Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo de PKP Pecheneg is zo goed als gemastered. Iig alles unlocked voor dat ding. En wat ik eerst een onding vond om mee te schieten, vind ik de PKP nu lekker knallen. Gisteravond alleen al 3 service stars gehaald. Oke, moet ik erbij zeggen dat ik voor de eerste service star op 85 stond, dus maar 15 te gaan. De andere 2 waren ook redelijk snel binnen. Nu 6 uur en 19 minuten met de PKP gespeeld en 603 kills. Is toch best netjes dacht ik.

XBL: MRE Inc

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 00:46
Ik wil toch nog even terugkomen op de vastlopers. Bijna alle meldingen zijn van PS3'ers en dat is opvallend. Nu kwam ik net een artikel tegen, waarin wordt gesproken over het rebuilden van de PS3 database. Ik had zelf nog nooit van deze optie gehoord.

Nu verwacht ik niet dat dit DE oplossing is, maar één ding is zeker, je PS3 kan van het rebuilden nooit slechter gaan draaien. Er worden wel persoonlijke dingen als mappen en berichten gewist, maar geen savegames of gamedata. Het FAQ in het artikel geeft antwoord op al je vragen.

Ik ga het vanavond even uitproberen in ieder geval. Als ik dit eerder had geweten, had ik het al lang uitgevoerd. Ik heb m'n PS3 al zeker 5 jaar draaien zonder enig onderhoud.

[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 10-02-2012 10:34 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:33
Net de instructie voor rebuilden database gevolgd, ben benieuwd.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Dynamix schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:18:
Ik wil toch nog even terugkomen op de vastlopers. Bijna alle meldingen zijn van PS3'ers en dat is opvallend. Nu kwam ik net een artikel tegen, waarin wordt gesproken over het rebuilden van de PS3 database. Ik had zelf nog nooit van deze optie gehoord.

Nu verwacht ik niet dat dit DE oplossing is, maar één ding is zeker, je PS3 kan van het rebuilden nooit slechter gaan draaien. Er worden wel persoonlijke dingen als mappen en berichten gewist, maar geen savegames of gamedata. Het FAQ in het artikel geeft antwoord op al je vragen.

Ik ga het vanavond even uitproberen in ieder geval. Als ik dit eerder had geweten, had ik het al lang uitgevoerd. Ik heb m'n PS3 al zeker 5 jaar draaien zonder enig onderhoud.
Ik heb het een aantal keer gedaan met mijn oude PS3 40 GB. Maar ik bleef vastlopers houden en uiteindelijk zelfs een YLOD.

Nu een PS3 Slim en heb volgens mij 2 vastlopers gehad maar niet meer zo vaak als eerst. Ik merk trouwens dat EA online een zeer goede internetverbinding vereist. Ik heb mijn PS3 nu bekabeld ipv wireless en heb bijna nooit meer een connection lost.
MRELynx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:16:
Zo de PKP Pecheneg is zo goed als gemastered. Iig alles unlocked voor dat ding. En wat ik eerst een onding vond om mee te schieten, vind ik de PKP nu lekker knallen. Gisteravond alleen al 3 service stars gehaald. Oke, moet ik erbij zeggen dat ik voor de eerste service star op 85 stond, dus maar 15 te gaan. De andere 2 waren ook redelijk snel binnen. Nu 6 uur en 19 minuten met de PKP gespeeld en 603 kills. Is toch best netjes dacht ik.
Haha lekker bezig met dat ding dus. Mocht je weer een soortgelijke uitdaging willen dan kun je altijd de m60 nog gaan unlocken, maar die pkp is op dit moment nog te lekker denk ik.

Zoiezo gooi ik nu op al mn guns een laser omdat dat gewoon veel beter schiet. Alleen op de recon rifles (zowel single shot als semi-auto) heb ik er weinig profijt van, maar de rest gaat daarmee nog prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Ik ben geen fan van die LMG's althans de PKP M240B en de M60.
Ik word ook schijt ziek van die gastjes die constant blijven schieten
als je 200 bullets afvuurd dan raak je altijd wel wat. Qua damage vind
ik de LMG's wel goed.

En dan zit iedereen/veel te zeiken over het veelvuldige gebruik de USAS.
Wie weet als iedereen blijft zeiken hebben we straks geen ene leuke gun
meer, want de USAS wordt nu generfd.

Waar ik wel voor ben is de damage van een mortar verhogen. Naar mijn
mening is de splash damage te laag.
us ook generfd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:00:
ik de LMG's wel goed.

meer, want de USAS wordt.

us ook generfd.
Dikke onzin lmg vereist wel wat meer skills als een usas hoor ;)

Verwijderd

Tja je moet rekening houden met de recoil (dus burst schieten), maarja dat moet je ook met de USAS tevens moet je rekening houden met splash damage van de USAS. Je moet rekening houden met bullet drop.

Met een LNG als PKP kan je al beginnen met schieten als je tegen een muur aankijkt. Ik merk vaak zat dat iemand al begint te schieten als ze nog achter een muur staan en vervolgens lopen ze een stukje naar de zijkant om de gang te besproeien.

Maarja meningen verschillen. Ik speel soms ook met een M249 of een M27 zijn perfect wapens. Het is gewoon heel handig om met veel kogel per mag te spelen.

• Dynamix
Unomomentodado schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:37:
Net de instructie voor rebuilden database gevolgd, ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd... geen idee of je er iets van merkt op korte termijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:00:
ik de LMG's wel goed.

meer, want de USAS wordt nu generfd.

us ook generfd.
Met de USAS raak je ook altijd wel wat... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 10-02-2012 11:09 ]

Verwijderd

No way die vlieger gaat lang niet altijd op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:07:
Tja je moet rekening houden met de recoil (dus burst schieten), maarja dat moet je ook met de USAS tevens moet je rekening houden met splash damage van de USAS. Je moet rekening houden met bullet drop.

Met een LNG als PKP kan je al beginnen met schieten als je tegen een muur aankijkt. Ik merk vaak zat dat iemand al begint te schieten als ze nog achter een muur staan en vervolgens lopen ze een stukje naar de zijkant om de gang te besproeien.

Maarja meningen verschillen. Ik speel soms ook met een M249 of een M27 zijn perfect wapens. Het is gewoon heel handig om met veel kogel per mag te spelen.
Maar met de lmg schiet ik mensen op 100m af tja met zo'n recoil is dat geen makkie maar je kan wel lekker sproeien lmg is gewoon fijn wapen! 1 op 1 verliest zo wat altijd van een assault of een shotgun, staan er meerdere mensen op een middenlange afstand dan kun je behoorlijk wat kills maken. Of op de flank :)

Verwijderd

Ok ik ben het eens met recoil, aan de andere kant op lang afstand is de USAS helemaal niet makkelijk. Door zijn hoge bullet drop tevens kan je maar 11 keer schieten en als je dat niet per schot doet raak je helemaal niets.

Op korte afstand moet ik je gelijk geven USAS is dan gruwelijk sterk maar let wel die splashdamage is vrij hoog. Short range ben je zelf ook dood als je frags hebt. |:(

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik heb sinds de release de volgende switches gemaakt:

M416 > M27 IAR > MG36 > PKP Pecheneg

Dit zie je ook terug in mijn weapon stats. Tussen door natuurlijk ook met de andere wapens gespeeld om die vrij te spelen en te unlocken maar bovenstaande wapens waren de basis wapens van mn classes. Sinds B2K ook veel met de Famas gespeeld maar dat was puur om te kunnen counteren tegen de rest van de Famas spelers. If you can't beat them, join them. Het is niet echt een wapen waar ik lang achter elkaar mee speel, gewoon weg omdat het niet bij mijn speel stijl past. Ik houd er van om in Rush veel te flanken en dan kom je vaak ineens 3 man of meer tegen die je vanachter moet afknallen. Dat lukt je met 1 magazijn van de Famas niet.

De reden dat ik nu met een LMG speel is oa de reload van de assault rifles. Heb gister goed kunnen merken dat in een 1 op 1 gevecht de tegenstander het aflegd omdat ze moeten reloaden. Veel situaties tegengekomen dat ik een tegenstander zie en hij ziet mij. We beginnen allebei te schieten en door de damage duiken we beide in cover. Ik spring direct weer uit cover om nog een laatste burst te geven en zie de tegenstander reloaden.... Bye bye...

Verwijderd

@MRElynx daar maak je een punt, je hoeft niet te reloaden. Althans na een tijd wel natuurlijk maar je hebt over het algemeen 5 tot 10 keer meer kogels dan een famas. Tevens schiet de famas zo snel dat zijn mag zo op is.

Wat ik wel vind is dat de usas in de gekste maps wordt gebruikt. Spelen ze CQ op Kargh of Caspian en dan nemen ze een USAS dat snap ik niet? Volgens mij riep eergisteren dat ook al iemand

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 11:23 . Reden: Toevoeging USAS ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dat laatste vind ik erg hinderlijk. Heb even met de FAMAS gespeeld, maar hij gaat me te snel door de mags heen. Dat ligt voornamelijk aan mijn speelstijl en heeft an sich niets met het wapen zelf te maken. Past gewoon niet in mijn stijl.

Verder vind ik wel dat de LMG's te stabiel zijn als ze al lopend worden gebruikt. Met de recoil en de beweging van de speler zou het haast onmogelijk moeten zijn om hiermee nog wat te raken. LMG's zijn bedoeld om te gebruiken als suppression, niet als assault wapens.

[ Voor 36% gewijzigd door thunder8 op 10-02-2012 11:24 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:16:
Ok ik ben het eens met recoil, aan de andere kant op lang afstand is de USAS helemaal niet makkelijk. Door zijn hoge bullet drop tevens kan je maar 11 keer schieten en als je dat niet per schot doet raak je helemaal niets.

Op korte afstand moet ik je gelijk geven USAS is dan gruwelijk sterk maar let wel die splashdamage is vrij hoog. Short range ben je zelf ook dood als je frags hebt. |:(
Mjah... USAS op lange afstand is ook niet echt moeilijk hoor. Eerste schot om te testen en daarna aanpassen. Standaard een stuk boven je target richten. Ik heb er wel eens over zitten te denken om er een dikke scope op te zetten. Op Noshair Canals bovenaan op het spoor gaan zitten in een potje TDM en ik schiet de gasten achterin bij het water omver zonder problemen. Tis wel een kwestie van oefenen. Met de M320 schiet ik op zeer grote afstand ook veel raak zonder ADS, gewoon uit de losse hand om het zo maar te zeggen. Oefening baart kunst.

Famas heeft een firerate van 1000rpm. Het is mij 1x gelukt in een potje TDM op firestorm om 3 man met 1 magazijn af te schieten met de Famas.

Verwijderd

thunder8 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:22:
Dat laatste vind ik erg hinderlijk. Heb even met de FAMAS gespeeld, maar hij gaat me te snel door de mags heen. Dat ligt voornamelijk aan mijn speelstijl en heeft an sich niets met het wapen zelf te maken. Past gewoon niet in mijn stijl.
ligt ook vooral aan hoe ik speel als ik tussen de linies door manoeuvreer. Dan is de famas heerlijk om het hoekje bijvoorbeeld als attacker richting de bom wachten bam clip leeg. 1 neer niemand heeft wat door reload weer wat meters opschuiven. Met lmg is het vooral flanken, en met de shotgun zo snel mogelijk :P!

Verwijderd

Achja ik baseer vaak de keuze van mijn klasse op wel map ik speel en welke game mode. (echter laatste tijd baseer ik deze op de te verdienen medals :P). Nu dat VoiP super werkt is het ook wel makkelijk om soms ernaar te vragen. Als er bijv. geen support speelt en ze hebben ammo nodig is het wel handig om dan die klasse te nemen.

Wat ik bij rush ook wel doe is Recon spelen met een P90 MAV en BEACON. Mcom armen en meteen een Beacon neerzetten. Kunnen je teammaten tenminst spawnen bij de gearmde mcom. Heel handig.

Nog maar een paar ribbons en dan speel ik weer met mijn favorite wapens.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Welke specializations gebruiken jullie vaak ? Als ik met een LMG rondloop dan selecteer ik vaak Squad Suppression om tijdens het sproeien het beeld wazig te maken van de tegenstander. Ik merk zelf dat ik dat erg hinderlijk vind als ik beschoten wordt en mijn beeld wordt wazig.

Gister in een squad gespeeld waarin iemand anders ook met een LMG rondliep en Squad Cover aan had staan. Volgens mij is dat een erg goede combi om het de tegenstander moeilijk te maken. Zelf heb je minder last van wazig beeld door inkomend vuur van de tegenstander en zelf maak je het de tegenstander extra moeilijk door hun scherm wazig te maken door de Squad Suppression.

Squad ammo is voor een LMG toch niet zo van belang. Je kan namelijk jezelf bevoorraden en tevens zit er in de LMG flink wat ammo.

Verwijderd

Squad suppression met holo of pka-s holo, foregrip

Verwijderd

Ligt aan de situatie en wat mijn squad kiest.

Flak kies ik nog wel eens voor Metro, Seine en bazaar.
Suppression als ik in grotere maps ga sniperen mocht ik
inderdaad iemand missen zien ze me niet snel zitten door de wazigheid.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:13:
Waarschijnlijk worden jullie een vogeltje in minder uren dan mij! hahaa volgens mij heb ik nu 300 uur gespeeld en ben pas vogeltje 14. Maarja aan de andere zijde kosten die ribbons en medal mij veel tijd en punten. Ga de handgun Medal of Squad rush medal eens halen dan weet je meer dan genoeg en dan vind je mijn speel tijd niet eens zo raar! hahaa
Whehehe, hier vogeltje 15 in nog geen 200, misschien doe je wat fout :P of ben ik gewoon zo ontiegelijk goed O-)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Fatal Mind schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:07:
[...]

Whehehe, hier vogeltje 15 in nog geen 200, misschien doe je wat fout :P of ben ik gewoon zo ontiegelijk goed O-)
Ligt eraan hoe je speelt. Als je bijhoudt voor bv welk wapen je binnenkort een service star krijgt of een medal en daarop gaat spelen, dan level je sneller dan als je dat niet doet. Ik doe het zelf niet en zit op vogeltje 13 in 211 uur. Denk dat ik wel sneller had kunnen levelen als ik mn wapen stats en medals in de gaten had gehouden. Sommigen zijn natuurlijk ook gewoon goed en andere wat minder. Ik speel zelf voor de fun. Het boeit mij niet of ik vogeltje 1 of 21 ben. Ik ben nu overigens vogel 13. Daar wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk vanaf....

• Depress
  • Laatst online: 24-11 21:01
[...]

Ben je stats aan het kijken, volgens mij ben je wel een pietje presies met het afmeten van je service stars. Jammer dat je bij de AK74M 506 kills hebt ;-)

Zelf zit ik nu op Service Rank 3 met 88 uur spelen. Gaat vrij lekker dat levelen. Maar ik speel amper op unlocks of bonussen. Zit namelijk al weer op servicestar 3 op mijn M416. Heb wat andere wapens een kans gegeven, maar de M416 blijf ik lekker spelen vinden.

• Fatal Mind
  • Niet online
Depress schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Ben je stats aan het kijken, volgens mij ben je wel een pietje presies met het afmeten van je service stars. Jammer dat je bij de AK74M 506 kills hebt ;-)

Zelf zit ik nu op Service Rank 3 met 88 uur spelen. Gaat vrij lekker dat levelen. Maar ik speel amper op unlocks of bonussen. Zit namelijk al weer op servicestar 3 op mijn M416. Heb wat andere wapens een kans gegeven, maar de M416 blijf ik lekker spelen vinden.
Dat van die ak74 is buitengewoon ergelijk, vind het leuk om er 500 kills mee te halen ,de dogtag te innen, en weer verder te gaan met volgende wapen, maar omdat het fijne spel (... ) nogal vaak faalt met wapenselectie, een paar kills meer voor die...

Verklaard ook waarom m'n ranking wat harder gaat, ik speel tot het wapen is uitgespeeld, daarna de dogtag innen, en volgende wapen. Houd het ook interessant natuurlijk.
MRELynx schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:24:
[...]

Ligt eraan hoe je speelt. Als je bijhoudt voor bv welk wapen je binnenkort een service star krijgt of een medal en daarop gaat spelen, dan level je sneller dan als je dat niet doet. Ik doe het zelf niet en zit op vogeltje 13 in 211 uur. Denk dat ik wel sneller had kunnen levelen als ik mn wapen stats en medals in de gaten had gehouden. Sommigen zijn natuurlijk ook gewoon goed en andere wat minder. Ik speel zelf voor de fun. Het boeit mij niet of ik vogeltje 1 of 21 ben. Ik ben nu overigens vogel 13. Daar wil ik eigenlijk wel zo snel mogelijk vanaf....
Correct, zodra rank 45 gepasseerd is, is het werkelijk niet boeiend meer hoeveel vogeltjes je ondertussen heb, al heb je een bos vol, schiet je toch niks mee op, je krijgt er geen unlocks meer voor ( hoogstens een paar dogtags elke zoveel vogels )

[ Voor 32% gewijzigd door Fatal Mind op 10-02-2012 13:31 ]

Verwijderd

[...]

Tja mijn eerste BF game. Eigelijk wist ik 0 van BF ik ben overgehaald door een kennis om BF3 te kopen. Nou ja ik speel nu BF3 en speelt het spel niet eens meer. Ik heb nu 33 of 34 van de 50 medals.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
Depress schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:24:
[...]

M416 is inderdaad een lekkerer gun maar ik vind de M16A3 nog net wat beter. M16A3 met Foregrip, Supressor en Kobra is echt een dodelijke combo. Hoge RoF, vrijwel geen recoil en meerdere mensen tegelijk aankunnen (itt de FAMAS), heerlijke gun. Aan mijn stats kun je zien dat ik beide guns goed ken! Gister de L85A2 eens een kans gegeven maar vond het helemaal niks, nu de AN eens een keer proberen dan heb ik alle assault guns gehad.

De PKP heb ik nu ook redelijk gemasterd en dat is inderdaad ook een lekker geweer, speelde hiervoor altijd met de M27 of USAS als Support maar dit is ook een blijvertje icm de foregrip, laser en Kobra.

De M4A1 blijft mijn standaard Engineer wapen, ben benieuwd of daar nog iets aan zal veranderen. Heb de M4 en A91 nooit een eerlijke kans gegeven en de SG553 moet ik nog unlocken maar heb mijn grote twijfels.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 10-02-2012 13:31 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Tja mijn eerste BF game. Eigelijk wist ik 0 van BF ik ben overgehaald door een kennis om BF3 te kopen. Nou ja ik speel nu BF3 en speelt het spel niet eens meer. Ik heb nu 33 of 34 van de 50 medals.
Hmm, voordeel van al die tijd is wel dat je bepaalde medals dan weer heb, zoals 50 uur voor een kit, of 100 uur voor een USA of RU.

Trouwens, die tijd is volop gebugged... volgens mij is het zo dat zodra je in een tank gaat zitten, dat je tanktijd start, maar dat je legertijd stopt met lopen... Weet niet of het soort van logisch klinkt, maar weer ff niet hoe dat ik dat anders moet brengen.

Verwijderd

Dat heb ik dus ook gemerkt. Ik was bezig met Engineer 50 uur maar er gebeurde niets terwijl ik 15 minuten heb gespeeld, maar dan wel als helicopter piloot.

Squad deathmatch is klote om te halen. Suppression trouwens ook

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 13:35 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Fatal Mind schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:33:
[...]

Hmm, voordeel van al die tijd is wel dat je bepaalde medals dan weer heb, zoals 50 uur voor een kit, of 100 uur voor een USA of RU.

Trouwens, die tijd is volop gebugged... volgens mij is het zo dat zodra je in een tank gaat zitten, dat je tanktijd start, maar dat je legertijd stopt met lopen... Weet niet of het soort van logisch klinkt, maar weer ff niet hoe dat ik dat anders moet brengen.
Mjah klopt wel denk ik wat je schrijft. Ik had eergister de 100hrs in RU army. Terwijl ik toen iets van 205 uur had gespeeld. En die andere 105 uur dan ? De 100hrs US medal heb ik nog niet. Die staat op 86hr dacht ik. De rest zal dan wel voertuigen zijn....

Van de M16A3 en M4 vind ik de iron sight klote, zelfs wanneer er een Holo op zit. Zal het vanavond nog eens gaan proberen als ik niet te veel PKP verslaafd ben.

Verwijderd

Famas en de M60 hebben pas een klote iron sight

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 22:51
zit nu op vogeltje 7 in minder dan 100uur
Moulin ben je straks online?

• thunder8

thunder8

Die FAMAS is met iron sight idd kloten, daar schoot ik tot de eerste sight alleen vanaf de hip mee.

[...]

Mwoah, het hangt gewoon af van je SPM. Tuurlijk, die service stars of medals tellen wel mee maar die krijg je anders ook wel (misschien iets minder snel, maar ik haal ze regelmatig zonder er iets voor te doen).

Mijn SPM is nu boven de 600 (601). Die is sinds ik adelaartje ben zelfs nog omhoog gegaan dus die unlocks zeggen weinig. 200 punten per unlock zet niet echt zoden aan de dijk. Sterren voor je gun wel maar die haal je ook weer niet zo gigantisch snel dat het niet echt veel uitmaakt. Ben momenteel niet echt met mn unlocks meer bezig. Medals boeien me weinig (sommige duren toch veel te lang en vind ik saai om te halen), maar alle ribbons heb ik al wel. Ook alle guns en assignments inmiddels voltooid. Meeste gun unlocks ook wel binnen. Zijn nog een paar guns waar ik weinig heb, maar van alles wel minimaal een grip en RDS of Holographic.

Zit met 172 uur nu op adelaartje 20. Volgens mij zat ik rond de 75 uur al op adelaar 1, maar mijn score gaat dan ook erg snel.

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:37:
zit nu op vogeltje 7 in minder dan 100uur
Moulin ben je straks online?
Misschien tegen een uurtje of 17:00.

Als ik vanavond ga spelen zal het pas om 22:30 zijn of na mijn Poker toernooi

@all: ik heb in het begin echt lopen klote met de controls vinden en heb me eigelijk niet echt geconcentreerd op de punten ik was meer impressed van de gameplay, graphics etc. Ik denk dat ik maar gewoon eens ga ophouden met die medals.

Duurt een beetje te lang.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 13:43 ]

• joshje
Martinspire schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Mijn SPM is nu boven de 600 (601). Die is sinds ik adelaartje ben zelfs nog omhoog gegaan dus die unlocks zeggen weinig. 200 punten per unlock zet niet echt zoden aan de dijk. Sterren voor je gun wel maar die haal je ook weer niet zo gigantisch snel dat het niet echt veel uitmaakt. Ben momenteel niet echt met mn unlocks meer bezig. Medals boeien me weinig (sommige duren toch veel te lang en vind ik saai om te halen), maar alle ribbons heb ik al wel. Ook alle guns en assignments inmiddels voltooid. Meeste gun unlocks ook wel binnen. Zijn nog een paar guns waar ik weinig heb, maar van alles wel minimaal een grip en RDS of Holographic.
als je puur op medals gaat spelen gaat voor mijn gevoel je score alleen maar naar beneden omdat je dan niet echt let op welk wapen je gebruikt bij een bepaalde situatie/map

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heb trouwens nu elke keer dat als ik het spel weer ga spelen, dat mijn handguns bij alle classes zijn gereset.
Hebben jullie dit ook? Hij staat nu telkens op de MP 443 gun, maar wil hem gewoon standaard op de M9 suppressor hebben. Heel irritant.

motabeatz.com

Verwijderd

@joshje: Dat is bij mij dus aan de hand, dat zag je wel aan mijn PDW medal, wat een klote wapens zeg!

@Nicky: ja dat heb ik ook maar dat hebben er meer. Ik was bezig met mijn handgun medal en merkte inderdaad dat alles automatisch verandert naar de MP443 terwijl ik de M9 tact had geselecteerd.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 13:45 ]

Verwijderd

[...]

Zit met 172 uur nu op adelaartje 20. Volgens mij zat ik rond de 75 uur al op adelaar 1, maar mijn score gaat dan ook erg snel.
Ik neem aan dat je sneller bij adelaar 1 zat. Ik zit bijna op 3 na 78 uur (20k punten nodig). :P En jouw SPM lag toen ook al vrij ver boven de mijne. Al was het toen niet zo ver er boven als nu. (Maar ja ik win in CoD :P)

http://battlelog.battlefi...0it/stats/228478653/xbox/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 13:59 ]

• thunder8

thunder8

[...]
Mijn SPM is nu boven de 600 (601). Die is sinds ik adelaartje ben zelfs nog omhoog gegaan dus die unlocks zeggen weinig.
Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn, zit nu op een SPM van 158......

• joshje
thunder8 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn, zit nu op een SPM van 158......
waarom jaloers? als je maar lol hebt toch? is een spelletje :P

Verwijderd

Mijn SPM is ook niet super hoor, maar ik heb wel LOL

Maarja mijn KD is ook niet zo best, maar Joshje weet heel goed waardoor dat komt.
Domme C4 van hem, stomme teamkiller ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 14:05 ]

• Dynamix
Een hoop rare vogels hier... :p

Verwijderd

Dat klopt helemaal, beter een rare vogel dan geen vogel.

• thunder8

thunder8

joshje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Weet ik en ik heb ook zeker lol, vooral als ik met een paar man van hier speel. Maar toch is het wel lekker als je goed kan scoren tijdens een game, ipv cannon fodder te zijn. ;)

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Enige stat die mij boeit is WL. Die zat op 4,5. Nu op 2,2. Gewoon doordat het onmogelijk lijkt om bij je party in het team te komen. En dan quit ik na 2 potjes en speel ik een week niet meer. Only way it's going is down the drain. :P

Het is prima om niets te geven om stats maar ik vind BF3 alleen leuk als de strijd gelijk oploopt. Dus ik speel om te winnen en baal van verlies. Zeker als die kansloos is. (Of door een veel beter samenwerkende tegenstander of juist door enorm slecht spelende teamgenoten.) Ook vervelend is Rush als de tegenstander gewoon kansloos is. Zeker op een map als Caspian Border 1e MCOMs als verdediger ben ik in staat om de XBox na 10 minuten uit te zetten. Uit pure verveling.

Dat is mijn grootste probleem met BF3. Het is het leukst om met vrienden te spelen. Lekker samenwerken en domineren. Maar het is saai om te hard te winnen want je hoeft dan je best niet meer te doen. Alleen spelen is geen bal aan want dan kom je tegen teams die wel samenwerken. Dus: ik vind het niet boeiend om met 8 man samen te spelen want dan win je te hard. En ik vind het niet leuk om alleen te spelen want dan heb je weinig invloed op het verloop van de pot.

^^Is mijn mening over BF3. Super toffe opzet maar het lukt mij niet om een avond lang met plezier te spelen itt tot enkele andere shooters (waaronder BC2).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 14:18 ]

Verwijderd

Hadden wij laatst ook conquest @ seine crossing.

Dat was gewoon saai we hadden binnen een paar minuten alle flags. En gingen bij A staan nou ze kwamen er niet doorheen. We zijn maar gaan terug trekken en ze opnieuw 2 flags te schenken en vervolgens maar weer aanvallen. Dat was gewoon te saai!

Ons team bestond uit 8 a 9 GoTters van minimaal 1 vogeltje hahaha

Een beetje moeilijkheid mag er wel inzitten

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 14:21 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:20:
Hadden wij laatst ook conquest @ seine crossing.

Dat was gewoon saai we hadden binnen een paar minuten alle flags. En gingen bij A staan nou ze kwamen er niet doorheen. We zijn maar gaan terug trekken en ze opnieuw 2 flags te schenken en vervolgens maar weer aanvallen. Dat was gewoon te saai!

Ons team bestond uit 8 a 9 GoTters van minimaal 1 vogeltje hahaha

Een beetje moeilijkheid mag er wel inzitten
Diezelfde avond hadden we een pot op Canals, arme tegenstander:

http://battlelog.battlefi...how/27235602/4/191166884/

• thunder8

thunder8

Ja dat waren 2 games, waar de tegenstander wanhopig van werd. Als mij dat overkomt, log ik ook uit als ik alleen zou spelen. Vind het op zich niet erg te verliezen, maar als je van alle kanten lek geschoten wordt en je hebt een team dat geen team is, dan geef mijn portie maar aan fikkie.

• joshje
ik vind potjes die gelijk op lopen ook het leukst want dan ben je het aller actiefst bezig met het spel. en heb je tot aan de laatste ticket gewoon een echt gevecht.
dit potje is daarvan een mooi voorbeeld dan gaat het echt gewoon om 1 ticket
http://battlelog.battlefi...how/26878710/4/195196575/

@Moulin jij begon met de C4 :P onze mooi bommenwerper _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door joshje op 10-02-2012 14:39 ]

• thunder8

thunder8

Dat zijn inderdaad de mooiste games, vooral omdat iedereen op het eind gefocust is om niet te verliezen!

Ik denk dat het dan inderdaad na een uur of 50 was. Ik zou het topic na kunnen lopen, maar het boeit me gewoon niet genoeg :+

Anyways, ik heb ook een hoop potten dat het geowon voor geen ene meter gaat. Dan speel ik als LMG en wordt ik gesniped. Switch ik naar recon dan schiet ik die ene sniper wel af maar komt er een n00btube in mn face. Ga ik weer assault spelen (niet n00btuben want dat vind ik niets meer aan) dan zit er weer een sniper. Of een tank die niemand aanpakt en moet ik weer switchen naar engineer om vervolgens zonder ammo te zitten dus weer support. Veel potjes waar je gewoon niet in een lekker ritme kan komen omdat je team weigert zich aan te passen.

Maar goed, ook een hoop leuke potjes. Ik speel momenteel liever b2k playlist dan de normal playlist. Die metro/seine/bazaar maps komen iets te vaak voor als ik ingame zit en daar is het gewoon geen fuck meer aan met rush. Teveel usas faggots en n00btubes. Ook het feit dat je zo vaak wordt afgeschoten door iemand die tot zn oksels in de muur zit vind ik heel irritant. Dan is dat prone bij CoD toch wel beter ingesteld (liever blokkerende prone dan half in de muur.

Grote maps vind ik zelf leuker om te doen. Haal er misschien minder kills, maar minder last van trutjes. Al ben ik de laatste tijd ook niet altijd even serieus bezig. Lekker met c4 aankloten of gewoon een half uur bezig zijn om een sniper uit te schakelen (maar uiteraard wel gewoon in zn rug knifen en vervolgens teabaggen.

Ik krijg de laatste tijd bij sommige potjes ook steeds vaker de neiging om te switchen van team als ik zie dat de ander het niet gaat redden. Is voor de mensen waar je mee speelt ook veel leuker ("jahaa ik had martinspire, w00p w00p"). En mocht het gewoon brak gaan omdat de tegenstander zo loopt te laggen (laatst in een game met allemaal gasten uit honk kong :? en een andere keer kwamen ze uit argentinië. Flikker op, ga lekker in servers van je eigen regio zitten) of lame te zijn. Liever weer een minuut of 5 bezig zijn met zorgen dat iedereen weer bij elkaar zijn, dan alsmaar potten achter elkaar doen die niemand leuk vind.

Verwijderd

Nou de laatst keer bij rush @ wake island ben ik maar gewoon weggegaan meestal doe ik dat niet maar nu was het niet meer leuk. 7 keer achter elkaar doodgegaan door een chopper terwijl ik aan het respawnen was!

Dan zeg ik krijg de pest maar ik smeer hem!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44

Licko

ZVDK

Martinspire schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:57:

Maar goed, ook een hoop leuke potjes. Ik speel momenteel liever b2k playlist dan de normal playlist. Die metro/seine/bazaar maps komen iets te vaak voor als ik ingame zit ...
Volgens mij hebben veel servers nog een vaste cycle hoor. Merk er iig niks van dat bepaalde mappen vaker voorkomen als je gewoon in dezelfde server blijft zitten. Ik begin gewoon met een server met Tering Highway, dan heb ik die vast gehad.
Ik krijg de laatste tijd bij sommige potjes ook steeds vaker de neiging om te switchen van team als ik zie dat de ander het niet gaat redden. Is voor de mensen waar je mee speelt ook veel leuker ("jahaa ik had martinspire, w00p w00p").
Nou nou, alsof dat zo moeilijk is ;D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-11 20:19
Zijne er nog gasten die de co op missies willen doen ? Ik heb tot nu toe alleen de eerste gedaan maar wil ze graag allemaal doen!

PSN ID = steppa87

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:
[...]

Enige stat die mij boeit is WL. Die zat op 4,5. Nu op 2,2. Gewoon doordat het onmogelijk lijkt om bij je party in het team te komen. En dan quit ik na 2 potjes en speel ik een week niet meer. Only way it's going is down the drain. :P

Het is prima om niets te geven om stats maar ik vind BF3 alleen leuk als de strijd gelijk oploopt. Dus ik speel om te winnen en baal van verlies. Zeker als die kansloos is. (Of door een veel beter samenwerkende tegenstander of juist door enorm slecht spelende teamgenoten.) Ook vervelend is Rush als de tegenstander gewoon kansloos is. Zeker op een map als Caspian Border 1e MCOMs als verdediger ben ik in staat om de XBox na 10 minuten uit te zetten. Uit pure verveling.

Dat is mijn grootste probleem met BF3. Het is het leukst om met vrienden te spelen. Lekker samenwerken en domineren. Maar het is saai om te hard te winnen want je hoeft dan je best niet meer te doen. Alleen spelen is geen bal aan want dan kom je tegen teams die wel samenwerken. Dus: ik vind het niet boeiend om met 8 man samen te spelen want dan win je te hard. En ik vind het niet leuk om alleen te spelen want dan heb je weinig invloed op het verloop van de pot.

^^Is mijn mening over BF3. Super toffe opzet maar het lukt mij niet om een avond lang met plezier te spelen itt tot enkele andere shooters (waaronder BC2).
Klinkt bekend. Moet ook zeggen dat ik een party met 8 man minder leuk vind dan van 4. Speel de laatste tijd ook regelmatig alleen een paar potjes TDM. Kun je zeggen dat het saai is, maar je kan het zelf ook leuk maken (wat ik dus doe) door bij de verliezende partij te gaan zitten, die -20 kills van je team weg te werken en uiteindelijk met 100-99 winnen. Ik ga niet zeggen dat ik goed ben, maar ik heb de laatste tijd toch aardig wat TDM potjes waarin ik dan halverwege in kom bij een stand van 65-45 ofzo en dan toch nog in je team als 2e eindigen en de pot winnen.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

steppa87 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:27:
Zijne er nog gasten die de co op missies willen doen ? Ik heb tot nu toe alleen de eerste gedaan maar wil ze graag allemaal doen!
Jazeker wil ik dat! Ik moet ze allemaal nog! Maarrrrrr ik heb helaas geen headset. Dat ding staat nog wel op mijn wensenlijst, maar heb em nog niet.... Doch wil ik graag een keer co-oppen

Steam/Discord: Flimovic

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
steppa87 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:27:
Jammer dat je PS3 hebt anders had ik graag wat missies met je gedaan !

iemand op de Xbox die morgen wat coops wilt doen op de Xbox ?

• steppa87
Flimovic schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:12:
[...]

Jazeker wil ik dat! Ik moet ze allemaal nog! Maarrrrrr ik heb helaas geen headset. Dat ding staat nog wel op mijn wensenlijst, maar heb em nog niet.... Doch wil ik graag een keer co-oppen
Aanschaffen die handel ;) voeg me maar toe! Steppa87

Nog meer mensen die co-op willen spelen op de ps3

PSN ID = steppa87

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Flimovic schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:12:
[...]

Lol, als je de eerste keer drop 'em like liquid(4-5e missie zoiets) kan halen op normal, dan ga je met mij co-op spelen. ;)

• P.E.No.1
  • Laatst online: 27-11 13:42
Waarom zie ik zo weinig servers op ps3 terwijl het toch echt veel meer waren?

PSN id: PENo1

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:38:
Waarom zie ik zo weinig servers op ps3 terwijl het toch echt veel meer waren?
Heb je je filters aangepast in de server browser?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 01:21 ]

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Wat heb ik me gisteren weer vermaakt.
Heerlijk!

Tehran Highway.. Irritante motar mensjes opgezocht.. Beetje C4 eromheen , er voor gaan staan om nog even te zwaaien.. Daag !

Later in Operation Firestorm wat C4 jeeps gemaakt en succesvol op tanks gereden. ( multikills !)

Ook leuk is de chopper te pakken, weet zo even de naam niet maar ik bedoel de " simpele" transportation chopper. Vol plakken met C4, naar de base vliegen van tegenstander. Landen en vervolgens dood gaan..

Daarna tijdens je spawn op de map kijken, en ja hoor.. Volle chopper met enemy's.
Spawn, klik , boem.. Multikill :-)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Lasteraar schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:28:
Wat heb ik me gisteren weer vermaakt.
Heerlijk!

Tehran Highway.. Irritante motar mensjes opgezocht.. Beetje C4 eromheen , er voor gaan staan om nog even te zwaaien.. Daag !

Later in Operation Firestorm wat C4 jeeps gemaakt en succesvol op tanks gereden. ( multikills !)

Ook leuk is de chopper te pakken, weet zo even de naam niet maar ik bedoel de " simpele" transportation chopper. Vol plakken met C4, naar de base vliegen van tegenstander. Landen en vervolgens dood gaan..

Daarna tijdens je spawn op de map kijken, en ja hoor.. Volle chopper met enemy's.
Spawn, klik , boem.. Multikill :-)
:) die laatste is geniaal

• Deef_K
  • Laatst online: 30-11 21:57
Nou mijn battlefield 3 start niet meer op na de laatste update. Heel fraai, ps3 overigens.

Edit: opnieuw opstarten en opeens nieuwe psn voorwaarden en het spel start weer.

[ Voor 31% gewijzigd door Deef_K op 11-02-2012 13:00 ]

• steppa87
Wie heeft er zin om zo bfte spelen op de ps3 !?

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Ik heb wel zin :) iemand anders die nog meedoet? voeg me maar toe xSmoQxy

• steppa87
Done

Nog meer mensen !?

[ Voor 73% gewijzigd door steppa87 op 11-02-2012 15:44 ]

PSN ID = steppa87

• KunDun
  • Laatst online: 30-11 17:06
Zijn er nog mensen die op de Xbox360 de Bullseye achievement nodig hebben,
En die ongeveer weten wat ze moeten doen, laat het me dan weten dan kunnen we het even proberen.

En ik heb ook heel veel moeite met de "complete warrior" achievement dus misschien dat we die ook
even kunnen proberen (Dit zal wel wat tijd kosten denk ik, ook al ben ik redelijk in jets)

Me GT = DaNiSeL

• Unomomentodado
  • Laatst online: 13:33
Lekker laatste potje net. Als een bezetene zijn we de TV tower aan het verdedigen. Enemies zijn genaderd tot de laatste deur voor de MCOM. Nog 4 tickets te gaan.... BAM! Zes man een freeze:
http://battlelog.battlefi...how/28003404/4/207136844/

Potje alsnog verloren. Argh! :X

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 12-02-2012 01:41 ]

Unomomentodado schreef op zondag 12 februari 2012 @ 01:41:
Lekker laatste potje net. Als een bezetene zijn we de TV tower aan het verdedigen. Enemies zijn genaderd tot de laatste deur voor de MCOM. Nog 4 tickets te gaan.... BAM! Zes man een freeze:

Lol, een massacrash. Lekker bezig DICE!!! :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Unomomentodado schreef op zondag 12 februari 2012 @ 01:41:

Ongelooflijk he. Zonder freeze hadden we die gewonnen. Telt gelukkig niet mee voor de w/l ratio.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

BatmanHorizon schreef op zondag 12 februari 2012 @ 01:45:
[...]

Ongelooflijk he. Zonder freeze hadden we die gewonnen. Telt gelukkig niet mee voor de w/l ratio.
Maar wel een aantal leuke potjes gehad vanavond....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
Dat is wel een sneue vastloper inderdaad :D

Flickr PSN ID= cheironnl

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn xbox van 1080p op 720p gezet om te kijken of dat de FPS opkrikte.

Nu is het zoiezo gelimiteerd tot 30FPS bij 1080p en 720p, maar op 720p bij veel renderwerk (seine crossing
ofzo) is de xbox in 720p toch een stuk rapper waardoor je denk ik beter die 30FPS houdt.

Om nou te zeggen dat je het verschil tussen 1080p en 720p echt ziet als je eenmaal bezig bent is ook niet echt het geval..... :)

Tijd voor de Xbox720

PS: ik lees net dat BF3 niet eens in 1080p speelt :) ... naja ik merk persoonlijk verschil in performance als je de xbox zelf op 720P zet. :)

[ Voor 42% gewijzigd door zenith op 12-02-2012 10:17 ]

Jackal131 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 02:23:
[...]

Maar wel een aantal leuke potjes gehad vanavond....
Dat zeker. Nu dat je met meerdere squads kan communiceren vind ik echt een verademing. Begin daardoor rush misschien wel leuker te vinden dan conquest :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik hoop iedere keer dat mijn bekenden in een conquest spel zitten. Meestal is dat helaas niet het geval. Ik vind conquest stukken leuker doordat er veel meer mogelijkheden en vrijheid in zo'n spel zit.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo even een mega potje qua XP verzamelen. Had het niet eens in de gaten dat ik 3x een medal in 1 potje kreeg en een service star. Vond het al irritant tijdens het spelen, die medal die in beeld komt als je hem haalt blokkeert je schootsveld.

39683 XP in 1 potje.....

http://battlelog.battlefi...how/28886916/2/226915812/

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 12-02-2012 15:31 ]

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Hallo allemaal,

Al enige tijd lees ik mee op dit forum. Zelf ben ik echter actief in de clan van het itg forum. Het leek me een
leuk idee om eens een battle tegen jullie te organiseren. Tot nu toe spelen we onderling tegen elkaar, maar
we zijn nog niet met genoeg om 12x12 te kunnen spelen. Nu is 12x12 misschien wat lastig om te organiseren, maar als hier mensen zijn die eens 4x4 squad rush tegen ons willen spelen?

Mocht hier animo voor zijn, ik houdt dit topic ik in de gaten, dus laat het hier maar weten. Bij genoeg animo
kunnen we gaan kijken of we een datum en tijdstip kunnen vinden, waarop we dit kunnen gaan doen.

grtz

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pirodr01 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:48:
Hallo allemaal,

Al enige tijd lees ik mee op dit forum. Zelf ben ik echter actief in de clan van het itg forum. Het leek me een
leuk idee om eens een battle tegen jullie te organiseren. Tot nu toe spelen we onderling tegen elkaar, maar
we zijn nog niet met genoeg om 12x12 te kunnen spelen. Nu is 12x12 misschien wat lastig om te organiseren, maar als hier mensen zijn die eens 4x4 squad rush tegen ons willen spelen?

Mocht hier animo voor zijn, ik houdt dit topic ik in de gaten, dus laat het hier maar weten. Bij genoeg animo
kunnen we gaan kijken of we een datum en tijdstip kunnen vinden, waarop we dit kunnen gaan doen.

grtz
Ook 12x12 is simpel hoor, zolang iemand van ´jullie´ en iemand van ´ons´ elkaar maar op SEN hebben. Er is namelijk een shitload aan lege servers te vinden via de browser (PS3).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• steppa87
Hier ook onwijs veel punten gescoord in een potje ruim 23000 XP heerlijk potje!!

http://battlelog.battlefi...how/28165729/4/286950368/

PSN ID = steppa87

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
AllSeeyinEye schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:16:
[...]

Ook 12x12 is simpel hoor, zolang iemand van ´jullie´ en iemand van ´ons´ elkaar maar op SEN hebben. Er is namelijk een shitload aan lege servers te vinden via de browser (PS3).
qua server is het idd wel mogelijk, ik dacht meer aan het naast elkaar leggen van 2x 12 agenda's en daaruit 1 tijdstip pikken waarop iedereen kan. Ik weet dat jullie hier al met een flink aantal mensen zitten, maar ik denk niet dat wij 12 man op dezelfde dag beschikbaar kunnen krijgen. Er druppelen langzaamaan wel steeds meer mensen bij ons binnen, dus op ten duur voorzie ik dat het zeker wel kan, maar tot die tijd zou squad rush wel gewoon kunnen. Of op ten duur, als eindelijk die private servers eens komen, dan zou je ook 8x8 rush kunnen doen bijvoorbeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door pirodr01 op 12-02-2012 17:52 ]

• thunder8

thunder8

Zo een lekker weekendje bf3 gehad. Zaterdag ging het nog niet zo heel lekker. Overdag wat alleen gespeeld en regelmatig gedisconnect van ea of een server met alleen maar vogeltjes. 's-avonds nog even met moulin gespeeld en dat was al een stuk beter. Nadat Moulin stopte, ben ik nog een paar uur door gegaan, met de recon kit en de ump45. Dit ging erg lekker en dit is ook echt een wapen voor mij. Voor het slapen gaan had ik bijna 80 kills met dit wapen en de SOFLAM vrijgespeeld.

Vandaag maar door gegaan met spelen. Echter waren er nauwelijks servers in de eu te vinden. Maar een paar potten rush gespeeld, waaronder een paar potten met gotters, maar rush is en blijft niet echt een favoriete spelmode voor mij. Moet nog 2 mcoms activeren voor de achievement en dan vind mode wel Ff goed.

Na een hapje eten verder gegaan en alle unlocks voor de ump gehaald. Daarna geswitched naar support en maar spelen met de lmg. Na 1 pot had ik de 249 vrijgespeeld en ben ik daar maar mee gaan sproeien. Wat unlocks vrijgespeeld, daarna de c4 vrijgespeeld. Daar nog de nodige tanks en gebouwen mee opgeblazen.

Na bijna 18 uur spelen dit weekend, 4 levels gestegen, zooi ribbons gehaald, wat handige spullen vrijgespeeld voor als we met een groep spelen. Nu begint het ook wat leuker te worden met spelen. :) maar heb nog zat vrij te spelen, dus nog genoeg te doen. :p

[ Voor 0% gewijzigd door thunder8 op 13-02-2012 01:07 . Reden: Autocorrect aanpassen. ]

Gisteren na ruim 3 weken weer eens opgepakt, dat is wel wennen weer :P
Ben met de recon klasse en de USAS aan de gang gegaan, maar het gaat nog niet echt lekker.
Wel een surveillance ribbon gehaald met de T-UGS.
Vraag aan jullie wat beter is: Flechette of Buckshot?
Tot ik de Frags vrijspeel moet ik een keuze maken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Buckshot vind ik het beste.

Verwijderd

Nog steeds wachtend op nieuwe maps dmn duurt lang. Tja cod is geen optie toppunt van saaiheid en dom geld uitgeven!

• Dynamix
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:51:
Nog steeds wachtend op nieuwe maps dmn duurt lang. Tja cod is geen optie toppunt van saaiheid en dom geld uitgeven!
Dan kun je nog wel even wachten... Die februari patch zal eerst uitgebracht moeten worden, willen ze überhaupt de DLC goed kunnen slijten.

• thunder8

thunder8

dvdkiwi schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:13:
T-UGS is goed te gebruiken in CQ Metro bijvoorbeeld. Vooral op de chokepoints kan een T-UGS veel informatie verschaffen en haal ik 2-3 surveillance ribbons per game. Ook op Rush kan je deze gebruiken voor in de buurt van de MCOMs, zo heb je snel informatie over hoeveel enemies en waar ze vandaan komen. Enige wat je moet doen is een strategische plek voor dat ding vinden, aangezien hij vaak snel gevonden wordt.

Van het weekend heb ik de MAV vrijgespeeld. Kon alleen niet zo snel vinden hoe je enemies spot? Moet je daarvoor binnen een bepaald bereik zijn? Moet je ze handmatig spotten? Zo ja, welke knop?

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik gok select, maar heb zelf de MAV nog niet.

[ Voor 2% gewijzigd door Flimovic op 13-02-2012 09:21 . Reden: typo ]

Steam/Discord: Flimovic

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dvdkiwi schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:13:
Gisteren na ruim 3 weken weer eens opgepakt, dat is wel wennen weer :P
Ben met de recon klasse en de USAS aan de gang gegaan, maar het gaat nog niet echt lekker.
Vraag aan jullie wat beter is: Flechette of Buckshot?
Tot ik de Frags vrijspeel moet ik een keuze maken ;)
persoonlijk vind ik flechette compleet nutteloos (dmg lijkt te verwaarlozen) buckshot heeft mijn voorkeur. Heb nog te weinig met explosion rounds gedaan - vond die in de beta waardeloos gezien er amper dmg gedaan werd. dat schijnt veranderd te zijn

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• thunder8

thunder8

Geprobeerd, maar zag niets gebeuren. Ook de R1 knop zag ik niets doen, daarom mijn vraag ;)

Verwijderd

Opzich moet je gewoon op select drukken om te spotten. Maar Thunder jij hebt geen controller toch, zou het niet kunnen dat spotten niet ingesteld staat. Spotten kan je het beste met een MAV gaat veel sneller. In Operation Metro zou je hem gewoon kunnen neerleggen bij B.flag en zelf lekker knallen, werkt perfect.

Misschien een idee om de serveilance medal te halen in een TDM game.
Gewoon ergens liggen en rond vliegen en constant spotten/select drukken.
Zo heb ik mijn medal gehaald. In Rush @ Metro werkt het ook perfect.

• thunder8

thunder8

Het gewone spotten werkt bij mij prima met de select knop, deze is ook aanwezig op de Aimon ;)

Maar je kan een MAV dus ook gewoon laten liggen zeg maar en dan zelf wat anders doen, dan spot hij net als een T-UGS dus? Goed om te weten, kan je hem ook tegen het plafond laten hoveren. Spot een MAV ook door muren heen, want dat doet de T-UGS wel namelijk. :)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ben dit weekend bezig geweest met de MK3A1 Jackhammer, leuker wapen dan de USAS imho. Eindelijk Frag rounds vrijgespeeld en toen ging het redelijk snel met de kills. Vooral met de Extended mag is het erg plezierig om te weten dat je 14 frag rounds hebt wachten, waarbij je er gemiddeld 3 nodig hebt voor een kill (splash dmg).

Reload duurt volgens mij iets langer dan USAS, maar je hebt meer kogels in de clip als ik het goed heb toch?

Speel dit wapen tot nu toe alleen met Support class, je vliegt werkelijk waar door je ammo heen, zelfs met Squad Ammo perk.

Instagram / YouTube

• Dynamix
aramdin schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:42:
Ben dit weekend bezig geweest met de MK3A1 Jackhammer, leuker wapen dan de USAS imho. Eindelijk Frag rounds vrijgespeeld en toen ging het redelijk snel met de kills. Vooral met de Extended mag is het erg plezierig om te weten dat je 14 frag rounds hebt wachten, waarbij je er gemiddeld 3 nodig hebt voor een kill (splash dmg).

Reload duurt volgens mij iets langer dan USAS, maar je hebt meer kogels in de clip als ik het goed heb toch?

Speel dit wapen tot nu toe alleen met Support class, je vliegt werkelijk waar door je ammo heen, zelfs met Squad Ammo perk.
* Gelieve geen reclame te maken voor frags, thanks :P

Een shot op je lichaam met frags is toch een instant kill? At least, ik heb dat vaak ondervonden...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
Dynamix schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:07:
[...]

Een shot op je lichaam met frags is toch een instant kill? At least, ik heb dat vaak ondervonden...
Als ik schiet lijkt dat niet zo te zijn met fragrounds. Heb altijd wel 3 hits nodig op het lichaam voor een kill.
Met kniven gaat dat heel anders Dynamix.. gek is dat

Flickr PSN ID= cheironnl

• aramdin
Dynamix schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:07:
[...]

Zodat jij al die noobs kan punishen ;) Ik moet eerlijk zeggen dat de Frag rounds redelijk snel vervelen, en ik leg het vaak genoeg af tegen de "normale" guns. Eerst helemaal vrijspelen, daarna weer terug naar de normale gunzzz, I promise O-)

Instagram / YouTube

Verwijderd

Zo lang duurt dat niet alles vrijspelen van de USAS.

@dynamix Ik moet minimaal 2 keer echt raak schieten voordat ik een kill maak met de usas.
Wel als je van dichtbij beschoten wordt maar dan is je tegenstander ook vrij vlot dood door de
splash damage haha.

Dat is een nadeel van de USAS er willen nog wel eens mensen voor je lopen terwijl jij schiet en dan ga je gewoon dood!

• aramdin
Dat had ik gister ook, besluit er iemand even snel voor je te lopen, bots bots zelf dood/bijna dood lol.

Instagram / YouTube

• Dynamix
Dan zal het wel zo lijken, dat ik door één hit gekilled werd. Dat ding schiet immers zo snel achter elkaar...

Ben zelf nu wapens van de eerste ster naar de vijfde ster aan het spelen. Blijft leuk om diverse wapens te beheersen. Inmiddels de M240B gemastered nu door naar de PKP. Van de FAMAS overgestapt naar de LA85 (heel fijn wapen) en bij de engineers class de G53 maar eens uitproberen. Ik zag dat Jackal daar aardig wat kills mee gemaakt heeft.
Pagina: 1 ... 46 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.