Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:46:
ik ben onder .11 met rootacces en ik installeerde rootkeeper, hoe gebruik ik dit nu? Enkel na reset het programma starten (voodoo?)
In Voodoo een backup maken > OTA doen > In Voodoo op het knopje "Restore Root" drukken.

Zojuist getest bij .11 naar .14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik die verhalen lees twijfel ik voor de update te doen ... wat zijn de aanpassingen tov .11 (met .11 verloor ik elke sateliet + helft van mijn wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:38
Ik kom terug op mijn opmerking van vanmiddag.

Sinds de update naar .14 al 3 spontane reboots gehad. Voor de update heb ik hier totaal geen last van gehad.
Het lijkt tot nu toe enkel te gebeuren bij het gebruik van Google chrome browser.
Ik heb helaas niks bebackupped en niet geroot, dus wordt het lastig om hem weer down te graden...

Mijn advies: als je nergens last van had, niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Net update gedaan:
- root netjes bewaard
- geen Wifi verbeteringen
- GPS nog steeds dood
- nog geen vreemde zaken gezien, maar het is nog te vroeg om echt iets te kunnen zeggen

Hoe dan ook: ik ben rete blij met dit apparaat en ik denk dat als ik router upgrade ik ook boven wat meer performance heb. huidige router is zeker niet geweldig. Of anders mijn WRT54G weer nieuw leven in blazen als extra accesspoint ;)

Er zijn nu nog niet echt gelijkwaardige tablets. De T300 te dik, zwaar, minder accu-tijd
De T700 weer dual core, dus liever niet.
IOS....never mind, ben echt tevreden over android en kan niet wachten op verdere verbeteringen en aangepaste tegra games. ICS is immers nog vrij nieuw.

Geen GPS..tja jammer dan, maar had ik ook niet bij iPad gehad.
Heb altijd phonetje nog :) Zal eens induiken in GPS sharing vanuit Galaxy S2, Wifi tethering werkt iig prima op de prime :) Eerlijk genoeg niet buiten getest maar ik denk dat auto zelfde effect heeft in voor het raam thuis.

Ik wacht dus geduldig op de nieuwe batch en kijk of daar wat aan verbeterd is qua hardware.
Ander probeer ik nog mijn vorige mod, maar dan met wat koperfolie. Of GPS verbinden aan headphone jack.
Het is verder gewoon een super tablet met goed werkend toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:18
RayMan schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:39:

Ik wacht dus geduldig op de nieuwe batch en kijk of daar wat aan verbeterd is qua hardware.
Gaat er een grote kans zijn dat het allemaal beter wordt met de volgende batch ? Ik lees best veel problemen met de ATP.
Een goed werkende wifi is toch wel een must voor mij, GPS maakt me niet zoveel uit. Ik twijfel echt of ik 'm nu al moet bestellen of wachten tot de nieuwe gebruikers ervaringen.

Moeilijk. Het zal mijn eerste tablet worden ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:52
Zijn er meer mensen die browser not responding meldingen krijgen?
Bijvoorbeeld als ik naar www.telegraaf.nl ga krijg ik dit altijd.

Zo ook bij veel andere sites, erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Yohost! schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:28:
Zijn er meer mensen die browser not responding meldingen krijgen?
Bijvoorbeeld als ik naar www.telegraaf.nl ga krijg ik dit altijd.

Zo ook bij veel andere sites, erg irritant!
Ik heb dat continu. Het allergrootste probleem van de Prime mijn inziens en ook na de laatste update nog steeds niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Net de update naar .14 gedaan. Alles lijkt naar behoren te werken... En het lijkt of alles wat snappier reageert, ik merk geen lad meer. Zou het dan toch?

Hoop dat de update ook helpt de batterij van het keyboard te verbeteren: die loopt spontaan in 8 uur leeg...
Er is geen applicatie die beslag legt op de batterij... Dus of rotte batterij in dock of.... Zal het meemaken.

Ik zie wel een verbetering, maar dat kan ook toeval zijn/lijken. Voor het eerst haalt mijn prime de max internetsnelheid, gelijk aan mijn laptop....

Edit: ik krijg naast de router nu -26 db met Wifi Analyser. Dat was voorheen max -40 db.

Op mijn slaapkamer, 10 meter van de router, achter twee muren, wan ik totaal 90cm beton, blijft mijn Wifi performen. Tot gisteren viel de internet verbinding daar geregeld weg. Dat is niet meer. Ik blijf ook daar continu "twee streepjes" houden, zonder drops in de verbinding.

Ik wil niet te vroeg juichen, maar deze update lijkt wel wat te doen....

[ Voor 38% gewijzigd door fazerrider op 20-02-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update ok verlopen.. root snel terug met voodoo
Wifi beter..
Gps fix in 20 sec.... voorheen zo goed als nooit ( al was deze update hier niet voor bestemd... ik klaag niet)
Geen reboots .... maar slechts 30 min op .14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
joblamie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:51:
[...]

Ik heb dat continu. Het allergrootste probleem van de Prime mijn inziens en ook na de laatste update nog steeds niet opgelost.
Als ik www.telegraaf.nl laadt heb ik dat ook. Schakel ik Javascript uit, dan heb ik dat niet.
De pagina wordt dan *echt* bloedsnel geladen, totaal zonder lag.

Verklaring???? De telegraafpagina leunt heel zwaar op Java-script??

[ Voor 10% gewijzigd door fazerrider op 20-02-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fazerrider schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:03:
[...]

Als ik www.telegraaf.nl laadt heb ik dat ook. Schakel ik Javascript uit, dan heb ik dat niet.

In de stock browser en in chrome kan ik de telegraaf zonder problemen laden en snel. Javascript staat gewoon aan. Ik draai nog op .11

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb .14 geïnstalleerd en geen probleem met de Telegraaf.
Swipe zo in 1keer naar beneden scherm zonder blocking of vertragingen.
Terwijl fotos en nieuws koppen leesbaar zijn.
Hopelijk komt Chrome snel uit beta?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:55:
Ik heb .14 geïnstalleerd en geen probleem met de Telegraaf.
Swipe zo in 1keer naar beneden scherm zonder blocking of vertragingen.
Hopelijk komt Chrome snel uit beta?
Kan je nog herinneren hoelang gmail beta geweest is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
fazerrider schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:03:
[...]

Wow goeie tip om javascript uit te schakelen. Dit heeft een extreme prestatieverbetering tot gevolg, wow! En probleem heb ik dan inderdaad ook niet meer. Maar ik vrees dat je zonder javascript toch een hoop gaat missen tijdens het surfen. Ik kijk dit even aan, want het surft wel ontiegelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:56:
[...]

Kan je nog herinneren hoelang gmail beta geweest is ;-)
Google moet haast maken dan deze keer.
Anders missen ze de boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:11:
[...]

Google moet haast maken dan deze keer.
Anders missen ze de boot
Welke boot? Mag van mij lang beta blijven als het dan net zo gaat als met gmail.
En als je bedoelt de browser-boot missen, die halen ze zo in. En er kom toch een tijd, android 5.0 (?), dat de stock browser vervangen wordt door chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 19:37
Prime voorzien van firmware versie 1.4. Met alle voorgaande versies geen problemen, zo ook niet met deze versie. Ben een zeer tevreden intensieve Prime gebruiker. Ik lees wat berichten over de stockbrowser, inderdaad niet de meest stabiele browser. Maak al enige tijd naar tevredenheid gebruik van de Dolphin for Pad Beta browser. Ik heb hem ingesteld op het op verzoek weergeven van flash, waardoor de snelheid van laden en scrollen erg is toegenomen. Browser is, ondanks dat het een beta is, stabieler dan de stock browser.

Hyundai Ioniq 5 Project 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My-life schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:27:
[...]

Daar wordt ook een lijstje bijgehouden met mensen die hier last van hebben. Echter hebben deze mensen niet allemaal hun Prima een factory reset gegeven.
Aangezien er op XDA uiteraard veel tweakers (of wannebees) rondlopen is de kans dat deze mensen instabiele software hebben geïnstalleerd vrij groot IMHO.
Factory Reset kan erg veel uitmaken. Ik had op mijn Desire naar de 2.2 update ook erg veel problemen, factory reset verhielp bijna alle (zelf na terugzetten van mijn apps). Dus mocht je probleem hebben, maak een back-up en probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb inmiddels ook ge-update naar .14. hiervoor had ik nergens last van. ik had een bijna perfecte transformer. geen lock-ups, wifi niks mis mee. behalve de gps, deze had binnen geen sats, echter buiten zo 15 stuks. maar toch viel het niet mee, om de lock te vast te houden tijdens test rijden in de auto. maar goed zal er zeker niet mee navigeren, sta je een beetje voor lul met zo'n groot apparaat. vandaag toch de update gedaan, ik merk er voorals nog niet veel van, behalve dat hij in de linker bovenhoek beetje warm word. dit heb ik hiervoor niet opgemerkt.en warmte betekent dat je batterij hard omlaag gaat. ben benieuwd. c10 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 09:37

oXygeN

oftewel oxje...

joblamie schreef op maandag 20 februari 2012 @ 22:06:
[...]

Wow goeie tip om javascript uit te schakelen. Dit heeft een extreme prestatieverbetering tot gevolg, wow! En probleem heb ik dan inderdaad ook niet meer. Maar ik vrees dat je zonder javascript toch een hoop gaat missen tijdens het surfen. Ik kijk dit even aan, want het surft wel ontiegelijk snel.
Javascript uitschakelen is eigenlijk te belachelijk voor woorden natuurlijk, tenzij er ergens in de javascript op telegraaf.nl een bug zit waardoor in principe ieder apparaat blijft hangen. Ik heb er bij veel meer sites last van dan alleen die van de telegraaf.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ja dat klopt, ik had er ook bij veel meer sites last van. Echt heel veel. Ik vond dat een veel groter probleem dan de zogenaamde WiFi en GPS problemen. Maar feit is wel dat die problemen weg zijn nu javascript uit staat. Het is dan misschien geen bug op de telegraaf site, maar het heeft zeker wel met javascript te maken.

En het probleem is Asus specifiek, want op mijn Galaxy Nexus heb ik het probleem nog nooit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Iemand al geprobeerd om op zijn prime C&C Tiberium alliances te spelen? ben wel benieuwd of dat het werkt, kan het zelf nog niet testen omdat ik er nog geen in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

De ICS browser + is overigens stukken sneller dan de stock browser. Dolphin HD heb ik zelf ook maar juist in deze browser heb ik regelmatig dat hij niet reageert.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

deadsy33 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:26:
De ICS browser + is overigens stukken sneller dan de stock browser. Dolphin HD heb ik zelf ook maar juist in deze browser heb ik regelmatig dat hij niet reageert.
Heb je ook Chrome Beta geprobeerd? Die is bij mij nog veel sneller een heeft geen last van Javascript probleempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:45
zAo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:40:
[...]

Heb je ook Chrome Beta geprobeerd? Die is bij mij nog veel sneller een heeft geen last van Javascript probleempjes.
Ik mis alleen in de Chrome Beta de optie om desktop sites te pushen. Nu krijg je vaak toch weer de mobile site.
Daarnaast ben ik het helemaal met je eens, een top browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de hoop dat het toetsenbord het weer zou doen na de update maar helaas.....
Bovenste rij toetsen werken wel, de rest niet. Prime zo'n 4x heen-en-weer ui/in dock en dan werkt het toetsenbord weer voor eventjes.
Dat ding is gewoon niet goed en Asus zit niet echt in de meewerkstand.
Vind het wel bagger: betaalde 599 voor een prime 64 Gb gold en 150 voor een los toetsenbord.
Prime zelf werkt prima maar de combi dus niet (en daar had ik 'm nu juist voor gekocht (o;)

Maar goed, update heeft mijn probleem niet opgelost.
GPS werkt(e) niet maar daar zit ik niet zo mee
WiFI: niet echt een verbetering van ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 15:25
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:58:
Ik had de hoop dat het toetsenbord het weer zou doen na de update maar helaas.....
Bovenste rij toetsen werken wel, de rest niet. Prime zo'n 4x heen-en-weer ui/in dock en dan werkt het toetsenbord weer voor eventjes.
Dat ding is gewoon niet goed en Asus zit niet echt in de meewerkstand.
Vind het wel bagger: betaalde 599 voor een prime 64 Gb gold en 150 voor een los toetsenbord.
Prime zelf werkt prima maar de combi dus niet (en daar had ik 'm nu juist voor gekocht (o;)

Maar goed, update heeft mijn probleem niet opgelost.
GPS werkt(e) niet maar daar zit ik niet zo mee
WiFI: niet echt een verbetering van ontvangst.
Al eens gekeken of er niks in de connector van de prime of toetsenbord zit?
Half uitvallen van het toetsenbord klinkt als een connectie probleem van de connector.
Vooral als je zegt dta hij het soms wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had je het dock,los in een winkel gekocht

Al eens gekeken of er niks in de connector van de prime of toetsenbord zit?
Half uitvallen van het toetsenbord klinkt als een connectie probleem van de connector.
Vooral als je zegt dta hij het soms wel doet.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reacties maar connector of vuil ergens tuissen oid is het allemaal niet.
Meerdere mensen heben wereldwijd exact dezelfde problemen en hebben ook van alels geprobeerd (incl schoonmaken).
het is of a) een softwareprobleem of b) een productiefout.
a) hoop dat het met de nieuwe update verholpen zou zijn. Niet dus. Het is dus b) en dan moet ie terug.
En dan beland je bij ASUS zelf. Dat heb ik nu in gang gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 21:58

KingCrash

Angry Rabbit

Ik had het nog nergens gelezen, maar met update .14 werkt de PS3 controller ook draadloos (non-rooted)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik de .14 OTA firmware kan negeren ? Hij is nu gedownload (doe hij direct bij het checken voor een nieuwe versie), maar ik wil hem niet installeren. Ik kan hem nog 2 keer uitstellen (van een dag) en dan denk ik dat hij gaat installeren, maar ik wil deze firmware (nog) niet, want .11 draait goed voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Why_easy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:18:
Iemand al geprobeerd om op zijn prime C&C Tiberium alliances te spelen? ben wel benieuwd of dat het werkt, kan het zelf nog niet testen omdat ik er nog geen in bezit heb.
Heb je voor me een werkend market linkje dan? Ik kan hem niet vinden.

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 08:29
goherjo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:40:
[...]

Heb je voor me een werkend market linkje dan? Ik kan hem niet vinden.
staat ook niet in de market.
Is een nieuwe html5 game die in de beta zit.
je kan je opgeven op : alliances.commandandconquer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:36:
Iemand een idee hoe ik de .14 OTA firmware kan negeren ? Hij is nu gedownload (doe hij direct bij het checken voor een nieuwe versie), maar ik wil hem niet installeren. Ik kan hem nog 2 keer uitstellen (van een dag) en dan denk ik dat hij gaat installeren, maar ik wil deze firmware (nog) niet, want .11 draait goed voor me.
Volgens mij kan je gewoon in plaats van op uitstellen op je home button klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Vandaar, zal het vanvond eens proberen.

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:09
Why_easy schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 10:18:
Jup, werkt niet.
Wil niet helemaal laden en is veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Heb inmiddels ook een dag met .14 mogen doorbrengen en totaal geen enkel probleem ondervonden. GPS nog steeds minimaal, wifi lijkt iets (met nadruk op iets) beter qua verbindingen leggen en houden.

Voor de rest bevalt de combo dock-tablet me enorm. Een nadeel, mijn desktop scherm en laptop scherm zitten nu onder de vingerafdrukken. Niet dat het touchscreens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
ik zit ook steeds met mn vingers op schermen van laptops:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntard schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:43:
[...]

Volgens mij kan je gewoon in plaats van op uitstellen op je home button klikken.
Dat klopt, maar in mijn notificatie bar blijft hij zichtbaar (pijltje naar beneden op een balkje, alsof hij aan het downloaden is) en hij staat dan dus ook in de notificatie lijst.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Dat klopt, maar in mijn notificatie bar blijft hij zichtbaar (pijltje naar beneden op een balkje, alsof hij aan het downloaden is) en hij staat dan dus ook in de notificatie lijst.
Wil net als jij de kat nog even uit de boom kijken, ben tevreden over gebruik (GPS/WiFi, geen enkele reboot) en heb op dit moment geen behoefte aan de update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
rooten, updatebestand in cache weggooien en met titanium backup dcmclient freezen. hoef je niet te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikdedinges schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:22:
rooten, updatebestand in cache weggooien en met titanium backup dcmclient freezen. hoef je niet te updaten.
Ik heb hem reeds geroot, heb ook gekeken of ik dat cache bestand kon vinden, maar niet gevonden. Weet je toevallig de locatie van dit cachebestand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Iemand die Swype Beta al geprobeerd heeft voor ICS? Ik kan geen Nederlandse taal selecteren. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb hem reeds geroot, heb ook gekeken of ik dat cache bestand kon vinden, maar niet gevonden. Weet je toevallig de locatie van dit cachebestand ?
in de map /cache/ en dan niet lost+found of recovery weggooien maar daar staat nog een map in als het goed is.
wel een file manager gebruiken die bij die map kan komen, zoals Root Explorer ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door ikdedinges op 21-02-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJVR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 13:50

MJVR

This rent is for space!

Update binnen. Merk geen verschil met Wifi of GPS na wat eerste testjes met GPS Test, Speed Test en WIFI analyzer. Spontane reboots had ik zelden. Hoop dat het zo blijft of verbetert :9

Deze update was toch puur voor de reboots of zijn er meer issues verholpen?

2 x de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zie in het andere subforum dat mensen de C2 batch al hebben. :) Kunnen jullie nagaan of GPS werkt en Wifi bereik goed is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:36:
Bij Aps beheer de gegevens wissen van DMClient. Je kunt de update weer binnenkrijgen door zelf check updates uit te voeren.
Of app bevriezen met Titanium backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 12:21
alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:52:
Zie in het andere subforum dat mensen de C2 batch al hebben. :) Kunnen jullie nagaan of GPS werkt en Wifi bereik goed is? :)
die gaat heus niet beter zijn, design is hetzelfde dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikdedinges schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
[...]

in de map /cache/ en dan niet lost+found of recovery weggooien maar daar staat nog een map in als het goed is.
wel een file manager gebruiken die bij die map kan komen, zoals Root Explorer ofzo.
Mijn map /cache/ is leeg. In ieder geval bedankt.
jobr schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:48:
[...]
Bij Aps beheer de gegevens wissen van DMClient. Je kunt de update weer binnenkrijgen door zelf check updates uit te voeren.
Thanx. Dit is de meest simple oplossing en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb .14 toch ook maar geinstalleerd.
Ik had met .11 af en toe reboots, eens in de week ofzo.

Nu nog even testen hoe het gaat met .14. Nu na een uur nog geen problemen ondervonden. (BCOKAS)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Net een update van DICE PLAYER gedaan maar nu ziet DP. mijn netwerk niet meer. Op mijn GS2 het zelfde verhaal. De mogelijkheid "Net" is weg.....of ben ik nou gek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
FunZip schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:34:
Net een update van DICE PLAYER gedaan maar nu ziet DP. mijn netwerk niet meer. Op mijn GS2 het zelfde verhaal. De mogelijkheid "Net" is weg.....of ben ik nou gek....
Ik heb hetzelfde na de update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Er staat bij de update: change UI look & Feel - remove local/network tabs.
Zal dit dan niet betekenen dat het gewoon ergens anders staat?

Ik wacht even met updaten totdat jullie het gevonden hebben :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
_MB_ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:20:
[...]

Er staat bij de update: change UI look & Feel - remove local/network tabs.
Zal dit dan niet betekenen dat het gewoon ergens anders staat?

Ik wacht even met updaten totdat jullie het gevonden hebben :)
Ben die tab idd kwijt......weet niet hoe ik hem terug krijg......balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
FunZip schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:26:
[...]

Ben die tab idd kwijt......weet niet hoe ik hem terug krijg......balen :(
Kan je niet gewoon via het menu naar 'network' zoals met bsplayer?

edit: ook de update gedaan en het is idd echt weg. Lekker kansloos. ff een berichtje sturen naar de beste man.

[ Voor 17% gewijzigd door _MB_ op 21-02-2012 21:37 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
klopt, op mijn Galaxy S2 staat idd:"changed UI look and feel - remove local/network tabs".
In de store van Prime zie ik deze text echter niet. Was net op tijd om auto update uit te zetten :)

Echt geen idee waarom. Het was de enige optie voor mij om 1080p te kunnen streamen. Hoop dat setting snel weer terugkomt.

Ik heb backup gemaakt en aangezien het toch een gratis versie is, neem ik aan dat dit geen implicaties heeft op GoT? Indien toch: alvast excuses, ik probeer gedeputeerden te helpen :)

http://www.mediafire.com/?i5ejhc4chq74xrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
RayMan schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:39:
[...]

klopt, op mijn Galaxy S2 staat idd:"changed UI look and feel - remove local/network tabs".
In de store van Prime zie ik deze text echter niet. Was net op tijd om auto update uit te zetten :)

Echt geen idee waarom. Het was de enige optie voor mij om 1080p te kunnen streamen. Hoop dat setting snel weer terugkomt.

Ik heb backup gemaakt en aangezien het toch een gratis versie is, neem ik aan dat dit geen implicaties heeft op GoT? Indien toch: alvast excuses, ik probeer gedeputeerden te helpen :)

Goed bezig. Bedankt.

edit: samba setting staan er ook nog gewoon in. ideaal.

[ Voor 3% gewijzigd door _MB_ op 21-02-2012 21:49 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij mij werkt het ook om via bubbleupnp mijn 1080p's via dlna door te sturen naar dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
[...]

Je bedoelt denk ik gedupeerden. Gedeputeerden zijn wat anders ;)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
nu na 5 uur met de .14 update, nog geen problemen ondervonden.
browser lijkt wat beter te reageren. wat sneller. Youtube geeft tot nu toe geen rare strepen meer. Voelt allemaal wel solide aan. Afwachten wat dat de komende week doet.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
_MB_ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:42:
nu na 5 uur met de .14 update, nog geen problemen ondervonden.
browser lijkt wat beter te reageren. wat sneller. Youtube geeft tot nu toe geen rare strepen meer. Voelt allemaal wel solide aan. Afwachten wat dat de komende week doet.
Na mijn test krijg ik helaas nog steeds reboots, tevens kan ik ook geen Hard reset uitvoeren ( StandBy + Vol Down) Hij wil dan de "Booting recovery kernel Image" niet uitvoeren. Het lijkt wel of hij die niet vind of corrupt is!

Weet iemand waar dit bestand zou moeten staan, dan kan ik eens kijken of ik deze kan vinden of eventueel daar neerzetten(als die ergens te downloaden is) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
ik kreeg dit terug van de maker van dice player:
I have changed the UI look & feel for simplifying the UI. If you can select the network location, you can do by selecting the media folder (home shaped icon).

1. select the media folder icon (upper left home shaped icon)
2. add samba or http url
3. select the added location
Volgensmij deed die home knop bij mij alleen niets.

Edit: over een paar uur komt er een nieuwe update die de problemen zou moeten fixen.

[ Voor 9% gewijzigd door _MB_ op 22-02-2012 09:22 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreej
  • Registratie: Mei 2011
Het grootste probleem dat ik met de Prime heb is, dat op het moment dat ik audio stream naar mijn Voiis met bluetooth, WIFI een soort van vastslaat, er wordt niet meer gebufferd. Onmogelijk dus om op die manier filmtrailers of andere filmpjes te kijken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zijn er mensen bij wie dit probleem na de laatste update is verholpen? Bij mij niet in ieder geval. Verder had ik weinig last van reboots, is 1x voorgekomen. Ik erger me verder vooral aan de traagheid van de WIFI-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Andreej schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 07:51:
Het grootste probleem dat ik met de Prime heb is, dat op het moment dat ik audio stream naar mijn Voiis met bluetooth, WIFI een soort van vastslaat, er wordt niet meer gebufferd. Onmogelijk dus om op die manier filmtrailers of andere filmpjes te kijken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zijn er mensen bij wie dit probleem na de laatste update is verholpen? Bij mij niet in ieder geval. Verder had ik weinig last van reboots, is 1x voorgekomen. Ik erger me verder vooral aan de traagheid van de WIFI-verbinding.
Wifi+bluetooth is nog steeds een probleem. Ze zijn er mee bezig, zie dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1443868

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreej
  • Registratie: Mei 2011
Ok, bedankt voor de link. We zullen er verder maar het beste van hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
_MB_ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 07:37:
ik kreeg dit terug van de maker van dice player:

[...]

Volgensmij deed die home knop bij mij alleen niets.
Bij mij deed de home knop ook niets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
FunZip schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:20:
[...]

Bij mij deed de home knop ook niets.....
Er komt over een paar uur weer een update. Er zat nog een bug in.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
_MB_ schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:53:
[...]

Er komt over een paar uur weer een update. Er zat nog een bug in.
Ok.....fijn om te weten.....streamen gaat perfect met deze player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Nog even voor de mensen met zwakke wifi in de woonkamer (of waar ze de Prime ook het meest gebruiken): gisteren voor 5 tientjes de Netgear range-extender gehaald en nu vol bereik (alle streepjes), rond de -45db en ranzendsnel internet op de Prime :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
officele bootloader unlock is er van asus,
heb je nou nog niks aan, en je bent je garantie kwijt.
maar het zal niet lang duren voor de custom roms komen en een goede recovery.
misschien als een dev zich verdiept in die .apk krijgen we ook wel een unlock met behoud van garantie.

http://support.asus.com/D...#UnLock_Device_App_V6.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
FunZip schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:11:
[...]

Ok.....fijn om te weten.....streamen gaat perfect met deze player
Ik heb een nieuwe versie getest en deze werkt. Hij heeft alleen problemen met het uploaden naar de market.
Hij zal vandaag of morgen wel online moeten komen in de market.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
habermas schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:31:
Nog even voor de mensen met zwakke wifi in de woonkamer (of waar ze de Prime ook het meest gebruiken): gisteren voor 5 tientjes de Netgear range-extender gehaald en nu vol bereik (alle streepjes), rond de -45db en ranzendsnel internet op de Prime :p
Maakt dat echt zoveel uit dan?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Maar ik heb begrepen dat een extender letterlijk elk pakketje herhaald in je netwerk.
Dit betekend dat de max bandbreedte wordt gehalveerd.

Momenteel haal ik max zo'n 26Mbit (op laptop/Galaxy S2) en daarna dus maar 13Mbit?
Laat dan maar zitten... zet ik liever mijn oude WRT54G weer aan, zodat ik weer zo'n 25Mbit heb op volledig ander kanaal desnoods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 22:10

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijne gisteren besteld bij Alternate en vandaag binnen (de paars/grijze versie). Werkt heerlijk tot nu toe. Heb er nog niet veel mee kunnen doen, maar er zit zo veel potentieel in dit :O. Alleen de wifi is idd erg zwak, maar dat ga ik testen wanneer die 100% opgeladen is.

Zijn er nog must have apps voor op een tablet?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
RayMan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:54:
[...]
Maar ik heb begrepen dat een extender letterlijk elk pakketje herhaald in je netwerk.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, hoor ik nu voor t eerst. Zal het vanavond es testen. Het is voornamelijk prettig voor zgn. dead-zones waar je wifi-sginaal moeilijk kan komen. De bank is de woonkamer was zo'n plek bij mij, en streamen van youtube-hd filmpjes gaat nu zonder stotteren, erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 12:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb gewoon ineens een pitje in mijn scherm :'(
Hij zit onderaan, en je ziet 'm in egale kleurvlakken.
Het ziet eruit alsof er vanaf de achterkant in het scherm 'geprikt' is. Maar dat is niet gebeurd... Mijn Prime is zelfs nog geheel krasvrij!

Iemand hier dit ook meegemaakt? Dit wordt denk ik een garantiegevalletje...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 21:43

rommelkast

kitesmurf

wontcachme schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:02:
Mijne gisteren besteld bij Alternate en vandaag binnen (de paars/grijze versie). Werkt heerlijk tot nu toe. Heb er nog niet veel mee kunnen doen, maar er zit zo veel potentieel in dit :O. Alleen de wifi is idd erg zwak, maar dat ga ik testen wanneer die 100% opgeladen is.

Zijn er nog must have apps voor op een tablet?
Maar er zijn er toch geen te leveren? heb je er wellicht eentje die door een ander is terug gebracht? wellicht omdat de vorige eigenaar de wifi te slecht vond?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 22:10

wontcachme

You catch me? No you wont

rommelkast schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Maar er zijn er toch geen te leveren? heb je er wellicht eentje die door een ander is terug gebracht? wellicht omdat de vorige eigenaar de wifi te slecht vond?
Nope. Vers in de folie en alles netjes ingepakt met originele plastic

Gisteren stond de paarse voor een kleine twee uur op voorraad. De champagne iets langer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:44
En ja hoor, we kunnen de bootloaders van de Prime unlocken!

CWM recovery is er ook al!

Nu aan iemand de schone taak om een root/custom rom topic voor de Prime aan te maken. >:)

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 22-02-2012 15:43 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
N.a.v. jouw b.g. verhaal heb ik hem ook gekocht en er is inderdaad heel veel verschil. Daar waar ik eerst 1 blokje op de Prime had, heb ik ze nu maximaal. Idem op mijn Nokia Lumia. Eerst 1 blokje en nu helemaal vol.
En Internet gaat nu rete snel.

Bedankt. :)

[ Voor 0% gewijzigd door hjoels op 22-02-2012 16:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:59:
[...]

N.a.v. jouw b.g. verhaal heb ik hem ook gekocht en er is inderdaad heel veel verschil. Daar waar ik eerst 1 blokje op de Prime had, heb ik ze nu maximaal. Idem op mijn Nokia Lumia. Eerst 1 blokje en nu helemaal vol.
En Internet gaat nu rete snel.

Bedankt. :)
voor mij geldt hetzelfde, ook hier een netgear range extender op de 1e verdieping geplugt en nu overal in huis top verbinding en wireless full hd playback

gisteren voor het eerst geprobeerd te navigeren in de auto met de prime, mijn htc desire als wifi hotspot ingesteld en google navigatie op de prima aangezet tijdens een rit van egmond naar haarlem, prima lag op bijrijdersstoel, fix was binnen een minuut in orde, navigatie ging zeer vloeiend met goede gps ontvangst, zelfs als ik de afrit opreed waar ik niet heen werd gestuurd zag de prime dat onmiddelijk, nauwkeurigheid was dus dik in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
Dit ga ik dalijk meteen proberen zodra ik thuis ben :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1509794

Zou mooi zijn als zwakke Wifi met simpele mods toch verbeterd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
RayMan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:31:

Lache, ga ik ook even proberen. Ik haal nu 20Mb/s.(max verbinding is 120Mb/s).
Ik weet alleen niet wat de max van de Prime zou zijn, maar altijd leuk als je het kan verhogen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:44
Whahaha, ziet er alleen niet uit! Volgende stap is dat het in een case oid verwerkt wordt en dat je er zodoende dus niets van ziet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
l3art schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:05:
Whahaha, ziet er alleen niet uit! Volgende stap is dat het in een case oid verwerkt wordt en dat je er zodoende dus niets van ziet.
Het is ook meer gewoon leuk om ff te testen. Mijn wifi snelheid is snel genoeg zonder folie :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:54:
[...]

Momenteel haal ik max zo'n 26Mbit (op laptop/Galaxy S2) en daarna dus maar 13Mbit?
Laat dan maar zitten... zet ik liever mijn oude WRT54G weer aan, zodat ik weer zo'n 25Mbit heb op volledig ander kanaal desnoods)
heb ook zo'n extender gehad, werkt wel goed hoor. maar je kan er alleen mee internetten. hd films bekijken dat ga je niet voor me kaar krijgen. daar deze draadloos maar 11mb max kan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
RayMan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:31:

Ja die is lachen. Wat denk ik aan de hand is dat je het signaal van de primaire antenne effectief blokt en dat de Prime dan overschakelt naar de secundaire antenne die (dan) kennelijk een beter signaal geeft. Wat gebeurt er als je beide kanten "afplakt" met folie: geen signaal....

Het brengt me wel op het volgende idee: de prime heeft twee interne antennes. Is het een idee om beide antennes (met een draadje om de pogp-pins van de antennes) met elkaar te verbinden? Zou dat een beter signaal opleveren of stoort dat juist? Weet iemand met electronica ervaring hier een antwoord op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
fazerrider schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:28:
[...]

Ja die is lachen. Wat denk ik aan de hand is dat je het signaal van de primaire antenne effectief blokt en dat de Prime dan overschakelt naar de secundaire antenne die (dan) kennelijk een beter signaal geeft. Wat gebeurt er als je beide kanten "afplakt" met folie: geen signaal....

Het brengt me wel op het volgende idee: de prime heeft twee interne antennes. Is het een idee om beide antennes (met een draadje om de pogp-pins van de antennes) met elkaar te verbinden? Zou dat een beter signaal opleveren of stoort dat juist? Weet iemand met electronica ervaring hier een antwoord op???
Ik heb net de foliemod getest, maar het heeft geen effect voor mij. Denk dat mijn beide wifi antennes gewoon goed werken dan.

p.s. Ik zit ondertussen bijna 24uur op versie .14 en heb nog geen problemen ondervonden.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu 24 uur op de .14 en ik heb een sterk vermoeden dat de batterij in slaap-mode een stuk minder hard leegloopt dan op de .11

Ik heb na 24 uur slaapmode nog 99% over. Dat was voorheen wel anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Aaarch. Blijkbaar heeft de Prime geen Proximity Sensor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:47:
Ik draai nu 24 uur op de .14 en ik heb een sterk vermoeden dat de batterij in slaap-mode een stuk minder hard leegloopt dan op de .11

Ik heb na 24 uur slaapmode nog 99% over. Dat was voorheen wel anders....
Dat red ik ook nog steeds, met .11 . Maar eigenlijk laat ik hem nooit zo lang met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Merk nu dat ik op .14 een aantal games niet meer kan spelen. Zen pin all crasht bijvoorbeeld als ik een tafel selecteer. Ook heb ik het idee dat de gmail app en chrome browser vaker crashen.

Een reinstall van bv. zen pinball mocht niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Fly-guy schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:35:
Merk nu dat ik op .14 een aantal games niet meer kan spelen. Zen pin all crasht bijvoorbeeld als ik een tafel selecteer. Ook heb ik het idee dat de gmail app en chrome browser vaker crashen.

Een reinstall van bv. zen pinball mocht niet baten...
Hier werkt zen pinball prima met .14.
Ik heb wel alleen de eerste kast. Had het nog nooit gespeeld eigenlijk. Best grappig.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:10
Net ondanks de update toch een spontane reboot gehad had gehoopt dat die nu echt tot het verleden zouden behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 12:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die aluminiumfoliewifimod helpt nog ook zeg... Dit betekent dus dat de antenne in de Prime gewoon brak is, als er al een fatsoenlijke antenne in zit.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

voorlopig blijf ik maar op .11

:X

Strava

• _MB_
Het blijft een gok, maar voor mij is het een verbetering tot nu toe.
In de usa zijn ze momenteel met een klein groepje .15 beta aan het testen. De personen die met .14 een onbruikbare tablet hadden hebben, zover ze tot nu toe konden testen, nu weer een stabiele tablet.
Dus als die update voor iedereen goed werkt zullen ze die misschien wel snel uitbrengen. :)

edit: zie topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1503079

[ Voor 6% gewijzigd door _MB_ op 23-02-2012 07:48 ]

Canon Digital Ixus V2

Pagina: 1 ... 38 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]