Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:25:
[..]
Wat ik overigens veel kwalijker vind, is dat de bootloader encrypted is! Dat is voor mij een showstopper!
Voor mij de 2e reden om te kijken of ik hem niet tijdens de MediaMarkt BTW dagen kan krijgen. Erg kwalijk dit. Ik heb Asus al getweet, maar daar reageren ze uiteraard niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Wat betekend dat voor de leek zoals ik?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
deadsy33 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:49:
Dat je even moet Googlen ;) We verwachten wat meer inzet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Als je niet weet wat het is, ga je er ook niets mee te maken krijgen, zo simpel is et :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij ook niet super boeiend dat je hem nu nog niet kunt kraken voor een custom rom. Root gaat wel gewoon lukken zeggen ze dus maak je niet druk. Custom roms worden pas belangrijk als asus stopt met android updates, tegen die tijd is die encryptie al lang voor gaas gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:25:

Wat ik overigens veel kwalijker vind, is dat de bootloader encrypted is! Dat is voor mij een showstopper!
Misschien wordt hij met de ICS update weer unlocked. Even afwachten dan maar.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 19:35
deadsy33 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:49:
Voor in en rondom huis wanneer je wifi hebt zal het bijna niks uitmaken. Android kan namelijk je locatie ook redelijk bepalen aan de hand van je IP. Wanneer je GPS zonder wifi wilt gebruiken, dan heb je een probleem.

In praktijk zal je er dus weinig last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

RoD schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Dat je even moet Googlen ;) We verwachten wat meer inzet hier.
Uiteraard. Misschien had ik het wat beter moeten formuleren, maar ik zag even het mogelijke nadeel niet van encrypted bootloaders en zijn showstopper icm mijn mogelijke gebruik van deze tablet.
JCreations schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:54:
[...]
Voor in en rondom huis wanneer je wifi hebt zal het bijna niks uitmaken. Android kan namelijk je locatie ook redelijk bepalen aan de hand van je IP. Wanneer je GPS zonder wifi wilt gebruiken, dan heb je een probleem.

In praktijk zal je er dus weinig last van hebben.
Dank :]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Uiteraard. Misschien had ik het wat beter moeten formuleren, maar ik zag even het mogelijke nadeel niet van encrypted bootloaders en zijn showstopper icm mijn mogelijke gebruik van deze tablet.

[...]

Dank :]
Die uitleg gaat over de gps, niet over de bootloader. Als de bootloader encrypted is, wordt het onmogelijk om custom ROMs te laden. Voor de gemiddelde gebruiker is dit overigens geen probleem.
Er bestaan voor heel veel Android devices custom ROMs dit zijn vaak door de community gebouwde/aangepaste versies van Android.
Kijk bijvoorbeeld maar eens op het bekende cyanogenmod.com

De custom ROMs bevatten vaak verbeteringen en extra functionaliteiten die een standaard ROM niet heeft. Maar, nogmaals, de gemiddelde gebruiker weet dit niet en zal hier dus niets van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik ben wel bekend met custom ROMS, maar waarschijnlijk interpreteerde ik zijn reactie even verkeerd. Vandaar mijn iets knullige reactie :]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
Net ff binnen huis gps getest en deze werkt perfect na eerste fix binnen 5 stuks buiten 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
edumertz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:32:
Net ff binnen huis gps getest en deze werkt perfect na eerste fix binnen 5 stuks buiten 11
Nu WiFi uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Ik ga het straks ook proberen, de tablet wordt nu naar huis gereden en komt heel aan als vrouwlief niet crasht onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25
En maak dan ook even meteen foto's van de kleur van de grijze versie. Aangezien die als best paars wordt gezien... Hoe meer foto's van de twee verschillende kleuren, des te makkelijker het straks wordt om een keuze te maken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 08:10

SeatRider

Hips don't lie

Ik denk niet dat je lokatie mbv Wifi wordt bepaald als ie zegt dat ie 5 satellieten ziet...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
l3art schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:38:
En maak dan ook even meteen foto's van de kleur van de grijze versie. Aangezien die als best paars wordt gezien... Hoe meer foto's van de twee verschillende kleuren, des te makkelijker het straks wordt om een keuze te maken.
Daarvoor zal je ze toch echt in het echt moeten zien denk ik.
SeatRider schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:40:
[...]

Ik denk niet dat je lokatie mbv Wifi wordt bepaald als ie zegt dat ie 5 satellieten ziet...
Toch wel. Dat dacht iemand anders hier laatst ook, maar hij kon zonder WiFi geen een satelliet vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door J0ey op 02-01-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
J0ey schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:42:
[...]

Daarvoor zal je ze toch echt in het echt moeten zien denk ik.

[...]

Toch wel. Dat dacht iemand anders hier laatst ook, maar hij kon zonder WiFi geen een satelliet vinden.
Is WiFi en GPS niet op één of andere manier aan elkaar gekoppeld bij de Prime dan? Zonder WiFi aan geen GPS? (Zonder dat je WiFI per se verbonden is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 19:35
edumertz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:32:
Zou je is onder instellingen>over tablet kunnen kijken welke versie gps, kernel en f/w je hebt?

Ik draai op:
GPS: v5.8.13
Kernel: 2.6.36.3
F/W: 8.8.3.33-20111223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Ik draai op: GPS: v5.8.13 8)

Liggen ze hoor!!!

Afbeeldingslocatie: http://lh4.googleusercontent.com/-mfL3NC7HVng/TwH57euNdxI/AAAAAAAAAG0/y4HF40YsQDs/w745-h559-k/IMG718.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door edumertz op 02-01-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:24
Heb je dan ook de WW editie? of zou het misschien de US editie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Nee het schijnt gewoon de Nederlandse versie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
edumertz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:33:
Ik draai op: GPS: v5.8.13 8)

Liggen ze hoor!!!
Maak me anders jaloers :) Ik hoop dat hij vanaf morgen online stilletjes aan begint op te duiken. Vandaag had ik dat nog niet verwacht omdat het 2de nieuwjaarsdag is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Wat is er nou fout gegaan in het levertijden topic? :')

In ieder geval is bij sommige mensen de GPS een stukje beter geworden met de update, hoopvol dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 06:49
J0ey schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:41:

In ieder geval is bij sommige mensen de GPS een stukje beter geworden met de update, hoopvol dus. :)
vroeg ik me ook af, was net nieuwsgierig naar de huidige beschikbaarheid bij Capi, mss toch ff langsrijden morgen.

Anyways, buiten de GPS problemen. Zijn er nog meer problemen opgedoken met het scherm, of was dit echt een enkele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Ja zit ik ook te volgen vanwege de levering op schiphol.... Mag t niet... zucht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Geen idee ook waarom, daarvoor is het levertijden topic toch zou ik zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ook hier is het niet de bedoeling om offtopic te gaan :/ Ik zie nu weer een sloot aan loze berichten. Vanaf hieronder ontopic, aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: Denk dat de mensen te opgewonden werden en dat word niet door iedereen gewaardeerd.......beetje flauw..

ontopic: Bij sommige mensen werkt de update bij andere niet.....zag wel dat http://eee.asus.com/eeepad/transformer-prime/specification/ ook het woordje GPS weggehaald is.

sorry ik type met 2 vingers

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 20:49 . Reden: slow typing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
J0ey schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:45:
Geen idee ook waarom, daarvoor is het levertijden topic toch zou ik zeggen?
Hebben ze gied levend topic sluit 1 of ander :+ hem..
Ontopic gps fix helpt wel sneller te verbinden
Bij mijr

[ Voor 69% gewijzigd door edumertz op 02-01-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:11
Zit er nu, op de bank, mee te spelen. Na mij lagen er nog 3 in de schappen, de verkoper zei dat hij ze overal vandaan trok, dus uit de winkel achter de douane.. hij zei nog iets over een levering maar dat ging een beetje llangs me heen.

Enfin, heel weinig verstand van tablets, maar vooruit
NL stickers, dus eenn nl type, inclusief toetsenbord(iemand al een idee hoe te connecten, moet je de 2 dopjes zelf verwijderen of gewoon doorduwen??)
LAG met het typen
Backlight (wat is het precies) bovenste rand lijkt licht te lekken maar dat is een gedeelte van de homepage die er bovenuit piept, browser neemt niet geheel de volle ruimte in
Gps lijkt het ok te doen, goede fix maar kan ook van wifi zijn.
Vragen? Stel ze maar heb weinig tijd -> kinders die ook aandacht nodig hebben

Thanks van de dopjes, bijna doorgedrukt

En hij geeft net aan dat er een update klaar staat. Ff checken...

**
even achter de pc gekropen, typed wat makkelijker.
Update was een asus update, geen idee wat er is geupdate maar in elk geval niet naar android 4.0
Android 3.2.1
Gps v5.8.12
Wifi v5.1.2.46
Bluetooth v7.26
camera versie TF201-0x9891
versie aanraakscherm MXT-2.0 build 170
Kernel 2.6.36.3 android@Mercury #1
build nr HTK75.WW_epad-8.8.3.33-20111223
pad ec-versie TF201-PAD-0214
mobile dock -> nog niet verbonden

na het opgeven van je google account wordt alles netjes zoals je op je android telefoon hebt (apps) op de tablet geinstalleerd.

WAZE gestart (routeplanner), krijgt geen GPS fix, maar mijn telefoon (desire s) ook niet. (op zolder)

[ Voor 38% gewijzigd door brooks123 op 02-01-2012 21:38 ]

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
brooks123 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:01:
Zit er nu, op de bank, mee te spelen. Na mij lagen er nog 3 in de schappen, de verkoper zei dat hij ze overal vandaan trok, dus uit de winkel achter de douane.. hij zei nog iets over een levering maar dat ging een beetje llangs me heen.

Enfin, heel weinig verstand van tablets, maar vooruit
NL stickers, dus eenn nl type, inclusief toetsenbord(iemand al een idee hoe te connecten, moet je de 2 dopjes zelf verwijderen of gewoon doorduwen??)
LAG met het typen
Backlight (wat is het precies) bovenste rand lijkt licht te lekken maar dat is een gedeelte van de homepage die er bovenuit piept, browser neemt niet geheel de volle ruimte in
Gps lijkt het ok te doen, goede fix maar kan ook van wifi zijn.
Vragen? Stel ze maar heb weinig tijd -> kinders die ook aandacht nodig hebben
De dopjes eruit halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Eetst witte dopjes eruit dan doick connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk geef je het antwoord al maar toch maar voor de zekerheid....die LAG is dat zowel met het onscreen toetsenbord als met het dock toetsenbord? Schijnt dat Opera er beter op werkt dan de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythrix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01 15:12
kent iemand nog een site waar je al accessoires zou kunnen vinden voor dit product. mijn excuses als dit in het verkeerde topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:30:
[...]

Eigenlijk geef je het antwoord al maar toch maar voor de zekerheid....die LAG is dat zowel met het onscreen toetsenbord als met het dock toetsenbord? Schijnt dat Opera er beter op werkt dan de standaard browser.
Onscreen blijkbaar, want hij had het dock nog niet aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb er dus eentje van de Capi op Schiphol.
De GPS doet het niet, ook niet na een firmware update. Ik hoop wel dat ie het binnenkort gaat doen met een update en anders ga ik 'm omruilen, dat moet tegen die tijd geen probleem zijn.
Voor de rest vind ik het een geweldig apparaat. Snel, helder, licht, mooi. Alles runt als een idioot.
Wat je wel ziet is dat allerlei aps geen rekening houden met tablets, bv die van AT5 zier er niet uit.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van de andere kwaaltjes?
GPS blijkt echt consistent een probleem te zijn, maar de rest valt nog redelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Nee ik zie nergens licht lekken en het toetsenbord heb ik ook geen problemen mee.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Vmu schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:37:
Ik heb er dus eentje van de Capi op Schiphol.
De GPS doet het niet, ook niet na een firmware update. Ik hoop wel dat ie het binnenkort gaat doen met een update en anders ga ik 'm omruilen, dat moet tegen die tijd geen probleem zijn.
Voor de rest vind ik het een geweldig apparaat. Snel, helder, licht, mooi. Alles runt als een idioot.
Wat je wel ziet is dat allerlei aps geen rekening houden met tablets, bv die van AT5 zier er niet uit.
Met omruilen krijg je een andere waarbij de GPS het niet doet. Heeft geen nut dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 08:11
heb nog wat aanvullingen in eerdere post gedaan, zie dat niet over het hoofd.
Zo, al eerste rubberen dopje (bevestiging toetsenbord) vernaggeld bij het eruit prutsen, dat staat onduidelijk in de handleiding en is lastig om eruit te halen. pffff.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Valt niemand over de gelockte bootloader? Vind ik toch wel een vervelende actie van Asus. Zolang Asus updates uitgeeft vind ik het niet belangrijk maar over een jaar of 2, 3, als de updates stoppen omdat het model verouderd is, dan wil ik wel iets anders erop kunnen zetten...

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze in 2 a 3 jaar wel iets verzonnen hebben om die bootloader open te slopen. ;)
Maar als die ICS zo goed is als ze beweren zou ik me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Mee eens, daarom ga ik 'm voorlopig ook niet omruilen.
Dat van die dopjes was inderdaad een beetje eng maar nadat ik de eerste er uit had durfde ik de rest er ook uit te peuteren.

Misschien ben ik nu enorm aan het mierenneuken, maar als ik op de rechterbovenkant van het scherm druk, zeg maar tussen het asus logo en de klok, dan lijkt het scherm een beetje mee te geven en klikt het erachter tegen iets aan. Net alsof het te weinig ruimte heeft boven een component daar achter en er tegenaan klikt. Iemand?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA klagen er ook een paar over een "creeking prime".

Overigens nog wel een waarschuwing met de laatste update, op XDA zijn er al een handvol "gebrickte" tabletten opgedoken als gevolg daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:03:
Op XDA klagen er ook een paar over een "creeking prime".

Overigens nog wel een waarschuwing met de laatste update, op XDA zijn er al een handvol "gebrickte" tabletten opgedoken als gevolg daarvan.
Uh.. maar 1 iemand die hem zelf had uitgezet omdat zijn Prime ineens vast liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNLOCK THE TRANSFORMER PRIME BOOTLOADER! I WANT CUSTOM ROMS AND SOFTWARE ON A DEVICE THAT --I-- HAVE PURCHASED.

ASUS Eee Pad Transformer Prime komt met gelockte bootloader!!!!!

http://nl.hardware.info/n...t-met-gelockte-bootloader

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets verder lezen. Er zijn er meer maar hier alvast drie:
http://forum.xda-develope...p?p=20947768&postcount=87
en
http://forum.xda-develope...p?p=20948543&postcount=95
en
http://forum.xda-develope...p?p=20947984&postcount=90

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Kinders op XDA zijn er ook achter zie ik, zitten lekker bij Asus alles onder te spammen, alsof die niet wat beters te doen hebben. De bootloader zal heus wel gecracked worden, net als met HTC, welke ook gewoon gecracked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat idee had ik dus ook. :Y Ze hebben nog minstens 2 jaar om daaraan te vlooien.
Ik ga iig zo lang mogenlijk wachten met rooten, ik zie et nu niet direct als broodnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:37:
Dat idee had ik dus ook. :Y Ze hebben nog minstens 2 jaar om daaraan te vlooien.
Ik ga iig zo lang mogenlijk wachten met rooten, ik zie et nu niet direct als broodnodig.
Uhm, hoop dat het wel wat sneller komt maargoed, ik ga 'm ook niet direct rooten. De custom roms komen toch pas als ICS een tijdje uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
Ik denk zelfs dat ze na ICS update alles opengooien, deden ze ook bij de TF101...

Wat die defecten betreft, spijtig. Maar er wordt dus wel aan gewerkt, hier en daar positieve dingen gehoord over de GPS wat mij doet besluiten dat het een software probleem is (zeker nu ik weet dat er een zeer goede GPS chip in gebouwd is).

Zoals hierboven al eens is aangegeven, Asus verwachte deze tablet uit te geven met ICS en heeft al zijn pijlen erop gericht en volop geprogrammeerd hiernaar. Hoogstwaarschijnlijk dachten ze enkele weken terug dat het een kleintje is om deze compatibel te krijgen met de vorige versie, wat lelijk tegenslaat?

Verder vind ik het stom dat het andere topic (levertijdentopic) gesloten is, het is erg leuk om te volgen wie wat waar vindt. Dat er hier en daar kleine technische dingen verteld worden vind ik echt geen ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
eclipse____ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:41:
Ik denk zelfs dat ze na ICS update alles opengooien, deden ze ook bij de TF101...

Wat die defecten betreft, spijtig. Maar er wordt dus wel aan gewerkt, hier en daar positieve dingen gehoord over de GPS wat mij doet besluiten dat het een software probleem is (zeker nu ik weet dat er een zeer goede GPS chip in gebouwd is).

Zoals hierboven al eens is aangegeven, Asus verwachte deze tablet uit te geven met ICS en heeft al zijn pijlen erop gericht en volop geprogrammeerd hiernaar. Hoogstwaarschijnlijk dachten ze enkele weken terug dat het een kleintje is om deze compatibel te krijgen met de vorige versie, wat lelijk tegenslaat?

Verder vind ik het stom dat het andere topic (levertijdentopic) gesloten is, het is erg leuk om te volgen wie wat waar vindt. Dat er hier en daar kleine technische dingen verteld worden vind ik echt geen ramp!
Sowieso staat dat topic op een aparte plaats aangezien er geen 3G versie komt.

Ik denk dat Asus er verder ook vrij veel spijt van heeft dat ze het zo hebben gedaan, de Prime is nu al tig keer negatief in het nieuws geweest. Vraag me af of dat opweegt tegen een paar weken later uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Ze wilde voor kerst uitgeven, dat is (in de meeste gevallen) mislukt, daarom is het toch een beetje een fail te noemen omdat er nu inderdaad weinig tot geen voordelen zijn met de vroegere introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hele honeycomb is vernacheld de deur uit gegaan, maarja, kerstmis = kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Nieuwe Update!

ASUS Transformer Prime sees v8.8.3.33 OTA update, GPS and performance improved

Maar betwijfel of dit echt helpt want als ik het goed lees wordt WiFi nu altijd aangezet om sneller een fix te krijgen. Maar wat wanneer je geen WiFi toegang hebt.

and enhanced GPS speed. Unfortunately, that last one seems to be nothing more than the automatic enabling of WiFi to "download satellite location information,"

http://www.engadget.com/2...3-update-gps-performance/

[ Voor 19% gewijzigd door Kees_frl op 02-01-2012 23:18 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:31

-36-

Trust me. I'm an amateur

Lijkt erop dat de prime een locked en encrypted bootloader heeft :(

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422983

laat maar, las het net pas :S

[ Voor 13% gewijzigd door -36- op 03-01-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Die is al een paar keer langsgekomen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze krijgen wel flink de wind van voren omdat niemand erbij kan,
dus ik gok dat ze de zaak gewoon opengooien zodra ICS erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik iets instellen als ik een usb muis er op aan sluit hij pakt hem nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 08:42
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:03:
[...]
Ze krijgen wel flink de wind van voren omdat niemand erbij kan,
dus ik gok dat ze de zaak gewoon opengooien zodra ICS erop staat.
Ik neem aan dat de gemiddelde consument hier geen probleem van maakt en uberhaupt niet weet wat een bootloader is.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Dit zag ik in XDA.......................Misschien helpt het............??

"after firmware updates gps works for me. Before i couldn't get a lock. Now after setting it in airplane mode, then cold boot... i locked into 8 sats. I walked about 20 feet and they stayed locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:42:
moet ik iets instellen als ik een usb muis er op aan sluit hij pakt hem nu niet
Ik dacht dat er ergens iets over USB aansluitingen bij "Instellingen" staat. Iets aanvinken geloof ik, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Zo, hier ook even mijn eerste bevindingen.

Om maar met de deur in huis te vallen:

- GPS is problematisch. Af en toe 1 of 2 satellieten, maar meer ook niet. Meestal 0, ook met WiFi aan. Getest met GPS Test. 20 minuten in de auto, nu al 30 minuten op kantoor bij het raam. Ik heb de TF101 er naast staan en die pakt, na LANGE tijd, eindelijk 2 satellieten continu (laag signaal). Dus zoveel beter is dit niet eens... De TF201 nog niets; die zag alleen satellieten in de auto. Binnen nog niks.
- Wifi ontvangst; net een paar procent beter dan de TF101. Getest thuis met WiFi Analyzer en door het huis gelopen met beiden naast elkaar.
- Geluid: Echt een heel stuk beter en minder blikkerig. Het lijkt ook alsof het geluid uit de dock komt als de tablet gedocked is, en (uiteraard) uit de tablet als deze niet gedocked is. Gedocked klinkt het geluid in ieder geval beter en erg goed moet ik zeggen!
- Beeld: Zelfde resolutie als de TF101, maar wel wat helderder. de Super-IPS mode ga ik niet heel veel gebruiken denk ik, het scherm is zonder die modus ook buiten al goed te lezen (al is het wel winter nu). Voor binnen is het echt too much :)
- Aanslag: Typt grotendeels hetzelfde, ook al zijn de toetsen wat minder hoog. Gewoon prima aanslag; niks bijzonders. Nog geen lag gemerkt maar ik heb nog niet op websites zoals GoT iets ingegeven. Met browsen en verder in de tablet gaat alles snel.
- Behuizing: Ik heb de grijze en deze is echt niet zo blauw/paars als op sommige foto's te zien is. Het is echt een aparte kleur grijs, met een lichte blauwzweem. Mensen die bang zijn dat hij te paars is kan ik dus gerust stellen; hij is echt voornamelijk grijs. Materiaal is niet zo mooi als bij de TF101; die vind ik nog steeds mooier met het relief / motief er in. Doordat de TF201 glad aluminium is, wordt hij wel snel vet en vlekken zitten er zo op. Ook vingers zie je heel snel op de behuizing; dus vaker schoonmaken.
- Bevestiging tablet aan dock: Dit gaat wat soepeler dan bij mijn TF101. Er is minder kracht nodig om de tablet in de dock te doen. Wel is het verwijderen van de tablet wat moeizamer bij mij; hij blijft aan 1 kant soms vast zitten en dan moet ik echt met mijn andere hand het dock naar beneden duwen. Dan trekt hij ook scheef, dus dat is niet bevorderlijk. Dit zal nog wel soepeler worden naarmate je dit vaker doet, dit was bij de TF101 ook zo.
- Camera: ENORME verbetering. Foto's zijn eigenlijk erg goed voor een tablet, en ook Full-HD filmen gaat soepel (en afspelen). Zelfs binnen nog goede beelden en relatief weinig ruis. Flitser helpt ook natuurlijk, zeker met 's avonds filmen. Camera aan de voorkant (1MP) is ook goed genoeg; geeft een scherp beeld.
- Micro-SD slot: Het kaartje dat er in zit (plastic bescherming) past mooi in de behuizing en voel je amper. Een echt kaartje steekt licht uit, en dat voel je als je de tablet vast hebt zonder dock. Niet heel netjes dat deze er niet helemaal in gaat, zoals bij de TF101. Je voelt echt net de "scherpe" hoekjes uitsteken van de Micro-SD, niet fijn!
- Snelheid: Heb allerlei applicaties gedownload, geinstalleerd en gestart. Dit met de TF101 ernaast, en exact hetzelfde gedaan op hetzelfde moment. Downloaden van apps en installeren gaat echt precies even snel. Het starten is soms op de TF101 sneller (!). Als je echter een spel speelt of veel en snel gaat scrollen merk je dat de TF201 erg vloeiend is en de TF101 net niet. Ik heb een benchmark gedraaid en die laat toch duidelijk zien dat de TF201 tot wel 3x sneller is dan de TF101, zeker met 3D graphics (Tegra2 vs Tegra3 dus). Geheugen is niet heel veel sneller, CPU uiteraard wel (factor 2).
- Trillen: Eh, ja hij trilt haha. Dat doet mijn TF101 niet... wist niet eens dat die functie toegevoegd was :)

Tot zover mijn eerste relaas. Waarom ik geen Review maak? Da's teveel moeite qua opmaak enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nog even een aparte vermelding: Na een uur (!) heeft mijn TF101 eindelijk 11 satellieten te pakken! De TF201 nog niets op dezelfde plek bij het raam. Ik gebruik de nieuwste firmware (8.3.33 ofzo) en WiFi staat aan en is verbonden.
/edit: Trucje van boven geprobeerd: Flight mode aanzetten en dan uit-aan: 0 satellieten. Helaas. Begin echt te denken dat Asus de tablet met ICS wilde uitbrengen en (te) snel HC 3.2.1 er nog opgeknald heeft, zonder dat alles echt goed werkte.

[ Voor 34% gewijzigd door Soeski op 03-01-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:43:
[...]
Ik neem aan dat de gemiddelde consument hier geen probleem van maakt en uberhaupt niet weet wat een bootloader is.
Ik ga me er iig niet druk om maken, voorlopig gaat ICS het nog wel goed genoeg doen gok ik. ;) En zelfs zonder open bootloader is et blijkbaar nog mogenlijk om de zaak te rooten, dus dan boeit et voor mij al helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu sinds gisteren avond. Prachtig apparaat en werkt heerlijk. Wel heb ik af en toe het idee dat de touch optie niet optimaal is en ik vaak 2 of 3x moet drukken. Wellicht is dat even wennen.

Ook merk je een duidelijk verschil in snelheid als je de instelling in Power Saver mode zet. Blader door een paar grote foto's heen en hij moet telkens een aantal seconden laden. Zet je hem echter op high speed, dan heeft hij geen tijd nodig om te laden.

Ik vind wel de dopjes voor de dock connectie nogal vervelend. Die ben je zo kwijt denk ik. Daarnaast is er al 1 rubbertje van de onderkant van mijn dock afgevallenwaar je nu het schroefje zit.

Maar goed, verder heb ik eigenlijk nog geen problemen gehad, niet met wifi. GPS ga ik zo eens uitproberen.

En nu wil ook ik ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Misschien even leuk om te vermelden waar jullie hem gehaald hebben :)

Ik ben nog steeds aan het wachten tot enkele vertrouwde online shops hem toevoegen, hoe langer het duurt voor ik hem heb , hoe slechter. Ik heb binnen 2 weken examens en zou dan graag mijn concentratie erbij hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RhinoG:
Wat voor snelheid haal je met je wifi naast je router?
Mensen miepen dat die nogal tegenvalt, maar ik zie hier en daar toch nog 30mbps opduiken.
Mijn netbook haalt met speedtest.net 52mbps, dat is et maximale van mijn ISP,
maar met 30mbps zou ik toch lekker mijn gang kunnen gaan.

@ Roel0: Ze komen van Capi op schiphol.
Die hebben om een of andere vage reden bakken vol primes beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:52:

@ Roel0: Ze komen van Capi op schiphol.
Die hebben om een of andere vage reden bakken vol primes beschikbaar.
Dankje , helaas zo'n 3uur rijden van hier. Zoveel tijd heb ik helaas niet dus wordt het nog enkele dagen de pagina's van webwinkels refreshen :P

Ik heb precies wel de indruk dat de eerste Nederlandse lading op het eerste zicht minder last heeft van kwaaltjes op de GPS na. Nja moeilijk oordeel te vellen na de enkele eerste reviews hier op tweakers natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sokonomi

Wifi werkt bij mij max op zo'n 18 mbits. Niet al te snel maar snel zat voor mij. Heb thuis UPC 60 mbits.

Maar het is niet vaag dat deze winkel ze wel heeft. Het is wereldwijd een grote speler, in NL niet zo. Maar ze zitten veel dichter bij de bron dan een Media Markt of BCC die echt European based zijn. Als het goed is hebben ze nog voorraad. Kregen vandaag weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf ook al enkele dagen winkels te stalken in de hoop dat er nog een opduikt naast Capi die ze eigenlijk te vroeg verkoopt. Ergens in Nederland preorderen is blijkbaar ook zo goed als onmogelijk, Webshops reageren niet of nauwelijks op emails, BCC ontkent de prime geheel en bij mediamarkt kan het alleen als je daar aan de balie (naast de telefoon....) komt staan.

Het zal er wel op uitdraaien dat ik tot februari moet wachten tot ik er eindelijk eentje heb. :')

@ RhinoG: Maar Asus wil toch niet dat er zomaar een winkeltje in Nederland begint te verkopen nog voor hun eigen launch? En 18mbit, wordt al best krap, hoe gaat het streamen van een flinke video? Lukt een beetje 1080p nog?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:04:
Ik zit zelf ook al enkele dagen winkels te stalken in de hoop dat er nog een opduikt naast Capi die ze eigenlijk te vroeg verkoopt. Ergens in Nederland preorderen is blijkbaar ook zo goed als onmogelijk, Webshops reageren niet of nauwelijks op emails, BCC ontkent de prime geheel en bij mediamarkt kan het alleen als je daar aan de balie (naast de telefoon....) komt staan.

Het zal er wel op uitdraaien dat ik tot februari moet wachten tot ik er eindelijk eentje heb. :')
Das natuurlijk onzin. Als je ze als winkel binnen hebt, mag je ze verkopen. Ze worden immers in andere landen ook al geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:07:
[...]
Das natuurlijk onzin. Als je ze als winkel binnen hebt, mag je ze verkopen. Ze worden immers in andere landen ook al geleverd.
Hoe verklaar je dan dat verschillende webshops al door asus gesommeerd zijn het product te verwijderen/verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
hehe zo te zien zijn er erg veel mensen not amused van de locked bootloader:

http://www.facebook.com/asus.n.america?sk=wall&filter=12

De XDA actie helpt zo te zien wel goed :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de aankondiging van deze tablet had ik al half besloten deze te gaan kopen als mijn eerste tablet. Ik was van plan om hem pas zo rond augustus te kopen, maa rhet gaat wel flink kriebelen.
De problemen die hij nu heeft maken me wel terughoudend. Als Asus alleen maar toegaf dat de GPS niet naar behoren werkt, maar dat het in ICS beter gaat draaien (of evt. gratis de back gaan vervangen oid) dan maakt dat het voor mij makkelijker.

Btw: Ik ben helemaal niet thuis in de tabletwereld, maar is het al bekent wanneer ICS uitkomt voor de TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*weg*

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 03-01-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Damien: Asus heeft er al een opmerking over gemaakt in Zweden..
"Het is een extra functie, als je het echt nodig hebt moet je maar wat anders erbij kopen."

@ Artcore: 580 voor de douane, 530 erachter geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:11:
hehe zo te zien zijn er erg veel mensen not amused van de locked bootloader:

http://www.facebook.com/asus.n.america?sk=wall&filter=12

De XDA actie helpt zo te zien wel goed :)
Het helpt wel. Als in? Ik heb nog geen reactie van asus gezien....
[Asus Eee Pad Transformer Prime] Levertijdentopic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
[...]

[/quote]

Die heeft je collega RoD gesloten!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Helaas wel.. :+ .niet voor mij want ik heb hem al... :9~

On topic: Die gvd GPS doet vandaag helemaal niks bij mij indoors zit voor een raam al uurtje te proberen sat te vinden...helaaaaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:18:
[...]

Het helpt wel. Als in? Ik heb nog geen reactie van asus gezien....

[...]

het helpt in de zin van dat XDA deze actie heeft opgezet, en nu iedereen bij Asus loopt te klagen. Zo zie je maar weer hoe groot de community is. Ik denk dat Asus wel moet gaan reageren als je zoveel ''ontevreden'' klanten hebt of niet meer krijgt.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:18:
@ Damien: Asus heeft er al een opmerking over gemaakt in Zweden..
"Het is een extra functie, als je het echt nodig hebt moet je maar wat anders erbij kopen."

@ Artcore: 580 voor de douane, 530 erachter geloof ik
Ik heb die mails/statement gelezen ja. Ik volg ook XDA al een dag of wat en ik ben het eens met wat een aantal zeggen; perfecte GPS hoeft niet, maar als je er een GPS in doet moet je wel er voor zorgen dat hij het op z'n minst acceptabel doet.
Ik ga er zelf niet mee navigeren, maar als ik ergens buiten sta bijvoorbeeld wil ik wel dat ik kan zien waar ik sta. Ook als er geen Wifi aanwezig is.
Ik ga eind dit jaar naar Australie, en ik de outback is er nu eenmaal geen Wifi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:27:
[...]

Ik heb die mails/statement gelezen ja. Ik volg ook XDA al een dag of wat en ik ben het eens met wat een aantal zeggen; perfecte GPS hoeft niet, maar als je er een GPS in doet moet je wel er voor zorgen dat hij het op z'n minst acceptabel doet.
Ik ga er zelf niet mee navigeren, maar als ik ergens buiten sta bijvoorbeeld wil ik wel dat ik kan zien waar ik sta. Ook als er geen Wifi aanwezig is.
Ik ga eind dit jaar naar Australie, en ik de outback is er nu eenmaal geen Wifi :p
Heb je überhaupt wel wat aan gps als je geen 3g hebt? Google Maps kan je al niet starten toch?
Misschien als je er een offline navigatie pakket opzet dan..

[ Voor 4% gewijzigd door _MB_ op 03-01-2012 11:33 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
_MB_ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:32:
[...]

Heb je überhaupt wel wat aan gps als je geen 3g hebt? Google Maps kan je al niet starten toch?
Ik weet niet juist hoe het bij Asus zit, maar ze gaan er geen GPS insteken als je er niets mee bent... :) Hoogstwaarschijnlijk kan je kaarten downloaden om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof google maps de enige navigatie software is voor android. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
_MB_ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Misschien als je er een offline navigatie pakket opzet dan..
Als je je kaarten al eens via Wifi hebt binnengehaald wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Omdat het levertijden topic gesloten is wegens slowchat en ander offtopic geneuzel is het niet de bedoeling om berichten in dit topic te plaatsen die hier niet horen!!!

Diverse berichten zijn richting de prullenbak verhuist, gebruik dit topic alleen waar het voor bedoelt is!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
Bullet NL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:42:
Omdat het levertijden topic gesloten is wegens slowchat en ander offtopic geneuzel is het niet de bedoeling om berichten in dit topic te plaatsen die hier niet horen!!!

Diverse berichten zijn richting de prullenbak verhuist, gebruik dit topic alleen waar het voor bedoelt is!!
// zwaar offtopic:
Open dan terug het andere topic? Daar is echt nood aan in deze tijden... Ik volgde dat topic al enkele dagen en ik had geen last van de "slow chat" dingens. Dat de topics soms elkaar in beperkte maten overlappen is toch normaal? Bijvoorbeeld: iemand heeft net gekocht en geeft aan waar en of ze last hebben van fouten, wat de kwaliteit van de bash aangeeft, wat weer belangrijk is voor andere kopers. Gewoon openen die handel.

En voor dit type berichten hebben we het feedback topic, zoals je zelf al aangeeft zwaar offtopic. Plaats het "hier" dan ook gewoon niet. Indien je vragen of opmerkingen hebt over de topic-regels dan kan je dit per DM of in één van de Feedback topics aan ons laten weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 03-01-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Het levertijden topic is weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
*weg* post nuttig of post niet.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 03-01-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Na het toepassen van de fix die op xda staat krijg ik nu wel GPS singaal op zelfde plaats waar deze ochtend geen gps kreeg...??? t s een vreemde zaak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
edumertz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:27:
Na het toepassen van de fix die op xda staat krijg ik nu wel GPS singaal op zelfde plaats waar deze ochtend geen gps kreeg...??? t s een vreemde zaak.....
Was dat een sporadisch signaal of heb je je GPS nu echt functioneel aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edumertz schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:27:
Let er wel op dat de laatste update wifi assist forceert, en het dus kan lijken of je GPS het nu een stuk beter doet. De echte proef is pas als je ermee aan de wandel gaat, of nog beter, een stukje gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
Mijn belangrijkste vraag is: ga je het verschil in processor nou heel erg merken, vergeleken met de originele Transformer. Ik moet eerlijk zeggen dat die ook erg snappy reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
DwightKSchrute schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:28:
Mijn belangrijkste vraag is: ga je het verschil in processor nou heel erg merken, vergeleken met de originele Transformer. Ik moet eerlijk zeggen dat die ook erg snappy reageert.
Je zal het vooral merken in games en het afpelen van films denk ik.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
_MB_ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:32:
[...]

Je zal het vooral merken in games en het afpelen van films denk ik.
Ah. Ja, dan is voor mij niet de moeite waard. Wacht ik nog even een generatie. Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:41
Quote van de Asus Facebook pagina:
Official statement on bootloader for the Prime coming in a bit. Hang on tight guys.

In the mean time, relax.
Hopelijk goed nieuws!
Vind persoonlijk de actie nogal kinderachtig, als ze nu eerst via de normale weg hadden geprobeerd uitleg te krijgen bij Asus ipv gelijk de boel vol te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17:24
Probleem is dat als je het via de normale weg probeert je meestal geen response krijgt. Helaas is het nodig om de social media te (mis)bruiken om je stem te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies en, serieus, dit hadden ze van een kilometer afstand kunnen zien aankomen... Ik koop juist een android tablet omdat je daar alles kan modden wat los en vast zit. Als dat net kan wordt de meerwaarde tov een ipad opeens heel erg klein.
Pagina: 1 ... 6 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]