martinspire
Ah ok, het ziet er gewoon soepel uit! Ik mik er vaak half naast haha.
Steam/Discord: Flimovic
Ik speel nu al een aantal jaar op de xbox 360 (paar maanden na launch begonnen) en heb daarna eigenlijk vrijwel nooit meer op de pc gegamed. Daarom ben ik mn tobo-muis skills ook vrijwel helemaal kwijt. Maar op de console / met controller gaat het nu echt super.Flimovic schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:44:
Ah ok, het ziet er gewoon soepel uit! Ik mik er vaak half naast haha.
Verwijderd
Kwestie van wennen.
Ik moest gisteren gewoon maar even stoppen het ging verrekte slecht. Ik kon notabene niet eens 7 kill krijgen met een PDW-R of P90.
Ik moest gisteren gewoon maar even stoppen het ging verrekte slecht. Ik kon notabene niet eens 7 kill krijgen met een PDW-R of P90.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.