Wat is nou een goede ebook reader app. Ik heb Aldiko en kobo geprobeerd. De standaard books app van andriod en gewoon de pdf reader van adobe.
Geen van allen werken echt fijn voor de ebooks die ik al heb. Ik heb ebooks als epub, maar in aldiko makkt die het cover plaatje veeeel te groot, daardoor heb ik het gevoel dat er misschien wel meer mist. Je ziet dus maar een kwart van de pagina en in/uitzomen kan dus niet.
Bij pdfs is de standaard book reader op de normale transformer veel te traag, het kost meerdere seconden voordat de plaatjes (comic) scherp is. De standaard Adobe PDF reader is wel snel genoeg, maar die kan niet gedraaid worden. Ik heb gezocht, maar het schijnt gewoon niet te kunnen, daarnaast zoomed die gewoon niet fijn.
In het kort:
Weet iemand een goede CBR viewer? A Comic Viewer werkt wel goed alleen ik zou graag een iets meer fancy viewer hebben Zodat ik niet die lelijke folder structuur heb, maar gewoon iets netters met libary ofzo?
Welke pdf viewer werkt goed, waarbij ik dus makkelijk de orientatie kan draaien en welke snel is. Daarnaast het liefst er een beetje leuk uit ziet.
Hetzelfde als hierboven, alleen dan voor epubs, of zijn mijn epubs gewoon brak? Het zijn gratis epubs die niet in kindle staan. Voornamelijk short stories.
PS: (nieuwe boeken werken uiteraard wel goed met kindle)
[
Voor 5% gewijzigd door
LeVortex op 17-07-2012 19:38
]