Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook hele gare voedingen van 850W die nog geen ééns de helft stabiel kunnen leveren.
Kon niet echt goede reviews vinden en efficiëntie, maar geloof dat het tussen de 75-80% ligt. Het is de MS-TECH MS-N850-VAL ATX PSU.

Wat weten jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:04:
[...]

Kon niet echt goede reviews vinden en efficiëntie, maar geloof dat het tussen de 75-80% ligt. Het is de MS-TECH MS-N850-VAL ATX PSU.

Wat weten jullie hiervan?
Oef.. hadden ze beter die XFX erin kunnen laten, voor dit hoef je geen kudos te geven, deze ''850w'' voeding kost ze namelijk minder dan een 550w voeding van een goed merk. :X

Kijk maar naar de prijs van dat ding: pricewatch: MS-Tech MS-N850-VAL

Goede voedingen kosten meer voor een reden, de kwaliteit van de onderdelen is gewoon veel hoger.

[ Voor 21% gewijzigd door Redblader op 27-03-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nou bedankt voor de tip =). Wat houdt dat in? 2 jaar gebruiken en als ik ook nog een GPU erbij zet andere voeding of meteen een andere halen? Hoe gemakkelijk vervang je hem eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:42:
Ok nou bedankt voor de tip =). Wat houdt dat in? 2 jaar gebruiken en als ik ook nog een GPU erbij zet andere voeding of meteen een andere halen? Hoe gemakkelijk vervang je hem eigenlijk?
Kan je niet regelen dat ze er nog een andere voeding in zetten of heb je het systeem al binnen?
Als je het systeem al hebt zou ik de voeding zeker vervangen, zulke slechte voedingen kunnen je systeem slopen als je een beetje pech hebt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 05:45

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

-The_Mask- schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:29:
En hoeveel mag zo'n voeding kosten?
Kosten, binnen twee jaar de investering terug verdienen. Max 50 euro. Omdat mijn thuisservertje 24/7 aanstaat is de kostenbesparing snel gemaakt, dus misschien kan het budget wat omhoog.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Grubeater schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:07:
Dit is mijn thuisservertje, zoals je ziet is die Zalman voeding overkill voor het Atom bordje.
Een 50 of 100W voeding zou genoeg kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker. Graag heb ik een erg zuinige voeding die in mijn kast past. De server staat namelijk 24/7 aan.
Kosten, binnen twee jaar de investering terug verdienen. Max 50 euro.

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-D525TUD€ 86,70€ 86,70
1Noname keyboard zwart (PS/2)----
1Maxtor DiamondMax 10, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ)€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Mystique 632 Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech Optical Wheel Mouse Zwart€ 6,70€ 6,70
1Zalman ZM300B-APS, 300W (ATX)€ 0,-€ 0,-
1OCZ Gold DDR3 PC3-8500 Low Voltage Dual Channel€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 93,40
OffT: Ben je niet bang dat die 7200 rpm gaat zoemen? Ik heb nu al de tweede in mijn laptop en beide zoemen/trillen. Vooral de eerste die ik had...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redblader schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:18:
[...]

Kan je niet regelen dat ze er nog een andere voeding in zetten of heb je het systeem al binnen?
Als je het systeem al hebt zou ik de voeding zeker vervangen, zulke slechte voedingen kunnen je systeem slopen als je een beetje pech hebt namelijk.
Ja al binnen draait prima maar begrijp dat het om risico percentages gaat. Nou ja ze geven 2 jaar garantie, dus lijkt me dat als iets stuk gaat ik het nieuw krijg, maar ja dat is natuurlijk niet de instelling die je wilt hebben. Ik heb ze gevraagd te kijken wat ze konden doen. Welke voeding zou ik het beste kunnen aanschaffen (550/600W) qua prijs/kwaliteit, en kan ik dit zelf vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:35:
[...]

Ja al binnen draait prima maar begrijp dat het om risico percentages gaat. Nou ja ze geven 2 jaar garantie, dus lijkt me dat als iets stuk gaat ik het nieuw krijg, maar ja dat is natuurlijk niet de instelling die je wilt hebben. Ik heb ze gevraagd te kijken wat ze konden doen. Welke voeding zou ik het beste kunnen aanschaffen (550/600W) qua prijs/kwaliteit, en kan ik dit zelf vervangen?
Als je niet zwaar gaat overclocken is pricewatch: XFX Pro 450W al voldoende, als je dat wel van plan bent te doen zou ik een stapje hoger gaan en deze nemen pricewatch: XFX Pro 550W
Zelf vervangen kan makkelijk, als je de oude voeding er uit haalt goed opletten waar alle stekkers heen gaan en dan met de nieuwe voeding gewoon weer alle stekkers aansluiten op de plekken waar ze eerst ook aangesloten zaten. :)

Maar misschien dat je nog iets kan regelen dus ik zou sowieso afwachten of je nog een reactie krijgt van gamepc.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Redblader op 27-03-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag,

Mijn vraag welke voeding hoort ongeveer bij deze setup build.

X predator earocool (inclusief fancontroller)
FX 8120 CPU
2x ATI 6870
Asus sabertooth 990 FX
blu-ray brander
SATA HDD 7200 rpm
SSD
8GB 2x4gb ram
2x 23cm fan waarvan 1 LED
6x 14cm fan
CPU Scythe Rasetsu SCRT-1000 koeler

*Heb overclock plannen.

Ik zat te denken aan een 850 Watt voeding. Prijs rond de 150- 200€ heb ik ervoor over

alvast bedankt

Ps hoe kan je links van de producten laten weerzien?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redblader schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Als je niet zwaar gaat overclocken is pricewatch: XFX Pro 450W al voldoende, als je dat wel van plan bent te doen zou ik een stapje hoger gaan en deze nemen pricewatch: XFX Pro 550W
Voor alleen een kleine CPU overklok, wat die een paar berichten terug zei is de XFX Pro 450W meer dan voldoende voor een systeem met HD6950 en i5 2500K.
Zelf vervangen kan makkelijk, als je de oude voeding er uit haalt goed opletten waar alle stekkers heen gaan en dan met de nieuwe voeding gewoon weer alle stekkers aansluiten op de plekken waar ze eerst ook aangesloten zaten. :)
Is idd niet moeilijk maar de garantie vervalt in principe en dat lijkt mij niet heel handig
Maar misschien dat je nog iets kan regelen dus ik zou sowieso afwachten of je nog een reactie krijgt van gamepc.nl
Ze hebben daar niet goed geld terug garantie en aangezien de voeding verre van goed is is misschien wel de meest gare "850W'' voeding in Nederland te koop.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:35:
[...]
Welke voeding zou ik het beste kunnen aanschaffen (550/600W) qua prijs/kwaliteit, en kan ik dit zelf vervangen?
Vooral kijken naar kwaliteit en voor de rest minimaal 400W op de 12V en twee PCI-e stekkers, aantal watt op zo'n stickertje van de voeding moet je niet naar kijken zegt toch niks.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grubeater schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:49:
[...]

Kosten, binnen twee jaar de investering terug verdienen. Max 50 euro. Omdat mijn thuisservertje 24/7 aanstaat is de kostenbesparing snel gemaakt, dus misschien kan het budget wat omhoog.
Binnen twee jaar terug verdienen kan je vergeten, gaat niet gebeuren.

Overigens is er ook niet veel keuze als je kijkt in de pricewatch, zit niet veel interessants tussen.

pricewatch: Fortron FSP350-60HHN
pricewatch: LC-Power Green Power LC7300 80+ Silver Shield
Zijn eigenlijk de enige twee keuzes welke een overweging waard zijn, maar vooral de tweede heeft nogal wat onderdelen (condensators vooral) die van erg dubieuze (gewoon slecht eigenlijk) kwaliteit zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:01:
Ik zat te denken aan een 850 Watt voeding. Prijs rond de 150- 200€ heb ik ervoor over
850W voedingen hoef je sowieso niet naar te kijken, veel te overdreven.

Maar wat zijn de eisen aan de voeding? Modulair? Erg efficient? En ga je nog overklokken CPU en/of videokaarten en hoe ver dan ongeveer?
Ps hoe kan je links van de producten laten weerzien?
Via de pricewatch.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil modulair, efficient hoeft niet al te hoog zijn. denk dat je toch niet veel scheelt qua verbruik.
Ga alleen de CPU overklokken van 3100 FX 8120 naar 4000 proberen. Overklokken is voor mij nog nieuw allemaal. GPU overklokken hoef niet omdat ik cross fire wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pricewatch: Seasonic M12II 650W 80+ Bronze
pricewatch: XFX ProSeries 750W XXX Edition
pricewatch: Lepa G-series G700-MA 700W
pricewatch: Corsair Professional Gold AX650
Zijn goede keuzes.

Van de Seasonic is nog geen goede Engelse review, zijn wel reviews van andere voedingen welke hetzelfde design hebben, uiterlijk (kabels dus ook) en fan kan ook verschillen. Review van een XFX Pro 650W welke het zelfde design heeft: http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=216

Als je graag een erg stille voeding wil is de Lepa de beste keuze. Lepa is een merk van Ecomaster, net zoals Enermax is. Lepa voedingen zijn dan ook gewoon goedkope Enermax voedingen.
Review: http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=179

De XFX heeft een wat ander uiterlijk gekregen, voor de rest is er niks veranderd, hier dus een review van de voeding met een wat ander uiterlijk dus. http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=184

De Corsair AX650 is zo goed als identiek aan een Seasonic X-660, verschil is verwaarloosbaar, de garantie bij Corsair is alleen twee jaar langer en is wat goedkoper http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=169

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is mij verzekerd dat de MS-Tech niet zo slecht is als men denkt, hij gaf aan dat ze van leverancier gewisseld zijn (ze maken ze niet zelf maar plakken alleen hun naam erop) en de kwaliteit hierdoor beter is geworden, maar de slechte naam staat inmiddels. Desalniettemin gaan ze overstappen op CoolerMasters (weet niet welke type), maar ik kon mijn MS-Tech inruilen voor een 600W CM ter zijner tijd (moet nog binnen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gister onderstaande besteld, maar helaas is de voeding niet op korte termijn leverbaar:
#ProductPrijsSubtotaal
1Nexus Prominent R€ 68,84€ 68,84
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 33,60€ 33,60
2Scythe Slip Stream SY1225SL12L, 120mm€ 6,70€ 13,40
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 186,-€ 186,-
1Asus Radeon HD7950 DirectCU II Top€ 400,99€ 400,99
1XFX Pro 550W€ 54,-€ 54,-
1Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 128GB€ 145,12€ 145,12
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 42,50€ 42,50
1Asrock Z77 Extreme4€ 123,50€ 123,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.067,95

Is de OCZ ModXStream Pro 500W of de OCZ Fatal1ty 550W een goede vervanger?
Of is er rond de 60,- een beter exemplaar?(Modulair is bijzaak, maar wel leuk)
Wil in de toekomst wel wat overklokken, maar geen crossfire oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:13:
Er is mij verzekerd dat de MS-Tech niet zo slecht is als men denkt, hij gaf aan dat ze van leverancier gewisseld zijn (ze maken ze niet zelf maar plakken alleen hun naam erop) en de kwaliteit hierdoor beter is geworden, maar de slechte naam staat inmiddels. Desalniettemin gaan ze overstappen op CoolerMasters (weet niet welke type), maar ik kon mijn MS-Tech inruilen voor een 600W CM ter zijner tijd (moet nog binnen komen).
Natuurlijk maakt MS-Tech zelf de voedingen niet, dat doen de meesten niet. En een MS-Tech VAL is verre van goed als ze de helft van het beloofde vermogen stabiel kunnen leveren is het goed. Maar als ze volgens hun werkelijk goed zijn, waar is dan de onderbouwing? Iedereen kan wel wat zeggen en vooral bij zulke winkels weten ze ook niet waar ze over praten.

Wat betreft de nieuwe Coolermaster Silent Pro en Silent Pro Gold zijn goed, maar GX-Lite of Extreme Power Plus zou ik niet accepteren.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Cpu iig wel, maar gpu wacht ik nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Als jij het zegt ;)

Ik m meteen bestellen, Thanks!

Hij is trouwens niet modulair zie ik, je hebt geen andere optie?

[ Voor 9% gewijzigd door priemt op 28-03-2012 13:19 . Reden: niet modulair ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: XFX ProSeries 850W XXX Edition

XFX lijkt mij ook een goeie voeding. Is deze 850 Watt de moeite waard voor dat tientje meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:55:
pricewatch: XFX ProSeries 850W XXX Edition

XFX lijkt mij ook een goeie voeding. Is deze 850 Watt de moeite waard voor dat tientje meer?
Dat is echt overbodig voor jouw setup, als je een goede voeding voor rond dat budget wilt hebben kan je beter gewoon voor een pricewatch: Corsair Professional Gold AX650 gaan aangezien dat een nog betere voeding is en je met die XFX alleen maar met overbodig wattage zult zitten.
priemt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Als jij het zegt ;)

Ik m meteen bestellen, Thanks!

Hij is trouwens niet modulair zie ik, je hebt geen andere optie?
Modulair scheelt echt niet zoveel als de meeste mensen denken, zeker voedingen met niet zo super veel vermogen hebben niet echt veel kabels die je nog over houdt en die kan je met de meeste kasten en tie rips makkelijk wegwerken. :)
-The_Mask- schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Natuurlijk maakt MS-Tech zelf de voedingen niet, dat doen de meesten niet. En een MS-Tech VAL is verre van goed als ze de helft van het beloofde vermogen stabiel kunnen leveren is het goed. Maar als ze volgens hun werkelijk goed zijn, waar is dan de onderbouwing? Iedereen kan wel wat zeggen en vooral bij zulke winkels weten ze ook niet waar ze over praten.

Wat betreft de nieuwe Coolermaster Silent Pro en Silent Pro Gold zijn goed, maar GX-Lite of Extreme Power Plus zou ik niet accepteren.
Ben bang dat ze dan een GX-lite gaan aanbieden, is natuurlijk het goedkoopst en eerlijk gezegd weten ze bij de meeste winkels echt niks over voedingen of hoe belangrijk een goede voeding is.
Heb dat zelf ook nog ervaren laatst bij een vriend van me, zijn vader heeft een eigen bedrijfje en ze stopten daar ook gewoon HKC en MS-tech voedingen etc. in de PC's van klanten maar ook in hun eigen PC's.

Het heeft toen ook echt weken geduurd voordat ik ze kon overtuigen dat een goede voeding toch echt belangrijk is. ''maar deze werkt toch ook gewoon??'' 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Redblader op 28-03-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik met de 650 watt cross fire + CPU over clocken?.
hoeveel speling zou ik over houden.
Heb via website programma check gedaan, die zou beweren dat aantal watt rond de 772 zou zijn.
650 lijkt zo weinig met al die fans en een fancontroller.
Hoe kan je op zeg maar ouder wetse manier berekenen?

allemaal alvast bedankt voor de snelle reactie's @ the mask ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt voor alle info. Vandaag de PC kast binnen gekregen, mooie ding pricewatch: Aerocool XPredator White Edition
deze maand het moederbordje bestellen. pricewatch: Asus Sabertooth 990FX

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Ik ben eindelijk zo ver dat ik alle spullen voor een nieuwe computer ( binnen mijn budget ) heb besteld.. En uiteraard begint het twijfelen nu :)

Ik weet niet zeker of de 600W genoeg is voor mijn systeem. De volgende hardware heb ik besteld ( en heb zelf 2 Seagate Barracuda's, welke ik in RAID-0 in het systeem wil plaatsen )

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus P8Z68-V LX€ 90,50€ 90,50
1Seagate Barracuda ES ST3750640NS, 750GB€ 144,12€ 144,12
1Antec Performance One P280€ 111,07€ 111,07
1Zalman CNPS11X Extreme€ 49,99€ 49,99
1Intel Core i5 2500 Boxed€ 178,90€ 178,90
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 63,90€ 63,90
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 135,90€ 135,90
1Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G€ 39,90€ 39,90
1EVGA GeForce GTX 560 Ti Superclocked€ 195,75€ 195,75
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.010,03

Heb ik genoeg aan de 600W, of zal ik deze direct moeten vervangen door een 800W voeding? De reden voor de OCZ is de modulaire kabels en de prijs.

Alvast bedankt voor reacties :9

-edit- typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:58:
Hallo Tweakers,

Ik ben eindelijk zo ver dat ik alle spullen voor een nieuwe computer ( binnen mijn budget ) heb besteld.. En uiteraard begint het twijfelen nu :)

Ik weet niet zeker of de 600W genoeg is voor mijn systeem. De volgende hardware heb ik besteld ( en heb zelf 2 Seagate Barracuda's, welke ik in RAID-0 in het systeem wil plaatsen )

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus P8Z68-V LX€ 90,50€ 90,50
1Seagate Barracuda ES ST3750640NS, 750GB€ 144,12€ 144,12
1Antec Performance One P280€ 111,07€ 111,07
1Zalman CNPS11X Extreme€ 49,99€ 49,99
1Intel Core i5 2500 Boxed€ 178,90€ 178,90
1OCZ ModXStream Pro 600W€ 63,90€ 63,90
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 135,90€ 135,90
1Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G€ 39,90€ 39,90
1EVGA GeForce GTX 560 Ti Superclocked€ 195,75€ 195,75
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.010,03

Heb ik genoeg aan de 600W, of zal ik deze direct moeten vervangen door een 800W voeding? De reden voor de OCZ is de modulaire kabels en de prijs.

Alvast bedankt voor reacties :9

-edit- typo
Alleen jammer dat je eerst iets besteld en dan pas gaat vragen. :P
Die OCZ voeding is wel voldoende maar voor dat geld zijn er betere voedingen te krijgen.
Als je echt per se een modulaire voeding wilt is dit bijvoorbeeld een veel betere keuze: pricewatch: Seasonic M12II 520W

Modulair maakt alleen echt niet zoveel verschil als sommigen denken en zeker met zo'n grote kast als jij kan je net zo goed een niet-modulaire voeding bestellen, zoals deze: pricewatch: XFX Pro 450W , 450w is ook al voldoende en aangezien je geen K processor hebt gekozen neem ik aan dat je toch niet gaat overclocken.
Die XFX is goedkoper dan de OCZ en Seasonic en in ieder geval een stuk beter dan de OCZ voeding qua kwaliteit.

Mocht je niet meer kunnen wisselen van voeding dan zal de voeding die je nu hebt gekozen ook ruim voldoende zijn, er zijn dus alleen betere keuzes voor hetzelfde geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redblader schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:24:
[...]

Alleen jammer dat je eerst iets besteld en dan pas gaat vragen. :P
Die OCZ voeding is wel voldoende maar voor dat geld zijn er betere voedingen te krijgen.
Als je echt per se een modulaire voeding wilt is dit bijvoorbeeld een veel betere keuze: pricewatch: Seasonic M12II 520W

Modulair maakt alleen echt niet zoveel verschil als sommigen denken en zeker met zo'n grote kast als jij kan je net zo goed een niet-modulaire voeding bestellen, zoals deze: pricewatch: XFX Pro 450W , 450w is ook al voldoende en aangezien je geen K processor hebt gekozen neem ik aan dat je toch niet gaat overclocken.
Die XFX is goedkoper dan de OCZ en Seasonic en in ieder geval een stuk beter dan de OCZ voeding qua kwaliteit.

Mocht je niet meer kunnen wisselen van voeding dan zal de voeding die je nu hebt gekozen ook ruim voldoende zijn, er zijn dus alleen betere keuzes voor hetzelfde geld. :)
Bedankt voor je reactie. De voeding omruilen is niet zo'n probleem, dus ik zal eens naar de specs van de Seasonic kijken.
-The_Mask- schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:
pricewatch: Thermaltake Smart M450W ook modulair, levert betere prestaties, is van betere kwaliteit en is goedkoper.
En voor jullie beiden een vraag: Jullie geven allebei een 450W voeding aan als alternatief, echter op de website van eVGA is een vereiste voor de GTX560 een 500W voeding. Nu heb ik ook nog eens die 2 barracuda's die energie slurpen. Is dan een 450W nog steeds genoeg?

In elk geval allebei bedankt voor jullie reacties _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aantal watt zegt vrij weinig, dat bijna iedereen het wel gebruikt is een geval van onwetendheid, dus kijken naar het aantal watt van een voeding is vrij nutteloos. ;)

Kijk liever naar het vermogen op de 12V waar het meeste van af wordt getrokken en ook de kwaliteit, sommigen kunnen helemaal niet het beloofde vermogen leveren of zijn van zulke slechte kwaliteit dat ze na een jaar al stuk kunnen gaan.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik ben een pc'tje aan het samenstellen en heb dit tot nu toe:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G620€ 51,-€ 51,-
2Samsung EcoGreen F4EG HD204UI, 2TB€ 121,90€ 243,80
1Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB€ 74,90€ 74,90
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G€ 19,-€ 19,-
1Asrock H61M-ITX€ 59,50€ 59,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 448,20

Geen randapparatuur, misschien 1 120mm casefan en eventueel later een monitor en wellicht een externe USB3.0 schijf met eigen voeding.

Zou een PicoPSU van 120/150W genoeg zijn? Of moet ik toch voor een gewone ATX-voeding gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 09:05

faust2016

You yes have my shirt

Ik heb een paar bladzijdes terug advies gevraagd over de Silverstone SST-ST1000-P.
Hierna heb ik er zo-een overgenomen van een medetweaker.

Nou bleek dat er 1 van de Molex kabels niet aanwezig was. Normaal gesproken geen probleem, behalve dat ik nogal veel op de molex aansluit.. Mn Laing D5 pomp, fan controller (met 8 fans), 3 andere fans, LEDjes, CCFL balkjes.

Als ik dan de PC opstart nadat ie een paar uur uit heeft gestaan en de fans staan allemaal op vol, gaat de PC niet aan. De LEDjes en fans beginnen wel te flikkeren. Het lijkt er dus op dat ik bij het opstarten te veel belasting op die 'lijn' leg. Komt waarschijnlijk doordat alle fans tegelijk moeten gaan draaien oid..

Hoe het ook zij: Ik heb al een mail gestuurd naar Silverstone voor een extra kabel en een ad op V&A gezet, maar ik dacht ik vraag voor de zekerheid nog even of iemand misschien weet of je die ook ergens nieuw kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:11
ik wil graag een nieuwe voeding aanschaffen vanwege crossfire dus wordt het 2x amd 6950

mijn specs

2600k 4.6ghz overlock
6950 unlocked en 20% overclock
8 gb ram
extreme 4 moederbord
1 ssd
2 hd's

ik heb nu corsair hx520 maar dat zal dan niet voldoende zijn denk ik

welke voeding kan ik het beste nemen
mijn voorkeur gaat naar een modulaire voeding.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dat is inderdaad te weinig.

Ik kan misschien niet echt nuttig advies geven, maar ik heb zelf een vrijwel identiek setje qua stroomverbruik en ik draai het met vrij groot gemak op een modulaire XFX XXX 650w Grey Fan Edition.

Wil je verder ook een bepaald ontwerp, efficientie, budget?

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
520 watt is nu al niet genoeg prime en furmark tegelijk is een grote probleem voor de voeding . krijg ik na paar minuten uitval, en het is geen warmte probleem.

natuurlijk wil ik geen troep voeding maar minimaal 85% effecientie. corsair xfx en andere kwaliteit merken.
ontwerp maakt mij niet uit ,nogmaals het liefst modulair . ik zat zelf te denken aan corsair hx750 maar ik weet niet of ik het daarmee zal redden vanwege overclock. budget is maximaal 125 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Een HX750 kan het wel aan, makkelijk zelfs.

650w XFX van mij heeft geen problemen met een 1100T @ 4.15 / 2500k @ 4.7 en 2x HD6950 unlocked op 900-1375-1.18v. Ook niet in LinX & Furmark tegelijk. Power draw uit het stopcontact is dan zo'n 680w wat uitkomt op 612w als je 90% efficientie neemt met de AMD en nu die weg is nog maar 631w (568w). Kan dus net. (XFX kan 624w leveren op de 12v lijn).

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
sanane schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:59:
520 watt is nu al niet genoeg prime en furmark tegelijk is een grote probleem voor de voeding . krijg ik na paar minuten uitval, en het is geen warmte probleem.

natuurlijk wil ik geen troep voeding maar minimaal 85% effecientie. corsair xfx en andere kwaliteit merken.
ontwerp maakt mij niet uit ,nogmaals het liefst modulair . ik zat zelf te denken aan corsair hx750 maar ik weet niet of ik het daarmee zal redden vanwege overclock. budget is maximaal 125 euro .
Ik denk dat je voor dat geld beter voor deze voeding kan gaan: pricewatch: Lepa G-series G700-MA 700W

Of anders: pricewatch: XFX ProSeries 750W XXX Edition

De HX750 is ondertussen al best oud en er zijn wel betere opties tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Beste

Ik had hier (Op zoek naar een nieuwe voeding) een topic aangemaakt en werd meteen naar hier toegestuurd. Ik weet niet of ik hier heel mijn verhaal opnieuw mag posten (ik neem aan van niet). Daarom doe ik dat nu nog even niet.

Misschien dat iemand van jullie mij verder kan helpen door het lezen van mijn topic en hier in mijn topic te reageren? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe voeding. Mijn specs. kan je in mijn topic vinden.

Alvast bedankt!

EDIT: Ik had al lopen zoeken en deze voeding kwam er toch echt telkens bovenuit: Corsair HX750W Power Supply. Maar ik denk dat 750 watt wat overkill is. Ik zat te denken aan 700 watt maar als hierboven aangegeven aan andere tweakers en ook in mijn topic zou voor mij 650 watt al genoeg moeten zijn (of niet?).

Kan ik deze voeding dan aanschaffen? (Corsair HX650W Power Supply) Of is dit nog overkill, niet goed genoeg, of gewoon geen kwaliteit?

[ Voor 31% gewijzigd door Qlii256 op 02-04-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
dan zal ik toch voor de XFX ProSeries 750W XXX Edition gaan.
effe bestellen;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
sanane schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:58:
dan zal ik toch voor de XFX ProSeries 750W XXX Edition gaan.
effe bestellen;p
Is jouw systeem dan zwaarder dan het mijne? Of draai jij Crossfire/SLI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:26:
[...]

Is jouw systeem dan zwaarder dan het mijne? Of draai jij Crossfire/SLI?
ik ga binnenkort tweede 6950 (unlocked 6970) erbij prikken daarom dat ik een 750 watt heb besteld.
maar je mag zelf vergelijken mijn systeem specs staan paar berichtjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
sanane schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:30:
[...]

ik ga binnenkort tweede 6950 (unlocked 6970) erbij prikken daarom dat ik een 750 watt heb besteld.
maar je mag zelf vergelijken mijn systeem specs staan paar berichtjes terug.
Ok super bedankt! Ik ben niet meteen van plan om in CrossFire te draaien dus ik houd het bij 650 watt. Deze kost al meer dan genoeg. 113,00 euro in België (bij MyCom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwobra schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:08:
.

Zou een PicoPSU van 120/150W genoeg zijn? Of moet ik toch voor een gewone ATX-voeding gaan?
Hoeveel mag het kosten? Moet het heel zuinig zijn?
faust2016 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:19:
Als ik dan de PC opstart nadat ie een paar uur uit heeft gestaan en de fans staan allemaal op vol, gaat de PC niet aan. De LEDjes en fans beginnen wel te flikkeren. Het lijkt er dus op dat ik bij het opstarten te veel belasting op die 'lijn' leg. Komt waarschijnlijk doordat alle fans tegelijk moeten gaan draaien oid..
Voeding heeft een enkele 12V rail dus dat lijkt mij niet en aangezien de voeding ook meer dan genoeg moet kunnen leveren voor jouw PC lijkt het mij eerder een 'defect'.
Hoe het ook zij: Ik heb al een mail gestuurd naar Silverstone voor een extra kabel en een ad op V&A gezet, maar ik dacht ik vraag voor de zekerheid nog even of iemand misschien weet of je die ook ergens nieuw kan kopen?
Bij Silverstone, niet ergens anders lijkt mij.
Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:02:

Kan ik deze voeding dan aanschaffen? (Corsair HX650W Power Supply) Of is dit nog overkill, niet goed genoeg, of gewoon geen kwaliteit?
Overkill en niet echt een goede koop meer, maar wat zijn de eisen aan de voeding.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

-The_Mask- schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:56:
Voeding heeft een enkele 12V rail dus dat lijkt mij niet en aangezien de voeding ook meer dan genoeg moet kunnen leveren voor jouw PC lijkt het mij eerder een 'defect'.
Hmm.. Dat zou wel minder zijn. Om het probleem even iets gedetailleerder te beschrijven:
Normaal staan alle fans zo langzaam dat ze niet echt hoorbaar zijn (600~1000 RPM).
Als ik echter een avondje flink overklokt heb staat alles vol open. Ik heb nu twee keer gehad dat als ik de volgende dag de PC aanzet de boel dus aan het flikkeren is. Fans beginnen schokkerig te draaien en de LEDjes knipperen onregelmatig. De PC wilde verder niet aan.

De eerste keer weet ik eigenlijk niet hoe ik hem heb aangekregen. Ik dacht dat er ergens iets los contact had ofzo.. Na even wat morrelen aan een aantal kabels, waarvan oa de molex van de pomp deed ie het wel weer (halfgaar gesleeved door de vorige eigenaar, dus die verdacht ik van het los contact).
Het zou best kunnen dat ik in de tussentijd ook aan de fan controller(s) heb gedraaid, maar niet bewust.

De tweede keer ging ik dus meteen weer naar de molex aansluiting van de pomp om die aan te duwen, maar deze keer werkte dat niet. Vervolgens de 8-pins CPU kabel verwisseld (zitten er 2 bij de voeding), 24-pins af- en aangekoppeld, maar dat hielp ook niet.

Als laatste toen alle potmeters op de fancontroller op het laagst gezet voordat ik nog een poging tot opstarten deed.. Et voila, hij ging weer aan.

Het zou eigenlijk nog een keer moeten gebeuren om te bevestigen dat het langzaam zetten van de fans het probleem écht 'oplost', maar als dat zo is kan ik volgens jou RMA gaan aanvragen?
Bij Silverstone, niet ergens anders lijkt mij.
Ah ok, dan wacht ik het bericht terug van hun af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
[...]

Hoeveel mag het kosten? Moet het heel zuinig zijn?
Ik zat aan maximaal 50 euro te denken, maar ik weet niet of een 150W pico veel uitmaakt qua zuinigheid ten opzichte van bijvoorbeeld een 300W 80+-voeding. Als dat verschil niet al te groot is neem ik liever een gewone voeding. :)
Het moet allemaal in een pricewatch: Lian Li PC-Q07B passen, zit daarom ook al te kijken naar een SFX voeding, zoals pricewatch: be quiet! SFX Power 300 Watt
Zag in het zuinige servertopic ook al dat veel mensen voor een 300W voeding kiezen icm een zuinig systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Kwobra op 02-04-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
[...]

Overkill en niet echt een goede koop meer, maar wat zijn de eisen aan de voeding.
Je kan mijn eisen hier bekijken: Op zoek naar een nieuwe voeding.
Dus het is best dat ik deze voeding niet koop? Ik zag er juist veel goede reviews over op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:01:
[...]

Je kan mijn eisen hier bekijken: Op zoek naar een nieuwe voeding.
Dus het is best dat ik deze voeding niet koop? Ik zag er juist veel goede reviews over op het internet.
Dit is voor jou een betere keuze: pricewatch: XFX Pro 550W
Al ruim voldoende voor je systeem en een heel stuk goedkoper. :)
Het is overigens maar goed dat je je voeding vervangt, die Trust troep die je er nu in hebt zitten maakt je systeem gewoon langzaam kapot.

Modulair is overrated, en je hebt een kast waarin je makkelijk kabels kan wegwerken.

[ Voor 23% gewijzigd door Redblader op 02-04-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Redblader schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:05:
[...]

Dit is voor jou een betere keuze: pricewatch: XFX Pro 550W
Al ruim voldoende voor je systeem en een heel stuk goedkoper. :)
Het is overigens maar goed dat je je voeding vervangt, die Trust troep die je er nu in hebt zitten maakt je systeem gewoon langzaam kapot.

Modulair is overrated, en je hebt een kast waarin je makkelijk kabels kan wegwerken.
Is 550 watt niet te weinig? Het is de bedoeling dat ik mijn videokaart en cpu ga overklokken (niet zo super hoog). De voeding die ik nu heb kan tot 570 watt leveren en de pc valt uit bij overklokken (zelfs bij niet bij hoge stresstest). Let wel dat dit natuurlijk geen A-merk (Trust) is en die 570 watt op de doos dus niet veel uit maakt. Ik zat echt te denken aan een 650 watt. Maar 550 zou genoeg moeten zijn? Of zou ik dan misschien beter ertussenin kiezen voor een 600 watt voeding?

(nog even ter info: graag een voeding die ik kan bestellen op MyCom.BE) Omdat ik in België woon en men de volgende dag al levert mits er besteld is vóór 18u00 en het artikel in voorraad is.

[ Voor 8% gewijzigd door Qlii256 op 02-04-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:11:
[...]

Is 550 watt niet te weinig? Het is de bedoeling dat ik mijn videokaart en cpu ga overklokken (niet zo super hoog). De voeding die ik nu heb kan tot 570 watt leveren en de pc valt uit bij overklokken (zelfs bij niet bij hoge stresstest). Let wel dat dit natuurlijk geen A-merk (Trust) is en die 570 watt op de doos dus niet veel uit maakt. Ik zat echt te denken aan een 650 watt. Maar 550 zou genoeg moeten zijn? Of zou ik dan misschien beter ertussenin kiezen voor een 600 watt voeding?
De voeding die je nu hebt kan dus echt geen 570w leveren. ;)
Trust is niet eens een B-merk het is gewoon een C-merk eigenlijk..

Een goede 550w voeding zoals de XFX is al ruim voldoende voor jouw systeem, inclusief overclocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Redblader schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:14:
[...]

De voeding die je nu hebt kan dus echt geen 570w leveren. ;)
Trust is niet eens een B-merk het is gewoon een C-merk eigenlijk..

Een goede 550w voeding zoals de XFX is al ruim voldoende voor jouw systeem, inclusief overclocks.
Heel erg bedankt! Deze is dan ook de helft van de voeding die ik eerst wou kopen. Maar zou het mogelijk zijn om nog zo'n goede voeding op te zoeken maar dan op MyCom.be? Of zou ik toch ergens anders die XFX bestellen (hebben ze niet bij MyCom.be). Maar dan wil ik wel een winkel uit België met goede levertijden.

Bedankt voor de hulp so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:18:
[...]

Heel erg bedankt! Deze is dan ook de helft van de voeding die ik eerst wou kopen. Maar zou het mogelijk zijn om nog zo'n goede voeding op te zoeken maar dan op MyCom.be? Of zou ik toch ergens anders die XFX bestellen (hebben ze niet bij MyCom.be). Maar dan wil ik wel een winkel uit België met goede levertijden.

Bedankt voor de hulp so far!
Veel Nederlandse winkels (zoals Azerty.nl leveren ook gewoon in België, is dat dan niet een optie?

Edit: via de belgische versie van Hardware.info vond ik wel deze Belgische winkel hoewel die niet direct voorraad heeft maar wel binnen enkele dagen leverbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Redblader op 02-04-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Redblader schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:23:
[...]

Veel Nederlandse winkels (zoals Azerty.nl leveren ook gewoon in België, is dat dan niet een optie?
Jawel, ik ben ook zeer tervreden over Azerty. Alleen de levertijden zijn wat langer... . (Of niet?)

Ik weet trouwens dat het hier niet thuishoort maar vind het zonde om hierover een nieuw topic aan te maken.
Ik heb serieuze problemen met mijn DVD station, die werkt niet meer. Ik zou die XFX voeding dus bestellen bij Azerty, maar dan ook samen met een DVD station. Iemand die een goed merk weet en mij kan aanraden? DVD-RW moet hij ook kunnen branden enzo, je weet wel zo het alledaagse DVD-station. Geen BlueRay nodig (mag maar niet per sé nodig).

Bedankt voor alle hulp iedereen!

EDIT: Ik bedenk me zonet dat je op Azerty niet kan betalen met PayPal. Welke shop raden jullie mij aan waar ik via PayPal kan gaan betalen met snelle levertijden naar België? (B.v. volgende dag al geleverd?) Ik zal wel via bankkaart betalen (overschrijving). Dus Azerty zou wel kunnen.
EDIT2: Ik merk ook op dat de XFX PRO550W voeding geen modular is? Ik zou graag wel een modular voeding hebben. Of zie ik dit verkeerd? Op internet eigenlijk niets te vinden daarover.
EDIT3: Zou ik dan voor deze voeding gaan? pricewatch: OCZ OCZ-ZT550W-EU
Of is deze minder goed/beter, of past het niet in mijn systeem? ATX is het volgens mij toch in orde. Ik moet 2 12v cpu kabels hebben en een 24-pin connector.

[ Voor 27% gewijzigd door Qlii256 op 02-04-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:24
Beste heren,

Voor ik mijn nieuwe systeem ga bestellen zou ik jullie mening m.b.t de voeding graag horen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Linksys AE1000 Wireless-N USB Adapter€ 16,60€ 16,60
1Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX, 500GB€ 63,01€ 63,01
1Samsung SH-S222AB Zwart€ 14,99€ 14,99
1Corsair Carbide 500R White€ 93,-€ 93,-
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 33,60€ 33,60
1Razer Naga epic€ 109,-€ 109,-
1Arctic Silver Silver 5 - 3.5 Gram€ 5,50€ 5,50
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 187,50€ 187,50
1Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5€ 231,90€ 231,90
1XFX Pro 550W€ 54,-€ 54,-
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 41,40€ 41,40
1Asrock Z77 Extreme4€ 122,50€ 122,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 973,-

Wat mij aanspreekt aan deze voeding is het 80 Plus Bronze cert. en 5jaar garantie. De 2500k zal een gematigde OC krijgen.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

faust2016 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:23:
[...]
Het zou eigenlijk nog een keer moeten gebeuren om te bevestigen dat het langzaam zetten van de fans het probleem écht 'oplost', maar als dat zo is kan ik volgens jou RMA gaan aanvragen?
Is nu gebeurd: Aanknop ingedrukt: geen boot, flikkerende fans/LEDs. Uitgezet, fans op de laagste stand gezet, aanknop ingedrukt -> Wel boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik ben van plan straks mijn bestelling te plaatsen bij Azerty. Daarom wil ik graag eerst weten of die OCZ voeding goed is voor mijn systeem. Of zou ik toch beter voor de XFX gaan? De OCZ is een modular voeding, wat ik toch belangrijk vind (de XFX is dat niet volgens mij). Verder heeft hij evenveel watt en is OCZ volgens mij ook een betrouwbaar merk (A-merk).

Ik wil jullie graag nog eens bedanken voor de goede support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke voeding had je in gedachte van OCZ? Alhoewel ik er zelf ook 1 heb waar ik zeer content mee ben staat OCZ niet bekend om de betere voedingen hoor je vaak maar een voeding hoeft alleen minstens 3 jaar 85% van het totale energie output stabiel te kunnen leveren om 'goed' te heten meer is het niet. XFX is ook zeker niet slecht maar vaak hoor je namen als Enermax, Antec, Coolermaster en Corsair voor de kwalitatief betere voedingen al hoe wel elke voeding kapot kan gaan natuurlijk das gewoon een beetje geluk hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Het ging over de eerder vermelde pricewatch: OCZ OCZ-ZT550W-EU.
Welke voeding zou je me dan wel aan raden? 550 watt modular met genoeg kabels (ook qua lengte).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ik zou zelf dan de Thermaltake Smart 550w of Toughpower XT 575w aanraden maar weet niet of die daar te krijgen is.

Anders de (veel?) duurdere Seasonic M12II 520w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Nu begin ik wel echt te twijfelen. Ik zou hem graag nu bestellen, maar weet nu niet meer welke. Dus de OCZ zou ik zeker niet moeten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet door de voedingen het bos niet meer? Neem gewoon wat jij denkt dat goed is en zorg dat je de bon niet kwijt raakt. Kan je voor een tientje extra één van de boven genoemde (bewezen kwaliteit) voedingen krijgen kan je het overwegen maar niet goed geld terug (of eigenlijk een vervanging). Vaak is het ook zo dat de voedingen allemaal uit de zelfde fabriek komen met een ander label op de doos. Zorg er altijd voor dat je dus van de 550W / 80% =450W efficiënt. aan stroom voldoende is voor het hele systeem. Hiervoor heb je dit soort calculatoren: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bedankt larsiano voor de informatie! Moet ik dan niet beter een 600 watt voeding nemen met 80% efficiëntie?
Ik denk dat ik toch gewoon voor de OCZ ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik dan niet beter een 600 watt voeding nemen met 80% efficiëntie?
Bij mogelijk upgrades in de toekomst is 600W zeker geen overbodige luxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Denk je dat ik goed zit met de 550 watt OCZ voeding? Of zou ik voor bv een 600 watt OCZ voeding gaan? (zelfde type/reeks). Of toch maar een ander merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
Die OCZ ZT 550W is een prima voeding, haast nog beter dan de XFX 550W. Prima keuze lijkt mij, als je die voor een beetje weinig kunt krijgen.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bij azerty kost hij 77,00 EUR (incl. BTW 21%). Is dit te duur voor deze voeding?

EDIT: In de specificaties van de OCZ ZT 550 watt voeding vind ik dit terug: 1 x voeding 8-pins EPS12V met afneembaar 4-pins ATX12V deel.

Mijn moederbord (ASRock P67 Pro3 SE) heeft een 8-pins ATX12V nodig. Maar deze voeding heeft maar een 4-pin 12VATX, of heb ik het verkeerd? Want als je de 8-pins gebruikt is het een EPS12V. Of zal dit toch gewoon werken?

EDIT2:

Ik wil nu namelijk mijn voeding zo snel (lees: niet dat ik het overhaast wil doen) mogelijk gaan bestellen. Ik denk dat ik voor de OCZ ZT 550 watt ga, maar wil toch eerst zeker zijn dat mijn moederbord het ondersteund.

Bedankt iedereen voor de hulp!

[ Voor 92% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Die OCZ is goed genoeg, maar niet goed genoeg voor wat er ervoor betaald. En zeer zeker niet beter dan die XFX.

8 Pins EPS = 8 pins ATX. 8 pins ATX bestaat uit 2 losse 4 pins ATX stekkers, EPS is gewoon die stekker maar dan als vaste 8 pins.

Plus, larsiano, foutje in je berekening.

Een voeding van 550w leverd dat getal NA de efficientie. 550w is niet wat er uit het stopcontact wordt getrokken, maar wat geleverd wordt. Dus, een 550w voeding met 85% efficientie op volle belasting trekt geen 550w maar 647w.

Je wou toch bij azerty.be bestellen? Ik zal even kijken wat hun hebben.

EDIT: Franse site.. Ik spreek geen Frans.. :P
Nevermind, nederlandse site kan ook.
Eensch even kieken.

EDIT2:
http://azerty.nl/8-1073-2...e-tr2-rx-cable-manag.html

http://azerty.nl/8-1073-2...c-m12ii-520bronze-vo.html

http://azerty.nl/8-1073-3...-current-gamer-hcg-5.html

Alle 3 een betere keuze voor zover mijn kennis gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Imprezzion op 03-04-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Imprezzion schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:22:
Die OCZ is goed genoeg, maar niet goed genoeg voor wat er ervoor betaald. En zeer zeker niet beter dan die XFX.

8 Pins EPS = 8 pins ATX. 8 pins ATX bestaat uit 2 losse 4 pins ATX stekkers, EPS is gewoon die stekker maar dan als vaste 8 pins.

Plus, larsiano, foutje in je berekening.

Een voeding van 550w leverd dat getal NA de efficientie. 550w is niet wat er uit het stopcontact wordt getrokken, maar wat geleverd wordt. Dus, een 550w voeding met 85% efficientie op volle belasting trekt geen 550w maar 647w.

Je wou toch bij azerty.be bestellen? Ik zal even kijken wat hun hebben.

EDIT: Franse site.. Ik spreek geen Frans.. :P
Nevermind, nederlandse site kan ook.
Eensch even kieken.
Wow bedankt! Ik zou graag bij Azerty bestellen ja. Maar het is hier azerty.nl en niet .be (heb daar ook al eens fout gelopen :p). Zij leveren gewoon in België hoor.

Bedankt dat je wil helpen! Dus als het kan dat jij even wil helpen zoeken op Azerty.nl naar een goede voeding voor mij. En dan nog het liefst niet te duur en ook liefst op voorraad bij Azerty als dat kan (gaat sneller om te leveren :9). Ook het liefst een modular voeding.

Bedankt opnieuw!

EDIT: Oke bedankt! Ik ga er even naar kijken!

EDIT2: Ik moet zeggen dat ik ze nu ook niet zo super vind. Ik vind de OCZ wel mooier (ja dat maakt bij mij wat uit, mijn ogen willen ook wat 8)). Verder spreekt die Antec mij het meeste aan. Maar qua kabels kunnen die 3 voedingen de OCZ nog niet tippen. Die voeding heeft zelfs 4 PCIe-kabels bijgeleverd (wat ik toch wel een pluspunt vind). Daarnaast is hij even duur al die Antect (ongeveer). En ze hebben allemaal 'maar?' 520 watt. Ik heb er natuurlijk niet genoeg verstand van om te weten of dan de OCZ met z'n 550 watt slecht of beter is.

Ik vertrouw op jullie jongens! Nog iemand die een goede voeding voor me kan vinden? Ik wil hem nu namelijk echt gaan bestellen. Of misschien een voeding bij MyCom.be, want daar kan ik via PayPal bestellen en dan heb ik hem (mits in voorraad) morgen al in huis! (Let wel, het is hier .be en niet .nl wegens verschillende winkels).

EDIT3: Op volgende link kan je de voedingen bekijken. Ik zag op dit topic ook ergens de naam Corsair passeren als goed A-merk. Ik zie dat MyCom.be ook een aantal Corsair voedingen heeft. Dus misschien dat iemand mij kan helpen een goede te zoeken op die website? Bedankt!

[ Voor 30% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Je kunt het beste wachten op The_Mask of Redblader.

Ik zeg ook alleen maar wat ik zelf weet, en mijn kennis van voedingen gaat niet veel verder als weten welke merken en types minder goed zijn uit ervaringen, en wat ik lees in dit topic. Volg dit topic als sinds dag 1 om te leren over voedingen ;)

EDIT: Kijk, daar was die al.

Die OCZ is dus van betere kwaliteit als de Stealth en GamexStream voedingen? Die gewoon ronduit middelmatig waren?

[ Voor 19% gewijzigd door Imprezzion op 03-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bedankt The_Mask! Ik zit dus even te zoeken op MyCom.be en kwam deze tegen: Corsair TX 550M. Wat denk je daar van?

pricewatch: Corsair Enthusiast TX550M

[ Voor 37% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Maar is 500 watt genoeg? Ik denk dat ik beter iets zoek als een 550 watt omdat ik mijn GPU (HD 6950) wil overklokken. En die voeding is niet modular volgens mij? Is wel modular!

Zal ik dan nu maar de Cooler Master Silent Pro M 500WATT gaan bestellen? Hij is modular, geen idee of ik met 500 watt toe kom met overklokken? Of zou ik dan beter de 600 watt versie nemen? Die 'maar' 10 euro duurden en dat heb ik er wel voor over!

EDIT:

Ik ga hem dus bestellen (de 600 watt versie). Denk je dat dit een goede keus is?

[ Voor 31% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
[...]

Maar is 500 watt genoeg? Ik denk dat ik beter iets zoek als een 550 watt omdat ik mijn GPU (HD 6950) wil overklokken. En die voeding is niet modular volgens mij? Is wel modular!

Zal ik dan nu maar de Cooler Master Silent Pro M 500WATT gaan bestellen? Hij is modular, geen idee of ik met 500 watt toe kom met overklokken? Of zou ik dan beter de 600 watt versie nemen? Die 'maar' 10 euro duurden en dat heb ik er wel voor over!

EDIT:

Ik ga hem dus bestellen (de 600 watt versie). Denk je dat dit een goede keus is?
Je zal hem nu vast al besteld hebben maar 500w was gewoon ruim voldoende geweest, je systeem heeft best zuinige onderdelen en overclocken zorgt niet voor zoveel extra stroomverbruik als veel mensen denken.

Maar goed, de 600w versie is maar een 10tje duurder bij Mycom dus het is ook geen ramp, hoewel deze versie wel iets minder efficient zal zijn bij jouw systeem dan de 500w versie maar dat scheelt zo weinig, dat merk je niet eens in je stroomrekening. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ok bedankt Redblader! Ik heb hem nog niet besteld omdat ik nog moet wachten tot m'n geld op PayPal staat :( Ik denk dat het vannacht wel klaar zal zijn en als het goed is heb ik overmorgen (donderdag) mijn voeding! Ik zal laten weten hoe het gelopen is!

Bedankt aan iedereen voor alle hulp! Super forum is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
mijn XFX ProSeries 750W XXX Edition vandaag bezorgd en gelijk ingebouwd.

uiterlijk is wat anders dan ik had verwacht maar het is een hele stille voeding! je hoort het niet (letterlijk!)

furmark en prime tegelijk levert geen problemen meer! weer een probleem opgelost ik ben blij :)

bedankt heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Furmark én prime tegelijk? Als ik alleen nog maar Furmark draai klapt m'n pc er al meteen uit.

Tja dat heb je nu eenmaal met een Prutst voeding (Trust) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasteless
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:25
Ik kan een mooi systeem kopen maar ik maak me een beetje zorgen over de voeding:

ASRock N68-GS3 UCC
AMD Athlon II X4 640 Processor ~3.0GHz
4096MB RAM 2x2gb
1 TB WD Green EADS
Sapphire Radeon HD 4890 Series
400 Watt voeding (niets bijzonders)
Gewone case

Ik zie dat de 4890 behoorlijk wat lust en vraag me af of dit wel stabiel kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Als de voeding echt netjes 400W kan leveren zou dat stabiel moeten draaien ja (350W zou ook nog kunnen, als het een goede voeding is die een hogere piekspanning op kan vangen maar dan heb je weinig marge en zo goed zal 'ie wel niet zijn). Maar als "niets bijzonders" betekent "meukvoeding" dan zou het kunnen dat het niet goed draait als de pc zwaar belast wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door bwerg op 04-04-2012 12:17 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 20:34
Ben bezig met een upgrade te regelen voor mijn PC, maar weet niet of mijn huidige voeding het gaat trekken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Antec Eleven Hundred€ 103,40€ 103,40
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 186,50€ 186,50
1OCZ Fatal1ty 550W€ 62,50€ 62,50
1MSI R6950-2PM2D2GD5€ 0,-€ 0,-
1Asrock P67 Pro3€ 79,-€ 79,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 472,80

Graag wat opheldering hierover. Via de Thermaltake Power Supply Calculator kom ik op 370 watt, dus het zou moeten kunnen. Ik ben niet van plan te gaan overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Hoi,

ik heb nu een i5 2500k
8gb Corsair Vengeance
Asrock Z68
voeding be quiet! Straight Power E8 700W
en nu wil ik een echte high end videokaart erin hebben. En dan heb ik het over een gtx680 hd7970 of de volgende verzie (dus gtx7xxx of de 8xxx serie.
Zou ik dan genoeg hebben met deze voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Als je pc niet meer aan wil en er komt rook uit zodra je de stekker in het stopcontact steekt, is er dan met enige zekerheid te zeggen dat je voeding het heeft begeven :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
faust2016 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:26:
Als je pc niet meer aan wil en er komt rook uit zodra je de stekker in het stopcontact steekt, is er dan met enige zekerheid te zeggen dat je voeding het heeft begeven :+ ?
Ik zou zeggen: "Meteen weg gooien!" Een voeding waar rook uit komt? Zelfs uit mijn Trust is er nog geen rook gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Nou ik heb niet daadwerkelijk rook uit de voeding zien komen, maar maar wel rondom de achterkant van de pc ergens..

Edit: Als ik 1 6970 uit de PC haal (van de twee), heb ik dan genoeg aan een 450~500W voeding?
Verdere hardware: i7 860@ 4Ghz, 3HDD's, 2*Laing D5, 10*120mm fan.

[ Voor 41% gewijzigd door faust2016 op 04-04-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Berthenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:24:
Ben bezig met een upgrade te regelen voor mijn PC, maar weet niet of mijn huidige voeding het gaat trekken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Antec Eleven Hundred€ 103,40€ 103,40
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 186,50€ 186,50
1OCZ Fatal1ty 550W€ 62,50€ 62,50
1MSI R6950-2PM2D2GD5€ 0,-€ 0,-
1Asrock P67 Pro3€ 79,-€ 79,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 472,80

Graag wat opheldering hierover. Via de Thermaltake Power Supply Calculator kom ik op 370 watt, dus het zou moeten kunnen. Ik ben niet van plan te gaan overclocken.
Moet makkelijk lukken :)
beebie121 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:09:
Hoi,

ik heb nu een i5 2500k
8gb Corsair Vengeance
Asrock Z68
voeding be quiet! Straight Power E8 700W
en nu wil ik een echte high end videokaart erin hebben. En dan heb ik het over een gtx680 hd7970 of de volgende verzie (dus gtx7xxx of de 8xxx serie.
Zou ik dan genoeg hebben met deze voeding?
Moet met gemak gaan, 700w voedingen zijn eigenlijk al bedoeld voor setups met meerdere videokaarten dus een enkele kaart is sowieso geen probleem.
faust2016 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:45:
Nou ik heb niet daadwerkelijk rook uit de voeding zien komen, maar maar wel rondom de achterkant van de pc ergens..

Edit: Als ik 1 6970 uit de PC haal (van de twee), heb ik dan genoeg aan een 450~500W voeding?
Verdere hardware: i7 860@ 4Ghz, 3HDD's, 2*Laing D5, 10*120mm fan.
Met een enkele 6970 (die je vast ook wel zal overclocken? :P) en de rest van je systeem zit je wel goed als je een goede voeding van ~500w pakt, zoals deze XFX dan moet elke overclock bijvoorbeeld makkelijk gaan: pricewatch: XFX Pro 550W

Met een i7 860 op 4Ghz en een 6970 die je wellicht gaat overclocken zou ik niet voor een 450w voeding dat kan wat krapjes worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Dat begrijp ik. Als ik een 450w aangeboden zou krijgen (had een ad op V&A staan), zou ik ook geen prime en furmark tegelijk gaan draaien daarmee :p. 450w was ook wel écht het minimum zal ik maar zeggen.
Maar ondertussen afgesproken om een XFX 650W XXX morgen op te gaan halen. En dan maar hopen dat de voeding geen andere componenten mee het graf in heeft genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Die voeding kan met gemak 2 HD6970's aan trouwens, die XFX.

Maar, had jij niet die 1000w silverstone? Is die ontploft joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Hehe ja, het was die silverstone. Geen plof gehoord, maar de stop was wel omgeslagen.. Dus t ging ergens niet helemaal lekker.
En ja gamen en lichte overkloks zullen wel gaan, maar voor het echte werk is een ~800w wel lekker. Mn 860 lust ook een flinke slok op 4.3 GHz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Haha 1100T @ 1.53v, 2x HD6970 op 1.18v, bakken fans en CCFL's.
Geen enkel probleem. Zelfs Furmark + Prime95 niet. Zat nog lang niet op max load.
Trok 678w uit het stopcontact, wat dus met 90% efficientie, ~614w is. 10w onder max.
In-game nog geen loads van boven de 550w gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
faust2016 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:59:
Hehe ja, het was die silverstone. Geen plof gehoord, maar de stop was wel omgeslagen.. Dus t ging ergens niet helemaal lekker.
En ja gamen en lichte overkloks zullen wel gaan, maar voor het echte werk is een ~800w wel lekker. Mn 860 lust ook een flinke slok op 4.3 GHz..
Nou dan was de voeding idd niet meer goed toen je hem kreeg, zit er nog garantie op?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Hij is nu 2 jaar en 2 dagen oud -.- hopen dus dat die 3 jaar garantie bij Silverstone die eerder werd genoemd klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tasteless schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:04:
Ik kan een mooi systeem kopen maar ik maak me een beetje zorgen over de voeding:

ASRock N68-GS3 UCC
AMD Athlon II X4 640 Processor ~3.0GHz
4096MB RAM 2x2gb
1 TB WD Green EADS
Sapphire Radeon HD 4890 Series
400 Watt voeding (niets bijzonders)
Gewone case

Ik zie dat de 4890 behoorlijk wat lust en vraag me af of dit wel stabiel kan draaien?
Tja een 400W voeding zegt helemaal niks, hoe verwacht je een antwoord? :p

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

De HX650W had ik helaas al verkocht. Maar vanavond komt daar dus weer een XFX 650w XXX voor in de plaats :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasteless
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 15:25
-The_Mask- schreef op donderdag 05 april 2012 @ 01:17:
[...]

Tja een 400W voeding zegt helemaal niks, hoe verwacht je een antwoord? :p
Daar heb je helemaal gelijk in :) maar uitgaande van de informatie die ik heb (die is beperkt) weet ik dat aanbieder hierop skyrim draait. Ik wil gewoon geen PC kopen met een voeding die te boek gaat staan als een tikkende tijdbom die ieder moment af kan gaan en mijn halve PC in het process meeneemt.

Ik kan misschien beter investeren in een goede kast + voeding met zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Laatst online: 20-04 09:37
Ik ben op zoek naar een voeding voor een nieuw game systeem. Overclocken zit er voor mij niet in.
Mijn budget is150€, het liefst minder. Ik heb de volgende vragen:

- Is 750W een slimme keuze? Kan ik het ook af met 650W of moet ik zelfs aan 850W denken?

- Mijn oog viel op de Corsair Professional AX serie, zouden jullie deze aanraden of voor een ander type voeding kiezen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB€ 103,70€ 103,70
1Corsair Graphite 600T€ 112,-€ 112,-
1be quiet! Shadow Rock PRO SR1€ 38,90€ 38,90
3be quiet! SilentWings PWM (120MM), 120mm€ 13,90€ 41,70
1EVGA GeForce GTX 680€ 463,76€ 463,76
1Intel Core i7 3770 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Samsung SH-B123L/BSBP (12x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM)€ 49,99€ 49,99
1Corsair Professional Gold AX750€ 143,90€ 143,90
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 127,50€ 127,50
1Corsair Vengeance Low Profile Blue CML16GX3M4A1600C9B€ 88,70€ 88,70
1MSI Z77A-GD65€ 169,90€ 169,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.340,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
pewpewlazors schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:35:
Ik ben op zoek naar een voeding voor een nieuw game systeem. Overclocken zit er voor mij niet in.
Ik heb de volgende vragen:

- Is 750W een slimme keuze? Kan ik het ook af met 650W of moet ik zelfs aan 850W denken?

- Mijn oog viel op de Corsair Professional AX serie, zouden jullie deze aanraden of voor een ander type voeding kiezen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB€ 103,70€ 103,70
1Corsair Graphite 600T€ 112,-€ 112,-
1be quiet! Shadow Rock PRO SR1€ 38,90€ 38,90
3be quiet! SilentWings PWM (120MM), 120mm€ 13,90€ 41,70
1EVGA GeForce GTX 680€ 463,76€ 463,76
1Intel Core i7 3770 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Samsung SH-B123L/BSBP (12x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM)€ 49,99€ 49,99
1Corsair Professional Gold AX750€ 143,90€ 143,90
1Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB€ 127,50€ 127,50
1Corsair Vengeance Low Profile Blue CML16GX3M4A1600C9B€ 88,70€ 88,70
1MSI Z77A-GD65€ 169,90€ 169,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.340,05
Wat is je budget?
Je kan al voor veel minder geld klaar zijn met bijvoorbeeld: pricewatch: XFX Pro 550W , dat is al ruim voldoende voor een enkele GTX 680.

Als je liever meer uit wilt geven dan zijn dit goede opties:
pricewatch: Super Flower SF-550P14PE
pricewatch: Seasonic X-560 80+ Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewpewlazors
  • Laatst online: 20-04 09:37
Toegevoegd aan mijn post (150€). Wat zijn de voordelen van de voedingen die je hebt genoemd boven die van XFX?
Pagina: 1 ... 12 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.