[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:53
Zou ik nu wel op de juiste manier geholpen worden. Ik heb gisteren met htc gebeld, en wisten ze niets van die problemen van de antenne af en werd het afgedaan als een software probleem met als advies dat ik toestel moest terug zetten naar fabrieksinstellingen. KNUPPELS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag ervaringen e.d. met de OneX in dit topic, garantiedingen horen in Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm ik ben op zich nu ook wel aan het gebruik van de One X gewend en ik ben wel positief. De accu....tja, of hij nou 15 uur meegaat, of 25 uur.....'s avonds aan de lader moet ie toch.....Meer is altijd beter, maar voor het dagelijks gebruik (07:00 - 22:00) doet hij het prima. Ik leg em altijd rond 22:00 aan de lader en dan heeft ie nog minstens 53% over. Dus het laden duurt ook niet echt lang dan. Om 00:00 trek ik em weer eruit en dan kijk ik pas 's morgens om 07:00 weer erop en dan heb ik nog steeds 97% over.

Dingetjes waar ik me sinds de fw1.29 het meest aan irriteer:

1: Ik heb zo nu en dan (lees: 1x/2 weken) nog steeds de sense reload bug

2: de multitask knop (ik noem het altijd de ALT+TAB van HTC) werkt niet echt soepel. Hij cachet niks en doet gewoon een reload van een webpagina wanneer ik hiernaartoe terug switch.

3: Daarnaast gebruik ik alleen de telefoon als muziekplayer en ik gebruik gewoon de build-in player. En die is gewoon in 1 woord BOUT. De music-mapstructuur werkt niet 1 op 1 met een playlist. Hij categoriseert altijd alles op id3-tags e.d.
Daarnaast springt hij na een tijdje idle, altijd weer terug op het eerste liedje (althans, wat de One X als eerste liedje bestempelt), en hij zet shuffle en repeat gewoon weer uit. Vreselijk irri. Het Beats Other profile vind ik overigens wel erg goed als sound enhancer.

4: de build-in browser werkt niet intuitief. Het werken met de quicksettings (wanneer je met je duim de zijkanten van het scherm raakt) werkt wel ok, maar het hele caching gebeuren werkt neit zoals ik wil. Ik wil elke browsersessie gewoon met een blank scherm starten, maar hij laadt toch altijd de laatst geopende website. Heel vervelend, zelfs na afsluiting en reboot. Tijdens de busrit van en naar mijn werk, kom ik veel in gebieden waar de dekking ineens van HSDPA en 3G terugvalt naar 2G. En wanneer ik aan het browsen ben, gaat dit echt 100% van alle keren gewoon fout. Wanneer ik van 2G naar 3G/HSDPA ga, dan gaat de browser niet "automatisch" hierin mee. Ik moet de webpagina stoppen en dan refreshen en dan pas gaat ie verder.
En ondanks ik aangevinkt heb dat hij alle websites moet resizen om het passend te maken, doet hij dat bij enkele websites, zoals google.nl gewoon niet. Ik moet dan steeds "pinchen" om het kleiner te maken.

5: warmteontwikkeling. Zowel het gebied rond de camera als het scherm zelf op diezelfde plek worden erg warm bij gewoon en intensief gebruik (batterij wordt makkelijk 41 graden en soms zelfs 45 graden indien ik met navigatie e.d. bezig ben).

Waar ik negatief noch positief over ben:
1: geflikker van het scherm wanneer hij tijdens het laden van een wegpagina dimt. Valt wel op, maar is niet storend. Op alle brightness levels is hij gewoon stabiel, alleen tijdens dat dimmen komt het wel eens voor.

2: geliger scherm. Ik heb de screenadjuster app geinstalleerd en de blauwe slider op +3 gezet. Problem solved. Alleen moet ik bij een reboot wel de app handmatig activeren, ondanks ik aangegeven heb dat hij moet starten na een reboot.

3: camera. De witbalans is wel wat verbeterd, maar nog steeds te groenig met flits. Daarnaast pakt hij veel te veel magenta-achtige balans zodra er iets teveel rood/roze in beeld is. Het gebruik van ISO100 wanneer het niet zonnig is, resulteert 60% van de tijd in een onscherpe foto. Maar goed, wanneer je weet wat ie doet, pas je jezelf natuurlijk een beetje daarop aan en dan gaat het meestal wel goed.

4: bloatware.

Al deze dingen ervaar ik zelf niet echt als negatief.

Waar ik wel erg blij mee ben:
1: snelheid. Hij reageert nooit traag, blijft nooit hangen, tenzij je met de multitask knop terug gaat naar die "gecachte" website....dan moet hij refreshen.

2: fotobewerkingsmogelijkheden. Je kunt een foto best een leuk instagram-effect geven. Niet zo uitgebreid als instagram zelf, maar het kan. Je kunt allerlei soorten filters eroverheen gooien. Daarnaast is de camera echt enorm snel met opstarten en ook afdrukken.

3: scherm: perfecte kleurweergave, erg natuur getrouw.

Nu lijkt het natuurlijk alsof ik meer slechte dan goeie punten heb, maar dat is omdat de negatieve punten me helaas wat meer opvallen.

Daarnaast zullen enkele dingen zoals browser en muziekspeler op te vangen zijn met apps als poweramp pro en dolphin/opera. Maar goed. Ik wil nu gewoon nog even niet betalen voor apps. Ik heb zelf ook maar weinig apps erop staan en ik ben daarnaast vrij anal op privacy. Dus ik probeer zo min mogelijk apps erop te zetten die onverklaarde toegang moeten hebben tot mijn phone identity/contacts/calls e.d. Uiteraard lukt me dat niet altijd (pre-installed google maps, soundhound e.d. moeten dat ook hebben). Dus ik moet dit alles helaas maar even accepteren voor wat het is.

[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 20-06-2012 10:06 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Installeer een andere launcher en problem is solved? Dan behoud je nog steeds veel Sense-stuff ook...
Oftewel je hebt de voordelen van een andere launcher (sneller, animaties, appdrawer aanpassen) en Sense.
Je kan ook instellen dat Sense altijd voorrang heeft op andere apps toch, dan heb je dit probleem ook nooit

2. Vind ik persoonlijk niet erg, maar is ook in te stellen met een vinkje 'sluit applicaties nooit af'...?

3. Ja je zegt het zelf... De standaard muziekapplicatie is bout.. Dan duik je de markt toch in, staan er tig...
Je hebt het over betaald vs gratis... Maar er staan ook tig gratis (goede) alternatieven in de market voor alles.

4. Herken je problemen ook niet, dat cachen heb ik misschien al voor lief genomen dat zou kunnen, aan de rest irriteer ik me ook niet zo dat ik het als minpunt zou opnoteren... Misschien met de 4.0.4 update weg probleem?
En anders staan er in de market betaalde, maar veelal ook gratis third party launchers die je kunt gebruiken.

5. Ja dat vind ik persoonlijk ook niet heel high-end, maar het toestel kan er wel weer makkelijk tegen...
Kan zichzelf afsluiten indien te heet (1x gehad toen het ding lag op te laden onder m'n kussen) dus ja.

Whatabout de 4.0.4 update... Daar zijn alle Beats-profielen uit gesloopt... Waar is dat goed voor?
Eerst waren er al twee verwijderd en nu is het dus waarschijnlijk zo dat ze er allemaal uit zijn gehaald? WHY?
(niet dat ik nou grote fan ben van Beats by Dr. Dre, maar nu kan ik het logo'tje zeker ook wel van de achterkant halen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
CLB schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:27:
Whatabout de 4.0.4 update... Daar zijn alle Beats-profielen uit gesloopt... Waar is dat goed voor?
Eerst waren er al twee verwijderd en nu is het dus waarschijnlijk zo dat ze er allemaal uit zijn gehaald? WHY?
(niet dat ik nou grote fan ben van Beats by Dr. Dre, maar nu kan ik het logo'tje zeker ook wel van de achterkant halen)
Niet alles Beats-profielen zijn eruit gesloopt, je hebt nog altijd het algemene Beats-profiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes that's true, dus 'alle' heb ik fout inderdaad, maar WTF? Iedereen wil toch z'n eigen bass / tonen and so on...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:17:
Waar kan ik het geluid instellen van de afleverrapporten?
Afleverrapporten voor sms bedoel ik. Wie o wie?
Ik vind het enorm irritant dat ik bij iedere sms die ik verzend een geluid krijg. Afleverrapporten wil ik echter wel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:44:
[...]

Afleverrapporten voor sms bedoel ik. Wie o wie?
Ik vind het enorm irritant dat ik bij iedere sms die ik verzend een geluid krijg. Afleverrapporten wil ik echter wel ontvangen...
Berichten > Instellingen > Meldingen :)
CLB schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:39:
Yes that's true, dus 'alle' heb ik fout inderdaad, maar WTF? Iedereen wil toch z'n eigen bass / tonen and so on...
Ja klopt! Je had bij 1.29 urBeats en Beats Solo, lijkt mij dat er wel verschil zit in die 2 koptelefoons! Maar straks zijn ze beide foetsie :/

[ Voor 35% gewijzigd door Upbeat op 20-06-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 03-10 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

@CLB, yes ik weet het. Zoals ik ook al zei: veel zal wel op te lossen zijn met allerlei appz....wat ik veel zie is dat zelfs bij betaalde versies er nog vreemde permissies nodig zijn.
Ik wil best betalen voor een app, maar dan wil ik GEEN ads en ook geen rare permissies. Ik betaal OF met privacy (permissies en toestaan dat er reclame gestuurd wordt), OF met geld (apps kopen). Niet allebei.

Waarom verkoopt HTC een Beats-branded toestel en doet daarna de beats eruit halen met een fw update?? makes no Sense :)
Maar goed, wellicht komt er wel een nieuwe player met handmatige equalizer die dan weer een beats setting heeft ofzoiets. Hoe dan ook, een beatsprofiel eruit halen vind ik een verslechtering van het geluid, want ik vind de "Beats other" setting wel een verbetering t.o.v. helemaal geen sound enhancement.

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 20-06-2012 13:32 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sound enhancement zal wel blijven gok ik... Achja we will see, luister alleen muziek van speelfilms :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Kan je een NFC tag zo instellen dat je HTC One X unlocked van die tag? Dus zonder face recognition, patroontje of pin gewoon tegen een tag en voila?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:26
weet iemand of er een manier is om je nfc te laten werken zonder eerst je telefoon te hoeven unlocken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Laguna schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:49:
[...]

Ik beschouw dat niet als positief, maar kan mij voorstellen dat dit voor sommige gebruikers wel zo is. Als je eenmaal gewend bent aan de menu knop in een applicatie, dan wil je niet meer terug. Vooral het feit dat het altijd maar gissen is of er überhaupt een menu aanwezig is vind ik niks bij het gebruik van de verouderde hardwarematige menu knop.
Het is waar dat een hardwarematige menuknop verouderd is, maar deze gebruik je dan ook alleen als de app deze nog niet zelf op het scherm tovert. Met deze nieuwe optie hoeft de knop in ieder geval niet belachelijk veel ruimte in te nemen als de ontwikkelaars hun app nog niet geoptimaliseerd hebben.

Verder kudo's aan HTC dat ze deze door XDA'ers bedachte feature overgenomen hebben in hun eigen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 18:43

Laguna

Connaisseur

RoD schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:25:
[...]

Het is waar dat een hardwarematige menuknop verouderd is, maar deze gebruik je dan ook alleen als de app deze nog niet zelf op het scherm tovert. Met deze nieuwe optie hoeft de knop in ieder geval niet belachelijk veel ruimte in te nemen als de ontwikkelaars hun app nog niet geoptimaliseerd hebben.
Dat is natuurlijk een pluspunt, die grote balk met 3 puntjes was inderdaad geen briljante keuze van HTC. Echter zullen de gebruikers nu wel minder bij de ontwikkelaars klagen om hun app te optimaliseren, waardoor de ontwikkelaars minder de behoefte kunnen voelen om die optimalisatie voor ICS door te voeren.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Laguna schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:16:
[...]

Dat is natuurlijk een pluspunt, die grote balk met 3 puntjes was inderdaad geen briljante keuze van HTC. Echter zullen de gebruikers nu wel minder bij de ontwikkelaars klagen om hun app te optimaliseren, waardoor de ontwikkelaars minder de behoefte kunnen voelen om die optimalisatie voor ICS door te voeren.
Optimalisatie voor ICS is meer dan alleen de menuknop verplaatsen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt omdat Google zelf al behoorlijk aan het pushen is met zijn design guidelines. Vermoedelijk is het meer een gebrek aan ontwikkeling in het algemeen als er nu nog geen ICS-optimalisatie is in apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 10:20
Vandaag een Nexus gezien en uitgeprobeert, maar die knoppen op het scherm ipv capacitivie hardware knoppen vind ik niks.. Op tablets is het geniaal en intiutief, maar voor een telefoon vind ik het ten koste gaan van het design.

In vergelijking met de One X vind ik het minder, en het is een stuk aanraakgevoeliger, daarom ben ik blij dat HTC die keuze maakt iig om capacitive knoppen te houden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
golem501 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:36:
Kan je een NFC tag zo instellen dat je HTC One X unlocked van die tag? Dus zonder face recognition, patroontje of pin gewoon tegen een tag en voila?
nee want:
RenaldoNiels schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:59:
weet iemand of er een manier is om je nfc te laten werken zonder eerst je telefoon te hoeven unlocken ?
en dit laat je beter ook zo, want dat is niet echt veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
And why not? Kan niks concreets bedenken eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 22:58
Men wil NFC pushen als 'mobiel betaalmiddel'. Zonder je telefoon te unlocken dingen kunnen betalen is niet echt safe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een eventueel toekomstscenario voor hier / EU / NL, dus waarom het nu niet safe is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
efari schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:30:
[...]

nee want:

[...]

en dit laat je beter ook zo, want dat is niet echt veilig
Hoezo? Als ik een NFC tag programmeer en m'n telefoon unlocked op die specifieke tag zie ik niet hoe dat onveiliger is, zeker als die tag in m'n (andere ;) ) broekzak aan m'n sleutelbos zit... Volgens mij is m'n telefoon dan nog steeds net zo veilig als m'n huis.

Er is wel een app voor maar die vervangt meteen de gewone telefoon lock:
https://play.google.com/s...vbS5iaXdvdGEuY2VyYmVybyJd
Dat vind ik weer wat minder, ik wil eigenlijk m'n face unlock / patroon / pin als backup houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
golem501 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 06:25:
[...]

Hoezo? Als ik een NFC tag programmeer en m'n telefoon unlocked op die specifieke tag zie ik niet hoe dat onveiliger is, zeker als die tag in m'n (andere ;) ) broekzak aan m'n sleutelbos zit... Volgens mij is m'n telefoon dan nog steeds net zo veilig als m'n huis.
Hoezo? Stel dat je kan betalen door NFC, hiervoor moet je normaal eerst je telefoon handmatig unlocken om vervolgens (eenvoudig) te kunnen betalen. In het geval dat je met NFC ook je telefoon kan unlocken (als jij het kan, kan een ander dat ook) kan iemand die kwaad wil je telefoon ook door middel van NFC unlocken en vervolgens een transactie verrichten. Dat is dus niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee dagen gelden de nieuwe OTA update 1.29.161.13 gehad en het valt me op dat het de camera negatief heeft beinvloed. Foto's geven opeens ruis (soort van waas), ik zie het zelfs al als ik de camera activeer. De interface laat al een minder scherp beeld zien. Meer mensen hier last van?

Zou naar mijn vorige formware versie terugwillen maar een reset geeft me natuurlijk de originele firmware terug .. Iemand een idee? _/-\o_ Thxz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
DarkFly schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:47:
[...]
Hoezo? Stel dat je kan betalen door NFC, hiervoor moet je normaal eerst je telefoon handmatig unlocken om vervolgens (eenvoudig) te kunnen betalen. In het geval dat je met NFC ook je telefoon kan unlocken (als jij het kan, kan een ander dat ook) kan iemand die kwaad wil je telefoon ook door middel van NFC unlocken en vervolgens een transactie verrichten. Dat is dus niet de bedoeling.
Waarschijnlijk werkt het unlocken van je telefoon maar met 1 specifieke tag, namelijk degene die jij daarvoor gekozen hebt. Daarbij moet de transactie nog altijd bevestigd worden door een code of andere feedback te geven via het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
_gibeon_ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:15:
[...]

Waarschijnlijk werkt het unlocken van je telefoon maar met 1 specifieke tag, namelijk degene die jij daarvoor gekozen hebt. Daarbij moet de transactie nog altijd bevestigd worden door een code of andere feedback te geven via het scherm. :)
Dat zou goed kunnen, maar als jij kan unlocken door middel van NFC, dan is het technisch ook mogelijk dat iemand anders dit ook kan doen bij jou. Nu ze willen dat de telefoon ook een betaalfunctie krijgt lijkt dit zeker niet wenselijk in verband met veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:02:
Heb twee dagen gelden de nieuwe OTA update 1.29.161.13 gehad....
Niks van gelezen (hier) of ergens anders en kan 'm zelf ook niet vinden.. Apart!
EDIT: Owh ik zie het al, jij hebt 'n Vodafone branded toestel met Vodafone software/ muk :)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 21-06-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik had al even gezocht op internet, maar het niet kunnen vinden.

Ik heb mijn contact personen in gmail staan. Maar hij haalt bij mijn pa en broer de gegevens door elkaar.

Nu wilde ik dit oplossen, dus contacten verwijderd uit telefoon, en uit gmail.
Cache van contacten en whatsapp gewist, maar er blijft in mijn contacten van beide een whatsapp nummer staan.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een (nieuw) apart probleem met mn one x. Bij het openen van telegraaf.nl in de originele browser wordt de site slecht tot niet weergegeven. De site wordt in eerste instantie goed geladen en vervolgens verdwijnt de tekst grotendeels. In chrome wordt de site wel goed weergegeven. En alle andere sites werken wel goed. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Totaalgeflipt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:03:
Ik had al even gezocht op internet, maar het niet kunnen vinden.

Ik heb mijn contact personen in gmail staan. Maar hij haalt bij mijn pa en broer de gegevens door elkaar.

Nu wilde ik dit oplossen, dus contacten verwijderd uit telefoon, en uit gmail.
Cache van contacten en whatsapp gewist, maar er blijft in mijn contacten van beide een whatsapp nummer staan.

Hoe kan ik dit oplossen?
Ga naar contacten. Links bovenin staat dan 'Telefoonboek'. Klik hierop en je ziet van een aantal applicaties waarvan de gegevens worden opgehaald. Als je dan je WhatsApp contacten weg wil, haal het vinkje hiervoor weg.

Is dit de oplossing die je zocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor je gekeken, idem dito in de standaard browser :) Is er geen Telegraaf-app ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Braindamage1989 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Ga naar contacten. Links bovenin staat dan 'Telefoonboek'. Klik hierop en je ziet van een aantal applicaties waarvan de gegevens worden opgehaald. Als je dan je WhatsApp contacten weg wil, haal het vinkje hiervoor weg.

Is dit de oplossing die je zocht?
Nee, dat is niet de oplossing die ik zocht.

Dat contact staat namelijk niet meer in mijn whatsapp lijst, maar nog wel in mijn telefoonboek.
Zal whatsapp eens opnieuw installeren, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het kijken!
Mogelijk dat ze iets aan de site zelf veranderd hebben want dit probleem heb ik pas sinds kort. Dan inderdaad maar een app of anders een andere browser
CLB schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Even voor je gekeken, idem dito in de standaard browser :) Is er geen Telegraaf-app ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbin_beijeman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10 20:41
CLB schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Heeft volgens mij te maken met de opbouw van java in de standaard browser.
Bij mij wordt de site opgebouwt, tekst wordt dan wit en verschijn dan pas in het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbin_beijeman schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Heeft volgens mij te maken met de opbouw van java in de standaard browser.
Bij mij wordt de site opgebouwt, tekst wordt dan wit en verschijn dan pas in het geheel.
Dit is soms inderdaad het geval. De ene keer verschijnt de tekst alsnog maar meestal blijft mn scherm gewoon wit helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
DarkFly schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Dat zou goed kunnen, maar als jij kan unlocken door middel van NFC, dan is het technisch ook mogelijk dat iemand anders dit ook kan doen bij jou. Nu ze willen dat de telefoon ook een betaalfunctie krijgt lijkt dit zeker niet wenselijk in verband met veiligheid.
Je bijt je erg vast in het onveiligheid stukje.

1) NFC werkt alleen van heel dichtbij. Dus m'n telefoon zou in handen van iemand anders moeten zijn EN de NFC tag zou in handen van iemand anders moeten zijn.
Als iemand mijn huissleutel heeft kunnen ze ook m'n huis in.

2) De betaalfunctie moet op je telefoon staan (als daar al geen verdere verificatie voor nodig is) en voorlopig is dat nog niet het geval.

3) Als iemand m'n patroontje / pincode weet kunnen ze m'n telefoon ook unlocken. Denk je dat dit veiliger is dan een NFC tag? Zeker de patroontjes zijn erg zichtbaar en makkelijk te onthouden.

4) Met een goeie foto schijn je de face recognition voor de gek te kunnen houden.

Als je je zorgen maakt om de betaalfunctie in combinatie met NFC tags denk dan even goed na over hoe je telefoon nu beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog steeds niet mogelijk om muziek over je autoradio te beluisteren met een USB-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:05:
Is het nog steeds niet mogelijk om muziek over je autoradio te beluisteren met een USB-kabel?
Als je autoradio je telefoon als USB-opslagmedia ziet, zou het in principe mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
golem501 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:02:
[...]

1) NFC werkt alleen van heel dichtbij. Dus m'n telefoon zou in handen van iemand anders moeten zijn EN de NFC tag zou in handen van iemand anders moeten zijn.

2) De betaalfunctie moet op je telefoon staan (als daar al geen verdere verificatie voor nodig is) en voorlopig is dat nog niet het geval.

3) Als iemand m'n patroontje / pincode weet kunnen ze m'n telefoon ook unlocken. Denk je dat dit veiliger is dan een NFC tag? Zeker de patroontjes zijn erg zichtbaar en makkelijk te onthouden.

4) Met een goeie foto schijn je de face recognition voor de gek te kunnen houden.

Als je je zorgen maakt om de betaalfunctie in combinatie met NFC tags denk dan even goed na over hoe je telefoon nu beveiligd is.
Ik bijt me nergens in vast, ik geef alleen een mogelijke uitleg over waarom je niet kan unlocken met NFC. Dat enkel unlocken niet genoeg is om daadwerkelijk iets te kunnen zal kunnen, het is alleen een stukje extra veiligheid. Feit is nu dat het niet standaard is dat je met NFC je telefoon kan unlocken. Of het een goede reden is, is een tweede.

Ik vraag mij trouwens ook af hoe het met apps die het wel kunnen eigenlijk werkt. Ik vraag mij namelijk sterk af of voor elk apparaat een unieke tag gemaakt moet worden of dat er een 'algemene' unlock-opdracht is waardoor het op elke telefoons (of alle telefoons van hetzelfde merk) werkt. Wat ik uit de omschrijvingen haal van de apps en via Google lijkt het erop dat het op alle telefoons werkt. Kortom, als ik gewoon een unlock-tag heb zou ik jou telefoon kunnen ontgrendelen.

Wat betreft de foto voor face regonition, daar kan je zelfs mee unlocken als je een crappy foto op een A4'tje hebt geprint. Ook werkt het als je op een tablet (of andere telefoon) gewoon een foto toont. Kortom, een leuke gimmick, maar totaal onwerkbaar als beveiliging.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkFly op 21-06-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
golem501 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:02:
[...]

Als je sleutelbos in je broekzak zit kan niemand in je huis, maar maar als je gsm in je zak zit met NFC aan, kunnen ze het wel gebruiken. Bvb in drukke tram of gelijk welk kastje waar je langs loopt op straat. Nu is NFC nog geen alledaags ding, dus zullen er nog niet zo veel exploits en aanvallers zijn, maar in de toekomst kan dit zeker wel het geval zijn!!!
Maar goed, we gaan offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34

Rudios

Lost in space?

Zover ik overal kan lezen hebben ze met de nieuwe ROM update niet aan het LED-melding systeem gewerkt. Jammer, ik had graag dat het groene LEDje blijft knipperen totdat ik de melding gelezen heb.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-10 16:57

BPP

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:53:
[...]

Dit is soms inderdaad het geval. De ene keer verschijnt de tekst alsnog maar meestal blijft mn scherm gewoon wit helaas
Ik heb hetzelfde sinds een week ofzo. De site lijkt gewoon te laden met tekst en plaatjes, maar na een seconde verdwijnt alles en zie je alleen nog maar randen. Ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat het waarschijnlijk iets met cookies te maken heeft ofzo? Want er verschijnt dan onderaan het scherm of je cookies of iets in die trant accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
RoD schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Optimalisatie voor ICS is meer dan alleen de menuknop verplaatsen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt omdat Google zelf al behoorlijk aan het pushen is met zijn design guidelines. Vermoedelijk is het meer een gebrek aan ontwikkeling in het algemeen als er nu nog geen ICS-optimalisatie is in apps.
Het lijkt me dat het met 'pushen' door Google wel mee valt.
Waarom zou Samsung anders op de Galaxy Note en de nieuwe SIII gewoon een menu knop hebben gebruikt?
Toen de Note op de markt kwam was ICS er ook al. En die guidelines waren toen al lang bekend.
Alleen de US-varianten hadden geen menu knop maar vier touch knoppen.

En ik lees nu alleen maar positieve reviews van Amerikaanse sites.
Eindelijk hebben die nu ook de menu knop op de SIII en geen afwijkend model voor de US-providers ;)

Samsung is dan wel de grootste Android fabrikant, maar zal toch geen 'status-aparte' hebben v.w.b. de guidelines van Google lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

catt4u schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Het lijkt me dat het met 'pushen' door Google wel mee valt.
Waarom zou Samsung anders op de Galaxy Note en de nieuwe SIII gewoon een menu knop hebben gebruikt?
Toen de Note op de markt kwam was ICS er ook al. En die guidelines waren toen al lang bekend.
Alleen de US-varianten hadden geen menu knop maar vier touch knoppen.

En ik lees nu alleen maar positieve reviews van Amerikaanse sites.
Eindelijk hebben die nu ook de menu knop op de SIII en geen afwijkend model voor de US-providers ;)

Samsung is dan wel de grootste Android fabrikant, maar zal toch geen 'status-aparte' hebben v.w.b. de guidelines van Google lijkt me.
De guidelines zijn guidelines, en dus niet verplicht. Fabrikanten willen zich onderscheiden van de concurrentie en doen lekker waar ze zelf zin in hebben. Mbt apps gaat het echter over ontwikkelaars. Daar wordt op gedoeld met het ICS-compatibel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
RoD schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:49:
[...]

De guidelines zijn guidelines, en dus niet verplicht. Fabrikanten willen zich onderscheiden van de concurrentie en doen lekker waar ze zelf zin in hebben. Mbt apps gaat het echter over ontwikkelaars. Daar wordt op gedoeld met het ICS-compatibel maken.
Ok, duidelijk!
Maar dan heeft Samsung wel succes met z'n modellen met die knop als je naar de verkoop kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

catt4u schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Ok, duidelijk!
Maar dan heeft Samsung wel succes met z'n modellen met die knop als je naar de verkoop kijkt.
Samsung heeft in het algemeen succes, ja. Of die knop wel of geen invloed heeft, dat weet ik niet. Ik kan me overigens voorstellen dat veel gebruikers graag een menuknop zien. Het was helemaal geen gek idee, en veel gebruikers van Android zijn nu gewend aan die knop, en weten hem blindelings te vinden als ze meer opties getoond willen hebben.

Google wil hier echter vanaf, en dat moet gepusht worden. Elke verandering gaat gepaard met horden en stoten, waardoor het wel even kan duren voordat de menuknop overal op het scherm wordt getoond.

Nog een voorbeeldje: Google wilde ook alleen onscreen-knoppen, maar daar trok HTC zich ook niets van aan bij de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Eerlijk gezegd ben ik wel te spreken over de keuzes die zowel Samsung als HTC wat dat betreft gemaakt hebben. Ik vind de off-screen knoppen prettig en wat mij betreft mogen ze terug naar vier.
Ik vind de One X en S3 echt zulke top toestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sigis op 21-06-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

CappieL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Als je autoradio je telefoon als USB-opslagmedia ziet, zou het in principe mogelijk moeten zijn.
Correct, echter als je bijvoorbeeld internet radio over je speakers wilt kan je het shaken. Toch??

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Niet via de USB, wel met een 3 1/2 mm jack mannetje-mannetje kabel. Een pinnetje in de OneX, de andere in de AUX ingang van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HOX terugontvangen van HTC, op 14 juni op laten halen en vandaag terugontvangen.

Toestel is gerepareerd door in ieder geval de achterkant te vervangen, dit weet ik 100% zeker door een beschadiging/kras die ik had.

Ik had mijn toestel zelf meerdere malen opengemaakt, maar de pinnetjes buigen hadden voor mij niet het gewenste/blijvende resultaat. Maar herstel is dus gelukkig wel gedaan!

Zodra ik thuis ben zal ik wel even checken of het probleem daadwerkelijk is verholpen, maar daar ga ik wel vanuit!

ps wat een TOPTOESTEL.. als je een week zonder moet en je krijgt hem dan weer terug....heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 04-10 20:18
Zijn er mensen die NFC al gebruiken ? ik heb vandaag mijn NFC stickers ontvangen maar hoe kan ik die nu "inlezen" zodat de HOX later apps en dergelijke opstart (misschien kun je meer leuke dingen doen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 10:20
cardwizard schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:16:
Zijn er mensen die NFC al gebruiken ? ik heb vandaag mijn NFC stickers ontvangen maar hoe kan ik die nu "inlezen" zodat de HOX later apps en dergelijke opstart (misschien kun je meer leuke dingen doen?)
Kan je doen dmv. een app uit Google play.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 04-10 20:18
Quad schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Kan je doen dmv. een app uit Google play.
Heb er net 1 gevonden die dit kan , NFC ReTag
alleen als ik de HOX nu langs de sticker haal dan krijg ik de keuze wat ik wil doen , een standaard HTC iets volgens mij of de taak van NFC ReTag starten , hier kan ik geen standaard actie kiezen blijkbaar

*edit* dit dus
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1584587/2012-06-21_18-57-08.png

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 21-06-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
DarkFly schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:57:
[...]

Ik vraag mij trouwens ook af hoe het met apps die het wel kunnen eigenlijk werkt. Ik vraag mij namelijk sterk af of voor elk apparaat een unieke tag gemaakt moet worden of dat er een 'algemene' unlock-opdracht is waardoor het op elke telefoons (of alle telefoons van hetzelfde merk) werkt. Wat ik uit de omschrijvingen haal van de apps en via Google lijkt het erop dat het op alle telefoons werkt. Kortom, als ik gewoon een unlock-tag heb zou ik jou telefoon kunnen ontgrendelen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf welke tag je gebruikt. Als het NFC systeem zo bagger zou zijn dan zou het niet gebruikt worden voor toegangscontrole voor deuren en ov systemen wereldwijd.

Je kunt een herschrijfbare nfc tag gebruiken en hier zelf een unieke code op schrijven met je hox. Dan stel je deze in om je telefoon te unlocken. Je kunt ook je OV Chipkaart of je toegangsdruppel voor de parkeergarage op je werk gebruiken.

Je kunt natuurlijk ook zo dom zijn om zo'n NFC setje van bijv. Sony gebruiken, deze zijn inderdaad allemaal hetzelfde. (Per kleurtje geloof ik)

[ Voor 6% gewijzigd door Joolee op 21-06-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
janvanduschoten schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:49:
Niet via de USB, wel met een 3 1/2 mm jack mannetje-mannetje kabel. Een pinnetje in de OneX, de andere in de AUX ingang van je toestel.
Of via bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Joolee schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:01:
[...]...
Je kunt een herschrijfbare nfc tag gebruiken en hier zelf een unieke code op schrijven met je hox. Dan stel je deze in om je telefoon te unlocken. Je kunt ook je OV Chipkaart of je toegangsdruppel voor de parkeergarage op je werk gebruiken.
...
Enig idee hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
cardwizard schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Heb er net 1 gevonden die dit kan , NFC ReTag
alleen als ik de HOX nu langs de sticker haal dan krijg ik de keuze wat ik wil doen , een standaard HTC iets volgens mij of de taak van NFC ReTag starten , hier kan ik geen standaard actie kiezen blijkbaar

*edit* dit dus
[afbeelding]
ik gebruik NFC Task Launcher, tja dat kost wel anderhalve kluit, maar zo ook je tags..
't werkt goed, en zelfs ondersteuning voor Tasker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Hebben jullie ook af en toe het probleem dat je 3g verbinding vaak weg valt? Ik heb dit de hele dag door, dan heeft ie eerst H en dan springt ie terug naar G. Heel irritant... Lijkt een soort death grip probleem...
Provider is Vodafone, met de standaard instellingen van Vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

stefan-smit20 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:04:
Hebben jullie ook af en toe het probleem dat je 3g verbinding vaak weg valt? Ik heb dit de hele dag door, dan heeft ie eerst H en dan springt ie terug naar G. Heel irritant... Lijkt een soort death grip probleem...
Dit soort dingen horen in een apart topic. Maar dan wel met wat meer eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:52

Brazza

Byte me!

Ik zag de site nfcplaza.com waar je NFC indoor tags kan krijgen voor €1.30 p/s (min 200 kopen) Inkoopactie? Of zijn er andere sites in NL die ze hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Brazza op 22-06-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de one x via marktplaats overgenomen van iemand. Hij is van eind april. Volgens mij zit er een virus op. Telkens als ik wil surfen op het internet komt er na een paar minuten een pornosite tevoorschijn :( :( :( :( . Hoe kan ik dit in hemelsnaam weghalen? Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Fabrieksinstellingen is wel handig om uit te voeren als je een 2de hands telefoon koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook gedaan net. Maar via de telefoon zelf. Dacht ik eindelijk dat het weg was, en ja hoor, zie ik het weer verschijnen.

Kan iemand mij aub helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 02:40:
Hallo,

Ik heb de one x via marktplaats overgenomen van iemand. Hij is van eind april. Volgens mij zit er een virus op. Telkens als ik wil surfen op het internet komt er na een paar minuten een pornosite tevoorschijn :( :( :( :( . Hoe kan ik dit in hemelsnaam weghalen? Kan iemand mij hiermee helpen?
Gewoon helemaal resetten en opnieuw beginnen. Je gaat toch niet met de troep van een ander zitten na overname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van straling van de HTC One X? Klinkt vreemd maar iedere keer als hij in mijn rechter broekzak zit krijg ik een vreemde zachte pijn rond deze streek richting mijn lies. Met mijn oude telefoon geen last van gehad. Haal ik hem uit mijn broekzak en laat hem een paar uurtjes op mijn bureau liggen dan verdwijnt deze irritatie in mijn lichaam. Op een werkdag heb ik deze telefoon 9 uur lang in mijn broekzak. Heeft dat ding nu zoveel straling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 07:42:
Heeft iemand ook last van straling van de HTC One X? Klinkt vreemd maar iedere keer als hij in mijn rechter broekzak zit krijg ik een vreemde zachte pijn rond deze streek richting mijn lies. Met mijn oude telefoon geen last van gehad. Haal ik hem uit mijn broekzak en laat hem een paar uurtjes op mijn bureau liggen dan verdwijnt deze irritatie in mijn lichaam. Op een werkdag heb ik deze telefoon 9 uur lang in mijn broekzak. Heeft dat ding nu zoveel straling?
Misschien komt het omdat hij simpelweg groter is en meer in je lichaam loopt te poeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Brazza schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 02:00:
Ik zag de site nfcplaza.com waar je NFC indoor tags kan krijgen voor €1.30 p/s (min 200 kopen) Inkoopactie? Of zijn er andere sites in NL die ze hebben.
Prijzen zijn ook ex btw.

Ik heb ze hier besteld en met een paar dagen in huis.
http://nfcdog.com/index.p...e=product&product=7347501

5 stuks incl verzending net geen 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik vind de standaardbrowser fijn werken, echter, als je naarboven scrolled dan komen onder in beeld de opties voor de tabbladen. Is er een manier om dit uit te zetten? Ik kan het nergens vinden.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hallo,

Niet alleen fabrieksinstellingen herstellen, maar ook gebruiksdata wissen.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:42
ReseT schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:05:
[...]

Niet alleen fabrieksinstellingen herstellen, maar ook gebruiksdata wissen.
en anders even aan je pc/laptop hangen en een ROM flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dat ook als ik naar m.voetbalzone.nl surf, dan linkt ie zo door naar een porno site.
Heb ook al de rom opnieuw geflasht , en fabrieksinstellingen, maar het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:07:
[...]

Ik heb dat ook als ik naar m.voetbalzone.nl surf, dan linkt ie zo door naar een porno site.
Raar, hier totaal geen last van, niet met stock browser of een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 04-10 20:28

Metian

Snert is vies

[...]

Heb je het ook geprobeerd met een andere browser ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 13:59
[...]

Voor jou en die andere persoon die dit hebben, is dit nadat er allerlei apps zijn geinstalleerd, of krijg je het ook direct na een kale installatie ?
Als het alleen na installatie van apps gebeurd, zou mijn vermoeden ergens die kant op gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madome
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-09-2024
Hallo, ik heb net mijn htc one x ontvangen.
Zijn er dingen die ik nu moet doen? Updates of dergelijke? Ik lees hier over ROMS en dergelijke maar dit is mijn eerste smartphone dus dat klinkt allemaal chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Enigste wat je moet doen is - voor de eerste keer - tot 100% opladen en dan gewoon mee spelen, updaten geeft hij zelf aan. Je hoeft verder niks te doen dan alleen instructies op te volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 22-06-2012 10:46 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Madome schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:39:
Zijn er dingen die ik nu moet doen? Updates of dergelijke? Ik lees hier over ROMS en dergelijke maar dit is mijn eerste smartphone dus dat klinkt allemaal chinees.
Ik zou eerst eens even de gebruiksaanwijzing lezen (staat op je telefoon) en de zoekfunctie hier rechts bovenin gebruiken om dit topic te doorzoeken. Kom je er dan nog niet uit dan kun je gerust je vraag hier stellen of een nieuw topic openen die voldoet aan Het algemeen beleid.

Succes & veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Het volgende gebeurd me nu steeds vaker :(

De telefoon geeft aan dat er geen verbinding is. Niet zo zeer dat er geen sim kaart is maar echt het netwerk tekentje met een kruis er door. Als ik dan kies voor vliegtuig modus en dan dat weer uitschakel zodat ik mijn pincode weer moet ingeven dan maakt hij weer verbinding en heb ik gewoon weer signaal en internet. Echter gebeurd me dit nu zo'n 8 keer per dag! :(

Gisteren voor het eerst de simkaart (is overigens een nieuwe simkaart) er uit gehaald en met kleine stukjes plakband proberen vaster te maken aan het schuifdingetje. Simkaart terug geplaatst en vanmorgen had ik nog gewoon verbinding en leek het opgelost. Echter is hij nu al weer 2 keer weggevallen.

Ik dacht ergens te lezen dat mensen hun sim kaart ook vaster hebben moeten maken? Iemand hier iets over gelezen of kent dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 15:00
Madome schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:39:
Als je handige programma's bedoelt: lees een aantal topics door (ervaringen-, homescreen-, Google apps-topics) voor inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickjuh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:55:
Het volgende gebeurd me nu steeds vaker :(

De telefoon geeft aan dat er geen verbinding is. Niet zo zeer dat er geen sim kaart is maar echt het netwerk tekentje met een kruis er door. Als ik dan kies voor vliegtuig modus en dan dat weer uitschakel zodat ik mijn pincode weer moet ingeven dan maakt hij weer verbinding en heb ik gewoon weer signaal en internet. Echter gebeurd me dit nu zo'n 8 keer per dag! :(

Gisteren voor het eerst de simkaart (is overigens een nieuwe simkaart) er uit gehaald en met kleine stukjes plakband proberen vaster te maken aan het schuifdingetje. Simkaart terug geplaatst en vanmorgen had ik nog gewoon verbinding en leek het opgelost. Echter is hij nu al weer 2 keer weggevallen.

Ik dacht ergens te lezen dat mensen hun sim kaart ook vaster hebben moeten maken? Iemand hier iets over gelezen of kent dit probleem?
Ja, ik heb het wat minder vaak maar hetzelfde gebeurt met Wi-Fi. HTC heeft schijnbaar al een oplossing tot reparatie of vervanging toestel. Ik heb die van mij net aangemeld via HTC support en de medewerker zei dat er een oplossing was. Ik heb er eentje uit de HT242 serie. 2 tot 3 weken ben je het toestel kwijt. Dat is flink balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Ja, ik heb het wat minder vaak maar hetzelfde gebeurt met Wi-Fi. HTC heeft schijnbaar al een oplossing tot reparatie of vervanging toestel. Ik heb die van mij net aangemeld via HTC support en de medewerker zei dat er een oplossing was. Ik heb er eentje uit de HT242 serie. 2 tot 3 weken ben je het toestel kwijt. Dat is flink balen!
Meen je niet! Ik stuur voor de zekerheid ook even een bericht naar HTC. Weet niet uit welke serie die van mij komt aangezien ik de batterij er niet uit kan halen :P De papieren liggen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickjuh schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Meen je niet! Ik stuur voor de zekerheid ook even een bericht naar HTC. Weet niet uit welke serie die van mij komt aangezien ik de batterij er niet uit kan halen :P De papieren liggen thuis.
Batterij gaat er ook niet uit. Je moet bij instellingen kijken en dan info en daarna op telefoonidentiteit klikken. Daar staat je serienummer zoals ook op de garantiestickers welke aanwezig zijn in je verpakking van totaal 4 stuks op een velletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Batterij gaat er ook niet uit. Je moet bij instellingen kijken en dan info en daarna op telefoonidentiteit klikken. Daar staat je serienummer zoals ook op de garantiestickers welke aanwezig zijn in je verpakking van totaal 4 stuks op een velletje.
Bedankt! :) Niet aan gedacht. Ik heb ook de HT242*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Rudios schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:54:
Ik vind de standaardbrowser fijn werken, echter, als je naarboven scrolled dan komen onder in beeld de opties voor de tabbladen. Is er een manier om dit uit te zetten? Ik kan het nergens vinden.
Heb het zelf al gevonden. Voor de mensen die dit ook willen: Webbrower -> instellingen -> Labs -> Snelle bedieningsbuttons 'aanvinken'. Werkt erg mooi moet ik zeggen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PRECIES, heb ik ook als ik naar voetbalzone surf! ligt het dan aan de site? En hoe flash ik rom ofzoiets. Best klote! maar wel raar dat jij hetzelfde hebt als je naar voetbalzone gaat.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe ik dat? kun je mij dat even uitleggen hoe dat te werk gaat?
BTW: Het lijkt wel alsof hij alleen tevoorschijn komt wanneer ik op voetbalzone zit? hebben meer mensen hier last van?
niek87 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:20:
[...]

en anders even aan je pc/laptop hangen en een ROM flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 10:33
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:11:
Hoe doe ik dat? kun je mij dat even uitleggen hoe dat te werk gaat?
BTW: Het lijkt wel alsof hij alleen tevoorschijn komt wanneer ik op voetbalzone zit? hebben meer mensen hier last van?

[...]
In dit topic: [HTC One X] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 07:58
Op mijn SGS2 had ik meerdere email accounts geconfigureerd en had per account een andere notificatie sound ingesteld staan zodat hoorbaar was op welk account nieuwe mail binnen kwam.

Ik heb nu lopen te zoeken maar kan nergens vinden hoe ik dit op mijn HOX ook kan instellen. Ik vind bij de config van de mail accounts namelijk enkel optie om de notification sound uit of aan te zetten maar niet om deze per account te wijzigen en kan bij sound settings ook maar één email notification sound kiezen die dan ook voor alle email accounts geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jankleine
  • Laatst online: 13-02-2024
Wat ik heb met mijn HOX (die heb ik nu en week) Als ik thuis ben maakt mijn hox verbinding met mijn wifi. Als mijn toestel zwart is (dus niet in gebruik) en ik zet hem aan zie ik dat mijn wifi verbinding weg is.. Zodra ik de unlokcring omhoog gesleept heb maakt hij weer vebinding... Ik vind dat vreemd.... hebben meerdere mensen hier last van of hoort het bij de instellingen dat hij af en toe met wifi contact maakt om te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jankleine
  • Laatst online: 13-02-2024
pfff.. wat een schrijffouten... sorry!

Gebruik dan ook de edit knop Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ;)

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 22-06-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:16
jankleine schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:44:
Wat ik heb met mijn HOX (die heb ik nu en week) Als ik thuis ben maakt mijn hox verbinding met mijn wifi. Als mijn toestel zwart is (dus niet in gebruik) en ik zet hem aan zie ik dat mijn wifi verbinding weg is.. Zodra ik de unlokcring omhoog gesleept heb maakt hij weer vebinding... Ik vind dat vreemd.... hebben meerdere mensen hier last van of hoort het bij de instellingen dat hij af en toe met wifi contact maakt om te updaten?
Settings -> Wifi ->Advanced -> Keep Wifi on during sleep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou met NFC, linkjes delen met iemand anders (s3) lukt prima.
Maar zodra ik een foto wil ontvange via nfc, staat er tag opgeslagen bij mij :S.. en nergens die foto te vinden uiteraard. 10x geprobeerd ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 03-10 00:04
Bij oude HTC's ging de telefoon automatisch op vergaderstand (stil) als je ze op hun kop neerlegde. Bij de HOX gebeurt dit niet en kan ik er ook niks over vinden. Hebben ze die functie eruit gelaten of zit hij gewoon goed verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:26
Als je 'm omdraait terwijl de telefoon over gaat, gaat 'ie wel op stil. Dat is het enige dat ik er van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
stefan-smit20 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:04:
Hm, ja, dat heb ik ook. Eerst dacht ik dat het wel een kwestie van bereik zou zijn, maar even op vliegtuigstand en dan er weer af, en 3G/H doet t weer prima. Met mijn HD2 / Desire S nooit last van gehad, of het lag wel aan het bereik. Vandaag precies hetzelfde op plekken waar de ontvangst altijd prima is - en ook bleek te zijn na weer vliegtuigstand aan/uit. Lijkt me een software probleem, want het is anders dan het slecht-contact-makende-simkaart-probleem dat ik eerder had. En mijn wifi verbindingen zijn prima verder. Zou mooi zijn als dit met een update te verhelpen is.
RoD schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 01:25:
[...]
Dit soort dingen horen in een apart topic. Maar dan wel met wat meer eigen inzet.
Dat snap ik niet. Lijkt me toch een ervaring met de One X te betreffen, waar we nu discussie over hebben?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:26:
Hoe zit dat nou met NFC, linkjes delen met iemand anders (s3) lukt prima.
Maar zodra ik een foto wil ontvange via nfc, staat er tag opgeslagen bij mij :S.. en nergens die foto te vinden uiteraard. 10x geprobeerd ofzo
Foto kan niet. De S3 doet dat ook niet via NFC maar gebruikt de NFC om een wifi link te leggen. Dit is Touchwiz specifiek, niet android beam wat de HTC gebruikt.

dus:
Linkjes - Ja
Contactpersonen - Ja
Apps - Ja (hoewel hij op de ontvanger de playstore opent)
Foto's / filmpjes / bestanden - NEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Iemand last van dat het scherm oranje vlekjes heeft?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een tijdje aan het spelen geweest met de One X en deze beviel mij wel erg goed moet ik zeggen. Ik twijfelde erg tussen deze en de Xperia S van Sony.

Ik zit alleen te dubben of het verstandig is om de One X nu al te bestellen of nog even te wachten totdat de huidige voorraad op is en de "aangepaste" geleverd worden. Ik weet dat het een beetje een inkopper is (zeker aangezien ik de telefoon graag wil hebben) maar hebben jullie een advies hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Gewoon kopen, de kans is erg klein dat je een minder toestel krijgt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 07:58
Rudios schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:33:
Gewoon kopen, de kans is erg klein dat je een minder toestel krijgt.
Mijn ervaring is anders, ik denk dat je op dit moment juist geluk moet hebben een goed toestel te krijgen.

Het tweede toestel wat ik nu heb is goed maar in mijn ogen niet perfect. Het gaat hierbij dan wel om details waar je in het dagelijks gebruik geen last van zult hebben zoals een halve mm speling tussen toestel en behuizing bij stevig drukken op de linkerrand van het scherm en licht van het notificatie ledje wat je in het donker een beetje tussen de rand van het scherm en behuizing door ziet stralen.

Sowieso is als ik het vergelijk met mijn oude SGS2 de bouwkwaliteit van de HOX gewoon wat minder wat denk ik te maken heeft met de manier waarop het toestel in de behuizing zit. Deze laat ruimte voor speling tussen het toestel en de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 19:44
Appelsap schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:40:
[...]

Hm, ja, dat heb ik ook. Eerst dacht ik dat het wel een kwestie van bereik zou zijn, maar even op vliegtuigstand en dan er weer af, en 3G/H doet t weer prima. Met mijn HD2 / Desire S nooit last van gehad, of het lag wel aan het bereik. Vandaag precies hetzelfde op plekken waar de ontvangst altijd prima is - en ook bleek te zijn na weer vliegtuigstand aan/uit. Lijkt me een software probleem, want het is anders dan het slecht-contact-makende-simkaart-probleem dat ik eerder had. En mijn wifi verbindingen zijn prima verder. Zou mooi zijn als dit met een update te verhelpen is.

[...]

Dat snap ik niet. Lijkt me toch een ervaring met de One X te betreffen, waar we nu discussie over hebben?!
Gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik heb zoals gevraagd wat meer inzet gedaan. ;)
Ik heb zitten te chatten met HTC, zij verwijzen mij door naar Vodafone omdat het aan het netwerk zou moeten liggen, of aan de instellingen. Ze gaven me als tip nog mee om een andere simkaart van een andere provider te proberen 8)7 ze denken blijkbaar dat iedereen een micro sim thuis geeft liggen... Instellingen kloppen met wat er op de Vodafone site staat, dus dat is het niet. Ik ben daarna naar een Vodafone winkel gegaan en heb hun het probleem voor gelegd. Het enige wat zij voor mij konden doen was een nieuwe simkaart geven om te kijken of het daar aan lag. Heeft niks geholpen. Ik neem binnenkort weer contact op met htc.
Pagina: 1 ... 59 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.