Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Oh leuk, blijkbaar cacht Google Music je muziek die je al geluisterd hebt en kan je deze offline beluisteren. Echt fijn! Mijn liefde voor Google wordt groter en groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
xeeder schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:02:
Oh leuk, blijkbaar cacht Google Music je muziek die je al geluisterd hebt en kan je deze offline beluisteren. Echt fijn! Mijn liefde voor Google wordt groter en groter.
Je kan met Google music toch ook zelf aangeven welke albums hij bewust offline beschikbaar moet maken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
timofp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:04:
[...]

Je kan met Google music toch ook zelf aangeven welke albums hij bewust offline beschikbaar moet maken.. :)
Ja dat wist ik. Maar ik wist niet dat hij het vanzelf deed. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00
FunFair schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:55:
Als je media wilt hiden moet je het .nomedia bestand in de map zetten.

Vervolgens naar instellingen - apps - mediaopslag
En daar de gegevens wissen.

Vervolgens gaat je device alles opnieuw indexen en komt de map met .nomedia niet meer terug.
Bij mij is mooi alles weg uit de gallery, maar komt er ook niets voor terug - nu staat er dus helemaal niks meer in, ook niet de (camera / media) map die ik wel wil zien...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 07:59
Google music is toch nog niet bruikbaar in nederland? Of ben ik gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
TimK1990 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:14:
Google music is toch nog niet bruikbaar in nederland? Of ben ik gek.
Via een omweg kan je je registreren (google is your friend), de locatie controle gebeurt slecht 1 maal bij het registreren. Je kan overigens gewoon met je eigen account registreren. Alle functies behalve de store werken gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Heb net een mail van ASUS gekregen over mijn software problemen met ICS.

Geachte heer Tanzer,

Hartelijk dank voor uw email.

Uit uw email heb ik begrepen dat u problemen heeft met de epad. Nadat er een update heeft gedaan. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. We zijn bezig met een een update aan te maken, om dit probleem te verhelpen. Want het is iets softwarematigs. Op dit moment heb ik nog geen idee wanneer dit bekent zal worden., Zodra dit bekend is, hou ik u per email op de hoogte.

Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door RoD op 17-01-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Aesculapius schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:14:
[...]

Bij mij is mooi alles weg uit de gallery, maar komt er ook niets voor terug - nu staat er dus helemaal niks meer in, ook niet de (camera / media) map die ik wel wil zien...
Had ik ook aan de hand, echter gewoon de Tablet rebooten loste dit op voor mij, de mappen welke ik uitgesloten had waren nu weg, de andere waren terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
^^ lekker Nederlands weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:42:

Krijg je dan ook je berichten dubbel binnen, dus en op je tablet en op je smartphone?
zover ik tot nu toe gelezen op 1 apparaat krijg je ze binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
timofp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:45:
Thx voor de tip, deze doet het wel goed bij mij :) nu is mijn Gallery nog net iets netter :)
Werkt QuickPic niet? Die is best wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Nivk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Werkt QuickPic niet? Die is best wel handig!
Heb Quick Pic getest, maar de stock gallery is grafisch toch net wat mooier vormgegeven en leukere effecten. Normaal hefet Quick Pic het voordeel dat deze soepeler loopt dan de stock, maar op onze Tegra 3 Tablet loopt de stock photo gallery natuurlijk ook soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
tanzer schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:35:

Geachte heer Tanzer,

Hartelijk dank voor uw email.

Uit uw email heb ik begrepen dat u problemen heeft met de epad. Nadat er een update heeft gedaan. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. We zijn bezig met een een update aan te maken, om dit probleem te verhelpen. Want het is iets softwarematigs. Op dit moment heb ik nog geen idee wanneer dit bekent zal worden., Zodra dit bekend is, hou ik u per email op de hoogte.

Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Is dit een copy-paste of een vertaling? Komt namelijk niet overtuigend over met die spelfouten...

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 17-01-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

J0ey schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Buiten gaan staan, dan werkt het waarschijnlijk wel.
Ik stond binnen en de prime lag buiten (tijdens het koken). Er gebeurde niets, ook niet na een half uur wachten...

Rechtsonder zie ik het locatie icoontje hol blijven. Gps-test zegt hetzefde: gps is aan, maar nul satellieten in zicht, laat staan een lock...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 08:16:
Ik heb de Prime sinds vrijdag in huis. Werkt perfect, maar ik heb 1 probleem: als ik de SD-kaart in het slot plaats dan kan ik em zo doorschuiven totdat hij helemaal "verdwijnt". Los van het feit dat de Prime 'em niet herkende, kreeg ik em er dus ook niet meer uit. Ik heb al gelezen dat een soortgelijk probleem zich voordoet met microSD, maar bij mij gaat het om het SD-slot op het toetsenbord. Iemand anders dit ook ervaren?

De dummy die erin zit, is ook ongeveer een milimeter langer dan mijn SD-kaart. Die dummy steekt netjes een klein stukje uit, zodat je met je nagel die kaart eruit kan wippen. Mijn SD-kaart krijg ik er dus niet fatsoenlijk uit.
Je moet hem er niet uit trekken maar even indrukken, dan springt de kaart eruit.
(in ieder geval op de TF101 zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger88
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-06 10:30
Zijn er mensen die problemen hebben met de microfoon. Bij mijn wordt het geluid te zacht opgenomen.
Weet iemand iets wat ik kan proberen om het geluids-opnamen te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
tanzer schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:35:

Geachte heer Tanzer,

............
Welke problemen ondervindt je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
el_crosso schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:48:
Vraagje, kom ik vanochtend uit bed en wil ik de Prime starten, niets.....hij wilde op geen manier starten.
Ook met de adapter in het stroom niet.
Draait op ICS en werkte de avond ervoor prima en heb naar mijn weten geen rare apps geïnstalleerd.

Gisteren speciaal even op gelet hoeveel % batterij er nog in zat voordat ik ging slapen, 49%, dus dat moet
toch voldoende zijn om de volgende dag nog steeds het te doen?
Ik had vanmorgen hetzelfde. Batterijen vol, trillen maar geen beeld. Ik ben er achter wat het (bij mij) is. Als ik mijn tablet aan de linkerbovenkant vastpak, bijvoorbeeld om 'm uit de dock te halen, dan raakt het beeld zoek. Het lijkt erop dat hij kortsluiting maakt. Dit probleem is herhaalbaar dus niet toevallig.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch ook wel benieuwd hoe ik die gps goed kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:46:
Ik ben toch ook wel benieuwd hoe ik die gps goed kan testen.
GPS Test downloaden, naar buiten gaan en een open plek zoeken. Met het scherm naar boven satellieten laten zoeken. GPS Test geeft dan aan hoeveel satellieten de TF201 kan vinden en welke geschikt zijn. Ook nauwkeurigheid etc. worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
GustavSan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 05:14:
Ik heb een klein probleempje ontdekt met de prime. Ik gebruik het apparaat regelmatig om 's avonds nog even een serietje in bed te bekijken. Ik heb dan het scherm op minimale sterkte staan, omdat het onnodig is om in het donker zoveel licht te hebben.

Nu heb ik de instelling auto-adjust uit staan. Verder staat het apparaat op power save. Als ik het apparaat rond de 5% tot 15% brightness zet, gaat het scherm na verloop van tijd flikkeren. Ik zie telkens het beeld iets meer/iets minder helder worden. Als het nu een auto-adjust zou zijn kan ik het wel begrijpen, maar dat staat bewust uit.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik vind het vrij storend als ik een serie kijk; je ziet het scherm telkens donker/minder donker worden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1421002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik ga op zoek naar het appje.

edit: 5 minuten buiten gezet in de tuin, ben er niet bij blijven zitten dus weet niet hoe snel er contact was maar 9 gevonden 5 in use en dat wisselde met 10 gevonden en 7 in use.

Morgen zal ik hem in de auto zetten, eens kijken hoe dat gaat.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
FunFair schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:30:
[...]

Is dit een copy-paste of een vertaling? Komt namelijk niet overtuigend over met die spelfouten...
Copy Paste!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
renevdeertwegh schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Welke problemen ondervindt je dan?
Na de update van ICS gaat zich de Prime regelmatig zich zelf herstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Voor diceplayer is nu een update beschikbaar. Nu dimt de taskbar ook bij fullscreen in ice cream sandwich.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 21:50

Rocco

nightlife

tanzer schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:13:
[...]

Na de update van ICS gaat zich de Prime regelmatig zich zelf herstarten!
Heb ik ook last van na de ICS update, lockup + reboot at random, zeer irritant.

Is ondertussen ook een zeer uitgebreid topic over op XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1437392&page=01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
GustavSan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 05:14:
Ik heb een klein probleempje ontdekt met de prime. Ik gebruik het apparaat regelmatig om 's avonds nog even een serietje in bed te bekijken. Ik heb dan het scherm op minimale sterkte staan, omdat het onnodig is om in het donker zoveel licht te hebben.

Nu heb ik de instelling auto-adjust uit staan. Verder staat het apparaat op power save. Als ik het apparaat rond de 5% tot 15% brightness zet, gaat het scherm na verloop van tijd flikkeren. Ik zie telkens het beeld iets meer/iets minder helder worden. Als het nu een auto-adjust zou zijn kan ik het wel begrijpen, maar dat staat bewust uit.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik vind het vrij storend als ik een serie kijk; je ziet het scherm telkens donker/minder donker worden.
Mijn Galaxy Tab heeft onder Screen in het menu een optie "Auto adjust power to screen". Als dat aan staat, wordt het scherm bij lichte en donkere scènes respectievelijk donkerder en lichter. Tevens zit er in de suboptie "Mode" een instelling "Dynamic" om automatisch de kleuren aan te passen. Beiden staan hier uit. Wellicht heeft de Asus deze functies ook. Ik weer niet of dit standaard is voor Android, of specifiek voor Samsung.

Ik verbaas me erover dat fabrikanten tijd en geld in dit soort functies blijven steken. Ik heb nog nooit iemand gezien die er gebruik van maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 16-01-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 15:37
Katsunami schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:08:
[...]

Mijn Galaxy Tab heeft onder Screen in het menu een optie "Auto adjust power to screen". Als dat aan staat, wordt het scherm bij lichte en donkere scènes respectievelijk donkerder en lichter. Tevens zit er in de suboptie "Mode" een instelling "Dynamic" om automatisch de kleuren aan te passen. Beiden staan hier uit. Wellicht heeft de Asus deze functies ook. Ik weer niet of dit standaard is voor Android, of specifiek voor Samsung.

Ik verbaas me erover dat fabrikanten tijd en geld in dit soort functies blijven steken. Ik heb nog nooit iemand gezien die er gebruik van maakt.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Als ik je goed begrijp bedoel je dat, wanneer het scherm op zn allerlaagste helderheid staat, in power save een film aan, dat het dan lijkt alsof het scherm nog een tree lager gaat in helderheid (of hoger). Ik heb zo geen bron voor je, maar op XDA heb ik daar een post over gelezen dat het te maken heeft met aanpassen van het contrast doordat je op powersave staat, probeer eens normal mode, heb je er dan ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 19:28
Famoso schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:15:
Voor diceplayer is nu een update beschikbaar. Nu dimt de taskbar ook bij fullscreen in ice cream sandwich.
Confirmed. Heerlijk! :*)

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
MrRobin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:15:
[...]
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Als ik je goed begrijp bedoel je dat, wanneer het scherm op zn allerlaagste helderheid staat, in power save een film aan, dat het dan lijkt alsof het scherm nog een tree lager gaat in helderheid (of hoger). Ik heb zo geen bron voor je, maar op XDA heb ik daar een post over gelezen dat het te maken heeft met aanpassen van het contrast doordat je op powersave staat, probeer eens normal mode, heb je er dan ook last van?
Ik heb geen Prime. Hierboven beschrijf ik het gedrag van mijn Tab als "Auto Power adjust" aan staat, wat volgens mij overeenkomt met wat jij ziet. Als die flikkeringen alleen in de Prime's powersave-stand of in specifieke gevallen optreden of als de Prime geen "Auto adjust power" voor het scherm heeft, dan kan ik je niet helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door Katsunami op 16-01-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Net mijn Prime ingeruild bij de MM Breda voor een vers exemplaar.
Ik heb deze nog niet goed kunnen testen, maar op dezelfde plek op de bank heb ik gewoon bij wifi streepjes ipv 2 op mijn oude....

Heb rechtsbovenin een heel klein beetje bleeding, maar echt minimaal.....
Gelukkig nog geen gekraak of gerammel gehoord...

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaivda
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik was blij verrast toen ik in de facebook app zag dat ik opeens een fix had, terwijl ik gewoon binnen (1,5 meter van het raam) zit.. heeft niet langer dan 2 min kunnen duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Yup, zelfde probleem. Die thread houd ik wel even in de gaten.
Katsunami schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:08:
[...]

Ik zal het even nagaan. Hoe dan ook is er geen instelling voor, behalve de brightness erg hoog zetten en dat is vrij onpraktisch in het donker. Niet waarvoor ik de Prime kocht + mijn vriendin vindt het nu ook storend.
MrRobin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:15:
[...]

Ik zal het vanavond eens in normal mode proberen...kijken of dat werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:52
Goedemorgen..

Ik twijfel erg om mijn prime te ruilen :/ alles werkt perfect behalve de GPS
Ik heb mijn prime vanmorgen mee genomen toen ik naar werk reed maat vind 0 satalieten en het icoontje in startbalk bij klok blijft ook leeg normaal gaat daar toch een rond puntje knipperen oid.

Ik heb wel 1 keer gehad dat hij thuis buiten 1 sataliet vond maar dat was het dan ook.

Ik kan hem dus evt ruilen maar omdat asus zegt dat het een fout van hun is heb ik waarschijnlijk toch weer het zelfde? Ik twijfel daarom.. ik zag gps niet veel gebruiken maar voor 600 euro zou t wel moeten werken

Wat zouden jullie doen ruilen of houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

tsja...gps is niet voor niks uit de specs gehaald. Dat GPS het bij anderen lijkt te doen moet je ook met een korrel zout nemen. Men krijgt wel een fix maar kunnen ze er ook mee navigeren? Houdt de Prime zijn fix tussen gebouwen en andere obstakels? Een dedicated GPS ontvanger zal het nooit worden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Klopt.. maar bijv samsung tab werkt ook gewoon goed dus blijft grote fout van asus en vind dat ze prime gebruikers tegemoet moeten komen.. staat toch GPS op mijn doos en in de winkel stond het ook op het info papiertje. Je betaalt er toch 600 euro voor maar helaas zullen we het hier bij moeten laten ik denk dat ik m gewoon hou omdat ik denk dat bij een andere prime t zelfde is of iets beter gelukkig werkt mijn wifi wel heel goed zelfs op werk waar de router op de 2de verdieping staat met flink wat beton en metaal tussen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 12:12
Kan mij iemand vertellen of Ziggo live TV werkt met ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobr schreef op maandag 16 januari 2012 @ 19:02:
[...]

Je moet hem er niet uit trekken maar even indrukken, dan springt de kaart eruit.
(in ieder geval op de TF101 zo)
[excuusmodus]Ik werd even op het verkeerde been gezet doordat ik de dummy eruit haalde zonder em in te drukken, daardoor bleef het veermechanisme 'in place'. Ik kon daardoor mijn SD kaart helemaal doorschuiven zonder dat ik iets van die veer voelde...[/excuusmodus]

ik word oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
  • Laatst online: 03-09 19:41
@ delorean7

Ik denk dat wij ongeveer in de zelfde situatie zitten voor wat betreft woning (nieuwbouw, betonnen vloeren, gipsen muren). In mijn geval heb ik de router dan wel in het midden van het huis gehangen op de eerste verdieping. Als ik beneden zit heb ik ook een ontvangs van tussen de 65 en 70 dBm. Wat ik alleen vreemd vind is dat de prime, ookal is je ontvangst uitstekend nooit echt opschakelt naar N snelheden, terwijl mijn router (nergear wndr3700) een dual N apparaat zou moeten zijn. Als ik mijn prime op 3m afstand houd van de router dan heb ik een theoretische snelheid van hooguit 58 Mbps volgens de prime, maar in praktijk haal ik 11/12 Mbps. Voor de vergelijking, mijn G laptop haalt haast overal in het huis 23,5 Mbps. bij -60 dBm. Op zich is dit niet gek, een ipad zit ook op die snelheid en mobiele telefoons (in mijn geval nexus one en galaxy s) zitten een stukje lager. Maar voor een wireless N device vind ik t teleurstellend.

Asus stelt nu voor om mijn prime rma te sturen, maar ik twijfel omdat mijn prime verder helemaal uitstekend is en ik ook helemaal geen of nauwelijks klachten heb over bleeding, dode pixels en zelfs mijn gps werkt redelijk.

Ik vraag me af of mijn verwachting te hoog was v.w.b. de transfer speeds. Hoe verhouden de ontvangst en de transferspeeds zich met elkaar in jouw (of natuurlijk bij andere forum members in dezelfde situatie) zich met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
kimone66 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:14:
yes, de site van Wezelkrozum werkt in iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Bestaat er ook zoiets voor UPC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 14:38

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Welke browser gebruiken jullie op de tablet?
Ik vind de stock browser en Opera echt verschrikkelijk... Traag, en flash support laat ook te wensen over. Commenst plaatsen op facebook gaat ook steeds mis. Ik zoek een goed alternatief.

Voor de rest: prima apparaat! In het begin had ik de nodige issues (na de ICS update), maar nu werkt verder alles prima :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik gebruik Opera op mijn Galaxy Tab 10.1 en daarvoor op de TF101. Het lijkt de snelste browser te zijn. Geen problemen met Flash of stabiliteit. Alleen op de Duitse Amazon.de lijkt hij een probleem te hebben. Dan sluit / crasht hij, maar dat doet hij niet op Amazon.com of .co.uk oog op andere sites.

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 17-01-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week dinsdag mijn prime binnen gekregen.

Afgelopen donderdag kwam de ICS update binnen. In het begin was ik wat sceptisch over de performance, die leek de eerste uren slechter dan met Honeycomb, vreemd, ook na rebooten ....
Zonder hier verder op in te zijn gegaan werd het beter en ik ben nu meer dan tevreden met mijn prime, wat een topding!!

Toch is niet alles perfect, maar ik kan er wel mee leven:

- wifi ontvangst is niet super, 1 verdieping hoger dan hotspot maakt 720p kijken bij vlagen schokkerig
- laden van webpagina's in de stock browser gaat snel, maar de browser reageert een korte periode niet wanneer de pagina bijna geladen is
- stock gallery toont standaard alle afbeeldingen op de tablet, dus ook de afbeeldingen in de Music folder, gelukkig helpt Gallery exluder hier, echter dan is de stock music player weer in de war (geen muziek)

Ik zal eens een andere browser proberen (dolphin HD) en een andere music player (nog adviezen hierover?)

Over het algemeen ben ik zeer tevreden, ook erg blij met het dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
haaivda schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 00:43:
Ik was blij verrast toen ik in de facebook app zag dat ik opeens een fix had, terwijl ik gewoon binnen (1,5 meter van het raam) zit.. heeft niet langer dan 2 min kunnen duren!
De applicaties gebruiken simpelweg je wifi locatie in plaats van GPS als ze geen signaal kunnen krijgen.
Hetzelfde heb ik met Sygic Aura (navigatiesoftware). Deze geeft perfect je locatie, mits je op wifi zit. Zodra je wifi uitzet is het 0,0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden er al geupdate (naar ics) transformer prime tablets in de winkels liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
twi$ted schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 07:39:
Op zich is dit niet gek, een ipad zit ook op die snelheid en mobiele telefoons (in mijn geval nexus one en galaxy s) zitten een stukje lager. Maar voor een wireless N device vind ik t teleurstellend.
Vergelijken met een laptop is lastig daar er meestal veel betere/grotere/meerdere antennes in die zitten. De Prime moet het doen met een maximale linkspeed van 65Mbps (~72) wat niet zoveel meer is dan de 54Mbps van 802.11g. Naar mijn mening is de stempel 802.11n op dit soort producten erg misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Aesculapius schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:14:
[...]

Het duurt een tijdje voordat de mappen weer terugkomen. Hij gaat namelijk de hele tablet opnieuw scannen naar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:08
Zonet even met bluetooth en wifi getest, om te kijken of dat inderdaad iets uitmaakt. Ik zit hier op een ziggo business lijn met zeer goede cisco accesspoints. Snelheid altijd 20/25 Mbps via speedtest. Ook met BT koptelefoon gepaird. Dan zet ik muziek aan, via BT. Snelheid zakt tot 3/4 Mbps, of zelfs onder de 1Mbps. Dat is wel echt dramatisch slecht, BT koptelefoon gebruik ik graag. Signaal sterkte volgens wifi analyser verschilt niet zoveel. Wifi snelheid blijft ook op 72Mbps steken, dus het kan software zijn of een slechte hardware, maar geen storing op de wifi ontvangst. Ik hoop nog steeds dat ze de wifi problemen met een firmware update kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
heb nu iets mafs....

Ik gebruik de live-wallpaper van asus.. die verandert mee met de dag.
Nu is het half 12 's middags en denkt dat ding dat het 's avonds is...

zet ik de klok handmatig terug naar 2 uur vannacht, is het plotseling overdag volgens de transformer!!!
Ook getest met een andere live wallpaper van beautifull widgets.

Overigens, als ik met de telefoon tether, denkt Asus Weather dat ik ergens in Azië rondloop....

[ Voor 12% gewijzigd door FunFair op 17-01-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
FunFair schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:38:
heb nu iets mafs....

Ik gebruik de live-wallpaper van asus.. die verandert mee met de dag.
Nu is het half 12 's middags en denkt dat ding dat het 's avonds is...

zet ik de klok handmatig terug naar 2 uur vannacht, is het plotseling overdag volgens de transformer!!!
Ook getest met een andere live wallpaper van beautifull widgets.

Overigens, als ik met de telefoon tether, denkt Asus Weather dat ik ergens in Azië rondloop....
Dan zou ik hem toch onmiddellijk terug naar de winkel brengen :). Neen is inderdaad wel iets heel vreemd, misschien even een gewone wallpaper opzetten en dan daarna terug een live wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
timofp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Dan zou ik hem toch onmiddellijk terug naar de winkel brengen :). Neen is inderdaad wel iets heel vreemd, misschien even een gewone wallpaper opzetten en dan daarna terug een live wallpaper?
lol... ik wil hem niet terugbrengen.
Locatie over Wifi gaat wel goed, alleen via tether niet.

Probleem met de wallpaper is gewoon vreemd.. heb al wel even gewisseld met wallpapers... reboot heeft ook niet geholpen.

Zet nu even een vaste wallpaper, reboot en dan weer de live wallpaper.. kijken of dat werkt :P
Kan op google nog niet echt hetzelfde probleem vinden.

-edit-

ik snap het probleem al... de TP wil via Wifi de locatie opvragen. Mijn tether wifi hotspot komt niet voor in de google database en denkt dat het mac adres ergens in Japan thuis hoort...
Yes, when you are at home, or connected to a free HotSpot site (McDonalds, etc) the TF will get location data for that WiFi spot because the location of that router is in one of the WiFi databases. Individuals and companies like Google have been "war driving" for years. The databases that have been created are pretty accurate since a routers transmission range is usually within 100 feet.

Cell phones and their programs like Beautiful Widgets have 3 ways to get location information. Via cell tower identification, GPS signal, or the WiFi databases. Of course our TF only uses the last two.
Enig idee of ik het mac adres handmatig kan toevoegen aan google? :P

-edit2-
Voor nu opgelost door Fake GPS toe te passen en location service by Wifi uit te zetten. Gezien ik vaak Tether is via Wifi locatie opvragen dan vrij hinderlijk.

[ Voor 45% gewijzigd door FunFair op 17-01-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
Tadango schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:21:
Zonet even met bluetooth en wifi getest, om te kijken of dat inderdaad iets uitmaakt. Ik zit hier op een ziggo business lijn met zeer goede cisco accesspoints. Snelheid altijd 20/25 Mbps via speedtest. Ook met BT koptelefoon gepaird. Dan zet ik muziek aan, via BT. Snelheid zakt tot 3/4 Mbps, of zelfs onder de 1Mbps. Dat is wel echt dramatisch slecht, BT koptelefoon gebruik ik graag. Signaal sterkte volgens wifi analyser verschilt niet zoveel. Wifi snelheid blijft ook op 72Mbps steken, dus het kan software zijn of een slechte hardware, maar geen storing op de wifi ontvangst. Ik hoop nog steeds dat ze de wifi problemen met een firmware update kunnen verbeteren.
kan je hier de signaal sterkte posten?? want wat ik ook doe al houd ik de prime boven mijn wndr3700, ik kom niet boven de 12 Mbps en een signaal sterkte van mah.. ongeveer -50 dBa tot -45 dBa, terwijl mijn laptop (wireless G) overal in huis 23,5 Mbps haalt
Nivk schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:45:
[...]

Vergelijken met een laptop is lastig daar er meestal veel betere/grotere/meerdere antennes in die zitten. De Prime moet het doen met een maximale linkspeed van 65Mbps (~72) wat niet zoveel meer is dan de 54Mbps van 802.11g. Naar mijn mening is de stempel 802.11n op dit soort producten erg misleidend.
Dat vermoeden had ik al een beetje. Maar het blijft toch vreemd dat ik m'n prime bijna op de router moet leggen om een beetje snelheid te halen (hooguit dus zo'n 12 Mbps). Ik had toch verwacht ongeveer 30 Mbps door de lucht te kunnen halen bij een max theoretische verbinding van 72 Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
TV kijken (alle Ziggo zenders van je abbo) werkt i.c.m. een Slingbox en digitale Ziggo ontvanger. Wel SlingPlayer apk kopen in de Market a € 25,99. Heb er een foto van maar weet niet hoe ik die kan bijvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:45:
Zouden er al geupdate (naar ics) transformer prime tablets in de winkels liggen ?
Ik heb gisteren een nieuw binnengekomen prime gekocht... nog steeds met update na opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een losse bluetooth GPS receiver BT-Q818XT gebruikt voor de ATP aangezien de GPS een slechte Fix geeft.
deze uitgetest met het navigatie programma SYGIC en werkt uitstekend, gemiddeld 12 satellieten in beeld.
Dus geen probleem meer wat betreft de navigatie.

Heb wel het volgende probleem, ik heb My Desktop PC Server gedownload, en heb de volgende programma's
nu op mijn PC staan: MySyncFolder, Asus Webstorage en Asus Sync , als ik nu Asus Sync aanklikt krijg ik GEEN verbinding met de ATP al heb ik deze met een USB kabel naar mijn PC gekoppeld.
Wat doe ik niet goed, wie heeft voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 16:11

FFA

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:41:
Heb een losse bluetooth GPS receiver BT-Q818XT gebruikt voor de ATP aangezien de GPS een slechte Fix geeft.
deze uitgetest met het navigatie programma SYGIC en werkt uitstekend, gemiddeld 12 satellieten in beeld.
Dus geen probleem meer wat betreft de navigatie.

Heb wel het volgende probleem, ik heb My Desktop PC Server gedownload, en heb de volgende programma's
nu op mijn PC staan: MySyncFolder, Asus Webstorage en Asus Sync , als ik nu Asus Sync aanklikt krijg ik GEEN verbinding met de ATP al heb ik deze met een USB kabel naar mijn PC gekoppeld.
Wat doe ik niet goed, wie heeft voor mij de oplossing.
Volgens mij moet hij in standby staan, dus even de powerknop kort indrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjalex
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 08:46
Lizard schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:53:
[...]

Wat is de FW versie van de camera na de upgrade? Ik heb die hier geloof ik weg gedrukt en ik krijg die ook niet meer?
Sinds gisteren ben ik ook een troste bezitter! Op 1 ding na: mijn camera doet het niet meer.
Gisteren gelijk de ICS update ontvangen, met een camera update (naar TF201-0x9900) er achteraan.
Sinds deze camera update geeft mijn camera alleen groen beeld (zie bijlage). Als ik naar de front camera switch is er niks aan de hand. Bovendien heb ik voor de camera update nog een foto gemaakt met de achterste camera!

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Of gewoon weer terug naar de winkel gaan?

Hier wordt ook hetzelfde probleem beschreven: http://www.transformerforums.com/forum/ice-cream-sandwich/12989-ics-broke-camera.html

Afbeeldingslocatie: http://www.ahensen.nl/images/Screenshot_prime.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 16:19
Hiermee moet je gewoon terug gaan. Dit is niet zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merkwaardig dat van die camera, zou er mee teruggaan!
ik heb gisteren nog gecontroleerd op updates, maar niks, heb dus alles al, camera doet t goed (leuk zo een pano functie):

Afbeeldingslocatie: http://www.pipodekloon.nl/img/misc/amsterdam%20pano.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
twi$ted schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:53:
[...]

kan je hier de signaal sterkte posten?? want wat ik ook doe al houd ik de prime boven mijn wndr3700, ik kom niet boven de 12 Mbps en een signaal sterkte van mah.. ongeveer -50 dBa tot -45 dBa, terwijl mijn laptop (wireless G) overal in huis 23,5 Mbps haalt
-50dBa hier en 72Mbps link snelheid. Doet 25Mbps op speedtest. Thuis ook ongeveer -50dBa en 72Mbps link en dan haal ik rond de 35Mbps link snelheid, als het netwerk verder rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb gelezen dat je gewoon bluetooth gps ontvanger kan kopen en deze san de prime koppelen en dan kan je wel gewoon navigeren klopt dit? Of kan dit niet zomaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:30:
Ik heb gelezen dat je gewoon bluetooth gps ontvanger kan kopen en deze san de prime koppelen en dan kan je wel gewoon navigeren klopt dit? Of kan dit niet zomaar
Verwijderd in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic" :X

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
midy922 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:21:
Hiermee moet je gewoon terug gaan. Dit is niet zoals het hoort.
Welnee. Het feit dat er een screenshot van gemaakt kan worden zegt al dat dit een volledig softwarematig probleem is. Ik denk dat ie het wel weer doet als je herstelt naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
Tadango schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:30:
[...]

-50dBa hier en 72Mbps link snelheid. Doet 25Mbps op speedtest. Thuis ook ongeveer -50dBa en 72Mbps link en dan haal ik rond de 35Mbps link snelheid, als het netwerk verder rustig is.
Welke router/accesspoint is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Als je telefoons met BT1.0 in 2006 kunt koppelen aan een GPS module, dan moet het met een Tablet anno 2012 zeker lukken.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
twi$ted schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Welke router/accesspoint is dat?
Cisco Aironet 1250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Kiswum schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:01:
Als je telefoons met BT1.0 in 2006 kunt koppelen aan een GPS module, dan moet het met een Tablet anno 2012 zeker lukken.
Het is mij net gelukt om met een tooltje op mijn DesireHD een Bluetooth GPS module te maken.
Met de TP heb ik vervolgens een BT connectie opgezet en met een tool de BT GPS module gekoppeld.

Kreeg nog wel een foutmelding van het een of het ander, dus gewerkt heeft het nog niet, maar het heeft volgens mij de mogelijkheden.

Het is wel zo dat neplocaties toestaan aan moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sta ik in de winkel met een Prime (goud, wat meer grijs is), trek mijn AMEX kaart om te betalen (doe ik eigenlijk alles mee, ook i.v.m. verzekering), meldt de wakkere verkoper me: "U mag hier wel betalen, maar u weet dat AMEX door Google alleen in de US wordt geaccepteerd?"

Ik meteen opgezocht, en verdomd. Prima weer teruggelegd. Had tot vorig jaar ook een Mastercard waarmee ik zaken voor mijn Desire betaalde, maar die heb ik opgezegd. Ook de Desire HD gaat er dus uit, omdat ik niets meer kan kopen.

Wat een reden om het Android platform vaarwel te zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
FunFair schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Het is mij net gelukt om met een tooltje op mijn DesireHD een Bluetooth GPS module te maken.
Met de TP heb ik vervolgens een BT connectie opgezet en met een tool de BT GPS module gekoppeld.

Kreeg nog wel een foutmelding van het een of het ander, dus gewerkt heeft het nog niet, maar het heeft volgens mij de mogelijkheden.

Het is wel zo dat neplocaties toestaan aan moet staan.
Hoe heet die tool? ik heb wel iets uit market gedownload bluetooth gps ofzo zou dan je telefoon als gps ontvanger moeten werken maar snap niet hoe t werkt heb wel me tel en TP verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een redelijk oude GPS bluetooth ontvanger, maar ik krijg hem niet aan de praat met mijn prime.
Wel gewoon pairen, met het bekende 0000 pincode gemiep, maar daarna doodse stilte.
Met de bluetooth apps krijg ik er geen zinnige lezing uit, ook niet als het "lock" lampje op de ontvanger brand.
Hij doet het nog gewoon op mijn oude iPaq win mobile PDA dus de ontvanger werkt iig. naar behoren.

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Of gaat dit hem gewoon niet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Asus.......

nieuws: Asus: er komt geen 3g-versie van de Transformer Prime

Jammer......of krijgen ze het niet werkend.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:29:
Ik heb hier een redelijk oude GPS bluetooth ontvanger, maar ik krijg hem niet aan de praat met mijn prime.
Wel gewoon pairen, met het bekende 0000 pincode gemiep, maar daarna doodse stilte.
Met de bluetooth apps krijg ik er geen zinnige lezing uit, ook niet als het "lock" lampje op de ontvanger brand.
Hij doet het nog gewoon op mijn oude iPaq win mobile PDA dus de ontvanger werkt iig. naar behoren.

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Of gaat dit hem gewoon niet worden?
Pincode is wel goed? Ik heb nog een oude Crux BT GPS liggen en deze werkt met pincode 0183

Dit a.d.h.v. het NMEA 0183 GPS protocol. Wellicht het proberen waard.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Dit kreeg ik toen ik asus emailden over de GPS (gisteren)

Geachte heer M.........................

Bedankt voor uw email.

Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw Asus TF201 en in dit geval het de GPS ontvangen. In dit geval heeft u twee verschillende opties:

- u kunt via Asus een half jaar extra garantie krijgen m.a.w. u garantie wordt verlengd met een extra half jaar

- u kunt contact opnemen met de winkel met de vraag of zij hiervoor eventueel een passende c.q. andere oplossing kunnen bieden

Mocht u hierover nog verdere vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Mark W. Scholten
Asus TSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:30

E-B

joblamie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Welnee. Het feit dat er een screenshot van gemaakt kan worden zegt al dat dit een volledig softwarematig probleem is. Ik denk dat ie het wel weer doet als je herstelt naar fabrieksinstellingen.
Persoonlijk zou ik hem ook terugbrengen. Een TV met ruis geeft toch ook gewoon beeld (dus is hij niet stuk)?

Ik heb een soortgelijk probleem meegemaakt met een digitale compact camera. Menu's werkten naar behoren maar foto's maken deed hij echter niet. Ik kreeg zowel op het scherm van de digitale camera ruis (strepen) als op de foto zelf. Het lijkt mij dat hier iets niet helemaal lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb et inmiddels 7 jaar oude mormel toch nog aan de praat gekregen. ;)
Moest "insecure connection" aanzetten, daar kunnen die bejaarde dingen niet mee overweg blijkbaar.
Hij is wel griebus traag en ziet ook maar een sataliet of 7 met een lock of 5.
Het is nog een 4mhz ontvanger denk ik, dat gaat wat slomer vergeleken met hedendaagse 10mhz exemplaren.

Zou dit iets "pruimbaars" opleveren?
http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item53eac97d00

Ik zie ze veel op ebay, strontgoedkoop en lekker compact.
Met een volt torretje eraan zonder accu onder et dashboard frutten en klaar. ;)
Maar het is wel ERG goedkoop, dus of het nog zinnig werkt vraag ik me enorm af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:00:
Dit kreeg ik toen ik asus emailden over de GPS (gisteren)

Geachte heer M.........................

Bedankt voor uw email.

Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw Asus TF201 en in dit geval het de GPS ontvangen. In dit geval heeft u twee verschillende opties:

- u kunt via Asus een half jaar extra garantie krijgen m.a.w. u garantie wordt verlengd met een extra half jaar

- u kunt contact opnemen met de winkel met de vraag of zij hiervoor eventueel een passende c.q. andere oplossing kunnen bieden

Mocht u hierover nog verdere vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Mark W. Scholten
Asus TSD
Gatver wat een suf afschuifsel... maar een oplossing gaat er nooit komen dus kun je het maar beter aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Gatver wat een suf afschuifsel... maar een oplossing gaat er nooit komen dus kun je het maar beter aanpakken?
Ik heb gezegd dat ik 6 maanden extra wel een leuk aanbod vond maar ben er nog niet mee akkoord gegaan eerst nog ff verder zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
En kun je bij de winkel geen losse BT-GPS muis erbij bedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Gatver wat een suf afschuifsel...
Afschuifsel? Je hebt geen rechten bij asus. Alleen bij de verkopende partij. Dat ze je iets bieden is al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:16:
[...]

Afschuifsel? Je hebt geen rechten bij asus. Alleen bij de verkopende partij. Dat ze je iets bieden is al heel wat.
Daar heb je gelijk in... ik mag blij zijn dat ze me iets aanbieden normaal zeggen ze gewoon dat ik maar naar de winkel moet gaan waar ze het maar moeten uitzoeken ofzo... maar ik heb nog een en ander uitgelegd kijken wat ze zeggen anders ga ik gewoon voor die 6 maaden extra... ik post het zodra ik een nieuwe mail heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Zojuist mijn micro HDMI kabel van Amazon binnengekregen. Echter op de TV krijg ik geen beeld, de TV ziet geen signaal, de Transformer prime merkt wel op dat er een aansluiting is op HDMI. Op mijn monitor werkt het wel als ik de Transformer aansluit via HDMI, echter krijg ik daar een ingezoomd beeld. (doet me denken aan het vga tijdperk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn gps verhaal nog even plaatsen:
45 minuten in de auto gezeten, 1 x 2 sat gepakt, dat duurde 1 minuut.. voor de rest 0,0.
Ook maar tijd voor een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Daar heb je gelijk in... ik mag blij zijn dat ze me iets aanbieden normaal zeggen ze gewoon dat ik maar naar de winkel moet gaan waar ze het maar moeten uitzoeken ofzo... maar ik heb nog een en ander uitgelegd kijken wat ze zeggen anders ga ik gewoon voor die 6 maaden extra... ik post het zodra ik een nieuwe mail heb
Maar die 6 maanden zijn die bovenop de 2 jaar die je al hebt van de winkel? dus eigenlijk 2,5 jaar garantie?
of is het bovenop de 1 jaar van asus zelf (dacht dat asus 1 jaar garantie gaf op tablets, maybe wrong).

Maar als het dus 1,5 jaar is schiet je er niet veel mee op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Nyarlathotep schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:21:
Welke browser gebruiken jullie op de tablet?
Ik vind de stock browser en Opera echt verschrikkelijk... Traag, en flash support laat ook te wensen over. Commenst plaatsen op facebook gaat ook steeds mis. Ik zoek een goed alternatief.
Bij mij werkt flash nog steeds niet in Opera. Bij jou wel dan?
PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:28:
Sta ik in de winkel met een Prime (goud, wat meer grijs is), trek mijn AMEX kaart om te betalen (doe ik eigenlijk alles mee, ook i.v.m. verzekering), meldt de wakkere verkoper me: "U mag hier wel betalen, maar u weet dat AMEX door Google alleen in de US wordt geaccepteerd?"

Ik meteen opgezocht, en verdomd. Prima weer teruggelegd. Had tot vorig jaar ook een Mastercard waarmee ik zaken voor mijn Desire betaalde, maar die heb ik opgezegd. Ook de Desire HD gaat er dus uit, omdat ik niets meer kan kopen.

Wat een reden om het Android platform vaarwel te zeggen :+
Ik snap 't niet... ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:11:
[...]

Maar die 6 maanden zijn die bovenop de 2 jaar die je al hebt van de winkel? dus eigenlijk 2,5 jaar garantie?
of is het bovenop de 1 jaar van asus zelf (dacht dat asus 1 jaar garantie gaf op tablets, maybe wrong).

Maar als het dus 1,5 jaar is schiet je er niet veel mee op.....
Dat weet ik ook niet goed dat je het vraagt... zodra ik mail terug heb zal ik dit er in zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjalex
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 08:46
adjalex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Sinds gisteren ben ik ook een troste bezitter! Op 1 ding na: mijn camera doet het niet meer.
Gisteren gelijk de ICS update ontvangen, met een camera update (naar TF201-0x9900) er achteraan.
Sinds deze camera update geeft mijn camera alleen groen beeld (zie bijlage). Als ik naar de front camera switch is er niks aan de hand. Bovendien heb ik voor de camera update nog een foto gemaakt met de achterste camera!

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Of gewoon weer terug naar de winkel gaan?

Hier wordt ook hetzelfde probleem beschreven: http://www.transformerforums.com/forum/ice-cream-sandwich/12989-ics-broke-camera.html

[afbeelding]
joblamie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Ik heb het terug gezet naar fabrieksinstellingen: Nog steeds hetzelfde probleem :( Ik ga er morgen wel mee terug.

Is er nog een mogelijkheid dat ik de software van de camera kan verwijderen en opnieuw kan installeren? Misschien is de camera-update niet goed geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ging bij de winkel betalen met mijn AMEX kaart, maar de verkoper was zo vriendelijk mij erop te wijzen dat deze door Google in Europa niet in de market geaccepteerd wordt. Aangezien het mijn enige CC is, valt de Prime dus af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat moeite het mailadres van asus te vinden, of moet ik het hele formulier op hun site invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:58:
Ik ging bij de winkel betalen met mijn AMEX kaart, maar de verkoper was zo vriendelijk mij erop te wijzen dat deze door Google in Europa niet in de market geaccepteerd wordt. Aangezien het mijn enige CC is, valt de Prime dus af :)
Ah op die fiets. Maar dan valt elk Android device dus af he, niet alleen de Prime ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 21:46

vhal

ಠ_ಠ

offtopic:
vanwaar de American Express kaart in Europa...of had je issue's met Mastercard en/of VISA (eigenlijk ICS)?

[ Voor 23% gewijzigd door vhal op 17-01-2012 18:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:01:
Heb wat moeite het mailadres van asus te vinden, of moet ik het hele formulier op hun site invullen?
support_nl@asus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:58:
[...]

Misschien eens kijken naar de prepaid kaarten dan?

Overigens vroeg ik mij jullie bevindingen in sleep af. Ik ben dit weekend namelijk op vakantie geweest, transformer in sleep in dock, en toen ik terugkwam had ik 60% nog over in mijn dock en 72 op de tablet. Ik vind dat een redelijk hoog sleep verbruik, zeker in vergelijking met zijn concurent. Doe ik wat verkeerd of vind iedereen zo'n gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Cyleo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:06:
[...]

Misschien eens kijken naar de prepaid kaarten dan?

Overigens vroeg ik mij jullie bevindingen in sleep af. Ik ben dit weekend namelijk op vakantie geweest, transformer in sleep in dock, en toen ik terugkwam had ik 60% nog over in mijn dock en 72 op de tablet. Ik vind dat een redelijk hoog sleep verbruik, zeker in vergelijking met zijn concurent. Doe ik wat verkeerd of vind iedereen zo'n gebruik?
Ik heb dit gevoel ook, heb het nog niet formeel getest, maar als de Transformer een dag aan staat is hij ook 20% of meer van zijn accu kwijt zonder gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik heb vanmiddag met de 64gb in mijn handen gestaan (en ze hadden die in de MM Rotterdam centrum nog ruim op voorraad). Er lagen er twee naast elkaar, beide kleuren. Wifi ontvangst (streepjes) verschilden regelmatig. De linker een vol bereik en de rechter niets, een halve minuut later was het omgedraaid. Tweakers laadde wel snel, ad.nl weer niet (logisch). Als de wifi streepjes weg waren dan deed ad.nl er al helemaal lang over om volledig te laden. Tot zover mijn simpele observatie.

Ik vind het wel de mooiste tablet van alles wat er nu te zien is. Slechte wifi ontvangst is voor mij toch echt de deal breaker geworden. Erg jammer, dat voor aan apparaat van €600,- :X. Ik heb zitten twijfelen om de gok te nemen, maar ik ga het apparaat primair gebruiken om te browsen op de bank en goed werkende wifi is dan toch wel essentieel.

Ik wacht nog even verdere berichten af en misschien (hopelijk) is de ervaring met de volgende batch apparaten stukken beter.

Mijn grote pluspunten:
ICS was geïnstalleerd en dat was wel erg fijn werken. Het scherm vond ik netjes, de afwerking idem. Even een muziekje afgespeeld en het geluid was boven verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail gestuurd met opmerkingen over gps en wifi, zal hetzelfde antwoord krijgen als iedereen maar ik heb het liever maar alvast gemeld (en dank voor het adres!) Omruilen wil ik niet, ben al wat uren bezig om hem naar mijn hand te zetten en dan moet ik weer opnieuw beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:12
Freekers schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:22:
[...]

Bij mij werkt flash nog steeds niet in Opera. Bij jou wel dan?

[...]

Ik snap 't niet... ?
Bij mij werkt het volgens mij wel gewoon. Maar ik ben overgestapt naar ICS+ browser, die al eerder in dit topic is vermeld. De standaard browser met nog wat extra's zoals een instelling die onthoudt op welke manier je pagina's gerendered wil hebben (desktop vs Android)
timofp schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:44:
Zojuist mijn micro HDMI kabel van Amazon binnengekregen. Echter op de TV krijg ik geen beeld, de TV ziet geen signaal, de Transformer prime merkt wel op dat er een aansluiting is op HDMI. Op mijn monitor werkt het wel als ik de Transformer aansluit via HDMI, echter krijg ik daar een ingezoomd beeld. (doet me denken aan het vga tijdperk)
Heb er wel iets over gelezen op XDA. Had iemand ook ergens een goedkoop kabeltje vandaan en die werkte ook niet. Zit blijkbaar wel iets verschil in de kabels. Zal kijken of ik het terug kan vinden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
MistaDevine schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:07:
Ik heb vanmiddag met de 64gb in mijn handen gestaan (en ze hadden die in de MM Rotterdam centrum nog ruim op voorraad). Er lagen er twee naast elkaar, beide kleuren. Wifi ontvangst (streepjes) verschilden regelmatig. De linker een vol bereik en de rechter niets, een halve minuut later was het omgedraaid. Tweakers laadde wel snel, ad.nl weer niet (logisch). Als de wifi streepjes weg waren dan deed ad.nl er al helemaal lang over om volledig te laden. Tot zover mijn simpele observatie.

Ik vind het wel de mooiste tablet van alles wat er nu te zien is. Slechte wifi ontvangst is voor mij toch echt de deal breaker geworden. Erg jammer, dat voor aan apparaat van €600,- :X. Ik heb zitten twijfelen om de gok te nemen, maar ik ga het apparaat primair gebruiken om te browsen op de bank en goed werkende wifi is dan toch wel essentieel.

Ik wacht nog even verdere berichten af en misschien (hopelijk) is de ervaring met de volgende batch apparaten stukken beter.

Mijn grote pluspunten:
ICS was geïnstalleerd en dat was wel erg fijn werken. Het scherm vond ik netjes, de afwerking idem. Even een muziekje afgespeeld en het geluid was boven verwachting.
Denk dat het ook aan de mediamarkt ligt daar is bijna altijd slecht bereik. Ik heb met wifi geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er toch wel mee dat die vreemde horizontale strepen bij mij op het scherm verschijnen...
Maar terugsturen heeft toch geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

deadsy33 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:06:
offtopic:
vanwaar de American Express kaart in Europa...of had je issue's met Mastercard en/of VISA (eigenlijk ICS)?
Ik kom veel in de US, en vind AMEX verder een fijne kaart. Goede voorwaarden, brede acceptatie in Europa op zakelijk front en goede overzichten voor declaratie e.d.

Ik heb juist Mastercard opgezegd omdat ik er niks meer mee deed. Het enige, tot nu toe, was de apps op de Desire HD, maar die kan ik dus vanaf nu ook niet meer kopen :+ Apple en Microsoft accepteren Amex wel gewoon, dus die keuze is dan makkelijk.
Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]