Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Op willekeurige momenten verliest het toestel de verbinding met het netwerk.
Daarnaast vertoonde het toestel ineens ook een gekraak aan de linkerzijde van het scherm. Drukken op het scherm resulteerde dus ook in overvloeiende kleuren ed. (screen flex issue)
En om de deceptie nog wat groter te maken heeft het toestel ook last een haperende GPS verbinding. Positie word niet goed vastgehouden en de cursor springt zodoende dus over het hele scherm.
Allemaal bekende nachtmerries hier en op XDA die dus zijn uitgekomen. Vandaag het toestel dus maar als DOA teruggestuurd
Het was een HT23 btw
Het ligt niet aan de simkaart. Het enige probleem wat ik dus heb is dat het mobiele internet (ook op dit moment) eerst h of 3g heeft en daarna terug valt op G. Net alsof de telefoon in een besparende modus valt kwa internet gebruik. Soms verliest hij ook de gehele verbinding met Vodafone.janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:48:
Dat simkaart probleem is ook apart. Ik heb mijn simkaart zelf geknipt tot een micro sim en met plakband op de achterkant goed vastgemaakt aan de houder (het zelf geknipte model was bijna hetzelfde, bijna)en nog nooit een signaalverlies gehad of een pincode opnieuw moeten invoeren.
Probeer anders eens plakband achterop de simkaart, hij dan net wat dikker en heeft dan een beter contact in het toestel.
Maar heb wel altijd nog G netwerk, echt minimaal dan. En heel soms valt het signaal dan weg, maar niet makkelijk.
Het is een volhoudertje :-).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Je geeft al aan als je stevig drukt. Nu kun je je ook de vraag stellen waarom iemand erg hard gaat drukken op het schermkwiebus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Mijn ervaring is anders, ik denk dat je op dit moment juist geluk moet hebben een goed toestel te krijgen.
Het tweede toestel wat ik nu heb is goed maar in mijn ogen niet perfect. Het gaat hierbij dan wel om details waar je in het dagelijks gebruik geen last van zult hebben zoals een halve mm speling tussen toestel en behuizing bij stevig drukken op de linkerrand van het scherm en licht van het notificatie ledje wat je in het donker een beetje tussen de rand van het scherm en behuizing door ziet stralen.
Sowieso is als ik het vergelijk met mijn oude SGS2 de bouwkwaliteit van de HOX gewoon wat minder wat denk ik te maken heeft met de manier waarop het toestel in de behuizing zit. Deze laat ruimte voor speling tussen het toestel en de behuizing.
Als je elk apparaart op deze mannier benaderd er altijd wel dingen te vinden zijn.
Ik herken de problemen totaal niet en mijn toestel is uitstekend zonder problemen.
Je kunt bij twijfel altijd in een winkel te telefoon kopen en vooraf vragen hoe zij omgang met omruilen als blijft dat je een mindere kwaliteit zou krijgen. Of je probeert om je hem in de winkel alvast mag testen als zal niet elke winkelier hier blij mee zijn maar proberen kan altijd.
Zijn er ook nog problemen uit deze reeks ??
Geen idee, geeft alleen aan dat hij in Mei geproduceerd is.Leeuw070 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:57:
Heb eergisteren m'n HOX ontvangen uit de HT25 reeks .
Zijn er ook nog problemen uit deze reeks ??
nggyu nglyd
Dat ze bij de volgende update maar eens snel zorgen dat de enorm brakke witbalans van de camera maar eens gecorrigeerd gaat worden. Zeker met flits. De SGS3 (die mijn vriendin nu heeft) heeft een veel betere witbalans en ook de macro functie werkt een stuk beter.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Ik krijg met enige regelmaat dit scherm, waar ik gewoon stock scherm heb ingesteld. (achtergrond afbeelding)
Geen idee waarom dit soms tevoorschijn komt, iemand?
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 24-06-2012 17:03 ]
nggyu nglyd
Is een instelling om 's ochtens het weer van de dag te tonen op het lockscreen.Quad schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:02:
[afbeelding]
Ik krijg met enige regelmaat dit scherm, waar ik gewoon stock scherm heb ingesteld. (achtergrond afbeelding)
Geen idee waarom dit soms tevoorschijn komt, iemand?
Aha, gevonden en uitgezet :-).HertogJanNL schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:09:
[...]
Is een instelling om 's ochtens het weer van de dag te tonen op het lockscreen.
Bedankt.
nggyu nglyd
Wil wel wakker gebeld worden maar geen melding van sms of what's ap krijgen.Iemand enig idee of dat te omzeilen is?
Groen is bij mij ook super fel (wat ik zelf een + punt vind, als je de LED bijna niet ziet heeft het geen toegevoegde waardeXereon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:55:
Hoe fel is bij jullie het notificatielichtje? Bij mij is deze zeer fel. Bij de HOXen van 2 vrienden van me is hij echter zeer zwak vergeleken met de mijne. Hij is bij mij zodanig fel dat het stoort als je op het scherm kijkt en als de kamer donker is deze wel enigszins oplicht door het LEDje.
Bij mij is zowel groen als oranje zeer fel. Met name groen is inderdaad erg fel. Maar als je hem oplaadt is het dus wel een mini-nachtlampje.Hardstyle4Me schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:02:
[...]
Groen is bij mij ook super fel (wat ik zelf een + punt vind, als je de LED bijna niet ziet heeft het geen toegevoegde waarde)
Whole lot of stars ***
haha, ik heb nog nooit rood gezien. Bij mij is hij oranje als hij aan de oplader zit en nog niet vol isRudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:16:
Oranje? Ik heb tot nog toe alleen rood en groen gezien. Waar zou hij oranje moeten knipperen dan?
opladen oranje - telefoon bijna leeg roodEJPostema schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:17:
[...]
haha, ik heb nog nooit rood gezien. Bij mij is hij oranje als hij aan de oplader zit en nog niet vol is
Whole lot of stars ***
Nee hier is die ook echt rood, heb ook nog nooit een oranje ledje gezien.
ik wordt zelfs wakker van het ledjeXereon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Bij mij is zowel groen als oranje zeer fel. Met name groen is inderdaad erg fel. Maar als je hem oplaadt is het dus wel een mini-nachtlampje.
Ah, zie je. Ik ben dus niet kleurenblind gelukkigPractics schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:00:
[...]
Nee hier is die ook echt rood, heb ook nog nooit een oranje ledje gezien.
Whole lot of stars ***
Hier ook rood. Groen is inderdaad echt extreem fel, maar dan alleen als je er recht in kijkt, lijkt wel een lasertje.Rudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:10:
[...]
Ah, zie je. Ik ben dus niet kleurenblind gelukkig
Het is wel een fel lampje, overdag achter de speaker gril is het goed zichtbaar bij mijn grijze One X. Ik heb hem nooit 's nachts naast m'n bed liggen.
Whole lot of stars ***
Continu OranjeRudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:08:
Voor diegene die 'm oranje hebben tijdens het opladen; knipperd deze dan of staat de continu oranje aan?
ik vermoedt dat het komt om aan te tonen dat hij wel aan het net hangt, maar toch aan het ontladen is
Ik denk dat ie dat doet om aan te geven dat het toestel te warm wordt. Bij mij knippert de HOX ook wel eens met zowel groen en rood, en dat is alleen wanneer ie erg warm wordt.efari schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:43:
de mijne doet soms, als hij aan het opladen is (autolader, eigenlijk origneel voor een Nokia, maar dat maakt toch niets uit?), en ik speel een spel (of iets anders intensief, of ik heb redelijk veel apps open) knippert hij rood/groen
ik vermoedt dat het komt om aan te tonen dat hij wel aan het net hangt, maar toch aan het ontladen is
ook nog: laden is fel rood, als je er recht in kijkt kan het idd voor oranje verward worden, maar als je er scheef op kijkt, (eigenlijk op de binnenreflectie van de case, grijs in mijn geval) is het wel rood hoor..
Bij mij zijn de ledjes:

Maak er zelf van wat je vind, ik zeg groen en rood/oranje
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zie er ook nog niet veel van. HTC hoor je er zelf al helemaal niet over.CLB schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:48:
Iemand al zicht op die nieuwe Android 4.0.4 update?
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Om iets te synchroniseren of een andere achtergrondtaak uit te voeren.
Of als je 'm gebruikt, uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door RudolfR op 26-06-2012 09:47 ]
Maar.. als ik op YouTube een filmpje kijk, of bijvoorbeeld op dumpert een filmpje kijk, of een filmpje dowbload (een videoclip bijvoorbeeld), merk ik dat het geluid af en toe skipt. Heel irritant is dat..
Ik hoor ook af en toe een soort plopjes, als ik een beetje zoek op Google zou dat de geluids chip moeten zijn die aan en uit gaat.
Ik draai Android Revolution HD versie 6.1.1. Wat neerkomt op de HTC versie van ICS 4.0.3 met wat tweaks.
Herkent iemand dit probleem? Ik heb Fastboot al uitgezet en gereboot, maar dat hielp niet, helaas..
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Wat nu te doen?
Ik neem aan dat je je sim-kaart gecontroleerd hebt en telefoon uit- en aangezet hebt?Redmonkey92 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Ik heb nu al twee dagen lang geen signaal op mijn one X. Op het lockscreen staat ook zo'n groot vierkant van "geen signaal, beperkte dienst alleen alarmnummers". Ik kan alleen via WiFi op internet en kan niet bellen/smsen
Wat nu te doen?
Lastig geval...
Geef ook even aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan om je probleem op te lossen. Bijvoorbeeld toestel gereboot, andere simkaart geprobeerd, api instellingen gecontroleerd/hersteld, enz.Redmonkey92 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Ik heb nu al twee dagen lang geen signaal op mijn one X. Op het lockscreen staat ook zo'n groot vierkant van "geen signaal, beperkte dienst alleen alarmnummers". Ik kan alleen via WiFi op internet en kan niet bellen/smsen
Wat nu te doen?
Nu lijkt het net alsof je je vraag dumpt in dit topic en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Heb gelukkig nog geen last van wegvallende verbindingen maar zit idd iets niet helemaal lekker.
Dit op een 24 toestel.
Voorheen simkaart in een BlackBerry 9900 gehad en daar ook altijd vol bereik.
Mochten bovenstaande oplossingen niet werken:Redmonkey92 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Wat nu te doen?
STEL je bent laatst overgestapt naar een andere provider, misschien een idee om die SIM kaart eens te proberen?
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Verwijderd
Je snapt hopelijk dat het aantal streepjes tussen verschillende toestellen in principe niets hoeft te betekenen?Chaser2600 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:15:
Gisteren een iPhone op het KPN netwerk naast de HOX gehouden... iPhone vol bereik, One X maar 3 streepjes.
Heb gelukkig nog geen last van wegvallende verbindingen maar zit idd iets niet helemaal lekker.
Dit op een 24 toestel.
Voorheen simkaart in een BlackBerry 9900 gehad en daar ook altijd vol bereik.
Gelijk een (android noob) vraag:
Mijn vriendin heeft op haar Galaxy SII in het notificatieoverzicht een aantal knoppen bovenin om bijv. je wifi snel aan en uit te kunnen zetten. Is dit er alleen voor Samsung androids of ook voor HTC's?
Maar kijk daarvoor in: Topicreeks: Android Software & Discussie
EDIT: Ingebouwde beveiliging in de ING-app / One X? Ik kan dan geen screenshots maken met power + home...
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 26-06-2012 14:09 ]
Zal wel de ING app zijn. Mijn Rabo app kan ik gewoon een screenshot van maken.CLB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:25:
EDIT: Ingebouwde beveiliging in de ING-app / One X? Ik kan dan geen screenshots maken met power + home...
Whole lot of stars ***
Ook niet met Power + Volume down?Rudios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:15:
[...]
Zal wel de ING app zijn. Mijn Rabo app kan ik gewoon een screenshot van maken.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik maak 'm idd wel met Power + Volume down. Wellicht dat dat bij de ING app wel werkt?
Whole lot of stars ***
Alle productienummers hebben (of kunnen) er last van (hebben).Zontar schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:24:
Kan iemand mij misschien verwijzen naar welke producties het probleem met de wifi niet meer hebben? (productienummers). Wil binnenkort een One x gaan kopen maar zit er weinig op te wachten om die gelijk weer in te moeten leveren voor een reparatie
Screenshot in de ING-app werkt op beide manieren niet 'couldn't capture a screenshot', grappig, apart
Wellicht een beveiliging van ING, niet geheel ondenkbaarCLB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:01:
Screenshot in de ING-app werkt op beide manieren niet 'couldn't capture a screenshot', grappig, apart
Whole lot of stars ***
[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 26-06-2012 19:11 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Raar, volgens mij had ik van de week toch echt gelezen hier op tweakers dat HTC dit probleem heeft onderkend en een oplossing zou meenemen in het productieproces voor nieuwe telefoons en oude ter reparatie zou accepteren.Xereon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:57:
[...]
Alle productienummers hebben (of kunnen) er last van (hebben).
Of klopt dat allemaal en is de oplossing tot op heden nog niet meegenomen in het productieproces?
Dat is pas zeer recent in het proces verwerkt, en winkels willen toch echt eerst van de oude batches af voordat de nieuwe erin komen.Zontar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:13:
[...]
Raar, volgens mij had ik van de week toch echt gelezen hier op tweakers dat HTC dit probleem heeft onderkend en een oplossing zou meenemen in het productieproces voor nieuwe telefoons en oude ter reparatie zou accepteren.
Of klopt dat allemaal en is de oplossing tot op heden nog niet meegenomen in het productieproces?
Dan is er maar één optie en dat is dat ik nog eventjes wacht met aanschaffenXereon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:22:
[...]
Dat is pas zeer recent in het proces verwerkt, en winkels willen toch echt eerst van de oude batches af voordat de nieuwe erin komen.Als die al in de winkels gearriveerd zijn, want zoiets duurt vaak eventjes.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je het toestel root wel jaDonstil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:09:
Als de TNT zijn werkt doet komt bij HTC One X morgen binnen, het valt me op in de reviews die ik de laatste dagen heb bekeken op Youtube dat er best wel een hoop rommel voor geinstalleerd staat, ik ben nieuw met Android maar is dat allemaal te verwijderen? (Flash, voor geinstalleerde apps als Dropbox enz enz)
Ik heb laatst 2 note's en een S2 geroot en was prima te doen met de info van galaxys2root.com, die knakker heeft ook een site voor de OneX gemaakt zag ik.
Is flash wel te verwijderen zonder root?
Bedankt ! dat is voor mij voldoende, als ze maar niet starten als ik ze niet nodig heb._gibeon_ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:59:
Veel apps zijn uit te schakelen, dat wil zeggen, inactief maken. Ze nemen dan nog wel de ruimte in, maar starten niet op of wat dan ook.Dit kan bij de Flash Player ook.
Toestel ook niet verzekerd trouwens (had het wel aangeklikt maar is er nooit doorgekomen ofzo, verdorie).
Whole lot of stars ***
Waarom HTC mij heeft laten twijfelen is de dichte telefoon, geen batterij kunnen wisselen geen SD slot.
Ik heb voor mij HTC Desire nu een 2de batterij en dat is toch erg prettig, gewoon voor nood gevallen eigenlijk of gewoon extra gebruik. Want als ik een tripje maak met de trein is mijn Desire toch echt wel snel op.
En dan komt zo extra batterij toch wel goed uit.
En ook op de Desire heb je weinig geheugen, te weinig. Daarom geen SD kaart?
Hoe zitten deze dingen bij de one x?
Batterij en geheugen?
Hier in huis heeft 1 iemand de Galaxy s3.
En scherm ziet er echt heel goed uit, batterij is ook redelijk goed.
De nacht halen lukt zeer gemakkelijk.
Maar dus dat is de Galaxy s3 in praktijk, hoe zit dat met de ONE X.
Oftewel gebruik de searchfunctie, lees reviews? Batterij en geheugen zijn zeer persoonlijk, wat voor de een 'goed' is, is voor de ander 'minimaal' Waar 32GB genoeg is voor de meeste mensen, zweren anderen bij 1TB aan data...
Ik red het hier zo'n 24 uur met 3 uur onscreentijd, met custom roms is die onscreentijd weer te rekken zag ik...

32GB is voor mij genoeg gebleken met games / apps / documenten / foto's en wat films... Ieder z'n ding
32gig vind ik persoonlijk meer dan genoeg, ik haal niet eens de 16gig. Daarbij zet ik vaak foto's weer op de pc waardoor er ruimte vrijkomt. Daarbij de extra 25gig dropbox nog meegerekend, plenty of storage. Ik doe ook makkelijk de hele dag met de batterij, met screentijd tussen de 3 en 4 uur, ligt er net aan wat ik gedaan heb die dag, maar 3 uur haal ik altijd en dat vind ik zeker niet weinig. Het scherm kan ik kort over zijn; dit vind ik zoveel mooier en scherper dan de s3, dat het voor mij een nobrainer was na het zien van beide toestellen. Persoonlijk vind ik Sense 4 ook fijner werken dan Touchwizz en het ziet er volwassener uit. Last but not least; het design en bouwkwaliteit spreekt me veel meer aan. Bekijk ze beide eens in de winkel. Succes met je keuze!
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Ik snap dat Gorilla Glass in eerste instantie het doel heeft om het glas niet snel te laten breken...
Ik heb m'n One X al enkele maanden, gebruik geen screenprotector en heb geen enkele kras op m'n schermpje.
Ik bewaar mijn One X altijd in een hoesje, heb hem niet los in mijn zak, doe er geen rare dingen mee, en dat glaasje zit toch al vol met krassen
[ Voor 0% gewijzigd door miggeltje op 27-06-2012 13:11 . Reden: Typo ]
Klopt, hier ook..mhulsegge schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
Is bij jullie het "cameraglaasje" ook zo enorm krasgevoelig ?
Ik bewaar mijn One X altijd in een hoesje, heb hem niet los in mijn zak, doe er geen rare dingen mee, en dat glaasje zit toch al vol met krassen
nggyu nglyd
Dat is dus verkeerd begrepen.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:52:
Ik snap dat Gorilla Glass in eerste instantie het doel heeft om het glas niet snel te laten breken...
Krassen komt door zacht materiaal
Breken komt door onflexibel materiaal
Je zult moeten kiezen, voor Gorillaglass is er gekozen voor een hard materiaal. Dat betekend, niet snel krassen maar wel snel breken.
Verwijderd
Heeft iemand hier al iets op gevonden?Xcalibur_d schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:55:
Jammer dat de beltoon en meldingen niet meer afzonderlijk van elkaar af te stellen zijn.
Ik gebruik audio manager om snachts automatisch meldingengeluid uit te zetten en beltoon op een laag nivo (voor noodgevallen). Dat kan nu niet meer en blijf ik snacht ook de meldingen horen. Beltoongeluid uitzetten is voor mij geen optie.
Is hier iets op te vinden? Want HTC heeft ze nu aan elkaar gekoppeld.
Silent Time. Kan automatisch je geluid aan en uit zetten en werkt met uitzonderingen (die je 's nachts wel wilt horen).
Verwijderd
Silent time doet dat ook niet. Ik wil bv de beltoon wel horen, maar alle andere geluiden niet. In mijn HTC Legend kon je dat apart van elkaar instellen. De OneX heeft beltoon en notificaties gekoppeld.P-ter schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:58:
[...]
Silent Time. Kan automatisch je geluid aan en uit zetten en werkt met uitzonderingen (die je 's nachts wel wilt horen).
Doet dan inderdaad niet precies wat je wilt, maar je kan in ieder geval aangeven door wie je gestoord mag worden 's nachts.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:03:
[...]
Silent time doet dat ook niet. Ik wil bv de beltoon wel horen, maar alle andere geluiden niet. In mijn HTC Legend kon je dat apart van elkaar instellen. De OneX heeft beltoon en notificaties gekoppeld.
Verwijderd
Iemand die deze 'noob-vraag' kan beantwoorden en mij tot hulp zijn? Heb al gezocht op internet maar niets te vinden. Herstarten en zo haalt niets uit.
Nevermind, afmelden uit de facebook app en opnieuw installeren did the job.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 15:46 ]
Dat zou ook mijn suggestie zijn.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:38:
Heb mijn HTC One X nu een goede twee maand, uiterst tevreden van. Heb nu wel een vraagje, sinds vanmorgen wil hij niet meer synchroniseren met mijn facebook account, op zich niet zo een groot probleem maar toch een merkelijk verschil in mijn 'contacten', geen foto's meer, geen emailadressen meer... Als ik onder Instellingen>accounts en synchronisatie ga kijken, zit facebook daar niet meer bij, als ik op het 'plusje' van toevoegen klik staat hij niet aangevinkt, en het lukt mij ook niet om hem aan te vinken.
Iemand die deze 'noob-vraag' kan beantwoorden en mij tot hulp zijn? Heb al gezocht op internet maar niets te vinden. Herstarten en zo haalt niets uit.
Nevermind, afmelden uit de facebook app en opnieuw installeren did the job.
Heb je hem niet toevallig per ongeluk gekilled?
ik snap echt niet hoe jij aan zulke tijden komt met je One X....CLB schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:04:
In de 6000 posts die dit topic telt zal vast wel iets staan over de batterij en het geheugen denk ik zo...?
Oftewel gebruik de searchfunctie, lees reviews? Batterij en geheugen zijn zeer persoonlijk, wat voor de een 'goed' is, is voor de ander 'minimaal' Waar 32GB genoeg is voor de meeste mensen, zweren anderen bij 1TB aan data...
Ik red het hier zo'n 24 uur met 3 uur onscreentijd, met custom roms is die onscreentijd weer te rekken zag ik...
[afbeelding]
32GB is voor mij genoeg gebleken met games / apps / documenten / foto's en wat films... Ieder z'n ding
ik haal hier maximaal 16 uur met 3 uur screen on....
paar tips misschien?
Zoals hij al zegt, gebruik de zoekfunctie eens. Dit onderwerp is al vaker voorbijgekomen en op GoT verwachten we meer eigen initiatief.stefan-smit20 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
[...]
ik snap echt niet hoe jij aan zulke tijden komt met je One X....
ik haal hier maximaal 16 uur met 3 uur screen on....
paar tips misschien?
Ik ben normaal geen fan van ScreenProjector's (Heb er op mijn scherm nooit een) maar heb er nu wel profijt van.mhulsegge schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
Heb een screenprotector op de camera gelegd en het rondje afgetekend. Dat uitgeknipt en op het camera glas geplakt. Zie je niets meer van en je kan hem gewoon normaal neer leggen zonder dat je "bang" hoeft te zijn voor je camera glas.
En ik volg al zowat vanaf het begin dit topic, dus de meeste tips heb ik al gezien. Ik was alleen benieuwd of hij nog andere tips had, GoT is immers toch ook bedoeld om mensen te helpen?RoD schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:39:
[...]
Zoals hij al zegt, gebruik de zoekfunctie eens. Dit onderwerp is al vaker voorbijgekomen en op GoT verwachten we meer eigen initiatief.
Ik heb de meeste dingen die synchroniseren al uit gezet, het enige wat aan staat is: Google, hotmail wanneer ik de app open, het Weer om de 6 uur en Whatsapp. scherm staat op automatisch en wifi meestal uit.
de app Auto WiFi Enabler. Er staan 4 emailsyncs aan, waarvan 3 push en een account die om de 5 minuten checkt... BlueTooth staat altijd uit, schermhelderheid staat op 20% of 30%... WhatsApp gaat heel de dag door, evenals internetten, emailtje sturen enzovoort. Gebruik geen taskkiller of wat dan ook, maar ook geen social media troep zoals FaceBook, Twitter of equivalenten. Voor de rest gebruik ik geen interessante software/tweaks.
Ben nog steeds benieuwd naar de Android 4.0.4 update...
Of anders JellyBean HTC!! nieuws: Google introduceert Android-versie 4.1 Jelly Bean
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 27-06-2012 20:37 ]
Hier wifi en gsm radio continu aan.CLB schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:35:
Hier staat m'n WiFi altijd aan, ook als ik niet op een netwerk zit, geen zin om het uit te schakelenGebruik
de app Auto WiFi Enabler. Er staan 4 emailsyncs aan, waarvan 3 push en een account die om de 5 minuten checkt... BlueTooth staat altijd uit, schermhelderheid staat op 20% of 30%... WhatsApp gaat heel de dag door, evenals internetten, emailtje sturen enzovoort. Gebruik geen taskkiller of wat dan ook, maar ook geen social media troep zoals FaceBook, Twitter of equivalenten. Voor de rest gebruik ik geen interessante software/tweaks.
Ben nog steeds benieuwd naar de Android 4.0.4 update...
Of anders JellyBean HTC!! nieuws: Google introduceert Android-versie 4.1 Jelly Bean
Bluetooth aan als ik in de auto zit.
Drie emailsyncs continu aan, allemaal push.
Facebook sync aan.
Weer sync aan.
Skype sync aan.
Whatsapp sync aan.
Avast aan.
Gedurende de dag email en internet ik veel. Daarnaast speel ik ook wel eens spelletjes.
Meestal heb ik na 16 tot 20 uur standby en een uur of drie on-screen time nog 10-20% over.
Verwijderd
Wow dat haal ik bij lange na niet..Sigis schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:57:
[...]
Hier wifi en gsm radio continu aan.
Bluetooth aan als ik in de auto zit.
Drie emailsyncs continu aan, allemaal push.
Facebook sync aan.
Weer sync aan.
Skype sync aan.
Whatsapp sync aan.
Avast aan.
Gedurende de dag email en internet ik veel. Daarnaast speel ik ook wel eens spelletjes.
Meestal heb ik na 16 tot 20 uur standby en een uur of drie on-screen time nog 10-20% over.
Ik ben na een 16 uur en amper 1,5 on-screen tijd grotendeels door mn batterij heen!
En dan gebruik ik hem een stuk minder intensief
- 2 mail adressen
- wifi alleen thuis aan
- weer
- wat surfen
En dat was het... Speel amper spelletjes ed
Mn helderheid staat lager als dat ik hem op automatisch zet
[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 28-06-2012 08:19 . Reden: quote bovenin gezet ]
Volgens mij zit er nogal wat verschil tussen verschillende toestellen.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:25:
Wow dat haal ik bij lange na niet..
Ik ben na een 16 uur en amper 1,5 on-screen tijd grotendeels door mn batterij heen!
En dan gebruik ik hem een stuk minder intensief
- 2 mail adressen
- wifi alleen thuis aan
- weer
- wat surfen
En dat was het... Speel amper spelletjes ed
Mn helderheid staat lager als dat ik hem op automatisch zet
[...]
Overigens staat mijn scherm op auto.
In het begin was mijn accuduur een stuk minder. Het toestel werd ook veel sneller warm. Meer energieverlies dus. Daarnaast was hij toen veel trager, ik had veel last van lag.
De lag is nu weg, hij wordt niet erg warm meer onder normale omstandigheden, hij is veel sneller geworden op benchmarks en de gebruiksduur is enorm toegenomen. Eerlijk gezegd heb ik heel veel geluk gehad, want ik weet nog steeds niet wat de verandering teweeg heeft gebracht. Ik heb het idee dat er een proces op de achtergrond liep die veel processorcapaciteit gebruikte en stroom vrat. Welk proces dat was weet ik echter nog steeds niet.
Dat is ook gelijk weer het nadeel van een hoesje. Als er maar iets in e hoesje komt, bv een zandkorrel, dan krast deze ook steeds met in en uit halen van je toestel.mhulsegge schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
Gebruik zelf geen hoesje maar een screenprotector en een kunstof klikcover voor de achterkant. Voordeel is dat deze de lens beschermd omdat de lens daar precies in wegvalt en nu is de achterkant helemaal egaal. Tevens zit dit er permanent op dat krast het ook niet, althans tot op heden.
Toestel zit gewoon in mijn zak. Heb maar 1 nadeel en dat is dat hij soms het toestel herstart omdat door de grote van het toestel de powerknop bij het zitten 10sec wordt ingedrukt.
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.