- Mac Mini 2011 (Quad Core i7 2Ghz, 8GB RAM, 128GB SSD (Crucial M4) en 500GB HDD (7200RPM WD/Apple)
- Air SuperDrive
- 2x ASUS VS228H
- Monitoren stand van Neo-Flex (Ergotron)
- iPad 2 (64GB 3G)
- iPhone 4 (32GB, foto's mee gemaakt)
- M-Audio KeyRig 49
- Behringer BCF2000
- LaCie Rugged XL 2TB
- Originele iPad dockstation
- Niet-originele iPhone dockstation
- 2x Trust USB hub (1 zichtbaar)
- iPad case (niet zichtbaar)
- Apple Wireless Mouse (die al een tijdje aangeeft dat hij bijna leeg is

)
- Apple Wireless Keyboard (die niet altijd connect bij het opstarten van de Mac

)
- Muismat van Fellowes
Zal alle kabels maar niet gaan benoemen, wordt het zo'n lange lijst.. Tevens zal de vraag ook komen 'waar zijn de monitoren dan?!', ja ik gebruik een suround set tijdens het produceren en muziek luisteren omdat ik dit erg prettig vindt, maar overweeg ook om een setje monitoren aan te schaffen voor op het bureau.
Ik gebruik mijn setup voor het produceren en bewerken van tracks, het in elkaar draaien van mixtapes, webdevelopment en webdesign. Ik ga deze werkplek binnenkort verhuizen naar een andere kamer.
Zal alle kabels maar niet gaan benoemen, wordt het zo'n lange lijst.. Tevens zal de vraag ook komen 'waar zijn de monitoren dan?!', ja ik gebruik een surround set tijdens het produceren en muziek luisteren omdat ik dit erg prettig vindt, maar overweeg ook om een setje monitoren aan te schaffen voor op het bureau.
Zoals ik hierboven al aangaf ga ik naar een andere kamer omdat ik wat meer ruimte op mijn bureau wil en om wat andere redenen.. Ik ga die kamer ook voorzien van een lik verf (nog geen idee welke kleuren, suggesties?). Tevens zit ik er aan te denken om er tapijt in te leggen omdat ik dit na ervaring erg prettig vindt, verder weinig te maken met het desktop, maargoed! Heb de volgende keuze in gedachte: een
JASON tafel van de IKEA (uitrekbaar blad ga ik niet gebruiken) met een
EXPEDIT kast, twijfel alleen nog over de kleuren, sowieso geen wit! Nog even zien hoe ik de kabels ga weg werken maar dat komt wel goed.
Tot zover dus mijn invulling, als er updates zijn ben ik sowieso weer terug!
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 02-04-2012 12:40
]