[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:25:
[...]

Wow dat haal ik bij lange na niet..
Ik ben na een 16 uur en amper 1,5 on-screen tijd grotendeels door mn batterij heen!
En dan gebruik ik hem een stuk minder intensief
- 2 mail adressen
- wifi alleen thuis aan
- whatsapp
- facebook
- weer
- wat surfen
En dat was het... Speel amper spelletjes ed

Mn helderheid staat lager als dat ik hem op automatisch zet
Ik zit ook meer richting die stats, leeg na een uur of 16 met 2 uur scherm-tijd. Daarbij doe ik:
- 3 mail accounts push
- 1 mail synct elk uur ofzo
- whatsapp
- weer
- facebook
- twitter
- grotendeels wifi aan, soms wel slecht signaal
- websites checken, whatsappen met mijn vriendin en veel op de Facebook-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Stefangrp schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:31:
[...]

Dit kan wel eens een boosdoener zijn als jij het vinkje hebt aanstaan dat hij naar mobielnetwerk of ander wifi signaal moet schakelen (wat dan misschien niet voorhande is). Hij blijft dan vaak switchen en dat kost enorm veel sap. Probeer dit eens uit te vinken in het wifi menu.

[ Voor 8% gewijzigd door Rudios op 28-06-2012 10:03 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Stefangrp schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:31:
[...]
Ik zit ook meer richting die stats, leeg na een uur of 16 met 2 uur scherm-tijd. Daarbij doe ik:
- 3 mail accounts push
- 1 mail synct elk uur ofzo
- whatsapp
- weer
- facebook
- twitter
- websites checken, whatsappen met mijn vriendin en veel op de Facebook-app.
Dat bedoel ik dat er veel verschil zit tussen verschillende toestellen. Mijn vrouw zit ook meer op jullie stats en haar configuratie is niet heel erg anders dan die van mij (omdat ik hem heb geconfigureerd). Alleen heb ik wel de bootlader geunlocked en een zooi softare weggegooid en gekilled die ik niet wil. Dat heb ik bij haar niet gedaan, dus dat kan ook nog verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:03
Rudios schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:01:
[...]

Dit kan wel eens een boosdoener zijn als jij het vinkje hebt aanstaan dat hij naar mobielnetwerk of ander wifi signaal moet schakelen (wat dan misschien niet voorhande is). Hij blijft dan vaak switchen en dat kost enorm veel sap. Probeer dit eens uit te vinken in het wifi menu.
Die stond inderdaad aan, nu uitgezet. Eens zien of het scheelt. Vooral op mijn werk zie ik 'm veel switchen, thuis soms. Ik verwacht geen wereldwonderen overigens hoor..
Sigis schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:10:
[...]

Dat bedoel ik dat er veel verschil zit tussen verschillende toestellen. Mijn vrouw zit ook meer op jullie stats en haar configuratie is niet heel erg anders dan die van mij (omdat ik hem heb geconfigureerd). Alleen heb ik wel de bootlader geunlocked en een zooi softare weggegooid en gekilled die ik niet wil. Dat heb ik bij haar niet gedaan, dus dat kan ook nog verschil maken.
Zou het graag doen, maar ik wacht nog even op S-OFF. Volledige garantie is me lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Stefangrp schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:12:
[...]
Zou het graag doen, maar ik wacht nog even op S-OFF. Volledige garantie is me lief :)
Ja, dat wilde ik eerst ook doen, maar ik werd een beetje gek van die HTC meuk en reclame en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Sigis schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Ja, dat wilde ik eerst ook doen, maar ik werd een beetje gek van die HTC meuk en reclame en zo.
??? welke reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Probeer het eens zonder capslock.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 28-06-2012 15:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Zo..
mn 1X is samen met Sygic mij goed van dienst geweest op Gran Canaria :D

k had wel ff n ini-file getweaked om meer detail te krijgen(de standaard waarde is voor n veel kleiner scherm)
sd-card/Aura/Android/Settings.ini

ff DPI opzoeken en de waarde naar 500 veranderen. (kan volgens mij nog wel hoger)

t viel me op dat ik in t vliegtuig binnen no-time 'n fix had, kon k mooi volgen waar we ongeveer waren(a 800Km/h en 12Km hoog! _O- )

[ Voor 3% gewijzigd door marcel-o op 28-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Een vriend van me heeft ook een One X sinds dinsdag, echter al vrij snel direct problemen met het toestel. Wi-Fi werkt vrijwel niet, is natuurlijk een bekend probleem dus daar zal ik verder niks over zeggen.
Verder had hij hem in de oplader gedaan, was hij aan het opladen volgens het icoontje, maar de accu werd niet opgeladen. Stekker eruit gehaald en er bleek ook geen procent bijgekomen te zijn. Alle stekkers zaten ook gewoon goed aangesloten, mijn telefoon laadde wel gewoon goed op. De One X even herstart en toen weer aan de oplader gehangen en toen ging hij vervolgens wel "echt" opladen.
Gisteren zag ik die vriend weer en toen vertelde hij me dat zijn telefoon nu gedurende dag al 15x a 20x was uitgevallen. Ook dat ik hem zag is de telefoon ongeveer 5x uitgevallen in 2 uur tijd. Hierna probeert het toestel weer op te starten maar met enige regelmaat blijft het toestel in een loop hangen en blijven booten.

Nu is het idee om vanavond terug te gaan naar de winkel waar het toestel vandaan komt want hij heeft hem nu dus 2 dagen en allemaal kwalen. Hebben jullie nog suggesties wat we eventueel kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
marcel-o schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:19:
Zo..
mn 1X is samen met Sygic mij goed van dienst geweest op Gran Canaria :D

k had wel ff n ini-file getweaked om meer detail te krijgen(de standaard waarde is voor n veel kleiner scherm)
sd-card/Aura/Android/Settings.ini

ff DPI opzoeken en de waarde naar 500 veranderen. (kan volgens mij nog wel hoger)

t viel me op dat ik in t vliegtuig binnen no-time 'n fix had, kon k mooi volgen waar we ongeveer waren(a 800Km/h en 12Km hoog! _O- )
Ik gebruik zelf een DPI van 282. Ik heb na deze wijziging écht het gevoel een fijn systeem in m'n handen te hebben.
BaszCore schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:43:
... :9

Nu is het idee om vanavond terug te gaan naar de winkel waar het toestel vandaan komt want hij heeft hem nu dus 2 dagen en allemaal kwalen. Hebben jullie nog suggesties wat we eventueel kunnen proberen?
Dat hangen kan liggen aan een geinstalleerde applicatie. Voer eens een fabrieksreset uit en kijk hoe het dan gaat. Verder: terug naar de winkel :)

[ Voor 31% gewijzigd door Joolee op 28-06-2012 16:48 . Reden: Daadwerkelijk advies toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Hey allemaal. Heb vandaag een HTC One X gehaald heb alleen een vraag. Toen ik hem aanzetten wilde hij dus meteen een systeemupdate binnenhalen. Deze gedownload en natuurlijk meteen begonnen met het installeren. Ik vraag mij af hoe lang deze installatie duurt. Zie al 10-15 min dezelfde afbeelding op mijn telefoon van de telefoon met een groen crikel van pijlen erboven en een pijl die naar beneden wijst. Duurt het updaten van de software lang of moet ik wat anders doen?

[ Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 28-06-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40
spookz0r schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:50:
Hey allemaal. Heb vandaag een HTC One X gehaald heb alleen een vraag. Toen ik hem aanzetten wilde hij dus meteen een systeemupdate binnenhalen. Deze gedownload en natuurlijk meteen begonnen met het installeren. Ik vraag mij af hoe lang deze installatie duurt. Zie al 10-15 min dezelfde afbeelding op mijn telefoon van de telefoon met een groen crikel van pijlen erboven en een pijl die naar beneden wijst. Duurt het updaten van de software lang of moet ik wat anders doen?
Als je begint met de stekker uit je telefoon te halen, zul je zien dat die vrij snel klaar is... Dit is hier al veel vaker aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Oh had gezocht maar het niet zo snel kunnen vinden. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:41:
[mbr]Probeer het eens zonder capslock.[/]
BEETJE HUMOR KAN GEEN KWAAD, HET IS CAPSLOCK DAY.
Reclame in de vorm van Software welke niet te verwijderen is voor de normale consument,
(Software die wel hinderlijk is, als ik namelijk een MP3 file wil luisten krijg ik een popup met welke player ik dat wil doen, daar staat Soundhound of 7digitaal dus ook tussen terwijl de standaard android player al voldoende is.)

7digitaal, aandelen, dropbox, facebook, friendstream, polaris office, sound hound, TuneIn Radio.
Enz.

[ Voor 58% gewijzigd door Donstil op 28-06-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
Ik heb al een tijdje een HTC One X, bevalt verder prima maar had laatst een probleem gedurende navigeren met Sygic 11.2.6. Gedurende het rijden krijg ik een melding in het scherm dat de lader (originele HTC CC-C200) niet voldoende kan laden. Als gevolg hiervan wordt de accu leeg getrokken. Zijn er meer die dit hebben met dit model lader? Volgens mij is dit de lader welke door HTC geadviseerd wordt te gebruiken in combinatie met de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vandaag noodgedwongen even de navigatie gebruikt van m'n One X. Viel me op dat het navigatie-pijltje niet echt stabiel bleef, sprong soms wat heen en weer. Is dit een GPS probleem? Of kan ik nog wat tweaken met wat instellingen om het stabieler te krijgen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vandaag m'n One X teruggekregen van Dynafix; welgeteld 9 dagen weggeweest.

Maar wifi-bereik is nou niet echt verbeterd. Waar m'n Desire ruim in het groen zit (Wifi-analyser) zit de One X halverwege of in het begin van geel. Maar erger is dus dat wanneer m'n Desire in het geel zit (en dus bruikbaar wifi signaal heeft) zit de One X dus in het grijs en dus niet/nauwelijks bruikbaar signaal.

Aangezien m'n broers Sensation XE ook wifi-problemen heeft (met nog een aantal problemen zoals uitvallen) ben ik wel bang dat ons netwerk ook verbeterd moet worden. Dat laatste is wel 'minder fijn' want dat is aanzienlijk moeilijker voor elkaar te krijgen (router heeft niet echt veel bewegingsruimte en de instellingen van de router zijn ook prima). En onze oude G-router had op dezelfde plek prima bereik in ons hele huis. (Overigens hebben de laptops nergens last van)
Misschien onze Ziggo modem ook maar als router gebruiken en onze eigen router maar als extra accesspoint.

En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat Wifi bij de One X gewoon niet goed is ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Donstil schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:47:
Reclame in de vorm van Software welke niet te verwijderen is voor de normale consument,
(Software die wel hinderlijk is, als ik namelijk een MP3 file wil luisten krijg ik een popup met welke player ik dat wil doen, daar staat Soundhound of 7digitaal dus ook tussen terwijl de standaard android player al voldoende is.)

7digitaal, aandelen, dropbox, facebook, friendstream, polaris office, sound hound, TuneIn Radio.
Enz.
Juist wel te verwijderen voor de normale consument, heeft deze normale consument de gebruikersinstructie wel eens gelezen? Is via settings->apps gewoon uit te schakelen zodat je nergens meer last van hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*weg*

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 29-06-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43
*weg*

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 29-06-2012 00:19 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*weg*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 29-06-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 29-06-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*weg*

[ Voor 118% gewijzigd door RoD op 29-06-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Nokken met die capslock nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
spookz0r schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:09:
Oh had gezocht maar het niet zo snel kunnen vinden. Bedankt :)
Of voortaan even lezen wat er bij de update zelf staat. Daar wordt ook aangeven dat je het beste zonder lader de update moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Laatst online: 14-08 12:17
Joolee schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:47:
Dat hangen kan liggen aan een geinstalleerde applicatie. Voer eens een fabrieksreset uit en kijk hoe het dan gaat. Verder: terug naar de winkel :)
Zijn gisteren terug geweest bij de winkel, schijnt vaker voor te komen na het installeren van de update. Hij heeft een nieuwe One X gehad, met het advies even te wachten met het installeren van de update totdat er een nieuwe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Piet91 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:58:
Vandaag m'n One X teruggekregen van Dynafix; welgeteld 9 dagen weggeweest.

Maar wifi-bereik is nou niet echt verbeterd. Waar m'n Desire ruim in het groen zit (Wifi-analyser) zit de One X halverwege of in het begin van geel. Maar erger is dus dat wanneer m'n Desire in het geel zit (en dus bruikbaar wifi signaal heeft) zit de One X dus in het grijs en dus niet/nauwelijks bruikbaar signaal.

Aangezien m'n broers Sensation XE ook wifi-problemen heeft (met nog een aantal problemen zoals uitvallen) ben ik wel bang dat ons netwerk ook verbeterd moet worden. Dat laatste is wel 'minder fijn' want dat is aanzienlijk moeilijker voor elkaar te krijgen (router heeft niet echt veel bewegingsruimte en de instellingen van de router zijn ook prima). En onze oude G-router had op dezelfde plek prima bereik in ons hele huis. (Overigens hebben de laptops nergens last van)
Misschien onze Ziggo modem ook maar als router gebruiken en onze eigen router maar als extra accesspoint.

En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat Wifi bij de One X gewoon niet goed is ;( ...
Of een simpele repeater plaatsen.

Edit: In de reviews van Tweakers komt de One X vrij goed uit de browser test, maar volgens mij is het niet echt een realistische bench.
Ik merk dat de One X bij het browsen namelijk best veel accu verstookt, een half uur spelletje spelen is soms minder!
Maar het kan liggen aan het feit dat ik Google Chrome browser gebruikt ipv de stock browser, en dat daarom de Companion core niet ingezet wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 29-06-2012 09:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Joostje123 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:49:
IK zit erg te twijfelen tussen de Galaxy s3 en deze, ik heb nu nog de HTC Desire.

Waarom HTC mij heeft laten twijfelen is de dichte telefoon, geen batterij kunnen wisselen geen SD slot.
Ik heb voor mij HTC Desire nu een 2de batterij en dat is toch erg prettig, gewoon voor nood gevallen eigenlijk of gewoon extra gebruik. Want als ik een tripje maak met de trein is mijn Desire toch echt wel snel op.
En dan komt zo extra batterij toch wel goed uit.

En ook op de Desire heb je weinig geheugen, te weinig. Daarom geen SD kaart?

Hoe zitten deze dingen bij de one x?
Batterij en geheugen?

Hier in huis heeft 1 iemand de Galaxy s3.
En scherm ziet er echt heel goed uit, batterij is ook redelijk goed.
De nacht halen lukt zeer gemakkelijk.

Maar dus dat is de Galaxy s3 in praktijk, hoe zit dat met de ONE X.
Oplossing voor batterij problemen:
http://dx.com/p/9600mah-p...-mp3-mp4-psp-45799?item=3

Kun je namelijk ook andere telefoons etc mee opladen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Veel plezier van de One X, erg fijn toestel en alles werkt goed. Enige nadelen die er zijn is dat het scherm makkelijk bekrast. Zelfs al doe je er niks mee... En het toestel kraakt aan alle kanten als je er al wat te hard op drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 23:40
bluecupra schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:58:
Ik heb al een tijdje een HTC One X, bevalt verder prima maar had laatst een probleem gedurende navigeren met Sygic 11.2.6. Gedurende het rijden krijg ik een melding in het scherm dat de lader (originele HTC CC-C200) niet voldoende kan laden. Als gevolg hiervan wordt de accu leeg getrokken. Zijn er meer die dit hebben met dit model lader? Volgens mij is dit de lader welke door HTC geadviseerd wordt te gebruiken in combinatie met de One X
Voor mij een zeer vreemde materie.
Heb in eerste instantie een noname lader gebruikt voor Sygic (zo'n lader welke het snoer automatisch oprolt). Daarbij verloor ik zo'n 10% batterij in een half uur navigeren (met lader aangesloten dus).
Vervolgens een 2amp lader gekocht. Gaf geen enkele verbetering.
Toen leek het erop dat de scherm helderheid de problemen veroorzaakte. Op automatische helderheid en zonnig weer moet het scherm dus meer stroom gebruiken om goed zichtbaar te blijven. Toen ik de helderheid fixeerde op 35% kon de lader het batterij verbruik wel bijbenen, ook met veel zon.

Vervolgens ga ik naar Italie. Op de heenweg vergeten de helderheid op 35% te zetten, stond dus op automatisch. Hele route prachtig weer, maar batterij bleef vol (100%). Prima resultaat dus.
Op de terugweg zelfde automatische helderheid instelling, en op het grootste deel van de route bewolking. Nu kan de lader het verbruik weer niet bijhouden en er wordt constant geknipperd door de groene en rode leds (oververhitting waarschuwing ?).
Ik volg het niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phgoossens
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04 21:11
Rudios schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:51:
Vandaag noodgedwongen even de navigatie gebruikt van m'n One X. Viel me op dat het navigatie-pijltje niet echt stabiel bleef, sprong soms wat heen en weer. Is dit een GPS probleem? Of kan ik nog wat tweaken met wat instellingen om het stabieler te krijgen?
Wat bij mij hielp is met GPS Test bij settings de 'Clear AGPS' klikken. Hierna was bij mij de GPS positie een stuk stabieler in mijn navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

phgoossens schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Wat bij mij hielp is met GPS Test bij settings de 'Clear AGPS' klikken. Hierna was bij mij de GPS positie een stuk stabieler in mijn navigatie.
Dankje, dit ga ik even proberen.

Edit: welk menu bedoel je precies, ik kan clear AGPS niet vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Rudios op 29-06-2012 13:12 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phgoossens
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04 21:11
Rudios schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Dankje, dit ga ik even proberen.

Edit: welk menu bedoel je precies, ik kan clear AGPS niet vinden.
Installeer app GPS Test > Settings > 'Clear AGPS'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
Valt er tegenwoordig al normaal een dag te overleven op een volle accu? uurtje of 3 on-screen time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heeft jou de indruk gegeven dat dat niet zo is? Als de OneX niet een dag mee zou gaan had je dat wel gelezen, ik red dat over het algemeen goed. Nu weer even wachten totdat hij dynafix vandaan komt :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
een dag mee en 3 uur onscreen time zijn twee heren...
Een dag mee lukt wel afhankelijk van wat er draaid... maar 3 uur onscreen is fors als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vanmorgen van de lader gehaald en nu 1uur15 gebruikt met het scherm aan en zit nog op 69%.
Ook gister kon ik tot ongeveer 20:00 gebruik maken van de telefoon, was met de iPhone 4s die ik hiervoor had niet anders.

Weet iemand trouwens hoe ik het scherm even aan kan laten gaan als ik een notificatie ontvang? Ik hoor nu wel geluid maar het scherm blijft zwart, op mijn iPhone gaat het scherm dan ff aan zodat je kunt zien wat je ontvangt, dat is eigenlijk nog het enige wat ik na 3 dagen gebruik echt mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Donstil schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:42:
...

Weet iemand trouwens hoe ik het scherm even aan kan laten gaan als ik een notificatie ontvang? Ik hoor nu wel geluid maar het scherm blijft zwart, op mijn iPhone gaat het scherm dan ff aan zodat je kunt zien wat je ontvangt, dat is eigenlijk nog het enige wat ik na 3 dagen gebruik echt mis.
Volgens mij is dat niet aan te passen, wellicht bijvoorbeeld een notifier app uit de market pakken? (je hebt er een met iphone style >:) )

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:01

Zorian

What the fox?

Een vriend van mij heeft het probleem op zijn One X dat hij heel moeilijk te verstaan is. De andere kant van de lijn klaagt erover dat hij heel zacht klinkt. Het geluid is niet vervormd ofzo, gewoon heel zacht. Ik heb al even op Google gekeken maar kon zo snel niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe houden jullie het toestel vanachter schoon? De mijne heeft een vette vlek van achter maar krijg het maar niet schoon gemaakt.

Geen idee of het in het plastic zit maar echt fraai is het niet, je ziet het op dat gedeelte glimmen en dat valt op.
Quad schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:57:
[...]

Volgens mij is dat niet aan te passen, wellicht bijvoorbeeld een notifier app uit de market pakken? (je hebt er een met iphone style >:) )
Van die iPhone look wilde ik nou net af ;)

Maar ik ga er eens naar kijken. Bedankt.
Xereon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:30:
Een vriend van mij heeft het probleem op zijn One X dat hij heel moeilijk te verstaan is. De andere kant van de lijn klaagt erover dat hij heel zacht klinkt. Het geluid is niet vervormd ofzo, gewoon heel zacht. Ik heb al even op Google gekeken maar kon zo snel niets vinden.
Oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 12:21
nieuwe ervaring, vanochtend wakker geworden. ff telefoon checken voor berichten.

melding kan geen contact maken met google+ oke zal best weg gedrukt.

mail checken ging niet ivm whatsapp kan geen verbindingen maken, oke..

sense kan geen verbindingen maken, probleem rapport verzenden...

ik denk i-net ligt er zeker uit, zal zo wel kijken. (3 verschillende punten in huis)

onder bakje koffie nog steeds geen berichten, oke uuh even aan en uit zetten....

oke, hij start weer op, apps weg.....

geen nummer meer in me toestel, oke (lichte paniek) 1035 contacten......

ongewenste reset, grgrgr

op de zaak foto,s maken, kon ze niet terug kijken, hhmm mischien iets niet goed na reset

uuh hij slaat ze niet op, in een flits zie ik "geheugen niet toereikend" uhh??........

even naar instellingen, zwart beeld. daar kom ik niet meer in........

aan de pc, geen muziek op deze telefoon, uuh oke 400 mp3,s weg.

van de pc af........., dood, bricked, 0,0

morgen maar ff langs kpn, ik ben benieuwd

van deze storing had ik nog niet gehoren.

Zou je aub normaal willen gaan typen met leestekens en zonder overal een [enter] tussen te zetten, dan leest het prettiger voor iedereen.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 30-06-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Lekker nutteloos antwoord. als je geen fatsoenlijk antwoord hebt kan je beter helemaal niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 09:57
Beetje flauwe reactie van Donstil idd maar ook wel zeer begrijpelijk. Je gooit hier een opmerking/mededeling neer en dan moeten wij ruiken wat je van ons verwacht? Als je zelf wat duidelijker was geweest over wat de klacht exact inhoud en welke acties je zelf al hebt ondernomen (uitgebreider dan 'ik heb met Google zitten spelen) en je meld wat je van ons wil horen, dan had Donstil de opmerking niet hoeven maken en had iemand anders je gelijk kunnen helpen.

Maar goed! Microfoon lijkt dus niet helemaal 100% te zijn. Klinkt als hardware maar heeft hij al geprobeerd met het volume te spelen, instellingen dubbel checken en anders een factory reset? Mochten dergelijke softwarehandelingen geen donder uitmaken dan vrees ik dat het een retourtje winkel en/of Dynafix word.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xereon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:14:
[...]

Lekker nutteloos antwoord. als je geen fatsoenlijk antwoord hebt kan je beter helemaal niks zeggen.
Je plaatst zelf alleen maar een opmerking. Wel zo netjes van mij om na het lezen even een reactie te plaatsen.
Een antwoord krijg je immers alleen op een vraag en die stond er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Laatst online: 27-09 14:54
qua111 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:07:
Valt er tegenwoordig al normaal een dag te overleven op een volle accu? uurtje of 3 on-screen time?
Ja, makkie.
Wat ik vooral doe is internetten en films kijken, gamen doe ik niet aan.
Heb daarbij geen problemen met mn one x, alhoewel dat moeilijk te geloven zal zijn als je dit specifieke forum afloopt. Enigste wat ik merkte is dat ie wel erg warm werd toen ik een 1uur en 20min non stop op FULLHD had opgenomen... ...

Mijn one x ;

Scherm op 50 % helderheid.
Geen facebook dan wel twitter onzin.
Gewoon stock sense 4.0
Htc update tot 1.29

http://imageshack.us/homepage/?user=wateengezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
@nielZify
Kijk, hier wordt ik nou blij van. Ik was toch nog in twijfel puur m.b.t de accuduur van de 1X tegenover de S3.
Zeker als je op stock gewoon zo'n mooie tijd neer kan zetten.
Nu hopen dat de batch die nu in de winkel ligt een beetje probleemloos is ^^
thanks anyways!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Donstil schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:45:
[...]

Je plaatst zelf alleen maar een opmerking. Wel zo netjes van mij om na het lezen even een reactie te plaatsen.
Een antwoord krijg je immers alleen op een vraag en die stond er niet tussen.
Ja, we maken allemaal wel eens een foutje. De vraag was wellicht inderdaad vergeten.
Die moest zijn: Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
gunnie_nl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:26:
nieuwe ervaring, ...
van deze storing had ik nog niet gehoren.
Klinkt als geheugen fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik heb een probleem met de Face Unlock.

Van het ene op het andere moment is de Face Unlock vervangen door dat ik
een patroon moet tekenen.
Wordt nu een beetje moe van het steeds een patroon te tekenen.
Hoewel een patroon tekenen misschien wel veiliger is, vind ik Face Unlock toch wel
handiger.
Heb geprobeerd de Face Unlock weer te activeren maar is niet gelukt.
Uiteraard ook via Google gezocht en in dit topic maar niets gevonden wat
mij verder hielp.

Via Beveiliging>Schermvergrendeling>Patroon tekenen, zie ik:

Geen
Beveiliging schermontgrendeling uitschakelen

daaronder:
Ontgrendeling via gezichtsherkenning
Gebruik Gezichtsherkenning voor het ontgrendelen van het scherm

Het aantikken van deze twee opties is wel zichtbaar dat het scherm
de keuze heeft geregistreerd maar helaas gebeurt er helemaal niets.

Heb al een soft reset gedaan.
Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
En als je probeert face unlock te calibreren?

Werkt je frontface camera nog wel?

Ik heb zelf recent geprobeert unlock via een NFC tag te gebruiken maar de enige app die ik ervoor kon vinden was ik niet van te spreken.
Face unlock werkte de eerst maand, anderhalve maand prima (ruim 80 - 90% van de tijd werkte het) maar de laatste 2 maanden ben ik er niet meer van onder de indruk (minder dan 50% kans op herkenning), dus ik ben toch al terug gegaan naar het patroontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
golem501 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:37:
En als je probeert face unlock te calibreren?
Je bedoelt Gezichtsvergelijking verbeteren?
Dan komt er een foutmelding "Onverwachts gestopt" van com.android.settings
Werkt je frontface camera nog wel?
Werkt prima

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 30-06-2012 10:58 . Reden: quotes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Of het iemand interesseert weet ik niet, maar ik schrijf het toch maar even op:

Heb de HTC One X nu ongeveer 2 maanden in mijn bezit, ben over het algemeen erg tevreden, op een paar schoonheidsfoutjes na vind ik het een perfect toestel.

Wat echter een groot nadeel van zo'n beetje elke smartphone anno 2012 is is de batterij, bij de One X is dit al helemaal een issue omdat de batterij niet verwisselbaar is.

Aldus, ik was gisteren de hele dag in Utrecht, heb bij elkaar ca. 4 uur in de trein gezeten (woon in Leeuwarden) en heb zeker 1,5 tot 2 uur daarvan zitten browsen of apps zitten bekijken (heb ook nog een youtube filmpje bekeken). In Utrecht zelf ben ik ongeveer 6 uur geweest en gezien het feit dat ik een afspraak had heb ik daar maar enkele keren op mijn telefoon gekeken. Maar al met al was ik toch de hele dag weg van huis.

Ik had me dus al ingesteld op het feit dat mijn telefoon op een gegeven moment misschien zou uitvallen, maar niets was minder waar, bij thuiskomst had ik nog ruim 40% over.
Het was voor mij iig een fikse meevaller. Ben erg blij dat mijn One X dus toch gewoon makkelijk een dag meegaat bij middelmatig gebruik.

Ik heb mijn telefoon pas nu, een nacht en ochtend later, aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
golem501 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Klinkt als geheugen fout :(
ben der bang voor, vandaag langs htc repair center gereden. 15 minuten bezig, zei die dit gaat langer duren.
a.s. dinsdag hoor ik of die hem door stuurt.

iemand ervaring mee of ze hem repareren of vervangen? ( klein krasje op scherm..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Hmm, net in het verkeerde topic gepost.
De batterijgegevens van mijn back-up One X:
54 uur standby met mobiel internet aan
40 uur WiFi actief
2u10m on-screen tijd
3 keer push email aan
Facebook synchronisatie aan
Whatsapp aan
Skype aan
Google+ synchronisatie aan
Dropbox synchronisatie aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 15:05
gunnie_nl schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:21:
[...]

ben der bang voor, vandaag langs htc repair center gereden. 15 minuten bezig, zei die dit gaat langer duren.

iemand ervaring mee of ze hem repareren of vervangen? ( klein krasje op scherm..)
Dit probleem is een uur geleden bij mij ook begonnen na een update van... (even de naam kwijt)
Super irritant, kan niks zonder dat er een foutmelding word weergegeven en ik die moet weg klikken.
Telefoon doet niks meer normaal, whatsapp niet, email niet, geen contacten alles loopt in het 100.

Ik de telefoon uitgezet, geprobeerd te restarten, 5minuten later kwam er eindelijk iets in mijn scherm (wel te verstaan volledig wit en super vel). Telefoon liep weer vast dus ik de powerknop ingehouden tot hij weer uit was. Hierna even laten rusten (5minuten) Vervolgens telefoon gestart, hij gaf een andere volgorde dan de voorgaande keren.

Normaal: 3 knoppen onder het scherm knipperen een paar keer
scherm wit
scherm uit
scherm met htc logo
geluidje
scherm met htc logo en beats audio. (zo zag het er ongeveer bij normaal starten uit)

Nu: knal wit scherm
scherm met htc logo
allerlei foutmeldingen.
Vervolgens niet te gebruiken van alle foutmeldingen die komen en apps die niet werken.

Help? :(

EDIT: Na heel wat keren de telefoon zelf opnieuw opstarten, starte de telefoon zich zelf! opnieuw op waarna de fout meldingen wegwaren en de powerknop niet meer werkt. Great! :'(

[ Voor 6% gewijzigd door RoadRunnerRik op 30-06-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Virus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Kan je hem misschien opnieuw flashen vanaf een PC of laptop, via een USB kabel?
Of misschein eerst proberen alle niet noodzakelijke processen te killen.
Dan factory reset proberen.
Daarna flashen vanaf PC.

[ Voor 44% gewijzigd door Sigis op 30-06-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 20:24
gunnie_nl schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Kan je mij aangeven waar dit HTC repair center zit? Kan je hier zo heen of gaat dit altijd via de winkel waar het toestel gekocht is? Dit ivm wat gele vlekken in het scherm van mijn HTC One X. Zit niet te wachten op een reapratie welke 3 tot 4 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qua111
Dit is het toesteltopic, niet het aankoop topic.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 01-07-2012 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe One x gekocht en kom bij de instellingen hiervan tegenstrijdigheden tegen.

Via instellingen\Info\Hardware-informatie staat bij 'Geheugen' 1GB (zoals bij de spec's reeds vermeld).

Maar via Instellingen\Apps geeft hij onderaan bij 'Interne opslag' 373MB gebr. / 1.7GB vrij.
En via Instellingen\Opslagruimte staat bij (Interne opslag) 'Totale ruimte' 2,11 GB.

Zouden ze de ROM hebben opgeschaald? Was mij niet bekend...

http://img151.imageshack.us/img151/8895/98029551.gif

http://img262.imageshack.us/img262/631/25361363.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je haalt RAM en ROM door elkaar, dus dit klopt gewoon :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
bluecupra schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:40:
[...]

Kan je mij aangeven waar dit HTC repair center zit? Kan je hier zo heen of gaat dit altijd via de winkel waar het toestel gekocht is? Dit ivm wat gele vlekken in het scherm van mijn HTC One X. Zit niet te wachten op een reapratie welke 3 tot 4 weken kan duren.
is een kpn biznis center waar een paar gasten met wat extra software en opleiding zitten. ze gaan er geen toestellen op slopen. want die lijkt me bij de one x een bloederige verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ja idd. Dat is dus ram ipv rom...
Dat het verder klopt zoals CLB zegt begrijp ik niet. Volgens de specs heeft hij 1 GB werkgeheugen en 32GB aan opslag. Zie hierboven en het lijkt alsof hij 2 GB werkgeheugen heeft ipv 1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
Hardstyle4Me schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:11:
[...]

Dit probleem is een uur geleden bij mij ook begonnen na een update van... (even de naam kwijt)
Super irritant, kan niks zonder dat er een foutmelding word weergegeven en ik die moet weg klikken.
Telefoon doet niks meer normaal, whatsapp niet, email niet, geen contacten alles loopt in het 100.

Ik de telefoon uitgezet, geprobeerd te restarten, 5minuten later kwam er eindelijk iets in mijn scherm (wel te verstaan volledig wit en super vel). Telefoon liep weer vast dus ik de powerknop ingehouden tot hij weer uit was. Hierna even laten rusten (5minuten) Vervolgens telefoon gestart, hij gaf een andere volgorde dan de voorgaande keren.

Normaal: 3 knoppen onder het scherm knipperen een paar keer
scherm wit
scherm uit
scherm met htc logo
geluidje
scherm met htc logo en beats audio. (zo zag het er ongeveer bij normaal starten uit)

Nu: knal wit scherm
scherm met htc logo
allerlei foutmeldingen.
Vervolgens niet te gebruiken van alle foutmeldingen die komen en apps die niet werken.

Help? :(

EDIT: Na heel wat keren de telefoon zelf opnieuw opstarten, starte de telefoon zich zelf! opnieuw op waarna de fout meldingen wegwaren en de powerknop niet meer werkt. Great! :'(
hhmm lijkt een beetje op het zelfde wat ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:48:
Ha, ja idd. Dat is dus ram ipv rom...
Dat het verder klopt zoals CLB zegt begrijp ik niet.
Volgens de specs heeft hij 1 GB werkgeheugen en 32GB aan opslag.
Zie hierboven en het lijkt alsof hij 2 GB werkgeheugen heeft ipv 1 GB.
Wat jij wil, het lijkt helemaal niet op 2GB RAM :+ Het lijkt op 2GB geheugen voor apps en games, that's it .

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Wat jij wil, het lijkt helemaal niet op 2GB RAM :+ Het lijkt op 2GB geheugen voor apps en games, that's it .
Aha, ok.
Ik zag het niet nu wel, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Your welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 12:55
Zal vast kunnen dat dit ergens al staat maar ik kon 't niet zo snel vinden. Er was sprake van een fout van HTC m.b.t. het wifi probleem bij de One X en er zou een aanpassing komen in de procedure van fabricage. Dit was zo'n 2 tot 3 weken geleden, als ik nu een One X koop, kan ik dan ergens checken of dit daadwerkelijk het nieuwe type is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53

Laguna

Connaisseur

Donstil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:12:
Voor de reclame's idd en omdat ik op mijn Google Nexus een enorm verschil zag in performance tussen wel en niet icm flash surfen.
Je hoeft daarvoor flash niet te verwijderen als het goed is kan je bij de instellingen van de browser ervoor kiezen dat plug-ins alleen op aanvraag geladen worden.
GeeJeex schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:16:
Zal vast kunnen dat dit ergens al staat maar ik kon 't niet zo snel vinden. Er was sprake van een fout van HTC m.b.t. het wifi probleem bij de One X en er zou een aanpassing komen in de procedure van fabricage. Dit was zo'n 2 tot 3 weken geleden, als ik nu een One X koop, kan ik dan ergens checken of dit daadwerkelijk het nieuwe type is?
Er zijn nog geen nieuwe types, zodra er een aanpassing is doorgevoerd in het productieproces kan het nog wel een maand of langer duren eer de aangepaste modellen in de winkels zullen liggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Laguna op 01-07-2012 15:13 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Sigis schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:28:
Kan je hem misschien opnieuw flashen vanaf een PC of laptop, via een USB kabel?
Of misschein eerst proberen alle niet noodzakelijke processen te killen.
Dan factory reset proberen.
Daarna flashen vanaf PC.
Geen virus of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Even een update over mijn telefoon. Vannacht had ik hem aan de lader gelegd en het oplaadlampje branden toen wel. Telefoon vanochtend opgestart zonder probleem, ermee genavigeerd naar Rhenen (vanaf Utrecht) telefoon bleef tijdens de rit aan het stroom hangen. Zonder problemen in Rhenen aangekomen, wil ik een maatje bellen, valt de telefoon uit vervolgens telefoon opnieuw opgestart en opnieuw proberen te bellen. Telefoon viel weer uit en gaat sindsdien niet meer aan.

- Hij gaat niet aan.
- Als hij aan de oplader hangt brand er geen lampje, hij word wel warm tot heel warm.

Mijn conclusie: Dood.

Tevens snap ik het nog steeds niet, tijdens het opstarten heb ik 2x dit volgende scherm gekregen terwijl ik mijn telefoon helemaal niet geroot heb of wat dan ook. Hij is helemaal standaard.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8021/7479921188_3be6394b7a_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hardstyle4Me schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:02:
Even een update over mijn telefoon. Vannacht had ik hem aan de lader gelegd en het oplaadlampje branden toen wel. Telefoon vanochtend opgestart zonder probleem, ermee genavigeerd naar Rhenen (vanaf Utrecht) telefoon bleef tijdens de rit aan het stroom hangen. Zonder problemen in Rhenen aangekomen, wil ik een maatje bellen, valt de telefoon uit vervolgens telefoon opnieuw opgestart en opnieuw proberen te bellen. Telefoon viel weer uit en gaat sindsdien niet meer aan.

- Hij gaat niet aan.
- Als hij aan de oplader hangt brand er geen lampje, hij word wel warm tot heel warm.

Mijn conclusie: Dood.

Tevens snap ik het nog steeds niet, tijdens het opstarten heb ik 2x dit volgende scherm gekregen terwijl ik mijn telefoon helemaal niet geroot heb of wat dan ook. Hij is helemaal standaard.

Foto:
[afbeelding]
Had je em maar geroot, want dan had je nu simpelweg in de bootloader een nieuwe ROM kunnen installeren :P Anyways, hoe het kan weet ik niet, maar het lijkt erop dat de software niet meer wil booten. Als je niet zelf wilt knutselen kun je beter garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

kan je niet gewoon 'n officiele rom installen?(die van de htc site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Dan moet je de telefoon wel geroot hebben lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

uhm, nee.
dat gaat ook op ongeroote toestellen.
wat die installatie doet is geloof k naar fastboot oid gaan en installed de rom.
het is een EXE file ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53

Laguna

Connaisseur

marcel-o schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:33:
uhm, nee.
dat gaat ook op ongeroote toestellen.
wat die installatie doet is geloof k naar fastboot oid gaan en installed de rom.
het is een EXE file ;)
Klopt, alleen ben je dan wel alles kwijt. Echter in de situatie van Hardstyle4Me is het toch al een bekeken zaak, dus het valt te proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 01-07-2012 18:57 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunnie_nl
ligt het aan mij of lees ik hier nu al 3 dode one x,en in 3 dagen tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
marcel-o schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:14:
kan je niet gewoon 'n officiele rom installen?(die van de htc site)
Als dat zou kunnen zou het redelijk mooi zijn alleen:

1 - Telefoon doet gewoon niks
2 - PC / laptop ziet hem ook niet

Ik ga morgen gewoon naar de Belcompany en kijken wat hun zeggen, heb me wel voorgenomen om het niet snel op te geven. Dit mag toch niet gebeuren bij een toestel van +/- 550 euro die ik amper 2 maanden in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Hardstyle4Me schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:20:
[...]

Als dat zou kunnen zou het redelijk mooi zijn alleen:

1 - Telefoon doet gewoon niks
2 - PC / laptop ziet hem ook niet

Ik ga morgen gewoon naar de Belcompany en kijken wat hun zeggen, heb me wel voorgenomen om het niet snel op te geven. Dit mag toch niet gebeuren bij een toestel van +/- 550 euro die ik amper 2 maanden in mijn bezit heb.
krijg je m nog wel in HBOOT oid met on-volume down, zoals in je plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
marcel-o schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:49:
[...]

krijg je m nog wel in HBOOT oid met on-volume down, zoals in je plaatje?
Nee totaal dood, anders had ik het nog wel aangedurfd, heb namelijk de Desire HD van m'n vriendin en een maatje van me ook geroot en een custom fw geïnstalleerd. Ik weet dus wel redelijk hoe het in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

hmm..
zonde joh.
hoop dat t snel opgelost wordt dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gunnie_nl schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:11:
ligt het aan mij of lees ik hier nu al 3 dode one x,en in 3 dagen tijd?
Dus? Mensen die klagen / klachten hebben, zijn vaker op het internet te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van*knip*? Ik heb het erop gezet, maar weet de consequenties er niet echt van. Is het schadelijk? Heeft iemand er enige ervaring mee? Als ik wat download, heb ik de antivirus ''TrustGo'' aanstaan. Weet iemand of dit goed genoeg is of zijn er betere antivirus programma's?

Het bespreken van warez is niet toegestaan. Er is ook niet te zien wat er met de app is uitgevoerd voordat jij hem download en dan doel ik op spyware, mallware en andere rommel die eraan kan zijn toegevoegd.
Advies: niet doen :)

[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 02-07-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 13:59
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 03:16:
Wat vinden jullie van de*knip* Ik heb het erop gezet, maar weet de consequenties er niet echt van. Is het schadelijk? Heeft iemand er enige ervaring mee? Als ik wat download, heb ik de antivirus ''TrustGo'' aanstaan. Weet iemand of dit goed genoeg is of zijn er betere antivirus programma's?
Ik heb het in het verleden wel eens gebruikt. Het ging dan om applicaties waarbij de 15 minuten policy van Google te kort zou zijn om daadwerkelijk te bepalen of het een app voor mij was.
Indien het me beviel heb ik de app vervolgens gekocht of verwijderd.
Maar deze soort apps hebben nogal de neiging soms om rotzooi mee te installeren (denk aan wazige reclame notificaties in je drop down.
Mijn persoonlijke advies : koop je apps gewoon zoals het hoort :)

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 02-07-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeJeex schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:16:
Ik weet alleen dat er nu inderdaad een fix is om de bestaande telefoons te repareren. Die van mij ligt bij de service center van HTC en ze wachten op nieuwe onderdelen om het Wi-Fi gedeelte te vervangen. Ik hoop alleen dat hij zonder krassen terug gaat komen anders accepteer ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb dit weekend m'n OneX aangeboden voor reparatie (het welbekende wifi probleem)

nu wil ik eigenlijk een backup van het toestel maken, voor het geval ze na reparatie het ding een hardreset gaan geven.
maar ja, ik heb 'm niet geroot, anders was het natuurlijk vrij simpel geweest, dus ik ben even verder gaan zoeken en kwam ik eigenlijk alleen deze reactie erover tegen: http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/38418484/0

zou toch wel fijn zijn als er eens een behoorlijke backup functie in android zou komen, soort ingebouwde titanium oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
shameete schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:15:
ik heb dit weekend m'n OneX aangeboden voor reparatie (het welbekende wifi probleem)

nu wil ik eigenlijk een backup van het toestel maken, voor het geval ze na reparatie het ding een hardreset gaan geven.
maar ja, ik heb 'm niet geroot, anders was het natuurlijk vrij simpel geweest, dus ik ben even verder gaan zoeken en kwam ik eigenlijk alleen deze reactie erover tegen: http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/38418484/0

zou toch wel fijn zijn als er eens een behoorlijke backup functie in android zou komen, soort ingebouwde titanium oid.
Quad in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie" :-)

In mijn ogen enigste oplossing die werkt.

[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 02-07-2012 11:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

code:
1
adb backup -all

Ik kwam dit tegen. Ik denk dat het ook werkt op de one x maar dan moet je wel even een backup password instellen. Meer info bij de link.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420351

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:06
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420351

Een undocumented backup feature in adb. Ik heb er laatst een backup mee gemaakt. (Een file van ruim 4 GiB)
Of terugzetten goed werkt kan ik niet beloven, ik hoop het te gaan gebruiken als ik m'n X root, en daar is het nog niet van gekomen.

Edit: Ik hoefde geen wachtwoord in te stellen; wel zo veilig natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door RudolfR op 02-07-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
tnx! momenteel even de SDK aan het updaten, die had ik niet meer gebruikt sinds ik eens m'n Desire zowat had gesloopt :+

edit: backup is bezig d:)b neem aan dat de data die op de 'sd kaart' staan niet mee worden genomen in de backup? (DCIM map e.d.)
die reactie bedoelde ik inderdaad, had een verkeerd linkje geplakt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 02-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nee klopt, alleen data van apps :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Om even op mijn overleden One X terug te komen. Net bij de Belcompany geweest, telefoon en mijn forum berichten meegenomen (voor duidelijkere uitleg van het probleem). Telefoon word opgestuurd en duurt minimaal 2 weken...

Word vervolgt.

P.s. even een vraagje, weet iemand als ik het proces van mijn telefoon kan volgen op 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan eventueel bij het bedrijf waar je telefoon wordt aangeboden / gerepareerd...
Maar als je nog meer vragen hebt, kun je beter hier zijn: Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Het wordt ook tijd voor de 4.0.4 / 3 dots remover update imho... Vandaag Asphalt 7 geïnstalleerd...
Werkelijk waar een beest van een spel, prachtige graphics, werkt smooth op de HTC One X mja 3 stipjes... :+
Asphalt 7

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 02-07-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Interessante tweets van Mark Moons over de One X
Extra bonus voor iedereen die tussen nu en 31 Augustus een HTC One X koopt! http://www.htcbeats.nl/special-deal
en
...mocht je reeds een HTC One X hebben gekocht, dan hebben we nog een kleine verassing binnenkort.
Ben benieuwd wat die 'kleine' verassing is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Hardstyle4Me schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:47:
Om even op mijn overleden One X terug te komen. Net bij de Belcompany geweest, telefoon en mijn forum berichten meegenomen (voor duidelijkere uitleg van het probleem). Telefoon word opgestuurd en duurt minimaal 2 weken...

Word vervolgt.

P.s. even een vraagje, weet iemand als ik het proces van mijn telefoon kan volgen op 1 of andere manier?
Wanneer die naar Dynafix verstuurd word (wat mij logisch lijkt) zou ik deze post even lezen van me.

Metian in "Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X"

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beats Solo kost €140,00 ofzo, dus je krijgt simpelweg 5 tientjes korting, best leuk...
Ben ook benieuwd wat de kleine verassing is, in-ear oordopjes ofzo, zoals de BelCompany bij de One S geeft...

Vind het ansich vreemd, waarom pas vanaf 1 juli en niet gewoon vanaf het begin... Maarja we will see :)

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 02-07-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
denk dat die 'kleine verrassing' die korting is...
Altijd al een Beats SoloTM headset willen hebben en heb je onlangs
een HTC One X gekocht? Profiteer dan van onze 'special deal'!
oh nee, toch niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door Shanquish op 02-07-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je dan niet alles €89,00 laten kosten, maar alleen vanaf 1 juli kun je die prijs bedingen... Ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
en voor 9 tientjes heb ik een veel betere headset :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt :) Toch is het wel weer leuk van HTC, maarja ik heb een One X bij 'n abbo dus of dat er onder valt...
Binnenkort zie ik wel hoe of wat met mensen < 1juli :)

Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.