Wat bedoel je met maximaal haalbare 96 GB ?Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:53:
3G hoeft voor mij niet, dat is meestal toch sterves duur, zeker als je een beetje leuk wil browsen.
Op "dode" momenten vermaak ik me wel met 96gb aan offline spul.![]()
Ik ben zelf inmiddels overstag gegaan met mijn keuze.
Ik wilde eerst de 64gb versie omdat ik me anders zorgen zou maken dat ik niet genoeg opslag had voor de wat langere uitstapjes, maar was even vergeten dat het dock ook nog een SD kaart slot had waardoor je uiteindelijk alsnog de maximaal haalbare 96gb kunt halen. Weliswaar zit dan niet alles "aanboord" van de tablet zelf, maar je hebt ook niet alle 96gb tegelijk nodig lijkt me. En omdat we straks toch 150 euro extra moeten uitgeven, of het nu 32gb geheugen is of de dock, denk ik dat je met het dock meer waar voor je geld hebt. In principe kost 32gb je slechts 30 euro als je dat los koopt. Dus dan toch maar de 32gb versie met dock voor mij.
Alternate ontkent overigens in een email dat je de prime daar kunt preorderen.
Als je 64 GB prime koopt en je steekt er een 64GB SD kaartje in, dan heb je toch 128 GB ? Of is het toestel beperkt ?
ergens heb ik gelezen dat er een SDXC slot inzit (momenteel beperkt tot 64 GB), in theorie uitbreidbaar tot 2 TB SDXC kaartjes ...
De beperking tot 64 GB kaartjes zou misschien opgeheven worden door ICS ...