Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat kleine veranderingen heb ik besloten om m'n setup opnieuw te plaatsen!

Plaatje is klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/vgosut.jpg

Wat is er allemaal te zien?
  • MacBook Pro Early 2011 (Instapmodel met 120GB SSD Vertex 3, 8GB Intern geheugen)
  • Rain Design M-Stand
  • Apple Wireless Keyboard
  • Apple Magic Mouse
  • Logitech Z-2300
  • HP 2229H (1680x1050)
Wat is er allemaal niet te zien?
  • iPhone 4s Wit 16GB (foto mee gemaakt)
  • Airport Extreme
  • Lacie 1TB Design by Neil Poulton
Dit allemaal op een IKEA bureau, uit m'n hoofd een Galant, werkt super fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smitmartijn; Dat ziet er strak uit! Ik neem aan dat dat bureau van de IKEA is? Hoe bevalt de bruine kleur? Ik twijfel zelf erg tussen licht en donker aangezien ik niet weet hoe mijn hardware daarop zal lijken (zie vorige pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:29:
Dit allemaal op een IKEA bureau, uit m'n hoofd een Galant, werkt super fijn!
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:42:
@Smitmartijn; Dat ziet er strak uit! Ik neem aan dat dat bureau van de IKEA is?
offtopic:
mijn complimenten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygivt schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:45:
[...]

[...]

offtopic:
mijn complimenten 8)7
Dat heb ik net ook wel gezien hoor.. 8)7 8)7
Maar ben gewoon bang dat de hardware niet goed zal staan op een donker blad, dus twijfel, twijfel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:42:
@Smitmartijn; Dat ziet er strak uit! Ik neem aan dat dat bureau van de IKEA is? Hoe bevalt de bruine kleur? Ik twijfel zelf erg tussen licht en donker aangezien ik niet weet hoe mijn hardware daarop zal lijken (zie vorige pagina).
Ik vind het prima staan, ben er zeer tevreden mee en zal het iedereen aanraden! Is natuurlijk ook wel persoonlijke smaak dus meer dan dit kan ik je eigenlijk niet meegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:19
syntesia schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:57:
dat is wel een erg mooie monitor armsteun zeg ! wat was de prijs als ik vragen mag ??
De eerst bovenstaande Samsung was de mijne, ik heb deze in Januari 2011 aan €350 gekocht met gebruik van ecocheques.
Het is een Matrix LED scherm en heeft een ingebouwde DVB tuner.

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Kleine update:

Wat valt er te zien?
iMac 27'' / i5 / 12GB RAM / 1TB hdd
MBP 15'' / i7 / 10 GB RAM / 120 GB ssd
iPhone 4 32 GB
iPad 2 Wifi 16 GB
Bose speakers

Foto is snel genomen vandaar een beetje onscherp:)

http://i43.tinypic.com/ie47sz.jpg

Heb een link van je foto gemaakt, want met 1599x1066 is ie wel erg groot. Zou je een thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen maken, met een link naar het origneel?

[ Voor 27% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein deel van de Apple verslaving.

iMac 21,5'' / i5 / 4GB RAM / 500TB hdd
iMac 21',5' / 3,06 DC / 8GB RAM / 500GB hdd
2 x MBP 13' / 2,53 / 4/8 GB RAM / 64 GB ssd
2 x MB 13' / 2,4 / 4 GB RAM / 320/500 GB
MBA 13' / i5 / 4 GB RAM / 128 GB ssd
W MB 13' / 2,4 / 2 GB RAM / 160 GB
iPad 2 Wifi 16 GB
donald duck

http://i.imgur.com/9aP7T.jpg
http://i.imgur.com/qGTgd.jpg
http://i.imgur.com/0KAil.jpg
http://i.imgur.com/qmwCQ.jpg
http://i.imgur.com/Hukq4.jpg

Heb links van je foto's gemaakt, want met 2592x1936 zijn ze wel erg groot. Zou je thumbnails van maximaal 640 pixels breed willen maken, met een link naar het origineel?

Video's MBP tegen MBA
Mid 2009 MBP 2,53 Intel Core 2 Dual tegen nieuwste model MBA

Boot PARTY :)

<3 Omdat APPLE heilig is:)

[ Voor 54% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
500TB lijkt me een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dude, speciaal registreren om zoiets hier te posten, haha. Je verzameling mag er zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** GB :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 02:25:
Dude, speciaal registreren om zoiets hier te posten, haha. Je verzameling mag er zijn :) .
Woensdag 30 juni 2010 :) Geregisterd :P
Kijk hier soms wel is dacht laat het er ook op zetten haha.
Binnenkort meer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweebee schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:06:
Hier onze 20 inch iMac.

[afbeelding]

Hier mijn 13 inch MacBook Pro en iPhone 4. (worden in het hele huis gebruikt)

[afbeelding]

Verder qua appel spul nog een iPad 2, en nog 3 iPhone 4s'en in huis. :+
YEA gevonden minder beenruimte dan in een Mini Cooper achterin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 00:17
@AdmiraalVincent : Waarom heb jij 4 laptops nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 02:06:
Video's MBP tegen MBA
Mid 2009 MBP 2,53 Intel Core 2 Dual tegen nieuwste model MBA
[video]
MBP met SSD veronderstel ik (welke?) ? Toch straf dat deze ondanks de tragere CPU sneller is in het booten dan de Air.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Inderdaad een beetje vreemd, hoewel een C2D MBP zeker geen slecht beestje is, had ik niet verwacht dat de Air daar inferieur aan zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gebroederlijk naast elkaar (foto met telefoon genomen, sorry, geen andere camera beschikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31606071/IMAG0153_thumb.jpg

Op deze foto te zien:
- Mac Mini G4, 1.42GHz, 1GB geheugen, 80GB HDD
- Mac Mini 2011, 2.5GHz i5, 4GB geheugen, AMD 6630m, 500GB HDD, Air SuperDrive

Gistermiddag heb ik na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt en een nieuwe Mac Mini gekocht. Ik heb gekozen voor het model met AMD videokaart, zodat ik er ook nog wat oudere/simpelere games op kan spelen (staat intussen dus ook al Win7 Pro via BootCamp op). En de standaard 4GB geheugen is ook mooi meegenomen. Wellicht dat ik dit in de toekomst nog ga vervangen voor 8GB (of heel misschien 16GB), maar voorlopig lijkt het me nog niet nodig. De Mini is via de HDMI-DVI adapter aangesloten op een Acer X233H (23", 1920x1080), en wordt bediend met de Logitech Cordless Desktop EX110.

De Mini G4 staat nu zonder muis/toetsenbord/beeldscherm opgesteld. Ik bedien hem via Screen Sharing op de nieuwe Mini. Voorlopig dient de Mini G4 als iTunes/radio systeempje. Dit is natuurlijk een beetje overbodig, maar ik heb er nog geen andere bestemming voor bedacht.

De rest van mijn bureau is op dit moment een ****zooi, dus daar heb ik maar geen foto's van gemaakt. Wellicht volgen deze later deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Toch jammer dat Apple met haar goede ideeën altijd net te vroeg is he? Ik vind de nieuwe mini's er zo heerlijk uitzien zonder Superdrive, alleen met de huidige markt (en zeker als je via Bootcamp ook nog eens Windows wilt installeren) ontkom je uiteindelijk nooit aan een optische drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
Muchachooo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:27:
Toch jammer dat Apple met haar goede ideeën altijd net te vroeg is he? Ik vind de nieuwe mini's er zo heerlijk uitzien zonder Superdrive, alleen met de huidige markt (en zeker als je via Bootcamp ook nog eens Windows wilt installeren) ontkom je uiteindelijk nooit aan een optische drive...
Volgens mij kun je ook nu al prima zonder de optische drive, de voornaamste reden dat ik er een bij gekocht heb is dat ik vrij regelmatig een filmpje voor de kinderen van mijn zus brand. En dan ontkom je inderdaad niet aan een optische drive. Daarbij kan het altijd van pas komen. Als ik merk dat ik het ding eigenlijk nooit meer gebruik, zal ik hem wel weer verkopen denk ik, of gewoon in de kast leggen.

edit: Nu kun je natuurlijk ook vragen waarom ik een SuperDrive heb gekocht, en niet een generic externe brander. Dat is tweezijdig: ten eerste weet ik zeker dat de SuperDrive met de Mac werkt, en ten tweede past hij er uiterlijk prima bij.

[ Voor 13% gewijzigd door MDKorpel op 03-04-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Nu online
Ik heb mijn SuperDrive gewoon uit mijn MBP gehaald, ik gebruik hem toch nooit en als ik er later nog een extra hdd in wil zetten kan dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkstar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:42:
[...]

MBP met SSD veronderstel ik (welke?) ? Toch straf dat deze ondanks de tragere CPU sneller is in het booten dan de Air.
Mbp 2,53 Intel p8600 mid 2009 met Sata tot 300
MBA leest maar met 250 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:20:
[...]

Mbp 2,53 Intel p8600 mid 2009 met Sata tot 300
MBA leest maar met 250 ofzo
offtopic:
Zwaar offtopic: welke SSD heb je er exact in zitten? Ik wil ook nog een SSD in mijn MBP mid 2009 plaatsen maar ik heb al willen lezen dat ze niet zomaar allemaal goed werken

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:29
Heerlijk om met 11" MacBook Air toch op een 30" ACD te kunnen werken.
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage6.instagram.com/065b51727dc511e180c9123138016265_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 05:08
Willem schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:43:
Heerlijk om met 11" MacBook Air toch op een 30" ACD te kunnen werken.
[afbeelding]
Stop je alleen niet in je tas :P dus dan gaat ie alsnog niet mee op reis :( is altijd het nadeel geweest van de Airs voor mij, 15" is de minimum als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2rxg0up.jpg

- Macbook Air 2011 13,3" 1,7 Ghz i5 121 gb
- iPad 2 32gb wit
- iPhone 3g (toe aan vervanging)

wat je niet ziet:
- iPod classic 80gb
- iPod touch 32gb
- Playstation 3
- LG 42PW450

Allemaal zelf bij elkaar gespaard, dus in tegendeel is het toch echt mogelijk als 16 jarige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:27

Pixeltje

Woo-woohoo!

Darkstar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:41:
[...]

offtopic:
Zwaar offtopic: welke SSD heb je er exact in zitten? Ik wil ook nog een SSD in mijn MBP mid 2009 plaatsen maar ik heb al willen lezen dat ze niet zomaar allemaal goed werken
offtopic:
Ik heb een crucial m4 128Gb in mijn late 2009 zitten, werkt als een trein. Geen omkijken naar, retesnel en lekker stil

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:29
Nilsepils:

Stop je alleen niet in je tas :P dus dan gaat ie alsnog niet mee op reis :( is altijd het nadeel geweest van de Airs voor mij, 15" is de minimum als je het mij vraagt :)
True, maar onderwg ga ik ook niet hevig zitten Photoshoppen. ;)
De MacBook valt me niks tegen trouwens. Razendsnel (i5/120/4gb) en wifi gaat perfect met airport. Grote files staan op de xserver in de garage in het 19" rack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Muchachooo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:27:
Heb mn Air nu bijna een jaar en heb hem nog geen 1x gemist eerlijk gezegd.

Windows kun je prima anders installeren overigens, bijvoorbeeld vanaf een image. Anyway, denk niet dat Apple zich druk maakt over Windows :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-04-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

rolandschaap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:45:
[afbeelding]
Allemaal zelf bij elkaar gespaard, dus in tegendeel is het toch echt mogelijk als 16 jarige :P
Natuurlijk! waarom niet?
maar toch bij elkaar gespaard idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iMac, de MacBook Air van een vriend (had wat probleempjes) en de iPad van een andere vriend :+

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1n2o2u0r201R071z3d20/Bureau.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
rolandschaap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:45:
[afbeelding]

- Macbook Air 2011 13,3" 1,7 Ghz i5 121 gb
- iPad 2 32gb wit
- iPhone 3g (toe aan vervanging)

wat je niet ziet:
- iPod classic 80gb
- iPod touch 32gb
- Playstation 3
- LG 42PW450

Als 16 jarige is het juist makkelijk! Probeer het maar als je 20 bent. Op jezelf wonen, auto rijden, alle vaste lasten!

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Jorussio schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:44:
[...]

Als 16 jarige is het juist makkelijk! Probeer het maar als je 20 bent. Op jezelf wonen, auto rijden, alle vaste lasten!
Dat hangt een beetje van je situatie af als 16 jarige, nietwaar? Toen ik 16 was deed ik 3 krantenwijken (ochtendkrant) en had dus een prima inkomen. Een vriend werkte in een supermarkt en verdie 0,5 euro per jaar, en had dus geen fatsoenllijk inkomen. Nu is het andersom; ik ben 23 en studeer (nog, 2 maandjes) en heb dus weinig te besteden, hij werkt na MBO studie inmiddels fulltime en heeft nu meer dan hij kan uitgeven.

maw: niet iedereen heeft dezelfde situatie.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 09:23
Jup. Moet zeggen dat nu ik 19 ben er meer moeite mee heb dan toen ik 16 was... Toen woonde ik nog lekker thuis, studeren en op kamers zitten is niet goedkoop en hou nu bijna niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Zeer fraai. Ook ik als 18 jarige heb 't niet verkeerd. Je moet gewoon flink sparen! En niet alles nieuw kopen. ;-)

Een deel van mijn verzameling, zal binnenkort weer eens een echte foto maken:

Afbeeldingslocatie: http://i92.photobucket.com/albums/l22/Spoorwegen/IMG_2568.jpg
iPhone 3GS 32GB is inmiddels vervangen door een iPhone 4 16GB (die hopelijk volgende week vervangen wordt voor een iPhone 4s (iets met garantie en geen iPhone 4 op voorraad! _/-\o_ ))

- iMac 27" fall 2009 i5 2,66 Ghz + 4GB RAM + 1TB HDD
- MBP 15" mid 2009 C2D 2,53 Ghz + 4GB + 250 GB HDD
- Magic Trackpad
- iPhone 3Gs dock (staat te koop, pm bij intresse! :))
- ICIDU USB 2.0 HUB 7 ports
- 1,5 TB Externe HDD als Time Machine
- 2 TB Externe HDD met opnames van vakanties

[ Voor 74% gewijzigd door Vitruvius op 04-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
Pixeltje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:51:
[...]

Dat hangt een beetje van je situatie af als 16 jarige, nietwaar? Toen ik 16 was deed ik 3 krantenwijken (ochtendkrant) en had dus een prima inkomen. Een vriend werkte in een supermarkt en verdie 0,5 euro per jaar, en had dus geen fatsoenllijk inkomen. Nu is het andersom; ik ben 23 en studeer (nog, 2 maandjes) en heb dus weinig te besteden, hij werkt na MBO studie inmiddels fulltime en heeft nu meer dan hij kan uitgeven.

maw: niet iedereen heeft dezelfde situatie.
Helemaal mee eens natuurlijk, maar ik volg het al een tijdje en zag wel eens reacties staan van jongeren die het ook allemaal zouden willen, maar als je er voor spaart moet het lukken, en het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat er voor bijbaantje op je "pad" komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een beetje fatsoenlijk gestudeerd hebt, heb je wanneer je eenmaal full time gaat werken toch echt wel meer te besteden dan de gemiddelde student. Zeker als je ook nog eens op kamers zit e.d.

Met het loon dat je daarvóór krijgt, laten we zeggen rond je 16e, hoef je verder helemaal niets te proberen als je een macbook wil (je gaat op die leeftijd bijvoorbeeld ook graag dingen met vrienden doen, op stap, op vakantie, kleren kopen) en kun je dan misschien na een jaar werken + iedere cent die je verdient opzij leggen eindelijk die macbook aanschaffen. Meer dan 300 euro per maand verdienen doe je niet snel.

Het is allemaal relatief en situatie afhankelijk, maar door de bank genomen kan een full time werkend persoon zich toch echt wel meer veroorloven. Dat even terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met het loon dat ik destijds bij de supermarkt kreeg zou ik pas na 375 uur werken de goedkoopste MBA kunnen aanschaffen. De beste eigenaar van deze supermarkt rijd zelf wel Ferrari trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:26:
Als je een beetje fatsoenlijk gestudeerd hebt, heb je wanneer je eenmaal full time gaat werken toch echt wel meer te besteden dan de gemiddelde student. Zeker als je ook nog eens op kamers zit e.d.

Met het loon dat je daarvóór krijgt, laten we zeggen rond je 16e, hoef je verder helemaal niets te proberen als je een macbook wil (je gaat op die leeftijd bijvoorbeeld ook graag dingen met vrienden doen, op stap, op vakantie, kleren kopen) en kun je dan misschien na een jaar werken + iedere cent die je verdient opzij leggen eindelijk die macbook aanschaffen.
Dat wilde ik eigenlijk ook al zeggen, maar is het vaak zo dat ze niet eens geld meer hebben om leuke dingen te doen.

Tja kwestie van prioriteiten stellen. Lach me soms suf als ik medestudenten zie die na een jaar of hard en veel werken eindelijk een mbp kopen, en meteen helemaal blut zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
Inderdaad helemaal mee eens, maar ik heb geluk dat is als 16 jarige een redelijk goed salaris verdien vergeleken met andere leeftijdsgenoten (ik werk uit principe niet bij een supermarkt omdat daar heel veel jongeren werken en ik graag nu al iets wilde doen dat ik later ook wil doen), daarbij komt dat ik natuurlijk inderdaad nog in huis woon dus niks hoef te betalen :p.

P.s. ik ga ook op vakantie met vrienden van mijn eigen geld, gewoon een kwestie van veel werken (in mijn geval dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Laatst online: 30-03 23:10
Hier ook mijn set up is, met wat nieuw spul:

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/2530/img0022ci.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9232/img0107cn.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/2882/img0027mf.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/3011/img0071hm.jpg
Klik

Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/8954/img0093nwm.jpg
Klik

• iMac 27" (3,4Ghz i7 Quad, 2GB GPU, 16GB Ram, 1TB HDD)
• MacBook Pro 13" (2,3Ghz i5, 128GB SDD, 8GB) op achtergrond mijn nieuwe aanwinst :9~ :*) 12

Verder:
iPhone 4S 32GB
The New iPad 64GB Wifi
iPod Video 80GB

Extern
1TB Samsung
2TB Iomega

Logitech Z5500
Logitech Harmony One

En zo kan het ook als 18 jarige... En dat allemaal door een simpele internetonderneming te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Pardon my french, maar hoe de fuck krijg je dat voor elkaar op je 18e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Muchachooo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:33:
Pardon my french, maar hoe de fuck krijg je dat voor elkaar op je 18e?
een "simpele" internetonderneming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Saven schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:35:
[...]

een "simpele" internetonderneming.
Hoge marges op Ray-Bans? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

kapert schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:36:
[...]

Hoge marges op Ray-Bans? 8)
Als hij ze uit griekenland oid haalt en hier verkoopt voor 50 euro ps dan zit er zo'n marge op van 48 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
En zo kan het ook als 18 jarige... En dat allemaal door een simpele internetonderneming te hebben :)
Haha je hebt helemaal gelijk! wel ontzettend gaaf als je een eigen onderneming hebt, op je 18e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassoow93
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 20:18
Mooie horloge collectie, allemaal van 1 merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRenken
  • Laatst online: 15-09 20:36
Wat voor onderneming heb je dan :) ?

[ Voor 8% gewijzigd door RRenken op 04-04-2012 19:37 ]

Navigeer naar de toekomst, codeer het heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Laatst online: 30-03 23:10
RRenken schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:37:
Wat voor onderneming heb je dan :) ?
Ho ! Ik denk niet dat dit de juiste plek is voor dit soort topic, maar ik wilde alleen maar even aangeven dat je niet altijd hoeft te vakkenvullen om die prachtige macbook bij elkaar te sparen als student. Ik mag zéker niet klagen en hoop dat er meer jongeren zijn die (ook) ambitieus zijn en dingen verwezenlijken die sommige niet voor mogelijk houden :) Zo verkocht ik inderdaad ook zonnebrillen, niet uit Griekenland maar gewoon uit de VS, toevallig nog een aantal over, altijd handig zo'n reserve 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:45
En je rijdt ook nog in een BMW 1-serie (zie sig)? Doe je goed :)
Self-made inkomen of ook mede door investering van bijv. familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

rbrouwers123 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:24:
offtopic:
Volledig ingeschreven, met ondernemingsnummer (of hoe dat in NL ook heet), belastingsaangifte, etc? En allemaal originele spullen die je aanbiedt? Zo ja, doe je goed! Zo niet, tja... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad allemaal heel netjes uit, zeker voor een 18-jarige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
Ook al een tijdje aan het nadenken over een zelfstandige onderneming.. Grootste struikelblok is dat m'n ouders geen kindertoeslag meer zullen krijgen..

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
bn326160 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:55:
Ook al een tijdje aan het nadenken over een zelfstandige onderneming.. Grootste struikelblok is dat m'n ouders geen kindertoeslag meer zullen krijgen..
als dat je grootste struikelblok is dan is de beslissing snel gemaakt.. ik weet niet precies hoeveel toeslag je ouders krijgen maar dat zou wel zoiets rond de 100 euro zijn wat. en met een beetje goede onderneming heb je dat zo verdiend dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
syntesia schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:01:
[...]

als dat je grootste struikelblok is dan is de beslissing snel gemaakt.. ik weet niet precies hoeveel toeslag je ouders krijgen maar dat zou wel zoiets rond de 100 euro zijn wat. en met een beetje goede onderneming heb je dat zo verdiend dacht ik zo :)
Dat is inderdaad wel waar, zit al een tijdje na te denken maar dan vraag ik me af via wat ik zal verkopen? Wat ik zal verkopen? Ook al met vrienden over gesproken

Nja, sorry voor de vervuiling van dit topic, maar de 18 jarige knul heeft veel feedback opgeleverd :p
Anderen die dit willen bespreken of tips hebben mogen me een DM sturen :)

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kunnen we weer ontopic gaan met het posten van foto's van je setup? Praten over ondernemingen kun je in Werk en Inkomen

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de bedoeling dat je je eigen Mac showt, en niet die van een ander van Flickr leent en doet alsof het die van jou is.

Mocht je van mening zijn dat ik je post onterecht heb geëdit, mag je bewijs voor mijn ongelijk per DM aanleveren.

[ Voor 89% gewijzigd door Whieee op 05-04-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

En terecht, mooie plek hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
Is dat niet een 27 inch? Ziet er verder goed uit inderdaad.

Vandaag maar eens even mijn bureau aan de kant gemaakt en een totaalplaatje geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/31606071/IMAG0157.jpg

Wat is er te zien:
- Mac Mini G4 (1,42GHz G4, 1GB, 80GB HDD)
- Mac Mini 2011 (2.5GHz i5, 4GB, 500GB HDD)
- Acer X233H (23" Full HD monitor)
- LG 22LK330 (22" HD Ready TV)
- Logitech Cordless Desktop EX110 (USB RF setje)
- Pioneer versterker uit de jaren '70 (met daarop aangesloten een setje Wharfedale speakers, ook uit de jaren '70)
- Philips DVD-speler (met een paar nog te kijken DVD's)

Verder staat er voor de DVD-speler een oud speakerstandaardje, daar staat mijn telefoon normaal op.
En verder liggen er her en der nog allerlei losse zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typ foutje! Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

Exirion

Gadgetfetisjist

MDKorpel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:42:
- Pioneer versterker uit de jaren '70 (met daarop aangesloten een setje Wharfedale speakers, ook uit de jaren '70)
Nostalgie: dat was mijn eerste eigen versterker :) M'n vader heeft 'm nog zwart voor me gespoten omdat dat eind jaren '80 hip was :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 18:15
Exirion schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:39:
[...]

Nostalgie: dat was mijn eerste eigen versterker :) M'n vader heeft 'm nog zwart voor me gespoten omdat dat eind jaren '80 hip was :P
Hier nog één :) (trouwens ook altijd aan een setje wharfedales gehangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian-
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:15:
Mooi fototje van, vind ik een super mooie opstelling!

[afbeelding]

Wat je ziet:

Macbook air
iMac 27 inch i7
Beats by dre
iPhone 4s 32GB
Magic mouse
Bose sound system
Wireless apple keyboard
Bose versterker

Wat je niet ziet:
iPad 32GB
Macbook Pro i5 SSD

Best trots op deze opstelling :)
Onzin natuurlijk want het is jouw opstelling helemaal niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Damian- schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:18:
[...]

Onzin natuurlijk want het is jouw opstelling helemaal niet. :|
Wel gek ja, dat US poweroutletje onderin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
LOL dat zou wel te erg voor woorden zijn, tenzij hij een vakantiehuisje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
vgroenewold schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:33:
LOL dat zou wel te erg voor woorden zijn, tenzij hij een vakantiehuisje heeft.
http://www.flickr.com/photos/atonomie/5453167070/
made in texas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:25

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer dacht zeker dat de mensen op Tweakers geen afbeeldingen via Google kunnen zoeken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azaz3l
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 20:27
lol, wel een mooi setup btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
ouch

MODMODUS: meneer de forumregels zeggen post je eigen MAC en niet die van iemand anders

(zegt de mod tegen mij he er staat ook GA NIET OFFTOPIC)

bijna goed. De mod zegt dat we een TR-knop hebben, en dat het niet gewaardeerd wordt als je zélf de mod probeert uit te hangen. Nu heb ik een TR gehad over dit geval, maar die was niet van jou.

[ Voor 40% gewijzigd door Whieee op 05-04-2012 20:03 ]

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet mooi, maar wel een fijne werkplek :)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/21e8cqs.jpg

Gaat om een early 2008 Pro 8 core met 8 gb ram

Wat je niet ziet:

MacBook mid 2010 unibody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Waarom heb je je dock linksonderin staan als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muchachooo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:51:
Waarom heb je je dock linksonderin staan als ik vragen mag? :)
Misschien is 'ie Windows gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet eigenlijk niet zo goed waarom, vind het gewoon fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

rbrouwers123 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:24:
Hier ook mijn set up is, met wat nieuw spul:

[afbeelding]
Klik

Hier wilde je heel graag je horlogeverzameling laten zien, dat is in ieder geval duidelijk. :P
Mooie setup trouwens!

[ Voor 6% gewijzigd door Wootism op 05-04-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

En z'n zonnebrillen :P

Ow en nog een iPad ergens in de hoek.

Tis net Fok hier af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ik vind het ook een beetje overdreven, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPaul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06-2020
Ik volg dit topic al een tijdje en sinds vandaag ben ik ook de trotse eigenaar van een MacBook Pro.
Eindelijk mag ik ook iets delen tussen deze prachtige opstellingen.
(sorry voor de crappie foto)

Het is een Early 2011 13" met standaard specificaties,
ik ga nog wel het geheugen upgraden en waarschijnlijk ook een SSD plaatsen.

Niet op de foto;
iPhone 4, 16 GB
iPad2 Wifi, 16 GB

Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/th_526951_3683914140467_1353512439_33451792_2066509309_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 19:54
* BounceCloud laat zijn nieuwe "15 MBP ook maar eens zien

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/3256/img20120406100735.jpg

i7 MBP "15. Zit nog te twijfelen of ik ga upgraden naar 8GB RAM. :) En nog even opzoek naar AppleCare tegen een voordeliger tarief dan Apple of een Premium Reseller dat aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
@bouncecloud Ik zou zeker upgraden naar minimaal 8 gb. De prijzen liggen dusdanig laag dat je geen bult kan vallen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
En ik zou zeker niet AppleCare kopen tegen een goedkoper tarief ;). Die digitale codes via Ebay e.d. worden vrijwel allemaal geblokkeerd.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Fan van Albert Heijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ik hoor iedereen over AppleCare, is dat nou werkelijk nodig? In hoeverre breidt het de standaard garantie die je bij je mac krijgt (of zou moeten krijgen) nog uit?

Ik neem toch aan dat je bij schade of malfunction sowieso garantie hebt?

EDIT: zelf nog even opgezocht op de site van Apple: het gaat dus voornamelijk om een verlenging van je garantie. Aangezien Apple nu (hoogstwaarschijnlijk) standaard 2 jaar garantie gaat geven (meer info hier) lijkt AppleCare me een beetje overbodig, en vooral erg duur. Er komen namelijk maar weinig (geen?) extra services bij.

[ Voor 46% gewijzigd door Muchachooo op 06-04-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Muchachooo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:51:
Ik hoor iedereen over AppleCare, is dat nou werkelijk nodig? In hoeverre breidt het de standaard garantie die je bij je mac krijgt (of zou moeten krijgen) nog uit?

Ik heb applecare voornamelijk gekocht omdat ik toendertijd veel sleepte met mijn laptop, ding ging overal mee heen en dat is niet altijd bevorderlijk. Het idee was dat ik dan ook echt 3 jaar kon doen met mijn laptopje, als er iets stuk gaat is dat ineens garantie ipv dure reparatie :)

daarbij kreeg ik studentenkorting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Muchachooo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:51:

EDIT: zelf nog even opgezocht op de site van Apple: het gaat dus voornamelijk om een verlenging van je garantie. Aangezien Apple nu (hoogstwaarschijnlijk) standaard 2 jaar garantie gaat geven (meer info hier) lijkt AppleCare me een beetje overbodig, en vooral erg duur. Er komen namelijk maar weinig (geen?) extra services bij.
Veel dingen zoals bijvoorbeeld een beeldscherm schanier wat na 2,5 jaar kapot gaat kost je al meer dan het AppleCare. Alle onderdelen zijn dermate duur aan een macbook dat als er iets stuk gaat, je meteen de kosten van applecare er letterlijk 3 keer uit hebt. Zo heb ik zelf meegemaakt dat de backlightinverter stuk was van een iMac hier in huis. iMac is 's avonds nog opgehaald (17:00uur) en 3 dagen later had ik hem terug. Normale kosten : ruim over de 500 euro. Kosten AppleCare : 179. Reken uit je winst ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat is ook de voornaamste reden om Apple Care te nemen. Als je met je laptop veel onderweg bent, bijvoorbeeld in het buitenland. In principe is het nooit nodig en kun je het geld beter in je zak houden of in een upgrade stoppen. Voor veel schade ben je vaak toch al verzekerd (inboedel, kostbaarheden, reis, etc)

Voor desktopsystemen (iMac bijvoorbeeld) is het al helemaal onzinnig.

Verder, garantie, ach: Verwijderd in "[MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Apple is al niet zo moeilijk, en nu dat we een Apple Store hebben hier in NL is het helemaal een stuk beter geworden in tegenstelling tot die crappy resellers :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bosmonster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:04:
Dat is ook de voornaamste reden om Apple Care te nemen. Als je met je laptop veel onderweg bent, bijvoorbeeld in het buitenland. In principe is het nooit nodig en kun je het geld beter in je zak houden of in een upgrade stoppen.

Voor desktopsystemen (iMac bijvoorbeeld) is het al helemaal onzinnig.

Verder, garantie, ach: Verwijderd in "[MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Apple is al niet zo moeilijk, en nu dat we een Apple Store hebben hier in NL is het helemaal een stuk beter geworden in tegenstelling tot die crappy resellers :)
Zie mijn verhaal; voor een iMac is het nou niet bepaald onzinnig. Denk ook aan een harddisk. Als je computer lang aanstaat en veel uren maakt gaat hij snel kapot. is dit na 2 jaar ben je de sjaak. Heb je applecare zetten ze er gratis een nieuwe in ;). en ja je kan het zelf doen, maar dat doe ik liever niet met een €2000,- dure machine.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SanderPS3 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:05:
[...]

Zie mijn verhaal; voor een iMac is het nou niet bepaald onzinnig. Denk ook aan een harddisk. Als je computer lang aanstaat en veel uren maakt gaat hij snel kapot. is dit na 2 jaar ben je de sjaak. Heb je applecare zetten ze er gratis een nieuwe in ;). en ja je kan het zelf doen, maar dat doe ik liever niet met een €2000,- dure machine.
Zie mijn link. Apple vervangt praktisch alles kostenloos zelfs zonder Apple Care als het niet de levensduur heeft gehaald die het had moeten halen.

Wat je alleen niet moet doen is kopen/terugbrengen naar een reseller. Maar direct kopen en service halen bij Apple.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bosmonster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:06:
[...]

Zie mijn link. Apple vervangt praktisch alles kostenloos zelfs zonder Apple Care als het niet de levensduur heeft gehaald die het had moeten halen.
Ik heb 2 jaar bij een Apple Premium Reseller gewerkt en heb meer mensen met een lege portemonnee de winkel uit zien lopen vanwege extreem hoge kosten, dan dat mensen in jouw link blij zijn geworden ;).

Edit; over het algemeen kan een APR meer doen bij een AASP dan jijzelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Bloemstukje op 06-04-2012 11:08 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SanderPS3 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
[...]

Ik heb 2 jaar bij een Apple Premium Reseller gewerkt en heb meer mensen met een lege portemonnee de winkel uit zien lopen vanwege extreem hoge kosten, dan dat mensen in jouw link blij zijn geworden ;).
Idd.. reseller ;) Dank voor de bevestiging.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bosmonster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:08:
[...]

Idd.. reseller ;) Dank voor de bevestiging.
Veel resellers hebben hun eigen AASP he ;). Zoals iCentre heeft zijn eigen AASP afaik. Hoe wou je dan meteen richting Apple richten? Als je dat gaat doen heb je ook geen recht op je consumentenrecht. Consumentenrecht heb je bij de verkopende partij, en niet bij de leverancier ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SanderPS3 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:09:
[...]

Veel resellers hebben hun eigen AASP he ;). Zoals iCentre heeft zijn eigen AASP afaik. Hoe wou je dan meteen richting Apple richten? Als je dat gaat doen heb je ook geen recht op je consumentenrecht. Consumentenrecht heb je bij de verkopende partij, en niet bij de leverancier ;).
Daarom ook direct bij Apple kopen. Via de site of via de nieuwe officiele Apple Store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
SanderPS3 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:05:
[...]
Bedenk wel dat dit een stuk minder voor gaat komen nu de meeste systemen voorzien gaan worden van Solid State Drives. Uitval is dan nog wel mogelijk, maar dat heeft niks meer te maken met hoeveel ze gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bosmonster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:12:
[...]

Daarom ook direct bij Apple kopen. Via de site of via de nieuwe officiele Apple Store in Amsterdam.
Ja want er zijn namelijk geen mensen meer in nederland die eerst hun product willen zien. Jij denkt alleen maar voor mensen die weten wat ze kopen (zoals jij en ik). Echter het gros van de consumenten wil gewoon eerst zien wat ze kopen ;). En die mensen gaan naar een APR toe. Veel mensen willen hem graag direct meenemen (Apple heeft lange levertijd) en kopen hem dus bij een APR. Plus dat ook veel mensen niet op steenworp afstand wonen van Amsterdam he ;).
Muchachooo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:13:
[...]

Bedenk wel dat dit een stuk minder voor gaat komen nu de meeste systemen voorzien gaan worden van Solid State Drives. Uitval is dan nog wel mogelijk, maar dat heeft niks meer te maken met hoeveel ze gebruikt worden.
Zolang de MBP's, Mac Pro's, Mac Mini's & iMac's nog steeds met een HDD worden geleverd is dat een hele goede reden om applecare te kopen. Alleen de MB Air heeft een SSD he, de rest nog steeds niet ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

SanderPS3 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:16:
[...]

Ja want er zijn namelijk geen mensen meer in nederland die eerst hun product willen zien. Jij denkt alleen maar voor mensen die weten wat ze kopen (zoals jij en ik). Echter het gros van de consumenten wil gewoon eerst zien wat ze kopen ;). En die mensen gaan naar een APR toe. Veel mensen willen hem graag direct meenemen (Apple heeft lange levertijd) en kopen hem dus bij een APR. Plus dat ook veel mensen niet op steenworp afstand wonen van Amsterdam he ;).
Ik geef ook alleen het advies. Dat er een markt blijft voor APR's ontken ik niet, al is dat "eerst zien" natuurlijk met een Apple-product ook alleen voor de beginnende Apple-gebruikers.

Daarnaast zijn levertijden prima bij Apple. Meeste is binnen 2 dagen geleverd. En als je een CTO wilt is Apple zelfs stukken sneller dan een APR. En dat dan voor de mensen die niet de moeite nemen naar Amsterdam af te reizen.

Voor de Tweakers hier op GoT is er simpelweg geen reden/voordeel je spullen bij een APR te halen. Vandaar de opmerking hier op... GoT dus.
Zolang de MBP's, Mac Pro's, Mac Mini's & iMac's nog steeds met een HDD worden geleverd is dat een hele goede reden om applecare te kopen. Alleen de MB Air heeft een SSD he, de rest nog steeds niet ;).
Ja, want je gaat voor 350 euro Apple Care kopen voor je MBP voor een user servicable HD van een paar tientjes :+

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bosmonster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:19:
[...]

Ik geef ook alleen het advies. Dat er een markt blijft voor APR's ontken ik niet, al is dat "eerst zien" natuurlijk met een Apple-product ook alleen voor de beginnende Apple-gebruikers.

Daarnaast zijn levertijden prima bij Apple. Meeste is binnen 2 dagen geleverd. En als je een CTO wilt is Apple zelfs stukken sneller dan een APR.
Dat eerst zien is niet alleen voor beginnende gebruikers. Juist heel veel klanten die wij kregen kwamen bij ons terug voor meerder computers. Ze waarderen de goede service, en de kennis die wij als personeel van de apparatuur hebben. Kijk jij en ik weten er veel van, in elk geval genoeg om een machine "blind" te kopen. Heel veel mensen hebben bijna 0 kennis. Dan is die helpdesk van AppleCare ook niet verkeerd he :).

En inderdaad, Apple levertijd is niet heel beroerd hoor, dat geef ik toe. Maar toch is het blijkbaar voor veel mensen prettig om de machine meteen te hebben :) en ik geef ze er geen ongelijk in.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb alleen maar goede ervaringen met resellers (MacHouse en A-Mac).
Bij A-Mac kreeg ik ook na ruim twee jaar nog gratis een nieuwe lader en topcase voor een MacBook.
Verder hebben ze een Mac mini die ik zelf had gesloopt (logicboard defect) voor een kleine vergoeding weer in orde gemaakt.
MacHouse gaf me gratis nieuwe toetsen voor m'n iBook toen die versleten waren na bijna twee jaar.

Bijna al m'n Macs (sinds 2003 in totaal 10 Macs gekocht) komen van resellers. Ben altijd prima behandeld en heb goede service gehad. Of zou dat komen doordat ik vaak herkend werd als Apple Talk moderator toen ik dat nog was :X

Maar ik heb nu ook geen reden tot klagen, ik werk de helft van de week op 5 minuten lopen van de nieuwe Apple Store en die is elke avond open :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Graag weer ontopic foto's van mooie eigen Macs posten. een discussie over AppleCare mag in een eigen topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Een aantal posts zijn naar de Trashcan verplaatst. Dit topic is bedoeld om je Apple computer te showen. Hackintoshes of andere afgeleiden horen daar dus niet bij. Laten we dus weer ontopic gaan met het posten van foto's.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiVanc
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2023
BounceCloud schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:13:
* BounceCloud laat zijn nieuwe "15 MBP ook maar eens zien

[afbeelding]

i7 MBP "15. Zit nog te twijfelen of ik ga upgraden naar 8GB RAM. :) En nog even opzoek naar AppleCare tegen een voordeliger tarief dan Apple of een Premium Reseller dat aanbied.
Erg mooi!
Is dat een hoogglans wit bureau? Waar gekocht?

twitter: @NiVanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Daedalus schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:27:
[modbreak]Een aantal posts zijn naar de Trashcan verplaatst. Dit topic is bedoeld om je Apple computer te showen. Hackintoshes of andere afgeleiden horen daar dus niet bij. Laten we dus weer ontopic gaan met het posten van foto's.[/]
Nou vooruit. Niet heel spannend, maar mijn setup voor vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iAKjIHYH8DZAnTJD0eIPeq3u/full.jpg

Dell 2311H, MBP 13" 2011 met i5, 8GB en 256GB SSD.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 06-04-2012 16:47 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.