Ik denk dat het dan inderdaad na een uur of 50 was. Ik zou het topic na kunnen lopen, maar het boeit me gewoon niet genoeg
Anyways, ik heb ook een hoop potten dat het geowon voor geen ene meter gaat. Dan speel ik als LMG en wordt ik gesniped. Switch ik naar recon dan schiet ik die ene sniper wel af maar komt er een n00btube in mn face. Ga ik weer assault spelen (niet n00btuben want dat vind ik niets meer aan) dan zit er weer een sniper. Of een tank die niemand aanpakt en moet ik weer switchen naar engineer om vervolgens zonder ammo te zitten dus weer support. Veel potjes waar je gewoon niet in een lekker ritme kan komen omdat je team weigert zich aan te passen.
Maar goed, ook een hoop leuke potjes. Ik speel momenteel liever b2k playlist dan de normal playlist. Die metro/seine/bazaar maps komen iets te vaak voor als ik ingame zit en daar is het gewoon geen fuck meer aan met rush. Teveel usas faggots en n00btubes. Ook het feit dat je zo vaak wordt afgeschoten door iemand die tot zn oksels in de muur zit vind ik heel irritant. Dan is dat prone bij CoD toch wel beter ingesteld (liever blokkerende prone dan half in de muur.
Grote maps vind ik zelf leuker om te doen. Haal er misschien minder kills, maar minder last van trutjes. Al ben ik de laatste tijd ook niet altijd even serieus bezig. Lekker met c4 aankloten of gewoon een half uur bezig zijn om een sniper uit te schakelen (maar uiteraard wel gewoon in zn rug knifen en vervolgens teabaggen.
Ik krijg de laatste tijd bij sommige potjes ook steeds vaker de neiging om te switchen van team als ik zie dat de ander het niet gaat redden. Is voor de mensen waar je mee speelt ook veel leuker ("jahaa ik had martinspire, w00p w00p"). En mocht het gewoon brak gaan omdat de tegenstander zo loopt te laggen (laatst in een game met allemaal gasten uit honk kong

en een andere keer kwamen ze uit argentinië. Flikker op, ga lekker in servers van je eigen regio zitten) of lame te zijn. Liever weer een minuut of 5 bezig zijn met zorgen dat iedereen weer bij elkaar zijn, dan alsmaar potten achter elkaar doen die niemand leuk vind.