Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:55
zAo schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:36:
[...]

Je verhaal is lastig te volgen, maar ik neem aan dat je een andere launcher gebruikt? Deze lijkt dan niet 'system persistant' te zijn, waardoor hij naar verloop van tijd uit het geheugen wordt gegooid.
Ik gebruik gewoon standaard ics zonder andere launcher. Ik zit dus zeg in wordfeud een tijdje als ik daar dan uit ga dan zie ik eerst alleen mijn achtergrond afbeelding en dan worden de snelkoppelingen(weet niet hoe ik het anders moet noemen) vd apps opgebouwd worden. Dit gebeurd soms wel en soms niet moet het niet zo zijn dat alles er gewoon in 1 keer staat?

Thanx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 15:33

zAo

GPLv2 Fanboy

baco101 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:43:
[...]

Ik gebruik gewoon standaard ics zonder andere launcher. Ik zit dus zeg in wordfeud een tijdje als ik daar dan uit ga dan zie ik eerst alleen mijn achtergrond afbeelding en dan worden de snelkoppelingen(weet niet hoe ik het anders moet noemen) vd apps opgebouwd worden. Dit gebeurd soms wel en soms niet moet het niet zo zijn dat alles er gewoon in 1 keer staat?

Thanx alvast
Ik heb geen idee hoe het kan bij de standaard launcher, maar ook ik stoor me er mateloos aan; je koopt niet voor niets het snelste apparaat.

Ik ben nu NOVA launcher aan het proberen, voor alsnog lijkt deze persistant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenqui
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-07 11:16
Is er iemand die de Transformer Prime (grijs) heeft met docking station die de docking station wil verkopen?
Ik heb namelijk de 64 GB versie besteld maar kan nergens een losse docking station vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:54
Op ebay zijn ze wel los verkrijgbaar. Maar misschien dat het accessoires topic hier wat beter voor geschikt is om het over te hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door 13art op 02-03-2012 12:29 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

wontcachme

You catch me? No you wont

jeroenqui schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:03:
Is er iemand die de Transformer Prime (grijs) heeft met docking station die de docking station wil verkopen?
Ik heb namelijk de 64 GB versie besteld maar kan nergens een losse docking station vinden.
Bij Conrad kon je laatst losse tobo's bestellen, maar geen idee of dat nu nog is

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
wontcachme schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Bij Conrad kon je laatst losse tobo's bestellen, maar geen idee of dat nu nog is
Die zijn echter nooit leverbaar geweest en inmiddels is de productpagina ook offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik las hier iets over het syncen van bestanden met OnLive.
Als ik naar de market toe ga op m'n pc en zoek op OnLive krijg ik de melding dat deze niet compatable is met de Prime. Werkt deze ook daadwerkelijk niet of is het niet door de maker bevestigd en kan je in principe gewoon van de dienst gebruikmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wouter03 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:28:
Ik las hier iets over het syncen van bestanden met OnLive.
Als ik naar de market toe ga op m'n pc en zoek op OnLive krijg ik de melding dat deze niet compatable is met de Prime. Werkt deze ook daadwerkelijk niet of is het niet door de maker bevestigd en kan je in principe gewoon van de dienst gebruikmaken?
Komt doordat je in nederland zit. Als je de apk ergens vandaan trekt zou die het gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:36
Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/422043_10150587578834191_680634190_8953524_309952691_n.jpg

En zo ziet een Asus Transformer Prime er van de binnenkant uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
zelf gemaakt? ik heb een keer fotos gemaakt van een ipad toen ik nog op schiphol werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb net mijn transformer prime binnen gekregen en ik heb lastvan verschrikkelijke backlight bleeding. Valt dit onder de garantie? Anders stuur ik hem nu direct terug gezien dat nog binnen de wettelijke 8 dagen is. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:36
ikdedinges schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:25:
zelf gemaakt? ik heb een keer fotos gemaakt van een ipad toen ik nog op schiphol werkte
Yup. Ben radiodiagnostisch laborant. Niets is veilig qua gadgets voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
shakedown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:48:
[...]

Yup. Ben radiodiagnostisch laborant. Niets is veilig qua gadgets voor me...
leuk! en je hebt groot gelijk! ik zou hetzelfde doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakedown schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:09:
[afbeelding]

En zo ziet een Asus Transformer Prime er van de binnenkant uit...
Mooie plakken accu en leuk om een keer te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
hjoels schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:02:
[...]

Met Asus Sync kun je zo je Outlook 2003 agenda en contacten synchroniseren naar je TFP. Gaat perfect met de bestaande voedings/USB kabel.

Eerst het programma downloaden uit de Utilities van:

http://support.asus.com/d...hashedid=FqCKMQDqgvSncfFM

Succes.
Met MyPhoneExplorer (Windows en Android-client) kan je naast ookagenda, contacten, muziek, mediafiles ook "gewone" files etc syncen, zowel via kabel, Wifi als bluetooth. Ik heb Asus sync en HTC sync (voor mijn Sensation) overboord gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-09 17:15
Er is een speciale update voor de Belgische users uitgebracht:
Versie V9.4.2.15(TB special)
Omschrijving Special upgrade file which is required for TF201 TB version units upgrade to Android 4.0 Ice Cream Sandwich WW version

TB region’s users from now on are able to use the same Android 4.0 Ice Cream Sandwich firmware with WW version so we will no longer provide TB version firmware update file.
Please use attached special upgrade file firstly to transfer your system from TB version to WW version, then you are able to use WW version firmware to upgrade to latest Android 4.0 Ice Cream Sandwich image.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
thijsken schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:30:
Ik heb net mijn transformer prime binnen gekregen en ik heb lastvan verschrikkelijke backlight bleeding. Valt dit onder de garantie? Anders stuur ik hem nu direct terug gezien dat nog binnen de wettelijke 8 dagen is. Alvast bedankt!
iemand die hier een antwoord op heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

thijsken schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 07:14:
[...]

iemand die hier een antwoord op heeft?
Ik denk dat alleen iemand bij Asus je hier uitsluitsel over kan geven. Indien je de tablet bij een webshop hebt gekocht heb je, gelet op de Wet koop op afstand, sowieso zeven werkdagen om het product zonder opgaaf van reden te retourneren. In jouw geval zou ik voor het laatste kiezen en bij een andere webshop een nieuw exemplaar aanschaffen. Zo voorkom je een hoop gedoe.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Famoso schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 08:41:
[...]

Ik denk dat alleen iemand bij Asus je hier uitsluitsel over kan geven. Indien je de tablet bij een webshop hebt gekocht heb je, gelet op de Wet koop op afstand, sowieso zeven werkdagen om het product zonder opgaaf van reden te retourneren. In jouw geval zou ik voor het laatste kiezen en bij een andere webshop een nieuw exemplaar aanschaffen. Zo voorkom je een hoop gedoe.
Of je open even je Prime en vervolgens weer sluiten. Schijnt heel goed te helpen. En is binnen 5 minuten gedaan.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 17:54
juist de Prime gekocht, wel wat teleurgesteld in video playback. Het lijkt vrij moeilijk om een 1080p filmpje te streamen vanuit mijn NAS. Geluid is heel traag, schokken , .. Ik heb de indruk dat Dice player , mx player, bs player nog niet 100 procent compatibel is met de tegra 3 chipset. (en het ligt niet aan mijn netwerk!) Nog iemand ervaringen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
coase schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:19:
juist de Prime gekocht, wel wat teleurgesteld in video playback. Het lijkt vrij moeilijk om een 1080p filmpje te streamen vanuit mijn NAS. Geluid is heel traag, schokken , .. Ik heb de indruk dat Dice player , mx player, bs player nog niet 100 procent compatibel is met de tegra 3 chipset. (en het ligt niet aan mijn netwerk!) Nog iemand ervaringen ermee?
Yep, ik heb dezelfde ervaringen. Of ik nu Dice player of MX player gebruik. Heel vaak loopt de applicatie vast of floept eruit. Ik heb dit in sterke mate ervaren bij het afspelen van VOB-files, maar soms ook (zij het minder) met mkv, of ts files. Streamen van deze bestanden vanaf NAS over wifi kan ik helaas wel helemaal vergeten.
VOB-files zijn hooguit 1 gb groot, mkv en ts files kunnen uiteraard veel groter zijn (bijv. 7,5 gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Het is al eerder opgemerkt, maar ook ik heb grote moeite om forse videobestanden te kopiëren.
Zo krijg ik het niet voor elkaar met android bestandsbeheer of es file explorer om een mkv/bestand van 7,5 GB te kopiëren van het eigen geheugen naar de micro SD kaart in het slot van de tablet. Uiteraard heeft deze nog ruimte genoeg, maar altijd wordt het kopiëren voortijdig afgebroken, ook als ik niets anders met de tablet doe in de tussentijd.

Is dit een mankement of heeft iedereen er last van.

Ik heb gewacht met het kopen van een tablet totdat deze het mogelijk zouden maken om ts en mkv bestanden af te spelen. Maar als je ze niet of nauwelijks kunt kopiëren schiet je er niet zoveel mee op.

Het is ook jammer dat je geen portable harddisk op de tablet zonder dockingstation kunt aansluiten.
Als ik de 40/pins-USB kabel met een contrastekker verbind met een Samsung S2 portable harddisk blijkt de tablet geen voedingsspanning voor de portable disk te leveren. Je moet dan dus altijd je dockingstation aansluiten. Die kan wel overweg met de portable HDD via de USB poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 17:54
Is er nu een mogelijkheid om CBR te streamen vanuit een nas? ik kan ze openen als ze lokaal staan, maar vanuit de lan optie van es file explorer, is er zogezegd geen applicatie om de cbrs te openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Stream 720p en 1080p probleemloos met Dice Player, beeld; geluid en ondertitels, no prob.
Router Netgear WNDR3700......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn moeder heeft na update ineens problemen met haar internetverbinding, Wifi staat aan maar er is een authentictatieprobleem,.....heeft iemand een tip?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
welke update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee, een automatische update van een paar dagen geleden. Ze ligt er soms een paar uur uit, ondanks dat ze het beveilgde wachtwoord invoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
zal de .15 update wel zijn dan. daar heb ik nog helemaal niemand over gehoord. al geprobeerd het netwerk te "vergeten" en weer opnieuw in te stellen? en anders even uit en weer aanzetten. en als dat niet werkt een reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank zal het zo even uitproberen....hoe gaat een reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Politoer schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Yep, ik heb dezelfde ervaringen. Of ik nu Dice player of MX player gebruik. Heel vaak loopt de applicatie vast of floept eruit. Ik heb dit in sterke mate ervaren bij het afspelen van VOB-files, maar soms ook (zij het minder) met mkv, of ts files. Streamen van deze bestanden vanaf NAS over wifi kan ik helaas wel helemaal vergeten.
VOB-files zijn hooguit 1 gb groot, mkv en ts files kunnen uiteraard veel groter zijn (bijv. 7,5 gb).
Niet alle mkv films haperen bij mij. Sommige spelen vloeiend af met Dice Player via NAS.
Met welke player speel jij dan .VOB files of VIDEO_TS af??? Heb er niet 1 kunnen vinden die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
weet iemand hoe je een backup kan maken van de lokale bookmarks?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
f
_MB_ schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:17:
weet iemand hoe je een backup kan maken van de lokale bookmarks?
VOB-bestanden kun je afspelen met MX video player. Ook krijg je dan de menu structuur van je DVD. Helaas werkt het niet altijd stabiel. Ik moet de MX video player vaak meerdere malen herstarten. Hij doet het dus, maar valt vaak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds de release van de iPad 1 ben ik al op zoek naar een tablet die de mogelijkheid ondersteunt om een externe (Compact Flash) kaartlezer en een externe harde schijf aan te sluiten. Ik hoef niet direct content af te spelen vanaf deze externe apparaten, het enige dat ik wil is bestanden kopieren van een CF naar een externe harde schijf (eventueel in 2 stappen via de harde schijf van de tablet). Ik ben absoluut geen tweaker, maar ik begrijp dat hiervoor een USB host aansluiting benodigd is.

Ik heb momenteel de Transformer Prime op het oog, maar ik zit met een aantal technische vraagjes. De eerste vraag, is bovenstaande technisch mogelijk? Ik weet dat er USB hubs bestaan waarmee je 1 USB poort kan uitbreiden naar 3 of 4, maar werkt dit ook op een tablet als de Transformer Prime?

Ik weet dat dit meer een functionaliteit is voor een desktop/laptop, maar ik ben regelmatig op reis en een tablet vind ik gewoon handiger. Ik zou het keyboard er overigens wel bijkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:34:

Ik heb momenteel de Transformer Prime op het oog, maar ik zit met een aantal technische vraagjes. De eerste vraag, is bovenstaande technisch mogelijk? Ik weet dat er USB hubs bestaan waarmee je 1 USB poort kan uitbreiden naar 3 of 4, maar werkt dit ook op een tablet als de Transformer Prime?
Dat werkt inderdaad. Zie de video: http://www.tabletsmagazin...-beantwoord-in-qa-videos/

Op de Q&A 2e video is de demonstratie.

[ Voor 3% gewijzigd door hjoels op 04-03-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikdedinges schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:58:
zal de .15 update wel zijn dan. daar heb ik nog helemaal niemand over gehoord. al geprobeerd het netwerk te "vergeten" en weer opnieuw in te stellen? en anders even uit en weer aanzetten. en als dat niet werkt een reset doen.
Het is gelukt hoor! Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:52:
[...]

Het is gelukt hoor! Dank je wel!
Mooizo! Hoe heb je het opgelost? handig om te weten voor als iemand anders het probleem ook een keer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FunZip schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:14:
Stream 720p en 1080p probleemloos met Dice Player, beeld; geluid en ondertitels, no prob.
Router Netgear WNDR3700......
Hier ook met de Netgear, en ook hier geen enkel probleem. Stream moeiteloos via Media Player DLNA client 1080p films (na deze via een registry key toevoegen in de video library te hebben geplaatst). Dit doe ik door de video op te zoeken via bubbleupnp en dat door te sturen naar diceplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:34:
Al sinds de release van de iPad 1 ben ik al op zoek naar een tablet die de mogelijkheid ondersteunt om een externe (Compact Flash) kaartlezer en een externe harde schijf aan te sluiten. Ik hoef niet direct content af te spelen vanaf deze externe apparaten, het enige dat ik wil is bestanden kopieren van een CF naar een externe harde schijf (eventueel in 2 stappen via de harde schijf van de tablet). Ik ben absoluut geen tweaker, maar ik begrijp dat hiervoor een USB host aansluiting benodigd is.

Ik weet dat dit meer een functionaliteit is voor een desktop/laptop, maar ik ben regelmatig op reis en een tablet vind ik gewoon handiger. Ik zou het keyboard er overigens wel bijkopen..
Kopieren kan alleen met een tussenstap op de tablet zelf. Stom ding kan via usb maar 1 mass storage device mounten per keer. Terwijl je met ext powered usb hub er wel twee kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn prime riptide slaat bij mij binnen 1 minuut vast, stilstaand trillend beeld, tintin start geen eens op en zelfs bij een simpel iets als worfeud heb ik problemen, heel vaak als ik een letter wil leggen beeld op zwart en dan hersteld het zich weer naar de situatie voordat ik de letters had gelegd.
Dit gebeurd allemaal in balanced en performance mode
Zit er nu aan te denken om hem het raam uit te gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door baco101 op 05-03-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Ik had de hoop dat het toetsenbord het weer zou doen na de update maar helaas.....
Bovenste rij toetsen werken wel, de rest niet. Prime zo'n 4x heen-en-weer ui/in dock en dan werkt het toetsenbord weer voor eventjes.
Dat ding is gewoon niet goed en Asus zit niet echt in de meewerkstand.
Vind het wel bagger: betaalde 599 voor een prime 64 Gb gold en 150 voor een los toetsenbord.
Prime zelf werkt prima maar de combi dus niet (en daar had ik 'm nu juist voor gekocht (o;)

Maar goed, update heeft mijn probleem niet opgelost.
GPS werkt(e) niet maar daar zit ik niet zo mee
WiFI: niet echt een verbetering van ontvangst.
[quote]

Ik had mijn prime en toetsenbord vorige week aangemeld als RMA bij ASUS na een mail gestuurd te hebben.
de volgende dag staat UPS voor de deur en hebben mijn Prime meegnomen naar Tjechië (!)
Daar is mijn Prime voorzien van een nieuw systemboard en vanochtend stodn UPS voor de deur.
Kost mij allemaal niets en ik was 'm maar een week kwijt.

Ik kom dan ook even terug op de service van Asus en de eerdervermelde meewerkstand.
service als SUPER ervaren!!!

....moet alleen nog ff kijken of alles het weer doet :) zit natuurlijk op mijn werk maar vriendinnetje belde dat ie weer binnen was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

misschien een overbodige opmerking maar als mensen problemen hebben met (sommige) toetsen op het toetsenbord kijk dan eerst even of de toetsenbordinstellingen wel op de originele asus instelling staat. Bij andere toetsenborden zoals bijvoorbeeld swiftkey werken een aantal toetsen op het fysieke toetsenbord niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dwa schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:39:
misschien een overbodige opmerking maar als mensen problemen hebben met (sommige) toetsen op het toetsenbord kijk dan eerst even of de toetsenbordinstellingen wel op de originele asus instelling staat. Bij andere toetsenborden zoals bijvoorbeeld swiftkey werken een aantal toetsen op het fysieke toetsenbord niet naar behoren.
Dit wordt ook ergens gemeld (kan ik me herinneren) als je een ander keyboard hebt geinstalleerd/geselecteerd en je de tablet op de dock zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baco101 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:17:
Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn prime riptide slaat bij mij binnen 1 minuut vast, stilstaand trillend beeld, tintin start geen eens op en zelfs bij een simpel iets als worfeud heb ik problemen, heel vaak als ik een letter wil leggen beeld op zwart en dan hersteld het zich weer naar de situatie voordat ik de letters had gelegd.
Dit gebeurd allemaal in balanced en performance mode
Zit er nu aan te denken om hem het raam uit te gooien.
Probeer eens een factory reset. Mocht dat niet werken zal ik als ik jou was een RMA aanvragen want dat hoort niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Cyleo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Probeer eens een factory reset. Mocht dat niet werken zal ik als ik jou was een RMA aanvragen want dat hoort niet zo.
thanx, stom eigenlijk dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Maar het heeft geholpen tot nu toe dus afwachten maar.

nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de prime vanaf 28 januari in bezit hij bevalt prima, alleen over het geluid ben ik niet zo te vreden.
Bij muziek afspelen is het geluid hard genoeg maar bij afspelen van een film of een filmpje van internet
is het geluid heel zacht , ik heb volume + erop gezet en alle instellingen op max ( ook bij instellingen van de prime zelf volume + aangevinkt) maar geen verbetering.
Iemand een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:56:
Heb de prime vanaf 28 januari in bezit hij bevalt prima, alleen over het geluid ben ik niet zo te vreden.
Bij muziek afspelen is het geluid hard genoeg maar bij afspelen van een film of een filmpje van internet
is het geluid heel zacht , ik heb volume + erop gezet en alle instellingen op max ( ook bij instellingen van de prime zelf volume + aangevinkt) maar geen verbetering.
Je tablet vasthoude vlak ter hoogte van de luidspreker kan al wonderen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roel0 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 17:22:
[...]

Je tablet vasthoude vlak ter hoogte van de luidspreker kan al wonderen doen ;)
Bedankt voor je reactie , maar bij het kijken van films staat hij in het dock dus dan wordt het een beetje
moeilijk om mijn hand daar te plaatsen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je het losse dock gekocht

[/quote]Ik had de hoop dat het toetsenbord het weer zou doen na de update maar helaas.....
Bovenste rij toetsen werken wel, de rest niet. Prime zo'n 4x heen-en-weer ui/in dock en dan werkt het toetsenbord weer voor eventjes.
Dat ding is gewoon niet goed en Asus zit niet echt in de meewerkstand.
Vind het wel bagger: betaalde 599 voor een prime 64 Gb gold en 150 voor een los toetsenbord.
Prime zelf werkt prima maar de combi dus niet (en daar had ik 'm nu juist voor gekocht (o;)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:02:
Waar heb je het losse dock gekocht
Bij mijn weten zijn er nog geen losse dock's, ik denk eerder dat iemand een dock verkocht heeft van een 32GB, en zo zijn aanschafprijs met €150 heeft verminderd. Ik zou niet kunnen begrijpen waarom? Dock is protectie voor je scherm als hem regelmatig meeneemt, en je hebt gelijk een super standaart voor je tablet, en je hebt ook nog eens een SD slot en USB poort en extra batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xippie schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Bij mijn weten zijn er nog geen losse dock's, ik denk eerder dat iemand een dock verkocht heeft van een 32GB, en zo zijn aanschafprijs met €150 heeft verminderd. Ik zou niet kunnen begrijpen waarom? Dock is protectie voor je scherm als hem regelmatig meeneemt, en je hebt gelijk een super standaart voor je tablet, en je hebt ook nog eens een SD slot en USB poort en extra batterij.
Mijn eerste plan was ook om hem te verkopen, zag het noodzakelijke er niet van afkomend van een iPad, maar al na 2 dagen besloten dat het toch wel het geld waard was nu het toch al eenmaal was neergeteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer deze tablet weer in voorraad zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:09:
Heeft iemand een idee wanneer deze tablet weer in voorraad zal zijn?
[Asus Eee Pad Transformer Prime] Levertijdentopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie de energie instellingen staan? Moet zeggen dat het best rap gaat qua accu als je hem niet gebruikt. Bij mij ligt hij in de slaapkamer, doe er wat spelletjes op en uitzending gemist kijken, verder ligt hij dus de hele dag op het nachtkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn gerepareerde prime teruggekregen (toetsenbord deed het niet en er is een nw systemboard in gekomen).
Backup teruggezet en wat schetst mijn verbazing? Ik heb ineens een fix op GPS binnen 10 seconden. Zie 6 satellieten en ik zit zo ongeveer 7 meter van het raam vandaan. Grappig. Niet dat ik GPS belangrijk vond maar het is toch wel leuk dat ook die het nu doet.
Wi-Fi ontvangst is echter niet verbeterd, is echter wel mee te leven. IPAD is beter.
Dacht, ik laat het jullie even weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
same here. zelfs met de pro-versie van Volume+ en alles op max vind ik het geluid van bijvoorbeeld youtube-fimpjes echt net iets te zacht... jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren even testje gedaan met speedtest app op de prime, mijn htc desire en mn galaxy s2, de resultaten (download) vanaf dezelfde plek op zelfde wifi (via netgear extender)

prime: 13000 kbit/s
s2: 9000kbit/s
desire: 5500kbit/s

upload is bij allen gelijk, rond de 4000 kbit/s

de prime heerst daar dus ....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:56:
gisteren even testje gedaan met speedtest app op de prime, mijn htc desire en mn galaxy s2, de resultaten (download) vanaf dezelfde plek op zelfde wifi (via netgear extender)

prime: 13000 kbit/s
desire: 9000kbit/s
s2: 5500kbit/s

upload is bij allen gelijk, rond de 4000 kbit/s

de prime heerst daar dus ....
Kan me haast niet voorstellen dat je S2 zo traag is? Die van mij zit altijd rond de 20+ Mbit op zo'n 7-8 meter afstand van de router. De Prime zit dan tussen 10-15 Mbit.
Zelfs naast de router pakt mijn Prime nooit de max mogelijk verbinding maar zit daar altijd 3-5Mbit onder.

Maar wel mooi voor jou iig 8) Ben zelf ook wel heel erg blij met de Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
habermas schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:17:
[...]same here. zelfs met de pro-versie van Volume+ en alles op max vind ik het geluid van bijvoorbeeld youtube-fimpjes echt net iets te zacht... jammer..
Weet je zeker dat Volume+ wel echt "aanstaat"?: wijzigen van mixer EN aanzetten vinkje in de app EN verhogen van het niveau in de app?

Als ik hem in de app op +18 zet en dan Prime voluit, dan is het geen pretje meer hoor. Echt behoorlijk hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Kan me haast niet voorstellen dat je S2 zo traag is? Die van mij zit altijd rond de 20+ Mbit op zo'n 7-8 meter afstand van de router. De Prime zit dan tussen 10-15 Mbit.
Zelfs naast de router pakt mijn Prime nooit de max mogelijk verbinding maar zit daar altijd 3-5Mbit onder.

Maar wel mooi voor jou iig 8) Ben zelf ook wel heel erg blij met de Prime
iets aan mijn wifi klopt niet thuis, heb een ziggo ubee en ben bang dat die trage wifi heeft, sowieso is dat signaal erg zwak vandaar dat ik een extender heb aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
RayMan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:05:
[...]
Weet je zeker dat Volume+ wel echt "aanstaat"?: wijzigen van mixer EN aanzetten vinkje in de app EN verhogen van het niveau in de app?

Als ik hem in de app op +18 zet en dan Prime voluit, dan is het geen pretje meer hoor. Echt behoorlijk hard!
thanks, ik ga die 3 stappen vanavond thuis nog es goed langslopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:43:
Hoe hebben jullie de energie instellingen staan? Moet zeggen dat het best rap gaat qua accu als je hem niet gebruikt. Bij mij ligt hij in de slaapkamer, doe er wat spelletjes op en uitzending gemist kijken, verder ligt hij dus de hele dag op het nachtkastje.
Ik merk dat wifi toch aanstaat en te veel accu trekt. Eerder in topic staan al positieve reacties over het gebruik van de gratis "Airplane Mode App". Deze werkt bij mij perfect.

Maar zodra accu van tablet <70% dan laad het dock de tablet bij en gaat het idd wel hard met dock accu. Los van elkaar heb je dit probleem weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
zojuist mijn eerste spontane reboot sinds de laatste update gehad. mijn scherm draait nu ook niet meer mee, heb het bij de instellingen al een keer aan en uit gezet maar helaas geen resultaat. ga maar eens kijk of een reboot helpt.

na de reboot draait mijn scherm ook weer gelukkig, maar ik hoop niet dat het reboot probleem weer de kop op gaat steken

[ Voor 21% gewijzigd door baco101 op 06-03-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Heb je in de systeeminstellingen / geluid / muziekeffecten / voor Volume+ gekozen in plaats van standaard Music FX? Zo nee, dan klopt het dat Volume+ geen verbetering geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fazerrider schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:53:
[...]

Heb je in de systeeminstellingen / geluid / muziekeffecten / voor Volume+ gekozen in plaats van standaard Music FX? Zo nee, dan klopt het dat Volume+ geen verbetering geeft....
Ik heb ook bij instellingen voor Volume + gekozen.
Nogmaals alle instellingen nagelopen , alles staat op max maar helaas bijna
geen geluid bij internetfilmpjes of gewone films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Ik heb ook bij instellingen voor Volume + gekozen.
Nogmaals alle instellingen nagelopen , alles staat op max maar helaas bijna
geen geluid bij internetfilmpjes of gewone films.
staat je gehoorapparaat aan? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:43:
Ik vind juist dat de batterij wel lekker lang meegaat, al kan dat ook aan mijn verwachtingen liggen. Ben vaak drie dagen van huis en heb dan geen oplader mee. Doe elke dag wel een uur of 3,4 iets op het ding, variërend van spellen tot lezen, van surfen tot films kijken, maar dat red ik prima. Wel gebruik ik de dock als een soort van oplader, met de tablet alleen zou ik drie dagen niet redden.

Heb trouwens nog nooit de performance stand gebruikt of hoeven gebruiken, denk dat ik dus niet erg veeleisende dingen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikdedinges schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:07:
[...]

staat je gehoorapparaat aan? :z
Heb ik nog niet nodig , zoals al eerder gezegd bij het afspelen van muziek heb ik geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:23:
[...]

Heb ik nog niet nodig , zoals al eerder gezegd bij het afspelen van muziek heb ik geen problemen
Toch vreemd, mijne gaat echt loeihard, ook bij de "zachte" mkv's
maar ik had ook zoiets met mn iphone 3g daar was het geluid ook zacht van terwijl die bij anderen een stuk harder ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Nieuwe Asus-tablets komen pas in derde kwartaal naar Benelux Ik vind dit toch heel gunstig nieuws voor ons als eerste Transformer Prime kopers. Blijft "onze" tablet toch nog een poosje de kar trekke hier.

Speakertje gaat hier ook niet heel hard, maar wel hard genoeg. Vind het wel prima want hij gaat tenminste niet kraken, zelfs op het hardst vervormd het geluid niet. Heb wel het idee dat het deels in ICS zit want de Nexus heeft ook een soortgelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-09 12:25
Bij mijn prime gaat de google music app telkens terug naar het ''recent'' scherm nadat ik de applicatie opstart(als deze nog niet draaide, forced closed is of afgesloten vanwege memory usage door het systeem). Dit is zwaar irritant omdat ik altijd wil zoeken op artiesten / albums. Zijn er meer mensen die dit hebben / de oplossing weten? Met googelen kom ik er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik heb een groot probleem! Heb net de Tab geopend, heb hem altijd in de Dock zitten als ik hem opberg. Nu maak ik hem open en zie ik een barst in het beeldscherm, diagonaal van rechts boven naar links beneden. Tja wat nu!! Snik Snik! Is dit nu een glasplaat of echt het beeldscherm?

[ Voor 9% gewijzigd door tanzer op 06-03-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:23:
Ik heb een groot probleem! Heb net de Tab geopend, heb hem altijd in de Dock zitten als ik hem opberg. Nu maak ik hem open en zie ik een barst in het beeldscherm, diagonaal van rechts boven naar links beneden. Tja wat nu!! Snik Snik! Is dit nu een glasplaat of echt het beeldscherm?
Zoals ik het vanaf hier kan zien is het de glasplaat die gebroken is. Mooi k*t, hopelijk zijn de reparatiekosten niet al te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:23:
[...]

Welke app gebruik je voor video??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jers
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-02 20:09
ik heb hem nu ook besteld met het belgische azerty en ik denk dat ik het kan omzetten. dit lukt ook bij mijn mobiel. met android 2.3.6

Groeten Jers
zeeuw32 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:12:
Weet iemand of je de layout van het touch (software) keyboard van Azerty naar een Qwerty instelling kan veranderen ?

Ik kan in België een TF 64 Gb zonder dock bestellen, echter met een Azerty (Belgisch) indeling in de tablet.
Volgens de verkoper is dit met instellingen te veranderen ?

Ik heb al gezocht op andere fora en via google maar ik zie meestal dat dit zéér lastig is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Ik merk dat het afspelen van dvd's, dus VOB-bestanden niet stabiel lukt met MX-video player of met Daroon palyer. Met grote regelmaat wordt de film dan afgebroken en kun je opnieuw beginnen met het laden van de film en het juiste punt opzoeken.

Om die reden heb ik nu Handbrake geïnstalleerd, maar ik vraag me af wat de ideale instellingen zijn voor de transformer prime. DVD's zijn max. 720x756, dus een hogere resolutie heeft denk ik geen zin. Maar hoe ik de overige instellingen moet configureren is me niet helemaal duidelijk.

Stel dat ik met Handbrake een Blu-ray op maat wil maken voor de Transformer prime, hoe moet ik handbrake in dat geval instellen.

Graag wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fazerrider schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:09:
[...]

Welke app gebruik je voor video??
MX Videoplayer, Diceplayer , de standaard videoplayer en ESplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik probeer een externe USB DVD speler aan te sluiten via de USB op de dock. Heb een USB hub op de dock aangesloten en een dubbele USB kabel in de hub (denk voor stroom en data??). De Prime ziet heel even de "aansluiting" en floept dan weer weg.

Iemand ervaring met een externe DVD speler en een mogelijke oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Probeer de stroom-USB aansluiting eens op een andere, externe poort aan te sluiten. Die is er namelijk omdat 1 USB aansluiting niet genoeg stroom kan leveren, een hub veranderd daar niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
_gibeon_ schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:17:
Probeer de stroom-USB aansluiting eens op een andere, externe poort aan te sluiten. Die is er namelijk omdat 1 USB aansluiting niet genoeg stroom kan leveren, een hub veranderd daar niets aan!
Gedaan, helpt ook niet. Floept weer even aan en dan weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Politoer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:14:
Ik merk dat het afspelen van dvd's, dus VOB-bestanden niet stabiel lukt met MX-video player of met Daroon palyer. Met grote regelmaat wordt de film dan afgebroken en kun je opnieuw beginnen met het laden van de film en het juiste punt opzoeken.

Om die reden heb ik nu Handbrake geïnstalleerd, maar ik vraag me af wat de ideale instellingen zijn voor de transformer prime. DVD's zijn max. 720x756, dus een hogere resolutie heeft denk ik geen zin. Maar hoe ik de overige instellingen moet configureren is me niet helemaal duidelijk.

Stel dat ik met Handbrake een Blu-ray op maat wil maken voor de Transformer prime, hoe moet ik handbrake in dat geval instellen.

Graag wat tips.
Ik Ben momenteel ook mijn volledige collectie aan het converteren (1500 DVD's en een 100 tal blu-rays). Ik gebruik voor beide het High Profile profiel met enkele aanpassingen.

Bij advanced settings gebruik ik deze code regel
code:
1
b-adapt=2:rc-lookahead=50:deblock=-1,-1:psy-rd=1.00,0.15

Verder gebruik ik voor DVD een constant quality RF van 19 en voor Blu-ray een Constant quality RF van 21.

Voor mij zijn de rips visueel transparant, tenzij je natuurlijk met volledige brightness met je neus op het scherm gaat zitten.

Voor geluid gebruik ik gewoon de originele stream omdat ik de bestanden ook op mijn HTPC afspeel en het geluid dan naar de reciever stuur.

Afleveringen van series zijn ongeveer 600MB voor 40 minuten
Films tussen de 1.5 en 2.5GB afhankelijk van lengte en hoeveelheid grain (meer grain is grotere bestandsgrootte), soms zijn er ook wel uitschieters wat betreft grootte.
Blurays zijn rond de 10GB, schommelt zeer sterk.

[ Voor 13% gewijzigd door timofp op 07-03-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:23:
gebruik je je dock om beschadigingen te voorkomen, dat je daardoor juist je prime beschadigd:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vind ik de programma volume+. moet je hiervoor je prime rooten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:52:
https://www.google.nl/sea...=volume%2B+android+market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:52:
Ja dat dacht ik ook en ik heb hem ook nog in een tas zitten! Het valt me op dat andere mensen met het zelfde probleem ook bijna altijd een diagonale barst hebben van links onder naar rechts boven. Ik vermoed dat de cradle van het toetsenbord misschien toch de oorzaak is, als er maar een beetje speeling hebt en je maakt de Prime open dat je dan toch een bepaalde druk op het scherm uitoefend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
timofp schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:35:
[...]

Ik Ben momenteel ook mijn volledige collectie aan het converteren (1500 DVD's en een 100 tal blu-rays). Ik gebruik voor beide het High Profile profiel met enkele aanpassingen.

Bij advanced settings gebruik ik deze code regel
code:
1
b-adapt=2:rc-lookahead=50:deblock=-1,-1:psy-rd=1.00,0.15
@Timofp Dit is precies het antwoord waarop ik hoopte. Dat ga ik vanavond of morgenavond eens proberen. Ik had al heel wat af gegoogeld maar specifieke instellingen voor de transformer prime kon ik niet vonden. Zeer bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kan het niet zo zijn dat wanneer je de Prime openklapt door het beeldscherm aan de zijkant vast te pakken er een ongelijke druk op het beeldscherm komt? Ik open, met name de dunne ultra notebooks, door het beeldscherm precies in het midden vast te pakken en vervolgens open te klappen. Je voelt gewoon, als je het scherm aan de zijkant vastpakt om open te klappen, dat het beeldscherm gewoon krom gaat. Wellicht dat daardoor ook de barst wordt veroorzaakt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Han schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:23:
Kan het niet zo zijn dat wanneer je de Prime openklapt door het beeldscherm aan de zijkant vast te pakken er een ongelijke druk op het beeldscherm komt? Ik open, met name de dunne ultra notebooks, door het beeldscherm precies in het midden vast te pakken en vervolgens open te klappen. Je voelt gewoon, als je het scherm aan de zijkant vastpakt om open te klappen, dat het beeldscherm gewoon krom gaat. Wellicht dat daardoor ook de barst wordt veroorzaakt.
Lijkt me niet aangezien scherm ongelooflijk flexibel is. Ik heb de Prime zelf opengemaakt en het scherm kan best wel wat hebben. Het is inderdaad wel heel vreemd van die barst en ik kan zo 123 niet echt begrijpen hoe dat ineens mogelijk is.

EDIT: maak hem in godsnaam NOOIT op deze manier open!!! altijd eerst de sloten aan onderkant losschuiven en dan beginnen aan de zijkanten, dan onderkant en als laatste de bovenkant! Zie ook mijn eerdere post hierover.

Voorbeeld, bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1474391:
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=886290&d=1328309138

[ Voor 9% gewijzigd door RayMan op 07-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
RayMan schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:05:

Heb es nog es nagelopen en het werkt nu, bedankt!

Nu nog de goeie settings uitvogelen, zelfs op +12 begint het al een beetje op distortion te lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
habermas schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:50:
[...]Heb es nog es nagelopen en het werkt nu, bedankt!
Nu nog de goeie settings uitvogelen, zelfs op +12 begint het al een beetje op distortion te lijken :P
Goed nieuws man! Weer een blije primer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jers
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-02 20:09
Vandaag mijn Asus prime aangezet en direct bij de 1ste keer aanzetten krijg je de keuze welk toetsenbord type je wil gebruiken. het is dus geen probleem om de 64Gb versie vanuit belgie te kopen.

groeten Jers
Jers schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:25:
ik heb hem nu ook besteld met het belgische azerty en ik denk dat ik het kan omzetten. dit lukt ook bij mijn mobiel. met android 2.3.6

Groeten Jers

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Jers schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:57:
Vandaag mijn Asus prime aangezet en direct bij de 1ste keer aanzetten krijg je de keuze welk toetsenbord type je wil gebruiken. het is dus geen probleem om de 64Gb versie vanuit belgie te kopen.
groeten Jers
[...]
Uiteraard: het is immers een puur softwarematig toetsenbord. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ICS geïnstalleerd op mijn nieuwe prime, en ging tamelijk vlot binnen.
Erna kreeg ik de melding dat er een firmware upgrade voor mijn camera is maar mijn toestel slaagt er niet in om de upgrade te installeren. Het toestel blijft steken op 0%. Halve minuut later krijg ik de melding dat de firmware update mislukt is. Wanneer ik de camera wens te openen krijg ik steeds de melding dat hij deze niet kan gebruiken zolang er geen nieuwe update is uitgevoerd. De camera werkte wel toen ik nog honeycomb had staan.

Als ik kijk bij 'mijn tablet' kijk zie ik bij cameraversie TF201-0xFFFFFF staan terwijl deze normaal gezien TF201-0x9900 zou moeten zijn.

Ik heb reeds de reset knop ingedrukt, de fabrieksinstellingen teruggezet en een cold boot uitgevoerd. Ik heb ook al de firmwareversie van Asus website geïnstalleerd maar niets lijkt hieraan te veranderen. Weet iemand wat ik hier mee kan doen of toch maar terug naar de winkel na (7weken wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Heb es nog es nagelopen en het werkt nu, bedankt!

zou je je instellingen eens willen posten het wil hier maar niet lukken
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar tablet raden jullie mij een (duurdere) transformer aan, of kan ik beter een goedkope android tablet kopen ?

Ik wil niet echt zwaar gaan gamen oid, het mij voornamelijk om simpel internet checken, facebook, wat leuke appjes etc...er zijn zoveel tablets tegenwoordig.....en eigenlijk wil ik ook niet al te veel uitgeven, tenzij het echt aanzienlijke voordelen oplevert om bijv. een transformer te kopen. Graag jullie mening als ervaren tablet bezitters.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:22:
[...]

MX Videoplayer, Diceplayer , de standaard videoplayer en ESplayer.
Ik gebruik dezelfde players. Bij mij maakt Volume+ ook geen verschil bij video, alleen bij muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
VirtuousPrime V2 er op gezet, de Lite versie. Draait stabiel, nog vlottere tablet met prima wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Laatst online: 15-09 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:49:
Ben op zoek naar tablet raden jullie mij een (duurdere) transformer aan, of kan ik beter een goedkope android tablet kopen ?

Ik wil niet echt zwaar gaan gamen oid, het mij voornamelijk om simpel internet checken, facebook, wat leuke appjes etc...er zijn zoveel tablets tegenwoordig.....en eigenlijk wil ik ook niet al te veel uitgeven, tenzij het echt aanzienlijke voordelen oplevert om bijv. een transformer te kopen. Graag jullie mening als ervaren tablet bezitters.....
Als je enkel voor die functies je tablet gebruikt kan je evengoed een goedkope tablet kopen hoor :) Tenzij je de dock als echte meerwaarde ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsing
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:18
Iemand die het al is gelukt om 3G internet van zn telefoon naar de Prime te tetheren via Bluetooth? Ik heb een HD2 met stock Windows Mobile 6.5 en die kan tetheren via bluetooth. Pairen gaat prima, maar bij het delen van de internetverbinding krijg ik de melding dat de Prime niet een PAN/NAP (!) bluetooth verbinding kan maken. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:49:

Puur voor internetten maakt het niet zoveel uit. Renderen van de pagina's zal wat langzamer gaan, flash wat minder soepel en het beeld is slechter. Als dat het je waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb vandaag ff een goeie deal gemaakt.
Mijn prime van de btw actie, was doa, lag tot vandaag in de kast, ik had genoeg van wachten, en ben er mee terug gegaan. Wat ik uiteindelijk geregeld heb is dat ik de Infinity 700 kan kopen tegen die tijd dat hij uit is, maar dan MET 19% btw korting :D :D goeie deal toch?
BCC, duidelijk betere service dan andere winkels.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 18:47 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]