Steam/Discord: Flimovic
Verwijderd
Ohjah, van 't weekend ga ik ook B2K aanschaffen, bijna iedereen uit m'n friendslist heeft B2K dus ik kan bijna nooit een server joinen. Ik word knettergek van al die brakke klotepotjes, gister heb ik geen 1 potje kunnen winnen. Alles ging mis! Ik wil een keer fatsoenlijk kunnen samenspelen.
Vaak bu'j te bang!
Volgens mij staat daar alleen dat dat bij alle vlaggen het geval is, vandaar dat ik mij er ook over verwonder. Maar dat betekend niet dat ik het niet mis kan hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:35:
Volgens mij staat dit zelfs uitgelegd in 1 van de tips/info die je te zien krijgt als een map aan het laden is.
Had al een headset hè.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:13:
Zou wel makkelijk zijn als je die headset hebt. We merken het wel.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik niet
Sowieso een rare pot gespeeld gister. We waren Rush verdediger op Firestorm, de vijand kwam maar niet en kwam maar niet. Uiteindelijk komen ze wel en lukt het ze nog om de MCOMS op te blazen ook nog. Uiteindelijk verloren.... grrrrrr.
Volgens mij is het ook afhankelijk van welke map en of het Conquest Assault of regular Conquest is. Bij de normale Conquest ga je volgens mij tickets bleeden op het moment dat je minder dan de helft van de flags hebt en bij Assault gaat het als verdedigend team steeds harder naar mate je meer flags verloren hebt. Daarnaast verlies je tickets op basis van het aantal deaths van je team, weet alleen de ratio niet zo 1-2-3.Flimovic schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:38:
[...]
Volgens mij staat daar alleen dat dat bij alle vlaggen het geval is, vandaar dat ik mij er ook over verwonder. Maar dat betekend niet dat ik het niet mis kan hebben
Verwijderd
Het sloeg gewoon nergens op! Daarom ging ik ook weg! Ik ga geen 30 minuten rush spelen en vooral niet als het rete saai is!
S avond heb ik nog met Joshje en ei-foon gespeeld dat ging een stuk lekkerder veel communiceren en jaloerse mensen! Ei-foon bleek berichten te krijgen van de tegenstander met leuke reactie en heel sportief NOT!!.
Later op de avond zaten joshje en ik alleen te kloten en te experimenteren totdat er 2 joshies van 11 jaar kwamen. Kleuters waren een beetje irritant maar heb er wel om kunnen lachen.
Klopt, we werden (heel gek) ongeduldig en gingen hunten, wat hun in staat stelde de MCOMS te armen. Sowieso was het complete team met andere dingen bezig dan met verdedigen, op ons na dan.
[ Voor 9% gewijzigd door Mon0lith op 17-02-2012 09:33 ]
PSN: Von_Smallhausn
Vaak bu'j te bang!
Ontzettend vaak van alle kanten afgeschoten worden en zelf nog geen aardappel kunnen raken.
Potjes als 15 om 28, 8 om 20 komen er dan uit.
Wel een paar betere potjes gehad en een paar mcoms op kunnen blazen, dus al met al toch niet geheel ontevreden
De Usas speelt wel lekker trouwens, heb er nu mijn 2e service star voor.
Kom er gisteren dus pas achter dat ik de trekker gewoon ingedrukt kan houden
Eens kijken hoe het vanmiddag/vanavond gaat
Nog 1 efficiency ribbon voor de medal en 1 armored warfare ribbon voor de medal.
Ik heb op 1 na al mijn efficiency ribbons in tanks gehaald, dus die lopen lekker gelijk
[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2012 10:04 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Staat wel leuk op battlelog, zo'n win streak. Jammer dat je er maar 16 ziet.
XBL: MRE Inc
En spawnkillen is leuk omdat?MRELynx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:14:
waar je direct op de spawn van de tegenstander uitkijkt. Lekker daar gaan liggen met een PKP en sproeien. Levert je dan een 27-7 op.
Die tactiek ga ik ook toepassenMon0lith schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:33:
Kwam deze tegen op facebook. Ik hou van C4 en vind deze best handig![]()
[video]
Die reactie ook: "So a shotgun hurts a tank now?"
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 17-02-2012 11:16 . Reden: typo ]
Sorry verkeerd begrepen
Ik las dat je op hun spawn uitkijkt en bent gaan liggen, logische redenatie zou zijn dat je ze dan afknalt zodra ze spawnen...
Verwijderd
Dat was ik ook, maar dit gaat heel erg ten kosten van je stats! Ik heb nu nog
15 medal nodig en heb een zeer verrotte score qua stats.
Ik ben nu gestopt met medal en ga nu gewoon lekker gamen en meer op punten spelen.
Ik ben niet zo zeer aan het medal hunten, maar vind het wel leuk om bij te houden
Ik probeer gewoon lekker te spelen en potjes te winnen.
Als ik ribbons en medals krijg is dat alleen maar mooi meegenomen
Een positieve k/d en winst vind ik belangrijker.
No problemo. NEe direct schieten heeft geen zin van die afstand. Het kan wel, maar dan ben je meer kogels kwijt en moet je meer schieten waardoor ik mn positie verraad.dvdkiwi schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:33:
[...]
Sorry verkeerd begrepen
Ik las dat je op hun spawn uitkijkt en bent gaan liggen, logische redenatie zou zijn dat je ze dan afknalt zodra ze spawnen...
Same hereDynamix schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:30:
Die tactiek ga ik ook toepassenIk rij regelmatig met jihad jeeps en op deze manier kom ik ook aan gelijk shotgun ribbons (die ribbons met de USAS halen is way too easy).
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Precies hetzelfde met MINES die zie je ook, ik vind dat echt jammer. De mijnen waren voorheen nog nuttig dat is nu wel heel erg anders. Mijnen zijn nu niets meer waard!
Al moet ik zeggen dat ik ze soms over het hoofd zie hahahaha ben ik te druk met andere dingen.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 12:08 ]
Het omgekeerde is ook waar, als ik in een tank rijd, dan zie ik mijnen niet liggen, het is dat ze op de radar verschijnen. Is dat niet meer zo, dan wordt tank rijden ongeveer onmogelijk.
Zo voorspelbaar weer dit he... Zo voorspelbaar...Dynamix schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:39:
Ik had liever goed nieuws gebracht...
http://www.enterbf3.com/n...y-not-coming-in-february/
Ik heb altijd wel 1 oog op de minimap, vooral op de wat krappere maps met veel infanterie (seine crossing) als ik in de tank zit. Het is wel altijd makkelijk ribbons scoren als er een mijn ligtFlimovic schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:18:
@ Moulin30
Het omgekeerde is ook waar, als ik in een tank rijd, dan zie ik mijnen niet liggen, het is dat ze op de radar verschijnen. Is dat niet meer zo, dan wordt tank rijden ongeveer onmogelijk.
Vaak bu'j te bang!
Precies, vandaar dat ik het ook heb gemeld. Het is zeer aannemelijk dat dit de waarheid gaat worden...Fatal Mind schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:28:
[...]
Zo voorspelbaar weer dit he... Zo voorspelbaar...
Verwijderd
Maarja inderdaad dit hadden we op een briefje kunnen schrijven!
Armored Warfare medal is binnen
Wel apart: de dogtag "this is how I troll" zegt 670 tank kills, de tank service star medal zegt 601 tank kills...
Kwam helaas net 1 kill te kort voor mijn 30e efficiency ribbon...
Het ging al met al lekker, nu even eetpauze en dan weer verder
Verwijderd
en nog 26 minuten in Viper en heb dan ook de Helicopter Service medal.
Het scheelt dat het leuk is om te helicopteren en engineer te spelen dus dat moet geen schade gaan opleveren qua KD of SPM.
Heb al 3 armored warfare medalsdvdkiwi schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:31:
Wop wop![]()
Armored Warfare medal is binnen![]()
Wel apart: de dogtag "this is how I troll" zegt 670 tank kills, de tank service star medal zegt 601 tank kills...
Kwam helaas net 1 kill te kort voor mijn 30e efficiency ribbon...
Het ging al met al lekker, nu even eetpauze en dan weer verder
Verwijderd
Maar hoe kom jij daaraan dan in een Lav kan je niet rijden hahaha
Hahaha moet jij zeggen
Verwijderd
Gisteren had ik geen zin om te switchen dus liet ik hem lekker gaan. Was ook wel te zien 1/8 hahaha
http://battlelog.battlefi...how/29045645/4/230420491/
het potje erna had ik een hele andere score haha toen speelde ik wel.
http://battlelog.battlefi...how/29048186/4/230420491/
Verwijderd
Echter hij begin het steeds beter te doen vooral in de tank en lav. Jet stort ie meteen neer hahaha.
Voor mij hoeft dit niet. Dan krijg je net als op de PC van die servers die beheerd worden door kinderen en je dus een ban aan je broek hebt als je goed speelt of een RPG op z'n infanterie harses mikt.Martinspire schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:22:
Dit lijkt me trouwens nog wel handig om op te stemmen qua features:
https://getsatisfaction.c...cs/private_server_ps3_360
Voor de mensen die graag private servers zien komen naar consoles...
Daar pas ik voor, het een van de grote voordelen van consoles!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Vaak bu'j te bang!
Private servers op de console waren in bad company 2 unranked. Er is al een unranked optie in de filter die nog geen resultaten heeft. Private servers zijn er meer om clanwars te regelen en groepen vrienden die ff willen kutten in de game, zoals 1000 mijnen opblazen oid. Zelf zal ik het niet veel gebruiken, maar ik vind dat voor degenen die clanwars willen houden op consoles of een beetje willen experimenteren er best wel private servers mogen komen.Jeroenimoes schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:18:
[...]
Voor mij hoeft dit niet. Dan krijg je net als op de PC van die servers die beheerd worden door kinderen en je dus een ban aan je broek hebt als je goed speelt of een RPG op z'n infanterie harses mikt.
Daar pas ik voor, het een van de grote voordelen van consoles!
In bc2 ook een paar keer met gotters een private server gestart. Kon je ook leren chopper vliegen etc.
Niet om te stathoeren ofzo, maar gewoon lekker je eigen ding kunnen doen zonder dat er ineens iemand begint met objectives ofzo.
En wil BF3 nog een beetje boeiend blijven dan zijn clan-matches echt nodig. Anders zal er na een jaar niet veel mensen dit nog spelen. Ook is het gewoon leuk om te doen. Zeker met mensen die je kent.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2012 16:37 ]
Verwijderd
Ja heb ik altijd al een probleem van BF gevonden. BAR weinig opties.. BC1 was helemaal zielig.. had een jaar lang alleen maar 1 mode om in te spelen (rush geloof ik). Private matches MOETEN gewoon.Martinspire schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:37:
Mja gewoon unranked servers voor clan-wars e.d.
Niet om te stathoeren ofzo, maar gewoon lekker je eigen ding kunnen doen zonder dat er ineens iemand begint met objectives ofzo.
En wil BF3 nog een beetje boeiend blijven dan zijn clan-matches echt nodig. Anders zal er na een jaar niet veel mensen dit nog spelen. Ook is het gewoon leuk om te doen. Zeker met mensen die je kent.
Tijd om te oefenen heb je ook niet want je hebt zo een raket in je kont
- Objecten die veel te laat in beeld komen. Echt ergenis nummer 1. Ik heb het dan voornamelijk over die mooie grote palen met lichtbakken die je in elk level wel tegenkomt. Geen idee waarom ze er staan want ze werken niet (of krijgen we nachtlevels
)
- Zodra ik effe lekker vlieg komt er vaak ineens een vliegtuig of andere heli omhoog waar ik soms te laat rekening mee hou. Vooral vliegtuigen worden echt never nooit niet aangepakt als ik in de chopper zit
- Goede anti-air. Ik heb maar weinig potjes waar ik vlieg waar er iemand in de Anti-Air zit die er weinig van bakt. Daardoor ben ik meestal wel snel neer (of kan ik weinig doen) omdat die gewoon niet stuk wil. En uiteraard is er niemand van het team bereid om dat ding even uit te schakelen.
- Veel Soflam/Stingers. Ik hoef maar eventjes te vliegen en ik heb er zo 4 op mn dak. Want dat is natuurlijk heel logisch. Als ik echter zelf last heb van een chopper van de tegenstander zie ik echter nooit iemand switchen. Heel raar.
- Als ik vlieg komt er nooit iemand van mn squad/party in mn chopper. Ik heb erg vaak dat ik erin spawn en ik weer 1 of andere n00b erin heb zitten. Iemand die niets unlocked heeft of geen flares e.d. dropt om missiles te counteren.
Gister een leuke pot waar MrTon NL een hoop kills had gemaakt toen ik de Huey aan het besturen was (geloof dat het 21 kills was ofzo?)
Ook MRE zat een paar potten later effe bij me in de attack chopper en had binnen een 2 minuten ook alweer 8 kills te pakken.
Overigens vind ik het raar dat de Javalin + Soflam tegenwoordig maar 1 hit nodig heeft om die Attack Choppers te killen. Met een stinger kun je er rustig 3 op los laten voordat ie neergaat, maar Javalin Laser lock = kill. En dat terwijl dat ding tegen een Amtrack weer veel zwakker is (soms ook 3 hits nodig). Zonder soflam kun je er rustig 4 of 5 voor nodig hebben en die heb je natuurlijk nooit bij.
Dat was inderdaad een lekkere ronde ja, in de transport chopper kun je echt belangrijk zijn voor je team als je goed samenwerkt. De guns zijn sterk, de chopper kan veel schade hebben, is te repairen en is een mobiel spawn punt.Martinspire schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:48:
Ik kan wel stellen dat ik toch best redelijk kan vliegen in die heli maar er zijn toch een paar problemen waar ik altijd wel tegenaan loop (of vlieg haha).Ik kan altijd wel heel laag vliegen, korte bochten maken e.d. maar ik krijg nooit de mogelijkheid of ruimte om eens lekker te ownen. Altijd wel weer een spelbreker (ook wel logisch hoor) die ervoor zorgt dat ik binnen 2 minuten weer als infantry weg ga.
- Objecten die veel te laat in beeld komen. Echt ergenis nummer 1. Ik heb het dan voornamelijk over die mooie grote palen met lichtbakken die je in elk level wel tegenkomt. Geen idee waarom ze er staan want ze werken niet (of krijgen we nachtlevels
![]()
)
- Zodra ik effe lekker vlieg komt er vaak ineens een vliegtuig of andere heli omhoog waar ik soms te laat rekening mee hou. Vooral vliegtuigen worden echt never nooit niet aangepakt als ik in de chopper zit
- Goede anti-air. Ik heb maar weinig potjes waar ik vlieg waar er iemand in de Anti-Air zit die er weinig van bakt. Daardoor ben ik meestal wel snel neer (of kan ik weinig doen) omdat die gewoon niet stuk wil. En uiteraard is er niemand van het team bereid om dat ding even uit te schakelen.
- Veel Soflam/Stingers. Ik hoef maar eventjes te vliegen en ik heb er zo 4 op mn dak. Want dat is natuurlijk heel logisch. Als ik echter zelf last heb van een chopper van de tegenstander zie ik echter nooit iemand switchen. Heel raar.
- Als ik vlieg komt er nooit iemand van mn squad/party in mn chopper. Ik heb erg vaak dat ik erin spawn en ik weer 1 of andere n00b erin heb zitten. Iemand die niets unlocked heeft of geen flares e.d. dropt om missiles te counteren.
Gister een leuke pot waar MrTon NL een hoop kills had gemaakt toen ik de Huey aan het besturen was (geloof dat het 21 kills was ofzo?)
Ook MRE zat een paar potten later effe bij me in de attack chopper en had binnen een 2 minuten ook alweer 8 kills te pakken.
Overigens vind ik het raar dat de Javalin + Soflam tegenwoordig maar 1 hit nodig heeft om die Attack Choppers te killen. Met een stinger kun je er rustig 3 op los laten voordat ie neergaat, maar Javalin Laser lock = kill. En dat terwijl dat ding tegen een Amtrack weer veel zwakker is (soms ook 3 hits nodig). Zonder soflam kun je er rustig 4 of 5 voor nodig hebben en die heb je natuurlijk nooit bij.
Die andere punten van jou herken ik maar gedeeltelijk. Objecten komen bij mij eigenlijk nooit te laat in beeld, ik vieg eigenlijk nooit ergens recht tegenaan, hoogstens met mijn achterkant tegen een onbekende paal maar in die zone probeer ik niet te komen. Tegen goed samenwerkende vijandelijke Jets kun je inderdaad niet veel doen, hopen dat een goede jetpiloot van je eigen team opstijgt. Normaal heb ik niet veel last van, heb altijd Air Radar aanstaan, behalve die klote jets die stil kunnen hangen die vind ik heel irritant. Tegen standaard Jets moet je hele scherpe bochten maken zodra ze op je af komen en even een run maken dicht bij de grond. Bij vaste AA moet je gewoon niet in de buurt komen, tegen mobile AA gebruiken wij altijd de TV Missle. Vliegen met een onbekend iemand gewoon niet doen, je moet samenwerken anders ben je echt de zak. Ik speel altijd met een vaste maat en hij heeft al bijna Service Star 3 van de chopper, ik heb er 2. En ja wanneer je goed aan het ownen bent pakt iedereen de IGLA of SOFLAM/Javelin, maar met defensief vliegen, ECM en flares en TV Missle voor de SOFLAM kun je lang in de lucht blijven.
Waar ik me aan stoor is dat Javelins/Guided Shells die een lock gehad hebben en zijn gevuurd niet meer te ontwijken zijn. Ook met ECM zijn ze bijna niet te ontwijken. Ik heb ook zelf regelmatig Jets met een Javelin uit de lucht geschoten terwijl ze al ver uit range van de SOFLAM zijn.
Ik ga meestal uit de lucht door iets volkomen onverwachts zoals een Jet die zich in je boort of een Tank die je met de gun uit de lucht knalt (he Martin).
Pilot: Air Radar, ECM Jammer, Missles
Gunner: Stealth, Flares, TV Missle
Goed oefenen in de Coop want als je niet goed kunt vliegen ben je echt zo uit de lucht. En de controls aanpassen, de standaard zijn echt heel erg kut. Ik speel met Lefty/Southpaw geloof ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 17-02-2012 19:26 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
hier ben ik niet helemaal mee eens.Mr Ton schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:21:
[...]
Pilot: Air Radar, ECM Jammer, Missles
Gunner: Stealth, Flares, TV Missle
Goed oefenen in de Coop want als je niet goed kunt vliegen ben je echt zo uit de lucht. En de controls aanpassen, de standaard zijn echt heel erg kut. Ik speel met Lefty/Southpaw geloof ik.
Pilot: Laser Painter, ECM JAMMER, Missles
Gunner: Stealth, Flares, Guided Missle
zodra er een andere chopper komt paint je hem met je laser en ondertussen ook met je eigen missles. bij eerst schot van je missles gooit hij meestal flares. maar de paint van de laser blijft actief waardoor je Gunner met de Guided Missle hem zo uit de lucht heeft.
en standaard controls zijn prima is alleen een kwestie van wennen
Ja daar hebben we ook een tijd mee rond gevlogen maar deze setup heeft onze voorkeur. De Painter/Guided is een dodelijke combi in chopper vs chopper gevechten (daarom gebruik ik deze setup wel in de Scout chopper) maar Air Radar vinden wij toch fijner. Je ziet perfect wat de Jets aan het doen zijn en alle voertuigen op de grond komen ook op je radar, waardoor je zodra je de enemy chopper weg hebt de tanks zo van de map veegt. De chopper vs chopper gevechten winnen we nu ook vrijwel altijd, alleen tegen een setup zoals die van jou ben je flink in het nadeel. Maar wij werden met de laser/guided setup echt vaak genakt door Jets, je bent een tijd aan het zoeken naar gronddoelen en de spawnende enemy chopper kan je verrassen (wij spelen ook altijd sneaky wanneer onze chopper spawnt om zo de enemy chopper te verrassen).joshje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:35:
[...]
hier ben ik niet helemaal mee eens.
zodra er een andere chopper komt paint je hem met je laser en ondertussen ook met je eigen missles. bij eerst schot van je missles gooit hij meestal flares. maar de paint van de laser blijft actief waardoor je Gunner met de Guided Missle hem zo uit de lucht heeft.
Maar ieder zijn voorkeur!
De TV missle is ook erg handig, je moet er wel mee leren vliegen maar echt mooi om daarmee de enemy chopper uit de lucht te tikken
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Net zomaar eens voor het eerst sdm gespeeld (joinde Moulin, kwam in een ander team), en zowaar 2 potjes gewonnen
Nu moet ik alleen nog de 2 squad rush ribbons, verder heb ik alles
Eigenlijk best veel gespeeld vandaag, zal morgen op bf3stats.com eens kijken hoeveel precies
Hahahaha wat een baas... heb zoiets ook wel eens gezien met een engineer die RPG afschoot, vliegtuig raakt,en vervolgens weer leuk instapte,
Guess what... Same dude. Vind nieuwe bovenstaande net iets indrukwekkenderFatal Mind schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 10:43:
[...]
Hahahaha wat een baas... heb zoiets ook wel eens gezien met een engineer die RPG afschoot, vliegtuig raakt,en vervolgens weer leuk instapte,
K/D van 1.06, SPM van 340 en wat mcoms gepakt dus best tevreden.
Ik speel Recon met de USAS en dat bevalt goed.
Ik own niet met dat ding, bij lange na niet, maar het speelt wel leuk
Wat ik gisteren wel merkte bij de paar (3) potjes SDM die ik speelde: als jouw team het voertuig in handen heeft ben je bijna onverslaanbaar...
Vaak bu'j te bang!
Als mensen mij willen toevoegen, PSN: Alquanter
Heb ondertussen ook een bluetooth headsetje
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Ik wou eerst alles onder de knie krijgen vooralleer ik team-based ging spelen.
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Wel weer een dag gehad met veel kneuzen. Veelal in mn eigen team waardoor ik samen met mn squad (xbox party) de enige waren die echt bezig waren met de objectives. Veel man zien weglopen van de mcoms en vaak doodgaan zonder echt iets uit te voeren. Vooral verdedigend was het zo erg zwaar als je met 3 man tegen 8 of 9 mensen speelt die wel wat uitvoeren.
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2012 15:50 ]
Toppunt waren een stel lui die met hun heuy passagiers afzetten om zo onze Mobile AA te jatten... tot 3x toe.
Ik weet niet wat het was, maar het was een zootje vanavond...
Niet leuk spelen zo.
Heb nu als gunner ook de guided missiles, en als de pilot laser painter heeft is dat echt heerlijkjoshje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:35:
[...]
hier ben ik niet helemaal mee eens.
Moet de painter en de ECM jammer nog vrijspelen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Laatst had ik een 40-1 score op Seine Crossing (conquest), waarbij ik in een tank én de meeste kills, de meeste flagcaps én de meeste flagdefences had, maar omdat ik een door een random RPG van een lvl 12 gekilled werd ging ik die game 200 punten omláág. Belachelijk.
Soms ben ik echt een half uur tot een uur kwijt puur om in een goeie flow van games te raken. En dan ben ik niet op zoek om bij noobs geplaatst te worden, gewoon in een flow waarbij de games leuk zijn, waar we hun niet steamrollen en waarbij wij niet gesteamrolled worden. Maar dat schijnt tegenwoordig onmogelijk te zijn op de PS3....
ik ben jimmie, speel op ps3 bf, volg al even het topic, lijkt me dat hier tenminste mensen zitten die wel het doel van de game snappen, en ook willen samenwerken, dus als iemand zin heeft om te spelen dan mag u mij toevoegen psn is mrjim2306.
gr jim
Gisteren trouwens mijn Stationary Service medla gehaald (spend 2 hours in stationary weapons).
Wat vind ik het gigantisch moeilijk om daat iets mee te raken, vooral met snelle jets.
De meeste kills die ik daar mee heb gemaakt is bij de attacker positie op Davamand Peak.
Dat is ook vrijwel de enige stationary AA waar ik wel eens wat mee raak, tenzij de heli achter de bergen verdwijnt, wat al snel het geval is
Centurion Cram: 7 kills
Pantsir-S1: 2 kills
Kornet Launcher: 4 kills
Al met al vrij weinig voor 2 uur haha
Maar wat me de laatste paar dagen ook nogal snel liet irriteren was choppers die onsterfelijk lijken te zijn. Ik speel dan vaak met een squad van 4 man en soms doen er meer man mee, maar als je een chopper (of het nou een scout chopper is of een attack chopper) met 4 tot 6 man niet down krijgt dan is er én iets mis in de balans, én iets mis met die gozers. Je kunt locken wat je wilt, je kunt schieten wat je wilt, maar ze willen gewoon niet down. Een soflam gebruiken is dan haast onmogelijk omdat die al dood lijkt te gaan als je er een spons tegenaan gooit. Of dan heb je een lock maar dan ben je al te snel dood om daar nog iets mee te doen. Het gebrek aan bruikbare cover in Wake Island en de debiele spawn van voertuigen is dan ook nog extra irritant. In Rush Mode lijkt het nu wel onmogelijk om er iets tegen te doen als ze een beetje goed zijn, al is het jammer om te zien dat het vaak gasten zijn die telkens in de choppers zitten en niets anders doen dan dat. Gaat de game naar Metro dan zijn ze zo weer weg want als infantry zijn ze echt ongelofelijk n00b. Op naar de volgende chopper-ownage map
Al zaten er nog wel wat leuke acties tussen. Vooral op Caspian Borders begin ik nu goed te worden om een Chopper met normale shells uit de lucht te schieten. Is me daar nu al 4x gelukt (waarvan dus 2x in 1 game zoals eerder gemeld).
Net eindelijk eens een keer hoog geeindigd door gewoon de killing machine te zijn. Ik word regelmatig eerste van mijn team, maar meestal niet door kills net een potje 31-15 geeindigd wat echt uitzonderlijk hoog is voor mij
http://battlelog.battlefi...how/29759570/4/245657072/
Dus, voel je vrij om me toe te voegen op Xbox Live. GT = deltaVsquared
Gratis Henk
Dat ging wel lekker ja op Kharg Island. Elke enemy die ik zag was een kill. Had het potje langer geduurd, dan was de score veel hoger geweest.Martinspire schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:48:
De n00bs in het team is idd erg frustrerend. Je kan het ook goed merken, speelde laatst met XS, ik en nog iemand van GoT. De hele tijd elke mcom gedefend, waren we dood, binnen 2 tellen beide mcoms gearmed. Daarna weer gedisarmed. werd ik weer gekilled, direct de mcom weer gearmed. De rest van het team zie je dan eigenlijk gewoon niks doen,. Kijk je naar de scores van die gasten, allemaal 3-15 12-26 etc.
Als je een piloot treft met een gunner die hun perks op elkaar afgetsemd hebben, dan zijn ze inderdaad moeilijk uit de lucht te krijgen, Vanmiddag samen met koennemans een heel rondje in de lucht gebleven op wake island. Ging erg lekker...hihiOkasha schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:31:
Choppers zijn echt killing wanneer er een paar goeie bestuurders zijn. Net ook een potje gehad waar je nog geen seconde in een voertuig kon zitten en je was alweer dood. Het heeft dan geen zin om in je eentje een Stinger te pakken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN ID = steppa87
Het afstemmen is nog tot daaraan toe. Een heel potje in de lucht blijven vind ik al wat raarder, dan doet de tegenstander blijkbaar niets.Jackal131 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:00:
[...]
Als je een piloot treft met een gunner die hun perks op elkaar afgetsemd hebben, dan zijn ze inderdaad moeilijk uit de lucht te krijgen, Vanmiddag samen met koennemans een heel rondje in de lucht gebleven op wake island. Ging erg lekker...hihi
Maar soms tref je van die no-lifers die alleen in choppers zitten of helemaal niet spelen. Dat soort volk krijg je never nooit niet uit dat ding, met hoeveel man je ze ook probeert te stoppen. Dat is op dit moment gewoon heel messed up.
Lol, dat is niet omdat ik een no-lifer ben. Ik was al adelaar 5 of 10 toen ik klaar was met stage (dus gewoon 40 uur per week werkte naast gamen). Verder speel ik vrijwel alle modussen, alle classes en zowel voertuigen als infantry. Misschien ben ik nu ook wel een beetje no-life, maar dan wel een allround no-lifer (
Maar goed, ik speel het nog steeds voor de fun en, enkele potten daargelaten, dat heb ik nog steeds.
Zeker handig om te weten van prone, wist ik ook niet. De rest is vaak al een automatisme, maar het filmpje is wel een goede reminder van hoe belangrijk het is en dat het echt veel uitmaakt.Unomomentodado schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:54:
I know. Dat je niet moet pronen om een hoekje wist ik nog niet. Pre-firen om hoeken doe ik over het algemeen wel ja.
Het geeft wel even aan hoe belangrijk het is dat je deze manier van spelen eigenlijk constant moet toepassen. Ik denk dat zeker driekwart dit niet doet en gewoon hoekjes omrent. Ik doe het zelf eigenlijk ook als ik merk dat het een makkelijk potje is. Zal er nu weer iets meer bij nadenken
Na een paar keer zoeken (zonder de slechte potjes te quitten) kwam ik gelukkig in wat beter gebalanceerde servers.
Op Canals even in de Mobile AA mogen zitten, gelijk een streak van 17 wat me 3 efficiency ribbons opleverde en 2 unlocks
Paar potjes later op Kargh Island 7 (!) mensen uit de lucht gehaald met de Stinger
Waaronder een paar goede piloten...
Lol, we hadden last van 3 of 4 stingers en de anti-air.Martinspire schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Het afstemmen is nog tot daaraan toe. Een heel potje in de lucht blijven vind ik al wat raarder, dan doet de tegenstander blijkbaar niets.
Maar soms tref je van die no-lifers die alleen in choppers zitten of helemaal niet spelen. Dat soort volk krijg je never nooit niet uit dat ding, met hoeveel man je ze ook probeert te stoppen. Dat is op dit moment gewoon heel messed up.
Het voordeel van 2 x flares is dat je ze eerst kunt laten schieten om te zien waar vandaan ze schieten, om vervolgens meteen op ze te gaan jagen. Daarna heel even cover zoeken en zodra de eerste persoon z'n flares weer geladen heeft, kun je weer gaan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
let wel; dit gaat om clan matches. dan heb je hele andere game stijl. veel terughoudender en afwachtend. daarbij draait het veel meer om verdedigen van bepaalde ruimtes. en heb je idd van die camping mietjes waarbij je iedere hoek zo moet benaderen.BatmanHorizon schreef op zondag 19 februari 2012 @ 23:11:
[...]
Zeker handig om te weten van prone, wist ik ook niet. De rest is vaak al een automatisme, maar het filmpje is wel een goede reminder van hoe belangrijk het is en dat het echt veel uitmaakt.
[...]
Het geeft wel even aan hoe belangrijk het is dat je deze manier van spelen eigenlijk constant moet toepassen. Ik denk dat zeker driekwart dit niet doet en gewoon hoekjes omrent. Ik doe het zelf eigenlijk ook als ik merk dat het een makkelijk potje is. Zal er nu weer iets meer bij nadenken
lol die sound effects
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 20-02-2012 09:11 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Aardige jet-skill zeg.. wow
Flickr PSN ID= cheironnl
Tijd voor de psychiater dus
Good news: mijn score per minuut is weer gestegen. Nu 610!
Net ook effe een killstreak met de amtrack gehaald bij het verdedigen van een mcom (ding stond ernaast). 9 kills binnen een minuut ofzo. Erg nice
Da vind ik overigens wel erg jammer aan bf3, dat je zo snel lvl45 bent.
En dan die (tot 100 doorlopende!) nietszeggende nummertjes erachter...
In vergelijking: in bfbc2 zou ik ongeveer 500 uur nodig gehad hebben voor lvl50 (het absolute toppunt).
Nou is dat wat lang, maar een leuke tussenoplossing had ik fijner gevonden
Eigenlijk zit er weinig verschil tussen bf3 en bfbc2 wat betreft unlocks. Het meeste heb je toch al binnen notime binnen en daarna is het meer een kwestie van prestige. In bfbc2 had ik ook al bij lvl 20 oid alles unlocked en was het daarna ook niet meer dan een ander getal (waarbij ik de levels eigenlijk veel te lang vond duren. Nu zitten er meer levels tussen en heb ik wel het idee dat ik nog enigszins wat progressie boek. Ik ben ondertussen al aardig op weg om alle beschikbare unlocks te verkrijgen. Denk dat ik er bij elkaar nog een stuk of 50 moet (van alle guns dus)dvdkiwi schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:40:
feli![]()
Da vind ik overigens wel erg jammer aan bf3, dat je zo snel lvl45 bent.
En dan die (tot 100 doorlopende!) nietszeggende nummertjes erachter...
In vergelijking: in bfbc2 zou ik ongeveer 500 uur nodig gehad hebben voor lvl50 (het absolute toppunt).
Nou is dat wat lang, maar een leuke tussenoplossing had ik fijner gevonden
Aardig geschoten met de tank...jammer van m'n choppertje.Flimovic schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:24:
Bam! Ik ben een vogeltje! KOEKKOEK!
Ik vond het trouwens wel verdomd lastig. Ik vraag me af hoe die gasten dat doen die een headshot maken van +1000 meter. Ik deed het trouwens met een sv98
Vaak bu'j te bang!
Gister tijdens een potje als defenders op Grand Bazar wilde ik bij de Mcom A in het begin het steegje inlopen. Staan daar 8 man van de tegenpartij ineens voor mn neus. Echt een WTF moment, direct de trekker van de PKP ingedrukt gehouden wat helaas maar resulteerde in 3 kills. Mede omdat ik een granaat wilde gooien die ik niet meer had. Anders had ik er nog wel 2 meer kunnen maken. Zo raar is dat om zo een hoekje om te lopen, en dan bijna tegen 8 man op te botsen.....
Misschien dat het met de foregrip een stuk beter wordt, maar zonder vind ik het maar niets.
Klopt, de recoil is wat meer dan bij de overige lmg's. Tel daarbij de brakke iron sight en je hebt een klote wapen 1ste klas. Maar geloof me, hij doet de meeste damage en met laser, foregrip en holo (us holo) is het een lekker wapen voor de korte en middel lange afstand. Even een avondje campen met dat ding en je heb de meeste dingen zo unlocked.Jackal131 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:00:
Ik kan helemaal niets met de PKP. Veel te veel recoil.
Misschien dat het met de foregrip een stuk beter wordt, maar zonder vind ik het maar niets.
HELPFUL TIP:
if you are being locked on to by a soflam the word "lock" will display in RED.
if you are being locked on to by anything other than a soflam, the word "lock" will display in YELLOW.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.