Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
In Arnhem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de heren die hem wel al gepreordered hebben bij MM toch wel een bewijs van betaling ontvangen? :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Natuurlijk, keurig bonnetje mee, duplicaat bij de kassa achtergelaten voor MM zelf.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Heb beide versies (grijs en champagne 32GB) gepre-ordered bij de MM in Breda. Ik weet nog niet welke kleur ik ga nemen, vandaar beide. Was geen probleem, echter wel 10% aanbetalen voor beide. Ze stonden in de computer en ik heb gezien dat ze 7 grijze 32GB, 20 champagne 32GB en 4 grijze 64GB hebben besteld.
Volgens de verkoper zouden ze eind volgende week worden afgeleverd. We wachten af......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Dus als je hem op 6/7 januari ook echt wilt hebben, kun je hem dus (alleen) bij de mediamarkt preoderen?
En is het nu eigenlijk 6 of 7 januari? :?
hjoels schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:38:
Heb beide versies (grijs en champagne 32GB) gepre-ordered bij de MM in Breda. Ik weet nog niet welke kleur ik ga nemen, vandaar beide.
Goh, daar zeg je zoiets, denk dat ik voor champagne ga... :9

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:16
In de UK zijn de eerste door Comet vandaag uitgeleverd, helaas ook met enkele problemen al weer hier en daar.
Zie dit topic op XDA.

Edit:
Van Amazon UK is nu ook de grijze verdwenen, de vraag is daar dus blijkbaar al groter dan de verwachtte voorraad.

[ Voor 22% gewijzigd door Gtoniser op 30-12-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Gtoniser schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 15:13:
In de UK zijn de eerste door Comet vandaag uitgeleverd, helaas ook met enkele problemen al weer hier en daar.
Zie dit topic op XDA.

Edit:
Van Amazon UK is nu ook de grijze verdwenen, de vraag is daar dus blijkbaar al groter dan de verwachtte voorraad.
Na een week vrijwel elke winkel in DC en NYC gezien te hebben, zou ik het bijna raar vinden als die leveringen wel allemaal vlekkeloos verliepen. Ik ben zonder terug naar Nederland gegaan omdat hij nergens te krijgen was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotte pixels, GPS en gyro die niet werken, slechte voorbode!
Ik denk dat ik maar op de tweede lichting wacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Maar dit is kennelijk niet bij iedereen het geval. Ik ga ga een voorbehoud maken indien hij niet goed werkt dat ik m'n geld terug wil hebben. Normaal geven ze bij de MM een tegoedbon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Of stuur hem RMA naar asus? uit de andere topics te lezen geven ze goede support dusja.

Ik ga dadelijk zelf even naar de MM in breda, is kijken of ik er nog 1 te pakken kan krijgen voor de pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Dat zal wel lukken bij de MM in Breda. Ik was kennelijk de 1e...................... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik wou de 32gb Prime (zonder dock) vandaag pre-orderen bij de Media Markt in Cruquius. Maar ik kan alleen met dock pre-orderen. Dus ik heb hem nog even laten schieten.

Een vriend van mij heeft hem wel met dock gepre-orderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Standaard worden de 32GB's MET dock geleverd. Alleen de 64GB is zonder dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:28
Net weer een mailtje naar Coolblue gestuurd, kijken of ze al een datum voor pre-order hebben. Ze zeiden destijds dat ze die zouden hebben zodra de release date bekend werd gemaakt door asus. Die is er inmiddels op 7 januari. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
Zal dat nog veranderen? Ik hoop het anders komt er geen Transformer Prime voor mij. Heb absoluut geen dock nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Handelen op het forum is niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 30-12-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Net zoals bij de transformer zal dat naar alle waarschijnlijkheid nog wel veranderen. De 1e generatie TF was er toendertijd ook alleen in beperkte variaties. Tegenwoordig kun je dacht ik alle variaties kopen (dock/ geen dock / 16 gb / 32 gb / 3g / geen 3g) Kwestie van tijd lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:05
Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij BBC? Helaas zit er geen MM in de buurt hier, dichtstbijzijnde grote elektronicazaak hier is in Nijmegen en dat is BBC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 30-12-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
*knip*

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 30-12-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
MaZeLe schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:08:
Heeft iemand ervaring met pre-orderen bij BBC? Helaas zit er geen MM in de buurt hier, dichtstbijzijnde grote elektronicazaak hier is in Nijmegen en dat is BBC...
Geen ervaring maar net wel gedaan!
BCC in Middelburg, zij verwachten hem de einde van de 1ste week/ begin 2de week van Januari.
MM aan de overkant beweerde dat ie nog in productie moest worden genomen..... 8)7 Toch maar ff gevraagd of ze me bellen als er 1 is!

Bij beide trouwens geen voorschot hoeven te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Zijn al wat oudere filmpjes (1 december), maar er worden inderdaad wel een hoop vragen in beantwoord. Onder een mooi stukje over het buitengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus BCC neemt ook reserveringen aan voor de eerste lossing tabletten?
Even snel een mailtje gestuurd, scheelt mij weer een uur in de auto naar Mediamarkt.
Was de prijs daar ook de adviesprijs van 599 euro voor het 32gb exemplaar met dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
De filmjes zijn inderdaad van 1 december maar mochten nog niet eerder worden vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:42
Wanneer komt de 499 euro versie van de prime? Ik zie het niet zitten om er 600 euro aan uit te geven, 64GB gebruik ik niet, evenals het dock.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:15:
Dus BCC neemt ook reserveringen aan voor de eerste lossing tabletten?
Even snel een mailtje gestuurd, scheelt mij weer een uur in de auto naar Mediamarkt.
Was de prijs daar ook de adviesprijs van 599 euro voor het 32gb exemplaar met dock?
Geen idee of het de eerste lichting is, datum klopte wel.
Prijs is ook 599 voor een 32 GB met dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
hjoels schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:18:
De filmjes zijn inderdaad van 1 december maar mochten nog niet eerder worden vertoond.
Toch wel volgens mij? Ik heb ze namelijk (bladert geschiedenis even door) 1,5 week geleden al mogen zien... Maar dat neemt niet weg dat er interessante informatie in de filmpjes wordt vermeld
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
hjoels schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:18:
Dat is niet waar. Deze site had al in november ergens een eerste review geplaatst over de prime. Echter heeft Asus ze daarna gevraagd deze te verwijderen, en alle andere filmpjes die ze de bezoekers beloofd hadden (ze vroegen in die eerste review om vragen die ze zouden beantwoorden) niet eerder te publiceren dan 1 december. Dit hebben ze gedaan. Deze filmpjes zijn dus voor 1 december gemaakt, en op 1 december op hun website en op youtube geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:39
Vandaag langs geweest in mm in Arnhem. Zij gaven aan dat ze verwachten vanaf 15 januari te kunnen leveren. Iemand die al iets weet over een levering van 7 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Coolblue kon me het volgende vertellen:

Helaas kunnen we het product op dit moment nog niet voor u pre-orderen. Op het moment dat deze op onze site beschikbaar is, kunt u hem bestellen.

Ik zou u ook adviseren om onze site in de gaten te houden omtrent de launch party.

Geen idee wat ze impliceren met die laatste zin... Maar we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Asus heeft aangegeven dat op de 6e de launch party is en dat er dan meer info komt over de verkooppunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:46
Vandaag bij de mediamarkt geweest. Kon hem jammer genoeg nog niet pre-orderen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De launchparty is volgens mij vrijdag 6 januari.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 22:10 . Reden: bericht al gemeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrutgers
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-06 14:52
hhoekstra schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:58:
Vandaag bij de mediamarkt geweest. Kon hem jammer genoeg nog niet pre-orderen ;(
Verschilt per filial blijkbaar.

Ik heb vanmiddag in zoetermeer er eentje vast laten zetten.
met €100 aanbetaling.

Ze wilden wat release date alleen niet specefieker zijn dan Q1

Tip: Ik heb ook gelijk op de computer mee gekeken, ze krijgen er 20
(niet zeker of dat dat per soort is of totaal).
En ik was de eerste die er een vast zette.
beide kleuren en beide modelen stonden in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Net 32 gb gold + dock gescoord op schiphol elektronica zaak achter douane. Geen idee waarom ze 'm al hebben, maar hij scheen vanochtend binnen te zijn gekomen. Ik was de eerste die er een kocht :) , misschien ben ik wel de eerste in NL. Ze hebben er nog 3, so be quick :)

Ben woensdag terug, dus dan komen de eerste indrukken...

Alleen uiterlijk, feel en gewicht zijn fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen GPS schijnt zo bagger te zijn dat asus hem inmiddels zelf onklaar gemaakt levert. :'(
De vermelding van GPS verdwijnt inmiddels ook van de spec paginas van asus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Welke zaak was dat NtT6?
-edit-
Maakt eigenlijk niet uit, je moet een ticket hebben om daar te kopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Vmu op 31-12-2011 11:50 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
NtT6 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:38:
Net 32 gb gold + dock gescoord op schiphol elektronica zaak achter douane. Geen idee waarom ze 'm al hebben, maar hij scheen vanochtend binnen te zijn gekomen. Ik was de eerste die er een kocht :) , misschien ben ik wel de eerste in NL. Ze hebben er nog 3, so be quick :)

Ben woensdag terug, dus dan komen de eerste indrukken...

Alleen uiterlijk, feel en gewicht zijn fenomenaal.
Zo mazzelaar! have fun.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
Was de grote zaak tussen de D en B gates. Rechts naast zo'n kpn desk... Ik denk dat je met een oude boarding pass en wat creativiteit een heel eind komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Creativiteit ;)
Laat maar weten hoe je speeltje het doet. Ik word onderhand een beetje depri van al die horrorverhalen op XDA.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb net een mailtje gehad van coolblue, zij verwachten hem 7 januari te kunnen verkopen. :)

coolblue:
Wij verwachten hem helaas niet in de pre-order te kunnen plaatsen. Uiteraard zal er wel de mogelijkheid zijn om deze bij ons te bestellen zodra hij voorradig is. De verwachting is dat dit 7 januari het geval is.

nu maar wachten totdat het zo ver is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 19:35
NtT6 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:01:
Was de grote zaak tussen de D en B gates. Rechts naast zo'n kpn desk...
Heb je misschien een naam van de zaak en hoeveel moet het kosten achter de douane?

Overigens, goede jaarwisseling alvast allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
Zojuist mn prime gekocht voor 580 op schiphol bij capi. Dit is voor de douane bij de plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 18-09 21:22
Hier ook een pre-order bij de MM in Rijswijk. Was blijkbaar ook de eerste, want ze vonden het eerst een gekke vraag en zeiden toen dat ze nog helemaal geen bevestiging hadden gekregen over de levertijd. "Ergens in januari" maar hij was nog niet eens bevestigd door Asus. Vervolgens in de computer gekeken en alle modellen stonden in bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JCreations schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:35:
Zojuist mn prime gekocht voor 580 op schiphol bij capi. Dit is voor de douane bij de plaza.
Zo, nu met z'n allen als een gek naar Schiphol! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrutgers
Soeski schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:36:
Hier ook een pre-order bij de MM in Rijswijk. Was blijkbaar ook de eerste, want ze vonden het eerst een gekke vraag en zeiden toen dat ze nog helemaal geen bevestiging hadden gekregen over de levertijd. "Ergens in januari" maar hij was nog niet eens bevestigd door Asus. Vervolgens in de computer gekeken en alle modellen stonden in bestelling :)
ja, dat was het verhaal ook in zoetermeer.
Maar vraag me af of ze niet specefieker kunnen zijn of het niet mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Was net bij de MM in Utrecht en zag iemand voor me een transformer afrekenen... Dacht al van 'huh?' maar dat was de gewone transformer :P
Ik blijf wel bij m'n amazon preorder en dan duimen dat er niks mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
mediamarkt Almere zei overigens dat ik hem 4 januari kon komen halen ( geen pre order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
@Jcreations
Geef eens in het kort je bevindingen.

Ik had al een mailtje gestuurd nnaar Capi of ze hem ook in de Plaza hadden, maar geen antwoord. Moet morgennacht naar Schiphol om mijn vrouw weg te brengen. Zal eens zien of ze er nog 1 hebben en anders wachten we gewoon nog die paar dagen.

GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. :(

Off topic
@Harmhoekstra.
DE Harm (ex collega???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
Bij plaza hebben ze als het goed is niet meer. Ik heb zojuist de mijne moeten ruilen omdat ik een defect accelerometer had. Ook was de keyboard niet heel netjes afgewerkt. De rand was vrij scherp.

Wat me tot nu toe opgevallen is, is dat de keyboard vrij veel lag heeft als je bij facebook een comment wilt typen. Adresbalk gaat prima.

Zodra ik wat meer weet laat ik weer van me horen.

[ Voor 10% gewijzigd door JCreations op 31-12-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
@Jceations
Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje. Denk inderdaad dat je de 1e in NL bent.

Ben benieuwd of je (ook) problemen met GPS/Wifi verbinding hebt. Laat het ons weten.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 11:59

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hmm, lijkt het nu zo, of heeft Expansys de Prime van de site verwijderd?
Nvm, ergens anders staat hij wel

[ Voor 22% gewijzigd door GiantLeap op 31-12-2011 19:07 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
Dit bericht typ ik op mijn prime :)

Eerste indruk is heel positief. Al die problemen met lag e.d. herken ik (nog) niet echt. Ik merk wel soms dat als je de dock na een tijdje browsen inklikt er wat lag is, maar dat lijkt me met een software update redelijk makkelijk te verhelpen.

Wifi werkt vooralsnog prima. Maar ik heb hier niet de ruimte om erg ver van de router te gaan zitten. GPS heb ik nog niet getest en iedereen is buiten vuurwerk aan het afsteken, dus daar ga ik mijn prime nog niet aan blootstellen. Binnen geeft ie geen lock, maar mijn GS2 ook niet, dus da's niet zo gek :)

Iedereen die ik 'm tot nu toe heb laten zien heeft echt een enorm WOW reactie, dus da's in ieder geval leuk.

Net ff riptide demo gespeeld en ben echt onder de indruk van de gaming experience van dit prachtig stukje techniek.

Al met al zit ik nog zwaar in de "honeymoon" period, dus de nadelen zullen me pas in de komende dagen op gaan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geeft mij ook weer een beetje moed in het aanschaffen van zon duur apparaat. ;)

Maar ik heb de knakkers van BCC nog niet tepakken kunnen krijgen,
ze zijn tussen kerst en nieuwjaar gesloten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
@NtT6
Ook jij gefeliciteerd met je mooie speeltje........
Wij wachten wel............. Ggggrrrrrrrrrrrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

NtT6 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:22:
Dit bericht typ ik op mijn prime :)

Eerste indruk is heel positief. Al die problemen met lag e.d. herken ik (nog) niet echt. Ik merk wel soms dat als je de dock na een tijdje browsen inklikt er wat lag is, maar dat lijkt me met een software update redelijk makkelijk te verhelpen.

Wifi werkt vooralsnog prima. Maar ik heb hier niet de ruimte om erg ver van de router te gaan zitten. GPS heb ik nog niet getest en iedereen is buiten vuurwerk aan het afsteken, dus daar ga ik mijn prime nog niet aan blootstellen. Binnen geeft ie geen lock, maar mijn GS2 ook niet, dus da's niet zo gek :)

Iedereen die ik 'm tot nu toe heb laten zien heeft echt een enorm WOW reactie, dus da's in ieder geval leuk.

Net ff riptide demo gespeeld en ben echt onder de indruk van de gaming experience van dit prachtig stukje techniek.

Al met al zit ik nog zwaar in de "honeymoon" period, dus de nadelen zullen me pas in de komende dagen op gaan vallen :)
Nice! Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
@zAo
Als je een beetje dit topic had gelezen kon je zien waar hij hem heeft geoht!!!
Capi-Schiphol............ Scroll maar naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
GPS werkt niet bij mijn tablet. Als ik google en xda zie is dit een vrij groot probleem. Ik betwijfel dan ook of het zinvol voor me is om weer te ruilen. Maandag Asus maar is bellen en kijken wat hun reactie is.

Er zijn overigens wel units die dit probleem niet hebben als ik google moet geloven.

Voor de rest is de prime een grote vooruitgang tenopzichte van de tf101. Alles is soepeler en sneller. Je merkt alleen wel dat de hardware versnelling ontbreekt. Soms met browsen heb je toch nog wel beetje lag en pdfs gaat toch nog wat minder soepel dan op een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of de primes van schiphol van de amerikaanse launch batch zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Laatst online: 15:39
JCreations schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 22:48:
GPS werkt niet bij mijn tablet. Als ik google en xda zie is dit een vrij groot probleem. Ik betwijfel dan ook of het zinvol voor me is om weer te ruilen. Maandag Asus maar is bellen en kijken wat hun reactie is.

Er zijn overigens wel units die dit probleem niet hebben als ik google moet geloven.

Voor de rest is de prime een grote vooruitgang tenopzichte van de tf101. Alles is soepeler en sneller. Je merkt alleen wel dat de hardware versnelling ontbreekt. Soms met browsen heb je toch nog wel beetje lag en pdfs gaat toch nog wat minder soepel dan op een ipad.
Als het goed is heeft HC gewoon hardware ondersteuning hoor. Dus daar ligt de lag niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik denk dat Jcreations een Prime uit een "foute" USA batch heeft. Hoe kan het anders dat een NL retailwinkel ze al heeft terwijl heel Nederland met smart zit te wachten op 6/7 januari. Wel vervelend als je voor de 3e keer terug zou moeten, maar wellicht dat Asus een oplossing voor het probleem heeft.

Ik weet niet of NtT6 hetzelfde probleem heeft want die heeft er ook 1 uit dezelfde batch (lijkt mij). Ik denk in dit geval dat er geen verschil is of je hem vóór- of achter de douane hebt gekocht bij Capi Lux.

Ondanks het GPS probleem toch positieve geluiden over de Prime van Jcreations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ze op XDA al zeggen, ze hebben de hele zaak op ICS zitten schrijven, maar wilde de boel voor de kerst in de winkels dus hebben ze er honeycomb er nog even zeer slordig in zitten lepelen. Ik vermoed dus ook dat de hele bende als een trein begint te lopen zodra ze ICS uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik dacht dat je door een update nu al naar 4.0 kon gaan!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
Nog kleine update over het GPS probleem. Ik heb hem gisternacht de hele nacht bij het raam gezet met GPS Test met screen force on. Ik heb hem zeker 8uur de tijd gegeven om een lock te vinden, maar hij heeft niet eens 1 sateliet gevonden. Ik zal later is kijken of de GPS het buiten beter doet.

Ik denk ook dat Capi gewoon 1 batch heeft gehad en thats it. Denk dat heeft ook weinig zin heeft voor mij om weer bij hun te ruilen tenzij ik mn geld terug vraag.

Overigens lijkt is de kleur Gold erg subtiel. Het lijkt meer op zilver voor mijn gevoel. Als je er goed op let en bij het juiste licht, dan zie je wel een goud tint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Zullen we de gps problemen in het gewone topic bespreken en het hier bij de levertijden ed houden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
JCreations schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:01:
Nog kleine update over het GPS probleem. Ik heb hem gisternacht de hele nacht bij het raam gezet met GPS Test met screen force on. Ik heb hem zeker 8uur de tijd gegeven om een lock te vinden, maar hij heeft niet eens 1 sateliet gevonden. Ik zal later is kijken of de GPS het buiten beter doet.

Ik denk ook dat Capi gewoon 1 batch heeft gehad en thats it. Denk dat heeft ook weinig zin heeft voor mij om weer bij hun te ruilen tenzij ik mn geld terug vraag.

Overigens lijkt is de kleur Gold erg subtiel. Het lijkt meer op zilver voor mijn gevoel. Als je er goed op let en bij het juiste licht, dan zie je wel een goud tint.
Heb je al gekeken of er updates beschikbaar zijn!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
l3art schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:17:
Zullen we de gps problemen in het gewone topic bespreken en het hier bij de levertijden ed houden.
Dat lijkt mij een goed idee. Omdat sommige lieden toch nog door meenden te moeten gaan met offtopic-posts, zijn er een aantal getrashed. Ontopic nu aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ook dit is hier offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 01-01-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
jrutgers schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 01:46:
[...]

Verschilt per filial blijkbaar.

Ik heb vanmiddag in zoetermeer er eentje vast laten zetten.
met €100 aanbetaling.

Ze wilden wat release date alleen niet specefieker zijn dan Q1

Tip: Ik heb ook gelijk op de computer mee gekeken, ze krijgen er 20
(niet zeker of dat dat per soort is of totaal).
En ik was de eerste die er een vast zette.
beide kleuren en beide modelen stonden in hun systeem.
Waar ik nu erg benieuwd naar ben buiten de levertijd om, hoe zou het dit keer gaan met de voorraden als je ziet dat zo'n MediaMarkt er maar 20 krijgt ? Nu weet ik niet of dit een normaal is om een voorraad van 20 stuks aan te houden, maar het komt nogal over als een zeer beperkte hoeveelheid. :|

Ben namelijk wel benieuwd of we anders alsnog naar een langere levertijd kijken dan de gestelde 6/7 januari. Uiteraard buiten de pre-orders om dus de gewone normale verkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 01-01-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrutgers
Als het per soort en per kleur 20 was hadden we het over 80 apparaten.
Dat lijkt me gelijk weer wat veel, al heb ik totaal geen verstand van inkoop strategieen van winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
*weg* commentaar op de moderatie kan via DM.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 02-01-2012 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Ze kunnen wel 1000 bestellen, maar dat krijgen ze toch niet van asus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woek
  • Laatst online: 16-06-2024
Gisteren ook op schiphol achter de douane een champagne gold met dock gekocht voor 539 euro. (Dank voor de tip!) Ze hadden hem niet meer in de winkel zelf, maar hebben er eentje voor me uit de schiphol plaza winkel gehaald (nog net op tijd voor boarden). Gewoon met nederlandse handleiding, geen rare import dus. Ook geen problemen ontdekt (gps nog niet goed kunnen testen), wat een fantastisch apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Woek schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:27:
Gisteren ook op schiphol achter de douane een champagne gold met dock gekocht voor 539 euro. (Dank voor de tip!) Ze hadden hem niet meer in de winkel zelf, maar hebben er eentje voor me uit de schiphol plaza winkel gehaald (nog net op tijd voor boarden). Gewoon met nederlandse handleiding, geen rare import dus. Ook geen problemen ontdekt (gps nog niet goed kunnen testen), wat een fantastisch apparaat!
Dat is weer een mooi prijsje! Is dat met tax-free voordeel, of vloog je gewoon binnen Europa? De vorige keren dat ik in die elektronica zaken keek naar de prijzen, was b.v. de tablet HTC Flyer bij Schiphol duurder dan bij de MM. De prijs op Schiphol was ex. BTW hetzelfde als bij de MM inclusief; dat scheelde dus nogal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC ontkent inmiddels dat ze de prime gaan leveren. :(
Het lukt me gewoon niet om dat kreng ergens te pre-orderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:00:
BCC ontkent inmiddels dat ze de prime gaan leveren. :(
Het lukt me gewoon niet om dat kreng ergens te pre-orderen..
Probeer MM Rijswijk of Zoetermeer, Amsterdam Arena of Breda. En er zijn er vast nog meer. Ik kon 'm bestellen toen ik zei dat vrienden van me (jaja, jullie dus haha) ook al hadden besteld bij andere filialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die keten reageert iig niet op emails. Ik zal maar eens bellen.

edit
Nou dat werkt ook weer lekker daar bij mediamarkt. :(
Krijg ik zon stomme mutsmachine aan de telefoon die niet op de toetsen reageert..

En BCC wil alleen maar gebeld worden op een centraal punt voor 10ctpm...

edit2
Mediamarkt reserveert niet telefonisch... wat een stel knuppels...

Kent iemand nog andere winkels die wel gewoon preorders aan nemen?

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:31:
Die keten reageert iig niet op emails. Ik zal maar eens bellen.

edit
Nou dat werkt ook weer lekker daar bij mediamarkt. :(
Krijg ik zon stomme mutsmachine aan de telefoon die niet op de toetsen reageert..

En BCC wil alleen maar gebeld worden op een centraal punt voor 10ctpm...

edit2
Mediamarkt reserveert niet telefonisch... wat een stel knuppels...

Kent iemand nog andere winkels die wel gewoon preorders aan nemen?
Je kunt bij de MM niet telefonisch reserveren omdat je in de winkel(s) een aanbetaling van 10% moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Laatst online: 11-08 21:05
Capri schiphol heeft er nu nog 4 ligg :9 en net mijne grhaald champange 579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Je kunt bij de MM niet telefonisch reserveren omdat je in de winkel(s) een aanbetaling van 10% moet doen.
Er hebben zich al mensen gemeld die dit niet hoefde te doen, dus tsja.. Beetje houtje touwtje policy daar? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:35:
[...]
Er hebben zich al mensen gemeld die dit niet hoefde te doen, dus tsja.. Beetje houtje touwtje policy daar? :/
Ik moest zelfs 99 euro aanbetalen. Op zich geen probleem, maar dat is meer dan 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook best aanbetalen, maar de mediamarkt is zon rot eind weg voor mij.
BCC zit hier om de hoek maar die begint er nieteens aan blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
edumertz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:33:
Capri schiphol heeft er nu nog 4 ligg :9 en net mijne grhaald champange 579
Hebben ze ook de 32GB Amethyst Grey? Dan ga ik nog even langs na werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een mail terug gehad van capi dat ze zijn uitverkocht is dat echt zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
@Evankras: dat kan kloppen. Ze hadden ook geen omruil voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:43:
heb net een mail terug gehad van capi dat ze zijn uitverkocht is dat echt zo
Ik heb net met Capi gebeld, ik ruil de mijne om vanwege GPS kapot en bcklight bleeding. Ze heb weer een partij binnen , de dame verzekerde mij dat ze er voldoende hadden. Hier het telefoonnummer, kan je zelf bellen als je wilt: 023-5699525, art nr 2460043 (van de bon, champagne versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ben ik eigenlijk de enige die het redelijk vreemd vind dat een of ander winkeltje op Schiphol al meerdere partijen binnen heeft gekregen terwijl de meeste grote elektronica winkels geen idee hebben wanneer die binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woek
  • Laatst online: 16-06-2024
Soeski schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:39:
[...]

Dat is weer een mooi prijsje! Is dat met tax-free voordeel, of vloog je gewoon binnen Europa? De vorige keren dat ik in die elektronica zaken keek naar de prijzen, was b.v. de tablet HTC Flyer bij Schiphol duurder dan bij de MM. De prijs op Schiphol was ex. BTW hetzelfde als bij de MM inclusief; dat scheelde dus nogal!
Was een vlucht binnen europa, maar had niet het idee dat dat uitmaakt in de prijs, was een 'aanbieding' van 599 voor 539. Wel vreemd, een aanbieding voor iets waar veel vraag naar is, en zelfs nog niet eens is gelanceerd in nederland, maar mij hoor je niet klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb vandaag bij de mediamarkt eindhoven een pre order gedaan. Ik was daar de eerste.
Ze wisten niet zeker of ze al op 7 januari konden leveren. De grijze van 64gb hebben ze niet. Van de rest zijn er genoeg voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
J0ey schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:38:
Ben ik eigenlijk de enige die het redelijk vreemd vind dat een of ander winkeltje op Schiphol al meerdere partijen binnen heeft gekregen terwijl de meeste grote elektronica winkels geen idee hebben wanneer die binnen komt?
Mocht je suggereren dat het grijs import is, dan kan ik dat ontkrachten. Alle stickers enzo zijn in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Gardenman laat maar weten als je hem af kunt halen, dan zal ik er ook 1 van de stapel afhalen en mijn oude vervolgens verkopen :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
gardenman schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:47:
Ik heb vandaag bij de mediamarkt eindhoven een pre order gedaan. Ik was daar de eerste.
Ze wisten niet zeker of ze al op 7 januari konden leveren. De grijze van 64gb hebben ze niet. Van de rest zijn er genoeg voorradig.
Als ze voorradig zijn, waarom pre-order je dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Hij staat zelfs al op de website van Schiphol Media; € 539,-
Dus hij is er echt, en ook in aantallen zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lmijnen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:32:
[...]

Ik heb net met Capi gebeld, ik ruil de mijne om vanwege GPS kapot en bcklight bleeding. Ze heb weer een partij binnen , de dame verzekerde mij dat ze er voldoende hadden. Hier het telefoonnummer, kan je zelf bellen als je wilt: 023-5699525, art nr 2460043 (van de bon, champagne versie)
Is dit voor de paspoort controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Capi zit volgens de website vóór de paspoort controle ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Laatst online: 11-08 21:05
zitten benden bij spoor in en uitgang....wifi werkt perfecy alleen gps krijg ik nog nix van terug heb de champange versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
Capi zit voor EN achter de douane ;) Voor de douane kost ie 580 en achter 539.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JCreations schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:16:
Capi zit voor EN achter de douane ;) Voor de douane kost ie 580 en achter 539.
Ja, als je voor de douane de winkel inloopt, sta je aan de achterkant van de winkel voorbij de douane ;)
Is dat dan het zogeheten tax-free verschil? Hmm...
GPS schijnt wel bij iedereen een issue te zijn, al heb ik die nu op mijn TF101 dus echt nooit aan staan... Toch geloof ik er wel in dat het product an sich goed is en het met software opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ze zijn vanaf nu waarschijnlijk niet meer telefonisch bereikbaar.
Ik ga straks even kijken wat ze hebben, zie jullie allemaal daar wel, te herkennen aan de licht opgewonden blik in de tweakers-ogen ;)

Vmu

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders