Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackfireNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Laat ik ook maar even mijn bevindingen doen. Heb de tablet sinds gister opgehaald bij Media Markt te Cruqiuis. Wifi doet het bij mij meer dan prima. In de woonkamer (circa 10 meter vanaf de accespoint) gewoon 20 mbit via de speedtest.net. (2 a 3 streepjes) Op mijn kamer op zolder ook nog 2 tot 3 streepjes.

Dus WIFI doet het prima bij mijn model. Wat betreft GPS. Die is hopeloos maar ik heb hem ook niet gekocht om mee te navigeren.

Mijn Transformer heeft wel last van backlight bleeding maar ik vind het niet storend. Zie het alleen als de Transformer opstart.

De upgrade naar ICS gedaan en meteen de boel geroot om de bloatware eraf te gooien. ASUS task manager wou nog wel eens vast slaan met de widget maar heb nu geen FC's meer gehad.

Alles loopt soepel. Zeker wat betreft browsen.

Wat ik wel jammer vond was het volume uit de speaker. Heb dit opgelost met de app Volume+. Klinkt nu een stuk harder en blijft zuiver.

Al om al. Top ding. Mocht de 700 eraan komen kan ik hem altijd nog inruilen.

Ook vind ik het dock toch wel een meerwaarde met ICS. Niet met Honeycomb maar daar praten we niet meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik gebruik mijn eigen FTP server om de WiFi snelheid te testen.

Wat ik heb gemerkt dat de snelheid gigantisch inkakt van 2 MB (Megabyte) per seconde op 1 meter van de router, naar 900 KB/s wanneer ik op ongeveer 6 meter afstand van de router zit. Het is wel zo dat ik in een flat woon met hele dikke muren van dicht beton, een vrij zware deur en dat de router op een ongelukkig plek staat in een gangkast. Het signaal moet op een vrij korte afstand door 1 deur en 3 dikke muren, waar ik vermoed ook staal in zit.

Als ik echter met mijn rug naar de router zit, kakt het signaal helemaal in naar 100-300 KB/s.

Binnenkort ga ik verhuizen naar een jaren 30 woning die minder en dunnere muren heeft dus ik verwacht voor de toekomst geen problemen. Echter ben ik wel benieuwd hoe het apparaat zal presteren wanneer WiFi op het werk wordt geintroduceerd.

-edit-
Even een test uitvoeren. Router reboot, Prime reboot.. kijken wat de snelheid dan doet... Een reboot hielp ook bij het testen van de GPS namelijk...

-edit2-
Lol het lijkt erop dat het niet heeft geholpen. Maar omdat mijn huisgenoot nu op de gang loopt is de ontvangst nog beroerder :p

-edit3-
Router iets beter neergezet, zodat deze 1 muur minder heeft... en de snelheid schiet weer om hoog.

-edit4-
Dit is echt absurd... 8)7 ik verplaats mijzelf 40 cm naar links... en de ontvangst daalt van 1,7 MB/s naar 900 KB/s.... waar de neuk zit die antenne eigenlijk?

Rechts naast de front camera... probeer maar eens met je hand erop.

[ Voor 25% gewijzigd door FunFair op 13-01-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:
ik vrees dat diegene zonder problemen niet meer aanwezig zijn ;) het is een SUPER tablet indien je geen hinder hebt van een iets mindere wifi en gps ... mijn ontvangst is ok voor gebruik binnen huis, en het was net daarvoor dat hij me interesseerde. Indien asus een call back doet om hem te verbeteren wissel ik hem graag in ... maar nog eens .... geen hinder ondervonden tot hiertoe. TOP tablet.
Hier hetzelfde en tja wat GPS betreft mis ik het ook ergens niet zozeer omdat de Ipad 2 Wifi versie helemaal geen GPS heeft en alleen de 3G versie. Wel natuurlijk wanneer Asus een callback doet dan zal ik niet twijfelen en hem omruilen voor dan de verbeterde versie. Maar zo voor de rest vind ik het een prima tablet en tja ook genoeg andere tablets met hun nukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03:10
Ik heb net een prime gekocht maar hoe krijg ik hier android 4 op want er staat nu 3.2.1 op en als ik update zoek zegt ie dat 3.2.1 nieuwste is.

Verder heb ik nog geen problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Meulendijks89 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:
Ik heb net een prime gekocht maar hoe krijg ik hier android 4 op want er staat nu 3.2.1 op en als ik update zoek zegt ie dat 3.2.1 nieuwste is.

Verder heb ik nog geen problemen gehad
Vreemd, controleer eens of je een serie nummer hebt in android? Normaal zou de update gewoon moeten binnnenkomen. Ik heb de Prime vandaag ook ontvangen en kreeg ICS onmiddelijk binnen. Het is echter geweten dat indien je geen serie nummer hebt in je Anroid (bug) je geen updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:10
zoo....... op de coolblue webshop zijn de transformers pas weer de 17de van februari leverbaar..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Waar kan ik dat nummer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
LittleKiller schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:47:
zoo....... op de coolblue webshop zijn de transformers pas weer de 17de van februari leverbaar..!
Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar few dan ben ik toch wel blij dat ik mijn Prime eergisteren bij CoolBlue besteld heb en vandaag al heb mogen ontvangen.
Het nummer kan je vinden instellingen --> over tablet --> status. Indien er geen serienummer is ingevuld heb je het probleem welk ik uitlegde

[ Voor 28% gewijzigd door timofp op 13-01-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk verbeterde versie zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51
Merijn. schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:10:
[...]

Whatsapp heeft een telefoonnummer nodig om te verifiëren, Prime heeft geen 3G dus zal dan niet gaan lukken verwacht ik.
Niet want iemand heeft het ook al op de Galaxy tab werkend gekregen. Zolang je maar contacten hebt staan in je tablet. Het gaat via je data en dus niet via je telefoonnummer. Kortom het zou wel moeten kunnen lijkt me.

Verder heb ik ook wel wat vage vast lopers. Games als Angry Birds, maar ook de Tegra 3 game Shadowgun loopt vast. Ook heb ik geen geluid bij games. Meer mensen die dit herkennen? of wordt het een mailtje sturen naar CoolBlue met de vraag om te ruilen?

Geluid doet het overigens bij het spelen van muiek en filmpjes wel gewoon.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 11:10
timofp schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:47:
[...]

Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar few dan ben ik toch wel blij dat ik mijn Prime eergisteren bij CoolBlue besteld heb en vandaag al heb mogen ontvangen.

[...]

Het nummer kan je vinden instellingen --> over tablet --> status. Indien er geen serienummer is ingevuld heb je het probleem welk ik uitlegde
ja true. was een schrik reactie dat ik 't hier postte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Daar staat idd een serienummer. En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Meulendijks89 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:55:
Dan weet ik het ook niet, geen serienummer hebben was een veel voorkomend probleem waardoor je geen updates krijgt, normaal moet je er nu gewoon krijgen. Je hebt toch in instellingen --> update firmwire gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Meulendijks89 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:55:
Zet hem eens uit en dan weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Er staat c10kas026391 zal m opnieuw starten

Hij geeft nu aan dat er een update is _/-\o_

[ Voor 95% gewijzigd door DM89 op 13-01-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Meulendijks89 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:58:
Er staat c10kas026391 zal m opnieuw starten

Hij geeft nu aan dat er een update is _/-\o_
Veel plezier met ICS en je Transformer Prime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeee! Vandaag eindelijk mijn Transformer Prime ontvangen!
Aangesloten om op te laden en laten upgraden naar ICS.
Vervolgens was er ook een firmware update voor de camera.

Alles loopt heel mooi en soepel, maar...
Af en toe komen er vreemde lijntjes op het scherm.
Weet iemand wat dit is?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:12:

Weet iemand wat dit is?

Groetjes
Dat is pech hebben, het is 99% zeker een software probleem ontstaan op sommige Transformers na de update naar ICS. Er is nog geen oorzaak gevonden en dus ook geen oplossing. Ik heb het zelf niet. Maar ik raad je aan gewoon te wachten op een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd dat ik dat dan wel heb... :S
Ik hoop echt dat dit een software probleem is.
Het was zo'n gedoe dit tablet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogdak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 01:32
Na zelf al een software matige reset uitgevoerd te hebben, vandaag op verzoek van asus support een hardware matige reset gedaan. Helaas al weer 4 freeze's en spontane reboot's verder. Hoop dat er vlot een fix komt. Voor het overige zeer tevreden.

8600Wp https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=13448&sid=13242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik vraag me trouwens af of er verschillen zijn tussen de problemen met de grey en de champagne versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zijn er mensen met dode pixels?

Ben nu aan het updaten naar ICS (zwart scherm) en ik zie toch wel 10+ lichte pixels.
Wrijven helpt ook zo weinig.
Ik vraag me af wat de marge is op dit soort schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Vandaag 2x de Prime binnen gekregen. (voor mij en collega)

- Die van mij had een klein beetje screen bleeding links onder tijdens het opstarten. Die andere helemaal niet. Tijdens gewoon gebruik zie je dat gelukkig helemaal niet meer terug.
- Geen gerammel
- Haptic feedback werkt super.
- Update naar ICS ging goed.
- geen strepen tijdens gewoon gebruik, alleen af en toe in de youtube app. Dit ligt volgensmij meer aan de youtube app dan aan de rest. Zijn ook niet echt strepen, maar meer rare misvormigen. Dit is heel af en toe zo.
- Tablet is echt super degelijk. Echt een mooi ding.
- Wifi werkt zo goed als gelijk als mijn HTC Desire. Zodra je wat verder van de router bent zakt hij inderdaad naar beneden in snelheid. Maar als ik wifi punten zoek krijg ik precies dezelfde aantal streepjes te zien als op mijn Desire. Werkt dus goed genoeg.
- Speaker geluid inderdaad boven verwachting.
- Zover gezien geen dode pixels.
- GPS nog niet getest.
- Wifi/BT niet getest.
- Geen problemen dus... klop klop klop

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik heb (denk ik) geen dode pixels, toch nog geen gezien. Ik heb enkel op 1 plekje lichte backlight bleeding, wel jammer genoeg op het plekje waar je dit het minst graag wil hebben (links onder in horizontale positie, dus waar de home en back etc toetsen zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Redje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:39:

Ben nu aan het updaten naar ICS (zwart scherm) en ik zie toch wel 10+ lichte pixels.
Das wel veel kerel. Damn. Heb je toch de verkeerde gekozen >:) . Is mij iig nog niet opgevallen. ff een pixel tester downloaden.
Ik dacht dat als je er 2 naast elkaar had dat hij al terug mocht.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
_MB_ schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:40:
Vandaag 2x de Prime binnen gekregen. (voor mij en collega)

- Die van mij had een klein beetje screen bleeding links onder tijdens het opstarten. Die andere helemaal niet. Tijdens gewoon gebruik zie je dat gelukkig helemaal niet meer terug.
- Geen gerammel
- Haptic feedback werkt super.
- Update naar ICS ging goed.
- geen strepen tijdens gewoon gebruik, alleen af en toe in de youtube app. Dit ligt volgensmij meer aan de youtube app dan aan de rest. Zijn ook niet echt strepen, maar meer rare misvormigen. Dit is heel af en toe zo.
- Tablet is echt super degelijk. Echt een mooi ding.
- Wifi werkt zo goed als gelijk als mijn HTC Desire. Zodra je wat verder van de router bent zakt hij inderdaad naar beneden in snelheid. Maar als ik wifi punten zoek krijg ik precies dezelfde aantal streepjes te zien als op mijn Desire. Werkt dus goed genoeg.
- Speaker geluid inderdaad boven verwachting.
- Zover gezien geen dode pixels.
- GPS nog niet getest.
- Wifi/BT niet getest.
- Geen problemen dus... klop klop klop
Rechts klein beetje last van bleeding dus helemaal niet is niet waar :P

Zou toch maar aan eens checken voor witte pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Redje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:43:
[...]

Rechts klein beetje last van bleeding dus helemaal niet is niet waar :P

Zou toch maar aan eens checken voor witte pixels.
hehe ow ok :P
Ja opzich wel handig om te checke, maar aan de andere kant wil ik het misschien niet weten :)

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik heb de mijne vandaag besteld. Hopen dat ik geen problemen heb.
Mag je de tablet bij bleeding, dode pixels enz gewoon terugsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Laatst online: 14-02-2018
ogdak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:34:
Na zelf al een software matige reset uitgevoerd te hebben, vandaag op verzoek van asus support een hardware matige reset gedaan. Helaas al weer 4 freeze's en spontane reboot's verder. Hoop dat er vlot een fix komt. Voor het overige zeer tevreden.
Moest je van Asus ook rebooten met aan/uit vast en volume naar beneden vasthouden?
Ik wel kreeg alleen erna dat de Android instal vast liep, je krijgt dan een androidpoppetje op zijn rug met een rood driehoek met een uitroepteken erin! Ze zijn het voor mij aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:12:

Weet iemand wat dit is?

Groetjes
Wat is de FW versie van de camera na de upgrade? Ik heb die hier geloof ik weg gedrukt en ik krijg die ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogdak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 01:32
tanzer schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:51:
[...]

Moest je van Asus ook rebooten met aan/uit vast en volume naar beneden vasthouden?
Ik wel kreeg alleen erna dat de Android instal vast liep, je krijgt dan een androidpoppetje op zijn rug met een rood driehoek met een uitroepteken erin! Ze zijn het voor mij aan het uitzoeken.
Ja die methode heb ik ook doorlopen, ook het androidpoppetje op z'n rug.
Waarschijnlijk te snel op volume + gedrukt, de poging erna ging de "data wipe" wel goed.
Echter zonder het gewenste resultaat. :-(

8600Wp https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=13448&sid=13242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Ik had eerder een launcher actief maar de ics launcher is wel zo mooi. Is er een mogelijkheid om de icoontjes kleiner te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Kunnen jullie wel angry birds spelen? Bij mij loopt die vast net als de tegra 3 shooter waarvan ik de naam even niet meer weet. Ben ik de enige met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
l3art schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:04:
Kunnen jullie wel angry birds spelen? Bij mij loopt die vast net als de tegra 3 shooter waarvan ik de naam even niet meer weet. Ben ik de enige met deze problemen?
Loopt die echt vast of gaat de Asus zich rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angry Birds kan ik gewoon spelen.. Het is wel Angry Birds Rio, maar dat zal wel niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Geen probleem bij angry birds (alle drie niet), shadowgun heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
tanzer schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:05:
[...]

Loopt die echt vast of gaat de Asus zich rebooten?
Nee de game loopt gewoon vast. Ook heb ik bij geen van de games geluid. Bizar. Wordt retour sturen denk ik. Net alsof er iets met de tegra 3 gpu is oid. Al doet glowball het wel (maar ook zonder geluid)

edit:
Hoe bizar, net nog voor de tweede keer een factory reset gedaan en nu werken de games wel en is er gewoon geluid. Eens kijken of de gps het nu ook iets beter doet.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 13-01-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:28
Heb al eerder gemeld dat ik onder indruk ben van Shadowgun op ICS.. dus werkt goed op m'n Champagne Prime, 32GB, serienummer BCOKAS11****

Overigens heb ik sinds de update naar ICS geen enkel probleem meer met de ATP. Ik sluit me aan bij de mensen die veel plezier hebben met het apparaat! :*)

[ Voor 17% gewijzigd door cyclofosfamide op 13-01-2012 21:00 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ik heb mijn Prime via micro HDMI aangesloten op mijn 3D TV en als je dan Shadowgun opstart kun je deze in 3D spelen, echt heel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Ook eens mijn WiFi verbindingsnelheid bekeken, Woon in een rijtjeshuis normale bouw. router is een D-link 655
Boven is de snelheid gelijk aan mijn laptop. Achter in de tuin (14 meter diep) in het schuurtje is hij iets minder maar niet merkbaar langzamer dan mijn laptop
Dus kan zeggen dat het goed is
GPS fix duurt ongeveer 4 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03
Redje schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:39:

Ik heb een Prime met in eerste instantie 1 stuck pixel.
Verwijderen met een Pixel Fixer hielp niet.
Het lijkt wel of het aantal toeneemt, want vanochtend zag ik er opeens drie.
Die twee nieuwe waren er gisteren niet.

Ik heb al met Mycom afgesproken dat ik hem mag komen omruilen zodra ze een nieuwe batch Primes binnen hebben. Van iemand bij Asus hoorde ik dat Mycom geen preferred partner is en dat het leveren nog wel even kan duren.

Edit: En gisteravond bespeurde ik opeens 9 dode/stuck pixels, waarvan één dus erg helder is.

[ Voor 5% gewijzigd door mark_vs op 15-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Ik begin me steeds meer te ergeren aan het gekraak van mijn scherm,
Nu lijkt het ook al dat mijn scherm in portrait-mode aan het inbranden is,
ik blijf maar lichtjes de tijd, wifi en batterij zien :(

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goherjo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:49:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan het gekraak van mijn scherm,
Nu lijkt het ook al dat mijn scherm in portrait-mode aan het inbranden is,
ik blijf maar lichtjes de tijd, wifi en batterij zien :(
Wat voor gekraak? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
In landscape heb ik aan de linkerkant last van gekraak.
Vanaf de home-button recht naar boven naar het ASUSlogo.
Vanaf de linkerkant gemeten tot net voorbij de previous-app button.

Het voelt als lichtjes indrukken van het scherm, net of daar de lijm niet gepakt heeft.
Het maakt ook een krassend geluid.

Voor de rest nergens last van......
Mijn TF101 is mede door hetzelfde euvel ooit teruggebracht (en nooit meer teruggekomen)

Ik denk ik morgen bij de MM Breda maar weer eens een omruil-actie ga doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:31
Hmm zie hier toch een hoop hardware issues maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe de software (ICS) het doet.
En dan met name het feit waar ik met de tf101 elke keer tegenaanloop.
Crashende browser(s) en de type lag bij het typen in de browsers (in forums enzo).
In de snelheid van internetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
ComTech schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:05:
Hmm zie hier toch een hoop hardware issues maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe de software (ICS) het doet.
En dan met name het feit waar ik met de tf101 elke keer tegenaanloop.
Crashende browser(s) en de type lag bij het typen in de browsers (in forums enzo).
In de snelheid van internetten .
Nu 1 dag ICS draaiende en nog geen crash gehad, typen hierop Tweakers gaat met een groot genot zonder enige lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Ik heb soms wel dat de browser ff blijft hangen, dan komt er zo'n pop-up dat je kan wachten of sluiten, en als je op wachten drukt dan springt hij weer uit de freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Zo heel soepel loopt ICS eigenlijk toch nie bij mij, bij switchen tussen apps heb ik regelmatig lag, iets wat ik bij mijn Galaxy SII niet heb (Android 2.3)

Ook is Qwerty wel even heel fel wennen :), maar daar heb ik voor gekozen, kon niet wachten op de Azerty uitgave.

Edit: Ik heb nu Force GPU rendering for 2d apps opgezet, nu gaan sommige apps zoals ES File explorer veel vloeiender.. kan dit veilig opstaan?

[ Voor 48% gewijzigd door timofp op 13-01-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:52
Wat een top ding. Enige dat ik erop aan te merken zou kunnen hebben is wat lightbleeding links onder, maar ook alleen maar als je er naar zoekt tijdens het opstarten. Geen gerammel. Wifi doet het in ieder geval overal binnenshuis. Geen strepen of restarts onder ICS. Wellicht dat ik GPS nog eens test, maar heb geen zin nu met dat ding buiten te gaan staan om te testen ;) . Al met al een tevreden gebruiker.
Dock vind ik overigens erg prettig typen en vooral het geluid uit de tablet is boven verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wat is het probleemet wifi eigenlijk? Heb zelf nog geen problemen gehad volgens mij waar moet ik op letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Grannd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:13:
Ik heb soms wel dat de browser ff blijft hangen, dan komt er zo'n pop-up dat je kan wachten of sluiten, en als je op wachten drukt dan springt hij weer uit de freeze.
Had ik ook last van maar heb nu javascript uitgeschakeld, werkt nu als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
ik zat al een tijd te wachten tot de Prime leverbaar was. ik koop hem pas over een maand ofzo en als ik de berichten hier lees ben ik blij dat ik niet een van de eerste series heb. De rede is dat ik nog even moet wachten tot ik genoeg geld over heb maar ook wil ik nooit een van de eerste series hebben omdat daar meestal nog wat kinderziektes in zitten. Maar nu lees ik iets over de 700? Wat is dat? de opvolger van de prime (zoals de prime de opvolger is van de TF101) of gewoon een andere veride van de prime?
ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
tajvdz schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:56:
ik zat al een tijd te wachten tot de Prime leverbaar was. ik koop hem pas over een maand ofzo en als ik de berichten hier lees ben ik blij dat ik niet een van de eerste series heb. De rede is dat ik nog even moet wachten tot ik genoeg geld over heb maar ook wil ik nooit een van de eerste series hebben omdat daar meestal nog wat kinderziektes in zitten. Maar nu lees ik iets over de 700? Wat is dat? de opvolger van de prime (zoals de prime de opvolger is van de TF101) of gewoon een andere veride van de prime?
ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.
de 700 Komt in het derde kwartaal pas in de Benelux uit, het heeft vergeleken de TF201 een Full HD Scherm en enkele kleinigheidjes zoals 0.8MP betere front cam. Daarnaast is de achterzijde ook deels van plastiek nu waardoor WiFi en GPS ontvangst verbeterd zou worden. Ik vind persoonlijk de achterzijde van de 700 echter spuglelijk... Verder zal hij waarschijnlijk ook 100 euro meer gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaivda
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik kwam er vandaag achter dat de mijne wel licht rammelt. Het lijkt (bijna zeker) aan een van de plugs aan de onderrand te zitten (waar toetsenbord in klikt), want met paperclip kan ik het tegengaan.. weet nog niet of/wat ik eraan kan doen...

Verder heb ik nu wifi en GPS gestest. Gps fix in 1 min, maar niet erg sterk en stabiel. Wifi blijft op grotere afstand (meter of 10 met muren) gewoon snel werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Na alle, ongetwijfeld terechte, kritiek op de WiFi ontvangst van de Prime, lijkt het me niet meer dan eerlijk om te melden dat ik in mijn slaapkamer geen WiFi ontvangst heb met de iPad2, daarentegen pakt de Prime het nog net op. Moet gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Ik raad de mensen aan die problemen met Wifi ontvangst hebben om eens met de kanalen te switchen van de router want ik heb gemerkt dat hierdoor het signaal en snelheid veel stabieler word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Roel1966 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:13:
Ik raad de mensen aan die problemen met Wifi ontvangst hebben om eens met de kanalen te switchen van de router want ik heb gemerkt dat hierdoor het signaal en snelheid veel stabieler word.
Daar is deze tool ook briljant voor: Wifi Analyzer. Hij heeft ook een weergave waarbij de kanalen een rating in sterren krijgt. Hij geeft ook aan welk channel beter zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 14-01-2012 01:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een sleeve cover besteld voor de Prime !
Prijs incl. verzendkosten was € 38,95
Niet echt goedkoop maar ziet er erg degelijk uit en aangezien de Prime toch ook geen goedkoop speeltje is wil ik hem goed beschermen ook tijdens het gebruik.

http://www.ebay.nl/itm/Ul...Cllen&hash=item256afa372e

Stonden ook goedkope andere hoezen bij vanaf € 8,59 voor als je geen vaste cover wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Weet iemand hoe je met ICS tijdens het afspelen van een film, bijv met BSplayer, de onderste balk weg krijgt? (de balk met de tijd. Ik zou de film graag echt full screen willen hebben.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 02:07:
Weet iemand hoe je met ICS tijdens het afspelen van een film, bijv met BSplayer, de onderste balk weg krijgt? (de balk met de tijd. Ik zou de film graag echt full screen willen hebben.
BSplayer heeft weinig met ICS te maken (en dus al helemaal weinig met de Transformer Prime), maar meestal is het een tab in het beeld om de controls weer te geven of te verbergen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Room42 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 03:10:
[...]

BSplayer heeft weinig met ICS te maken (en dus al helemaal weinig met de Transformer Prime), maar meestal is het een tab in het beeld om de controls weer te geven of te verbergen.
ja het klopt dat je door te tikken op het scherm de controls van bsplayer tezien krijgt. Maar bij Honeycomb scheen het zo te zijn dat de onderste balk verdween als je een full screen film ging kijken. Dit blijkt dus niet te gebeuren in ICS. Mijn vraag is dus of iemand weet of dat wel voor elkaar te krijgen is.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ook ik ben een happy camper met mijn Prime.

Ik ben alleen achter een flink nadeel gekomen, dat ik tot nu toe nog nergens ben tegen gekomen. Ik gebruik de Prime tzt vaak tijdens vluchten en busreizen. Ik kwam er gisteren tijdens een 7 uur durende busreis achter dat ik met moeite het geluid uit het apparaat kon horen vanwege de achtergrond geluiden. Ook in het vliegtuig zal dit een probleem vormen.

Mijn oude Cowon A2 (voor serietjes) en mijn iPhone zijn beiden in staat hier bovenuit te komen. De Prime geeft helaas te zacht geluid. Is het mogelijk de (mogelijk ingebouwde) max te omzeilen?

Ik ben overigens niet doof of slechthorend. Ik heb het geluid op de Prime met exact dezelfde bronbestanden op de iPhone (nl. mp3's) en de Cowon A2 (nl. series) getest; en de Prime geeft een veel zachter maximaal geluid. Ik ben bang dat ik er tzt minder/niks aan zal hebben in het vliegtuig, waarvoor ik de Prime toch wel een beetje gekocht heb (vooral voor entertainment).

Ik gebruik overigens Shure inears en ook een setje Sennheiser 505's. Ik heb een voorkeur voor de Sennheisers aangezien je daarmee urenlang kunt luisteren zonder dat mijn oorkraakbeen protesteert.

Edit: Na wat speurwerk kwam ik toch wat soortgelijke verhalen tegen. Na installatie van de app 'Equalizer' zagen zij flinke verbetering. Ik heb het geinstalleerd en getest; en het lijkt inderdaad te werken. Nog steeds niet enorm hard, maar absoluut beter.

[ Voor 9% gewijzigd door GustavSan op 14-01-2012 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Nou ben ik vanaf het begin fan en wil de prime graag hebben
Maar is uitverkocht misschien gelukkig want
Wiffi is voor mij super belangrijk
Hoe is het ontvangst nou in het algemeen
Wil van de zomer wel lekker in de tuin kunnen
Internetten afstand router draytek 2130n TOT
Tuin 20 meter ik heb ziggo 120 mps
Graag jullie advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 08:17:
Hallo allemaal
Graag jullie advies
Voor jou getest met de TF101. down= 20 Mbps, upload= 9,3 Mbps.
In de tuin op 16 meter van de router. Heb ook Ziggo 120. Wifi ook zeer belangrijk voor mij.
Ik denk niet dat de Prime dat ook kan. Was ook fan van de Prime.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer leuke app!
Room42 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:24:
[...]

Daar is deze tool ook briljant voor: Wifi Analyzer. Hij heeft ook een weergave waarbij de kanalen een rating in sterren krijgt. Hij geeft ook aan welk channel beter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 08:17:
Hallo allemaal
Graag jullie advies
In je tuin zijn geen obstakels meer, dus indien je signaal niet al te zwak buiten je huis geraakt zal het ook nog wel ver in de tuin geraken. de Prime heeft naar mijn mening vooral last met signaalontvangst indien er veel obstakels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 17:44
Nog even uitgebreid WiFi getest, samen met mijn laptop ernaast.
Het spelen met instellingen van je router heeft echt veel invloed.
Ik stond op 11g/n mixed mode, kanaal 8. (2,4GHz).

Signaal TF201: -66dBm
Signaal Laptop: -45dBm

Ingesteld, op veler advies 11g only, kanaal 8

Signaal TF201: -70dBm
Signaal lLaptop: -50dBm

11g only, kanaal 13:

Signaal TF201: -75dBm
Signaal Laptop: -50dBm

11n only, kanaal 8:

Signaal TF201: -65dBm
Signaal Laptop: -55dBm

En nu komt het; 11b/g/n, kanaal 6:

Signaal TF201: -55dBm (!)
Signaal Laptop: -50dBm

Ook nog even getest op andere kanalen, maar zolang ik onder kanaal 10 blijf en JUIST WEL de mixed mode kies (11/b/g/n) is het signaal het beste. Het toevoegen van 11b deed het signaal nog versterken van -55 naar -50. Heb nu een stabiele 72Mbps verbinding op de TF201 met prima snelheden.
Zoals een aantal hier zijn signaal verbetert heeft door juist uit mixed-mode te gaan, heb ik veel winst behaald door specifiek mixed-mode wél te gebruiken. Nog specifieker; 11b/g/n gaf nog een beter resultaat dan 11g/n.

/edit: Toevoeging: Draytek Vigor 2920n, nieuwste firmware, bandwith 20 (was 20/40). Nu TF 201 -53dBm en Laptop -47dBm. Lijkt voor nu het maximaal haalbare, maar stuk beter dan het was dankzij mixed-mode aanzetten dus. Tegenstrijdig met ervaringen van jullie die juist native gingen werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Soeski op 14-01-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Laatst online: 15-09 12:13
Ik heb nog een ongebruikte router staan die ik als repeater kan gebruiken, zou dat de ontvangst kunnen helpen van de prime als ik deze in dezelfde kamer zet bij mijn huidige router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
cubuz schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:12:
Ik heb nog een ongebruikte router staan die ik als repeater kan gebruiken, zou dat de ontvangst kunnen helpen van de prime als ik deze in dezelfde kamer zet bij mijn huidige router?
In de zelfde kamer zetten zal weinig helpen, ook moet je rekening houden met het feit dat de repeater de snelheid van de verbinding per definitie al halveert omdat de radio in de repeater gelijktijdig moet ontvangen en verzenden. Ik zou eerder indien je de mogelijkheid hebt een tweede accesspoint op een andere plaats zetten en deze fysiek met de router verbinden.

[ Voor 28% gewijzigd door timofp op 14-01-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:14:
[...]

In de zelfde kamer zetten zal weinig helpen, ook moet je rekening houden met het feit dat de repeater de snelheid van de verbinding per definitie al halveert omdat de radio in de repeater gelijktijdig moet ontvangen en verzenden. Ik zou eerder indien je de mogelijkheid hebt een tweede accesspoint op een andere plaats zetten en deze fysiek met de router verbinden.
Hier in mijn studentenhuis hebben we bijvoorbeeld een draadloos netwerk, maar omdat ik die verbinding te brak vond op mijn pc heb ik een kabel getrokken van de router naar mijn pc. Tussen die kabel zit nu nog weer een extra wifi router (had ik nog liggen) in mijn kamer die mij een eigen wifi netwerk geeft in mijn kamer voor mijn mobiel, laptops van anderen en straks ook mijn Prime. In andere delen van het huis stap ik automatisch over op het huis-netwerk.

Wellicht kun je zo'n soort constructie in elkaar zetten in het gebied van je huis waar het wifi signaal zwakker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
ogdak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:54:
[...]

Ja die methode heb ik ook doorlopen, ook het androidpoppetje op z'n rug.
Waarschijnlijk te snel op volume + gedrukt, de poging erna ging de "data wipe" wel goed.
Echter zonder het gewenste resultaat. :-(
Tja en dat is net het probleem ik kom na de Volume + niet verder, blijft hangen met het androidpoppetje op z'n rug. Ik vermoed dat het bestand in mijn root map niet deugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Room42 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 01:24:
[...]

Inderdaad goede App, heb hierdoor mijn kanalen een beetje kunnen aanpassen en heb nu een veel stabielere en snellere WiFi verbinding. 33Mbps down, volledig stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app gebruik ik voor een snelheidsmeting van mijn router en niet mijn internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:49:
Welke app gebruik ik voor een snelheidsmeting van mijn router en niet mijn internet?
Je zou kunnen testen door een bestand van een andere computer over te zetten, een echte tool ervoor ken ik niet, misschien iemand anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
GustavSan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 06:54:
Ook ik ben een happy camper met mijn Prime.

Ik ben alleen achter een flink nadeel gekomen, dat ik tot nu toe nog nergens ben tegen gekomen. Ik gebruik de Prime tzt vaak tijdens vluchten en busreizen. Ik kwam er gisteren tijdens een 7 uur durende busreis achter dat ik met moeite het geluid uit het apparaat kon horen vanwege de achtergrond geluiden. Ook in het vliegtuig zal dit een probleem vormen.
Ik zou in een bus of vliegtuig sowieso oordopjes gebruiken, dan hebben de anderen er ook geen last van ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
SToRM666 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Ik zou in een bus of vliegtuig sowieso oordopjes gebruiken, dan hebben de anderen er ook geen last van ;)
Ik denk dat hij zoiezo dat bedoelde, was een beetje onduidelijk in zijn bericht. Maar dat hij het probleem heeft dat de koptelefoon uitgang niet luid genoeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-07 21:58
Soeski schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:07:
Nog even uitgebreid WiFi getest, samen met mijn laptop ernaast.
Het spelen met instellingen van je router heeft echt veel invloed.
Ik stond op 11g/n mixed mode, kanaal 8. (2,4GHz).

Ook nog even getest op andere kanalen, maar zolang ik onder kanaal 10 blijf en JUIST WEL de mixed mode kies (11/b/g/n) is het signaal het beste. Het toevoegen van 11b deed het signaal nog versterken van -55 naar -50. Heb nu een stabiele 72Mbps verbinding op de TF201 met prima snelheden.
Zoals een aantal hier zijn signaal verbetert heeft door juist uit mixed-mode te gaan, heb ik veel winst behaald door specifiek mixed-mode wél te gebruiken. Nog specifieker; 11b/g/n gaf nog een beter resultaat dan 11g/n.
Ja maar op vakantie kan je niet even de camping/hotel vragen om kanaal te wisselen. Daarom vind ik het wifi "probleem" wel vervelend. maar de tegenstrijdige berichten doet mij hopen dat het deels ook een batch probleem is.

ZIjn er al mensen met wifi ervaringen op vliegveld/hotels, open bare plekken.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 08:53
klavertje3 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:54:
[...]
Ja maar op vakantie kan je niet even de camping/hotel vragen om kanaal te wisselen. Daarom vind ik het wifi "probleem" wel vervelend. maar de tegenstrijdige berichten doet mij hopen dat het deels ook een batch probleem is.
ZIjn er al mensen met wifi ervaringen op vliegveld/hotels, open bare plekken.?
Ik weet dat er mensen zijn die ervaring hebben met het studienetwerk Eduroam dat op universiteiten en hogescholen gebruikt wordt en dat deze ervaringen positief zijn.
In het verlengde op jouw vraag, Klavertje3, heb ik dan ook het volgende vraagje:

Hebben de mensen een lekkere verbinding op Eduroam met de Prime? En hoe is hun verbinding in de trein met het NS Wifi netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavertje3
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-07 21:58
Jas99 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:57:
[...]
Hebben de mensen een lekkere verbinding op Eduroam met de Prime? En hoe is hun verbinding in de trein met het NS Wifi netwerk?
NS wifi, dat is wel een mooie ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of/waar/wanneer losse keyboard/docks ook verkocht gaan worden? Ik heb nu, naar tevredenheid een transformer prime zonder dock. Maar denk er dus over om toch een dock aan te gaan schaffen. Alleen losse docks voor een primeheb ik nog nergens zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:09:
Iemand een idee of/waar/wanneer losse keyboard/docks ook verkocht gaan worden? Ik heb nu, naar tevredenheid een transformer prime zonder dock. Maar denk er dus over om toch een dock aan te gaan schaffen. Alleen losse docks voor een primeheb ik nog nergens zien liggen.
Deze zijn nog niet te koop, later waarschijnlijk wel. Je kan kijken op V&A of een andere tweedehands site.

[ Voor 64% gewijzigd door timofp op 14-01-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Laatst online: 23-09 09:51
Voor de tweede keer heb ik mijn Prime omgeruild bij CAPI gisteren, nadat de vorige twee veel dode/stuck pixels hadden. Deze heeft daar wat minder last van (nog steeds een paar) maar heeft wel enorm veel light bleed en het linker stuk van het scherm lijkt wel een beetje los te zinnen. Het geeft elke keer een klik zeg maar.
Ik vind dit echt zeer zeer slecht van ASUS, dat na drie apparaten ik er nog steeds 1 heb met scherm problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

GustavSan schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 06:54:
Daar heb je toch een koptelefoon voor? Je gaat toch niet in een bus/vliegtuig zitten met het geluid over de speakers 8)7

Ik gebruik mijn Ipad 2 (staat nu te koop ;) ) ook vooral in het vliegtuig, en daar heb ik een koptelefoon voor. Nu maar eens naar de Prime kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:22:
[...]

Daar heb je toch een koptelefoon voor? Je gaat toch niet in een bus/vliegtuig zitten met het geluid over de speakers 8)7

Ik gebruik mijn Ipad 2 (staat nu te koop ;) ) ook vooral in het vliegtuig, en daar heb ik een koptelefoon voor. Nu maar eens naar de Prime kijken :)
Hij vermeldt ook dat hij sennheisers gebruikt, ik mag toch aannemen dat hij dat ook deed tijdens zijn "test". Anders zou het te stom voor woorden zijn.

Ontopic:

Ik twijfel zo enorm over deze tablet. Was er eerst zeker van dat ik 'm over een week of twee in de VS zou halen, maar alle problemen hebben mij in ieder geval overtuigd dat dat niet het beste idee is. (ook al heb je wereldwijde dekking, er gaat te veel mis om daar op te gokken).
Ik zal de tablet het meest gebruiken in hotels om op te surfen en om films mee af te spelen. Nu is WiFi niet altijd even goed in hotels en als het apparaat al moeite heeft om überhaupt een verbinding te onderhouden, denk ik niet dat ik plezier ga hebben van de prime.. Of in ieder geval denk ik niet dat ik 600 euro uitgeef om daarop te gokken...

[ Voor 37% gewijzigd door Fly-guy op 14-01-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timofp schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:11:
[...]

Deze zijn nog niet te koop, later waarschijnlijk wel. Je kan kijken op V&A of een andere tweedehands site.
En een dock van een normale transformer past niet op een prime? Een toetsenbord is een toetsenbord zou je zeggen, of zitten er andere connectors op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Nee. dat lukt niet, de Prime is ook veel dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
zijn er al mensen die met succes een game op de prime met een joystick hebben gespeeld zo ja welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
ronaldme schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:09:
zijn er al mensen die met succes een game op de prime met een joystick hebben gespeeld zo ja welke
Ja, met de PS3 controller (wired).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 14-01-2012 14:00 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
SToRM666 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:37:
[...] Ik zou in een bus of vliegtuig sowieso oordopjes gebruiken, dan hebben de anderen er ook geen last van ;)
PWM schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:22:
[...]Daar heb je toch een koptelefoon voor? Je gaat toch niet in een bus/vliegtuig zitten met het geluid over de speakers 8)7
Ik ben misschien idd niet duidelijk genoeg geweest :).

Ik vlieg regelmatig op middellange/lange vluchten. Sommige vluchten duren 10+ uur. Ik gebruik het liefst mijn Sennheisers. De truc zit hem in het volgende; ik heb flyfit oordoppen in die de achtergrond herrie erbuiten laten. Hier overheen heb ik de schelpen van de Sennheiser zitten. Dit levert normaal gesproken fantastisch geluid op; je zou denken dat je niet in het vliegtuig zit maar gewoon thuis op de bank :). Geen last van de motor, alleen maar het geluid; inclusief zware bass klanken. Echter; dit kan alleen als ik het geluid over de Sennheiser hard genoeg aan kan zetten; ik heb immers ook die speciale flyfit oordoppen in.

Mijn Shure oordoppen heb ik ook altijd bij me, maar daarbij heb ik altijd na een uurtje of wat enorme last van mijn oren (kraakbeen). Die schelp van Sennheiser werkt wat dat betreft zalig.

Ik heb het geluid dus gisteren in de bus getest met 3 apparaten; en de Prime was bijna onhoorbaar (zonder flyfit, maar met de Sennheiser); laat staan straks in het vliegtuig. Ik heb nu wel met de app 'equalizer' een veel harder geluid; maar nog steeds pompt de iPhone en de Cowon er een nog veel harder geluid doorheen....

Hopelijk is het nu net wat duidelijker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
_MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Iemand hier antwoord op?
Ik heb er geen antwoord op. Ik deel wel je mening dat ik het storend vind om zaken in beeld te hebben wanneer ik een film kijk. Geen trek om te zien of er mail is, of om de batterijstatus of tijd te zien. Hopelijk kunnen ze de optie op termijn invoeren. Misschien even contact leggen met de bouwers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

_MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Iemand hier antwoord op?
Nee, ik heb eerder in dit topic al ditzelfde aangegeven en nog geen oplossing gevonden. De standaard speler doet het overigens wel, maar die ondersteunt maar weinig formaten. In honeycomb deden alle spelers het goed.

Naar aanleiding van bovenstaande net GTA3 met ps3 controller gespeeld, werkt prefect!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Famoso schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Nee, ik heb eerder in dit topic al ditzelfde aangegeven en nog geen oplossing gevonden. De standaard speler doet het overigens wel, maar die ondersteunt maar weinig formaten. In honeycomb deden alle spelers het goed.
Ok bedankt. De standaard speler geeft bij mij al geen geluid met mkv bijvoorbeeld. Hopelijk hebben de spelers gewoon een update nodig.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Ik zoek een app en dus moet je naar het softwaretopic.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 14-01-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wanneer mijn tablet is aangesloten op de dock die wordt opgeladen, geeft de achterzijde van mijn tablet lichte electrische schokjes. Heel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik zit nu trouwens beneden en ben nog verbonden met de wifi van boven. Heb nog 1 streepje. Speedtest app geeft aan dan ik nog maar 0,20mb/s haal maar ik kan nog steeds prima dit forum bezoeken. De website laat gewoon nog steeds super snel. Binnen enkele seconden. Dus die speedtest is leuk, maar voor browsen werkt het nog prima. 720p steamen zal nu niet gaan, maar wifi werkt even goed als mijn desire.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Niet online
_MB_ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Ok bedankt. De standaard speler geeft bij mij al geen geluid met mkv bijvoorbeeld. Hopelijk hebben de spelers gewoon een update nodig.
Met zowel de standaard player als moboplayer heb ik ook geen geluid met DTS of Dolby Digital videos (vrijwel alle mkv's dus). Als ik software decoding inschakel heb ik weer wel geluid, maar dan hakkelt het beeld. Met MX Video Player kan je het beeld via hardware decoding doen en de audio via software encoding, en dit lijkt te werken maar het is niet 100% soepel (maar beter dan volledige software decoding).

Het lijkt er dus op dat de prime (of tegra 3) geen ondersteuning heeft voor dts en dolby digital codecs. Nogal knullig als hd video playback een van de speerpunten is imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:37
Jas99 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Ik weet dat er mensen zijn die ervaring hebben met het studienetwerk Eduroam dat op universiteiten en hogescholen gebruikt wordt en dat deze ervaringen positief zijn.
In het verlengde op jouw vraag, Klavertje3, heb ik dan ook het volgende vraagje:

Ik heb Eduroam gister geprobeerd op de NHL, dat was geen probleem. verbinding was goed, 1000 kb/s download 2000 kb/s upload getest via speedtest app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
[ti] schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:30:
[...]

Met zowel de standaard player als moboplayer heb ik ook geen geluid met DTS of Dolby Digital videos (vrijwel alle mkv's dus). Als ik software decoding inschakel heb ik weer wel geluid, maar dan hakkelt het beeld. Met MX Video Player kan je het beeld via hardware decoding doen en de audio via software encoding, en dit lijkt te werken maar het is niet 100% soepel (maar beter dan volledige software decoding).

Het lijkt er dus op dat de prime (of tegra 3) geen ondersteuning heeft voor dts en dolby digital codecs. Nogal knullig als hd video playback een van de speerpunten is imho.
Via bsplayer of diceplayer heb ik wel gewoon geluid en vloeiend beeld als ik stream of via sdkaart kijk. Controleer ook even of je hem niet op powersaving mode hebt staan. Ik heb hem op balanced en zelfs 1080p streamed prima.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die schokjes ken ik, mijn vrouw heeft een asus laptop en die is van hetzelfde materiaal (min of meer) als je die aan de oplader hangt en je wrijft met je vingertoppen over de onderkant dan voelt dat vreemd aan, alsof je over een elektrisch geladen stuk metaal wrijft (alsof je kan weten hoe dat voelt :) ) de prime heeft dat ook..

mbt het wifi probleem weet ik niet goed wat ik moet doen als ik eerlijk ben, mijn serie is bcokas 16XXXXXX
Pagina: 1 ... 22 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Prijzen, winkels, bestellingen en alle andere niet-technische dingen mogen zoals gewoonlijk in een apart topic in Telecomproviders.~~~[/html]