2 daagjes dit topic niet in de gaten gehouden en wat een reacties weer allemaal
Groot nieuws. Sinds ICS is bij mij de GPS module tot leven gekomen. It's a miracle! Ik ben er wel écht voor naar buiten moeten gaan staan. Voor het raam staan werkt niet.
De eerste fix duurde 5 minuten, nu ik heb na 1-2 minuten al een fix. Ik heb het gisteren nog even in de auto getest en op een gegeven moment heb ik zelfs 15 sattelieten in view! Weliswaar met een zwak signaal, maar wel sterk genoeg voor een fix.
Zoals eerder aangegeven in dit topic, download WiFi Analyzer eens en kijk of je router op het beste/optimale kanaal ingesteld staat om zo interferentie met andere draadloze netwerken te minimaliseren.
Download eens een alternatief keyboard uit de market.
Dit is echt al 5x aan bod gekomen op de laatste pagina's van dit topic: Op dit moment is dat nog niet mogelijk onder ICS.
Probeer eens Dice Player Ad. Met BSPlayer keeg ik ook geen ondertitels.
seabird schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:27:
Voor degene met volume probleem. Ergens in dit forum heb ik er over gelezen, kan het alleen niet terug vinden. Volgens mij stond er dat er een app is waarmee je het volume mee kan verogen, volume + ofzo
Android Market: Volume+ FREE - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5GUkVFLmFuZHJvaWQubHZoIl0.
Zoals reeds eerder aangegeven in dit topic is dit probleem ontstaan door de upgrade naar ICS. Niet alle Primes hebben er last van (gelukkig) en het lijkt softwarematig. Als je namelijk een screenshot maakt, krijg je strepen ook op de screenshot vast gelegd, wat zeer apart is. Op XDA wordt nog gesuggereerd om de accu van het tablet helemaal leeg te laten lopen en dan weer op te laden. Geen idee of het werkt want ik heb er gelukkig (even afkloppen op hout) geen last van.
FunFair schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:50:
heeft iemand anders ook gemerkt dat wanneer de dock de tablet aan het opladen is en je een USB stick inplugt, de USB poort niet meer werkt?
Heb er nu een USB stick in gedrukt, maar omdat de dock de tablet aan het opladen is weigert hij te mounten...
Ligt nu aan de lader en USB stick werkt zoals het hoort

timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:55:
Wat ik jammer vind is dat de Stock Apps heel mooi zijn en vooral goed zijn voor een Tablet, maar oh zo weinig opties hebben waardoor ze amper bruikbaar zijn. Ik heb het dan over de Gallery, Music App, Bestandbrowser etc, deze zijn mooier dan alternatieven van de market vind ik, maar ze hebben amper functies.
Bij de bestandbrowser kan je bevoorbeeld geen bookmarks maken of de 4 standaardsnelkoppelingen aanpassen, zelfs niet aangeven waar de bepaalde map ligt.
Android moet je zien als een blank canvas of als een carrosserie. Alles is mogelijk, je moet het alleen zelf even downloaden van de Market
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:32:
Normaal kan je door een .nomedia file te plaatsen in een map toch ervoor zorgen dat deze map niet gescand wordt door de media scanner? Ik heb dit gedaan, maar ofwel werkt het niet, ofwel krijg ik de Tablet er niet toe om opnieuw te scannen.
Het resultaat, mijn photo gallery staat vol met afbeeldingen welke daar niet horen. Hoe kan je een media scan forceren in ICS? Een app van de android market werkt niet.
Installeer anders Quicpic eens als alternatieve gallery. Kun je folders excluden en is een stuk rapper dan de stock gallery.
Thanks voor de link.
Ziet er een stuk makkelijker uit dan het rooten van m'n Desire Z dus zal ik binnenkort eens gaan proberen

Waarom? Voor Adfree en voor Fasterfix.
Ja. GTA3 met de PS3 controller. Aansluiten met de USB kabel op het dock ofcourse.
Eduroam werkt op de Prime. Hij is wel een beetje van slag van al die netwerken want van de signaalsterkte klopt volgens mij geen bal. Verbinding is stabiel, geen speedtest gedaan.
cyclofosfamide schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:58:
Heb al eerder gemeld dat ik onder indruk ben van Shadowgun op ICS.. dus werkt goed op m'n Champagne Prime, 32GB, serienummer BCOKAS11****
Overigens heb ik sinds de update naar ICS geen enkel probleem meer met de ATP. Ik sluit me aan bij de mensen die veel plezier hebben met het apparaat!

Zelfde serienummer hier, sinds ICS ook geen problemen meer op de backlightbleeding na maar dat is natuurlijk hardwarematig.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp