De master dogtag voor het betreffende wapen.aramdin schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:05:
Wat krijg je bij de 5de ster dan? G53 is idd niet verkeerd!
Vandaag de BT headset van Sony gekocht via amazon.co.uk. Mijn goedkope Gioteck doet het niet slecht, maar er zit wel een hele irritante kraak in tijdens het spelen, wat ik niet kan waarderen. Nu ik de headset meer gebruik, is de duurdere Sony versie gerechtvaardigd
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Nope, gewoon 2000. Alleen nieuwe dog-tag. Zelf zit ik met 1 gun op 30+, en heb tot nu toch alleen maar 2000 gehad.thunder8 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:50:
Volgens mij krijg je 10000 punten voor een Level 5 Star op wapens?
[..]
Haha geloof je het zelf. Die gun ziet eruit alsof alles erop geplakt is, 1 grote fotosoep....Unomomentodado schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:21:
Met de volgende patch komt er een speciale uitvoering van de USAS:
[afbeelding]
BFV: SuperflipNL [PS4]
SuperflipNL schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:28:
[...]
Haha geloof je het zelf. Die gun ziet eruit alsof alles erop geplakt is, 1 grote fotosoep....
Verwijderd
XBL: MRE Inc
Heel herkenbaar. Gisteren nog. De grap is dat ik dan het gevoel heb of ik compleet loop te falen, maar dat komt dus door de teamprestatie.MRELynx schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:12:
Wat was de rest van het team aan het doen hier ? Soms denk ik wel eens dat ik de enige ben die kills maakt. http://battlelog.battlefi...how/29652903/2/226915812/
Kunnen ze lone wolfs niet gewoon strafpunten geven?
Verwijderd
Lone wolf spelen hoeft niet per sé slecht te zijn hoor. Ik snap ook wel dat je met een squad meer bereikt, maar als de rest van je team nergens aan mee doet doe ik het wel lekker in men uppie!
Mijn nieuwste creatie:
Het is dus een compilatie van vette / awesome / ownage actie van de afgelopen tijd. Komt binnenkort ook nog een fun compilatietje aan, vond het wat veel om het bij elkaar te gooien. Ga trouwens niet meer van die lange filmpjes maken, kost teveel tijd en zeker als er een fout in zit is het lastig die te fixen (als je er te laat achter komt)
Laat maar weten wat jullie ervan vinden. Vind zelf de pistol actie het leukst. Heb helaas niet meer alle footage van de chopper, want ik was daarbij vergeten om hem iets langer door te laten lopen want er zat nog een toffe actie bij (chopper neerschieten en vervolgens parachuterende enemies die er net uit zijn gegaan, uit de lucht schieten). Dit keer wederom wat lange killstreaks zodat je goed kunt zien hoe ik bezig ben. Heb wel wat stukjes versneld, maar toch duurt dat nog wel wat lang. Weet niet of ik dat er nog ga doen in toekomstige filmpjes want daardoor duren ze telkens wel lang.
Maar goed, have fun!
Verwijderd
Bij 2 filmpjes mist geluid dus dat je het dan niet hoort kan kloppen (bij de dubbele tank c4 + tank c4 en chopper). Vandaar ook dat ik daar maar muziek bij heb gezet, anders was het heel kaal.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:27:
Leuk filmpje, die muziek voegt wel wat toe ^^ het volume is ook goed. Soms is de commentary/de muziek veel te hard en hoor je het ingame geluid niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2012 13:35 ]
Wat een kanonnenvoer bij die eerste killstreak haha
Als ik het zo zie wil ik ook wel eens wat vaker Rush gaan spelen, zal eens wat GoTers toevoegen want mijn maten spelen alleen maar Conquest, en in je eentje is Rush echt heel saai.
[ Voor 35% gewijzigd door Mr Ton op 14-02-2012 13:39 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Zijn hier trouwens mensen die veel actief zijn op BF3 360? Ik speel altijd samen met een vriend maar een vaste speel maatje erbij kan geen kwaad
No offence, maar je moet wel kunnen spelen
GT: HollovVpo1nt
Verwijderd
Vooral de killstreak in metro met lmg !
PSN ID = steppa87
Steam/Discord: Flimovic
ik vond het stukje met je magnum echt vet
En damn je kan aardig overweg met die controller. Ik heb altijd op de pc shooters gedaan, nu bf3 op de ps3, maar ik kan zeker niet zo goed overweg met de controller. Misschien gaat me dat ook nooit lukken.
Happy shooting and recording
ToegevoegdHollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:22:
Ik wordt zo geirriteerd door die USAS en iedereen die hem gebruikt.. dat is echt voor mensen die moeite hebben met mikken. Dan die Frag Rounds er nog op.. wow DICE, wow..
Zijn hier trouwens mensen die veel actief zijn op BF3 360? Ik speel altijd samen met een vriend maar een vaste speel maatje erbij kan geen kwaad![]()
No offence, maar je moet wel kunnen spelen
GT: HollovVpo1nt
Vaak bu'j te bang!
Cool
Edit: @Martin, leuk filmpje. Ik denk echter dat je filmpje leuker zou zijn zonder de tekst die je erin hebt gemonteerd. Het komt bij mij arrogant over, en daar hou ik niet van
[ Voor 27% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-02-2012 20:25 ]
* Ik zou je filmpjes veel meer inkorten. Youtube is voor het makkelijke kijken en dan is 6-8 minuten naar mijn idee het beste (zie ook andere game gerelateerde Youtubers). Volgens mij had het filmpje voldoende gameplay voor 3-4 losse filmpjes.
* Geluid is naar mijn idee te hard (ook vergeleken met andere channels).
* Metro LMG fragment vond ik niet bijzonder omdat je 4 minuten op 1 plek staat. Dat is een wegzap moment. De fragmenten dat je kills maakt terwijl je tactisch van punt a naar b gaat (1e clip), vind ik wel mooi om te zien.
[ Voor 28% gewijzigd door Unomomentodado op 14-02-2012 20:35 ]
Thanks voor de feedback.Unomomentodado schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:21:
Mooi filmpje, leuk gemonteerd. Subbed. Suggesties:
* Ik zou je filmpjes veel meer inkorten. Youtube is voor het makkelijke kijken en dan is 6-8 minuten naar mijn idee het beste (zie ook andere game gerelateerde Youtubers). Volgens mij had het filmpje voldoende gameplay voor 3-4 losse filmpjes.
* Geluid is naar mijn idee te hard (ook vergeleken met andere channels).
* Metro LMG fragment vond ik niet bijzonder omdat je 4 minuten op 1 plek staat. Dat is een wegzap moment. De fragmenten dat je kills maakt terwijl je tactisch van punt a naar b gaat (1e clip), vind ik wel mooi om te zien.
Ik had al gemeld dat ik wel wat kortere filmjes zal maken binnenkort. Ik vond de killstreaks op zich niet onaardig, maar bij Metro ging het er bij mij vooral om dat ik daar lang leefde en toch best veel kills maakte. Was niet lastig weg te krijgen, maar blijkbaar had het team ooglappen op.
Geluid vond ik nog wel meevallen maar dat was in het origineel niet zoveel anders. Maar is het zo hard dat het niet goed klinkt of ben je gewoon lui om de volume wat dicht te draaien
Maar goed, thanks voor alle reacties en feedback. Binnenkort meer, betere en kortere filmpjes
geluid stond helemaal niet hard, vond goed. bij de meeste filmpje moet je je geluid harder zetten en bij jou filmpje hoefde dat nietMartinspire schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:58:
[...]
Geluid vond ik nog wel meevallen maar dat was in het origineel niet zoveel anders. Maar is het zo hard dat het niet goed klinkt of ben je gewoon lui om de volume wat dicht te draaien
Doordeweeks ben ik meestal maar tot 22:30 online, vaak speel ik 2 uurtjes na etenstijd en in t weekend dan.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:17:
[...]
CoolVanavond kijk ik waarschijnlijk Barca - Bayer Leverkusen, zo niet ben ik sowieso online.
Edit: @Martin, leuk filmpje. Ik denk echter dat je filmpje leuker zou zijn zonder de tekst die je erin hebt gemonteerd. Het komt bij mij arrogant over, en daar hou ik niet van
Ohjah, vanavond ging echt ruk. Ik had het idee dat het balancesysteem de weg kwijt was. In de meeste servers waar ik kwam was het niveauverschil gigantisch tussen de 2 teams. Heel irritant als het vijandelijke team minstens voor de helft uit adelaars bestaat en je eigen team voornamelijk uit <15 gasten, een enkele adelaar en wat gemiddelde gasten ~30/35. Op metro op een gegeven moment vanuit de US kant, stonden we bij die trap rechts van B, totale mayhem. Er liepen 2 russen continu met rpg's te stoken en 2 met een usas met frag rounds
Ik heb uiteindelijk maar 1 fatsoenlijk potje kunnen spelen, lekker tankwhoren op Damavand peak, 14-0
Vaak bu'j te bang!
Ik deel deze frustratie met je, volgens mij heeft Battlefield helemaal geen balance systeem want ik merk vaak dezelfde dingen. En als winnend team is het vaak ook helemaal niet leuk als de teams zo ongebalanceerd zijn. Hier moeten ze nodig iets op gaan verzinnen, in andere games kan het prima werken dus dan moet het hier ook kunnen.-tom-562 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Doordeweeks ben ik meestal maar tot 22:30 online, vaak speel ik 2 uurtjes na etenstijd en in t weekend dan.
Ohjah, vanavond ging echt ruk. Ik had het idee dat het balancesysteem de weg kwijt was. In de meeste servers waar ik kwam was het niveauverschil gigantisch tussen de 2 teams. Heel irritant als het vijandelijke team minstens voor de helft uit adelaars bestaat en je eigen team voornamelijk uit <15 gasten, een enkele adelaar en wat gemiddelde gasten ~30/35. Op metro op een gegeven moment vanuit de US kant, stonden we bij die trap rechts van B, totale mayhem. Er liepen 2 russen continu met rpg's te stoken en 2 met een usas met frag rounds![]()
Ik heb uiteindelijk maar 1 fatsoenlijk potje kunnen spelen, lekker tankwhoren op Damavand peak, 14-0potje was helaas binnen 5 minuten over ofzo, andere team werden totaal weggeblazen
Straks voor het eerst in weken een heerlijk potje Conquest in Metro gespeeld, waarbij de teams echt aan elkaar gewaagd waren en de linies continu verschoven en B regelmatig van eigenaar veranderde. Jammer dat vlak voor het einde de Russen hem weer overnamen, met nog 25 tickets op de teller konden we niet nog een keer de trappen veroveren. Maar het belangrijkste, slechte enkele mensen gebruikten de USAS. Wat is dit toch een heerlijke game zonder dat onding, nerf hem liever vandaag dan morgen aub!
[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 15-02-2012 03:12 ]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Til a.u.b. niet te zwaar aan die adelaartjes en koppel dit vooral niet aan skill. In de eerste instantie zeggen die namelijk niets meer dan dat de speler al heel veel uur bezig is geweest. m.a.w. Ruk-spelers die veel spelen worden vanzelf een keer high level-tom-562 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Doordeweeks ben ik meestal maar tot 22:30 online, vaak speel ik 2 uurtjes na etenstijd en in t weekend dan.
Ohjah, vanavond ging echt ruk. Ik had het idee dat het balancesysteem de weg kwijt was. In de meeste servers waar ik kwam was het niveauverschil gigantisch tussen de 2 teams. Heel irritant als het vijandelijke team minstens voor de helft uit adelaars bestaat en je eigen team voornamelijk uit <15 gasten, een enkele adelaar en wat gemiddelde gasten ~30/35. Op metro op een gegeven moment vanuit de US kant, stonden we bij die trap rechts van B, totale mayhem. Er liepen 2 russen continu met rpg's te stoken en 2 met een usas met frag rounds![]()
Ik heb uiteindelijk maar 1 fatsoenlijk potje kunnen spelen, lekker tankwhoren op Damavand peak, 14-0potje was helaas binnen 5 minuten over ofzo, andere team werden totaal weggeblazen
Klopt. Echter zijn de vrij lange leercurve van voertuigen en de vehicle unlocks wel een aanzienlijk voordeel tov nieuwkomers. Mapkennis valt ook niet te verwaarlozen. Wapens zouden geen probleem moeten zijn aangezien de 1e wapens van klasses heel goed zijn.Til a.u.b. niet te zwaar aan die adelaartjes en koppel dit vooral niet aan skill. In de eerste instantie zeggen die namelijk niets meer dan dat de speler al heel veel uur bezig is geweest. m.a.w. Ruk-spelers die veel spelen worden vanzelf een keer high level
Een groot deel van de lage levels heeft naar mijn gevoel meer het spel op een later tijdstip gekocht/gekregen vanwege de goede kritieken, maar gaan dan met de verkeerde instelling de multiplayer in (geen objective play maar tdm). Dat heeft dus niks met het level van de speler te maken, maar met zijn instelling. Er zijn immers altijd wel een paar lage levels die het wel goed doen (net zoals toen je zelf nog een lage level was...)
Is er iemand die binnenkort een keer goed wilt episch tank battelen op b.v. kharg island of firestorm met een aantal tanks incl. een aantal soflams? Ik heb nu bijna 500 tank kills maar nog nooit gebruik kunnen maken van de CITV of SOFLAM. Infanterie neerknallen begint ook te vervelen op Seine Crossing enzo
Vaak bu'j te bang!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik herken je probleem van gisteren wel, kwam gisteren ook alleen maar in Unbalanced servers.-tom-562 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:30:
Dat is waar. Maar als de helft van die adelaars uit het andere team met USAS+frags lopen is de lol er gauw vanaf.
Is er iemand die binnenkort een keer goed wilt episch tank battelen op b.v. kharg island of firestorm met een aantal tanks incl. een aantal soflams? Ik heb nu bijna 500 tank kills maar nog nooit gebruik kunnen maken van de CITV of SOFLAM. Infanterie neerknallen begint ook te vervelen op Seine Crossing enzo
Uiteindelijk nog wel wat kunnen winnen, maar toch, heel motiverend om door te spelen is het niet.
Maar als je speelt met vrienden dan knal je de ene na de andere helikopter uit de luchtcheiron schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:26:
Weet waar je aan begint met je CITV station. Sinds ik dat gebruik op levels met choppers als tegenstanders is de frustratie des te groter als je een keer met randoms speelt en niemand kan locken, of heeft guided shells (). Terwijl het zo effectief is tegen choppers.
Overigens gister ook iets ZEER irritants meegemaakt. Op Firestorm, ik als US, op de mainbase, spawn in een vliegtuig, zodra ik er in zit, meteen headshot door een sniper... Blijkt die sniper op 1 van de bergen rechts van de basis te liggen, behoorlijk ver weg. Hij had z'n SV98 zo gericht dat deze altijd een headshot maakte. Ik heb hem opgezocht uiteindelijk (en ge-teabagged!!) maar hij knalde ze achter elkaar af, zonder dat ook maar iemand uit ons team actie ondernam
[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 15-02-2012 11:05 ]
Vaak bu'j te bang!
-tom-562 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:05:
Ik heb hem opgezocht uiteindelijk (en ge-teabagged!!)
Doe ik sinds een paar weken ook altijd. Smerige kut snipers opzoeken, kniven en daarna tea-baggen.
Vaak bu'j te bang!
Ik dacht dat flares totaal geen invloed zouden hebben op guided rockets
Iemand een verklaring?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb geen ervaring met die 'laser painter' (?), maar een SOFLAM of CITV lock heeft geen last van flares.Jackal131 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:21:
Tegenwoordig heb ik op de scoutchoppers de laserpainter icm de guided rockets ingesteld. Nu is het echter zo dat de guided rockets vrijwel altijd hun doel missen als het een enemy chopper betreft met flares...
Ik dacht dat flares totaal geen invloed zouden hebben op guided rockets![]()
Iemand een verklaring?
Precies, daarom kijk ik ook altijd naar de rank in Metro voor die klote USAS. Die verneukt echt de gameplay in Metro (FAMAS ook maar in mindere mate). Weet niet waar ze wel naar kijken met de balance maar dat zal wel die skill rating zijn, al klopt die ook totaal niet volgens mij.-tom-562 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:30:
Dat is waar. Maar als de helft van die adelaars uit het andere team met USAS+frags lopen is de lol er gauw vanaf.
Voeg me maar op op Xbox Live, ik gebruik regelmatig tanks en choppers uit de lucht schieten is een van mijn hobby's. Ik weet hoe verschikkelijk irritant het is om in de attack chopper te zitten en een CITV tank heeft zich op je gericht. Niet dat ik er vaak direct door wordt neergeschoten maar je bent er zo op gericht dat je meestal een jet of vijandige chopper over het hoofd ziet..
Heb daar totaal geen last van dus denk dat je een paar keer pech hebt gehad. Ze zijn te ontwijken met behulp van de ECM jammer maar als de enemy chopper flares gebruikt heeft hij die dus niet. Gewoon blijven proberen!Jackal131 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:21:
Tegenwoordig heb ik op de scoutchoppers de laserpainter icm de guided rockets ingesteld. Nu is het echter zo dat de guided rockets vrijwel altijd hun doel missen als het een enemy chopper betreft met flares...
Ik dacht dat flares totaal geen invloed zouden hebben op guided rockets![]()
Iemand een verklaring?
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 15-02-2012 11:57 ]
PSN ID = steppa87
http://lmgtfy.com/?q=tea+baggingsteppa87 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:18:
Kan iemand mij vertellen wat tea bag is?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Kijk vanaf 1:00steppa87 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:18:
Kan iemand mij vertellen wat tea bag is?
(geniale filmpjes van die shosho btw
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 15-02-2012 13:40 ]
-
Even wat anders: Hoe krijg ik eigenlijk de [GoT] tag voor mijn naam? Krijg t niet voor elkaar
Ik heb me aangemeld bij het PS3 platoon. Kan ik daar voor geaccepteerd worden?
Speel de laatste tijd wel weer veel!
De clantag moet je zelf instellen bij je profiel op Battlelog. Ik raad wel aan als je veel met GoT'ers speelt geen GoT tag te voeren. Veel GoT tags in één server leidt vaak tot een quittende vijandFlimovic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:52:
Ha super! Snipers zijn niet mijn ding! Leuk om ze keihard geowned zien te worden!
-
Even wat anders: Hoe krijg ik eigenlijk de [GoT] tag voor mijn naam? Krijg t niet voor elkaarPS3.
Haha, al is het alleen maar om dat warme gevoel te krijgen van quittende mensen omdat ze de illusie hebben dat ik goed benDynamix schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:00:
[...]
De clantag moet je zelf instellen bij je profiel op Battlelog. Ik raad wel aan als je veel met GoT'ers speelt geen GoT tag te voeren. Veel GoT tags in één server leidt vaak tot een quittende vijand
-
Overigens moet ik in dat vakje dan GoT of [GoT] invullen? (dat laatste past namelijk niet)
[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 15-02-2012 14:07 ]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
GoT is genoeg want hij voegt [..] vanzelf toe.Flimovic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:06:
[...]
-
Overigens moet ik in dat vakje dan GoT of [GoT] invullen? (dat laatste past namelijk niet)
Het in grote getalen quitten van tegenstanders zorgt er helaas wel voor dat 2 GoT squads na het potje weer over beide teams gebalanceerd worden. Hoe leuk ook, ik gebruik die GoT tag bewust niet.Flimovic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:06:
[...]
Haha, al is het alleen maar om dat warme gevoel te krijgen van quittende mensen omdat ze de illusie hebben dat ik goed ben
Speelde potje met 2 engineers, beiden zaten in mijn tank, ik was driver. Staan 2 tanks voor me en ik begin met hopeloos te knallen, maar niet dat ze me gaan repairen. Blijven zitten om te wachten en geven de enemy een triple kill. Of support mensen die vergeten dat ze ook ammo moeten uitdelen aan andere dan alleen aan zichzelf.
Er is wel een 2e PS3 squad. Zie ook de link onderaan het profiel van Moulin.Depress schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:09:
Is er een wachtlijst of iets dergelijks om bij het gathering platoon te komen op de PS3? Wil wel graag wat vaker met friendlies spelen die wel weten wat ze doen..
Speelde potje met 2 engineers, beiden zaten in mijn tank, ik was driver. Staan 2 tanks voor me en ik begin met hopeloos te knallen, maar niet dat ze me gaan repairen. Blijven zitten om te wachten en geven de enemy een triple kill. Of support mensen die vergeten dat ze ook ammo moeten uitdelen aan andere dan alleen aan zichzelf.
Hebbes: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
[ Voor 5% gewijzigd door Flimovic op 15-02-2012 15:20 ]
Jackal/Dynamix, misschien kan één van jullie dit linkje ook in de platoon presentation van GoT platoon #1 zetten. Voorkomt dit soort terugkerende vragenFlimovic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:18:
[...]
Er is wel een 2e PS3 squad. Zie ook de link onderaan het profiel van Moulin.
Hebbes: http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
Done!BatmanHorizon schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:38:
[...]
Jackal/Dynamix, misschien kan één van jullie dit linkje ook in de platoon presentation van GoT platoon #1 zetten. Voorkomt dit soort terugkerende vragen
Links staan overigens gewoon in de TS...
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 15-02-2012 15:58 ]
Verwijderd
CARP word de naam haha kan niet wachten tot het seizoen weer begonnen is!!! Maarja dan geen BF3 meer of wat minder zal het wel worden hahaha.
@martingspi:
Leuk filmpje!
Wat me wel opvalt dat er veel noobs tussen je kills zitten. Je speelt lekker hoor begrijp me niet verkeerd!! Soms zie ik momenten waarbij ik denk wtf zijn hun aan het doen????
@jackal:
Tja die laser painter issue heb ik ook last van maar volgens mij komt het niet door de flares. Ik ben nog niet achter de oorzaak maar het is heel wazig. Wat me de laatste tijd ook opvalt is dat mijn heatseekers de heli's niet raken terwijl er geen flares afgeschoten worden?? Je ziet ze vliegen en vervolgens knallen ze naar de grond en schieten ze omhoog voorbij de heli's
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 16:45 ]
In de tank is het bij mij een zeldzaamheid, maar een chopper is natuurlijk een stuk bewegelijker. Ik kan mij voorstellen dat je op het laatste moment toch de lock verliest, maar de raket al onderweg is.
Dat is het enige dat ik kan bedenken. Of cheatlaggers natuurlijk
*doe ik soms omdat ik denk dat de guided shell anders tegen een muurtje gaat
Flickr PSN ID= cheironnl
Klopt, dat heb ik dan ook vaak maar blijf wel gewoon schieten. Zulke teammates heb ik overigens ook vaak, dus dat helpt ook niet echt.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:41:
[...]
@martingspire:
Leuk filmpje!
Wat me wel opvalt dat er veel noobs tussen je kills zitten. Je speelt lekker hoor begrijp me niet verkeerd!! Soms zie ik momenten waarbij ik denk wtf zijn hun aan het doen????
Maar goed, dit zijn dan stukken waar ik nogal veel kills maak en dan heb je dat er wel tussen zitten. Bij die Pistol vond ik ze ook nogal zwak, maar je moet natuurlijk wel gewoon raak schieten
Rockets pods kunnen dezelfde werking als flares hebben, mits ze richting de heatseekers worden afgevuurd.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:41:
Wat me de laatste tijd ook opvalt is dat mijn heatseekers de heli's niet raken terwijl er geen flares afgeschoten worden?? Je ziet ze vliegen en vervolgens knallen ze naar de grond en schieten ze omhoog voorbij de heli's
Deze mag uiteraard gedeeld worden
Hoop dat deze bevalt. Zitten geen langdradige stukken in en zal waarschijnlijk wel een smile op je gezicht zetten. 2 nummers als achtergrond gebruikt, maar dat merk je vanzelf wel. Komen wederom een hoop 360 GoTters in voor, dus laat maar weten wat je van de beelden vind.
Heb nu een ander programma gebruikt voor de eindmontage. Magix Video Pro X4. Gaat veel makkelijker daarmee om beelden/audio te faden, tekst toe te voegen en stukken te knippen. Doorspoelen moet ik nog effe kijken, maar dat was deze keer niet nodig. Hoef eigenlijk ook weer niet teveel functies, want het hoeft geen kunst te worden en verdien er toch geen geld aan. Anyways, enjoy.
Zal nog wel effe duren voordat er nieuwe filmpjes online komen. Afgelopen dagen maar magere footage gekregen die niet echt bruikbaar is voor filmpjes. Ging ook niet zo lekker de laatste paar games, geen idee waarom. Maar zal wel wat kortere stukjes nu online zetten zodat je zelf beter kunt bepalen wat je wel en niet wilt zien. Grote kans dat de audio ook weg gaat, want ik vermoed dat ik anders erg snel gekicked ga worden van youtube
PSN ID = steppa87
SOFLAM, een gadget voor scouts. Kun je targets mee locken, terwijl andere mensen met bijv. tanks er een guided missile op af kunnen schieten.DaanDH schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:10:
Bij 4:40 Wat is dat voor een wapen?
Oke thnx, volgens mij heb ik die bijna vrij gespeeld!Flimovic schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:55:
[...]
SOFLAM, een gadget voor scouts. Kun je targets mee locken, terwijl andere mensen met bijv. tanks er een guided missile op af kunnen schieten.
Moet je wel in een goed team zitten die samenwerkt... Kom je niet vaak tegen
Gewoon GoT platoon joinen, paar vriendjes maken, headset op en gaan.DaanDH schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:08:
[...]
Oke thnx, volgens mij heb ik die bijna vrij gespeeld!
Moet je wel in een goed team zitten die samenwerkt... Kom je niet vaak tegen
Komt goed.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Is daar een speciale actie voor dat je automatisch met hun speelt?
Ik ga ook weer naar me eigen platoon afkorting BK - BadKarma. Als daar nog mensen lid van willen worden, je bent welkom!Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:41:
Nou ik ga vanvond ook maar eens GoT weghalen voor mijn naam. Ik herken het probleem van leavende tegenstanders als er veel GoT ers zijn.
Platoon Bad Karma
Ben zelf niet eerder dan aankomend weekend weer online. Van de week helaas erg druk geweest en de komende 2 avonden ben ik ook niet thuis. Vanavond eerst maar eens verder met me rechtersleeve bij de tattooshop en morgen eens kijken of die ouwe van me nog leeft
Verwijderd
Ben eerst ff voor mijn Sniper medal gegaan en daarna behoorlijk geteamplayed.
Mooiste pot qua teamwork was Seine Crossing ondanks dat we verloren hadden hebben we een monster teamwork pot gespeeld.
http://battlelog.battlefi...how/28888884/4/230420491/
@DaanDH: als je in de platoon zit van GoT betekend het niet dat je met Gotters kan spelen.
Je moet de mensen via PSN toevoegen als friend.
Ik ga dan vanavond na het trainen misschien nog ff mensen toevoegen dan! Bedankt!
Verwijderd
Haha dat laatste stuk is inderdaad niet zo heel boeiend, maar die muziek maakt veel goed toch?steppa87 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:02:
Wederom leuk filmpje vind zelf alleen het laatstegedeelte de intentie top maar om er naar te kijken minder leuk
Haha, dacht al dat je het niet leuk zou vinden. Maar die amtrack roadkill gaf mij echt zo'n Terminator gevoel. Waar zo'n tank over een aantal van die schedels rijdt.MRELynx schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:20:
Klote flimpje, ik wordt gewoon 3x in 1 potje geroadkilled door je. Gelukkig heb ik je daarna terug gepakt onder het mom van: Oh sorry was jij dat Martinspire, ik dacht dat je iemand anders was
Gister trouwens ontdekt wat het verschil is tussen een laser lock en normale lock als iemand met Javalin speelt. Met een Soflam heb je namelijk wel eens dat je wel een lock hebt, maar niet laser designated. Geen idee waarom dat verschil er is, maar dan zie je als Javalin-Engineer dus geen Target Designated in beeld als je rond loopt. Je kunt echter wel gewoon het gelockte voertuig gaan schieten als je met je cursor toevallig het zelfde voertuig in beeld neemt. Dus als een chopper zo'n lock heeft zie je het niet, maar kun je hem dus wel gewoon raken en zie je de rocket meteen de lucht in gaan. Dus als je iemand met Soflam bezig ziet, moet je gewoon proberen te locken om te zien welke ie onder schot heeft, want er is een grote kans dat ie wel locked maar geen target in beeld heeft.
[ Voor 66% gewijzigd door Martinspire op 16-02-2012 12:19 ]
PSN ID = steppa87
Ik ben vandaag, volgende maand en die maand erop aan de beurt. En eventueel nog een losse sessie in mei als het nodig is. Links heb ik al een 3/4 sleeve, een tijger met draak in japanse stijl, aangevuld met een spiraal en een bloem. Rechts is de binnenkant arm en de buitenkant redelijk klaar, buitenkant is een combi van een Phoenix met een japans masker die in elkaar overlopen, met aan de binnenkant een dolk achtig ontwerp. Deze 2 afbeeldingen worden gevat in veel zwart met vlammen, ook japanse stijl. Daarna misschien nog full-sleeves van maken en dan maar eens heel rustig nadenken of ik doorga naar een upperbodysuit. Dan moet de grote tribal op mijn rug ingepast worden, en moeten de financien ervoor aan de kant gelegd worden.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:58:
@thunder8: ik ben in mei weer aan de beurt. Dan komt op mijn rechter been de naam van mijn 2e zoon en 1 week erna ga ik voor de samoan tattoo op mijn linkerborst helft doorlopend op mijn schouder, zij en arm (tot T-shirt hogte) Beetje zoals The Rock maar dan met mijn verhaal.
Ontopic: Als het goed is, heb ik voor het weekend mijn nieuwe BT headset binnen, hoop dat de geluidskwaliteit beter is als de Gioteck die ik nu heb.
Verwijderd
Ontopic: Ok ben benieuwd, ik heb zelf een Jabra headset. Dat ding werkt perfect maar is alleen een beetje snel leeg althans ik vergeet hem steeds uit te zetten hahaha
Die Sony headset zou tussen de 4-6 uur mee moeten gaan en als je hem docked, kan je hem gebruiken als richtmicrofoon tijdens het opladen. Alleen schijnt wel erg gevoelig te zijn in die modus.
Je merkt nu wel dat er steeds meer mensen alle opties hebben vrijgespeeld. Hierdoor worden de rondes nog wat uitdagender. Je wordt nu in een tank ook vaker door andere tanks met CITV gelockt. Met de helikopter moet je nu ook steeds meer zoeken naar de SOFLAM’s.
Gisteren kregen ze het zelfs voor elkaar om 3 van die dingen er neer te zetten. Toen was het snel afgelopen met vliegen.
Maar als je dan toch weer op een server komt met lagere levels is het prijsschieten. Het was dat ons team ook snel was met het innemen van de M-COM’s, anders was mijn kill streak nog hoger geweest.
http://battlelog.battlefi...how/29989112/2/232770628/
@Martinspire leuke filmpjes. Ik vind het altijd wel interessant om te zien hoe de speelstijl van andere is.
Dat kan soms ook leerzaam zijn.
https://getsatisfaction.c...cs/private_server_ps3_360
Voor de mensen die graag private servers zien komen naar consoles...
Verwijderd
Dus gewoon lekker de hele avond Caspian Border met 800-1000 tickets kunnen spelen i.p.v. geforceerd alle maps door moeten lopen die er langs komen met slechts 200 tickets. (eerlijk is eerlijk; na elke ronde disconnecten en opnieuw een server zoeken is geen optie als je een map vaak wilt spelen)
Kunnen we tenminste, net zoals op de pc, wat meer punten uit een potje halen. Tis niet zo gek dat de SPM daar meestal 2x zo hoog ligt als je 1,5 uur per potje de tijd krijgt om al je ribbons e.d. bij elkaar te vegen
Dit.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:21:
Wat mij betreft hoeven ze alleen nog maar die achterlijke map rotations aan te passen en het aantal tickets te verviervoudigen.
En een groot gemis in mijn opzicht; geen eigen server kunnen starten.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
En eigen servers
Heb je het nu over gewone conquest? Want daar is dat namelijk al zoFlimovic schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:45:
Het zou sowieso niet verkeerd zijn om de objectives belangrijker te maken. Dat elk teams tickets draint naarmate ze minder flags in handen hebben.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit klopt volgens mij niet. Je moet meer dan de helft van alle flags bezitten, dan worden er al tickets gedraint bij de tegenstander. Het heeft voor de tegenstander dus ook geen zin zich in te graven bij 1 flag.Flimovic schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:45:
Het loont alleen als je alle flags hebt veroverd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.