[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Geen idee of het hier in thuis hoort maar laat ik het toch maar vragen. Voor m'n HTC One X ben ik opzoek naar een external battery pack. Het liefst één die vrij portable is, genoeg lading heeft (10.000/12.000mAh?) en ik wil hem liever in een webshop in Nederland kopen, en dat laatste is een probleem.

Op Amazon kom ik van alles tegen zoals bijvoorbeeld de iCruiser

Ik zoek dus zoiets, maar ik kan geen enkele webshop vinden die een externe battery pack heeft met genoeg mAh en portable is. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zulke vragen en ervaringen kun je beter hier zijn: Accessoires voor de HTC One X! Succes!

Mensen die nog 'n op 'n 1.29 FW zitten, hebben jullie ook een 'Face unlock' optie bij 'lockscreen security' of niet?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s25WLXUYSzxAORCP5BGNt2xi/full.png

Android 4.0.3
• 10x SmartBench '11: SmartBench 2011 geeft aan dat 1 test niet compleet kan worden gedaan...

• 10x SmartBench '12: 3856 voor de Productivity Index en 2561 voor de Games Index.

• 5x GLBenchmark: 5438 voor GLBenchmark Egypt standard
Er worden 4542 punten gescoord bij GLBenchmark PRO offscreen met 90fps.

• 10x Caffeinemark 3: 10011 punten.

• 10x AnTuTu Benchmark: 10.452 punten.

Android 4.0.4
• 10x SmartBench '11: 5369 voor de Productivity Index en 2644 voor de Games Index.

• 10x SmartBench '12: 4447 voor de Productivity Index en 2713 voor de Games Index.

• 5x GLBenchmark: 5741 voor GLBenchmark Egypt standard
Er worden 4548 punten gescoord bij GLBenchmark PRO offscreen met 91fps

• 10x Caffeinemark 3: 11252 punten.

• 10x AnTuTu Benchmark: 11.856 punten.

[ Voor 113% gewijzigd door CLB op 10-08-2012 19:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
arjen9551 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:52:
Verhaal over vervangen One X scherm
Niemand hier ooit zijn/haar One X zelf heeft vervangen?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:56
CLB schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:50:
Voor zulke vragen en ervaringen kun je beter hier zijn: Accessoires voor de HTC One X! Succes!

Mensen die nog 'n op 'n 1.29 FW zitten, hebben jullie ook een 'Face unlock' optie bij 'lockscreen security' of niet?
Op die versie had ik Face unlock gewoon in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zat ik verkeerd, dacht (even) dat het nieuw was :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:32
Evilpluis schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:45:
Ik snap dat er zeer veel problemen zijn met de HTC One X.
ik zelf heb deze in mindere mate ervaren, maar de algemene ervaring van dit toestel doen deze kleine foutjes teniet.
Dit is echt een heerlijk toestel en niet te vergelijken met de concurrenten qua gebruiksgemak.
Alleen heb ik nu echter een ander probleem,...
Mijn toestel gaat niet meer aan, reageert niet meer op de lader, gaat geen lampje branden en kan er totaal niks meer mee :-S
Hij is opgestuurd voor reparatie en is inmiddels teruggestuurd naar HTC zelf aangezien ze dit probleem nog niet eerder gezien hebben.
Maar goed een moet de eerste zijn hè
En toch blijf ik trouw aan HTC, ondanks de huidige ellende.
Dit probleem had ik ook (anderhalve maand geleden) Het probleem is dus bekent. Bij mij is het moederbord vervangen waarna de telefoon weer "werkte". Telefoon welgeteld 53 minuten in mijn handen gehad waarna hij weer is opgestuurd (geen gsm/3G bereik) telefoon weer 2 weken kwijt geweest en nu werkt hij weer TOP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelposten in topics is niet nodig.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 11-08-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Hier is dit topic niet voor bedoeld.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 11-08-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

CLB schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:30:
Dan zat ik verkeerd, dacht (even) dat het nieuw was :)
Face unlock is inderdaad iets wat er al een tijd inzat :P. Heb er ook mee gespeeld alleen kon ik mijn toestel toen unlocken al unlocken door hem voor mijn facebook foto te houden. Niet echt nuttig dus.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:17
Even een vraagje, is het mogelijk in te stellen als iemand mijn sms leest dat ik dan een ontvangst- of leesbevestiging krijg? Krijg nu alleen de melding als het gelukt is het bericht te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:55
Redmonkey92 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:14:
Even een vraagje, is het mogelijk in te stellen als iemand mijn sms leest dat ik dan een ontvangst- of leesbevestiging krijg? Krijg nu alleen de melding als het gelukt is het bericht te versturen.
Je kan wel een leveringsrapport voor elk verzonden bericht aanvinken, als je dat bedoelt.
Te vinden in sms overzicht > instellingen > SMS instellingen, leveringsrapporten aanvinken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:17
Quad schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:18:
[...]

Je kan wel een leveringsrapport voor elk verzonden bericht aanvinken, als je dat bedoelt.
Te vinden in sms overzicht > instellingen > SMS instellingen, leveringsrapporten aanvinken.
Dat heb ik al aangevinkt en die melding krijg je direct ernaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Beste Tweakers,

Hebben jullie ook wanneer jullie schoenen strikken, dat de telefoon uitgaat en zich opnieuw opstart? Waarschijnlijk druk ik de "aan/uit knop" aan, maar normaal hoor je een bevestiging te geven om de phone uit te zetten. Het zou kunnen dat het hoesje dit veroorzaakt, al lijkt het mij vrij stug.

Daarbij heb ik ook nog een externe harde schijf (vroeger een interne harddisk. Deze werkt op netstroom, op de laptop werkt het goed, maar als ik met de usb een verloop (usb > micro usb) aanzet en in de telefoon doe, herkent die de schijf niet. Iets wat ik eigenlijk wel verwachtte, maar weet iemand hiervoor een oplossing. Als die er bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft out of the box geen USB on the go, ondersteuning :)
Zie daarvoor: nieuws: Tweak voegt usb-host-ondersteuning toe aan HTC One X

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 12-08-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
CLB schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:58:
Hij heeft out of the box geen USB on the go, ondersteuning :)
Zie daarvoor: nieuws: Tweak voegt usb-host-ondersteuning toe aan HTC One X
Nu je het zegt klinkt het ook logisch. Tnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartpetat
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
FerdinandeZ schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:56:
Hebben jullie ook wanneer jullie schoenen strikken, dat de telefoon uitgaat en zich opnieuw opstart? Waarschijnlijk druk ik de "aan/uit knop" aan, maar normaal hoor je een bevestiging te geven om de phone uit te zetten. Het zou kunnen dat het hoesje dit veroorzaakt, al lijkt het mij vrij stug.
Dit heb ik ook als ik mijn schoenen strik. Dit komt omdat je dan waarschijnlijk de powerknop meer dan 10 seconden indrukt. Dan gaat de telefoon in een hardreset. Dit hebben ze ingebouwd omdat je de batterij niet meer kan verwijderen.
Als workarround heb ik mezelf al geleerd om eerst maar die telefoon uit mijn broek te halen. Heel irritant maar gelukkig mijn enige probleem met de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Bartpetat schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:16:
[...]

Dit heb ik ook als ik mijn schoenen strik. Dit komt omdat je dan waarschijnlijk de powerknop meer dan 10 seconden indrukt. Dan gaat de telefoon in een hardreset. Dit hebben ze ingebouwd omdat je de batterij niet meer kan verwijderen.
Als workarround heb ik mezelf al geleerd om eerst maar die telefoon uit mijn broek te halen. Heel irritant maar gelukkig mijn enige probleem met de One X
grappig dat jullie beiden dat probleem hebben met schoenen strikken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt niet geheel over nagedacht te zijn bij HTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
pathfinder2k schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:59:
[...]

Oplossing ervoor is gewoon instappers te gebruiken :-).

Heb zelf geen last hier van gelukkig, draag ook niet al te strakke broeken.

Begin steeds gelukkiger te worden met mijn One X, vooral na de update.
Heb nu nog meer als 50% accu over, vorige week kwam ik thuis en was hij bijna leeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Quad schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:05:
[...]
Heb nu nog meer als dan 50% accu over, vorige week kwam ik thuis en was hij bijna leeg.
Accu lijkt idd sterk verbeterd te zijn! Zeer goede zaak.

Heb nu ook de kernel van Faux draaien en op 'interactive' gezet d.m.v. system tuner pro. Wie weet helpt dat ook nog wel wat mee.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
JKratos schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:20:
[...]

Accu lijkt idd sterk verbeterd te zijn! Zeer goede zaak.

Heb nu ook de kernel van Faux draaien en op 'interactive' gezet d.m.v. system tuner pro. Wie weet helpt dat ook nog wel wat mee.
Dank voor verbetering ^^.
Helaas is het tweede meer bedoelt voor het custom rom topic.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
offtopic:
Je hebt gelijk. Ik houd beide topics scherp in de gaten dus haal ze soms door elkaar.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
[...]

Oplossing ervoor is gewoon instappers te gebruiken :-).

[...]
Bij de nieuwe generatie telefoons krijg je vast instappers cadeau :P

Heb nu nog meer als 50% accu over, vorige week kwam ik thuis en was hij bijna leeg.
Ik vind de update ook super. Normaal in het weekend kwam ik net aan toe aan een dag met de accu. Vooral op zaterdagavond op stap had ik vaak al dat mijn telefoon leeg was. Maar afgelopen weekend had ik nog ruim 40% over! :D

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Zo ben benieuwd hoe de telefoon is vanavond. Kan de HTC Desire weer terug voor garantie. Toestel was zaterdag al binnengekomen maar vanwege privé toestanden was ik dit weekend bij mijn ouders heul wat kilometers verder op.

Vond het zonde om heel wat benzine te verbruiken.

Hoe erg zal ik mijn root/custom rom missen? Ik gebruikte de root voornamelijk voor de andere hboot indeling en de custom rom en snelheid, daarentegen miste ik af en toe de gebruikersgemak van Sense.

Zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat ik er root op heb zitten, maar eerst een leuke flipcover vanmiddag uitzoeken en simkaart (laten) knippen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
iCy schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:26:
Zo ben benieuwd hoe de telefoon is vanavond. Kan de HTC Desire weer terug voor garantie. Toestel was zaterdag al binnengekomen maar vanwege privé toestanden was ik dit weekend bij mijn ouders heul wat kilometers verder op.

Vond het zonde om heel wat benzine te verbruiken.

Hoe erg zal ik mijn root/custom rom missen? Ik gebruikte de root voornamelijk voor de andere hboot indeling en de custom rom en snelheid, daarentegen miste ik af en toe de gebruikersgemak van Sense.

Zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat ik er root op heb zitten, maar eerst een leuke flipcover vanmiddag uitzoeken en simkaart (laten) knippen.
Er zijn ook genoeg custom rom met sense te vinden. Ik heb zelf nog niet de noodzaak gevoeld om een custom rom te proberen iig. HTC heeft zijn zaakjes goed genoeg voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

EJPostema schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Er zijn ook genoeg custom rom met sense te vinden. Ik heb zelf nog niet de noodzaak gevoeld om een custom rom te proberen iig. HTC heeft zijn zaakjes goed genoeg voor elkaar
Nu wel, maar toen niet. 150mb opslag waarvan 60-80 mb door eigen apps in gebruik was :-)

Maar goed voor ROMS zal ik naar het andere topic moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Stond vorige week net op punt om files voor het rooten binnen te halen.
sterker nog ik was nog geen seconde op htcdev toen melding binnen kwam dat er een update was voor de huidige software.

Was hij niet gekomen had ik nu op een custom ROM gezeten :).
Kwam echt precies op tijd :p.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De HTC One-X van mijn vriendin heeft de laatste tijd de rare eigenschap sommige gesprekken opeens heel hard te laten klinken, ook al staat gespreksvolume op zijn laagst kan ik hem aan de andere kant van de woonkamer nog steeds horen. (en nee speaker staat niet aan)

Heb al gekeken naar andere geluidsvolumes, maar die staan normaal en het is bij random gesprekken en ook niet altijd bij dezelfde personen.
Hebben meer mensen dit probleem?

HTC One-X heeft de nieuwste stock update naar 4.0.4 en sense 4.1, probleem was hiervoor ook aanwezig

[ Voor 1% gewijzigd door Rubman op 13-08-2012 12:16 . Reden: Blijkbaar word "HOX" niet gewaardeerd door sommige, ik vond het wel makkelijk. ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Jasses zeg...

Net terug van vakantie en kon meteen de update laten installeren. Ben ik blij mee, inderdaad de accu gaat langer mee. Ook het weghalen van het ... menu geeft meer ruimte.

Maar helaas heb ik nu last van de slechte WIFI ontvangst. Als ik zachtjes druk op de bekende locatie aan de achterkant gaat de ontvangst naar alle streepjes. Bij loslaten springt hij terug naar 1-2 streepjes.
Ik had dit eerder niet. Ik vermoed dat het gebruik van de navigatie tijdens de vakantie de oorzaak is.
Het was onmogelijk om de HOX te gebruiken aangezien deze zo heet werd dat deze zichzelf na korte tijd automatisch uitschakelde. Echt zo heet dat het zeer onprettig was het toestel vast te houden. Wellicht heeft deze oververhitting de contactjes aan de binnenkant los gemaakt...

Goed, dan kan ie naar de reparatie voor WIFI probleem en de oververhitting.
Zal wel een aantal weekjes duren dat ik 'm kwijt ben.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Xymox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:48:
*Knip*

Goed, dan kan ie naar de reparatie voor WIFI probleem en de oververhitting.
Zal wel een aantal weekjes duren dat ik 'm kwijt ben.
Hoeft niet, de mijne is afgelopen dinsdag opgehaald was zaterdag weer terug dus het hoeft niet zo lang te duren. Garantie en ervaringen daarover mogen verder gaan in Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Rubman schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:09:
De HOX van mijn vriendin..
..
HOX heeft de nieuwste..
Xymox schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:48:
..Het was onmogelijk om de HOX te gebruiken..
Neeee, please stoppen jullie met 'HOX'. Meest gare nerdie afkorting ever, zouden we niet meer gebruiken Tweakers..

Gewoon One-X ofzo

:)

[ Voor 22% gewijzigd door NLuna op 13-08-2012 12:10 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik begin juist net aan HOX en HOS te wennen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
PinokkioTV schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:17:
Ik begin juist net aan HOX en HOS te wennen :)
Voor mij is het maar een hoax

:')

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
FerdinandeZ schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
Bartpetat schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
spookz0r schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:04:[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt niet geheel over nagedacht te zijn bij HTC :P
pathfinder2k schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:59:
[...]
Ik heb het ook :')

Dacht eerst elke keer van huh, alweer?? Tot ik na een aantal maanden het verband begon te zien tussen de veterstrik-momenten en het rebooten v.d. phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:09

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 100% gewijzigd door JB op 13-08-2012 13:43 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Ik ga vandaag maar eens proberen hoe lang ik nou daadwerkelijk met een volle batterij kan doen. Ben heel benieuwd hoe ver ik ben als hij op 2% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Laatst online: 12-09 19:01
Bij mij gaat mijn batterij echt lang mee nu! (Of toch zolang Wifi uit staat want met Wifi en sync krijg je hem echt snel leeg)
Ik gebruik wel een custom rom met sense maar ik denk niet dat dat veel uit maakt of misschien zelfs integendeel sinds de laatste update!

Edit:
Nog iets anders wat ook leuk is sinds de laatste update: Batterij indicator geeft nu wel de goede percentages aan!
1 vreemd geval wel, One X lag aan de lader en ik trek hem uit met 97%, ik steek hem in de pc, nog steeds 97%, ik schakel om naar opslag, plots 100%. Ik schakel terug om naar alleen opladen en er staat terug 97%. Stoort mij nu niet maar toch nog ergens een overblijfsel van een slecht functionerende indicator.

En nog even om iedereen het verschil te tonen ;)
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-leCZgpIR_fU/UBb6eCYjWCI/AAAAAAAA07c/RDMLrX2n1Cs/s1024/201207LUSSAN_20120712_047.JPG

[ Voor 57% gewijzigd door ys8574 op 13-08-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de HTC One X gekocht en ik moet zeggen, wat een gruwelijk ding zeg, ongelofelijk vet! Prachtige mobiel waar ik nog heel veel plezier aan ga beleven de komende 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Valt mij juist op dat sinds de laatste update het percentage van de accu sneller zakt terwijl de instellingen gelijk zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Ik weet niet wie ik het heb zien zeggen, maar hier valt de mx player ook weg tijdens het afspelen van .mkv bestanden. Dit was voor de update niet het geval. (andere files nog niet geprobeerd) Wie het was weet ik niet meer, maar mocht de persoon het lezen weet dan dat je niet alleen bent!!! hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wat een vooruitgang vergeleken met mjin desire, ik had niet verwacht dat ik zoveel vooruitgang zou boeken.

Alle genoemde problemen (heb) ik nog niet. Geen gele waas, geen gps en wifi probleem.

Het enige grote probleem wat ik heb is, dat de screenprotector bij mijn Snow Slim Flap Case, de screenprotector niet klopt. Er zit een uitsparing in en het is te smal voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 14:51
Ik heb ook een probleem met mn gespreks volume , na de update is de persoon aan de andere kant van de lijn bijna niet te verstaan omdat het te zacht is. Volume staat voluit. Wat kan ik doen?

En ja hoor , de persoon die zn spullen nooit laat vallen laat zn HOX (hoax , htcx of one-x) vallen buiten op de tegels. hele zijkant ruw. Dat word een hoesje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik ontdekte een handigheidje welke automatisch als optie werd gepresenteerd toen ik op vakantie was:

Zodra ik vanuit mijn adresboek een persoon wilde bellen kreeg ik de optie om +31 voor het telefoonnummer te laten plaatsen. Dit werkt prima.
Echter zodra ik dezelfde persoon vanuit de call log opnieuw wilde bellen kreeg ik deze optie niet maar werd er automatisch nogmaals +31 voor het telefoonnummer gezet. Dus bijvoorbeeld +310031201234567.

Dat gaat dus niet. Ik moet dan eerst kiezen voor "nummer bewerken voor bellen" en dan handmatig die +31 weg te halen. Maar dat dus elke keer.

Blijkbaar onthoudt het toestel dat deze persoon een +31 voor het nummer moet hebben maar blijft dat doen ook vanuit de call log. Lijkt me een bug, niet?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Dan moet je bij de eerste keer aangeven dat hij het niet meer opnieuw moet vragen dus afvinken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Quad schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:34:
Dan moet je bij de eerste keer aangeven dat hij het niet meer opnieuw moet vragen dus afvinken.
Ok.
Maar nu voor alle personen waarvoor dit is ingesteld. Waar kan ik de optie vinden en deze uit schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Settings -> Call -> Home dailing settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Lizard schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:57:
Settings -> Call -> Home dailing settings
Ah, great thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik voel me echt dom, maar hoe kan je applicatiegroepen aanmaken? Heb overal zitten zoeken, maar kan het niet zo vinden. Zag dat het kan omdat er standaard een groep Favorieten stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

iCy schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:10:
Ik voel me echt dom, maar hoe kan je applicatiegroepen aanmaken? Heb overal zitten zoeken, maar kan het niet zo vinden. Zag dat het kan omdat er standaard een groep Favorieten stond.
Je bedoeld een map op de homescreen, dit kan door een shortcut van een app over een andere shortcut te slepen, dan plaatst hij ze bij elkaar in een map.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
OEF! Net even verbaasd door de batterij! Okay, Coyote verbruikt echt niet veel en mijn screen helderheid stond denk ik gedurende 1 uur op de laagste stand en 1 uur op automatisch (vol dus met dit weer).

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-bHmR-jFXiik/UConlSA74yI/AAAAAAAACmE/hnAU-AVFaWw/s720/2012-08-14%252012.18.31.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-WLKBqmBtWjs/UConsEl68EI/AAAAAAAACmQ/hsl8LiVrbLQ/s720/2012-08-14%252012.18.41.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-F5pFa6hM7qk/UConrkUJmRI/AAAAAAAACmM/NiSF3lDTe74/s720/2012-08-14%252012.18.36.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Lekker is dat. Ik zag dat er een nieuwe update beschikbaar was 4.0.4. Ik downloaden en installeren. Telefoon word herstart. Installatie loopt tot 10% en zie daarna een plaatje van een telefoon met een soort kruis/fout er doorheen. Na 5 minuten herstart hij de telefoon en zit ik nog steeds op 4.0.3 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer dan 35% batterij? Telefoon van de oplader afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

CLB schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:48:
Meer dan 35% batterij? Telefoon van de oplader afgehaald?
Batterij +/- 70%. Telefoon niet aangesloten op oplader. Update via Wifi binnen gehaald.

Draai wel Nova Launcher, toestel is geroot en gebruik AdFree. Ook enkele standaard meegeleverde apps gedeïnstalleerd. Ben bang dat het daarmee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05:56
mickjuh schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:52:
[...]

Batterij +/- 70%. Telefoon niet aangesloten op oplader. Update via Wifi binnen gehaald.

Draai wel Nova Launcher, toestel is geroot en gebruik AdFree. Ook enkele standaard meegeleverde apps gedeïnstalleerd. Ben bang dat het daarmee te maken heeft.
Ik heb destijds de stock recovery teruggezet, bootloader opnieuw gelocked, en de RUU geflashed. Daarna ging de update in ieder geval zonder problemen.
Vervolgens bootloader weer geunlocked, recovery en supersu geflashed en mijn titanium backup hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Quad schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:36:
Zo!
Ik ben weer terug van een weekje Oostenrijk en een weekje Italië.
Ben benieuwd of ik wat gemist heb mbt het de te komen update(s) van HTC?
Zag een mooi notificatie/settings screen voorbij komen, gebruik zelf nu een app daarvoor.

Heb veel foto's geschoten, ook paar panorama's die best wel gelukt zijn dacht ik zelf.
Maar toch zijn er veel foto's (van landschap of personen), niet mooi gelukt. En zijn veel detail verloren gegaan wat ik vervelend vind.
Gelukkig heb ik de foto's nog van 3 kameraden, maar veel kan ik weggooien door ruis of detail verlies.

Kan er een paar uitzoeken en plaatsen mochten er mensen zijn die het willen bekijken?
Ze zijn geschoten in auto mode op 8MP.
Een panorama foto vond ik wel geschikt om te laten zien.
Check en oordeel.

Afbeeldingslocatie: https://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/637130052.jpg?key=98991665&Expires=1344952401&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=ObpSrJTiSoz6QGRahFBqWg1rceIEmD5WA5gmtYHJjHbLiAQQGd75dhkZ9r9rcfHk-nGbNqHCbKz8cTb43sGIprndqNbMXKLhqfFqATuvc4E9UcbLSl13WK~-2GZkueaOtyHtmbZJ-wyWKfgVnj858jRhfTeXAv8Zri4kGLFpR9A_
Klikje voor full size :-).

Check bijvoorbeeld de personen, daar is het best korrelig, en detail verloren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Foto's geschoten met de HOX kun je kwijt in [HTC One X] Show je pics! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Een panorama foto vond ik wel geschikt om te laten zien.
Check en oordeel.

[afbeelding]
Klikje voor full size :-).

Check bijvoorbeeld de personen, daar is het best korrelig, en detail verloren.
Het is natuurlijk niet de kwaliteit van een spiegelreflex of een goede compact camera, maar ik vind het voor een telefoon een nette plaat. Zelf zie ik geen enkele telefoon(*) als vervanging van een echte camera, maar als backup / extra lijkt het mij prima.

* Nee, ook een iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII of welke telefoon dan ook wint het niet van bijv. een Panasonic Lumix of Canon 60D. Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat hun telefoon beter is dan een 'echte' camera. Natuurlijk maakt de nieuwste telefoon betere foto's dan een compact uit het jaar nul, maar een moderne compact wint het zonder moeite van een telefoon...

[ Voor 11% gewijzigd door DarkFly op 14-08-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
DarkFly schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Het is natuurlijk niet de kwaliteit van een spiegelreflex of een goede compact camera, maar ik vind het voor een telefoon een nette plaat. Zelf zie ik geen enkele telefoon(*) als vervanging van een echte camera, maar als backup / extra lijkt het mij prima.

* Nee, ook een iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII of welke telefoon dan ook wint het niet van bijv. een Panasonic Lumix of Canon 60D. Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat hun telefoon beter is dan een 'echte' camera. Natuurlijk maakt de nieuwste telefoon betere foto's dan een compact uit het jaar nul, maar een moderne compact wint het zonder moeite van een telefoon...
Je hebt gelijk. Op vakantie nam ik soms gewoon foto's met de One X omdat ik daar sneller aan kon. Achteraf gezien (op het computerscherm thuis), had ik toch beter wel mijn echte camera gebruikt ipv de One X. Kwaliteit is niet slecht maar inderdaad lijkt het in de verste verte niet op de kwaliteit van compacte camera (met evenveel megapixels..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
dit zal ik hier ook eens posten: als je na de update (misschien ervoor ook, niet zeker van) bij instellingen van de camera "Menu--> beeld aanpassingen-->verzadiging op -2", krijg je ipv grijstinten(zwart-wit) ook groen/geel of blauw te zien, afhankelijk van waar je de camera op richt(focust).
bug in de witbalans?(die daarvoor al brak was)
filmpje ter voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik in de standaard music app shake to skip uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

efari schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:24:
dit zal ik hier ook eens posten: als je na de update (misschien ervoor ook, niet zeker van) bij instellingen van de camera "Menu--> beeld aanpassingen-->verzadiging op -2", krijg je ipv grijstinten(zwart-wit) ook groen/geel of blauw te zien, afhankelijk van waar je de camera op richt(focust).
bug in de witbalans?(die daarvoor al brak was)
filmpje ter voorbeeld
dit vertelde k ook al in het update topic.
ben dus niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:56:
Weet iemand hoe ik in de standaard music app shake to skip uit kan zetten?
Iemand een idee. Heb zelf op Google gezocht en de instellingen maar deze is nergens te vinden. Gebeurt overigens pas sinds 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:28:
[...]

Iemand een idee. Heb zelf op Google gezocht en de instellingen maar deze is nergens te vinden. Gebeurt overigens pas sinds 4.0.4.
Hoe doen jullie dat? Want ik krijg het hier niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Even mijn ervaring met de batterijduur:

Momenteel 18u 48m 0s op accu. Batterij was 5 min geleden echt zo leeg dat hij gewoon uit viel. Van die 18u 48m is zeker 8 uur slaaptijd.

Verhouding:

Scherm 58%
Mobiel stand-by 9%
Telefoon inactief 7%
Android besturingssysteem 6%
Heroes Call THD 6%
Wi-Fi 5%
Spraakoproepen 3%
Android-systeem 2%
Mediaserver 2%
Facebook 2%

Zijn dit een beetje normale getallen? Voor mijn gevoel loopt hij namelijk razendsnel leeg. Weet iemand toevallig een goede batterij app, dus een app die automatisch dingen uitschakelt zonder dat ik er last van heb? En die ook een mooi overzicht geeft van wat er nou precies gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is niks over te zeggen, als jij geen onscreen-tijd geeft... Was dat 1,5 uur, of was dat 4,5?

Voor vragen over software moet je hier zijn: Google Play & Androidapps - Deel 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Kan ik die onscreen tijd ergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op scherm (had ge)drukt, zie je dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Tijd actief: 2u 1m 39s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=38751275,noline]Upbeat schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:29[message]:
[...]

Hoe doen jullie dat? Want ik krijg het hier niet voor elkaar!
Ja dat weet ik dus ook niet. Als ik nu schud met telefoondan gaat deze naar het volgende nr. heel irritant als je loopt. Als iemand weet hoe je het aan of uit zet gráág.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:49

sanzut

It's always christmas time

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Ja dat weet ik dus ook niet. Als ik nu schud met telefoondan gaat deze naar het volgende nr. heel irritant als je loopt. Als iemand weet hoe je het aan of uit zet gráág.
Heb nu ff geen oordopjes bij de hand, maar in speaker stand doet ie niks als ik schud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
Redelijk normaal dus! Zeker als de helderheid op automatisch stond en als wifi de hele tijd op stond (wifi drinkt energie!). Probeer de screen helderheid wat te verminderen op sommige momenten en niet hele tijd wifi op te laten staan. Maar 18u is best netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Bizar, geen last van! Zit wel op een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ys8574 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:19:
[...]
Redelijk normaal dus! Zeker als de helderheid op automatisch stond en als wifi de hele tijd op stond (wifi drinkt energie!). Probeer de screen helderheid wat te verminderen op sommige momenten en niet hele tijd wifi op te laten staan. Maar 18u is best netjes!
Of WiFi stroom slurpt ligt er maar net aan hoe goed je 3G ontvangst is, thuis heb ik erg matige 3G onvangst. Zodra ik WiFi uitzet is mijn accu in no-time leeg omdat ie constant loopt te switchen tussen 2G/3G/H.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:07
Metian schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:13:
[...]

Je bedoeld een map op de homescreen, dit kan door een shortcut van een app over een andere shortcut te slepen, dan plaatst hij ze bij elkaar in een map.
Nee, hij bedoelt een tab in de appdrawer. En daar moet je het helaas doen met Alle - Favorieten - Downloads. vrij nutteloze feature zo, zonder de mogelijkheid eigen tabs toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
ys8574 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Allright, ik wist niet dat dit normaal was. Heb nu in ieder geval een app geïnstalleerd die mijn wifi uit zet als het niet in de buurt is van herkende netwerken en die de screen helderheid automatisch aanpast. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanzut schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:42:
[...]

Heb nu ff geen oordopjes bij de hand, maar in speaker stand doet ie niks als ik schud.
Bij mij dus in speakerstand en met oordopjes.
Het is een ontbranded toestel met de software versie 4.0.4.

Niemand een idee waar de instellingen shake to skip te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:28:
[...]

Heb je niet toevallig deze Shake2PlayNext app op je mobiel staan ?

Zover ik heb kunnen zoeken zit er geen optie in met 'shake to skip'.

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 15-08-2012 18:31 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Metian schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:31:
[...]

Heb je niet toevallig deze Shake2PlayNext app op je mobiel staan ?

Zover ik heb kunnen zoeken zit er geen optie in met 'shake to skip'.
Ik heb het getest. unbranded 4.04.
Zowel met headphone als op speaker gaat HOX niet een track verder als ik schud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

pattatje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:35:
[...]

Ik heb het getest. unbranded 4.04.
Zowel met headphone als op speaker gaat HOX niet een track verder als ik schud.
Unbranded 4.0.4, en hier ook niet met of zonder headset. Dus daarom ging mijn gedachten meteen uit naar een app die deze functie geeft, anders zou ik het ook niet meer weten

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Ik heb ontdekt waarom mijn telefoon snel leeg gaat. Het blijkt dat hij spontaan zo nu en dan aanspringt. Wat het is, ik heb geen idee. Vannacht werd ik wakker (02:00) dacht ik haal het laadsnoer eruit. Hij was toen 100% vol. Omstreeks (05:00) word ik opeens wakker omdat m'n telefoon verlicht is. Blijkt dat hij al een screen-on tijd heeft van 2 uur en 16 min.

Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.

Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Krijg je dan ook een melding m.b.t. de bluetooth? Dat heb ik ineens sinds een par dagen... Begint die ineens te gillen dat die wil verbinden met een of ander apparaat dat niet eens van mij is.. Echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
JKratos schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:29:
Krijg je dan ook een melding m.b.t. de bluetooth? Dat heb ik ineens sinds een par dagen... Begint die ineens te gillen dat die wil verbinden met een of ander apparaat dat niet eens van mij is.. Echt heel raar.
Oh tnx zal er eens op letten, ff BT uitzetten dan maar. Gebruik ik toch nauwelijks.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Bij mij staat bluetooth standaard al uit dus maakt het nog aparter.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
BT ligt het inderdaad niet aan, ging net weer spontaan aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen app die dit kan veroorzaken. Ik heb het opgelost door de hoax op te starten in veilige modus. Tien reboot en het is nu weg.
Bedankt allemaal voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Whole lot of stars ***

Dit is een hoax:

• lekzzz
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:15:
Ik heb geen app die dit kan veroorzaken. Ik heb het opgelost door de hoax :F op te starten in veilige modus. Tien reboot en het is nu weg.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Noem dat ding gewoon One X, klaar. Lijkt anders wel een enge ziekte ofzo

Verwijderd

Sorry spellingscontrole is nog niet alles.

• GjaltVK
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:46
Heb mijn One X nu ongeveer 3 dagen. Prachtig toestel en hij lijkt beter met de batterij om te kunnen gaan dan mijn oude HTC Desire (al is het natuurlijk vakantie en is het toestel minder in gebruik)

Heb geen van de wifi problemen (af en toe geen verbinding kunnen maken maar dat ligt aan het thuisnetwerk) en gps op de telefoon gebruik ik niet.

Maar het enige probleem wat ik heb (of lijk te hebben) is het feit dat whatsapp mijn telefoon niet uit de slaapstand haalt, oftewel: Ik lijk soms pas berichtjes te krijgen als ik whatsapp opstart. Zijn er meer mensen die dit op hebben gemerkt en er een fix voor hebben?

(Geen task killers, zowel op wifi/3g lijkt dit te gebeuren en ik heb autosync aan staan omdat anders mijn push mail niet door lijkt te komen?

• Leeuw070
  • Laatst online: 14-09 00:30
Heb nu een tijdje die nieuwe update draaien maar voorheen deed ik bijna 3 dagen met m'n accu maar nu na de update mag ik blij zijn met 1,5 dag :( . Voor de rest loopt ie wel smooth :)

Game PC

• lekzzz
Ik heb dus m'n BT uitgezet en overdag wifi uit. Dat scheelt wel enorm moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g378/lekzzz/Forum/2012-08-16_17-24-23.png
Leeuw070 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:08:
Heb nu een tijdje die nieuwe update draaien maar voorheen deed ik bijna 3 dagen met m'n accu maar nu na de update mag ik blij zijn met 1,5 dag :( . Voor de rest loopt ie wel smooth :)
Overigens haal ik dat echt nooit :?

[ Voor 74% gewijzigd door lekzzz op 16-08-2012 21:56 ]

Verwijderd

Welke navigatie software hebben jullie?? En hoe doet ie het??

Ik heb namelijk navigon europe en op al mijn htc's werkt ie perfect, behalve op mijn one x! Want hij is constant aan het zoeken waar ik ben en ik heb dan een fix.. en met maps zie je het pijltje ook over het scherm dansen alsof ik aan het bewegen ben. Weten jullie hoe je dat kan fixen heb de nieuwste update er op. En alles is bij gewerkt.. ook al locaties op nieuw dr op gezet

Voor de rest top telefoon!!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:54:
Welke navigatie software hebben jullie?? En hoe doet ie het??

Ik heb namelijk navigon europe en op al mijn htc's werkt ie perfect, behalve op mijn one x! Want hij is constant aan het zoeken waar ik ben en ik heb dan een fix.. en met maps zie je het pijltje ook over het scherm dansen alsof ik aan het bewegen ben. Weten jullie hoe je dat kan fixen heb de nieuwste update er op. En alles is bij gewerkt.. ook al locaties op nieuw dr op gezet

Voor de rest top telefoon!!
Toevallig al bekend met het GPS topic? http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38759351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 14-09 00:30
lekzzz schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:50:
Ik heb dus m'n BT uitgezet en overdag wifi uit. Dat scheelt wel enorm moet ik zeggen.

[afbeelding]

[...]

Overigens haal ik dat echt nooit :?
wifi , gps , en bt staan bijna altijd uit . Check af en toe wat websites , mail en friendstream . Ben geen heavy user ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik meldde vandeweek al dat een film kijken tig x werd onderbroken met MX Player , zonder foutmelding...
Dit na de installatie van de 4.0.4 update... Maar net gecheckt en is ook bij andere players het geval, zuur.

Maakt de One X momenteel onbruikbaar om films te bekijken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30
had ik ook. ik gebruik nu diceplayer. Die werkt tot nu toe probleemloos hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Dat videos onderbroken worden heb ik ook last van. Ik stream 's avonds soms nog een aflevering naar de telefoon en gebruik dan bs player om het te spelen. Maar soms stopt het inderdaad zonder melding. Ik kan er ook geen patroon in ontdekken of een reden ervoor bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ga ik DicePlayer nog is proberen, die had ik nog niet uitgeprobeerd... ben benieuwd...

Nog meer mensen die 2x een trilletje krijgen (en 'n geluidsnotificatie als die aanstaat) bij het krijgen van 1 email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
CLB schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:49:
Dan ga ik DicePlayer nog is proberen, die had ik nog niet uitgeprobeerd... ben benieuwd...

Nog meer mensen die 2x een trilletje krijgen (en 'n geluidsnotificatie als die aanstaat) bij het krijgen van 1 email?
Ik krijg bij Alles nu een dubbele tril.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 67 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.