Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelleners
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25
Ook ik ben sinds 11 jan. in het bezit van de Prime.
Een mooi apparaat, maar......

- GPS krijg ik niet aan de gang
- Toetsenbord werkt regelmatig niet. Het toetsenbord wordt wel herkend en ook de sd-poort maar kan niet typen.
De ene keer gaat het goed en nadat ik een paar keer het scherm uit de docking heb gehaald en heb teruggeplaatst doet hij het weer niet.
- WLAN doet het redelijk

M.i. is dit apparaat te vroeg op de markt gebracht om de concurrentie van aankomende IPAD voor te zijn.

De Mediamarkt werkt vooralsnog niet mee aan een retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatevernow
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-08-2024
Jammer om te lezen van de verschillende problemen.

Heb vanmiddag toch maar even USB en sdslot geprobeerd.Geen problemen daarmee. Ook een gpstest gedaan. Binnen een minuut 14 satelliet waarvan 10 bruikbaar' en dus ook vlot een fix. Wel opvallend dat de snr aan de lage kant was. Voor de rest geen strepen, geen problemen met toetsenbord of afwerking. Ben er zeer content mee, kids en egaa ook :-)

Gekocht bij mycom.

PS. Waarom heeft het virtuele toetsenbord geen pijltes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
kelleners schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:53:
Ook ik ben sinds 11 jan. in het bezit van de Prime.
Een mooi apparaat, maar......

- GPS krijg ik niet aan de gang
- Toetsenbord werkt regelmatig niet. Het toetsenbord wordt wel herkend en ook de sd-poort maar kan niet typen.
De ene keer gaat het goed en nadat ik een paar keer het scherm uit de docking heb gehaald en heb teruggeplaatst doet hij het weer niet.
- WLAN doet het redelijk

M.i. is dit apparaat te vroeg op de markt gebracht om de concurrentie van aankomende IPAD voor te zijn.

De Mediamarkt werkt vooralsnog niet mee aan een retour.
GPS al buiten gebruikt? Waarvoor heb je de GPS nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelleners
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:25
J0ey schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:36:
[...]

GPS al buiten gebruikt? Waarvoor heb je de GPS nodig?
Ja hoor in de auto een half uur lang, niet één satelliet.
Kwartier buiten gestaan geen fix.
Gps gebruik ik o.a voor navigatie. In het het verleden heb ik daar mijn IPAD voor gebruikt en dat werkte perfect.

[ Voor 45% gewijzigd door kelleners op 15-01-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
kelleners schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Ja hoor in de auto een half uur lang, niet één satelliet.
Kwartier buiten gestaan geen fix.
Gps gebruik ik o.a voor navigatie. In het het verleden heb ik daar mijn IPAD voor gebruikt en dat werkte perfect.
Dat is apart, misschien heb jij dan een unit met een écht kapotte GPS. Ik kon namelijk als ik even buiten sta al snel 10 satalieten vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

2 daagjes dit topic niet in de gaten gehouden en wat een reacties weer allemaal :)

Groot nieuws. Sinds ICS is bij mij de GPS module tot leven gekomen. It's a miracle! Ik ben er wel écht voor naar buiten moeten gaan staan. Voor het raam staan werkt niet.
De eerste fix duurde 5 minuten, nu ik heb na 1-2 minuten al een fix. Ik heb het gisteren nog even in de auto getest en op een gegeven moment heb ik zelfs 15 sattelieten in view! Weliswaar met een zwak signaal, maar wel sterk genoeg voor een fix.
Zoals eerder aangegeven in dit topic, download WiFi Analyzer eens en kijk of je router op het beste/optimale kanaal ingesteld staat om zo interferentie met andere draadloze netwerken te minimaliseren.
whatevernow schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:27:
PS. Waarom heeft het virtuele toetsenbord geen pijltes???
Download eens een alternatief keyboard uit de market.
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:09:
weet iemand hoe je bij een film afspelen,je het hele scherm gevuld krijgt
Dit is echt al 5x aan bod gekomen op de laatste pagina's van dit topic: Op dit moment is dat nog niet mogelijk onder ICS.
seabird schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:38:
Als ik een film vanaf mijn nas afspeel, wat lukt met bsplayer, krijg ik geen ondertitel. Bij keuze voor ondertitels staat unkown. Iemand een idee?
Probeer eens Dice Player Ad. Met BSPlayer keeg ik ook geen ondertitels.
seabird schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:27:
Voor degene met volume probleem. Ergens in dit forum heb ik er over gelezen, kan het alleen niet terug vinden. Volgens mij stond er dat er een app is waarmee je het volume mee kan verogen, volume + ofzo
Android Market: Volume+ FREE - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5GUkVFLmFuZHJvaWQubHZoIl0.
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:36:
Helaas... het leek even goed te gaan na het aanzetten van de GPU rendering, maar na een kwartiertje werken, kwamen toch de strepen weer over het gehele scherm.... nog andere suggesties?
Zoals reeds eerder aangegeven in dit topic is dit probleem ontstaan door de upgrade naar ICS. Niet alle Primes hebben er last van (gelukkig) en het lijkt softwarematig. Als je namelijk een screenshot maakt, krijg je strepen ook op de screenshot vast gelegd, wat zeer apart is. Op XDA wordt nog gesuggereerd om de accu van het tablet helemaal leeg te laten lopen en dan weer op te laden. Geen idee of het werkt want ik heb er gelukkig (even afkloppen op hout) geen last van.
FunFair schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:50:
heeft iemand anders ook gemerkt dat wanneer de dock de tablet aan het opladen is en je een USB stick inplugt, de USB poort niet meer werkt?

Heb er nu een USB stick in gedrukt, maar omdat de dock de tablet aan het opladen is weigert hij te mounten...
Ligt nu aan de lader en USB stick werkt zoals het hoort :)
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:55:
Wat ik jammer vind is dat de Stock Apps heel mooi zijn en vooral goed zijn voor een Tablet, maar oh zo weinig opties hebben waardoor ze amper bruikbaar zijn. Ik heb het dan over de Gallery, Music App, Bestandbrowser etc, deze zijn mooier dan alternatieven van de market vind ik, maar ze hebben amper functies.

Bij de bestandbrowser kan je bevoorbeeld geen bookmarks maken of de 4 standaardsnelkoppelingen aanpassen, zelfs niet aangeven waar de bepaalde map ligt.
Android moet je zien als een blank canvas of als een carrosserie. Alles is mogelijk, je moet het alleen zelf even downloaden van de Market
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:32:
Normaal kan je door een .nomedia file te plaatsen in een map toch ervoor zorgen dat deze map niet gescand wordt door de media scanner? Ik heb dit gedaan, maar ofwel werkt het niet, ofwel krijg ik de Tablet er niet toe om opnieuw te scannen.

Het resultaat, mijn photo gallery staat vol met afbeeldingen welke daar niet horen. Hoe kan je een media scan forceren in ICS? Een app van de android market werkt niet.
Installeer anders Quicpic eens als alternatieve gallery. Kun je folders excluden en is een stuk rapper dan de stock gallery.
Thanks voor de link.
Ziet er een stuk makkelijker uit dan het rooten van m'n Desire Z dus zal ik binnenkort eens gaan proberen ;)
Waarom? Voor Adfree en voor Fasterfix.
ronaldme schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:09:
zijn er al mensen die met succes een game op de prime met een joystick hebben gespeeld zo ja welke
Ja. GTA3 met de PS3 controller. Aansluiten met de USB kabel op het dock ofcourse.
Jas99 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:57:
Hebben de mensen een lekkere verbinding op Eduroam met de Prime?
Eduroam werkt op de Prime. Hij is wel een beetje van slag van al die netwerken want van de signaalsterkte klopt volgens mij geen bal. Verbinding is stabiel, geen speedtest gedaan.
cyclofosfamide schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:58:
Heb al eerder gemeld dat ik onder indruk ben van Shadowgun op ICS.. dus werkt goed op m'n Champagne Prime, 32GB, serienummer BCOKAS11****

Overigens heb ik sinds de update naar ICS geen enkel probleem meer met de ATP. Ik sluit me aan bij de mensen die veel plezier hebben met het apparaat! :*)
Zelfde serienummer hier, sinds ICS ook geen problemen meer op de backlightbleeding na maar dat is natuurlijk hardwarematig.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicVD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-02-2021
tjonge jonge, ik was zo enthousiast over de prime maar als ik lees wat er allemaal mis mee kan zijn dan w8 ik wel ff tot ze een versie uitbrengen waar de kinderziektes uit zijn :)

technisch vraagje,

binnenkort krijg ik een iphone3 van iemand die nu een 4 heeft (gebruik tot nu toe nokia c6) ik vroeg me af of het mogelijk is om de iphone dan te syncen zodat mijn agenda en zo dan direct overgezet worden. of zeg ik nu hele rare dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

VicVD schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:27:
binnenkort krijg ik een iphone3 van iemand die nu een 4 heeft (gebruik tot nu toe nokia c6) ik vroeg me af of het mogelijk is om de iphone dan te syncen zodat mijn agenda en zo dan direct overgezet worden. of zeg ik nu hele rare dingen?
Heeft niks met de Prime te maken. De Prime draait Android. Zoek eens op google naar 'sync iphone calendar android'

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhagen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
VicVD schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:27:
tjonge jonge, ik was zo enthousiast over de prime maar als ik lees wat er allemaal mis mee kan zijn dan w8 ik wel ff tot ze een versie uitbrengen waar de kinderziektes uit zijn :)

technisch vraagje,

Google Calender gebruiken en op de iphone een exchange verbinding maken met google.. kan je vanaf elk device bij je agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Vergeet ook niet dat vaak alleen de mensen die klachten hebben posten op het internet :)
Mijn Prime is still going strong. WiFi, toetsenbord, alles werkt zoals het zou moeten. Geen strepen op het scherm en ICS is echt een fantastisch OS. Nog geen moment spijt gehad!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
Waarvoor ik de tablet gehaald heb; Gewoon internetten, beetje documentjes bewerken en aantekeningen. Ook leek hij me handig voor school. (Ben nog maar 17 ;))

Ik moet eerlijk zijn, door dit forum werd ik er ietsje negatief over... Maar sinds ik hem in mijn handen heb ben ik weer positief. De GPS doet het volgens mij niet, heb dat nog niet uitgebreid getest, maar ok.

Als ik boven op me kamer zit (router staat beneden in de woonkamer) heb ik 1 á 2 streepjes internet en beneden in de woonkamer 3 streepjes. Ik merk niet echt dat internet boven veel trager is, alles wat ik er mee wil doen lukt me... Browser games, forums, video's... Heb nog geen problemen gehad.

Wel crasht de standaard browser hier regelmatig, en soms ook de "user client" ofzo... Achja, zo maar is Android ICS instaleren... wie weet hoe het dan gaat.

Maar ik ben er positief over, ook het geluid... Krachtig voor een zo'n klein k*t speakertje!
Ik vind het zeker een aanrader.

Oja: Het viel mij op dat er reviews waren, ook die van tweakers, waar negatief werd gepraat over de accu duur... Maar in de handleiding staat ook vermeld dat je vóór gebruik de accu 8 uur moet opladen, en daarna een paar keer volledig moet laten leeg lopen & opladen.. Naar een paar keer die cyclus voltooid te hebben zou de accu duur pas zijn maximale niveau bereiken, dus het kan kloppen dat de eerste keer je accu duur wat kort is.

Ik zie geen redenen om de Prime af te kraken :)

Standaard e-mail programma'tje wat er op zit valt me wel tegen trouwens, maar zal nog is de market afspeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door Knakw0rst op 15-01-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhagen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Helemaal mee eens! er zijn nog wat puntjes die verbetering kunnen gebruiken (heb nu de dolphine browser bijvoorbeeld) maar algeheel ben ik zeeeeeer te spreken over het apparaat. Zal de batterij ook nog een paar keer ontladen tbv max. performance en de bug die ik tegen kom ga ik ook zeker proberen bij de juiste kanalen te krijgen. Ik ben erg benieuwt naar de toekomste updates en alle apps die te vinden zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Knakw0rst schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:58:
Waarvoor ik de tablet gehaald heb; Gewoon internetten, beetje documentjes bewerken en aantekeningen. Ook leek hij me handig voor school. (Ben nog maar 17 ;))

Ik moet eerlijk zijn, door dit forum werd ik er ietsje negatief over... Maar sinds ik hem in mijn handen heb ben ik weer positief. De GPS doet het volgens mij niet, heb dat nog niet uitgebreid getest, maar ok.

Als ik boven op me kamer zit (router staat beneden in de woonkamer) heb ik 1 á 2 streepjes internet en beneden in de woonkamer 3 streepjes. Ik merk niet echt dat internet boven veel trager is, alles wat ik er mee wil doen lukt me... Browser games, forums, video's... Heb nog geen problemen gehad.

Wel crasht de standaard browser hier regelmatig, en soms ook de "user client" ofzo... Achja, zo maar is Android ICS instaleren... wie weet hoe het dan gaat.

Maar ik ben er positief over, ook het geluid... Krachtig voor een zo'n klein k*t speakertje!
Ik vind het zeker een aanrader.

Oja: Het viel mij op dat er reviews waren, ook die van tweakers, waar negatief werd gepraat over de accu duur... Maar in de handleiding staat ook vermeld dat je vóór gebruik de accu 8 uur moet opladen, en daarna een paar keer volledig moet laten leeg lopen & opladen.. Naar een paar keer die cyclus voltooid te hebben zou de accu duur pas zijn maximale niveau bereiken, dus het kan kloppen dat de eerste keer je accu duur wat kort is.

Ik zie geen redenen om de Prime af te kraken :)

Standaard e-mail programma'tje wat er op zit valt me wel tegen trouwens, maar zal nog is de market afspeuren.
Laat je niet misleiden door streepjes. Meen me te herinneren dat er ooit een fabrikant was die een update uitbracht om een wifi probleem te verhelpen, maar het enige wat ie deed was het aantal streepjes verhogen.
Zolang de verbinding stabiel is en snel genoeg om fatsoenlijk mee te surfen zou ik me er niet al te veel zorgen om maken. Natuurlijk zal de verbindingssnelheid wat inkakken naar gelang je verder van de router gaat maar dat is normaal.

ICS is een verademing. Snap niet dat je dat nog niet geinstalleerd hebt want het is zo gepiept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koakie D
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 11:47
Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:58:
Vergeet ook niet dat vaak alleen de mensen die klachten hebben posten op het internet :)
Mijn Prime is still going strong. WiFi, toetsenbord, alles werkt zoals het zou moeten. Geen strepen op het scherm en ICS is echt een fantastisch OS. Nog geen moment spijt gehad!
Er zou eigenlijk een soort poll moeten zijn waar men (per onderdeel) kan afvinken of WIFI GPS scherm overige werkt (goed/redelijk/niet).

Dan kan dmv statistieken duidelijk gemaakt worden in hoevere de klachten wel of niet optreden. :)

ik ben van nature geen early adaptor, met uitzondering van me telefoon (desire Z) en dat beviel ondanks de prijs (die sinds de lancering bijna gehalveerd is) goed. ik heb der geen spijt van gehad oid.

ik was het van plan om met deze Prime ook te doen, maar wacht daar nu toch maar even mee todat er misschien wat software updates komen die de boel een beetje fixen. zo niet, dan wacht ik nog even op de 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Heeft er iemand al ergens de stroomkabel evt met adapter te koop gezien? Is altijd handig om die te hebben.

En zou de kabel van de TF101 ook op de Tf201 passen.

[ Voor 20% gewijzigd door tanzer op 15-01-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Laatst online: 04-12-2024
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012

Probeer eens Dice Player Ad. Met BSPlayer keeg ik ook geen ondertittels

[ Voor 116% gewijzigd door seabird op 15-01-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote inkorten of weghalen? Dit maakt het er niet beter leesbaar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger88
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-06 10:30
Heb zins een week ook de prime. Ik hoorde een leuk plaat op radio waar van ik de naam niet wist, Ik soundhound dat nummer met de prime maar vond niets, (De twee MIC's werden niet geblokkeerd) terwijl mijn sgs2 geen moeite had om de naam van de plaat te vinden. Ging verder kijken met de apps die ook de MIC gebruiken. Spraak zoeken gaf hele andere suggestie dan ik zei, Talking tom was alleen ruis als hij wat horden. Ik ben toen het geluid gaan opnemen van de radio (Geluid langzaam harder) met Geluidsrecorder en spelden het af, Ik horde het geluid bijna niet op het volume voluit.
Zijn er mensen die MIC uitgeprobeerd hebben,is er iets om MIC te verbeteren, Of is de MIC gewoon stuk?

WIFI en scherm werkt bij mijn goed.
GPS is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:08:
quote inkorten of weghalen? Dit maakt het er niet beter leesbaar op
Ik zie sowieso niet wat ie getypt heeft. Ik zie alleen maar 1 grote quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Laatst online: 04-12-2024
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:18:
[...]

Ik zie sowieso niet wat ie getypt heeft. Ik zie alleen maar 1 grote quote
heb het aangepast, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:27
De GPS heb ik inmiddels uitvoerig getest. Redelijke ontvangst, maar zeker niet goed geoeg voor navigeren.

Dus maar overstappen naar een alternatief.
Mijn smarttelefoon heeft een prime gps ontvanger. Nu wil ik graag mijn HTC Desire, via Bluetooth of usb kabel,verbinden aan de Prime. Het lukt me echter niet.

Heeft iemand dit al iemand voor elkaar gekregen? Nogmaals het maakt me niet uit of het via bluetooth gaat of gewoon met de USB kabel en het dock. Ik krijg de gps data van de telefoon maar niet gekoppeld aan de Prime.

Weet iemand waar ik dit soort info kan vinden of weet iemand hoe het moet? VIa Google kom ik namelijk niet echt verder. Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Weet iemand hoe je facebook kan activeren in 'accounts en synchronisatie' ?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09
Laat ik ook even posten, heb de Prime nu sinds dinsdag van alle eerder genoemde problemen geen last. Alleen wanneer ik browse met de stock browser van ICS heb ik regelmatig een freeze. Met de melding dat het programma niet reageert of ik wil wachten of afsluiten. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
mickael schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:35:
Laat ik ook even posten, heb de Prime nu sinds dinsdag van alle eerder genoemde problemen geen last. Alleen wanneer ik browse met de stock browser van ICS heb ik regelmatig een freeze. Met de melding dat het programma niet reageert of ik wil wachten of afsluiten. Iemand hier ook last van?
Heb ik ook last van, alleen ik zit nog op android 3.2.1 (Vanavond ff ICS instaleren, nu eerst even de accu opladen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Soeski schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:43:
Helaas ben ik nu denk ik ook de Sjaak. Gistermiddag Prime nog gebruikt, lekker vlot en zonder problemen zoals eigenlijk al vanaf het begin. Gisteren hier ook nog mijn WiFi resultaten gepost. Later die middag en avond niet meer aangeraakt, maar batterij dock was nog 80% en tablet 95%. Vanmiddag, pack de Prime... dood. Krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, ook niet met de lader. Na het insteken van de lader voel ik wel weer die statische trilling (ongeacht of ik de stekker omdraai), lampje in het aan/uit knopje gaat oranje branden (da's goed), lampje op de dock brandt niet (oh oh!) en krijg de Prime niet meer aan. Ook niet na een kwartier.
Echt bijzonder, heb hem al sinds 2 januari van Capi en werkte perfect! RMA'tje?
Misschien heb je last SOD (Sleep of Dead).
Zoek maar eens op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicVD
  • Laatst online: 02-02-2021
peterhagen schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:52:
[...]

Google Calender gebruiken en op de iphone een exchange verbinding maken met google.. kan je vanaf elk device bij je agenda!
thx, goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik ben op zoek naar een manier om twee facebook accounts tegelijk te gebruiken in tweetdeck of facebook app, is hier een manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:48:
[...]

Ja, in Windows zie ik dat het een NOMEDIA-bestand is van 0bytes. Ik heb zowel een nomedia app geprobeerd als manuele methode.
Je kunt eenvoudig directories excluden zodat ze niet worden gescand. Gewoon de naam van de directory beginnen met een '.' Ik heb een directory met epubs en werd gek van de bookcovers in de gallery. Die directory heet nu .Books in plaats van Books en de bookcovers worden niet meer getoond in de gallery. Gebruikte onder HC de app Galleryexcluder die geselecteerde mappen voorzag van een ,nomedia bestandje. Dit werkt niet meer onder ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Spier1968 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:35:
[...]

Je kunt eenvoudig directories excluden zodat ze niet worden gescand. Gewoon de naam van de directory beginnen met een '.' Ik heb een directory met epubs en werd gek van de bookcovers in de gallery. Die directory heet nu .Books in plaats van Books en de bookcovers worden niet meer getoond in de gallery. Gebruikte onder HC de app Galleryexcluder die geselecteerde mappen voorzag van een ,nomedia bestandje. Dit werkt niet meer onder ICS.
Ik heb het toevoegen van een punt ook geprobeerd, mijn video mappen (met een .) worden echter nog steeds opgenomen. Vreemd genoeg mijn map met documenten (welke sporadisch ook afbeeldingen van werkstukken bevat) wordt niet meer opgenomen, deze begint niet met een punt, maar bevat wel een nomedia bestand. vreemd gedrag allemaal :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 03:10
Heb ik ook soms en als je op wil wachten drukt kan je gewoon verder.. weet niet wat het is. heb ergens gelezen als je javascript uitzet dat het voorbij is maar niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Heb ik ook wel eens last van, mijn idee is dat het aan flash ligt, maar echt pinpointen kan ik et nog niet... irritant is het wel

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn nas niet zichtbaar via dat ES file progje. zie bij nieuw ook niets staan waar ik iets mee kan.. mis waarschijnlijk iets. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Is er iemand waarbij het gelukt is om Facebook in de agenda te krijgen? Ik zie alleen mijn email adressen, maar niet Facebook.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:31:
Ik krijg mijn nas niet zichtbaar via dat ES file progje. zie bij nieuw ook niets staan waar ik iets mee kan.. mis waarschijnlijk iets. Iemand een idee?
Heb je het al geprobeerd bij tabblad FTP en dan 'nieuw' en 'zoeken'?

Andere vraag, kan de TFP een usb-dongle met simkaart aan voor een 3g dataverbinding voor als ik geen wifi in de buurt heb? (Gebruik nu mijn telefoon als accesspoint, maar wil graag weten of dat andere ook lukt)

[ Voor 24% gewijzigd door LeonJ69 op 15-01-2012 21:42 . Reden: eigen vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Even een korte update.
Zoals al eerder vermeld heb ik mijn prime geroot en Fasterfix erop gezet om een snellere gps fix te krijgen. Zojuist even buiten gestaan en binnen 10 seconden werden er 11 sattelieten gevonden waarvan er 6 bruikbaar waren. Hierna schommelde het tussen de 11en 12 sattelieten waarvan 6-8 bruikbaar waren, met een nauwkeurigheid van 10m. Al met al niet slecht als je het mij vraagt. Zeker gezien dat ik mijn tablet toch niet gebruik voor navigatie,

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MP--
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
Sinds afgelopen vrijdag in bezit van de prime. tot nu toe erg blij mee, minpunten voor mijn gevoel:
- klein beetje backlight bleeding rechterzijde
- laadkabel kort
- erg spiegelend scherm
- auto helderheid te donker, dus steeds handmatig bijstellen.

Verder erg tevreden over het apparaat, GPS nog niet getest overigens, is voor mij ook niet van belang.

Is er inmiddels een accessoire topic ? ben nog nop zoek naar een goede autolader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
stranger88 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:09:
Heb zins een week ook de prime. Ik hoorde een leuk plaat op radio waar van ik de naam niet wist, Ik soundhound dat nummer met de prime maar vond niets, (De twee MIC's werden niet geblokkeerd) terwijl mijn sgs2 geen moeite had om de naam van de plaat te vinden. Ging verder kijken met de apps die ook de MIC gebruiken. Spraak zoeken gaf hele andere suggestie dan ik zei, Talking tom was alleen ruis als hij wat horden. Ik ben toen het geluid gaan opnemen van de radio (Geluid langzaam harder) met Geluidsrecorder en spelden het af, Ik horde het geluid bijna niet op het volume voluit.
Zijn er mensen die MIC uitgeprobeerd hebben,is er iets om MIC te verbeteren, Of is de MIC gewoon stuk?

WIFI en scherm werkt bij mijn goed.
GPS is redelijk.
Ik heb het net hier met talking tom geprobeerd, maar hier doet de mic het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Misschiem al eens voorbij gekomen maar:

hoe kan ik de ingebakken ondertitels van een van mijn NAS gestreamde DVD in beeld krijgen? Met BS Player en met DicePlayer lukt het vooralsnog niet.

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 19:10
J0ey schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:59:
[...]

Dat is apart, misschien heb jij dan een unit met een écht kapotte GPS. Ik kon namelijk als ik even buiten sta al snel 10 satalieten vinden..
Misschien een klein beetje offtopic, maar de Eduroam, dat is een soort SecureW2 applicatie voor op je android device? Zou de ideale oplossing zijn om de tablet te connecten naar het netwerk van de Hogeschool Arnhem Nijmegen. Als ik het hier thuis echter uitprobeer zonder actieve verbinding blijft hij staan op scanning, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

vhal

ಠ_ಠ

oops, verkeerd gelezen

[ Voor 94% gewijzigd door vhal op 15-01-2012 22:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatevernow
  • Laatst online: 11-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:31:
Hier werkend hoor, geen bijzondere instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 15:58
MaZeLe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:22:
[...]

Misschien een klein beetje offtopic, maar de Eduroam, dat is een soort SecureW2 applicatie voor op je android device? Zou de ideale oplossing zijn om de tablet te connecten naar het netwerk van de Hogeschool Arnhem Nijmegen. Als ik het hier thuis echter uitprobeer zonder actieve verbinding blijft hij staan op scanning, klopt dat?
Nope, bij utwente stel je het op volgende manier in:
snt.utwente.nl
Aanpassen naar je eigen instelling(ws iets als s1234@han.nl oid)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40
Ja, hier heb ik ook last van maar als ik kies voor Wachten dat blijft 'ie gewoon draaien. Ik gebruik daarom de stock browser ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mijn nas verbinding.. zie ik linksboven in de hoek ineens een dropbox verstopt zitten.. ik zat op de sd card als lokatie (kennelijk default) als ik lan kies krijg ik bij "nieuw" wel de juiste optie!
Loopt als een trein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00
Voor de mensen die zich storen aan het niet fullscreen gaan van BSPlayer, ik heb er MX Video Player op gezet en die gaat wel fullscreen (maar ik twijfel of hij wel hardware-decoding gebruikt). VOor nu even prima oplossing.

Mijn GPS is nog steeds zo dood als een pier. Tien minuten buiten gestaan in de open lucht --> no result. Verder gaf mijn camera vanavond opeens strepen op de linker helft van het scherm. Onder foto en video. Na een reboot was dat probleem weer weg...laten we hopen dat het eenmalig was :S

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Loekie schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:36:
[...]

Nope, bij utwente stel je het op volgende manier in:
snt.utwente.nl
Aanpassen naar je eigen instelling(ws iets als s1234@han.nl oid)
Hmmm ok.. Ga ik dat even proberen. Laten we houden dat het werkt, zou een hoop tetering schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

MaZeLe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:22:
Eduroam is het landelijke netwerk waar een aantal universiteiten en hogescholen aan mee doen.
Voorheen moest je onder windows de securew2 software gebruiken, tegenwoordig niet meer.
Jouw transformer prime draait linux en heeft dus niets met windows software van doen.

Hier nog de handleiding van de rug voor android: http://www.rug.nl/student...dloos-eduroam-android.pdf
Uiteraard je gebruikersnaam aanpassen aan jouw situatie.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 15-01-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Vandaag de gps van de Prime in de auto getest (niet dat ik hem wil gebruiken voor navigatie overigens). Binnen de minuut een fix, daarna constant vijftien satellieten in beeld waarvan tien in gebruik, ook op de snelweg. Prima in orde dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Famoso op 16-01-2012 00:15 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Voor de CASE liefhebbers, ik ben voor deze gegaan: http://www.amazon.com/gp/...CCPG/ref=ox_ya_os_product. Verwachte leverdatum 8 februari. Even wachten dus.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
job schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:52:
[...]

Eduroam is het landelijke netwerk waar een aantal universiteiten en hogescholen aan mee doen.
Voorheen moest je onder windows de securew2 software gebruiken, tegenwoordig niet meer.
Jouw transformer prime draait linux en heeft dus niets met windows software van doen.

Hier nog de handleiding van de rug voor android: http://www.rug.nl/student...dloos-eduroam-android.pdf
Uiteraard je gebruikersnaam aanpassen aan jouw situatie.
Geweldig allen! Ga het morgen direct uitproberen. Mocht dat niet werken, dan zit ik voor de andere helft van mn tijd op de Radboud Universiteit, waarvan ik wel zeker weet dat het werkt... (geen eduroam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik heb een klein probleempje ontdekt met de prime. Ik gebruik het apparaat regelmatig om 's avonds nog even een serietje in bed te bekijken. Ik heb dan het scherm op minimale sterkte staan, omdat het onnodig is om in het donker zoveel licht te hebben.

Nu heb ik de instelling auto-adjust uit staan. Verder staat het apparaat op power save. Als ik het apparaat rond de 5% tot 15% brightness zet, gaat het scherm na verloop van tijd flikkeren. Ik zie telkens het beeld iets meer/iets minder helder worden. Als het nu een auto-adjust zou zijn kan ik het wel begrijpen, maar dat staat bewust uit.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik vind het vrij storend als ik een serie kijk; je ziet het scherm telkens donker/minder donker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Prime sinds vrijdag in huis. Werkt perfect, maar ik heb 1 probleem: als ik de SD-kaart in het slot plaats dan kan ik em zo doorschuiven totdat hij helemaal "verdwijnt". Los van het feit dat de Prime 'em niet herkende, kreeg ik em er dus ook niet meer uit. Ik heb al gelezen dat een soortgelijk probleem zich voordoet met microSD, maar bij mij gaat het om het SD-slot op het toetsenbord. Iemand anders dit ook ervaren?

De dummy die erin zit, is ook ongeveer een milimeter langer dan mijn SD-kaart. Die dummy steekt netjes een klein stukje uit, zodat je met je nagel die kaart eruit kan wippen. Mijn SD-kaart krijg ik er dus niet fatsoenlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Sinds zaterdag heb ik ook een Asus Transformer Prime, 32 GB met dock, champagne.

verslag tot dusverre:
- geen enkele dode pixel
- (vrijwel) geen backlight bleeding (alleen heel lichtjes bij volledig zwart scherm en scherm met IPS+ vol aan)
- Android 4.03 ICS
- WIFI werkt naar behoren (al is mijn huis niet heel groot)
- WIFI + lopende bluetooth-verbinding nog niet geprobeerd
- GPS is zo dood als een pier (al las ik geruchten dat die met een firmware-update 'definitief' was uitgeschakeld)
- tethering met een Samsung Galaxy Ace (met T-Mobile) werkt naar behoren
- aansluitingen nog niet geprobeerd (combi dock + tablet natuurlijk wel)

Mooi apparaat!

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Edit, verkeerde topic gepost, dit ging dus over de nieuwe Beta van Synology :).

Google Music is trouwens ook best wel leuk, heb me juist aangemeld en wordt mooi geïntegreerd in de Tablet/

[ Voor 82% gewijzigd door timofp op 16-01-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
GustavSan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 05:14:
Ik heb een klein probleempje ontdekt met de prime. Ik gebruik het apparaat regelmatig om 's avonds nog even een serietje in bed te bekijken. Ik heb dan het scherm op minimale sterkte staan, omdat het onnodig is om in het donker zoveel licht te hebben.

Nu heb ik de instelling auto-adjust uit staan. Verder staat het apparaat op power save. Als ik het apparaat rond de 5% tot 15% brightness zet, gaat het scherm na verloop van tijd flikkeren. Ik zie telkens het beeld iets meer/iets minder helder worden. Als het nu een auto-adjust zou zijn kan ik het wel begrijpen, maar dat staat bewust uit.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik vind het vrij storend als ik een serie kijk; je ziet het scherm telkens donker/minder donker worden.
Dat zie ik ook, en is erg irritant. Is geen autoadjust, lijkt een hardware probleem in de backlight aansturing. Ik zet hem meestal toch boven de 15%, ook in het donker, dus merk het minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 23-09 17:44
Anderen hier die meegemaakt hebben dat de Prime ineens dood is, maar zelfs wel groene LEDjes geeft dat hij volledig opgeladen is? Tablet gaat gewoonweg niet meer aan. Zaterdagmiddag gebruikt, gewoon laten staan. Daarna niet meer aan geweest. Kan de knop lang, kort, hard, zaxcht indrukken maar er gebeurt zowel met als zonder dock niks meer. Wat is beter; terug naar Capi of direct een RMA bij Asus? Scary shit als de TF201 van het ene op het andere moment gewoon niet meer aan gaat trouwens... Toch 2 weken lol van gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Na het uitzetten heb ik wel gezien dat hij soms lastig aan gaat, maar vanuit standby nog nooit. Had je hem volledig uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Tadango schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:08:
Na het uitzetten heb ik wel gezien dat hij soms lastig aan gaat, maar vanuit standby nog nooit. Had je hem volledig uitgezet?
Nee, gewoon gebruikt en het scherm uit laten gaan. Zoals altijd :)
Capi gebeld; ze willen hem meteen omruilen. Jeej! Maar; ze hebben 'm niet meer en krijgen voorlopig niet binnen ook. Toch maar een ASUS RMA ingevuld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 19:03
Zou iemand voor mij de moeite kunnen nemen om fotos te maken van de GREY versie (paarsachtige) met dock?

Liefst zulke soort fotos zodat ik goed zou kunnen vergelijken: V&A aangeboden: Asus Eee Pad Transformer Prime+Dock 32GB (Goud)*Nieuwstaat!*

Alvast Bedankt

Nino

p.s

Weet dat ze op ineternet staan maar kan er niet ech teen paar vinden die of onbewerkt zijn of met het juiste lichtval :-)

[ Voor 14% gewijzigd door ninoxps op 16-01-2012 11:34 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 15:16
seabird schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:00:
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012

Probeer eens Dice Player Ad. Met BSPlayer keeg ik ook geen ondertittels
Mijn ervaring :

Dice Player speelt enkel ondertitels als deze er apart bijzitten, bvb als .srt
BSPlayer speelt zowel ondertitels in .srt formaat als ingesloten in de .mkv

Je dient in bsplayer wel de ondertitels in te schakelen rechtsboven in de opties ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

vhal

ಠ_ಠ

ninoxps schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:33:
Weet dat ze op ineternet staan maar kan er niet ech teen paar vinden die of onbewerkt zijn of met het juiste lichtval :-)
Dat is nou het probleem van de grijze, afhankelijk van het lichtinval is hij donkergrijs met een paarsachtige gloed (met name met kunstlicht). Het verschilt echt per situatie waardoor het lastig is om het goed te fotograferen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 23:08
Blergh, kom er net achter dat ik 1 stuck pixel heb en een paar (sub ?) pixels in de buurt die niet goed werken. Het is alleen te zien op een zwart scherm. Doet de MM daar moeilijk over om hem dan te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Pfew, tablet doet het weer. Na een cold boot (nog langer dan ik al deed) werkt hij weer!~
Moest power en VOL DOWN 15 seconden (!) ingedrukt houden. Toen een tril, en weer beeld... volgens Asus komt er dan een wipe melding en moet je VOL UP drukken, maar deze kwam niet... dus alles staat er nog op en hij werkt weer! Bedankt voor het mee voelen met me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Ok.....maar kun je ingebakken ondertitels in een DVD (VOB) ergens mee afspelen.
Kan ze niet in het menu van de film zelf aanvinken.....

thnX
tsjarlie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Mijn ervaring :

Dice Player speelt enkel ondertitels als deze er apart bijzitten, bvb als .srt
BSPlayer speelt zowel ondertitels in .srt formaat als ingesloten in de .mkv

Je dient in bsplayer wel de ondertitels in te schakelen rechtsboven in de opties ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Ik blijf het typisch vinden... De GPS doet helemaal niets (ook niet na een half uur bij het raam laten liggen met het scherm omhoog), maar ik kan wel een vinkje aanzetten bij de settings (onder locatiebepaling).

Opties:
- de GPS is met alle firmware compleet uitgeschakeld
- GPS is bij mij gewoon defect (en niet een beetje)

Heeft iemand nog een andere optie / suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand whatsapp werkend gekregen hierop?

zonder 3g? maar wel via wifi? zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:08:
Heeft iemand whatsapp werkend gekregen hierop?

zonder 3g? maar wel via wifi? zo ja hoe?
Volgens mij gaat dit niet omdat whatsapp gebruikt maakt van 06 nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Goverman schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:05:
Ik blijf het typisch vinden... De GPS doet helemaal niets (ook niet na een half uur bij het raam laten liggen met het scherm omhoog), maar ik kan wel een vinkje aanzetten bij de settings (onder locatiebepaling).

Opties:

Ik wil ook goed testen als mijn GPS werkt.. hoe kan ik dit t beste doen? ik zit nu binnen achter de pc en heb net google maps aangezet op me prime en hij geeft precies aan waar ik ben dus neem aan dat t goed werkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Staat het nog wel op verpakking dat er GPS aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Sa.Tan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Staat het nog wel op verpakking dat er GPS aanwezig is?
Dacht het niet, maar ik kan het nu niet checken...

[ Voor 64% gewijzigd door Goverman op 16-01-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Volgens mij gaat dit niet omdat whatsapp gebruikt maakt van 06 nummer
Ja ik lees soms dat het wel kan door dat je hem kan kopieren van je gsm met een backup programma en dan uitpakken op je tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer er een pad only versie uitkomt van de 32GB versie?
Dat vind ik voor mij de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey

Opties:

Buiten gaan staan, dan werkt het waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik heb even wat testjes gedaan dit weekend met een grijze 32GB versie van de MM Arena, die is van vorige week donderdag.

Mijn conclusie is dat het een prima wifi verbinding is, vergelijkbaar en soms beter dan de Galaxy S2 maar slechter dan de laptop.

Laptop:
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/di5v2vhd

Galaxy S2
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/AwaNzBpT

TF201
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/TIoSk10d

Ik zit dan een nieuwbouwhuis verdieping hoger met de wifi router weggestopt in een meterkast.

Verder geen backlight bleed die overdadig is, gps doet het half, geen dode pixels.
Aan de negatieve zijde wel wat kinderziektes: browser hangt soms even en mijn favo dolphin browser is niet zo stabiel. En ik zie voor het eerst net een band met strepen van 2cm breed heel het scherm hoog knipperen door het scherm. Dat laatste is nieuw en voor het eerst dus hopelijk met een update weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Meulendijks89 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:44:
Heb ik ook soms en als je op wil wachten drukt kan je gewoon verder.. weet niet wat het is. heb ergens gelezen als je javascript uitzet dat het voorbij is maar niet geprobeerd
oXygeN schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:05:
Heb ik ook wel eens last van, mijn idee is dat het aan flash ligt, maar echt pinpointen kan ik et nog niet... irritant is het wel
Ik heb ook het idee dat het aan Javascript ligt maar als je dat uitschakelt werken heel veel sites niet meer naar behoren en is je flash ook foetsie...
Sowieso is het het beste om flash (aka plugins) 'on demand' / 'op aanvraag' te zetten.
Neemt niet weg dat het erg irritant blijft en niet mag gebeuren imho. Een browser is toch wel de meest gebruikte app en die moet dan ook gewoon stabiel en naar behoren werken.
l3art schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:49:
Even een korte update.
Zoals al eerder vermeld heb ik mijn prime geroot en Fasterfix erop gezet om een snellere gps fix te krijgen. Zojuist even buiten gestaan en binnen 10 seconden werden er 11 sattelieten gevonden waarvan er 6 bruikbaar waren. Hierna schommelde het tussen de 11en 12 sattelieten waarvan 6-8 bruikbaar waren, met een nauwkeurigheid van 10m. Al met al niet slecht als je het mij vraagt. Zeker gezien dat ik mijn tablet toch niet gebruik voor navigatie,
Thanks voor de update. Deze week dan ook maar eens even m'n tablet gaan rooten. Snelle fix is altijd fijn om te hebben.
GustavSan schreef op maandag 16 januari 2012 @ 05:14:

Zover ik weet is dat een hardware probleem aangezien ik weet dat sommige Desire Z's daar ook last van hebben en op XDA zegt men dat het aan scherm lag. Weet niet of je hem daarvoor omgeruild kan krijgen.

Opties:

GPS is niet in de firmware uitgeschakeld. Anders kon je immers geen vinkje zetten in de settings en bovendien zijn er genoeg primes waar de GPS wel werkt dus lijkt me sterk dat Asus ook de GPS functie voor hun gaat disablen.
Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:15:
Ik wil ook goed testen als mijn GPS werkt.. hoe kan ik dit t beste doen? ik zit nu binnen achter de pc en heb net google maps aangezet op me prime en hij geeft precies aan waar ik ben dus neem aan dat t goed werkt dan?
Zoek anders eens in dit topic op 'GPS test'. Krijg je genoeg hits......
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:31:
Weet iemand wanneer er een pad only versie uitkomt van de 32GB versie?
Dat vind ik voor mij de beste optie.
Nope, nog onbekend op dit moment.
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:26:
Ja ik lees soms dat het wel kan door dat je hem kan kopieren van je gsm met een backup programma en dan uitpakken op je tablet
Krijg je dan ook je berichten dubbel binnen, dus en op je tablet en op je smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Heb ik net geprobeerd maar bij mij lukt het niet... zegt dat het apparaat niet ondersteunt word en dat er nog geen ondersteuning is voor tablets ofzo... hoop wel dat het komt is wel fijn als dat zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
Eng! Wou vannochtend op school me tablet aanzetten... Doet ie niks! Gelukkig ging hij na 5minuten op het knopje klikken steeds weer aan... Raar, want de accu zat nog voor 94% vol... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Knakw0rst schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:09:
Eng! Wou vannochtend op school me tablet aanzetten... Doet ie niks! Gelukkig ging hij na 5minuten op het knopje klikken steeds weer aan... Raar, want de accu zat nog voor 94% vol... :S
Klinkt als een software 'wakelock'. Bij een aantal ROMS op de Galaxy SII had/ben ik dat ook gehad. Lijkt me geen hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Trouwens, Als iedereen last heeft dat de GPS niet goed werkt moet ASUS daar niet iets tegen doen of een compensatie oid? want ze verkopen een apparaat met GPS die maar half tot slecht werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:20:
Trouwens, Als iedereen last heeft dat de GPS niet goed werkt moet ASUS daar niet iets tegen doen of een compensatie oid? want ze verkopen een apparaat met GPS die maar half tot slecht werkt??
Dat is het probleem, ze vermelden GPS niet meer bij de specificaties. Ook op webshops zoals bijvoorbeeld tabletcenter.nl is GPS weggehaald uit de specificaties. Niet netjes, maar door het ontwerp waarschijnlijk niet op te lossen. Grensgeval voor degenen die hem mét specificatie GPS hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BBotman schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:21:
[...]

Dat is het probleem, ze vermelden GPS niet meer bij de specificaties. Ook op webshops zoals bijvoorbeeld tabletcenter.nl is GPS weggehaald uit de specificaties. Niet netjes, maar door het ontwerp waarschijnlijk niet op te lossen. Grensgeval voor degenen die hem mét specificatie GPS hebben gekocht.
Bij mij op de doos staat achterop toch duidelijk dat er GPS op zit.. ik wou dit ding ook wel is gaan gebruiken met navigatie maar gaat er niet in zitten heb net geprobeerd maar werkt slecht... wat kan ik doen dan? moet ik asus emailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Bij mij op de doos staat achterop toch duidelijk dat er GPS op ziet.. ik wou dit ding ook wel is gaan gebruiken met navigatie maar gaat er niet in zitten heb net geprobeerd maar werkt slecht... wat kan ik doen dan? moet ik asus emailen?
Ja, de TF201 wordt nog steeds in dozen verkocht waar GPS op vermeld staat maar in principe wordt 'ie 'zonder' GPS verkocht en is een werkende GPS een 'extraatje'. Nogmaals, het is een beetje een grijs gebied en heel erg jammer. Een RMA of check zal geen oplossing bieden, dan moet je er voor kiezen om te wachten of de TF700 of een andere tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Bij mij op de doos staat achterop toch duidelijk dat er GPS op zit.. ik wou dit ding ook wel is gaan gebruiken met navigatie maar gaat er niet in zitten heb net geprobeerd maar werkt slecht... wat kan ik doen dan? moet ik asus emailen?
Het hele internet staat al sinds de dag van de release vol met 'issues' met de GPS ontvangst en jij hebt het ding gekocht om ermee te gaan navigeren... :|

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
BBotman schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:26:
[...]

Ja, de TF201 wordt nog steeds in dozen verkocht waar GPS op vermeld staat maar in principe wordt 'ie 'zonder' GPS verkocht en is een werkende GPS een 'extraatje'. Nogmaals, het is een beetje een grijs gebied en heel erg jammer. Een RMA of check zal geen oplossing bieden, dan moet je er voor kiezen om te wachten of de TF700 of een andere tablet.
Ik heb mijn tablet al gekocht en asus zal die niet omruilen voor een tf700 haha.. ik zal asus gewoon is emailen je weet maar nooit.. maari k denk dat ik het hier mee moet doen... toch jammer je betaalt 600 euro voor en dan werkt de gps niet (goed) en het is hun ontwerp fout dus zouden ze toch met een voorstel moeten komen maja we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
oXygeN schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:28:
[...]

Het hele internet staat al sinds de dag van de release vol met 'issues' met de GPS ontvangst en jij hebt het ding gekocht om ermee te gaan navigeren... :|
Haha, Niet speciaal maar het leek me wel leuk als dat ging.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel gelezen heb voordat ik dit ding kocht.. ik zag m bij de mediamarkt en was meteen verkocht maar dan nog het zou gewoon moeten werken of lieg ik :P

[ Voor 37% gewijzigd door DM89 op 16-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN

oXygeN

oftewel oxje...

Meulendijks89 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:31:
[...]

Haha, Niet speciaal maar het leek me wel leuk als dat ging.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel gelezen heb voordat ik dit ding kocht.. ik zag m bij de mediamarkt en was meteen verkocht maar dan nog het zou gewoon moeten werken of lieg ik :P
Aha een impulsaankoper, hebben we allemaal wel es last van ;)

Maar op zich werkt GPS wel, alleen misschien niet goed genoeg om goed mee te navigeren... zoals ASUS zelf ook zegt: het is geen professional GPS device, maar meer een device wat het als extra heeft voor simpele locatiebepaling.

Overigens probeer ik de designfout (wat dat is het imho nog steeds) niet geheel goed te praten, maar het plaatst het enigszins in de context.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
GPS "werkt" wel maar ontvangs echt helemaal niets, ook niet buiten. Ik zie soms het icoontje gaan knipperen, dan heeft hij toch wel iets gezien? Via GPS status geen 1 satelliet te vinden. Op mijn tel direct een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Tadango schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:36:
GPS "werkt" wel maar ontvangs echt helemaal niets, ook niet buiten. Ik zie soms het icoontje gaan knipperen, dan heeft hij toch wel iets gezien? Via GPS status geen 1 satelliet te vinden. Op mijn tel direct een hele hoop.
Dat zie ik vaak terugkomen, misschien ligt dat aan de locatie waar je je op dat moment bevindt. Ik ontving binnen geen enkele satelliet maar buiten toch al snel 12 waarvan hij er 9 in gebruik nam. De nauwkeurigheid was ongeveer 15 meter. In de auto heb ik het niet getest, maar ik vraag me af of dat nuttig is aangezien 15 m. op een snelweg vrij veel uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Iemand enig idee hoe ik de meldingen gewoon door de muziek kan laten spelen? Nu wordt mijn muziek steeds stiller wanneer ik een melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
oXygeN schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Aha een impulsaankoper, hebben we allemaal wel es last van ;)

Maar op zich werkt GPS wel, alleen misschien niet goed genoeg om goed mee te navigeren... zoals ASUS zelf ook zegt: het is geen professional GPS device, maar meer een device wat het als extra heeft voor simpele locatiebepaling.

Overigens probeer ik de designfout (wat dat is het imho nog steeds) niet geheel goed te praten, maar het plaatst het enigszins in de context.
ik snap wat je bedoelt maar toch vind ik het niet kloppen door hun design fout zijn wij nu eigenlijk de dupe van een gps die slecht werkt.. dus zeggen hun maar dat het geen professional GPS device is, maar meer een device wat het als extra heeft voor simpele locatiebepaling. Dan hebben hun ook geen gezeik meer... ben benieuw dadelijk met die nieuwe prime die heeft een plastic achterkant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Laatst online: 17-09 07:59
zojuist de app: media excluder gedownload. deze krijgt het wel voor elkaar om bepaalde mappen niet zichtbaar te maken in je standaard gallary!

Dus voor iedereen:
Android Market: Gallery Excluder - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
TimK1990 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:07:
zojuist de app: media excluder gedownload. deze krijgt het wel voor elkaar om bepaalde mappen niet zichtbaar te maken in je standaard gallary!

Dus voor iedereen:
Android Market: Gallery Excluder - Apps op Android Market
Thx voor de tip, deze doet het wel goed bij mij :) nu is mijn Gallery nog net iets netter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
timofp schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Thx voor de tip, deze doet het wel goed bij mij :) nu is mijn Gallery nog net iets netter :)
Maar krijg je een eenmaal onzichtbaar gemaakte map ook weer zichtbaar met deze app?
Aan de recensies te lezen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Als je media wilt hiden moet je het .nomedia bestand in de map zetten.

Vervolgens naar instellingen - apps - mediaopslag
En daar de gegevens wissen.

Vervolgens gaat je device alles opnieuw indexen en komt de map met .nomedia niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Laatst online: 17-09 07:59
Dat werkt inderdaad niet helemaal naar behoren. Nu maakt dit voor mij niet uit! ik heb alleen de app data map geexclude! daarbij neem ik aan dat ze dit nog wel verbeteren. Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkfresh
  • Laatst online: 06-07-2019
Het .nomedia bestand is ook eenvoudig weer handmatig te verwijderen door in de filebrowser de optie "systeembestanden weergeven" te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb net mijn Prime toch maar geroot en fasterfix er op gezet... nou hij vind maarliefst 1 gps toen ik buiten op het balkon van de flat stond...
Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]