Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Verrek, in groningen zit er ja ook 1 :) Ik weet waar ik ben zaterdag om 9:00 ;)

EDIT: Net even gebeld, pre-order niet mogelijk, verkoop en ordereren pas vanaf zaterdag 9:00. Helaas ook geen enkele indicatie of er dan voorraad is.... we zullen zien. Anders naar de MM, zit 150 meter verderop :)

[ Voor 57% gewijzigd door Tadango op 03-01-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 17:50
Gaat hij werkelijk €599,- kosten? (32 GB)
Ik had gehoopt- en dacht te lezen dat hij minstens €499,- zou zijn.
Maar het is natuurlijk nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Latte schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:30:
Gaat hij werkelijk €599,- kosten? (32 GB)
Ik had gehoopt- en dacht te lezen dat hij minstens €499,- zou zijn.
Maar het is natuurlijk nog niet zeker.
Inclusief dock ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Laatst online: 20-03 17:50
Is de prijs voor 32GB zonder dock ook bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Vind het wel jammer dat de tablet eerst nog niet leverbaar is zonder Dock. Ik en een aantal vrienden die ik ken hebben de dock niet nodig.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Weet iemand eigenlijk al iets meer over de prijs? Bij Capi op SPL zijn ze €579,- maar bij de andere grotere winkels zag ik €599,- langskomen hier, hoezo is die daar nu al goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het typen hoeft dat dock bij mij ook niet, maar de extra dikke accu met ook nog eens USB en SD aansluiting maakt het toch wel weer een beetje nuttig.

En de winkels op schiphol hebben altijd al vreemde prijzen gehad, iets met tax reductie, ook voor de winkeliers zelf gok ik.

Ik heb ook nog een plek gevonden die maandag 6 stuks heeft liggen, maar waar dat is verklap ik morgen pas. Want ik moet eerst even zelf langs om er een in te pikken, anders zijn er weer een stel duveltjes mee weg die hier mee lezen en morgenvroeg niets anders te doen hebben. >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:24:
Voor het typen hoeft dat dock bij mij ook niet, maar de extra dikke accu met ook nog eens USB en SD aansluiting maakt het toch wel weer een beetje nuttig.

En de winkels op schiphol hebben altijd al vreemde prijzen gehad, iets met tax reductie, ook voor de winkeliers zelf gok ik.
Ja de winkels achter de douane, daar betaal je geen BTW. Maar daarvoor zijn het gewone winkels volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lololz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 16:27
deadsy33 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
En voor de goedkopere a 539 euro heb je geen boardingpass nodig? Of hijack je een willekeurige voorbijganger? :+
Dit is voor de gelukkige onder ons die achter de Duane komen. Maar dat begreep je uiteraard al.

Ik heb de talbet opgehaald.(1.5 uur bezig geweest) Alles netjes en in orde. Morgen vrij genomen om te gaan teste, maar dat is off topic ;) (Champange versie, grijze versie weet ik niet)

Deze ON-TOPIC info heb ik wel:
Capi kreeg vandaag rond hald 2 een nieuwe lading Asus eee Pad Transformer Prime binnen. Rond 2 uur heb ik hem gereserveerd. Wie weet is dit wel de dagelijkse methode.

Mensen suc-6 mij zien jullie waarscheinlijk hier niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het zit iig wel snor met de bevoorrading van Asus,
Capi krijgt ze zo te zien net zo snel weer binnen als dat ze ze de deur uit helpen.
Hopelijk is dit een trend die zich ook bij andere winkels voortzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:48:
Nou, het zit iig wel snor met de bevoorrading van Asus,
Capi krijgt ze zo te zien net zo snel weer binnen als dat ze ze de deur uit helpen.
Hopelijk is dit een trend die zich ook bij andere winkels voortzet.
Of Capi haalt gewoon alles uit de enige container die naar NL is gekomen die nog op SPL staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesD
  • Laatst online: 16-03 12:33
Ja de winkels achter de douane, daar betaal je geen BTW. Maar daarvoor zijn het gewone winkels volgens mij?
Maar als ze geen BTW betalen (19%) zou het verschil veel groter moeten zijn (€ 504) of ze maken extra winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
JamesD schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:20:
[...]
Maar als ze geen BTW betalen (19%) zou het verschil veel groter moeten zijn (€ 504) of ze maken extra winst.
Het mag dan wel TAX-free zijn, PROFIT-free is iets heel anders ;)
Aangezien ze nog steeds huur (veel huur) moeten betalen op Schiphol, zijn de prijzen er hoger dan voor 'normale' winkels. Maar aangezien ze de waar tax-free (zonder 19%) mogen verkopen, is er iets meer winst te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
tsjarlie schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:53:
[...]

Ik wacht met spanning tot je hem morgen hebt opgehaald :*) laat iets weten !
Hier in België al enkele mm & saturns rondgemaild, maar nog nergens een antwoord ontvangen ...
Hier in België zal de prime pas medio februari verschijnen blijkbaar. Ik denk dat het Azerty dock daar iets voor tussenzit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35
nitroke schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Hier in België zal de prime pas medio februari verschijnen blijkbaar. Ik denk dat het Azerty dock daar iets voor tussenzit... :(
Gisterenavond toch antwoord gekregen van coolblue.be dat hij zaterdag beschikbaar is, en bij online bestelling dinsdag bij mij thuis zal zijn. De dock is dan ook geen vereiste voor mij, en indien er een dock bij zit heb ik geen probleem met qwerty ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
DJ-Jumbo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:24:
[...]

Die zeggen ook bij elke vestiging wat anders, Almere gaf aan dat ik hem morgen kon ophalen. Ik geloof hier niets van.
Ik geloof het ook niet, maar laat eens weten of je hem inderdaad vandaag kon ophalen???
Dan ren ik als een speer naar "onze" MM om te zien of hij daar ook is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
tsjarlie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:18:
[...]

Gisterenavond toch antwoord gekregen van coolblue.be dat hij zaterdag beschikbaar is, en bij online bestelling dinsdag bij mij thuis zal zijn. De dock is dan ook geen vereiste voor mij, en indien er een dock bij zit heb ik geen probleem met qwerty ...
Bizar, op de facebook pagina van asus benelux zeggen ze medio februari. Asus moet dringend aan hun communicatie werken alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
nitroke schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Bizar, op de facebook pagina van asus benelux zeggen ze medio februari. Asus moet dringend aan hun communicatie werken alvast.
coolblue.be is ook dezelfde leverancier als coolblue.nl ... dus waarschijnlijk gaat dit over de nederlandse transformer prime met querty docks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
hjoels schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:20:
[...]

Ik geloof het ook niet, maar laat eens weten of je hem inderdaad vandaag kon ophalen???
Dan ren ik als een speer naar "onze" MM om te zien of hij daar ook is aangekomen.
Ik zal vanavond eens kijken of ik er langs kan, is wel een ritje van 70 km, dus twijfel of ik ga ivm teleurstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
DJ-Jumbo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:37:
[...]

Ik zal vanavond eens kijken of ik er langs kan, is wel een ritje van 70 km, dus twijfel of ik ga ivm teleurstellingen.
bellen voor je gaat ? En specifiek achter TF201 vragen, om verwarring te voorkopem met TF101 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSilence
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:21
Net gebeld met Capi en ze geven aan geen voorraad meer te hebben en ook niet te weten wanneer ze weer binnen komen... bummer...

Had me al voorbereid op een trip vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Net gebeld met Capi Schiphol. 1 Gouden op voorraad, vandaag nog meer verwacht. Grijze zijn in bestelling, worden vandaag niet meer geleverd.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Hee Bright, dan zaten we vlak na elkaar ;-) Jammer idd, met morgen een vrije dag had ik me ook verheugd op een dagje pielen met m'n nieuwe gadget. Gaat helaas langer duren.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 14:10
Gebruikt iedereen andere telefoonnummers? Want zie en hoor zelf alleen maar tegenstrijdige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
staat er al 1 te koop op twekaers :+ baby krasje in het scherm maar toch....zit er welhttp://tweakers.net/aanbo...ad-transformer-prime.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Hebben ze bij Capi de Prime's ook als displaymodellen staan? Of enkel in dozen? Ik zou beide kleuren eerst willen beoordelen voordat ik een aankoop doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
edumertz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:53:
staat er al 1 te koop op twekaers :+ baby krasje in het scherm maar toch....zit er welhttp://tweakers.net/aanbo...ad-transformer-prime.html
En zonder dock ;)

En... verkocht...

[ Voor 3% gewijzigd door CappieL op 04-01-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSilence
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:21
Inderdaad gemengde berichten. Een beetje vreemd, maar ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat de persoon die ik aan de telefoon nogal geiriteerd klonk en niet erg behulpzaam was. Dus ik denk dat de info van martin4you betrouwbaarder is. Leek alsof ze me gewoon van de telefoon af wilde hebben. Kreeg overigens kort de melding dat alle medewerkers in gesprek zijn. Zal dus wel druk zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik aan MM Almere gevraagd wanneer ze binnen kwamen. 4 januari was het antwoord.
Mijn vriend is net naar MM Almere geweest. Ze waren nog niet binnen... En ze wisten ook niet wanneer ze wel kwamen. Stond niks in de computer erover. Vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
aangepast...dock zit er ook bij en bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MM in Bergen op Zoom waren er, nadat ik de mijne had vastgelegd, nog 5 exemplaren vrij. ;)
Als iemand Maandag een prime wil bezitten, daar kun je ze krijgen. (60 euro aanbetalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
MediaMarkt Arnhem heeft ze in een voorlopige order staan, maar er is een leveringsachterstand bij Asus (zegt de vrouw aan telefoon, geloof er weinig van) waardoor ze daar voorlopig niet geleverd worden, of in ieder geval niet aankomende zaterdag. Heeft iemand enig idee waar ze in het zuiden/zuidoosten van Nederland (zeg maar in een straal van 50KM rond Nijmegen) wel aangeboden worden, of lopen wij zoals altijd weer een of meerdere weken achter?

[ Voor 9% gewijzigd door MaZeLe op 04-01-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb een pre-order gedaan bij de mediamarkt in eindhoven. Daar zou die als het goed is vanaf zaterdag te koop zijn, maar ze hielden wel een slag om de arm. Ik ga zaterdag naar eindhoven naar coolblue om te kijken of ik daar om 9 uur er een kan bemachtigen en dan cancel ik de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

gardenman schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:58:
Ik heb een pre-order gedaan bij de mediamarkt in eindhoven. Daar zou die als het goed is vanaf zaterdag te koop zijn, maar ze hielden wel een slag om de arm. Ik ga zaterdag naar eindhoven naar coolblue om te kijken of ik daar om 9 uur er een kan bemachtigen en dan cancel ik de pre-order.
Waarom niet eerst naar de MM waar je een pre-order hebt staan? Is wel zo netjes...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Coolblue gaat al open om 9 uur en de mediamarkt pas om 10 uur. en van coolblue ben ik behoorlijk zeker dat die ze vanaf zaterdag verkopen. Daarna ga ik langs de mediamarkt en cancel ik de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:46
gardenman schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:01:
Coolblue gaat al open om 9 uur en de mediamarkt pas om 10 uur. en van coolblue ben ik behoorlijk zeker dat die ze vanaf zaterdag verkopen. Daarna ga ik langs de mediamarkt en cancel ik de pre-order.
Het wordt echt nog gezellig daar bij coolblue!! haha,, bel ze maar vast op ofdat de koffie klaar staat zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Als ze een versie zonder dock leveren, ben ik ook van de partij, maar ik ben er bang voor....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:15
Heeft iemand hem recentelijk (vandaag) nog gehaald bij de Capi op Schiphol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:46
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:13:
Als ze een versie zonder dock leveren, ben ik ook van de partij, maar ik ben er bang voor....
Ik verwacht dat ze 64GB leveren zonder dock voor 599!
De 32GB zonder dock zal nog even op zich laten wachten heb ik zo'n vermoeden!

Wat je wel zou kunnen doen als je de 32 GB zou willen hebben, is deze met dock aanschaffen en de dock los verkopen! Denk dat er wel mensen geinteresseerd zijn in een dock voor een 64GB versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

corneej schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:17:
Ik verwacht dat ze 64GB leveren zonder dock voor 599!
De 32GB zonder dock zal nog even op zich laten wachten heb ik zo'n vermoeden!

Wat je wel zou kunnen doen als je de 32 GB zou willen hebben, is deze met dock aanschaffen en de dock los verkopen! Denk dat er wel mensen geinteresseerd zijn in een dock voor een 64GB versie!
64GB is me teveel/te duur en ik zit nog niet zo op een dock te wachten.
Als iemand hier van plan is een 64GB versie te halen a.s. zaterdag en geinteresseerd is een dock, let me know, misschien valt er iets te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
De Mediamarkt in Ede krijgt 'm ook pas maandag binnen, jammer, had eigenlijk zaterdag gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HomeServ schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:14:
Heeft iemand hem recentelijk (vandaag) nog gehaald bij de Capi op Schiphol?
Net gebeld. Mevrouw zei dat er geen tablets meer voorradig zijn. Ook kon ze niks zeggen of ze nog binnen zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:19:
[...]

64GB is me teveel/te duur en ik zit nog niet zo op een dock te wachten.
Als iemand hier van plan is een 64GB versie te halen a.s. zaterdag en geinteresseerd is een dock, let me know, misschien valt er iets te regelen :)
De 64GB zonder dock is 599,- en de 32GB met dock is 599,-
Welke is dan te duur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Net gebeld. Mevrouw zei dat er geen tablets meer voorradig zijn. Ook kon ze niks zeggen of ze nog binnen zouden komen.
Kreeg het zelfde te horen. Maar op een manier van, je bent de zoveelste al vandaag en ik heb geen zin meer om te kijken.
Klonk niet echt klantvriendelijk moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HomeServ schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Kreeg het zelfde te horen. Maar op een manier van, je bent de zoveelste al vandaag en ik heb geen zin meer om te kijken.
Klonk niet echt klantvriendelijk moet ik zeggen...
Met zo'n reactie laat ik Capi lekker links liggen. Ga wel om 9 uur naar de MM in rijswijk op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Met zo'n reactie laat ik Capi lekker links liggen. Ga wel om 9 uur naar de MM in rijswijk op zaterdag.
Heeft die 'm wel dan? De Mediamarkt in Ede krijgt 'm pas maandag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:01:
[...]

Heeft die 'm wel dan? De Mediamarkt in Ede krijgt 'm pas maandag? :?
Iemand had een pre order lopen staat mij zo bij. Maar ik bel wel even voor de zekerheid.

Edit : Ze hopen deze week ( vrijdag op de launch zei hij nog ) maar ze kunnen het niet met zekerheid zeggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Iemand had een pre order lopen staat mij zo bij. Maar ik bel wel even voor de zekerheid.

Edit : Ze hopen deze week ( vrijdag op de launch zei hij nog ) maar ze kunnen het niet met zekerheid zeggen.
Hmm, vrijdag nog maar een keertje bellen dan, zeiden ze bij jou de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:34:
[...]

Hmm, vrijdag nog maar een keertje bellen dan, zeiden ze bij jou de prijs?
Nee, Ook niet naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Soeski schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:50:
De 64GB zonder dock is 599,- en de 32GB met dock is 599,-
Welke is dan te duur? :)
Allebei. De 32GB versie zonder dock vind ik duur zat, zal wel rond de 450 euro zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:43:
Allebei. De 32GB versie zonder dock vind ik duur zat, zal wel rond de 450 euro zitten.
Als je uitgaat van dezelfde prijzen als de TF101, heeft een dock een meerprijs van 100 euro (en dat is ook het verschil tussen de 32 en 64 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CappieL schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:48:
[...]

Als je uitgaat van dezelfde prijzen als de TF101, heeft een dock een meerprijs van 100 euro (en dat is ook het verschil tussen de 32 en 64 GB)
Ik heb laatst zo'n dock gekocht als kerstcadeau voor iemand en dat was toen 125 euro en een van de goedkoopste in de pricewatch.

Anyway, 500 euro VS 600 euro is best een verschil, maar ik overleg het me eens. Ns kijken of ik nog wat kerstgeld bij elkaar kan schrapen en dan zien we elkaar misschien zaterdag bij coolblue in Eindhoven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 04-01-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Ik heb laatst zo'n dock gekocht als kerstcadeau voor iemand en dat was toen 125 euro en een van de goedkoopste in de pricewatch.
Daarom heb ik het ook over een meerprijs, los was het dock 149,- bij de lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Anyway, 500 euro VS 600 euro is best een verschil, maar ik overleg het me eens. Ns kijken of ik nog wat kerstgeld bij elkaar kan schrapen en dan zien we elkaar misschien zaterdag bij coolblue in Eindhoven ;)
Bij de $500,- zit geen dock he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

J0ey schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:55:
Bij de $500,- zit geen dock he..
Ik wil/hoef ook geen dock. That's the point :P
Trouwens, klopt het dat de MM elk jaar zo'n 'btw weg ermee' actie heeft op het einde van de maand Januari? Scheelt 19%, is misschien het wachten waard?

[ Voor 28% gewijzigd door Freekers op 04-01-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:02:
[...]

Ik wil/hoef ook geen dock. That's the point :P
Trouwens, klopt het dat de MM elk jaar zo'n 'btw weg ermee' actie heeft op het einde van de maand Januari? Scheelt 19%, is misschien het wachten waard?
Dit is echt al ontzettend vaak voorbij gekomen (zoekfunctie?)
Echter is er ook al vaak gezegd dat meestal de elektronica apparaten zoals tablets buiten de boot vallen (kleine lettertjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Koen87 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:24:
[...]

Echter is er ook al vaak gezegd dat meestal de elektronica apparaten zoals tablets buiten de boot vallen (kleine lettertjes)
Nadat ik het postte ging ik zoeken en idd zag ik het voorbij komen.
Was misschien slimmer geweest als ik het andersom had gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Koen87 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:24:
[...]
Er is een speciaal Mediamarkt BTWeg-topic in Shopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMT
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 18:26

DMT

Doe even normaal.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 04-01-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:46
Ben vandaag langs geweest bij de MM in Arnhem. Ze konden ze pas eind januari leveren zeiden ze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MM Groningen zegt dat hij morgen of overmorgen binnen moet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen heeft een kennis nog 2 modellen bij Capi gekocht, toen hadden ze er nog 1 liggen.

Vrijdag naar de Launch party als het goed is wordt daar bekend welke winkels ze allemaal gaan leveren op het begin. Zal wel net zoals bij de Zenbook zogenaamde "Launch" partners worden.

Misschien zijn het zelfs dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Ruben1075 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:15:
MM Groningen zegt dat hij morgen of overmorgen binnen moet komen...
Dat zegt MM Breda ook, ben er net geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06
Net even CAPI gebeld, ze hebben ze niet meer. Ook geen leveringen meer vandaag. Onbekend wanneer er weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsZePa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 21:19
Net bij Capi Schiphol geweest. Helaas niets meer te krijgen (moest er toch zijn, dus geen drama)...

Elke dag rond 9:30 krijgen ze nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Vandaag ook bij Capi geweest, was er rond 11u toen stond ik samen met een mede-tweaker en een medewerker te wachten op de tablet want ze hadden er nog 4 :-) Ik had de één na laatste meegenomen, wel allemaal champagne gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02
Freekers, DM.
Zover ik weet worden inderdaad geen 64GB modellen met docks verkocht.
En dat is nou net wel mijn wens. CoolBlue zou alle versies hebben, dus zaterdag 9:00 zit ook ik waarschijnlijk op de stoep bij CoolBlue in Eindhoven.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
cyclofosfamide schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:16:
Freekers, DM.
En dat is nou net wel mijn wens. CoolBlue zou alle versies hebben, dus zaterdag 9:00 zit ook ik waarschijnlijk op de stoep bij CoolBlue in Eindhoven.
Er zijn zat Tweakers die hun dock willen doorverkopen. Volgens mij zag ik net nog iemand die ook naar Eindhoven ging en geen dock wilde hebben maar wel de 32GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

cyclofosfamide schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:16:
Freekers, DM.
Ik had vanmorgen nog even gebeld met coolbleu... woon zelf in Rotterdam en vroeg dus aan die jongen ofdat het slim was om daar ztrdag om 9uur te zijn en een apparaat met dok te kopen maar hij zei dat ze ze niet op voorraad zouden hebben in de winkels.... zoiezo vreemd dat ik hem nog even moest vertellen dat er een banner op de website was geplaatst met daarbij de datum dat je kan bestellen!
Morgen maar eens ff langs rijden :P

[ Voor 0% gewijzigd door ronaldm3 op 04-01-2012 19:43 . Reden: ztrdag ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De echte diehard boekt een goedkoop ticket vanaf Schiphol (voor 50 euro oid), koopt achter de douane 10 primes a 540 = 5400, zet er 9 op marktplaats voor 600 per stuk. De 10e Prime mag jij hebben voor (vrijwel) niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen banner op de website van coolblue (tabletcenter). Misschien is hij verwijderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:51:
Ik zie geen banner op de website van coolblue (tabletcenter). Misschien is hij verwijderd ?
http://www.tabletcenter.nl/ en dan de 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJanssen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 14:25
Net Coolblue gebeld. Volgens medewerker zal daags na de lancering op 6 januari vanaf 7 januari verkocht worden. Volgens hem zal er dan in eerste instantie centraal geleverd zijn dus geen voorraad in de winkels zijn. Bij online bestelling zal ie dan maandag of dinsdag geleverd/bezorgd kunnen worden.

Iemand andere info hieromtrent?

En MediaMarkt Groningen? Ik wil zelf morgen nog even gaan kijken en vragen want ik las een bericht van vandaag met indicatie 'morgen/overmorgen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Capsaicin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:48:
De echte diehard boekt een goedkoop ticket vanaf Schiphol (voor 50 euro oid), koopt achter de douane 10 primes a 540 = 5400, zet er 9 op marktplaats voor 600 per stuk. De 10e Prime mag jij hebben voor (vrijwel) niets!
En wat als je er maar 1 per persoon mag kopen ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
ronaldm3 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:09:
[...]

En wat als je er maar 1 per persoon mag kopen ;)
Haha inderdaad. En neem maar eens 10 Primes mee in het vliegtuig, zullen ze leuk vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

J0ey schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:10:
[...]

Haha inderdaad. En neem maar eens 10 Primes mee in het vliegtuig, zullen ze leuk vinden. ;)
Meneer heeft u bagage.. euh ja me volgende vliegtuig gaat zo landen :P
OT: Ik hoop dat het een beetje snel gaat met de leveringen van dit magische apparaat... ben het wachten nu al zat _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1994
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 10:10
ronaldm3 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:20:
[...]

Meneer heeft u bagage.. euh ja me volgende vliegtuig gaat zo landen :P
OT: Ik hoop dat het een beetje snel gaat met de leveringen van dit magische apparaat... ben het wachten nu al zat _/-\o_
het is niet nodig om te gaan vliegen het is alleen de bedoeling dat je achter de douane komt, dat scheelt je de btw, en daar heb je een ticket voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-08 13:53
Heb er vannochtend ook een op schiphol gehaald. rond 08:15 moest in de buurt zijn dus dacht laat ik het proberen. Ze hadden allen de champagne versie, die een overigeens een stuk minder gold is dan de kleurnaam aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
RHPJanssen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:53:
Net Coolblue gebeld. Volgens medewerker zal daags na de lancering op 6 januari vanaf 7 januari verkocht worden. Volgens hem zal er dan in eerste instantie centraal geleverd zijn dus geen voorraad in de winkels zijn. Bij online bestelling zal ie dan maandag of dinsdag geleverd/bezorgd kunnen worden.

Iemand andere info hieromtrent?
Hoe moet ik dit interpreteren? Wordt er centraal geleverd vanuit Asus op vrijdagavond/zaterdagochtend of wordt er centraal geleverd vanuit het magazijn van Coolblue?

Heeft er niemand een adres dichter bij Nijmegen dan Eindhoven? Wordt een duurder grapje zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25
Ik ga zaterdag wel gewoon lekker orderen bij tabletcenter.nl die paar extra dagen die ik er dan eventueel op moet wachten zijn me om het even. Nu alleen nog beslissen welke kleur. Al neig ik nu wel meer naar de Amethyst Grey dan de Gold (eerder was het andersom).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJanssen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 14:25
MaZeLe schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:41:
[...]

Hoe moet ik dit interpreteren? Wordt er centraal geleverd vanuit Asus op vrijdagavond/zaterdagochtend of wordt er centraal geleverd vanuit het magazijn van Coolblue?

Heeft er niemand een adres dichter bij Nijmegen dan Eindhoven? Wordt een duurder grapje zo :P
De medewerker van Coolblue zei dat de Primes na die lancering aan Coolblue's centrale magazijn zullen worden geleverd. En dus op zaterdag de 7e nog niet in de winkel (in Groningen) zullen liggen maar nog slechts in het centrale magazijn. Kopen kan wel... via internet... levering dan ma of di volgende week.
Wellicht is de winkel in Rotterdam zo dicht bij centraal magazijn dat ie daar wel in de winkel is.
Maar niet in Groningen... althans, volgens de medewerker die ik eerder vanavond aan de telefoon sprak.

Ze zijn vanavond tot 22:30 telefonisch bereikbaar dus wellicht kan iemand anders ook nog eens bellen. Kijken of de informatie consistent is: 010 7982099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou blind of word er voorlopig geen los dock verkocht? Ik wil de 64gb versie (599) + dock, en dan hoopte ik totaal 699 te betalen.. Onmogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:26:
Ben ik nou blind of word er voorlopig geen los dock verkocht? Ik wil de 64gb versie (599) + dock, en dan hoopte ik totaal 699 te betalen.. Onmogelijk??
Onmogelijk op dit moment. Alleen de 32GB met Dock of de 64GB zonder dock is verkrijgbaar bij de launch

Edit : er is wel al wat spraak in dit forum dat sommige mensen hun dock willen verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

MM Heerlen zegt dat ze een levering verwachten eind deze week, maar hij mocht niks precies zeggen over aantallen,kleur en exacte dag maar ik gok op Zaterdag. Ik ga dus a.s. zaterdag hier naar de MM in Heerlen ipv helemaal naar Coolblue Eindhoven te reizen. Als ik zie hoeveel er naar Eindhoven gaan om er eentje te bemachtigen is het nog maar de vraag of ze er genoeg op voorraad hebben.
l3art schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:45:
Nu alleen nog beslissen welke kleur. Al neig ik nu wel meer naar de Amethyst Grey dan de Gold (eerder was het andersom).
Same, dat goud is veel te licht en lijkt eerder op zilver dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Freekers schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:43:
MM Heerlen zegt dat ze een levering verwachten eind deze week, maar hij mocht niks precies zeggen over aantallen,kleur en exacte dag maar ik gok op Zaterdag. Ik ga dus a.s. zaterdag hier naar de MM in Heerlen ipv helemaal naar Coolblue Eindhoven te reizen. Als ik zie hoeveel er naar Eindhoven gaan om er eentje te bemachtigen is het nog maar de vraag of ze er genoeg op voorraad hebben.

[...]

Same, dat goud is veel te licht en lijkt eerder op zilver dan wat anders.
Hmm, apart dat het zoveel verschilt per MM, ik ga zaterdag ook wel even langs in Ede. Als ze 'm dan niet hebben bestel ik hem wel online bij Coolblue, is die er maandag/dinsdag, ook goed opzich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

J0ey schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 22:46:
[...]

Hmm, apart dat het zoveel verschilt per MM, ik ga zaterdag ook wel even langs in Ede. Als ze 'm dan niet hebben bestel ik hem wel online bij Coolblue, is die er maandag/dinsdag, ook goed opzich..
We hebben 't hier wel over de MM in Heerlen he. Dat is nou niet de betrouwbaarste als het aankomt op personeel en kundigheid, dat zeg ik er wel al meteen ff bij so don't shoot the messenger!
Mocht het niet zo zijn, jammer dan. Ben volgende week namelijk wel weer in Eindhoven dus die paar dagen kan ik nog wel ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Oaquasis schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:19:
[...]

Dat zegt MM Breda ook, ben er net geweest.
Ik was gister avond geweest en mij konden ze niks vertellen. Ik moest ze ook voor de tweede keer melden dat hij in de computer stond, maar ik had al een eerdere slechte ervaring met die verkoper....

Vanavond ga me vriendin nog even porre(werkt bij de MM) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Ik was gister avond geweest en mij konden ze niks vertellen. Ik moest ze ook voor de tweede keer melden dat hij in de computer stond, maar ik had al een eerdere slechte ervaring met die verkoper....

Als je vriendin daar werkt, zal ze toch ook in het systeem kunnen kijken.! Ze zal toch ook korting kunnen krijgen voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Dont know of dat kan, want ze zeg ook dat het info scherm er anders uitzie dan op haar afdeling. Misschien kan ze er dan niet bij.

Ja dat klopt :D moet helaas wel iets langer wachten op het product maarja.

Ze ging ook even vragen of tablets binnen de btw dagen ging vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:28:
Dont know of dat kan, want ze zeg ook dat het info scherm er anders uitzie dan op haar afdeling. Misschien kan ze er dan niet bij.

Ja dat klopt :D moet helaas wel iets langer wachten op het product maarja.

Ze ging ook even vragen of tablets binnen de btw dagen ging vallen :)
Grrr!! Lucky You!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grivy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-08-2022
10 stuks hier te bestellen:
http://www.expert.nl/tabl...7&_df=true&channel_code=6

ps. alleen de champagne

[ Voor 5% gewijzigd door grivy op 05-01-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
Na de bestelling zie je dat ze binnen 3 dagen contact met je opnemen over het verzenden...
Dan heb je dus al betaald en alles!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slumdok
  • Laatst online: 15-05 09:29
Zojuist gereserveerd. In de reserveringsbevestiging staat het volgende:

Binnen 1 werkdag zullen wij contact met u opnemen om de verwerking van uw reservering zoveel mogelijk op uw wensen af te stemmen. Tijdens dit gesprek kunt u samen met ons de wijze van betaling en levering doornemen. N.B.: Een productaanvraag is geen definitieve aankoop. We kunnen leveren zolang de voorraad strekt. Voor actieproducten uit de folder geldt op=op!.

Klinkt goed... Ik hoop dat ik bij de gelukkige tien personen zit en hopelijk de tablet zaterdag al kan afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonissenmike
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik heb met expert gebeld. als je nu bestel leveren ze eind volgende week uit!!

dus niet zaterdag as

[ Voor 13% gewijzigd door antonissenmike op 05-01-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Iemand in de omgeving van Den Haag e.o zijn champagne gouden dock wilt verkopen ?

PM me dan aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02
Zo dan, ook ik heb nog bij Expert kunnen bestellen. Zelfde mail als hierboven aangegeven ontvangen.
Zaterdagmorgen dus geen koffie voor mij met de medeTweakers bij CoolBlue op de stoep.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Bizar, ik vroeg naar "de nieuwe asus transformer", toen wist de verkoper genoeg. "Ah, de Prime", reservering was zo gemaakt, (ze krijgen 7x32gb Amethyst grijs, voor zover ik kon spieken...). Ik zag de 32gb Champ. en de 64gb ook nog staan. Vreemd genoeg stond de 64Gb Grijs niet in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
De 64GB Grijs heb ik ook nog niet zien staan in de computer bij de BCC en MM in Middelburg.
Misschien in een latere levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 23:14
Zojuist met Capri Schiphol gebeld: ze verwachten vandaag geen nieuwe levering, misschien morgen of overmorgen weer. De dame aan de telefoon was behoorlijk vinnig, volgens mij worden ze overspoeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoeveel omruilers de Capri al heeft moeten verwerken. Dat zou iemand voor de grap eens moeten vragen. Als de zoveelste weer binnenkomt om te "miezemuizen" over een vlekje op et scherm ben je het op een gegeven moment ook wel beu denk ik. :')
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders