Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:36:
Lol ik heb vandaag ff een goeie deal gemaakt.
Mijn prime van de btw actie, was doa, lag tot vandaag in de kast, ik had genoeg van wachten, en ben er mee terug gegaan. Wat ik uiteindelijk geregeld heb is dat ik de Infinity 700 kan kopen tegen die tijd dat hij uit is, maar dan MET 19% btw korting :D :D goeie deal toch?
BCC, duidelijk betere service dan andere winkels.
Dat wordt dan wel even wachten voor je... Najaar schijnt.. maar goed als je zolang met een kapotte prime in je kast kan wachten, moet dat ook geen probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besten,
mijn stock e-mail app wil geen bijlagen bij emails downloaden; als ik op laten tik dan lijkt het alsof hij dat doet, maar er gebeurd verder niets. Vanalles onderzocht bij instellingen, niets gevonden. Iemand een idee?

Verder nog iets wat ik vreemd vind: als ik de tab uit de dock haal of terug zet, zijn er verschillende apps die dan stoppen, of niet meer terug gehaald kunnen worden uit de openstaande apps. Hoe komt dat? de dock is toch vooral een batterij / toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:53:
[...]

Dat wordt dan wel even wachten voor je... Najaar schijnt.. maar goed als je zolang met een kapotte prime in je kast kan wachten, moet dat ook geen probleem zijn...
Care, dan heb ik wel werkende GPS en een veel hogere resolutie. En ook nog eens btw korting :D

FF wat anders he, is het wel 100% zeker dat in de infinity 700 GPS zit? Op de officiële site staat het niet tussen de specs namelijk :o

Alhoewel ik nu ff niet de infinity 700 op asus.com kan vinden, vanmiddag vond ik m wel, en er stond echt GEEN GPS tussen de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikkel123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 22:27
Ik heb veel ellende gehad met de Prime. Het wifi bereik was zeer slecht. Signaal viel af en toe geheel weg, terwijl HTC HD en andere draadloze apparatuur vol bereik hadden.(ca. 3 meter van de router) Had backlight bleeding. Prime viel regelmatig helemaal uit. GPS was helemaal niets. Dat laatste vond ik ik van minder belang maar goed het is erbij verkocht. Zou handig zijn als het dan werkte.
Na 3 weken afwachten updates e.d. ICS geïnstalleerd geen verbeteringen. Contact met Asus. Deze raadde me aan om de Prime met RMA te verzenden. De reparatie zou ongeveer 2 weken duren. Daags erna stond UPS voor de deur en de Prime ging op weg voor reparatie naar Tsjechië.
Gedurende de 2 weken af en toe gekeken op mijn RMA melding. Daar stond als code “reparing”. Na 2 weken contact opgenomen met Asus, want ze waren toch al 2 weken aan het repareren.
Medewerker keek dit na in het systeem en vertelde me dat er onderdelen waren besteld voor mijn Prime. Dit zou onder andere wifi antenne en iets van een top motherboard. Medewerker kon verder geen bijzonderheden vertellen alleen dat het ongeveer een weekje zou duren voor de onderdelen binnen en de reparatie klaar was. Medewerker vertelde dat ik ergens nog wel geluk had, ze hadden namelijk het probleem gevonden... Ja dat had ik ook al.
Na telefoontje had ik mijn RMA nagekeken op de site van Asus. De status was gelijk 2 weken terug gezet, met code “waiting on parts”

Toen duurde het allemaal een maand ging voorbij. Wel tussentijds gebeld met Asus, maar die zeiden dat ik een paar dagen later maar terug moest bellen. Steeds weer werd ik zo afgescheept. Uiteindelijk gebeld dat ik me geld terug wilde. Medewerker melde dat hij dit door ging zetten naar andere afdeling die dit zou afhandelen. De week erna gebeld. Ik had nog niets gehoord. Andere medewerker vertelde dat dit nog wel een week zou kunnen gaan duren. Haar verteld dat ik het via Mediamarkt wel ging regelen. Contact gehad met Mediamarkt. Medewerker van Mediamarkt had telefonisch contact gehad met Asus. Belde korte tijd later terug dat ik mijn geld kon komen ophalen bij Mediamarkt. Echt perfect geregeld door Mediamarkt. Alleen Asus verdiende in deze niet de schoonheidsprijs. Ik heb best begrip dat nieuwe producten kinderziektes kunnen hebben maar handel dit netjes af. En wees eerlijk naar consumenten. Ik vind het wel jammer want vond het een mooie tablet maar de WIFI verbinding is toch echt een essentieel onderdeel. Als dat al slecht werkt.....

Wanneer is de release van de Infinity 700. Ik schat in, dat deze door de andere backplate met aan de bovenzijde kunststof, deze beter zal gaan werken.....

Had ook in een mail naar Asus mij ongenoegen aangegeven .
Asus reageerde onder andere met :
De problemen die u had met uw Prime zijn hardware problemen gebleken. Helaas is het niet mogelijk om alle apparaten vanuit de fabriek te testen op 100% correct werken. Mijn excuses voor het ongemak.
Wat betreft de afhandeling van uw RMA: het klopt dat de status pas 2 weken na de pickup naar wait for parts is gezet. Vanwege de nieuwheid van het product was het nog niet mogelijk om de onderdelen vanuit het reguliere systeem te bestellen en het lijkt daarom dat de onderdelen nog niet besteld waren.
Helaas is het, met name bij nieuwere modellen, niet mogelijk om altijd alle onderdelen op voorraad te hebben. Ik kan u verzekeren dat slechts een percentage van de aangeboden tablets niet door ons gerepareerd kan worden. Helaas bestaat er dan ook geen mogelijkheid om een andere oplossing dan creditatie aan te bieden.
Omdat het reguliere systeem nog niet gebruikt kon worden had ons callcenter ook geen inzicht in de situatie. Het spijt me dat dat niet voldoende aan u is gecommuniceerd. De enige zekerheid die onze callcenter medewerkers u kunnen geven is die met betrekking tot de maximale reparatietermijn voor binnengarantie reparatie. Zodra zeker was dat de Eeepad niet meer binnen de gestelde 30 dagen gerepareerd kon worden is het vervolgproces in gang gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Net een heel vreemd issue, ik hoorde ineens een keihard zoemgeluid in huis. Klonk een beetje als een fan die uit balans keihard doorratelt, of een defecte DVD drive die out of control ligt te draaien.

Dacht eerst dat het de koelkast was ofzo, maar het kwam van boven. De geluidskaart van m' n desktop heeft wel eens issues dus ik liep naar boven en trok de stekker van de speakers uit het stopcontact, zonder resultaat.. toen kwam ik achter de bron van het geluid.

Gezien het onderwerp van dit topic raad je het al: het was de Prime. Die lag anderhalve dag in standby (niet aan de oplader) naast m'n PC. Toen ik hem aanzette stond er een melding dat de batterij op 8% was en opnieuw opgeladen moest worden. Ik wist niet dat dat ding ZO gigantisch veel herrie kon maken.. en helemaal uit het niets. Misschien probeerde hij een geluidje af te spelen om low battery aan te geven.

Na een reboot was het verholpen, maar moet er niet aan denken dat me dit een keer in het vliegtuig gebeurt ofzo.. dit is nog met de .11 firmware, ik durf niet te updaten als ik de gemengde resultaten lees op XDA en hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:53:
Net een heel vreemd issue, ik hoorde ineens een keihard zoemgeluid in huis. Klonk een beetje als een fan die uit balans keihard doorratelt, of een defecte DVD drive die out of control ligt te draaien.

Dacht eerst dat het de koelkast was ofzo, maar het kwam van boven. De geluidskaart van m' n desktop heeft wel eens issues dus ik liep naar boven en trok de stekker van de speakers uit het stopcontact, zonder resultaat.. toen kwam ik achter de bron van het geluid.

Gezien het onderwerp van dit topic raad je het al: het was de Prime. Die lag anderhalve dag in standby (niet aan de oplader) naast m'n PC. Toen ik hem aanzette stond er een melding dat de batterij op 8% was en opnieuw opgeladen moest worden. Ik wist niet dat dat ding ZO gigantisch veel herrie kon maken.. en helemaal uit het niets. Misschien probeerde hij een geluidje af te spelen om low battery aan te geven.

Na een reboot was het verholpen, maar moet er niet aan denken dat me dit een keer in het vliegtuig gebeurt ofzo.. dit is nog met de .11 firmware, ik durf niet te updaten als ik de gemengde resultaten lees op XDA en hier :X
Wat me nou niet duidelijk is, was het "gewoon" een geluidje uit de speaker wat om een vage reden keihard ging of was er aan de binnenkant iets aan het mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:02:
[...]

Wat me nou niet duidelijk is, was het "gewoon" een geluidje uit de speaker wat om een vage reden keihard ging of was er aan de binnenkant iets aan het mis gaan?
Het was de speaker, als ik de grille afdekte werd het ook zachter. Vraag blijft waarom, en of er een trigger voor was. Erg vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
Myedvyed schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:53:
Ik wist niet dat dat ding ZO gigantisch veel herrie kon maken
Met de app Equalizer heeft ie desgewenst altijd zoveel decibels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dirk-Gemeente schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:56:
[...]

Met de app Equalizer heeft ie desgewenst altijd zoveel decibels
Bedankt voor de tip, er zit meer bas in de Prime dan ik dacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Heb sinds dag 1 de prime, maar weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Films vanaf nas krijg met welke player dan ook niet goed aan de praat. De een wil helemaal films niet spelen, de andere sommigen weer wel maar geen een met ondertitels. Browser is ook niet optimaal, zou aan wifi kunnen liggen. Een site als de van de voice of holland is een ramp. Het laden duurt lng en als je ddarna wat selecteeert krijg je vreemde resultaten. Gisteren bij mm ipad ook deze site opgeroepen en dat ding doet het goed. Heb ik iets niet goed ingesteld staan. Fouten uit deze tekst aanpassen lukt ook niet. Waar ik de cursor ook neerzet hij springt dan weer naar een andere plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2017
seabird schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:10:
Heb sinds dag 1 de prime, maar weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Films vanaf nas krijg met welke player dan ook niet goed aan de praat. De een wil helemaal films niet spelen, de andere sommigen weer wel maar geen een met ondertitels. Browser is ook niet optimaal, zou aan wifi kunnen liggen. Een site als de van de voice of holland is een ramp. Het laden duurt lng en als je ddarna wat selecteeert krijg je vreemde resultaten. Gisteren bij mm ipad ook deze site opgeroepen en dat ding doet het goed. Heb ik iets niet goed ingesteld staan. Fouten uit deze tekst aanpassen lukt ook niet. Waar ik de cursor ook neerzet hij springt dan weer naar een andere plaats.
Ik ga vandaag ook terug naar de Mediamarkt om mijn prime in te leveren. Heb ook last van bovengenoemde symptomen, en verder heb ik genoeg van het WIFI-Blutooth probleem. Een paar updates afgewacht en geen uitzicht op een software fix. Indien ik mijn geld terug krijg, ga ik serieus een iPad 3 overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:57:
besten,
mijn stock e-mail app wil geen bijlagen bij emails downloaden; als ik op laten tik dan lijkt het alsof hij dat doet, maar er gebeurd verder niets. Vanalles onderzocht bij instellingen, niets gevonden. Iemand een idee?
Installeer Winmail.dat uit de Market. Hiermee kun je de bijlage downloaden voor Outlook.Weet niet of dit ook werkt met de stock email, maar je kunt het proberen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Ik heb sinds gisteren ook een Transformer Prime, ik heb alleen problemen met het downloaden van sommige apps van Google Play. Vrijwel alles werkt, alleen Dead Space blijft hangen op 'starting download'. Na wat zoeken ben ik nog geen enkele werkende oplossing tegengekomen, dus ik wend me tot jullie. Iemand enig idee?

Andere gekke dingen die ik tegen ben gekomen zijn een zéér trage WiFi-verbinding (geen problemen op mijn smartphone op hetzelfde netwerk) en een knipperend informatieveld rechtsonderin over mijn microSD-kaart. Alsof deze niet altijd goed verbinding maakt.

Daarnaast zou ik graag tips willen voor grafische apps/games om die Tegra 3-chip aan het werk te zien. Glowball heb ik al geïnstalleerd, maar dat vind ik maar suf :P

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
notorious_roy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:40:
Daarnaast zou ik graag tips willen voor grafische apps/games om die Tegra 3-chip aan het werk te zien. Glowball heb ik al geïnstalleerd, maar dat vind ik maar suf :P
Dead space :X
Riptide
shadowgunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreej
  • Registratie: Mei 2011
@notorious_roy: ik ben benieuwd of je ook last hebt van het Blutooth-Wifi probleem. Dus dat WIFI verbinding stokt op het moment dat je met blutooth bijvoorbeeld audio aan het streamen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Fly-guy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:42:
[...]
Dead space :X
Riptide
shadowgunner
Laten daar nou net een paar van in de aanbieding zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:54
habermas schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Laten daar nou net een paar van in de aanbieding zijn :p
Inderdaad. Alleen wanneer je de echte Tegra 3 spellen wil hebben moet je de 'THD' versies hebben. En die zijn voor zover ik zie niet in de aanbieding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer eens een Factory Reset en installeer daarna Chrome en BubbleUPNP en diceplayer. Ik denk dat veel van je problemen dan al weg zijn, zo niet, dan is er hardwarematig iets fout en zou ik een RMA aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
Cyleo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Probeer eens een Factory Reset en installeer daarna Chrome en BubbleUPNP en diceplayer. Ik denk dat veel van je problemen dan al weg zijn, zo niet, dan is er hardwarematig iets fout en zou ik een RMA aanvragen.
idd. DicePlayer is the one.......maar RMA (?).....ook de kwaliteit (router) van je netwerk is verantwoordelijk voor het streamen van films.(.mkv)
Laat hem eerst nog wat checks doen. (Speedtest; WiFi Analyzer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, ga ik proberen.
hjoels schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:33:
[...]

Installeer Winmail.dat uit de Market. Hiermee kun je de bijlage downloaden voor Outlook.Weet niet of dit ook werkt met de stock email, maar je kunt het proberen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fazerrider schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:17:
[...]

Ik gebruik dezelfde players. Bij mij maakt Volume+ ook geen verschil bij video, alleen bij muziek.
Ik heb Volumedroid er op gezet en het geluid is nu (eindelijk) een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
FunZip schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:22:
[...]

idd. DicePlayer is the one.......maar RMA (?).....ook de kwaliteit (router) van je netwerk is verantwoordelijk voor het streamen van films.(.mkv)
Laat hem eerst nog wat checks doen. (Speedtest; WiFi Analyzer)
Bedankt voor jullie reactie. Met speedtest kom ik tussen de 10-15 Mbps down en 8 up. Met wifi analyzer zit het tussen -70 en -60. Speedtest op HTC desire komt uit tussen 17-20. Ik heb een abbo van 120 mb down.
Met asus netbook kom ik op 38 down en 8,5 up.

[ Voor 4% gewijzigd door seabird op 09-03-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik vandaag mijn tablet wat ruw neerlegde viel het mij op dat mijn tablet het geluid maakte alsof er iets los zat in de tablet, een zachte tik. Nu doet mijn tablet het eigenlijk perfect en zonder problemen en ik heb weinig zin om hem hiervoor terug te sturen maar ik ben wel benieuwd wat er los zit, of dat effect heeft en of meer mensen er last van hebben. Mijn GPS is wel dood, misschien dat het die antenne is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 17:48

MJVR

This rent is for space!

Ik heb met Chrome de site van TVOH geopend en werkt als een trein. Dit terwijl ik op de achtergrond een mkv van 10 GB aan het unrarren ben :P

Afspelen van films gaat ook gewoon. Van vob tot mkv. Ik gebruik BSplayer maar hoor ook goede verhalen over Dice.

Tekst selecteren gaat zonder dock inderdaad niet zo soepel. Eigenlijk net zo beroerd als een Ipad.

Geef het een kans. Je hebt met de Prime echt een mooi apparaat in handen. :)

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Vandaag ga ook ik mijn prime terug brengen naar de MM (Eindhoven). GPS dood, backlight bleeding, vuil achter mijn scherm wat erg opvalt bij lichte kleuren en heb ook dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 21:43

rommelkast

kitesmurf

Na wat intensief gebruik is het scherm natuurlijk vol met vette vegen. Wat me nu opvalt is dat de verhoogde rand van het dock (tussen de toetsen en de mousepad) een streep na laat op het scherm (een cm of 5 van de bovenkant van het scherm), dus in dicht geklapte stand. Ik ben toch bang dat op de duur hier een hele lelijke slijtplek gaat komen. Iemand van jullie ook last van?

Lukt het jullie on de video van de tweakers.net review van masseffect 3 af te spelen met de stock browser? Mij lukt dat niet. Sommige andere video' s pakt ie wel dus het lijkt of hij willekeurig bepaalde vid' s niet wil spelen...

[ Voor 23% gewijzigd door rommelkast op 10-03-2012 12:25 ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
rommelkast schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:00:
Lukt het jullie on de video van de tweakers.net review van masseffect 3 af te spelen met de stock browser? Mij lukt dat niet. Sommige andere video' s pakt ie wel dus het lijkt of hij willekeurig bepaalde vid' s niet wil spelen...
Adobe heeft een foutje in de flash player, ze zijn vergeten om de hardware acceleratie aan te zetten voor de 720p filmpjes, dus alles gaat nu via de normale processor en die trekt dat niet.
Helaas is het niet een high priority error, dus het kan nog even duren voordat ze het gaan fixen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via de uitzendinggemist app iets wil zien krijg ik de melding dat mijn tijd 169.167 seconden afwijkt.. Mail zit er een uur naast. Meer mensen dit? Systeemtijd onderin staat gewoon juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

xippie schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Adobe heeft een foutje in de flash player, ze zijn vergeten om de hardware acceleratie aan te zetten voor de 720p filmpjes, dus alles gaat nu via de normale processor en die trekt dat niet.
Helaas is het niet een high priority error, dus het kan nog even duren voordat ze het gaan fixen. :(
Ik neem aan dat ik daaruit kan afleiden dat een andere browser dit probleem niet gaat oplossen aangezien er de zelfde flash player gebruikt wordt?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motogp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-09 17:32
Geen enkel probleem hier. :)
Van de week de laatste update van flash player geinstaleerd en speeld hem prima af met HD on.
Gebruik Dolphin als browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
motogp schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:55:
[...]

Geen enkel probleem hier. :)
Van de week de laatste update van flash player geinstaleerd en speeld hem prima af met HD on.
Gebruik Dolphin als browser.
Hij vraagt toch of het werkt op de stock browser, niet Dolphin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

J0ey schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:08:
[...]

Hij vraagt toch of het werkt op de stock browser, niet Dolphin? :P
Klopt, maar als nu blijkt dat het bij andere browsers wel werkt ben ik natuurlijk niet de beroerste om over te stappen :)

Kan iem verifieren of het ook bij chrome werkt?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
rommelkast schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:42:
[...]

Klopt, maar als nu blijkt dat het bij andere browsers wel werkt ben ik natuurlijk niet de beroerste om over te stappen :)

Kan iem verifieren of het ook bij chrome werkt?
bij mij werkt hij zowel in de stockbrowser en in chrome beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Huntard schreef op zondag 11 maart 2012 @ 09:27:
[...]

bij mij werkt hij zowel in de stockbrowser en in chrome beta.
Werkt Flash bij jou echt in Chrome beta? Zeker weten?
Hoe heb je dat in Chrome beta voor elkaar gekregen? Flash werkt bij mij wel in de stockbrowser, maar niet in Chrome. Ik dacht zelf dat Chrome geen enkele plugin ondersteunde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Bij mij werkt het ook gewoon in de stock browser, google chrome en dolphin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:49
Zojuist een firmware update melding gehad en laten installeren. Wat me als eerste opvalt is dat google earth nu wel verder doorstart en niet direct crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Wat voor een hoes hebben jullie? en waar gekocht?
Ik kan die van mij als het goed is vrijdag afhalen en dan zou ik wel graag al een sleeve/case ervoor hebben. Heb rondgezocht bij azerty, alternate en afuture maar die hebben niet echt keuze voor 10.1" tablets. Bij alle andere bedrijven is het allemaal apple apple en appel.

Zoek eigenlijk een leren sleeve waar de tablet ook met dock in zou passen. Niet een case met ingebouwde stand, die zijn erg irritant (dik, had 'm om m'n iPad 1) en overbodig voor de prime.

http://www.bol.com/nl/p/e...index.html#product_images
Deze is dan alleen voor de samsung galaxy 10.1. De prime is 6mm langer en 8mm breder dan de SG10.1. En die case zal wel precies om die SG10.1 passen...

[ Voor 21% gewijzigd door .Sjoerd op 11-03-2012 19:13 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Meulendijks89 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:03:
Bij mij werkt het ook gewoon in de stock browser, google chrome en dolphin
Dank voor de reacties, ik heb de flashplayer ff verwijderd en op nieuw geinstalleerd, uitdaging opgelost :)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
MrOizo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:20:
Zojuist een firmware update melding gehad en laten installeren. Wat me als eerste opvalt is dat google earth nu wel verder doorstart en niet direct crasht.
Heb je meer info over de update, welke versie of screenshot van 'over tablet'?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Zal .15 wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Ben even het overzicht kwijt, is er een root methode voor de laatste firmware (.15)? Op XDA kom ik er even niet uit..

Daarnaast merk ik dat ik regelmatig problemen heb met een aantal games. Zen pinball en sims freeplay geven problemen (niet opstarten of flikkerende beelden) eens in de zoveel dagen wat of met een reboot opgelost kan worden of, in het geval van soms, door de app "handmatig" te killen. Herkent iemand deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:33:
Ben even het overzicht kwijt, is er een root methode voor de laatste firmware (.15)? Op XDA kom ik er even niet uit..

Daarnaast merk ik dat ik regelmatig problemen heb met een aantal games. Zen pinball en sims freeplay geven problemen (niet opstarten of flikkerende beelden) eens in de zoveel dagen wat of met een reboot opgelost kan worden of, in het geval van soms, door de app "handmatig" te killen. Herkent iemand deze problemen?
Ja, .15 is het laatste. Heb gisteren mijn prime gefactory reset omdat ik mij herinderde hoe mijn Desire dat geholpen had van 2.1 => 2.2. Omdat de 3.2 => 4.0 mij nog een grotere stap leek dach ik dat dit nog wel eens een verschil kon maken, en dit bleek ook zo te zijn. Tablet voelt nu nog wat strakker aan en heb het idee dat zeker de browser wat snappier is en minder crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Nou, Dead Space staat toch ineens op mijn Transformer :D De tablet heeft drie dagen standby gestaan en toen ik 'm vandaag aanzette stond de game er ineens op. Raar hoor...

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Sjoerd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:03:
Wat voor een hoes hebben jullie? en waar gekocht?
Ik kan die van mij als het goed is vrijdag afhalen en dan zou ik wel graag al een sleeve/case ervoor hebben. Heb rondgezocht bij azerty, alternate en afuture maar die hebben niet echt keuze voor 10.1" tablets. Bij alle andere bedrijven is het allemaal apple apple en appel.

Zoek eigenlijk een leren sleeve waar de tablet ook met dock in zou passen. Niet een case met ingebouwde stand, die zijn erg irritant (dik, had 'm om m'n iPad 1) en overbodig voor de prime.

http://www.bol.com/nl/p/e...index.html#product_images
Deze is dan alleen voor de samsung galaxy 10.1. De prime is 6mm langer en 8mm breder dan de SG10.1. En die case zal wel precies om die SG10.1 passen...
Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

notorious_roy schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:26:
Nou, Dead Space staat toch ineens op mijn Transformer :D De tablet heeft drie dagen standby gestaan en toen ik 'm vandaag aanzette stond de game er ineens op. Raar hoor...
Hetzelfde, na 100duizend keer geprobeerd te hebben om de boel te downloaden stond hij opeens op mijn Prime nadat deze een tijdje standby heeft gestaan. :?

Wel een leuke game trouwens..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
fazerrider schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:50:
Werkt Flash bij jou echt in Chrome beta? Zeker weten?
Hoe heb je dat in Chrome beta voor elkaar gekregen? Flash werkt bij mij wel in de stockbrowser, maar niet in Chrome. Ik dacht zelf dat Chrome geen enkele plugin ondersteunde?
Dat vroeg hij niet, hij vroeg of het tweakers.net filmpje werkte. En dat doet het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Cyleo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:56:
[...]

Ja, .15 is het laatste. Heb gisteren mijn prime gefactory reset omdat ik mij herinderde hoe mijn Desire dat geholpen had van 2.1 => 2.2. Omdat de 3.2 => 4.0 mij nog een grotere stap leek dach ik dat dit nog wel eens een verschil kon maken, en dit bleek ook zo te zijn. Tablet voelt nu nog wat strakker aan en heb het idee dat zeker de browser wat snappier is en minder crashed.
Nee, ik bedoelde is er (al) een root methode welke door een tweaker succesvol is gebruikt op de .15 firmware?
Ik zie op XDA een aantal waarvan ik vermoed dat ze niet op .15 werken, maar kom er niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-09 12:03

FFA

Voor de liefhebbers:

De Samsung 32GB Class 10 SDHC Micro is vandaag bij de webshop van de Mediamarkt voor 29,- ex verzenden te bestellen!

pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Fly-guy schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:21:
[...]

Nee, ik bedoelde is er (al) een root methode welke door een tweaker succesvol is gebruikt op de .15 firmware?
Ik zie op XDA een aantal waarvan ik vermoed dat ze niet op .15 werken, maar kom er niet helemaal uit.
Ik gebruik Vipermod PrimeTime 4.5 om te rooten. Werkt ook bij mij op de .15 firmware!
Ik gebruik het in combinatie met Voodoo Rootkeeper (uit de market).

Naast root / unroot kan Vipermod ook de bootloader unlocken en CWM installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(waarom) is er nog geen Asus Infinity 700 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
fazerrider schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:07:
[...]

Ik gebruik Vipermod PrimeTime 4.5 om te rooten. Werkt ook bij mij op de .15 firmware!
Ik gebruik het in combinatie met Voodoo Rootkeeper (uit de market).

Naast root / unroot kan Vipermod ook de bootloader unlocken en CWM installeren.
Thanks, las daarin dat het niet zou werken met de laatste FW, maar zie nu dat ik dat verkeerd gelezen had en dat het juist wel werkt. Zal er eens naar gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsing
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 14:18
Flitsing schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:39:
Iemand die het al is gelukt om 3G internet van zn telefoon naar de Prime te tetheren via Bluetooth? Ik heb een HD2 met stock Windows Mobile 6.5 en die kan tetheren via bluetooth. Pairen gaat prima, maar bij het delen van de internetverbinding krijg ik de melding dat de Prime niet een PAN/NAP (!) bluetooth verbinding kan maken. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?
Iemand al gelukt om te tetheren naar de Prime? Ik weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:01:
(waarom) is er nog geen Asus Infinity 700 topic?
Omdat die nog lang niet uitkomt en er weinig tot geen informatie over bekend is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
.Sjoerd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:50:
[...]

Omdat [...] er weinig tot geen informatie over bekend is.
Dat is niet (meer) helemaal waar, hier bij AnandTech o.a. een specs vergelijking met de iPad2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
.Sjoerd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:03:

Je hebt DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Zijn custom roms sneller dan de stock rom? Of is er geen merkbaar verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Ik heb zojuist BS Player geìnstalleerd en deze speelt ook VIDEO_TS (.vob files) af vanaf mijn NAS. Bij sommige films heb ik ondertiteling maar b.v. bij de serie Wallander krijg ik die niet. Heb van alles geprobeerd in de settings.
Als de film start krijg ik het setting menu van de film, waar o.a. ook de keuze subtitle aan/uit op staat, maar het scherm reageert niet en de video start gelijk op na dit scherm.

Soms speelt hij een .mkv vloeiend af en met een andere .mkv weer niet.

Iemand een suggestie m.b.t. de ondertiteling???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van jou ook een DM dat ik je sleeve mag overnemen. Heb je iedereen een DM gestuurd?

En in het accessoire topic ( hjoels in "Accesoires voor de ASUS Eee Pad Transformer Prime TF201" ) had je het ook al kenbaar gemaakt. Lijkt me beter om dit gewoon op de betreffende aanbod-sites te plaatsen zonder iedereen te DM-en en berichten hierover te posten. Thanx.

Aangepast wegens 'misverstand'

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:31:
[...]

Ik kreeg van jou ook een DM dat ik je sleeve mag overnemen. Heb je iedereen een DM gestuurd?
Nee, uiteraard niet, Wellicht de verkeerde naam aangeklikt. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Nee, uiteraard niet, Wellicht de verkeerde naam aangeklikt. Sorry.
Oh, ok, neem ik alles weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FFA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:50:
Voor de liefhebbers:

De Samsung 32GB Class 10 SDHC Micro is vandaag bij de webshop van de Mediamarkt voor 29,- ex verzenden te bestellen!

pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10
Prima aanbieding. Heb alleen net een paar dagen geleden de iBood ScanDisk gekocht. Na een poosje een 8 GB te hebben gebruikt bleek toch dat ik het wel fijn vondt om wat ruimte extra te hebben op mijn prime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb een Samsung S2 portable HDD van 1 Tb gekocht en die werkt prima samen met de dock van de APT.
Klopt het dat je via de docking port van de tablet geen USB HDD kunt aansluiten omdat de docking connector geen spanning levert (wel geschikt om zelf opgeladen te worden)?

Hebben meer mensen de ervaring dat het kopiëren van grote bestanden (in mijn geval een mkv bestand van 14 Gb) naar het interne geheugen meestal mislukt omdat de kopieeractie voortijdig afgebroken wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Laatst online: 31-01 13:27
Politoer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:21:
Hebben meer mensen de ervaring dat het kopiëren van grote bestanden (in mijn geval een mkv bestand van 14 Gb) naar het interne geheugen meestal mislukt omdat de kopieeractie voortijdig afgebroken wordt?
Ja hier het zelfde probleem, kopieren op de prime is echt een drama. Heb ook geen idee wat je er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
MarDor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:47:
[...]
Heb ook geen idee wat je er aan kan doen.
Ik gebruik er deze Micro SDHC voor, ExFat geformatteerd, resterende limiet is die 30GB van het ding zelf. Nadeel is wel dat je de Prime beter niet vervoert met die micro SDHC er in, valt er nl. namelijk regelmatig uit #designfoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
lordMocro schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:51:
Zijn custom roms sneller dan de stock rom?
Deze draait imho stukken soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk-Gemeente schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:03:
[...]

Ik gebruik er deze Micro SDHC voor, ExFat geformatteerd, resterende limiet is die 30GB van het ding zelf. Nadeel is wel dat je de Prime beter niet vervoert met die micro SDHC er in, valt er nl. namelijk regelmatig uit #designfoutje
Dan is er wat defect bij je, want bij mij blijft hij er gewoon in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:06:
[...]

Dan is er wat defect bij je, want bij mij blijft hij er gewoon in zitten
Hier zit ie ook gewoon goed! Beetje bijvijlen helpt, niet teveel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Veeger
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 00:07
Flitsing schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:41:
[...]

Iemand al gelukt om te tetheren naar de Prime? Ik weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen...
Je zet tethering toch aan op je android telefoon en verbind je prime daarmee, dus thetering instellingen op je Prime zijn niet functioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FFA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Heb hier het ook een maandje geprobeerd nadat ik veel gehoord had dat ze eruit vielen. Had nog een aantal 4 GB's liggen en nadat die een maand is blijven zitten komt er binnenkort een 32 GB in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
FFA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Leg eens uit wat je daar precies mee bedoelt?
Vijl je de uitstekende achterkant schuin af zodat jij meer gelijk loopt met de zijkant van de tablet?
En hoeveel vijl je ongeveer af? een halve millimeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Dirk-Gemeente schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:03:
[...]

Waarom zou het kopiëren beter gaan op deze micro-sdhc? Heeft dat te maken met het feit dat het extern geheugen is, of met de wijze van formattering? Of heb je geen idee en werkt het gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Politoer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:21:
Ik heb een Samsung S2 portable HDD van 1 Tb gekocht en die werkt prima samen met de dock van de APT.
Klopt het dat je via de docking port van de tablet geen USB HDD kunt aansluiten omdat de docking connector geen spanning levert (wel geschikt om zelf opgeladen te worden)?
Klopt niet, ik sluit usb sticks en een 2.5 portable harddisk van 250 GB aan, en die werken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:57:
[...]

Klopt niet, ik sluit usb sticks en een 2.5 portable harddisk van 250 GB aan, en die werken goed.
En waar heb jij je converter dock->USB dan vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Die liggen ook gewoon bij de saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:19:
[...]

Hier bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
Merkwaardig. Als ik de oplaadkabel (ene kant USB, andere kant 40 polig) met een tweezijdige vrouwelijke USB connector verbind met de USB aansluitkabel van een USB harddisk (Samsung S2) en daarbij de 40-polige plug op de docking connector van de tablet aansluit, krijgt de USB harddisk geen spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Hebben jullie ook het probleem dat sommige films (met name mkv's) bij het afspelen een te zacht geluid hebben?
Ik heb al meerdere malen gehad bij een mkv van meer dan 5 GB, 720P, dat het geluid over het algemeen heel zacht is en af en toe ineens heel hard klinkt. Dit zijn ook wel delen die luider bedoeld zijn, maar het is toch niet de bedoeling dat alleen deze stukken goed te horen zijn.

Ligt dit aan de mkv-file die ik gebruik of is dit een kwaaltje van de prime? Ik luister overigens door mijn out-ear oortjes van mijn htc desire.

Zou ik dit kunnen oplossen door een app als volume +, of wordt dit niet ondersteund door DicePlayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter03 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:12:
Hebben jullie ook het probleem dat sommige films (met name mkv's) bij het afspelen een te zacht geluid hebben?
Ik heb al meerdere malen gehad bij een mkv van meer dan 5 GB, 720P, dat het geluid over het algemeen heel zacht is en af en toe ineens heel hard klinkt. Dit zijn ook wel delen die luider bedoeld zijn, maar het is toch niet de bedoeling dat alleen deze stukken goed te horen zijn.

Ligt dit aan de mkv-file die ik gebruik of is dit een kwaaltje van de prime? Ik luister overigens door mijn out-ear oortjes van mijn htc desire.

Zou ik dit kunnen oplossen door een app als volume +, of wordt dit niet ondersteund door DicePlayer?
Volumedroid is ook een goede oplossing , ik had het zelfde probleem maar nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 17:48

MJVR

This rent is for space!

hjoels schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:54:
Ik heb zojuist BS Player geìnstalleerd en deze speelt ook VIDEO_TS (.vob files) af vanaf mijn NAS. Bij sommige films heb ik ondertiteling maar b.v. bij de serie Wallander krijg ik die niet. Heb van alles geprobeerd in de settings.
Als de film start krijg ik het setting menu van de film, waar o.a. ook de keuze subtitle aan/uit op staat, maar het scherm reageert niet en de video start gelijk op na dit scherm.

Soms speelt hij een .mkv vloeiend af en met een andere .mkv weer niet.

Iemand een suggestie m.b.t. de ondertiteling???
BS Player (en alle huidige Android video-apps) is niet geschikt om de menu's van een DVD (VIDEO_TS) af te spelen. Je speelt waarschijnlijk de VOB file van het menu af waarna vervolgens de VOB file van de film/serie zelf wordt afgespeeld. Je kan dus inderdaad niks instellen via die weg. Daar heb je de instellingen knop voor rechtsboven (naast de screenshot knop). Eerste keuze is subtitles. Kan niet misgaan.

:)

Met mkv's tot op heden geen problemen gehad maar een mkv blijft een container waarvan je vooraf zelden de inhoud weet. Het ligt dus veelal aan de mkv en niet aan de Prime of BS Player.

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsing
Vincent Veeger:
Je zet tethering toch aan op je android telefoon en verbind je prime daarmee, dus thetering instellingen op je Prime zijn niet functioneel
Probleem is dat ik geen Android phone heb, maar een HD2 met Windows Mobile 6.5. Die kan tetheren via wifi of bluetooth, maar doet dat via het PAN protocol. Daar kan de Prime (ICS) niet mee overweg. De vraag is dus hoe ik dat in de configuratie toch voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 00:21
Ik wilde heel graag de Prime aanschaffen vanwege de snelheid etc om mee te nemen naar New York zodat ik foto's van mijn camera kon backuppen naar een externe HDD.
Maar itt de oude Transformer zit hier in totaal met dock maar 1 USB op.
Is deze te splitten zonder eigen voeding van de splitter? Denk eigenlijk zelf dat dat teveel van het goede is aangezien ik eigenlijk een USB powered externe schijf wil gebruiken.

Weten jullie of het mogelijk is om van mijn camera (Canon 7D) naar een externe schijf te kopieren via de Prime? Opzich zou ik het eerst in het geheugen kunnen zetten en dan door sluizen naar de externe schijf (2x 16GB kaartjes), maar het liefste in één keer. In het ergste geval moet ik mijn vrouw d'r Asus netbook meenemen, maar het leek me wel fijn om een goede Android tablet te hebben (naast de iPad2 wat niet echt mijn ding is).

Nog even verder zitten lezen. De lader aansluiting is USB3 als ik het goed begrijp (alhoewel dat wel niet zo zal zijn aangezien de USB adapters om daar een poort van te maken dan weer USB2 zijn).
Er zijn adapters voor. Nu alleen nog uitzoeken of deze dan ook inclusief keyboard aangesloten kunnen worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 14-03-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flitsing schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:28:
[...]

Probleem is dat ik geen Android phone heb, maar een HD2 met Windows Mobile 6.5. Die kan tetheren via wifi of bluetooth, maar doet dat via het PAN protocol. Daar kan de Prime (ICS) niet mee overweg. De vraag is dus hoe ik dat in de configuratie toch voor elkaar krijg.
In mijn WM tijdperk kon ik mij herinderen dat daar een programmaatje voor was. Zoiets als dit. Nu gebruikte ik een andere maar deze zou het ook moeten doen. Daarnaast is die HD2 enorm vet omdat je er zowel android als Windows Phone 7 op kan draaien, ik weet niet of WP tethering ondersteunt, maar android sowieso. Daarnaast draait dat ook nog beter dan WM (beide meer dan een jaar gebruikt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een omnia 7 met WP7 en die ondersteunt native geen tethering :( is uitgeschakeld door microsoft, maar is als je hem dev unlocked hebt, is het wel weer aan te zetten
Gebruik m altijd als hotspot voor mn prime in de trein en bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:01
Hebben er meer mensen last van dat wanneer je via HDMI je prime op de TV aansluit en een film kijkt dat de helderheid van de film heel erg verandert, en het beeld soms gewoon erg donker wordt.
Heb het met verschilllende video players geprobeerd (dice, vplayer en de stock) en allemaal hebben ze hetzelfde probleem.
Hij staat in power modus dus het is lijkt me geen batterij besparend middel.
Met films direct op de prima afspelen heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:19:
[...]

http://shop.asus.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA

FFA

Politoer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:39:
[...]

Leg eens uit wat je daar precies mee bedoelt?
Vijl je de uitstekende achterkant schuin af zodat jij meer gelijk loopt met de zijkant van de tablet?
En hoeveel vijl je ongeveer af? een halve millimeter?
Het kaartje zit bij mij ook goed zonder vijlen maar ik heb er een stukje afgehaald. Schuin afvijlen net zoals de dummy die erin zat bij aankoop. Misschien dat de lengte van de verschillende kaartjes iets in mm scheelt dus gewoon vijlen en regelmatig kijken of je koperpuntjes gaat zien, dan stoppen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gtoniser schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:30:
Hebben er meer mensen last van dat wanneer je via HDMI je prime op de TV aansluit en een film kijkt dat de helderheid van de film heel erg verandert, en het beeld soms gewoon erg donker wordt.
Heb het met verschilllende video players geprobeerd (dice, vplayer en de stock) en allemaal hebben ze hetzelfde probleem.
Hij staat in power modus dus het is lijkt me geen batterij besparend middel.
Met films direct op de prima afspelen heb ik er geen last van.
Het probleem is juist die power modus, op balanced heb je er geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Politoer
FFA schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Het kaartje zit bij mij ook goed zonder vijlen maar ik heb er een stukje afgehaald. Schuin afvijlen net zoals de dummy die erin zat bij aankoop. Misschien dat de lengte van de verschillende kaartjes iets in mm scheelt dus gewoon vijlen en regelmatig kijken of je koperpuntjes gaat zien, dan stoppen!!
Ik kan iedereen afraden dit te proberen. Mij is zojuist helaas gebleken dat op het moment dat je die puntjes ziet, je kaartje al naar de knoppen is. En dat is al heel snel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Nog iemand die geen kranten kan kopen in de ingebouwde applicatie "Press Reader"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
Arunia schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:30:
Ik wilde heel graag de Prime aanschaffen vanwege de snelheid etc om mee te nemen naar New York zodat ik foto's van mijn camera kon backuppen naar een externe HDD.
Maar itt de oude Transformer zit hier in totaal met dock maar 1 USB op.
Is deze te splitten zonder eigen voeding van de splitter? Denk eigenlijk zelf dat dat teveel van het goede is aangezien ik eigenlijk een USB powered externe schijf wil gebruiken.

Weten jullie of het mogelijk is om van mijn camera (Canon 7D) naar een externe schijf te kopieren via de Prime? Opzich zou ik het eerst in het geheugen kunnen zetten en dan door sluizen naar de externe schijf (2x 16GB kaartjes), maar het liefste in één keer. In het ergste geval moet ik mijn vrouw d'r Asus netbook meenemen, maar het leek me wel fijn om een goede Android tablet te hebben (naast de iPad2 wat niet echt mijn ding is).

Nog even verder zitten lezen. De lader aansluiting is USB3 als ik het goed begrijp (alhoewel dat wel niet zo zal zijn aangezien de USB adapters om daar een poort van te maken dan weer USB2 zijn).
Er zijn adapters voor. Nu alleen nog uitzoeken of deze dan ook inclusief keyboard aangesloten kunnen worden.
Ik heb geen hub en kopieer via usb eerst naar de prime en daarna na de hdd. Echter dit werkt zeer traag en buggy. De SD card reader crasht vaak.
Ik baal er een beetje van want dit was wel een van redenen om dit aparaat aan te schaffen. Ik heb het vermoeden dat het een software probleem is. Dus probleem van Android. Jammer want het lijkt me nu een van de makkelijkste taken voor het apparaat.
Ik gebruik een externe card reader om mijn pics (canon 450D) te kopieren. Zowel met externe als interne reader is de snelheid (naast buggy) zeer traag ca 1 Gbyte per half uur. En het systeem 'hangt'vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Tetheren met mijn HTC Desire werkt uiteindelijk. |:(

Wat een misser om basisfunctionaliteit zo te verpesten. Schande voor Google (als het aan ICS ligt) of Asus (als het aan de HW ligt).... Voorzover ik begrijp is het vooral Google die hier steken laat vallen (Acer gebruikers zitten ook met dit soort problemen).

Native tetheren Android device naar Android Device? Nee hoor! Na research werkt het blijkbaar zelden...

Dus dan wordt het APP tijd... allemaal verschillende apps die voor sommigen wel en voor anderen niet werken (ik neem aan vanwege phone HW/OS verschillen). Kwaad tot erger: handleidingen om met files te rommelen.

Uiteindelijk is het zover niet gekomen omdat ik een van die apps aan de praat kreeg (wifi tether 3.1-beta6), maar dat was ook klik maar raak voor een knaak (oftewel, verander settings tot hij wat doet). Hilarisch: het werkte uiteindelijk alleen met andere settings dan die werden aangeraden |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:13:
[...]

In mijn WM tijdperk kon ik mij herinderen dat daar een programmaatje voor was. Zoiets als dit. Nu gebruikte ik een andere maar deze zou het ook moeten doen. Daarnaast is die HD2 enorm vet omdat je er zowel android als Windows Phone 7 op kan draaien, ik weet niet of WP tethering ondersteunt, maar android sowieso. Daarnaast draait dat ook nog beter dan WM (beide meer dan een jaar gebruikt ;) )
Voor zover ik uit heb gevogeld gaat het onder WM ook werken na wat gesleutel. met Android moet je ook flink bidden en sleutelen, dus ik twijfel om te zeggen dat Android de oplossing is. Het probleem zit hem in AD-Hoc wifi.

Het lijkt er heel erg sterk op dat ICS tetheren "uitdagend" heeft gemaakt :+

In ieder geval hangt het bij Android nogal af wat voor telefoon (HW/OS) je hebt hoe je het voor elkaar moet breien. Voor zover ik kan zien aan alle draadjes en posts zijn er tientallen apps en werken die allemaal voor sommigen wel en voor anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 00:21
tinus73 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 02:06:
[...]

Ik heb geen hub en kopieer via usb eerst naar de prime en daarna na de hdd. Echter dit werkt zeer traag en buggy. De SD card reader crasht vaak.
Ik baal er een beetje van want dit was wel een van redenen om dit aparaat aan te schaffen. Ik heb het vermoeden dat het een software probleem is. Dus probleem van Android. Jammer want het lijkt me nu een van de makkelijkste taken voor het apparaat.
Ik gebruik een externe card reader om mijn pics (canon 450D) te kopieren. Zowel met externe als interne reader is de snelheid (naast buggy) zeer traag ca 1 Gbyte per half uur. En het systeem 'hangt'vaak.
Thanks voor de uitleg, dan ga ik het niet eens proberen.
32GB op z'n slechtst per dag kopieren zal huilen worden. Na vraag ik me af of ik die kaarten wel helemaal vol schiet, maar al zou het 8GB zijn, dan nog duurt dat 4 uur.
Ik zit ook niet te wachten op crashes, dus is dit de oplossing voor mij iig niet.

Dan neem ik de Asus Netbook (kan ook een soort van tablet worden) maar mee. Die zal daar geen problemen mee hebben. USB 3 zou wel lekker zijn, maar dat zit er jammer genoeg niet in.

Nogmaals bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsing
...
Het lijkt er heel erg sterk op dat ICS tetheren "uitdagend" heeft gemaakt :+
...
In ieder geval hangt het bij Android nogal af wat voor telefoon (HW/OS) je hebt hoe je het voor elkaar moet breien. Voor zover ik kan zien aan alle draadjes en posts zijn er tientallen apps en werken die allemaal voor sommigen wel en voor anderen niet.
Ik heb nog wat verder gezocht.

Kort gezegt ontvangt ICS geen adhoc wifi netwerken, maar wel normale (native) wifi netwerken. Dat probleem is op twee manieren op te lossen:
1. Zorgen dat je telefoon een native wifi hotspot wordt ipv een adhoc wifi hotspot.
Is in voorgaande posts geopperd.
2. Zorgen dat de Prime (ICS) ook ad-hoc netwerken accepteerd.
Dat laatste is uitgewerkt in een forumtopic op XDA. Hier een linkje naar dat XDA topic:
**SOLVED** 2.3.12 No more tether under ICS? ICS limits ad hoc network connections

Dit ga ik binnenkort even uitproberen. Let op, root access is vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:07:
Nou Tetheren met mijn HTC Desire werkt uiteindelijk. |:(

Wat een misser om basisfunctionaliteit zo te verpesten. Schande voor Google (als het aan ICS ligt) of Asus (als het aan de HW ligt).... Voorzover ik begrijp is het vooral Google die hier steken laat vallen (Acer gebruikers zitten ook met dit soort problemen).

Native tetheren Android device naar Android Device? Nee hoor! Na research werkt het blijkbaar zelden...

Dus dan wordt het APP tijd... allemaal verschillende apps die voor sommigen wel en voor anderen niet werken (ik neem aan vanwege phone HW/OS verschillen). Kwaad tot erger: handleidingen om met files te rommelen.

Uiteindelijk is het zover niet gekomen omdat ik een van die apps aan de praat kreeg (wifi tether 3.1-beta6), maar dat was ook klik maar raak voor een knaak (oftewel, verander settings tot hij wat doet). Hilarisch: het werkte uiteindelijk alleen met andere settings dan die werden aangeraden |:(
Waarmee doe je het dan? Want als ik een portable wifi hotspot maak doet hij het hier gewoon direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Waarmee doe je het dan? Want als ik een portable wifi hotspot maak doet hij het hier gewoon direct?
Een desire met Gingerbread..

Zoals ik zei, het is compleet onzinnig.. sommigen hebben geen probleem met stock, anderen moeten apps gebruiken, maar ook daarbij werkt niet elke app voor iedereen.

Ik connect nu wel degelijk ad-hoc, maar moet wel een tether app gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:55
een paar dgn geleden heb ik een factory reset gedaan, sindsdien heb ik dat mijn accu snel leeg gaat, net ff een half uurtje weggeweest en in standby 15% minder. hier had ik voor de factory reset geen last van hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 17:54
fyi, ik heb geen enkel probleem met een western digital usb3 500 gig aan te sluiten via dock usb. Dus geen converter nodig etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
Arunia schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:10:
[...]
Ik zit ook niet te wachten op crashes, dus is dit de oplossing voor mij iig niet.
Dan neem ik de Asus Netbook (kan ook een soort van tablet worden) maar mee. Die zal daar geen problemen mee hebben. USB 3 zou wel lekker zijn, maar dat zit er jammer genoeg niet
PS ik heb geen problemen met een WD 1 TB USB3 schijf. Ik bedenk me nu dat het wel eens aan jpg an liggen dat het zo traag gaat (auto index of zo) ik ga eens (alleen) andere files copieren. Resultaat volgt later...
Pagina: 1 ... 42 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]