Vandaag m'n prime binnen gekregen.Eerst wat gespeeld met HC.Daarna ICS erop en voila een geflikker van strepen om gek van te worden.Gaat morgen direct retour.Wat een teleurstelling.
Verwijderd
Waar had jij hem dan vandaan?kimone66 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:48:
Vandaag m'n prime binnen gekregen.Eerst wat gespeeld met HC.Daarna ICS erop en voila een geflikker van strepen om gek van te worden.Gaat morgen direct retour.Wat een teleurstelling.
Verwijderd
Okee, ga je trouwens voor een refund of exchange?kimone66 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:06:
Ik heb hem van wehkamp,dus makkelijk terug te sturen.Had trouwens ook last van backlight bleeding.
Ik heb die van mij internationaal besteld, dus dat kon nog wel eens lastig worden...

Hi Asus freaks,
Mijn Asus werkt na een weekje testen best "perfect". GPS werkt redelijk, moet nog testen in de auto, en wifi ook best goed.
Het enige wat niet soepel werkt is als ik een film, full hd, wil streamen van mijn mediaplayer. Start ik met Es File Explorer op maar het hakkelt. Kom dat door Es File Explorer?
Ik h eb vandaag een nie uw e router besteld om te testen of het niet aan mijn huidige rout er van Online ligt.
Als mensen een idee hebben dan hoor ik graag....
Thanks alvast.
Keith
Ik gebruik ook Dice player en dan nog happeringen......
Mijn Asus werkt na een weekje testen best "perfect". GPS werkt redelijk, moet nog testen in de auto, en wifi ook best goed.
Het enige wat niet soepel werkt is als ik een film, full hd, wil streamen van mijn mediaplayer. Start ik met Es File Explorer op maar het hakkelt. Kom dat door Es File Explorer?
Ik h eb vandaag een nie uw e router besteld om te testen of het niet aan mijn huidige rout er van Online ligt.
Thanks alvast.
Keith
Ik gebruik ook Dice player en dan nog happeringen......
[ Voor 5% gewijzigd door keith_007 op 18-01-2012 15:05 ]
Is er eigenlijk al iets officieels bekend vanuit Asus dat er gewerkt wordt aan een update voor deze kwaaltjes (bijv het scherm) die mensen ervaren?
Heb je al eens in dit topic gezocht?keith_007 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:04:
Hi Asus freaks,
Thanks alvast.
Keith
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Wat een raar verhaal. Heb zelf ook AMEX en wel eens wat mee gekocht in de Market, Google accepteerde dat gewoon?PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:58:
[...]
Ik ging bij de winkel betalen met mijn AMEX kaart, maar de verkoper was zo vriendelijk mij erop te wijzen dat deze door Google in Europa niet in de market geaccepteerd wordt. Aangezien het mijn enige CC is, valt de Prime dus af
http://support.google.com...er.py?hl=en&answer=105916Jas99 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:47:
Wat een raar verhaal. Heb zelf ook AMEX en wel eens wat mee gekocht in de Market, Google accepteerde dat gewoon?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Een aantal pagina's terug was er iemand die niet tevreden was met het geluids nivo van de koptelefoon uitgang. Ik heb net voor het eerst een inear set gebruikt op de tfp maar of ik ben doof of die andere persoon hoort niet goed. Het geluid is zeer luid. Nu reis ik nooit met het ov, maar als het geluid van de bus/trein hier boven uit komt dan kunnen we het ov wel afschaffen want dit vind de arbo nooit goed.
ik heb er nu een senheiser cx350 aan hangen en ben onder de indruk van zowel het geluids nivo als wel de kwaliteit. Ben ook nog in het bezit van de ultimate ears TripleFi10, zal deze morgen eens testen.
ik heb er nu een senheiser cx350 aan hangen en ben onder de indruk van zowel het geluids nivo als wel de kwaliteit. Ben ook nog in het bezit van de ultimate ears TripleFi10, zal deze morgen eens testen.
Bij mijn inears heb ik er ook geen last van, maar tijdens een vlucht van 10+ uur gaan die altijd enorm pijn doen en vind ik mijn sennheisers fijner. Daarbij merk je dat het niet helemaal geisoleerd is; en daarbij merk ik vooral dat het geluid in ieder geval veel zachter is dan de maximale standen van mijn iphone of oude cowon a2. De apps volume+ of equalizer maakten wel het verschil, het kan nu nog veel harder.12rip4 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:14:
Een aantal pagina's terug was er iemand die niet tevreden was met het geluids nivo van de koptelefoon uitgang. Ik heb net voor het eerst een inear set gebruikt op de tfp maar of ik ben doof of die andere persoon hoort niet goed. Het geluid is zeer luid. Nu reis ik nooit met het ov, maar als het geluid van de bus/trein hier boven uit komt dan kunnen we het ov wel afschaffen want dit vind de arbo nooit goed.
Ik ben beniewd naar de gebruikte routers van iedereen v.s. de wifi prestaties van de prime en of je (extra) sterke antennes gebruikt. Misschien zouden enkele forum gebruikers hier wat kunnen posten? Voorbeeld:
Router: netgear wndr3700 (geen externe antennes)
Ontvangst gelijkvloers ± 3m afstand -60 bBa
Theoretische snelheid volgens prime 54 Mbps
Gemeten snelheid max 12 Mbps
Ontvangst 1 verdieping hoger/lager -75 bBa
Theoretische snelheid volgens prime 29 Mbps
Gemeten snelheid max 5 Mbps
Type vloer: beton
Net ook voor het eerst gehad dat hij niet weer aan wil. Vanochtend nog even gebruikt om email te bekijken. Daarna in het dock gezet en in de tas gedaan. 30 min later op het werk geen reactie, ook niet na undocken edg. Power 10 sec vasthouden voor een reset en alles werkt weer prima. Is niet de eerste die er last van heeft, mijn galaxy s en tab willen die ook wel eens doen.
Vanochtend pakte ik mijn Prime vast, en voelde deze warm aan (niet heet, maar gewoon alsof je 'm een tijdje hebt vastgehouden). Ik klap 'm open, en zie dat het dock helemaal leeg is. Die stond gisteravond nog op ruim 80%...
'Iets' heeft vannacht dus staan stampen op dat ding en het dock gedrained. Ik ga zo proberen uit te zoeken wat dat is, maar heeft iemand hier dit ook meegemaakt?
'Iets' heeft vannacht dus staan stampen op dat ding en het dock gedrained. Ik ga zo proberen uit te zoeken wat dat is, maar heeft iemand hier dit ook meegemaakt?
Zondag 64GB versie gekocht bij MM in Amsterdam. Thuis openen en bam backlight bleeding van alle kanten en camera had veel rare storing net als oude tv.
Na een beetje zoeken heb ik deze omgeruild bij MM Zoetermeer voor 32GB met dock en gelijk in de auto geopend om te checken. En ja, weer backlight bleeding gelijk naar de winkel weer omgeruild.
Je raad het al? weer backlight bleeding. Na vier keer omruilen heb eentje die het minst last had van backlight bleeding.
Na update naar ICS ook soms last van zwarte strepen, maar ik denk zelf dat het om software issue gaat aangezien met 3.2 ik geen last had.
Verder zeker blij met mijn aankoop.
Voor mensen die eentje zoeken met dock MM Zoetermeer heef meer dan genoeg!
Na een beetje zoeken heb ik deze omgeruild bij MM Zoetermeer voor 32GB met dock en gelijk in de auto geopend om te checken. En ja, weer backlight bleeding gelijk naar de winkel weer omgeruild.
Je raad het al? weer backlight bleeding. Na vier keer omruilen heb eentje die het minst last had van backlight bleeding.
Na update naar ICS ook soms last van zwarte strepen, maar ik denk zelf dat het om software issue gaat aangezien met 3.2 ik geen last had.
Dat vergat ik erbij te zeggen... Ik had alle lopende apps afgesloten (icoontje linksonder). Er blijft natuurlijk altijd wel wat lopen op de achtergrond, maar ik moet even kijken hoe ik dat makkelijk kan zien. In het settings menu staan wel geïnstalleerde en lopende apps en processes. Ik zou ook graag zien hoeveel cpu en ram deze vreten...Tadango schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:19:
Nee, er draait wellicht nog een app. Kijk eens bij apps en dan wat nog wordt uitgevoerd.
check eens de widgets ... er zit een widget bij van ASUS Task Manager, die laat zien hoeveel elk programma gebruikt ...Nyarlathotep schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:41:
[...]
Dat vergat ik erbij te zeggen... Ik had alle lopende apps afgesloten (icoontje linksonder). Er blijft natuurlijk altijd wel wat lopen op de achtergrond, maar ik moet even kijken hoe ik dat makkelijk kan zien. In het settings menu staan wel geïnstalleerde en lopende apps en processes. Ik zou ook graag zien hoeveel cpu en ram deze vreten...
Ik weet niet of het al eerder ergens gemeld/gevraagd is, maar weet iemand waar je een sip/voip account kan instellen? Zou standaard in ICS moeten zitten (in 2.3 wel in ieder geval), maar kan het in ICS niet vinden. Of heeft Asus dit uitgezet misschien?
Gebruik eens Wifi Analyzer. Daar kan je zien of er meerderen op het kanaal van jouw router zitten. Zo ja, dan switchen naar een ander kanaal. De app geeft zelf aan wat het beste kanaal voor jou is.twi$ted schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 06:47:
Ik ben beniewd naar de gebruikte routers van iedereen v.s. de wifi prestaties van de prime en of je (extra) sterke antennes gebruikt. Misschien zouden enkele forum gebruikers hier wat kunnen posten? Voorbeeld:
Exact mijn idee! Het Wifi is voor een tablet zo essentieel, dat ik daar geen enkele concessie aan wil doen en al helemaal niet voor €600MistaDevine schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:07:
...
Ik vind het wel de mooiste tablet van alles wat er nu te zien is. Slechte wifi ontvangst is voor mij toch echt de deal breaker geworden. Erg jammer, dat voor aan apparaat van €600,-. Ik heb zitten twijfelen om de gok te nemen, maar ik ga het apparaat primair gebruiken om te browsen op de bank en goed werkende wifi is dan toch wel essentieel.
Ik wacht nog even verdere berichten af en misschien (hopelijk) is de ervaring met de volgende batch apparaten stukken beter.
...
Ik heb de prime nu een week vrij intensief gebruikt, en wifi ontvangst is gelijk aan de HTC Desire. Alleen waar je bij de telefoon bij slechte ontvangst wifi uitzet omdat het te traag gaat, heb je bij de transformer natuurlijk geen back-up. Mocht je thuis je wifi goed voor elkaar hebben, dan is het echt een heerlijke tablet die snel browsed. Mocht je met je laptop op 2 streepjes zitten (al zegt dat vrij weinig) dan kun je er vanuit gaan dat met de transformer niet meer fijn te browsen is. Het signaal valt gewoon snel af, op het punt dat ik de laptop merkbaar traag is met websites laden raakt de prime zijn wifi kwijt, maar tot dat punt gaan ze eigenlijk gelijk op.MistaDevine schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:07:
Ik vind het wel de mooiste tablet van alles wat er nu te zien is. Slechte wifi ontvangst is voor mij toch echt de deal breaker geworden. Erg jammer, dat voor aan apparaat van €600,-. Ik heb zitten twijfelen om de gok te nemen, maar ik ga het apparaat primair gebruiken om te browsen op de bank en goed werkende wifi is dan toch wel essentieel.
Ik wacht nog even verdere berichten af en misschien (hopelijk) is de ervaring met de volgende batch apparaten stukken beter.
Mijn grote pluspunten:
ICS was geïnstalleerd en dat was wel erg fijn werken. Het scherm vond ik netjes, de afwerking idem. Even een muziekje afgespeeld en het geluid was boven verwachting.
Gebruik DicePlayerkeith_007 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:04:
Hi Asus freaks,
Thanks alvast.
Keith
[ Voor 18% gewijzigd door Cyleo op 18-01-2012 10:30 ]
Ik heb dit even nagezocht, op XDA zie ik hier meer gebruikers over klagen als de Prime icm dock in slaap gaat, gaat hij schijnbaar niet in deep sleep. Ga het nu even zonder dock proberen en de wifi instellingen veranderen naar uit bij sleep.timofp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:09:
[...]
Ik heb dit gevoel ook, heb het nog niet formeel getest, maar als de Transformer een dag aan staat is hij ook 20% of meer van zijn accu kwijt zonder gebruik.
Ik dacht eerst ook aan een brakke kabel, maar het feit dat het wel op mijn monitor werkt zou toch moeten betekenen dat de kabel niet brak is? Beide apparaten zijn Full HD Samsung. Het was trouwens een kabel van dit merk, dus geen chinees spull3art schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:24:
Heb er wel iets over gelezen op XDA. Had iemand ook ergens een goedkoop kabeltje vandaan en die werkte ook niet. Zit blijkbaar wel iets verschil in de kabels. Zal kijken of ik het terug kan vinden.
ja.. die had ik al gebruikt en mijn kanaal is leeg (zie eerdere posts), 't is sowieso vrij rustig in mijn buurt. Ik woon op een hoekhuis, mijn buurvrouw is een geitenwollen sokken breier en heeft volgens mij nog nooit van wireless gehoord. en verder zijn de signalen van buren behoorlijk zwak, ik pik nog 1 signaal in de buurt op die iets wat sterker is, maar zeker geen bedreiging voor mijn kanaalmidy922 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:06:
[...]
Gebruik eens Wifi Analyzer. Daar kan je zien of er meerderen op het kanaal van jouw router zitten. Zo ja, dan switchen naar een ander kanaal. De app geeft zelf aan wat het beste kanaal voor jou is.
anyway... Ik ben zojuist keurig netjes gebeld door ASUS...
Verwijderd
Na enkele vragen over de externe GPS, het volgende:
Heb bij Coolblue een Bluetooth GPS Receiver gekocht van het merk Qstarz model BT-Q818XT
Bij instellingen van de ATP onder de map ** Opties voor ontwikkelaars ** een vinkje geplaatst bij
** Neplocaties toestaan **
Bij instellingen van de ATP bij Bluetooth de externe receiver laten koppelen.
Dan heb ik het programma Bluetooth GPS geïnstalleerd uit de market.
Het programma opstarten en hij vind alle satellieten.
Het navigeren gaat nu probleemloos, de receiver leg ik gewoon in mijn handschoenkastje en houd een geweldige goede fix.
Heb bij Coolblue een Bluetooth GPS Receiver gekocht van het merk Qstarz model BT-Q818XT
Bij instellingen van de ATP onder de map ** Opties voor ontwikkelaars ** een vinkje geplaatst bij
Het navigeren gaat nu probleemloos, de receiver leg ik gewoon in mijn handschoenkastje en houd een geweldige goede fix.
nou maar hopen dat MM zoetermeer ze niet weer lekker terug legt.miremi schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:37:
Zondag 64GB versie gekocht bij MM in Amsterdam. Thuis openen en bam backlight bleeding van alle kanten en camera had veel rare storing net als oude tv.
Uiteraard doen ze dat wel. Dat is weer een nadeel van een extreem soepel omruilbeleid.klavertje3 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:50:
nou maar hopen dat MM zoetermeer ze niet weer lekker terug legt.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Kleine update. Gisteren mijn Prime teruggebracht naar Saturn Utrecht vanwege de Wi-Fi problemen (zie post 12 Januari). Na een paar tests te hebben gedaan zijn ze daar tot de conclusie gekomen dat er inderdaad iets mis is, en mag ik een nieuwe ophalen.
Als al deze posts begrijp ik dus dat het simpel een kwestie van "hit or miss" is: wanneer je een Prime (in welke winkel dan ook) ophaalt heb je een goeie kans dat er wifi problemen zijn, maar het is ook mogelijk dat wifi het min of meer vloeiend en uitstekend doet, ook op de grotere afstanden met muren/vloeren ertussen? Een goeie return-policy (zoals bij Bol.com) lijkt me dan het belangrijkst....
Onze huisleverancier geeft nu aan dat de TF202 vanaf medio februari leverbaar zou zijn.
Is dit "bullshit" of kan dit kloppen
Wie is je huisleverancier?Grolsch schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:20:
Onze huisleverancier geeft nu aan dat de TF202 vanaf medio februari leverbaar zou zijn.
Levertijden etc in het LEVERTIJDEN TOPIC!!!!
Hoe moeilijk kan het wezen.
Hoe moeilijk kan het wezen.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 18-01-2012 12:27 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
mijn degradatie was wel minder, maar ook ik haalde max 13 Mbps als ik 3 meter direct line of sight zat met mijn prime. ik kon wel overal internetten in huis met hooguit 5 Mbps (met betonnen vloeren er tussen), maar dat kan natuurlijk ook komen door het type router en de sterkte van de antennes.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:06:
Kleine update. Gisteren mijn Prime teruggebracht naar Saturn Utrecht vanwege de Wi-Fi problemen (zie post 12 Januari). Na een paar tests te hebben gedaan zijn ze daar tot de conclusie gekomen dat er inderdaad iets mis is, en mag ik een nieuwe ophalen.
Na uitgebreid contact met asus heb ik besloten om de prime in te sturen voor RMA.
Zou iedereen die problemen heeft met Wi-Fi kunnen aangeven of dat is met 300N 150N of 54G?
Chaos is a higher form of arranging
Sorry, ik sliep nogl3art schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:27:
Hoe moeilijk kan het wezen.![]()
![]()

Geen probleem met WIFI.
Router/modem van Ziggo Cisco 300N ik haal ongeveer 24 mbps down en 9,6mbps up.
Bereik is iets minder dan van iPad maar nog steeds prima.
Hou er rekening mee dat WIFI antenne naast front camera is geïnstalleerd en dus naar voren kijkt.
Router/modem van Ziggo Cisco 300N ik haal ongeveer 24 mbps down en 9,6mbps up.
Bereik is iets minder dan van iPad maar nog steeds prima.
Hou er rekening mee dat WIFI antenne naast front camera is geïnstalleerd en dus naar voren kijkt.
[ Voor 23% gewijzigd door miremi op 18-01-2012 13:27 ]
Ik had al gevraagd naar het type router, verder hebben we googlemanvanstaal schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:13:
Zou iedereen die problemen heeft met Wi-Fi kunnen aangeven of dat is met 300N 150N of 54G?
WNDR3700 = simultaneous dual band 300N
ja.. en wat zijn je snelheden, de sterkte van het signaal en evt. hoe verhoud de locatie zich t.o.v. de router (zitten er muren tussen, direct line of sight?)FunZip schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:28:
Geen problemen met WiFi.
Netgear WNDR3700 2,4Ghz band (N)
24 Mbit down, 9 Mbit up daar zou ik 't voor doen...
Een kleine toevoeging van deze kant: je kunt ook het GPS signaal van je telefoon gebruiken conform bovenstaande methode.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:17:
Na enkele vragen over de externe GPS, het volgende:
Middels de app "Bluetooth GPS Output" ontvangt de TF201 het GPS signaal vanaf je telefoon. Net even een rondje gereden met Google Maps op de TF201, de locatie wordt keurig bijgewerkt.
Je kunt de app gratis testen, na 10 minuten wordt de verbinding echter geblokkeerd. Voor 1 euro heb je een licentie én een werkende GPS oplossing voor de TF201.
Edit: met de volledig gratis app "GPS 2 Bluetooth v.2.2" kun je ook het GPS signaal van je telefoon eenvoudig doorsturen.
[ Voor 4% gewijzigd door thinkfresh op 18-01-2012 14:02 ]
Zit er echt over na te denken om een Tegra 3 tablet te halen (ivm 1080P video), maar als ik die GPS perikelen zo lees wacht ik nog even op de rest.
De Iconia A700 of de Lenovo IdeaPad zijn nog leuke kandidaten.. als er maar een Tegra 3 in zit. Of de nieuwe Transformer Prime, als er een verbeterd model komt... Maar ik ben bang dat ik mij ga ergeren aan slecht ontvangst ;-(
De Iconia A700 of de Lenovo IdeaPad zijn nog leuke kandidaten.. als er maar een Tegra 3 in zit. Of de nieuwe Transformer Prime, als er een verbeterd model komt... Maar ik ben bang dat ik mij ga ergeren aan slecht ontvangst ;-(
Nou, ik doelde niet echt op de levertijd, maar klopt het uberhaupt dat er een TF202 bestaatl3art schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:27:
Hoe moeilijk kan het wezen.![]()
![]()
Ik kom op google alleen geruchten tegen, en geen officiele berichten.
TF202?! Zou dit een nieuw/verbeterd model zijn?Grolsch schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:20:
iddGrolsch schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:04:
[...]
Nou, ik doelde niet echt op de levertijd, maar klopt het uberhaupt dat er een TF202 bestaat
Ik kom op google alleen geruchten tegen, en geen officiele berichten.
[ Voor 33% gewijzigd door XTREEMRaGE op 18-01-2012 14:34 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
20 a 24 Mbit down haal ik (SpeedTest) op de middenverdieping door een betonnen vloer.....twi$ted schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:40:
[...]
ja.. en wat zijn je snelheden, de sterkte van het signaal en evt. hoe verhoud de locatie zich t.o.v. de router (zitten er muren tussen, direct line of sight?)
24 Mbit down, 9 Mbit up daar zou ik 't voor doen...
Op zolder (twee betonnen vloeren) geen speedtest gedaan maar nog wel bereik en geen merkbare lag tijdens browsen. Volgens WiFi Analyzer gebruik ik nog niet eens mijn optimale kanaal.
ATP ligt nu al twee weken op de pijnbank maar geen problemen ondervonden, ook GPS "lijkt te werken". Meestal binnen 30 sec. een fix onder het schuine dakraam op 1e etage. Nog niet mee genavigeerd.
Wat ik op internet kan vinden is dit:XTREEMRaGE schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
[...]
TF202?! Zou dit een nieuw/verbeterd model zijn?
[...]
idd
bron: http://androidos.in/2012/01/asus-transformer-prime-tf202/It seems we are soon going to see a new variant of Asus’ recently launched tablet Transformer Prime TF201. Spotted on a benchmarking website, Asus Eee Pad TF202 is apparently coming with 1920X1200p display and a dual core Qualcomm MSM8960 processor.
TF202 will also come with Android 4.0 pre-installed and the processor is expected to be clocked at 1.5GHz. There are no other details available right now, but we hope to see an announcement very soon.
Ook las ik ergens dat de GPS beter zou zijn.
Dat model komt maar pas over 6 maanden ofzo. Ik vraag me af of ASUS nog met een verbeterde versie van de huidige Prime gaat komen.
PSN id: NL_SToRM
Dit is volgens mij een andere, ten eerste is die wat over zes maanden komt de tf700, ten tweede heeft die ook een tegra 3 en geen dualcore qualcom. Wat dit dan wel voor model is weet ik niet.SToRM666 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:51:
Dat model komt maar pas over 6 maanden ofzo. Ik vraag me af of ASUS nog met een verbeterde versie van de huidige Prime gaat komen.
Een TF202 is hoogstens een revisie update van het huidige model, uiteraard niet meet 'tig nieuwe onderdelen erin. Je doet zo'n nummer ophoging om productieproblemen op te lossen door iets aan je productie(proces) te wijzigen.
De TF700 is een compleet ander verhaal.
http://www.engadget.com/2...-and-extended-warranties/
Maarja 18 maanden.. Heb je niks aan, standaardgarantie van de MM is 2 jaar.
Zal niet lang duren voordat dat ook voor NL gaat gelden lijkt me.If the Ice Cream Sandwich update, bug fixes and piles of apologies from the folks at ASUS just aren't cutting it and you happen to live in the UK, then we've got some good news for you. You are free to take your Transformer Prime back to the shop for a full refund. Don't expect turn around and pick up that updated TF700T with your haul, though, it won't be hitting shelves in merry ol' England till at least June. If you choose to keep your dockable tablet, ASUS will offer an extended warranty of 18 months, just to soothe your panicked mind that wakes you with night terrors about GPS issues and unknown serial numbers.
Maarja 18 maanden.. Heb je niks aan, standaardgarantie van de MM is 2 jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Freekers op 18-01-2012 15:40 ]
Ze zullen het voornamelijk doen om de concurrentie aan te gaan. TF202 zal 1920x1080 resolutie krijgen, zoals de TF700, maar dan een DualCore ipv Quad. Verder is de verwachting dat de GPS+Wifi issues daar niet inzitten en er dus een grote kans is dat hiervan wel een 3G versie komt.JakeNL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:34:
Een TF202 is hoogstens een revisie update van het huidige model, uiteraard niet meet 'tig nieuwe onderdelen erin. Je doet zo'n nummer ophoging om productieproblemen op te lossen door iets aan je productie(proces) te wijzigen.
De vraag is of Asus hier echt slim mee bezig is. Ze hebben flinke druk vanuit de concurrentie, die nu met hogere res. tablets gaat komen. Hopelijk voelen ze ook de druk van de consument om een product als de TF201 ook goed af te leveren. Op dit moment heeft deze gewoon te veel issues.
"Vanaf morgen wordt TF201 ICS v9.4.2.11 voor WW SKU stapsgewijs uitgerold. Fixes voor probleem horizontale lijnen en grafische ruis. ^CD"
Bron: https://twitter.com/#!/ASUS_BENELUX
Heb weer een email ontvangen van asus...
Geachte heer M......
Bedankt voor uw email.
Enige alternatief wat er dan nog overblijft is dat deze Asus TF201 binnen komt voor reparatie zodat wij hierna kunnen kijken. U kunt dan eventueel deze Asus aanmelden voor reparatie via de volgende site: http://www.asus.nl/rma
Na goedkeuring van de door u ingestuurde en volledig ingevulde gegevens, krijgt u van ons per e-mail het RMA nummer en zal de vervoerder binnen 48 uur contact met u opnemen om deze Asus bij u op te halen. Onze richtlijn qua duur van de reparatie is ongeveer 7 tot 10 werkdagen, mits de betreffende onderdelen die eventueel vervangen dienen te worden op voorraad zijn.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Ik denk dat ik dan toch maar voor die 6 maanden extra garnatie ga ofzo
Geachte heer M......
Bedankt voor uw email.
Enige alternatief wat er dan nog overblijft is dat deze Asus TF201 binnen komt voor reparatie zodat wij hierna kunnen kijken. U kunt dan eventueel deze Asus aanmelden voor reparatie via de volgende site: http://www.asus.nl/rma
Na goedkeuring van de door u ingestuurde en volledig ingevulde gegevens, krijgt u van ons per e-mail het RMA nummer en zal de vervoerder binnen 48 uur contact met u opnemen om deze Asus bij u op te halen. Onze richtlijn qua duur van de reparatie is ongeveer 7 tot 10 werkdagen, mits de betreffende onderdelen die eventueel vervangen dienen te worden op voorraad zijn.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Ik denk dat ik dan toch maar voor die 6 maanden extra garnatie ga ofzo
[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 18-01-2012 19:12 ]
Staat inmiddels ook op hun facebook. Geen last gehad van die problemen, maar mooi dat ze er een beetje vaart achter houden.guus_b schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:52:
"Vanaf morgen wordt TF201 ICS v9.4.2.11 voor WW SKU stapsgewijs uitgerold. Fixes voor probleem horizontale lijnen en grafische ruis. ^CD"
Hoop dat deze snelle update van Asus de problemen oplost.
En ik hoop nog meer dat er nu geen nieuwe problemen gaan ontstaan. (fingers crossed)
En ik hoop nog meer dat er nu geen nieuwe problemen gaan ontstaan. (fingers crossed)
Eindelijk is het me gelukt...
vandaag heb ik van mijn Samsung Google Galaxy Nexus een GPS Ontvanger gemaakt en deze via bluetooth verbonden met mijn prime.(App draad daarna op achtergrond van telefoon) (GPS van mijn prime is 99% dood) dus dit is een goede oplossing om alsnog GPS te krijgen op me prime en het kost niks.
Hier mijn telefoon met het programma om gps te verzenden via bluetooth.(Telefoon ligt binnen bij een raam)

Hier mijn prime met bluetooth gps en nieuwste Sygic Navigatie en 100% goede ontvangst. (Binnen op slaapkamer)
vandaag heb ik van mijn Samsung Google Galaxy Nexus een GPS Ontvanger gemaakt en deze via bluetooth verbonden met mijn prime.(App draad daarna op achtergrond van telefoon) (GPS van mijn prime is 99% dood) dus dit is een goede oplossing om alsnog GPS te krijgen op me prime en het kost niks.
Hier mijn telefoon met het programma om gps te verzenden via bluetooth.(Telefoon ligt binnen bij een raam)

Hier mijn prime met bluetooth gps en nieuwste Sygic Navigatie en 100% goede ontvangst. (Binnen op slaapkamer)

Verwijderd
Is dit het progje ?
Android Market: GPS over BT - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5TYWVua28uR3BzT3ZlckJ0Il0.
Android Market: GPS over BT - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5TYWVua28uR3BzT3ZlckJ0Il0.
*knip* dit hoort hier niet thuis.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 18-01-2012 19:13 ]
Canon Digital Ixus V2
Wat moet je nu precies op je tablet installeren dan?Meulendijks89 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:40:
Eindelijk is het me gelukt...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
Is dat op de doos te zien dat v9.4.2.11?guus_b schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:52:
Mochten er meer mensen geintereseerd zijn zal ik morgen wel een howto schrijvenAesculapius schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:13:
[...]
Wat moet je nu precies op je tablet installeren dan?
Geen dank overigens. Zal je nog eens helpen via PM.Meulendijks89 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:35:
[...]
Mochten er meer mensen geintereseerd zijn zal ik morgen wel een howto schrijven
Het is een firmware build nummer. Dit staat niet op de doos (niet op die van mij, tenminste). Als de update beschikbaar komt krijg je 'm gewoon aangeboden via de 'update systeemfirmware'-functie van je TF201. Net zoals dat ging bij de update van honeycomb naar ICS.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:17:
[...]
Is dat op de doos te zien dat v9.4.2.11?
in het kort?Meulendijks89 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:35:
[...]
Mochten er meer mensen geintereseerd zijn zal ik morgen wel een howto schrijven
Ik heb problemen met het koppelen van de APT met mijn HTC Desire S via bluetooth. Ze koppelen wel, maar vervolgens blijft verbinding verbroken. Iemand enig idee?
Ga ik eindelijk voor een externe GPS receiver, gooit dit weer roet in het eten.
Ga ik eindelijk voor een externe GPS receiver, gooit dit weer roet in het eten.
signature
De TF202 is de TF700. Ga zo nog even zoeken of ik het terug kan vinden echter was de TF700 op CES te zien op afbeeldingen waarbij modelnummer TF202 stond. Asus rep gaf toen aan dat het TF700 is.
die benchmark is dan wel vreemd
niet de site waar ik het origineel heb gezien maar ook hier hebben ze het over de TF700 en staat ook foto TF202 in about tablet.
http://news.softpedia.com...1200-Display-245426.shtml
Daarnaast, wanneer je googled op TF700 krijg je dit veel te zien
die benchmark is dan wel vreemd
niet de site waar ik het origineel heb gezien maar ook hier hebben ze het over de TF700 en staat ook foto TF202 in about tablet.
http://news.softpedia.com...1200-Display-245426.shtml
Daarnaast, wanneer je googled op TF700 krijg je dit veel te zien
[ Voor 50% gewijzigd door Kees_frl op 18-01-2012 21:40 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Howto GPS op Asus Transformer Prime via Android Telefoon.
Stap 1:
Installeer GPS over BT vanuit de market op je telefoon

Link naar GPS over BT
Stap 2:
Open GPS over BT op je telefoon en ga naar Settings -> Bluetooth Settings -> Time to Discover en zet daar 120 seconden of hoger neer.
Stap 3:
Download Bluetooth GPS op je Transformer Prime

Link naar Bluetooth GPS
Stap 4:
Ga op de Transformer prime naar Opties voor ontwikkelaars en vink Neplocaties toestaan aan en zorg ervoor dat GPS uitstaat op de transformer prime.
Stap 5:
Zet GPS aan op je mobiel
Zet Bluetooth aan op je telefoon en op je transformer prime en verbind deze met elkaar zorg dat bluetooth zichtbaar is voor alle apparaten.
Het beste is als GPS over BT al contact heeft met satellieten (groene rondje rechts boven)
Bij GPS over BT moet BT Discoverable staan links boven (orange)
ga dan naar Bluetooth GPS Vink bij Bluetooth GPS - Enable Mock GPS Provider aan
Bluetooth GPS zal de naam van je telefoon weergeven en druk op connect. Als alles goed gaat zul je daar ook gegevens van de gps tevoorschijn zien komen. (bluetooth gps is running)
Als dit gelukt is zegt GPS over BT links boven Connected to Transformer prime TF201 met een groen rondje.
Met dank aan user thinkfresh

Heb je geen navigatie op je transformer prime? zet dan Wifi uit en start google maps.. deze zal via de gps zeggen waar je bent ipv dat wifi het doet.
Getest met Sygic's laatste versie met ondersteuning voor ICS

Mogelijke Foutmelding Het kan zijn dat je de foutmelding service discovery failed krijg. Ik heb dit ook gehad maar als ik met advanced task killer alles uitzet wat op de achtergrond draait van mijn telefoon krijg ik de foutmedling niet meer en connect de prime gewoon met mijn telefoon... hoe dit kan of wat het is weet ik ook niet.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... is ook de eerste keer dat ik dit doe.
Stap 1:
Link naar GPS over BT
Stap 2:
Open GPS over BT op je telefoon en ga naar Settings -> Bluetooth Settings -> Time to Discover en zet daar 120 seconden of hoger neer.
Stap 3:
Link naar Bluetooth GPS
Stap 4:
Ga op de Transformer prime naar Opties voor ontwikkelaars en vink Neplocaties toestaan aan en zorg ervoor dat GPS uitstaat op de transformer prime.
Stap 5:
Zet GPS aan op je mobiel
Zet Bluetooth aan op je telefoon en op je transformer prime en verbind deze met elkaar zorg dat bluetooth zichtbaar is voor alle apparaten.
Het beste is als GPS over BT al contact heeft met satellieten (groene rondje rechts boven)
Bluetooth GPS zal de naam van je telefoon weergeven en druk op connect. Als alles goed gaat zul je daar ook gegevens van de gps tevoorschijn zien komen. (bluetooth gps is running)
Als dit gelukt is zegt GPS over BT links boven Connected to Transformer prime TF201 met een groen rondje.
Met dank aan user thinkfresh

Heb je geen navigatie op je transformer prime? zet dan Wifi uit en start google maps.. deze zal via de gps zeggen waar je bent ipv dat wifi het doet.

Mogelijke Foutmelding Het kan zijn dat je de foutmelding service discovery failed krijg. Ik heb dit ook gehad maar als ik met advanced task killer alles uitzet wat op de achtergrond draait van mijn telefoon krijg ik de foutmedling niet meer en connect de prime gewoon met mijn telefoon... hoe dit kan of wat het is weet ik ook niet.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... is ook de eerste keer dat ik dit doe.
Alles lukt alleen geen enkele applicatie ziet de satellieten behalve het bluetooth GPS programma. Alsof dat "mock locations" niet werkt... Van het weekeinde nog maar eens proberen...
Vreemd. Maar verder wel 2 groene rondjes bij GPS over BT? en Bluetooth gps connected? GPS op tablet moet wel helemaal uitstaan.. ik weet niet als een programma als GPS test dan nog werkt dat heb ik nog niet geprobeerd ben er pas sinds vandaag mee bezig.. morgen probeer ik de rest. anders download sygic in de market is gratis je moet alleen ff een map downloaden.. kijk wat die doet. bij mij werkt het in ieder geval wel goed dus moet dat bij jou ook werken
Twee groene bolletjes, alles connected enzo. GPS staat uit in settings. GPS test ziet niets, sygic zoniet... jammer maar wie weet lukt het nog.
Weetje ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik een gefaalt product in huis heb gehaald. Ik heb hier tijden naaruit gekeken maar nu heb ik het en lees ik hoe snel je met opvolgers willen komen, het ene gat na het andere gat moet gedicht worden met een software of firmware update/upgrade en er komen nu zelfs speciale garantie regelingen.
Valt me toch vies tegen van zon mooi maar blijkbaar on doordacht product!
Bluetooth GPS heeft ook een widget zet die is op de achtergrond. die widget heeft een balk er in zitten die moet groen zijn. Als google maps of sygic oid niet vraagt om gps aan te zetten in settings werkt mock locations wel. anders plaats een foto(s) van hoe het er uit ziet.
Verwijderd
Is er ook een app voor de iphone4 ,om deze als gps te gebruiken voor de prime
Meulendijks89 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:29:
Howto GPS op Asus Transformer Prime via Android Telefoon.
Stap 1:
[afbeelding]
Link naar GPS over BT
Stap 2:
Stap 3:
[afbeelding]
Link naar Bluetooth GPS
Stap 4:
Stap 5:
Zet GPS aan op je mobiel
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou het niet weten zou je op google moeten zoekenVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:33:
Is er ook een app voor de iphone4 ,om deze als gps te gebruiken voor de prime
[...]
Ik las net op XDA dat de nieuwe update die vandaag komt ook voor de GPS/Wifi update?
Iemand deze update al ontvangen?
Zie hier bij engadget.Meulendijks89 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:18:
Ik las net op XDA dat de nieuwe update die vandaag komt ook voor de GPS/Wifi update?
Blijkbaar helpt het voor de GPS soms wel, soms niet.
Misschien dat als het nu niet helpt dat je GPS echt stuks is?
Tevens haalt het je root wel weer weg (maar dat heb ik toch (nog) niet).
Vanavond eens kijken of ik hem al kan installeren.
Dan rooten we hem toch weer gewoon
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb hetzelfde router, maar mijn prime ziet het N netwerk zoieso nietFunZip schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:28:
Geen problemen met WiFi.
Netgear WNDR3700 2,4Ghz band (N)
Kan hem alleen maar op b/g connecten, maar mijn tv en telefoon gebruiken het N netwerk zonder problemen.
Heb jij iets bijzonder in moeten stellen?
Overigens heb ik nu diverse keren een speedtest gedaan, en kom steeds tussen de 25 en 35mb down en 9 to 10 up.
Mmh, nu hier net ook strepen gezien. Niet echt balken, dunne flitsende strepen. Het begon met een corrupte cursor image in een RDP app. Daarna begon het hele beeld. Terug in home geen strepen maar de statusbalk stuiterde wel op en neer??? Na een reboot lijkt het goed. Even afwachten.....
Verwijderd
zou moeten worden opgelost in de nieuwe firmware update, komt vandaag/morgen vanzelf binnenTadango schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:29:
Mmh, nu hier net ook strepen gezien. Niet echt balken, dunne flitsende strepen. Het begon met een corrupte cursor image in een RDP app. Daarna begon het hele beeld. Terug in home geen strepen maar de statusbalk stuiterde wel op en neer??? Na een reboot lijkt het goed. Even afwachten.....
https://www.facebook.com/asusbenelux/posts/255758911161125
ASUS Benelux
Vanaf morgen wordt TF201 ICS 'v9.4.2.11' voor WW SKU stapsgewijs uitgerold. Fixes voor probleem horizontale lijnen en grafische ruis.
Bug Fixes:
-Graphics lines issue: When users are using the Pad, sometimes horizontal stripes will be shown on the panel.
-Graphics messed up issue: There will be signal noises cross the panel, especially when playing videos and then rotate the Pad.
Huh, hoe kun je nou een 2.4Ghz b/g netwerk en tegelijk een 2.4Ghz n netwerk hebben?JeroenV_ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:08:
[...]
Ik heb hetzelfde router, maar mijn prime ziet het N netwerk zoieso niet![]()
Kan hem alleen maar op b/g connecten, maar mijn tv en telefoon gebruiken het N netwerk zonder problemen.
Heb jij iets bijzonder in moeten stellen?
Overigens heb ik nu diverse keren een speedtest gedaan, en kom steeds tussen de 25 en 35mb down en 9 to 10 up.
Als het om 5Ghz gaat, de prime heeft geen 5Ghz. De meeste telefoons ook niet trouwens dus vergis je je niet toevallig?
ik stond ook serieus te springen hiervoor, alleen kon ik deze nog niet krijgen daar ik als Vlaming een azerty keyboard wil. Is pas binnen een 3 weken ofzo te krijgen.TimK1990 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:37:
Weetje ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik een gefaalt product in huis heb gehaald. Ik heb hier tijden naaruit gekeken maar nu heb ik het en lees ik hoe snel je met opvolgers willen komen, het ene gat na het andere gat moet gedicht worden met een software of firmware update/upgrade en er komen nu zelfs speciale garantie regelingen.
Maar met al die problemen en ook een beetje doordat de min spec van windows 8 tablets hoger zijn ( scherm) dan de prime, denkik dat ik nog echt geduld moet uitoefenen.
Maar langs andere kant vind ik prime al duur genoeg en meer wil ik niet echt geven( vb die 700prime)
De wndr3700 heeft de mogelijkheid tot 2 netwerken, maar nu jij dit zo zegt over 5Ghz begin ik te twijfelen.
Volgens mij heb ik inderdaad 1 b/g netwerk gemaakt, en 1 5ghz netwerk.
Mijn tv (samsung ued6530) en telefoon (sgsII) zien beide.
Ga het vanavond thuis nog eens bekijken
Volgens mij heb ik inderdaad 1 b/g netwerk gemaakt, en 1 5ghz netwerk.
Mijn tv (samsung ued6530) en telefoon (sgsII) zien beide.
Ga het vanavond thuis nog eens bekijken
Wireless N is alleen een nieuwe standaard die hogere snelheden mogelijk maakt. Je "ziet" een N netwerk ook helemaal niet wanneer deze op 2.4 GHz draait. Wanneer een device N mogelijkheden heeft, zal deze opschakelen (indien het signaal krachtig genoeg is) naar hogere snelheden. Het is dus prima mogelijk om een G en een N device op de zelfde N router, op de zelfde frequentie te laten draaien waarbij de N device hogere snelheden kan behalen (theoretisch).dtech schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Huh, hoe kun je nou een 2.4Ghz b/g netwerk en tegelijk een 2.4Ghz n netwerk hebben?
Als het om 5Ghz gaat, de prime heeft geen 5Ghz. De meeste telefoons ook niet trouwens dus vergis je je niet toevallig?
Sinds de introductie van de N standaard is ook het 5 GHz kanaal geintroduceerd, dit levert betere performance voor N devices. Wanneer jouw N device en jouw router 5GHz ondersteunen is het dus nuttig om naar 5GHz om te schakelen.... Let dan wel op dat als je nog G devices in huis hebt je een router hebt met 2 radio's die zowel 2,4 als 5GHz TEGELIJK kan ontvangen (simultaneous dualband router, zoals de WNDR3700)
De ASUS prime is dan wel een N device maar ondersteund (nog) geen 5 GHz, het blijkt dat de chip 't wel ondersteund, maar of ASUS heeft 't alleen uitgeschakeld (voor betere battery life), of de antenne is niet geschikt voor 5 GHz.
Ik heb mijn WNDR3700 zo ingesteld dat zowel het 2,4 als het 5GHz kanaal maximaal 300Mbps ondersteunen.
----edit----
toevoeging
[ Voor 4% gewijzigd door twi$ted op 19-01-2012 10:57 ]
Nee. Ik verwacht dat, hoewel Asus Benelux anders aankondigde, ze deze net als de ICS update de ene dag uitrollen in de VS en de daarop volgende dag in de rest van de wereld.Cyw00d schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:58:
Iemand al de update ontvangen met de GPS fix?
http://www.engadget.com/2...s-gps-update-root-killer/
Dat begrijp ik RoD, was gewoon benieuwd naar de ervaringen van mede-tweakers. Was niet de bedoeling een wellis-nietus topic te creeeren.
[ Tesla MIG MYP ]
VooDoo RootKeeper uitvoeren dan updaten. Heb je nergens last van.stimpyrulez schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:16:
[...]
Zie hier bij engadget.
Blijkbaar helpt het voor de GPS soms wel, soms niet.
Misschien dat als het nu niet helpt dat je GPS echt stuks is?
Tevens haalt het je root wel weer weg (maar dat heb ik toch (nog) niet).
Iemand anders ook opgevallen dat de sticker op de TF201 nog van de TF101 is? 
Er staat: USB poorten...
ontopic: GPS problematiek blijft toch een grote rol spelen in dit topic, terwijl backlight bleed in mijn optiek een groter issue is, maar daar kunnen de meeste mensen mee leven. Dat terwijl GPS een leuke feature is, maar het scherm cruciaal?
ontopic: GPS problematiek blijft toch een grote rol spelen in dit topic, terwijl backlight bleed in mijn optiek een groter issue is, maar daar kunnen de meeste mensen mee leven. Dat terwijl GPS een leuke feature is, maar het scherm cruciaal?
Voor mij is dat ook het geval; GPS is leuk, maar op mijn iPad heb ik het nooit gemist. Daarnaast zullen sommige mensen het domweg niet zien totdat je ze erop wijst.Soeski schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:41:
Iemand anders ook opgevallen dat de sticker op de TF201 nog van de TF101 is?
V.w.b. de backlight bleeding: als je hem bij de MediaMarkt koopt; testen jullie dit gewoon door hem -na het betalen- aan te zetten met alle plastic er nog gewoon omheen? Of doe je dit met de verkoper erbij?
Backlight bleeding heeft de mijne ook, exact net zo als op de meeste foto's. Dit is echter geen probleem en je zie het alleen in het donker met de brightness erg hoog. Zelfs met films kijken in het donker op 30% (is al erg fel) zie je het gewoon niet. Je moet goed kijken wil je het zien. Het valt niet op en is absoluut niet storend. Je kan je er uiteraard aan ergeren, maar dan zijn er nog wel 100 punten te vinden. Ik had 1 punt die wel opviel en dat zag je niet op de andere foto's. Hier kon ik de tab inelkaar klikken, en toen was het weg. Wat je dus ziet op de foto's die al getoond zijn is normaal en daarvoor zou ik hem niet omruilen. Nu kan je wel gaan zeuren dat voor 600 euro alles perfect moet zijn, dat gaat gewoon niet tegenwoordig. Hij is zo dun, ergens moet dat terug komen.
Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]