Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Gisteravond samen met mijn zwager heerlijk zitten ouwehoeren met C4! Had er eigenlijk nog nooit veel gebruik van gemaakt.

Dus lekker de hele avond tanks opblazen, flag points van voor tot achter riggen met C4 om vervolgens te detonaten als de enemy de flag begint te cappen :)

Het mooiste was nog wel een heli op Noshar Canals;
Er sat een best geskillde piloot in die vrolijk op infantery zat te jagen. Op een gegeven moment had ie mijn zwager in het vizier, ik stond achter een spoorwagon en had de C4 op de grond en op de wagon geplakt. Zwagermans lokt de heli om de hoek ---> BOEM weg heli! _/-\o_

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dergelijke tactieken gebruiktte ik in BF1942 al. Landen met mijn vliegtuig op de carrier, mijnen leggen en weer opstijgen. 9 vd 10 keer kreeg je meteen iemand achter je aan en vlak voor het opstijgen: BOEM! >:) Je wil niet weten hoeveel gescheld dat destijds opleverde in de chat. :9

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Gisteren ook een mooie c4 actie

Stond een lege jeep was alleen en er kwam een groepje op me af.
Snel achter de jeep schuilen c4 opplakken

Wachten tot ze weg reden en booooom! Love it!

PSN ID = steppa87

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Nu jullie het allemaal over C4 hebben... mocht je doodgaan voordat je je C4 kunt opblazen, doe het dan wanneer je weer spawnt! De C4 blijft namelijk liggen als je dood bent :)
iPodKiller schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:38:
Volgende week misschien nieuwe DLC aangekondigd!

http://attackofthefanboy....ield-3-dlc-revealed-week/

"You're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York,"said the spokesperson in the conference call. DICE hasn't made any hints about what to expect from the upcoming DLC, though some fans believe that an "All American DLC Pack" is set to be released. The "All American DLC" is rumored to include maps from New York, Miami, New Jersey and San Francisco.
Was inderdaad al bekend dat er weer een aankondiging komt. Hoop alleen niet dat het weer zo lang gaat duren als van de launch tot b2k release (was ook alweer dik 3 maanden).

Verder komt er ook nog wat nieuws over de komende patch beschikbaar. PS3 heeft nu 1 van de 2 broodnodige fixes gehad (inputlag is nummer 2), maar er zijn nog genoeg dingen die voor beide consoles gefixed moeten worden. Hoop dat er nu wel wat meer gefixed wordt ipv verergert.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:25:
[...]

Was inderdaad al bekend dat er weer een aankondiging komt. Hoop alleen niet dat het weer zo lang gaat duren als van de launch tot b2k release (was ook alweer dik 3 maanden).
Release bf3 27 okt '11. Release B2K 7 dec. '11 :P . Zal voor het gevoel wel langer hebben geduurd ;). Ik hoop wel dat ze met echt nieuwe maps komen, hopelijk ook echt goede rush maps.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

DLC zou deze maand geintroduceerd worden en in de zomer pas speelbaar gesteld.
Dus ja een paar maanden gaat dat duren!

Althans dat had ik ergens gelezen, ik ga het even opzoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 15:42 ]

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:40:
DLC zou deze maand geintroduceerd worden en in de zomer pas speelbaar gesteld.
Dus ja een paar maanden gaat dat duren!
Is toch puur speculatie, niet bevestigd? Als dat wel zo is gaan ze hun belofte van 3x zoveel dlc als bc2 (7 stuks dlc--> 21 bf3) niet halen. Maar dice zn beloftes en release weet je het idd nooit.
http://bf3blog.com/2011/0...uch-dlc-as-bad-company-2/

Verwijderd

Ja klopt over het algemeen wel ja.

Maarja hieronder een stukje tekst "spring or summer" spring stond er vanmorgen niet bij dus het word steeds breder hahaha. Deze gasten hebben het altijd wel goed.

While announcing their third quarter financial results, EA mentioned that Battlefield 3 has now sold over 10 million copies worldwide. To capitalize on the game's strong sales, they plan to release additional downloadable content.

"You’re going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we’ve got in New York," EA vice president Peter Ausnit said in response to a question about DLC.

Rumor has it that this new content will be an "All American Map Pack." It will introduce four maps set in the United States: New York City, Miami, New Jersey, and Los Angeles. The maps were said to be coming out in the spring or summer.

DICE has only released one piece of downloadable content for BF3 so far. The "Back to Karkand" expansion reintroduced maps, weapons and vehicles seen in Battlefield 2. This next DLC pack thus might be the first "new" content added to the game since its launch.

An All American Map Pack seems plausible. There are no BF3 maps set within the continental United States currently. The closest is the Wake Island map from "Karkand," which takes place on a US territory deep in the Pacific. Maps centered around American cities would nicely complement the collection of European and Middle Eastern locations already showcased in BF3's multiplayer.

Zou wel vet zijn om een donkere New york city te spelen, Miami of LA had ik liever niet gezien ik had Aspen USA in gedachte mooie sneeuw map met wat bergen, sneeuwscooters etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 15:52 ]

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:44:
[...]

Is toch puur speculatie, niet bevestigd? Als dat wel zo is gaan ze hun belofte van 3x zoveel dlc als bc2 (7 stuks dlc--> 21 bf3) niet halen. Maar dice zn beloftes en release weet je het idd nooit.
http://bf3blog.com/2011/0...uch-dlc-as-bad-company-2/
hoezo gaan ze die niet halen? ze hebben niet gezegd hoe lang er tussen de dlc's zit. als er over 2 jaar nog een DLC komt telt die ook gewoon mee hoor.

Verwijderd

Zie het al voor me, "BF3 met 25 jaar legacy support"

Zitten we straks allemaal met grijze haren te wachten op de laatste DLCs :)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dynamix schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:22:
Nu jullie het allemaal over C4 hebben... mocht je doodgaan voordat je je C4 kunt opblazen, doe het dan wanneer je weer spawnt! De C4 blijft namelijk liggen als je dood bent :)
Dat dacht ik laatst ook, maar het was niet zo!

Had C4 op een tank geplakt en werd toen doodgeschoten. Toen ik respawnde en ik de C4 alsnog wilde
laten ontploffen gebeurde er niks :(

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Ja zeker wel! C4 blijft gewoon zitten, echter als je 2 maal dood bent gegaan verdwijnt C4 wel.

Dus 2 keer dood is geen C4 meer op een tank.

Misschien belangrijk gegeven speel je hardcore? ik dacht het wel toch. Volgens mij verdwijnt C4 wel bij hardcore nadat je dood bent gegaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 16:04 ]

• steppa87
Mon0lith schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:01:
[...]

Dat dacht ik laatst ook, maar het was niet zo!

Had C4 op een tank geplakt en werd toen doodgeschoten. Toen ik respawnde en ik de C4 alsnog wilde
laten ontploffen gebeurde er niks :(
Stond je misschien te ver weg ? Of was het al door externe bronnen (granaat iemand anders zn c4 of rocket launcher ) tot ontploffing gekomen ?

PSN ID = steppa87

Verwijderd

@steppa87 je kan niet te ver staan.

2e punt, dat zou eventueel ook nog kunnen

Ik zag laatst ook dat iemand c4 had geplakt op een tank maar dat ging te vroeg af doordat de tank beschoten werd door een andere tank. Dat was dan ook 1 shot 1 kill

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 16:08 ]

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:03:
Ja zeker wel! C4 blijft gewoon zitten, echter als je 2 maal dood bent gegaan verdwijnt C4 wel.

Dus 2 keer dood is geen C4 meer op een tank.

Misschien belangrijk gegeven speel je hardcore? ik dacht het wel toch. Volgens mij verdwijnt C4 wel bij hardcore nadat je dood bent gegaan.
Nee gewoon 1 keer dood
steppa87 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:04:
[...]

Stond je misschien te ver weg ? Of was het al door externe bronnen (granaat iemand anders zn c4 of rocket launcher ) tot ontploffing gekomen ?
Tja.. weet niet wat het was, zal er ook nooit meer achterkomen 8)7
Misschien was het wel een granaat van iemand anders.. who knows

PSN: Von_Smallhausn

• steppa87
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:05:
@steppa87 je kan niet te ver staan.

2e punt, dat zou eventueel ook nog kunnen

Ik zag laatst ook dat iemand c4 had geplakt op een tank maar dat ging te vroeg af doordat de tank beschoten werd door een andere tank. Dat was dan ook 1 shot 1 kill
Je kan dus aan de ene kant vh lvl een c4 planten en aan de andere kat vh lvl hem tot ontploffing laten komen ?
Good to know geeft weer extra mogelijkheden :) :)

PSN ID = steppa87

Verwijderd

>:) Ik dacht het wel maar meestal is dat niet eens nodig omdat je bij je teammaten spawnt. Althans ik spawn vrijwel altijd bij mijn teammaten ik heb namelijk een hekel aan lopen. Reallife en ingame >:) :)
BatmanHorizon schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Release bf3 27 okt '11. Release B2K 7 dec. '11 :P . Zal voor het gevoel wel langer hebben geduurd ;). Ik hoop wel dat ze met echt nieuwe maps komen, hopelijk ook echt goede rush maps.
Mja ok het was inderdaad wat eerder dan ik dacht, maar voor de 360 was het nog een weekje later ;)
Al had ik vooraf verwacht dat die vrijwel meteen beschikbaar zou zijn en niet 7 weken later.
steppa87 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Je kan dus aan de ene kant vh lvl een c4 planten en aan de andere kat vh lvl hem tot ontploffing laten komen ?
Good to know geeft weer extra mogelijkheden :) :)
Meestal moet de inpact wel in de buurt komen, anders red de blast-radius het niet om ze te detonaten. Maar je kunt inderdaad met een tank de c4 van een medespeler gebruiken om de tank op te blazen. Vind het alleen raar dat je dan nooit een hoge assist krijgt.

Maar zo heb ik ook wel eens een tank opgeblazen met een granaat nadat ik niet meer als support was teruggekomen (en dus geen c4 meer kon triggeren).

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
wat ook leuk is met c4 is om op een teammate's chopper te plakken en dan als je eruit bent te laten ontploffen >:) of niet Moulin en Jackal
joshje schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:38:
wat ook leuk is met c4 is om op een teammate's chopper te plakken en dan als je eruit bent te laten ontploffen >:) of niet Moulin en Jackal
Gister ook iets raars. Ik zat in een jeep en een teammate had c4 op de jeep geplakt. Toen we reden naar een tank toe bleef ie erin zitten en pleegde hij dus eigenlijk zelfmoord waardoor ik dus ook dood ging. Dus als je iemand een oor aan wilt naaien als passagier :+

Op zich wel logisch dat het spel dat doet, maar ik was dan ook verbaasd dat ie niet uitgestapt was _O-

Gister trouwens echt een avondje gehad waar ik zeker 50% van de tijd geen fuck aan het toevoegen was. Mensen neerschieten met pistooltjes (en dan met rush nog bovenaan staan _O- ), lekker pompen met de m60, c4 suicides, met de tank alles stukschieten wat je tegenkomt met de reden "dat het de ruimte in de gebouwen zo lekker open maakt", mensen roadkillen met gejatte buggies, een half uur bezig zijn om 2 snipers af te maken omdat het zo'n roteind weg is.

Altijd leuk om te zien dat als je als sniper met een soflam bezig bent, de helft van je team ineens switched naar javalin omdat dat gewoon veel punten oplevert. Bij maps als Firestorm, Caspian Borders, tehran highway, kharg island, noshahr canals, gulf of oman en wake island is het erg makkelijk om de attackers het lastig te maken. Enige manier om het als attacker op te lossen is erheen te flanken en af te schieten met javalin, van een afstand kapot te schieten (haast onmogelijk) of met een jet een bombing run te doen.
Blijkbaar is het voor sommige tegenstanders lastig om prioriteiten te stellen.

Als attacker:
  1. Soflam
  2. MAV
  3. Amtrack heelhouden / taktisch positioneren
  4. Tanks bij objectives in de buurt
  5. MComs
  6. Enemies om objectives
  7. Heli's
  8. Spawnbeacons
  9. Jet
  10. Overig
Als defender:
  1. Amtrack
  2. Heli
  3. Tanks
  4. Enemies om de objectives heen
  5. Snipers op de heuvels
  6. Spawnbeacons
  7. MAV
  8. Jet
  9. Overig
Tenminste zo zie ik dat. Die Amtrack is echt te makkelijk voor het halen van de mcoms. Zet dat ding ernaast (als de tanks eenmaal stuk zijn) en het is een eitje. Kunnen ze niets meer.

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 08-02-2012 16:49 ]

Verwijderd

Ja inderdaad RAT ik maakte bijna een kurkendraaier met die heli door die CV knal. Leek de python in de efteling wel maar ik ging helaas wel dood.

Wie de bal kaatst kan hem 10 keer zo hard terug verwachten hahaha >:) >:) >:)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Doet me denken aan kleine kinderen die een speeltje van een ander kapot maken als ze er niet mee mogen spelen.

Verwijderd

Kut nu moet ik dus wachten op de verrekte ANWB kut accu heeft het begeven aaaaaah
Kan ik weer werken, dit moet smorgens gebeuren als ik thuis ben!! kan ik nog ff gamen hahaha

@Uno: achja ik moest er wel om lachen maarja we waren toch al aan het kloten! met C4

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 17:00 ]

Unomomentodado schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Doet me denken aan kleine kinderen die een speeltje van een ander kapot maken als ze er niet mee mogen spelen.
Pcies...ik zie weer een plekje vrijkomen in mijn friendslist 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:57:
[...]

hoezo gaan ze die niet halen? ze hebben niet gezegd hoe lang er tussen de dlc's zit. als er over 2 jaar nog een DLC komt telt die ook gewoon mee hoor.
Om redenen in onderstaande links. Beloftes van dice zijn dubieus evenals hun prioriteiten :)

nieuws: EA kondigt Battlefield 4 officieel aan
http://www.xgn.nl/360/nie...efield-zal-een-ramp-zijn/

• joshje
Jackal131 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:08:
[...]

Pcies...ik zie weer een plekje vrijkomen in mijn friendslist 8)
stel je niet zo aan ;)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ach, als tank n00b zijnde geef ik m geen ongelijk...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Martinspire schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:39:
Gister ook iets raars. Ik zat in een jeep en een teammate had c4 op de jeep geplakt. Toen we reden naar een tank toe bleef ie erin zitten en pleegde hij dus eigenlijk zelfmoord waardoor ik dus ook dood ging. Dus als je iemand een oor aan wilt naaien als passagier :+

Op zich wel logisch dat het spel dat doet, maar ik was dan ook verbaasd dat ie niet uitgestapt was _O-
Gisteren een jeep aan het volplakken om daarna naar wat tanks te rijden die het ons lastig maakten. Springt er een pik van het team in nadat ik er net 2 op had geplakt. Dan is het leuk om in de VS te spelen en vol in het Nederlands te schelden, gevolgd door "ahh, fuck it" en die jeep dan maar op te blazen. :+

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op de xbox is weer niet te spelen, alle servers laggen als de neten, mannetjes zijn onsterfelijk, voertuigen zijn niet te locken, zelf doodgaan door 1 raket waar ik er normaliter 4 nodig heb.

/ragequit.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb deze en gisteravond echt paar enorme klote potjes gehad. Iedere keer in het losing team, waarna de helft de game verliet en wij met 2:1 stonden te kloten. En andere team steeds hele lading (tot wel 10 van de 14) man met niveau 55+ en dat soort grappen. Was nix an :)

Verwijderd

Erg herkenbaar, gisteren laat op de avond ook een paar erg frustrerende potten gespeeld.
O.a. Metro met USAS + frag tegenover me, was echt kansloos... :(

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:58:
Erg herkenbaar, gisteren laat op de avond ook een paar erg frustrerende potten gespeeld.
Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook nog flink aan de USAS ben om de shotgun medal binnen te hengelen voordat hij generft wordt. En je bent lang niet altijd in het voordeel hoor met dat ding, maar hij moet nog steeds generft worden zonder twijfel.

Iemand nog online vanavond? Add me!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• KunDun
  • Laatst online: 30-11 17:06
Ben nu bezig om de laatste paar achievements te halen in BF3.
De enige die ik nog mis zijn de coop achievements (heb de helikopter achievement al wel)
Mocht iemand met mij deze achievements willen doen, dan hoor ik het graag.

Mijn GT = DaNiSeL

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
Zojuist de scout helicopter service star binnen gehaald, nu hoef ik alleen nog maar de Mobile AA en Jet service stars maar dat gaat hem niet worden ben ik bang... AA zit in te weinig levels en Jets vind ik saai, als ik had willen vliegen had ik wel Hawx ofzo gehaald.

Nu maar de laatste assignments en wapens unlocken, minder spannend maarja.. Hopelijk komt de nieuwe content snel want motivatie om die medals te halen heb ik niet echt.

Scout choppers mogen ze wel in meer levels stoppen, echt leuke dingen om mee te vliegen! Vooral die Little Bird is zo wendbaar, geweldig.

Edit: Mobile AA zit alleen op Canals Rush en Wake Island CQ+Rush toch? Op de consoles dan he. Of zijn er nog meer maps/gamemodes? 32.000 voor de service star is nog wel te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Mr Ton op 09-02-2012 01:17 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

Zo weer wakker en natuurlijk gaan de gedachten meteen uit naar mijn afgelopen game avond. Wat een brakke avond was het weer. Wel wat extra sniper ribbons behaald. KD weer iets opgeschroeft. Maarja wil ik mijn headset aanzetten doet ie het niet batterijen leeg....blijkbaar aan laten staan. Heb ik eindelijk mijn headset opgeladen nog geen 15 minuten later BAM loopt die klote ps3 helemaal vast en kan niets meer.

Pret was er meteen vanaf en ben maar gaan slapen!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik weet niet of het bij anderen ook zo is, maar mijn ps3 loopt vaker vast door bf3. En deze is pas minder dan 3 maandjes oud. Bij andere spellen heb ik dat niet.

Verwijderd

Het is gewoon klote met de PS3 hij loopt regelmatig vast door BF3.

Andere spellen loopt alles goed. Maar veel mensen hebben hier last van.

• N3oblaster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11-2022
Okasha schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:53:
Ik heb deze en gisteravond echt paar enorme klote potjes gehad. Iedere keer in het losing team, waarna de helft de game verliet en wij met 2:1 stonden te kloten. En andere team steeds hele lading (tot wel 10 van de 14) man met niveau 55+ en dat soort grappen. Was nix an :)
Dit ken ik idd :-( het lijkt wel of ik elke keer tegen mensen speel die lvl45 of hoger zijn (bijna alle tegenstanders).
Maarja als er dan eens een klein tot middelgrote map komt dan maak ik het ze toch redelijk moeilijk >:) , puur omdat ze niet kunnen vliegen ;)
KunDun schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:44:
Ben nu bezig om de laatste paar achievements te halen in BF3.
De enige die ik nog mis zijn de coop achievements (heb de helikopter achievement al wel)
Mocht iemand met mij deze achievements willen doen, dan hoor ik het graag.

Mijn GT = DaNiSeL
I'm in for it, vanavond misschien??

Xbx360 live id = N3oblaster

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:21:
Het is gewoon klote met de PS3 hij loopt regelmatig vast door BF3.

Andere spellen loopt alles goed. Maar veel mensen hebben hier last van.
Ik heb slechts 1-2x gehad dat de PS3 vastliep met BF3 en die keren alleen in het menu als ik wil kijken wie van mijn Friends aan het spelen zijn. Heb een slim met 320GB schijf. Wat wel met regelmaat gebeurt, is dat dat klote EA disconnect.......

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Gisteravond een prima avondje gehad met een paar lekkere potjes.
Deze springt er wel uit :)

http://battlelog.battlefi...how/28442034/2/182061536/

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

thunder8 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:50:
[...]
Wat wel met regelmaat gebeurt, is dat dat klote EA disconnect.......
Ah, dan ben ik niet de enige. Was al bang dat het aan mijn verbinding zou liggen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Licko schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:05:
Gisteravond een prima avondje gehad met een paar lekkere potjes.
Deze springt er wel uit :)

http://battlelog.battlefi...how/28442034/2/182061536/
Zo te zien lekker bezig geweest met de tank. Tja kan niet zeggen dat dat heel moeilijk is maar inderdaad het was een succesvolle pot. Nice!
Jackal131 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:50:
[...]

Ah, dan ben ik niet de enige. Was al bang dat het aan mijn verbinding zou liggen...
Ik heb daar ook last van maar niet zo erg vaak. Nou moet ik zeggen dat ik liever dat heb dan dat ik alles elke keer opnieuw op moet starten.

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:54:

Zo te zien lekker bezig geweest met de tank. Tja kan niet zeggen dat dat heel moeilijk is maar inderdaad het was een succesvolle pot. Nice!
Moeilijk is het niet nee, maar wel lachen. Heb alles voor de tank al unlocked uiteraard, medals binnen etc. Maar was gewoon een goede samenwerking via de party met o.a. Bramster en XS. Dan heeft de tegenstander echt geen schijn van kans.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Dat klopt helemaal, gisteravond zag je dat ook door teamwork winsten boeken.

Al was ik niet actief aan het meewerken aan de teamwork, maarja om nou de gehele avond in een tank te painten is niet mijn hobby!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 10:09 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 22:58:
Gister hetzelfde. Met 5 man van gotlive.nl. Gekomen tot de mcoms bij de roltrappen. Zaten ze daar allemaal met RPG, en USAS. Geen kans gehad. Pot daarna op Grand Bazaar hebben we ze laten zien hoe n00b ze waren door ze compleet vast te zetten in hun spawn. Kun je USAS-en wat je wilt, ze kwamen er nauwelijks doorheen.

XBL: MRE Inc

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33

[ Voor 37% gewijzigd door Unomomentodado op 09-02-2012 10:17 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Als er een SOFLAM een tank o.i.d. heeft gelokt, en je hebt guided missiles in je tank, moet je dan het gelockte voertuig echt kunnen zien? Op Kharg Island had ik (als RUS) m'n SOFLAM bij het tankstation neergezet, en ben toen verder met m'n tank gaan spelen, maar als ik een lock had, kon ik geen missile afvuren.

Vaak bu'j te bang!

• Dynamix
Voor de BF3 verslaafden met een iPhone:

BF3 - Aftershock.

Verwijderd

Ja je moet de tank van de tegenstander ook zien want je moet zelf eerst ook nog locken voordat je kan schieten met een guided shells

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Heb ik soms ook wel, ineens zonder reden connection lost. En soms met mijn squadgenoot ook tegelijk.

• KunDun
  • Laatst online: 30-11 17:06
I'm in for it, vanavond misschien??
Ja is goed, wat is je GT dan kan ik je adden ?
[...]

Bij mij andersom. Redelijk veel vastlopers, nauwelijks disconnects.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Gisteren heb ik met een maat van mij gespeeld die het spel na mijn aanraden heeft aangeschaft.
Hij maakte gisteren wel een goeie opmerking over het feit dat hij GEEN russische wapens kon aanpassen, maar alleen de amerikaanse..

Via google gekeken en idd ik zag meerdere opmerkingen van spelers waarbij hier aan werd gerefereerd.
Is dit een bug ? of zijn ze knopjes vergeten om de russische wapens te mogen aanpasssen ?

Ook begrijp ik de logica niet mbt het aanmaken van squads. Voordat je de game induikt kan je al een squad aanmaken. Echter als je uit het spel gaat dan moet je weer helemaal opnieuw mensen uitnodigen om met je squad te gaan spelen. Enigste voordeel wat je hebt met deze mogelijkheid is dat alleen 1 iemand een server hoeft uit te kiezen en de rest gaat mee. Maar je kan ook hetzelfde bereiken door op de persoon te kijken op welke server deze speelt en dan het spel joinen..

Ook het spel uitgaan is heel irritant geregeld, want je kan er pas uit als de nieuwe map is geladen...
In de tussen tijd kan je niet je wapens modificeren of je vooruitgang qua ribbons of andere zaken bekijken.

Het spel vind ik erg leuk om te spelen maar DICE heeft squad teamplay echt nodeloos ingewikkeld gemaakt.
BatmanHorizon schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:16:
[...]
Bij mij andersom. Redelijk veel vastlopers, nauwelijks disconnects.
Ik heb minder vastlopers, maar meerdere disconnects. Zelfs PSN vliegt er dan na verloop van tijd uit.

• N3oblaster
innerchild schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:16:
Gisteren heb ik met een maat van mij gespeeld die het spel na mijn aanraden heeft aangeschaft.
Hij maakte gisteren wel een goeie opmerking over het feit dat hij GEEN russische wapens kon aanpassen, maar alleen de amerikaanse..

...
Dit is inderdaad waar, je kunt alleen voor US team wapens kiezen en aanpassen wel jammer.
Hadden ze gewoon wat meer tijd in moeten steken om dit apart te doen, net als voor de amerikaanse wapens van russisch team dit wisseld ook in een keer (in-game is het dan ook soms van :F verkeerd wapen :( )

Teamplay kan wel maar dan moet je geluk hebben dat er in een team nog (of er daarna) plek is.
Met geluk kom je met 3 a 4 man in 1 team (nog maar 1 keer mee gemaakt).

• innerchild
N3oblaster schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Dit is inderdaad waar, je kunt alleen voor US team wapens kiezen en aanpassen wel jammer.
Hadden ze gewoon wat meer tijd in moeten steken om dit apart te doen, net als voor de amerikaanse wapens van russisch team dit wisseld ook in een keer (in-game is het dan ook soms van :F verkeerd wapen :( )

Teamplay kan wel maar dan moet je geluk hebben dat er in een team nog (of er daarna) plek is.
Maar dat is toch te bizar voor woorden ???
Dit betekend in mijn ogen gewoon dat het spel niet compleet is afgeleverd.

Verwijderd

Mensen niet te snel oordelen!!! Je kan pas later zodra je een service star heb voor beide kiezen!!!

Zie hier wat je na 220000 punten vrijspeelt:

http://battlelog.battlefi...11/weapons/230420491/ps3/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 13:30 ]

MRELynx schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Gister hetzelfde. Met 5 man van gotlive.nl. Gekomen tot de mcoms bij de roltrappen. Zaten ze daar allemaal met RPG, en USAS. Geen kans gehad. Pot daarna op Grand Bazaar hebben we ze laten zien hoe n00b ze waren door ze compleet vast te zetten in hun spawn. Kun je USAS-en wat je wilt, ze kwamen er nauwelijks doorheen.
Was inderdaad knap frustrerend.

Dat potje van Tehran highway was wel weer epic. Met robots kloten, c4, roadkills, jumps met jeeps, etc. Echt geweldig gewoon. Daar hebben we gewoon een uur over gedaan. Had hem in 2en geknipt, ene helft 36 minuten, de ander ook zoiets _O-

Zal van de week wel kijken of het ook nog bruikbaar is. Dat stukje met die EOD Bot fight kan wel denk ik, de jeep jump was ook nice en wat roadkills hier en daar prima. C4 jeeps ging volgens mij maar 1x goed, maar ach.

Wil nog wel een keer een goede standoff doen. Beiden pistool. Iemand gooit een granaat of ander iets en als die afgaat dan schieten.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

N3oblaster schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Huh, ik snap het niet? Je kan toch gewoon een M203 o.i.d. onder je AK hangen?

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Volgens mij bedoelen ze dat ze geen US wapen kunnen kiezen als ze in RU zitten en andersom. Maar dat kan wel. Ze hebben volgens mij allebei nog geen 1 service star voor een klasse.

Waar ze wel gelijk in hebben is dat de wapens niet op jou voorkeur blijven staan. Dus als ik de M9 tact. heb staan bij US is dat bij RU de MP443. Maar dat kan je weer veranderen maar dat moet je elke nieuwe pot doen..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 13:52 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 20:58

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand al geprobeerd een EOD op een MAV te krijgen? Dat is bij Rush wel een gaaf idee; dan krijg je hem makkelijk achter te linie. :)

• innerchild
-tom-562 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Huh, ik snap het niet? Je kan toch gewoon een M203 o.i.d. onder je AK hangen?
Het gaat erom dat je je standaard wapens van de russen niet zelf kan modificeren. Je speelt items vrij voor dat specifieke wapen en je kan in je opties deze niet zelf aanpassen. Alleen voor de amerikaanse wapens...

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

innerchild schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Het gaat erom dat je je standaard wapens van de russen niet zelf kan modificeren. Je speelt items vrij voor dat specifieke wapen en je kan in je opties deze niet zelf aanpassen. Alleen voor de amerikaanse wapens...
Is me nooit opgevallen :s Of niet goed opgelet. Vanavond 's kijken.

• joshje
Jackal131 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:09:
[...]

Ik heb minder vastlopers, maar meerdere disconnects. Zelfs PSN vliegt er dan na verloop van tijd uit.
vastlopers heb ik nog wel geregeld last van. hebben meer mensen dat als je battlefield op start en daarna multiplayer of meteen friendlist wil zien dat je de melding krijgt: "can't connect to EA" ik moet dan 2 tot 3 keer opnieuw op multiplayer of friendlist drukken voordat ik de melding niet meer krijg

hoe hang je een m203 onder je wapen dan?

[ Voor 3% gewijzigd door joshje op 09-02-2012 14:56 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

innerchild schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Ik snap het niet... Als ik een HOLO op mijn AK74 zet, dan staat die er de volgende keer toch nog steeds op? Of ben ik nou gek....

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd

Nee klopt flimo dat is bij mij ook zo. Als je iets voor je AK vrijspeelt kan je dat altijd op je AK knallen en niet op je M4A1 maarja volgens mij is dat wel logisch. Je speelt per wapen je attachements vrij.
joshje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat ie een M340 bedoeld maar dan moet je zon rail = underslug op je gun plaatsen.

Thanks aramdin

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 15:03 ]

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
joshje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:55:
[...]
Underslung rail kiezen bij jouw assault rifle

Instagram / YouTube

• joshje
heeft het ook nog voordeel ten opzichte van een gewone m320?

Verwijderd

@aramdin heb ik het nou goed als ik zeg dat je RU wapens niet als US kan gebruiken? Pas nadat je voor een bepaalde klasse de service star hebt, toch?

Dat bedoelen hun denk ik.

@joshje ik kreeg het idee dat je minder goed kan richten en damage is minder dacht ik.

Maarja ik kan me ook vergissen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 15:06 ]

• aramdin
Je moet idd een hele klasse "uitspelen" om de 1ste wapens (faction based) andersom te kunnen gebruiken.

Instagram / YouTube

• Flimovic

Flimovic

joshje schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:04:
heeft het ook nog voordeel ten opzichte van een gewone m320?
Je hoeft niet te wisselen tussen wapens, dus je kan sneller schieten.

• Dynamix
Flimovic schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:42:
[...]

Je hoeft niet te wisselen tussen wapens, dus je kan sneller schieten.
Daarnaast vind ik het aimen ook veel effectiever, aangezien je niet die enorme iron sight van de M320 zelf hoeft te gebruiken. Ik offer mijn foregrip er graag voor op!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mwah, underslung rail. Effectief ding, maar ik ga daar echt geen foregrip voor inleveren. Vind hem zonder underslung ook goed werken. Bovendien heb ik al service star 6 met dat ding, nooit underslung rail gebruikt.

Maar goed, dat is mijn mening.

Verwijderd

Het is dat je je achievement ermee moest halen anders had niemand hem gebruikt.

@dyna mik jij met die M320??? ik niet, dat is het mooie van softcore en ervaring 8)

Ik nu 550 kills ermee. echt een fijn ding maar dan niet onder zon rail.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Idd. Ik vind een losse M320 veel fijner dan zo'n underslung ding.

Vaak bu'j te bang!

• joshje
ik mik nu eigenlijk niet met die m320 maar ga het straks is proberen met underslung, nog bedankt!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
Mbt de vastlopers tegenover disconnects: disconnects heb ik eigenlijk zelden (zelfs op een acceptabel niveau), maar vastlopers is echt drama. Ik heb eigenlijk elke keer dat ik speel wel een vastloper, wat natuurlijk belachelijk is.

Denk dat ik met Bad Company 2 en BF3 99% van alle vastlopers op mijn PS3 heb gehad. In al mijn andere spellen (stuk of 15) de andere 1 procent.

Flickr PSN ID= cheironnl

• aramdin
Apart eigenlijk he? Waar ligt het dan aan vraag ik me af, wat doet EA/Dice fout wat andere bedrijven (Naughty Dog, Guerilla Games, etc) goed doen

Instagram / YouTube

• Flimovic

Flimovic

Zelfde... Heel vaak bij opstarten dat mijn PS3 vastloopt. Heel soms ook een keer ingame... Disconnects heb ik eigenlijk nooit last van.

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:57:
Het is dat je je achievement ermee moest halen anders had niemand hem gebruikt.

@dyna mik jij met die M320??? ik niet, dat is het mooie van softcore en ervaring 8)

Ik nu 550 kills ermee. echt een fijn ding maar dan niet onder zon rail.
Ik zal het anders zeggen, je kunt tenminste nog iets van je omgeving zien als je de M320 op je rail hangt. Maar goed, ik heb nog niet eens een uur met de M320 gespeeld. In BC2 had de tube nog een functie (cover wegblazen of deuren creëren), maar in BF3 beleef ik weinig plezier aan dat ding. Misschien komt het ook wel door BC2 dat ik de underslug rail liever gebruik.
aramdin schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:27:
Apart eigenlijk he? Waar ligt het dan aan vraag ik me af, wat doet EA/Dice fout wat andere bedrijven (Naughty Dog, Guerilla Games, etc) goed doen
Je noemt studio's die exclusief ontwikkelen op de PS3, geen eerlijke vergelijking. Ik denk nog steeds dat bij het porten van de 360 richting de PS3 het vaak fout gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 09-02-2012 16:45 ]

• aramdin
+1 voor tube gebruik in BC2, daar gebruikte ik hem ook vaker voor idd een doorgang creëren. BF3 gebruik ik hem eigenlijk pas sinds kort weer, als aanvulling op de ow zo heerlijke Famas.

Over de studio's, dat waren de eerste die in me opkwamen, maar er zijn er uiteraard ook meer die het goed doen.

Instagram / YouTube

• steppa87
Kan iemand mij de voor en nadelen uitleggen van flash supp.?

PSN ID = steppa87

• innerchild
Flimovic schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:59:
[...]

Ik snap het niet... Als ik een HOLO op mijn AK74 zet, dan staat die er de volgende keer toch nog steeds op? Of ben ik nou gek....
Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover dat je standaard wapens van de russen NIET kan aanpassen. Je kan dat WEL van de amerikanen doen. Dus je speelt iets vrij voor een wapen van de amerikanen en dan pas je die aan. Van de russen is dat NIET mogelijk !!! Die maat van me is een nieuwe speler met rank 5 en die kan onmogelijk de items aanpassen voor russische wapens.

Zie ook :
For some reason, they only recognize the US classes. For the Russian classes, you'll have to play a match when you're on the Russian team and customize your classes during the match. Your information will save and be ready for the next time you're playing as the Russians.The problem only works for original Russian weapons (and US weapons for the Russians). After you unlock a weapon of any nationality, you can forever equip that weapon at any time. Also, later on in your classes, an upgrade (at around 30,000 points) becomes available where you can equip either faction's weapons permanently for that class. You've got four to unlock.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:58
innerchild schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:13:
Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover dat je standaard wapens van de russen NIET kan aanpassen. Je kan dat WEL van de amerikanen doen. Dus je speelt iets vrij voor een wapen van de amerikanen en dan pas je die aan. Van de russen is dat NIET mogelijk !!! Die maat van me is een nieuwe speler met rank 5 en die kan onmogelijk de items aanpassen voor russische wapens.
Welke "standaard wapens" ? Als ik iets heb vrijgespeeld voor een russisch wapen (foregrip, holo etc) dan kan ik dan meteen aanpassen. "Vroeger" speelde ik altijd met de AKS-74u (Russische Engineer) en daar kon ik altijd alles mee aanpassen en dat onthield hij ook altijd.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Gaat er nog iemand knallen nu/dalijk? Al m'n huisgenoten zijn 'm gepeerd dus ik ga lekker gamen
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

Voeg me toe op xboxlive: TomNMGN

Vaak bu'j te bang!

steppa87 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:04:
Kan iemand mij de voor en nadelen uitleggen van flash supp.?
Nu heeft het tov de andere attachements weinig voordelen. In de aankomende patch zal dat veranderern en wordt het aantrekkelijker gemaakt. Nog even mee wachten.
aramdin schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:49:
Over de studio's, dat waren de eerste die in me opkwamen, maar er zijn er uiteraard ook meer die het goed doen.
Genoemde studio's leveren exclusives en voornamelijk focus op (goed afgewerkte) singleplayer gericht. Zijn geoptimaliseerd voor platform, updates vaker gameplay gericht dan fixes. Multiplatform titels zijn niet top geoptimaliseerd en hebben vaker een fix nodig. Fifa, cod en bf hebben laatste jaren altijd wel een probleem gehad met freezes, voip, matchmaking etc.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand wanneer er weer een update of dlc komt voor de 360?

• thunder8

thunder8

Het was rustig vanavond. Wel een paar leuke potten samen met moulin gespeeld, waarvoor dank! Morgenavond lekker naar FC Twente, dus niet eerder dan zaterdag weer.

• Flimovic

Flimovic

thunder8 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:07:
Het was rustig vanavond. Wel een paar leuke potten samen met moulin gespeeld, waarvoor dank! Morgenavond lekker naar FC Twente, dus niet eerder dan zaterdag weer.
Ha hier hetzelfde! Nu werken, vanavond naar Twente en morgen weer als een achterlijke BF3 spelen >:)

Verwijderd

Hahahaha hier ook vandaag ff werken denk dat ik maar vroeg naar huis ga! geen zin! vanavond :O The voice :O kijken. Nou ja luisteren de vrouw gaat het kijken en ga ff lekker pokeren! Vanavond zijn mooie toernooien welke ik opzich wel weer eens wil winnen!

@thunder8 het was inderdaad weer een rustig avond maar dat mocht de pret niet drukken. Wat me gisteren wel opviel was het feit dat de team balance heel erg slecht was. Ook de verdeling qua niveau/vogeltjes.
Wij zaten in een team waarbij 2 spelers een vogeltje hadden (daar was ik 1 an) de tegenstander had daarentegen 9 vogels van de 12???? en dat waren helaas geen zuinige vogeltje.

Opzich zegt dat niet altijd veel maar in de geval wel hahaha

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 08:41 ]

• thunder8

thunder8

Flimovic schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:29:
[...]

Ha hier hetzelfde! Nu werken, vanavond naar Twente en morgen weer als een achterlijke BF3 spelen >:)
Waar zit/sta je?
Morgen eerst verder met de website voor een supportersvereniging, daarna weer BF3.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:32:
@thunder8 het was inderdaad weer een rustig avond maar dat mocht de pret niet drukken. Wat me gisteren wel opviel was het feit dat de team balance heel erg slecht was. Ook de verdeling qua niveau/vogeltjes.
Wij zaten in een team waarbij 2 spelers een vogeltje hadden (daar was ik 1 an) de tegenstander had daarentegen 9 vogels van de 12???? en dat waren helaas geen zuinige vogeltje.

Opzich zegt dat niet altijd veel maar in de geval wel hahaha
Vooral die ene ronde waar we ze ingemaakt hebben. Weet zo niet meer welk level het was, maar was wel mooi om te zien dat het wel mogelijk is van een dergelijk team te winnen. Nadat je weg was, zaten er ook nog eens 4 clanleden bij elkaar, allemaal hoge vogeltjes. Heb nog 2 ronden proberen wat te doen, maar er was geen eer meer aan te behalen.

[ Voor 3% gewijzigd door thunder8 op 10-02-2012 08:48 ]

Verwijderd

Nouja ik heb weer een paar ribbons binnegehaald en het was een geinige avond dus mijn avond was geslaagd.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:50:
Nouja ik heb weer een paar ribbons binnegehaald en het was een geinige avond dus mijn avond was geslaagd.
Ik stijg langzaam in rank en als gunner in de chopper pak ik ook lekker de puntjes mee.

Dit was volgens mij dat potje: Battlelog #1 We hadden wel wat meer vogeltjes, maar nummer 1 bij hen had vogel 53 7(8)7

• Flimovic

Flimovic

@thunder8
Wat vroeger vak 30 was (vak-P dus, recht achter de goal) welk nummer het nu is... ik geloof iets van 106 of zo... Jij?

OT: Nu level 40, dus nog even en dan heb ik ook een vogeltje :)

Verwijderd

Waarschijnlijk worden jullie een vogeltje in minder uren dan mij! hahaa volgens mij heb ik nu 300 uur gespeeld en ben pas vogeltje 14. Maarja aan de andere zijde kosten die ribbons en medal mij veel tijd en punten. Ga de handgun Medal of Squad rush medal eens halen dan weet je meer dan genoeg en dan vind je mijn speel tijd niet eens zo raar! hahaa

• thunder8

thunder8

Recht achter de goal is 104, daar zit ik de rest van het seizoen ook. Ben nog zoekende voor een seizoenskaart voor Vak-P voor altijd. Ben ook lid van SV Vak-P. :P

Maar affijn, dat is een ander Battlefield ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:13:
Waarschijnlijk worden jullie een vogeltje in minder uren dan mij! hahaa volgens mij heb ik nu 300 uur gespeeld en ben pas vogeltje 14. Maarja aan de andere zijde kosten die ribbons en medal mij veel tijd en punten. Ga de handgun Medal of Squad rush medal eens halen dan weet je meer dan genoeg en dan vind je mijn speel tijd niet eens zo raar! hahaa
Weet niet hoelang ik erover doe, maar maakt me eerlijk gezegd ook niet zoveel uit. Ik speel voor de fun en het is leuk daar deftige stats bij te hebben, maar ik heb niet de illusie dat ik alles ga vrijspelen qua ribbons/medals. Zit nu op level 24 na goed 60 uur en het gaat natuurlijk steeds langzamer. Alleen die servicestars tikken lekker aan.

[ Voor 65% gewijzigd door thunder8 op 10-02-2012 09:16 ]

Verwijderd

6 M320 1 334 heerlijk ding die m320! Over 2weekjes weer beginnen dan ben ik er een maand tussenuit geweest hopelijk gooien ze er dan ook snel nieuwe maps in !!

Verwijderd

@thunder8 ik speel ook voor de fun maar toen alles nog niet zo lekker liep met VoiP en de servers verrot waren begon BF3 me heel erg te vervelen en had me voorgenomen om alle medals te behalen. Anders had ik het spel al in de hoek gegooid.

Als ik ergens aan begin maak ik het ook wel af. alhoewel sommige medal haast niet te halen zijn of gewoon te saai zijn om te halen.

• N3oblaster
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:50:
Volgens mij bedoelen ze dat ze geen US wapen kunnen kiezen als ze in RU zitten en andersom. Maar dat kan wel. Ze hebben volgens mij allebei nog geen 1 service star voor een klasse.

Waar ze wel gelijk in hebben is dat de wapens niet op jou voorkeur blijven staan. Dus als ik de M9 tact. heb staan bij US is dat bij RU de MP443. Maar dat kan je weer veranderen maar dat moet je elke nieuwe pot doen..
We hebben het denk meer over in main menu dat je van te voren de loadout van de teams en classes kunt aanpassen. In-game kan het namelijk wel voor RU en US aanpassen maar in main menu alleen voor US oftewel Frustating sometimes :(

Want ik heb wel de service stars voor de classes
http://battlelog.battlefi...r/weapons/195225844/xbox/

maar BF3 komt even iets lager te liggen Darkness 2 is uit })

Pagina: 1 ... 45 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.