[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.405 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
BramT schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:29:
Uit: reviews: LG Optimus 4X HD: de minst dure quadcore

"Overigens heeft de One X hier nog een iets hogere score, maar het HTC-toestel krijgt binnenkort een update die de prestaties op dit vlak zal verbeteren."

Iemand hier meer info over?
Dat is de eerdergenoemde 2.05-update, die nog niet officieel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 13:39
Blite schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:42:
Ik heb sinds de laatste update op willekeurige momenten het probleem dat mijn mobiele internetverbinding lijkt 'weg te vallen'. De 'h' (en '3g') staan wel bovenin m'n scherm (en geven bij een gegevensaanvraag kort activiteitspijltjes alsof er data wordt gepompt), maar als ik dan naar een website probeer te gaan dan laadt 'ie een website heel snel door en blijft het browserscherm wit. Daarnaast geven widgets o.a. ook weer dat er geen verbinding is, evenals andere apps. Als ik dan echter in vliegtuigmodus ga en deze weer uitzet, of de netwerkradio uitzet en weer aanzet, dan doen alle verbindingen het weer prima. Hebben meer mensen hier wellicht last van? Mijn provider is overigens Hi.
Ik heb hier ook sinds enige weken last van. Verbinding lijkt er te zijn de upload/download pijltjes knipperen en hij veranderd tussen 'H' en 3G, echter ik krijg niks binnen. Internetten lukt niet, maar whatsapp synced bijvoorbeeld ook niet meer.

Dacht dat het aan een app lag dus, net vanmiddag de factory reset gedaan, probleem is er nog steeds. Het lijkt zelfs erger te zijn geworden, krijg nu helemaal geen verbinding meer. Toch lijkt het alsof hij het wel gedaan heeft aangezien de weather widget wel geupdate is.

Mijn carrier is telfort btw. (ook het activeren van roaming heeft geen effect)

Iemand nog ideeen???

*Edit* nu doet hij het wel weer. Heb dus gelukkig mijn online backup weer kunnen terugzetten. Maar het lijkt dus aan de HTC te liggen begrijp ik...
*Edit2* En nu werkt het weer niet... :( :( :(

[ Voor 10% gewijzigd door Mister_tb op 09-07-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Mister_tb schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Ik heb hier ook sinds enige weken last van. Verbinding lijkt er te zijn de upload/download pijltjes knipperen en hij veranderd tussen 'H' en 3G, echter ik krijg niks binnen. Internetten lukt niet, maar whatsapp synced bijvoorbeeld ook niet meer.

Dacht dat het aan een app lag dus, net vanmiddag de factory reset gedaan, probleem is er nog steeds. Het lijkt zelfs erger te zijn geworden, krijg nu helemaal geen verbinding meer. Toch lijkt het alsof hij het wel gedaan heeft aangezien de weather widget wel geupdate is.

Iemand nog ideeen???
lijkt een beetje op de problemen die ik ook had met mijn one x. Ik heb die van mij opgestuurd via vodafone voor reparatie, en wacht nog steeds totdat hij wordt gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40
Hmm dat is wat ik ook al twee keer gehad heb!
Hij gaf wel aan dat er data actief was, maar whatsappen of twitter ophalen lukte niet. Vanmorgen en vorige week maandag beide keren een uur of 3 lang last van gehad.

Maar dacht dat het aan het netwerk lag, maar zie nu dus dat er meerderen last hebben.

(Provider is Hi)

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 09-07-2012 15:39 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Heb dit ook soms bij Vodafone wil je de market in of nieuws bekijken krijg ik melding van geen netwerk beschikbaar en paar sec later werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:09

Totaalgeflipt

De enige echte

Hier zelf ook last van met Vodafone. Net ook weer. Even verbinding verbroken en weer aangezet. Hierna werkte alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Heb ik ook last van, een aantal keren per dag zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
Hoe kan het dat zoveel mensen hier last van lijken te hebben maar dat er haast niks over op internet te vinden is. Lijkt wel of iedereen het maar accepteert... Ik vindt het uitermate vervelend omdat ik soms gewoon een halve dag niet bereikbaar ben via whatsapp, als ik na het werk thuiskom en verbinding maak via wifi krijg ik ineens een hele lading whatsapp berichten binnen. Het meest irritante is dat ik vaak op mijn telefoon kijk en er wel gewoon een H/3G teken staat en het dus lijkt te werken.

Ik heb HTC inmiddels een bericht gestuurd via het contactformulier (incl. link naar pagina 249 van dit forum), ben benieuwd naar de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Als jullie dat hebben, blijft het data-up pijltje dan oplichten?( Dus continue branden) Dat is dan bij mij het geval als t ff niet werkt.

Het gekke is dat ik dat ook bij mm desire had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:09

Totaalgeflipt

De enige echte

Ja hij blijft ergens mee bezig zijn. Ook bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:05
Ter info: zoals je misschien uit de Optimus 4X HD-review kon opmaken, heb ik de 2.05-update draaien (geen custom rom, maar stock). Ik ben bezig met testen en er lijkt een enorme ergernis te zijn opgelost. Ik ga dat nog even proberen te bevestigen met testen voor ik zeg wat het is ;)

En nee, je kunt de update nog niet gekregen. Een vriendelijke tweaker heeft het voor mij geflasht, wilde de RUU niet opsturen :)

Edit: helaas, de verbetering die ik dacht waar te nemen, is er niet of nauwelijks.

[ Voor 10% gewijzigd door arnoudwokke op 10-07-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
arnoudwokke schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:42:
Ter info: zoals je misschien uit de Optimus 4X HD-review kon opmaken, heb ik de 2.05-update draaien (geen custom rom, maar stock). Ik ben bezig met testen en er lijkt een enorme ergernis te zijn opgelost. Ik ga dat nog even proberen te bevestigen met testen voor ik zeg wat het is ;)

En nee, je kunt de update nog niet gekregen. Een vriendelijke tweaker heeft het voor mij geflasht, wilde de RUU niet opsturen :)
Verkeerde topic? :9

Wat is het dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 10-07-2012 12:04 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Weet die vriendelijke tweaker dan misschien ook wanneer de update voor iedereen beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:33

Hmz... Kon wel eens die menu knopjes zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door miggeltje op 10-07-2012 11:10 . Reden: domme reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024

Edit: helaas, de verbetering die ik dacht waar te nemen, is er niet of nauwelijks.
What about the battery life?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
What about the battery life?
Geen significante wijzigingen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 12:57
mhulsegge schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Hmz... Kon wel eens die menu knopjes zijn.
Ik gok dat het om de notification LED gaat (die er dus na 5 minuten weer mee stopt...). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33

Er werd gesuggereerd dat de zwarte balk (in apps en games) zou worden weggewerkt dmv het aanpassen van de hardware buttons, de menu knop zou dan in eerste instantie verwerkt zijn in de multitask button. Kun je zeggen of er iets in die richting is gedaan?

Ik vind dat namelijk de grootste ergernis van de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
Er werd gesuggereerd dat de zwarte balk (in apps en games) zou worden weggewerkt dmv het aanpassen van de hardware buttons, de menu knop zou dan in eerste instantie verwerkt zijn in de multitask button. Kun je zeggen of er iets in die richting is gedaan?
Yup, een optie in Instellingen-Weergave, je kunt kiezen uit zoals het nu is of a. Short Press - Menu, Long Press - Recent Apps of b. Short Press-Recent Apps, Long Press-Menu. In beide gevallen is de balk weg. Als je fan bent van de balk kun je hem ook laten staan :)

Over het algemeen is mijn ervaring positief; ik laat deze update zeker staat op het toestel. Hij is sneller, stabiel (ondanks dat het een testversie is), en een detail als tabs beheren met knop naast url-balk maken voor mij een groot verschil. De zaken die niet beter zijn (snelheid browser en camera) hinderen mij niet. Deze update is echt een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
arnoudwokke schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:42:
[...]

Yup, een optie in Instellingen-Weergave, je kunt kiezen uit zoals het nu is of a. Short Press - Menu, Long Press - Recent Apps of b. Short Press-Recent Apps, Long Press-Menu. In beide gevallen is de balk weg. Als je fan bent van de balk kun je hem ook laten staan :)

Over het algemeen is mijn ervaring positief; ik laat deze update zeker staat op het toestel. Hij is sneller, stabiel (ondanks dat het een testversie is), en een detail als tabs beheren met knop naast url-balk maken voor mij een groot verschil. De zaken die niet beter zijn (snelheid browser en camera) hinderen mij niet. Deze update is echt een verbetering :)
Persoonlijk hoop ik dat dat ze het launcher scherm kantelbaar maken (of zie ik een instelling oid over het hoofd).
Heb hem op mijn werk in een dock liggen, en dan de launcher niet gedraaid hebben is knap irri.
Was op mijn HTC Desire met custom roms helemaal gewend aan 360 rotation van homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 06-10 12:57
mhulsegge schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:50:
[...]

Persoonlijk hoop ik dat dat ze het launcher scherm kantelbaar maken (of zie ik een instelling oid over het hoofd).
Heb hem op mijn werk in een dock liggen, en dan de launcher niet gedraaid hebben is knap irri.
Was op mijn HTC Desire met custom roms helemaal gewend aan 360 rotation van homescreen.
Volgens mij zit dat er niet standaard in. Ik heb op mijn toestel echter de vreemde 'bug' dat als ik automatisch kantelen uitzet, de landscape setting wordt geforceerd. Ik heb het al eens eerder gemeld, maar ik geloof dat ik nog steeds de enige ben met deze 'feature'. Helaas heb ik geen dock en heb er dus niet zoveel aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
efari schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:00:
is het effectief 25GB éxtra?
want ik heb slechts 23 GB extra gekregen (en er staat ook overal dat je maar 23GB krijgt, bovenop de 2GB die iedere gebruiker gratis krijgt), die 2GB (en nog enkele andere rewards) had ik al lang..
Heb je nog iets speciaals gedaan voor je die 23gb extra kreeg? Ik heb de manieren van HTC gevolgd maar nog steeds (nu 2 weken na activeren) heb ik nog geen extra opslag gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-07-2012 16:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Donstil schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:02:
[...]

Heb je nog iets speciaals gedaan voor je die 23gb extra kreeg? Ik heb de manieren van HTC gevolgd maar nog steeds (nu 2 weken na activeren) heb ik nog geen extra opslag gekregen.
Je moet naar dropbox.com gaan, daar de tutorial volgen en dan pas krijg je 23GB erbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
Mister_tb schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Iemand nog ideeen???

*Edit* nu doet hij het wel weer. Heb dus gelukkig mijn online backup weer kunnen terugzetten. Maar het lijkt dus aan de HTC te liggen begrijp ik...
*Edit2* En nu werkt het weer niet... :( :( :(
Vanmiddag ontving ik van HTC een bericht dat ik mijn telefoon kon opsturen ter reparatie... Lijkt me een softwarefout, ik had dan ook gehoopt op een toezegging voor een toekomstige software fix. Maar goed dan stuur ik hem wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Uit de frontpage:
De camera is zoals gezegd langzamer; de telefoon neemt meer tijd om te focussen
1.43 of 2.56 is wel een enorm verschil.
Ik vind de snelheid die ik nu heb erg prettig, en een stukje langzamer zou dus achteruitgang betekenen.

Edit: @Arnoud, enig idee wanneer HTC het verwacht te releasen? Juli nog of Augustus?

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 10-07-2012 16:44 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

nou, voor mij is de camera wel van belang. Ik irriteer me bijvoorbeeld dood aan de extreem brakke witbalans. Deze is vooral met flits echt behoorlijk anti-1337. Veel te groen. Daarnaast zit hij in daglichtsituaties ook vaak stevig ernaast. Wil je een groepje paarsige bloemen fotograferen, wordt de hele foto verneukt. De bewerkingssoftware die er standaard opzit is dan ook noodzakelijk, waarbij ik veel het vooringestelde preset "twilight" gebruik en die dan qua scherpte, witbalans en vignetting doe aanpassen.
Daarnaast is de macrostand zo goed als waardeloos. Hij stelt niet korterbij scherp dan de automatische of eender welke setting. Daarnaast focust ie altijd op de achtergrond in plaats van op hetgeen je scherp wilt hebben. En de constante autofocus is beter op de SGS3.

Dat deze update de camera langzamer maakt komt me erg ongelukkig uit. Gelukkig zijn er wel verbeteringen in de widgets. De powerdashboard widgets zijn wat mij betreft te groot en onvolledig. Ook de build-in browser krijgt verbeteringen waar ik erg blij mee ben. De standaard browser is gewoon onhandig en eender welke browser moet rare permissies hebben tot je persoonsgegevens......Het minder geheugen gebruik.

Weet iemand of er ook een verbetering van de ingebouwde musicplayer komt? Wat ik bijvoorbeeld irritant vind is dat hij niet onthoudt op welk liedje ik gebleven was; en dan heb ik shuffle en repeat gewoon aanstaan. Hij onthoudt echter wel WAAR in het liedje dat ik gebleven was, maar hij springt altijd terug naar het begin-liedje. Dus als ik bij liedje 4 op 02:52 ben gebleven, springt ie na een tijdje (geen idee na hoe lang), op liedje 1@ 02:52.
Beatsprofielen werden sinds fw1.27+ al geminimaliseerd tot 2, waarvan de urBeats instellingen enorm schel zijn. Daarnaast is het praktisch onmogelijk om een playlist te maken op map-structuur. Altijd via die vervloekte id3 tags of andere metadata.....

Sorry voor de rant, maar ik hoop echt ECHT dat deze update beter gaat worden.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Deathchant schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:59:
nou, voor mij is de camera wel van belang. Ik irriteer me bijvoorbeeld dood aan de extreem brakke witbalans. Deze is vooral met flits echt behoorlijk anti-1337. Veel te groen. ...
Ik denk toch echt dat dit aan je One X ligt en niet zozeer aan wel of geen update. Ik heb namelijk nergens last van. Zojuist terug van 3 weken Amerika en de mooiste foto's op de vreemdste plekken gemaakt. Mensen vroegen of ik een spiegelreflex mee had :P

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Donstil schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:02:
[...]

ga hierheen: https://www.dropbox.com/gs en je ziet wat je nog moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 14:20
efari schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:37:
[...]

ga hierheen: https://www.dropbox.com/gs en je ziet wat je nog moet doen..
Ik heb dan wel een S3 maar ik lees hier ook mee.
Ik had alle stappen al uitgevoerd via mijn PC maar kreeg de extra data ook niet.

Deze kreeg ik pas nadat ik via mijn telefoon een bestand naar Dropbox had geupload! Zorg dus dat je de stappen doorloopt, en ook een bestand vanaf je telefoon upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
jeroen210 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:01:
[...]

Ik heb dan wel een S3 maar ik lees hier ook mee.
Ik had alle stappen al uitgevoerd via mijn PC maar kreeg de extra data ook niet.

Deze kreeg ik pas nadat ik via mijn telefoon een bestand naar Dropbox had geupload! Zorg dus dat je de stappen doorloopt, en ook een bestand vanaf je telefoon upload.
http://www.htc.com/help/a...id=138127&type=1&p_id=440

...
To get the additional 23GB of Dropbox storage free for two years, please sign in to your Dropbox account from HTC One X (and not from your computer or other non-HTC devices), and complete the getting started guide on the Dropbox website (www.dropbox.com/gs).
....

[ Voor 27% gewijzigd door Mister_tb op 11-07-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 15:04
wil dat zeggen dat ik iedereen aan wat extra ruimte kan helpen dmv op iemand anders zijn dropbox account in te loggen van mijn HOX ?

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Klein_Kipje schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:52:
wil dat zeggen dat ik iedereen aan wat extra ruimte kan helpen dmv op iemand anders zijn dropbox account in te loggen van mijn HOX ?
Heb je de link van Mister_TB bekeken ????

This additional free storage is a one-time offer only. You're eligible to use this offer only on one HTC device.
You won't be able to use this offer again if you create or sign in to Dropbox with a different account.
http://www.htc.com/help/a...id=138127&type=1&p_id=440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 15:04
nee dat had ik niet. Nu wel.
anyway bedankt

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet het topic voor garantiegevallen. Verder aub eerst zelf even zoeken.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 11-07-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie hierboven.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 11-07-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, veel last heb je er niet van maar het is wel vervelend en je kijkt er toch ongemerkt steeds naar als je een witte achtergrond hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Sinds een weekje de HTC One X in m'n bezit, beviel prima etc. Na 1 dag meteen geroot en er een custom rom op gezet (Android Revolution HD). Liep supergoed voor 2 dagen, maar daarna ging hij opeens automatisch uit.. Weer aanzetten, pincode intoetsen en viel weer uit, dit tot vervelends aan toe. Nieuwe ROM geflasht (cm9), deed het goed voor 1 dag. Maar ook hier viel hij plots uit, terwijl de batterij vol zat. Besloten weer terug te gaan naar stock (via RUU), misschien zou dat alles verhelpen.. Draaide prima voor 2 dagen en jaa hoorrr; hij valt weer continu uit. Ik dacht eerst dat het aan de sim-kaart lag. Maar ook met de sim-kaart + sim-kaart holder er uit gebeurd het..

Ik geloof niet dat dit aan de software kan liggen, aangezien hij ook al een aantal keer een hard reset heeft gehad. Is het toevallig een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:05:
Ik heb een probleem met het aanmelden op een WiFi hotspot met aanmeldformulier.

Bij onze bioscoop is een open WiFi netwerk beschikbaar. Als ik daar ben geeft mijn HTC One X fijn aan dat er een wifi netwerk gevonden is, en ik kan daarmee ook verbinding maken.

Maar dan...als ik probeer een website te openen loopt het groene metertje een halve centimeter, en dan niks meer!

Bij mijn vorige telefoon (iPhone 4) maakte ik ook verbinding met het netwerk, en als ik dan mijn browser opende kwam ik in het aanmeldformulier. Daar vulde ik dan mijn telefoonnummer in en verzond het formulier, waarna ik dan een sms kreeg met een aanmeldcode. Deze vulde ik in op het formulier en ik kon naar hartelust internetten.

Ik heb geprobeerd popup blokkering uit te zetten, de browser terug te zetten naar fabrieksinstellingen en mijn telefoon talloze keren opnieuw opgestart, maar niets mag helpen. Ik heb de standaard browser geprobeerd, Firefox, Chrome en Dolphon, maar bij geen enkele werkt het.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hoi,
Sorry dat ik mijn eigen bericht bump, ik weet dat dit waarschijnlijk niet de bedoeling is. Ik kan hier echter niets over vinden op het internet, en het is nog steeds niet opgelost.

Ik heb intussen mijn telefoon helemaal gereset, dus helemaal leeg gehaald en opnieuw begonnen. Ik ben alle opties na gegaan, maar kan (naast de optie om popups te blokkerren, maar die staat uit) niets vinden dat voor bovenstaand probleem zou kunnen zorgen.

Gisteren naar de bioscoop geweest en het weer geprobeerd, maar hetzelfde probleem. HTC One X geeft aan dat er een open WiFi netwerk is en daarmee laat ik hem dan connecten.
Dan start ik de browser en probeer een pagina op te vragen, en dan niks meer...
Dus geen aanmeldformulier, geen popup, geen WiFi....

Heeft nog iemand dit probleem ook? Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb ook een keer te maken gehad met zo'n Wi-Fi portal.
Alleen Opera kon er mee omgaan, heb je die al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Chrome ook al eens geprobeerd?
Of aangeven dat je de desktopversie wil zien?

-edit-
K heb niet goed gelezen, zie k

[ Voor 21% gewijzigd door marcel-o op 12-07-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:31:
Ik heb ook een keer te maken gehad met zo'n Wi-Fi portal.
Alleen Opera kon er mee omgaan, heb je die al geprobeerd?
Hmmm Opera is één van de weinige browsers die ik nog niet geprobeerd heb, kan ik misschien eens doen.
Ik heb het geprobeerd met de standaard browser, Chrome, Dolphin en Firefox...

Thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

is de update trouwens de verrassing waar Mark Moons het over had?

[ Voor 6% gewijzigd door DNA_Saint op 12-07-2012 15:13 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

DNA_Saint schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:09:
is de update trouwens de verrassing waar Mark Moons het over had?
Het zou me niks verbazen als die inderdaad daar op doelde. Maar goed, het kan ook totaal iets anders wezen, rustig afwachten lijkt me.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:11

Fixer

FP ProMod
Zou kunnen, maar hij had het daarvoor over een bepaalding korting op een Beats Headset bij aanschaf van een One X, dus zou het zomaar kunnen dat mensen die al een One X aangeschaft hebben ook nog een bepaalde korting krijgen.

Maargoed, wie weet. Persoonlijk zou ik liever die update hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Fixer schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:18:
Zou kunnen, maar hij had het daarvoor over een bepaalding korting op een Beats Headset bij aanschaf van een One X, dus zou het zomaar kunnen dat mensen die al een One X aangeschaft hebben ook nog een bepaalde korting krijgen.

Maargoed, wie weet. Persoonlijk zou ik liever die update hebben ;)
Persoonlijk zou ik liever beide willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ben mijn beats in de bus kwijtgeraakt, dus een nieuwe met korting zou echt prettig zijn.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop op een goed werkende en instelbare led in de 2.05 firmware...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
Lees de topicwaarschuwing aub.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 13-07-2012 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CLB schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:02:
Ik hoop op een goed werkende en instelbare led in de 2.05 firmware...
In de 2.05-firmware die ik draai is dat niet verholpen. Ook de accu-indicator werkt nog niet fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Hmz. Vanochtend een oude bekende tegen gekomen van mijn HTC desire die ik hiervoor had.
Een, zoals het daar genomed werd, bsod.
Oftewel, ik haalde mijn telefoon van de lader, en vervolgens ging op geen enkele wijze nog weer het scherm aan.
Het opnieuw inpluggen van de lader deed ook niet, led ging ook niet oplichten.
Even half paniekerig gedacht: Wat nu. Bij Desire was het een kwestie van batterij eruit halen en weer erin, en gaan.
Bij deze gaat dat natuurlijk niet. Dus na googelen erachter gekomen dat ik de powerknop 10 seconden ingedrukt moet houden, en dit heeft gelukkig gewerkt. Hopen dat dit de enige keer blijft, als het vaker terugkomt toch eens een melding richting HTC doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 03-10 15:05
mhulsegge schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:49:
Hmz. Vanochtend een oude bekende tegen gekomen van mijn HTC desire die ik hiervoor had.
Een, zoals het daar genomed werd, bsod.
Oftewel, ik haalde mijn telefoon van de lader, en vervolgens ging op geen enkele wijze nog weer het scherm aan.
Het opnieuw inpluggen van de lader deed ook niet, led ging ook niet oplichten.
Even half paniekerig gedacht: Wat nu. Bij Desire was het een kwestie van batterij eruit halen en weer erin, en gaan.
Bij deze gaat dat natuurlijk niet. Dus na googelen erachter gekomen dat ik de powerknop 10 seconden ingedrukt moet houden, en dit heeft gelukkig gewerkt. Hopen dat dit de enige keer blijft, als het vaker terugkomt toch eens een melding richting HTC doen :(
Lijkt wel een beetje op mijn probleem. Behalve dat mijn OneX echt helemaal dood was.

Vorige week maandag telefoon weg gebracht, vorige week dinsdag lag hij bij de fixer volgens Belcompany. Tot op heden nog geen idee wat er verder mee is gedaan, ook de tracing site werkt niet bij mij met de geleverde gegevens.

Best leuk, heb je je nieuwe telefoon +/- 3/4 weken, ben je hem minimaal weer 2 weken kwijt.... Zo blijft hij wel nieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

RoD schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 02:35:
[...]

In de 2.05-firmware die ik draai is dat niet verholpen. Ook de accu-indicator werkt nog niet fatsoenlijk.
Nou dat schiet lekker op, hopen dat ze dat alsnog toevoegen in de update of misschien in een latere update.

Ik had overigens Mark Moons een tweet gestuurd over de 'kleine verrassing', alleen houd hij denk ik zijn mond gewoon dicht en moeten we rustig afwachten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
Een maat van me heeft per ongeluk zijn dailer en contacten app uitgeschakeld en nu krijgt hij deze niet meer teruggevonden en kan deze dus niet meer aan zetten. Hij heeft nu dailer one en conTacTs geïnstalleerd maar wil graag de originelen terug. Gister al een uur lopen zoeken maar zonder resultaat. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Instellingen - Apps -> Alle Apps -> Kiezer / Contacten inschakelen

werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Volgens mij stonden ze daar niet meer tussen maar ik heb het doorgegeven dus even afwachten of het werkt, bedankt voor de reactie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

SmooK schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:53:
Volgens mij stonden ze daar niet meer tussen maar ik heb het doorgegeven dus even afwachten of het werkt, bedankt voor de reactie iig.
als ze uitgeschakeled zijn komen ze helemaal onderaan in het lijstje te staan.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:37:
[...]

Je moet naar dropbox.com gaan, daar de tutorial volgen en dan pas krijg je 23GB erbij.
Ja dacht ik al idd, heb ik gedaan maar niets gekregen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Het is ondertussen opgelost hoor ik net, vanavond eens even kijken hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:38:
[...]

Hmmm Opera is één van de weinige browsers die ik nog niet geprobeerd heb, kan ik misschien eens doen.
Ik heb het geprobeerd met de standaard browser, Chrome, Dolphin en Firefox...

Thx voor de tip!
Helaas, net Opera en Skyfire geprobeerd, allebei zonder succes. Ik zou haast gaan denken dat de Rom het op één of andere manier blokkeert...

Ik kon niet nog meer browsers proberen omdat mijn batterij bijna leeg was, maar ik denk dat ik eens zoveel mogelijk browsers download, en het dan gewoon blijf proberen.
Hopelijk zit er één bij die het wel aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Lukt t iemand anders wel met zn mobiel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn HOX. Als ik muziek/video's afspeel zowel via de speaker en/of een headset krijg ik steeds na een x aantal seconden en soms pas na een aantal minuten een statisch geluidje alsof de audio even 'hikt'. Ik heb het zowel getest met de standaard headset alsmede een beats solo hd. Ook even getest op een SII waarbij de headset als de koptelefoon geen 'hik' geeft dus niet daaraan kan liggen.

Oja het gebeurd bij zowel mp3-tjes als youtube filmpjes.

Ik heb het toestel sinds het begin dus nu zo'n 3 maanden en toen deed het probleem zich niet voor. En ik luister dagelijks zo'n 2-3 uur muziek.

Herkent iemand dit probleem? Ik heb even op verschillende fora's geprobeerd om het antwoord te vinden, maar ik vind alleen een aantal mensen met hetzelfde probleem maar helaas geen oplossing, misschien dat iemand hier iets weet of hetzelfde probleem heeft?

Anders wordt het toch even contact opnemen met HTC zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Arshedes op 14-07-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 19:31

Rudios

Lost in space?

Ik had dat met mijn Hox ook gehad, bij mij voldeed het legen van cache en/of geheugen of een reboot.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Arshedes schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:37:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn HOX. Als ik muziek/video's afspeel zowel via de speaker en/of een headset krijg ik steeds na een x aantal seconden en soms pas na een aantal minuten een statisch geluidje alsof de audio even 'hikt'. Ik heb het zowel getest met de standaard headset alsmede een beats solo hd. Ook even getest op een SII waarbij de headset als de koptelefoon geen 'hik' geeft dus niet daaraan kan liggen.

Oja het gebeurd bij zowel mp3-tjes als youtube filmpjes.

Ik heb het toestel sinds het begin dus nu zo'n 3 maanden en toen deed het probleem zich niet voor. En ik luister dagelijks zo'n 2-3 uur muziek.

Herkent iemand dit probleem? Ik heb even op verschillende fora's geprobeerd om het antwoord te vinden, maar ik vind alleen een aantal mensen met hetzelfde probleem maar helaas geen oplossing, misschien dat iemand hier iets weet of hetzelfde probleem heeft?

Anders wordt het toch even contact opnemen met HTC zelf.
even je SD kaart op fouten controleren wellicht? misschien beetje data corruption of zwets ik nu uit mijn nek.
Kijk ook even goed hoeveel apps je aan hebt staan, wellicht heb je iets geinstalleerd wat effect heeft op je audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 10:40
Iemand die mij uit de brandt kan helpen?

Ik heb als blokkeerschermstijl (instellingen -> aanpassen) het thema Productiviteit ingesteld. Hiermee worden evt. smsjes, gemiste oproepen en kalenderafspraken getoond. Helaas staan naar ook Facebook verjaardagen bij. Nu heb ik Facebook niet gesynct en heb ik bij de instellingen van de schermblokkeringsstijl aangegeven dat hij alleen agendaberichten van mijn Gmail account mag tonen. Dus geen facebook verjaardagen. Ook in de agenda widget heb ik Facebook totaal uitgeschakeld en komen deze verjaardagen niet in voor.

Deze verjaardagsmeldingen vind ik bloed irritant. Iemand suggesties? Hier een afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/45893929/2012-07-14%2009.30.51.png

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Nu online
Das een probleem van het productiviteitsscherm, dat toont gewoon alle afspraken van de bekende kalenders, ook als je ze uitzet voor het lockscreen.

Beetje jammer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heb je hotmail op je telefoon? Want ik krijg bij alle hotmail gebruikers bij mij alleen de verjaardagen, heb FB ook uitgeschakeld indd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 06-10 10:40
Quad schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:35:
Heb je hotmail op je telefoon? Want ik krijg bij alle hotmail gebruikers bij mij alleen de verjaardagen, heb FB ook uitgeschakeld indd.
Nee, gebruik geen Hotmail op de telefoon, enkel Gmail.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:49
Kan iemand controleren of firmware 2.05 support voor client-certificaten icm exchange bevat?

Dit is standaard Android 4.0 functionaliteit maar was helaas nog niet terug te vinden in Sense 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je momenteel beter in het custom rom topic vragen, aangezien er nog geen OTA 2.0.5 update is geweest :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
Sinds gisteren ineens last van de bekende wifi problemen. Kan geen netwerken vinden, drukken naast de volume knop en ik zie ineens 5 netwerken... Via de app network signal info zie ik dat ik naast de router 40% ontvangst heb, als ik het toestel indruk springt dit naar 80%.

Ik was in de veronderstelling dat dit probleem niet ineens spontaan naar voren kwam maar dat je daar vanaf het begin al last van moet hebben gehad... Het vreemde vind ik nog dat ik niks bijzonders gedaan heb, hij heeft eigenlijk de hele dag op tafel gelegen. Hij is sowieso niet gevallen... |:(

Inmiddels maar via HTC-chat een repair verzoek gedaan. Ze komen m donderdag ophalen. Hopen dat het andere probleem (zie 2 pagina's terug) ook direct verholpen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 10:32
Mister_tb schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:26:
Sinds gisteren ineens last van de bekende wifi problemen. Kan geen netwerken vinden, drukken naast de volume knop en ik zie ineens 5 netwerken... Via de app network signal info zie ik dat ik naast de router 40% ontvangst heb, als ik het toestel indruk springt dit naar 80%.

Ik was in de veronderstelling dat dit probleem niet ineens spontaan naar voren kwam maar dat je daar vanaf het begin al last van moet hebben gehad... Het vreemde vind ik nog dat ik niks bijzonders gedaan heb, hij heeft eigenlijk de hele dag op tafel gelegen. Hij is sowieso niet gevallen... |:(

Inmiddels maar via HTC-chat een repair verzoek gedaan. Ze komen m donderdag ophalen. Hopen dat het andere probleem (zie 2 pagina's terug) ook direct verholpen is...
Vandaag precies hetzelfde gebeurd hier, Hi komt 'm donderdag ophalen.
Mijne draait alleen wel een custom rom, hopelijk maken ze hier geen probleem van aangezien het een vrij erkend probleem is.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb het ook, HTC One X 3 weken oud, zodra ik op de hoek druk schiet het bereik symbool direct naar 100%.
Het gebeurd zelfs zo snel dat ik me afvraag of het wel wat doet en niet een soort misrekening in de chip is oid.

Ga hem er mooi niet voor opsturen, toestel is nog als nieuw en het is altijd maar afwachten hoe je hem terug krijgt. aangezien het scherm er toch uit zal moeten kan daar weer stof onder komen enz enz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
jorank schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:00:
[...]

Vandaag precies hetzelfde gebeurd hier, Hi komt 'm donderdag ophalen.
Mijne draait alleen wel een custom rom, hopelijk maken ze hier geen probleem van aangezien het een vrij erkend probleem is.
Dat grietje van de chat zei tegen mij dat zodra ze de telefoon binnen krijgen hij direct geflashed wordt. Denk dus niet eens dat ze het zullen zien. Je kan er natuurlijk altijd een pincode opzetten, zodat ze m wel moeten flashen... (en tja dat die bootloader unlocked is, zal volgens mij niet zoveel uitmaken met een hardwarefout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 10:32
Mister_tb schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:07:
[...]

Dat grietje van de chat zei tegen mij dat zodra ze de telefoon binnen krijgen hij direct geflashed wordt. Denk dus niet eens dat ze het zullen zien. Je kan er natuurlijk altijd een pincode opzetten, zodat ze m wel moeten flashen... (en tja dat die bootloader unlocked is, zal volgens mij niet zoveel uitmaken met een hardwarefout)
Ah oke! goede tip, zal ik zeker even doen :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Is er al een idee voor de release van JB voor de One X? De Samsung GS3 krijgt hem deze week al.. :'/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Quad schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:24:
Is er al een idee voor de release van JB voor de One X? De Samsung GS3 krijgt hem deze week al.. :'/
De HTC gaat sowieso eerst pas updaten naar 4.0.4 (versie 2.05), volgens mij heeft HTC zich überhaupt nog niet uitgelaten of / voor welke toestellen Jelly Bean beschikbaar komt en wanneer. Maar het zal wel even duren vrees ik. Ik schat ergens in Q3.

Tot die tijd zal je het met een ROM moeten doen, ook als ik mij afvraag wat daarvan de meerwaarde is gezien het feit dat Jelly Bean niet veel verschilt van ICS en ROM's altijd vol met bugs zitten.

[ Voor 17% gewijzigd door Th_mas op 16-07-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Th_mas schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:30:
[...]

De HTC gaat sowieso eerst pas updaten naar 4.0.4 (versie 2.05), volgens mij heeft HTC zich überhaupt nog niet uitgelaten of / voor welke toestellen Jelly Bean beschikbaar komt en wanneer. Maar het zal wel even duren vrees ik. Ik schat ergens in Q3.

Tot die tijd zal je het met een ROM moeten doen, ook als ik mij afvraag wat daarvan de meerwaarde is gezien het feit dat Jelly Bean niet veel verschilt van ICS en ROM's altijd vol met bugs zitten.
Zo iets had ik inderdaad al gevonden op internet, maar ja helaas pindakaas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

[...]

Was het niet zo dat er een x aantal maanden aan updates moeten komen voor androids ?. En aangezien One X vrij recent verschenen is, lijkt het me dat JB sowieso wel komt voor One X. Echter is het natuurlijk de vraag, wat gaat HTC doen, komen ze met een nieuwe mobiel die JB standaard gaat draaien, of krijgt de One X als eerste een update naar JB ?.

Het is kwestie van afwachten, al duurt het al vrij lang voor 4.0.4 komt.. en de 'kleine verrassing' die mark moons tweette, twee weken geleden. (geen idee wat hij als 'binnenkort' ziet)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:56
Metian schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:42:
[...]
de 'kleine verrassing' die mark moons tweette, twee weken geleden. (geen idee wat hij als 'binnenkort' ziet)
Zojuist gevraagd, nog even geduld gaf hij aan via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 08:22

westergas

rikkie_pc

[...]
Ik neem aan dat je een custom rom bedoelt? Dit is echt ongenuanceerde onzin. Die zitten zeker niet "altijd vol met bugs" en zijn vaak (stukken) beter dan de officiële rom.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Joshua schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:06:
[...]

Zojuist gevraagd, nog even geduld gaf hij aan via Twitter.
Goed om te horen, had laatst ook al gevraagd maar kreeg geen gehoor. Wachten we gerust even af, ben benieuwd!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 01:08

PCD

Fazer 600

Mediax schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:26:
Sinds een weekje de HTC One X in m'n bezit, beviel prima etc. Na 1 dag meteen geroot en er een custom rom op gezet (Android Revolution HD). Liep supergoed voor 2 dagen, maar daarna ging hij opeens automatisch uit.. Weer aanzetten, pincode intoetsen en viel weer uit, dit tot vervelends aan toe. Nieuwe ROM geflasht (cm9), deed het goed voor 1 dag. Maar ook hier viel hij plots uit, terwijl de batterij vol zat. Besloten weer terug te gaan naar stock (via RUU), misschien zou dat alles verhelpen.. Draaide prima voor 2 dagen en jaa hoorrr; hij valt weer continu uit. Ik dacht eerst dat het aan de sim-kaart lag. Maar ook met de sim-kaart + sim-kaart holder er uit gebeurd het..

Ik geloof niet dat dit aan de software kan liggen, aangezien hij ook al een aantal keer een hard reset heeft gehad. Is het toevallig een bekend probleem?
Bij mij hetzelfde verhaal plus dat de accu niet meer geladen werd, ik ben er een aantal dagen mee bezig geweest en heb het uiteindelijk opgegeven.
Ik heb de telefoon terug gebracht naar de KPN winkel.
Ook werd het Wifi signaal steeds slechter en viel zelfs steeds vaker volledig weg, wat eerder geen probleem gaf.
Mijn toestel was van de eerste lichting, iets met getal 23 in het serie nummer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Niet veel verschilt van ics? Costom roms "Altijd vol met bugs zitten"??

Ga jezelf eens inlezen, straks lezen minder ervaren gebruikers je post en denken ze dat het waar is 8)7
Komt de officiele JB 4.1 update voor de S3 deze week al? Dat is wel heel snel (Mocht het zo zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

Hoe kom je daar bij? De verwachting van JB voor de S3 is pas in het laatste kwartaal van dit jaar en dat zal voor de One X niet anders zijn (op m'n Nexus is het iig een fijne update :>).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Laatst online: 07-06 17:58
Een snel vraagje; is het niet mogelijk om gewoon 'vanilla' JB te draaien op een One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een custom ROM ja (die nog gemaakt moet worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
Donstil schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:25:
[...]

Niet veel verschilt van ics? Costom roms "Altijd vol met bugs zitten"??

Ga jezelf eens inlezen, straks lezen minder ervaren gebruikers je post en denken ze dat het waar is 8)7

[...]

Komt de officiele JB 4.1 update voor de S3 deze week al? Dat is wel heel snel (Mocht het zo zijn)
OK, misschien had mijn reactie wat genuanceerder mogen zijn.

Natuurlijk, Jelly Bean is weer een heel nieuwe versie van Android, het heeft nieuwe toevoegingen die het OS weer wat soepeler en completer maken. Maar t.o.v. Gingerbread --> ICS zijn de verschillen, vooral qua design, niet revolutionair te noemen.
Ik vraag mij af of het voor de meeste mensen niet slimmer is om deze keer te wachten op de officiële update van JB, gezien het feit dat de nieuwe functionaliteiten pas optimaal zullen werken met goede ondersteuning (lees: diensten als Google now). Een custom rom is vooral leuk als je van Gingerbread komt, maar tenzij je erg veel waarde hecht aan een verbeterde notificatiebalk of een iets vloeiender draaiend systeem (project butter), zou ik het voorlopig bij ICS houden en een paar maanden geduld hebben, ik zou hiervoor mijn toestel niet gaan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De verschillen qua design niet, de verschillen qua overall feeling wel, c'est ca...
We zitten niet voor niets op Tweakers, flashen dus... Tevens is dit 'n One X topic, geen HC vs JB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Lijkt me sterk dat Samsung nu al met een update naar 4.1 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 19:05
op vakantie heb ik nogal intensief met de One X gespeeld. Onder andere Rumble. Daarbij merkte ik dat de batterij (heel langzaam) leegliep terwijl hij aan de oplader lag. Dit was de originele oplader en de telefoon gaf ook (AC) aan.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zal er 'n app op de achtergrond gedraaid hebben, beeldscherm stond aan... Something like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 19:05
ik was er mee aan het spelen, dus beeldscherm stond inderdaad aan. Maar op lage brightness. Als zelfs dan de lader niet genoeg kan leveren vind ik dat toch wat vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
maxtrash schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:23:
ik was er mee aan het spelen, dus beeldscherm stond inderdaad aan. Maar op lage brightness. Als zelfs dan de lader niet genoeg kan leveren vind ik dat toch wat vreemd
Dit ligt volgens mij specifiek aan jouw toestel. Ik heb hem ook wel in de oplader gehad en tegelijkertijd GTA 3 gespeeld, desalniettemin was hij op een gegeven moment opgeladen terwijl ik aan het gamen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

ik ben net terug van mijn vakantie in Schotland en heb o.a. de Glen Nevis trail gewandeld. Wat mij opviel, is dat mijn One X bij geen bereik echt enorm veel awake-time heeft. Toen ik op de telefoon keek had ik nog maar 36% over, terwijl mijn vriendin (Galaxy S3) op exact dezelfde tijd de telefoon uit de oplader haalde als ik en nog ruim 90% overhad, terwijl we samen in hetzelfde gebied wandelden.......
Ik kon niet terugzien welk proces er nou voor deze awakes zorgden. De volgende dag heb ik de airplane-mode ingeschakeld en toen ging het veel beter.

Ook hier op het werk tijdens wifi op een guestlan account....enorm veel awake-time, maar het wifi process liet maar een CPU-tijd zien van 12s ofzo. Ik kon niet vinden welk proces nou zorgde voor de awakes....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Vandaag de HTC One X besteld bij KPN.

de 1e 3 mnd 25 euro (650min+1250mb inet+1000 sms)
daarna 77e per maand

Maar ik mag hem verlagen dan, en dan kost het mij maar 40 eu per maand voor:
350min+750mb+1000 sms).

Dit heb ik gedaan vanwege de prijs van het toestel, ik moest nog 129eu bijbetalen.

Al met al een totaal van ong 500-600eu op jaarbasis... Dit alles met een 1 jarige abonnement.. Niet slecht dacht ik zo.

Ik heb gekozen voor HTC naar aanleiding van de berichten die ik hier heb gelezen, en simpelweg vanwege het feit dat ik er weinig voor voel om net als iedereen een samsung S3 of Iphoney aan te schaffen.

Nou heb ik al wel vast een vraag, ik lees een aantal zaken en heb youtube filmpjes bekeken over filmpjes die niet synchroon lopen met de audio. Kan iemand mij kort vertellen of dit al gefixed is dmv updates?

Een heleboel dingen die ik gelezen heb, en filmpjes die ik bekeken heb staan al een flinke poos op internet natuurlijk en ik weet niet precies wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is.

en als laatste, klein beetje offtopic.... wat is de must have app op de htc? Android is een helemaal nieuw platform voor mij, ik heb nu nog een Nokia N8, die helaas niet meer functioneert zoals ik gehoopt had dat hij zou doen. Beetje jammer ook dat deze een barst in de lens heeft nu, maar dat ter zijde.
Zijn er ook mensen hier die een nokia hebben gehad (of de n8) en mij kunnen vertellen wat het grootste verschil is... behalve de obvious dingen als screen size en symbian vs android etc?

Beetje vanalles wat hier staat en wellicht sommige zaken offtopic, maar ik dacht ik gok het er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Laatst online: 28-10-2024
Helaas helaas. Ik was altijd een tevreden HTC gebruiker maar dit is het laatste half jaar tot een dieptepunt gedaald. Aangezien dit alleen over de HTC one X gaat zal ik mijn probleem met andere HTC toestel achterwege laten.

Maar het begon bij de One X met slechte batterij (slechter dan 'normaal' zou zijn bij deze telefoon) --> telefoon opgestuurd. 2-3 weken kwijtgeweest.
En nu dus ineens het 'welbekende' WIFI probleem, van het één op andere moment. Dus weer opsturen, en weer ongeveer 2 weken kwijt. Dus van de 3 maanden dat ik dan mijn toestel heb, hem 1 maand niet kunnen hebben. Je zou bijna een schade vergoeding willen eisen, je verwacht toch een deugdelijk product te kopen. Ik word hier nogal moedeloos van en wil geen HTC meer hierna. En dat, terwijl ik, tot een paar maanden geleden, een mondelinge reclame was voor HTC. Iedereen raadde ik altijd aan HTC te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So? Omdat 1 toestel niet al te best is, zijn alle HTC's (en ook die volgen) crap? Haha okee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Deathchant schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:05:
ik ben net terug van mijn vakantie in Schotland en heb o.a. de Glen Nevis trail gewandeld. Wat mij opviel, is dat mijn One X bij geen bereik echt enorm veel awake-time heeft. Toen ik op de telefoon keek had ik nog maar 36% over, terwijl mijn vriendin (Galaxy S3) op exact dezelfde tijd de telefoon uit de oplader haalde als ik en nog ruim 90% overhad, terwijl we samen in hetzelfde gebied wandelden.......
Ik kon niet terugzien welk proces er nou voor deze awakes zorgden. De volgende dag heb ik de airplane-mode ingeschakeld en toen ging het veel beter.

Ook hier op het werk tijdens wifi op een guestlan account....enorm veel awake-time, maar het wifi process liet maar een CPU-tijd zien van 12s ofzo. Ik kon niet vinden welk proces nou zorgde voor de awakes....
Dit herken ik wel.
Op de plek waar ik werk is een soort van deadspot voor de provider die ik heb.
Eind van de dag kan ie makelijk 50% lager zijn terwijl ie gewoon in mn broekzak zit niks te doen, thuis doe ik er 2x zo lang mee dan.
Bij mij staat dan ook "Mobiel Standby" op de 2e plek kwa gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt waarschijnlijk omdat er zo vaak wordt geswitched van G naar E naar 3G enzovoort...

Pagina: 1 ... 63 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.