Sometimes you need to plan for coincidence
Die van mij heeft een stuiter met asfalt gemaakt vanaf +/- 1 meter hoog, en heeft nog steeds nergens last van (8 weken verder). Ze zijn dus ook weer niet allemaal gevoelig.. of ik heb gewoon geluk gehad.Kluutmaran schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:14:
[...]
Mijne heeft het probleem na een kleine stuitering (30 cm) ook gekregen dus ik denk wel dat ze er erg gevoelig voor zijn, had 3 maanden nergens last van.
Ontworpen voor iPod, iPhone en iPad...... Werkt niet met HTC.....Upbeat schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:51:
[...]
Wat dacht je van de urBeats headset of de Beats Solo?
Ik gebruik Sygic en deze werd zowarm op de terugreis vanuit Frankrijk dat het toestel zich zelf uitschakelde.dynax schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:14:
Nu mijn TomTom stuk is gebruik ik Waze als navi, een supergoed en leuk appje waar je veel lol aan hebt. Maar met dit hete weer word de One x bloed heet, zo heet dat als ik hem ook op de oplader heb, het ledje snel van rood naar groen knippert, volgens mij is dit geen goed teken, en zeker niet goed voor de accu.
Toch wel een serieus probleem waar je toch voor moet uitkijken, want op deze manier is ook mijn oude Sensation stuk gegaan.
Eens kijken of er houders zijn met gaten die je voor je ventilatie rooster kan bevestigen.
Iemand anders dit probleem al ondervonden?
Verder werkt ie helemaal 100% en na 3 maanden nog super tevreden.
3 weken door de USA gebruikt met 45gr, nergens last van gehadMY00 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:24:
[...]
Ik gebruik Sygic en deze werd zowarm op de terugreis vanuit Frankrijk dat het toestel zich zelf uitschakelde.
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Juist met Sygic, ging goed en ook erg fijne appMY00 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:53:
Ook Sygic gebruikt of een ander navigatiesysteem?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Ik heb astro file manager geinstalleerd, maar dan houd het voor mij ver op.Ik krijg mijn .apk bestand niet gevonden.
Je begrijpt uiteraard wel dat we geen hulp geven bij het installeren van warez, dus ik ga er gemakshalve van uit dat het geen illegaal verkregen app is
[ Voor 37% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 10:49 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bij mijn toestel precies hetzelfde: van de bank op de grond gevallen, en spontaan problemen.Kluutmaran schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 20:14:
[...]
Mijne heeft het probleem na een kleine stuitering (30 cm) ook gekregen dus ik denk wel dat ze er erg gevoelig voor zijn, had 3 maanden nergens last van.
Inmiddels is het toestel opgestuurd geweest, 2 week kwijt geweest, en het is opgelost.
[ Voor 10% gewijzigd door The Executer op 28-07-2012 10:58 ]
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar dat zijn gewoon 2 headsets ontworpen voor HTC telefoons met Beats audio.Royer schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:04:
[...]
Ontworpen voor iPod, iPhone en iPad...... Werkt niet met HTC.....
Mijn god, dit is toch wel te googlen of niet?? Je hebt net als in ES File Explorer een zoekfunctie. Meestal staan ze in de /sdcard/Download directory....wizzie31 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:39:
kan iemand een duidelijke uitleg geven over hoe installeren van .apk bestanden naar de One X via astro file manager?
Ik heb astro file manager geinstalleerd, maar dan houd het voor mij ver op.Ik krijg mijn .apk bestand niet gevonden.
Check ook even of je een screen adjuster app of iets dergelijks hebt draaien, want dit soort apps zorgen ervoor dat je install button niet werkt bij alle .apks
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goeie tip! Ik ga elk jaar naar de VS maar rommelde tot nu toe nog aan met TomTom's of Navigatie in de huur cabrio. Was altijd een vreselijke ellende.lekzzz schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:01:
[...]
Juist met Sygic, ging goed en ook erg fijne app
Wilde dit jaar al gaan navigeren met de One X of de iPad maar had voor de One X nog niet echt rond gekeken.
Sygic ziet er in de PleeStore wel goed uit namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat staat zoals gezegd aan.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:31:
Instellingen -> scherm -> automatisch draaien aan staan?
Dat staat er niet op. Ik zal eens kijken in dit topic (en rest van internet) naar dit probleem idd._gibeon_ schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:14:
Heb je toevallig de ING app er op staan? Daar heeft iemand anders ook al eens problemen mee gehad, zoek in dit topic maar eens op kantelen, draaien of roteren.
Dit heb ik ook als ik Lama gebruik (een app die zaken in en uit schakelt op basis van locatie). Als ik Lama uitschakel heb ik hier totaal geen last van. Weet niet of het bij jou ook Lama is, maar het kan dus met een app te maken hebben (wat ik nog niet helemaal kan verklaren overigens).kgb545 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:36:
Ik heb mijn One X nu een paar dagen. Werkt prima, maar ik heb een Wifi probleem. En dan niet het bekende slecht wifi signaal. Het signaal is prima bij mij, echter, zo heel af en toe valt wifi uit. Er is dan nog wel verbinding (gewoon 5 streepjes wifi ofzo), maar gewoon even helemaal geen internet. Alle apps hangen dan op het feit dat er geen internet is. Vervolgens springt WIFI even helemaal uit, schakelt te telefoon naar 3G, en vervolgens springt WIFI weer aan en kan ik vrolijk verder. Dit gebeurt regelmatig en onwillekeurig tijdens surfen, whatsappen, wordfeuden, etc etc, soms ieder 5 minuten, soms gaat het langer goed.
Mijn vorige telefoon had hier helemaal geen last van (HTC Sensation). mijn andere apparaten (waaronder een tablet) kennen dit probleem niet waardoor ik de router eigenlijk al uitsluit.
Kent iemand hier dit probleem en is hier wat aan te doen? Helaas is het lastig hierop te googelen want als je op wifi one x problems zoekt vind je alleen maar het bekend "slecht signaal" probleem.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Doet je Wi-Fi het nog goed?Th_mas schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:30:
Ik heb mijn One X nu al zoveel keer laten vallen, hij is eens 2 a 3 meter door de lucht heen geslingerd, meerdere keren op de stoep gevallen, (gisteren nog 2x), maar er zit nog geen krasje op. Heb er een siliconen hoesje van ebay (2 euro) omheen zitten gelukkig, maar toch, het valt me mee.
ik android, wifi zie uitzetten en terug schakelen naar 2g/3g.
In sleep staat het wel gewoon aan.
Iemand hier een oplossing voor?
Ja, had er in beginsel al geen problemen mee en na die valpartijen is dat niet veranderd.
Ik heb zelf een Incredible S met Sygic, toestel zit in een brodit houder in het midden van het dashboard voor de ventilatieopeningen, dus de airco van de auto zorg voor de koeling van de telefoon. Toestel voelt altijd lekker koel aan na een ritjeMY00 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:24:
[...]
Ik gebruik Sygic en deze werd zowarm op de terugreis vanuit Frankrijk dat het toestel zich zelf uitschakelde.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Het is bij mij inderdaad zo dat de One-X onbruikbaar is als navigatie (met Sygic).MY00 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:24:
[...]
Als eerste knippert het ledje afwisselend groen/rood wat volgens mij te maken heeft dat de batterij/toestel te heet is.
Ik wilde de laatste 100 KM richting vakantiebestemming op de HOX doen omdat de in mijn auto ingebouwde navigatie verouderde kaarten heeft.
Nou dat redde de HOX niet. Al snel rood/groen knipperend ledje en daarna was het uit.
Ik vraag mij af of het zin heeft mijn toestel te vervangen. Voor de rest heb ik geen problemen, maar het toestel wordt gewoon te heet bij intensief gebruik. Alhoewel ik een rondje rennen met GPS aan en de Endomondo app nou niet echt een zware toepassing vindt.
Ik was dus blij dat ik in iedergeval een ingebouwde navigatie heb ik de auto, want je kan dus niet vertrouwen op de HOX...
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Mijn HOX heeft vorige week met 30c buiten onder de voorruit gehangen terwijl we 2 1/2 uur onderweg waren naar het strand.Xymox schreef op maandag 30 juli 2012 @ 05:15:
[...]
Het is bij mij inderdaad zo dat de One-X onbruikbaar is als navigatie (met Sygic).
Als eerste knippert het ledje afwisselend groen/rood wat volgens mij te maken heeft dat de batterij/toestel te heet is.
Ik wilde de laatste 100 KM richting vakantiebestemming op de HOX doen omdat de in mijn auto ingebouwde navigatie verouderde kaarten heeft.
Nou dat redde de HOX niet. Al snel rood/groen knipperend ledje en daarna was het uit.
Ik vraag mij af of het zin heeft mijn toestel te vervangen. Voor de rest heb ik geen problemen, maar het toestel wordt gewoon te heet bij intensief gebruik. Alhoewel ik een rondje rennen met GPS aan en de Endomondo app nou niet echt een zware toepassing vindt.
Ik was dus blij dat ik in iedergeval een ingebouwde navigatie heb ik de auto, want je kan dus niet vertrouwen op de HOX...
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ik gebruik de orginele htc oplader die bij mn htc cardock zit en heb nergens last van, warm of niet, toestel bijna leeg of niet , hij laat hem altijd goed op zelf als ie aan het navigeren is.
vaak heb ik zelfs nog tunin erbij aanstaan om radio te luisteren via bleutooth over mn speakers (geluid van mn nav heb ik dan uitstaan
Verwijderd
Krijg dan onderstaande melding:

Neem aan dat dit bij iedereen is? Maakt me ansich niet uit, maar het is wel uiterst vreemd (en slecht van HTC)
Gelukkig heb ik alle wallpapers toentertijd gedownloaded, maar bv 'Skins' enzo is wel gek en jammerlijk
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 30-07-2012 15:30 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Van htcsense.com:CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:26:
Ik kan al een weekje (sinds ik het heb gecheckt) geen wallpapertje downloaden via de HTC Sense servers...
[afbeelding]
Neem aan dat dit bij iedereen is? Maakt me ansich niet uit, maar het is wel uiterst vreemd (en slecht van HTC)
Gelukkig heb ik alle wallpapers toentertijd gedownloaded, maar bv 'Skins' enzo is wel gek en jammerlijk
Why are some of the HTCSense.com services no longer available?
HTCSense.com is undergoing a renovation to improve the services and value we deliver to customers like you. Until the new services are ready, features previously available on HTCSense.com will no longer be available. If you would like phone location or backup services for your device, please visit Google Play (formerly called Android Market) and download an application the best meets your needs.
Wat dan wel gekoppeld zal zijn en dus niet zal werken.. Hoe moeilijk is het om 50MB webspace te regelen
De service voor downloaden van wallpapers (en ringtones, geluiden en meer) op je telefoon is een van de onderdelen van HTC Sense. De services van HTC Sense zijn (deels) beëindigd. Mogelijk dat je daarom geen wallpapers kan downloaden...CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:32:
Ik zit niet op HTCsense.com, maar benader dit via m'n telefoon...
Wat dan wel gekoppeld zal zijn en dus niet zal werken.. Hoe moeilijk is het om 50MB webspace te regelen
Net getest, maar ik kan ook gewoon wallpapers downloaden. Het ligt hier dus niet aan...
[ Voor 8% gewijzigd door DarkFly op 30-07-2012 15:38 ]
Bij mij werkt het gewoon. Toevallig paar dagen geleden nog wat gedownload en net nog gecontroleerd en werkt nog steeds.CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:26:
Ik kan al een weekje (sinds ik het heb gecheckt) geen wallpapertje downloaden via de HTC Sense servers...
[afbeelding]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Kan niet bedenken wat, telefoon is niks mee gedaan, wat anders ingesteld of wat dan ook
Zoals ik zei gebruik ik het nagenoeg nooit, maar het moet ansich gewoon werken als dat 't bij jullie ook doet
EDIT: Bij 'HTC Hub' wordt er hetzelfde gezegd, gebruik ik ook nooit, maar wil het nu toch fixen
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 30-07-2012 15:53 ]
Ook hier geen problemen. Zag wel dat jij engels als taal hebt. Misschien een aanwijzing?CLB schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:46:
Hmm dan zal het aan mij liggen, m'n toestel, instellingen of wat dan ook...
Kan niet bedenken wat, telefoon is niks mee gedaan, wat anders ingesteld of wat dan ook![]()
Zoals ik zei gebruik ik het nagenoeg nooit, maar het moet ansich gewoon werken als dat 't bij jullie ook doet
EDIT: Bij 'HTC Hub' wordt er hetzelfde gezegd, gebruik ik ook nooit, maar wil het nu toch fixen
Maar er zijn dus meer mensen met deze 'issue', waar zou dat nou aan kunnen liggen dan...
[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 30-07-2012 20:52 ]
drumstickNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:21:
Hey; ik heb al een tijd een HTC One X; nu heb ik echter bij het luisteren van YouTube filmpjes last van rare klikken in de audio.
Ik heb de Beats software & Music Enhancement software uitgeschakeld, restarts e.d. gedaan maar dat werkt niet.
Dit probleem doet zich voor bij al mijn oordopjes. Iemand een idee? Zwaar vervelend.Ik gebruik nu mijn N900 weer.
Bij het afspelen met een andere speler (MX player) Helemaal geen last van tikken meer. Zal dus aan de standaard player liggen.TPA80 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 05:24:
Dit heb ik ook, echt zwaar irritant. Bv YouTube, maar ook gewoon filmpjes op de telefoon zelfOok zonder oordopjes doet hij dat. Stockrom 1.29
Helaas is deze niet als standaard voor youtube in te stellen of heb ik nog niet ontdekt.
Trouwens erachter gekomen dat ik wel een geel vlekje ergens in een hoek heb,vind het niet echt storend.
Heb juist beter wifi ontvangst in vergelijking met mijn vorige telefoon (DesireHD). Rechts van mijn bed had ik nooit wifi ontvangst, nu dus in heel mijn bed wel met de HOX..
Toestel word soms erg warm maar ik als koukleum vind het niet erg
Als ik mail naar info@htcbeats.nl krijg ik zo'n standaard mail dat het niet mogelijk is blabla
Heb zelf ook geen twitter dus kan dat niet vragen.
Wat moet er geregeld worden dan, je kan toch gewoon via www.htcbeats.nl bestellen?Mr.Joker schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:29:
is er al bekend wat er geregeld gaat worden voor de mensen die een One X hebben aangeschaft voor 1 juli. (Mbt de Beats actie)
Als ik mail naar info@htcbeats.nl krijg ik zo'n standaard mail dat het niet mogelijk is blabla
Verwijderd
Verwijderd
Moest laatst even door me knieen en telefoon ging uit en weer aan, als je de uitknop ingedrukt houdt (ookal staat ie in de vergrendeling) dan start hij dus gewoon opnieuw op aangezien ik door me knieen ging en het knopje ingedrukt werd. Weet iemand of dit uit te schakelen is ?
Voor de rest erg tevreden, hiervoor een Desire HD die bijna niet onderdoet maar de camera en het mooie scherm vond ik het nieuwe abonnement wel waard.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 19:41 ]
Wat heb je zelf allemaal al gedaan en uitgezocht voordat je het hier poste? Ik neem aan dat je meer hebt gedaan dan het hier posten en nu achterover leunt, wachtend op het antwoord.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:04:
Ik heb een vraagje: hij laad geen mail op mijn telefoon. Ik heb een live.nl account. Dus je klikt hotmail aan en hij doet de instellingrn dan vanzelf, maar hier laad hij geen enkele mail? Help pls!
Verwijderd
Nou het rare is dat ik wel een mailtje van htc heb gekregen om een bevestiging. DIe heb ik op de computer geopend, en daarop bevestigd dat ik inderdaad een mailaccount heb geopend op mijn nieuwe telefoon. Hij doet nog niks. 2 x aan en uit gezet, doet nog steeds niks. Mijn gegevens staan erin alles ingevuld, mijn vriendin heeft ook een one x en die heeft alles hetzelfde staan als bij mij. (ook hotmail dus) Kan er verder ook weinig over vinden, over dit probleem.janvanduschoten schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:00:
[...]
Wat heb je zelf allemaal al gedaan en uitgezocht voordat je het hier poste? Ik neem aan dat je meer hebt gedaan dan het hier posten en nu achterover leunt, wachtend op het antwoord.
iemand die mij kan helpen, zou heel fijn zijn!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 21:03 ]
Verwijderd
En waarschijnlijk ook met het nieuwsbericht op de tweakers pagina over Outlook.com.
Waarschijnlijk heeft het met dit te maken?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:41:
Betreft het hotmail probleem. Er zijn de laatste tijd meer problemen met Hotmail op diverse telefoons. Bijv. wel ontvangen maar niet versturen. Kan iets te maken hebben op welke server jij draait.
En waarschijnlijk ook met het nieuwsbericht op de tweakers pagina over Outlook.com.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1787260
Sometimes you need to plan for coincidence
Hier geen probleem, gebruik exchange modus hiervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:02:
[...]
Nou het rare is dat ik wel een mailtje van htc heb gekregen om een bevestiging. DIe heb ik op de computer geopend, en daarop bevestigd dat ik inderdaad een mailaccount heb geopend op mijn nieuwe telefoon. Hij doet nog niks. 2 x aan en uit gezet, doet nog steeds niks. Mijn gegevens staan erin alles ingevuld, mijn vriendin heeft ook een one x en die heeft alles hetzelfde staan als bij mij. (ook hotmail dus) Kan er verder ook weinig over vinden, over dit probleem.
iemand die mij kan helpen, zou heel fijn zijn!!
Heb destijds wel een andere app voor mail aangeschaft, enhanced email, zodat ik ook HTML mail normaal kan lezen.
Hierin ook ondersteuning voor meerdere exchange accounts.
Instellen hotmail exchange active sync is simpel:
username: (domein\mail adres waarbij domein leeg blijft) \xxxxx@hotmail.com
Password: xxxxx
Exchange server: m.hotmail.com
Agenda, contacten en mail loopt allemaal vlekkeloos
[ Voor 2% gewijzigd door miggeltje op 01-08-2012 12:55 . Reden: domein en exchange server door elkaar gehaald ]
Nu moet je dus je account verwijderen en opnieuw handmatig de instellingen invoeren:
Als server voer je het volgende in: log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers; bij mij was dat "snt". Er zou zoiets moeten staan: https://snt***.mail.live.com. Op je toestel voer je in dit geval bij server in snt-m.hotmail.com
Bij domein niks invullen, als gebruikersnaam je volledig emailadres
Ah. Bedankt! Sinds de overgang op outlook.com werkte het bij mij ook ineens niet meer. Dankzij deze tip weer als een zonnetje!Upbeat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:06:
Ik heb de oplossing op XDA gevonden. Ik had voor de zekerheid mijn Hotmail-account verwijderd en weer ingevoerd en toen kwam er ook geen mail meer binnen; hij gaf simpel aan dat er geen mail was!
Nu moet je dus je account verwijderen en opnieuw handmatig de instellingen invoeren:
Als server voer je het volgende in: log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers; bij mij was dat "snt". Er zou zoiets moeten staan: https://snt***.mail.live.com. Op je toestel voer je in dit geval bij server in snt-m.hotmail.com
[ Voor 15% gewijzigd door ys8574 op 03-08-2012 08:35 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Verwijderd
Kan geen mail binnenkrijgen met ingesteld hotmail account, hotmail app werkt wel maar gebruik liever de mailfunctie van de telefoon.
Wat heb je als instellingen gebruikt?Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:34:
Upbeat het lukt mij niet.
Kan geen mail binnenkrijgen met ingesteld hotmail account, hotmail app werkt wel maar gebruik liever de mailfunctie van de telefoon.
Heb je wel gekeken of die toevoeging bij jou ook snt is? Dat kan je zien door op je pc op Hotmail/Outlook.com/whatever in te loggen!Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:39:
[...]
Precies wat jij op deze pagina hebt uitgelegd .
Verwijderd
' log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers'Upbeat schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:44:
[...]
Heb je wel gekeken of die toevoeging bij jou ook snt is? Dat kan je zien door op je pc op Hotmail/Outlook.com/whatever in te loggen!
Waar vind ik dat dan in de adresbalk ?
https://snt'cijfers'.mail.live.com/default.aspxVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
' log op je pc in op Hotmail en kijk wat in het adres staat voor de cijfers'
Waar vind ik dat dan in de adresbalk ?
Voor zover ik het goed heb is dit de snapdragon s4 versie en niet de tegra3 versie.CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:33:
Vind het vrij apart dat 'n providerbranded telefoon als eerste 'n update krijgt eerlijk gezegd.. Ach patience

Is op basis van de nieuwe 2.15-base. Ziet er goed uit
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 03-08-2012 14:11 ]
De AT&T is ook niet echt branded te noemen. Dit is gewoon de Amerikaanse release van de One X. Deze bevat een andere soc (ander ontwikkeltraject dus) en is ook meer in lijn met oudere toestellen van HTC (qoalcom soc). Het is, als je het zo bekijkt dus best logisch dat deze versie eerder uitkomt.CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:33:
Vind het vrij apart dat 'n providerbranded telefoon als eerste 'n update krijgt eerlijk gezegd.. Ach patience
De interne naam van de AT&T en de algemene One X zijn anders, er moet apart voor ontwikkeld worden, De AT&T heeft al S-Off. Je kunt de telefoons ook van technisch perspectief beter los van elkaar zien. Alleen worden ze beide gemarket als One X.
Deze 'optie' (weet niet of je het kunt kiezen) is al een tijdje beschikbaar op de Sense < 4.0 versies. Waarschijnlijk is die functie toegevoegd toen het ontwikkeltraject van 4.0 al gestart was. Het zat er dus al aan te komen dat deze functie ook naar 4.0 geport zou worden.CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:20:
Zou ik persoonlijk niet aanzetten, vind SwitchPro meer dan voldoende, maar kom maar op, updaten HTC!
[ Voor 37% gewijzigd door Joolee op 03-08-2012 15:40 ]
Ik vind het wel makkelijk, zo'n knopje onderaanCLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:20:
Zou ik persoonlijk niet aanzetten, vind SwitchPro meer dan voldoende, maar kom maar op, updaten HTC!
Op XDA melden ze overigens ook dat er veel veranderd is in de code voor Rosie.apk. Dat was ook wel nodig, want de launcher was allesbehalve perfect. Hopelijk is ie meer soepel.
[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 03-08-2012 15:39 ]
Dit is niet standaard, dit kun je aanzetten door een regel te wijzigen in systemui.apk.RoD schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:10:
Ik vond deze afbeelding op XDA:
[afbeelding]
Is op basis van de nieuwe 2.15-base. Ziet er goed uitWeet alleen niet zeker of het nou een mod is of niet. Volgens mij is het stock HTC, dus dat geeft een leuk voorproefje van wat er aan zit te komen.
Weten sommige nog dat robertwebbe het over een EA Games icoontje had. Die is nu eindelijk toegevoegd, voor de mensen die niet kunnen wachten: http://forum.xda-develope...p?p=29731302#post29731302
Dat begrijp ik wel, maar als ik op 'n plaatje een One X zie met 'n AT&T logo erop zeg ik = provider branded...Joolee schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:35:
De AT&T is ook niet echt branded te noemen. Dit is gewoon de Amerikaanse release van de One X.
Deze bevat een andere soc (ander ontwikkeltraject dus) en is ook meer in lijn met oudere toestellen van HTC (quallcom soc). Het is, als je het zo bekijkt dus best logisch dat deze versie eerder uitkomt.
De interne naam van de AT&T en de algemene One X zijn anders, er moet apart voor ontwikkeld worden, De AT&T heeft al S-Off. Je kunt de telefoons ook van technisch perspectief beter los van elkaar zien. Alleen worden ze beide gemarket als One X.
En dan vind ik het apart dat daar al wel 'n 4.0.4 update voor is, maar misschien is branded alleen het logo'tje
Ik ben weer terug van een weekje Oostenrijk en een weekje Italië.
Ben benieuwd of ik wat gemist heb mbt het de te komen update(s) van HTC?
Zag een mooi notificatie/settings screen voorbij komen, gebruik zelf nu een app daarvoor.
Heb veel foto's geschoten, ook paar panorama's die best wel gelukt zijn dacht ik zelf.
Maar toch zijn er veel foto's (van landschap of personen), niet mooi gelukt. En zijn veel detail verloren gegaan wat ik vervelend vind.
Gelukkig heb ik de foto's nog van 3 kameraden, maar veel kan ik weggooien door ruis of detail verlies.
Kan er een paar uitzoeken en plaatsen mochten er mensen zijn die het willen bekijken?
Ze zijn geschoten in auto mode op 8MP.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja graag, met name dan de strandfoto's met uitzicht op mooie bikinilijnenQuad schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:36:
Kan er een paar uitzoeken en plaatsen mochten er mensen zijn die het willen?
Whole lot of stars ***
Gebeurt wel vaker hoor. Laatste voorbeeld: LG Optimus 2X 2.3 update. De T-Mobile versie (G2X) kreeg hem jaar eerder.CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:08:
[...]
Dat begrijp ik wel, maar als ik op 'n plaatje een One X zie met 'n AT&T logo erop zeg ik = provider branded...
En dan vind ik het apart dat daar al wel 'n 4.0.4 update voor is, maar misschien is branded alleen het logo'tje
Heb een info thread gemaakt op XDA met screenshots mochten mensen interesse hebben in de 2.15 ROM.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1814338
Verwijderd
Verder is het ook geen spiegelreflex camera,maar je kunt er wel leuke foto's mee maken..
YouTube: HTC One X Flashing screen bug fix
Ik dacht dat dit na die laatste update begin juni niet meer voor zou kunnen komen?
Heb nog even gekeken en het schijnt dus wel stock HTC te zijn, alleen HTC heeft het niet aangezetXmoo schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:55:
[...]
Dit is niet standaard, dit kun je aanzetten door een regel te wijzigen in systemui.apk.
Plaats ze dan even in het [HTC One X] Show je pics! topic, dan gaat dat misschien ook weer wat leven.Quad schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:36:
Heb veel foto's geschoten, ook paar panorama's die best wel gelukt zijn dacht ik zelf.
Maar toch zijn er veel foto's (van landschap of personen), niet mooi gelukt. En zijn veel detail verloren gegaan wat ik vervelend vind.
Gelukkig heb ik de foto's nog van 3 kameraden, maar veel kan ik weggooien door ruis of detail verlies.
Kan er een paar uitzoeken en plaatsen mochten er mensen zijn die het willen bekijken?
Ze zijn geschoten in auto mode op 8MP.
http://www.nu.nl/gadgets/...gedoken-in-benchmark.html
bevestigt toch de geruchten, zeker ook omdat er dus blijkbaar een benchmarkscore van is opgedoken.De nog niet aangekondigde variant op HTC’s meest geavanceerde Android-toestel zou One X+ gaan heten. Het toestel zou over een Nvidia Tegra 3 quadcore-processor beschikken die 300 MHz sneller is dan de op 1,4GHz geklokte Tegra 3-chip in de normale One X.
of was al dit nieuws al bekend?
Bedankt voor deze tip. Hiermee werkt de mail wel weer, maar niet perfect. Binnengehaalde mail kan ik niet meer verwijderen nadat deze gelezen is. Dan gaat hij opnieuw synchroniseren en de verwijderde mail weer als "nieuw" klaarzetten. Mijn "ongelezen" mail blijft dus maar groeien.Upbeat schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:06:
Ik heb de oplossing op XDA gevonden. Ik had voor de zekerheid mijn Hotmail-account verwijderd en weer ingevoerd en toen kwam er ook geen mail meer binnen; hij gaf simpel aan dat er geen mail was!
Hebben al meer mensen deze ervaring? Krijg het nog niet opgelost...
Is maar een tussen oplossing tot de volgende update. Daar schijnt het opgelost te zijn.S1NN3D schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 09:39:
[...]
Bedankt voor deze tip. Hiermee werkt de mail wel weer, maar niet perfect. Binnengehaalde mail kan ik niet meer verwijderen nadat deze gelezen is. Dan gaat hij opnieuw synchroniseren en de verwijderde mail weer als "nieuw" klaarzetten. Mijn "ongelezen" mail blijft dus maar groeien.
Hebben al meer mensen deze ervaring? Krijg het nog niet opgelost...
Thanks voor de reactie. Hopelijk wordt het inderdaad bij de volgende update opgelost. De mail-app werkt nu niet meer bepaald handig. Log nu handmatig in bij Outlook, dan werkt alles wel zoals het hoort.Upbeat schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:59:
[...]
Is maar een tussen oplossing tot de volgende update. Daar schijnt het opgelost te zijn.
HTC One X+
Gerucht over een snellere versie 1,7 ipv 1,4 GHz met Jelly Bean
@Deathchant, ook het eerste waar ik aan dacht.
[ Voor 45% gewijzigd door NeoMe op 05-08-2012 17:28 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Heb nog nooit zoiets gehad, en verder ook geen problemen met mijn tel gehad, op wat rare momenten na waar mijn bereik niet goed was. Toen hij werkte besloot ik dat ik Jelly Bean erop wilde na positieve verhalen gehoord te hebben.
Ik heb nog nooit zoiets gedaan (kom van iOS), dus het was even zoeken of het mogelijk was. Uiteindelijk kwam ik op dit topic op XDA uit, waarin ook deze guide staat.
Dit allemaal netjes gevolgd en heb dus sinds gister CM JB draaien op mijn HOX
Plaatje
Ben er erg tevreden over tot nu toe. Stabiel, alles werkt (telefoon/camera enz) en het is super soepel. Google Now werkt ook goed. Ik praat redelijk onduidelijk maar toch herkent hij wat ik zeg. Ik krijg alleen nog geen cards te zien en ook terugpraten doet wilt ie niet, maar dat komt volgens mij omdat dat alleen nog in de VS beschikbaar is.
Heb meteen Nova launcher gedownload waardoor ik nu een stuk meer opties heb om te customizen. Ben op dit moment bezig met een mooi homescreen te maken (inspiratie doe ik op uit het topic hier op GOT en MyColorScreen
Dan kan ik uit mijn ervaring zeggen dat u geluk heeft dat u uw telefoon überhaupt nog aan kreeg. In mijn geval was mijn toestel echt helemaal dood, waar hij bij het reparatie center een heel nieuw moederbord kreeg.i-sk schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:13:
Eergister deed mijn stock HOX na een telefoongesprek ineens helemaal niets meer... Zwart scherm, kon niet meer aan (of uit?), in oplader deed hij ook niks voor een paar uur. Uiteindelijk op internet een manier gevonden om in het bootmenu te komen en hem te restoren (power butten + volume omlaag inhouden), waarna hij weer prima werkte.
Ik hoop niet voor u dat dit het begin is voor het gekloot wat ik sindsdien met mijn toestel heb gehad.
Verwijderd
dit staat er: http://by150w.bay150.mail............................Upbeat schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:08:
[...]
https://snt'cijfers'.mail.live.com/default.aspx
Maar ik heb even contact met HTC gehad ivm de wifi problemen.
De oplossing "even in de rechterhoek knijpen" werkt ook erg goed, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Dit is het antwoord:
Please wait while we find an agent to assist you...
U bent nu in verbinding met Renate.
Renate: Beste **, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.
Renate: Ik begrijp dat uw One X Wifi problemen heeft. Onze excuses voor het ongemak.
Renate: Komt dit voor bij meerdere Wifi netwerken?
**: Klopt
**: Goedemiddag ;-)
**: Dit is mij regelmatig gebeurd. Nu heb ik gelezen dat men in de rechterhoek kan drukken zodat het bereik verbeterd. Dit klopt ook. Alleen vind ik dit een rare oplossing voor een telefoon die het "out of the box" zou moeten doen.
Renate: Het is een hardware fout die helaas alleen met een reparatie kan worden verholpen.
**: Tevens heb ik gelezen dat de productieprocessen worden aangepast en de contactpunten van toekomstige telefoons aangepast worden. Mijn vraag is echter wat gebeurd er met reeds uitgegeven toestellen zoals de mijne? of is het mogelijk dit toestel onder garantie om te ruilen voor een toestel uit het nieuwe productieproces?
**: Wanneer ik gebruik maak van de reparatie mogelijkheid, hoelang ben ik dan mijn telefoon kwijt?
Renate: Gemiddeld is dat twee weken.
**: Is er een andere mogelijkheid? Zoals bijv. het toestel omruilen? Ik heb het toestel via mijn provider en eigenlijk vind ik twee weken onacceptabel.
Renate: Helaas is er geen andere optie.
Renate: Alleen de verkoper kan uw toestel omruilen in de DOA periode. Dit is meestal de eerste twee weken van gebruik.
**: Daar is het helaas te laat voor.
Renate: Vandaar dat ik helaas alleen een reparatie kan aanbieden.
**: Wanneer ik gebruik wil maken van de reparatie, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Renate: Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.
De koerier kan op werkdagen tussen 9 en 1, tussen 1 en 5 of tussen 5 en 9 uur 's avonds langskomen. Daarnaast kan uw toestel op zaterdag tussen 9 en 1 of tussen 1 en 5 uur worden opgehaald.
U biedt het toestel zonder de accessoires aan. Dit betekent dat u de SIM-kaart en oplader bij u houdt. Verder hoeft u het toestel niet te verpakken.
**: Moet het toestel ook nog gereset worden? Vanwege privé gegevens e.d.?
Renate: Dat wordt in het reparatie centrum standaard uitgevoerd vanwege de privacy.
Renate: Kunt u mij laten weten of ik u ergens anders mee van dienst kan zijn? Indien ik binnen 1 minuut geen reactie van u krijg zal deze sessie automatisch beëindigd worden .
Thank you for using InstantService. You may now close this window.
Bedankt om contact op te nemen met ons. Om onze klantenservice te verbeteren, mag ik u vragen een korte tevredenheidsenquête in te vullen door hier te klikken
Ik kom er net achter dat NFC Task Launcher gratis is.efari schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:
[...]
ik gebruik NFC Task Launcher, tja dat kost wel anderhalve kluit, maar zo ook je tags..
't werkt goed, en zelfs ondersteuning voor Tasker
Eerst gebruikte ik een 7-day trial-versie via XDA. Elke keer als ik een nieuwe tag wilde maken moest ik de apk opnieuw installeren. Dat zal nu niet meer hoeven.
Doe uw voordeel!
Draait op andere toestellen wel.
Nou zou het natuurlijk aan de app zelf kunnen liggen, daarom mijn vraag: heeft iemand deze app al geprobeerd?
Had deze draaien op de iPhone. Heerlijk!
Dit topic is gesloten.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.