Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Heb je bij wel meer merken. Ik kom net van de Xperia S af. Ik had die de eerste dag dat het uitkwam en de afwerking was nogal slecht en kreeg gele vlekken in het scherm. Toestel was een maand weg en kwam zonder reden ongerepareerd terug. Daarna nog een maand ruziën voordat er een oplossing kwam. Dus Sony service is ook niet geweldig. Kreeg een credit bedrag en heb daarvan de one x gekocht omdat dit toch wel het mooiste scherm is dat nu verkrijgbaar is.Florine schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:11:
Helaas helaas. Ik was altijd een tevreden HTC gebruiker maar dit is het laatste half jaar tot een dieptepunt gedaald.
...
. Ik word hier nogal moedeloos van en wil geen HTC meer hierna. En dat, terwijl ik, tot een paar maanden geleden, een mondelinge reclame was voor HTC. Iedereen raadde ik altijd aan HTC te kopen.
Volgens mij is het beste advies niet meteen het toestel halen wanneer deze uitkomt. Zit je altijd met kinderziektes.
ik heb m altijd geforceerd op 3g staan.CLB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:55:
Komt waarschijnlijk omdat er zo vaak wordt geswitched van G naar E naar 3G enzovoort...
zal denk k eerder komen door t zoeken naar zendmasten en het proberen te connecten.
Goed voor mn been ook
dat overswitchen kost geloof k niet meer stroom.
is volgens mij alleen n ander protocol via t zelfde netwerk/freq
zeer kort google werk: http://www.differencebetw...nce-between-3g-and-hsdpa/
[ Voor 0% gewijzigd door marcel-o op 18-07-2012 18:58 . Reden: url faal ]
Maar ding gaat toch echt niet aan... Even in de gaten houden, want heb dit nog nooit meegemaakt en/of gelezen.
EDIT: Hij leeft weer
Ben benieuwd wanneer HTC's verrassing komt, evenals de 4.0.4 update (of dat is die verrassing) en JB...
Ding bevalt me gewoon onwijs goed... Had leuk geweest als er geheugenkaartjes in hadden gekund dan had ik nog meer films op zak gehad, maarja waarvoor gebruik ik anders m'n tablet... Ja One X, erg erg van gecharmeerd!
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 18-07-2012 21:44 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heeft de One X/HTC een vergelijkbare service, of misschien een goede third party app?
Kan je hem ook remote locken, wipen, naar huis laten "bellen", enz
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Google Play: Cerberus anti diefstal6pack15 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:08:
Vraagje: Ik heb hiervoor een flinke tijd met een Galaxy S2 rondgelopen, en daarbij had je de mogelijkheid om te registreren bij Samsung Wave: een service waarmee je op afstand je telefoon kan blokkeren, wissen, laten afgaan en call-logs kan uitlezen.
Heeft de One X/HTC een vergelijkbare service, of misschien een goede third party app?
Geweldige app. Kost je even €2.99 maar dan kun je ook:
en dat kan met:- opsporen en volgen
- laat een luide alarmtoon horen, ook als het apparaat in de stille modus staat
- het interne geheugen en de SD-kaart wissen
- verberg Cerberus in de lijst met actieve applicaties
- het apparaat vergrendelen met een code
- neem geluid op via de microfoon
- een lijst met recente gesprekken opvragen
- informatie opvragen over het netwerk en de provider waarmee de telefoon is verbonden
...en nog veel meer!
Met 1 account kun je meerdere toestellen aanmelden (heb 2 van mezelf, 2 broers en m'n broers vriendin) en het werkt prima.Cerberus beschermt uw apparaat op drie manieren:
- bediening op afstand via de website www.cerberusapp.com
- bediening op afstand via SMS-berichten
- SIM-kaartcontrole (bij apparaten met een SIM-kaart): u krijgt automatisch een waarschuwing als iemand uw telefoon gebruikt met een niet-rechtmatige SIM-kaart.
Oh, zet wel even de optie uit dat de app een foto naar je mail stuurt als een verkeerde unlock-code wordt gebruikt; anders heb je je mailbox zo vol met foto's van jezelf
Ah top! Ga ik meteen maar even aanschaffen. Zat laatst te denken dat dit telefoontje in mn zak minstens net zoveel kost als alles wat ik meestal bij mij heb (op een laptop nagelaten dan). En voor de aankomende vakantie is dit wel een handigheidjePiet91 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:42:
[...]
Google Play: Cerberus anti diefstal
Geweldige app. Kost je even €2.99 maar dan kun je ook:
[...]
en dat kan met:
[...]
Met 1 account kun je meerdere toestellen aanmelden (heb 2 van mezelf, 2 broers en m'n broers vriendin) en het werkt prima.
Oh, zet wel even de optie uit dat de app een foto naar je mail stuurt als een verkeerde unlock-code wordt gebruikt; anders heb je je mailbox zo vol met foto's van jezelf
Dolphin HD, flipboard, en bijna alle GO apps (Go launcher is imho mooie screen app) Easy Battery Saver (handig voor langere accuduur)Angermanagement schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:35:
wat is de must have app op de htc?
En probleem met audio sync misschien andere player of de youtube app?
Ook niet handig met het maken van foto's. Is daar nog iets aan te doen? Het scheelt niet veel ofzo maar het is genoeg om het als storend te ervaren.
Dit is er een wat voorbeelden:
Google Play: Screen Adjuster
Google Play: Filter Your Screen#?t=W251bGwsMSwxLDEwNCwiY29tLmtvdml0LnAuZmlsdGVyeW91cnNjcmVlbiJd
Verwijderd
Bij mij is het duidelijk te meten dat de GPS positie en het kompas een veel slechtere plaatsbepaling hebben als Wifi aan staat (ongeacht wel of geen verbinding met Wifi).
[HTC OneX] onnauwkeurige GPS / kompas
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zoals RudolfR ook al zei: Screen Adjuster. De blauwe slider op +5 zetten (of uiteraard minder/meer) en gaan met die banaan. App heeft ook niks van permissies nodig. Enige nadeel: je moet em opnieuw aanzetten met de ON knop in de app zelf wanneer je de telefoon reboot.bazs2000 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:05:
Ik heb nu een paar dagen dit toestel in mijn bezit en hoewel het toestel goed is zit ik toch wel met één punt wat mij stoort. Wit is niet wit op het toestel. Leuk dat het allemaal een 'warme' tint heeft maar als ik iets bekijk waarin wit is verwerkt dan moet het ook wit zijn.
Ook niet handig met het maken van foto's. Is daar nog iets aan te doen? Het scheelt niet veel ofzo maar het is genoeg om het als storend te ervaren.
[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 19-07-2012 16:13 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Jep. Gek genoeg laat die van mij ook wat vreemde waardes zien. Is het ineens 5 uur in de nacht enzoVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:48:
Hebben meer mensen last dat de weer widget aangeeft dat je je ergens in mexico bevindt als je realtime huidige locatie laat updaten?
Even geduld hebben maar hij blijkt snel te komen
http://www.androidworld.n...r-htc-one-x-en-htc-one-s/
Rupsen, Rapsen.
Vindt dit geen nieuws, ze kunnen niet anders. Als de One-X geen JellyBean zou krijgen, dat zou pas nieuws zijn.EJPostema schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:37:
Er wordt achter de schermen druk gewerkt aan een jellybean update voor de HTC![]()
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Mwa, het heeft niet een hele hoge nieuwswaarde idd maar ik ben het niet helemaal met je eens. Het lijkt erop dat de update redelijk snel komt. En we niet een half jaar hoeven te wachten zoals met vorige updatesXanion schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Vindt dit geen nieuws, ze kunnen niet anders. Als de One-X geen JellyBean zou krijgen, dat zou pas nieuws zijn.
Blijkt dat als je een wekker ingesteld hebt, en de telefoon vervolgens een reboot geeft dat de wekker icoontje niet verschijnt maar hij gaat wel af, in die hoedanigheid je ziet een schermpje of je wilt negeren of nog iets.
Maar geen geluid, geen getril of wat dan ook.
Ergerlijk!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hehe, allemaal dronken foto's van mezelfPiet91 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:42:
Voor de rest ziet er het er uit als een goede app hoor
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Like +1 etc..EJPostema schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:37:
Er wordt achter de schermen druk gewerkt aan een jellybean update voor de HTC![]()
Het staat ook op nu.nl
http://www.nu.nl/gadgets/...n-android-41-krijgen.html
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je hebt gelijkCLB schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:52:
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X lijkt me een beter topic
Excuus, modjes, deze mag weg.
Heb je toevallig KPN?Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:48:
Hebben meer mensen last dat de weer widget aangeeft dat je je ergens in mexico bevindt als je realtime huidige locatie laat updaten?
[ Voor 30% gewijzigd door Laguna op 20-07-2012 20:50 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik kan APK's zie ik zelf op de one x gezet heb niet installeren. Hij opent het wel, maar ik kan alleen op cancel drukken. Het lijkt net alsof de install button disabled is. Het maakt niet uit in welke directory ik de apk zet (rechten zijn allemaal hetzelfde), hij installeert niks.
En voordat iemand het vraagt: ja, ik heb "allow installation of non-market apps" aangevinkt. Ik heb het met de astro file manager en ook met de ES File Explorer geprobeerd, maar de install-button reageert niet als ik erop tik en kan er ook in landscape mode niet op klikken. iemand enig idee?
[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 21-07-2012 18:03 ]
Deathchant schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:59:
Jongens, ik heb de one x nu al een tijdje en ik dacht dat dit zou "overgaan", maar ik zit me toch met iets waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden.
Ik kan APK's zie ik zelf op de one x gezet heb niet installeren. Hij opent het wel, maar ik kan alleen op cancel drukken. Het lijkt net alsof de install button disabled is. Het maakt niet uit in welke directory ik de apk zet (rechten zijn allemaal hetzelfde), hij installeert niks.
En voordat iemand het vraagt: ja, ik heb "allow installation of non-market apps" aangevinkt. Ik heb het met de astro file manager en ook met de ES File Explorer geprobeerd, maar de install-button reageert niet als ik erop tik en kan er ook in landscape mode niet op klikken. iemand enig idee?
EDIT: miljaar je hebt gelijk waarvoor hulde!!!
[ Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 21-07-2012 18:32 ]
Ik vermoed dat dat weinig effect heeft. Als die PDK de ontwikkeling van JB voor de One X had kunnen bespoedigen, hadden we nu al wel een grootse aankondiging gezien over de updateplannen. Vooralsnog heeft HTC weinig publiciteit gezocht mbt hun updates.Laguna schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:20:
Het zou mij verbazen als de updates naar Jelly Bean voor het laatste kwartaal van dit jaar nog beschikbaar komen, maar wie weet.. door de PDK die Google speciaal voor fabrikanten eerder beschikbaar stelt zou het in theorie moeten kunnen.
ik ben ook vanplan om de htc one x te gaan kopen, maar ik vraag me af of hij nou echt zo'n korte batterij duur heeft of niet.
Ik heb nou een htc desire, is de batterij hiermee vergelijkbaar of niet? De htc desire die ik nu heb moet ik iedere avond aan de oplader leggen. (gaat om 7 uur van de oplader af en ligt er weer om 0.00 uur aan)
MVG
Joep1222
Bij 'normaal' gebruik overleeft die van mij het prima van een uur of 8 tot 0.00. Onder normaal gebruik versta ik whatsappen, fb/twitter, nu.nl app, een beetje browsen en een uurtje muziek luisteren op een dag. Verder staat overal mijn wifi gewoon aan. Daarmee haal ik gewoon een dag :-)joep1222 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
heb even een vraagje,
ik ben ook vanplan om de htc one x te gaan kopen, maar ik vraag me af of hij nou echt zo'n korte batterij duur heeft of niet.
Ik heb nou een htc desire, is de batterij hiermee vergelijkbaar of niet? De htc desire die ik nu heb moet ik iedere avond aan de oplader leggen. (gaat om 7 uur van de oplader af en ligt er weer om 0.00 uur aan)
Ik ben eerder benieuwd wanneer Jelly Bean beschikbaar is.. Als we al ruim 3 maanden op een simpele update naar 4.0.4 moeten wachten. Als Samsung eerder met de JB update komt is het voor mij toch definitief gedaan met HTC en hun loze beloftes.
edit. hoop natuurlijk wel dat ze de 4.0.4 (2.05) update alsnog tussendoor uitbrengen
[ Voor 16% gewijzigd door indofk op 21-07-2012 23:24 ]
Kom op zeg, ga eens ervaringen en reviews lezen. GoT is geen helpdesk.joep1222 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:00:
heb even een vraagje,
MVG
Joep1222
Mag ik dan eens vragen welke rom jij draait? En staat jouw schermhelderheid op automatisch of op de laagste stand? Wifi en 3g aan of uit? En gewoon een wit scherm tonen of ook echt gebruiken en laten syncen?CLB schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:23:
Hier ook, hangt een beetje samen met de onscreentijd, uurtje of 3 a 4 en dan is het wel klaar
Ik haal echt nooit 4 uur, zeker niet als wifi of 3g aan staan. 2u screen-on is dan eerder wel doenbaar.
Deze morgen de batterij test laten uitvoeren en ik zat na 1 uur op 90% rond dus met de batterij lijkt mij zeker niets mis.
Je kan altijd kiezen voor een Nexus.Extraxyz schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:57:
De nieuwswaarde van de 4.1 update bevestiging ontgaat mij volledig, ik verwacht niet minder dan dat ik ook over een jaar nog de nieuwste versie van Android zal ontvangen.
Ik ben eerder benieuwd wanneer Jelly Bean beschikbaar is.. Als we al ruim 3 maanden op een simpele update naar 4.0.4 moeten wachten. Als Samsung eerder met de JB update komt is het voor mij toch definitief gedaan met HTC en hun loze beloftes.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je als eerste de laatste nieuwe versie hebt/krijgt
Als je dit artikel doorleest begrijp je mss wáárom het zo lang kan duren.
Ik hoef niet als eerste de laatste versie te hebben, maar wel binnen een redelijk tijdsbestek. Dat het niet binnen een dag gebeurt, prima, een maand of 2 kan ik ook nog wel begrijpen, maar ruim 3, bijna 4 maanden? Voor een simpele mini-update naar 4.0.4? Komop hee, voor een bedrijf dat begin dit jaar beloofde zich meer te focussen op bestaande modellen, is dat toch echt te lang.catt4u schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Je kan altijd kiezen voor een Nexus.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je als eerste de laatste nieuwe versie hebt/krijgt![]()
Als je dit artikel doorleest begrijp je mss wáárom het zo lang kan duren.
Als je je toestel in een lock toestand 10sec op de power knop drukt verschijnt er een melding:
" to continue to restart your phone hold the power button for 3...2 ... 1.. secs "
Hoe is dit uit te zetten? Dan kan ik testen of het random rebooten hieraan ligt.
Het verbaast mij dat dit niet in de TS staat, lijkt me redelijk belangrijke feature voor vastlopen of op zoek bent naar de oorzaak van een random reboot.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ruim 3 / 4 maanden ?. Zover ik terug kan zien, is 2.05.401.2 rond 15 juni op internet opgedoken. Het kan ook eerder zijn geweest, maar daar kan ik dan weer niks over vinden.Extraxyz schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:18:
[...]
Ik hoef niet als eerste de laatste versie te hebben, maar wel binnen een redelijk tijdsbestek. Dat het niet binnen een dag gebeurt, prima, een maand of 2 kan ik ook nog wel begrijpen, maar ruim 3, bijna 4 maanden? Voor een simpele mini-update naar 4.0.4? Kom op hee, voor een bedrijf dat begin dit jaar beloofde zich meer te focussen op bestaande modellen, is dat toch echt te lang.
Maar laten we stellen dat het 15 juni is geweest, en we weten dat Jelly Bean officieel aangekondigd is op 27 juni, dan lijkt het me niet gek als HTC heeft geroepen; laten we 2.05.401.2 samen voegen met de JB-update om zo de JB-update sneller uit te laten rollen.
En als ik er zo over denk, zal het me niks verbazen als we JB sneller kunnen verwachten dan dat ze eerst 2.05.401.2 uitrollen en vervolgens later pas JB uitrollen.
But that's my two cents.
Maar goed, ik zit nog altijd te wachten op die kleine verrassing van Mark Moons...
Rupsen, Rapsen.
Ik heb de Beats software & Music Enhancement software uitgeschakeld, restarts e.d. gedaan maar dat werkt niet.
Dit probleem doet zich voor bij al mijn oordopjes. Iemand een idee? Zwaar vervelend.
Ik zit met hetzelfde probleem. Dit is inderdaad te wijten aan het indrukken van de aan/uit knop. Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden, maar als ik hem vind dan post ik dat hier.ReseT schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:45:
Mijn HTC one X restart steeds random in mijn broekzak. Ik wil hiervan de oorzaak weten. Vervolgens ging ik op internet even zoeken en kwam op het volgende uit;
Als je je toestel in een lock toestand 10sec op de power knop drukt verschijnt er een melding:
" to continue to restart your phone hold the power button for 3...2 ... 1.. secs "
Hoe is dit uit te zetten? Dan kan ik testen of het random rebooten hieraan ligt.
Het verbaast mij dat dit niet in de TS staat, lijkt me redelijk belangrijke feature voor vastlopen of op zoek bent naar de oorzaak van een random reboot.
Creating my own hero.
Heb je de DSP manager mod geflasht?drumstickNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:21:
Hey; ik heb al een tijd een HTC One X; nu heb ik echter bij het luisteren van YouTube filmpjes last van rare klikken in de audio.
Ik heb de Beats software & Music Enhancement software uitgeschakeld, restarts e.d. gedaan maar dat werkt niet.
Dit probleem doet zich voor bij al mijn oordopjes. Iemand een idee? Zwaar vervelend.Ik gebruik nu mijn N900 weer.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
De source voor 4.0.4 is sinds eind maart beschikbaar, vanaf dat punt tel ik dan ook. Verder prima als ze die update achterwege laten ten gunste van de Jelly Bean update, maar ik had dan toch liever eerste een kleine update ontvangen om o.a. die gruwelijk irritante menubalk weg te krijgen.Metian schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:19:
[...]
ruim 3 / 4 maanden ?. Zover ik terug kan zien, is 2.05.401.2 rond 15 juni op internet opgedoken. Het kan ook eerder zijn geweest, maar daar kan ik dan weer niks over vinden.
Ik zit ook met precies hetzelfde probleem. Ik heb de telefoon helemaal standaard. niet geroot niks.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dit heb ik ook, echt zwaar irritant. Bv YouTube, maar ook gewoon filmpjes op de telefoon zelfdrumstickNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:21:
Hey; ik heb al een tijd een HTC One X; nu heb ik echter bij het luisteren van YouTube filmpjes last van rare klikken in de audio.
Dit probleem doet zich voor bij al mijn oordopjes. Iemand een idee? Zwaar vervelend.Ik gebruik nu mijn N900 weer.
Heb er soms ook last van en komt zover ik kan achterhalen door het indrukken van de powerknop. Meestal als je gaat zitten dan kan het gebeuren dat je been/broek het knopje gaat indrukken. Als dit even duurt dan zal de One opnieuw starten. Je kunt bijvoorbeeld een rubber cover proberen zodat het knopje wat dieper komt te liggen en het niet meer zou moeten gebeuren.ReseT schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:45:
Mijn HTC one X restart steeds random in mijn broekzak. Ik wil hiervan de oorzaak weten. Vervolgens ging ik op internet even zoeken en kwam op het volgende uit;
Dan toch eens je apps gaan nakijken. Mogelijk dat er apps zijn die om de paar minuten sychen.ys8574 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:36:
[...]
Mag ik dan eens vragen welke rom jij draait? En staat jouw schermhelderheid op automatisch of op de laagste stand? Wifi en 3g aan of uit? En gewoon een wit scherm tonen of ook echt gebruiken en laten syncen?
Ik haal echt nooit 4 uur, zeker niet als wifi of 3g aan staan. 2u screen-on is dan eerder wel doenbaar.
Deze morgen de batterij test laten uitvoeren en ik zat na 1 uur op 90% rond dus met de batterij lijkt mij zeker niets mis.
Gebruik zelf de standaard rom, niet rooted en haal zeker 4 uur onscreen met WiFi en 3G aan. Deze zet ik nooit uit. Schermhelderheid staat op gemiddeld 40%. Op automatische zetten schijnt behoorlijk wat stroom te verbruiken.
Ik heb een rubberen cover over mijn Je X, en het gebeurt me ook nog regelmatig...MikeOO schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:18:
[...]
Heb er soms ook last van en komt zover ik kan achterhalen door het indrukken van de powerknop. Meestal als je gaat zitten dan kan het gebeuren dat je been/broek het knopje gaat indrukken. Als dit even duurt dan zal de One opnieuw starten. Je kunt bijvoorbeeld een rubber cover proberen zodat het knopje wat dieper komt te liggen en het niet meer zou moeten gebeuren.
Creating my own hero.
Ik gebruik ook een rubberen (of siliconen gel) cover, maar heb daar nooit last van. Hoe steken jullie de One X in de broekzak, met powerknop naar beneden of naar boven? Ikzelf heb de powerknop altijd onderin m'n broekzak en scherm naar m'n been toe.Fasterinside schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:05:
[...]
Ik heb een rubberen cover over mijn Je X, en het gebeurt me ook nog regelmatig...
En heb net nog getest maar ik kan geen audio gekraak ontdekken bij (youtube)video.
Denk ook dat het voornamelijk komt omdat ze powerknop beneden zit, en dus makkelijker ingedrukt kan worden aangezien er niet heel veel kracht voor nodig is.
Rupsen, Rapsen.
Heb ik ook al een paar keer gedaan, niets gehoord helaasCLB schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:55:
Ik heb Mark Moons getweet over de 2.0.5 update / Jellybean... Vooralsnog geen antwoord gekregen
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
We zullen is zien of CLB een reactie krijgt en of ik ook een reactie krijg. Wat opheldering zou wel fijn zijn om eerlijk te wezen
Edit // Vanmorgen reactie terug gekregen van HTC betreft de vraag over 2.0.5 en JB..
Het is dus nog niet bekend of 2.0.5 samen word gevoegd met Jelly Bean of dat we binnenkort 2.0.5 kunnen verwachten.HTC Nederland @HTC_NL
@riplag Dag Ricardo, dat is helaas nog niet bekend
[ Voor 29% gewijzigd door Metian op 24-07-2012 12:50 ]
Rupsen, Rapsen.
Ach heel leuk natuurlijk 4.1, maar ik vind m'n huidige unbranded, unrooted One X met 1.29 FW echt 'n topding!
Verwijderd
Dat is waar, alleen hoopte ik meer dat ze me konden vertellen of 2.0.5 en JB samen gevoegd werden, dus de dingen zoals 3-dot-menu.CLB schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:26:
Had niet anders verwacht dan dat ze niks zeggen, ze kunnen moeilijk een datum / deadline gaan noemen
Ach heel leuk natuurlijk 4.1, maar ik vind m'n huidige unbranded, unrooted One X met 1.29 FW echt 'n topding!
Maar goed, we wachten weer rustig af hoe en wat. En ik deel de mening over de unbranded, unrooted One X met 1.29. Mag hier absoluut niet klagen (op de 3-dot-menu na
Rupsen, Rapsen.
Nadat de rest van de wereld zich afvroeg: "Waar zijn ze nu toch mee bezig bij HTC?", blijkt dat ze het zelf dus ook niet eens weten. Wat een geruststelling. Komende zondag is 4.0.4 alweer 4 maanden beschikbaar. Kwaliteit boven kwantiteit werd ons begin dit jaar beloofd maar een beetje bijtijds (of überhaupt, arme DHD) updaten, ho maar.Metian schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:15:
Edit // Vanmorgen reactie terug gekregen van HTC betreft de vraag over 2.0.5 en JB..
[...]
Het is dus nog niet bekend of 2.0.5 samen word gevoegd met Jelly Bean of dat we binnenkort 2.0.5 kunnen verwachten.
Niet aan HTC? Wie wou je hiervoor verantwoordelijk houden, Google? Het is wel degelijk aan HTC.Metian schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:21:
[...]
... (op de 3-dot-menu na, maar dat is niet aan HTC)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Weet jij uberhaupt wel welke veranderingen er plaats vinden binnen 4.0.4?Extraxyz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:25:
[...]
Nadat de rest van de wereld zich afvroeg: "Waar zijn ze nu toch mee bezig bij HTC?", blijkt dat ze het zelf dus ook niet eens weten. Wat een geruststelling. Komende zondag is 4.0.4 alweer 4 maanden beschikbaar. Kwaliteit boven kwantiteit werd ons begin dit jaar beloofd maar een beetje bijtijds (of ÃŒberhaupt, arme DHD) updaten, ho maar.
Ik snap niet waarom je er zo hevig op loopt te wachten. Er is geen merkbaar verschil in snelheid en de camera schijnt zelfs minder snel te zijn nu. Of vindt je het gewoon leuk om te zeggen dat je 4.0.4 hebt?
Ik denk dat hij bedoelt dat als alle programmeurs zich zouden houden aan de ICS richtlijnen van Google en hun software zouden updaten, je de onscreen menu-knop niet meer tegen zou komen.Laguna schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:42:
[...]
Niet aan HTC? Wie wou je hiervoor verantwoordelijk houden, Google? Het is wel degelijk aan HTC.
Tweakers gaf zelf toe dat het niet om de uiteindelijke versie zelf ging, die camerasnelheid is niet definitief. Ik wacht eerlijk gezegd ook op die 4.0.4 versie, al is het alleen maar om eindelijk af te zijn van die zwarte balk.BPP schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:51:
[...]
Weet jij uberhaupt wel welke veranderingen er plaats vinden binnen 4.0.4?
Ik snap niet waarom je er zo hevig op loopt te wachten. Er is geen merkbaar verschil in snelheid en de camera schijnt zelfs minder snel te zijn nu. Of vindt je het gewoon leuk om te zeggen dat je 4.0.4 hebt?
Het kan inderdaad 2 kanten op geredeneerd worden.mac1987 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:19:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat als alle programmeurs zich zouden houden aan de ICS richtlijnen van Google en hun software zouden updaten, je de onscreen menu-knop niet meer tegen zou komen.
Feit is dat je een OneX koopt zoals hij is en als daar over een tijdje een update voor uitkomt dan is dat mooi. Als HTC een datum noemt dan zitten ze daar aan vast. Ik heb liever dat ze geen verwachte datum noemen en dat ze hem gewoon goed maken en dan pas releasen. Niet een update snel afmaken omdat het tijd is om te releasen.
Ik heb geen idee hoeveel werk het is om de update te maken dus het speculeren hoeveel tijd het mak kosten heeft geen zin. Ik ga er vanuit dat ze er mee bezig zijn en als hij af is hoor je het vanzelf.
Heb ik ook. Gebruik je de originele lader? Ik heb het namelijk vooral bij een no-name lader en met dat brakke ding vertoonde mijn vorige telefoon (Galaxy S2) dezelfde kuren. Met de originele HTC-lader heb ik minder problemen.ReseT schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:03:
Hebben jullie wel eens deze twee problemen?:
1) Tijdens het opladen doet mijn touchscreen het slecht. Het lijkt dan of de calibratie een paar cm is verschoven. bv het unlocken moet vanaf rechtsbovenin naar boven gesleepen worden, of als ik de A typ ik de G op scherm krijg.
Oplaad- /datakabel eruit, dan is er geen probleem meer.
Overigens vind ik het erg onlogisch dat het per lader verschilt. Misschien dat het niet lekker gaat bij een USB-kael die geen 1A kan leveren?
Verder is mijn touchscreen nu sowieso overleden. Ik kwam hier achter omdat ik mijn unlock pattern niet meer kon tekenen

En ja, ik probeerde dus doorlopende lijntjes te tekenen
In mijn ervaring is er wel degelijk een significant verschil in de vloeiendheid van het systeem, dat merkte ik toen ik destijds m'n Desire van 4.0.3 naar 4.0.4 had geupdate en dat merk ik als ik nu m'n One X naast een S3 leg.BPP schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:51:
[...]
Weet jij uberhaupt wel welke veranderingen er plaats vinden binnen 4.0.4?
Of om de hands-on er ook bij te halen:
In het bijzonder vanwege dit deel, lijkt het me een update die de One X (of überhaupt HTC in het algemeen) goed kan gebruiken. Het is te absurd voor woorden dat er nog lag optreedt bij een device met deze specs.De firmware maakt dat de One X vloeiender loopt; animaties stotteren vrijwel nergens meer, terwijl dat onder 1.29 wel voorkomt. De lag die optrad bij het teruggaan naar het homescreen vanuit een zware app is weg; het homescreen wordt toch al, onder vrijwel alle omstandigheden sneller op het scherm getoverd.
't Is dat ik veel om uiterlijk geef en de S3 maar een lelijk ding vind, maar de consument die ze in de winkel naast elkaar houdt ziet in de S3 een toestel dat veel sneller en vloeiender loopt. En dat ligt niet zozeer aan Samsung vs. HTC, Exynos vs. Tegra3, Touchwiz vs. Sense.. Nee, dat ligt aan 4.0.4 vs. 4.0.3.
Anderhalf jaar is 'n mooie gok, maar met de DHD werd het ook niet waargemaakt..
Persoonlijk heb ik daar geen last van, koop wel weer iets nieuws als er wat beters op de markt is
Iets waar men 500 euro voor mag aftikken vind ik niet 'maar een telefoontje'. Ik heb 'm gekocht met 4.0.3 én de belofte dat HTC meer aandacht aan hun huidige telefoons zou gaan besteden, i.p.v. meer nieuwe devices uitbrengen.CLB schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:31:
Te absurd voor woorden, het is maar een telefoontje hoor, je hebt 'm zelf gekocht met 4.0.3, deal with it
Maar ondertussen is het grootste update-nieuws van HTC dit jaar dat er een update niet doorgaat, hebben ze wel tijd om nog een HTC One XL, EVO 4G LTE en Desire C te releasen en bestaat het overige HTC-nieuws uit geruchten over een Note-concurrent, nieuwe Tablet en de HTC One X+. Nou vooruit, er is een officiële Jelly Bean bevestiging naar buiten gebracht, maar of dat nou nieuwswaardig is.. Het heeft meer mensen in onduidelijkheid achtergelaten (One V, Sensation serie?) dan wat anders.
Die strategie is niet wat ik verwachtte toen ik m'n One X kocht omdat dat niet is wat mij beloofd werd en ik betwijfel dat ik de enige ben die langzaamaan het vertrouwen in HTC verliest, getuige de kwartaalcijfers.
En deal with it is toch zo'n loze opmerking hè.. Ik heb geïnvesteerd in een product dat tot nu toe z'n belofte niet waarmaakt, en dan heb ik nog niet eens last van wifi-problemen of vlekken op het scherm. HTC moet z'n sh#t eens together krijgen en doen wat ze begin dit jaar beloofden; meer focussen op bestaande toestellen en bestaande klanten i.p.v. ze één voor één kwijtraken.
Maar goed, ik heb m'n punt ondertussen wel duidelijk gemaakt, me dunkt. Excuses voor het offtopic.
4.0.4 oftewel de 2.0.5 update komt eraan of er komt gelijk een JB-update, wat helemaal fijn moet werken.
Dan kun je hard of zacht gaan blaten, maar 3 FW-updates in 3 maandjes tijd is zeker aandacht besteden
Geïnvesteerd in 'n product wat z'n belofte niet waarmaakt
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 26-07-2012 12:19 ]
Die 3 FW- 'updates' waren hoognodige fixes. Wat je laatste zin betreft, misschien moet je m'n post nog eens lezen zonder heel het 'HTC strategie' deel te negeren.CLB schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:17:
Er zijn in de 3 maanden dat ik het toestel heb, 3 FW-updates uitgebracht, dus dat is hartstikke top...
4.0.4 oftewel de 2.0.5 update komt eraan of er komt gelijk een JB-update, wat helemaal fijn moet werken.
Dan kun je hard of zacht gaan blaten, maar 3 FW-updates in 3 maandjes tijd is zeker aandacht besteden
Geïnvesteerd in 'n product wat z'n belofte niet waarmaaktDing werkt toch?
En je HTC-strategie... Jij hebt vast en zeker 'n One X gekocht omdat HTC heeft gezegd dat ze 'm updaten.. uhm
Pak 'n pilsje en duik de achtertuin in, geniet van het weer, leg je One X in de la, want met 4.0.3 is dat 'n onding!
"Volgens Robertson zal het bedrijf zich meer gaan richten op de zogenaamde 'Hero Producten', verwijzend naar het succes van de high-end HTC Hero. We kunnen daarom in 2012 dus minder, maar kwalitatief betere, toestellen van de Taiwanese fabrikant verwachten. "Extraxyz schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:12:
[...]
Iets waar men 500 euro voor mag aftikken vind ik niet 'maar een telefoontje'. Ik heb 'm gekocht met 4.0.3 én de belofte dat HTC meer aandacht aan hun huidige telefoons zou gaan besteden, i.p.v. meer nieuwe devices uitbrengen.
Maar ondertussen is het grootste update-nieuws van HTC dit jaar dat er een update niet doorgaat, hebben ze wel tijd om nog een HTC One XL, EVO 4G LTE en Desire C te releasen en bestaat het overige HTC-nieuws uit geruchten over een Note-concurrent, nieuwe Tablet en de HTC One X+. Nou vooruit, er is een officiële Jelly Bean bevestiging naar buiten gebracht, maar of dat nou nieuwswaardig is.. Het heeft meer mensen in onduidelijkheid achtergelaten (One V, Sensation serie?) dan wat anders.
Die strategie is niet wat ik verwachtte toen ik m'n One X kocht omdat dat niet is wat mij beloofd werd en ik betwijfel dat ik de enige ben die langzaamaan het vertrouwen in HTC verliest, getuige de kwartaalcijfers.
En deal with it is toch zo'n loze opmerking hè.. Ik heb geïnvesteerd in een product dat tot nu toe z'n belofte niet waarmaakt, en dan heb ik nog niet eens last van wifi-problemen of vlekken op het scherm. HTC moet z'n sh#t eens together krijgen en doen wat ze begin dit jaar beloofden; meer focussen op bestaande toestellen en bestaande klanten i.p.v. ze één voor één kwijtraken.
Maar goed, ik heb m'n punt ondertussen wel duidelijk gemaakt, me dunkt. Excuses voor het offtopic.
Nou tov van de Sensation is HTC met vlag en wimpel geslaagd. Ik kan alleen dat stukje over snelle updates niet vinden. Help jij mij even?
Ik ben trouwens meer dan tevreden met mijn HTC One X. Supersnel en totaal geen problemen. Ga zo door HTC.
[ Voor 3% gewijzigd door BPP op 26-07-2012 19:20 ]
iPhone was aan vervanging toe en ik moet zeggen, ben niet ontevreden over die iphone op het scherm grootte en de ontbrekende FM radio na dan.
Vandaag dus een One X opgehaald maar loop gelijk alweer tegen een probleempje aan.
Voor de iphone zijn er zeer veel headsets van zeer goede kwaliteit met belfunctie en controller voor muziek zoals Bose in-ear.
Bestaat er ook zoiets voor HTC? Ik verwachtte van Beats wel iets te vinden aangezien dit door de telefoon wordt ondersteund maar kan geen headset vinden met belfunctie en audiocontroller.
Wat dacht je van de urBeats headset of de Beats Solo?Royer schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:43:
Bestaat er ook zoiets voor HTC? Ik verwachtte van Beats wel iets te vinden aangezien dit door de telefoon wordt ondersteund maar kan geen headset vinden met belfunctie en audiocontroller.
Nergens last van.Roost schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:40:
Op het XDA forum volg ik de draad over de (mogelijke) WIFI problemen van de One X. Nu weet ik dat ik mij onder hoofdzakelijk klagers begeef, maar de suggestie wordt toch echt gewekt dat uiteindelijk iedereen met dit probleem te maken zou gaan krijgen. Ik kan me dat nauwelijks voostellen, zeker omdat dit toch zou betekenen dat er in dit Tweakers forum echt heel veel meer gedupeerden zouden zijn. Ik heb mijn One X nu vier maanden en nergens last van. Ben ik een uitzondering?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ben alleen nog op zoek naar een tool waarmee ik de hele telefoon kan doorzoeken. Google search kan bv niet de tekst in de mailberichten doorzoeken. Mijn palm uit 1999 kon dat al gewoon maar tegenwoordig is dat blijkbaar wat teveel gevraagd.
Toch wel een serieus probleem waar je toch voor moet uitkijken, want op deze manier is ook mijn oude Sensation stuk gegaan.
Eens kijken of er houders zijn met gaten die je voor je ventilatie rooster kan bevestigen.
Ben heel blij met mijn keuze voor de One X, itt 2 jaar geleden toen ik een HD2 koos.
Mijn vorige telefoon had hier helemaal geen last van (HTC Sensation). mijn andere apparaten (waaronder een tablet) kennen dit probleem niet waardoor ik de router eigenlijk al uitsluit.
Kent iemand hier dit probleem en is hier wat aan te doen? Helaas is het lastig hierop te googelen want als je op wifi one x problems zoekt vind je alleen maar het bekend "slecht signaal" probleem.
[ Voor 7% gewijzigd door kgb545 op 27-07-2012 19:37 ]
Mijne heeft het probleem na een kleine stuitering (30 cm) ook gekregen dus ik denk wel dat ze er erg gevoelig voor zijn, had 3 maanden nergens last van.Roost schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:40:
Op het XDA forum volg ik de draad over de (mogelijke) WIFI problemen van de One X. Nu weet ik dat ik mij onder hoofdzakelijk klagers begeef, maar de suggestie wordt toch echt gewekt dat uiteindelijk iedereen met dit probleem te maken zou gaan krijgen. Ik kan me dat nauwelijks voostellen, zeker omdat dit toch zou betekenen dat er in dit Tweakers forum echt heel veel meer gedupeerden zouden zijn. Ik heb mijn One X nu vier maanden en nergens last van. Ben ik een uitzondering?
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.