Ik heb bcokas156xxxxx en wifi werkt goed.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:34:
mbt het wifi probleem weet ik niet goed wat ik moet doen als ik eerlijk ben, mijn serie is bcokas 16XXXXXX
Canon Digital Ixus V2
Ik heb bcokas156xxxxx en wifi werkt goed.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:34:
mbt het wifi probleem weet ik niet goed wat ik moet doen als ik eerlijk ben, mijn serie is bcokas 16XXXXXX
Canon Digital Ixus V2
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Met BS Player werkt het inderdaad beter (getest op 'high performance'), maar een 1080p dolby mkv speelt streaming (vanaf LAN/NAS) toch nog niet 100% vloeiend af bij mij. Heb je nog iets van extra codecs geinstalleerd?_MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:33:
[...]
Via bsplayer of diceplayer heb ik wel gewoon geluid en vloeiend beeld als ik stream of via sdkaart kijk. Controleer ook even of je hem niet op powersaving mode hebt staan. Ik heb hem op balanced en zelfs 1080p streamed prima.
Nee niets extra's, maar ik zat toen wel dicht bij mij router. Dus dat zal wel schelen. Gister wel op 6meter afstand meerdere 720p series bekeken. Dat ging gewoon goed.[ti] schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:46:
[...]
Met BS Player werkt het inderdaad beter (getest op 'high performance'), maar een 1080p dolby mkv speelt streaming (vanaf LAN/NAS) toch nog niet 100% vloeiend af bij mij. Heb je nog iets van extra codecs geinstalleerd?
Canon Digital Ixus V2
Ik heb vol wifi bereik (zit 2 meter van de router af) dus daar zou het niet aan mogen liggen. Ik gebruik ES File Explorer om te browsen op de NAS en start de via daarvandaan. Ik vermoed dat ES File Explorer het streamen naar de app op zich neemt (bij applicatie data gebruik staat ES FIle Explorer stipt op 1), dus misschien dat deze app het niet kan bijbenen. Eens kijken of ik hier een alternatief voor kan vinden._MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Nee niets extra's, maar ik zat toen wel dicht bij mij router. Dus dat zal wel schelen. Gister wel op 6meter afstand meerdere 720p series bekeken. Dat ging gewoon goed.
Ik gebruik ook ES file Explorer om bij mij shares te komen. Daar heb ik toen de film real steel van 12,5GB gestart. Ik zal het nu nog is testen op 5 meter afstand.[ti] schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:54:
[...]
Ik heb vol wifi bereik (zit 2 meter van de router af) dus daar zou het niet aan mogen liggen. Ik gebruik ES File Explorer om te browsen op de NAS en start de via daarvandaan. Ik vermoed dat ES File Explorer het streamen naar de app op zich neemt (bij applicatie data gebruik staat ES FIle Explorer stipt op 1), dus misschien dat deze app het niet kan bijbenen. Eens kijken of ik hier een alternatief voor kan vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door _MB_ op 14-01-2012 15:10 ]
Canon Digital Ixus V2
Ik was d'r al bang voor. Zelfs zonder geluid (dus 100% hw gedecodeerd) begint een 1080p na een paar minuten streamen inderdaad te stotteren. Bedankt voor het dubbelchecken._MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:00:
[...]
Ik gebruik ook ES file Explorer om bij mij shares te komen. Daar heb ik toen de film real steel van 12,5GB gestart. Ik zal het nu nog is testen op 5 meter afstand.
Edit: 1080p gaat toch niet helemaal goed via streamen. In het begin lijkt het goed te gaan, maar als ik doorspoel dan kan hij het niet meer bijbenen. Dus 720p is dan denk de max voor steamen.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat klopt. via sdkaart gaat het wel gewoon goed. Alleen via wifi trekt hij net net niet.Famoso schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:38:
Voor de goede orde: dit tablet speelt dus zonder enig probleem 1080p MKV af, zowel met dolby digital als DTS geluid (mits je gebruik maakt van de juiste apps). Dat 1080P streamen over een WiFi-netwerk niet helemaal lekker loopt is niets nieuws en heeft niets met dit apparaat te maken.
Canon Digital Ixus V2
Thanks!!MrRobin schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:31:
[...]
Ik heb Eduroam gister geprobeerd op de NHL, dat was geen probleem. verbinding was goed, 1000 kb/s download 2000 kb/s upload getest via speedtest app.
Mijn HTPC en Boxee Box streamen 1080p over wifi zonder problemen. Dat het dus niks met de transfomer prime te maken heeft zou ik niet gelijk willen concluderen, zeker gezien de berichten over matige WiFi prestaties.Famoso schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:38:Dat 1080P streamen over een WiFi-netwerk niet helemaal lekker loopt is niets nieuws en heeft niets met dit apparaat te maken.
Laat ik het beter formuleren: hardwarematig gezien is het apparaat absoluut in staat 1080p video af te spelen. Streamen is wellicht een ander verhaal.[ti] schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:43:
[...]
Mijn HTPC en Boxee Box streamen 1080p over wifi zonder problemen. Dat het dus niks met de transfomer prime te maken heeft zou ik niet gelijk willen concluderen, zeker gezien de berichten over matige WiFi prestaties.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Waarschijnlijk wel met een maximale linkspeed van 300Mbps wireless-n.[ti] schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:43:
Mijn HTPC en Boxee Box streamen 1080p over wifi zonder problemen.
Maar die doet het dan met een maximale linkspeed van 65Mbps (~72). Naar mijn mening is de stempel 802.11n op dit soort producten erg misleidend.Dat het dus niks met de transfomer prime te maken heeft zou ik niet gelijk willen concluderen, zeker gezien de berichten over matige WiFi prestaties.
Verwijderd
Aangaande de "schokjes", heb ik ook last van, lichte trilling in het apparaat als ie aan het opladen is en een beetje statisch gevoel op het oppervlakte. Met het omdraaien van de stekker is het opgelost bij mij in ieder geval. Heb nu een stickertje op de oplader zodat ik weet hoe de stekker in het stopcontact moet.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:34:
Die schokjes ken ik, mijn vrouw heeft een asus laptop en die is van hetzelfde materiaal (min of meer) als je die aan de oplader hangt en je wrijft met je vingertoppen over de onderkant dan voelt dat vreemd aan, alsof je over een elektrisch geladen stuk metaal wrijft (alsof je kan weten hoe dat voelt) de prime heeft dat ook..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 16:11 . Reden: typo ]
[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 14-01-2012 16:32 ]
Gebruik anders eens voor Hulp de Wifi analyzer!! Geeft je precies aan welk kanaal goed voor je zou zijn.!!Peterjgp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:42:
Gisteren mijn prime omgeruild bij de MM in enschede i.v.m. slechte wifi ontvangst.
Ze deden er niet echt moeilijk over, behalve dat ze zelf een beetje verbaasd waren over de slechte wifi-ontvangst.
Na 10 meter lopen in hun eigen winkel had hij nog maar 1 wifi-streepje.
Gelukkig direct een nieuwe mee kunnen krijgen. Helaas lijkt me dit echter niet geholpen te hebben. Wederom een matig tot slechte connectie met mijn router.
Daarop maar eens aan het spelen gegaan met de kanalen van de router. Kan niet echt zeggen dat me dit heel veel geholpen heeft.
Zucht...ik denk dat deze ook maar terug moet naar de winkel. Ik vind het toch wel prettig als ik op de 1e verdieping ook nog een beetje verbinding heb. Wat een teleurstelling is deze Prime.
Kijk een bij Instellingen -> Aangepaste instelling Asus en dan onderaan het vinkje bij " Batterijbesparingsstand van Mobiledock" uitzetten. Nu kan je gewoon met de druk op een knop van het toetsenbord de prime doen ontwaken.xeeder schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:07:
Ook hadden ze op het toetsenbord een knop mogen maken om je tab uit slaapstand te halen. Nu moet ik altijd bovenaan op het scherm op de knop drukken. Da's wennen.
Thx, wist al niet voor wat deze cryptische optie diendeHuntard schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:36:
[...]
Kijk een bij Instellingen -> Aangepaste instelling Asus en dan onderaan het vinkje bij " Batterijbesparingsstand van Mobiledock" uitzetten. Nu kan je gewoon met de druk op een knop van het toetsenbord de prime doen ontwaken.
Verwijderd
Canon Digital Ixus V2
Mooi filmpje!joblamie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:11:
Voor de geinteresseerden: Check mijn video demo / review van de Prime http://youtu.be/4NKCy5c66X4?hd=1
Gebruik zelf mijn telefoon als externe gps, werkt inderdaad geweldig.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:47:
Ervaringen met Navigatie,
Na de vele meldingen van een slecht GPS ontvangst, heb ik een externe bluetooth GPS receiver in de auto gelegd, en met Sygic gaan navigeren, in een woord GEWELDIG, dus voor mensen die hem ook voor navigatie doeleinden willen gebruiken, neem een externe GPS ontvanger en alles is OK.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Google?Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:57:
Is er ergens wat meer info te vinden over het rooten van de prime, hoe en vooral ook het waarom?
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 14-01-2012 19:12 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
http://transformerprimero...ot-transformer-prime-ics/l3art schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:11:
Ow jawel hoor op XDA is er ook genoeg over te vinden.
Het is heel simpel:
- Installeer de sync drivers die je kan vinden op de asus website.
- Na het installeren hiervan kill je alle Asus processen op je computer.
- Start het root programma welke je kan downloaden op XDA
- De rest gaat vanzelf. Als je tablet 3x gereboot heeft is het klaar.
[ Voor 4% gewijzigd door midy922 op 14-01-2012 19:27 ]
[ Voor 22% gewijzigd door timofp op 14-01-2012 19:47 ]
Zit je dock goed bevestigd aan je tablet? Zo ja, dan heb je denk ik een defect...timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:42:
kan je de MX Player gewoon gebruiken, of ondersteund deze nog geen Hardware decoding voor de nieuwe Tegra 3 processor en kan je dus beter de standaard media speler gebruiken?
Hoe kan je een USB stick aansluiten, als ik deze in de dock plug gebeurt er niets... defect dock?
Edit: als ik een SD Kaart plaats in de Dock wordt deze ook niet herkendis dit een software issue of is mijn dock brack? voor de rest werkt het goed.
Wat verwacht je dat er gebeurd?timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:42:
Edit: als ik een SD Kaart plaats in de Dock wordt deze ook niet herkendis dit een software issue of is mijn dock brack? voor de rest werkt het goed.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
[ Voor 28% gewijzigd door timofp op 14-01-2012 19:51 ]
Ik kan mij mensen, niet jij perse, voorstellen die een icoontje verwachten of iets dergelijkstimofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:50:
Eh ik verwacht dat Android nieuwe opslag herkent??
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:50:
Eh ik verwacht dat Android nieuwe opslag herkent??
Verwijderd
Verwijderd
Had ik ook gewoon rebooten helpttimofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:32:
Normaal kan je door een .nomedia file te plaatsen in een map toch ervoor zorgen dat deze map niet gescand wordt door de media scanner? Ik heb dit gedaan, maar ofwel werkt het niet, ofwel krijg ik de Tablet er niet toe om opnieuw te scannen.
Het resultaat, mijn photo gallery staat vol met afbeeldingen welke daar niet horen. Hoe kan je een media scan forceren in ICS? Een app van de android market werkt niet.
Bij mij dus niet, heb tig keer een reboot uitgevoerd.
Ik gok dat de app data wissen ook wel werkt.timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:46:
[...]
Bij mij dus niet, heb tig keer een reboot uitgevoerd.
data wissen heeft niet geholpen. en rescan werkt wel blijkbaar want videos welke ik juist op de sd heb gezet staan er nu in (ook zo irretant, video's moeten er niet in staanManu_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:58:
[...]
Ik gok dat de app data wissen ook wel werkt.
Dit is net de reden waarom ik even kwam kijken naar dit forum. Ik had hetzelfde. Alleen langs de zijkant had ik het probleem. Het probleem starte wanneer ik van de Youtube app kwam, daar begon ie al raar te doen. Ik heb de Youtube app gesloten via de swype beweging even in slaapstand gezet en dock er even uit gehaald en dan had ik het niet meer...Meulendijks89 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:07:
ik hd net heel even last van dat die apps opbegin scherm heletijd ophoog en omlaag gingen paar mm en bij telegraaf app kreeg ik aan de linkse kant knipperende streepjes maar nu is alles weer normaal. vreemd... wat moet ik hiermee doen afwachten als ie dat vaker doet en ruilen of moet ik hem dan opsturen?
Weet je zeker dat de file .nomedia extensie heeft? En niet .nomedia.txt ofzo?timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:07:
[...]
data wissen heeft niet geholpen. en rescan werkt wel blijkbaar want videos welke ik juist op de sd heb gezet staan er nu in (ook zo irretant, video's moeten er niet in staan). Er staan .nomedia files in de mappen welke ik niet in de gallerij wil, maar dit werkt blijkbaar niet.
[ Voor 23% gewijzigd door xeeder op 14-01-2012 22:22 ]
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ik zie geen verschil (tussen die twee linkjes, dan)gruys7 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:28:
ik heb een micro hdmi kabel nodig. nou heb ik de volgende twee sites gevonden.
http://www.dealextreme.co...-cable-145cm-length-66080
http://www.dealextreme.co...-cable-145cm-length-66080
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 14-01-2012 23:11 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ja, in Windows zie ik dat het een NOMEDIA-bestand is van 0bytes. Ik heb zowel een nomedia app geprobeerd als manuele methode.xeeder schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:19:
[...]
Dit is net de reden waarom ik even kwam kijken naar dit forum. Ik had hetzelfde. Alleen langs de zijkant had ik het probleem. Het probleem starte wanneer ik van de Youtube app kwam, daar begon ie al raar te doen. Ik heb de Youtube app gesloten via de swype beweging even in slaapstand gezet en dock er even uit gehaald en dan had ik het niet meer...
[...]
Weet je zeker dat de file .nomedia extensie heeft? En niet .nomedia.txt ofzo?
Exact. Verschil in beeldkwaliteit zul je echt niet merken, maar hoe de connector blijft zitten wel. Ik heb een micro HDMI adapter waar je een normale HDMI kabel op aan kunt sluiten en die blijft maar slecht zitten, mede door de schuin aflopende behuizing van de Prime. Kijk maar http://db.tt/lCuTCDUBRoom42 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:43:
[...]
Ik zie geen verschil
Maar het verschil zal enkel en alleen in de kwaliteit van de connectors zitten. Dus hoe goed blijft ie zitten. Het beeld zal 100% gelijk zijn. Dat is al vaak genoeg aangetoond dat daar geen kwaliteitsverschillen zijn door inductie of ruis.
omg sorryRoom42 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:43:
[...]
Ik zie geen verschil
Maar het verschil zal enkel en alleen in de kwaliteit van de connectors zitten. Dus hoe goed blijft ie zitten. Het beeld zal 100% gelijk zijn. Dat is al vaak genoeg aangetoond dat daar geen kwaliteitsverschillen zijn door inductie of ruis.
[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 14-01-2012 23:15 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 38% gewijzigd door Gtoniser op 14-01-2012 23:28 . Reden: 2 meter kabels erbij ]
Aan een verloopstukje heb je weinig..Gtoniser schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:23:
Er is in NL ook genoeg goedkoops te krijgen.
Zoiets als dit (HQ):
pricewatch unsorted: Nedis HQ Standard High Speed HDMI Cable with Ethernet - Video / audio
Of dit:
pricewatch unsorted: Veripart HDMI naar micro-HDMI-kabel 1,5m
HQ heeft in mijn ervaring wel goede kabels.
de meeste mensen hebben al die opties niet nodig, daar zijn dus de market apps voortimofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 23:55:
Wat ik jammer vind is dat de Stock Apps heel mooi zijn en vooral goed zijn voor een Tablet, maar oh zo weinig opties hebben waardoor ze amper bruikbaar zijn. Ik heb het dan over de Gallery, Music App, Bestandbrowser etc, deze zijn mooier dan alternatieven van de market vind ik, maar ze hebben amper functies.
Bij de bestandbrowser kan je bevoorbeeld geen bookmarks maken of de 4 standaardsnelkoppelingen aanpassen, zelfs niet aangeven waar de bepaalde map ligt.
Hmm... Heb het nog niet gemerkt, maar een reden zou natuurlijk kunnen zijn dat de dock op zo'n moment alle stroom naar de tablet stuurt en dus de USB poort of de SD card reader niet meer van stroom voorziet. Lijkt me wel best irritant.FunFair schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:50:
heeft iemand anders ook gemerkt dat wanneer de dock de tablet aan het opladen is en je een USB stick inplugt, de USB poort niet meer werkt?
Heb er nu een USB stick in gedrukt, maar omdat de dock de tablet aan het opladen is weigert hij te mounten...
Goeie review. Als ik zie hoe soepel alles werkt, dan blijf ik ondanks de problemen toch wel enthousiast over de Pirmejoblamie schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:11:
Voor de geinteresseerden: Check mijn video demo / review van de Prime http://youtu.be/4NKCy5c66X4?hd=1
PSN id: NL_SToRM
Ik had niet het idee dat het door het laden kwam, bij mij. Ik had vlak voor dit effect al een usb stick in de dock gehad, deze netjes verwijderd, en de tweede keer dat ik hem erin deed gebeurde er niks. Geen lampje op de stick, nada, niks. Na een reboot deed hij het wel,en toen was hij ook nog aan het laden.Huntard schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Hmm... Heb het nog niet gemerkt, maar een reden zou natuurlijk kunnen zijn dat de dock op zo'n moment alle stroom naar de tablet stuurt en dus de USB poort of de SD card reader niet meer van stroom voorziet. Lijkt me wel best irritant.
Verwijderd
de strepen zijn een softwareprobleem, dus als je een nieuwe krijgt en weer update kun je er opnieuw last van krijgen.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:47:
Ik heb zaterdag een Prime gekocht bij de MM in Arnhem.
Na de eerste opstart werd automatisch ICS gedownload en geïnstalleerd.
Nu heb ik zeer frequent strepen in m'n beeldscherm. Het zijn zelfs zoveel strepen dat er van tijd tot tijd totaal niet meer gewerkt kan worden met de tablet. ZEER teleurstellend!
Ik had me voorgenomen de tablet terug te brengen naar de mediamarkt, maar nu zie ik in hun voorwaarden dat een tablet die aan heeft gestaan buiten de retour-voorwaarden valt... dit lijkt me wettelijk gezien toch erg onwaarschijnlijk... binnen 7 dagen mag je toch verwachten dat een niet-naar-behoren werkend product zou mogen retourneren.
Heeft iemand hier ervaring mee....?
Denk software problemen, ik zou Asus nederland bellen of ze mailen support_nl@asus.comVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:47:
Nu heb ik zeer frequent strepen in m'n beeldscherm. Het zijn zelfs zoveel strepen dat er van tijd tot tijd totaal niet meer gewerkt kan worden met de tablet. ZEER teleurstellend!
Ik had me voorgenomen de tablet terug te brengen naar de mediamarkt, maar nu zie ik in hun voorwaarden dat een tablet die aan heeft gestaan buiten de retour-voorwaarden valt... dit lijkt me wettelijk gezien toch erg onwaarschijnlijk... binnen 7 dagen mag je toch verwachten dat een niet-naar-behoren werkend product zou mogen retourneren.
Uiteraard zul je deze tablet zonder problemen kunnen omruilen bij de MediaMarkt. Alleen grote kans dat een nieuw exemplaar exact dezelfde problemen zal vertonen. Heb jij GPU rendering afdwingen aan of uit staan?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:47:
Verwijderd
Hij komt vers uit de doos. Ik heb nog geen instellingen aangepast. Ik zou verwachten dat de default waardes geen problemen zouden mogen opleveren...joblamie schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:04:
[...]
Uiteraard zul je deze tablet zonder problemen kunnen omruilen bij de MediaMarkt. Alleen grote kans dat een nieuw exemplaar exact dezelfde problemen zal vertonen. Heb jij GPU rendering afdwingen aan of uit staan?
Ik heb hem al meerdere malen erin en eruit gehaald.. ook heb ik heb eens opnieuw opgestart.. het wilt allemaal niet werken. Het is gewoon een 8GB microSD kaartje. Die normaal ook in telefoons zitten.timofp schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:23:
Wat voor Micro SD kaart is het? welke grootte? Maar normaal kan de Transformer Prime alles lezen denk ik. Heb je deze er goed ingestoken? Start de Prime eens opnieuw op met de kaart er op voorhand in.
Verwijderd
Helaas... het leek even goed te gaan na het aanzetten van de GPU rendering, maar na een kwartiertje werken, kwamen toch de strepen weer over het gehele scherm.... nog andere suggesties?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:08:
[...]
Hij komt vers uit de doos. Ik heb nog geen instellingen aangepast. Ik zou verwachten dat de default waardes geen problemen zouden mogen opleveren...
Desalniettemin zal ik de GPU rendering eens veranderen... wellicht dat dat helpt...
Laat jij anderen meegenieten van je mp3's?GustavSan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 06:54:
Ook ik ben een happy camper met mijn Prime.
Ik ben alleen achter een flink nadeel gekomen, dat ik tot nu toe nog nergens ben tegen gekomen. Ik gebruik de Prime tzt vaak tijdens vluchten en busreizen. Ik kwam er gisteren tijdens een 7 uur durende busreis achter dat ik met moeite het geluid uit het apparaat kon horen vanwege de achtergrond geluiden. Ook in het vliegtuig zal dit een probleem vormen.
Mijn oude Cowon A2 (voor serietjes) en mijn iPhone zijn beiden in staat hier bovenuit te komen. De Prime geeft helaas te zacht geluid. Is het mogelijk de (mogelijk ingebouwde) max te omzeilen?
Ik ben overigens niet doof of slechthorend. Ik heb het geluid op de Prime met exact dezelfde bronbestanden op de iPhone (nl. mp3's) en de Cowon A2 (nl. series) getest; en de Prime geeft een veel zachter maximaal geluid. Ik ben bang dat ik er tzt minder/niks aan zal hebben in het vliegtuig, waarvoor ik de Prime toch wel een beetje gekocht heb (vooral voor entertainment).
Ik gebruik overigens Shure inears en ook een setje Sennheiser 505's. Ik heb een voorkeur voor de Sennheisers aangezien je daarmee urenlang kunt luisteren zonder dat mijn oorkraakbeen protesteert.
Edit: Na wat speurwerk kwam ik toch wat soortgelijke verhalen tegen. Na installatie van de app 'Equalizer' zagen zij flinke verbetering. Ik heb het geinstalleerd en getest; en het lijkt inderdaad te werken. Nog steeds niet enorm hard, maar absoluut beter.
Dat doet hij ook... staat in de posts eronder dat het volume uit de oortjes niet hard genoeg was....mark_vs schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:42:
[...]
Laat jij anderen meegenieten van je mp3's?
Zet gewoon een koptelefoon op, zoals 'het hoort'.
Verwijderd
timkrijntjes schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:36:
[...]
Ik heb hem al meerdere malen erin en eruit gehaald.. ook heb ik heb eens opnieuw opgestart.. het wilt allemaal niet werken. Het is gewoon een 8GB microSD kaartje. Die normaal ook in telefoons zitten.
Ik heb de kaart uit mijn HTC Desire erin gedrukt, en die werkt prima.timkrijntjes schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:22:
hey.. ik ben echt blij met mijn transformer prime, maar ik heb helaas een probleempje!
ik heb een micoSD kaart in mn product gestoken, maar hij wil het kaartje niet lezen. Ik heb vervolgens nog een tweede kaart geprobeerd maar ook deze leest hij niet. Zijn er kaarten die hij niet kan lezen, of moet ik deze op de een of andere manier aan of uit zetten op mijn tablet. ik vind dit een beetje spijtig, aangezien ik met 32GB niet heel veel films fotos en muziek erop kan zetten als ik eigenlijk wel gehoopt had.
meedere malenLittleKiller schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:52:
heb je hem ook al opnieuw opgestart met het geheugen erin?
[ Voor 61% gewijzigd door LittleKiller op 15-01-2012 12:57 ]
Meerdere malenLittleKiller schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:52:
heb je hem ook al opnieuw opgestart met het geheugen erin?
Mijn dock is momenteel mijn tablet aan het opladen. Vervolgens steek ik er een externe HDD(2,5 inch) in en zie ik rechtsonder een icoontje dat het aan het voorbereiden is of zoiets. En voilà, daar is ie. En ik kan alles wat er op staat afspelen.FunFair schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:50:
heeft iemand anders ook gemerkt dat wanneer de dock de tablet aan het opladen is en je een USB stick inplugt, de USB poort niet meer werkt?
Heb er nu een USB stick in gedrukt, maar omdat de dock de tablet aan het opladen is weigert hij te mounten...
LinkjeVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:25:
weet iemand de link om Eee pad pc suite te downloaden voor de pc
Niet rechtstreeks denk ik, je kan het lokaal opslaan en dan kopieëren via een file explorer welke netwerk locaties ondersteund. Je zou ook via dropbox kunnen werken en dropsync installeren op je tablet om automatisch je dropboxfolder op je tablet te synchroniseren met deze op je pc.seabird schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:29:
Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe ik bijv. Vanuit polaris iets op mijn netwerk of pc schijf kan opslaan.
Ok, dan maar op die manier.timofp schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:37:
[...]
Niet rechtstreeks denk ik, je kan het lokaal opslaan en dan kopieëren via een file explorer welke netwerk locaties ondersteund. Je zou ook via dropbox kunnen werken en dropsync installeren op je tablet om automatisch je dropboxfolder op je tablet te synchroniseren met deze op je pc.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq