[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:07
Device van 500 euro, krijg je nog met dit soort fratsen te maken:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AYF0W.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iYBWO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Extraxyz schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:02:
Device van 500 euro, krijg je nog met dit soort fratsen te maken:

[afbeelding]
[afbeelding]
Prijs is nooit een garantie voor een foutloos product. Heb je al eens een reboot geprobeerd? Hoe is het ontstaan? Je geeft niet echt veel informatie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
janvanduschoten schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:18:
[...]

Prijs is nooit een garantie voor een foutloos product. Heb je al eens een reboot geprobeerd? Hoe is het ontstaan? Je geeft niet echt veel informatie.
Sorry, het is ook meer iets wat ik wilde delen, ging er niet van uit dat men hier een oplossing voor wist. Het gebeurt sinds afgelopen vrijdag op volledig willekeurige momenten, maar wel gelijk bij het aanzetten van het scherm. Het scherm opnieuw uit- en aanzetten helpt soms, maar maakt het ook soms nog veel erger. Heb het toestel niet laten vallen/gestoot/whatsoever, draait volledig standaard software zonder root en heb ook geen ontwikkelaarsopties aangevinkt.

Reboot werkt niet, het veranderen van wallpaper/skin evenmin. Het enige wat wel lijkt te werken tot nu toe, is de helderheid volledig omlaag zetten, maar dat is ook niet echt bruikbaar buiten een pikdonkere kamer.

HTC Chat ondersteuning kwam aanzetten met:
Fairouz: Ik raad u aan een reset uit te voeren Hiermee wordt het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hetgeen vaak problemen verhelpt. Let u er hierbij wel op dat u alle gegevens die op de telefoon zijn opgeslagen, kwijt bent. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken.

Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om factory reset te selecteren en druk dan op de Power knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.
Een back up maakt u met behulp van HTC Sync, google of diskdrive. Dit vindt u terug op www.htc.com/nl. De instructies voor installatie staan ook hier weergegeven.
maar dan kan hetzelfde probleem net zo makkelijk weer terugkeren natuurlijk.. Dat is niet een oplossing waarvoor ik m'n Cut The Rope en Where's My Water savedgames ga opofferen. Een software-update is er niet voor, want het is blijkbaar geen algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
Mensen hier die toevallig al eens een poging gedaan hebben om het (kapotte) scherm van hun One X te vervangen? Ik heb de mijne week of 2 geleden laten vallen met als resultaat een mooie barst van rechts naar links over mn scherm. Informeren bij Belcompany naar reparatie, ik moest rekenen op iig 2-300 euro (aka, te duur).
Nu ben ik op ebay screenreplacements tegengekomen voor 25USD (met digitizer + tools) en ik heb een aantal filmpjes op youtube bestudeerd. Nu moet ik toegeven dat het veel priegelwerk is, maar het ziet er niet onhaalbaar uit. Dus ben momenteel wel zover dat ik de stap ga wagen..
Wat ik alleen ook zag, wanneer alles is losgeschroeft en dergelijke, op een gegeven moment heb je alleen glasplaat, digitizer en LCD nog aan elkaar gelijmd zitten. Sommigen maken dit los mbv zo'n heatgun, anderen prutsen dit gewoon los.
Nu is mijn vraag, wanneer ik de boel weer in elkaar schroef, moet dit ook gelijmd worden (neem ik iig aan). Moet ik dat specifieke lijm voor pakken? Of is simpele secondenlijm voldoende? Ik heb namelijk het vermoeden dat er verder geen lijm met het scherm wordt meegeleverd.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Quad schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:37:
Gebruik de HOX ook als wekker maar werd vanochtend toch pijnlijk gewekt door mijn ouders :').
Blijkt dat als je een wekker ingesteld hebt, en de telefoon vervolgens een reboot geeft dat de wekker icoontje niet verschijnt maar hij gaat wel af, in die hoedanigheid je ziet een schermpje of je wilt negeren of nog iets.
Maar geen geluid, geen getril of wat dan ook.

Ergerlijk!
Dat probleem herken ik... bij mij wil hij niet snoozen.
Nou wil ik dat zelf ook niet, en blijf ik liever aan 1 stuk liggen... maar als je werkt heb je geen keus.

Ik heb een extra wekker app gedownload, en heb nu 2 wekkers die rinkelen 's morgens.

Maar enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Extraxyz schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Sorry, het is ook meer iets wat ik wilde delen, ging er niet van uit dat men hier een oplossing voor wist. Het gebeurt sinds afgelopen vrijdag op volledig willekeurige momenten, maar wel gelijk bij het aanzetten van het scherm. Het scherm opnieuw uit- en aanzetten helpt soms, maar maakt het ook soms nog veel erger. Heb het toestel niet laten vallen/gestoot/whatsoever, draait volledig standaard software zonder root en heb ook geen ontwikkelaarsopties aangevinkt.

Reboot werkt niet, het veranderen van wallpaper/skin evenmin. Het enige wat wel lijkt te werken tot nu toe, is de helderheid volledig omlaag zetten, maar dat is ook niet echt bruikbaar buiten een pikdonkere kamer.

HTC Chat ondersteuning kwam aanzetten met:

[...]

maar dan kan hetzelfde probleem net zo makkelijk weer terugkeren natuurlijk.. Dat is niet een oplossing waarvoor ik m'n Cut The Rope en Where's My Water savedgames ga opofferen. Een software-update is er niet voor, want het is blijkbaar geen algemeen probleem.
Toch zou ik een harde reset proberen, anders blijf je zeker met het probleem zitten. Het verlies van de save games zou ik in dat geval zonder meer voor lief nemen, zo belangrijk zijn de save games ook niet. Als je het toestel opstuurt voor reparatie, dan zullen ze als eerste ook een reset doen.

Je kan natuurlijk ook gewoon een back-up van de save games maken met een van de vele backup apps uit Google Market Play Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Ik heb zelf geen probleem met de standaard wekker, gebruik die ook dagelijks en snoozen werkt ook. Draai nog compleet stock.

Ik heb zelf wel een ander probleem. Ik heb chrome er eens opgezet en het werkt over het algemeen wel goed, maar soms laden pagina's niet en blijf ik met een wit of zwart beeld zitten. Chrome afsluiten en opnieuw starten verhelpt dit maar irritant is het wel. Anderen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:15
Hallo,

Mijn HTC one x loopt soms helemaal vast en geeft dan geen beeld weer.
Ik kan hem dan ook niet uitzetten of resetten.
Dan ineens doet het beeld het weer, maar daar gaan soms uren overheen.

Wie kan mij helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Deman23 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:34:
Hallo,

Mijn HTC one x loopt soms helemaal vast en geeft dan geen beeld weer.
Ik kan hem dan ook niet uitzetten of resetten.
Dan ineens doet het beeld het weer, maar daar gaan soms uren overheen.

Wie kan mij helpen!
Wat zei de helpdesk van HTC? Of de winkel waar je de telefoon hebt gekocht?

Wat heb je verder geprobeerd? Is er niet een app die dit veroorzaakt, doordat die blijf hangen oid?

[ Voor 11% gewijzigd door DarkFly op 06-08-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vijfde 'companion core' van de One X doet het wel aardig:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LgoztNdJTjdC6F9ygYengFxr/full.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:57:
[afbeelding]
En wat heb je dan aan of uit staan ? Dit heb ik namelijk nog nooit gezien!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiFi staat aan, mailaccounts syncen via push, voor de rest de gehele dag niet aangeraakt :) Best leuk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 12:52
CLB schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:18:
WiFi staat aan, mailaccounts syncen via push, voor de rest de gehele dag niet aangeraakt :) Best leuk :)
Waarom staat wifi hier dan niet tussen bij accugebruik? zodra ik WiFi aanzet komt het er bij mij tussen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij mij staat wifi en 'phone idle' ook hoog. Nu heb ik wel Facebook enzo aanstaan, waardoor er dus wel wat op de achtergrond wordt gesynct. Maar wtf? Bij mij loopt de accu met 1 procent per uur achteruit. En bij jou nog geen procent in 10 uur?

Dat is nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee... Ik heb heel de dag gewerkt, dus had m'n One X niet bij me en dit is wat ik zag...
Stond er ook van te kijken... Zodra je hem oppakt, ff je WhatsAppberichtjes leest en je email is het alweer <100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
DarkFly schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:54:
[...]

Wat zei de helpdesk van HTC? Of de winkel waar je de telefoon hebt gekocht?

Wat heb je verder geprobeerd? Is er niet een app die dit veroorzaakt, doordat die blijf hangen oid?
Ik kan niks checken, ik heb geen beeld. Wel gaf die een foutmeldingsrapport toen ik weer beeld had. Maarja die kan ik nu niet kijken, ga ik straks even doen (als ik nog beeld krijg tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Deman23 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:03:
[...]

Ik kan niks checken, ik heb geen beeld. Wel gaf die een foutmeldingsrapport toen ik weer beeld had. Maarja die kan ik nu niet kijken, ga ik straks even doen (als ik nog beeld krijg tenminste).
Harde reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
DarkFly schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Harde reset al geprobeerd?
Dat kan niet omdat ik geen beeld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 23:26
Heeft er iemand toevallig al gehoord of de inruil actie van start is gegaan voor de HTC DHD voor een one X?

Beetje offtopic:
Als ik overstap van provider (= andere provider), hoelang voor het eindigen van het abonnement kun je al een nieuwe telefoon (aka htc one x :P) krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
turbojonny schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:06:
Heeft er iemand toevallig al gehoord of de inruil actie van start is gegaan voor de HTC DHD voor een one X?

Beetje offtopic:
Als ik overstap van provider (= andere provider), hoelang voor het eindigen van het abonnement kun je al een nieuwe telefoon (aka htc one x :P) krijgen?
Weet alleen dat Mark Moons er (nog) mee bezig is. Verder helaas niets.

offtopic:
Nummerbehoud kan exact 2 maanden voor het einde van het lopende contract worden aangevraagd bij de nieuwe provider.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Wat voor inruil actie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is hier in ieder geval offtopic :) Laten we het maar weer over de One X hebben. Voor de inruilactie (die er nog niet is overigens) kan in Shopping Forum worden gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Deman23 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:46:
[...]

Dat kan niet omdat ik geen beeld heb..
Al geprobeerd om gewoon "blind" de stappen voor een harde reset uit te voeren? Probeer bijvoorbeeld eens de powerknop langere tijd vast te houden. Daarmee kan je het toestel ook als je geen beeld hebt of vastgelopen hebt opnieuw opstarten/uitzetten. Als dat ook niets helpt, dan lijkt het mij dat je toestel echt stuk is en moet je terug naar de winkel of de HTC helpdesk bellen.
Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om factory reset te selecteren en druk dan op de Power knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

[afbeelding]
wat staan daar weinig dingen..
dat lijstje is vaak langer dan mn scherm :P

[ Voor 7% gewijzigd door marcel-o op 06-08-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
[afbeelding]
Dit zou natuurlijk geweldig zijn maar ik betwijfel het, heb ook wel eens dat ik na een lange tijd standby zie dat de batterij nog 100% is maar na een klein beetje gebruik maakt hij meteen een sprong van een paar %. Volgens mij is het een bug of iets dergelijks, is dit niet ook bij jou het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nafi schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 02:59:
[...]

Dit zou natuurlijk geweldig zijn maar ik betwijfel het, heb ook wel eens dat ik na een lange tijd standby zie dat de batterij nog 100% is maar na een klein beetje gebruik maakt hij meteen een sprong van een paar %. Volgens mij is het een bug of iets dergelijks, is dit niet ook bij jou het geval?
Dat is inderdaad iets HOX-eigen. Als het een bug is, dan heeft HTC in ieder geval gefaald om het in vier firmwares te fixen. Ik vind het overigens wel lichtelijk irritant, maar het is nu met de laatste firmwares al beter dan het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gisterenavond deed mijn OneX iets aparts. Ik had net een stuk of 3 foto's genomen met flits en bij de 4e (na de flits) gaat ineens het scherm uit zonder te reageren op welke actie dan ook.

Power knop 10 sec indrukken hielp ook niet. Toen ik hem aan de lader hing en het laad lampje ging branden kon ik hem direct aanzetten en gaf hij ook aan dat hij nog 52% lading over had (dat klopte ook met de waarde voor het foto maken)
Op mijn homescreen stond alles nog maar gaf hij aan dat het iets van 1-01-2000 was en een paar widgets met "tap widget to configure". Ik heb hem ff een paar minuten laten liggen en daarna was hij weer zoals hij was.

Hij wordt vanmiddag opgehaald voor een GPS probleem ([HTC OneX] onnauwkeurige GPS / kompas) dus ik hoop dat dit rare voorval ook gelijk kan worden getest en opgelost.
De laatste foto is ook niet opgeslagen, in de gallery staat er een "foto" met een driehoek met daarin een uitroepteken. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Ik heb nu een Desire HD en wilde eind deze maand een One X halen. Maar met al deze verhalen krijg ik toch een beetje raar gevoel...
Is het wel verstandig dit ding aan te schaffen? Een S3 vind ik ook niet echt top, scherm minder, behuizing minder en ik wil graag bij HTC blijven.

Maar die gps/kompas en uitval problemen geven me toch kriebels :/

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:06:
Geen idee... Ik heb heel de dag gewerkt, dus had m'n One X niet bij me en dit is wat ik zag...
Stond er ook van te kijken... Zodra je hem oppakt, ff je WhatsAppberichtjes leest en je email is het alweer <100%
Ik heb dit ook altijd. De bijwerksnelheid van de accustatus op de one x is niet je-van-het. Ik had ooit eens een keer 16 uur standby en wifi aan en alles en toen ook nog 100%. Daarna 1x naar internet gaan ofzo en voila 93% nog maar.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:25
Dat is gewoon een extra optimalisatie; zodat hij zijn kostbare acculading niet besteed aan het bijwerken van het tellertje :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 07-08-2012 09:45 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:41
philipperosier schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:53:
Ik heb nu een Desire HD en wilde eind deze maand een One X halen. Maar met al deze verhalen krijg ik toch een beetje raar gevoel...
Is het wel verstandig dit ding aan te schaffen? Een S3 vind ik ook niet echt top, scherm minder, behuizing minder en ik wil graag bij HTC blijven.

Maar die gps/kompas en uitval problemen geven me toch kriebels :/
Tsja, tegenover iedere post hier over gps/kompas en uitval problemen staan misschien wel 10 personen die nergens last van hebben en hier dus nooit posten, waaronder bijvoorbeeld ikzelf ;) . Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je een probleem exemplaar thuis krijgt, maar het is zeker niet minder mogelijk dat je een perfect exemplaar thuis krijgt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ach, ik zou er zo weer een kopen, maar dan niet de 1e batch maar een die nu is geproduceerd. Kinderziektes houd je altijd, ik heb er toevallig net 1 te pakken die dat heeft. Ik lig er niet echt wakker van, het blijft een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 23:08
janvanduschoten schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:21:
Gisterenavond deed mijn OneX iets aparts. Ik had net een stuk of 3 foto's genomen met flits en bij de 4e (na de flits) gaat ineens het scherm uit zonder te reageren op welke actie dan ook.

Power knop 10 sec indrukken hielp ook niet. Toen ik hem aan de lader hing en het laad lampje ging branden kon ik hem direct aanzetten en gaf hij ook aan dat hij nog 52% lading over had (dat klopte ook met de waarde voor het foto maken)
Op mijn homescreen stond alles nog maar gaf hij aan dat het iets van 1-01-2000 was en een paar widgets met "tap widget to configure". Ik heb hem ff een paar minuten laten liggen en daarna was hij weer zoals hij was.

Hij wordt vanmiddag opgehaald voor een GPS probleem ([HTC OneX] onnauwkeurige GPS / kompas) dus ik hoop dat dit rare voorval ook gelijk kan worden getest en opgelost.
De laatste foto is ook niet opgeslagen, in de gallery staat er een "foto" met een driehoek met daarin een uitroepteken. Apart.
Lijkt me een klassiek probleem met het wegschrijven van data naar de SD kaart (ofwel interne SD in geval van de HOX). Ik had op mijn vorige telefoon (HTC Legend) vaak hetzelfde als jij omschrijft, dit kwam omdat mijn SD kaartje nogal bagger was. Op totaal willekeurige momenten gaf hij aan dat de SD kaart was uitgenomen. Alle widgets en apps die op de SD stonden werden dan gereset en deden zoals je boven omschrijft.

Ik zou het in de gaten houden en als het vaker optreed je SD even backuppen op je pc en daarna formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:29
janvanduschoten schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:27:
Ach, ik zou er zo weer een kopen, maar dan niet de 1e batch maar een die nu is geproduceerd. Kinderziektes houd je altijd, ik heb er toevallig net 1 te pakken die dat heeft. Ik lig er niet echt wakker van, het blijft een telefoon.
Ik heb sinds zaterdag nu de 2e die ook weer een probleem heeft met kompas/gps. Hoewel mijn twijfel wel begint toe te nemen ga ik nog steeds voor de hox dus vanmiddag weer een trip richting winkel. Maar dit zijn wel recente toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:09

yay

Zijn er nog anderen die random reboots hebben of hebben gehad?

Ik heb mijn One X sinds zaterdag en bij het starten van meer 'bijzondere dingen' reboot hij zichzelf:
- Starten spel (Where's my water, Teeter, of een willekeurig ander spel)
- Bekijken Youtube video
- Veranderen ringtone.
- Starten van activiteit in Runkeeper.

Niet echt waar ik mijn telefoon voor gekocht heb dus. Ik heb zelf al een zachte reset, harde reset en opstarten in safe mode uitgeprobeerd. Werken allemaal niet.
Wel contact gehad met HTC Nederland. Die raadden me nog aan een nieuwere SIM-kaart te proberen, dus dat doe ik dan nog maar even, maar daarna gaat hij echt terug.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:37
hoi,

ik sta op het punt een one x te kopen nadat mijn xperia s is gejat :(
twijfel alleen nog tussen de kleur. ik vind wit eigenlijk mooier, maar krast of vlekt de witte erg?
zijn er nog andere voor of nadelen tussen de grijze of witte?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

pietz0r schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:34:
hoi,

twijfel alleen nog tussen de kleur. ik vind wit eigenlijk mooier, maar krast of vlekt de witte erg?

gr
Nee, de witte vlekt naar mijn idee niet. Als de HOX een beetje vies wordt dan veeg ik het er altijd gewoon af. Die van mij is nog mooi maagdelijk wit :) Ook is het led aan de voorkant beter te zien bij de witte versie. Verder is het gewoon een persoonlijke smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
hoi,

gr
Wanneer de witte vuil wordt kan je hem heel makkelijk schoon krijgen.
Krassen zullen denk ik op de grijze beter zichtbaar zijn. Daarnaast ziet de grijze er gewoon niet uit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Hier nog iemand met een wit exemplaar en idd totaal geen krassen en, wederom idd, wanneer hij vies word heb je hem zo weer schoongemacht.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat dan af en toe helpt is met een gummetje eroverheen te gaan. Snel en effectief!

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Upbeat schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

https://snt'cijfers'.mail.live.com/default.aspx
Voor de mensen die weer niet kunnen synchroniseren met hun mail bij Outlook, bij mij is snt ondertussen gewijzigd in dub.
Misschien hebben er meer mensen last van. Bij deze even gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 17-09 21:36
Hier is dit topic niet voor bedoeld. Voor winkelervaringen kun je in de Shopreview terecht.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 07-08-2012 21:11 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje naar aanleiding van de standaard mail app van HTC op de One X:
Mail vs mail
Het verschil is duidelijk, op m'n PlayBook is het beter, mooier, zoals ik het wil zien...
Waar heeft dit nou mee te maken op de One X? Is dat HTML? Wordt dat niet ondersteund? Is het wat anders?
Is dit in te schakelen, zoja waar, want ik heb nu alle settings al doorgelopen maar heb het echt niet gevonden!?

Of is 'de' oplossing toch echt 'n andere mailapp installeren of ermee leren leven? Viel me de laatste tijd veel op..
Met veelal nieuwsbrieven van bijvoorbeeld Typhone of de BelCompany en dergelijke, ik zie altijd (plain?) text?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
hoi,

gr
Hier nog iemand met een witte, puur omdat ik de grijze erg goedkoop vond ogen.

Toestel is nog keurig wit na een maandje en voelt nog mat aan, ik zeg expres "voelt" want als je hem schuin bekijkt dan zie je helaas dat bij mij het "matte" al erg glimt op ongeveer 80% van de achterkant. Dit terwijl ik altijd schone handen heb als ik de telefoon gebruik en hem nooit op vieze ondergronden neer leg. Valt me eigenlijk een beetje tegen, er mag in de Android wereld wel wat meer gewerkt worden met premium materialen, als het op een iPhone van 550,- kan dan moet het op een HTC van 500,- ook lukken toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Laatst online: 15:37
achja iphone heeft weer andere nadelen :') het is mij in ieder geval duidelijk: het wordt de witte!!!

nu nog even kijken waar ik ga kopen! :)

edit: inmiddels besteld, donderdag hopelijk binnen!!

[ Voor 16% gewijzigd door pietz0r op 08-08-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:12:
Vraagje naar aanleiding van de standaard mail app van HTC op de One X:
[afbeelding]
...
Waar heeft dit nou mee te maken op de One X? Is dat HTML? Wordt dat niet ondersteund? Is het wat anders?
Is dit in te schakelen, zoja waar, want ik heb nu alle settings al doorgelopen maar heb het echt niet gevonden!?
...
Met veelal nieuwsbrieven van bijvoorbeeld Typhone of de BelCompany en dergelijke, ik zie altijd (plain?) text?
Probeer eens de maximale grootte van e-mails hoger in te stellen, daar zou het aan kunnen liggen. Mail - Menu - Synchroniseren, verzenden en ontvangen - Mailgroottelimiet, bijv. op 100 KB, 1 MB of Maximale grootte instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Lees aub de topicwaarschuwing. Grote topics zijn geen dumpbakken!

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 08-08-2012 04:23 ]

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

GKW schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:43:
Ik krijg Secure Safe app niet aan de gang. Als ik opstart komt er een grijs scherm met een ronddraaiende cirkel. Ook al op een andere ROM versie geprobeerd, app verwijderd en weer geïnstalleerd maar niets helpt.
Draait op andere toestellen wel.

Nou zou het natuurlijk aan de app zelf kunnen liggen, daarom mijn vraag: heeft iemand deze app al geprobeerd?

Had deze draaien op de iPhone. Heerlijk!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 2 jaar de HTC Desire, en ben van plan nu de HTC One X aan te schaffen. Een juiste keuze lijkt mij aangezien ik inmiddels erg gehecht ben aan Sense :*) Mijn Desire heb ik direct na aankoop geroot, vooral vanwege de beperkte mogelijkheden wat betreft het opslaan van apps destijds. Adfree vind ik ook fijn. Ook vond ik het leuk om een beetje te kloten met verschillende custom roms. En natuurlijk is het erg "hip" om te rooten, haha! ;)

Nu vroeg ik mij af, wat zijn de directe voordelen om de One X te rooten? Gaat de batterij langer mee, zijn er custom roms op de markt die sneller draaien dan stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:56
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:40:
Ik heb nu sinds 2 jaar de HTC Desire, en ben van plan nu de HTC One X aan te schaffen. Een juiste keuze lijkt mij aangezien ik inmiddels erg gehecht ben aan Sense :*) Mijn Desire heb ik direct na aankoop geroot, vooral vanwege de beperkte mogelijkheden wat betreft het opslaan van apps destijds. Adfree vind ik ook fijn. Ook vond ik het leuk om een beetje te kloten met verschillende custom roms. En natuurlijk is het erg "hip" om te rooten, haha! ;)

Nu vroeg ik mij af, wat zijn de directe voordelen om de One X te rooten? Gaat de batterij langer mee, zijn er custom roms op de markt die sneller draaien dan stock?
Mogelijkheden tot volledige backups, ongetwijffeld zijn er wel goede custom roms, maar ik weet niet hoe goed de sense versies daarvan zijn.
Het nadeel van rooten one X tov Desire (kom vanuit dezelfde situatie), is dat er bij de desire volledige S-Off te doen was. Bij de One X hebben ze dit nog niet. Dit betekend dat je dus via HTC-dev je telefoon moet unlocken, en je garantie deels vervalt. Als je volledige S-off hebt, is het moeilijker te traceren en kan je je bootloader weer volledig locken zonder zichtbare sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DunDave
  • Laatst online: 17-09 13:43
Nog altijd tevreden met mijn One X, echter die volumeknoppen zijn simpelweg gewoon slecht. Ze zijn te groot en te gevoelig.

Wat me ook iriteert is dat de volumeknoppen niet locken als je telefoon gelockt is en je muziek aan het luisteren bent. Vanochtend in de bus die een scherpe bocht maakte schrok ik me kapot, ineens het volume vol open omdat mijn telefoon blijkbaar ergens tegenaan drukte.

Ik mis mijn iphone 4 totaal niet, maar hier hadden ze het toch beter voor elkaar. Een headset met volumeknoppen en de telefoon blijft gelockt, incl. de volumeknoppen. Ook is het een pluspunt van de iphone dat deze een aparte schuif heeft voor geluid aan of uit.

Als je op de One X het geluid uit wilt hebben dien je net zolang op de volume - knop te drukken totdat het geluid uit staat, met als gevolg dat bij iedere klik je een piepje hoort.

Dit soort simpele details storen me enorm, dat hier niet beter over nagedacht is of simpelweg voor is gekozen snap ik niet. Wat dat betreft moet ik de heren bij Apple helaas een compliment geven. De simpele basisfunctionaliteiten komen naar mijn mening daar gewoon wat beter / strakker / praktischer uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Vind het zelf wel fijn dat de volume toesten werken bij muziek als het toestel gelocked is. Scheelt steeds unlocken als ik het volume wil aanpassen.

Voor je 2de probleem is het vrij simpel. Gewoon volume naar beneden inhouden en hij gaat zonder geluidjes naar stil of tril. Of een widget of snelkoppeling maken dat het gelijk naar mute gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Is niet alleen met de one X, maar ook met andere htc toestellen.

Verwijder je instellingen eens en zet download bericht op 25kb of hoger. Dan wordt het dacht ik automatisch html berichten.

Vanaf volgende week praat ik ook mee met de One X. Ik kom vanaf mijn custom rom Desire. :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 08-08-2012 12:03 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
pietz0r schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:20:
achja iphone heeft weer andere nadelen :')
Ooh dat absoluut maar de iPhone geeft je wel meer het gevoel van kwaliteit als je hem beet hebt.
Of dat zo is laat ik even in het midden maar het valt me wel steeds weer op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iCy schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:02:[...]
Verwijder je instellingen eens en zet download bericht op 25kb of hoger.
Verwijderen doe ik niks, ben uren bezig geweest om al m'n emailboxen toe te voegen met mooie / goede kleuren.
Heb nog wat aan- en uitgezet, vinkjes aan, vinkjes uit en nu staat het gewoon weer als altijd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j1ILU7sAD7oRYC7K00kuPpZ2/full.png
Maar het lijkt nu toch te werken...
Vanaf volgende week praat ik ook mee met de One X. Ik kom vanaf mijn custom rom Desire. :-)
Nice hoor! Ik heb m'n One X nu zo'n 4 maanden en ben eigenlijk wel aan vervanging toe :9
Het is een dijk van een toestel: productreview: HTC One X Wit review door CLB dat is zeker waar...
Maar ik ben gewoon toe aan iets vernieuwends, iets kleiner, 720P scherm, fysiek toetsenbord ofzo...

Wat precies weet ik ook niet, de One X voldoet qua snelheid en ervaring, maar toch...
Het gevoel wat ik bijvoorbeeld had bij m'n Motorola Milestone ofzo, dat heb ik toch niet, dat was: high-end :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Nadat mijn telefoon total loss was verklaard nu eindelijk mijn nieuwe HTC binnengekregen :). Nu ff de backup terugzetten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:30:
[
Maar ik ben gewoon toe aan iets vernieuwends, iets kleiner, 720P scherm, fysiek toetsenbord ofzo...

Wat precies weet ik ook niet, de One X voldoet qua snelheid en ervaring, maar toch...
Dat gevoel heb ik ook een beetje :) (luxe probleem). Ik zou het liefste een body zien zoals de Desire-Z, op 4" of 4,2", huidige hardware specs (720p of 1080p) en dat ie niet zo warm wordt als de One X; dat zou mijn ideale phone zijn ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zien het wel, zoiets is ook leuk: nieuws: Opvolger HTC One X met 1,7GHz-quadcore komt wellicht in oktober
64GB versie of versies met MicroSDHC/X slot voor externe opslag, grotere batterij, ander uiterlijk en materialen...

EDIT: Er is bekend wat de 'kleine verrassing' is voor de One X gebruikers! _/-\o_
Je kan 'n sticker krijgen van de '+' in HTC lettertype, die je onder / naast het HTC-logo kunt plakken op je One X(+)

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 08-08-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:05:

EDIT: Er is bekend wat de 'kleine verrassing' is voor de One X gebruikers! _/-\o_
Je kan 'n sticker krijgen van de '+' in HTC lettertype, die je onder / naast het HTC-logo kunt plakken op je One X(+)
Is dit een grap?

Chapeau HTC, dat ze de falende tactiek van vorig jaar ook dit jaar blijkbaar dunnetjes overdoen. Dikke "F#ck you" naar alle One X gebruikers is dit. Volgend jaar weer de headlines "Android 4.2 voor One X geannuleerd" en "Kwartaalcijfers HTC blijven dalen". Ze doen 't er gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Extraxyz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:19:
[...]

Is dit een grap?

Chapeau HTC, dat ze de falende tactiek van vorig jaar ook dit jaar blijkbaar dunnetjes overdoen. Dikke "F#ck you" naar alle One X gebruikers is dit. Volgend jaar weer de headlines "Android 4.2 voor One X geannuleerd" en "Kwartaalcijfers HTC blijven dalen". Ze doen 't er gewoon om.
Hoezo? Je weet toch dat er elk jaar een opvolger komt. Ze willen gewoon de One lijn doorzetten, net zoals Samsung met de galaxy lijn. En de telefoon wordt gewoon min 18 maanden ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
EJPostema schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Hoezo? Je weet toch dat er elk jaar een opvolger komt. Ze willen gewoon de One lijn doorzetten, net zoals Samsung met de galaxy lijn. En de telefoon wordt gewoon min 18 maanden ondersteund...
HTC zou dit jaar minder toestellen uitbrengen, tot dusver niks van gemerkt. Bij HTC is het vlaggenschip amper een half jaar later al gepasseerd. Dat was zo bij de Desire (HD), de Sensation (XE) en nu dus ook bij de One X (+). Als je een Galaxy S(II(I)) koopt, is dat gewoon een jaar lang het beste Samsung toestel wat er te krijgen valt en ook een jaar lang het toestel met hoogste prioriteit wat updates betreft.

Bij HTC lijkt het ontwikkelen van nieuwe devices en het verzinnen van excuses om niet te hoeven updaten, topprioriteit te hebben. Android 4.0.4 voor de One X, waar blijft het in hemelsnaam? Waarom wordt er niks gecommuniceerd? Waarom laat de telkens weer kelderende winst geen belletje bij ze rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Extraxyz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:50:
[...]

Bij HTC lijkt het ontwikkelen van nieuwe devices en het verzinnen van excuses om niet te hoeven updaten, topprioriteit te hebben. Android 4.0.4 voor de One X, waar blijft het in hemelsnaam? Waarom wordt er niks gecommuniceerd? Waarom laat de telkens weer kelderende winst geen belletje bij ze rinkelen?
Dat is natuurlijk onzin, volgens mij heeft HTC een best geldige reden gegeven voor het cancellen van de ICS update voor de Desire HD!

En een fabrikant geeft geen data voor het uitbrengen omdat als ze de deadline niet halen, dan staan alle klanten ook op hun achterste poten! Gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:47
kan nu met een mooi abbo de htc one x kopen.

is het nog de moeite waard om deze telefoon aan te schaffen?

en is de 2e batch beter als de 1e?
want ik zie nog wel redelijk wat problemen voorbij komen. En ik ben een groot stroomverbruiker. gebruik m'n telefoon veel/ (savonds websites, hele dag email/WA etc).

Wil expres niet weer een samsung heb er zoveel problemen mee gehad (sgs2) terwijl het verder een prima telefoon was. maar in een jaar 5/6x retour gaan voor verschillende dingen wat er kapot is aan gegaan. wil ik weer een HTC.

en komt jelly bean ooit nog een x voor dit toetstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Waarom zou die opeens niks meer waard zijn, het blijft een topapparaat
2. Er is niet eens zeker dat er 'n 'nieuwere' variant komt, het zijn rumors, oftewel geruchten
3. Mensen die klachten hebben, melden zich sneller op het internet dan de mensen zonder klachten
4. Of JellyBean ooit nog een keer komt, kom op, er is geen enkel ander toestel dan de Nexus'en die 'm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:47
CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:55:
1. Waarom zou die opeens niks meer waard zijn, het blijft een topapparaat
2. Er is niet eens zeker dat er 'n 'nieuwere' variant komt, het zijn rumors, oftewel geruchten
3. Mensen die klachten hebben, melden zich sneller op het internet dan de mensen zonder klachten
4. Of JellyBean ooit nog een keer komt, kom op, er is geen enkel ander toestel dan de Nexus'en die 'm hebben.
Haha snel en duidelijk!

Die laatste zin van mij kwam ook wel heel bot over :P. maar zou vast nog wel!

Kan bij vodafone mooi abbonoment voor 33.50 heel 't abbo lang en dat betaal ik nu ook bij t-mobile :)

Denk dat ik morgen maar is m'n telefoontje ga bestellen loop nu rond met een oude nokia aangezien me samsung weer kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Is dat serieus de verrassing? :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha neejoh fool, maar ik ben altijd van het geduld en het wachten, maar kom op zeg het is vorige maand geTweet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
Heb sinds een weekje ook een One X, een grijze, ik heb het niet zo op witte telefoons. Ik kom van een Xperia X10, dus alles gaat enorm vloeiend en rap :). Wel vind ik Sense enorm wennen, ik twijfel echt of ik er een custom rom op gooi, maar dat is een discussie voor een ander topic.

Ik was vandaag aan het navigeren, en allemachtig, wat is mijn GPS kut. Hij springt van weg naar weg, maar geeft wel mijn correcte snelheid aan. Hebben meer mensen hier last van? Ik zal het morgen nog eens testen, en anders gaat ie retour.. Daarnaast vind ik mijn scherm en foto's relatief groen, ik zal eens kijken welk paneel ik heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Thanks, niet gezien. Ik dacht dat de problemen met de One X ondertussen wel gefixed zouden zijn, niet dus :/. Hij is echt compleet onbruikbaar voor navigatie.. Ik zal het morgen nog eens testen, en anders stuur ik 'm terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Edit: Laat maar O-) bericht kan verwijderd worden

[ Voor 90% gewijzigd door kgb545 op 09-08-2012 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:05

P-ter

...

Knul schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 01:42:
[...]

Thanks, niet gezien. Ik dacht dat de problemen met de One X ondertussen wel gefixed zouden zijn, niet dus :/. Hij is echt compleet onbruikbaar voor navigatie.. Ik zal het morgen nog eens testen, en anders stuur ik 'm terug.
Het is niet een probleem wat op elke One X voorkomt. Ik heb er twee gezien waarvan één oudere die goed navigeert en een nieuwere die heen en weer springt. Je kunt dus niet spreken van 'de problemen'; het verschilt van toestel tot toestel of je ergens last van hebt of niet. Met het GPS probleem zijn er toevallig meerdere (uit verschillende series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
P-ter schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:07:
[...]

Het is niet een probleem wat op elke One X voorkomt. Ik heb er twee gezien waarvan één oudere die goed navigeert en een nieuwere die heen en weer springt. Je kunt dus niet spreken van 'de problemen'; het verschilt van toestel tot toestel of je ergens last van hebt of niet. Met het GPS probleem zijn er toevallig meerdere (uit verschillende series).
Voor zover ik het hier heb gelezen zijn er drie echte problemen met de One X (dus waar veel mensen last van hebben:)

- Gele waas
- WiFi problemen
- GPS problemen

Dat HTC dit na 5(!) maanden na de release van de HOX nog steeds niet opgelost heeft, vind ik ronduit slordig. Ik koop expres geen product direct na de launch om eventuele kinderziektes uit te sluiten, en dan krijg je dit.

Hebben overigens meer mensen last van een ruis over de koptelefoon? Als ik luister op ~20% volume is mn muziek nauwelijks te horen vanwege de ruis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooXoT
  • Laatst online: 26-06-2024
Volgens mij komt dat door de Beats optimalisatie, als ik het uit zet hoor ik geen ruis meer.

[ Voor 24% gewijzigd door XooXoT op 09-08-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
XooXoT schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:03:
Volgens mij komt dat door de Beats optimalisatie, als ik het uit zet hoor ik geen ruis meer.
Hmm, zou kunnen, bij andere equalizers heeft hij idd minder last. Bedankt voor de tip! Had het toch al niet zo op Beats :P Mijn One X is overigens opgestuurd, GPS werkte totaal niet.

@hieronder:

Mijn WiFi werkt prima. Crosspost uit het GPS topic:

Net even een stukje met de hond gelopen, ~200 meter, moet je zien wat hij er van bakt

http://goo.gl/maps/sAH50

Met WiFi aan

http://goo.gl/maps/0UHml

Met WiFi uit

Ik heb overigens alleen rechtdoor over de weg gelopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Knul op 09-08-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26
- WiFi problemen
- GPS problemen
Deze hebben blijkbaar iets met elkaar te maken. Indien je WiFi uitzet, zijn er blijkbaar geen GPS problemen.
Mensen die hun HOX hebben opgestuurd ter reparatie voor het WiFi probleem kregen het GPS probleem ervoor terug. Maar dit is makkelijk te voorkomen door WiFi uit te zetten. Zeg niet dat het een super oplossing is, deze zal toch echt van HTC af moeten komen, maar andere toestellen hebben er blijkbaar ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Ik heb het toestel nu twee uur in mijn bezit. Witte versie, gehaald bij de Hi winkel. Ben er tot nu toe erg tevreden mee, best bijzonder voor iemand die altijd een iPhone heeft gehad.

Goed, ik lees dat er een aantal dingen zijn:
- Wifi probleem
- GPS probleem
- Scherm probleem (geel?)

Hoe kan ik kijken of ik 1 van deze problemen heb? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MY00 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Deze hebben blijkbaar iets met elkaar te maken. Indien je WiFi uitzet, zijn er blijkbaar geen GPS problemen.
Mensen die hun HOX hebben opgestuurd ter reparatie voor het WiFi probleem kregen het GPS probleem ervoor terug. Maar dit is makkelijk te voorkomen door WiFi uit te zetten. Zeg niet dat het een super oplossing is, deze zal toch echt van HTC af moeten komen, maar andere toestellen hebben er blijkbaar ook last van.
WiFi uitzetten helpt niet bij iedereen om het GPS probleem op te lossen van wat ik lees.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm... topic doorzoeken misschien, is al meer dan genoeg over geschreven, behandeld en getest...
Als je geen problemen hebt met de WiFi / ontvangst dan hoef je toch ook niks te testen, evenals GPS...
Als jij het scherm niet geel vind of geen gele vlekken ziet dan merk je daar toch ook niks van, dus eigen inzet?

Zijn een paar topics over: [HTC One X] Welk type scherm heb jij? en [HTC OneX] onnauwkeurige GPS / kompas

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 09-08-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Jup, ben inmiddels bezig met de schermtest. Ben trouwens ook heel benieuwd of iemand van jullie een tip heeft voor een app die de mogelijkheden van het scherm ten volle benut. Ik heb jouw review volledig gelezen en die heeft me ook helpen besluiten, nog bedankt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je 'ten volle benut'? Zonder de drie stipjes?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NAc7kFIBsi02grOkD5rvIspt/full.jpg

Verschillende games en genoeg apps hebben al niet meer zo'n button, dat ligt aan de ontwikkelaars.
Binnenkort? komt er ook een software-update waarbij deze drie stipjes niet meer te zien zullen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13
Ik heb ook last van een gele vlek in mijn scherm, ik heb nu al mijn 3de HTC one X tot nu toe.... Die gele vlek betekend een OAD of DOA Arrival on Dead of andersom. Wanneer ik mijn HTC one X intensief gebruik, wordt de gele vlek erger. Je hebt recht op garantie! Alleen ik ga weg bij HTC, ik heb hier niet zo goede ervaringen mee in 2 maanden tijd.
TPA80 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:44:
[...]

[...]

Bij het afspelen met een andere speler (MX player) Helemaal geen last van tikken meer. Zal dus aan de standaard player liggen.
Helaas is deze niet als standaard voor youtube in te stellen of heb ik nog niet ontdekt.

Trouwens erachter gekomen dat ik wel een geel vlekje ergens in een hoek heb,vind het niet echt storend.

Heb juist beter wifi ontvangst in vergelijking met mijn vorige telefoon (DesireHD). Rechts van mijn bed had ik nooit wifi ontvangst, nu dus in heel mijn bed wel met de HOX..

Toestel word soms erg warm maar ik als koukleum vind het niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan wordt je telefoon warmer, en de gele vlek wat lijm is dus ook...
Er wordt gezegd dat het weg moet trekken binnen enkele maanden, maarja of je daarop wil wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
Mijn eerste HTC one X, had al een probleem met het bereik. 3G en telefoonverbinding kon hij al niet ontvangen. Ook werd deze heel erg warm aan de achter. Wanneer ik mijn toestel een paar uur in de lader had hangen was hij nog maar op 11%. Ik ben direct teruggegaan naar de winkel. Gelijk een nieuw toestel ontvangen.

Na 1 maand begon de HTC one X, verschillende dingen te vertonen; geluid kraakt, en wanneer ik volume omlaag/omhoog zet dan hoor je ook soort raar geluid/ruis. Alle applicaties die ik wilde openen crashen. Krijg ik net als Windows; "Niet verzenden" of "Wel verzenden". Maar dit was dan naar HTC zelf. Ik proberen aantal keer opnieuw opstarten, maar dat lukt ook niet want ik moet serieus 10 minuten wachten voor dat mijn htc bij het begin scherm is. Dan werkt hij nog niet goed, want dan gaat hij zo traag als een slak. Je kunt niet door het menu navigeren. Ook kan ik zelf niks meer omdat HTC besloten heb om geen vervangbare accu in het toestel te laten zetten, zodat ik even de batterij eruit kan halen en op nieuw in kan zetten. Heb ik met 3 pogingen naar Instellingen moeten gaan en in fabrieksinstellingen moeten gaan. Dat is gelukt. Paar dagen later had ik weer precies het zelfde probleem.

Ondertussen had ik het toestel opgestuurd, en weer "gerepareerd" teruggekregen wat dus niet zo was, het probleem was vele malen erger geworden. Dat terzijde. Ik mocht alweer een nieuwe htc one X meenemen uit de HI winkel bij mij in de buurt.

Na 2 dagen uittesten bleek dat ik een gele vlek/waas in mijn midden scherm had zitten. Ik was hier totaal niet blij mee omdat ik al een tijdje zit te sukkelen met mijn HTC one X. Ik ben weer naar de HI winkel gegaan, en mocht of een zelfde HTC one X nemen, of een ander merk. Alleen moet ik of bijbetalen of als ik een goedkoper toestel neem zijn mijn maandelijkse kosten natuurlijk minder. HTC one X gele vlek/waas review van CLB

Ik vind het heel jammer dat ik als Verse nieuwe klant bij HTC. Sinds 3/4 maanden eigenlijk waarschijnlijk ontevreden wegga naar een ander merk. Aan de ene kant denk ik zelf zal ik het nog proberen om een nieuwe htc one X te nemen. Aan de andere kant zit toch nog in mijn achterhoofd dat ik straks weer in de problemen kan komen, wanneer mijn toestel weer kapot is. Daar gaat ontzettend veel tijd overheen, wanneer ik deze weer moet opsturen. Ik heb zelf ook familie, vrienden en school en straks ook nog stage op mijn bedrijf waarbij ik gewoon goed bereikbaar moet zijn. En ondertussen ook gemakkelijk mailtjes kan sturen als dat nodig is.

Onlangs mijn negatieve ervaring naar jullie toe wil ik dit toch even mededelen. Ik was erg tevreden over mijn HTC one X. Uitstraling ziet er bijzonder goed uit. Het is erg mooi afgewerkt t.o.v. de Samsung S3 vind ik zelf. Het toestel ligt zeer goed in de hand en is erg licht. Ik heb zelf wel grote handen op zich en kan ik goed overweg. Ik vind het niet erg dat het scherm 4,7 inch is.

De geluidskwaliteit vind ik ook best goed, met de chip of equalizer van Audio Beats. Deze gebruik ik samen met mij BOSE In Ear IE2.

Filmpjes maken en foto's schieten vind ik erg gemakkelijk werken, er worden mooie foto's gemaakt met dit toestel. Ook makkelijk als ik bij een festival ben dat ik ondertussen nog foto's kan schieten.

Ook ben ik zelf iemand die veel films kijkt vanuit mijn bed. Maar de htc one x kan daar ook wat van. Dit toestel draait met gemak MKV's af met MX player. Geen happeringen of iets. Echt super!

Onlangs ik misschien over ga stappen naar ander merk, durf ik te wedden dat ik mijn HTC one X nu al ga missen. Hebben jullie nog suggesties of oplossingen?

Of als jullie ook als HI klant een ander merk toestel uit zouden mogen kiezen, welk toestel dan?

Nogmaals, ik heb niks tegen HTC, maar ik ben toevallig net de pineut dat ik al meerdere HTC one X's in ontvangst mocht hebben, en deze nauwelijks of niet goed functioneren. Ook niet tegen die mensen die gewoon positieve ervaringen hebben met HTC, of die er misschien binnenkort toch nog een gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
KaiseRRuby schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:19:
Ik heb het toestel nu twee uur in mijn bezit. Witte versie, gehaald bij de Hi winkel. Ben er tot nu toe erg tevreden mee, best bijzonder voor iemand die altijd een iPhone heeft gehad.

Goed, ik lees dat er een aantal dingen zijn:
- Wifi probleem
- GPS probleem
- Scherm probleem (geel?)

Hoe kan ik kijken of ik 1 van deze problemen heb? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Kijk even bij Maps of je een goede GPS lock krijgt en of je, zodra je een lock hebt, stil staat. Die van mij schiet dan alle kanten op. WiFi kun je testen door rechtsbovenin te drukken. Als het signaal dan veel beter wordt, heb je daar last van.

Maar goed, dit had je zelf ook kunnen lezen.

@hierboven

Ik was zelf ook huiverig om een One X te kopen, vanwege alle gebreken die er mee zijn. Uiteindelijk er toch voor gekozen omdat hij goedkoper en mooier is dan een S3 (mijn mening, heb het niet zo op samsung :P). Ik wou eigenlijk eerst een One S, maar die heeft problemen met de behuizing (de zwarte versie althans) en die kan tegenwoordig geleverd worden met een verouderde processor.

Trouwens, krijgen meer mensen hun gratis dropbox ruimte niet? Ik heb aan alle stappen van het proces voldaan, maar ik zit nog steeds maar op 5 GB :(.

[ Voor 25% gewijzigd door Knul op 09-08-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
@batsgeit

Heb jij er ook problemen mee of heb jij gewoon een goed functionerend toestel? En inderdaad ik vind de Samsung S3 niet heel mooi, en erg duur voor die prijs. Voor die prijs kun je ook een Iphone kiezen, maar ik vind android eigenlijk ook erg goed, gebruiksvriendelijk. En ik ben hier gewoon aan gewend. Je zit niet met Itunes te romellen oid.

Alleen zelf zit ik in een dilemma.

Ik heb de keuze uit:
- HTC one X voor de 3de keer
- Samsung + 7,- per maand extra
- Sony S krijg ik per maand 4,- terug.
- Iphone + 7,- per maand extra
- of andere merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:00:
Ik heb aan alle stappen van het proces voldaan, maar ik zit nog steeds maar op 5 GB :(.
Moet je Dropbox over mailen, ik kreeg het ook niet, mailtje en binnen anderhalve dag opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
@batsgeit

Ik heb zelfs iets van 30GB aan opslag voor Dropbox. Omdat ik een leentoestel heb gehad die nieuw was en dropbox hier heb geinstalleerd kreeg ik hier ook weer aantal gb's bij. En bij mij HTC one X ging dit gewoon vanzelf. Ik heb gewoon ingelogd met mijn naam en wachtwoord en kreeg dit er automatisch bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
kapjamie schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:08:
@batsgeit

Heb jij er ook problemen mee of heb jij gewoon een goed functionerend toestel? En inderdaad ik vind de Samsung S3 niet heel mooi, en erg duur voor die prijs. Voor die prijs kun je ook een Iphone kiezen, maar ik vind android eigenlijk ook erg goed, gebruiksvriendelijk. En ik ben hier gewoon aan gewend. Je zit niet met Itunes te romellen oid.

Alleen zelf zit ik in een dilemma.

Ik heb de keuze uit:
- HTC one X voor de 3de keer
- Samsung + 7,- per maand extra
- Sony S krijg ik per maand 4,- terug.
- Iphone + 7,- per maand extra
- of andere merken
Mijn 1 week oude One X heeft een niet functionerende GPS, verder geen problemen. Ik zou gewoon nog een keer een One X nemen, ik vind die Samsung echt moeilijk lelijk en iOS vind ik persoonlijk niet geschikt voor een telefoon (daarnaast is het scherm van een iPhone mij te klein). Een Xperia S vind ik zelf een erg mooi toestel, maar die heeft een verouderde CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
-- knip --

lorddusk in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X"

[ Voor 182% gewijzigd door lorddusk op 09-08-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Knul schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

Kijk even bij Maps of je een goede GPS lock krijgt en of je, zodra je een lock hebt, stil staat. Die van mij schiet dan alle kanten op. WiFi kun je testen door rechtsbovenin te drukken. Als het signaal dan veel beter wordt, heb je daar last van.

Maar goed, dit had je zelf ook kunnen lezen.

[..]
GPS doet het goed en strak. Wifi ook, heb overal prima bereik en het drukken in de hoeken lijkt geen effect te hebben. Verder heb ik een Acer scherm, die het ook prima lijkt te doen, geen gele waas oid, al heb ik geen idee hoe ik dat goed kan controleren.

Waar ik me wel aan stoor zijn de hoeveelheid apps van HTC die op het toestel staan. Zou een reden zijn om te rooten, maar daar wacht ik nog even mee.

Verder stelde ik een vraag voor een app die de mogelijkheden ten volle benut. Ik bedoel dan iets in de trant van: Bij mijn iPhone 4 heb ik Infinity Blade. Dat zorgde voor een WOW effect. Bij mijn iPhone 4s en iPad 3 heb ik Infinity Blade 2 of voor de iPad 3 Modern Combat 3. Apps die een grafische pracht lieten zien en het scherm qua resolutie en scherpte goed benutten.

Voor de One X vroeg ik me af of er ook zo'n app was. Een app die het 720p scherm en de quadcore optimaal gebruikt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:15
Probeer dead trigger eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel apps op het toestel, komt (zoals je uiteraard weet) door HTC's Sense en deze zijn er inderdaad alleen geheel af te gooien door te rooten, maar je kunt ze ook 'freezen' zodat ze geen geheugen meer gebruiken en niet in je app-drawer te zien zijn, wat je misschien ook al een stuk helpt. Settings - apps - en app disablen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tbcP8YEfdrZxYT2UZEUGPIHX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilpluis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 14:39
Ik snap dat er zeer veel problemen zijn met de HTC One X.
ik zelf heb deze in mindere mate ervaren, maar de algemene ervaring van dit toestel doen deze kleine foutjes teniet.
Dit is echt een heerlijk toestel en niet te vergelijken met de concurrenten qua gebruiksgemak.
Alleen heb ik nu echter een ander probleem,...
Mijn toestel gaat niet meer aan, reageert niet meer op de lader, gaat geen lampje branden en kan er totaal niks meer mee :-S
Hij is opgestuurd voor reparatie en is inmiddels teruggestuurd naar HTC zelf aangezien ze dit probleem nog niet eerder gezien hebben.
Maar goed een moet de eerste zijn hè
En toch blijf ik trouw aan HTC, ondanks de huidige ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26
laat maar.

[ Voor 94% gewijzigd door Hanky74 op 10-08-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 16-09 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

De EA games vallen ook wel tegen. Dead Space heb ik al...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/16021123/2012-08-10%2012.47.38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan over de update babbelen in: [HTC One X] 4.0.4 update topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb even wat posts afgesplitst naar een nieuw topic, [HTC One X] 4.0.4 update topic. Alles over het toestel met 4.0.4 mag uiteraard hier, vragen en ervaringen met de update mogen in het update topic.
Zie ook nieuws: Update HTC One X verlengt accuduur met een kwart

Pagina: 1 ... 66 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.