MRELynx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:44:
[...]
Nou nou nou nou nou....helemaal trots ? Het is niet de eerste keer dat ik je knive Martin. Ik zag gewoon iemand staan. Wist niet eens of jij het was of iemand van mn team omdat ik maar een klein stukje zeg. Had je ook gewoon neer kunnen knallen, maar aangezien ik toch die kant op moest, dacht ik What the Heck: Say hello to my little friend.....En ik kon niet weten dat je een invite aan het sturen was.
Haha, was ook volkomen terechte knife hoor, maar moet toch wat zeggen om je niet teveel zelfvertrouwen te geven

Die andere kill op Kharg Island TDM dat ik achter het raampje zat en jij bij het water was daarentegen wel een mooie kill. Was echt een wtf moment toen ik de killcam terug keek.
Ik was zelf ook wel verbaasd dat het zo snel afgelopen was, al gebeurd met dat soort acties wel vaker maar die zie je nooit omdat je niet tegen me speelt.
En gemakshalve heb je op die map mijn revenge kill er maar uit gelaten nadat je mij binnen in die kleine ruimte had neergeknald en ik vervolgens jou.
Ik had overigens nog meer kills van dat potje erin kunnen zetten, maar vond het filmpje al lang zat. Al vind ik dat we binnenkort wat vaker tegen elkaar moeten spelen met TDM ofzo. Super grappig om elkaar effe lekker te pwnen om daarna weer lekker serieus Rush te gaan doen.
Ligt het trouwens aan mij of word het steeds leuker om die B2K maps in Rush te spelen. Heb het idee dat iedereen nu wel zo'n beetje alle guns / assignments heeft en daarom weer gewoon met het team bezig is?
[
Voor 17% gewijzigd door
Martinspire op 06-02-2012 17:32
]