Zo'n momentje waarop ik het jammer vind dat ik 1.5 uur rijden van Schiphol woon...
Waarom kan de MediaMarkt geen uitspraak over de levertijd doen als ''Capi'' alweer een partij binnen krijgt ? Dan zou je toch zeggen dat de gestelde 6/7 januari prima haalbaar is en dat de tablet dan leverbaar is ?!lmijnen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:32:
[...]
Ik heb net met Capi gebeld, ik ruil de mijne om vanwege GPS kapot en bcklight bleeding. Ze heb weer een partij binnen , de dame verzekerde mij dat ze er voldoende hadden. Hier het telefoonnummer, kan je zelf bellen als je wilt: 023-5699525, art nr 2460043 (van de bon, champagne versie)
[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 02-01-2012 15:39 ]
Ik begrijp het ook niet helemaal. En al helemaal apart dat een Elektronicazaak op Schiphol het eerste leverpunt in NL is... daar houdt niemand rekening mee natuurlijk haha. Alle ketens en vestigingen (CoolBlue, MM enz enz) zitten met smart op dit ding te wachten en Schiphol verkoopt inmiddels zijn 2e batch... Gelukkig is het maar 20-25 minuten rijden dus ik ga toch na werk even een stukkie om denk ik...
Ik denk dat het probleem bij de importeur van Asus zit en niet zozeer bij de MM. MM verwacht ze waarschijnlijk 6/7 januari, maar bij de vorige release liep dat continu spaak en de mensen die op het moment van een levering in de winkel waren hadden de tablet al (bij wijze van spreken) gekocht voordat ze goed en wel waren ingeboekt. Het gaat verschikkelijk hard in de winkel, maar ook bij de importeur. Deze stuurt ze waarschijnlijk naar de winkel die het hardste roept.
Deze zomer waren dit de MM en Paradigit groep. BCC had toen bijvoorbeeld pech en pre-orders werden 2 maanden later uitgeleverd.
Edit: hierdoor zullen winkels waarschijnlijk niet meer beloven dat dit product vanaf een bepaalde datum verkrijgbaar is.
Deze zomer waren dit de MM en Paradigit groep. BCC had toen bijvoorbeeld pech en pre-orders werden 2 maanden later uitgeleverd.
Edit: hierdoor zullen winkels waarschijnlijk niet meer beloven dat dit product vanaf een bepaalde datum verkrijgbaar is.
[ Voor 9% gewijzigd door Kiswum op 02-01-2012 15:46 . Reden: conclusie ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Als winkels nu gewoon eens normaal preorders aan zouden nemen zoals in elk ander land..
Nu moet ik als een apple fanboy op 7 januari voor de deur gaan liggen bij mediamarkt?
Jammerlijke puinzooi, die release van asus..
Nu moet ik als een apple fanboy op 7 januari voor de deur gaan liggen bij mediamarkt?
De release is toch niks mis mee? Asus zelf zegt gewoon 6/7 januari voor de retailers. Schiphol Capi is toch net even anders weer; die kunnen er ook niks aan doen dat ze 'm al hebben. Meteen verkopen die handel natuurlijk. Asus stelt zich toch niet raar op wat betreft de release?
De MM waar ik besteld heb wilde gewoon een slag om de arm houden en dat snap ik wel. Ook al is de release 7 januari, er kan altijd iets mis gaan. Normale winkel-normen/waarden zou ik denken.
De MM waar ik besteld heb wilde gewoon een slag om de arm houden en dat snap ik wel. Ook al is de release 7 januari, er kan altijd iets mis gaan. Normale winkel-normen/waarden zou ik denken.
[ Voor 25% gewijzigd door Soeski op 02-01-2012 15:57 ]
Collega heeft er net 2 opgepikt in schiphol bijde kleuren nog aanwezig
Ik denk dat veel winkels gewoon geen zin hebben in die rompslomp. Als jij 50 pre-orders aanneemt, en je krijgt ze een paar dagen later geleverd als je concurrent kun je de helft alweer wegstrepen waarschijnlijk....Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:50:
Als winkels nu gewoon eens normaal preorders aan zouden nemen zoals in elk ander land..
Verwijderd
Tsja, treurig dat er figuren zijn die hem bij 10 winkels tegelijk preorderen. Ikzelf kies gewoon een winkel en blijf daarbij. En het verklaard ook niet waarom in andere landen dan wel zoveel bedrijven zitten die er blijkbaar geen enkele moeite mee hebben.
ik heb er 2 opgehaald. 1 is te koop voor 620. heb ik mijn benzine eruit....
champagne. 32gb met dock. doos in seal en bon erbij.
Jammer, ik wil per se de grijzeDMT schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:10:
Ik vraag me wel af of het in het buitenland niet gewoon hetzelfde is als hier in NL. Amazon had er wel hinder van bij de 1e versie.
Als ik een tablet bij winkel A kan kopen en mijn pre-order 3 weken later kan kopen bij winkel B, dan ben ik blij dat ik hem eerder bij winkel A heb gekocht.
Uiteraard moet je het niet bij alle winkels pre-orderen, maar dit gewoon beschaaft en netjes houden.
Hier de true version van bedrijf A en B:
Kiswum in "[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic"
Als ik een tablet bij winkel A kan kopen en mijn pre-order 3 weken later kan kopen bij winkel B, dan ben ik blij dat ik hem eerder bij winkel A heb gekocht.
Uiteraard moet je het niet bij alle winkels pre-orderen, maar dit gewoon beschaaft en netjes houden.
Hier de true version van bedrijf A en B:
Kiswum in "[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic"
Wat denk je dat handelaren doen. Deze particulier doet precies hetzelfde, het is graag of niet natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:11:
[...]
Snel ff extra voor andersmans neus wegkapen en dan hier, alsof het hier marktplaats is, aanbieden.
Ik denk in mijzelf: "Vuile hond", maar dat zeg ik maar niet hardop, ik denk het alleen...
[ Voor 28% gewijzigd door Kiswum op 02-01-2012 16:13 ]
80 euro voor bezine ja?DMT schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:10:
Dit soort praktijken heeft hier natuurlijk geen plaats.DMT schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:10:
---
Zouden degenen die nog naar Capi gaan willen vragen hoe veel ze er nog hebben (per type) en dat hier posten? Doe je medetweakerts een plezier!
zou misschien wel ff langs kunnen gaan woon in voorhout
30min vandaan of zo. maar ja weet niet hoeveel er nog zijn.
Zojuist terug van een middagje vliegtuigen kijken met mijn zoons en Prime aanschaffen voor papa. Bij Capi op de Plaza de 32GB Amethyst Grey met dock voor €579,-. Ligt net aan de lader en is nog niet aan geweest. Kan bevestigen dat manual en bestickering van de foliewrap om de Prime gewoon in het Nederlands zijn. Zowel champagne als grey 32GB met dock waren op voorraad en vanmorgen weer binnengekomen. De verkoopster vroeg zich wel af waarom de Prime zo populair is. Maar even uitgelegd dat ze hem als eerste verkopen in NL. Garantie bij Capi is overigens 2 jaar wereldwijd. Off to play now
Verwijderd
Echt, het jeukt verschrikkelijk en ben bijna bereid om toch maar die rit van 130km te maken om er een te gaan halen.. Wat kost een treinkaart van Roosendaal naar Schiphol?
NS.nlVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:23:
Echt, het jeukt verschrikkelijk en ben bijna bereid om toch maar die rit van 130km te maken om er een te gaan halen.. Wat kost een treinkaart van Roosendaal naar Schiphol?
http://www.capi.com/shops/amsterdam.htmmythrix schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:23:
tot hoelaat is die winkel open ?
Beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad.
kijk dat is leuk Monday - Sunday: 07.00 am - 10.00 pm
Ik zou vantevoren gewoon even bellen voor de voorraad en of ze hem vandaag tot bijv. 20.00 uur klaar kunnen leggen en dat je er nu aan komt om hem te kopen.
Verwijderd
He getver, 40 ballen voor een treinritje heen en weer. Dat zijn veel appjes.
Dan wacht ik nog maar een week of wat ongeduldig.
Dan wacht ik nog maar een week of wat ongeduldig.
euh 620 - 579 is volgens mij 41... dat ben ik wel bijna kwijt aan benzine. verder heb ik verlof genomen, ben ik ruim 2 uur kwijt en het parkeren is daar ook heel duur. maar jullie willen voor een dubbeltje op de 1e rij zitten!
ja ik ga met trein 7euries met korting ofc en ben ik er over zo 30min. Heb ik wat te doen deze avond.
3Leest heerlijk weg zo die nieuwe prime had gehoord dat er donderdag nog veule meer kom
leest9
O ja was vor mij ook 135 km heen
O ja was vor mij ook 135 km heen
[ Voor 15% gewijzigd door edumertz op 02-01-2012 16:41 ]
Als het zo hard gaat is straks de 2e batch ook al op, voor ik er ben is het 18.45 - 19.00....mythrix schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:33:
ja ik ga met trein 7euries met korting ofc en ben ik er over zo 30min. Heb ik wat te doen deze avond.
Het is het bijna waard om te gaan. Voor mij kost de trein 20 euro. Dus dan komt die gewoon op 599. Maar geduld is een schone zaak. Ik wacht al sinds de zomer met het kopen van een tablet. Dus een paar dagen kan ook wel. Ik hoop wel dat de mediamarkt ze gewoon op zaterdag gaat verkopen. Dan kan ik het hele weekend genieten
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 02-01-2012 16:39 ]
Verwijderd
De gadgetfreak in mij staat nu zon beetje te gieren en te springen om te gaan, maar ik kijk nog wel even de kat uit de boom tot de release en ga dan eens kijken bij BCC en mediamarkt of ik er niet gewoon een als een normaal mens kan bemachtigen. Zo niet dan wacht ik wel tot ik em gewoon online kan kopen. Want ergens voor de deur liggen in de vroege morgen begin ik niet aan. Bovendien zijn tegen de tijd dat ik hem heb, de problemen er misschien ook al uit.
In dat geval RoD gefeliciteerd met je verjaardag!
Edit:
Ik vraag me overigens af of Capi niet op de vangers kan worden getikt doordat ze de tablet (waarschijnlijk) te vroeg in Nederland verkopen. Het is voor nu uiteraard goed voor de marge aan het begin van het jaar.
Edit:
Ik vraag me overigens af of Capi niet op de vangers kan worden getikt doordat ze de tablet (waarschijnlijk) te vroeg in Nederland verkopen. Het is voor nu uiteraard goed voor de marge aan het begin van het jaar.
[ Voor 69% gewijzigd door Kiswum op 02-01-2012 16:57 ]
Zojuist een Amethyst Grey gereserveerd bij Capi, straks ophalen. De Champagnekleur is op, vertelde hij me net. Alleen nog de grijze 32GB.
Ik kreeg net van mijn broertje de uitnodiging om 6 januari naar de launchparty te gaan. De release wordt zo wel zekerder. Check de Twitter van asus Benelux
Gaaf! Hoe ben je uitgenodigd voor zoiets, kon je je inschrijven of geldt dit alleen voor retailers?gardenman schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:58:
Ik kreeg net van mijn broertje de uitnodiging om 6 januari naar de launchparty te gaan. De release wordt zo wel zekerder. Check de Twitter van asus Benelux
Er was een contest via FacebookSoeski schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Gaaf! Hoe ben je uitgenodigd voor zoiets, kon je je inschrijven of geldt dit alleen voor retailers?
Ik zit nog steeds te twijfelen over mijn preorder bij Amazon.
Krijg ik er ook nog een UK keyboard bij, en met de vele problemen weinig zin om hem terug te gaan sturen.
[ Voor 25% gewijzigd door Gtoniser op 02-01-2012 17:00 ]
Via facebook.
Ik ben benieuwd of hij daar ook té koop is.
Ik ben benieuwd of hij daar ook té koop is.
De Press release is inderdaad vrijdagavond bij Club Escape in Amsteram. Ik heb geen Twitter en heb Asus een mailtje gestuurd voor een kaartje. Nog geen reactie op ontvangen.gardenman schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:58:
Lol, mijn vriendin ook nu, ze zegt net dat er nog meer staan te wachten op een Prime; spitsuur!Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:26:
Sta nu in capi ze hebben ze nog wees snel
Pardon; slowchat.
Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en of de rest van NL ze nu ook deze week krijgt. Sterker nog, ik heb nu het idee dat de MM en andere shops dus de Prime al binnen hebben en krijgen, maar moeten wachten met leveren tot de launch...
[ Voor 33% gewijzigd door Soeski op 02-01-2012 17:28 ]
Nogmaals mijn verzoek: Mensen die bij Capi zijn of er naartoe gaan, informeer ons aub via een post over de beschikbaarheid aldaar (aantallen) en indien mogelijk wanneer een nieuwe batch binnenkomt. Alvast bedankt!!
kan er iemand een fotooke trekken van de wachtende meute? :0
Moet een groot feest zijn daar bij Capi Schiphol.
Moet een groot feest zijn daar bij Capi Schiphol.
PSN: Klussertt (GTA V)
In de winkel zijn ze nu op, maar achter de douane (andere winkel) zijn er nog een aantal. Moment van meting: 17:25.Angelevo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:28:
Nogmaals mijn verzoek: Mensen die bij Capi zijn of er naartoe gaan, informeer ons aub via een post over de beschikbaarheid aldaar (aantallen) en indien mogelijk wanneer een nieuwe batch binnenkomt. Alvast bedankt!!
*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 02-01-2012 17:57 ]
Ik heb er een van Capi, 17:10. Geen Tweaker te bekennen nog.
Grijs, alles lijkt in orde. Geen scherpe randen of licht lekkage op vreemde plaatsen.
Grijs, alles lijkt in orde. Geen scherpe randen of licht lekkage op vreemde plaatsen.
Vmu
Waar is de slowchat nou precies? Het is toch gewoon interessant dat die op Schiphol te krijgen is terwijl die officeel niet uit is? Dat mensen daar een discussie over hebben en tips uitwisselen lijkt mij een beetje bij een forum horen, niet?
[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 02-01-2012 18:09 ]
ach http://link.marktplaats.nl/516952565Angelevo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:16:
[...]
Dit soort praktijken heeft hier natuurlijk geen plaats.
Ik denk dat ik aankomend weekend een MM ga bezoeken, ws zal er een batch klaarliggen voor verzending vanuit de importeur want ik kan mij niet voorstellen dat 1 winkel op Schiphol Airport momenteel een alleenrecht heeft tenzij het via vage kanalen gaat (al zijn de stickers en handleidingen gewoon nederlands)
Ik ga hetzelfde proberen. Waarschijnlijk dat ze wel gewoon voorraad hebben (net als die winkel op Schiphol) maar het gewoon niet mogen verkopen voor de 7e? Wat de winkel op Schiphol dus wel doet ookal mag het niet..deadsy33 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:29:
[...]
ach http://link.marktplaats.nl/516952565![]()
Ik denk dat ik aankomend weekend een MM ga bezoeken, ws zal er een batch klaarliggen voor verzending vanuit de importeur want ik kan mij niet voorstellen dat 1 winkel op Schiphol Airport momenteel een alleenrecht heeft tenzij het via vage kanalen gaat (al zijn de stickers en handleidingen gewoon nederlands)
[ Voor 4% gewijzigd door J0ey op 02-01-2012 18:34 ]
Voor de Belgen onder ons
http://www.vandenborre.be/tablet-pc/asus-eeepad-prime-32gb-dock-g
jammer genoeg minimale levertijd van 3 weken.
Maar tja, heb nog een waardebon liggen van 500 euro, dus ga hem toch hier kopen
(en ik zit toch in den blok, dus veel afleiding mag ik nu toch niet hebben, dus het is wel goed dat hij nog niet beschikbaar is)
(en ik zit toch in den blok, dus veel afleiding mag ik nu toch niet hebben, dus het is wel goed dat hij nog niet beschikbaar is)
Ik heb ook een uitnodiging gekregen via facebook, zo te zien maken ze 6 januari op de party bekend wie en waar de prime allemaal gaat verkopen. Ik vraag me af of er ook retailers aanwezig zijn en of we daar misschien ook de prime al kunnen kopen op de party, enig idee gardenman?gardenman schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:58:
Dank uTiberiusJD schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:38:
Voor de Belgen onder ons
Verwijderd
Dat duurde bij de eerste transformer ook een half jaar eer de prijs begon te zakken,
dus je zult nog wel even moeten wachten met de prime gok ik.
dus je zult nog wel even moeten wachten met de prime gok ik.
De TF101 was tot 1-2 maanden geleden nog dezelfde prijs als bij de release, dus ik denk dat de prijs wel stabiel blijft.eclipse____ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:08:
[...]
Dank u. Maar €600 vind ik te veel. Ik ga wachten tot €500, mijn GSM koste in België €600 (adviesprijs van HTC) en in Nederland 450, inmiddels 380. Dit gaat hetzelfde zijn als de tablet ook beschikbaar komt bij de kleinere webshops, iemand ervaring met vorige producten of dit lang duurt?
Ik verwacht dat de prijs even langzaam zal dalen als de transformer, zie hier: pricewatch: Asus Eee Pad Transformer 16GBeclipse____ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:08:
[...]
Dank u. Maar €600 vind ik te veel. Ik ga wachten tot €500, mijn GSM koste in België €600 (adviesprijs van HTC) en in Nederland 450, inmiddels 380. Dit gaat hetzelfde zijn als de tablet ook beschikbaar komt bij de kleinere webshops, iemand ervaring met vorige producten of dit lang duurt?
Lang..eclipse____ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:08:
[...]
Oude 32GB inc. dock:
32 GB zonder dock:
Verwijderd
net thuis meteen aangezet en ff bericht achter laten wat een mooi ding zeg werkt snel ga alles ff verder uitproberen
Ik ben al weer even thuis. heb hem nu ook binnen als jullie foto's willen kan dat. o ja btw let wel op rubbertje aan de onderkant van de tablet moet je er wel uithalen voordat je hem op de keyboard dock wil zetten. oja had iemand nog leuke site waar je al dingen zoals en hoes en zo voor deze mooie tablet kan kopen ?
Zijn er mensen bij die de overstap van TF101 naar TF201 hebben gemaakt? Ben vooral benieuwd naar jullie bevindingen. Ben namelijk erg aan het twijfelen of ik mijn TF101 moet doorschuiven aan mijn vader en dan zelf voor de TF201 gaan.
Uiteraard in het daarvoor bedoelde topic (niet hier dus)
Uiteraard in het daarvoor bedoelde topic (niet hier dus)
[ Voor 11% gewijzigd door CappieL op 02-01-2012 19:53 ]
Verwijderd
Ha ik ook die rubbersmythrix schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:30:
Ik ben al weer even thuis. heb hem nu ook binnen als jullie foto's willen kan dat. o ja btw let wel op rubbertje aan de onderkant van de tablet moet je er wel uithalen voordat je hem op de keyboard dock wil zetten. oja had iemand nog leuke site waar je al dingen zoals en hoes en zo voor deze mooie tablet kan kopen ?
Ik denk dat jullie je bevindingen moeten posten in het Asus Transformer Prime topic.
ASUS Eee Pad Transformer Prime topic
ASUS Eee Pad Transformer Prime topic
Hier mensen een kleine stapel die er lag/ligt

[ Voor 5% gewijzigd door edumertz op 02-01-2012 19:43 . Reden: foto geplaatst ]
Op tabletcenter.nl wordt er inmiddels reclame gemaakt. Daar is die vanaf 7 januari te bestelen.
Ik was net bij de MM met mijn pre-order en zei tegen de verkoper "Ik kom mijn tablet ophalen" .
"Ogenblik mijnheer, even in de computer kijken. Helaas mijnheer hij is nog niet binnen maar wij verwachten hem a.s. donderdag binnen te krijgen".
"Dank u wel mijnheer".......................
"Ogenblik mijnheer, even in de computer kijken. Helaas mijnheer hij is nog niet binnen maar wij verwachten hem a.s. donderdag binnen te krijgen".
"Dank u wel mijnheer".......................
Nog 3, champagne. 5mins geleden gehaald.
signature
Verwijderd
Ik heb om 17:45 bij Capi 2 champagne's gehaald, dat was toen alles wat er nog was.
Maar zoals in de berichten hierboven te zien is, komen ze steeds mondjesmaat binnen. Dus het loont zeker om als je in de buurt bent even langs te gaan. Ik moest ook even 10 minuten wachten en toen had 'ie er weer twee.
Maar zoals in de berichten hierboven te zien is, komen ze steeds mondjesmaat binnen. Dus het loont zeker om als je in de buurt bent even langs te gaan. Ik moest ook even 10 minuten wachten en toen had 'ie er weer twee.
Verwijderd
Zojuist terug van Capi Schiphol Plaza en de laatste voorradige Amathyst Grey gehaald. Ze hadden een uur geleden nog een 3-tal Champagne Gold liggen. Waanzinnig vriendelijke service door ene Bart als ik me niet vergis. Heeft rond gebeld en toen kwam er nog een Grey bovenwater die een collega kwam brengen.
Nu eerst een kop koffie zetten en dan lekker spelen!!
Nu eerst een kop koffie zetten en dan lekker spelen!!
Verwijderd
Post ook vooral jullie bevindingen m.b.t. bleeding/pixels/gps/wifi, want ik ben inmiddels als de dood dat als ik er nu een koop, dat ik er een zal hebben met allerlei defecten waar ik als OCDerd mezelf aan kapot zal ergeren.
Modbreaks helpen blijkbaar niet, dus gaat dit topic op slot totdat iemand van de crew zin heeft om de puinhoop hier op te ruimen.
Iemand vandaag nog bij Capi geweest of ze er nog wat hadden..
.Heb wat collega's die e rook 1 willen
Er mag toch wel gepost worden in welke winkel mensen de Prime hebben gevonden?RoD schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:03:
[modbreak]En weer open. Vanaf nu graag ontopic, anders komt hier een permanent slotje aan te hangen. Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders.[/]

[ Voor 64% gewijzigd door J0ey op 03-01-2012 13:03 ]
Welkom terug iedereen! Laten we het ontopic houden maar hier en daar meldingen over de kwaliteit van de huidige bash bij bepaalde winkels moet kunnen...
Heeft er al iemand andere winkels gevonden?
Heeft er al iemand andere winkels gevonden?
nee, dus niet. Daarvoor hebben we het andere topic: ASUS Eee Pad Transformer Prime topiceclipse____ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:04:
Welkom terug iedereen! Laten we het ontopic houden maar hier en daar meldingen over de kwaliteit van de huidige bash bij bepaalde winkels moet kunnen...
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ja dat gaat toch over de Prime zelf en niet over de winkels? Lekker vaag.SeatRider schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:05:
[...]
nee, dus niet. Daarvoor hebben we het andere topic: ASUS Eee Pad Transformer Prime topic
Heeft Capi dan ook een winkel voor de Douane?
Ja, hij was €539,- achter de douane en €579,- voor de douane volgens mij.tanzer schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:10:
Heeft Capi dan ook een winkel voor de Douane?
579 is wel alweer 20 euro minder als de adviesprijs. Dus ik hoop dat de webshops daar ook onder gaan zitten.
Vind 599 toch een hele smak geld. Als er 100 eurie af kan dan ben ik een tevreden mens.
Maar eerst maar eens kijken wanneer hij leverbaar is.
Vind 599 toch een hele smak geld. Als er 100 eurie af kan dan ben ik een tevreden mens.
Maar eerst maar eens kijken wanneer hij leverbaar is.
Is hij nog te koop bij Capri? ik denk dat ik hem toch maar ga halen! (iemand die dus recente informatie heeft)
Even bellen?: http://www.capi.com/shops/amsterdam.htmDJ-Jumbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:05:
Is hij nog te koop bij Capri? ik denk dat ik hem toch maar ga halen! (iemand die dus recente informatie heeft)
Net even een belletje gewaagd, helaas is hij er op dit moment niet en ze kon mij telefonisch ook niet verder helpen mbt wanneer er wel weer nieuwe binnenkomen etc. Reserveren etc was ook niet mogelijk. Beetje raar dat ze niet kunnen aangeven of en wanneer ze eventueel verwachten, moest maar elke dag een keer bellen..
Iemand vandaag of net nog daar geweest? Lijkt er dus op dat ze hem niet meer op vooorraad hebben.
Iemand vandaag of net nog daar geweest? Lijkt er dus op dat ze hem niet meer op vooorraad hebben.
Ze kregen ze de vorige dagen met mondjesmaat binnen maar soms zelfs meerdere keren per dag... Wel telkes enkele exemplaren.
Ik ga vanmiddag even bellen met schiphol, voordat ik er heen rijd, ik houd jullie op de hoogte.
Ik had rond 12 uur al gebeld, ze hadden niks op voorraad....DJ-Jumbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:37:
Ik ga vanmiddag even bellen met schiphol, voordat ik er heen rijd, ik houd jullie op de hoogte.
Als jij iets anders krijgt te horen, hoor ik het graag.
Capi heeft volgens een telefoongesprek elke dag 2 leveringen. (niet zeker of de prime hier onder valt)(Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Levertijd)
Ikzelf ga hem vanavond ophalen. Ze hadden de grijze niet meer, Champagne ligt te wachten op mij
PS. Nogmaals: Capi is zowel voor en achter de Duane te bereiken voor de prijzen:
Voor: €579,-
Achter: €539,-
(Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Prijs)
Dat scheelt dus op de norm:
Voor €20,-
Achter €60,-
Groet,
LoLoLz PRIME FAN!
Ikzelf ga hem vanavond ophalen. Ze hadden de grijze niet meer, Champagne ligt te wachten op mij
PS. Nogmaals: Capi is zowel voor en achter de Duane te bereiken voor de prijzen:
(Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Dat scheelt dus op de norm:
Voor €20,-
Achter €60,-
Groet,
LoLoLz PRIME FAN!
Net bij MM zoetermeer geweest, ik kon hem niet reserveren
De levertijd was in Februari zeiden ze...

Die zeggen ook bij elke vestiging wat anders, Almere gaf aan dat ik hem morgen kon ophalen. Ik geloof hier niets van.cubuz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:18:
Net bij MM zoetermeer geweest, ik kon hem niet reserveren![]()
En voor de goedkopere a 539 euro heb je geen boardingpass nodig? Of hijack je een willekeurige voorbijganger?lololz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:12:
Wat betreft levertijden, de Informatique was een beetje wazig en kon niet echt duidelijk vertellen of de TFP na 6 feb beschikbaar was en überhaupt in hun assortiment kwam. Ik denk dat je bij CoolBlue de meeste kans hebt na 6 januari of anders een random MM
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 03-01-2012 16:25 ]
Coolblue geeft inderdaad aan dat ze n.a.v. de prime launch party op 6 januari, de tablet op 7 januari gaan leveren. Voor zover bekend (zie 1e post na topicstart) is betaal je bij coolblue 599 euro, en ze kunnen alle versies en kleuren leveren. Voor mij wordt het dus zaterdag de wekker zetten om een belletje doen richting coolblue om er een te bestellen. Volgens hun reguliere verzendtijden zou hij dan de maandag 9 januari bezorgd worden.
Als je in de mogelijkheid bent, coolblue heeft ook 3 fysieke winkels waar je zaterag vanaf 9u terecht kunt!MrRobin schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:32:
Coolblue geeft inderdaad aan dat ze n.a.v. de prime launch party op 6 januari, de tablet op 7 januari gaan leveren. Voor zover bekend (zie 1e post na topicstart) is betaal je bij coolblue 599 euro, en ze kunnen alle versies en kleuren leveren. Voor mij wordt het dus zaterdag de wekker zetten om een belletje doen richting coolblue om er een te bestellen. Volgens hun reguliere verzendtijden zou hij dan de maandag 9 januari bezorgd worden.
Ik ben iig om 9:00u @coolblue eindhoven!
Ik waarschijnlijk ookcorneej schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:35:
[...]
Als je in de mogelijkheid bent, coolblue heeft ook 3 fysieke winkels waar je zaterag vanaf 9u terecht kunt!
Ik ben iig om 9:00u @coolblue eindhoven!
Ik wacht met spanning tot je hem morgen hebt opgehaaldDJ-Jumbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
[...]
Die zeggen ook bij elke vestiging wat anders, Almere gaf aan dat ik hem morgen kon ophalen. Ik geloof hier niets van.
Hier in België al enkele mm & saturns rondgemaild, maar nog nergens een antwoord ontvangen ...
Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders