Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:12:
Kwestie van wennen.

Ik moest gisteren gewoon maar even stoppen het ging verrekte slecht. Ik kon notabene niet eens 7 kill krijgen met een PDW-R of P90.
Zijn dan ook extreem slechte wapens, ik prefereer een pistool boven een PDW...

Had gisteren nog wel een leuk potje op Metro... :P
http://battlelog.battlefi...how/27727204/2/242263456/

Verwijderd

P90 is een bazengun. Hij schiet snel en heeft een enorme clip. Plus hij heeft de gaafste reload animatie ooit. :P

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 01:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:23:
P90 is een bazengun. Hij schiet snel en heeft een enorme clip. Plus hij heeft de gaafste reload animatie ooit. :P
Vind het ook een gave gun. Speelde er altijd mee in COD4:MW. Maarja moet nog wel ff totdat ik deze vrijspeel in BF3 (level 21 nu en pas level 40 beschikbaar.... :'( )

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:48:
[...]

De knifekill had ik beloofd erin te zetten. Was ie helemaal trots op. Wat je misschien niet direct ziet is dat ik iemand voor de party aan het uitnodigen was dus ik was een redelijk makkelijke target.
Nou nou nou nou nou....helemaal trots ? Het is niet de eerste keer dat ik je knive Martin. Ik zag gewoon iemand staan. Wist niet eens of jij het was of iemand van mn team omdat ik maar een klein stukje zeg. Had je ook gewoon neer kunnen knallen, maar aangezien ik toch die kant op moest, dacht ik What the Heck: Say hello to my little friend.....En ik kon niet weten dat je een invite aan het sturen was.

Die andere kill op Kharg Island TDM dat ik achter het raampje zat en jij bij het water was daarentegen wel een mooie kill. Was echt een wtf moment toen ik de killcam terug keek.

En gemakshalve heb je op die map mijn revenge kill er maar uit gelaten nadat je mij binnen in die kleine ruimte had neergeknald en ik vervolgens jou.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Fatal Mind schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:17:
[...]

Zijn dan ook extreem slechte wapens, ik prefereer een pistool boven een PDW...

Had gisteren nog wel een leuk potje op Metro... :P
http://battlelog.battlefi...how/27727204/2/242263456/
Tja pistool (M9 supp. rulez!) heb ik mijn Medal al van, ik moet van de wapens alleen nog Melee, sniper en PDW een medal behalen.

SNIPER nog 26 ribbons
PDW nog 14 ribbons
Melee 49 hahaha :(

Owja en dan de mortar nog bah wat een klote ding is dat.

Heb pas 31 van de 50 ribbons dus heb nog even te gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 15:52 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:23:
Gaafste reload animatie heeft de AEK-971. Gewoon heel relaxed eerst je nieuwe mag pakken en met die nieuwe mag tegen je oude mag zeggen: Rot jij eens effe een flink eind op, dan met de nieuwe mag je oude eruit tikken en een flink stuk weg laten donderen en dan de nieuwe erin, doorladen en verder knallen...

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 06-02-2012 15:53 ]

Verwijderd

Helemaal mee eens dat is de mooiste!!

Verwijderd

Hmm, dat is ook een mooie MRE. De PP19 heeft ook een bazen reload trouwens. Ik ga vanavond maar eens flink lopen reloaden om te zien welke wint. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 16:06 ]

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 15:26

m-unit

PSN: sjaak99 //

Hi Guys,

Heb afgelopen week BF3 gekocht, was die hard BC2-er.

zoek nog een paar leuke teammaatjes, mijn PSN is sjaak99

PSN: sjaak99 //

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Mortar kan ik helemaal niet aan wennen... Ik gebruik het hooguit om er andere mortars mee te doden.

• thunder8

thunder8

m-unit schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:06:
Hi Guys,

Heb afgelopen week BF3 gekocht, was die hard BC2-er.

zoek nog een paar leuke teammaatjes, mijn PSN is sjaak99
Mijn psnid staat in mijn handtekening, je mag me altijd toevoegen. :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:04:
Hmm, dat is ook een mooie MRE. De PP19 heeft ook een bazen reload trouwens. Ik ga vanavond maar eens flink lopen reloaden om te zien welke wint. :P
Ik hoop nog vurig dat de FN FAL in de volgende DLC komt en dan wel COD MW2 style. In MW2 had die ook zo'n "Ik tik mn lege magazijn eruit met mn nieuwe magazijn" reload animatie. Bovendien is de FN FAL een van de meest bazerige AR's die ik ken.

Afbeeldingslocatie: http://www.gunstar.co.uk/images/Gun-Images/FN-Fabrique-Nationale-de-Herstal-FN-FAL-A7197.jpg

Verwijderd

Pfff FN fal wat heb ik daar veel mee geschoten. De SKS lijkt er een beetje op qua gedrag.
MRELynx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Nou nou nou nou nou....helemaal trots ? Het is niet de eerste keer dat ik je knive Martin. Ik zag gewoon iemand staan. Wist niet eens of jij het was of iemand van mn team omdat ik maar een klein stukje zeg. Had je ook gewoon neer kunnen knallen, maar aangezien ik toch die kant op moest, dacht ik What the Heck: Say hello to my little friend.....En ik kon niet weten dat je een invite aan het sturen was.
Haha, was ook volkomen terechte knife hoor, maar moet toch wat zeggen om je niet teveel zelfvertrouwen te geven :+
Die andere kill op Kharg Island TDM dat ik achter het raampje zat en jij bij het water was daarentegen wel een mooie kill. Was echt een wtf moment toen ik de killcam terug keek.
Ik was zelf ook wel verbaasd dat het zo snel afgelopen was, al gebeurd met dat soort acties wel vaker maar die zie je nooit omdat je niet tegen me speelt.
En gemakshalve heb je op die map mijn revenge kill er maar uit gelaten nadat je mij binnen in die kleine ruimte had neergeknald en ik vervolgens jou.
O-)

Ik had overigens nog meer kills van dat potje erin kunnen zetten, maar vond het filmpje al lang zat. Al vind ik dat we binnenkort wat vaker tegen elkaar moeten spelen met TDM ofzo. Super grappig om elkaar effe lekker te pwnen om daarna weer lekker serieus Rush te gaan doen.

Ligt het trouwens aan mij of word het steeds leuker om die B2K maps in Rush te spelen. Heb het idee dat iedereen nu wel zo'n beetje alle guns / assignments heeft en daarom weer gewoon met het team bezig is?

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 06-02-2012 17:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Net wat potjes met Joshje gespeeld en de voicechat is nu gewoon goed: helder en geen enkel gekraak. Vanavond hopelijk ook als we met wat meer spelen.

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:51:
[...]

Tja pistool (M9 supp. rulez!) heb ik mijn Medal al van, ik moet van de wapens alleen nog Melee, sniper en PDW een medal behalen.

SNIPER nog 26 ribbons
PDW nog 14 ribbons
Melee 49 hahaha :(

Heb pas 31 van de 50 ribbons dus heb nog even te gaan!
Betreffende die M9 Supp, ben daar nu ook mee bezig, maar heb jij ook dat als je switcht van kant, dat je dan opeens met de mp443 supp. bezig ben... Heb dit probleem constant, in je pistolenselectie blijven alle pistolen op dezelfde plek staan, behalve bovenstaande 2 wapens...

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Huh killcam mis ik iets? ik zie altijd alleen maar het poppetje dat mij doodgeschoten heeft verder doorrennen..

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Voicechat super nu. Zelfs met 6 man

Flickr PSN ID= cheironnl

Okasha schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:39:
[...]

Huh killcam mis ik iets? ik zie altijd alleen maar het poppetje dat mij doodgeschoten heeft verder doorrennen..
Ja dat bedoelt ie er ook mee. Niet een replay ofzo...

Het is een killer-cam in BF, geen kill-cam ;)
Ik had wel graag een kill-cam willen hebben, vaak nadat je dood bent moet je toch even wachten.
Aan de andere kant: handig is het wel om te zien waar jouw killer heengaat.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Kunnen cheineroni en unomomentodado ff stoppen met die USAS gebruiken.. wat een kut wapen zeg..

Verwijderd

Zit er grafisch veel verschil in met de PC versie? Hebben jullie dingen zoals anti aliasing

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
cheiron schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:02:
Voicechat super nu. Zelfs met 6 man
Zeker, dat is weer ouderwets communiceren. Trollololllolloolool! (thanks Dynamix)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@Wietkop
Nee, PS3 en Box hebben geen anti aliasing. Er zit zeker wel verschil in, check maar de officiele trailers, die zijn allemaal in de pc versie gemaakt.
Battlefield 3 players on the PS3 woke up to a nice little update this morning which should have addressed some of the VoIP issues that have been interfering with online communication since launch. But what about the PS3′s input lag? And, where is the “big” patch for all platforms that is meant to go live this month? Luckily, members of DICE have commented on the issue and we’ve learnt a few more details as to what fixes will be included once the next patch goes live.

Addressing Battlefield fans’s concerns about the PS3′s input lag issues, Community Manager, Daniel Matros had this to say: “Sorry but we’re still working on it. No updates from my end unfortunately.” So it looks like PS3 users will have to practice their monk-like patience until the issue is resolved.

Matros also cleared up some confusion surrounding the MAV exploit. We reported earlier that the “MAV exploit” is to be addressed in the next patch; however, it wasn’t clear whether DICE was referring specifically to “MAV riding” or its ability to roadkill an enemy. For those unaware, MAV riding entails a player jumping on top of the MAV as it elevates said player to generally unreachable areas, giving them an unintended advantage over others on the Battlefield. As for the other issue, surely many of you have already had to deal with a pesky MAV hovering over top of you trying to get you killed in the middle of a gunfight. Recently, Matros clarified the former to be the issue being looked into. “There will be a fix for Mav riding later on,” he said in response to one concerned fan. No word on whether or not DICE will be keeping the MAVs roadkill ability.

As for further patch details, it has already been stated that the USAS-12 equipped with FRAG rounds will be receiving tweaks, as will the Mortars and M-COM ribbons. Click on the links for more details. Senior Designer, Fredrik Thylander, was recently asked if the laser designation medal would also be receiving some tweaks. Along with the M-COM defender, it can be one of the harder achievement to earn. He replied, “we aren’t fixing the medal, we are fixing the actual laser targeting,” most likely making it easier laser designate targets. “What about suppression ribbon and flag defender/attacker?” Asked another fan. “Suppression ribbon is getting easier to get. Flag ribbons are about right actually,” answered Thylander.

Which ribbons/medals do you think need tweaking? Do you think the MAV should have the ability to roadkill enemies? Let us know your thoughts in the comments below and make sure to stay tuned to MP1st as we learn more about the upcoming Battlefield 3 patch.

Check out What Battlefield 3 Might Look Like During Winter!
http://mp1st.com/2012/02/...ut-lag-new-patch-details/

Net weer een leuke sessie gehad met goed werkende voice! EINDELIJK...Zo hoorde het spel uit te komen. Geen enkele keer gekraak, gewoon stabiel en helder klinkend.

Instagram / YouTube

• cheiron
Unomomento na een zwaar potje Firestorm Rush: "Ik ben er kapot van"

Die pareltjes mis je toch maar mooi als je geen voicechat hebt.

Flickr PSN ID= cheironnl

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Dus het klopt wel dat er op de xbox nauwelijks gepraat wordt tijdens een potje BF3?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ja, eigenlijk nooit. Ten,inste ik hebnog nooit een potje gehad waar de voice fatsoenlijk gebruikt wordt. Behalve dan voor het laten horen van muziek en ruzie's met je Poolse moeder o.i.d. :P

Vaak bu'j te bang!

• ChrisLNFF
Ik heb mij aangemeld voor GoTlive. Tot nu toe maar een beetje aan het aankloten, ik kom van CoD dus weet ook nog niet wat mijn favoriete wapens gaan worden in BF. Level 6 is in zicht:)
-tom-562 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:32:
Ja, eigenlijk nooit. Ten,inste ik hebnog nooit een potje gehad waar de voice fatsoenlijk gebruikt wordt. Behalve dan voor het laten horen van muziek en ruzie's met je Poolse moeder o.i.d. :P
90% van de voicechat gebeurd in Xbox Parties met mensen die je kent. Werkt wel erg fijn altijd en dan weet je tenminste zeker wie er wel en niet in zitten.En je kunt dan ook buiten de game met elkaar praten (voordat je een potje ingaat bv). Xbox parties verpesten ook meestal dat je niemand in je team zult horen, maar voor het spelen met je vrienden is het wel ideaal. Daarom gewoon aanmelden bij gotlive, mensen toevoegen aan je friendslist en die parties ingaan.

Ik zie de laatste tijd wel steeds vaker dat ik mensen toevoeg aan mn friendslist om ze vervolgens nooit ingame te zien en als dat wel gebeurd dan komen ze nooit de party in (hoeveel invites ik ook stuur). En als ze dan wel de party inkomen dan zeggen ze weer niets. Jongens, het is echt zoveel relaxter als je gewoon lekker meebabbelt.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hmmm, vanavond de voicechat dan eens proberen! Ik zie geregeld dat ik de enige ben met een headseticoontje, ik hoop dat dat nu eindelijk gaat veranderen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
wat was dit een heerlijk potje zeg XD
http://battlelog.battlefi...how/26878710/4/195196575/
sta je eerst achter met 50-11 en dan als nog winnen Glories gewoon :D

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
BF3 en daarnaast Battlelog zijn wel verslavend zeg. Zodra ik een uurtje vrij heb probeer ik iedere keer wat unlocks te halen. Ben nu zover dat ik de verschillende wapens aan het testen ben om zo niet terecht te komen in een sleur. Shotguns vond ik niets, maar zijn opzich wel grappig. Ook de verschillende LMG's zijn wel leuk, maar heb wel moeite om niet voor een M27 IAR of Famas te kiezen want die voelen zo vertrouwd.

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/iBF3.jpg
Stats in te gaten houden van jezelf en die van je vrienden.

Verwijderd

Kun je in de server browser ook zien hoe ver een potje is? Ik kom altijd in potjes terecht die bijna afgelopen zijn.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Martinspire schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:59:
[...]

90% van de voicechat gebeurd in Xbox Parties met mensen die je kent. Werkt wel erg fijn altijd en dan weet je tenminste zeker wie er wel en niet in zitten.En je kunt dan ook buiten de game met elkaar praten (voordat je een potje ingaat bv). Xbox parties verpesten ook meestal dat je niemand in je team zult horen, maar voor het spelen met je vrienden is het wel ideaal. Daarom gewoon aanmelden bij gotlive, mensen toevoegen aan je friendslist en die parties ingaan.

Ik zie de laatste tijd wel steeds vaker dat ik mensen toevoeg aan mn friendslist om ze vervolgens nooit ingame te zien en als dat wel gebeurd dan komen ze nooit de party in (hoeveel invites ik ook stuur). En als ze dan wel de party inkomen dan zeggen ze weer niets. Jongens, het is echt zoveel relaxter als je gewoon lekker meebabbelt.
Dan ga ik ook maar eens wat mensen toevoegen. Ik speel altijd op random conquest servers. Heb een paar keer met m'n neefje gespeeld, en voice ging idd via xbox live party.

Vaak bu'j te bang!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Unomomentodado schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:03:
[...]

Zeker, dat is weer ouderwets communiceren. Trollololllolloolool! (thanks Dynamix)
Cheiron heeft 'm geintroduceerd :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gkfVdrtLcRs~%5B]
cheiron schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:14:
Unomomento na een zwaar potje Firestorm Rush: "Ik ben er kapot van"

Die pareltjes mis je toch maar mooi als je geen voicechat hebt.
En daarna gelijk z'n bed op gaan zoeken, he :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 07-02-2012 08:53 ]

Verwijderd

Fatal Mind schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:25:
[...]

Betreffende die M9 Supp, ben daar nu ook mee bezig, maar heb jij ook dat als je switcht van kant, dat je dan opeens met de mp443 supp. bezig ben... Heb dit probleem constant, in je pistolenselectie blijven alle pistolen op dezelfde plek staan, behalve bovenstaande 2 wapens...
Klopt helemaal je bent inderdaad steeds de M9 kwijt. Steeds komt die rare MP443 in plaats van de M9.

Nog 6 PDW ribbons en dan kunnen we verder met sniper ribbons.

@ all:

Wat een brakke avond was het gisteren weer. Ik kreeg een invite van Joshje en ei foo. We gingen maar eens rush spelen. Rush @ wake uiteraard werden we uitelkaar getrokken. Switchen kon niet dus ik zat alleen met teveel noobs. Ben na 5 minuten maar weggegaan die klote Viper moeten ze eruit halen en anders 1 extra heli erin gooien want dit werkt voor geen ene meter! Je bent constant de lul!!

Die VoiP werkt perfect, moet zeggen dat ik af en toe mensen nog niet versta (ligt waarschijnlijk aan mij) maar ook hoor ik vaak een soort echo of stotteren van een stem (verbinding issues???)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 09:05 . Reden: Toevoeging VoiP ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:03:
[...]

Klopt helemaal je bent inderdaad steeds de M9 kwijt. Steeds komt die rare MP443 in plaats van de M9.

@ all:

Wat een brakke avond was het gisteren weer. Ik kreeg een invite van Joshje en ei foo. We gingen maar eens rush spelen. Rush @ wake uiteraard werden we uitelkaar getrokken. Switchen kon niet dus ik zat alleen met teveel noobs. Ben na 5 minuten maar weggegaan die klote Viper moeten ze eruit halen en anders 1 extra heli erin gooien want dit werkt voor geen ene meter! Je bent constant de lul!!

Die VoiP werkt perfect, moet zeggen dat ik af en toe mensen nog niet versta (ligt waarschijnlijk aan mij) maar ook hoor ik vaak een soort echo of stotteren van een stem (verbinding issues???)
Met die tunguska schiet je hem zo weg hoor!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

GerardHenninger schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 03:17:
BF3 en daarnaast Battlelog zijn wel verslavend zeg. Zodra ik een uurtje vrij heb probeer ik iedere keer wat unlocks te halen. Ben nu zover dat ik de verschillende wapens aan het testen ben om zo niet terecht te komen in een sleur. Shotguns vond ik niets, maar zijn opzich wel grappig. Ook de verschillende LMG's zijn wel leuk, maar heb wel moeite om niet voor een M27 IAR of Famas te kiezen want die voelen zo vertrouwd.

[afbeelding]
Stats in te gaten houden van jezelf en die van je vrienden.
Huh?? Heb je een app voor battlelog? Hoe heet die dan :P
Zou handiger zijn dan de hele steeds safari gebruiken
Dat heb ik ook altijd. Vanaf dag 1 al... echt gaar!

[ Voor 14% gewijzigd door Mon0lith op 07-02-2012 09:36 ]

PSN: Von_Smallhausn

• aramdin
Applicatie heeft Battlelog BF3 en is beschikbaar voor de iPhone.

Instagram / YouTube

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

aramdin schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:36:
Jah heb hem in de appstore gevonden!
Hmmm... je moet er wel voor betalen (niet dat 0,79 cent veel is)

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:15:
[...]

Met die tunguska schiet je hem zo weg hoor!
Als je van die randebielen in je team hebt die met dat ding alleen infantry opzoeken. Tevens was de piloot wat beter dan gemiddeld en knalde elke keer dat ding meteen naar de klote! Nee dan kan je die tunguska niet gebruiken he. Niemand dacht er eigelijk aan om die heli eens neer te knallen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:43:
[...]

Als je van die randebielen in je team hebt die met dat ding alleen infantry opzoeken. Tevens was de piloot wat beter dan gemiddeld en knalde elke keer dat ding meteen naar de klote! Nee dan kan je die tunguska niet gebruiken he. Niemand dacht er eigelijk aan om die heli eens neer te knallen.
Ok dan is het een kwestie van start en leaven :) :P

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-11 21:10

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb dit spel voor op de pc gekocht. Wat een verademing ten opzichte van de console zeg!! :)

Beroeps brabander

Verwijderd

Vuurvoske schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:15:
Ik heb dit spel voor op de pc gekocht. Wat een verademing ten opzichte van de console zeg!! :)
Verkeerde topic ;)
Ik heb me gisteravond nog prima vermaakt met een Magnum 44 als wapen om iedereen mee neer te schieten. Met TDM toch een paar keer als eerste geeindigd (rest allemaal met famas e.d. proberen mij te killen en dan nog afleggen haha).

Ding is eigenlijk wel zwaar overpowered. 2 kogels op short range (<25 meter) en tegenstander is het bokkie. Je moet wel een stuk beter richten maar 9/10 zit toch niet op te letten. Is ook wel geinig om de tegenstander helemaal mee gek te maken. Aan het eind van de potjes had ik ook standaard een handvol "mortal enemies" gemaakt die me telkens op kwamen zoeken omdat ze mn pistol beu waren _O-

Wel grappig, staat iemand met een lmg te sproeien, iemand met usas te blazen en wat n00btubes te schieten. Loop ik erlangs met mn pistol en maak ik gewoon iedereen af. Kleine magazijn van 6 kogels is wel klote, maar meestal ging het prima. Je moet gewoon weten wanneer je even cover moet nemen. Zat met trigger-happy gozers die gewoon meteen het hele magazijn schoten en dan kun je lekker naar ze toe lopen.

• N3oblaster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11-2022
[...]

een van de redenen om ergens in een hoekje te liggen (bij A of B ) en gewoon de tering te gaan knallen als iemand hem probeert te armen ;)

Xbx360 live id = N3oblaster

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Al de heledag een ziekelijke lagg :( met speedtest heb ik een ping van 12. Aaah

^ Post is hierboven!

• Fatal Mind
  • Niet online
[...]

Oke, dan ligt het niet aan mij.

Gisteren m'n M9 100 kills mee gehaald, dus ster ervoor, en voor mij is dat op naar het volgende wapen, in dit geval de m1911, duidelijk de betere gun, Gisteren ook nog de handgun medal behaald, erg fijn om die te hebben, nu heb ik alle wapen medals

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
servers zij nu down voor een uurtje? klopt dat?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
[...]
Dat is wat veelal gebeurd, iemand neemt dat ding mee en helpt het gelijk om zeep.
(gaat erbijvoorbeeld mee zwemmen :| )
Dan kun je meteen vaarwel zeggen tegen de m-com als je een beetje een goeie piloot tegen je hebt.
Enige wat voor mij dan vaak helpt is met een stinger schieten op het moment dat hij/zij over me heen vliegt.
Flares hebben dan meestal geen effect.
(en dan hopen niet gezien te worden voor dat punt, anders ben ik zuur :P )

PSN ID: Ancta

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Martinspire schreef op maandag 06 februari 2012 @ 23:59:
[...]

Daar ben ik er een van :)
Komt omdat ik al genoeg praat overdag en 's avonds gewoon graag mijn mond houd denk ik..
Daarbij klooi ik graag wat aan en heb niet altijd zin om in een party te zitten.

• Ghostley
Henkie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
Jep ;)
Martinspire schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 04:17:
Van 11 tot 13.30 zijn de BF3 servers offline voor onderhoud.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gister maar eens bezig geweest met de PKP Pecheneg. Wat een ongelooflijk klote wapen is dat zet als je geen grip en holo hebt. Kostte me een potje off 5 met negatieve scores. Destemeer omdat er weer een of andere Amerikaan het nodig vond om met zn brakke verbinding op Europeese servers te gaan spelen. Die gast stond elke keer bovenaan met 25+ kills terwijl de rest tussen de 15 en 20 kill zat.

Nou speelde ik gister met Martinspire tegen hem en allebei kunnen we wel wat raken, maar als zelfs Martinspire kwaad begint te worden dat hij telkens geraakt wordt door zo'n laggende eikel, dan wil dat wel wat zeggen.

Zou echt verboden moeten worden op op servers buiten je regio te kunnen spelen. Tegen gasten uit Amerika bijvoorbeeld maak je geen schijn van kans. Nou ben ik best snel en doe aan pre-aimen en pre-fire, maar toch afleggen tegen zulke gasten met een hoge ping.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MRELynx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:12:
Gister maar eens bezig geweest met de PKP Pecheneg. Wat een ongelooflijk klote wapen is dat zet als je geen grip en holo hebt. Kostte me een potje off 5 met negatieve scores. Destemeer omdat er weer een of andere Amerikaan het nodig vond om met zn brakke verbinding op Europeese servers te gaan spelen. Die gast stond elke keer bovenaan met 25+ kills terwijl de rest tussen de 15 en 20 kill zat.

Nou speelde ik gister met Martinspire tegen hem en allebei kunnen we wel wat raken, maar als zelfs Martinspire kwaad begint te worden dat hij telkens geraakt wordt door zo'n laggende eikel, dan wil dat wel wat zeggen.

Zou echt verboden moeten worden op op servers buiten je regio te kunnen spelen. Tegen gasten uit Amerika bijvoorbeeld maak je geen schijn van kans. Nou ben ik best snel en doe aan pre-aimen en pre-fire, maar toch afleggen tegen zulke gasten met een hoge ping.
Ik was begin deze week ook toevallig met de PKP begonnen, je krijgt er standaard een bipod bij. Als ik jou was zou ik gewoon ff afwachtend met de bipod om kills te krijgen. Zodra je een foregrip krijgt en holo sight dan zou ik pas gaan lopen. En gewoon blijven spayen, dan krijg je ook kills. Klinkt stom, maar helpt echt. Ben nu service star 1 binnen 1 uurtje.Nu vind ik het een fijne wapen met de accessoires.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb gister ook de service star gehaald in no time toen ik eenmaal de forgrip had. Holo kwam snel daarna. Nu vind ik het wel een relaxed wapen. Afwachten is niet mijn speelstijl. Dat kan ik gewoon niet. Het was even doorbijten, maar ik kan nu lekker spelen met dat ding. Setup nu is:

Holo
Forgrip
Laser

Zit nog te twijfelen of ik de Kobra RDS erop ga zetten om de recoil nog wat meer tegen te gaan. Werkt bij andere wapens wel, zodra je de Kobra erop zet heb je minder recoil dan met bv de Holo

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:26:

Zit nog te twijfelen of ik de Kobra RDS erop ga zetten om de recoil nog wat meer tegen te gaan. Werkt bij andere wapens wel, zodra je de Kobra erop zet heb je minder recoil dan met bv de Holo
Plus het ziet er toffer uit. Wat ook belangrijk is.

Maar nog belangrijker: hoe is de reload animatie van de PKP?!?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:33:
[...]

Lol I really don't give a fuck about looks :)

Hahaha, de reload animatie zuigt en haalt het niet bij die van de AEK. Wat dan wel weer mooi is, is het geluid als je een volle drum aan die PKP hangt. Dan hoor je het geluidje van de patronen die tegen elkaar schuren. Net zoiets als een vollen bestek lade....

• cheiron
Gister ook even met de PKP begonnen (nav het filmpje van martinspire), maar inderdaad; vanilla vind ik hem ook erg moeilijk om mee te spelen. Enorme terugslag, ook bij schieten in bursts.
Even doorzetten, want ik heb het gevoel dat hij wel een hoop damage doet.

Flickr PSN ID= cheironnl

• aramdin
Henkie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:38:
Martinspire schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 04:17:
Van 11 tot 13.30 zijn de BF3 servers offline voor onderhoud.
Stond een paar posts boven je...

Instagram / YouTube

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:33:
[...]

Net zoals elke LMG, niet erg bijzonder.

0:30

Voor de rest, de PKP is een beest van een wapen. Vooral met extended mag. Doet het erg goed bij rush modes, vooral bij grand bazaar. Als mensen toch gaan lopen sprayen met de USAS, waarom ik niet met de PKP?

[ Voor 22% gewijzigd door iPodKiller op 07-02-2012 13:42 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Bij deze de melding dat Metro voorlopig verziekt is... Ik kom alleen nog maar ventjes tegen die onder de vloeren zitten te campen... Werkelijk waar, zolang ze dit niet patchen, is Metro een no go voor mij. Wat een stel zwakzinnige honden zeg...

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:36:
android versie mogen ze ook wel even mee opschieten dan

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Die is er al maar helaas nog niet de officiele versie. Diegene die er nu is wilt af en toe niet updaten.

BF3stats.com daar haalt ie de gegevens vandaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 15:38 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Binnenkort als DLC verkrijgbaar... :P

Verwijderd

Haha lekker bijdehand gaan we vanavond weer ff lekker knallen? Als het goed is hoef ik niet te werken en is de vrouw bezig achter de laptop LOL GAMEN!!!!!

• thunder8

thunder8

Als er niets tussenkomt, wil ik vanavond ff weer knallen. :) Zal alleen de BT headset weer aan de Ps3 moeten koppelen en fatsoenlijk calibreren.

Verwijderd

Achja zo gedaan, ik heb ook een BT headset. Van Jabra maar ik moet zeggen dat ik hem alleen maar aan hoef te zetten en dan pak ps3 deze automatisch op. MW2 een keer geinstalleerd en sindsdien niets meer aan gewijzigd.

• thunder8

thunder8

Dat koppelen ben ik ook niet zo bang voor, maar het instellen van het geluidsniveau wel. 2 weken geleden nog ff geprobeerd in BF3 en toen bleef de microfoon continu openstaan, wat natuurlijk niet wenselijk is.

• Ghostley
Zou misschien een optie zijn als ze een functie inbouwen om een soort van 'Push to talk' te programmeren onder 1 van de d-pad toetsen.
Ze zijn nu al toegewezen aan andere items, dat weet ik, maar dat kort indrukken 'fire mode' is.
En langer indrukken 'praten'. :)

Verwijderd

Potje PS3 doe ik ook wel mee, laten we even een tijd weten? Die push tot talk lijkt me niet te werken dan word het al helemaal een ongecontroleerd zooitje met al die controls.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 20:02
ik wil het spotten wel onder een andere knop! gvd die select knop is K-U-T!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:38:
Potje PS3 doe ik ook wel mee, laten we even een tijd weten? Die push tot talk lijkt me niet te werken dan word het al helemaal een ongecontroleerd zooitje met al die controls.
Voeg mij maar toe op PSN: Moulin11
Henkie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:40:
ik wil het spotten wel onder een andere knop! gvd die select knop is K-U-T!
Ben het al twee jaar gewend. Zou het echt kut vinden als dat op een andere knop komt, is 2nd nature geworden 8) . Mijn select letters zijn inmiddels niet meer te lezen/vervaagd en in andere games of singleplayer zit ik er ook zomaar op te spammen :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:42:
[...]

Ben het al twee jaar gewend. Zou het echt kut vinden als dat op een andere knop komt, is 2nd nature geworden 8) . Mijn select letters zijn inmiddels niet meer te lezen/vervaagd en in andere games of singleplayer zit ik er ook zomaar op te spammen :P.
Je wil niet weten hoeveel deaths dit mij heeft gekost in CoD. :P

• cheiron
[...]

In singleplayer ben ik nog elke keer verbaast als ik geen rood driehoekje zie verschijnen :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
[...]

Ik was gister met een huisgenoot even Black Ops aan het spelen en drukte constant op back waardoor ik de stand in beeld kreeg, behoorlijk frustrerend :P

Ook de 'Battlefield' instelling om te besluiten niet te schieten om geen positie weg te geven past niet goed bij CoD ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• ChrisLNFF
Klopt het dat je na een potje, bij de eindscores, niet kunt leaven? Tot nu toe zwaar irritant dat je die 30 seconden verplicht uit moet zitten. (xbox360)
Dat vind ik ook jammer ja...
Enige wat je kan doen is na het potje gelijk naar je Xbox home scherm gaan en de game opnieuw opstarten.
Al vraag ik me wel af of je daar tijd mee wint, gezien je de Dice/Frostbite reclames bij het opstarten niet kan doorspoelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2012 21:22 ]

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:22:
Dat vind ik ook jammer ja...
Enige wat je kan doen is na het potje gelijk naar je Xbox home scherm gaan en de game opnieuw opstarten.
Al vraag ik me wel af of je daar tijd mee wint, gezien je de Dice/Frostbite reclames bij het opstarten niet kan doorspoelen ;)
Profiel uitloggen en inloggen is sneller. Kom je in het startscherm terecht. Scheelt toch weer paar seconden skippen en wachten. Kost je zo een seconde of 10.

Awesome shit net. Amtrack kwam vast te zitten (theran highway, mcom bovenop dat plateau bij de 3e basis) en die hebben we er met een man of 4 vanaf kunnen duwen. Gewoon die jeep aan de achterkant er tegenaan beuken, komt ie vanzelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-02-2012 21:25 ]

Martinspire schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:24:
[...]

Profiel uitloggen en inloggen is sneller.
Wat bedoel je met profiel uitloggen?

Zeker niet gecaptured dat momentje :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-02-2012 21:52 ]

dvdkiwi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:51:
[...]

Guide knop, X knop (Sign Out)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:54:
[...]

Guide knop, X knop (Sign Out)
dvdkiwi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:51:
[...]

Of in het geval van de PS3:
PS knop
naar Account Management
uitloggen
inloggen
PS knop

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• aramdin
Bedankt voor de tip, die moet ik even onthouden! 10 seconden per match scheelt toch aardig wat.

Instagram / YouTube

• steppa87
  • Laatst online: 05-11 20:19
Gister gespeeld met de nieuwe voip fix ! Dat scheelt een hoop helemaal top!!!
Ook heb ik de resilutie op 576p gezet ondanks dat ik dacht geen last van input lag te hebben. Nou blijkbaar wel wat een verschil heerlijk!!!

PSN ID = steppa87

Verwijderd

JAAAAA ik heb mijn PDW Medal! Wat een kolere wapens zijn dat! Nu ff lekker sniperen en verder gaan met mijn KD te herstellen wat een klote scores heb ik gehaald zeg de laatste paar weken!

• N3oblaster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11-2022
gisteren eindelijk de service star voor support class gehaald weer lekker gaan sniperen voor de 50 uur snipen medal ;).
Moet overigens nog de coop van BF3 doen voor de chievo's en wapens, iemand zin?

Xbx360 live id = N3oblaster

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

N3oblaster schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:10:
gisteren eindelijk de service star voor support class gehaald weer lekker gaan sniperen voor de 50 uur snipen medal ;).
Moet overigens nog de coop van BF3 doen voor de chievo's en wapens, iemand zin?
Ik! Maar heb nog geen headset. Toch maar aanschaffen binnenkort.
Add me op PSN.

Enorme faalhaas.... hij is Xbox, ik PS3.

[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 08-02-2012 11:17 ]

Steam/Discord: Flimovic

• aramdin
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:53:
JAAAAA ik heb mijn PDW Medal! Wat een kolere wapens zijn dat! Nu ff lekker sniperen en verder gaan met mijn KD te herstellen wat een klote scores heb ik gehaald zeg de laatste paar weken!
Ik heb pas geleden voor het eerst de PP2000 equipped, de PDW-R had ik daarvoor al een paar keer mee gespeeld, maar was er toch positief door verrast.

FYI: De BF3 Apple app is gisteren geupdate en heeft nu o.a. ook K/D ratio erbij staan

Instagram / YouTube

• thunder8

thunder8

Gister ging erg lekker met VOIP aan. Je ziet meteen dat als je als team werkt, dat de tegenstander het toch een heel stuk moeilijker gaat krijgen.

Vond het wel shit trouwens dat ik werd geteambalanced op Damavand Peak. Had het eerst niet door, hoorde alleen niemand meer praten op de VOIP. Kijk ik naar de balancesheet, zit ik ineens in het andere team en mocht niet meer wisselen, terwijl het GoT team met 2 man minder was. Na een disconnect, weer opnieuw ingelogd en kon ik gelukkig wel weer meedoen met de anderen. Alleen jammer dat het Squad zo vol zit, ben bijna altijd nummer 5..... :'(

Verwijderd

@Aramdin: Nice info, maar ik heb geen Ei-foon of een Ei-pad . Nouja joshje vertelde me dat ik ook de UMP kon gebruiken als PDW haha. Maarja P90 heeft toch de voorkeur. Nog maar 17 van de 50 Medals te gaan!

@Thunder8: Opzich maakt het niet uit als je niet in een squad zit. Dan moeten de mensen in de squad VoiP op TEAM zetten. Dan kan je gewoon meeluisteren en mee communiceren. Dat deed lightnogwat ook.

En qua team balance tja klote is dat he. Ik heb er ook vaak last van.

Er waren wel weer veel GoTters op de server hahaha een stuk of 8/9.
Ik heb me in iedergeval bescheurt om Joshje/uno en jackal. Het was weer lekker schelden etc etc

Hahahaha volgens mij was het Uno die zei: klote USAS noob, terwijl ie zelf dik aan het USASsen was hahaha. Of was joshje het?

Betere game avonden kan je niet hebben!!!

• thunder8

thunder8

Heb ff een teambalance idea topic gemaakt op het feedback systeem van Dice:

Klikkie doen

Des te meer mensen het met me eens zijn, des te groter de kans dat het wordt meegenomen in de toekomst. :)

Had de VOIP naar team gezet inderdaad, alleen is het jammer dat je dan niet bij elkaar kan spawnen. Maarja je kan niet alles hebben ;)

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:31:

Hahahaha volgens mij was het Uno die zei: klote USAS noob, terwijl ie zelf dik aan het USASsen was hahaha. Of was joshje het?
pa4v zat te zeuren over de USAS :P mooi wapen is dat zeg!

Verwijderd

Ik had me bijna bezeken van het lachen gisteren wat waren we bezig op een gegeven moment.

Vooral dat stuk Rocksmith met jackal wat kan die gast schreuwen zeg.

Ook een beetje whisky of zware van nelle stem

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 12:00 ]

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:58:
Vooral dat stuk Rocksmith met jackal wat kan die gast schreuwen zeg.
Wen er maar aan... })

Edit: door de brakke voip was het jou natuurlijk nog niet eerder opgevallen. De anderen kennen dat van mij, hihi. Met BC2 was het niet anders.
Wel jammer dat Pix niet op de PS3 speelt...

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 08-02-2012 12:56 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Had je geen team voip aan trouwens? hoorde je alleen echoën via Uno volgens mij :+

PSN: Deere6030

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:49:
[...]

"Schat, krijg ik nog koffie? Is er ook een koekje bij?"

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:49:
[...]

Wen er maar aan... })

Edit: door de brakke voip was het jou natuurlijk nog niet eerder opgevallen. De anderen kennen dat van mij, hihi. Met BC2 was het niet anders.
Nee inderdaad niet opgevallen meestal hoorde ik alleen Uno, Dyna of Joshje :)

Achja mij boeit het niet hahaha ik ben zelf ook niet echt stil >:)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Volgende week misschien nieuwe DLC aangekondigd!

http://attackofthefanboy....ield-3-dlc-revealed-week/

"You're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York,"said the spokesperson in the conference call. DICE hasn't made any hints about what to expect from the upcoming DLC, though some fans believe that an "All American DLC Pack" is set to be released. The "All American DLC" is rumored to include maps from New York, Miami, New Jersey and San Francisco.

Verwijderd

Die update van gisteren was niet alleen VoiP zoals ik hier lees. Blijkbaar hebben ze ook de USAS gebalanced en de Mcom ribbons aangepast. Klote defender ribbon is niet te halen!

Ze hebben blijkbaar alleen de Voip fix downloadbaar gemaakt en niet de andere fixes.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 14:00 . Reden: Correctie ]

Pagina: 1 ... 44 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.