[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat simkaart probleem is ook apart. Ik heb mijn simkaart zelf geknipt tot een micro sim en met plakband op de achterkant goed vastgemaakt aan de houder (het zelf geknipte model was bijna hetzelfde, bijna ;) )en nog nooit een signaalverlies gehad of een pincode opnieuw moeten invoeren.
Probeer anders eens plakband achterop de simkaart, hij dan net wat dikker en heeft dan een beter contact in het toestel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsx
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 09:40
Ik heb mijn hox een goede week in bezit gehad en het simkaart probleem komt mij bekend voor.
Op willekeurige momenten verliest het toestel de verbinding met het netwerk.

Daarnaast vertoonde het toestel ineens ook een gekraak aan de linkerzijde van het scherm. Drukken op het scherm resulteerde dus ook in overvloeiende kleuren ed. (screen flex issue)

En om de deceptie nog wat groter te maken heeft het toestel ook last een haperende GPS verbinding. Positie word niet goed vastgehouden en de cursor springt zodoende dus over het hele scherm.

Allemaal bekende nachtmerries hier en op XDA die dus zijn uitgekomen. Vandaag het toestel dus maar als DOA teruggestuurd :-(
Het was een HT23 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
janvanduschoten schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:48:
Dat simkaart probleem is ook apart. Ik heb mijn simkaart zelf geknipt tot een micro sim en met plakband op de achterkant goed vastgemaakt aan de houder (het zelf geknipte model was bijna hetzelfde, bijna ;) )en nog nooit een signaalverlies gehad of een pincode opnieuw moeten invoeren.
Probeer anders eens plakband achterop de simkaart, hij dan net wat dikker en heeft dan een beter contact in het toestel.
Het ligt niet aan de simkaart. Het enige probleem wat ik dus heb is dat het mobiele internet (ook op dit moment) eerst h of 3g heeft en daarna terug valt op G. Net alsof de telefoon in een besparende modus valt kwa internet gebruik. Soms verliest hij ook de gehele verbinding met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43
Heb er ook geen last van, zit overdag in een ruimte waar het bereik gewoon nul is, soms bellen is onmogelijk (de Blackberrys helemaal).
Maar heb wel altijd nog G netwerk, echt minimaal dan. En heel soms valt het signaal dan weg, maar niet makkelijk.
Het is een volhoudertje :-).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
kwiebus schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Mijn ervaring is anders, ik denk dat je op dit moment juist geluk moet hebben een goed toestel te krijgen.

Het tweede toestel wat ik nu heb is goed maar in mijn ogen niet perfect. Het gaat hierbij dan wel om details waar je in het dagelijks gebruik geen last van zult hebben zoals een halve mm speling tussen toestel en behuizing bij stevig drukken op de linkerrand van het scherm en licht van het notificatie ledje wat je in het donker een beetje tussen de rand van het scherm en behuizing door ziet stralen.

Sowieso is als ik het vergelijk met mijn oude SGS2 de bouwkwaliteit van de HOX gewoon wat minder wat denk ik te maken heeft met de manier waarop het toestel in de behuizing zit. Deze laat ruimte voor speling tussen het toestel en de behuizing.
Je geeft al aan als je stevig drukt. Nu kun je je ook de vraag stellen waarom iemand erg hard gaat drukken op het scherm ;)
Als je elk apparaart op deze mannier benaderd er altijd wel dingen te vinden zijn.

Ik herken de problemen totaal niet en mijn toestel is uitstekend zonder problemen.

Je kunt bij twijfel altijd in een winkel te telefoon kopen en vooraf vragen hoe zij omgang met omruilen als blijft dat je een mindere kwaliteit zou krijgen. Of je probeert om je hem in de winkel alvast mag testen als zal niet elke winkelier hier blij mee zijn maar proberen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Heb eergisteren m'n HOX ontvangen uit de HT25 reeks .
Zijn er ook nog problemen uit deze reeks ??

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Leeuw070 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:57:
Heb eergisteren m'n HOX ontvangen uit de HT25 reeks .
Zijn er ook nog problemen uit deze reeks ??
Geen idee, geeft alleen aan dat hij in Mei geproduceerd is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb een HT23 (op 5 april aangeschaft) en ik heb geen last van wifiproblemen, barstjes in de behuizing of rare dingen met het scherm. Kep een sharp scherm geloof ik en hij is een heel klein beetje gelig. De screenadjuster app op +3 zetten bij de blauwe slider lost het op :) Volgens mij ben ik dan een van de enige gelukkige :)

Dat ze bij de volgende update maar eens snel zorgen dat de enorm brakke witbalans van de camera maar eens gecorrigeerd gaat worden. Zeker met flits. De SGS3 (die mijn vriendin nu heeft) heeft een veel betere witbalans en ook de macro functie werkt een stuk beter.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2hf836x.png

Ik krijg met enige regelmaat dit scherm, waar ik gewoon stock scherm heb ingesteld. (achtergrond afbeelding)
Geen idee waarom dit soms tevoorschijn komt, iemand?

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 24-06-2012 17:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Quad schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:02:
[afbeelding]

Ik krijg met enige regelmaat dit scherm, waar ik gewoon stock scherm heb ingesteld. (achtergrond afbeelding)
Geen idee waarom dit soms tevoorschijn komt, iemand?
Is een instelling om 's ochtens het weer van de dag te tonen op het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
HertogJanNL schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:09:
[...]

Is een instelling om 's ochtens het weer van de dag te tonen op het lockscreen.
Aha, gevonden en uitgezet :-).
Bedankt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sim kaart probleem kun je oplossen door de pincode eraf te halen... niet heel veilig maar hij houd iig z`n verbinding :) beter dan niet bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheavy3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:03
Ik heb de htc one x en is echt een top telefoon, mis alleen de functie om de beltoon en meldingstoon te splitsen.
Wil wel wakker gebeld worden maar geen melding van sms of what's ap krijgen.Iemand enig idee of dat te omzeilen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kunt dat doen met de app Timeriffic of Silent Time. Bij Timeriffic kun je aangeven welk volume je zachter/uit wilt hebben op welke tijd en welke dag(en). Bij Silent Time geef je de tijd op hoe laat het geluid uit gaat (alles) en een whitelist van de telefoonnummers die je wel mogen storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:01

Zorian

What the fox?

Hoe fel is bij jullie het notificatielichtje? Bij mij is deze zeer fel. Bij de HOXen van 2 vrienden van me is hij echter zeer zwak vergeleken met de mijne. Hij is bij mij zodanig fel dat het stoort als je op het scherm kijkt en als de kamer donker is deze wel enigszins oplicht door het LEDje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 15:05
Xereon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:55:
Hoe fel is bij jullie het notificatielichtje? Bij mij is deze zeer fel. Bij de HOXen van 2 vrienden van me is hij echter zeer zwak vergeleken met de mijne. Hij is bij mij zodanig fel dat het stoort als je op het scherm kijkt en als de kamer donker is deze wel enigszins oplicht door het LEDje.
Groen is bij mij ook super fel (wat ik zelf een + punt vind, als je de LED bijna niet ziet heeft het geen toegevoegde waarde 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hardstyle4Me schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Groen is bij mij ook super fel (wat ik zelf een + punt vind, als je de LED bijna niet ziet heeft het geen toegevoegde waarde 8)7 )
Bij mij is zowel groen als oranje zeer fel. Met name groen is inderdaad erg fel. Maar als je hem oplaadt is het dus wel een mini-nachtlampje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Oranje? Ik heb tot nog toe alleen rood en groen gezien. Waar zou hij oranje moeten knipperen dan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Rudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:16:
Oranje? Ik heb tot nog toe alleen rood en groen gezien. Waar zou hij oranje moeten knipperen dan?
haha, ik heb nog nooit rood gezien. Bij mij is hij oranje als hij aan de oplader zit en nog niet vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 23:42
EJPostema schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:17:
[...]

haha, ik heb nog nooit rood gezien. Bij mij is hij oranje als hij aan de oplader zit en nog niet vol is
opladen oranje - telefoon bijna leeg rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ooh, bij mij is opladen rood, vreemd :?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Rudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:44:
Ooh, bij mij is opladen rood, vreemd :?
beetje kleurenblind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Nee hier is die ook echt rood, heb ook nog nooit een oranje ledje gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
Xereon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:05:
[...]

Bij mij is zowel groen als oranje zeer fel. Met name groen is inderdaad erg fel. Maar als je hem oplaadt is het dus wel een mini-nachtlampje. :+
ik wordt zelfs wakker van het ledje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Practics schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Nee hier is die ook echt rood, heb ook nog nooit een oranje ledje gezien. ;)
Ah, zie je. Ik ben dus niet kleurenblind gelukkig ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
Rudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:10:
[...]

Ah, zie je. Ik ben dus niet kleurenblind gelukkig ;)
Hier ook rood. Groen is inderdaad echt extreem fel, maar dan alleen als je er recht in kijkt, lijkt wel een lasertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
ik heb daar toch verschillende meningen over gehoord afhankelijk van of het een witte of een grijze One X is.

Het is wel een fel lampje, overdag achter de speaker gril is het goed zichtbaar bij mijn grijze One X. Ik heb hem nooit 's nachts naast m'n bed liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Voor diegene die 'm oranje hebben tijdens het opladen; knipperd deze dan of staat de continu oranje aan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:40
Rudios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:08:
Voor diegene die 'm oranje hebben tijdens het opladen; knipperd deze dan of staat de continu oranje aan?
Continu Oranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
de mijne doet soms, als hij aan het opladen is (autolader, eigenlijk origneel voor een Nokia, maar dat maakt toch niets uit?), en ik speel een spel (of iets anders intensief, of ik heb redelijk veel apps open) knippert hij rood/groen
ik vermoedt dat het komt om aan te tonen dat hij wel aan het net hangt, maar toch aan het ontladen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
efari schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:43:
de mijne doet soms, als hij aan het opladen is (autolader, eigenlijk origneel voor een Nokia, maar dat maakt toch niets uit?), en ik speel een spel (of iets anders intensief, of ik heb redelijk veel apps open) knippert hij rood/groen
ik vermoedt dat het komt om aan te tonen dat hij wel aan het net hangt, maar toch aan het ontladen is
Ik denk dat ie dat doet om aan te geven dat het toestel te warm wordt. Bij mij knippert de HOX ook wel eens met zowel groen en rood, en dat is alleen wanneer ie erg warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Laatst online: 05-09 10:21
vreemd, 't is nochtans vandaag gebeurt terwijl hij niet echt warm had..
ook nog: laden is fel rood, als je er recht in kijkt kan het idd voor oranje verward worden, maar als je er scheef op kijkt, (eigenlijk op de binnenreflectie van de case, grijs in mijn geval) is het wel rood hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al zicht op die nieuwe Android 4.0.4 update?

Bij mij zijn de ledjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2TJCprszCYAeBcSTkpyRsmui/full.jpg
Maak er zelf van wat je vind, ik zeg groen en rood/oranje :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 03-10 00:04
Misschien ligt het aan de foto, maar zowel het groene als rode (oranje) ledje lijken lichter van kleur dan bij mij, waar het donkerder groen en echt rood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik zie het best :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Maakt verder natuurlijk ook weinig uit, maar viel me gewoon op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 00:12
Kan iemand mij misschien verwijzen naar welke producties het probleem met de wifi niet meer hebben? (productienummers). Wil binnenkort een One x gaan kopen maar zit er weinig op te wachten om die gelijk weer in te moeten leveren voor een reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

CLB schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:48:
Iemand al zicht op die nieuwe Android 4.0.4 update?
Zie er ook nog niet veel van. HTC hoor je er zelf al helemaal niet over.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vraagje, bij battery overzicht staat screentime, wifi ingeschakeld etc, maar er staat ook alleen 'ingeschakeld', maar wat ingeschakeld?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:06
Dat wil zeggen dat je telefoon 'wakker' is.
Om iets te synchroniseren of een andere achtergrondtaak uit te voeren.

Of als je 'm gebruikt, uiteraard.

[ Voor 13% gewijzigd door RudolfR op 26-06-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nadat mijn HTC Desire HD was overleden heb ik een HTC One X gekocht. Erg tevreden mee, prachtig toestel.

Maar.. als ik op YouTube een filmpje kijk, of bijvoorbeeld op dumpert een filmpje kijk, of een filmpje dowbload (een videoclip bijvoorbeeld), merk ik dat het geluid af en toe skipt. Heel irritant is dat..

Ik hoor ook af en toe een soort plopjes, als ik een beetje zoek op Google zou dat de geluids chip moeten zijn die aan en uit gaat.

Ik draai Android Revolution HD versie 6.1.1. Wat neerkomt op de HTC versie van ICS 4.0.3 met wat tweaks.

Herkent iemand dit probleem? Ik heb Fastboot al uitgezet en gereboot, maar dat hielp niet, helaas..

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-10 12:04
Ik heb nu al twee dagen lang geen signaal op mijn one X. Op het lockscreen staat ook zo'n groot vierkant van "geen signaal, beperkte dienst alleen alarmnummers". Ik kan alleen via WiFi op internet en kan niet bellen/smsen

Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Redmonkey92 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Ik heb nu al twee dagen lang geen signaal op mijn one X. Op het lockscreen staat ook zo'n groot vierkant van "geen signaal, beperkte dienst alleen alarmnummers". Ik kan alleen via WiFi op internet en kan niet bellen/smsen

Wat nu te doen?
Ik neem aan dat je je sim-kaart gecontroleerd hebt en telefoon uit- en aangezet hebt?
Lastig geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat nu te doen?
Geef ook even aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan om je probleem op te lossen. Bijvoorbeeld toestel gereboot, andere simkaart geprobeerd, api instellingen gecontroleerd/hersteld, enz.
Nu lijkt het net alsof je je vraag dumpt in dit topic en dat is natuurlijk niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren een iPhone op het KPN netwerk naast de HOX gehouden... iPhone vol bereik, One X maar 3 streepjes.
Heb gelukkig nog geen last van wegvallende verbindingen maar zit idd iets niet helemaal lekker.
Dit op een 24 toestel.
Voorheen simkaart in een BlackBerry 9900 gehad en daar ook altijd vol bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:16

Wat nu te doen?
Mochten bovenstaande oplossingen niet werken:

STEL je bent laatst overgestapt naar een andere provider, misschien een idee om die SIM kaart eens te proberen? ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:15:
Gisteren een iPhone op het KPN netwerk naast de HOX gehouden... iPhone vol bereik, One X maar 3 streepjes.
Heb gelukkig nog geen last van wegvallende verbindingen maar zit idd iets niet helemaal lekker.
Dit op een 24 toestel.
Voorheen simkaart in een BlackBerry 9900 gehad en daar ook altijd vol bereik.
Je snapt hopelijk dat het aantal streepjes tussen verschillende toestellen in principe niets hoeft te betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
speedtest kan uitkomst bieden in het vergelijken van downloadsnelheid (of dus de kwaliteit van het bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee... Je kan best GPRS hebben qua internet en vol bereik om te bellen... Je kan beter de dBm checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Laatst online: 04-10 13:04
Ik heb zojuist mijn HTC One X binnen gekregen, ik stap over van iOS naar Android, dus het is allemaal even wennen :+

Gelijk een (android noob) vraag:

Mijn vriendin heeft op haar Galaxy SII in het notificatieoverzicht een aantal knoppen bovenin om bijv. je wifi snel aan en uit te kunnen zetten. Is dit er alleen voor Samsung androids of ook voor HTC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan met een losse applicatie / widget ook bij HTC's, bijvoorbeeld met SwitchPro Widget / Notification Toggle.
Maar kijk daarvoor in: Topicreeks: Android Software & Discussie

EDIT: Ingebouwde beveiliging in de ING-app / One X? Ik kan dan geen screenshots maken met power + home...

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 26-06-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

CLB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:25:

EDIT: Ingebouwde beveiliging in de ING-app / One X? Ik kan dan geen screenshots maken met power + home...
Zal wel de ING app zijn. Mijn Rabo app kan ik gewoon een screenshot van maken.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Rudios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:15:
[...]

Zal wel de ING app zijn. Mijn Rabo app kan ik gewoon een screenshot van maken.
Ook niet met Power + Volume down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

HTC One X beste smartphone - Graham Telecom Awards 2012.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

CappieL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Ook niet met Power + Volume down?
Ik maak 'm idd wel met Power + Volume down. Wellicht dat dat bij de ING app wel werkt?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Zontar schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:24:
Kan iemand mij misschien verwijzen naar welke producties het probleem met de wifi niet meer hebben? (productienummers). Wil binnenkort een One x gaan kopen maar zit er weinig op te wachten om die gelijk weer in te moeten leveren voor een reparatie
Alle productienummers hebben (of kunnen) er last van (hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, negativiteit den top zeg... Gelukkig is mijn toestel problem-free :)
Screenshot in de ING-app werkt op beide manieren niet 'couldn't capture a screenshot', grappig, apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

CLB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:01:

Screenshot in de ING-app werkt op beide manieren niet 'couldn't capture a screenshot', grappig, apart :)
Wellicht een beveiliging van ING, niet geheel ondenkbaar ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik maak vaak genoeg printscreens van de ing app. Werkt bij mij wel prima via power+volume down. Had laatst wel een keer dat die het niet deed, kreeg een of andere vage melding. Toestel opnieuw opgestart en ging weer prima.

[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 26-06-2012 19:11 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
Xereon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:57:
[...]

Alle productienummers hebben (of kunnen) er last van (hebben).
Raar, volgens mij had ik van de week toch echt gelezen hier op tweakers dat HTC dit probleem heeft onderkend en een oplossing zou meenemen in het productieproces voor nieuwe telefoons en oude ter reparatie zou accepteren.

Of klopt dat allemaal en is de oplossing tot op heden nog niet meegenomen in het productieproces? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Zontar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:13:
[...]

Raar, volgens mij had ik van de week toch echt gelezen hier op tweakers dat HTC dit probleem heeft onderkend en een oplossing zou meenemen in het productieproces voor nieuwe telefoons en oude ter reparatie zou accepteren.

Of klopt dat allemaal en is de oplossing tot op heden nog niet meegenomen in het productieproces? :)
Dat is pas zeer recent in het proces verwerkt, en winkels willen toch echt eerst van de oude batches af voordat de nieuwe erin komen. :) Als die al in de winkels gearriveerd zijn, want zoiets duurt vaak eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
Xereon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:22:
[...]

Dat is pas zeer recent in het proces verwerkt, en winkels willen toch echt eerst van de oude batches af voordat de nieuwe erin komen. :) Als die al in de winkels gearriveerd zijn, want zoiets duurt vaak eventjes.
Dan is er maar één optie en dat is dat ik nog eventjes wacht met aanschaffen :) . Komende tijd nieuws maar even in de gaten houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als de TNT zijn werkt doet komt bij HTC One X morgen binnen, het valt me op in de reviews die ik de laatste dagen heb bekeken op Youtube dat er best wel een hoop rommel voor geinstalleerd staat, ik ben nieuw met Android maar is dat allemaal te verwijderen? (Flash, voor geinstalleerde apps als Dropbox enz enz)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Donstil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:09:
Als de TNT zijn werkt doet komt bij HTC One X morgen binnen, het valt me op in de reviews die ik de laatste dagen heb bekeken op Youtube dat er best wel een hoop rommel voor geinstalleerd staat, ik ben nieuw met Android maar is dat allemaal te verwijderen? (Flash, voor geinstalleerde apps als Dropbox enz enz)
Als je het toestel root wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Alleen rooten of moet je dan ook Roms installeren enz?
Ik heb laatst 2 note's en een S2 geroot en was prima te doen met de info van galaxys2root.com, die knakker heeft ook een site voor de OneX gemaakt zag ik.

Is flash wel te verwijderen zonder root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Veel apps zijn uit te schakelen, dat wil zeggen, inactief maken. Ze nemen dan nog wel de ruimte in, maar starten niet op of wat dan ook. :) Dit kan bij de Flash Player ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb net een aantal posts verplaatst naar [HTC One X] SIM kaart probleem, hier graag weer ontopic. Specifieke problemen mogen altijd in een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
_gibeon_ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:59:
Veel apps zijn uit te schakelen, dat wil zeggen, inactief maken. Ze nemen dan nog wel de ruimte in, maar starten niet op of wat dan ook. :) Dit kan bij de Flash Player ook.
Bedankt ! dat is voor mij voldoende, als ze maar niet starten als ik ze niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waarom zou je flash willen verwijderen? Voor de advertenties? Gebruik je toch 'n add-remover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de reclame's idd en omdat ik op mijn Google Nexus een enorm verschil zag in performance tussen wel en niet icm flash surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reclames = add-remover, surfen met flash wel / niet is aan jou natuurlijk :) De One X is wel wat krachtiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat is zeker waar, ik ga het allemaal zo eens beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mijn beeldscherm is stuk ;( Terwijl ik zat glipte hij uit mijn hand. Hij is al wel vaker gevallen, maar ik voelde direct dat hij niet lekker viel (op de tegels). Barst rechts onderin in het scherm. Heb maar direct een tweedehandse Nexus S besteld op marktplaats, want ben bang dat ik hem een paar weken kwijt ben.

Toestel ook niet verzekerd trouwens (had het wel aangeklikt maar is er nooit doorgekomen ofzo, verdorie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oei, klote. Sterkte!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:18
IK zit erg te twijfelen tussen de Galaxy s3 en deze, ik heb nu nog de HTC Desire.

Waarom HTC mij heeft laten twijfelen is de dichte telefoon, geen batterij kunnen wisselen geen SD slot.
Ik heb voor mij HTC Desire nu een 2de batterij en dat is toch erg prettig, gewoon voor nood gevallen eigenlijk of gewoon extra gebruik. Want als ik een tripje maak met de trein is mijn Desire toch echt wel snel op.
En dan komt zo extra batterij toch wel goed uit.

En ook op de Desire heb je weinig geheugen, te weinig. Daarom geen SD kaart?

Hoe zitten deze dingen bij de one x?
Batterij en geheugen?

Hier in huis heeft 1 iemand de Galaxy s3.
En scherm ziet er echt heel goed uit, batterij is ook redelijk goed.
De nacht halen lukt zeer gemakkelijk.

Maar dus dat is de Galaxy s3 in praktijk, hoe zit dat met de ONE X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de 6000 posts die dit topic telt zal vast wel iets staan over de batterij en het geheugen denk ik zo...?
Oftewel gebruik de searchfunctie, lees reviews? Batterij en geheugen zijn zeer persoonlijk, wat voor de een 'goed' is, is voor de ander 'minimaal' Waar 32GB genoeg is voor de meeste mensen, zweren anderen bij 1TB aan data...

Ik red het hier zo'n 24 uur met 3 uur onscreentijd, met custom roms is die onscreentijd weer te rekken zag ik...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tlBByHSO32DIclugPFWvawoW/full.jpg

32GB is voor mij genoeg gebleken met games / apps / documenten / foto's en wat films... Ieder z'n ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

@joostje. Ik heb de S3 4 dagen in mijn bezit gehad en heb nu de One X.
32gig vind ik persoonlijk meer dan genoeg, ik haal niet eens de 16gig. Daarbij zet ik vaak foto's weer op de pc waardoor er ruimte vrijkomt. Daarbij de extra 25gig dropbox nog meegerekend, plenty of storage. Ik doe ook makkelijk de hele dag met de batterij, met screentijd tussen de 3 en 4 uur, ligt er net aan wat ik gedaan heb die dag, maar 3 uur haal ik altijd en dat vind ik zeker niet weinig. Het scherm kan ik kort over zijn; dit vind ik zoveel mooier en scherper dan de s3, dat het voor mij een nobrainer was na het zien van beide toestellen. Persoonlijk vind ik Sense 4 ook fijner werken dan Touchwizz en het ziet er volwassener uit. Last but not least; het design en bouwkwaliteit spreekt me veel meer aan. Bekijk ze beide eens in de winkel. Succes met je keuze!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op internet verscheidene video's m.b.t. het zogenaamde Gorilla Glass 2. Sommige video's laten zien dat het bijna onmogelijk is om krassen op het scherm te krijgen terwijl anderen laten zien dat ze makkelijk krassen op het scherm maken. Heeft iemand van jullie, die geen screenprotector gebruikt, ervaring met krassen op het scherm?

Ik snap dat Gorilla Glass in eerste instantie het doel heeft om het glas niet snel te laten breken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veelal zijn dat filmpjes van een sleutel, zachter dan Gorilla Glass, zodoende... Korreltje zand is *scratch*
Ik heb m'n One X al enkele maanden, gebruik geen screenprotector en heb geen enkele kras op m'n schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 13:59
Is bij jullie het "cameraglaasje" ook zo enorm krasgevoelig ?
Ik bewaar mijn One X altijd in een hoesje, heb hem niet los in mijn zak, doe er geen rare dingen mee, en dat glaasje zit toch al vol met krassen :(

[ Voor 0% gewijzigd door miggeltje op 27-06-2012 13:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
mhulsegge schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
Ik bewaar mijn One X altijd in een hoesje, heb hem niet los in mijn zak, doe er geen rare dingen mee, en dat glaasje zit toch al vol met krassen :(
Klopt, hier ook..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:52:

Ik snap dat Gorilla Glass in eerste instantie het doel heeft om het glas niet snel te laten breken... :)
Dat is dus verkeerd begrepen.

Krassen komt door zacht materiaal
Breken komt door onflexibel materiaal

Je zult moeten kiezen, voor Gorillaglass is er gekozen voor een hard materiaal. Dat betekend, niet snel krassen maar wel snel breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur_d schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:55:
Jammer dat de beltoon en meldingen niet meer afzonderlijk van elkaar af te stellen zijn.
Ik gebruik audio manager om snachts automatisch meldingengeluid uit te zetten en beltoon op een laag nivo (voor noodgevallen). Dat kan nu niet meer en blijf ik snacht ook de meldingen horen. Beltoongeluid uitzetten is voor mij geen optie.

Is hier iets op te vinden? Want HTC heeft ze nu aan elkaar gekoppeld.
Heeft iemand hier al iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simpele workaround is elke avond / nacht een 'stille toon' in te stellen voor meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:31

P-ter

...

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:44:
[...]

Heeft iemand hier al iets op gevonden?
Silent Time. Kan automatisch je geluid aan en uit zetten en werkt met uitzonderingen (die je 's nachts wel wilt horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-ter schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:58:
[...]

Silent Time. Kan automatisch je geluid aan en uit zetten en werkt met uitzonderingen (die je 's nachts wel wilt horen).
Silent time doet dat ook niet. Ik wil bv de beltoon wel horen, maar alle andere geluiden niet. In mijn HTC Legend kon je dat apart van elkaar instellen. De OneX heeft beltoon en notificaties gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld om software te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:31

P-ter

...

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Silent time doet dat ook niet. Ik wil bv de beltoon wel horen, maar alle andere geluiden niet. In mijn HTC Legend kon je dat apart van elkaar instellen. De OneX heeft beltoon en notificaties gekoppeld.
Doet dan inderdaad niet precies wat je wilt, maar je kan in ieder geval aangeven door wie je gestoord mag worden 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn HTC One X nu een goede twee maand, uiterst tevreden van. Heb nu wel een vraagje, sinds vanmorgen wil hij niet meer synchroniseren met mijn facebook account, op zich niet zo een groot probleem maar toch een merkelijk verschil in mijn 'contacten', geen foto's meer, geen emailadressen meer... Als ik onder Instellingen>accounts en synchronisatie ga kijken, zit facebook daar niet meer bij, als ik op het 'plusje' van toevoegen klik staat hij niet aangevinkt, en het lukt mij ook niet om hem aan te vinken.

Iemand die deze 'noob-vraag' kan beantwoorden en mij tot hulp zijn? Heb al gezocht op internet maar niets te vinden. Herstarten en zo haalt niets uit.

Nevermind, afmelden uit de facebook app en opnieuw installeren did the job.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:38:
Heb mijn HTC One X nu een goede twee maand, uiterst tevreden van. Heb nu wel een vraagje, sinds vanmorgen wil hij niet meer synchroniseren met mijn facebook account, op zich niet zo een groot probleem maar toch een merkelijk verschil in mijn 'contacten', geen foto's meer, geen emailadressen meer... Als ik onder Instellingen>accounts en synchronisatie ga kijken, zit facebook daar niet meer bij, als ik op het 'plusje' van toevoegen klik staat hij niet aangevinkt, en het lukt mij ook niet om hem aan te vinken.

Iemand die deze 'noob-vraag' kan beantwoorden en mij tot hulp zijn? Heb al gezocht op internet maar niets te vinden. Herstarten en zo haalt niets uit.

Nevermind, afmelden uit de facebook app en opnieuw installeren did the job.
Dat zou ook mijn suggestie zijn.
Heb je hem niet toevallig per ongeluk gekilled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
CLB schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:04:
In de 6000 posts die dit topic telt zal vast wel iets staan over de batterij en het geheugen denk ik zo...?
Oftewel gebruik de searchfunctie, lees reviews? Batterij en geheugen zijn zeer persoonlijk, wat voor de een 'goed' is, is voor de ander 'minimaal' Waar 32GB genoeg is voor de meeste mensen, zweren anderen bij 1TB aan data...

Ik red het hier zo'n 24 uur met 3 uur onscreentijd, met custom roms is die onscreentijd weer te rekken zag ik...
[afbeelding]

32GB is voor mij genoeg gebleken met games / apps / documenten / foto's en wat films... Ieder z'n ding :)
ik snap echt niet hoe jij aan zulke tijden komt met je One X....
ik haal hier maximaal 16 uur met 3 uur screen on....
paar tips misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Lagere helderheid ingesteld van het scherm misschien? Scheelt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

stefan-smit20 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
[...]

ik snap echt niet hoe jij aan zulke tijden komt met je One X....
ik haal hier maximaal 16 uur met 3 uur screen on....
paar tips misschien?
Zoals hij al zegt, gebruik de zoekfunctie eens. Dit onderwerp is al vaker voorbijgekomen en op GoT verwachten we meer eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben normaal geen fan van ScreenProjector's (Heb er op mijn scherm nooit een) maar heb er nu wel profijt van.

Heb een screenprotector op de camera gelegd en het rondje afgetekend. Dat uitgeknipt en op het camera glas geplakt. Zie je niets meer van en je kan hem gewoon normaal neer leggen zonder dat je "bang" hoeft te zijn voor je camera glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
RoD schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Zoals hij al zegt, gebruik de zoekfunctie eens. Dit onderwerp is al vaker voorbijgekomen en op GoT verwachten we meer eigen initiatief.
En ik volg al zowat vanaf het begin dit topic, dus de meeste tips heb ik al gezien. Ik was alleen benieuwd of hij nog andere tips had, GoT is immers toch ook bedoeld om mensen te helpen?

Ik heb de meeste dingen die synchroniseren al uit gezet, het enige wat aan staat is: Google, hotmail wanneer ik de app open, het Weer om de 6 uur en Whatsapp. scherm staat op automatisch en wifi meestal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat m'n WiFi altijd aan, ook als ik niet op een netwerk zit, geen zin om het uit te schakelen :p Gebruik
de app Auto WiFi Enabler. Er staan 4 emailsyncs aan, waarvan 3 push en een account die om de 5 minuten checkt... BlueTooth staat altijd uit, schermhelderheid staat op 20% of 30%... WhatsApp gaat heel de dag door, evenals internetten, emailtje sturen enzovoort. Gebruik geen taskkiller of wat dan ook, maar ook geen social media troep zoals FaceBook, Twitter of equivalenten. Voor de rest gebruik ik geen interessante software/tweaks.

Ben nog steeds benieuwd naar de Android 4.0.4 update...
Of anders JellyBean HTC!! nieuws: Google introduceert Android-versie 4.1 Jelly Bean

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 27-06-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
CLB schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:35:
Hier staat m'n WiFi altijd aan, ook als ik niet op een netwerk zit, geen zin om het uit te schakelen :p Gebruik
de app Auto WiFi Enabler. Er staan 4 emailsyncs aan, waarvan 3 push en een account die om de 5 minuten checkt... BlueTooth staat altijd uit, schermhelderheid staat op 20% of 30%... WhatsApp gaat heel de dag door, evenals internetten, emailtje sturen enzovoort. Gebruik geen taskkiller of wat dan ook, maar ook geen social media troep zoals FaceBook, Twitter of equivalenten. Voor de rest gebruik ik geen interessante software/tweaks.

Ben nog steeds benieuwd naar de Android 4.0.4 update...
Of anders JellyBean HTC!! nieuws: Google introduceert Android-versie 4.1 Jelly Bean
Hier wifi en gsm radio continu aan.
Bluetooth aan als ik in de auto zit.
Drie emailsyncs continu aan, allemaal push.
Facebook sync aan.
Weer sync aan.
Skype sync aan.
Whatsapp sync aan.
Avast aan.

Gedurende de dag email en internet ik veel. Daarnaast speel ik ook wel eens spelletjes.

Meestal heb ik na 16 tot 20 uur standby en een uur of drie on-screen time nog 10-20% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigis schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:57:
[...]

Hier wifi en gsm radio continu aan.
Bluetooth aan als ik in de auto zit.
Drie emailsyncs continu aan, allemaal push.
Facebook sync aan.
Weer sync aan.
Skype sync aan.
Whatsapp sync aan.
Avast aan.

Gedurende de dag email en internet ik veel. Daarnaast speel ik ook wel eens spelletjes.

Meestal heb ik na 16 tot 20 uur standby en een uur of drie on-screen time nog 10-20% over.
Wow dat haal ik bij lange na niet..
Ik ben na een 16 uur en amper 1,5 on-screen tijd grotendeels door mn batterij heen!
En dan gebruik ik hem een stuk minder intensief
- 2 mail adressen
- wifi alleen thuis aan
- whatsapp
- facebook
- weer
- wat surfen
En dat was het... Speel amper spelletjes ed

Mn helderheid staat lager als dat ik hem op automatisch zet

[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 28-06-2012 08:19 . Reden: quote bovenin gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:25:
Wow dat haal ik bij lange na niet..
Ik ben na een 16 uur en amper 1,5 on-screen tijd grotendeels door mn batterij heen!
En dan gebruik ik hem een stuk minder intensief
- 2 mail adressen
- wifi alleen thuis aan
- whatsapp
- facebook
- weer
- wat surfen
En dat was het... Speel amper spelletjes ed

Mn helderheid staat lager als dat ik hem op automatisch zet

[...]
Volgens mij zit er nogal wat verschil tussen verschillende toestellen.
Overigens staat mijn scherm op auto.

In het begin was mijn accuduur een stuk minder. Het toestel werd ook veel sneller warm. Meer energieverlies dus. Daarnaast was hij toen veel trager, ik had veel last van lag.
De lag is nu weg, hij wordt niet erg warm meer onder normale omstandigheden, hij is veel sneller geworden op benchmarks en de gebruiksduur is enorm toegenomen. Eerlijk gezegd heb ik heel veel geluk gehad, want ik weet nog steeds niet wat de verandering teweeg heeft gebracht. Ik heb het idee dat er een proces op de achtergrond liep die veel processorcapaciteit gebruikte en stroom vrat. Welk proces dat was weet ik echter nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Dat is ook gelijk weer het nadeel van een hoesje. Als er maar iets in e hoesje komt, bv een zandkorrel, dan krast deze ook steeds met in en uit halen van je toestel.

Gebruik zelf geen hoesje maar een screenprotector en een kunstof klikcover voor de achterkant. Voordeel is dat deze de lens beschermd omdat de lens daar precies in wegvalt en nu is de achterkant helemaal egaal. Tevens zit dit er permanent op dat krast het ook niet, althans tot op heden.

Toestel zit gewoon in mijn zak. Heb maar 1 nadeel en dat is dat hij soms het toestel herstart omdat door de grote van het toestel de powerknop bij het zitten 10sec wordt ingedrukt. :)
Pagina: 1 ... 60 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.