Ik gebruik de microfoon vooral voor talk, en heb er geen problemen mee om 2x achter elkaar te talken. Jij bedoelt echt een opneemprogramma dan? Want daar heb ik geen ervaringen mee.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:34:
Hoi,
Ik ben vandaag op een probleem gestuit waar ik nog niets over gelezen heb en waarover ik eigenlijk ook niets kan vinden. Het heeft te maken met de ingebouwde microfoon. Er is maar één keer een opname te maken met een willekeurig programma en bij de daarop volgende pogingen wordt er een foutmelding gegeven. Wat dan alleen helpt is de prime opnieuw op te starten en kan er vervolgens weer eenmaal een opname gemaakt worden.
Herkent iemand dit probleem?
Verwijderd
Het lijkt erop dat het gebruik van Shazam de microfoon blokkeert voor verder gebruik. Gebruik ik Shazam namelijk niet meer kan ik de microfoon gewoon blijven gebruiken.Cyleo schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:27:
[...]
Ik gebruik de microfoon vooral voor talk, en heb er geen problemen mee om 2x achter elkaar te talken. Jij bedoelt echt een opneemprogramma dan? Want daar heb ik geen ervaringen mee.
Na lang wikken en wegen besloten de Prime te gaan kopen. Maar hij lijkt helemaal niet meer leverbaar. Iemand een suggestie waar je hem nog kan kopen?
Voor de mensen met een 64gb prime die een dock zoeken, deze kan je gewoon los kopen bij de media markt, in ieder geval in rotterdam.
Vraagje trouwens: Welke opstelling gebruiken jullie om je pad aan een tv/monitor te hangen?
Ik krijg de Xbox 360 controller niet werkend op me Asus Transformer Prime. Ik sluit hem gewoon aan op de USB poort in me Asus Dock en het Xbox lampje op me controller blijft wel groen knipperen, wat geloof ik normaal is bij het gebruik op de Asus.
Ik heb dus een draadloze Xbox 360 controller die bekabeld is aangesloten. In zowel Android 4.0 als in games kan ik niets besturen met de controller.
Wat doe ik fout of vergeet ik?
De USB poort op de Dock werkt wel gewoon goed, want me externe HDD doet het er wel gewoon op.
Ik heb dus een draadloze Xbox 360 controller die bekabeld is aangesloten. In zowel Android 4.0 als in games kan ik niets besturen met de controller.
De USB poort op de Dock werkt wel gewoon goed, want me externe HDD doet het er wel gewoon op.
HDMI kabel van dealextreme (micro hdmi > hdmi)tobitronics schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:05:
Vraagje trouwens: Welke opstelling gebruiken jullie om je pad aan een tv/monitor te hangen?
@Hierboven: Hier is het een kwestie van x360 controller aansluiten en gaan. Heb zelf wel een redelijk oude witte die destijds speciaal was gemaakt als combinatie voor zowel pc als 360, misschien dat dat verschil maakt?
Hier hetzelfde, denk dat de oorzaak is dat het een draadloze controller is. De usb kabel van de Xbox word alleen gebruikt om de batterij op te laden.Fsollios schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:39:
Ik krijg de Xbox 360 controller niet werkend op me Asus Transformer Prime. Ik sluit hem gewoon aan op de USB poort in me Asus Dock en het Xbox lampje op me controller blijft wel groen knipperen, wat geloof ik normaal is bij het gebruik op de Asus.
Mischien moet je bij Settings>Language & Keyboard, daar bij Keyboard Settings je Xbox360 controller nog selecteren?Fsollios schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:39:
Zo moet ik dat toch doen met mijn wireless PS3 controller, ofja, dat is wat het tooltje SixAxis Controller voor mij doet.
Nou ook hier is het raak. Na een serie gekeken te hebben in bed heb ik mijn TF201 met dock in mijn nachtkastje gelegd. 2 dagen later pak ik hem er weer uit, barst in het scherm. Van midden boven schuin naar rechts, ik schat zoń 10 cm. Aangemeld voor RMA, UPS komt het morgen halen voor vervoer naar Tsjechie. Heb ook even met Asus gebeld, ene Pierre vertelde mij dat als er verder geen beschadigingen te zien zijn aan het apparaat dit onder de garantie valt. Wat zijn de ervaringen van lotgenoten t.a.v. het garantiebeleid?
PSN: Oldzkoel
Ik hoor dit steeds vaker. Ik ben wel benieuwd of het serie gebonden is.power_user schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:28:
Nou ook hier is het raak. Na een serie gekeken te hebben in bed heb ik mijn TF201 met dock [...]
Welke serie heb je? Zie het serienummer. Begint het met C1, C2, of C3?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hier staan meer verhalen ik gebruik de dock nu zo min mogelijk omdat het evt ook met het dock te maken kan hebben
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530660
[ Voor 20% gewijzigd door baco101 op 07-05-2012 14:02 ]
C30 heb ik, pas 5 weken in bezit. Te gek voor woorden dat ik hem nu alweer zo lang moet missen.Room42 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Ik hoor dit steeds vaker. Ik ben wel benieuwd of het serie gebonden is.
Welke serie heb je? Zie het serienummer. Begint het met C1, C2, of C3?
PSN: Oldzkoel
Ik heb mijn tablet dus echt elke dag in de dock zitten (weet niet anders) en hier niets aan de hand. Heb een eerste batch (sinds 12 januari)baco101 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:02:
Hier staan meer verhalen ik gebruik de dock nu zo min mogelijk omdat het evt ook met het dock te maken kan hebben
Ik heb hem sinds 26 januari ook vaak in dock gehad maar wil het risico niet nemenKoen87 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:39:
[...]
Ik heb mijn tablet dus echt elke dag in de dock zitten (weet niet anders) en hier niets aan de hand. Heb een eerste batch (sinds 12 januari)
Ik begreep ook dat de gps dongle er vrij strak op zit maar ik heb mijn dongle die ik op 16 april heb aangevraagd nog niet mogen ontvangen helaas
[ Voor 17% gewijzigd door baco101 op 07-05-2012 15:22 ]
Hier gaat hij ook al sinds de launch direct het dock in na gebruik en gelukkig nog geen problemen. Wel bizar dat dit zo makkelijk gebeurd bij een 600 euro kostend apparaat.Koen87 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:39:
[...]
Ik heb mijn tablet dus echt elke dag in de dock zitten (weet niet anders) en hier niets aan de hand. Heb een eerste batch (sinds 12 januari)
Ik heb de Transformer Prime nu een paar weken en ben er erg tevreden mee. Heb nu alleen een vreemd probleem met het dock, de widget geeft aan dat de accu van het dock 0% is. Als ik de oplader aansluit dan geeft de widget aan dat zowel het dock als de tablet opgeladen worden maar alleen bij de tablet gaat het percentage omhoog. De dock blijft op 0% steken, het LEDje brand wel netjes oranje.
Als ik alleen het dock op de oplader aansluit dan brand het LEDje ook maar blijft de oplader gewoon koud.
Het lijkt er dus op dat het dock echt niet opgeladen wordt. Heb de tablet al een cold boot gegeven maar niets lijkt te helpen. Hebben meer mensen een soortgelijk probleem gehad of heeft iemand nog een tip voor me wat ik zou kunnen proberen?
Als ik alleen het dock op de oplader aansluit dan brand het LEDje ook maar blijft de oplader gewoon koud.
Het lijkt er dus op dat het dock echt niet opgeladen wordt. Heb de tablet al een cold boot gegeven maar niets lijkt te helpen. Hebben meer mensen een soortgelijk probleem gehad of heeft iemand nog een tip voor me wat ik zou kunnen proberen?
Gisteren m'n Prime geroot zonder m'n bootloader te unlocken. Aangezien ik op 9.4.2.21 zat ging dat iets anders dan normaal. Ik heb eerst moeten downgraden naar een oudere firmware versie waar nog een exploit in zat om root te verkrijgen, daarna die root access veilig stellen met OTA RootKeeper en weer upgraden naar 9.4.2.21.
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in een tutorial, ik heb er eentje geschreven en op m'n weblog gezet. Hij is helaas wat te groot (te veel plaatjes) om hier op Tweakers te posten
Mochten mensen geïnteresseerd zijn in een tutorial, ik heb er eentje geschreven en op m'n weblog gezet. Hij is helaas wat te groot (te veel plaatjes) om hier op Tweakers te posten
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
De optie in Settings>Language & Keyboard kan geen Xbox controller selecteren wanneer ik de controller heb aangesloten.TTC schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:45:
[...]
Mischien moet je bij Settings>Language & Keyboard, daar bij Keyboard Settings je Xbox360 controller nog selecteren?
Zo moet ik dat toch doen met mijn wireless PS3 controller, ofja, dat is wat het tooltje SixAxis Controller voor mij doet.
Vind het maar apart, ik dacht dat je de xbox controller erop aan kon sluiten. Daarom dat ik ook de dock erbij wilde hebben.
Of zal het dan toch liggen dat ik echte een vaste kabel aan de controller moet hebben ipv een draadloze controller die je alsnog met een kabel aansluit..?
Knap stukje werk Freek, complimenten.Freekers schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:21:
Gisteren m'n Prime geroot zonder m'n bootloader te unlocken. Aangezien ik op 9.4.2.21 zat ging dat iets anders dan normaal. Ik heb eerst moeten downgraden naar een oudere firmware versie waar nog een exploit in zat om root te verkrijgen, daarna die root access veilig stellen met OTA RootKeeper en weer upgraden naar 9.4.2.21.
Klopt het dat door de updates en dergelijke de ontvangst van de Prime beter is geworden?
Of is het wijs om nog even een maandje op de Infinity te wachten?
De nieuwe batches van de prime schijnen er geen/veel minder last van te hebben. Zelf heb ik er ook nooit echt zoveel last van gehad dat het echt een probleem was, het was vergelijkbaar met mijn telefoon maar wel flink minder dan mijn laptop (maar daar zit dan ook een 60 euro chip in).Dubrillion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:33:
Klopt het dat door de updates en dergelijke de ontvangst van de Prime beter is geworden?
Oké klinkt goed.Cyleo schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:20:
[...]
De nieuwe batches van de prime schijnen er geen/veel minder last van te hebben. Zelf heb ik er ook nooit echt zoveel last van gehad dat het echt een probleem was, het was vergelijkbaar met mijn telefoon maar wel flink minder dan mijn laptop (maar daar zit dan ook een 60 euro chip in).
Ik wil graag een tablet om lekker series/films op te kijken.
Ik weet nog niet of het de moeite is om te wachten op de infinity met zijn Full-HD scherm
Waarschijnlijk zal die ook bugs bevatten...Dubrillion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:29:
[...]
Oké klinkt goed.
Ik wil graag een tablet om lekker series/films op te kijken.
Ik weet nog niet of het de moeite is om te wachten op de infinity met zijn Full-HD scherm
Kopers zijn de beta testers en testpanel tegenwoordig. Het moet allemaal zo snel uitgebracht worden.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Dat is wel zo alleen er ligt nog steeds geen vaste datum vast voor de Infinity, terwijl hij wel al inmucuracat schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:37:
[...]
Waarschijnlijk zal die ook bugs bevatten...
Kopers zijn de beta testers en testpanel tegenwoordig. Het moet allemaal zo snel uitgebracht worden.
Februari werkend getoond werd
Ik merk eigenlijk niets van de mindere wifi performance, enige wat nog moet opgelost worden is het batterijverbruik met wifi. Dit is abnormaal hoog en zorgt bijna voor een halvering van de batterylife.Dubrillion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:33:
Heeft iemand hier ervaring mee om dit op te lossen? Custom kernel?
als mijn dock op 0% staat en ik ga laden met mijn tablet erin dan blijft het dock op 0% staaat tot me tablet vol is daarna pas laad hij het dock op , ik dacht toen ik jou post begon te lezen hey dat heb ik ook maar later zag ik dat je dock niks doet zonder tablet erinFireFly3k schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:20:
Ik heb de Transformer Prime nu een paar weken en ben er erg tevreden mee. Heb nu alleen een vreemd probleem met het dock, de widget geeft aan dat de accu van het dock 0% is. Als ik de oplader aansluit dan geeft de widget aan dat zowel het dock als de tablet opgeladen worden maar alleen bij de tablet gaat het percentage omhoog. De dock blijft op 0% steken, het LEDje brand wel netjes oranje.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ook ik heb een prime aangeschaft, mooi ding en werkt aardig soepeltjes. Behalve als het op streaming video aankomt. Wanneer je bijv. hier de hands on video wil kijken, moet je toch vrji lang wachten voordat deze het doet, eerst nadenken over de advertisementvideo en wanneer die met moeite is afgespeeld, gaat het nog niet zo soepel.
Misschien heeft dit met de mindere wifi ontvanger te maken, zeker als ik dit vergelijk met bijv. de iPad2. Als die er naast ligt en ik tegelijk bovenstaande link bekijk, begint de iPad zo'n 30 seconden eerder aan het filmpje dan de Prime. Dit vind ik toch wel afbreuk doen aan de userexperience
Ook is de bediening van de video vervolgens niet goed te gebruiken, knoppen veel te klein.
Is er misschien een browser te vinden die hier wat beter mee om kan gaan?
Misschien heeft dit met de mindere wifi ontvanger te maken, zeker als ik dit vergelijk met bijv. de iPad2. Als die er naast ligt en ik tegelijk bovenstaande link bekijk, begint de iPad zo'n 30 seconden eerder aan het filmpje dan de Prime. Dit vind ik toch wel afbreuk doen aan de userexperience
Curiousity is a bitch
Ik krijg het ook niet voor elkaar met diverse browsers om live motogp wedstrijden te kijken via www.motogp.com
Wat ik zo kan zien is dat deze website flash gebruik voor het afspelen van films.
op hun website zeggen ze dat android moet werken (zie onderstaande link, rechtsonderin)
http://www.motogp.com/en/..._campaign=2012_FullSeason
Wat ik zo kan zien is dat deze website flash gebruik voor het afspelen van films.
op hun website zeggen ze dat android moet werken (zie onderstaande link, rechtsonderin)
Verwijderd
Wat is het probleem ? Ik kan het filmpje zonder problemen afspelen:Grolsch schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:42:
Ik krijg het ook niet voor elkaar met diverse browsers om live motogp wedstrijden te kijken via www.motogp.com

Verwijderd
16 April aangemeld voor de GPS Dongle volgens Asus zou het twee tot drie weken duren helaas nog niets ontvangen maar even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer kan ik de Dongle verwachten het antwoordt van Asus het kan 4 weken duren voordat u de Dongle kunt verwachten nog even geduld dus.
Het gaat hierom de gold versie.
Heb jij wel een abonnement danVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:11:
[...]
Wat is het probleem ? Ik kan het filmpje zonder problemen afspelen:
[afbeelding]
En welke browser gebruik jij
Ik heb ze vandaag ook een mail gestuurd ben benieuwd of ik hetzelfde antwoord krijg wel vreemd dat het nu opeens 4 wkn is, Ik heb de dongle de 16de besteld dus zou die deze week moeten komen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:10:
16 April aangemeld voor de GPS Dongle volgens Asus zou het twee tot drie weken duren helaas nog niets ontvangen maar even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer kan ik de Dongle verwachten het antwoordt van Asus het kan 4 weken duren voordat u de Dongle kunt verwachten nog even geduld dus.
Heb ook deze champagne /gold versie
Thanks!
Probeer het eens met Opera.Grolsch schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:15:
Heb jij wel een abonnement danhet voorbeeld plaatje werkt bij mij ook wel, maar het afspelen zelf niet.
Flash player geinstalleerd in de Market?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Google Play: Dolphin Browser® HDGrolsch schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:15:
[...]
Heb jij wel een abonnement danhet voorbeeld plaatje werkt bij mij ook wel, maar het afspelen zelf niet.
Even een update over mijn gevecht met ASUS: Ze hebben mijn aangetekende brief waarin ik hen in gebreke stel geweigerd. Op mijn mailtje wel een antwoord gehad maar dat was weer eens een standaard antwoord:
Geachte heer qntal,
Bedankt voor uw email.
Ik heb het voor u nagekeken en op dit moment zitten wij helaas nog steeds op het bestelde onderdeel (TF201-1B 10.1 WXGA GL(LED)(TPK)) te wachten. Concrete datum wanneer dit onderdeel binnenkomt is echter helaas nog niet bekend. Wij hebben in dit geval helaas ook niet een mogelijkheid om dit proces te versnellen om hiervoor eventueel een andere oplossing te bieden.
Enige advies wat ik omtrent deze reparatie nog kan geven is in de loop van de volgende week wederom contact met ons op te nemen. Wellicht dat wij dan beter kunnen aangeven op welke termijn deze retour gestuurd kan worden.
Excuses voor het ongemak wat u hiermee ondervindt.
Met vriendelijke groeten,
*piep*
Asus TSD
Geachte heer qntal,
Bedankt voor uw email.
Ik heb het voor u nagekeken en op dit moment zitten wij helaas nog steeds op het bestelde onderdeel (TF201-1B 10.1 WXGA GL(LED)(TPK)) te wachten. Concrete datum wanneer dit onderdeel binnenkomt is echter helaas nog niet bekend. Wij hebben in dit geval helaas ook niet een mogelijkheid om dit proces te versnellen om hiervoor eventueel een andere oplossing te bieden.
Enige advies wat ik omtrent deze reparatie nog kan geven is in de loop van de volgende week wederom contact met ons op te nemen. Wellicht dat wij dan beter kunnen aangeven op welke termijn deze retour gestuurd kan worden.
Excuses voor het ongemak wat u hiermee ondervindt.
Met vriendelijke groeten,
*piep*
Asus TSD
@qntal
Dat is een makkelijke van Asus gewoon aangetekende brieven weigeren kun je nooit aansprakelijk worden gesteld voor iets, goeie service van ze ook dat jij contact moet opnemen getuigd niet van klantvriendelijkheid is dit niet iets leuks voor een programma als kassa of radar
Dat is een makkelijke van Asus gewoon aangetekende brieven weigeren kun je nooit aansprakelijk worden gesteld voor iets, goeie service van ze ook dat jij contact moet opnemen getuigd niet van klantvriendelijkheid is dit niet iets leuks voor een programma als kassa of radar
ik ga me vanavond storten op het spammen van fora en sociale media. En dan eens kijken wat mijn rechten zijn en waar ik me op kan beroepen.baco101 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:23:
@qntal
Heb hem net binnen gekregen en wat een super ding! Wat me gelijk opviel is dat hij in het begin niet super snel is (vlak na het opstarten) maar als je eenmaal bezig bent dat het dan heel erg lekker en vloeiend gaat! Ben zoals je nu ziet de browser aan het bekijken en 1 vraagje: wat is de makkelijkste manier om te scrollen op een forum als dit? Ik doe het nu met 2 vingers op het touchpad.
Ik heb het touchpad standaard uit staan. Transformer op schoot. Rechter hand houdt het scherm vast, en dan lekker met je rechter duim scrollen.
Hier staat tekst
welke batch moet je nou hebben om geen problemen met wifisignaal te hebben (of spontaan brekend glas)? En hoe zit het met de fabrieksgarantie? Ik kan het nergens op de Asus Site vinden
Verwijderd
De problemen met wifi zijn er blijkbaar wel maar voor de meeste mensen zijn die niet groot genoeg om hem terug naar de winkel te brengen.tobitronics schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:11:
welke batch moet je nou hebben om geen problemen met wifisignaal te hebben (of spontaan brekend glas)? En hoe zit het met de fabrieksgarantie? Ik kan het nergens op de Asus Site vinden
Tweakers.net start gewoon op binnen een seconde.
Ik heb hier thuis getest met verschillende apparaten laptop, transformer 1, ipad 2.
De een geeft een paar megabit per seconde meer of minder, maar dat is niet benoemens waardig.
Glas breekt nooit spontaan, meestal komt dit door mechanische of thermische oorzaken. Je kan dit in principe ook afleiden aan de breuk lijnen.
Je hebt altijd minimaal twee jaar garantie op je product.
http://www.consuwijzer.nl...garantieperiode_in_Europa
Dat komt omdat de iPad de mp4 variant pakt, terwijl de prime de veel zwaardere flash variant krijgt, met een ad-overlay (extra kut dus).Dr_Dirk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:32:
Ook ik heb een prime aangeschaft, mooi ding en werkt aardig soepeltjes. Behalve als het op streaming video aankomt. Wanneer je bijv. hier de hands on video wil kijken, moet je toch vrji lang wachten voordat deze het doet, eerst nadenken over de advertisementvideo en wanneer die met moeite is afgespeeld, gaat het nog niet zo soepel.
Misschien heeft dit met de mindere wifi ontvanger te maken, zeker als ik dit vergelijk met bijv. de iPad2. Als die er naast ligt en ik tegelijk bovenstaande link bekijk, begint de iPad zo'n 30 seconden eerder aan het filmpje dan de Prime. Dit vind ik toch wel afbreuk doen aan de userexperienceOok is de bediening van de video vervolgens niet goed te gebruiken, knoppen veel te klein.
Dolphin Browser uit de market downloaden en user-agent aanpassen naar iPad.Cyleo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:59:
Dat komt omdat de iPad de mp4 variant pakt, terwijl de prime de veel zwaardere flash variant krijgt, met een ad-overlay (extra kut dus).
Beste leden,
Ik was van plan om de ASUS PRIME met dockingstation aan te schaffen; maar omdat nu ook de TF300
op de markt is twijfel ik toch temeer de TF300 100 euro goedkoper is en niet de WIFI problemen heeft
die de PRIME heeft/had .
Mij is gezegd dat de 2e serie van de PRIME met serienummer C 30 en hoger dit probleem niet meer
heeft.Is dit juist.?
Een ander punt wat mij opviel in de specificatie van de TF300 dat deze op het dockingstation een
aansluiting heeft voor een externe usb drive.
In de specificaties kan ik dit bij de PRIME niet vinden . Klopt dit ?
Alhoewel de PRIME een beter scherm heeft met name buiten vraag ik mij af hoe vaak je in de zon
zit en dat dit een extra investering waard is.
Ik las ook dat de ASUS TF 300 op bepaalde onderdelen beter presteert als de PRIME .
Is dit zo ?
Gaarne een onbevooroordeeld advies want ik kan mij voorstellen dat als je de PRIME al aangeschaft
hebt je onwillekeurig deze beter beoordeel.
Mvg Hansw
Ik was van plan om de ASUS PRIME met dockingstation aan te schaffen; maar omdat nu ook de TF300
op de markt is twijfel ik toch temeer de TF300 100 euro goedkoper is en niet de WIFI problemen heeft
die de PRIME heeft/had .
Mij is gezegd dat de 2e serie van de PRIME met serienummer C 30 en hoger dit probleem niet meer
heeft.Is dit juist.?
Een ander punt wat mij opviel in de specificatie van de TF300 dat deze op het dockingstation een
Alhoewel de PRIME een beter scherm heeft met name buiten vraag ik mij af hoe vaak je in de zon
Ik las ook dat de ASUS TF 300 op bepaalde onderdelen beter presteert als de PRIME .
Is dit zo ?
Gaarne een onbevooroordeeld advies want ik kan mij voorstellen dat als je de PRIME al aangeschaft
Mvg Hansw
heeft.Is dit juist.?
nou dat weet ik niet geheel zeker of dit het geval is. Denk zelf dat dit niet het geval is daar de behuizing van de prime een groot deel van het signaal tegenhoud. Dus ook bij de nieuwere serienummers zal zeker het probleem zijn. Al zijn er veel mensen die hier geen hinder van hebben. Maar dat is ook weer afhankelijk van hoever je van het accespoint zit, bouw van je huis e.d.
De prime heeft een USB aansluiting op de dock. dus daar zou je je drive op aan kunnen sluiten.
zit en dat dit een extra investering waard is. Dat is inderdaad beter bij de Prime. IPS geeft veel verbetering voor buitengebruik.
Is dit zo ?Weet ik niet kan ik zelf niet vergelijken. Het gaat mijn inziens er meer om hoe je de snelheidswinst zelf gebruik. Wat is er getest en ga jij dit in de praktijk ook echt gebruiken.
Ben een lichtelijk bevooroordeelde gebruiker. Ik ben in het bezit geweest van een Prime. Het is een prachtig apparaat. Werkt super maar.. Ik had enorme last van het slechte WIFI signaal wat zo nu en dan geheel weg viel. Met RMA gestuurd en toen duurde het andere halve maand en mijn Prime kwam nog niet terug omdat er een onderdeel besteld moest worden. Hierna via Mediamarkt mijn geld terug gekregen. Ik wacht zelf op de Infinite.Deze tablet heeft een plastic rand waar de antennes zitten en ik verwacht hier eigenlijk geen problemen meer mee qua WIFI of GPS signaal. Ik denk dat de 300 hier ook geen problemen mee heeft omdat die geheeld van plastic is. De mindere specs van de 300, ja ligt eraan waar je hem voor ga gebruiken. Op zich vallen de mindere specs van de 300 ook wel mee.
Dus ja wat is wijsheid. De Prime, het is een mooie tablet, maar mijn inziens door Asus slecht uitgetest voordat hij op de markt werd uitgebracht. Succes met je aankoop.....
heeft.Is dit juist.?
nou dat weet ik niet geheel zeker of dit het geval is. Denk zelf dat dit niet het geval is daar de behuizing van de prime een groot deel van het signaal tegenhoud. Dus ook bij de nieuwere serienummers zal zeker het probleem zijn. Al zijn er veel mensen die hier geen hinder van hebben. Maar dat is ook weer afhankelijk van hoever je van het accespoint zit, bouw van je huis e.d.
De prime heeft een USB aansluiting op de dock. dus daar zou je je drive op aan kunnen sluiten.
zit en dat dit een extra investering waard is. Dat is inderdaad beter bij de Prime. IPS geeft veel verbetering voor buitengebruik.
Is dit zo ?Weet ik niet kan ik zelf niet vergelijken. Het gaat mijn inziens er meer om hoe je de snelheidswinst zelf gebruik. Wat is er getest en ga jij dit in de praktijk ook echt gebruiken.
Ben een lichtelijk bevooroordeelde gebruiker. Ik ben in het bezit geweest van een Prime. Het is een prachtig apparaat. Werkt super maar.. Ik had enorme last van het slechte WIFI signaal wat zo nu en dan geheel weg viel. Met RMA gestuurd en toen duurde het andere halve maand en mijn Prime kwam nog niet terug omdat er een onderdeel besteld moest worden. Hierna via Mediamarkt mijn geld terug gekregen. Ik wacht zelf op de Infinite.Deze tablet heeft een plastic rand waar de antennes zitten en ik verwacht hier eigenlijk geen problemen meer mee qua WIFI of GPS signaal. Ik denk dat de 300 hier ook geen problemen mee heeft omdat die geheeld van plastic is. De mindere specs van de 300, ja ligt eraan waar je hem voor ga gebruiken. Op zich vallen de mindere specs van de 300 ook wel mee.
Dus ja wat is wijsheid. De Prime, het is een mooie tablet, maar mijn inziens door Asus slecht uitgetest voordat hij op de markt werd uitgebracht. Succes met je aankoop.....
Verwijderd
De enige mogelijkheid om te testen welke serie de beste wifi heeft zul je ze allemaal moeten testen in hetzelfde netwerk.Hansw1 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:29:
Beste leden,
die de PRIME heeft/had .
heeft.Is dit juist.?
Is dit zo ?
Mvg Hansw
De prime heeft op het dock ook een USB poort.
De TF300 is ook iets zwaarder en heeft een andere accu had ik begrepen.
Het ips+ scherm heeft uiteraard ook binnen voordelen. Op het moment dat er teveel licht op je scherm valt zet je de ips mode hoger. Je hoeft dus nooit op een andere plek te gaan zitten of je scherm op een rare manier vasthouden vanwege de zon of felle lampen.
Een goede review van de 300 tov de prime vind je in de engadget-distro aflevering van 27 april.
Zie play store
Zie play store
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
De RMA service zoals hierboven vermeld is door Qntal is om te janken.
Drie weken geleden mijn tab opgestuurd vanwege backlight bleeding, aangezien de status van mijn rma na een anderhalve week van "repairing" naar "waiting for parts" is gezakt toch na twee weken maar eens een mailtje gestuurd.
Nouja de helpdesk verteld je doodleuk nog eens de status van je rma wat ik ook in het mailtje heb staan en dat je volgende week maar weer moet proberen. Afijn, de volgende week dan maar een mailtje gestuurd want het word me allemaal al weer te lang.
De pientere helpdesk heeft er nog steeds weinig zin in want het emailtje is vrijwel een copy paste van het vorige met 1 of 2 zinnen veranderd zodat het lijkt als of er nog moeite is gedaan met als advies weer maar te wachten.
Drie weken verder en ik zie hem echt niet binnen één week verschijnen. Helaas hoor ik hier boven ook horror verhalen van maanden wachten op een vervangend product.
Ik heb asus altijd als een goed bedrijf gezien en goede dingen gehoord maar dit is toch echt een flinke domper op hun naam voor mij.
Drie weken geleden mijn tab opgestuurd vanwege backlight bleeding, aangezien de status van mijn rma na een anderhalve week van "repairing" naar "waiting for parts" is gezakt toch na twee weken maar eens een mailtje gestuurd.
Nouja de helpdesk verteld je doodleuk nog eens de status van je rma wat ik ook in het mailtje heb staan en dat je volgende week maar weer moet proberen. Afijn, de volgende week dan maar een mailtje gestuurd want het word me allemaal al weer te lang.
De pientere helpdesk heeft er nog steeds weinig zin in want het emailtje is vrijwel een copy paste van het vorige met 1 of 2 zinnen veranderd zodat het lijkt als of er nog moeite is gedaan met als advies weer maar te wachten.
Drie weken verder en ik zie hem echt niet binnen één week verschijnen. Helaas hoor ik hier boven ook horror verhalen van maanden wachten op een vervangend product.
Ik heb asus altijd als een goed bedrijf gezien en goede dingen gehoord maar dit is toch echt een flinke domper op hun naam voor mij.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Ik ben nu ook wel teleurgesteld in Asus,eerst dacht ik nog een nette oplossing die gps dongle maar nu ik de Dongle (champagne), na 4 wkn nog niet binnen heb krijg ik een beetje een naar gevoel. Vooral omdat ik na een vraag een mailtje kreeg dat het 2 a 3 weken zou duren, maar toen ik na 3 weken nog niets ontvangen had weer een mailtje gestuurd en het antwoord was opeens dat het doorgaans 3 a 4 weken zou duren. Vooral met dat doorgaans hebben ze zich mooi ingedekt. Waarom zeggen ze niet gewoon is een tekort vd dongle in de champagne kleur.
Ik heb mijn twijfels of ik de Dongle ooit krijg, wacht sinds de 16de april dus morgen is het 4 weken
Ik heb mijn twijfels of ik de Dongle ooit krijg, wacht sinds de 16de april dus morgen is het 4 weken
Ik had de dongle begin vorige week besteld, en is gisteren afgeleverd (Grijs).
Vind ik nog best netjes in mijn geval.
Die grijze worden wel geleverd maar het vreemde is de champagne wordt niet geleverd waarom kan Asus dat gewoon niet zeggen ipv de mensen aan het lijntje te houden met steeds veranderende levertijden laat ze gewoon zeggen de champagne dongle heeft leveringsproblemen we weten niet hoelang het duurt.Grolsch schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:44:
Ik had de dongle begin vorige week besteld, en is gisteren afgeleverd (Grijs).
Hier ook nog steeds niet ontvangen hoor. Lijkt er op dat alleen de grijze nog maar uitgeleverd worden.baco101 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:30:
Ik ben nu ook wel teleurgesteld in Asus,eerst dacht ik nog een nette oplossing die gps dongle maar nu ik de Dongle (champagne), na 4 wkn nog niet binnen heb krijg ik een beetje een naar gevoel.
Ik kreeg trouwens wel een vreemde foutmelding bij het registreren. Echter toen ik het nog een keer wilde doen gaf hij toch aan dat mijn tablet (en daarmee ook de dongel) al geregistreerd waren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb mijn GPS dongle ook nog steeds niet ontvangen en het is de grijze/zilvere uitvoering. Op 17 april aangevraagd en er staat nog steeds "Uw aanmelding wordt verwerkt".
Nog geen melding van ontvangst champagne dongle gelezen hier.baco101 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:30:
Ik ben nu ook wel teleurgesteld in Asus,eerst dacht ik nog een nette oplossing die gps dongle maar nu ik de Dongle (champagne), na 4 wkn nog niet binnen heb krijg ik een beetje een naar gevoel. Vooral omdat ik na een vraag een mailtje kreeg dat het 2 a 3 weken zou duren, maar toen ik na 3 weken nog niets ontvangen had weer een mailtje gestuurd en het antwoord was opeens dat het doorgaans 3 a 4 weken zou duren. Vooral met dat doorgaans hebben ze zich mooi ingedekt. Waarom zeggen ze niet gewoon is een tekort vd dongle in de champagne kleur.
Wacht zelf ook sinds 17 april op de (champ) dongle pffff.....
ik wacht nog steeds op de grijze.
de 16e aangemeld...
de 16e aangemeld...
is toch raar dat er dongles zijn die al op de 16 en 17de april zijn besteld en nog niet geleverd en dat een dongle di begin vorige week is besteld al wel geleverd is, zit dus totaal geen logica in of het moet zo zijn dat het op volgorde van serie nummer gaat.
hoeveel primes zullen er nu verkocht zijn in nederland toch geen 100.000 neem ik aan
hoeveel primes zullen er nu verkocht zijn in nederland toch geen 100.000 neem ik aan
Is de dongle actie een op=op actie? Ik zie niets op de website, en ik wil wel zeker weten dat als ik deze tab koop ook wel zeker ben van zo'n dongle.
EDIT: Ik lees op XDA dat als je de Asus Unlock tool gebruikt je geen dongle zult ontvangen, misschien dat dat het is?
EDIT: Ik lees op XDA dat als je de Asus Unlock tool gebruikt je geen dongle zult ontvangen, misschien dat dat het is?
[ Voor 28% gewijzigd door tobitronics op 10-05-2012 16:32 ]
OFFTOPIC:geerten schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:14:
ik wacht nog steeds op de grijze.
de 16e aangemeld...
Nu weten we dat er zat aan het wachten zijn, maar het helpt niet om het allemaal 1 voor 1 te melden.
Misschien een polletje starten wie het wel heeft ontvangen.
Trouwens, 16 april ingevuld en ook ik heb hem niet binnen.. En denk dat ik het niet eens ga gebruiken. ff proberen en klaar.
ONTOPIC
Heb 'derde generatie' prime en geen last van wifi. Hij doet het goed. Kon zo 20MB halen met speedtest thuis.
(app gaat maar tot 20MB)
Had erg veel last van vastlopers met browsen en geklaagd via vip.asus.com en onderstaande reactie terug gekregen.(heeft in iedergeval wel gewerkt. surft nu beter en geen melding gehad van "wachten of OK" )
Geachte heer/ mevrouw ......,
Bedankt voor uw email.
In dit geval wil ik u allereerst adviseren om de Epad eens compleet te resetten.
Dit kunt u dan als volgt doen.
Maak allereerst een backup van al uw aanwezige data en sluit de Epad af.
Houdt dan de volume - knop samen met de aan/ uit knop ingedrukt.
U zult dan in een Android menu komen en dan kunt u via de knoppen de Wipe Date te selecteren.
Nu ziet u het Android mannetje verschijnen en wordt de Epad gereset.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
I hope to have informed you enough.
Vriendelijke groet/ Kind regards,
Asus TSD.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Vraagje voor de gene die de dongle wel en niet gekregen hebben:
Als ik inlog op vip.asus.com en klik op TF201 GPS Extensie Kit aanmelden & bestellen,
zie ik wel dat alle gegevens ingevuld zijn, alleen eronder zie je nog staan:
Bevestig alstublieft uw verzendadres voor u de gegevens aan ons gaat versturen; het is niet mogelijk uw verzendadres naderhand aan te passen.
Moet je dit ook bevestigen? Want dit lukt bij mij niet. ik kan veld "Serienummer" niet invullen of een nummer kiezen via pulldown.
Als ik inlog op vip.asus.com en klik op TF201 GPS Extensie Kit aanmelden & bestellen,
Bevestig alstublieft uw verzendadres voor u de gegevens aan ons gaat versturen; het is niet mogelijk uw verzendadres naderhand aan te passen.
Moet je dit ook bevestigen? Want dit lukt bij mij niet. ik kan veld "Serienummer" niet invullen of een nummer kiezen via pulldown.
Andere browser proberen misschien? Of cookies etc. verwijderen?mucuracat schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:39:
Vraagje voor de gene die de dongle wel en niet gekregen hebben:
Met chrome en ie geprobeerd. alleen veld voor serienummer kan ik niks mee.. Met ie gaat puldown menu wel open, maar geen serie nummers te bekennen.tobitronics schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:42:
[...]
Andere browser proberen misschien? Of cookies etc. verwijderen?
Ik vroeg me af of de gebruikers van TPrime hierdoor geen bestelling kregen.
Zie afbeelding hieronder.. Als ik op "voorleggen" klik, gebeurt er niks.

[ Voor 14% gewijzigd door mucuracat op 10-05-2012 17:00 ]
Verwijderd
Bij mij hetzelfde ik heb toen contact opgenomen met Asus en er werd mij gezegd dat ik goedmucuracat schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Met chrome en ie geprobeerd. alleen veld voor serienummer kan ik niks mee.. Met ie gaat puldown menu wel open, maar geen serie nummers te bekennen.
[afbeelding]
aangemeld was en dat ik de dongel binnen 2 a 3 weken zou ontvangen inmiddels zijn deze weken
verstreken en heb nu de melding gekregen dat het 4 weken zou worden.
Ik heb de aanmelding gewoon via de pc gedaan.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 17:15 ]
Zoals je al in het staatje kan zien, ben je al aangemeld (aanmelding wordt verwerkt...). De invulvelden eronder zijn voor het geval dat je een tweede priem zou hebben en dus voor de tweede keer je wilt aanmelden...mucuracat schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Met chrome en ie geprobeerd. alleen veld voor serienummer kan ik niks mee.. Met ie gaat puldown menu wel open, maar geen serie nummers te bekennen.
[afbeelding]
Gouden gps dongel wordt al wel verzonden. Zojuist lag er thuis eentje op me te wachten.
Verwijderd
Dus er is (nog) hoop voor ons .l3art schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:43:
Gouden gps dongel wordt al wel verzonden. Zojuist lag er thuis eentje op me te wachten.
Beetje vreemde actie vanmorgen, werdt gebeld door de tnt bezorger dat hij voor de deur stond en een pakketje van asus voor me had. De vraag was of hij deze door de brievenbus mocht doen, of dat er een hond aanwezig was die misschien het pakketje op zou vreten. Vreemde is dat mijn mobiele nummer niet op het pakketje staat!
Maar goed voor degene die twijfels hebben, ik heb inmiddels een goud kleurige dongle binnen. Overigens nog niet aan de prime gehad, dus geen info daarover.
Maar goed voor degene die twijfels hebben, ik heb inmiddels een goud kleurige dongle binnen. Overigens nog niet aan de prime gehad, dus geen info daarover.
Vandaag een bericht dat tnt express een poging tot afleveren gedaan van de gps dongle (ook champagne)
Dus morgen zal ik hem ook wel hebben.
Dus morgen zal ik hem ook wel hebben.
Krijg zowaar zelfs hoop voor morgen als ik lees dat er redelijk wat champagne dongle vandaag zijn afgeleverd
^^ Kun je eindelijk je Tablet eens echt gaan gebruiken.....
Waarom worden mensen zo zenuwachtig als ze iets gratis krijgen om iets op te lossen wat je eigenlijk nauwelijks gebruikt?
(De GPS op mijn C3O doet het overigens perfect....één keer getest en daarna snel weer uit...)
Waarom worden mensen zo zenuwachtig als ze iets gratis krijgen om iets op te lossen wat je eigenlijk nauwelijks gebruikt?
(De GPS op mijn C3O doet het overigens perfect....één keer getest en daarna snel weer uit...)
Heb ik eindelijk me prime, vanavond lekker lopen spelen, heerlijk apparaat. Batterij nog maar 10% dus denk gooi hem aan het stroom. Doet hij helemaal niks. Hij wil dus niet opladen.. Ook niet als ik hem in het toetsenboord zet.. Als ik hem direct met usb op pc aansluit herkend ie de pc wel op de prime, maar laad ook niet op.. 
Iemand hier ervaring mee? Eerst dacht ik kabel is stuk ofzo, maar als ik hem op de pc aansluit herkent ie de pc wel en zegt ie dat ie met de pc verbonden is...
Edit: Kwam dit filmpje tegen: YouTube: What to do if your Transformer Prime won't charge!
En ja hoor, werkte, even stekker stuk eraf en erop en hij deed het. Blijf ik het raar vinden dat ie niet oplaad via de pc, en als ik de kabel van de prime in een universele stekker naar usb stop doet hij het ook niet.
Je kan dus alleen laden via de door asus meegeleverde stekker en niet via pc of universeel spul?
Iemand hier ervaring mee? Eerst dacht ik kabel is stuk ofzo, maar als ik hem op de pc aansluit herkent ie de pc wel en zegt ie dat ie met de pc verbonden is...
Edit: Kwam dit filmpje tegen: YouTube: What to do if your Transformer Prime won't charge!
En ja hoor, werkte, even stekker stuk eraf en erop en hij deed het. Blijf ik het raar vinden dat ie niet oplaad via de pc, en als ik de kabel van de prime in een universele stekker naar usb stop doet hij het ook niet.
Je kan dus alleen laden via de door asus meegeleverde stekker en niet via pc of universeel spul?
[ Voor 32% gewijzigd door ScoTtix op 10-05-2012 21:50 ]
Dat heb ik ook. Grijze versie en dongle nog niet ontvangen. Ik heb daarstraks wel een mailtje naar Asus gestuurd. Zou het misschien daaraan liggen?mucuracat schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Jawel, maar dan moet je scherm uit staan.ScoTtix schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:43:
Heb ik eindelijk me prime, vanavond lekker lopen spelen, heerlijk apparaat. Batterij nog maar 10% dus denk gooi hem aan het stroom. Doet hij helemaal niks. Hij wil dus niet opladen.. Ook niet als ik hem in het toetsenboord zet.. Als ik hem direct met usb op pc aansluit herkend ie de pc wel op de prime, maar laad ook niet op..
Sinds gister ook de champagne GPS dongle binnen.
Qua bouwkwaliteit vindt ik het nog geen super ding.
Voelt echt plastic aan en hij klikt ook niet vast aan de tablet.
Hij past wel, maar je moet de dongle zelf "op slot doen". (niet zo als met het keyboard wat zelf vast klikt.
Qua ontvangst doet het gewoon wat het moet doen.
Had ik binnen voor het raam max. 1 sateliet, krijg ik er nu een hele rij.
Duurt wel even dat hij wat vind (zeg maar +/- 45sec.), maar dan in een s ook gelijk een hele reeks.
Dus ja, het doet wat het moet doen. Al vindt ik de bouw kwaliteit wel minder.
Voordeel voor mij is dat ik de tablet niet heb gekocht voor de GPS functionaliteit, dus ja...
Ik ben er blij mee. Dongle kan in de doos en is handig als ik hem weer wil verkopen.
Hij past wel, maar je moet de dongle zelf "op slot doen". (niet zo als met het keyboard wat zelf vast klikt.
Duurt wel even dat hij wat vind (zeg maar +/- 45sec.), maar dan in een s ook gelijk een hele reeks.
Voordeel voor mij is dat ik de tablet niet heb gekocht voor de GPS functionaliteit, dus ja...
Ik ben er blij mee. Dongle kan in de doos en is handig als ik hem weer wil verkopen.
Ik heb ook net de champagne dongle binnengekregen in een te grote tnt postenveloppe. Waar ik vroeger na 15 min geen enkele sat zag binnen, krijg ik nu binnen een paar minuten een redelijke fix met flink wat satellieten.
Mijn C4O batch (eergister gekregen) met de gps voor het raam:

en buiten:

Dit is dus zonder dongel

en buiten:

Dit is dus zonder dongel
[ Voor 30% gewijzigd door Bartske op 11-05-2012 14:46 ]
Hier is de champagne dongel ook binnen. Met op de grote envelop een stikker "GOLD".
Eindelijk satelliet ontvangst met de Prime
Eindelijk satelliet ontvangst met de Prime
Bij mij helaas nog niet, terwijl ik hem wel op 16 april besteld heb.MissileHugger schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:15:
Hier is de champagne dongel ook binnen. Met op de grote envelop een stikker "GOLD".
Wat is nu de status bij jou op asus members area?
Bij mij staat hij nog steeds op "Uw aanmelding wordt verwerkt"..
Dat geeft hoopWouterKvG schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:06:
Ik ik heb hem vandaag ontvangen en er staat nog steeds uw aanmelding wordt verwerktWouterKvG schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:06:
Absurd dat dongleverhaal, koop je een van de duurste tablets, kun je met een losse dongle gaan kloten. Ik zou een nieuwe tablet eisen..
Groetjes, FaceDown.
Kunnen we misschien afspreken deze discussie niet meer te doen? Misschien in de TS ofzo?FaceDown schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:18:
Absurd dat dongleverhaal, koop je een van de duurste tablets, kun je met een losse dongle gaan kloten. Ik zou een nieuwe tablet eisen..
Verwijderd
Op mijn asus eee pad transformer prime 201 kan ik de apps die normaal over te zetten zijn op een microSD geheugenkaart niet uitvoeren. Ik probeer het op verschillende manieren en apps, maar lukt niet.
Voorbeeld in de app 2 sd heeft de extern kaart aan dat dit apparaat geen werkelijke externe geheugen of het primaire externe geheugen is nagebootst. Maar in de instellingen wordt ze wel gezien en ik heb de kaart ook al geformatteerd en al van alles manueel op opgezet. Maar de apps die normaal verplaatsbaar zijn kunnen niet verplaatst worden naar de externe kaart.
Voorbeeld in de app 2 sd heeft de extern kaart aan dat dit apparaat geen werkelijke externe geheugen of het primaire externe geheugen is nagebootst. Maar in de instellingen wordt ze wel gezien en ik heb de kaart ook al geformatteerd en al van alles manueel op opgezet. Maar de apps die normaal verplaatsbaar zijn kunnen niet verplaatst worden naar de externe kaart.
Waarom zou je dat willen? En dat kan niet omdat hij een gedeelte van het interne geheugen heeft gemound als removable, dus het enige wat het doet is het verplaatsen van gereserveerde ruimte voor apps naar de overige ruimte. Je wint er dus niets mee en je hebt ruimte zat.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:54:
Op mijn asus eee pad transformer prime 201 kan ik de apps die normaal over te zetten zijn op een microSD geheugenkaart niet uitvoeren. Ik probeer het op verschillende manieren en apps, maar lukt niet.
Ik heb ook op 16/4 de CG dongel 'besteld' maar tot op heden nog geen niets gezien. Ook hier de status: Uw aanmelding wordt verwerktPolitoer schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:35:
[...]
Bij mij helaas nog niet, terwijl ik hem wel op 16 april besteld heb.
Wat is nu de status bij jou op asus members area?
For the record:
Na lang, heel lang wachten (15+ min.) krijg ik met m'n C40 batch prime buiten wel een fix maar zodra ik ook maar een meter loop ben ik de fix weer kwijt. Slechts 1 keer echt getest dus niet een echt representatief.
GPS niet echt belangrijk voor mij, alleen op vakantie lijkt het me wel handig vandaar dat ik toch wel zo'n dongle wil.
bij mij is de dongel vandaag binnengekomen, de goldversie. Nu de tablet nog....
[ Voor 5% gewijzigd door qntal op 14-05-2012 13:50 ]
hoe bedoel je?qntal schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:34:
bij mij is de dongel vandaag binnengekomen, de goldversie. Nu de tablet nog....
zie paar posts terug. die ligt al 2,5 maand bij asus ter reparatie
Ik heb de dongle vandaag ook mogen ontvangen, en hoewel ik gps echt niet nodig heb, ben ik het met je eens. Toch is er nog een ander iets wat ik wel fijn vindt:stimpyrulez schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:12:
Sinds gister ook de champagne GPS dongle binnen.
Ik heb de tablet normaal altijd in dock, maar toen ik hem vasthield met linkerhand met gps dongle er aan, vond ik het verrassend fijn om hem met de dongle vast te houden, veel fijner dan zonder. Dit komt waarschijnlijk omdat de dongle meer rond is en de tablet zelf toch een soort rand heeft die in je handpalm afdrukt. Toch een klein pluspuntje.
Verwijderd
Kan men mij hier even meer uitleg over geven.Cyleo schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:54:
[...]
Waarom zou je dat willen? En dat kan niet omdat hij een gedeelte van het interne geheugen heeft gemound als removable, dus het enige wat het doet is het verplaatsen van gereserveerde ruimte voor apps naar de overige ruimte. Je wint er dus niets mee en je hebt ruimte zat.
Wat is het nut dan van een extra geheugenkaart in de tablet zelf?
Hoe zal die kaart dan gebruikt worden?
Het nadeel van een MicroSD-kaart in de tablet vind ik dat hij net te ver uitsteekt, waardoor ik hem zelfs wel eens per ongeluk eruit geklikt heb. Het voordeel is dat je er backups op kan zetten.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik gebruik hem vooral om films op te zetten en andere bestanden van mijn computer eenvoudig op mijn tablet te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:57:
[...]
Kan men mij hier even meer uitleg over geven.
Wat is het nut dan van een extra geheugenkaart in de tablet zelf?
Hoe zal die kaart dan gebruikt worden?
Hopelijk komt er in de toekomst een Prime met DDR3 geheugen, net als de T300...
Dat zal waarschijnlijk wel iets verschil maken, zeker met de browser denk ik.Von Henkel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:05:
Hopelijk komt er in de toekomst een Prime met DDR3 geheugen, net als de T300...
Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]