[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
als 't alleen geldt voor mensen die 'm los gekocht hebben... dat zullen er niet zoveel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb ik gedaan afgelopen woensdag.

Wat krijg ik erbij?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks, dat wordt nog bekend gemaakt, en krijgen gebeurd bijna nooit meer, ja 'korting krijgen' *whoopie*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha ooh nou korting op een product wat ik nu toch niet gebruik wordt ik niet zo warm van.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kortingsacties en andere dingen mogen in Shopping Forum besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Hoe dan ook, eerste waar ik aandacht bij de 'kleine' verassing was een nieuwe update. Maar of dit nou een kleine verassing moet wezen. Afijn, geduldig wachten dan maar tot er meer is. (al zie ik de update graag snel komen)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij beetje bekrompen, mensen die als eerste 'n One X bestelden krijgen niks, maar vanaf 1 juli wel...

En die update mag ook weleens komen inderdaad!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 19:31
Het viel me op dat hier ook een aantal mensen zijn die last van de springerige GPS hebben. Vrij kansloos als je door een onbekende woonwijk rijdt, kan ik uit ervaring zeggen. Na meerdere posts bij oa xda gelezen te hebben ben ik wat gaan experimenteren met de instellingen, met onderstaande als resultaat. Rommelen aan de instellingen deed ik elke keer voordat ik de navigatie lanceerde (Sygic/Google Nav).

- Beste resultaat was met de HOX op vliegtuigmodus, snelle fix, en heel nauwkeurig. Nadeel is geen netwerkverbinding dus geen verkeer, Google Nav etc
- Ook heel goed resultaat is te bereiken door wifi uit te zetten voor het lanceren van de navigatie. Goede fix, maar heb het idee dat vliegtuigmodus nog net wat nauwkeuriger is.
- "Locatieservice van Google" uit geeft ook verbetering ten opzichte van alles aan, maar niet genoeg om lekker te kunnen rijden.
- Sygic geeft overall een betere (rustigere) fix dan Google Navigation (maar kan samenhangen met het feit dat er bij Google Nav automatisch een lokale plaatsbepalingsdienst oid aangaat)

Mijn conclusie is tot nu toe dat de GPS in de HOX heel erg goed is, zelfs heel nauwkeurig is. Alleen gaat er dus iets elke keer (ook na reset van A-GPS) helemaal mis met de lokale diensten die inspringen om zogenaamd een snelle fix te geven. Kan zowel een hardware als software probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Lydus schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:24:
Het viel me op dat hier ook een aantal mensen zijn die last van de springerige GPS hebben. Vrij kansloos als je door een onbekende woonwijk rijdt, kan ik uit ervaring zeggen. Na meerdere posts bij oa xda gelezen te hebben ben ik wat gaan experimenteren met de instellingen, met onderstaande als resultaat. Rommelen aan de instellingen deed ik elke keer voordat ik de navigatie lanceerde (Sygic/Google Nav).

- Beste resultaat was met de HOX op vliegtuigmodus, snelle fix, en heel nauwkeurig. Nadeel is geen netwerkverbinding dus geen verkeer, Google Nav etc
- Ook heel goed resultaat is te bereiken door wifi uit te zetten voor het lanceren van de navigatie. Goede fix, maar heb het idee dat vliegtuigmodus nog net wat nauwkeuriger is.
- "Locatieservice van Google" uit geeft ook verbetering ten opzichte van alles aan, maar niet genoeg om lekker te kunnen rijden.
- Sygic geeft overall een betere (rustigere) fix dan Google Navigation (maar kan samenhangen met het feit dat er bij Google Nav automatisch een lokale plaatsbepalingsdienst oid aangaat)

Mijn conclusie is tot nu toe dat de GPS in de HOX heel erg goed is, zelfs heel nauwkeurig is. Alleen gaat er dus iets elke keer (ook na reset van A-GPS) helemaal mis met de lokale diensten die inspringen om zogenaamd een snelle fix te geven. Kan zowel een hardware als software probleem zijn?
GPS moet gewoon out of the box goed werken zonder allerlei kunstgrepen uit te hoeven halen. Gewoon het toestel omruilen dus, heb ik ook gedaan en nu heb ik een perfect functionerende GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 15:05

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb een HTC Desire en mijn abonnement loopt in oktober af.
Hoewel ik HTC prima vind ben ik erg aan het twijfelen of de opvolger de One X gaat worden of toch de S3.
Omdat de meeste vergelijkingen niet veel verder gaan dan: ze zijn allebei goed, kwestie van persoonlijke smaak heb ik deze link gevonden met een echt lekker dikke uitgebreide vergelijking tussen de twee toestellen:
YouTube: Samsung Galaxy S3 vs HTC One X in-depth comparison Part 1 of 2
YouTube: Samsung Galaxy S3 vs HTC One X in-depth comparison Part 2 of 2

Ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is, mocht dat zo zijn, dan hierbij dubbel en het dubbel bekijken is geen straf moet ik zeggen...

Nu weet ik nog steeds niet welke ik ga kiezen, maar wat ik wel weet is dat ik die keuze een stuk beter onderbouwd ga doen dan alleen maar gebaseerd op wat algemeenheden over het gevoel en vormgeving.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 15:05
Het scherm van de One X vind ik veel mooier, maar de LED notification van de S3 vind ik weer beter dan de One X.

Kortom het blijft altijd wat, bij de htc is A beter en bij samsung is B beter enz. Het is toch echt een persoonlijke keuze welk toestel het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Laatst online: 03-10 19:31
kwiebus schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:40:
[...]

GPS moet gewoon out of the box goed werken zonder allerlei kunstgrepen uit te hoeven halen. Gewoon het toestel omruilen dus, heb ik ook gedaan en nu heb ik een perfect functionerende GPS.
Heb je helemaal gelijk in, alleen zit ik al buiten omruilperiode, en zal het dus repareren via dynafix zijn. Heb eigenlijk niet zo'n zin om mijn toestel erg lang kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan iemand mij 1 ding vertellen;
/ laat maar, is tegenwoordig anders :s

Staat nu bij hardware informatie.

[ Voor 71% gewijzigd door Vorkie op 02-07-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Hmm, ik had (/afklop) een behoorlijk signaal-probleem op 3G en GSM ineens sinds dit weekend. Geen verbinding meer, 2 streepjes, wispelturigheid alom. Was al bang hem op te moeten sturen.

Nou had ik er maar eens voor gekozen om alle APN's te herstellen naar standaardwaarden (na veel andere dingen geprobeerd te hebben), en toen ik weer de lijst van carriers zag (Bell, Pelephone, My Dad's Phone, Telesur, Verizon, Vodafone NL, Vodafone NL Business) opnieuw voor Vodafone NL gekozen, nog een keer in de APN-instelling gegaan om dat blauwe rondje alsnog bij Vodafone NL aan te zetten, ook nog hernoemd naar Vodafone Internet, dat opgeslagen en nu lijkt de verbinding weer hersteld/beter. Nog steeds fluctueert het wel wat, maar er blijft tenminste nog een verbinding, en niet enkel dat 'alleen alarmnummers'.

Hoe het komt weet ik niet, want ik heb verder nooit aan die APN-instellingen gezeten, maar kennelijk was dit resetten nodig. Als het weer een keer mocht gebeuren weet ik dus wat ik als eerste probeer. Misschien is het een overvloedige tip, voor superericje, michjuh, stefan-smit20, Appelsap, Quad en Robinjuuh (die volgens mij hetzelfde of soortgelijk of probleem hebben/hadden), maar goed, kan geen kwaad het te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Eegee schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:23:
Hmm, ik had (/afklop) een behoorlijk signaal-probleem op 3G en GSM ineens sinds dit weekend. Geen verbinding meer, 2 streepjes, wispelturigheid alom. Was al bang hem op te moeten sturen.

Nou had ik er maar eens voor gekozen om alle APN's te herstellen naar standaardwaarden (na veel andere dingen geprobeerd te hebben), en toen ik weer de lijst van carriers zag (Bell, Pelephone, My Dad's Phone, Telesur, Verizon, Vodafone NL, Vodafone NL Business) opnieuw voor Vodafone NL gekozen, nog een keer in de APN-instelling gegaan om dat blauwe rondje alsnog bij Vodafone NL aan te zetten, ook nog hernoemd naar Vodafone Internet, dat opgeslagen en nu lijkt de verbinding weer hersteld/beter. Nog steeds fluctueert het wel wat, maar er blijft tenminste nog een verbinding, en niet enkel dat 'alleen alarmnummers'.

Hoe het komt weet ik niet, want ik heb verder nooit aan die APN-instellingen gezeten, maar kennelijk was dit resetten nodig. Als het weer een keer mocht gebeuren weet ik dus wat ik als eerste probeer. Misschien is het een overvloedige tip, voor superericje, michjuh, stefan-smit20, Appelsap, Quad en Robinjuuh (die volgens mij hetzelfde of soortgelijk of probleem hebben/hadden), maar goed, kan geen kwaad het te noemen...
er komen dus steeds meer mensen bij die het probleem hebben gehad / hebben... Ik ga morgen naar the phone house voor een reparatie... of vodafone, want daar heb ik verzekering... dus hangt er vanaf wie het het snelste de reparatie kan uitvoeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:32
Even een vraag tussendoor. Ik kan met Dice Player een uur HD video kijken zonder dat mijn HOX heet wordt, maar na een halfuur internetten met meerdere tabbladen open (gewoon berichten op tweakers.net) en hij wordt meer dan 50 graden (accu temp). Is dit normaal of kan ik hem beter omruilen? Ik snap dat hij bij zware 3d games heet wordt, maar van gewoon internetten? Ik twijfel met opsturen omdat het scherm en de behuizing wel perfect zijn, hetgeen ook niet vanzelfsprekend lijkt.

Edit: hij is nu met Dolphin browser en 4 tabbladen 57,5 graden gemeten bij de accu volgens System Panel en Quick System Info pro.

[ Voor 12% gewijzigd door mac1987 op 03-07-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Internetten lijkt me meer CPU intensief dan 'n filmpje afspelen ivm flash / advertenties / websites laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Ja dat snap ik, maar ik was gewoon een bericht aan het lezen, bekeek geen flash filmpje en alle pagina's waren al geladen. 57,5 graden is veel te heet voor een accu, dus eigenlijk zou je niet langdurig kunnen internetten op lichte pagina's op een smartphone uit 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel een badass app op de achtergrond de CPU laten draaien, wat denk je zelf met je laatste insinuatie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Als ik kijk naar CPU- en accugebruik is het echt alleen de browser die verbruikt, dit ongeacht of ik stock, Dolphin of Opera gebruik. De rest van de tijd wordt hij niet heet, dus dan zou die app alleen met een internetbrowser op moeten starten en ook alleen bij gebruik van meerdere tabbladen? En sorry als ik onbedoeld iets verkeerds insinueer, maar als mijn telefoon elke keer te heet wordt voor de gezondheid van de accu, dan kan ik toch niks anders concluderen? Daarom wil ik graag weten of ik de enige ben. Zoja, gaat hij terug. Zo nee, heb ik een probleem, omdat ik eigenlijk geen andere telefoon wil.

[ Voor 6% gewijzigd door mac1987 op 03-07-2012 00:32 . Reden: Ik ben op zich wel tevreden met de telefoon, maar als ik kijk naar CPU gebruik is het echt alleen de browser die verbruikt, dit ongeacht of ik stock, Dolphin of Opera gebruik. De rest van de tijd wordt hij niet heet, dus dan zou die app alleen met een int ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier dus totaal geen problemen met lange browsersessies (van een uur of meer) qua temperaturen...
Geen sorry, maar ik doelde erop: 'kijk even verder dan alleen de browser te verdenken', want dit klinkt gek...

Warme HTC One X, alleen bij gebruik van de browser... Enige wat ik nog kan bedenken is dat hij vaak moet switchen van G naar 3G naar H enzovoort enzovoort, wat veel energie slurpt, maar je zal 't wel op WiFi hebben?

So I don't know, maar hier geen probs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Inderdaad op wifi en 5 meter van de router vandaan. Gekke is dat het alleen met meerdere tabbladen gebeurt. Ik snap dat die allemaal laden rekenkracht en stroom kost, maar je zou denken dat die na het laden bijna niks meer verbruiken.

P.s. ben helaas vanaf nu even offline. Telefoon is 50+ graden en bijna leeg. Opladen lukt dus niet nu (en nee, hij hing niet aan de lader daarnet, hetgeen wel een hoop verklaard had ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik hoorde van een vriend dat HTC zelf juice packs gaat produceren en het aan htc eigenaren zal aanbieden voor 15 euro.
Is dit waar?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Laatst online: 17:46
Die kleine verassing waar Mark Moons het over had, lijkt mij een update naar Jelly Bean die er aan komt. Hoewel het vreemd zou zijn om het dan nu al over 'binnenkort' te hebben, tenzij ze het dan gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Helaas, gisteravond leek m'n 3G/GSM-signaalprobleem verholpen door de Vodafone-APN te resetten, maar vandaag weer een bagger-verbinding. Nu probeerde ik zojuist druk uit te oefenen op de linker achterkant (als je je scherm voor je hebt) en ja hoor, meteen een veel betere verbinding in Network Signal Info. Van GPRS naar 3G/H.

Het ziet er dus naar uit dat het bij mij toch een hardwareprobleem is. Eigenlijk net als het WiFi-probleem - waar ik dan weer geen last van heb - dat je druk moet uitoefenen op de contacten/antenne, zo lijkt het. Dat wordt contact opnemen met HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Eegee schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:33:
Helaas, gisteravond leek m'n 3G/GSM-signaalprobleem verholpen door de Vodafone-APN te resetten, maar vandaag weer een bagger-verbinding. Nu probeerde ik zojuist druk uit te oefenen op de linker achterkant (als je je scherm voor je hebt) en ja hoor, meteen een veel betere verbinding in Network Signal Info. Van GPRS naar 3G/H.

Het ziet er dus naar uit dat het bij mij toch een hardwareprobleem is. Eigenlijk net als het WiFi-probleem - waar ik dan weer geen last van heb - dat je druk moet uitoefenen op de contacten/antenne, zo lijkt het. Dat wordt contact opnemen met HTC...
Er is momenteel ook een storing bij Vodafone.
http://www.nu.nl/internet...-treft-60000-klanten.html
[b][message=38517078,noline]
Het wordt ook tijd voor de 4.0.4 / 3 dots remover update imho... Vandaag Asphalt 7 geïnstalleerd...
Werkelijk waar een beest van een spel, prachtige graphics, werkt smooth op de HTC One X mja 3 stipjes... :+
[afbeelding]
Hoe heb je die geinstalleerd? Ik krijg die niet gevonden in de play store.

[ Voor 22% gewijzigd door Xanion op 03-07-2012 09:44 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Jaa hoor, fijn... 'nee er is geen storing' als je erom vraagt (ok, dat was wel van zondag op maandag), maar dan vandaag in het nieuws 'eh tja er is toch wel een storing'... nou, ik moet het nog maar zien; feit blijft dat m'n verbinding wel veel beter wordt als ik achterop druk. Ik kan dus een verbinding krijgen i.t.t. die mensen met het probleem van vandaag.

Edit: ook met een T-mobile microsim getest, maar hetzelfde probleem, dus via de chat van HTC een reparatie aangevraagd en ingeboekt. Ik wacht af.

[ Voor 17% gewijzigd door Eegee op 03-07-2012 11:34 . Reden: met HTC gechat en reparatie aangevraagd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 10:43
Ik sinds 13 mei een htc one x. Super toestel wat mij betreft. Mijn vorige was een nokia 6230i, dus dan is het al snel goed ;).

Helaas kreeg ook ik last van het wifi probleem. Thuis was het geen probleem omdat het wifi-signaal sterk genoeg is. Maar op mijn werk zorgde het ervoor dat ik helemaal geen verbinding had. Op de goede plek in het toestel knijpen leverde 20dBm extra signaal op en een goede verbinding.

Gisteren, na een week lang overdenken (het probleem accepteren, zelf repareren, laten repareren), de knoop doorgehakt. De horrorverhalen die ik her en der had gelezen over de reparatiebedrijven, telefoons die meerdere weken weg waren, zichtbare schade aan het toestel, het probleem dat nog steeds niet opgelost was, leidde tot het besluit dat ik het toestel zelf zou repareren.

Dus gisteravond voorzichtig mijn HOX van serie HT24 opengemaakt. Volgens de instructievideo's eerst de sim verwijderd en de aan/uit knop en volume knop vastgeplakt met plakband. Ik heb geen geschikt gereedschap dus ben met mijn nagel aan de onderkant begonnen met openen. Een paar extra, plastic, 'spacers' tussen het scherm en de randen geplaatst om te zorgen dat het toestel niet ergens anders weer dicht klikt. Zoals verwacht bleek het toch wel wat kracht te kosten om de delen uit elkaar te krijgen. Ik heb ook een zuignap op het scherm gezet, zodat ik deze makkelijk vast kon houden. Door goed tussen de delen te kijken, bleek dat het plakrandje om de speaker vast plakte aan een kabelstrip (of hoe dat ook mag heten). Op xda was iemand die te hard trok en die kabelstrip kapot trok, dus ik heb met een stukje plastic voorzichtig de kabelstrip los gewerkt van het plakrandje.
Bij de zijkanten van het toestel zit ook plakspul dat beide delen bij elkaar houdt. Dat ging vrij eenvoudig los door met een geodriehoek te prikken en te wrikken tussen de batterij en de achterkant.
Eenmaal open blijkt dat de veercontacten wel heel makkelijk veren. Dus die wat extra verbogen en de antenne-contacten her en der van een kloddertje tin voorzien. Of dat echt goed is, weet ik eigenlijk niet, tin wordt volgens mij sneller dof dan koper. Maar goed, mocht het niet werken, kan ik hem altijd nog een keer openen en draadjes solderen.

Dus de telefoon weer dichtgemaakt en het signaal was thuis direct een stuk beter. Zag ook meer ap's van mijn buren. Op mijn werk is het signaal tot nu toe ook veel beter en behoorlijk stabiel. Dus ik heb 'beste wifi prestaties' uitgezet. Nu valt hij af en toe nog wel eens weg, maar ik weet niet of dat door energie besparende maatregelen komt (wifi in slaapstand staat wel op 'altijd aan') of door de wifi analyser zelf komt. Het is in ieder stukken beter. Dus als mijn vriendin een whatsapp stuurt, dan komt die ook gewoon aan ;).

Ik heb ook de gps antenne-contacten bewerkt, waardoor gps een stuk beter werkt. Onlangs kreeg ik op mijn balkon geen fix, maar als ik op het toestel drukte dan wel. Dus zelfde issue als met wifi. Nu heb ik binnen in de woonkamer gewoon een fix met 4 tot 6 satellieten. Prima dus.

Al met al ben ik erg blij dat mijn toestel het weer goed doet. Blijft jammer dat het nodig is. Maar opsturen voor reparatie, daar had ik helemaal geen vertrouwen in. Nu nog rooten, mijn garantie is door deze actie toch al om zeep :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik begin daar niet aan, het zal me hoogstwaarschijnlijk wel lukken (ben vrij technisch en heb een electro opleiding in de pocket)
maar ik heb er garantie op, probleem is erkend door HTC dus mogen ze het wat mij betreft uitzoeken..

komt ie beschadigt terug, gaat ie meteen retour.. :)

moet wel zeggen dat m'n HTC Desire vorig jaar prima gerepareerd iss, dus ik heb geen reden om sceptisch te zijn.. (zat nog een mooie pen en schoonmaakdoekje bij in de retourdoos :P )

ik heb de mijne overigens pas half augustus in laten plannen, ik ga binnenkort op vakantie en dan moet de telefoon natuurlijk gewoon mee, ik ga er niet op gokken dat ie te laat klaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Ik had gister ook ineens dat ik geen 3G meer had niets hielp
Pas toen ik de APN settings verwijderde en opnieuw invoerde was het probleem verholpen.
Was wel even schrikken dacht echt dat me telefoon stuk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36

Zorian

What the fox?

Ik heb volgens mij een erg zeldzaam serienummer...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lpc8Ul.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Dit topic is niet om garantiegevallen te bespreken.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 04-07-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xereon schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:27:
Ik heb volgens mij een erg zeldzaam serienummer...
Nieuwe batch, import (maar das gek)... Tweet Mark Moons van HTC even, waarom jij MB hebt en geen HT..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer een probleempje met mijn toestel. De backlights van de 3 touchbuttons gaan niet uit. Ik heb hem uitgezet, zelfs dan staat het aan nog aan:S Hoe kan dit nou weer. Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:05:
[...]

Nieuwe batch, import (maar das gek)... Tweet Mark Moons van HTC even, waarom jij MB hebt en geen HT..?
Ik heb helaas geen Twitter... :p

//Edit: Even via account van een vriend gedaan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 04-07-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ ea38: heb ik vaker (slechts 1x gok ik) gelezen, gebruik de search even in dit topic...

@ Xereon: ik ook niet, anders had ik het even voor je gedaan :9

Zo moeten games eruit zien op de HTC One X, de volle resolutie, geen 3 stipjes, nice!
Dead Trigger @ HTC One X

En die Tegra 3 is ook wel top hoor:

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 04-07-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, nu denk ik dat ik weet waarom dat komt. Tijdens het bezig zijn thuis, kreeg ik een emmer met water op mijn broek. Direct mijn telefoon eruit gehaald. De camera heeft geloof ik ook vocht binnengekregen. Hij laat niet goed zien (wazig). Wat kan ik hiertegen doen? Kan het vanzelf overgaan naarmate het verdampt, of denken jullie er anders over?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:16:
oke, nu denk ik dat ik weet waarom dat komt. Tijdens het bezig zijn thuis, kreeg ik een emmer met water op mijn broek. Direct mijn telefoon eruit gehaald. De camera heeft geloof ik ook vocht binnengekregen. Hij laat niet goed zien (wazig). Wat kan ik hiertegen doen? Kan het vanzelf overgaan naarmate het verdampt, of denken jullie er anders over?!
je kan proberen om hem in een bakje met rijst te leggen, zou moeten helpen heb ik gehoord ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gedaan nu met witrijst. Hopelijk gaat het helpen. Bedankt!
stefan-smit20 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:19:
[...]

je kan proberen om hem in een bakje met rijst te leggen, zou moeten helpen heb ik gehoord ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, zelf even zoeken. Je kan genoeg vinden over het drogen van je telefoon na waterschade.

Tevens voortaan aub de editknop gebruiken en niet dezelfde vraag kicken binnen 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw hier, dus weet niet hoe het gaat. Heb nu weer een vraag. De touchbuttons gaan niet uit! ookal zet ik mijn telefoon uit. Ze blijven aanstaan. Voor de rest geen enkele mankement. Het begint echt te irriteren, al die problemen met deze toestel. En ja, ik heb het even gegoogled, maar tevergeefs. Hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Kan niet wachten totdat dit is opgelost voordat ik op vakantie ga a.s. zaterdag.
RoD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:29:
[...]

Ja, zelf even zoeken. Je kan genoeg vinden over het drogen van je telefoon na waterschade.

Tevens voortaan aub de editknop gebruiken en niet dezelfde vraag kicken binnen 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag wordt al behandeld in het juiste topic, niet hier.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 04-07-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:16:
Jammer dat je bij dit toestel dan de accu er niet uit kan halen, dat helpt nogal eens met de overlevingskansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:40
CLB schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:05:
[...]

Mijn serienummer begint met SW24. Afgelopen maandag gehaald bij Vodafone. Geen enkele problemen hier, WiFi werkt prima en geen vlekken in het scherm.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Branded versie gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
Vooruit dan maar, een rechtstreekse copy paste van xda forums:
According to http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=642459 the serial numbers can be decoded in the following way:

XXYMDAABBBBB

XX = Manufacturing location

SZ =Shenzhen, China
SH = Shanghai, China
HT =Hsinchu, Taiwan
CH = Wuhan, China

Y = Year (2 = 2012)
M = Month (hex 1...C = 1 - 12months)
D = Day (hex 1...9A..Z = 1 - 31 days)
AA = Part Code
BBBBB : Identification Number (decimal)

It looks like the One X has a part code of W1.

My One X is HT23NW1xxxxx which means it is an One X made in Hsinchu, Taiwan on 23/03/12

Dus diegene die daar MB of SW heeft, je toestel is in een andere stad gemaakt...

[ Voor 6% gewijzigd door efari op 04-07-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lomp, wist ik wel, was me ontschoten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mijn One X binnen gekregen. Scherm is perfect, wifi en ontvangst is voorlopig ook prima.
Het is een SH26. Ben er voorlopig erg tevreden mee als upgrade van mijn Legend. Hij is echt supersnel en ruimte zat!

Ik kan alleen nog niet vinden waar ik de HTC batterij widget kan downloaden. Ik weet wel dat er zag alternatieven zijn in Google Play, maar ik had de 'officiële' van HTC altijd :)
Echt een top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:37:

Ik kan alleen nog niet vinden waar ik de HTC batterij widget kan downloaden. Ik weet wel dat er zag alternatieven zijn in Google Play, maar ik had de 'officiële' van HTC altijd :)
Echt een top apparaat!
Die van HTC werkt niet op de One X. Ik heb hem ook gedownload (door de kijken naar mijn downloadgeschiedenis in de Play Store). Hij staat nergens tussen mijn widgets op het toestel!

Ik heb nu deze en ik vind het een goed alternatief! Zelfs hetzelfde icoontje: Google Play: Battery Widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Net m'n One X ontvangen en toch even geprobeerd om te kijken of dit toestel de wifi bug bezit. Normaal heb ik 2 streepjes, als ik druk 3 maar als ik vervolgens los laat blijft de 3 streepjes staan. Hij is ook 1 keer uit het niets helemaal uitgevallen qua verbinding maar ik behaal ook 3 streepjes zonder druk te zetten op de antenne.

Nuja, ik kan hier gewoon mee leven. Het internet is snel genoeg voor mij en overall bijzonder blij met dit ding. Forse stap vooruit na m'n problematische Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
S-OFF is een stukje dichterbij mbv de mensen van Tweakers.net
TOP!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xmoo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:03:
TOP!

Dat is natuurlijk goed nieuws, maar dit hoort in het custom-rom-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
RoD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:25:
[...]

Dat is natuurlijk goed nieuws, maar dit hoort in het custom-rom-topic :)
S-off heeft niks met custom firmware te maken hoor. Je kunt bv je simlock eraf halen... Is geen custom rom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xmoo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:19:
[...]

S-off heeft niks met custom firmware te maken hoor. Je kunt bv je simlock eraf halen... Is geen custom rom :p
Ik weet wel wat S-off is, ik geef alleen aan dat het daar thuishoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Is het iemand opgevallen, dat 's avonds de weersaanduiding bij de Klok achterloopt op de weersaanduiding bij de weerwidget?
Ik heb op mijn homescreen de klok+weer en paar homescreens verder de weerwidget!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Vandaag een trip vanuit Brussel naar Eindhoven gemaakt om de HTC One X te gaan ophalen.
Vorige week had ik besloten om vandaag dit toestel te gaan halen en blijkbaar voelde mijn hd2 zijn einde voelen komen. Gisterenavond weigerde het touchscreen te werken en meteen htc gebeld en ze komen hem morgen ophalen! (Ik zit nog net 3 dagen binnen de 2 jaar garantie, van geluk gesproken) Door de erg goede bediening en uitleg was ik absoluut zeker dat ik echt voor de One X ging gaan in plaats van voor de S3! Bij ontvangst meteen mijn serienummer nagekeken en... HT23, met een bang hart gsm opgestart en... nergens gele vlekken! (we hebben tevens ook een One V voor mijn moeder meegebracht en die vertoont wel gele vlekken maar ze stoort zich er gelukkig niet aan :)) verder is mijn ontvangst minstens zo goed als het was bij de HD2 dus ik ben zeer zeker tevreden! Hopelijk blijven alle gekende problemen weg, maar tot nu toe ben ik echt super tervreden! Alhoewel... Op de HD2 draaide ik android 4.0.4 en als je dan deze ziet met Sense lijkt er eigenlijk totaal niet veel veranderd. (Gelukkig gaat alles wel merkelijk sneller;)) Maar nu zijn we aan het muggenziften!
Top toestel en absoluut aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:24
ys8574 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:17:
...! Bij ontvangst meteen mijn serienummer nagekeken en... HT23, met een bang hart gsm opgestart en... nergens gele vlekken! (we hebben tevens ook een One V voor mijn moeder meegebracht en die vertoont wel gele vlekken maar ze stoort zich er gelukkig niet aan :)) verder is mijn ontvangst minstens zo goed als het was bij de HD2 dus ik ben zeer zeker tevreden! Hopelijk blijven alle gekende problemen weg, maar tot nu toe ben ik echt super tervreden!...
Ik heb ook het serienummer beginnend met HT23 en heb geen enkel probleem. Geen gele vlekken, geen slechte wifi ontvangst of andere over dit serienummer gemelde problemen. Het is dus niet per definitie zo dat elke HOX met dit serienummer de problemen vertoont, gelukkig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb mijn HTC opgestuurd naar aanleiding van waterschade. Weer terug op mijn desire, wat een verschil zeg.
Hopelijk fixen ze ook meteen het wifi probleem. gelukkig dekt mijn verzekering.

Er is een kans dat hij total loss wordt verklaard, ook al werkt het apparaat nog prima. Dus dan mag ik een nieuwe kopen. hopelijk heb ik dan een goede batch te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb een probleem met de muziek speler en id3 tags.

Ik heb een album van Train.

In alle id3tag editors staat de artiest als "Train".
Op mijn telefoon blijft hij aangeven "train". Met kleine letter dus.
Als ik er "Train2" van maak dan gaat het wel goed. Verander ik heb daarna weer naar "Train" dan wordt het op de telefoon weer gewoon "train".

Waarschijnlijk was dit zo toen ik het album voor het eerst op de telefoon zetten.
Als ik dit album nu op een andere OneX zet dan geeft die het wel gewoon goed aan.

Ik heb al een stuk of 10 id3 editors gebruikt, op de pc en op de telfoon.
id3fixer op android geeft ook aan dat het "train" is, maar als ik dan edit doe geeft hij aan dat het al "Train" is.
Erg vervelend dus.

Ik heb dit met meerdere albums.

Weet iemand wat de locatie is van de database van al die albums?
Misschien kan ik die aanpassen of verijderen zodat hij opnieuw alle id3 tags gaat uitlezen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Xmoo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:03:
TOP!

Goed werk! Hopelijk hebben we het nu asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
ViNOK16Bit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:28:
[...]

Ik heb ook het serienummer beginnend met HT23 en heb geen enkel probleem. Geen gele vlekken, geen slechte wifi ontvangst of andere over dit serienummer gemelde problemen. Het is dus niet per definitie zo dat elke HOX met dit serienummer de problemen vertoont, gelukkig! :*)
Wel inderdaad! ;) Alleen mijn batterij.. Sinds 8u is hij los gekoppeld, 35 min screen on en zit nu op 70%. (Wifi en slim mail sync staan wel continu aan, wel niets zwaar belastend gedaan terwijl het scherm op stond) ik weet niet of dit echt helemaal normaal is maar ik geraak er vast wel de dag mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:24
ys8574 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:58:
[...]

Wel inderdaad! ;) Alleen mijn batterij.. Sinds 8u is hij los gekoppeld, 35 min screen on en zit nu op 70%. (Wifi en slim mail sync staan wel continu aan, wel niets zwaar belastend gedaan terwijl het scherm op stond) ik weet niet of dit echt helemaal normaal is maar ik geraak er vast wel de dag mee door :)
Wat ik ergens op dit forum heb gelezen (kan de post zelf niet meer vinden):
1. Zet je HTC One X aan en laadt vervolgens op totdat het ledje groen is.
2. Haal je toestel van de lader af en zet het toestel vervolgens UIT. Laad nu op totdat het ledje groen is.
3. Haal de One X weer van de lader af en zet hem AAN. Lader er weer op en opladen totdat het ledje groen is.
4. Reboot de One X

Zoiets zou moeten helpen. Heb ik ook gedaan en de Batterij gaat naar mijn idee best lang mee.

Daarnaast kun je ook nog de volgende link even bekijken http://androidadvices.com/guide-increase-battery-life-htc/
En natuurlijk Batterijperikelen met de HTC One X

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:44:
[...]

Die van HTC werkt niet op de One X. Ik heb hem ook gedownload (door de kijken naar mijn downloadgeschiedenis in de Play Store). Hij staat nergens tussen mijn widgets op het toestel!

Ik heb nu deze en ik vind het een goed alternatief! Zelfs hetzelfde icoontje: Google Play: Battery Widget
Dankjewel, die voldoet inderdaad prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
ViNOK16Bit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:23:
[...]

Wat ik ergens op dit forum heb gelezen (kan de post zelf niet meer vinden):
1. Zet je HTC One X aan en laadt vervolgens op totdat het ledje groen is.
2. Haal je toestel van de lader af en zet het toestel vervolgens UIT. Laad nu op totdat het ledje groen is.
3. Haal de One X weer van de lader af en zet hem AAN. Lader er weer op en opladen totdat het ledje groen is.
4. Reboot de One X

Zoiets zou moeten helpen. Heb ik ook gedaan en de Batterij gaat naar mijn idee best lang mee.

Daarnaast kun je ook nog de volgende link even bekijken http://androidadvices.com/guide-increase-battery-life-htc/
En natuurlijk Batterijperikelen met de HTC One X

Succes!
Heel hard bedankt! Meteen proberen! (Ik had het inderdaad ook al eens gelezen maar het was uit mijn geheugen geglipt voordat ik de htc had ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ben er inmiddels achter dat een 'terugzetten op fabrieksinstellingen' zonder het geheugen helemaal te legen niet goed werkt, en ook erg nadelig kan zijn voor het stroomverbruik. Ik had nml nog nooit last gehad van het snel leeglopen, maar wel van een af en toe slechte verbinding, dus dacht: weet je wat, ik doe eens een schone start. Had geen zin om alle muziek er opnieuw op te zetten, dus liet het geheugen ongemoeid. Na de reset alles opnieuw geïnstalleerd, en man, na 6 uur standby met hooguit 10 minuten screen-on tijd (en geen actieve synchronisaties) had ik nog maar 46% van mijn 's ochtends volle batterij over. Dramatisch gewoon. Gisteren opnieuw 'naar fabrieksinstellingen', maar nu via de bootloader, en nu is het verbruik in idle weer super laag.

Is misschien wel aan te raden om na elke update van Android ook even een goede herstart te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
Ik heb het uiteindelijk niet volgehouden om te wachten tot de batterij zou 'verbeteren'. Meteen maar custom rom geplaatst, had hier op Tweakers gelezen dat dat kon helpen! Hopelijk gaat het nu inderdaad beter en normaal zou hij ook (nog !) vlotter moeten werken. Fingers Crossed!

(Btw, flashen van rom is simpeler en meer gebruiksvriendelijk dan op de HD2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
ys8574 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:55:
Ik heb het uiteindelijk niet volgehouden om te wachten tot de batterij zou 'verbeteren'. Meteen maar custom rom geplaatst, had hier op Tweakers gelezen dat dat kon helpen! Hopelijk gaat het nu inderdaad beter en normaal zou hij ook (nog !) vlotter moeten werken. Fingers Crossed!

(Btw, flashen van rom is simpeler en meer gebruiksvriendelijk dan op de HD2)
Flashen is idd heel simpel. Is zelfs een tool voor die je erbij kan helpen: HTC One X All-In-One Toolkit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

Zullen we deze discussie in het juiste topic voortzetten? Graag! :Y

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 06-07-2012 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

ViNOK16Bit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:28:
[...]

Ik had ook geen problemen met een HT23, tot vorige week ineens het wifi probleem opdook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:36
Wat me opvalt is dat de HTC One X gigántisch heet wordt bij het opnemen van 20-30 min HD video. Vervolgens loopt de app ook gewoon vast.. WTF.. :+

Waar ik overigens niet uit kom is of HTC Locations gebonden is aan je telefoon óf aan je Google account. Dat zou wel eens wat duidelijk vermeld mogen worden. Ik heb geen zin om er voor te betalen mocht ik later een andere mobiele telefoon aanschaffen.. 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Steephh op 06-07-2012 09:59 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13
Steephh schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:14:
Wat me opvalt is dat de HTC One X gigántisch heet wordt bij het opnemen van 20-30 min HD video. Vervolgens loopt de app ook gewoon vast.. WTF.. :+

Waar ik overigens niet uit kom is of HTC Locations gebonden is aan je telefoon óf aan je Google account. Dat zou wel eens wat duidelijk vermeld mogen worden. Ik heb geen zin om er voor te betalen mocht ik later een andere mobiele telefoon aanschaffen.. 8)7
Je hebt je toch moeten registeren met een HTC account?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:36
Nope, ik kan me nergens registeren.. Alleen bij het aanschaffen kan je een emailadres ingeven.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Steephh schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:25:
Nope, ik kan me nergens registeren.. Alleen bij het aanschaffen kan je een emailadres ingeven.. :P
Als je HTC locations wil kopen heb je een HTC account nodig. Het is daaraan gekoppeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Quad schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Je hebt je toch moeten registeren met een HTC account?
Dat kun je overslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38
Mijn HTC One X afgelopen maandag terug gehad van ProAssist na maar 2,5 week weggeweest te zijn voor de niet werkende usb-poort. Blijkt hij doorgestuurd te zijn naar HTC omdat ze er zelf niet uitkwamen haha. HTC gelijk moederbord vervangen en volgens mij ook de antenne stekkers beter vast gezet want me bereik met vodafone en wifi is nog beter als dat hij al was :D.

Hij kwam helemaal glimmend en in een HTC doosje binnen met een excuusbrief van HTC :D

Aangezien me usb poort nu weer werkte gelijk even geunlocked en geroot :D
Tot nu toe weer zeer tevreden met het toestel!

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Is het ook mogelijk om op een gratis manier je itunes muziek vanaf een iMac te synchroniseren met je HTC One X? Heb namelijk net een nieuwe iMac gekocht en heb het programma ''Syncmate'' gedownload. Als ik echter mijn muziek over wil zetten moet ik betalen, waardeloos. Een van de redenen waarom ik de One X nam was de belofte dat muziek vanuit itunes zomaar gesynct kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

heb je die muziek ook op n ipod oid staan?
er is software in de omloop waarmee je je muziek van je ipod kan backuppen als losse mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 19:50
marcel-o schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:34:
heb je die muziek ook op n ipod oid staan?
er is software in de omloop waarmee je je muziek van je ipod kan backuppen als losse mp3's.
Kick iTunes eruit, en ga over op Mediamonkey. De gratis versie kan ook je gebruiken voor iPhones, iPods etc. Inclusief volledige syncronisatie.

http://www.mediamonkey.com/information/free/

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 15:46

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

weet iemand al wat meer over de kleine verrassing van HTC?
Ik denk zelf namelijk dat het een juice pack hoesje is voor 15 euro...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Veneficus schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Kick iTunes eruit, en ga over op Mediamonkey. De gratis versie kan ook je gebruiken voor iPhones, iPods etc. Inclusief volledige syncronisatie.

http://www.mediamonkey.com/information/free/
k gebruik altijd sharepod :)
maar d's gruwelijk offtopic

[ Voor 73% gewijzigd door marcel-o op 06-07-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

marcel-o schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:01:
[...]

*knip*
maar d's gruwelijk offtopic
Klopt, laten we weer ontopic gaan :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
DNA_Saint schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:21:
weet iemand al wat meer over de kleine verrassing van HTC?
Ik denk zelf namelijk dat het een juice pack hoesje is voor 15 euro...
eeen wat voor ding? ( op google gevonden dat t een hoesje is een externe batterij, klopt dit? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb sinds vandaag een heel irritant en vreemd geluidje dat ik af en toe hoor op mijn HTC one X.
Heb geen nieuwe dingen geïnstalleerd de afgelopen dagen.
Onder instellingen bij geluid staat dit geluidje niet.

Is er ergens iets te downloaden waardoor je geluiden kan zien die (zomaar) worden afgespeeld.
Er zijn geen rare apps actief. Ik heb de telefoon ook al gereboot maar ik hoor het nog steeds om de paar minuten.
Ik hoor het als soms als ik gewoon naar het homescreen kijk zonder iets te doen en als het scherm uitstaat in standby

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 06-07-2012 20:34 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Heb je NFC toevallig aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

_gibeon_ schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:52:
Heb je NFC toevallig aan staan?
Ja dat stond aan zie ik, ben vandaag inderdaad toevallig in dat menu geweest omdat ik op ''meer'' drukte per ongeluk. Denk dat ik er met het eruit gaan per ongeluk NFC heb aangeraakt.
Het lijkt verholpen, bedankt! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door shameblaster op 06-07-2012 21:07 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
shameblaster schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:00:
[...]

Ja dat stond aan zie ik, ben vandaag inderdaad toevallig in dat menu geweest omdat ik op ''meer'' drukte per ongeluk. Denk dat ik er met het eruit gaan per ongeluk NFC heb aangeraakt.
Het lijkt verholpen, bedankt! _/-\o_
NFC is geen probleem dat verholpen moet worden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
golem501 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:08:
[...]
NFC is geen probleem dat verholpen moet worden hoor ;)
NFC niet, maar het geluid dat het maakt als het een signaal oppikt wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hebben jullie wel eens deze twee problemen?:

1) Tijdens het opladen doet mijn touchscreen het slecht. Het lijkt dan of de calibratie een paar cm is verschoven. bv het unlocken moet vanaf rechtsbovenin naar boven gesleepen worden, of als ik de A typ ik de G op scherm krijg.

Oplaad- /datakabel eruit, dan is er geen probleem meer.

2) Chrome beta; af en toe laadt de pagina niet en blijft een blanke pagina zien. Opnieuw de url of herladen werkt niet. Alleen een nieuwe tab of eerst in de standaard browser iets openen en daarna weer terug naar Chrome met een refresh.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Dat laatste heb k ook.
Heb k in t android apps topic geplaatst.
Zeer hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
marcel-o schreef op zondag 08 juli 2012 @ 10:28:
Dat laatste heb k ook.
Heb k in t android apps topic geplaatst.
Zeer hinderlijk.
Heb ik ook wel eens idd. Dat ligt aan chrom, op mijn tablet heb ik af en toe hetzelfde. Hij is nog in beta fase hè dan kan je nog wat bugs verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 05-10 09:57
Niet meer hoor. Sinds vorige week is die stable bevonden door onze vrienden van Google.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbrits
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 12:31
Dergelijke dingen graag in het topic voor garantie bijbehorende problemen.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 08-07-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Gisteren met m'n vriendin naar de mediamarkt. Ze twijfelde tussen de OneX en de SIII. Nou ze was er snel uit. De SIII en de OneS hadden allemaal een groene waas over het scherm. Het wordt dus wel de OneX :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:40
Sinds afgelopen maandag ook in het bezit van een One X.

Loop nu tegen het 'Dropbox' probleem aan; ik krijg het niet voor elkaar om die 25GB extra te krijgen. Heb door middel van de zoekfunctie al verschillende dingen toegepast (herinstallatie, tour etc. etc.) maar niets helpt.

Heb helaas ook geen mail ontvangen.

Iemand tips/ideeën?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.drenth
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 22:02
(jarig!)
Sinds 3 dagen heb ik steeds problemen met het opnemen en ophangen van gesprekken. Ik krijg gewoon normaal de ringen te zien als iemand mij belt om op te nemen, na het opnemen krijg ik wederom keuze dmv de groene en rode knop om op te nemen. Deze knoppen functioneren alleen niet en het lijkt of de software van de telefoon even helemaal bevriest en na minuut ofzo weer beschikbaar komt. Als ik zelf iemand bel kan ik gewoon bellen maar ophangen geeft zelfde symptomen. :(

1. Alle updates geïnstalleerd, default HTC ONE X geen provider toestel, niet geroot ofzo
2. Toestel meerdere keren opnieuw gestart geen succes.
3. Verder geen problemen met telefoon
4. HTC support gesproken zeggen ook is software probleem of hardware, dus probeer maar te herstarten en anders Terug naar fabrieksinstellingen.

Iemand dit ook gehad en hoe opgelost, zit er namelijk niet op te wachten om alle instellingen opnieuw te doen. Dus als er nog optie is om Fabrieksinstellingen te voorkomen graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Fasterinside schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:56:

Loop nu tegen het 'Dropbox' probleem aan; ik krijg het niet voor elkaar om die 25GB extra te krijgen. Heb door middel van de zoekfunctie al verschillende dingen toegepast (herinstallatie, tour etc. etc.) maar niets helpt.

Iemand tips/ideeën?
Gewoon even een mail naar ze sturen, heb ik toen ook gedaan en zee antwoorden snel.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:56:

Iemand tips/ideeën?
Hoi,

Ik heb sinds april ook de HTC One X en had tot begin deze week nog steeds niet de extra ruimte ontvangen. Toen ik naar de site ging, en bij Get Started keek, bleek dat nog niet alles was doorgestreept. Ik ben toen gewoon begonnen bij de eerste niet doorgestreepte suggestie, en bleef het lijstje afwerken totdat ik uiteindelijk de mail ontving en bovenaan de pagina kon lezen dat ik de extra ruimte had ontvangen.
Ik hoop dat dit het voor je oplost.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
is het effectief 25GB éxtra?
want ik heb slechts 23 GB extra gekregen (en er staat ook overal dat je maar 23GB krijgt, bovenop de 2GB die iedere gebruiker gratis krijgt), die 2GB (en nog enkele andere rewards) had ik al lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13
efari schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:00:
is het effectief 25GB éxtra?
want ik heb slechts 23 GB extra gekregen (en er staat ook overal dat je maar 23GB krijgt, bovenop de 2GB die iedere gebruiker gratis krijgt), die 2GB (en nog enkele andere rewards) had ik al lang..
Als standaard dropbox gebruiker krijg je 2GB, plus 23GB heb je 25GB dus.

Edit:
Bij mij valt de accu duur nog steeds erg tegen helaas.
Einde van de dag heb ik effectief nog maar een paar procent over, en een screen time is vaak maar 1.5 uur ongeveer.
Het browsen (Chrome Browser) doet de batterij ook leegslurpen, en gaat mij te snel ook. Lijkt erop dat de companion core zijn werk niet goed doet.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 09-07-2012 10:29 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50

BramT

Rule #1

Uit: reviews: LG Optimus 4X HD: de minst dure quadcore

"Overigens heeft de One X hier nog een iets hogere score, maar het HTC-toestel krijgt binnenkort een update die de prestaties op dit vlak zal verbeteren."

Iemand hier meer info over?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Pagina: 1 ... 62 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.