[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste
Acties:
  • 589.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Mede-auteur:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

[HTC One X] Ervaringen & Discussie

De HTC One X is de eerste telefoon die beschikt over de de Tegra 3 Soc van nVidia.
Het toestel heeft een groot 4,7'' LCD scherm met de HD resolutie van 1280x720. De vier cores van de processor werken op 1,5 GHz + (een companion core op 500mhz) en het toestel heeft 1GB RAM tot
zijn beschikking. De HTC One X is vanaf 2 april in NL verkrijgbaar voor een adviesprijs van €649,-

HTC.com - One X
Handleiding HTC One X

Topics over / voor de HTC One X:
Accessoires
Batterijperikelen
Levertijden en Prijzen
Notificatieled-tweaks
Problemen en garantie-afhandelingen
Rooten & Custom ROM's
Show je pics!
Welk type scherm heb jij?
[HTC One X] 4.0.4 update topic

Topics gerelateerd aan Android / de HTC One X:
[HTC One S] Ervaringen & Discussie
Android Games - Discussie & Ervaringen
Android Software & Discussie

Foto's van de HTC One X:
HTC One X

HTC One X

HTC One X

HTC One X

Officiële specificaties:
  • 1280x720 met 4.7 inch scherm Super LCD 2 (van Sharp of OU)
  • Tegra 3- quad core @1.5GHz + companion core @500MHz met 1GB RAM
  • 32GB intern (waarvan ongeveer 26GB voor de consument beschikbaar)/geen SD slot
  • 8.9 mm dik, polycarbonaat behuizing met "touch" finish
  • 1800mAH accu die niet te verwijderen is
  • 8MP lens F2.0, 1080p video mogelijk
  • Beats Audio
  • Ice cream Sandwich met Sense 4.0 erop
  • Hardware home, back & task knoppen
HTC One X specificaties

Camera-scènes en effecten:
HTC One X - Camera scenes

HTC One X - Camera-effecten

Foto's gemaakt met de HTC One X:
HDR:
Natuur in HDR

Cinnamon:
Optreden/Concert

Automatisch
Het kleine broertje, de One S

Close-up
*Cracking* iPhone

Automatisch:
Grote Kerk Delft auto,matisch

HDR:
Grote Kerk Delft HDR

Automatisch met filter 'country'
All*****

Pietje

Pietje

Prijzen:
pricewatch: HTC One X Grijs
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=304961

pricewatch: HTC One X Wit
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=304962

Updates:
De HTC One X werd standaard geleverd met firmwareversie 1.26.401.2...
Op 18 april 2012 werd firmware 1.28.401.9 OTA aangeleverd die o.a. wat batterij-issues oploste
Op 30 april 2012 werd firmware 1.29.401.7 OTA aangeleverd die o.a. wat aan powermanagement deed
Op 15 mei 2012 werd firmware 1.29.401.11 OTA aangeleverd die o.a. wat aan schermflikkering zou doen
Op 10 aug 2012 werd FW 2.17.401.2 OTA aangeleverd die o.a wat aan de batterij en snelheid deed

Dankzij Vin87 weten we inmiddels hoe we kunnen testen wat voor panel er in je One X zit...
Er zijn namelijk drie fabrikanten, waarvan er waarschijnlijk twee worden gebruikt in EU-modellen!

Discussieer hierover in: [HTC One X] Welk type scherm heb jij?

One X vs One X - Zelfde instellingen en FW

Je hebt:
• Acer - EU?
• Sharp - EU?
• Sony - USA?

Hoe kun je testen welk panel jij in je One X hebt?
• Download Google Play: ES File Explorer
• Ga naar instellingen en klik 'up to root' aan
• Start je toestel TWEE keer achter elkaar opnieuw op
• Open ES File Explorer
• Druk een paar keer omhoog in zodat je in / bent
• Druk op de searchbutton en zoek naar 'last_kmsg'
• Wachten, wachten, wachten, wachten, wachten
• Open dit bestand in een text editor (op je telefoon of mail het even naar jezelf)
• En zoek op 'panel_id' en / of 'panel_vendor'
• Check de code die je daarbij vind met onderstaande gegevens
- Acer = 0x4940014
- Sharp = 0x294000f
- Sony = 0x18103

Poll: Wat voor panel heeft jouw One X?
Acer
Sharp
Sony
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380501&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Heb jij wel of geen problemen met je scherm?
Acer: GEEN problemen
Acer: WEL problemen (gele waas / vlekken)
Sharp: GEEN problemen
Sharp: WEL problemen (gele waas / vlekken)
Sony: GEEN problemen
Sony: WEL probemen (gele waas / vlekken)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380502&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Reviews
Userreviews - HTC One X wit
Userreviews - HTC One X grijs

reviews: HTC One X en One S: terug naar de kern
reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
reviews: Smartphone-shootout: twee tegen vier cores

AndroidWorld
BrightHand
Cnet
Consumentenbond
Droid-Life
Engadget
EuroGamer
ExpertReviews
IntoMobile
NieuweMobiel
PCMweb
PC-World
PhoneArena
SlashGear
• [url="]http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-one-x-1069319/review"]TechRadar[/url]
TechSpot
TechZine
The Verge
Trusted Reviews

TS is made by D0gtag en is aangepast door CLB

[ Voor 218% gewijzigd door CLB op 02-10-2012 22:51 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dit zal een toppertje worden. Wat een beest!

Op bgr.com staat ook te lezen dat hij een Super HD LCD 2 scherm gaat krijgen wat erg top moet worden. Grote kans dat dit mijn s2 gaat vervangen

Bron: http://www.bgr.com/2011/1...splay-and-unibody-design/

[ Voor 27% gewijzigd door alwaysleft op 09-11-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4,7'' wordt wel erg groot imho, maar de Sensation XL bijvoorbeeld is wel weer mooi plat.
Deze HTC Edge heeft niks van de tekortkomingen van de Sensation XL, dus kom maar op!
Persoonlijk zie ik wel liever 4'' met deze specs, dus als dat nou nog is zou komen...

Alleen het design mwahh, zo'n ugly ass cameramodule op de achterkant.
Tevens vraag ik me af waarom er nog steeds vier capacitieve buttons op zitten.
Als die wordt gelaunched mag ik toch hopen dat het gelijk met Android ICS is.
Mja er staat ook geen beatslogo op dus of de render helemaal klopt...

[ Voor 81% gewijzigd door CLB op 09-11-2011 22:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13
In de starttopic moet nog iets veranderd worden. De processoren kunnen bij gebruik van 1 van de 4 (highperformance)processors maximaal 1,4 Ghz aan. Wanneer er een beroep wordt gedaan op 2 of meer dan is de maximale frequentie 1,3 Ghz. Werd vandaag bekend.
Ben echt ernstig benieuwd naar objectieve benchmarks!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-02 00:08
Benchmarks zijn leuk. Maar in de praktijk werkt mij S2 enorm snel. Booten doet ie rap. Browsen gaat snel. Multitasken kan die goed. Ik kan niks verzinnen waarvoor ik meer snelheid nodig zou hebben.

Ik zie niet direct de meerwaarde van quadcore. Maar wellicht is het nog responsiever dan dualcore. Het zal mij benieuwen.

Specs

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
PeterFdeVries schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:51:
In de starttopic moet nog iets veranderd worden. De processoren kunnen bij gebruik van 1 van de 4 (highperformance)processors maximaal 1,4 Ghz aan. Wanneer er een beroep wordt gedaan op 2 of meer dan is de maximale frequentie 1,3 Ghz. Werd vandaag bekend.
Ben echt ernstig benieuwd naar objectieve benchmarks!
@PeterFdeVries Bron or it didn't happen :)
@CLB Verder weet ik nog niet wat het design wordt volgens mij is dit gewoon een render dus geen mr blurry cam shot. Maar hoogst waarschijnlijk komt hij zonder de hardware knoppen zoals de de ville* Verder houdt HTC zich vaak wel aan de renders van hun toestellen maar acht de hardware knoppen onwaarschijnlijk.

@kwak, over een paar weken kan je zelf benchmarks maken (moet je alleen wel even een asus transformer prime halen :P )

[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 10-11-2011 11:13 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Anoniem: 368035

leuke specs maar hij ziet er precies hetzelfde uit als een sensation, op de achterkant na dan... HTC kom eens met wat nieuws

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Persoonlijk vind ik deze wel nice. Eindelijk weer iets van HTC om naar uit te kijken, tochwizz en de bouwkwaliteit van Samsung kan mij niet bekoren en de Nexus lijkt zwaar overpriced te worden.

Edit

De Ville stemt mij nog hoopvoller. Volgens deze post zit daar een Super AMOLED in. Ziet er best leuk uit allemaal ;)

[ Voor 47% gewijzigd door westergas op 10-11-2011 14:04 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-02 00:08
@D0gtag wat bedoel je precies?

Apart dat het ding was pas in het eerste of tweede kwartaal van 2012 uitkomt. Er is al redelijk wat over dit toestel bekend dus HTC zal de prototype fase al wel voorbij zijn. Ik zou zeggen, releasen voor de kerst zodat ie nog onder de kerstboom kan.

Offtopic
@Westergas Bouwkwaliteit van Samsung is wel degelijk goed (of heb jij zelf of in je omgeving andere ervaringen) en Touchwizz kan je vervangen door een andere launcher. Dat je HTC design prefereert boven Samsung kan natuurlijk. Ik heb het zelf andersom.

Specs

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Kwak schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:46:
@D0gtag wat bedoel je precies?

Apart dat het ding was pas in het eerste of tweede kwartaal van 2012 uitkomt. Er is al redelijk wat over dit toestel bekend dus HTC zal de prototype fase al wel voorbij zijn. Ik zou zeggen, releasen voor de kerst zodat ie nog onder de kerstboom kan.

Offtopic
@Westergas Bouwkwaliteit van Samsung is wel degelijk goed (of heb jij zelf of in je omgeving andere ervaringen) en Touchwizz kan je vervangen door een andere launcher. Dat je HTC design prefereert boven Samsung kan natuurlijk. Ik heb het zelf andersom.
De edge gaat gebruik maken van de Tegra 3 welke over een paar weken te koop is in de Asus transformer prim (tablet). daar kan je uit opmaken wat de prestaties van de tegra 3 zijn (welke inmiddels al rond drijven hier en daar).

Persoonlijk vind ik Samsungs van degelijke bouwkwaliteit alleen vind plastic niet zo, ik hou wel van gewicht. Me vriendin heeft nu de s2, ik wacht nog op iets degelijks als de milestone :) (Welke na 2 jaar nog steeds uitstekend functioneert)

Milestone 4 =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• westergas

westergas

rikkie_pc

Kwak schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:46:
Offtopic
Ja bedoel het design maar ook het materiaal (plastic). Ook vind ik sense prettig werken maar dat kan gewenning zijn dus daar sta ik me niet op blind. Ben geen Samsung hater hoor...als Samsung met een mooi product komt koop ik het gewoon ;)

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
bijvoorbeeld :D Maar die zal wel niet uitkomen aangezien de milestone 3 ook al niet hier is uitgekomen (alleen Brazilië en delen Azië) terwijl de Droid 4 al op uitkomen staat :)
Maar ik wacht nog ff op wat 2012 gaat brengen. Zoals de HTC edge of het einde van de wereld hoe dan ook koop ik bij elk van die opties geen Milestone :D (tenzij de milstone een tegra 3 heeft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty__Mouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-11-2024

Marty__Mouse

If not, dan toch!

Wat een specs heeft deze HTC..

Voor mijn Nokia N900 ben ik op zoek naar een waardige opvolger.. Maemo vind ik erg prettig werken maar mis alle apps die simpelweg niet te krijgen zijn voor m'n nokia.. Omdat ik IOS te gesloten vind is de keuze gevallen op een android phone.. Maar specs-geek die ik denk ik wel ben wil ik wel een beetje een krachtig toestel..

Ik zat al een beetje te twijfelen tussen de HTC Rezound/Vigor en de Samsung Galaxy Nexus.. Vanwege de 720p beeldschermen en de overige specs..

Omdat de Rezound (voorlopig) niet naar Nederland komt en ik per 1 januari aan wat anders toe ben was de HTC eigenlijk al afgevallen en ging m'n keuze meer naar de Samsung Nexus..

Ik mis echter wel het extra SD-slotje in de Samsung die de HTC Edge naar verluidt wel krijgt.. (in m'n N900 hobbel ik vrolijk met 32GB onboard en een micro SD van 32GB rond en dat zit al angstvallig vol..)

Nu zit ik dus qua specs een beetje te twijfelen of de HTC Edge het 5 maanden wachten waard is t.o.v. de Samsung.. Of dat ik beter 1 jaartje de Samsung kan nemen en tegen die tijd zijn er wel weer legio meer toestellen met een quad-core gok ik zo.... Twijfels twijfels... ;-)

Ideeën/meningen??

When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Na 2 jaar HTC Desire gehad te hebben ben ik toe aan sneller en vooral meer geheugen. Enorm intern geheugen spreekt me erg aan en geen SD, alsof ik eerder meer dan 16 gig op mijn telefoon had staan.... Denk wel dat ik aan het formaat moet wennen tov mijn Desire maar als ik meer mensen hoor dan blijft alles eigenlijk wel redelijk op broekzakformaat.
In Februari verlengen dus ben nog aan het twijfelen of ik voor Sim-only ga of ik laat mijn abbo een paar maanden doorlopen tot de Edge uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Jullie weten dat de Edge zoals hier gepresenteerd waarschijnlijk nep is? Ja, de Edge zal vast wel bestaan, het design ziet er wel goed uit en is in de stijl van HTC, maar HTC een een SoC die niet van Qualcomm afkomstig is? Op z'n eufemistisch gezegd is dat onwaarschijnlijk. HTC heeft bij mijn weten nog steeds een contract met Qualcomm wat inhoudt dat HTC alleen Qualcomm SoC's gebruikt.
Ja, de Tegra3 is geweldig, ja dat zou gaaf zijn maar nee die komt waarschijnlijk niet in de HTC Edge.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
thijsje66 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:01:
Jullie weten dat de Edge zoals hier gepresenteerd waarschijnlijk nep is? Ja, de Edge zal vast wel bestaan, het design ziet er wel goed uit en is in de stijl van HTC, maar HTC een een SoC die niet van Qualcomm afkomstig is? Op z'n eufemistisch gezegd is dat onwaarschijnlijk. HTC heeft bij mijn weten nog steeds een contract met Qualcomm wat inhoudt dat HTC alleen Qualcomm SoC's gebruikt.
Ja, de Tegra3 is geweldig, ja dat zou gaaf zijn maar nee die komt waarschijnlijk niet in de HTC Edge.
Pocketnow heeft vernomen dat er een Tegra 3 in komt, en Digitimes heeft (onafhankelijk daarvan) ook van bronnen vernomen dat deze gebruikt wordt. Dus "waarschijnlijk nep" is schromelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
RoD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:02:
[...]

Pocketnow heeft vernomen dat er een Tegra 3 in komt, en Digitimes heeft (onafhankelijk daarvan) ook van bronnen vernomen dat deze gebruikt wordt. Dus "waarschijnlijk nep" is schromelijk overdreven.
Goed, onwaarschijnlijk is misschien een betere term. Ik zeg niet dat het onmogelijk is o.i.d. maar het zou wel buiten de Qualcomm deal vallen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Ik hoop dat het allemaal mogelijk is...
Dit is een telefoon waar ik op zit te wachten (HTC Fan), de rest van HTC valt me een beetje tegen als je kijkt naar de nieuwe generatie power phones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
thijsje66 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:44:
[...]

Goed, onwaarschijnlijk is misschien een betere term. Ik zeg niet dat het onmogelijk is o.i.d. maar het zou wel buiten de Qualcomm deal vallen.
Maar HTC zou wel gek zijn niet met Nvidia in zee te gaan, qua pure processor kracht is de Tegra 3 onverslagen op dit moment. Zie benchmarks Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-03 15:57
Wel een beetje heel groot als dat ding nog knoppen onderaan krijgt. Tegra 3 is inderdaad wel iets mooi's 4 volwaardige cores die apart op 1,4 kunnen draaien en dan nog eens die 5de die dacht ik op 512mgz is geklokt voor de baterij te sparen. Jammer dat hij uit de keuken van htc komt. Ik vind hun design en software prachtig. Eigenlijk de ideale toestellen op 1 ding na dat is de bootloader. Ik neem geen toestellen waarvan de bootloader niet open is. Nog even wachten op een samsung quadcore gsm dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Marty__Mouse schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:36:
Wat een specs heeft deze HTC..

Voor mijn Nokia N900 ben ik op zoek naar een waardige opvolger..
Dit toestel heeft juist GEEN sd kaart slot, maar daar komen we pas definitief achter als ie bekend gemaakt wordt.

@thijsje66, Uiterrr. is uiterlijk niet def. maar vaak zijn de rumors en specs niet ver van de waarheid als het om HTC gaat. Verder heeft HTC geen exclusive deal met qualcomm. Iets met (don't) keep all eggs in one basket...

@miel54. was ff vergeten dat HTC de bootloader weer gesloten heeft.... Heb nog steeds hoofdpijn van Motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

miel54 schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:48:
Wel een beetje heel groot als dat ding nog knoppen onderaan krijgt. Tegra 3 is inderdaad wel iets mooi's 4 volwaardige cores die apart op 1,4 kunnen draaien en dan nog eens die 5de die dacht ik op 512mgz is geklokt voor de baterij te sparen. Jammer dat hij uit de keuken van htc komt. Ik vind hun design en software prachtig. Eigenlijk de ideale toestellen op 1 ding na dat is de bootloader. Ik neem geen toestellen waarvan de bootloader niet open is. Nog even wachten op een samsung quadcore gsm dus.
De bootloader van de HTC Sensation zit officieel ook dicht maar daar zijn tooltjes voor om deze te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37
D0gtag schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:11:
[...]

@thijsje66, Uiterrr. is uiterlijk niet def. maar vaak zijn de rumors en specs niet ver van de waarheid als het om HTC gaat. Verder heeft HTC geen exclusive deal met qualcomm. Iets met (don't) keep all eggs in one basket...
Qualcomm heeft wel een groot aantal aandelen in HTC. Dus vandaar dat de meeste HTC's nog steeds met Qualcomm geleverd worden. Daarnaast heeft Qualcomm wel een all in one solution met alle radio (GSM/CDMA/LTE/HSDPA+) in 1 SOC. Dus 1 chipje heb je wel een complete package.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Hier moet ik gepost hebben!!

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik mag dat design van HTC echt wel :)

Zeer nice! Nogal veel scherm per oppervlakte telefoon ook.

[ Voor 32% gewijzigd door Compizfox op 14-11-2011 22:07 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
miel54 schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:48:
Jammer dat hij uit de keuken van htc komt. Ik vind hun design en software prachtig. Eigenlijk de ideale toestellen op 1 ding na dat is de bootloader. Ik neem geen toestellen waarvan de bootloader niet open is. Nog even wachten op een samsung quadcore gsm dus.
Dat unlocken heb ik onlangs gedaan en dat duurde nog geen 10 minuten. Ik unlock liever een mooi, stevig gebouwd toestel dan bijvoorbeeld een Samsung van plastic te nemen die ik niet hoef te unlocken. Ga dit topic maar eens volgen, leuke opvolger voor de DHD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik ga ook volgen. Ziet er goed uit! Het is inderdaad te hopen dat hij in het eerste kwartaal al komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Zinu schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:25:
Ik ga ook volgen. Ziet er goed uit! Het is inderdaad te hopen dat hij in het eerste kwartaal al komt.
Precies, let's hope so! Mijn abonnement verloopt ook precies rond die tijd, en kan begin April een nieuwe aangaan..

HTC Edge springt er voor mij uit omdat het een beetje de tegenhanger lijkt te worden van de Galaxy Nexus, dus met Android ICS 4.0 erop, en state-of-the-art Hardware. Ook zwaar benieuwd naar de nieuwe Sense schil die er overheen komt te liggen :)

HTC heeft bij mij altijd een streepje voor vanwege de bouwkwaliteit en de toestellen die veelal degelijker aanvoelen ( sluit overigens niet uit dat ik die Nexus ook graag wil hebben ).

Vind die Sensation XL en XE bijv. het allemaal net niet, is meer een voortborduursel op de huidige phones.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Weer een nieuw model (of dit echt is?/?) HTC Zeta met quad core qualcomm 2.5GHz. MWC gaat interessant worden dit jaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/11/htczeta-1321395227.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

D0gtag schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:07:
Weer een nieuw model (of dit echt is?/?) HTC Zeta met quad core qualcomm 2.5GHz. MWC gaat interessant worden dit jaar.
[afbeelding]
Wel een nieuwe richting qua design voor HTC. Doet me een beetje denken aan SE Experia. Vind persoonlijk de Edge (mockup?) mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het lijkt mij erg ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
[afbeelding]
Deze is wel erg hoekig zeg, design is me iets te strak, schrikt zelfs een beetje af :P. Vind inderdaad die Edge ook mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:18
Wel lekker veel scherm, bijna geen randen, maar mooi is het niet...

Strava

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:55

DarkSide

theres no place like ::1

Wel blijven er 'fysieke' knoppen opduiken in de mock-ups. Terwijl ICS dat niet nodig heeft.
De zeta is idd lelijk en ik betwijvel of er een 2.5GHz cpu in komt te liggen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
NLuna schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:26:
[...]

Deze is wel erg hoekig zeg, design is me iets te strak, schrikt zelfs een beetje af :P. Vind inderdaad die Edge ook mooier..
Je vind deze hoeking maar vind de EDGE mooier, Daar zie ik wel humor in :P

@
DarkSide schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:33:
Wel blijven er 'fysieke' knoppen opduiken in de mock-ups....
ICS hoeft geen fysieke knoppen te hebben maar telefoons als de S2 hebben ook nog knoppen en krijgen ook ICS. Volgens mij zijn knoppen een ontwerp keuze.. Maar dat is allemaal speculatie totdat er echte toestellen gevonden worden :)

[ Voor 34% gewijzigd door D0gtag op 18-11-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:55

DarkSide

theres no place like ::1

klopt dat ICS ook met fysieke knoppen kan werken. Des te handiger voor huidige toestellen om de overstap te kunnen maken.
Maar nieuwe toestellen is het niet nodig denk ik. Kan natuurlijk een design keuze zijn.
Om meer screen ruimte over te houden. Maar dmv on screen toetsen ben je flexibeler
Deze kunnen per context wijzigen en ook in landscape mee draaien (als zijn daar ook oplossingen voor bij fysieke toetsen).

Ik had denk ik gewoon verwacht dat ze niet meer gebruikt zouden worden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Grote kans dat het komt omdat vrijwel alle HTC telefoons LCD schermen gebruiken gebruiken. Knoppen als deel van het scherm zijn bij AMOLED schermen ideaal, je ziet immers niet dat het eigenlijk een deel van het scherm is, het lijken gewoon losse knoppen (het zwarte deel van het scherm staat immers gewoon uit). Bij een LCD scherm zie je nogal wat bleeding van de backlight en dit ziet er niet echt mooi uit als je hier constant tegenaan kijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Tk55 op 18-11-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430035

[afbeelding]
Engadget heeft inmiddels een update geplaatst dat het gaat om een concept versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
Anoniem: 430035 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:16:
[...]

Engadget heeft inmiddels een update geplaatst dat het gaat om een concept versie.
Idd, misschien Q4 van 2012, want dan komen de 2.5GHz Qualcomms pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430035

Ja, die zouden dan bijna weer overbodig worden, aangezien de eerste Quad-cores al begin 2012 worden verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zal HTC ooit nog met modellen komen die GEEN Beats Audio hebben? :'(

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
hyptonize schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:56:
Zal HTC ooit nog met modellen komen die GEEN Beats Audio hebben? :'(
Wat is er mis met beats audio? maakt het toestel niet groter of lelijker? maakt alleen audio beter.

Heb nog dit plaatje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://techfibe.com/wp-content/uploads/2011/05/wpid-nexus-3.jpg
De HTC nexus die nooit kwam, is dit wat de edge moet worden?

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Van die rode accenten bij Beats telefoons moet je houden... en is niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

D0gtag schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:03:
[...]
[afbeelding]
Ik hoop het niet. Over lelijk gesproken...
Die render in de TS ziet er wat mij betreft prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zinu schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:05:
Van die rode accenten bij Beats telefoons moet je houden... en is niet aan mij besteed.
Inderdaad. En principieel is het ook niet aan mij besteed. Dr. Dre enzo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 11:09

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[...]

Wat is er mis met beats audio? maakt het toestel niet groter of lelijker? maakt alleen audio beter.

[afbeelding]
Volgens mij is dat de HTC Amaze 4G (Alleen in de US)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
FrankGuthrie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:12:
[...]

Lijkt me sterk, het onderste deel is veel te smal voor touch-knopjes.

HTC Ville?
nieuws: Details van dunne HTC-telefoon met Android ICS verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
FrankGuthrie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:12:
[...]

Zoals stfnlln ook al zegt, zeker niet.
Dit is touch screen van hoek tot hoek en geen touch knoppen. Verder heeft hij geen inkepingen in de onderkant zoals de Amaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
[...]

[afbeelding]
Ding ziet er wel verdomd degelijk uit, lijkt ook wel alsof die rand gewoon van echt aluminium is. Ik heb nu een HTC Legend en die heeft die alu 'unibody' en heb nog nooit zo'n robuust toestel gehad; het blijft ook gewoon wat langer heel allemaal dan die plastic frontjes..
Plaatje kan overigens ook gewoon de HTC Ville zijn toch? Vind ze allebij op elkaar lijken.. ( ook wat betreft specs, alleen Qualcomm ipv Nvidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Hier nog een uitstekende uitleg over hoe de tegra 3 werkt en waarom hij minder juice zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Las dat we helaas nog niets spannends van HTC op de CES hoeven te verwachten. Jammer, had er wel een beetje op gehoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Was op zich wel te verwachten. Volgens mij richt HTC zich met grote launches elk jaar vooral op de MWC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Inderdaad nog even wachten op MWC in Barça, heb momenteel al een galaxy nexus dus ben zo ie zo wel ff zoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 07:58

Tripl3 D

Brother in Arms

HTC Edge wordt Endeavor en later Supreme

http://pocketnow.com/andr...ge-receives-a-name-change

Misschien de titel ook maar gelijk wijzigen van dit onderwerp?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Tripl3 D schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:50:
HTC Edge wordt Endeavor en later Supreme

http://pocketnow.com/andr...ge-receives-a-name-change

Misschien de titel ook maar gelijk wijzigen van dit onderwerp?
Uit de meegestuurde link :
"according to a trusted source, HTC has taken the unusual move of changing the codename of...possibly under the retail name "Supreme." "
Nog geruchten.. tot die tijd is het gewoon nog de htc edge :) Maar nogmaals over een maand weten we meer en zal de topic aangepast worden.

[ Voor 10% gewijzigd door D0gtag op 24-01-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

D0gtag schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Uit de meegestuurde link :
"according to a trusted source, HTC has taken the unusual move of changing the codename of...possibly under the retail name "Supreme." "
Nog geruchten.. tot die tijd is het gewoon nog de htc edge :) Maar nogmaals over een maand weten we meer en zal de topic aangepast worden.
Ik snap je wel, maar toch ook weer niet, dit topic is ten slotte ook om een gerucht begonnen. Maar goed, het is mij om het even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:23
ben benieuwd, wil rond de zomer een vervanger voor me HTC Desire HD, zou dan wel voor een quad core telefoon gaan en het liefst van HTC

de Edge klinkt goed, de Zeta nog beter.. ben benieuwd wat er werkelijk op de markt komt, ik hoop dat ze beide komen en dan ga ik natuurlijk voor de Zeta ;)
Maar zie eerder de Edge met 1,5Ghz komen, dan de Zeta met 2,5Ghz (al is 2,5Ghz wel gewoon mogelijk)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 11:01
Loop straks twee jaar rond met mijn Desire. Maar DAMN, wat een telefoon is dit dan.

Ziet er ook erg gelikt uit. Hopelijk is dat allemaal alu en geen plastic zoals de meeste Samsungbakken (en mijn Desire).

Kan nu niet wachten tot WMC

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Topicstarter
Ik denk dat de edge de naam de ville wordt, Met dit uitgelekt filmpje van de ville naast de concept van de edge lijken ze wel erg veel op elkaar.
Kijk naar het camera gedeelte (achter) in het "productie model" is dit naar zwart plastic gegaan, maar identiek aan vorm. Verder is de plaatsing van de usb en zij profiel gelijk. Het nieuws van de uitgelekte rom zou vertellen dat de HTC Endeavor een quadcore is, maar ja dit kan net zo goed een spelletje zijn van HTC. Over 2 weken weten we het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Fasterinside schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:38:
Loop straks twee jaar rond met mijn Desire. Maar DAMN, wat een telefoon is dit dan.

Ziet er ook erg gelikt uit. Hopelijk is dat allemaal alu en geen plastic zoals de meeste Samsungbakken (en mijn Desire).

Kan nu niet wachten tot WMC
Same here, wordt een beetje gek van dat tekort aan geheugen van de Desire. De apps worden ook steeds groter en ik heb geen zin om te gaan rooten.

Was bijna voor de SGS II gegaan, maar dat Touchwiz trekt mij gewoon minder. Mijn vrouw heeft er één sinds december en het voelt gewoon minder prettig aan.

De mail app, de sms app en dan zoiets simpels als je telefoon op de pc aansluiten. Mijn Desire vraagt gelijk wat ik wil doen (allen opladen, als externe opslag, media speler, etc). De SGS II moet ik zelf instellen via het instellingen menu.

• Stfnlln
Maak het rijtje namen maar weer wat langer:

HTC Edge -> HTC Endeavor -> HTC Supreme -> HTC One X (http://www.allaboutphones...HTC-One-X-gaan-heten.html)

Trouwens nieuwe theorie:

HTC Ville -> HTC One S(upreme) (http://www.slashgear.com/...s-coming-to-mwc-15213619/)
En ziet er verdomd goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2012/02/HTC-Ville-leak.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Stfnlln op 16-02-2012 11:54 ]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Als de HTC Edge/Endeavour/Supreme/One X met die specs komt en niet duurder wordt dan de SGS note nu geprijsd is dan wordt dit echt een instant buy voor mij! Nog 2 weken, dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tripl3 D schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:58:
Als de HTC Edge/Endeavour/Supreme/One X met die specs komt en niet duurder wordt dan de SGS note nu geprijsd is dan wordt dit echt een instant buy voor mij! Nog 2 weken, dan weten we meer.
Een gloed nieuw high end toestel voor rond de 400 zou inderdaad leuk zijn. Gaat alleen niet gebeuren. Tel er maar €100 bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:49

BPP

westergas schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 07:45:
[...]

Een gloed nieuw high end toestel voor rond de 400 zou inderdaad leuk zijn. Gaat alleen niet gebeuren. Tel er maar €100 bij op.
Waar vindt jij een sgs note voor 400 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 06-06 12:29
[...]

[afbeelding]
Dit toestel is nep en is gephotoshoped ;) Kijk maar ongeveer laatste paar centimeters aan de rechter kant van het scherm. Kun je zien dat het copy paste werk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

BPP schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 07:55:
[...]

Waar vindt jij een sgs note voor 400 euro?
Ja, precies. In de pricewatch is de goedkoopste € 530. Dus daar doelde ik ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ik heb met de toestellen bij iemand in Duitsland mogen spelen.
Hij heeft mij wat informatie doorgegeven.

Net als vorig jaar komt HTC weer met 3 toestellen in Barcelona.
One X, One S en One V

Ik heb alleen met de One X kunnen spelen. Ik kan inderdaad bevestingen dat de informatie die Modaco heeft gelekt correct is.
http://android.modaco.com...he-forthcoming-htc-e-r323

Aantal aspecten die niet gezegd zijn: MHL support is ook gewoon aanwezig, batterij is wel remove-able. Toestel heeft inmiddels al een 2e update gehad (2e Update is de ene die ook gelekt is op XDA). Wel nog steeds 0.x, Volgende update idd 4.0.5 en zal als versie nummer 1.x krijgen, dit zal ook de versie zijn die in Barcelona gedemonstreerd gaat worden. 4.0.5 Update wordt dit weekend verwacht.
De Tegra chipset loopt op 1 als op 4 cores 1,5Ghz van wat ik kon zien. En de idle was dacht ik 700Mhz ipv 500... (Dit laatste weet ik niet zeker)
Scherm is net als die van de XL, dus ik hoop dat deze geen problemen met dode pixels gaat krijgen.
Over de SD support weet ik niks van, ben het ook vergeten te vragen of te controleren.

De persoon gaf aan dat op normaal gebruik hij 16 tot 18 uur halen (denk eraan, nog beta rom).
De style van de behuizing is net als die van de Sensation.
Toestel was verder zwaar branded met HTC codes etc. Vandaar dat ik dit x geen foto's heb gemaakt om te lekken.

Mochter er nog vragen zijn, stel ze maar :)

Ps. binnen HTC staat hij bekend als: HTC Endeavor_U. De serie nummer de prototypes is PJ461xxxx
Quadrant score gemiddeld rond 4600

[ Voor 9% gewijzigd door Xmoo op 17-02-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Zwaar branded en daarom geen foto's??? Het uiterlijk/vorm is toch ook al boeiend om te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Tripl3 D schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:22:
Zwaar branded en daarom geen foto's??? Het uiterlijk/vorm is toch ook al boeiend om te zien?
Staat de serienummer, toestelnummer etc op gragrafeerd. Hij wilde zelf de risico niet nemen, en geef hem groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37
Ondanks dat je alleen met de One X gespeeld hebt, heb je ook details gehoord van de One S en de One V? Zit er een toestel met een Qualcomm S4 processor tussen?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
One S heeft de S4 1.5 Ghz duo en de V was 1Ghz dacht ik zo.
V interesseert mij vrij weinig... Is een mid-range toestel.

[ Voor 37% gewijzigd door Xmoo op 17-02-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: 'HTC komt met muziektelefoon op Android'

EDIT @ Xmoo: Bevestig je dit uiterlijk...
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1320693235.jpeg

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 17-02-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Deels. Hij had hem in zo'n leather ding zitten. De foto's in het donker zijn niet zo fel geflitst. Dus denk dat de 1 LED flash correct moet zijn. On screen keys, daar komt het naam Edge ook van ;) Hele voorkant scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Klinkt misschien stom, maar ik vind One X overigens wel de meest aansprekende naam zonder sterallures (Supreme bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hallo mensen, ik voeg me ook in dit topic; ik heb nu de Desire en m'n abbo loopt af in Mei (geloof ik).
Ook ik ben erg geïnteresseerd in de One X / One S, de telefoon zoals de foto's nu laten zien zien er (wat mij betreft erg mooi uit; de One S is echt :9~ als je ze naast elkaar ziet:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1320693235.jpegAfbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2012/02/HTC-Ville-leak.jpg

Het meest interessante toestel lijkt me nog de One X, maar ik denk dat die met huidige prijzen onbetaalbaar gaat worden dus dan wordt het eerder de One S; ook niet slecht.

Ik volg het op de voet. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Piet91 op 17-02-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ook hier een desire gebruiker waar het contract af loopt.

Maar welk model is degene met 3,7"scherm? meer dan voldoende

en.... is het scherm 3,7" in of excl softwarebuttons

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tripl3 D schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:02:
[...]

Ja, precies. In de pricewatch is de goedkoopste € 530. Dus daar doelde ik ook op.
My bad :$ Dacht dat je de SGS2 bedoelde. Was nog vroeg he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
Pinin schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:22:
Ook hier een desire gebruiker waar het contract af loopt.

Maar welk model is degene met 3,7"scherm? meer dan voldoende

en.... is het scherm 3,7" in of excl softwarebuttons
One V 3,7" (nieuws: 'HTC komt met muziektelefoon op Android')
One S 4,3"
One X 4,7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

thx, vond het nogal onduidelijk. Jammer dat de V nogal garig oogt (low-tech) want toestellen met meer dan 3,7"zijn zo groot.

Hoe wordt het scherm gemeten bij nieuwe toestellen in of excl. softbuttons

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inclusief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 20:26
Hier nog een Desire gebruiker die bijna kan verlengen :).
De One X en One S zien er beide top uit :O.

Enige wat ik nog even moet bekijken is hoe de 4.7" in de hand voelt t.o.v. een 4.3", als de afmetingen meevallen is het alleen nog eventjes wachten op de prijzen die je extra moet bijleggen bij het verlengen van een abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik pas de titel even aan :)

Verder voor de andere One-modellen aub even een apart topic openen.

[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 17-02-2012 18:22 ]

• Stfnlln
http://pocketnow.com/andr...-x-first-press-shot-image
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/html/portal/news/0000021743//HTC-One-X-Sense-4.0.jpg
Het lijken eerlijk gezegd geen onscreen buttons en hij is een stuk smaller dan voorheen... fake?
Waarom geen onscreen buttons? Kan toch nog +/- 40/50 pixels doorlopen naar beneden zie ik?

• RoD
  • Niet online

RoD

Er werd in eerdere geruchten al eens genoemd dat HTC met Sense 4.0 geen ondersteuning voor softwareknoppen wil bieden. Nu meen ik dat dat niet helemaal waar bleek, maar het geeft wel aan dat HTC mogelijk overweegt om hardwareknoppen te houden. Vind ik ook niet zo'n gek idee.

• Stfnlln
CLB schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:57:
Waarom geen onscreen buttons? Kan toch nog +/- 40/50 pixels doorlopen naar beneden zie ik?
Omdat het scherm naar mijn mening (wanneer je het denkbeeldig doortrekt) te dicht bij de metalen behuizing in de buurt komt. Dat zie je niet vaak, zo dicht bij de rand.
Mwah mwah ik denk dat het kan.. Achja afwachten, vind het in ieder geval al mooi ogen, beter dan:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/html/portal/news/0000019842//HTC-Edge.jpg

• Stfnlln
Klopt, nog een paar dagen!

ps. HTC One S met S4 is ook niet verkeerd!

• NLuna
Stfnlln schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:56:
http://pocketnow.com/andr...-x-first-press-shot-image
[afbeelding]
Het lijken eerlijk gezegd geen onscreen buttons en hij is een stuk smaller dan voorheen... fake?
Dit is de Ville aka One S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
This would be it: http://www.itproportal.co...x-pictures/#ixzz1nKJpDh00
Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-X-1_1_displaywatermarked2v3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-X-2_1_displaywatermarked2v3.jpg

En dit is de HTC One S:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_1_overlaywm2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_2_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_4_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_5_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_8_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_9_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_10_overlaywm2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.itproportal.com/slideshow_images/ITProPortal-HTC-One-S_12_overlaywm2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 25-02-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tja. Erg saaie ontwerpen. Vindt het erg mwah, geef mij dan maar de Sony of Samsung en LG modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB is a poet...
Dun dun dun, geen dedicated camera-button...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 25-02-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Die foto's van de OneX wijken weer af van de eerdere foto die op HTCOne.nl stond. Nu zie ik het verschil tussen de OneX en de OneS niet meer.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad die speakergrill van de One X is ineens foetsie...

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 25-02-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
CLB schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:06:
Inderdaad die speakergrill van de One X is ineens foetsie...
Ja idd. Erg vaag. Ik vond die speaker grill juist wel mooi. Breekt het geheel een beetje.
Even afwachten wat we morgen te zien krijgen.
Edit: Als je die foto's vergelijkt dan zijn de OneS en OneX precies gelijk. Lijkt me toch een beetje apart.

Hier het verschil tussen een Sensation en de OneS: http://www.itproportal.co...htc-one-s-hands-pictures/

Die OneS is echt dun. Ik denk dat de OneX ongeveer hetzelfde zal worden. Erg nice.

[ Voor 16% gewijzigd door _MB_ op 25-02-2012 14:41 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 21:37
Is er al iets bekend over adviesprijzen? Ik hoop iets in de range van..

One X: 499,-
One S: 349,-
One V: 199,-

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Magnolia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:06:
Is er al iets bekend over adviesprijzen? Ik hoop iets in de range van..

One X: 499,-
One S: 349,-
One V: 199,-
Ja dat zou leuk zijn. Maar gok dat de OneX eerder naar de 599,- gaat en de OneS naar de 499,-.
Wanneer er toch een 5,3" OneXL komt, dan zouden de andere prijzen wel wat lager kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door _MB_ op 25-02-2012 17:29 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 21:37
Wordt de One XL niet een tablet?

Ontspan.

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.