Thanks daar heb ik wat aanSV3NNER schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:43:
nog niet tegengekomen hier, tablified.com een site vol met tablet apps
Dus dit. écht een goede msn app lijkt not te ontbreken.Vinniiee schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:43:
Weet iemand een goede app voor MSN voor honeycomb?
Heb er al een paar geprobeerd maar nog geen goede gevonden.
Je hebt alleen BeejiveIM, maar die is nou ook niet echt heel goed uitgewerkt...
Msn talk pro issuper fijn op tablets ik heb zelf de galaxy tab 10.1
Ik heb sinds dit weekend ook een Android Tablet (de Asus EeePad).
Mijn bevindingen totnutoe qua apps:
- jammer dat er geen speciale apps-sectie is in de markt
- daardoor: dank voor tablified.com !
- voor twitter gebruik ik nu tweetcomb , vind ik een tablet app zoals het hoort
- waarom heeft google zijn eigen Google+ app nog niet aangepast voor tablets? zou zo mooi kunnen zijn
- welke niet te missen apps/spellen moet je installeren op je tablet? en welke widgets gebruiken jullie?
Mijn bevindingen totnutoe qua apps:
- jammer dat er geen speciale apps-sectie is in de markt
- daardoor: dank voor tablified.com !
- voor twitter gebruik ik nu tweetcomb , vind ik een tablet app zoals het hoort
- waarom heeft google zijn eigen Google+ app nog niet aangepast voor tablets? zou zo mooi kunnen zijn
- welke niet te missen apps/spellen moet je installeren op je tablet? en welke widgets gebruiken jullie?
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik heb een moterola Xoom.
Heel tevreden van dit toestel, maar de app market valt wat tegen. Vind er niet veel goeie dingen terug.
Aanraders :
- de drie Angry bird spellen (en de variant bunny shooter)
- MK video speler
- tTorrent
- Opera mobile
Meer heb ik nog niet echt tegengekomen dat de moeite is...
Heel tevreden van dit toestel, maar de app market valt wat tegen. Vind er niet veel goeie dingen terug.
Aanraders :
- de drie Angry bird spellen (en de variant bunny shooter)
- MK video speler
- tTorrent
- Opera mobile
Meer heb ik nog niet echt tegengekomen dat de moeite is...
Verwijderd
Dit topic is niet bedoeld om problemen in te posten.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 30-09-2011 23:39 ]
Hoi Mark,
Mij is gevraagd door de moderator om onze topics samen te voegen, nu snap ik er niet zoveel van GOT dus heb ik jou mede editor gemaakt van mijn topic en hoop ik dat jij zin hebt om de samenvoeging te verzorgen. Zoals je al begrijpt heb ik de direct message ook niet gevonden. Als je het samenvoegen geen goed idee vindt dan sluit ik mijn topic wel. [Ervaringen] Het Honeycomb HD applicatie topic
Mij is gevraagd door de moderator om onze topics samen te voegen, nu snap ik er niet zoveel van GOT dus heb ik jou mede editor gemaakt van mijn topic en hoop ik dat jij zin hebt om de samenvoeging te verzorgen. Zoals je al begrijpt heb ik de direct message ook niet gevonden. Als je het samenvoegen geen goed idee vindt dan sluit ik mijn topic wel. [Ervaringen] Het Honeycomb HD applicatie topic
[ Voor 3% gewijzigd door tharonald op 30-09-2011 20:48 ]
Dat samenvoegen lijkt mij helemaal geen goed idee. Lang niet elke Android tablet draait ook op Honeycomb. Integendeel zelfs. Het merendeel van alle huidige tablets die de mensen hebben draait juist niet op HC. Maar de mensen met HC tablets zijn natuurlijk geïnteresseerd in apps die specifiek met HC werken. In een HC topic kun je dan natuurlijk ook verwachten dat er vooral apps besproken gaan worden die alleen op Android 3.x draaien en niet op oudere versies. En dat is natuurlijk prima en zeer interessant voor mensen met HC tablets. De mensen met tablets op oudere Android versies zijn daar echter natuurlijk (nog) nauwelijks in geïnteresseerd. En als ze dat wel zijn lezen ze fijn dat HC topic. Het hier posten van A3.x apps is momenteel nog voor de meerderheid van de mensen (met oudere Androidversies) in feite 'topicvervuiling'.
Het lijkt mij dus juist zeer zinvol om dit topic te reserveren voor apps die op het overgrote deel van de huidige tablets draaien met < Android 3.x versies en het HC topic voor apps die Android 3.x vereisen. Dan weet iedereen waar ie wat kan vinden/moet posten.
Het lijkt mij dus juist zeer zinvol om dit topic te reserveren voor apps die op het overgrote deel van de huidige tablets draaien met < Android 3.x versies en het HC topic voor apps die Android 3.x vereisen. Dan weet iedereen waar ie wat kan vinden/moet posten.
your message has been heard..... de topics blijven beide bestaanCaptJackSparrow schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:49:
Dat samenvoegen lijkt mij helemaal geen goed idee. Lang niet elke Android tablet draait ook op Honeycomb. Integendeel zelfs. Het merendeel van alle huidige tablets die de mensen hebben draait juist niet op HC. Maar de mensen met HC tablets zijn natuurlijk geïnteresseerd in apps die specifiek met HC werken. In een HC topic kun je dan natuurlijk ook verwachten dat er vooral apps besproken gaan worden die alleen op Android 3.x draaien en niet op oudere versies. En dat is natuurlijk prima en zeer interessant voor mensen met HC tablets. De mensen met tablets op oudere Android versies zijn daar echter natuurlijk (nog) nauwelijks in geïnteresseerd. En als ze dat wel zijn lezen ze fijn dat HC topic. Het hier posten van A3.x apps is momenteel nog voor de meerderheid van de mensen (met oudere Androidversies) in feite 'topicvervuiling'.
Wat denk je zelf? Het linken naar warez wordt niet gewaardeerd op GoT!
[ Voor 79% gewijzigd door PaT op 04-10-2011 19:37 ]
Heel fijn.tharonald schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:24:
your message has been heard..... de topics blijven beide bestaan
Het is misschien niet specifiek een tablet app maar ik zag dat ie blijkbaar pas een paar dagen uit is dus ik meld maar even dat Flickr nu een eigen officiële app heeft.
Eigenlijk duidelijk nog op telefoons gericht met een primaire portraitoriëntatie wat niet echt slim is omdat de meeste foto's in landscapeoriëntatie gemaakt worden maar voor een eerste versie kan het er mee door.
Ik heb gelijk maar even een nieuwe aparte account aangemaakt voor mijn tablet.
Say cheese!

Weet niet of ie al voorbij gekomen is maar News360 is echt schitterend op mijn eee pad transformer;
https://market.android.co...let&feature=search_result
https://market.android.co...let&feature=search_result
Erg leuk nieuw spel, zeker voor Tablets, maar werkt ook op de telefoon:
Clouds and Sheep, volledig onzinnig, beetje farmville achtig met een dikke knipoog.
Clouds and Sheep, volledig onzinnig, beetje farmville achtig met een dikke knipoog.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Weten jullie ook nog leuke educatieve spellen voor kinderen? Alles wat ik tegen kom is engelstalig.
Heeft iemand Adobe Touch al gekocht? Wat zijn je ervaringen met deze app?
http://www.adobe.com/products/touchapps.html
http://www.adobe.com/products/touchapps.html
Misschien leuk voor de ziggo abonnees onder ons:
https://www.ziggo.com/nl/...-tv-voor-android-tablets/
I intend to live forever. So far, so good.
Ook voor de niet ziggo abonnees 
Ik zit bij Caiway, maar het is gewoon perfect als tv gids te gebruiken voor me.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
haha, goed om te horenWybo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:34:
Ook voor de niet ziggo abonnees
I intend to live forever. So far, so good.
im+ pro is nu beschikbaar voor honeycomb.
Werkt perfect zeker downloaden
Op de website is een trail van 7 dagen te vinden.
Werkt perfect zeker downloaden
Verwijderd
Hey ik ben op zoek naar een app die alleen de foto's weergeeft in je tijdlijn op twitter. Ik kwam uit op de app genaamd Scopy (http://scopy.ignition.hk/index.html) alleen deze is voor iphone en niet voor android. Heeft iemand enige idee? thanks!
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de apk van deze software te delen/mailen? De app wil niet installeren via de market op mijn Galaxy Tab (zowel HC als ICS).IkWilbert schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:23:
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Zijn er nog mensen met een asus prime die nog mooie applicaties weten die goed draaien op deze tablet?
Zelf gebruik ik bijv. over het netwerk te browsen AntTek file explorer
Werkt goed in de tablet style al zeg ik het zelf.
Wel vind ik jammer dat de kranten (nu, telegraaf) geen echte tablet versies hebben!
Zelf gebruik ik bijv. over het netwerk te browsen AntTek file explorer
Werkt goed in de tablet style al zeg ik het zelf.
Wel vind ik jammer dat de kranten (nu, telegraaf) geen echte tablet versies hebben!
Dit iets voor je? Ziggo TV op Android devicesTaigu schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:21:
[...]
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de apk van deze software te delen/mailen? De app wil niet installeren via de market op mijn Galaxy Tab (zowel HC als ICS).
Tweetcaster heeft deze functie. Prima app.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:19:
Hey ik ben op zoek naar een app die alleen de foto's weergeeft in je tijdlijn op twitter. Ik kwam uit op de app genaamd Scopy (http://scopy.ignition.hk/index.html) alleen deze is voor iphone en niet voor android. Heeft iemand enige idee? thanks!
Ik las net ergens dat er in de market geen aparte tablet sectie was, als ik mijn market open krijg ik toch echt een kopje 'tablet' te zien (Dit is met Android Market 3.4.4 zo uit mijn hoofd) waar dus een heleboel voor tablets geschikte apps te vinden zijn.
Heeft er toevallig iemand ervaring met Splashtop Remote Desktop HD? Sinds een paar dagen ben ik hiermee aan de slag gegaan en ik kan niets anders zeggen dan dat ik er lovend over ben. Het werkt snel/soepel en reageert goed met muis/touch. Als je een Bluetooth muis hebt is het helemaal ideaal, bijna volledige desktop mogelijkheden op je tab.
Het enige nadeel op dit moment is dat je geen rechterklik hebt, dat schijnt een beperking te zijn van HC3.2 en is/wordt hopelijk toegevoegd in ICS4.x.
En als explorer om alles te benaderen op mijn netwerk gebruik ik ES File Explorer, deze werkt zeer goed op een tablet en telefoon. Deze heeft ook netjes Honeycomb support.
360News en Pulse heb ik ook geprobeerd maar daar staat meer US nieuws in, kon zo niet echt vinden waar ik zelf een fatsoenlijke stream toe kon voegen, ook het nieuws bij 'je huidige locatie' zoeken werkt niet lekker.
Neemt niet weg dat het een mooie app is.
Heeft er toevallig iemand ervaring met Splashtop Remote Desktop HD? Sinds een paar dagen ben ik hiermee aan de slag gegaan en ik kan niets anders zeggen dan dat ik er lovend over ben. Het werkt snel/soepel en reageert goed met muis/touch. Als je een Bluetooth muis hebt is het helemaal ideaal, bijna volledige desktop mogelijkheden op je tab.
Het enige nadeel op dit moment is dat je geen rechterklik hebt, dat schijnt een beperking te zijn van HC3.2 en is/wordt hopelijk toegevoegd in ICS4.x.
En als explorer om alles te benaderen op mijn netwerk gebruik ik ES File Explorer, deze werkt zeer goed op een tablet en telefoon. Deze heeft ook netjes Honeycomb support.
360News en Pulse heb ik ook geprobeerd maar daar staat meer US nieuws in, kon zo niet echt vinden waar ik zelf een fatsoenlijke stream toe kon voegen, ook het nieuws bij 'je huidige locatie' zoeken werkt niet lekker.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Is er al een app die richting lightroom gaat? Ik kan nog geen app vinden die met raws overweg kan, een soort uitgeklede lightroom dus waarmee je basic kleur, contrast, belichting, sharpen en croppen kan doen.
Zoek dus geen photoshop met effecten ed, gaat mij puur om het "ontwikkelen" van raws. Lijkt,me heerlijk als ik onderuit gezakt op de bank een beetje de (vakantie)foto's op mijn gemak zou kunne doorworstelen. Ik kan me er niet toe zetten om alles aan tafel met de laptop te moeten doen.
Zoek dus geen photoshop met effecten ed, gaat mij puur om het "ontwikkelen" van raws. Lijkt,me heerlijk als ik onderuit gezakt op de bank een beetje de (vakantie)foto's op mijn gemak zou kunne doorworstelen. Ik kan me er niet toe zetten om alles aan tafel met de laptop te moeten doen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Twee tips tot dusver:
- ePub/ebook reader: Mantano reader
- Comic reader: ComicRack
[ Voor 6% gewijzigd door Simkin op 11-01-2012 18:41 ]
Zelf heb ik Splashtop gekocht met het idee om xbmc ermee te bedienen. Ik gebruik xbmc puur als mp3-speler. Eerst moest ik altijd naar de tv lopen of minstens de afstandsbediening pakken om xbmc te bedienen. Nu hoeft dat niet meer. Splashtop kan hier overigens welrechtsklikken via en lange aanraking. Dè enige plek waar dat tot nu toe niet lijkt te werken is het Start-menu.prutser001 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:41:
Ik las net ergens dat er in de market geen aparte tablet sectie was, als ik mijn market open krijg ik toch echt een kopje 'tablet' te zien (Dit is met Android Market 3.4.4 zo uit mijn hoofd) waar dus een heleboel voor tablets geschikte apps te vinden zijn.
Het enige vervelende is dat Splashtop via 3G wel mijn computer automatisch vindt, maar dan niet kan inloggen. Er kan geen verbinding worden gemaakt. Als ik inloggen op de Google account uit zet en handmatig een verbinding invoer, dan werkt het wel. (Denk aan forwarden van poorten in de router.)
[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 13-01-2012 22:25 ]
Ik wou vandaag deze applicatie installeren, echter kan ik deze niet vinden in de market. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de apk te uploaden?IkWilbert schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:23:
Ik heb gezien dat deze vraag eerder is gesteld, toen werd doorverwezen naar een topic over de telefoon versie. Echter ben ik op zoek naar deze 'Ziggo TV Tablet' app, omdat daar ook een tvgids functie in zit.
Alvast bedankt.
Heb je een tablet met Honeycomb 3.0.1 of hoger? Zo niet dan werkt die app niet en dan is daar de reden dat je hem niet vindt.
Ik vind het toch matig dat Tweakers.net nog geen speciale Tablet app heeft, misschien eens naar de Voetbal International App kijken? is een heel mooi voorbeeld voor een app die echt beter is als de site.
Ja, beschik over een tablet met ICS (Android 4.0) dus dat is het probleem niet. In de market kan ik wel meer applicaties niet vinden, maar wanneer ik dan de APK download en installeer werkt deze perfect. Dus als iemand de apk van Ziggo TV Tablet app zou kunnen uploaden zou ik daar heel blij van worden!Katsunami schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:21:
Heb je een tablet met Honeycomb 3.0.1 of hoger? Zo niet dan werkt die app niet en dan is daar de reden dat je hem niet vindt.
Verwijderd
Hee beste mensen, hier een Playbook eigenaar.
Is er misschien iemand met een android tablet die me aan een apk van de nieuwe KPN iTV online app voor tablets kan helpen? Ik heb geen android tablet, alleen een telefoon, en dan kan je helaas alleen de phone versie downloaden. Als je me zou willen helpen, misschien even uploaden naar sendspace en even een PM met link?
Ik wil graag testen of live TV ook werkt voor de playbook, dat zou wel echt GE-WEL-DIG zijn.
Is er misschien iemand met een android tablet die me aan een apk van de nieuwe KPN iTV online app voor tablets kan helpen? Ik heb geen android tablet, alleen een telefoon, en dan kan je helaas alleen de phone versie downloaden. Als je me zou willen helpen, misschien even uploaden naar sendspace en even een PM met link?
Ik wil graag testen of live TV ook werkt voor de playbook, dat zou wel echt GE-WEL-DIG zijn.
Ik bedoel de app van Ziggo zelf, wel bedankt voor het meedenken/linken.mcpswijnenburg schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Dit iets voor je? Ziggo TV op Android devices
Hier ook ICS 4.0.3 en niet te vinden...Hulp wordt gewaardeerd.G33st schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:54:
[...]
Ja, beschik over een tablet met ICS (Android 4.0) dus dat is het probleem niet. In de market kan ik wel meer applicaties niet vinden, maar wanneer ik dan de APK download en installeer werkt deze perfect. Dus als iemand de apk van Ziggo TV Tablet app zou kunnen uploaden zou ik daar heel blij van worden!
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Via market.android.com is de Ziggo app wel te vinden, echter geeft hij dan aan dat mijn tablet niet voldoet. Android Market: Ziggo TV Tablet - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5sLnppZ2dvLmFuZHJvaWQudHYiXQ..Taigu schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:43:
[...]
Hier ook ICS 4.0.3 en niet te vinden...Hulp wordt gewaardeerd.
Zie de vraag hierboven die ik al gesteld had in het Asus prime topic.stimpyrulez schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:28:
Is er eigenlijk een app (of widget) waarmee je de activiteit van je cores kan monitoren?
zeg maar een beetje als de taskmanager van windows (of wat je juist in de filmpjes van de tegra 3 ziet).
Ben wel benieuwd hoevaak hij de zuinig core gebruikt en wanneer meer.
Daarbij doel ik dus op het onderstaande filmpje
Misschien dat er geen programma/widget is die het precies na doet, maar er moeten toch wel iets zijn wat er op lijkt?
Wie heeft er een tip voor mij?
gebruik sinds gisteren ook pulse voor nieuws readers, alleen krijg ik deze niet gekoppeld met google reader. is iemand dit wel gelukt? tutorials via google zeggen dat er bij het toevoegen een knop tevoorschijn komt met Google Reader, alleen die krijg ik niet te zien...
Ik heb deze gekocht, PDF's laden inderdaad erg snel en worden prima weergegeven maar ik mis helaas een library functionaliteit. De filebrowser in deze app werkt niet fijn.RepliGo reader / PDF-Ebook lezer / € 3,99
Een van de weinige PDF lezers die het mooi weergeeft en ook nadenkt over de bruikbaarheid tijdens het lezen.
https://market.android.co...d=com.cerience.reader.app
Op de Transformer Prime heb je de MyLibrary app die er gewoon stukken beter uitziet. Maar ja, die laadt PDF's erg langzaam, met name de grote.
Weet iemand waarom de app van Eredivisie Live niet (meer) beschikbaar is op mijn Galaxy Tab 10.1? Mijn collega, die zijn tab een paar maanden langer heeft, heeft deze app wel kunnen installeren. Voor mijn Tab is de app niet beschikbaar als ik op market.android.com kijk. Voor mijn telefoon wel, maar goed, dat wil ik dus niet
.
We've got that ring of confidence
Voor een kleine 5 euro een paar geweldige games via de Humble Bundle http://www.humblebundle.com/
- Edge
- Anomaly
- Osmos
- World of Goo
Zeker het geld waard
- Edge
- Anomaly
- Osmos
- World of Goo
Zeker het geld waard
9800X3D | 3070
vermits ik thuis Microsoft Onenote gebruik als geheugensteun,
en op het werk via Windows Live
is het nu ook handig dat er Onenote for Android is ...
http://www.androidworld.nl/108922/microsoft-lanceert-onenote-mobile-voor-android/
http://www.androidworld.nl/108922/microsoft-lanceert-onenote-mobile-voor-android/
Wat mij betreft is Evernote de beste notitie applicatie, zeker op Android in combinatie met Skitch.tsjarlie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:59:
vermits ik thuis Microsoft Onenote gebruik als geheugensteun,
Heb kort geleden een NAS met DLNA/UPnP support gekocht en heb al een tijdje naar een goede movie browser voor m'n tablet gezocht maar heb er nu eentje gevonden die er wel strak uitzie: Android Market: MovieBrowser HD for Tablet. De gratis versie heeft geen Samba/DLNA support (je kan wel testen, maar niets selecteren), maar voor £1.29 (zal iets van €1.40 zijn of zo?) is het geen geld.
Goeie tip, meteen geïnstalleerd en wekt super!JoetjeF schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:23:
Heb kort geleden een NAS met DLNA/UPnP support gekocht en heb al een tijdje naar een goede movie browser voor m'n tablet gezocht maar heb er nu eentje gevonden die er wel strak uitzie: Android Market: MovieBrowser HD for Tablet. De gratis versie heeft geen Samba/DLNA support (je kan wel testen, maar niets selecteren), maar voor £1.29 (zal iets van €1.40 zijn of zo?) is het geen geld.
Ik ben op zoek naar een videorecording app waarmee ik 'oneindig lang' mee kan opnemen. De standaard video recording app heeft een limiet van 15 minuten dacht ik...
Iemand een goed alternatief
?
Iemand een goed alternatief
[ Voor 9% gewijzigd door Freekers op 11-02-2012 23:09 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Voor mensen die een goede Office suit zoeken: Kingsoft Office. Werkt erg goed en is nog gratis ook.
Ik gebruik splashtop hd sinds een week op mijn galaxy tab 10.1 en ik ben er vrij lovend over. Icm met windows xp had ik last van geluidsproblemen. Maar na de installatie van win7 is dit opgelost.prutser001 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:41:
Rechterklik doe je toch gewoon door een bepaalde map of icon even ingedrukt te houden? Zo werk het bij mij wel in ieder geval.
Wat echt episch zou zijn naar mijn mening, is de mogelijkheid om vanaf een andere locatie toegang te hebben tot je computer en videofiles te kunnen streamen
Thanks, ga er naar kijken!CaptJackSparrow schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:35:
Kijk eens naar DailyRoads Voyager. Die kan dat.
En nog gratis ook.
Dat kan wel, maar dan moet je wel een goede uploadsnelheid hebben.gitaarmeneer schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:58:
Wat echt episch zou zijn naar mijn mening, is de mogelijkheid om vanaf een andere locatie toegang te hebben tot je computer en videofiles te kunnen streamen. Maar zover zal de technologie wel niet gevorderd zijn.
Een voorbeeld van een app die dat kan is Subsonic (http://www.subsonic.org/pages/index.jsp) en er zijn nog vele andere manieren omdat te doen.
[ Voor 21% gewijzigd door Freekers op 12-02-2012 13:07 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Met teamviewer, kun je je gindse computer besturen.Freekers schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Thanks, ga er naar kijken!
[...]
Dat kan wel, maar dan moet je wel een goede uploadsnelheid hebben.
Een voorbeeld van een app die dat kan is Subsonic (http://www.subsonic.org/pages/index.jsp) en er zijn nog vele andere manieren omdat te doen.
Ja, maar geen videobestanden streamen en daar ging 't om.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 18:19:
[...]
Met teamviewer, kun je je gindse computer besturen.
Ik heb al 1x een serie gekeken via Splashtop HD. Ik was dus niet thuis. Het ging heel af en toe een beetje stotterend, maar opzich prima te doen met een goede internetverbinding!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Interessant, dit ga ik checkenFreekers schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:07:
[...]
Thanks, ga er naar kijken!
[...]
Dat kan wel, maar dan moet je wel een goede uploadsnelheid hebben.
ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan printen. Ik heb momenteel enn samsung printer en ik kan printen met de samsung print app echter als ik een simpel excel document hiermee wil printen klopt de layout voor geen meter meer. Ook is deze app alleen maar te gebruiken in de portrair orientatie terwijl ik het vanaf een tablet wil printen
Rumpus
Voor mensen die graag nieuwe bands ontdekken maar niet willen betalen voor bijvoorbeeld Spotify Premium: Rumpus.

FX File Explorer
FX File Explorer is nog in Beta, maar het is naar mijn idee verreweg de beste filebrowser; snel, veel features en een erg mooie GUI.

Ik kon alleen telefoon screenies vinden, op 1 tablet versie van 1.5MB na.
Kingsoft Office
Niet erg bekend, maar een uitstekende en gratis Office suite: Kingsoft Office.
Voor mensen die graag nieuwe bands ontdekken maar niet willen betalen voor bijvoorbeeld Spotify Premium: Rumpus.

FX File Explorer
FX File Explorer is nog in Beta, maar het is naar mijn idee verreweg de beste filebrowser; snel, veel features en een erg mooie GUI.

Ik kon alleen telefoon screenies vinden, op 1 tablet versie van 1.5MB na.
Kingsoft Office
Niet erg bekend, maar een uitstekende en gratis Office suite: Kingsoft Office.
Verwijderd
Vol verwachting aan de slag met Asus Slider SL101, dual core Tegra processor, draait op HC.
Maar wat een tegenvaller qua keuze van apps uit de Market: vele installeren wel maar werken niet !
En dat terwijl op mijn vorige, simpele Bart Smit tabje met Android 2.3 vrijwel alles perfect draaide !
Is dat een tekortkoming van Android of Asus en gaat ICS dat probleem tzt. oplossen ?
Maar wat een tegenvaller qua keuze van apps uit de Market: vele installeren wel maar werken niet !
En dat terwijl op mijn vorige, simpele Bart Smit tabje met Android 2.3 vrijwel alles perfect draaide !
Is dat een tekortkoming van Android of Asus en gaat ICS dat probleem tzt. oplossen ?
Verwijderd
Weet er iemand een geschikte app om NZB-bestanden te openen en vervolgens de download via de usenet-servers binnen te halen?
Volgens mij met: ES File ExplorerVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:48:
Weet er iemand een geschikte app om NZB-bestanden te openen en vervolgens de download via de usenet-servers binnen te halen?
Kan iemand mij helpen aan een geschikte 1-click cleaner app, geoptimaliseerd voor een tablet ?
*** Edit ***
Heb History Eraser al geïnstalleerd,
werkt perfect maar als iemand een betere weet hoor ik het uiteraard graag
*** Edit ***
Heb History Eraser al geïnstalleerd,
[ Voor 62% gewijzigd door Albert020 op 06-03-2012 22:35 ]
Hallo Allemaal,
Voor een android tablet ben ik op zoek naar een app om PDF bestanden te openen en aantekeningen te maken.
Op mijn PC heb ik PDF Xchange viewer en een soortgelijke app zou ik graag op de tablet hebben.
Is er iemand die een goede tip kan geven.
Alvast bedankt.
Voor een android tablet ben ik op zoek naar een app om PDF bestanden te openen en aantekeningen te maken.
Op mijn PC heb ik PDF Xchange viewer en een soortgelijke app zou ik graag op de tablet hebben.
Is er iemand die een goede tip kan geven.
Alvast bedankt.
Beter dan perfect?Albert020 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:15:
Oei... lastig.
Ik zoek een app die windows media player live stream kan afspelen
Vraagje: Ik heb geprobeerd Plants VS Zombies op een niet legale wijze te installeren. Dat lukte, alleen kon ik het niet opnenen.
Nu vraag ik me af: als je een Android app koopt en het werkt niet, kun je dan je geld terug krijgen? Of heeft iemand die game op zijn Tablet S en werkt de legale versie gewoon?
Nu vraag ik me af: als je een Android app koopt en het werkt niet, kun je dan je geld terug krijgen? Of heeft iemand die game op zijn Tablet S en werkt de legale versie gewoon?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Verwijderd
Ja je kan het eerste kwartier (voor de zekerheid es checken of dat nog steeds een kwartier is) gewoon je geld terug krijgen.Chckdsk! schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:54:
Vraagje: Ik heb geprobeerd Plants VS Zombies op een niet legale wijze te installeren. Dat lukte, alleen kon ik het niet opnenen.
Ben erg tevreden over ezPDF Viewer. Heel volledig. Er was een gratis ('Lite') versie en een betaalde versie, inmiddels zijn ze beiden betaald c.q. duurder geworden (€ 0,80 en € 2,50). Prijs echter wel waard!schuurman schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:45:
Ik weet niet of hij al genoemd is maar hier komt hij toch
Gisteren Distro geinstalleerd; weekly magazine van Engadget.
Hele fijne app! Alle edities kun je gratis downloaden dus offline lezen. Ook is de opmaak/layout erg geslaagd. Zo horen magazines te zijn.
Gisteren Distro geinstalleerd; weekly magazine van Engadget.
Hele fijne app! Alle edities kun je gratis downloaden dus offline lezen. Ook is de opmaak/layout erg geslaagd. Zo horen magazines te zijn.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Hoewel het niet alleen een tablet versie is, vind ik dat feedly in dit topic toch ook niet mag ontbreken.
Market
"Integrates with Google Reader, Tumblr, Twitter, Facebook, Read it Later and Instapaper"
Market
"Integrates with Google Reader, Tumblr, Twitter, Facebook, Read it Later and Instapaper"
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Idee is om een (goedkope) android tablet te kopen, aan te sluiten op de mediacenter en tv.
dan zou ik hem graag via de telefoon bedienen.
remote desktop, maar dan van android naar android. is daar een app voor?
genoeg apps voor windows/android. graag jullie tips
Er lijkt echt praktisch niets te zijn voor Android heb ik gemerktskank schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:40:
Weinig reacties hier, zijn er echt zo weinig apps voor tablets in android?
En als er wat is dan is het een gare port van een mobile app. De dedicated tablet sectie van iTunes heeft Apple dan beter voor elkaar. Overigens vermaak ik mij prima met samurai vs zombiesdrvinnie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:19:
[...]
Er lijkt echt praktisch niets te zijn voor Android heb ik gemerkt
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 24-03-2012 22:54 ]
Verwijderd
Iedereen wil video calls met Skype maken en dat werkt vaak niet op een tablet.
Er is een goed alternatief nl. de app TANGO.
Er is een goed alternatief nl. de app TANGO.

Google Play: AntTek Explorer (File Manager)

Deze file explorer app laat je de lay-out bewerken en is themable (het thema wat je in bovenstaand screenshot ziet is Google Play: Explorer Theme: Android). Verder zijn er plugins voor:
- Google Play: AntTek SMB Client
- Google Play: AntTek FTP/FTPs/SFTP Client
- Google Play: AntTek WebDAV Client
- Google Play: Google Drive Client
- Google Play: SkyDrive Client
- Google Play: Dropbox / Box.net Client
- Google Play: PDF Viewer plugin
- Google Play: AntTek Wifi Sharer
Misschien eens tijd om een mooi nieuw verzameltopic te maken voor tablet apps
?
Mooie topic start, categorieën etc

Deze file explorer app laat je de lay-out bewerken en is themable (het thema wat je in bovenstaand screenshot ziet is Google Play: Explorer Theme: Android). Verder zijn er plugins voor:
- Google Play: AntTek SMB Client
- Google Play: AntTek FTP/FTPs/SFTP Client
- Google Play: AntTek WebDAV Client
- Google Play: Google Drive Client
- Google Play: SkyDrive Client
- Google Play: Dropbox / Box.net Client
- Google Play: PDF Viewer plugin
- Google Play: AntTek Wifi Sharer
Misschien eens tijd om een mooi nieuw verzameltopic te maken voor tablet apps
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Ik zoek voor mijn vrouw de tegenhanger van de PIN voor IOS?
Zodat mijn vrouw onderweg makkelijker een PIN-automaat kan vinden
Al het nodige onderzocht maar vind alleen: http://www.appbrain.com/a...d-atms/com.elbatrop.banks
Iemand nog een hint?
Zodat mijn vrouw onderweg makkelijker een PIN-automaat kan vinden
Al het nodige onderzocht maar vind alleen: http://www.appbrain.com/a...d-atms/com.elbatrop.banks
Iemand nog een hint?
http://www.layar.com/layers/ing/i2Paq schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:06:
Ik zoek voor mijn vrouw de tegenhanger van de PIN voor IOS?
Zodat mijn vrouw onderweg makkelijker een PIN-automaat kan vinden![]()
Iemand nog een hint?
Ben op zoek naar een gemist app met sbs zenders en veronica.. gemist van riposte doet het niet meer
.
Verwijderd
Om tussen mijn Transformer Prime en Desktop met Windows 7 te kunnen synchroniseren (over WIFI) ben ik op zoek naar een app. Iemand een tip?
Het betreft foto's en office bestanden.
Google drive app, dropbox of skydriveVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:48:
Om tussen mijn Transformer Prime en Desktop met Windows 7 te kunnen synchroniseren (over WIFI) ben ik op zoek naar een app. Iemand een tip?
Je kan dan bij account instellingen in je android instellen dat hij alle bestanden altijd synchroniseert
Wat is nou een goede ebook reader app. Ik heb Aldiko en kobo geprobeerd. De standaard books app van andriod en gewoon de pdf reader van adobe.
Geen van allen werken echt fijn voor de ebooks die ik al heb. Ik heb ebooks als epub, maar in aldiko makkt die het cover plaatje veeeel te groot, daardoor heb ik het gevoel dat er misschien wel meer mist. Je ziet dus maar een kwart van de pagina en in/uitzomen kan dus niet.
Bij pdfs is de standaard book reader op de normale transformer veel te traag, het kost meerdere seconden voordat de plaatjes (comic) scherp is. De standaard Adobe PDF reader is wel snel genoeg, maar die kan niet gedraaid worden. Ik heb gezocht, maar het schijnt gewoon niet te kunnen, daarnaast zoomed die gewoon niet fijn.
In het kort:
Weet iemand een goede CBR viewer? A Comic Viewer werkt wel goed alleen ik zou graag een iets meer fancy viewer hebben Zodat ik niet die lelijke folder structuur heb, maar gewoon iets netters met libary ofzo?
Welke pdf viewer werkt goed, waarbij ik dus makkelijk de orientatie kan draaien en welke snel is. Daarnaast het liefst er een beetje leuk uit ziet.
Hetzelfde als hierboven, alleen dan voor epubs, of zijn mijn epubs gewoon brak? Het zijn gratis epubs die niet in kindle staan. Voornamelijk short stories.
PS: (nieuwe boeken werken uiteraard wel goed met kindle)
Geen van allen werken echt fijn voor de ebooks die ik al heb. Ik heb ebooks als epub, maar in aldiko makkt die het cover plaatje veeeel te groot, daardoor heb ik het gevoel dat er misschien wel meer mist. Je ziet dus maar een kwart van de pagina en in/uitzomen kan dus niet.
Bij pdfs is de standaard book reader op de normale transformer veel te traag, het kost meerdere seconden voordat de plaatjes (comic) scherp is. De standaard Adobe PDF reader is wel snel genoeg, maar die kan niet gedraaid worden. Ik heb gezocht, maar het schijnt gewoon niet te kunnen, daarnaast zoomed die gewoon niet fijn.
In het kort:
Weet iemand een goede CBR viewer? A Comic Viewer werkt wel goed alleen ik zou graag een iets meer fancy viewer hebben Zodat ik niet die lelijke folder structuur heb, maar gewoon iets netters met libary ofzo?
Welke pdf viewer werkt goed, waarbij ik dus makkelijk de orientatie kan draaien en welke snel is. Daarnaast het liefst er een beetje leuk uit ziet.
Hetzelfde als hierboven, alleen dan voor epubs, of zijn mijn epubs gewoon brak? Het zijn gratis epubs die niet in kindle staan. Voornamelijk short stories.
PS: (nieuwe boeken werken uiteraard wel goed met kindle)
[ Voor 5% gewijzigd door LeVortex op 17-07-2012 19:38 ]
Google Play: Cool Reader is een heel veelzijdige e-book reader en voor strips is Google Play: Perfect Viewer zeker niet verkeerd (als je hem goed instelt). Daar is ook een PDF plugin voor.
Zelf gebruik ik op mijn BB Playbook de android app (omgezet naar bar file) Moon+reader. Heb zelf een epub bestand van een boek (van Rene van der Gijp) en dat werkt goed.
Ik gebruik moonreader+ altijd, heb lang gezocht maar vind dit de prettigste.
Voor PDFs ben ik zeer tevreden over (de betaalde) ezPDF reader.
Voor PDFs ben ik zeer tevreden over (de betaalde) ezPDF reader.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wow, Cool reader werkt wel goed (wel blijken me epubs behoorlijk gaar te zijn, tenminste de plaatjes, de tekst werkt gelukkig goed.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:18:
Google Play: Cool Reader is een heel veelzijdige e-book reader en voor strips is Google Play: Perfect Viewer zeker niet verkeerd (als je hem goed instelt). Daar is ook een PDF plugin voor.
Perfect Viewer (met pdf plugin) werkt echt perfect, de comics (CBR) werken perfect, het is snel, ziet er behoorlijk goed uit en werkt na wat proberen behoorlijk intuïtief. De perfecte app voor mij denk ik.
Bedankt. Ik zal de anderen ook nog even proberen
Voor strips gebruik ik Google Play: Komik Reader - Free
Voor iets op te zoeken zoals pinautomaten Google Play: TomTom Places
Voor iets op te zoeken zoals pinautomaten Google Play: TomTom Places
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hallo,
Ik ga op vakantie en wil mijn tablet (10.1) vol zetten met films en series, en wil dan de volgende bestanden kunnen afspelen:
- mkv, X264 met ingebouwde subs
- dvd 5 (video_ts) met externe en interne subs
Ik vroeg me af welke speler dit allemaal afpeelt, met name video_ts (dvd5) met welke speler krijg ik net als dat ik ze met een mediaspeler afspeel het hoofdmenu te zien zodat ik Nederlandse ondertiteling kan kiezen ?
Moet ik de tab nog rooten of is het simpelweg de juiste player installeren en de bestanden erop zetten ?
Ik ga op vakantie en wil mijn tablet (10.1) vol zetten met films en series, en wil dan de volgende bestanden kunnen afspelen:
Ik vroeg me af welke speler dit allemaal afpeelt, met name video_ts (dvd5) met welke speler krijg ik net als dat ik ze met een mediaspeler afspeel het hoofdmenu te zien zodat ik Nederlandse ondertiteling kan kiezen ?
Moet ik de tab nog rooten of is het simpelweg de juiste player installeren en de bestanden erop zetten ?
Is er al een antwoord op deze vraag? Werkt bijv splashtop?BpeterB schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:26:
Idee is om een (goedkope) android tablet te kopen, aan te sluiten op de mediacenter en tv.
mkv met ingebakken sub geen probleem voor Daroon, DICE, BS, MV etc (denk overal 'Player' achter) denk ik zoLe_Freak ! schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:07:
Hallo,
maar VIDEO_TS niet. Ik heb de preview van XBMC op android gehad die wel ISO en VIDEO_TS aankan maar die is nog lang niet uitontwikkeld en nu alleen nog S/W dus geen hardware matige aansturing. Gevolg was dat het op mijn single-core chinese tablet stotterde bij afspelen. Maar ik kon wel VIDEO_TS afspelen dus. Via netwerk en via SD.
Ik gebruik tegenwoordig de Wondershare player.
Deze speelt netjes dvd`s af, gewoon incl. menus.
https://play.google.com/s...kZXJzaGFyZS5wbGF5ZXIiXQ..
Deze speelt netjes dvd`s af, gewoon incl. menus.
https://play.google.com/s...kZXJzaGFyZS5wbGF5ZXIiXQ..
PSN: Klussertt (GTA V)
bedankt daarvoor, goeie tip!
nu kijken welke Ecomic reader beter is: Perfect Viewer of ComicRack of...
nu kijken welke Ecomic reader beter is: Perfect Viewer of ComicRack of...
Om mezelf maar te beantwoorden, ik vond de app droidmote, welke doet wat ik wil. Je telefoon wordt dan een virtueel touchpad om zo de muiscursor op de tablet te bewegen, maar kan ook dienst doen als gamepad en meer.Fly-guy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:05:
[...]
Is er al een antwoord op deze vraag? Werkt bijv splashtop?
Werkt via wifi, ofwel direct nadat je een hotspot hebt opgezet, of gewoon via een router. Kost 1,99 voor de server app, de client is gratis.
Splashtop is niet voor Android/Android.
Wel voor Android/Windows en Windows/Windows. en uiteraard de Apple equivalenten hiervan...
Heb sinds kort Splashtop 2HD op mijn TF101, en moet zeggen, werkelijk fantastische kwaliteit. Ook vanaf 'buiten'.
Wel voor Android/Windows en Windows/Windows. en uiteraard de Apple equivalenten hiervan...
Heb sinds kort Splashtop 2HD op mijn TF101, en moet zeggen, werkelijk fantastische kwaliteit. Ook vanaf 'buiten'.
Nadeel van splashtop vind ik echt dat ze geen fit-to-screen hebben.Reley schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:16:
Splashtop is niet voor Android/Android.
Ben op zoek naar een RDP die een fit to screen optie heeft.
Okee, ik heb nu daroon, v player en mobo player met de juiste codecs en het speelt wel af maar daar is alles mee gezegd. De ondertitels die ik inde series heb zitten zijn ingebakken en zijn 720p en mkv.QwaftZefoni schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:58:
[...]
mkv met ingebakken sub geen probleem voor Daroon, DICE, BS, MV etc (denk overal 'Player' achter) denk ik zo
maar VIDEO_TS niet. Ik heb de preview van XBMC op android gehad die wel ISO en VIDEO_TS aankan maar die is nog lang niet uitontwikkeld en nu alleen nog S/W dus geen hardware matige aansturing. Gevolg was dat het op mijn single-core chinese tablet stotterde bij afspelen. Maar ik kon wel VIDEO_TS afspelen dus. Via netwerk en via SD.
Maar als ik ze afspeel komt of de ondertiteling er niet of als ie wel komt (na opnieuw opstarten van de desbetreffende player) loopt zowel het geluid als de ondertiteling niet synchroom of stopt/valt weg.
Ja zeg het maar, wat doe ik fout?
Geen van de spelers speelt het dus goed af, heb ook al bij de spelers bij instellingen he decoding en software decoding geprobeerd.
Tijdens het afspelen hapert ie ook weleens dus raak redelijk gefrustreerd.
Wat moet ik doen om gewoon relaxed te kunnen kijken?
ik gebruik 2X Client RDP, werkt erg goed.Brantje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:10:
[...]
Nadeel van splashtop vind ik echt dat ze geen fit-to-screen hebben.
Ben op zoek naar een RDP die een fit to screen optie heeft.
Google Play: 2X Client RDP/Remote Desktop
Ik heb momenteel de Androiddreamer op me TF300 staan. Maar hij hapert erg vaak. Ik gebruik momenteel de MXPlayer. Iemand enig idee? Of is dit standaard met de app? Want op me nexus s heb ik er ook last van. Maar aangezien de scherm daarvan een stuk kleiner is..
van de Ziggo site: **** Live tv kijken via de TV App is momenteel beschikbaar op de iPhone en de iPad (iOS). Medio september kunt u ook op Android tablets en smartphones overal in huis live tv kijken.
zou tijd worden
zou tijd worden
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Done, met uitzondering van de layout. Lijkt me een goeie om hier vanuit verder te werken, dus graag niet meer reageren hier.ThaRabbit schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:11:
[knip]
Misschien eens tijd om een mooi nieuw verzameltopic te maken voor tablet apps?
Google Play & Tablet Optimized Apps - deel 2
Het opvolgende topic is wegens omstandigheden nog even dicht
[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 06-09-2012 11:48 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic is gesloten.