De poging van tweakers guild is mislukt, in TS staat een lijst met spelers, hoe actueel die is een 2de.
Tot op heden 4 volle LFR runs gedaan, waarvan ik op 1 bijna 4 uur bezig ben geweest om op madness een kill te zien..., 5 de toon is nu ready LFR als 1 397 item koop, dus bewaar nog even mijn valor totdat die ook op normale manier in LFR kan krijgen.
afhankelijk hoe sw:tor bevalt dit weekend toon 6 op LFR niveau krijgen. ene kant vind geweldige oplossing.
andere kant heb bijna geen zin meer om gewone LFD te doen. (ook al heb ik alle 5 toons gewoon weer VP capped)
Nog even dan heet het Random Loot Finder, 2 uur wachten en dan krijg je X aantal paarse items
Zijn maar paar gevecht nu waar nog vaak gefaalt wordt, blob + madness
blob vaak omdat om wat voor reden dan ook de blob de baas haalt.
madness, single target blistering is heel moelijk voor veel aoe-ers (g-y-r-b beetje standaard in madness)
Die 4 uur kill was op mijn undergearde mage, welke frost is, maakte kleine opmerking overdat je ook rood als laatste kan doen als je DK-army popped voor de adds en gewoon de tentical neer nuked.
Opeens had 3-4 mensen die allemaal uit hun dak gingen dat ik Frost was dat het geen goede DPS spec is of niet even in normale DPS (arcane/fire) kon gaan, dat weiger ik als spec A wil spellen doe ik dat vaak omdat ik leukste spec vind om te spelen.
Weet bijna wel zeker als we niet door onze kicks heen waren geweest dat ook 1 aan mijn broek had gehad.
toen boss daarna wel neer ging stond had zo'n 5k dps minder gedaan dan fire mage in veel betere gear.
Arggg was blij met kill, maar denk wat geflipt was als ik gekick was na 15+ wipes omdat 1 of andere nub vondt dat niet genoeg dps kon doen ik een spec.
ja die is nog steeds namelijk: HC is 329, za/zg 346, hot 353
Helaas kun je nog steeds ilvl misleiden.
BoE items in bag (je hoeft ze niet eens te equipen, zolang je ze maar zou kunnen dragen),
JP/VP item kopen, que-en en weer terug verkopen,
PvP items in je Bags hebben.
De oude content dungoens zijn echt geen feest meer om te moeten doen. zeker ZA/ZG welke imo lastiger zijn dan HOT dungs. dus tenzij satchel kan krijgen denk niet eens over om die que te gaan.
[
Voor 17% gewijzigd door
Teunis op 12-12-2011 09:32
]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427